11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
KAWASAKI GPZ 500
Következő oldal

Zseni 1663 2013. október 29. 19:18  
De csináltam párat
    

Kawakarika 1662 2013. október 29. 18:41   Válasz erre: 1661
A horpadásokat különbözõ speckó szerszámok segítségével nyomatni,gumikalapács,apró ütések,és az egyenetlenséget autójavító kittel simára hozni,több vékony rétegben,és alapos csiszolás,a végén a legfinomabb papirral.De Neked nem erre van szükséged,hisz a kapaszkodót nehéz lenne egyengetni.Nincs képed róla?
    

Zseni 1661 2013. október 29. 12:07   Válasz erre: 1660
Nem tudom, már ilyen volt. Nem akarom cserélni, mert csak egy kis darab hiányzik belõle.
A kocsikon a horpadásokat mivel szokták kiegyenlíteni?
    

Kawakarika 1660 2013. október 29. 11:50   Válasz erre: 1659
Érdemes lenne bontóban érdeklõdn.Hogy tört ki?
    

Zseni 1659 2013. október 29. 11:37   Válasz erre: 1658
Igen, azt is :)
Meg a hátsó kapaszkodómból le van törve egy darab, azt is ki kéne pótolnom és lefesteni. Azt mivel érdemes "kihézagolni"? Kb 5 forintos nagyságú a hiba.
    

Kawakarika 1658 2013. október 29. 11:27   Válasz erre: 1657
Majd a hamarossan sorra kerülõ festéssel megoldod:)))
    

Zseni 1657 2013. október 29. 11:11   Válasz erre: 1656
Nem, ez több mint 4 éve történt.
A kawa nekem is eldõlt egyszer, de nem tört semmi szerencsére, egy kisebb karc lett csak.
    

Kawakarika 1656 2013. október 29. 11:03   Válasz erre: 1655
Gondolom ez nem mostanàban volt.Nekem a Kawa egyszer dõlt,állo helyzetben.1indexbura ragasztással megusztam:))
    

Zseni 1655 2013. október 28. 21:38   Válasz erre: 1654
Nekem nagyon nagy szerencsém volt, mentettem a menthetõt. Ha havernak nincs fenn az oldaldoboza, még el is tudok slisszanni az út szélén. De indexel elkaptam a dobozt. Szerencsére nekem a két térdem "sír" csak ha nagyon párás az idõ, meg volt egy kis sebem.
A motor többet kapott, a hátsó doboztartó konzol elcsavarodott, az kuka. Meg ilyen apróságok, de összeraktam itthon és hasítottam vele tovább.
Olvastam mi történt, nem lehetett kellemes. De legalább az oszlopot is eltüntették.
    

Kawakarika 1654 2013. október 28. 21:19   Válasz erre: 1653
Én nem úsztam meg ilyen"olcsón"sajnos az elsõ,és egyetlen bukást..kopp-kopp...
    

Zseni 1653 2013. október 28. 20:59   Válasz erre: 1652
Nekem az MZ-vel csak jó tapasztalataim voltak.
Igaz egyszer megnéztem milyen az árok a 7-es út mellett (kényelmes! lehet tudta a vas, hogy elfáradtam és azt mondta: itt az idõ egy kis pihenésre!) De akkor is beindult a vénség. Igaz az elsõ fékem kuka volt és a kormányt is fel-le lehetett mozgatni, így nem lábon hoztam haza.
    

Kawakarika 1652 2013. október 28. 20:55   Válasz erre: 1651
Akár MZ?
Puszta nosztalgiából?:)))
    

Zseni 1651 2013. október 28. 20:53   Válasz erre: 1650
Mindegy milyen, csak motor legyen :)
    

Kawakarika 1650 2013. október 28. 20:49   Válasz erre: 1649
Addigra a Kawa az alacsonyan repülõ típust fejleszti ki:))))
    

Zseni 1649 2013. október 28. 20:44   Válasz erre: 1648
Hát minden tiszteletem az övék.
Szeretnék majd én is ilyen idõs koromban még nyeregben lenni :)
    

Kawakarika 1648 2013. október 28. 20:39   Válasz erre: 1647
Nyáron a Dolomitokat megjárta velünk egy 65éves"bácsi".Az õvé volt a legkisebb motor,egy saját építésû 400köbcentis.Igaz volt akkora hangja mint 4másiknak:))
.Hazafelé autópályán jöttünk Klagenfurttól a Fürstenfeldi kihajtóig tolta végig 150-el,megállás nélkül...Pedig azt mondta ez volt az elsõ hosszú útja...1400km.
    

Zseni 1647 2013. október 28. 20:27   Válasz erre: 1646
Csak azt mondom, hogy arról nem beszélek, amirõl nem tudok :)
Meg amúgy mindenki annyi, amennyinek érzi magát.
Egyszer beszélgettem egy bácsival, amikor megálltam a motorral, közelebb lehetett a 80-hoz, mint a 70-hez. Mesélte, hogy úgy 3 évvel ezelõtt hagyta abba a motorozást, és nem kis gépekkel tolta az öreg :)
    

Kawakarika 1646 2013. október 28. 20:22   Válasz erre: 1645
A kor nem érdem,hanem egy állapot.....
    

Zseni 1645 2013. október 28. 20:19   Válasz erre: 1644
A 70es évekrõl nem tudok nyilatkozni :) Akkor talán még pajzán gondolat sem voltam :)
    

Kawakarika 1644 2013. október 28. 20:00   Válasz erre: 1643
Én tankoltam még 1számjegyû benzinbõl is!
3Ft volt a normál,4 a szuper,5 az extra,2.70a gázolaj....70es évek...
    

Zseni 1643 2013. október 28. 19:30   Válasz erre: 1642
Ne is mond... Még emlékszem amikor 4000 forintból teletankoltam az MZ 17 literes tankját a Géza bánál, aki még olajat is beleszámolta és jatott is kapott mellé :)
    

Kawakarika 1642 2013. október 28. 19:05   Válasz erre: 1641
Az az igazság hogy már a benzin sem a "régi":(((
Az ára meg fõleg nem.Hamarább megeszi a benya ezeket a gumi alkatrészeket sajnos.
    

Zseni 1641 2013. október 28. 14:17   Válasz erre: 1639
Tavasszal cseréltem. Sõt, tavaly is csináltam rá egyet. Kb 2 hónapig bírta mind a kettõ. Így aztán inkább a tutira megyek.
    

Kawakarika 1640 2013. október 28. 13:43   Válasz erre: 1639
Megkezdõdött a tavaszi szezonra való felkészítés:

    

Kawakarika 1639 2013. október 28. 13:22   Válasz erre: 1638
Biztos vagy benne,hogy komplett benzincsapot kéne venned?Neten láttam használtat 2e ft-ért,de a tömítése kuka annak is.Én épp ma rendeltem hozzá javítókészletet,ha elõbb szólsz....
    

Zseni 1638 2013. október 28. 08:17   Válasz erre: 1637
Nekem komplett benzincsapot kell rendelnem, valószínûleg németbõl, mert itthon nem nagyon lehet rátalálni, de keresek nagy erõkkel.
Csak akkor nem ereszt ha tartalékon van a csap, ha elzárom vagy kinyitom ereszt, de úgy hogy ömlik mellette. Annyi pénzbefektetést meg simán megér, hogy újat vegyek, évekig letudva a dolog.
    

Kawakarika 1637 2013. október 27. 12:57  
Azt hiszem a mai gurulás kimarad a megpusztult membrán miatt:
    

Kawakarika 1636 2013. október 26. 19:38   Válasz erre: 1635
Türavezetést vàllalod?Tudod elhagytam a GPS-t.Bàr már van másik:)))
    

Zseni 1635 2013. október 26. 18:20   Válasz erre: 1634
meg :)
    

Kawakarika 1634 2013. október 26. 15:45   Válasz erre: 1633
Na ezt megbeszéltük?:))
    

Zseni 1633 2013. október 26. 14:01   Válasz erre: 1632
Hogy a viharba ne! :) Ha minden rendben a mocival, bármilyen túrában benne vagyok :)
    

Kawakarika 1632 2013. október 26. 11:53   Válasz erre: 1631
Összeáll,tavasszal friss mûszaki utàn nincs kedved egy Gross Glocknerhez?
Tök jól néznének ki a"tesók":))
Meg addig még hátha kedvet kap valaki hozzá...

    

Zseni 1631 2013. október 26. 09:53   Válasz erre: 1630
Nem, még szereznem kell feszmérõt, hogy hol lehet a baj. Hiba, hogy nincs itthon, veszek egyet inkább, nyáron is az mentett meg egy biztosíték hiba miatt.
    

Kawakarika 1630 2013. október 25. 21:42   Válasz erre: 1629
Majd meglesz ám:)))
Az az elektromos problémád is megoldódott,nem?

Nekem meg a mai futam után elkezdett rakoncátlankodni a benzincsap-membránom.(((
    

Zseni 1629 2013. október 25. 21:20   Válasz erre: 1628
Most annyi baja van sajnos, hogy nem jutnék a végére. Ráadásul munkát váltottam, így ez a hónap nem úgy jött össze ahogy általában. Tavaszra az enyém is ilyen szép lesz, mint a tiéd :)
    

Zseni 1627 2013. október 25. 09:32   Válasz erre: 1626
Na, majd tavasszal akkor kiderül, hogy milyet kapok :)
    

Kawakarika 1626 2013. október 24. 19:40   Válasz erre: 1625
Minden évben más a szín,így lehet már "messzirõl"kiszúrni...
    

Zseni 1625 2013. október 24. 10:06   Válasz erre: 1624
Nem tudom, minden évben más színû? Eddig nem figyeltem meg, pedig ez nem az elsõ rendszámosom...
    

Kawakarika 1624 2013. október 23. 19:01   Válasz erre: 1623
Akkor Te kihagyod a pirosat?

    

Zseni 1623 2013. október 22. 09:26   Válasz erre: 1622
Pedig a zöld szebb :)
Nekem majd tavasszal esedékes a matrica csere
    

Kawakarika 1621 2013. október 17. 20:50   Válasz erre: 1620
Köszönöm!
Írtam Neked pü-t!
    

Zseni 1620 2013. október 17. 11:02   Válasz erre: 1619
nem tudom megoldódott e a gondod, de találtam egyet.

http://aprod.hu/hirdetes/mio-c520-ID1uTXH.html#41989efca4

van még pár itt az apródon, érdemes körülnézni
    

Kawakarika 1619 2013. október 13. 15:19   Válasz erre: 1618
Hát nekem nagyobb gondom lett:Tegnap Pesten a Bocskai út rázós szakaszán(persze hol nem ráz?) úgy lerepült a GPS-em,mint a huzat.Félreálltam,gyorsan visszaszaladtam,meg is találtam a felezõvonalon.Összetörve:(((
Vagy átmentek rajta,vagy az esés következtében kukává vált.
Nagyon bosszant,mert Nejemtõl kaptam szülinapomra,így az eszmei értéke sem kicsi,mint ahogy maga a készülék sem volt az 5évvel ezelõtt...

Most keresgélek használtat,hiszen aksija új,tartozékai megvannak. Mio C-520.
    

Zseni 1618 2013. október 12. 10:28   Válasz erre: 1617
Igen, pont arra ami neked sincs meg :)
kilógnak a kábelek és bántja a szemem. Tudom hogy semmi funkciója, de optikailag sokat dobna rajta.
    

Kawakarika 1617 2013. október 11. 14:00   Válasz erre: 1616
Melyikre gondolsz konkrétan?
Az a kis 3szögletü az enyémrõl is hiányzik,de gondolom ez nem nyugtat meg.
Arra gondolam fémlemezbõl gyárrtok1et.

    

Zseni 1616 2013. október 11. 12:23  
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Van egy 97es csodamasinám, régebben törve volt (amit persze tagadtak, de látható nyomai is voltak) és nem volt rajta már a mûszerfalnál a takaró mûanyag. Kerestem e-bayen is, de semmi eredmény. Valakinek esetleg elfekvõben nem lenne egy? Vagy tipp hogy hol keressem?
Elõre is köszönöm!
    

Kawakarika 1615 2013. szeptember 23. 20:25  
Ez akár nálunk is elõfordulhatna?
http://www.automotor.hu/hirek/igy-kerulhet-az-elgazolt-motoros-bortonbe-517016
    

mociseger 1612 2013. augusztus 18. 20:49  
:)
    

mociseger 1610 2013. augusztus 3. 20:13  
?
    

mociseger 1609 2013. augusztus 2. 21:13  
:)
    

Kawakarika 1608 2013. július 19. 21:01  
Megjött az új aksim:))
    

evdem 1607 2013. július 19. 12:34   Válasz erre: 1606
Magát a mocit nem ismerem, de egy ötlet, azt írtad az icd-ben (gondolom ez a gyújtás modul) cseréltetek egy kondit. Elméletileg minden hengernek van saját kondia, ezek a kondik a tranyo vezérlésért felelnek azért, hogy azok megfelelõidõben vezéreljék a gyújtótrafókat. Ami a lényeg ezek az elkok (kondik) idõvel vesztenek az értékûkbõl mivel ti 1 -t cseréltetek a régiek és az új értéke nem egyezik emiatt nem jó az idõzítés az 1. hengernél. Lehet nincs igazam ,de egy teoriának jó.
    

barkaszok 1606 2013. július 18. 19:25  
Kawa550!
Tuti jók a szelepek és a vezérlés is! A jobbos henger néha nem megy mint ha kihagyna!
Gyertyákat kitekerem a balos szép szikrát ad a jobbos néha néha gondolom amikor vissza durrog a karbiba kék szikra csokrot dob! Hidegen beindítom vissza szusszan le áll melegen semmi gond nélkül pöfög! Még egy tippem van a jeladó!
    

kawa550 1605 2013. július 18. 15:14   Válasz erre: 1604
Ez inkább azon múlik, mennyire van már kikeményedve az a gumi. Az 550 GPz-n annak idején még nagyobb szívás volt, mert ott ugye 4db volt és a belsõkhöz nem lehetett hozzáférni. Hõlégfúvóval felmelegítettem hogy valamennyire lágy legyen, aztán kurta gyorsan kellett dolgozni. Nem sikerült elsõre, se másodikra, anyáztam annál is rendesen. Hülye megoldás.
    

Kawakarika 1604 2013. július 17. 22:12  
Nem csuklottál Gyula?
Én viszonylag keveset szívtam azzal az összekötõ csõvel a karbiszereléskor.De elég elcseszett konstrukció.Nem igaz hogy nem lehetett volna egyszerûbben megoldani.

Viszont az aksim beadta az unalmast,de szerencsére a töltés rendben.Holnap,vagy holnapután jön a YUASA.Vagy az is már madeincsájna?
    

kawa550 1603 2013. július 17. 18:00   Válasz erre: 1602
Ezért kérdeztem hogy jó-e a szelep meg a vezérlés, mert jól zárt szívószelepnél nem tud visszalõni a karbi felé. Ha mégis, akkor vagy még a zárás elõtt szikrát kap, vagy nem zár rendesen. A trafó fordítás jó ötlet volt, mert ha akkor is ennél a hengernél durrog vissza, akkor nem a túl korai szikra a baj, tehát marad a nem(szelephézag van egyáltalán?), vagy rossz idõben záró szelep.
    

barkaszok 1602 2013. július 17. 16:27  
Üdv!
Karbiba durrog vissza! Hengerfej most lett felújítva, vezérlés többször ellenõrizve, és csak az egyik henger csinálja mechanikusan oké minden! Ötletem sincs mitõl lehet! Gyújtó trafót meg lett fordítva akkor is az a henger csinálta!
    

kawa550 1601 2013. július 15. 19:29   Válasz erre: 1600
A visszadurrog mit jelent? Csak durrog vagy vissza is lõ a karbi felé? Ha az utóbbi, akkor a szívószelep nem zár rendesen, vagy nem jókor zár. A vezérlés biztos jól van beállítva?
    

barkaszok 1600 2013. július 15. 16:58  
Javítok!
ICD-ben a kondenzátor ment el a motor jár könnyen indul de vissza durrog!
    

barkaszok 1599 2013. július 15. 16:56  
Sziasztok!

Segítség kellene!
Az 1-s henger visszadurrog még mindig, pedig karbi tiszta szinkron meg van szelepek becsiszolva! Maradt az elektromos rákfene esetleg találkozott már valaki ilyesmivel? ICD-ben a tranzisztor kiégett most azt cserélik de mitõl éghetett ki? Vagy esetleg valakinek valami ötlete szívesen várok minden tanácsot!
Elõre is köszi!
    

Zseni 1598 2013. július 11. 08:51   Válasz erre: 1597
Köszi, megnézem!
    

evdem 1597 2013. július 11. 08:00   Válasz erre: 1596
A relében a bizti mellett a pirosat, nincs e beégve valamelyik saru, nem e túl laza ilyesmiket.
    

Zseni 1596 2013. július 10. 21:16   Válasz erre: 1595
Huhh, ez fincsi! Melyik csatit nézzem meg pontosan? Sík vagyok az elektronikához.
    

evdem 1595 2013. július 10. 20:39  
A helyedben megnézném a csatit is mert könnyen lehet az is megviselt. Amikor így néz ki a bizti olyankor tipikusan kontakt hiba van a relénél attól olvadt meg a bizti mûanyag háza, és az ilyeneket tud hosszútávon:
    

Kawakarika 1594 2013. július 10. 20:20   Válasz erre: 1593
Köszi szépen!
Remélem megy mint a doxa?:))))
    

Zseni 1593 2013. július 10. 17:25  
Hazaértem, megtettem. Meg a biztosítékot is, amit megolvasztott :)
    

Kawakarika 1592 2013. július 9. 23:03   Válasz erre: 1591
Mondtam én hogy valami pitiáner dolog lesz!Örülök hogy minden ok!Azért lefényképezhetnéd azt az önindítórelét!Biz Isten én sem tudom hogy hol is van az.....
    

Zseni 1591 2013. július 9. 22:05  
Na, meglett a hiba oka! Az önindító relében is van egy biztosíték, az adta meg magát. Egy feszmérõvel derült ki. Azt se tudtam hogy ott is van biztosíték... Köszönöm a tippeket!
    

Kawakarika 1590 2013. július 9. 19:06   Válasz erre: 1588
Gondolom a szomszédok nagy örömére,mikor a vasárnapi mise után "hasítasz":))))
    

Kawakarika 1589 2013. július 9. 19:05   Válasz erre: 1586
Valószínüleg valami pitiáner dolog lesz,és a homlokodra csapsz!:)))
Hiszen ezek a gépek elnyûhetetlenek,bár az elektronika képes nagy bosszúságokat okozni.
Azért majd számolj be a részletekrõl,remélem hamarosan minden ok.lesz!
    

kawa550 1588 2013. július 9. 11:50   Válasz erre: 1585
Már ahhoz sem kell értenem, kivágtam a pitsába oszt két rossz benzinesbõl csináltam egy jót, azóta berregve hasítunk a kertben.:)
    

ZRXRUDI 1587 2013. július 9. 08:32  
Nézd meg a testelést, tehát az akku negatív pontjáról lejövõ kábel túlsó végét. Lehet, hogy ott van oxidáció, ezáltal "hülyült" meg minden.
    

Zseni 1586 2013. július 9. 08:05  
Köszönöm, megnézetem valakivel aki ért hozzá, mert nekem az elektronika kínai.
Tegnap este, amikor hazaértem, már hiába mozgattam a kábeleket, se kép, se hang. Remélem csak egy vezeték halt meg és nem kell alkatrész.
    

Kawakarika 1585 2013. július 8. 22:43   Válasz erre: 1584
Azt hittem csak a villanyos fûnyíróhoz nem értesz:))))))))
    

kawa550 1584 2013. július 8. 22:40   Válasz erre: 1583
Azt várhatod. Delejhez nem akarok érteni, de kábelátnézés biztos nem árt, célszerûen autóvillanyásznál.
    

Kawakarika 1583 2013. július 8. 22:21   Válasz erre: 1582
Szia!
Azt mondod miután megmozgattad a vezetékeket,utána jó volt egy darabig.Én elõször ezen a vonalon kutakodnék.Csatlakozók,esetleg kidörzsölt,kilazult vezeték?
De majd jön Gyula,és megmondja a frankót:))))
    

Zseni 1582 2013. július 8. 21:19  
Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni. Délután a motor azt mondta, hogy köszi, de elfáradtam. Elkezdett egyhengerezni a Váci közepén, az index össze vissza villogott, a fordulatszám mérõ ugrált. Félrehúzódtam és leállítottam. Megpróbáltam beindítani, de nem reagált semmire, még a visszajelzõk sem mûködtek, sem a világítás. Ülés le, biztosítékok megnéz, minden ok, de nem akarja az igazat. Kicsit megmozgattam a kábeleket, azután beindult. Kb 500 méter múlva megint kezdte. Ez lehet fesszabályzó? Egyszer már volt vele gondom, de akkor volt világítás meg minden, kattogott is, de most semmi.
Elõre is köszönöm a segítséget!
    

mociseger 1581 2013. július 7. 21:07  
ilyet is tudtok csinálni ???
    

Kawakarika 1580 2013. július 7. 12:52   Válasz erre: 1579
Köszönöm a segítségedet!!!:)))
Holnap leellenõrzöm!
    

kawa550 1579 2013. július 6. 23:22   Válasz erre: 1578
A szinkronállítás kiskawán nem nehéz, nem kell a karbit megbontani, elég a tankot levenni, még a fejidom is a helyén maradhat. A baloldali karbi szinkroncsöve az ami a benzincsapra megy, a jobb oldali meg le van dugózva, a kupakot lehúzod és mehet a csonkra a szinkroncsõ. Rámérsz, ha szükséges csak akkor kell állítani, de az állítócsavar is jó helyen van, felülrõl egy sima kereszt csavarhúzóval könnyen hozzáférsz. A benzinellátást én úgy oldom meg ilyenkor hogy a tank meg a karbi közé betettem egy benzinszûrõt, annál széthúzom és a csonkba belenyomok egy böcme nagy mûanyag injekciós fecskendõt, ha fogy a nafta, azt könnyen újra lehet tölteni kannából. Méréshez meg egy ilyen házi szerkentyû van, kb 500Ft az anyagköltsége:

    

Kawakarika 1578 2013. július 5. 21:24  
Gyulám!Te néha látogatsz ide,s olvastam odaát a kiskawász történetet.Egy kérdés,mielõtt én is feleslegesen dolgoznék:karbiszinkront 12ezrenként "illik"megejteni?
Én beállítás óta 10ezret mentem,és most készülök egy erõteljesebb túrára.Érdemes lenne leellenõrizni,esetleg karbit tisztítani,vagy ami jó,ahhoz nem nyúlunk?Fogyasztás,indulás,teljesítmény rendben.
Csak az a fránya karbi le-szétszerelés....:((((hát nem eccerû...
    

Kawakarika 1577 2013. június 16. 22:09   Válasz erre: 1576
�Pécsen(vagy Pécsett?)jártam épp eleget!
Ne is mondd!Az M6-osra kifejezetten a híres-hírhedt alagút miatt mentem,és nem mentem le a következõ kijáratnál Palotabozsoknál így mehettem plusz 30km-t.Az 57es útnál tudtam visszafordulni....
Egyébként az az alagút egy vicc...
    

mociseger 1576 2013. június 16. 21:45  
A harmadik napotok a magyar csizma ....úgy néz ki az útvonal .... Pécsre is benézhettetek volna...:)
    

Kawakarika 1575 2013. június 16. 20:29  
Azt azért nem értem,ha mindenki motorozik,akkor miért van az hogy alig találkoztam motorosokkal,különösen az Alföldön nem.Pedig a héten 3nap alatt mentem a párommal 1500km-t!
Minden gond nélkül bírta a "kiskovászka"a nem kis futamot.Két személlyel,túradobozzal.Volt ebben Pesten araszolás,autópálya,alsóbb rendû út,de még földút is...
Az elsõ 2nap:https://maps.google.com/maps?saddr=Tapolca,+Magyarorsz%C3%A1g&daddr=Bicske,+Magyarorsz%C3%A1g+to:Budapest,+Magyarorsz%C3%A1g+to:Dabas,+Magyarorsz%C3%A1g+to:Lajosmizse,+Magyarorsz%C3%A1g+to:Kecskem%C3%A9t,+Magyarorsz%C3%A1g+to:Szentes,+Magyarorsz%C3%A1g+to:Orosh%C3%A1za,+Magyarorsz%C3%A1g+to:Csan%C3%A1dap%C3%A1ca,+Magyarorsz%C3%A1g+to:Mez%C5%91kov%C3%A1csh%C3%A1za,+Magyarorsz%C3%A1g+to:Orosh%C3%A1za,+Magyarorsz%C3%A1g+to:Szeged,+Magyarorsz%C3%A1g+to:Budapest,+Magyarorsz%C3%A1g+to:Balatonakarattya+postapartner,+Balatonkenese,+Magyarorsz%C3%A1g+to:Veszpr%C3%A9m,+Magyarorsz%C3%A1g+to:Tapolca,+Magyarorsz%C3%A1g&hl=hu&ie=UTF8&ll=47.309034,19.780884&spn=2.823301,4.938354&sll=37.0625,-95.677068&sspn=52.240038,79.013672&geocode=FXdiywIduBEKASmX7ojx7wVpRzGZ-e52K5rDVA%3BFTif1AIdRUgcASkd5dA-kRJqRzHVoGZ5D8tq0g%3BFbjC1AId64ciASnJz9TRNMNBRzFgER4MKcQABA%3BFZsG0AIdHK0mASlHp_rewI1BRzFL7Of4sYWPbA%3BFbaKzQIdU2YqASnl6l5FwX9BRzHAFB4MKcQABA%3BFfOUywId1nAsASk_HPYIYdpDRzGAER4MKcQABA%3BFUXlxwIdRTM1ASnNGdsNfglERzE4MPc4Ozql9A%3BFeaTxgIdnSk7ASkVN84osj1ERzFAFB4MKcQABA%3BFYwoxgIdB68-ASlZwfDpKzFERzGiiqAJZwOVrg%3BFVQmxAIdpRQ_ASmhN2GvHktERzELy-7gkuvRfw%3BFeaTxgIdnSk7ASkVN84osj1ERzFAFB4MKcQABA%3BFdLDwQIdcVUzASlL5cwr4odERzGQER4MKcQABA%3BFbjC1AId64ciASnJz9TRNMNBRzFgER4MKcQABA%3BFbx7zQIdVPgUASE9HIEsdqkJUikh3bIrYutpRzE9HIEsdqkJUg%3BFVm7zgIdNkYRASmRL4wC3ZppRzEQEh4MKcQABA%3BFXdiywIduBEKASmX7ojx7wVpRzGZ-e52K5rDVA&oq=tapolca&t=m&doflg=ptk&mra=ls&z=8
A 3.nap:https://maps.google.com/maps?saddr=Tapolca,+Magyarorsz%C3%A1g&daddr=Keszthely,+Magyarorsz%C3%A1g+to:Si%C3%B3fok,+Magyarorsz%C3%A1g+to:Tam%C3%A1si,+Magyarorsz%C3%A1g+to:Szeksz%C3%A1rd,+Magyarorsz%C3%A1g+to:S%C3%BCk%C3%B6sd,+Magyarorsz%C3%A1g+to:Baja,+Magyarorsz%C3%A1g+to:Hercegsz%C3%A1nt%C3%B3,+Magyarorsz%C3%A1g+to:S%C3%BCk%C3%B6sd,+Magyarorsz%C3%A1g+to:Szeksz%C3%A1rd,+Magyarorsz%C3%A1g+to:L%C3%A1nycs%C3%B3k,+Magyarorsz%C3%A1g+to:Paks,+Magyarorsz%C3%A1g+to:Cece,+Magyarorsz%C3%A1g+to:Lit%C3%A9r,+Magyarorsz%C3%A1g+to:Veszpr%C3%A9m,+Magyarorsz%C3%A1g+to:Tapolca,+Magyarorsz%C3%A1g&hl=hu&ie=UTF8&sll=37.0625,-95.677068&sspn=52.240038,79.013672&geocode=FXdiywIduBEKASmX7ojx7wVpRzGZ-e52K5rDVA%3BFaCVyQId0y4HASnr_oJQuOJoRzGAGB4MKcQABA%3BFYTGywIdAMwTASlPUp_RwcBpRzHYaDdc39BmsA%3BFfKQxwIdvAMXASmzbL8ZEtVpRzHeKHxJW5s5Mw%3BFak0wwIdNW8dASmnzDG7P-5CRzFwEh4MKcQABA%3BFcQ5wgIdc9QhASnBNPiJsOJCRzGAIB4MKcQABA%3BFaOtwAIdQTghASnTQ5JtiB9DRzHIvGK3pJcwGg%3BFS4dvQIdIfwgASnTtWKrICxDRzHQMB4MKcQABA%3BFcQ5wgIdc9QhASnBNPiJsOJCRzGAIB4MKcQABA%3BFak0wwIdNW8dASmnzDG7P-5CRzFwEh4MKcQABA%3BFWQEvgIdTS4cASk9oxyQs9FCRzGPqjLSxFcgTQ%3BFfgmxwIdG7MfASlN7Q5wZFxCRzGbcpkXTfVnxA%3BFZymyQId0VMcASlPGfHAAm5CRzFEPMU9lbJyQw%3BFY2szgIdb8USASnzqQkfm5FpRzHQpx4MKcQABA%3BFVm7zgIdNkYRASmRL4wC3ZppRzEQEh4MKcQABA%3BFXdiywIduBEKASmX7ojx7wVpRzGZ-e52K5rDVA&oq=tapolca&mra=ls&t=m&z=9
    

Kawakarika 1574 2013. június 8. 22:01   Válasz erre: 1573
Most ilyen van,de nem vagyok túlzottan elragadtatva tõle.
Remélem a gold többet bír,és még olcsóbb is...
    

kawa550 1573 2013. június 7. 22:49   Válasz erre: 1572
Zizi 600-on volt goldfren, rendben van, nincs vele gond.
    

Kawakarika 1572 2013. június 7. 21:00  
Használ valaki ilyen fékbetétet?
    

Kawakarika 1571 2013. június 1. 10:20   Válasz erre: 1570
Ilyen pocsék idõben persze hogy pang:(((
Ha jó idõ lesz akkor meg azért???:)))
    

hamster 1570 2013. május 23. 22:24   Válasz erre: 1569
Vazze itt is pang a strand! :-))És ahogy elnézem fog is még egy pár napig.:-(
    

kawa550 1569 2013. május 23. 21:32  
Jóvan, ne okoskodjatok itt annyit, menjetek motorozni, úgyis befagy a seggetek amilyen idõ itt mifelénk volt ma. A sine nobilitaték meg menjenek a HD-vel a fagyizó elé villogni.:)))))))))
    

hamster 1568 2013. május 23. 20:07   Válasz erre: 1567
Járnak itt emberek sokkal drágább gépekel is,õk tartják életben a snob paraszt motorosokról szóló regéket. :-( Természetesen fokozott tisztelet a kivételeknek(mert azért vannak),de sajna egyre kevésbé jellemzõ.Már mi is egyre kevesebbet megyünk,nincsenek már 11-12 ezres szezonok.:-(Azt gondolom hogy sok ember már az egekbe szökellõ gazdaságunk miatt :-) is kénytelen hanyagolni a motorozást,viszont a gépet nem akarja eladni,mert akkor mi marad!?
    

Kawakarika 1567 2013. május 23. 19:58   Válasz erre: 1566
Ne érts félre,nem vettem arcoskodásnak,csak egy vélemény volt.Egyébként én tudod min csodálkozom?Olvasok más fórumokat(Kawást is)és a srácok a 1.2-1.5 millás motorjukra százezreket költenek,és mennek évente 3-4ezer km-t.Akkor mi a francnak olyan drága gép?Hobby?Megszállottság?De majd jön Gyula Úr,és megmondja a frankót:)))Hisz õ tudja mit bír ez a gép még fojtott karbival is,bár azzal szerintem Tudikét szándékosan szívatta...:))))))
    

hamster 1566 2013. május 23. 19:44   Válasz erre: 1565
Há nem pont rád gondoltam az írásomal,nem arcoskodni akartam(mert nem szokásom),pusztán csak Kawa vérét akartam szívni,de sajna akkor ez most nem ment át. :-( Tõlem mindenki azzal jár amivel akar.Természetesen van véleményem sok motoról,ültem is már páron,de senkit nem akarok megtériteni,vagy eltántoritani,ezért ha nem kérdezik nem mondom.
    

Kawakarika 1565 2013. május 23. 19:36   Válasz erre: 1564
Biztos igazad van,de én a személykocsimmal is ugyanoda eljutok,mint akinek 6millás van.Következésképp az 500assal is meg tudok tenni napi 5-600km-t,nem kell ahhoz feltétlen 900as:))))
De lehet hogy egyszer nekem is megjön majd az eszem?:))))
    

hamster 1564 2013. május 23. 19:26   Válasz erre: 1562
Azért nem mindenki.Volt akinek hamarabb megjött az esze. :-)))
    

hamster 1563 2013. május 23. 19:25   Válasz erre: 1561
Jó tádés ott segít ahol tud! :-)))
    

Kawakarika 1562 2013. május 23. 19:05   Válasz erre: 1561
Tán mer' Tádésok is kiskawásszal kezdték???...:)))
    

kawa550 1561 2013. május 23. 19:01   Válasz erre: 1559
Há'mmiarák?! Mindenhol a tádésok osszák az eszet?!:)))))))
    

Kawakarika 1560 2013. május 23. 18:58   Válasz erre: 1553
Nem tudom megmondani,miben különbözik,mint ahogy azt sem hogy a linken szereplõt hogy lehet fetenni a GPZ-re?Én ilyet csináltam az enyémre:
    

hamster 1559 2013. május 23. 18:44   Válasz erre: 1558
DID,RK ezekel biztos nem nyúlsz mellé.Lánckerék meg majdcsak mindegy hogy JT,RK,Sunstar.....stb kb egy kutya.
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22110
5 623 Eddigi túrák
14 222 466 km
34072 Eddigi túra-résztvevők