11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
KAWASAKI GPZ 500
Következő oldal

Zseni 1558 2013. május 23. 18:05   Válasz erre: 1557
Köszönöm!
A DID láncokat nézegettem, egy-két ezer forint meg már nem oszt nem szoroz.
    

hamster 1557 2013. május 23. 18:03   Válasz erre: 1556
A x gyûrû elméletileg tartósabb a kialakításából adódóan.Ha nem túl nagy a különbség akkor inkább azt vedd meg!Mûkõdésében igazából nem lehet észreveni semmit,sõt ránézésre sem látsz majd eltérést.
    

Zseni 1556 2013. május 23. 17:59   Válasz erre: 1555
Igen, köszi, nézegettem.
Mi a különbség az O és az X gyûrûs lánc között mûködésben? Melyik a jobb?
    


Zseni 1554 2013. május 23. 17:41  
Sziasztok!
Lenne egy mûszaki kérdésem. Láncot és lánckereket kéne cserélnem a gépezeten, de egyszerûen nem találom, hogy mekkora lánc kéne. 97es évjárat, de csak 93ashoz találtam, nem tudom mennyit változhatott a koncepció. Ha valaki tudna ebben segíteni, azt megköszönném :)
    

Peetman 1553 2013. május 23. 16:35  
Sziasztok! Szerintetek ER5 Kawára jó lehet olyan doboztartó, ami GPZ 500-on volt? Lehet hülye kérdés, de hátha ért valaki hozzá :)
http://www.jofogas.hu/vi/8494758.htm
    

blackbird 1552 2013. május 19. 16:27   Válasz erre: 1551
�Köszi, megpróbálom ezeket, hátha válaszol valaki.
    


blackbird 1550 2013. május 19. 07:16   Válasz erre: 1545
Sajnos a neten semmit sem találtam, a bontók nem válaszolnak, javítási nincs ehhez az évjárathoz, színkódot lehetetlen találni, hirdetõ oldalakon szinte semmi ehhez.

De azért kösz.
    

Kawakarika 1549 2013. május 18. 20:58   Válasz erre: 1548
Ja a sok veterán közt volt GPZ is:))) /jobbra fent/
Esetleg innét valakié?
    

Kawakarika 1548 2013. május 18. 20:46  
Volt ma valaki az agárdi Pannonia találkozón?Gyönyörû motorok voltak.Ifjúkorom emléke....
    

mociseger 1547 2013. május 9. 21:46  
Ez így van!!!:)

??? :)
    

Kawakarika 1545 2013. április 29. 22:52   Válasz erre: 1544
A neten találsz néhány beszerzési forrást(vatera,racing bazár,használtauto,stb)
    

blackbird 1544 2013. április 26. 19:23  
Üdvözlök Mindenkit!

A kérdésem az lenne, hogy GPZ500-on hol lehet megtalálni a színkódot??
A következõ, hogy tudtok e jó bontót, ahol szóba is állnak velem?? Kéne egy-két alkatrész.
Esetleg honnan lehetne letölteni angol nyelvû javításit 2002-es GPZ 500-hoz?
A válaszokat elõre is köszönöm.
    

ZRXRUDI 1543 2013. április 25. 14:21   Válasz erre: 1540
Teljes mértékben egyetértek, a keveréket én sem javasolnám állítgatni-valószínû, hogy egyébként is csak speciális szerszámmal lehetne. Valóban, nagyon alapos karbi tisztítás (sürített levegõ, karb.tisztító spray) és szinkronizálás a legtöbb esetben segít a dolgon. A ZRX karbisort én is leszedtem vagy 3-szor, de a végén nagyon tökéletes lett.
Tehát, türelem és kitartás!
    

Kawakarika 1542 2013. április 24. 22:41   Válasz erre: 1541
Ja, Gyula!
Köszi a menesztõgumi "bejlagolás"-tippet,megcsináltam,és nincs ám kottyanás!:)))
    

Kawakarika 1541 2013. április 24. 22:27  
Kaptam Japó csapágyat,ki is cseréltem.
A csapágyak ugyanúgy szedhetõk ki,mint az elsõ keréké,vagyis nem egyoldalon...
    

kawa550 1540 2013. április 22. 11:12   Válasz erre: 1539
Meg ne haragudj, segíteni szeretnék, ezért azt mondom: ha ezt meg kell kérdezned, akkor sehol, mert nem tudod megcsinálni.
Nincs egy varázscsavar amit kettõt jobbra tekerve jó lesz.
A karbi egy összetett dolog, mindennek stimmelnie kell hogy jól mûködjön. Elsõre ki kell venni az egészet és szétszedni meg alaposan kitisztítani, mert nem biztos hogy a benzinbõl kap sokat, lehet hogy levegõbõl kap keveset. Tehát elsõ az alapos tisztítás, a fúvókák méretének ellenõrzése(én mikor a tádét vettem 3x szedtem szét a karbit mert sehogy se akart jó lenni, de csak a harmadiknál jutott eszembe megnézni a fúvókák méretét, ami természetesen nem gyári volt, miután felszúrtuk gyári méretre, egybõl megjavult a gép), a membránok alapos vizsgálata, benzinszint ellenõrzése beállítása, és utána jöhet egy gyári értékekre állítás és szinkron. Ha ezek mind jók már és még úgy sem javult meg, akkor lehet kezdeni tekergetni az állítócsavarokat, de az meg még tapasztalattal se megy fülre, ideális esetben CO mérõvel történik a dolog.
Szóval ha jót akarsz magadnak, keress meg egy jóravaló szakembert.
Persze ezt jó hogy pont én mondom, aki szinte mindent magam csinálok itthon, még a fõtengely cserét is pedig szakács vagyok....
Ha mégis magad akarod megcsinálni, akkor elõször tölts le egy szervizkönyvet a netrõl, alaposan nézd át és utána ess neki.
    

barkaszok 1539 2013. április 22. 10:42  
Feketék voltak a gyertyák és szárazak!
Hol tudom állítani a keverék arányát?
    

Kawakarika 1538 2013. április 21. 19:47   Válasz erre: 1537
Kellett Neked kivenni azt a fojtást?:))))
    

kawa550 1537 2013. április 21. 19:44   Válasz erre: 1536
Én meg tudok valakit aki megint 160-al repesztett a kiskawász hátán...:)))
    

Kawakarika 1536 2013. április 21. 19:33   Válasz erre: 1535
Ugyanaz mint az elsõ keréknél.Ott is van távtartó,de mivel az rövidebb,igy némi türelemmel azt ki tudtam ütni,mivel egy kicsit azt a csövet félre lehet tolni.Ezzel a módszerrel próbáltam a hátsót,de nem akaródzott,barmolni meg nem akarom.Tehát csak a seeger-gyürüs felõli oldalon jön ki,ahol a nagyobbik csapágy van.
A hütött-melegített módszer ötletet köszi,alkalmazni fogom.
Ma egyébként gurultunk egy laza 200km-t(Polgárdi börze,de semmi jó nem volt).Viszont azzal nem mondok újat hogy az új gumi tapadása köszönõviszonyban sincs az elõzõ kopotthoz képest:)))
Na ezt már mertem döntögetni rendesen,az asszonykám kapaszkodott is....:)))

    

kawa550 1535 2013. április 21. 19:20   Válasz erre: 1532
Ezek a kerékcsapágyak úgy néznek ki hogy sima csapágy, csak a kettõ között az agyban van egy csõ, ami középen a csapágy belsõrészeit egymáshoz feltámasztja hogy ne lehessen túlságosan beütni, kvázi eltolni egymástól a külsõ és a belsõ csapágyrészt. Ez miatt viszont mikor ki akarod ütni, akkor néha ettõl a csõtõl nem lehet rendesen feltámasztani a dornit a szemközti csapágyra így nehéz kiütni. Ezért én azt szoktam csinálni, hogy elõbb beszerzem az új csapágyat, ha az megvan, akkor már mindegy hogy jön ki a régi, így ilyenkor ráhegesztek a csapágy belsõ felére valami laposvasat ami lezárja rajt a tengely nyílását, és a túloldalról bármilyen vasdarabbal ami átfér a tengely nyílásán pár ütéssel ki lehet ütni(ráadásul ilyenkor teljesen középen ütöd, nem ferdén jön ki, nem baxa össze a csapágyfészkeket), ha meg az egyik oldal meg a csõ már kinn van, akkor a másik már gyerekjáték. Visszarakásnál az új csapágyat tedd be 1 órára a mélyhûtõbe, az agyat meg finoman melegítsd meg és ha szerencséd van akkor szinte beesika helyére, ha nem akkor is max pár kis ütés egy akkora krovafejjel ami passzol a csapágy KÜLSÕ részéhez(berakásnál a csapágy belsõ részét soha ne üsd mert eltörik/ferdül a golyókosár).
Hát ennyi vón.:))
    

kawa550 1534 2013. április 21. 19:11   Válasz erre: 1533
Hát az lehet egy rosszul záró szelep, de az a melegedéssel inkább romlani szokott nem javulni, így én inkább arra tippelnék hogy talán inkább túl dús a keverék és az elhúzódó égés miatt tüszköl bele a karbiba. Meg kék nézni egy gyertyát, ha fekete de száraz akkor ez van. Ha nem, akkor nem tom.:)
    

barkaszok 1533 2013. április 21. 11:59  
Sziasztok!

Nekem az a problémám, hogy hidegen vissza durrog a légszûrõbe és nehezen indul! Melegen semmi hiba nem durrog és indul szépen!
Beállítási problémára gyanakszok!
Szerintetek?
    

Kawakarika 1532 2013. április 20. 21:23  
Ma új gumit kapott a kicsike:))))
Centírozáskor derült ki,hogy bár nem lóg a kerékcsapágy,de "morog":(((
Sajnos csak valami gagyi médin csájna,vagy médin poland csapágy volt a közeli üzletben,így összeraktam a régivel,amig nem tudok valami normális(japánert)kapni.
Gyulám!Te már Biztos cseréltél csapágyat.Meg tudnád nekem mondani,hogy lehet kiszedni"házilag"?
Illetve az nem világos,hogy egyoldalon jön ki mindkét csapágy?Azért nem egyforma a kettõ?Gondoltam készítek hozzá egy speckó kihúzót.(Egy hosszú,menetes csavar,akkora alátéttel,amely kifér)
Szerinted?
    

Kawakarika 1531 2013. április 16. 23:02   Válasz erre: 1530
Mentem egy rövid 60km-est én is.Rengeteg a motoros,de sajnos sok az õrült is:(((
Azért én olyan nagyon nem merem döntögetni,pláne hogy 1mm alatt van a profilmélység.Szombaton kapja a gép az új BT45öst:)))
    

kawa550 1530 2013. április 16. 22:51   Válasz erre: 1529
Semmi különös, meló elõtt egy kis kanyargás, had kopjon a pereme is a tél után. :)
    

Kawakarika 1529 2013. április 16. 22:48   Válasz erre: 1528
Irtam a fickónak,kiváncsi vagyok méltat-e válaszra?
Milyen volt az utad a sógoréknál?
    

kawa550 1528 2013. április 16. 22:04   Válasz erre: 1527
Ránézésre nem rossz, ennél többet fénykép alapján nem mondanék.:)
    

Kawakarika 1527 2013. április 15. 23:27   Válasz erre: 1526
Ez szerinted?
http://www.kepesmotor.hu/motoros_taska_doboz/p1150213
    

Kawakarika 1526 2013. április 15. 23:24   Válasz erre: 1525
Köszi a linket!
Nézegettem ezeket(is)de rendelni nem akarok,látni kéne.
2hét múlva megyek Pestre,addig felveszem valamelyikkel a kapcsolatot.
    

kawa550 1525 2013. április 15. 23:20   Válasz erre: 1524
Sportmotoron nézd a hirdetéseket:
http://www.kepesmotor.hu/motoros_taska_doboz/
    

Kawakarika 1524 2013. április 15. 23:18   Válasz erre: 1523
Csak 1év a különbség az Övé,és az enyém közt:)))
Olvasom a túloldalon a doboz a téma.
Szeretnék a mostani 1sisakos helyett egy 2zártsisakosat venni.Akár használtat is.Nem tudsz valami megbízható helyet?
A mostani valami neve nincs (csájnai talán)semmi bajom vele,csak kicsi.
    

kawa550 1523 2013. április 15. 23:10   Válasz erre: 1522
Tudié már az USA-ban is egyedül ihatna sört.:))))))))))
    

Kawakarika 1522 2013. április 15. 23:00   Válasz erre: 1521
Fiatalabb,fiatalabb,de már nagykorú lett a drágám....de így szeressük...:)))
    

tudike 1521 2013. április 15. 22:56   Válasz erre: 1520
azér' nem egészen, mer' a GPz fiatalabb tõlünk, a fene a pofáját...:))))
    

Kawakarika 1520 2013. április 15. 22:52   Válasz erre: 1519
Jól van na!Tehetek én róla hogy az õskorban voltam ifjú?:))))Akkor az olyan volt,mint most egy GPZ:))))
    

tudike 1519 2013. április 15. 22:50   Válasz erre: 1515
az má' az õskorba' vót...:)) nehogy most is ezekkel próbálkozzatok!:)))
    

mociseger 1518 2013. április 15. 22:50   Válasz erre: 1517
Látom én hogy száguldozik ....most is mi .....csak a neten :)))
    

Kawakarika 1517 2013. április 15. 22:49   Válasz erre: 1514
Nem érted?Tudike inkább száguldozik,most hogy már megy is a gépállat:)))))))))
    

tudike 1516 2013. április 15. 22:46   Válasz erre: 1514
mondom hogy nem próbálkozok vele...:))) elsõ ránézésre baromság. :)
    

Kawakarika 1515 2013. április 15. 22:46   Válasz erre: 1513
nekem sem volt soha.MZ-m sem.Viszont volt Pannónia P-20as,és P21.Gyula biztos ismeri...Ikerhenger,22LE...1976ban?Na azzal lehetett ám csajozni...:)))Imádtam a hangját.....
    

mociseger 1514 2013. április 15. 22:42   Válasz erre: 1511
ha tudod hogy hülyeség akkor kipróbáltad és én nyertem .....amúgy készségfejlesztõ logikai játék gyerekeknek .....de a témához vágott:)))))))))
    

tudike 1513 2013. április 15. 22:40   Válasz erre: 1512
Simson nekem nincs képben, pedig jó pár fut belõle most is...
az MZ az alap...:)))
    

Kawakarika 1512 2013. április 15. 22:36   Válasz erre: 1508
Na jó,nem Simson,legyen MZ....:)))Azt jobban ismer(ted),nem?
    

tudike 1511 2013. április 15. 22:34   Válasz erre: 1509
kizárt hogy ilyen hülyeségekkel próbálkozzak. :)
    

tudike 1510 2013. április 15. 22:32   Válasz erre: 1507
nem gond, megy... nemsokára érik az eper...:)
    

mociseger 1509 2013. április 15. 22:31   Válasz erre: 1507
ja és így is lehet:)
http://egyszervolt.hu/jatek/fagyi.html
    

tudike 1508 2013. április 15. 22:31   Válasz erre: 1505
ugye??? :))) szegény madarak is ma jöttek rá...:))))
    

mociseger 1507 2013. április 15. 22:29  
Tudike.....otthon is készíthetsz ám :))))))))))vagy készíttessél :))))))))))))))))

http://www.nosalty.hu/receptek/kategoria/fagyi
    

tudike 1506 2013. április 15. 22:26   Válasz erre: 1503
jaja, muszáj vót, a fagyizó bezárt...:)
    

Kawakarika 1505 2013. április 15. 22:25   Válasz erre: 1503
Tudtam hogy szivatás volt:)))))))))))))))))))))))))))
Szegény Tudi,mibõl maradt ki idáig....Olyan mintha Simsonnal közlekedett volna:))))Na ezután kapaszkodhatsz a Tehénkédbe!:)))))
    

mociseger 1504 2013. április 15. 22:22   Válasz erre: 1501
kihúzta amit bedugott.....és te csak gyanakodsz ???hát .....
:)
    

kawa550 1503 2013. április 15. 22:20   Válasz erre: 1501
Az ember fia(lánya) ne akarjon egy 20Le-s lapos fagyizóbajárós roller után egybõl egy 60Le-s sportra ülni. Kell az a kis szoktatás.:)
    

Kawakarika 1502 2013. április 15. 22:20   Válasz erre: 1501
Én mikor vettem,a srác direkt mondta hogy kivették belõle a fojtást,amit az osztrákok bennhagytak...igy lett a 27LE-bõl 60LE:)))
    

tudike 1501 2013. április 15. 22:15   Válasz erre: 1500
én is arra gyanakodtam hogy õ volt a ludas, de nem, mert most önszántából szedte ki a kiszedhetõt...
190-nél? brutál (lapos kúszás van). 9000-es fordulat, 180, nem rossz...
    

Kawakarika 1500 2013. április 15. 22:10   Válasz erre: 1499
Gyulától már kérdeztem:mióta "hajtatja"Veled csökkentett üzemmódban?
Hiszen eszméletlenül jól megy.Úgy érzem mindenkit le tudnék gyorsúlni:)) Nem mertem még kipróbálni milyen 190-nél?

    

tudike 1499 2013. április 15. 22:05  
jó ez a fellóerõsített változat...:))) Fertõszentmiklós-Csorna 10 perc... életemben elõször. :) pedig az autósok ma nemigen húzódtak le... elméláztak, réveteg volt a tekintetük, legalábbis a visszapillantójuk ezt mutatta... az összes másnapos lehetett? :)

    

tudike 1498 2013. április 15. 22:02   Válasz erre: 1497
éppen így...:))) köszi a nevében :)
    

mociseger 1497 2013. április 12. 22:21  
így képzeltétek ugye???no boldog névnapot :))))
    

Kawakarika 1496 2013. április 12. 22:01   Válasz erre: 1495
Mondtam én ilyent?:))))
    

kawa550 1495 2013. április 12. 21:52   Válasz erre: 1494
Meg motor se, azért jártak öszvérháton a népek. Szóval az hogy valami régen nem volt, kicsit se jelenti azt hogy az volt a jó állapot és azt kell ma is követni...
    

Kawakarika 1494 2013. április 12. 21:10   Válasz erre: 1493
Motoron csak"hobbyból"használok gps-t.Általában a hagyományos térképet nézve,betájolom magamnak a tervezett utat....
Régen sem volt gps....:)))
    

tudike 1493 2013. április 12. 20:51   Válasz erre: 1484
mindig benne hagyod? gondolom nem veszed le állandóan az ülést...
    

tudike 1492 2013. április 12. 20:48   Válasz erre: 1487
száguldó seprûnyél alattam? :) alig áthallásos...
:)))))
    

Kawakarika 1491 2013. április 12. 20:23  
�Isten éltessen minden fórumozó,és nem fórumozó Gyulát!
    

mociseger 1490 2013. április 11. 22:47   Válasz erre: 1487
vááááááóóóóóóóóóóóóóóó
:))))))))))))))
    

Kawakarika 1489 2013. április 11. 22:08   Válasz erre: 1487
Tudod én mennyi szaklapot,tesztet,fórumot,néztem át,mielõtt megvettem?Nem véletlen ezt választottam....:)))
És nem bántam meg.Mondj egy motort,amit 17éven keresztül gyártottak,szinte változtatás nélkül?
Azért ez elárul valamit,nem?
    

kawa550 1488 2013. április 11. 21:56   Válasz erre: 1486
Nem mellesleg Tudikének szolídan meghatároztam hogy mostantól csak akkor lehet teligáz ha üres és viszonylag egyenes az út elõtte.:)))))
    

kawa550 1487 2013. április 11. 21:55   Válasz erre: 1486
Hát, ma mentem a kiskawásszal úgy 40 km-t, közben végig nyeleztem hogy lássam mit bír, nem fogadnék rá hogy egy kanyargósabb úton nem nyomnám le vele saját magamat meg a tehénkét. Csak közben ezen görcsöt kapna a lábam az állandó váltogatástól, tehénkén meg akasztok egy hármast oszt az kanyargós úton elég mindenhová. Közvetlenül utána visszafelé már tehénkével jöttem, szó szerint melegváltással egyikrõl a másikra, bizony olyan érzés volt mint egy csikóról átülni egy harciménre. De persze ennek is megvannak az elõnyei, tehénkét lerobbantani sem lehet arról az ívrõl amit kinéztél magadnak, semmi sem tudja kihozni a sodrából, a kiskawász meg már attól is megbillenik ha veszek egy nagyobb levegõt. De most hogy teli torokból lélegzik, nagyon mókás kis gép, olyan mint egy száguldó seprûnyél, lehet rajt vigyorogni ahogy vonyítva repeszt mint azállat.:))))))
    

Kawakarika 1486 2013. április 11. 20:29  
Gyulám!
Nem lehet hogy szándékosan hagytad benn a fojtást hogy Tudike ne tudjon száguldozni?:))))
Mióta hajtotta így?
Ezeket a motorok osztrákban le vannak fojtva 27lóeróre.Csodálkoztam azon amit írtál róla hiszen én valahol azt olvastam hogy ez egy"seggrakéta"....És valóban,eszméletlenül megy.Jó nem veszi fel a versenyt tehénkével,bár...
    

Kawakarika 1485 2013. április 11. 20:19   Válasz erre: 1484
Na még:

    

Kawakarika 1484 2013. április 11. 20:15   Válasz erre: 1483
Ahogy igértem:
    

Kawakarika 1483 2013. április 10. 21:34   Válasz erre: 1482
Holnap lefényképelem a szivargyújtó aljzatot.
    

kawa550 1482 2013. április 10. 21:22   Válasz erre: 1481
Wayteq, enyém n770, tudié x850. Ilyen lyukacsos lemezbõl csináltam egy dobozkát neki és egy alu profillal ahhoz a vakcsavarhoz rögzítettem ami a balkormány kapcsolótömbjén van eredetileg a visszapillantónak.
Ülés alatt hogy dugsz be egy navitöltõt meg hogy viszed el a vezetékét a kormányhoz?
    

Kawakarika 1481 2013. április 10. 21:15   Válasz erre: 1479
Jó lett a bukógomba,gondolkodom én is hogy érdemes lenne beruházni.
Én szivargyújtó aljzatot az ülés alá szereltem.
Viszont a gps-tartóról tehetnél fel képet!
Az autóét raktam fel a szélvédõre belsõ felére,de betakar,beremeg.szóval nem kóser.
Aztán próbáltam a tanktáskára tenni,talán még ez a jobbik megoldás.
Milyen navid van?
    

Kawakarika 1480 2013. április 10. 20:59   Válasz erre: 1478
172cm,77kg.
Talán emlékszel még kezdetben mennyit szenvedtem,nem pörgött 4000nél többet.Aztán fúvókacsere, karbiszinkron,megtáltosította a gépállatot:)))
Talán a kor miatti megfontoltság,a nem vadállat módjára történõ esztelen száguldásnak tudható be,hogy a végsebességet nem próbáltam.De 180at mentem már úgy hogy a 80kg-os fiam ott ült mögöttem...
(Persze ez óra szerinti,ami ugye csal a gps-hez képest.)
Szóval keresd a hiba okát...:(((
Szerintem a gyári megadott(190km/ó)értéket ki tudom belõle hozni....de minek?
    

kawa550 1479 2013. április 10. 20:57  
Na, végre felkerültek a bukógombák kiskawászra. Az átmenõ blokkcsavar helyett inkább hegesztettem egy egy konzolt mert a blokktartó túl magasan van. Az a csavar tartja, meg elölrõl 3 oldalról rásimul a vázra jó passzentosan(kalapáccsal kellet a helyére késztetni), aztán a konzolra ráhegesztettem jó vastagon egy 12-es anyát és abba van belehajtva a gomba. Utána már csak az idomot kellett kifúrni, szerencsére elsõre egész jól sikerült, csak egy picit kellett igazítani rajta. Meg kapott egy navitartót meg egy szivargyújtót. A navitartó ugyan beletakar a km órába, de annyira buzi formájú ez a kormány meg olyan szûk a hely hogy másképp nem tudtam feltenni, a szivargyújtót meg a telóhoz rögzítettem bilinccsel a felsõ villahídnál.
    

kawa550 1478 2013. április 10. 09:40  
Karika te mekkora vagy méretileg? Az vegyem ténynek hogy a 100 kilóm alatt a kiskawász 6.-ban nem tud 9000 fölé pörögni? 4.-ben még ki tudom forgatni 10.000-ig de ott szinte vége is, 5.-6.-ban sem megy már sokkal többet, a 140 meg 4.-ben is megvan már, amit tankra fekve ki tudtam taposni belõle végsebességre csak 150 volt, ez most ilyen vagy kezdjem keresni a hiba okát?
    

Kawakarika 1477 2013. április 9. 22:07   Válasz erre: 1475
Odaát érik a trófea,légy résen,nehogy mán ne Te nyerj!:)))
    

Kawakarika 1476 2013. április 9. 22:02   Válasz erre: 1475
Tudtok élni!:)))
    

kawa550 1475 2013. április 9. 22:00   Válasz erre: 1474
Hát az urak(meg persze a hölgyek is) má csak így csinálják....:)))))
    

Kawakarika 1474 2013. április 9. 21:08   Válasz erre: 1473
Mégpedig függõágyon...:)))
    

tudike 1473 2013. április 8. 22:33   Válasz erre: 1471
mi meg ma, sõt, napoztunk is... téli cuccban. :)))
    

tudike 1472 2013. április 8. 22:32   Válasz erre: 1469
el...:)))
    

Kawakarika 1471 2013. április 8. 21:30   Válasz erre: 1470
Nem volt túl meleg,de egy 50est gurultam tegnap...
    

Peetman 1470 2013. április 8. 21:05   Válasz erre: 1469
Szerintem ebben a jó idõben mindenki elõvette már a vasat :)
    

Kawakarika 1469 2013. április 8. 20:32  
Mindenki elment motorozni?:)))
    

tudike 1468 2013. április 2. 22:56   Válasz erre: 1465
a helyzeti elõnyt nem ér kihasználni...:)))
    

tudike 1467 2013. április 2. 22:54   Válasz erre: 1464
ne fáradj! :)
    

tudike 1466 2013. április 2. 22:52   Válasz erre: 1463
ennek nem örül a leányka...:))
    

kawa550 1465 2013. április 2. 22:31   Válasz erre: 1463
Ki mondta hogy fiú? :)))
    

mociseger 1464 2013. április 2. 22:13   Válasz erre: 1461
én se akarok menni ....kétoldali munkaundorom van .....
költözhetek hozzátok :) ?
    

Kawakarika 1463 2013. április 2. 22:04   Válasz erre: 1461
Nyugtasd meg a srácot!
A buszok járnak!Hólánccal,nyári gumival!:)))
    

mociseger 1462 2013. április 2. 22:03   Válasz erre: 1460
majd fényképezd le ....
    

tudike 1461 2013. április 2. 22:01   Válasz erre: 1457
látom, megint mi kapjuk...:( az elõbb kérdezte a kisgyerekem, hogy holnap járnak-e a buszok. gondoltam csak elõjött rajta a kétoldali iskolaundor, lógni akar... de nem.
    

Kawakarika 1460 2013. április 2. 22:00   Válasz erre: 1459
Nem!A nyárira holnap felrakom a hóláncot!:))Ha már van...?
    

mociseger 1459 2013. április 2. 21:59   Válasz erre: 1458
Ha lesz nyár akkor meg télivel mész ????:)))))))))))))))
    

Kawakarika 1458 2013. április 2. 21:54   Válasz erre: 1457
Még szerencse hogy felrakták a nyári gumit a jármûvemre...:(((
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22109
5 623 Eddigi túrák
14 222 466 km
34072 Eddigi túra-résztvevők