| Zseni | 1558 | 2013. május 23. 18:05 | Válasz erre: 1557 |
|
Köszönöm! A DID láncokat nézegettem, egy-két ezer forint meg már nem oszt nem szoroz. |
| hamster | 1557 | 2013. május 23. 18:03 | Válasz erre: 1556 |
|
A x gyûrû elméletileg tartósabb a kialakításából adódóan.Ha nem túl nagy a különbség akkor inkább azt vedd meg!Mûkõdésében igazából nem lehet észreveni semmit,sõt ránézésre sem látsz majd eltérést.
|
| Zseni | 1556 | 2013. május 23. 17:59 | Válasz erre: 1555 |
|
Igen, köszi, nézegettem. Mi a különbség az O és az X gyûrûs lánc között mûködésben? Melyik a jobb? |
| hamster | 1555 | 2013. május 23. 17:43 | Válasz erre: 1554 |
|
Ezt nézted már? http://www.nagyvas.hu/kereses_tipushoz.php?cmd=6&motorgyarto=Kawasaki&motorccm=500&motortipus=GPZ&evjarat=1997&evjarattures=0 |
| Zseni | 1554 | 2013. május 23. 17:41 |
|
Sziasztok! Lenne egy mûszaki kérdésem. Láncot és lánckereket kéne cserélnem a gépezeten, de egyszerûen nem találom, hogy mekkora lánc kéne. 97es évjárat, de csak 93ashoz találtam, nem tudom mennyit változhatott a koncepció. Ha valaki tudna ebben segíteni, azt megköszönném :) |
| Peetman | 1553 | 2013. május 23. 16:35 |
|
Sziasztok! Szerintetek ER5 Kawára jó lehet olyan doboztartó, ami GPZ 500-on volt? Lehet hülye kérdés, de hátha ért valaki hozzá :) http://www.jofogas.hu/vi/8494758.htm |
| blackbird | 1552 | 2013. május 19. 16:27 | Válasz erre: 1551 |
|
�Köszi, megpróbálom ezeket, hátha válaszol valaki.
|
| Kawakarika | 1551 | 2013. május 19. 11:14 | Válasz erre: 1550 |
|
Esetleg itt: http://www.cma-motor.hu/Termekek/BONTOTT_ALKATReSZEK/Kawasaki.html http://www.motorrevu.hu/kereses.php?hol=8&query=kawasaki%20motor%20bont%F3 |
| blackbird | 1550 | 2013. május 19. 07:16 | Válasz erre: 1545 |
|
Sajnos a neten semmit sem találtam, a bontók nem válaszolnak, javítási nincs ehhez az évjárathoz, színkódot lehetetlen találni, hirdetõ oldalakon szinte semmi ehhez. De azért kösz. |
| Kawakarika | 1549 | 2013. május 18. 20:58 | Válasz erre: 1548 |
|
Ja a sok veterán közt volt GPZ is:))) /jobbra fent/ Esetleg innét valakié? |
| Kawakarika | 1548 | 2013. május 18. 20:46 |
|
Volt ma valaki az agárdi Pannonia találkozón?Gyönyörû motorok voltak.Ifjúkorom emléke....
|
| Kawakarika | 1545 | 2013. április 29. 22:52 | Válasz erre: 1544 |
|
A neten találsz néhány beszerzési forrást(vatera,racing bazár,használtauto,stb)
|
| blackbird | 1544 | 2013. április 26. 19:23 |
|
Üdvözlök Mindenkit! A kérdésem az lenne, hogy GPZ500-on hol lehet megtalálni a színkódot?? A következõ, hogy tudtok e jó bontót, ahol szóba is állnak velem?? Kéne egy-két alkatrész. Esetleg honnan lehetne letölteni angol nyelvû javításit 2002-es GPZ 500-hoz? A válaszokat elõre is köszönöm. |
| ZRXRUDI | 1543 | 2013. április 25. 14:21 | Válasz erre: 1540 |
|
Teljes mértékben egyetértek, a keveréket én sem javasolnám állítgatni-valószínû, hogy egyébként is csak speciális szerszámmal lehetne. Valóban, nagyon alapos karbi tisztítás (sürített levegõ, karb.tisztító spray) és szinkronizálás a legtöbb esetben segít a dolgon. A ZRX karbisort én is leszedtem vagy 3-szor, de a végén nagyon tökéletes lett. Tehát, türelem és kitartás! |
| Kawakarika | 1542 | 2013. április 24. 22:41 | Válasz erre: 1541 |
|
Ja, Gyula! Köszi a menesztõgumi "bejlagolás"-tippet,megcsináltam,és nincs ám kottyanás!:))) |
| Kawakarika | 1541 | 2013. április 24. 22:27 |
|
Kaptam Japó csapágyat,ki is cseréltem. A csapágyak ugyanúgy szedhetõk ki,mint az elsõ keréké,vagyis nem egyoldalon... |
| kawa550 | 1540 | 2013. április 22. 11:12 | Válasz erre: 1539 |
|
Meg ne haragudj, segíteni szeretnék, ezért azt mondom: ha ezt meg kell kérdezned, akkor sehol, mert nem tudod megcsinálni. Nincs egy varázscsavar amit kettõt jobbra tekerve jó lesz. A karbi egy összetett dolog, mindennek stimmelnie kell hogy jól mûködjön. Elsõre ki kell venni az egészet és szétszedni meg alaposan kitisztítani, mert nem biztos hogy a benzinbõl kap sokat, lehet hogy levegõbõl kap keveset. Tehát elsõ az alapos tisztítás, a fúvókák méretének ellenõrzése(én mikor a tádét vettem 3x szedtem szét a karbit mert sehogy se akart jó lenni, de csak a harmadiknál jutott eszembe megnézni a fúvókák méretét, ami természetesen nem gyári volt, miután felszúrtuk gyári méretre, egybõl megjavult a gép), a membránok alapos vizsgálata, benzinszint ellenõrzése beállítása, és utána jöhet egy gyári értékekre állítás és szinkron. Ha ezek mind jók már és még úgy sem javult meg, akkor lehet kezdeni tekergetni az állítócsavarokat, de az meg még tapasztalattal se megy fülre, ideális esetben CO mérõvel történik a dolog. Szóval ha jót akarsz magadnak, keress meg egy jóravaló szakembert. Persze ezt jó hogy pont én mondom, aki szinte mindent magam csinálok itthon, még a fõtengely cserét is pedig szakács vagyok.... Ha mégis magad akarod megcsinálni, akkor elõször tölts le egy szervizkönyvet a netrõl, alaposan nézd át és utána ess neki. |
| barkaszok | 1539 | 2013. április 22. 10:42 |
|
Feketék voltak a gyertyák és szárazak! Hol tudom állítani a keverék arányát? |
| kawa550 | 1537 | 2013. április 21. 19:44 | Válasz erre: 1536 |
|
Én meg tudok valakit aki megint 160-al repesztett a kiskawász hátán...:)))
|
| Kawakarika | 1536 | 2013. április 21. 19:33 | Válasz erre: 1535 |
|
Ugyanaz mint az elsõ keréknél.Ott is van távtartó,de mivel az rövidebb,igy némi türelemmel azt ki tudtam ütni,mivel egy kicsit azt a csövet félre lehet tolni.Ezzel a módszerrel próbáltam a hátsót,de nem akaródzott,barmolni meg nem akarom.Tehát csak a seeger-gyürüs felõli oldalon jön ki,ahol a nagyobbik csapágy van. A hütött-melegített módszer ötletet köszi,alkalmazni fogom. Ma egyébként gurultunk egy laza 200km-t(Polgárdi börze,de semmi jó nem volt).Viszont azzal nem mondok újat hogy az új gumi tapadása köszönõviszonyban sincs az elõzõ kopotthoz képest:))) Na ezt már mertem döntögetni rendesen,az asszonykám kapaszkodott is....:))) |
| kawa550 | 1535 | 2013. április 21. 19:20 | Válasz erre: 1532 |
|
Ezek a kerékcsapágyak úgy néznek ki hogy sima csapágy, csak a kettõ között az agyban van egy csõ, ami középen a csapágy belsõrészeit egymáshoz feltámasztja hogy ne lehessen túlságosan beütni, kvázi eltolni egymástól a külsõ és a belsõ csapágyrészt. Ez miatt viszont mikor ki akarod ütni, akkor néha ettõl a csõtõl nem lehet rendesen feltámasztani a dornit a szemközti csapágyra így nehéz kiütni. Ezért én azt szoktam csinálni, hogy elõbb beszerzem az új csapágyat, ha az megvan, akkor már mindegy hogy jön ki a régi, így ilyenkor ráhegesztek a csapágy belsõ felére valami laposvasat ami lezárja rajt a tengely nyílását, és a túloldalról bármilyen vasdarabbal ami átfér a tengely nyílásán pár ütéssel ki lehet ütni(ráadásul ilyenkor teljesen középen ütöd, nem ferdén jön ki, nem baxa össze a csapágyfészkeket), ha meg az egyik oldal meg a csõ már kinn van, akkor a másik már gyerekjáték. Visszarakásnál az új csapágyat tedd be 1 órára a mélyhûtõbe, az agyat meg finoman melegítsd meg és ha szerencséd van akkor szinte beesika helyére, ha nem akkor is max pár kis ütés egy akkora krovafejjel ami passzol a csapágy KÜLSÕ részéhez(berakásnál a csapágy belsõ részét soha ne üsd mert eltörik/ferdül a golyókosár). Hát ennyi vón.:)) |
| kawa550 | 1534 | 2013. április 21. 19:11 | Válasz erre: 1533 |
|
Hát az lehet egy rosszul záró szelep, de az a melegedéssel inkább romlani szokott nem javulni, így én inkább arra tippelnék hogy talán inkább túl dús a keverék és az elhúzódó égés miatt tüszköl bele a karbiba. Meg kék nézni egy gyertyát, ha fekete de száraz akkor ez van. Ha nem, akkor nem tom.:)
|
| barkaszok | 1533 | 2013. április 21. 11:59 |
|
Sziasztok! Nekem az a problémám, hogy hidegen vissza durrog a légszûrõbe és nehezen indul! Melegen semmi hiba nem durrog és indul szépen! Beállítási problémára gyanakszok! Szerintetek? |
| Kawakarika | 1532 | 2013. április 20. 21:23 |
| Kawakarika | 1531 | 2013. április 16. 23:02 | Válasz erre: 1530 |
|
Mentem egy rövid 60km-est én is.Rengeteg a motoros,de sajnos sok az õrült is:((( Azért én olyan nagyon nem merem döntögetni,pláne hogy 1mm alatt van a profilmélység.Szombaton kapja a gép az új BT45öst:))) |
| kawa550 | 1530 | 2013. április 16. 22:51 | Válasz erre: 1529 |
|
Semmi különös, meló elõtt egy kis kanyargás, had kopjon a pereme is a tél után. :)
|
| Kawakarika | 1529 | 2013. április 16. 22:48 | Válasz erre: 1528 |
|
Irtam a fickónak,kiváncsi vagyok méltat-e válaszra? Milyen volt az utad a sógoréknál? |
| kawa550 | 1528 | 2013. április 16. 22:04 | Válasz erre: 1527 |
|
Ránézésre nem rossz, ennél többet fénykép alapján nem mondanék.:)
|
| Kawakarika | 1527 | 2013. április 15. 23:27 | Válasz erre: 1526 |
|
Ez szerinted? http://www.kepesmotor.hu/motoros_taska_doboz/p1150213 |
| Kawakarika | 1526 | 2013. április 15. 23:24 | Válasz erre: 1525 |
|
Köszi a linket! Nézegettem ezeket(is)de rendelni nem akarok,látni kéne. 2hét múlva megyek Pestre,addig felveszem valamelyikkel a kapcsolatot. |
| kawa550 | 1525 | 2013. április 15. 23:20 | Válasz erre: 1524 |
|
Sportmotoron nézd a hirdetéseket: http://www.kepesmotor.hu/motoros_taska_doboz/ |
| Kawakarika | 1524 | 2013. április 15. 23:18 | Válasz erre: 1523 |
|
Csak 1év a különbség az Övé,és az enyém közt:))) Olvasom a túloldalon a doboz a téma. Szeretnék a mostani 1sisakos helyett egy 2zártsisakosat venni.Akár használtat is.Nem tudsz valami megbízható helyet? A mostani valami neve nincs (csájnai talán)semmi bajom vele,csak kicsi. |
| kawa550 | 1523 | 2013. április 15. 23:10 | Válasz erre: 1522 |
|
Tudié már az USA-ban is egyedül ihatna sört.:))))))))))
|
| Kawakarika | 1522 | 2013. április 15. 23:00 | Válasz erre: 1521 |
|
Fiatalabb,fiatalabb,de már nagykorú lett a drágám....de így szeressük...:)))
|
| tudike | 1521 | 2013. április 15. 22:56 | Válasz erre: 1520 |
|
azér' nem egészen, mer' a GPz fiatalabb tõlünk, a fene a pofáját...:))))
|
| Kawakarika | 1520 | 2013. április 15. 22:52 | Válasz erre: 1519 |
|
Jól van na!Tehetek én róla hogy az õskorban voltam ifjú?:))))Akkor az olyan volt,mint most egy GPZ:))))
|
| tudike | 1519 | 2013. április 15. 22:50 | Válasz erre: 1515 |
|
az má' az õskorba' vót...:)) nehogy most is ezekkel próbálkozzatok!:)))
|
| mociseger | 1518 | 2013. április 15. 22:50 | Válasz erre: 1517 |
|
Látom én hogy száguldozik ....most is mi .....csak a neten :)))
|
| Kawakarika | 1517 | 2013. április 15. 22:49 | Válasz erre: 1514 |
|
Nem érted?Tudike inkább száguldozik,most hogy már megy is a gépállat:)))))))))
|
| tudike | 1516 | 2013. április 15. 22:46 | Válasz erre: 1514 |
|
mondom hogy nem próbálkozok vele...:))) elsõ ránézésre baromság. :)
|
| Kawakarika | 1515 | 2013. április 15. 22:46 | Válasz erre: 1513 |
|
nekem sem volt soha.MZ-m sem.Viszont volt Pannónia P-20as,és P21.Gyula biztos ismeri...Ikerhenger,22LE...1976ban?Na azzal lehetett ám csajozni...:)))Imádtam a hangját.....
|
| mociseger | 1514 | 2013. április 15. 22:42 | Válasz erre: 1511 |
|
ha tudod hogy hülyeség akkor kipróbáltad és én nyertem .....amúgy készségfejlesztõ logikai játék gyerekeknek .....de a témához vágott:)))))))))
|
| tudike | 1513 | 2013. április 15. 22:40 | Válasz erre: 1512 |
|
Simson nekem nincs képben, pedig jó pár fut belõle most is... az MZ az alap...:))) |
| Kawakarika | 1512 | 2013. április 15. 22:36 | Válasz erre: 1508 |
|
Na jó,nem Simson,legyen MZ....:)))Azt jobban ismer(ted),nem?
|
| tudike | 1511 | 2013. április 15. 22:34 | Válasz erre: 1509 |
|
kizárt hogy ilyen hülyeségekkel próbálkozzak. :)
|
| mociseger | 1509 | 2013. április 15. 22:31 | Válasz erre: 1507 |
|
ja és így is lehet:) http://egyszervolt.hu/jatek/fagyi.html |
| tudike | 1508 | 2013. április 15. 22:31 | Válasz erre: 1505 |
|
ugye??? :))) szegény madarak is ma jöttek rá...:))))
|
| mociseger | 1507 | 2013. április 15. 22:29 |
|
Tudike.....otthon is készíthetsz ám :))))))))))vagy készíttessél :)))))))))))))))) http://www.nosalty.hu/receptek/kategoria/fagyi |
| Kawakarika | 1505 | 2013. április 15. 22:25 | Válasz erre: 1503 |
|
Tudtam hogy szivatás volt:))))))))))))))))))))))))))) Szegény Tudi,mibõl maradt ki idáig....Olyan mintha Simsonnal közlekedett volna:))))Na ezután kapaszkodhatsz a Tehénkédbe!:))))) |
| mociseger | 1504 | 2013. április 15. 22:22 | Válasz erre: 1501 |
|
kihúzta amit bedugott.....és te csak gyanakodsz ???hát ..... :) |
| kawa550 | 1503 | 2013. április 15. 22:20 | Válasz erre: 1501 |
|
Az ember fia(lánya) ne akarjon egy 20Le-s lapos fagyizóbajárós roller után egybõl egy 60Le-s sportra ülni. Kell az a kis szoktatás.:)
|
| Kawakarika | 1502 | 2013. április 15. 22:20 | Válasz erre: 1501 |
|
Én mikor vettem,a srác direkt mondta hogy kivették belõle a fojtást,amit az osztrákok bennhagytak...igy lett a 27LE-bõl 60LE:)))
|
| tudike | 1501 | 2013. április 15. 22:15 | Válasz erre: 1500 |
|
én is arra gyanakodtam hogy õ volt a ludas, de nem, mert most önszántából szedte ki a kiszedhetõt... 190-nél? brutál (lapos kúszás van). 9000-es fordulat, 180, nem rossz... |
| Kawakarika | 1500 | 2013. április 15. 22:10 | Válasz erre: 1499 |
|
Gyulától már kérdeztem:mióta "hajtatja"Veled csökkentett üzemmódban? Hiszen eszméletlenül jól megy.Úgy érzem mindenkit le tudnék gyorsúlni:)) Nem mertem még kipróbálni milyen 190-nél? |
| tudike | 1499 | 2013. április 15. 22:05 |
|
jó ez a fellóerõsített változat...:))) Fertõszentmiklós-Csorna 10 perc... életemben elõször. :) pedig az autósok ma nemigen húzódtak le... elméláztak, réveteg volt a tekintetük, legalábbis a visszapillantójuk ezt mutatta... az összes másnapos lehetett? :) |
| kawa550 | 1495 | 2013. április 12. 21:52 | Válasz erre: 1494 |
|
Meg motor se, azért jártak öszvérháton a népek. Szóval az hogy valami régen nem volt, kicsit se jelenti azt hogy az volt a jó állapot és azt kell ma is követni...
|
| Kawakarika | 1494 | 2013. április 12. 21:10 | Válasz erre: 1493 |
|
Motoron csak"hobbyból"használok gps-t.Általában a hagyományos térképet nézve,betájolom magamnak a tervezett utat.... Régen sem volt gps....:))) |
| tudike | 1493 | 2013. április 12. 20:51 | Válasz erre: 1484 |
|
mindig benne hagyod? gondolom nem veszed le állandóan az ülést...
|
| tudike | 1492 | 2013. április 12. 20:48 | Válasz erre: 1487 |
|
száguldó seprûnyél alattam? :) alig áthallásos... :))))) |
| Kawakarika | 1491 | 2013. április 12. 20:23 |
|
�Isten éltessen minden fórumozó,és nem fórumozó Gyulát!
|
| Kawakarika | 1489 | 2013. április 11. 22:08 | Válasz erre: 1487 |
|
Tudod én mennyi szaklapot,tesztet,fórumot,néztem át,mielõtt megvettem?Nem véletlen ezt választottam....:))) És nem bántam meg.Mondj egy motort,amit 17éven keresztül gyártottak,szinte változtatás nélkül? Azért ez elárul valamit,nem? |
| kawa550 | 1488 | 2013. április 11. 21:56 | Válasz erre: 1486 |
|
Nem mellesleg Tudikének szolídan meghatároztam hogy mostantól csak akkor lehet teligáz ha üres és viszonylag egyenes az út elõtte.:)))))
|
| kawa550 | 1487 | 2013. április 11. 21:55 | Válasz erre: 1486 |
|
Hát, ma mentem a kiskawásszal úgy 40 km-t, közben végig nyeleztem hogy lássam mit bír, nem fogadnék rá hogy egy kanyargósabb úton nem nyomnám le vele saját magamat meg a tehénkét. Csak közben ezen görcsöt kapna a lábam az állandó váltogatástól, tehénkén meg akasztok egy hármast oszt az kanyargós úton elég mindenhová. Közvetlenül utána visszafelé már tehénkével jöttem, szó szerint melegváltással egyikrõl a másikra, bizony olyan érzés volt mint egy csikóról átülni egy harciménre. De persze ennek is megvannak az elõnyei, tehénkét lerobbantani sem lehet arról az ívrõl amit kinéztél magadnak, semmi sem tudja kihozni a sodrából, a kiskawász meg már attól is megbillenik ha veszek egy nagyobb levegõt. De most hogy teli torokból lélegzik, nagyon mókás kis gép, olyan mint egy száguldó seprûnyél, lehet rajt vigyorogni ahogy vonyítva repeszt mint azállat.:))))))
|
| Kawakarika | 1486 | 2013. április 11. 20:29 |
|
Gyulám! Nem lehet hogy szándékosan hagytad benn a fojtást hogy Tudike ne tudjon száguldozni?:)))) Mióta hajtotta így? Ezeket a motorok osztrákban le vannak fojtva 27lóeróre.Csodálkoztam azon amit írtál róla hiszen én valahol azt olvastam hogy ez egy"seggrakéta"....És valóban,eszméletlenül megy.Jó nem veszi fel a versenyt tehénkével,bár... |
| Kawakarika | 1483 | 2013. április 10. 21:34 | Válasz erre: 1482 |
|
Holnap lefényképelem a szivargyújtó aljzatot.
|
| kawa550 | 1482 | 2013. április 10. 21:22 | Válasz erre: 1481 |
|
Wayteq, enyém n770, tudié x850. Ilyen lyukacsos lemezbõl csináltam egy dobozkát neki és egy alu profillal ahhoz a vakcsavarhoz rögzítettem ami a balkormány kapcsolótömbjén van eredetileg a visszapillantónak. Ülés alatt hogy dugsz be egy navitöltõt meg hogy viszed el a vezetékét a kormányhoz? |
| Kawakarika | 1481 | 2013. április 10. 21:15 | Válasz erre: 1479 |
|
Jó lett a bukógomba,gondolkodom én is hogy érdemes lenne beruházni. Én szivargyújtó aljzatot az ülés alá szereltem. Viszont a gps-tartóról tehetnél fel képet! Az autóét raktam fel a szélvédõre belsõ felére,de betakar,beremeg.szóval nem kóser. Aztán próbáltam a tanktáskára tenni,talán még ez a jobbik megoldás. Milyen navid van? |
| Kawakarika | 1480 | 2013. április 10. 20:59 | Válasz erre: 1478 |
|
172cm,77kg. Talán emlékszel még kezdetben mennyit szenvedtem,nem pörgött 4000nél többet.Aztán fúvókacsere, karbiszinkron,megtáltosította a gépállatot:))) Talán a kor miatti megfontoltság,a nem vadállat módjára történõ esztelen száguldásnak tudható be,hogy a végsebességet nem próbáltam.De 180at mentem már úgy hogy a 80kg-os fiam ott ült mögöttem... (Persze ez óra szerinti,ami ugye csal a gps-hez képest.) Szóval keresd a hiba okát...:((( Szerintem a gyári megadott(190km/ó)értéket ki tudom belõle hozni....de minek? |
| kawa550 | 1479 | 2013. április 10. 20:57 |
| kawa550 | 1478 | 2013. április 10. 09:40 |
|
Karika te mekkora vagy méretileg? Az vegyem ténynek hogy a 100 kilóm alatt a kiskawász 6.-ban nem tud 9000 fölé pörögni? 4.-ben még ki tudom forgatni 10.000-ig de ott szinte vége is, 5.-6.-ban sem megy már sokkal többet, a 140 meg 4.-ben is megvan már, amit tankra fekve ki tudtam taposni belõle végsebességre csak 150 volt, ez most ilyen vagy kezdjem keresni a hiba okát?
|
| Kawakarika | 1477 | 2013. április 9. 22:07 | Válasz erre: 1475 |
|
Odaát érik a trófea,légy résen,nehogy mán ne Te nyerj!:)))
|
| kawa550 | 1475 | 2013. április 9. 22:00 | Válasz erre: 1474 |
|
Hát az urak(meg persze a hölgyek is) má csak így csinálják....:)))))
|
| tudike | 1473 | 2013. április 8. 22:33 | Válasz erre: 1471 |
|
mi meg ma, sõt, napoztunk is... téli cuccban. :)))
|
| Kawakarika | 1471 | 2013. április 8. 21:30 | Válasz erre: 1470 |
|
Nem volt túl meleg,de egy 50est gurultam tegnap...
|
| Peetman | 1470 | 2013. április 8. 21:05 | Válasz erre: 1469 |
|
Szerintem ebben a jó idõben mindenki elõvette már a vasat :)
|
| mociseger | 1464 | 2013. április 2. 22:13 | Válasz erre: 1461 |
|
én se akarok menni ....kétoldali munkaundorom van ..... költözhetek hozzátok :) ? |
| Kawakarika | 1463 | 2013. április 2. 22:04 | Válasz erre: 1461 |
|
Nyugtasd meg a srácot! A buszok járnak!Hólánccal,nyári gumival!:))) |
| tudike | 1461 | 2013. április 2. 22:01 | Válasz erre: 1457 |
|
látom, megint mi kapjuk...:( az elõbb kérdezte a kisgyerekem, hogy holnap járnak-e a buszok. gondoltam csak elõjött rajta a kétoldali iskolaundor, lógni akar... de nem.
|
| Kawakarika | 1460 | 2013. április 2. 22:00 | Válasz erre: 1459 |
|
Nem!A nyárira holnap felrakom a hóláncot!:))Ha már van...?
|
| mociseger | 1459 | 2013. április 2. 21:59 | Válasz erre: 1458 |
|
Ha lesz nyár akkor meg télivel mész ????:)))))))))))))))
|
| Kawakarika | 1458 | 2013. április 2. 21:54 | Válasz erre: 1457 |
|
Még szerencse hogy felrakták a nyári gumit a jármûvemre...:(((
|