tsanyi | 237 | 2012. április 14. 16:24 | Válasz erre: 236 |
Rosszat?...mi volt a rossz a levezetésemben?...:)))
|
Penzi | 236 | 2012. április 14. 11:50 | Válasz erre: 234 |
Azért a töpörödött jelzõt erõs túlzásnak tartom. Viszont azt tudhatnád, hogy a jóból mindig kicsit adnak :-)))))) Nem tündérmackó, de többet nem árulok el. Komolyan rossz olvasni, hogy mindenben csak a rosszat látod.... Aggódom érted ! :-)))))))) |
Penzi | 235 | 2012. április 14. 11:39 | Válasz erre: 233 |
Recept nincs, még soha nem ettem nyuszit , és nem is fogok ! Azt meg valószínûleg nem érdemes részleteznem, hogy mitõl ÉDES, mert úgy sem értenéd ! :-))))))) |
tsanyi | 234 | 2012. április 13. 19:11 | Válasz erre: 227 |
Na, megadtad a választ a kicsim megszólítás okára....ami a töpörödött termetedben rejlik...na most térjünk aki a tündérmackóra?...vagy, hogy szólítod a párod?...Óriásom?..:))
|
tsanyi | 233 | 2012. április 13. 18:56 | Válasz erre: 230 |
"egy nyuszi úgy ahogy van ÉDES !! :-)))) " Édes?...mond, milyen recepted van, érdekel mert eddig csak sima pöri meg sült volt, de ha van egy édes recepted kipróbálnám.:) |
CJKrisz | 231 | 2012. április 13. 14:28 | Válasz erre: 230 |
Nem, õket a vezetéknevükön szólítom. :))))))))))))))
|
Penzi | 230 | 2012. április 13. 14:22 | Válasz erre: 229 |
Mert mindig csak a szex !!! :-((((( egy nyuszi úgy ahogy van ÉDES !! :-)))) keresznevén szólítani ? abban nincs semmi bensõséges . keresztnevén szólítod a pacon az árust, a kollegádat, a barátaidat ..... |
CJKrisz | 229 | 2012. április 13. 14:04 | Válasz erre: 228 |
A nyúl, mint olyan, az ugye úgy dug, mint a nyúl. :)))) Gyorsan és max. 10 mp-ig. :)))))))) Pl. egészen jó ötletnek tartom, ha a másikat a keresztnevén szólítjuk. Az általában elég célravezetõ. :)))))) |
Penzi | 228 | 2012. április 13. 13:59 | Válasz erre: 226 |
Mi bajod a Nyuszim megszólítással ? Csak kíváncsiságból, milyen megszólításokat tudsz elképzelni egy párkapcsolatban ? |
Penzi | 227 | 2012. április 13. 13:56 | Válasz erre: 225 |
maradjunk a méretbeli különbségnél :-))))))) szeretem, ha kicsimnek hív a párom, én meg szeretek felnézni rá ...és nem csak a magassága miatt ! :-))) Számomra, az, hogy kicsimnek becéznek az legfõképp azt jelenti, hogy vigyázni kell rám, óvni, védelmezni . És ez bizony biztonságot nyújt . Nem mintha nem tudnék vigyázni magamra, sõt elég erõs egyéniségnek tartom magam, aki megáll a saját lábán.... A lényeg, jó tudni, hogy van egy erõs FÉRFI mellettem, akinek fontos vagyok, még akkor is, ha csak 158 cm „magasra” nõttem :-)))))))) |
CJKrisz | 226 | 2012. április 13. 12:57 | Válasz erre: 225 |
Tulajdonképpen a nyuszi is elég degradáló tud lenni. Fõleg, ha a nõ hívja így a párját. :)))))
|
tsanyi | 225 | 2012. április 13. 12:49 | Válasz erre: 224 |
A Kicsim jelzõ elemzése nem nehéz, lehetne kreatívabb is a tündérmackód(na majd ez is jön:)), tehát ugye ez utal valaminek, valakinek a méretére, na most lehetsz úgy általában kis termetû vagy csak néhány részed az amit ilyen módon kifogásol a TM. Amennyiben a fej, láb, pocak vagy tompor és a vazsin kicsi akkor ez lehet valóban elismerõ, de ha a a termeted, duda, tompor laposan kicsi, a lakásod esetleg az agy befogadóképessége, akkor ez sajnos lekicsinylõ jelzõként van alkalmazva........vagy pedig aki így szólít akkora mint a Klicsko fivérek együttesen akkor a kicsim jelzõnek nincs jelentõsége mert neki még egy tehén is kicsi lenne...:-)....mivel nem ismerlek nem tudom, hogy melyik ok lehet az igazi a jelzõ alkalmazásra....:)
|
Penzi | 224 | 2012. április 13. 07:20 | Válasz erre: 223 |
Általában Kicsim-nek....... :-)))) várom az elemzést :-)) |
tsanyi | 223 | 2012. április 12. 16:50 | Válasz erre: 222 |
Téged, hogy szólítanak általában?.....azt is kielemezném....tökéletesen..:))
|
Penzi | 222 | 2012. április 12. 13:59 | Válasz erre: 220 |
Szerintem ? Engem még soha nem hívott így a párom. Lehet a felsorolásból egyik sem illik rám ? tsanyi, Neked 1 szerencséd van, mégpedig, hogy TÖKÉLETES vagy !!!! ha lesz egy kis idõm, bõvebben kifejtem a véleményemet ... Volt egy kollégám, nagyon utálta az egyik kolléganõnket, mégis mindig bogárkámnak szólította. Megkérdeztem, miért, ha ennyire utálja ? Az volt a válasz: mert a mocskos tetû is egy bogár ...... |
tsanyi | 220 | 2012. április 12. 08:46 |
Azon agyalok, hogy ugye hetente átlag 3X egy motoros férfi tündérbogárnak szólítja kedvesét(2X szex, 1X sör okán). Miért pont ennek, hisz a tündérnek szárnya van és csapkod, a bogárnak kitinpáncélja ami fényes igaz színpompás, több lába ami karomban végzõdik és mindenfelé nézõ szeme na meg nagy potroha és a porban mászik(ganajtúró másban).......miképp történt az elsõ ilyen említés a nõ felé?....mit láthatott benne a motoros?.....esetleg zsíros volt a homloka ami a fényben keménynek és színesnek látszot mint a kitin?.....a körmét nem vágta és a lenõtt körömlakk okán karomnak tûnt?.....többször szedte össze az istállóban ittasan a porból?.....a megereszkedett csíkos pocak miatt asszociált?........és a tündér mibõl fakadt?....a vizslafül mellek csapkodtak úgy takarítás közben mintha szárnyak lennének?.......szerintetek?...
|
lendvai | 219 | 2012. április 12. 08:45 | Válasz erre: 218 |
Én nem vagyok ellene a változásnak, ez az új maci elsõre nem tetszik. No meg erõs pénzszaga van a projektnek, de hát ma minek nem? Mondjuk a gyógyszeresdobozt hiányoltam a fürdõszobapolcról, a mai modern életszemlélet jegyében bedobhatott volna egy fejfájáscsillapítót, mert mese elõtt nincs idõ a fejfájásra :-)))). Az új dolgokhoz még annyit, hogy amikor bemutatták a Chris Bangle féle 5-ös BMW-t nagyon nem tetszett. Ma már tetszik. Lehet, hogy az új TV macival is így lesz. Bár azt a két szelet párizsit az arcukra tapadva még szokni kell :-))))) |
tsanyi | 218 | 2012. április 12. 08:40 | Válasz erre: 217 |
Ezt ma reggel a bocskorék is említették.......volt pár hozzászólás.......
|
lendvai | 217 | 2012. április 11. 17:02 |
Kinyírták a TV macit: http://index.hu/kultur/media/2012/04/11/tv_maci/ |
CJKrisz | 216 | 2012. április 11. 07:27 | Válasz erre: 212 |
Tulajdonképpen lehet. Azért nyílt a bibliás topic, hogy olyanok kerüljenek bele, amikrõl el kell hinni, hogy csak úgy vannak. :))))))
|
kocosfater | 215 | 2012. április 11. 00:00 | Válasz erre: 212 |
"Valami csak úgy nincs van"" Gondolom a Ferrari nem karácsonyi ünnepeket kiván a képen, hanem talán husvétit. Ezt a tojásból és a nyuszikból következtettem le. |
kocosfater | 214 | 2012. április 10. 23:52 | Válasz erre: 213 |
Hirtelen annyi pénzem lenne,mind amit ez a link tartalmaz a mai tarifákkal számolva!
|
qqriq64 | 212 | 2012. április 10. 21:34 | Válasz erre: 207 |
Miért kell mindent megérteni? Olyan nem lehet hogy valami csak úgy van?:))))))))))))
|
qqriq64 | 211 | 2012. április 10. 21:32 | Válasz erre: 205 |
Igen. Még ilyenebbek is. Nézd meg a nosztalgia fórumot 5297-5310ig A tavalyi bokori traktormajálison készültek a képek. |
fragile | 210 | 2012. április 10. 21:00 | Válasz erre: 208 |
köszi:-) és : Mi a különbség a kerékpáros és az autós között? Ha a hétvégi alkoholszondás ellenõrzés eredményét nézem, akkor sajnos úgy néz ki, hogy a kerékpárosokkal nagyobb a gond. "Az alkoholszonda összesen 338 esetben színezõdött el a hétvégi közúti ellenõrzések során: 198 kerékpárosnál, 125 személyautó-vezetõnél, 9 motorosnál és 6 tehergépjármû-vezetõnél" - áll a rendõrség közleményében. |
lendvai | 209 | 2012. április 10. 16:30 | Válasz erre: 207 |
Engem az a vigyori nyúl fogott meg a bal alsó sarokban. Nagyapám százával tenyésztette a nyulakat, de egyet se láttam így vigyorogni soha :-)))))
|
Kraszi | 208 | 2012. április 10. 16:00 | Válasz erre: 205 |
http://www.programturizmus.hu/tdestination-traktormajalis-bokor.html
|
CJKrisz | 207 | 2012. április 10. 15:57 | Válasz erre: 203 |
Amikor 1 hete elõször láttam ezt a képet, már akkor sem értettem. :)))
|
lendvai | 206 | 2012. április 10. 15:56 | Válasz erre: 205 |
A Varás fórumon vannak akik traktorral is nyomják, nekik biztos van infójuk róla.
|
fragile | 205 | 2012. április 10. 14:57 |
ilyen traktoros van itthon is ? http://www.youtube.com/watch?v=8PO_43_PzTU&feature=related |
lendvai | 204 | 2012. április 8. 17:58 | Válasz erre: 200 |
Közben a blokk leeeresztõcsavar probléma megoldódott, fentrõl egy konzolt leszerelve befértem a kulccsal, hogy meglazítsam, párom keze meg befért, hogy kicsavarja és visszacsavarja.
|
qqriq64 | 202 | 2012. április 8. 11:08 |
Ez is. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=MjaCbpw84kw |
lendvai | 200 | 2012. április 7. 23:38 |
A mai napom tanulságos autókarbantartással telt. Gondoltam megosztok pár mozzanatot. Párom Honda Jazz-ében cseréltem folyadékokat, meg gyanús volt a termosztát télen, gondoltam kicserélem azt is. A Honda olyan módon tervezte meg a hûtõrendszert, hogy a hûtõ alján lévõ leeresztõcsavarral csak a folyadék egy része távozik, a maradékhoz van a blokkon egy csavar, azon keresztül lehet teljesen kiüríteni. Nekem egy öreg Accordom van, csináltam már, termosztátot is cseréltem. Na itt amikor megláttam, hol van a blokkon a leeresztõcsavar, majdnem elsírtam magam. El sem értem, esély nem volt rá, hogy bármilyen dugókulcsot meg racsnis kart oda feltuszkoljak. Le kellett volna bontani a homlokfalat, meg a hûtõket (motor+klíma). Aztán megnéztem a termosztátot, a második sírógörcs ott tört rám. Akkora kábelköteg ment a termosztátház elõtt, hogy gyakorlatilag a blokk teljes kábelezését le kellett volna bontanom. Azok nagy része meg ugye fasza egyirányú mûanyag klipszekkel van fémfülekhez rögzítve, így sérülésmentesen bontani esélytelen. Rövid töprengés után úgy döntöttem, hogy jó a termosztát :-)))) A hûtõfolyadék esetében meg úgy döntöttem, hogy párszor átöblítem desztillált vízzel, míg ki nem ürül az elhasznált fagyálló, aztán visszafelé ugyanígy feltöltöm, míg el nem éri a mínusz harminc fokos keveréket. A gyertyákat is cseréltem...volna, ebben nyolc darab van. Az elülsõ sor gond nélkül ment is, de a hátsó sor olyan jól van elhelyezve a tûzfal elõtt, hogy a hosszú szárú gyertyakulcsomat nem tudtam letolni a gyertyáig. Így oda külön vennem kell egy hosszú dugókulcsot, aztán csuklóval és hosszabbítóval tudom majd lecserélni. Azt hiszem veterán autókra fogok áttérni. Egyszerûek, megbízhatók azok is, viszont sokkal könnyebben szerelhetõk. |
kocosfater | 199 | 2012. április 7. 20:40 | Válasz erre: 198 |
Nemrég halt meg egy Máriahalmi srác Sárisápon az egykerekezés miatt. Pedig spiller volt benne! Látványnak jó a filmecske,de sajnos sokan életformának veszik ezt a közlekedési stilust. |
fragile | 198 | 2012. április 7. 16:02 |
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=4g76NMY1ny4
|
kocosfater | 197 | 2012. április 7. 00:17 | Válasz erre: 196 |
Idõvel hozzánk is begyûrüzik minden. Talán már gyorsabban mint "pár évvel" ezelõtt! Sok magyar találmányból már elõrébb tarthatnánk,ha komolyan veszik az "illetékes elvtársak"! |
qqriq64 | 196 | 2012. április 6. 23:33 | Válasz erre: 195 |
Mint ahogy a hozzászólásokból kitûnik Magyarországon nem életképes az ötlet. Minden épkézláb ötletet elgáncsolnak ostoba jogszabályokkal. Csak gondoljatok bele hogy mióta szarakodnak a Quadokkal vagy a miniautókkal. Itt minden gond nélkül közlekednek. |
TomRed | 195 | 2012. április 6. 22:28 |
Nem semmi ötlet: http://www.motorinfo.hu/magazin/2009/01/22/motoros_treler_2_0/
|
Larten | 194 | 2012. április 6. 21:54 | Válasz erre: 193 |
Igy is van. Sokan ezt használják a reptéri utas tájékoztatás mellé még pluszban. Én is szoktam mikor a lányok jönnek vagy mennek vissza angliába. Pont úgy ahogy mondod, mindig tudom mama mikor fog leszállni és mikor kell kimenni érte... |
kocosfater | 193 | 2012. április 6. 21:44 | Válasz erre: 192 |
Azért én sem arra gondoltam,hogy ezen térkép szerint landoltatják a gépeket reptereken. De annak ellenére percre tudod követni a gépek útját. /Ha felrakod a "Mamát" egy gépre,az már itt látszik hogy oda e ért!/ |
Larten | 192 | 2012. április 6. 18:09 |
Egyszer beszélgettem errõl a linkrõl egy brüsszeli irányítás technikai szakemberrel (Eurocontrol). Kérdeztem tõle, miért nem vonják be ezt a rendszert az irányítás technikába; Elmondta hogy agyon is manipulálható, ugyanis: mivel az éppen aktuális gép egy adatcsomagban elküldi az összes lényeges információját egy adat csomagban amit ti is láthattatok megjelenítve. A mai számítástechnikával csupán heccbõl létre hozható hamis adat, azaz ott fogtok látni egy gépet ami nincs. Tehát repbiztonság szempontjából marad ez egy érdekes szórakoztató link. A radart viszont nem lehet becsapni. |
kicsi | 191 | 2012. április 6. 11:26 | Válasz erre: 187 |
mondjuk London felett nem tudom mibõl van több madárból, vagy repülõbõl....
|
kocosfater | 189 | 2012. április 6. 06:13 | Válasz erre: 187 |
Ez megvolt nekem is,néha szoktam nézegetni. Pontos és érdekes.
|
Ranger | 188 | 2012. április 5. 23:21 |
Most szállt le egy Ryanair Ferihegyen. Érdekes volt követni végig.
|
fragile | 187 | 2012. április 5. 22:55 |
merre járnak a repülõgépek........................ http://www.flightradar24.com/ |
lendvai | 186 | 2012. április 5. 21:41 | Válasz erre: 185 |
Tartalékos tiszti képzés az akkor még kötelezõ honvédelmi szolgálat keretein belül 1994 augusztus-1995 május között. Fõhadnagyként vontak ki a forgalomból nem tudom már, mikor.
|
lendvai | 184 | 2012. április 5. 17:13 | Válasz erre: 183 |
Szerényebb változatban próbáltam ilyet Csobánkán, a katonai gyakorlótéren. Mondjuk nekem tetszett és a nadrág is száraz maradt :-))))
|
CJKrisz | 183 | 2012. április 5. 16:15 | Válasz erre: 182 |
Nemes egyszerûséggel lefosnám az inamat, ha azon vinne engem keresztül valaki. Mert ugye magamtól biztos nem mennék. :)
|
qqriq64 | 182 | 2012. április 5. 15:43 |
Bogotától 40 mérföldre van egy kis falucska az õserdõben, amely 12 acél kábellel van összekötve a külvilággal. A kolumbiai gyerekek reggelente átsiklanak a Rio Negro folyó és völgy felett 400 méteres magasságban. Egy kilenc éves lány zsákban viszi magával az öt éves öccsét, aki még túl kicsi az önálló sikláshoz. A pálya 800 méteres és 60 km/órával siklanak rajta, a sebességet egy darab fával korlátozzák. http://www.youtube.com/watch?v=v6dK-FQs4jk%C2%A0 |
fragile | 181 | 2012. április 5. 12:36 |
a világ és mi: "Állítólag" ez a beszélgetés történt Obama és a titkára között most Koreában, amikor közelített felé Scmittt: Titkár (súgva): - Õ a magyar köztársasági elnök. ... Obama: - A Magyar Köztársaság elnöke? Titkár: - Nem, mert olyan nincs, hogy Magyar Köztársaság. Obama: - Akkor mi van? Titkár: - Magyarország. Obama: Tehát õ Magyarország elnöke? Titkár: Nem, õ a köztársasági elnök. Obama: - Egy nem létezõ köztársaság elnöke? Titkár: Sajnálom, ezt én sem értem pontosan. Obama: Ha jól tudom, náluk alkotmányos demokrácia van, nézz utána, hogy mi van az alkotmányukban! Titkár: Az a helyzet, hogy nincs alkotmányuk, hanem alaptörvényük van. Obama: - Akkor az alaptörvényben az van leírva, hogy õ a köztársasági elnök? Titkár: - Nem, az az alkotmányukban van leírva. Obama: - Jó, hagyjuk. Hogy hívják? Titkár: -Dr. Scmitt Pál. Obama: - Mivel nem tudom, hogy jó-e ha köztársasági elnök úrnak szólítom, vagy sem, ezért inkább maradok a doktor úr megszólításnál, rendben? Titkár: - Nos… ööö... izé…mi lenne, ha egyszerûen kikerülnénk?! .. |
tsanyi | 180 | 2012. április 4. 19:56 | Válasz erre: 178 |
Egyébként a swiftrõl úgy tudtam meg, hogy le akartam cseréltetni a szíjat még gari alatt a szervizben......nem jött össze.....:)))
|
tsanyi | 179 | 2012. április 4. 19:55 | Válasz erre: 178 |
Nem vicc, úgy van ahogy mondom........a gondozásmentesség és stabil mûködés nagy elõny....és a mai anyagokkal már csak nem is drágább mint egy szíj az összes sallangjával...
|
qqriq64 | 178 | 2012. április 4. 19:48 | Válasz erre: 177 |
Sanyi át akarsz baszni. Én ugyan ne vagyok nagyon jártas az autómotorokban de még csak nem is hallottam királytengelyesrõl. Erõsítse meg más is mert Neked szemed se áll jól:))))))))))) |
tsanyi | 177 | 2012. április 4. 19:42 | Válasz erre: 176 |
De, ahogy írtam.....egyre több jármûnél alkalmazzák újra.
|
qqriq64 | 175 | 2012. április 4. 19:39 | Válasz erre: 173 |
Szivesen.Még annyit hogy ha látsz régebbi motort aminél a henger mellett egy csõ van az az esetek többségében nem királytengelyes hanem a lökõrudak vannak benne. Például az NSU OSL vagy a Horex. A királytengely nem túl gyakori mert drága megoldás.
|
tsanyi | 174 | 2012. április 4. 19:22 | Válasz erre: 172 |
Ezért is térnek vissza rá, a mi újabb swiftünk már királytengelyes, a nissan tgk-m királytengelyes és tényleg egyre jobban elterjed újra....megbízható gondozásmentes vezérlés és a mai anyagokkal már csendes is...
|
qqriq64 | 172 | 2012. április 4. 19:06 | Válasz erre: 171 |
Larten | 171 | 2012. április 4. 18:45 | Válasz erre: 170 |
Ez a W 650 és 800 ha jól tudom királytengelyes, ami nekem (még) nem ismert. Valamit tudsz errõl a motorról? |
qqriq64 | 170 | 2012. április 4. 18:36 | Válasz erre: 166 |
Ezeknek a motoroknak aurája van. Olyan szivetmelengetõ érzés rájuk nézni. Sugárzik belõlük valami megmagyarázhatatlan jóság. Én zsigerbõl elutasítok minden olyan motort amelyik burkolva van. Egy szépen megtervezett motorblokk azon kívül hogy szoborszépségû de egy csomó információt is közöl. Egy ilyen motorblokk az mûszaki csemege mindig találni rajta valami újat. Nem lehet megunni a nézését.Van valami utánozhatatlan harmónia az egészben. A színek az ívek a FÉM jelenléte mind mind a motorozás esszenciájának az ígérete. |
fragile | 169 | 2012. április 4. 18:01 | Válasz erre: 168 |
huuuuuuuuuuuuuuuu ez tényleg az viszem magammal:-) köszi !
|
qqriq64 | 168 | 2012. április 4. 15:44 |
Csodálatos http://www.youtube-nocookie.com/embed/xHkq1edcbk4?rel=0 |
Dokypapa | 167 | 2012. április 3. 23:09 |
Valahogy a modernebb kiállású járgányokat jobban szeretem .Fazer, DL, , de tényleg egy igazi szép darab ez a vas ,még a tiszta Motor filingbõl .
|
Larten | 166 | 2012. április 3. 22:21 | Válasz erre: 164 |
Most néztem éppen, valami csodálatos; http://www.youtube.com/watch?v=xe2ImSxn_0A&feature=related |
qqriq64 | 164 | 2012. április 3. 21:56 | Válasz erre: 163 |
Akkor nézd meg a W800-at is. Ráülnék sorozatorgazmusom lenne.:))))))))))
|
lendvai | 163 | 2012. április 3. 21:40 | Válasz erre: 160 |
Megnéztem vazze, ma este láttam egyet parkolni, meg is nézegettem, gyönyörû jószág, igazi retro feeling. Mondjuk 50 paci csak szolid tekergéshez jó, de ahhoz ez a motor hibátlan. Felírtuk a listára asszonykámnak :-)))))
|
qqriq64 | 160 | 2012. április 3. 21:26 | Válasz erre: 159 |
Ha már klasszikus akkor nézd meg a Kawasaki W650-et.
|
Larten | 159 | 2012. április 3. 08:32 |
A sornégyesek hangja azért más. Annak is van adrenalint növelõ hatása azért azt ismerjük el. Sokszor csak azért megyek a kis Intruderrel (250) mert nagyon is más a filingje. Motorcserén gondolkozok és figyelgetem a számbavehetõ tipusokat. Még az 500-as Royal Enfildeket is figyelemmel kisérem de az inkább csak tetszik mint megvenném. |
kicsi | 158 | 2012. április 3. 07:25 | Válasz erre: 156 |
Igen, sajnos ebben igazad van.Bár konkrét tapasztalatom nincs a kinti szervizekkel, de úgy vélem, hogy az általad emlegetett márkaszervizes ár/ minõség viszony is igazi hungarikum...:( Egy kedves Suzukis ismerõsömnek a kötelezõ szerviz alkalmával szépen lefújták a láncát, de méginkább a féktárcsáját...és szívélyesen útrabocsátották.Miután túlélte az elsõ lámpás keresztezõdést, visszavitte a motort,hogy valami nem frankó a fékkel, még annyit se mondtak neki, hogy bocs.... |
tsanyi | 157 | 2012. április 3. 07:24 |
A lányaimnak ne legyen svéd pasija, rettegne tõlünk:))): http://miertufa.postr.hu/minden-magyar-dagadt/
|
qqriq64 | 156 | 2012. április 2. 22:37 | Válasz erre: 155 |
Igen csak az sem mindegy miért viszik a Pistabáához. Túl azon hogy Pistabáá nem tart munkaversenyfelelõst meg titkárnõt ebbõl kifolyólag nem 8000forintos óradíjjal dolgozik az a baj hogy a szervizek is ordenáré munkát tudnak végezni. Kihozza a tag a szervizelt motorját és hazafelé kiasik a fékbetét akkor nem kell csodálkozni hogy legközelebb a Pistabáához viszi.
|
kicsi | 155 | 2012. április 2. 22:19 | Válasz erre: 154 |
Ezt kiegészíteném azzal, hogy a vásárlóközönség sem egyforma. Ha az autós hasonlatodnál maradunk egy Ferrari vásárló akkor sem fog Toyota Carinát venni,(de még Nissan GTR-t sem) ha az 50 év alatt egyszer sem romlik el. Másak az igények. Van, aki a motorjára milliókat költ, más "belehal" ha ki kell cserélni egy fékbetétet.Különösen tõlünk nyugatabbra természetes, hogy többszázezret futott gépeket is márkaszervizbe visznek, míg itthon alig akad erre példa.Aztán meg csodálkozunk, hogy néémáá elromlott, pedig Pistabáá milyen jól megszerelte... |
qqriq64 | 154 | 2012. április 2. 21:38 | Válasz erre: 150 |
Azért kurva nehéz erre válaszolni mert a megbízhatóságnak olyan sok tényezõje van hogy számbavenni is sok. Ugye induljunk ki mindjárt a tervezésbõl aztán a beszállítók helyes kiválasztásából aztán a szalagon dolgozó emberek munkafegyelmébõl majd a minõségellenõrzés szigorából. Ez csak a gyártás. Aztán ha eladták akkor jön hogy milyen gondos a gazda hogy milyen korrektek a szervizelések mennyire kóklerek a szerelõk javításkor. Ezek minden motornál meghatározó tényezõk. Rengeteg márka van aki el van szállva magától pedig örülnének ha olyan megbízható motorokat gyártanának mint kevésbé sztárolt márkák. A Toyota a világ legnagyobb autógyártója ugyanakkor talán senki nem csinál olyan unalmas formatervû autókat mint õk mégis hosszú szívós munkával sikerült egy olyan képet kialakítani magukról hogy õk a legmegbízhatóbbak és szép lassan fel is kapaszkodtak a csúcsra. Más márkák fantasztikusan izgalmas formatervvel sincsenek sehol mert aki egyszer vesz belõlük az mégegyszer a tájékukra sem megy. Ugyanez igaz a motorokra is. Csak az autókkal szemben a motoroknál látványosabb a tradíciókhoz való ragaszkodás mert minden a kirakatban van. Egyébként a megbízhatóság régen is meghatározó eladást túlélést befolyásoló tényezõ volt. Csodáljuk a rengeteg féle szebbnél szebb angol márkát pedig a megbízhatóság korántsem tartozott a legfõbb erényeik közé. Többek között ez is szerepet játszott abban hogy a japán gõzhenger letarolta õket. Egy kivételével fõbelövéssel kivégezték a német motorkerékpár ipart is és megtizedelték az olaszt. Az európai gyártók ültek a babérjaikon fejleszteni nem akartak aztán csodálkoztak hogy a megbízható gyors japánok elveszik a piacokat. |
lendvai | 153 | 2012. április 2. 21:35 | Válasz erre: 151 |
"Ez nagyon találó, de ezt nem csak a Yamaha tudja. " Ebben nem is kételkedem, de én általában hosszú távra veszem a használt jármûveimet, így aztán a szívemhez is nõnek a büdös dögök a sok tutujgatás közben :-)))) És mivel ez az elsõ motorom az 1986-90 között hajtott Simson S51 Enduro típusú segédmotorkerékpáron kívül, így sok tapasztalatom nincs a témában. Ami bizonyos, hogy nekem a sornégyesek vinnyogása nem jön be, kettõ henger és a masszív, dohogó, dübörgõ hang, ami megfog a motorokban. A jelenlegi autóm 20 éves és 12 éve van nálam. A TDM nem tudom, meddig lesz meg. Illetve ha el tudom idén adni, akkor addig, de ha kapok egy jó ajánlatot a kiszállítására, akkor jön velem tervezett új lakóhelyemre. De mindemellett szándékomban áll még néhány jármûvet elfogyasztani :-)))) |
kawa70 | 152 | 2012. április 2. 21:34 | Válasz erre: 147 |
"Régi polémia a Varadérósok és BMW-sek ellentéte, egymás kóstolgatása." Ezek motorok? :D |
Larten | 151 | 2012. április 2. 21:03 | Válasz erre: 150 |
Nekem is szimpatikus, mondhatnám frappáns. De sokan megálltok egy márkánál, csak az lehet jó. Pedig a konkurens gyártóknak igen is vannak siker szériái, tipusai. Nekem is egy ideig csak a Suzuki !!!! de ez nem igaz. És most idéznék; ... nálam viszont a karbantartás nem a bajok megelõzésére szolgál, hanem a kopó, elhasználódó dolgok cseréjére és beállításokra. Ez nagyon találó, de ezt nem csak a Yamaha tudja. |
kicsi | 150 | 2012. április 2. 20:39 | Válasz erre: 148 |
Nagyon szimpatikus az a felfogás,amit itt (is) megfogalmaztál. Nem esel abba a hibába, mint sokan: épp az aktuális motor a legjobb, és CSAK az. A japán-német vita színvonala pedig olykor csak az abban résztvevõket minõsíti. |
qqriq64 | 149 | 2012. április 2. 20:20 | Válasz erre: 148 |
Látod nem vagyunk egyformák. Engem ha egy jármû cserbenhagy az nálam véletlenül sem bocsánatos bûn hanem fõbenjáró vétség. Amikor a 800-as Zündappom volt azt hittem megfogtam az Isten lábát egy elnyûhetetlen NÉMET motorral. Akkora határ szar volt olyan konstrukciós hibákkal hogy a hajam égnek állt. Aztán ott volt a BMW utána hasonló korral minimum tízszeres futásteljesítménnyel és az életemet tettem volna rá hogy nem hagy cserben mint ahogy nem is tette. |
lendvai | 148 | 2012. április 2. 20:12 | Válasz erre: 147 |
A megbízhatóság szerintem mindig relatív fogalom. Nekem a TDM igen megbízhatónak és elnyûhetetlennek tûnik. Mellette olyan karakter, ami nekem pont annyit ad, amennyire szükségem van. Ha lenne egy Ducatim, biztos imádnám, valószínûleg többször meg is hibásodna, de elnézném neki és azt mondanám, hogy vannak apróságok, de az élmény és a temperamentuma mindenért kárpótol. A BMW nagyon tetszik, de sok olyan irományt láttam már, amiben olyan hibákról írnak, amik nálam nem tartoznának a bocsánatos kategóriába. Persze valahol savanyú a szõlõ, mert ha megengedhetném magamnak, habozás nélkül vennék egy GS1200 Adventure-t, hogy megízleljem, milyen világ az. És valószínûleg imádnám és elnézném az elõforduló hibákat, amiket rendszeres karbantartással valószínûleg meg lehet elõzni. Nálam viszont a karbantartás nem a bajok megelõzésére szolgál, hanem a kopó, elhasználódó dolgok cseréjére és beállításokra. Álmodozni persze lehet, sok gyönyörû motor van, amit kipróbálnék, de magamat ismerve maradok a jól bevált szürke eminenciásoknál. Mondjuk a listámon ott van az új XTZ1200, az nem tudom, mennyire tartozik ebbe a kategóriába, de elõbb-utóbb birtokolnom kell egy olyat is. Addigra kiderül majd az is, mennyire megbízhatók.
|
qqriq64 | 147 | 2012. április 2. 20:01 |
Na akkor szokásomhoz híven megint belenyúlok a darázsfészekbe. Egy olyan témáról szeretnék vitát nyitni ami igencsak megosztja az embereket. Beszéljünk egy olyan dologról ami a motorozás egészének egyik leglényegesebb pontja. Beszéljünk a motorok megbízhatóságáról. Tudom mindenkinek a sajátja a legmegbízhatóbb de azért járjuk körbe kicst a témát. Vannak legendásan megbízható márkák és vannak legendásan megbízhatatlanok is aztán márkán belül is elõfordul hogy egy típus kiemelkedõen megbizhatatlanra sikerül. Van itt olyan típusra szakosodot topik ahova néha bekérdez valaki hogy az a típus milyen meg mik a típushibái aztán mindenki megnyugtatja hogy semmi különös típushibája nincs én meg aki régóta olvasom a topikot mást se látok mint hogy állandóan szerelnek hol ezt hol azt. Régi polémia a Varadérósok és BMW-sek ellentéte, egymás kóstolgatása. Igazán korrekt vizsgálati módszer nem létezik amivel mérni lehetne a motorok megbízhatóságát. A német ADAC minden évben kiad egy felmérést hogy melyik típusú autókhoz hányszor vonultak ki mûszaki probléma miatt. Csak olyan autótípusokat vizsgálnak amibõl 10ezer darabnál többet adtak el Németországban. Minden kivonulást regisztrálnak, azokat is ami a tulaj balfaszságából származó hiba. Na de korrekt e a felmérés? Eleve a futásteljesítmény nincs benne. Az egyes márkák kora is komoly befolyásoló tényezõ. Például a Mercedes luxuskategóriás autóiból még szép számmal fut míg az Audinak a 60-70-es években ilyen típusai nem léteztek hogy az olyan fiatal márkákról ne is beszéljek mint a Hyundai a Kia a Daewoo. Térjünk vissza a motorokra. Kiváncsi lennék hogy Európában hogyan aránylik egymáshoz a BMW és Varaderók száma és ennek arányában miképp alakulna megbízhatósági statisztika. Aztán meg a motorosok elõszeretettel fikáznak le métatlanul márkákat pedig nem egy sokkal megbízhatóbb mint a köztudatban róla kialakult kép. Hogy csak a Suzukit emlitsem példaként. Mind autóként mind motorként méltatlanul lenézett márka és igazából csak a tulajdonosok értékelik megbízhatóságát. Az olasz motorok pláne nem a megbízhatóságukról híresek. Mindenki esküszik valamire és mindenki sokat ad a hallomásból összeszedett információkra. Kiváncs lennék a véleményetekre. |
kawa70 | 146 | 2012. április 1. 21:45 | Válasz erre: 145 |
Akkor lassan szürkébe kell majd öltözködniük......a fehér megy ki a divatból.....
|
Bubó Doki | 145 | 2012. április 1. 20:03 |
Tudod miért öltöztetik a menyasszonyt fehérbe? - mert minden háztartási gép fehér...... |
kocosfater | 144 | 2012. április 1. 18:36 | Válasz erre: 142 |
Minden nagyobb túra egy esküvõ! Ha neked a fehér tetszik,és találsz kényelmeset,olyat vegyél. Néztem a motorod,ahoz meg különössen is menne a szin. A tisztántartásával több macera van,mind a sötétebb tónusú ruhákkal,de szerintem megéri. A túrákon összeszedett bogármaradványokat ugyanúgy kell lepucolni,mind a másszinû cuccosról. Az idõvel megkopott,kifakult bõrszerkó nem veszt az értékébõl,fõleg számodra,mert az "együtt eltöltött évek" mégjobban összekötnek. Az évadnyitó találkán Sukorón is láttam ezerféle öltözetet,szinte a repertoár összes válfaját. A legkihivóbb talán a KTM-es páros szerkója volt, de nekem mégis a fehérrek tetszettek legjobban. A fehér van több szinnel kombinálva,azok sem rosszak. Arra figyelj oda hogy kényelmes legyen,mert ha nem,sokat fogsz kinlódni miatta! Egy kopott öltönyt már nem illik felvenni,egy "elkoptatott" mocis bõrszerkóra mindig büszke lehetsz! |
kawa70 | 143 | 2012. április 1. 17:30 | Válasz erre: 142 |
Esküvõre készülsz? :) Leszel bajban a fehérrel....Látszólag az marad, de korántsem az ujkori állapotában. A ruha meg elsõsorban kényelmes legyen, nem árt ha birja valamelyest az idõjárás viszontagságait, a márka részemrõl másodlagos, a minõség nem annyira. Itt általában vannak összefüggések, de nem törvényszerû. Kevésbé elhiresült márka esetén is találkoztam igényes és tartós kidolgozással. Beriket (is) használok, azzal nincs bajom......Segurát nem ismerem, de biztos akad aki segit Neked ebben és ismeri.
|
Mark91 | 142 | 2012. április 1. 16:50 |
Sziasztok! Lehet nem a legjobb helyre írom a kérdésem, de nem találtam megfelelõ topicot, itt viszont van sok olyan is aki túrázik. Most tervezem elsõ bõrruhám beszerzését, ebbõl adódóan nincs sok tapasztalatom hogy milyet is érdemes vennem. Hétvégén próbáltam egy Beriket de nem passzolt a szabása. Most a Segurát nézem, de ezzel a márkával kapcsolatban nem találtam semmilyen véleményt, ezért ha valakinek van valamilyen tapasztalata az most ne rejtse véka alá :D. Valamit az érdekelne h. fehér ruhát mennyire nehéz tisztán tartani, mert nagyon bejön de ez némileg visszatart tõle ? Köszi a válaszokat, üdv: Márk |
oszika | 141 | 2012. április 1. 14:27 | Válasz erre: 132 |
Köszi. Sajnos úgy tûnik, nem mindig megfelelõ ember ül egy adott széken. :-( |