10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha Xj 600-as
Következő oldal

druszi 4753 2008. december 28. 11:01  
Sziasztok! Utólagosan is Kellemes Ünnepeket Kívánok Nektek! Fájó szívvel megválnék Yamaha XJ 600 S Diversion tipusú motoromtól. A moci nagyon szép állapotban van, esteleg ha valakit érdekelne az megtalál itt, üzenhet vagy fel is hívhat a 06/20 9136577-es telefonszámon.
    

Tomi1 4752 2008. december 27. 21:34  
Már elfogyott mind :-)
    

Jose 4751 2008. december 27. 21:05   Válasz erre: 4750
Már vége! Van valakinek még Bilagitja? :-))
    

Tomi1 4750 2008. december 24. 20:39  
Boldog Karácsonyt mindenkinek
    

imo 4749 2008. december 24. 12:21  
Békés Boldog Karácsonyt Kívánok Mindenkinek !!
    

egynyoc 4748 2008. december 23. 21:40  
No gyerekek !!
Boldog Békés Áldott Ünnepet Kívánok Mindenkinek!,.
    

Jose 4747 2008. december 23. 21:06  
A jókívánságomat küldöm én is Minden Motoros Társamnak!
    

Junior 4746 2008. december 23. 18:31  
Én is boldog karácsonyt kívánok minden kedves abroncskoptatónak! Jr.
    

Vilman 4745 2008. december 23. 12:07  
Mielõtt elfelejteném :
Minden kedves XJ-tulajnak kellemes Karácsonyt és boldog Új Évet kívánok !

A 900/31A 98 lóereje legyen veletek ! :)
    

Vilman 4744 2008. december 18. 13:04  
Majd tavasszal...:)
    

Jose 4743 2008. december 18. 11:16   Válasz erre: 4742
Akkor vedd normálisnak a dolgot.Egy habzós tesztet azért csináljál , ha nagyon fogyós azoxigén. Mint a gázpalack cserénél.Ne hagyd ki a szelep környékét sem.
    

Vilman 4742 2008. december 16. 21:18  
Isten ments...belsõ nélküliek. :)
    

Jose 4741 2008. december 16. 20:10   Válasz erre: 4739
Szerintem mindegyik gumi engedi valamennyire a levegõt./ Ez bölcs volt mi? /Belsõsek a gumijaid?
    

Jose 4740 2008. december 16. 20:07   Válasz erre: 4738
Tegnap én is lenyomultam Balatonföldvárra és haza.Muszáj volt a pótkulcs betanítása miatt.Világosnál egy idióta f@x rám mozdult,de higgadt és nyugodt tudtam maradni és az enyhén fagyott aszfalton is talpon maradtam.Jöhetne már a tavasz!!
    

Vilman 4739 2008. december 15. 11:17  
Ja és méééer van az hogy nagy hidegben meg nagy melegben engedi a nyomást az elsõgumi ? (Heidenau még mindíg)
    

Vilman 4738 2008. december 15. 11:16  
Ma is motoroztam kemény vagyoook ! :DDD
    

Tomi1 4737 2008. december 14. 17:53  
Sajnos a motorozás egy kicsit még odébb van, de ahogy a bátyámnak szoktam mondani, ilyen közel még nem voltunk a köv. szezonhoz!
    

Vilman 4736 2008. december 14. 15:28  
Mivan XJ-sek, senki nincs gépközelben ? Vagy mindenki motorozik ?! Heh...:D
    

Vilman 4735 2008. december 11. 18:01  
Ma mentem egy kisebb, 20 Km-es karikát csapásmérõvel. Egész jó idõ vót hozzá, már éppen setétedett. Sacc 5 fok... :D
    

Vilman 4734 2008. december 9. 20:42  
RES - tartalék

PRI - szervízállás


    

imo 4733 2008. december 9. 20:38   Válasz erre: 4732
Hi Tomi!Már tárgyaltuk ezt a kérdést a Pajtikkal "anno".Függõleges állásban vácumos,azt hiszem,hogy elöre vízszintben tartalék,hátra vízszintben pedig szabad folyású.Ha biztosra akarsz menni vedd le az ülést emeld meg a tankot,húzd le az egyik csövet és tekergesd a csapot.
    

Tomi1 4732 2008. december 9. 19:45  
Valaki legyen szíves világosítson fel, hogy a benzincsap különbözõ állásai mit jelentenek ( XJ 900-on )!!
    

Jose 4731 2008. december 8. 15:30   Válasz erre: 4730
Vagy feleséget is cseréljen, vagy ne vegyen motort.Abból csak balhé lesz .:-( Már most balhé van, akkor mi lesz egy egyszerû fékpofa cserébõl? Pfuuuuuu...
Bocsi! ;-)
    

mazsi33 4730 2008. december 7. 18:17   Válasz erre: 4724
Köszi ,de a keret az ismerõsömnek max 500e,és már így is tajtékzik a neje:-))))
    

kilajsanyi 4729 2008. december 7. 13:25   Válasz erre: 4728
na ja, de az már másra való.


    

Vilman 4728 2008. december 7. 12:35  
Akkor már inkább a TDM...:)
    

kilajsanyi 4727 2008. december 7. 12:10   Válasz erre: 4725
Egy dominatorhoz képest messze jobb választás. Komfortosabb, erõsebb és az elsõ villái is jobbak.
    

Jose 4726 2008. december 7. 11:55  
Jött már hozzátok a mikulás? :-)
    

Tomi1 4725 2008. december 4. 20:00  
Nekem volt 650-es Pegasom :-(((
Akkor tört volna el a lábam, amikor az elsõ lépést megtettem felé!
    

kilajsanyi 4724 2008. december 4. 07:42   Válasz erre: 4708
TDM 850 '97- 660 + forg hely.
Hornet 600 - '98 - 650 + forg hely

Sajnos mind a kettõ az általad meghatározott ár felett van. Van még Pegaso 650 is, csak annak nem tom az árát még. Ha érdekel valamelyik gyere el, nézd meg õket.
Az általad megadott árkategória a legszarabb sajnos. Tényleg kellene az a + 200 e.

Ha gondolod ma csinálok képeket a felsõ két motorról, hátha...
    

Jose 4723 2008. december 4. 07:34   Válasz erre: 4722
Várpalotára már érdemes elgurulni két jó motor miatt.De szerintem gumicsirke :-))
    

mazsi33 4722 2008. december 3. 17:01   Válasz erre: 4719
Sziasztok!Én sem a szomszédban vettem ,csak megjegyeztem hogy nem itt van.Az enyém Békéscsaba mellõl való az se itt van, de ez nem az enyém lessz,nem én döntöm el hogy honnan hozza.Én csak továbbítom az infókat amit ezúton is szeretnék megköszönni nektek.Még egyszer köszi szépen a segítséget:-))))
    

krisztian.fz6 4721 2008. december 3. 12:05   Válasz erre: 4719
Igen, én az XJ-m miatt kétszer utaztam le Pécsre, egyszer leelõlegezni, majd 2 hét múlva elhozni. Sárospatakról. De megérte!!
    

Vilman 4720 2008. december 3. 09:27  
Szerintem is így van Jose, és ez nem off téma. :)
    

Jose 4719 2008. december 3. 08:43   Válasz erre: 4715
Ha valaki motort szeretne venni, akkor szerintem az ország egész területén érdemes nézegetni.Ha van több egy helyen, akkor egy szombatra modjuk lebeszélni az eladókkal és akkor már érdemes egy napot rászánni akár.Csak magamból indultam ki ;-)Néztem motort Mórahalmon,Kiskunhalason,Békéscsabán,Martfûn és ez egy nap volt XJ 650 és 750 beszerzése okán.Mindenkivel az elsõ találkozásnál letárgyaltam a minimál árat és feltételeket valamint (+2 fokban) ki is próbáltam mindet.Akkor még motoros ruhám nem is volt.A tartalmas nap után pedig egy nap gondolkodást követõen visszahívtam mindenkit és a kiválasztottal lefixáltam a hazajövetel dátumát.Röviden ez volt a Vasmadár vásárlásának története.
A Honda esetében is ezt jártam végig, de azt más irányban.Lenti,Szombathely,Balatonföldvár.Itt az azonos napot nem tudtam megoldani, de ezzel a szösszenettel, csak azt szeretném mondani, hogy nem csak 40 km-es körzetben érdemes keresgélni.Az ember normális esetben nem egy szezonra veszi a paripát, így érdemes nagyobb energiát áldozni rá.
Szerintem. Bocsi az off-ért!
    

Vilman 4718 2008. december 2. 11:06  
Nemá'...
    

Jose 4717 2008. december 1. 19:13   Válasz erre: 4716
Ez a nyavalyás lakhatás! :-((
    

antpeter 4716 2008. december 1. 18:54  
Sziasztok!
Meghirdettem az XJ-t csupán anyagi okok miatt,most másra kell.A robogómat már eladtam.Próbáltam olyan árat meghatározni tudat alatt,hogy ne legyen rá jelentkezõ:-)
Sokkal olcsóbban nem szeretném eladni,mert nekem még többet is megér.
"http://www.hasznaltauto.hu/2572531_yamaha_xj_1981"
    

mazsi33 4715 2008. december 1. 17:29   Válasz erre: 4714
Hmmm,hát az nem itt van a környéken,de köszönök minden infót:-)))
    

Vilman 4714 2008. december 1. 16:45   Válasz erre: 4713
Tudok egy eladó 600-as XJ Diversionról itt Várpalotán, de az 500e Ft.- körüli áron van...

92'-es kiadás, fél éve volt mûszaki vizsgán.
    

mazsi33 4713 2008. december 1. 15:52   Válasz erre: 4712
Köszi szépen,mindenképpen továbbítom neki még ma.Azt mondta hogy max 500-at tud rászánni az átírás meg külön dolog.:-))

    

Paragraf 4712 2008. december 1. 15:16   Válasz erre: 4704
Szia!

Van egy használtmotor kereskedés Kecskeméten ami igencsak kedvezõ árakkal operál. Sajna nem tudom megmondani a címûket, sem a cég nevét jelen pillanatban, de egy telefonszámot tudok adni. 06/70 3114118

Tesóm náluk vette a 600as XJ-ét, de az általad megadott keretbe nem férne bele névre írva egy ilyen masina. Adjatok hozzá 200E-t az alsó ill. felsõ határhoz is, úgy már nagyobb sikerrel járhattok.

A kereskedés fõ profilja a külföldrõl behozzott paripák (ezért olyan olcsóak). Egy próbát megér, talán tudnak ajánlani masinát az alap kereten belül is.

Úúúú, sokat írok feleslegesen. Na, ha bármi egyéb kérdésed volna, szólj és próbálok válaszolni :)
    

Vilman 4711 2008. december 1. 13:54  
Már nincs. Sz*rrá áztam az elébb... :D
    

Jose 4710 2008. december 1. 12:07   Válasz erre: 4709
Holnap esélyes :-))Ma okosításon vagyok a nagy faluban :-(
    

Vilman 4709 2008. december 1. 09:28  
Héló, motoros idõ van ! :DDD
    

mazsi33 4708 2008. november 30. 20:04   Válasz erre: 4707
Hali!Mennyi pénz?Milyen idõs stb,stb
    

kilajsanyi 4707 2008. november 30. 19:49   Válasz erre: 4704
600-as Hornet?

    

mazsi33 4706 2008. november 30. 17:18   Válasz erre: 4705
Szia kedves!!Elgurult a gyógyszered??:-)
    

krisztian.fz6 4705 2008. november 30. 17:01   Válasz erre: 4704
És??? Vegyen.
    

mazsi33 4704 2008. november 30. 15:19  
Helló!Egy kedves ismerõsöm szeretne venni motort,nagyon megfelelne neki egy xj is,ami aránylag jó állapotú és még gondolkozott ,honda vagy suzukiban,olyasmi árban mint 300-400Ekörül,túra-sport,vagy hasolnló.köszi:-))
    

Vilman 4703 2008. november 29. 23:52   Válasz erre: 4702
Nemtom miért más a hosszuk, pedig mindkettõ gyári, ugyanaz a mintájuk is..

A kezem már jól van, szerdán megyek is melózni. Az indexes teszteredmény pedig pénteki. :)
    

Jose 4702 2008. november 29. 19:47   Válasz erre: 4699
Hol tartasz a lábadozással? Csak nem mai teszt eredmény az indexkapcsolóval?
    

Jose 4701 2008. november 29. 19:44   Válasz erre: 4700
Ha a reklámtáblákhoz használt plexi megrepedne akkor próbálkozom az általad ajánlottal.Köszi!

Vilman!
Vágj le a kormányból :-)))
Hogy a túróba lehet ilyen?
    

vasutas 4700 2008. november 28. 20:01   Válasz erre: 4697
Szia Jose . Még egyet a plexirõl ,,,sokféle plexivel próbálkoztam már , de az idõvel mind megrepedtek . Aztán szereztem egy lakókocsiból való ablakot , a mostani toldások ebbõl készültek , és végre , ezek bírják repedés nélkül .Ráadásul , ezek az ablakok több színben is fellelhetõk , forró levegõvel szépen formázhatóak .
    

Vilman 4699 2008. november 28. 14:16  
Indexkapcsoló +3 fokban detto. Felraktam az új gyári markolatokat, sacc 5-6 mm.-el rövidebbek mint a fent lévõ, ugyancsak gyári markolatok... :D
    

Jose 4698 2008. november 28. 08:37  
Mai aktualitás és teszt:
-5 fokban már az index kapcsolója nehezen vette az adásomat, valamint a plexim felnyitó szerkezete befagyott.
Amikor beálltam a benzinkúthoz tankolni a bukómon a plexit
nem tudtam felnyitni.Hála a páramentes bizgentyûnek, a látómezõben egy deka pára sem volt de annál több lecsapódott a széleken és oldalt a szerkezeten.
Ebbõl az következik, hogy már nincs motoros idõ? :-))
Hétvégén én is letakarítom és egy kis pihi.
Antpeter!
Kilépsz az XJ brigádból? Típus váltás, vagy megvonás?
    

Jose 4697 2008. november 28. 08:31   Válasz erre: 4695
Vasutas!
Köszi, hogy a tapasztalataidat megosztottad velem(lünk)!
A turbulencia ellen a réteges légáramlás egy jó megoldás és ezért hozzád hasonlóan bizonyos szakaszon az én szándékaim szerint is párhuzamot tartok majd.A Te általad használt technikának az az elõnye megvan, hogy az eredeti (alsó) plexi nincs megfúrva.
Junior!
A Hondára nem jönnek nehéz napok, mert inkább falazok még a fatárolónak nyitott oldalaira és az ablak helyére egy ajtót rakok a belsõ átjárhatóság miatt :-))
Nyers plexit a dekor üzletbõl szereztem még amikor az itiner tartó sufnituning szerkezetemet készítettem a 24 órásra.Annak van maradványa ami erre a célra pont elégnek tûnik.
Mindig a kis dolgokban van a nagyság.Sokan küzdenek hasonló gondokkal, így biztos, hogy megérné valakinek ilyen kütyükkel foglalkozni.Lehet, hogy tervezek egy prototipust és utána "Jose" néven levédetem. :-)))
    

Vilman 4696 2008. november 27. 10:43  
Okos megoldás !

Na közben megjöttek a gyári markolataim, nem voltak olcsóak, dehát mi az manapság nemde ?legalább jobban megböcsülöm majd...
    

vasutas 4695 2008. november 27. 10:30   Válasz erre: 4689
Szia Jose . Csak azért kotyogok bele , mert mikor vettem a Tdm 850-hez Givi túra plexit , a zacskón az állt az XJ-hez is jó . Amúgy a túra plexi csak rontott a helyzeten , erõs turbulenciát okozott . Ekkor próbáltam ki , ha már mindkét plexi meg volt , egymásra helyezni õket . A tartók laposvasból vannak , saját hajtás , ingyért . Sokat javult , ekkor a plexik mellet bejövõ szelet sokallottam . Két fül felhelyezése , ezen is sokat segített . Igaziból ,csak próbának szántam , de mivel egész jól véd , fent hagytam . Az egész barkácsolás , csak egy délutánomba , és 500 ft-ba került . Tavasztól három nagy túrámon már bizonyított , a plexik sem repedtek el . 100-110-es tempóig felnyitott plexivel tudok motorozni , 150-es autópálya tempó kellemesen tartható . A leírtakhoz az én 178 cm-es magasságom tartozik .
Üdv vasutas .
    

Junior 4694 2008. november 27. 09:43  
Én már látom lelki szememim elõtt a Jose Mechanikai Mûvek alapítását kiegészítõ plexi tartó bigyuszokra. Nehéz idõk jönnek a Hondára, nemsokára kiköltözik az udvarra, átadja helyét, egy munkapadnak, aztán jön egy pikoló méretû revolver eszterga, aztán egy konvejorpálya /mert alakalmi vétel volt/... Így kezdõdik ez mindig.

De honnan szereztél kieg. plexit felfüggesztés nélkül?
    

Jose 4693 2008. november 26. 19:48   Válasz erre: 4692
Én is ilyen megfontolásból cseréltem le anno a Givi plekóra.
    

Vilman 4692 2008. november 25. 14:15  
Egy plexi majd kell nékem is a tavasszal. Most hogy lecseréltem az idomokat, észrevettem a plexim halálos mértékû berepedéseit a szélén. Ezek a csavarok óvatos meghúzása ellenére is hasadoztak tovább... :)
    

Jose 4691 2008. november 24. 15:37   Válasz erre: 4690
:-))) Köszi!
A lábam rövidítésével az a probléma, hogy a törzsem mérete akkor sem változik.A nyakamból viszont lehet, hogy egy-két csigolyát kivetetek (? ! ) :-D Ilyenkor okoz gondot, hogy gerinces vagyok. Sok embernek nem gond összehúzni a gyûrûs egységein.
Keresgélek azért ilyen szerkezetet még ...
    

Vilman 4690 2008. november 24. 14:39  
Húzd be a nyakad. Vagy koptasd meg kissé a lábaidat. :D
    

Jose 4689 2008. november 24. 12:26   Válasz erre: 4688
Azért nem vagyok milliomos!! :-( Egy szaros plexi 40 körül van és nekem egy max 3-4 ezer ft-os kütyü megoldaná a problémámat
mert a plexi toldalékot magam meg tudom oldani.Csak a plexit tartó szerkezetet kéne beszereznem.Per pill csak bontókban gondolkodom hátha sikerül egy törött plexirõl kukáznom két felfogatót (TDM,V-STROM stb).Drágább megoldás kizárva, mert ennyit ér nekem meg csak a dolog.Az én plexim sem a gyári alap méret már, de a magasságom miatt 20 cm még jó lenne a fejárnyékhoz.
    

Vilman 4688 2008. november 24. 10:06  
És ha egy magasabb plexit rendelnél Jose ?

Különben sztem a Louis katalógus vagy a weboldaluk segíthet...
    

Jose 4687 2008. november 24. 08:45  
csak egy kis képi illusztráció az elõzõ kérdésemhez
    

Jose 4686 2008. november 24. 08:39  
Csak egy kérdés és már nem is zavarnám tovább a téli álmot.:-)) A pleximre szeretnék egy magasító toldatot tenni.Ha lenne valakinek tipp, hogy hol tudnék hozzá felfogatást beszerezni, azt szívesen fogadnám.
    

Jose 4685 2008. november 18. 07:24   Válasz erre: 4682
Ez a kompozíció jobban bejön nekem, mint a gyászhuszáros fekete.Amikor csináltam a traktoros vizsgámat, akkor azt mondta az öreg oktató, hogy a gép közelébe soha ne ugráljunk, úgy sem érünk oda hamarabb és lehet, hogy beakad a cipõfûzõnk a váltóba oszt fejjel esünk lefelé.Dolgozni meg soha ne rohanj! :-)))))Fõ a biztonság.
    

Vilman 4684 2008. november 17. 21:32   Válasz erre: 4683
Igen, de csak 4 fekete kábelkötözõvel...de egész jól áll neki. :D

Már csak az oldalidomokra várok amiket elküldtem festetni.
    

Tomi1 4683 2008. november 17. 20:02  
Nekem tetszik!
A hátsó doboz tartód a majrévashoz oda van rögzítve?
    

Vilman 4682 2008. november 17. 18:59   Válasz erre: 4681
Háát, azért nem rendeztem mert pont a disznóölés (mangalica,200 kg ) kellõs közepén voltunk, mire megjött a traktoros ember hogy akkor menjünk búzát vetni MOST !
Na mondom eeemegyek segítek neki, hát erre nem rátenyereltem a sárlehúzóra leugrás közben ?!

Na de nehogy csak OFFoljak itt nektek, teszek ide egy szééép képet a mocimról. :)
    

Jose 4681 2008. november 17. 18:01   Válasz erre: 4678
Nem megvadultam, csak haladtam mert ilyenem volt.Jó tiszta vóót a nyócas út.Na aztán a Dovil tudása ott a 160 körül meg is áll ám.Az öreg de büszke XJ-t ott még lehet pöckölni. :-))Az Új pumpa után rakhatnék még bele nitrót is, de szerintem akkor is V2 mozdonyos motorozós 5l/100- as.indítás után felveszem a bukót és a kesztyût és már vissza is tolhatom a szívatót oszt gooo.Mindennek megvan a maga elõnye.Kompromisszumot kell kötni.Ez a való világ :-)))))))
Miért nem a lábaddal ugrottál le?
Jobbulást! Te is azért õszre rendezted ezt a sérülésedet mi?
    

Vilman 4680 2008. november 15. 12:50  
Nyugdíjas dövill, muhahahaha !!! :DDD

Na de a lényeg az hogy gyönyörûen szétvágtam a jobb tenyeremet traktorról leugrás közben, úgyhogy mostanában nem kõ mocizni. Meg dóógoznyi se...
    

kilajsanyi 4679 2008. november 14. 23:28   Válasz erre: 4677
semmi nem lesz belõle....

amúgy miva te, 5 bárral tolja az új pumpa a karbikba a naftát oszt megtáltosodott a nyugdíjas dövill? :)
    

Vilman 4678 2008. november 14. 19:14  
50% + mi ? Megvadultál Jose ??? :DDD
    

Jose 4677 2008. november 14. 13:23   Válasz erre: 4676
Az utánam fordulás csak fejjel volt.A motorral ment tovább Veszprém felé.Az 50% az megvolt+10, de a rendszámomat fejben csak nem tárolta, illetve akkor nem teljesül a két kép egymás után. :-)) Akkor csak a Jézuskától várom már a levelet.
    

kilajsanyi 4676 2008. november 14. 10:50   Válasz erre: 4675
Tud, csak nem sokat ér vele. Csak akkor büntet meg ha utánadforítja a kamerát és a rendszámod tisztán látszik. Itt két képnek egymás után közvetlen kell lenni.
Ha nem lépted át 50%-al, akkor nem lesz papír.

    

Jose 4675 2008. november 14. 08:34  
A motoros rendõr szembõl tud engem kamerázni?Van nekik a rögzítõ szerkezetben sebesség mérõ?
    

kilajsanyi 4674 2008. november 11. 15:07   Válasz erre: 4672
mûszaki adatlap 1190.-
    

Vilman 4673 2008. november 11. 11:42  
Ma én is így hallottam, hehehe...:)
    

Jose 4672 2008. november 11. 07:56   Válasz erre: 4671
Eredet vizsgát nem igényel.A mûszakin kapsz majd papírt és azzal az okmányirodában kezdeményezed a forgalmi és törzskönyv cseréjét.Emlékeim szerint a fõnökömnek így volt.
    

Vilman 4671 2008. november 10. 23:42  
:D

Biztosan kell az eredetvizsga ilyenkor ?
    

Junior 4670 2008. november 10. 21:10  
Akkor az úgy indul, hogy eredetiségvizsgálat 17 pénz, stb. Lehet jobban jársz,ha majd magyarázod a rend õrének, hogy olyan színû ez, mint a papír,csak egy kicsit elbújtak a fekete és piros sávok.
    

Tomi1 4669 2008. november 10. 21:02  
A színváltozás törzskönyv cserével is jár.
Az enyémbe az van, hogy fehér.
Innentõl mindegy hogy milyen színû (piros, kék, fekete sárga).
    

Jose 4668 2008. november 10. 14:53   Válasz erre: 4665
Ez aztán az "Átváltoztatjuk Show" :-)))) Nekem Spec ez a kommbináció jobban tetszik.Nem olyan gyászhuszáros.
    

Vilman 4667 2008. november 10. 11:54  
Májusban viszem mûszakira, ott átíratom a színét.
    

Junior 4666 2008. november 10. 11:52  
És a forgalmidba mit írsz?
    

Vilman 4665 2008. november 10. 09:57   Válasz erre: 4664
Na lecseréltem minden idomot az XJ-n. Tehát ha ezentúl láttok valamerre egy XJ900-at ami nem piros-fekete, hanem piros-fehér-kék, akkor az lehet hogy én vagyok.De az is lehet hogy nem. Vagy mégis. Vagy mégsem. :DDD

Egyedül a balos oldalidomot nem sikerült beszereznem, ezért egy tartalék idomot elküldtem festetni...
    

Jose 4664 2008. november 7. 15:48   Válasz erre: 4663
Én ha nagyon Õszinte szeretnék lenni, akkor az XJ az elsõ szerelemhez fogható volt nekem, amit most érzek jobban.Úgy érzem, hogy ennek a motornak is örülök, de nem vagyok olyan szerelmes belé.Persze ez nem azt jelenti, hogy elhanyagolom vagy nem figyelek a mozzanataira, de más. :-)
    

Junior 4663 2008. november 7. 09:56  
Köszi José! Még én is inkább gurulok, majd ráérünk írkálni, a karácsonyfa mellõl :-) Vasmadárral kicsit kimentem csak egyszerû 8-kat, meg szlalomokat gurulni, de nincs szívem alacsony fordulaton nyúzni, csak a megszokáshoz amennyit tényleg kell. Marha furcsa, mert pár óra alatt mindig összehaverkodunk, azután pár nap kihagyással ugyanabban a kanyarban nem merem ugyanúgy dönteni. Lesz még mit kimotorozni a készülékbõl. Viszont minden alkalom után egyre jobban szeretem, és azt mondom: de jól döntöttem, hogy erre a gépre szavaztam. Ez egy szerethetõ motor.
    

Vilman 4662 2008. november 7. 09:26   Válasz erre: 4661
Némá' itt van E'...
    

Vilman 4661 2008. november 7. 09:20   Válasz erre: 4658
Tomi1 -

Az én XJ900-asomon egy GSX 750n (csupasz változat) Showa telói vannak. Ezeket 3 éve vettem egy bontós haveromtól.
Annyira hasonlóak az XJ-éhez hogy csak le kellett vennem a régieket aztán rá kellett tennem ezeket. Semmi átalakítás, a csillapítás viszont tökéletes. Ha jól emlékszem a kettõért akkor 16e Ft.-ot fizettem.
    

Jose 4660 2008. november 7. 08:55   Válasz erre: 4657
Az összehasonlításban igazából az jönne ki, hogy az XJ a maga kis "hibáival" semmivel sem kevesebb.Nekem jutott ugye a Honda típushibájának korrigálása, ami nem volt olcsó dolog.Annyi mentsége van a Hondának, hogy a benzinszivatyút a Mitsubishi szállítja.Kombinált fék csak 2002-tõl van a Deauville-nek, így nálam a hagyományos játszik, ami viszont finom és jó fékerõt prezentál.Futómû feszességének örülök és pozitívum az összehasonlításban.Hanghatás nem olyan komplex mint az XJ esetében. Ez "robogós" de ennek köszönhetõen úgy indulok otthonról reggel, hogy nem ébresztem fel a szomszédokat, akik sasolnak és esetleg a családot sem.Hideg és meleg indítás azonos (pöcc-röff), de a szivató jobban kezelhetõ.Az oldaldobozokkal minden beszitálás mentesen lehet 160-at menni kanyarban is.A szerelhetõsége sokkal rosszabb viszont mint Yamaháéknál.Még a gyertya cseréhez is neki kell gyürõdzközni.Utas véleménye szerint kényelmesebb az elõdnél és mivel magasabban ül mögöttem, még a tájat is tudja nézegetni a vállaim felett.Fordulékonyságra nem tetemes elõnnyel, de navigálhatóbb a Honda.Szûk fordulóknál viszont még nem vagyunk összeszokva.A finom gáz és fék összehangolására az idõ nem volt elég.Azt már most megtudtam magamnak csinálni mint az XJ-vel, de úgy érzem több is van benne.Bólyázásról már csak tavasszal tudok írni.
Amíg 5 fok felett van és nem a hó hullik addig mindenkinek jó és óvatos motorozást!

    

kilajsanyi 4659 2008. november 7. 06:35   Válasz erre: 4658
Javíttatni tudok telókat.
    

Tomi1 4658 2008. november 6. 20:18  
Cserélnem kéne a hátsó telókat, mert már nem igazán csillapítanak, csak rugós tagként vannak jelen.
Mivel hozzá valóval nem bíztatnak, ezért érdekelne, hogy mivel lehetne kiváltani.
Minden segítséget köszönök.
    

Junior 4657 2008. november 5. 18:37  
Na elõ a farbával! José! Milyen a Deauville? Mostmár kérünk szépen tényszerû összehasonlítást. Hol jön ki a különbség? Milyen a kombinált fék? Hogy tetszik a hangélmény? Jobb vele bólyázni vagy csak a Vasmadárral nem akartál már? Mi benne a jobb, mi a rosszabb? Van-e kanyarban kardánhatás? Miért pusztul el a benzinpumpája? Válaszokat követel a nép! Vasmadár köszöni jól van, ergo én is. Megnéztem, eredetileg gyöngyházfehér a tank alja, de marad bordó, mert a másik motorom is olyansmi. Legalább nem tûnik fel a szomszédoknak mennyit gazdagodtam az idén :-)
    

PER 4656 2008. november 5. 15:35  
Hát szép, mondhatom...én nekem kell mindenki helyett motoroznom...ejj...na jó:D
Feláldozom magam:D
Még kb 1 hónap és megkapom a céges autót.
Addig marad a motor:P
    

Jose 4655 2008. november 5. 14:25   Válasz erre: 4654
Itt van az õsz, itt van újra............. Mindenki kimotorozta a pénztárcát, még a karabantartási idõszak ezért nem kezdõdött el, de motorozás is egyre kevesebb.
Nekem volt hétfõn egy mentésem a 8-as úton mivel a benzinpumpám végleg beadta a kulcsot.Izgalmas volt a ködben várakozni és telefonálgatni, de szerencsésen végzõdött.
    

PER 4654 2008. november 5. 13:18  
Nah. nagyon pang a pitty..
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22119
5 622 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők