druszi | 4753 | 2008. december 28. 11:01 |
Sziasztok! Utólagosan is Kellemes Ünnepeket Kívánok Nektek! Fájó szívvel megválnék Yamaha XJ 600 S Diversion tipusú motoromtól. A moci nagyon szép állapotban van, esteleg ha valakit érdekelne az megtalál itt, üzenhet vagy fel is hívhat a 06/20 9136577-es telefonszámon.
|
egynyoc | 4748 | 2008. december 23. 21:40 |
No gyerekek !! Boldog Békés Áldott Ünnepet Kívánok Mindenkinek!,. |
Junior | 4746 | 2008. december 23. 18:31 |
Én is boldog karácsonyt kívánok minden kedves abroncskoptatónak! Jr.
|
Vilman | 4745 | 2008. december 23. 12:07 |
Mielõtt elfelejteném : Minden kedves XJ-tulajnak kellemes Karácsonyt és boldog Új Évet kívánok ! A 900/31A 98 lóereje legyen veletek ! :) |
Jose | 4743 | 2008. december 18. 11:16 | Válasz erre: 4742 |
Akkor vedd normálisnak a dolgot.Egy habzós tesztet azért csináljál , ha nagyon fogyós azoxigén. Mint a gázpalack cserénél.Ne hagyd ki a szelep környékét sem.
|
Jose | 4741 | 2008. december 16. 20:10 | Válasz erre: 4739 |
Szerintem mindegyik gumi engedi valamennyire a levegõt./ Ez bölcs volt mi? /Belsõsek a gumijaid?
|
Jose | 4740 | 2008. december 16. 20:07 | Válasz erre: 4738 |
Tegnap én is lenyomultam Balatonföldvárra és haza.Muszáj volt a pótkulcs betanítása miatt.Világosnál egy idióta f@x rám mozdult,de higgadt és nyugodt tudtam maradni és az enyhén fagyott aszfalton is talpon maradtam.Jöhetne már a tavasz!!
|
Vilman | 4739 | 2008. december 15. 11:17 |
Ja és méééer van az hogy nagy hidegben meg nagy melegben engedi a nyomást az elsõgumi ? (Heidenau még mindíg)
|
Tomi1 | 4737 | 2008. december 14. 17:53 |
Sajnos a motorozás egy kicsit még odébb van, de ahogy a bátyámnak szoktam mondani, ilyen közel még nem voltunk a köv. szezonhoz!
|
Vilman | 4736 | 2008. december 14. 15:28 |
Mivan XJ-sek, senki nincs gépközelben ? Vagy mindenki motorozik ?! Heh...:D
|
Vilman | 4735 | 2008. december 11. 18:01 |
Ma mentem egy kisebb, 20 Km-es karikát csapásmérõvel. Egész jó idõ vót hozzá, már éppen setétedett. Sacc 5 fok... :D
![]() |
imo | 4733 | 2008. december 9. 20:38 | Válasz erre: 4732 |
Hi Tomi!Már tárgyaltuk ezt a kérdést a Pajtikkal "anno".Függõleges állásban vácumos,azt hiszem,hogy elöre vízszintben tartalék,hátra vízszintben pedig szabad folyású.Ha biztosra akarsz menni vedd le az ülést emeld meg a tankot,húzd le az egyik csövet és tekergesd a csapot.
|
Tomi1 | 4732 | 2008. december 9. 19:45 |
Valaki legyen szíves világosítson fel, hogy a benzincsap különbözõ állásai mit jelentenek ( XJ 900-on )!!
|
Jose | 4731 | 2008. december 8. 15:30 | Válasz erre: 4730 |
Vagy feleséget is cseréljen, vagy ne vegyen motort.Abból csak balhé lesz .:-( Már most balhé van, akkor mi lesz egy egyszerû fékpofa cserébõl? Pfuuuuuu... Bocsi! ;-) |
mazsi33 | 4730 | 2008. december 7. 18:17 | Válasz erre: 4724 |
Köszi ,de a keret az ismerõsömnek max 500e,és már így is tajtékzik a neje:-))))
|
kilajsanyi | 4727 | 2008. december 7. 12:10 | Válasz erre: 4725 |
Egy dominatorhoz képest messze jobb választás. Komfortosabb, erõsebb és az elsõ villái is jobbak.
|
Tomi1 | 4725 | 2008. december 4. 20:00 |
Nekem volt 650-es Pegasom :-((( Akkor tört volna el a lábam, amikor az elsõ lépést megtettem felé! |
kilajsanyi | 4724 | 2008. december 4. 07:42 | Válasz erre: 4708 |
TDM 850 '97- 660 + forg hely. Hornet 600 - '98 - 650 + forg hely Sajnos mind a kettõ az általad meghatározott ár felett van. Van még Pegaso 650 is, csak annak nem tom az árát még. Ha érdekel valamelyik gyere el, nézd meg õket. Az általad megadott árkategória a legszarabb sajnos. Tényleg kellene az a + 200 e. Ha gondolod ma csinálok képeket a felsõ két motorról, hátha... |
Jose | 4723 | 2008. december 4. 07:34 | Válasz erre: 4722 |
Várpalotára már érdemes elgurulni két jó motor miatt.De szerintem gumicsirke :-))
|
mazsi33 | 4722 | 2008. december 3. 17:01 | Válasz erre: 4719 |
Sziasztok!Én sem a szomszédban vettem ,csak megjegyeztem hogy nem itt van.Az enyém Békéscsaba mellõl való az se itt van, de ez nem az enyém lessz,nem én döntöm el hogy honnan hozza.Én csak továbbítom az infókat amit ezúton is szeretnék megköszönni nektek.Még egyszer köszi szépen a segítséget:-))))
|
krisztian.fz6 | 4721 | 2008. december 3. 12:05 | Válasz erre: 4719 |
Igen, én az XJ-m miatt kétszer utaztam le Pécsre, egyszer leelõlegezni, majd 2 hét múlva elhozni. Sárospatakról. De megérte!!
|
Jose | 4719 | 2008. december 3. 08:43 | Válasz erre: 4715 |
Ha valaki motort szeretne venni, akkor szerintem az ország egész területén érdemes nézegetni.Ha van több egy helyen, akkor egy szombatra modjuk lebeszélni az eladókkal és akkor már érdemes egy napot rászánni akár.Csak magamból indultam ki ;-)Néztem motort Mórahalmon,Kiskunhalason,Békéscsabán,Martfûn és ez egy nap volt XJ 650 és 750 beszerzése okán.Mindenkivel az elsõ találkozásnál letárgyaltam a minimál árat és feltételeket valamint (+2 fokban) ki is próbáltam mindet.Akkor még motoros ruhám nem is volt.A tartalmas nap után pedig egy nap gondolkodást követõen visszahívtam mindenkit és a kiválasztottal lefixáltam a hazajövetel dátumát.Röviden ez volt a Vasmadár vásárlásának története. A Honda esetében is ezt jártam végig, de azt más irányban.Lenti,Szombathely,Balatonföldvár.Itt az azonos napot nem tudtam megoldani, de ezzel a szösszenettel, csak azt szeretném mondani, hogy nem csak 40 km-es körzetben érdemes keresgélni.Az ember normális esetben nem egy szezonra veszi a paripát, így érdemes nagyobb energiát áldozni rá. Szerintem. Bocsi az off-ért! |
antpeter | 4716 | 2008. december 1. 18:54 |
Sziasztok! Meghirdettem az XJ-t csupán anyagi okok miatt,most másra kell.A robogómat már eladtam.Próbáltam olyan árat meghatározni tudat alatt,hogy ne legyen rá jelentkezõ:-) Sokkal olcsóbban nem szeretném eladni,mert nekem még többet is megér. "http://www.hasznaltauto.hu/2572531_yamaha_xj_1981" |
mazsi33 | 4715 | 2008. december 1. 17:29 | Válasz erre: 4714 |
Hmmm,hát az nem itt van a környéken,de köszönök minden infót:-)))
|
Vilman | 4714 | 2008. december 1. 16:45 | Válasz erre: 4713 |
Tudok egy eladó 600-as XJ Diversionról itt Várpalotán, de az 500e Ft.- körüli áron van... 92'-es kiadás, fél éve volt mûszaki vizsgán. |
mazsi33 | 4713 | 2008. december 1. 15:52 | Válasz erre: 4712 |
Köszi szépen,mindenképpen továbbítom neki még ma.Azt mondta hogy max 500-at tud rászánni az átírás meg külön dolog.:-)) |
Paragraf | 4712 | 2008. december 1. 15:16 | Válasz erre: 4704 |
Szia! Van egy használtmotor kereskedés Kecskeméten ami igencsak kedvezõ árakkal operál. Sajna nem tudom megmondani a címûket, sem a cég nevét jelen pillanatban, de egy telefonszámot tudok adni. 06/70 3114118 Tesóm náluk vette a 600as XJ-ét, de az általad megadott keretbe nem férne bele névre írva egy ilyen masina. Adjatok hozzá 200E-t az alsó ill. felsõ határhoz is, úgy már nagyobb sikerrel járhattok. A kereskedés fõ profilja a külföldrõl behozzott paripák (ezért olyan olcsóak). Egy próbát megér, talán tudnak ajánlani masinát az alap kereten belül is. Úúúú, sokat írok feleslegesen. Na, ha bármi egyéb kérdésed volna, szólj és próbálok válaszolni :) |
Jose | 4710 | 2008. december 1. 12:07 | Válasz erre: 4709 |
Holnap esélyes :-))Ma okosításon vagyok a nagy faluban :-(
|
mazsi33 | 4704 | 2008. november 30. 15:19 |
Helló!Egy kedves ismerõsöm szeretne venni motort,nagyon megfelelne neki egy xj is,ami aránylag jó állapotú és még gondolkozott ,honda vagy suzukiban,olyasmi árban mint 300-400Ekörül,túra-sport,vagy hasolnló.köszi:-))
|
Vilman | 4703 | 2008. november 29. 23:52 | Válasz erre: 4702 |
Nemtom miért más a hosszuk, pedig mindkettõ gyári, ugyanaz a mintájuk is.. A kezem már jól van, szerdán megyek is melózni. Az indexes teszteredmény pedig pénteki. :) |
Jose | 4702 | 2008. november 29. 19:47 | Válasz erre: 4699 |
Hol tartasz a lábadozással? Csak nem mai teszt eredmény az indexkapcsolóval?
|
Jose | 4701 | 2008. november 29. 19:44 | Válasz erre: 4700 |
Ha a reklámtáblákhoz használt plexi megrepedne akkor próbálkozom az általad ajánlottal.Köszi! Vilman! Vágj le a kormányból :-))) Hogy a túróba lehet ilyen? |
vasutas | 4700 | 2008. november 28. 20:01 | Válasz erre: 4697 |
Szia Jose . Még egyet a plexirõl ,,,sokféle plexivel próbálkoztam már , de az idõvel mind megrepedtek . Aztán szereztem egy lakókocsiból való ablakot , a mostani toldások ebbõl készültek , és végre , ezek bírják repedés nélkül .Ráadásul , ezek az ablakok több színben is fellelhetõk , forró levegõvel szépen formázhatóak .
|
Vilman | 4699 | 2008. november 28. 14:16 |
Indexkapcsoló +3 fokban detto. Felraktam az új gyári markolatokat, sacc 5-6 mm.-el rövidebbek mint a fent lévõ, ugyancsak gyári markolatok... :D
|
Jose | 4698 | 2008. november 28. 08:37 |
Mai aktualitás és teszt: -5 fokban már az index kapcsolója nehezen vette az adásomat, valamint a plexim felnyitó szerkezete befagyott. Amikor beálltam a benzinkúthoz tankolni a bukómon a plexit nem tudtam felnyitni.Hála a páramentes bizgentyûnek, a látómezõben egy deka pára sem volt de annál több lecsapódott a széleken és oldalt a szerkezeten. Ebbõl az következik, hogy már nincs motoros idõ? :-)) Hétvégén én is letakarítom és egy kis pihi. Antpeter! Kilépsz az XJ brigádból? Típus váltás, vagy megvonás? |
Jose | 4697 | 2008. november 28. 08:31 | Válasz erre: 4695 |
Vasutas! Köszi, hogy a tapasztalataidat megosztottad velem(lünk)! A turbulencia ellen a réteges légáramlás egy jó megoldás és ezért hozzád hasonlóan bizonyos szakaszon az én szándékaim szerint is párhuzamot tartok majd.A Te általad használt technikának az az elõnye megvan, hogy az eredeti (alsó) plexi nincs megfúrva. Junior! A Hondára nem jönnek nehéz napok, mert inkább falazok még a fatárolónak nyitott oldalaira és az ablak helyére egy ajtót rakok a belsõ átjárhatóság miatt :-)) Nyers plexit a dekor üzletbõl szereztem még amikor az itiner tartó sufnituning szerkezetemet készítettem a 24 órásra.Annak van maradványa ami erre a célra pont elégnek tûnik. Mindig a kis dolgokban van a nagyság.Sokan küzdenek hasonló gondokkal, így biztos, hogy megérné valakinek ilyen kütyükkel foglalkozni.Lehet, hogy tervezek egy prototipust és utána "Jose" néven levédetem. :-))) |
Vilman | 4696 | 2008. november 27. 10:43 |
Okos megoldás ! Na közben megjöttek a gyári markolataim, nem voltak olcsóak, dehát mi az manapság nemde ?legalább jobban megböcsülöm majd... |
vasutas | 4695 | 2008. november 27. 10:30 | Válasz erre: 4689 |
Junior | 4694 | 2008. november 27. 09:43 |
Én már látom lelki szememim elõtt a Jose Mechanikai Mûvek alapítását kiegészítõ plexi tartó bigyuszokra. Nehéz idõk jönnek a Hondára, nemsokára kiköltözik az udvarra, átadja helyét, egy munkapadnak, aztán jön egy pikoló méretû revolver eszterga, aztán egy konvejorpálya /mert alakalmi vétel volt/... Így kezdõdik ez mindig. De honnan szereztél kieg. plexit felfüggesztés nélkül? |
Jose | 4693 | 2008. november 26. 19:48 | Válasz erre: 4692 |
Én is ilyen megfontolásból cseréltem le anno a Givi plekóra.
|
Vilman | 4692 | 2008. november 25. 14:15 |
Egy plexi majd kell nékem is a tavasszal. Most hogy lecseréltem az idomokat, észrevettem a plexim halálos mértékû berepedéseit a szélén. Ezek a csavarok óvatos meghúzása ellenére is hasadoztak tovább... :)
|
Jose | 4691 | 2008. november 24. 15:37 | Válasz erre: 4690 |
:-))) Köszi! A lábam rövidítésével az a probléma, hogy a törzsem mérete akkor sem változik.A nyakamból viszont lehet, hogy egy-két csigolyát kivetetek (? ! ) :-D Ilyenkor okoz gondot, hogy gerinces vagyok. Sok embernek nem gond összehúzni a gyûrûs egységein. Keresgélek azért ilyen szerkezetet még ... |
Jose | 4689 | 2008. november 24. 12:26 | Válasz erre: 4688 |
Azért nem vagyok milliomos!! :-( Egy szaros plexi 40 körül van és nekem egy max 3-4 ezer ft-os kütyü megoldaná a problémámat mert a plexi toldalékot magam meg tudom oldani.Csak a plexit tartó szerkezetet kéne beszereznem.Per pill csak bontókban gondolkodom hátha sikerül egy törött plexirõl kukáznom két felfogatót (TDM,V-STROM stb).Drágább megoldás kizárva, mert ennyit ér nekem meg csak a dolog.Az én plexim sem a gyári alap méret már, de a magasságom miatt 20 cm még jó lenne a fejárnyékhoz. |
Vilman | 4688 | 2008. november 24. 10:06 |
És ha egy magasabb plexit rendelnél Jose ? Különben sztem a Louis katalógus vagy a weboldaluk segíthet... |
Jose | 4686 | 2008. november 24. 08:39 |
Csak egy kérdés és már nem is zavarnám tovább a téli álmot.:-)) A pleximre szeretnék egy magasító toldatot tenni.Ha lenne valakinek tipp, hogy hol tudnék hozzá felfogatást beszerezni, azt szívesen fogadnám.
|
Jose | 4685 | 2008. november 18. 07:24 | Válasz erre: 4682 |
Ez a kompozíció jobban bejön nekem, mint a gyászhuszáros fekete.Amikor csináltam a traktoros vizsgámat, akkor azt mondta az öreg oktató, hogy a gép közelébe soha ne ugráljunk, úgy sem érünk oda hamarabb és lehet, hogy beakad a cipõfûzõnk a váltóba oszt fejjel esünk lefelé.Dolgozni meg soha ne rohanj! :-)))))Fõ a biztonság.
|
Vilman | 4684 | 2008. november 17. 21:32 | Válasz erre: 4683 |
Igen, de csak 4 fekete kábelkötözõvel...de egész jól áll neki. :D Már csak az oldalidomokra várok amiket elküldtem festetni. |
Tomi1 | 4683 | 2008. november 17. 20:02 |
Nekem tetszik! A hátsó doboz tartód a majrévashoz oda van rögzítve? |
Vilman | 4682 | 2008. november 17. 18:59 | Válasz erre: 4681 |
Jose | 4681 | 2008. november 17. 18:01 | Válasz erre: 4678 |
Nem megvadultam, csak haladtam mert ilyenem volt.Jó tiszta vóót a nyócas út.Na aztán a Dovil tudása ott a 160 körül meg is áll ám.Az öreg de büszke XJ-t ott még lehet pöckölni. :-))Az Új pumpa után rakhatnék még bele nitrót is, de szerintem akkor is V2 mozdonyos motorozós 5l/100- as.indítás után felveszem a bukót és a kesztyût és már vissza is tolhatom a szívatót oszt gooo.Mindennek megvan a maga elõnye.Kompromisszumot kell kötni.Ez a való világ :-))))))) Miért nem a lábaddal ugrottál le? Jobbulást! Te is azért õszre rendezted ezt a sérülésedet mi? |
Vilman | 4680 | 2008. november 15. 12:50 |
Nyugdíjas dövill, muhahahaha !!! :DDD Na de a lényeg az hogy gyönyörûen szétvágtam a jobb tenyeremet traktorról leugrás közben, úgyhogy mostanában nem kõ mocizni. Meg dóógoznyi se... |
kilajsanyi | 4679 | 2008. november 14. 23:28 | Válasz erre: 4677 |
semmi nem lesz belõle.... amúgy miva te, 5 bárral tolja az új pumpa a karbikba a naftát oszt megtáltosodott a nyugdíjas dövill? :) |
Jose | 4677 | 2008. november 14. 13:23 | Válasz erre: 4676 |
Az utánam fordulás csak fejjel volt.A motorral ment tovább Veszprém felé.Az 50% az megvolt+10, de a rendszámomat fejben csak nem tárolta, illetve akkor nem teljesül a két kép egymás után. :-)) Akkor csak a Jézuskától várom már a levelet.
|
kilajsanyi | 4676 | 2008. november 14. 10:50 | Válasz erre: 4675 |
Tud, csak nem sokat ér vele. Csak akkor büntet meg ha utánadforítja a kamerát és a rendszámod tisztán látszik. Itt két képnek egymás után közvetlen kell lenni. Ha nem lépted át 50%-al, akkor nem lesz papír. |
Jose | 4675 | 2008. november 14. 08:34 |
A motoros rendõr szembõl tud engem kamerázni?Van nekik a rögzítõ szerkezetben sebesség mérõ?
|
Jose | 4672 | 2008. november 11. 07:56 | Válasz erre: 4671 |
Eredet vizsgát nem igényel.A mûszakin kapsz majd papírt és azzal az okmányirodában kezdeményezed a forgalmi és törzskönyv cseréjét.Emlékeim szerint a fõnökömnek így volt.
|
Junior | 4670 | 2008. november 10. 21:10 |
Akkor az úgy indul, hogy eredetiségvizsgálat 17 pénz, stb. Lehet jobban jársz,ha majd magyarázod a rend õrének, hogy olyan színû ez, mint a papír,csak egy kicsit elbújtak a fekete és piros sávok.
|
Tomi1 | 4669 | 2008. november 10. 21:02 |
A színváltozás törzskönyv cserével is jár. Az enyémbe az van, hogy fehér. Innentõl mindegy hogy milyen színû (piros, kék, fekete sárga). |
Jose | 4668 | 2008. november 10. 14:53 | Válasz erre: 4665 |
Ez aztán az "Átváltoztatjuk Show" :-)))) Nekem Spec ez a kommbináció jobban tetszik.Nem olyan gyászhuszáros.
|
Vilman | 4665 | 2008. november 10. 09:57 | Válasz erre: 4664 |
Jose | 4664 | 2008. november 7. 15:48 | Válasz erre: 4663 |
Én ha nagyon Õszinte szeretnék lenni, akkor az XJ az elsõ szerelemhez fogható volt nekem, amit most érzek jobban.Úgy érzem, hogy ennek a motornak is örülök, de nem vagyok olyan szerelmes belé.Persze ez nem azt jelenti, hogy elhanyagolom vagy nem figyelek a mozzanataira, de más. :-)
|
Junior | 4663 | 2008. november 7. 09:56 |
Köszi José! Még én is inkább gurulok, majd ráérünk írkálni, a karácsonyfa mellõl :-) Vasmadárral kicsit kimentem csak egyszerû 8-kat, meg szlalomokat gurulni, de nincs szívem alacsony fordulaton nyúzni, csak a megszokáshoz amennyit tényleg kell. Marha furcsa, mert pár óra alatt mindig összehaverkodunk, azután pár nap kihagyással ugyanabban a kanyarban nem merem ugyanúgy dönteni. Lesz még mit kimotorozni a készülékbõl. Viszont minden alkalom után egyre jobban szeretem, és azt mondom: de jól döntöttem, hogy erre a gépre szavaztam. Ez egy szerethetõ motor.
|
Vilman | 4661 | 2008. november 7. 09:20 | Válasz erre: 4658 |
Tomi1 - Az én XJ900-asomon egy GSX 750n (csupasz változat) Showa telói vannak. Ezeket 3 éve vettem egy bontós haveromtól. Annyira hasonlóak az XJ-éhez hogy csak le kellett vennem a régieket aztán rá kellett tennem ezeket. Semmi átalakítás, a csillapítás viszont tökéletes. Ha jól emlékszem a kettõért akkor 16e Ft.-ot fizettem. |
Jose | 4660 | 2008. november 7. 08:55 | Válasz erre: 4657 |
Az összehasonlításban igazából az jönne ki, hogy az XJ a maga kis "hibáival" semmivel sem kevesebb.Nekem jutott ugye a Honda típushibájának korrigálása, ami nem volt olcsó dolog.Annyi mentsége van a Hondának, hogy a benzinszivatyút a Mitsubishi szállítja.Kombinált fék csak 2002-tõl van a Deauville-nek, így nálam a hagyományos játszik, ami viszont finom és jó fékerõt prezentál.Futómû feszességének örülök és pozitívum az összehasonlításban.Hanghatás nem olyan komplex mint az XJ esetében. Ez "robogós" de ennek köszönhetõen úgy indulok otthonról reggel, hogy nem ébresztem fel a szomszédokat, akik sasolnak és esetleg a családot sem.Hideg és meleg indítás azonos (pöcc-röff), de a szivató jobban kezelhetõ.Az oldaldobozokkal minden beszitálás mentesen lehet 160-at menni kanyarban is.A szerelhetõsége sokkal rosszabb viszont mint Yamaháéknál.Még a gyertya cseréhez is neki kell gyürõdzközni.Utas véleménye szerint kényelmesebb az elõdnél és mivel magasabban ül mögöttem, még a tájat is tudja nézegetni a vállaim felett.Fordulékonyságra nem tetemes elõnnyel, de navigálhatóbb a Honda.Szûk fordulóknál viszont még nem vagyunk összeszokva.A finom gáz és fék összehangolására az idõ nem volt elég.Azt már most megtudtam magamnak csinálni mint az XJ-vel, de úgy érzem több is van benne.Bólyázásról már csak tavasszal tudok írni. Amíg 5 fok felett van és nem a hó hullik addig mindenkinek jó és óvatos motorozást! |
Tomi1 | 4658 | 2008. november 6. 20:18 |
Cserélnem kéne a hátsó telókat, mert már nem igazán csillapítanak, csak rugós tagként vannak jelen. Mivel hozzá valóval nem bíztatnak, ezért érdekelne, hogy mivel lehetne kiváltani. Minden segítséget köszönök. |
Junior | 4657 | 2008. november 5. 18:37 |
Na elõ a farbával! José! Milyen a Deauville? Mostmár kérünk szépen tényszerû összehasonlítást. Hol jön ki a különbség? Milyen a kombinált fék? Hogy tetszik a hangélmény? Jobb vele bólyázni vagy csak a Vasmadárral nem akartál már? Mi benne a jobb, mi a rosszabb? Van-e kanyarban kardánhatás? Miért pusztul el a benzinpumpája? Válaszokat követel a nép! Vasmadár köszöni jól van, ergo én is. Megnéztem, eredetileg gyöngyházfehér a tank alja, de marad bordó, mert a másik motorom is olyansmi. Legalább nem tûnik fel a szomszédoknak mennyit gazdagodtam az idén :-)
|
PER | 4656 | 2008. november 5. 15:35 |
Hát szép, mondhatom...én nekem kell mindenki helyett motoroznom...ejj...na jó:D Feláldozom magam:D Még kb 1 hónap és megkapom a céges autót. Addig marad a motor:P |
Jose | 4655 | 2008. november 5. 14:25 | Válasz erre: 4654 |
Itt van az õsz, itt van újra............. Mindenki kimotorozta a pénztárcát, még a karabantartási idõszak ezért nem kezdõdött el, de motorozás is egyre kevesebb. Nekem volt hétfõn egy mentésem a 8-as úton mivel a benzinpumpám végleg beadta a kulcsot.Izgalmas volt a ködben várakozni és telefonálgatni, de szerencsésen végzõdött. |