Tomi1 | 4650 | 2008. november 2. 20:27 |
Ma téli álomra fejét a VAS! Alapos pucolás, pasztázás, aksi ki. Van valakinek elfekvõben egy kicsit magasabb plexi mint az eredeti? |
Jose | 4649 | 2008. november 2. 20:26 |
Én még anno ilyen állapotban láttam csak.Ilyen régen volt.Így halad az idõ? :-(
![]() |
Jose | 4648 | 2008. november 2. 20:21 | Válasz erre: 4646 |
Mi az? Valaki sumákban összetörte a vasat? Kinek adta el? :-))
|
szil | 4647 | 2008. november 2. 03:57 | Válasz erre: 4642 |
a bukot?felvettem alá 1 téli sapkát,ma reggel kaptam 1 számmal kisebbet unokatesom kihízta habár nem szorítja a fejemet de nem is lötyög még 1 számmal kisseb is feljönne de abban bizti nem tudnék rágózni (nem mintha szoktam volna). hát spórolok 1 kicsit még és majd veszek 1 jót.hát ezt nem gondoltam át mikó nekiestem az ollóval. |
Vilman | 4643 | 2008. november 1. 09:06 |
Na héló, nincs valakinek véletlenül elfekvõben egy XJ 600 v XJ 900 balos oldalidomja ? Fekete/fehér/piros színben...
|
Jose | 4642 | 2008. október 31. 08:06 | Válasz erre: 4641 |
A bukódat most mivel béleled? Vagy két számmal most akkor kisebb kell nem? :-)Újra elkezded növeszteni?
|
szil | 4641 | 2008. október 31. 01:49 |
nem nem adom senkinek.elteszem emlékbe. 98 02.13 -- 08 10.27. hát 10év 8honap érdekes érzés. |
Jose | 4640 | 2008. október 30. 07:58 | Válasz erre: 4639 |
Ezt a napot, órát ,percet is megjegyzed? :-)))) Majd szét szakadtam, amikor az utolsó fodrásszal való találkozás idõpontját elsütötted. Hajas Lászlónak adtad el a versenyre? :-))))))))) |
szil | 4639 | 2008. október 30. 02:05 | Válasz erre: 4626 |
Jose! szívesen Wadi- éknál sok jó dolgot lehet kapni. más: aki már látott, levágtam a hajam hát legalább 2 számmal kisebb bukó kell |
Jose | 4638 | 2008. október 29. 18:08 | Válasz erre: 4637 |
Ezzel bejárni munkába? Ennyiért? :-))))))) Már lehet megbízható. :-)))))
![]() |
kilajsanyi | 4637 | 2008. október 29. 17:37 | Válasz erre: 4636 |
GTR 1400 - 83 nap, 100.000 km "http://mac-zweirad.de/index.php?option=com_content&task=view&id=89&Itemid=1" gyorsan bele kell hajtani a kilómétert oszt nincs ideje a cuccoknak elromlani..:) |
Jose | 4636 | 2008. október 29. 15:54 | Válasz erre: 4634 |
Én drukkolok a V2-nek most per pillanat, de nem a blok megbízhatósága a kérdés inkább a motorkerékpáré.Ugyan úgy a kis dolgokon csúszik el a megbízhatóság mint a sittes a rendõrségen.A speed gépek kivételével azért egy nyugis motor motorja sokat kibírt és kibír.
|
Oldi | 4635 | 2008. október 29. 15:01 | Válasz erre: 4634 |
Hali, a V2-es szerintem sokkal többet megy el... Ismerek olyat akinek 6-7 éve is több volt benne, mint 200 és nincs kutya baja sem (1100-es XV) |
kilajsanyi | 4634 | 2008. október 29. 13:54 | Válasz erre: 4632 |
93.000 km -t megbízhatóan? Bármelyik japán sor4, legyen az suzuki, yamaha, honda vagy kawa. De már nem lennék meglepõdve egy V2-n sem. Az más kérdés, hogy a motorosok nagyon kevés %-a húz ki ennyi km-t egy motorból, mert a változó "trendek" meg a fogyasztás utáni vágyból állandóan motorcserélnek. |
Jose | 4632 | 2008. október 29. 11:56 | Válasz erre: 4630 |
Az alap kérdés, hogy mondj egy olyan motort, ami ezt tudja!:-))
|
kilajsanyi | 4630 | 2008. október 29. 10:49 | Válasz erre: 4629 |
OFF 280.000-nal adtam el a kadettom. :) 1 hengerfejtömítés meg egy AC volt a nyûgje. De messze nem akarok ebbõl vitát elindítani, csak 93 ezer km lófasz. Nekünk is volt suzukink. 1.0GA. Full fapad ezer cécé. 190.000nél adtuk el. Annak se volt gondja. Csupán szemlélet kérdése az egész úgy gondolom. Adott a Magyar Suzuki, ahol van összevissza 2 padlólemez 2,3 motor, aminek az alapja totálisan egyforma. Úgy gondolom, hogy egy japán gyártótól miniumum, hogy ennyire szegényes motor ( fejlesztés always a minimumon ) és kasztnipaletta mellett legalább mûködõ, üzembiztos motorokat gyártson. A kasztni meg a többi bakelit nem mérvadó. Félreértés ne essék, elsõ swiftet, fõleg a literest az egyik legjobb városi dodgem gépnek tartom, de ezzel szemben ennek van az egyik legszarabb kasztnija. Futómûve alapvetõen nincs és tényleg, megemeled egy ponton és nem nyílik a hátsó ajtó. :) A fogyasztás nekem is tetszett az elején, de amikor megnézem, hogy hány kiló az autó meg hány kiló mondjuk egy épkézláb autó, akkor azt látom, hogy más európai, hasonló kategóriájú autók üresen annyiak, mint a régi swift 3 emberrel. A suzuki a swift kettõnél már nem tudott ekkorát dobbantani. Csajomé zabolázik rendesen és így 50.000 után már azér keményen zörögnek benne a dógok oszt nincs 3 éves. Itt már látszik az hangyányit erõsített kasztni, meg a sok ketyere súlya. Gondok voltak a féknyergekkel, AC-vel. Féktárcsa 30k-nál szabályozva. Garin az AC-t ismerték el, a többi saját zsebre ment sajnos. A motortömb jelzõ eddig 3x maradt égve, de úgy néz ki eddig, hogy csak ideiglenes a hiba. Szal már ez nem az 5 litert fogyasztó papírsárkány, nem az az idiótabiztos autó, mint anno a suzuki volt, de megy. Most a lengyel Asztmám van, amit ugyan nagyon elbasztak a lengyelek, mert a kasztni az ultragányul van összetákolva, de legalább a 30 éves motort sikerült nekik rendesen beletenni. Opel egy gány meg vannak hullámvölgyei, de bagóér van egy relatíve csendes és komfortos autóm. Az, hogy a hengerfejtömítés nem bír 200k-t, hát basszák meg, majd kicserélem. A kartertömítés meg éves project. :) Evvan, de nem zörög és a 60 ló azé röpíti. ON Sajnos a PRI állás csak a vákuumszabályozást szünteti meg. A karbik esõáramúak és nem jut fel a benzina sajnos. |
Jose | 4629 | 2008. október 29. 07:54 | Válasz erre: 4628 |
Ha a Yamahánál a membrán elszáll, attól még nem maradsz az út szélén mert étteszed szervíz (ejtõs) állásba és gó tovább.A hondánál az elektromos benzinpumpában a megszakító kalapács adja meg magát és nincs ejtõs állás, így tuti, hogy út szélén maradás van belõle. Már a Stiftet lecseréltük családiasabbra, de egy 1 literes volt és 93 ezer volt benne, napi szinten használtuk, soha nem volt vele SEMMI (!!!) gondunk.Évente cseréltem olajat ,szûrõt simán mentünk vele nyaralni a világ végére és akkor 5 literrel elvitt minket fullosra pakolva.Nem volt egy versenygép, de nem volt olyan, hogy félve indultam volna el vele.Nem volt törve, télen-nyáron ment és a nagy havat is simán vette,9 évesen sem ette a rozsda.100%-ban elégedett voltam vele. A pumpát megrendeltem, így ebben a hónapban a kaja kimarad, úgy is fogynom kell a karácsonyi evés -ivás elött. :-)) |
kilajsanyi | 4628 | 2008. október 28. 13:22 | Válasz erre: 4627 |
A régi szar pumpa az a tenerékben meg az africa twinekben is széthullott elég sûrûn, csak azokat lehetett javítani. XJ600-ba ( 2001-es ) rendeltem már pumpát,30-k sem bírt ki. Membrán halódott meg. Pumpa az ilyen, beszállító függõ- Dövillekbe meg ahogy látom a Facetet írják. Azé ha Facetet veszel tedd el a blokkját is. Gyújtásalkatrészekhez volt szerencsém Facetéktõl. :) Suzuki Swift ? Jézusom. Az motorban kábé a GS500-at jelenti, ami ugyan megbízható, de milyen má.... Ellenségemnek sem kívánnám. Mennyi km van a Stiftedben? |
Jose | 4627 | 2008. október 28. 12:36 | Válasz erre: 4625 |
Sikerült végre az autót eltávolítani a garázsból? Hurrá! Egy új teszt eredményem is van. A Honda benzinpumpája max 50-60 ezret bír ki és szinte tuti, hogy bekrepál.Ilyenrõl a Yamahánál nem hallottam.Konstrukciós hiba, amit egy kis házilag beépített 20 ft-os diódával ki is lehet küszöbölni, még új korában. Van olyan megbízható motor, mint amilyen az autók között a Suzuki Swift? Ha valaki látott már ilyet az nyugodtan tegye közzé. :-)) |
Jose | 4626 | 2008. október 28. 12:30 | Válasz erre: 4611 |
Köszi a segítségedet Szil! Az elveszített doboz kütyüm pótlása sikeres lett Wadi közbenjárásával.Kb 2 hét és itt van . :-))))) |
imo | 4625 | 2008. október 27. 17:22 | Válasz erre: 4622 |
Helló Tomi!Igen csak a tükrök vannak útban az esetleges emelésnél. Én hosszú évekig fedett,de nem fûtött garázsban tartottam csak az aksit vettem ki. Semmi gond nem volt vele mikor elõ vettem. Most már nem csak Jose paripája,hanem az enyém is fûtött garázsban alszik téli álmot! :-)
|
Jose | 4624 | 2008. október 27. 07:43 | Válasz erre: 4623 |
Jól beszélsz Szil! Ha nem ismert a motor elõélete, akkor érdemes lecserélni és egy pár száz km után tiszta olajat önteni a "pohárba" . :-)
|
szil | 4623 | 2008. október 27. 01:38 |
hali a kardántengelybe is w80 as oil kell? és azt szerintetek 12000 ként elég cserélni? |
Tomi1 | 4622 | 2008. október 26. 20:36 |
Köszi a képeket! A könyvben nem ilyen volt, de ez is nagyon jó. A fékolaj tartály nincs útban, csak a tükrök. Próbálom megszokni a jelenlegi ülés pozíciót, de azt hiszem a hideg téli estéken lesz idõm törni a fejem a végsõ megoldáson. Egyébként a téli tárolásnál van valami amire érdemes oda figyelni? Mivel az idén vettem a gépet, ilyen irányú tapasztalatom nincs vele, ezért minden segítséget megköszönök |
Vilman | 4620 | 2008. október 26. 10:44 | Válasz erre: 4619 |
Mi lenne ha a tükröket máshogy vagy máshova fogatnád fel ? Vagy egyszerûen vennél másik tükröket ? Az én 900-asomon pl. Honda Dio robogó tükrök vannak, 3000 Ft.- volt anno. Sok tükröt egyszerûbb arra a helyre felrakni mint a gyárit, én nem is értem miért kellett ezt így megoldani annak idején. Még valami : a fékolajtartály nincs útban ? |
Tomi1 | 4619 | 2008. október 26. 10:21 | Válasz erre: 4618 |
Szia! Egy közeli képet tudnál a kormányodról küldeni? A CD továbbításról majd megérdezem a fiam, biztos tudja a módját. |
imo | 4618 | 2008. október 25. 23:26 |
Hi Mindenki!Üdv Tomi!Az a cd engem is érdekelne!! Az enyémen állítható a kormány függõlegesen is nekem az alap beáll jó.
|
Tomi1 | 4617 | 2008. október 25. 19:53 | Válasz erre: 4616 |
Gondoltam erre az "emelõs" megoldásra, de ebben az esetben kanyarodáskor a tükrök elérnék az idomot.
|
Vilman | 4616 | 2008. október 25. 19:18 |
Engem érdekel ha 900-asé ! Nekem van mindenhez, vagy 40 típushoz, csak XJ900-hoz nincs... Igen én már láttam állítható változatot, de az ritka mint a fehér holló. Egy ötletem viszont van : egy jó esztergályossal csináltass két recézett pogácsát a kormányfelek és a kiflik közé. Ezzel megemeled a kormányt... |
Tomi1 | 4615 | 2008. október 25. 18:24 | Válasz erre: 4614 |
Hali! A gép egy 1987-es modell, mindene eredeti. Szeretnék egy kicsit magasítani rajt a kényelem miatt. Csak olyan megoldás jöhet szóba, ami bármikor vissza alakítható. Kaptam ugyan hozzá pluszban komplett elejét is, de nem szeretnék farigcsálással próbálkozni. Két félbõl áll a mostani, recézett felületen kapcsolódik a kiflihez. Egy magyar nyelvû gépkönyvet is kaptam, az abban lévõ ábra szerint állítható kormány is létezik. Angol és francia nyelvû dokumentációt is adott a régi tulaj CD-n, ha valakit érdekel jelezzen! |
Vilman | 4614 | 2008. október 25. 12:14 |
Tomi1 ! Üdv az XJ-fórumban ! 900 Seca vagy 900S Diversion a motorod ? Ez nem mindegy a felfogatás különbözõsége miatt. És miért akarsz magasabb kormányt ? Talán a tiéd nem gyári ? Heh...én meg pont egy alacsonyabb (sportosabb) kormányon gondolkodom. :D |
Tomi1 | 4613 | 2008. október 24. 19:58 |
Sziasztok! XJ 900-as Yamahára szeretnék egy kicsit magasabb kormányt tenni. Valakinek valami ötlete, esetleg csinált már valaki ilyet? |
szil | 4611 | 2008. október 24. 01:24 | Válasz erre: 4610 |
ha jól emlékszem Pesten a v2 túrabázis nevû boltban lehet givi kiegészítõket kapni. irj emailt wadi -nak vagy hívd fel: Farkas Máté: 30/768-20-88). aszem a boltban dolgozik. |
Jose | 4610 | 2008. október 23. 18:42 | Válasz erre: 4609 |
Junior | 4609 | 2008. október 21. 20:30 |
Az M0-hoz még annyit, hogy érdekes ez a hosszan bordázott felület. Pont elviselhetõ, de olyan 117,5-nél elkezd szitálgatni a motor, de mind a két kerékkel. Kanyarban nem valami über komfortos érzés. Inkább szarnak mondanám. Aki járt arra milyenek találta az új szakaszt?
|
Jose | 4608 | 2008. október 20. 19:46 |
Mostanában bizony a réteges öltözködés nem utolsó dolog a motorozáskor.Amikor melóba megyek reggel bizony nekem is bent van a bélés a cuccomban és a mindig hordott maszk, valamint a vastag kesztyûm is elõkerült. Más:Nekikezdtem a Masinka szervizelésének és az is egy teszt eredmény, hogy a Yamaha sokkal könnyebben szerelhetõ.A levegõszûrõ és a gyertyák cseréjéhez simán a fél motort kellett csak lebontanom és a tankot is le kellett cuppantani hozzá.Az egészben még az is idegesítõ, hogy nyilván 18-as gyertyakulcs kell a nyanvadék gyertyák kiszereléséhez, amivel nem rendelkezem.Csak 16-os és 21-es van itthon.Holnap félig szétbontott állapotban muszáj kerítenem egy gyertyakulcsot lehetõleg hosszú szárral.:-(( |
Junior | 4607 | 2008. október 20. 14:00 |
Jobbára 5000-et forog. Kiszámolom...ööö... sanszos a 120...:-) De így is letoltak az M0-án a gyorshajtók, mint egy rossz gatyát.
|
Vilman | 4606 | 2008. október 20. 08:30 |
Pont 4000-nél megy pont 100-at az enyém...:) Ja szombaton én is 5 körül indultam Veszprémbe, onnan Alsóörs aztán vissza Veszprém és Palota. Hát a Veszprém - Alsóörs vonalon már zima volt...de csak mert akkor ment le a nap. Sötétben már nem volt olyan hideg. Délutános vagyok a héten. |
Junior | 4605 | 2008. október 20. 08:15 |
Elszaladtam tegnap Bcsabáról Szentendrére, Gyomán leálított egy xj900-as tulaj nagyon szép géppel. Eredetileg az is idomos volt, de az anyafölddel való találkozást követõen átalakult naked variánssá. Meghívtam a gazdáját erre a fórumra, majd látjuk esetleg bejelentkezik-e. Elindultam du 5-kor, Hát mit mondjak ritka nagy baromság volt, nem öltöztem túl az eseményt, este 8-kor hozzáfagytam a géphez. Amikor megérkezztem én ráztam a motort úgy vacogott a fogam :-) Lehet, hogy õsz van.
|
Jose | 4604 | 2008. október 19. 17:45 | Válasz erre: 4602 |
Vilman | 4603 | 2008. október 19. 10:25 |
Junior ! Mûszerfal szétcsavaroz -> izzó kicserél -> mûszerfal összecsavaroz. Eeennyi. :D |
Junior | 4602 | 2008. október 18. 21:23 |
A HD az nem valami amerikai márkának a rövidítése? Vagy ez szóvicc? Csak úgy rémlik, bár olyanon nem ülök. Neeem olyan családból származok én. Bár aki gyerekkorában nem nézett Szelíd motorosokat az aligha szakadt rá késõbb. Nekem meg beégett amikor a nyugatnémet Májerek a jugó kempingben leparkolták a vastag japán vasakat. Tessék eltelik valami alig 20 év és én is ezen ülök. Nekem egyelõre semi bajom nincs vele. Nem zörög, stb. Mondjuk egy elektronika machinálás rá fog férni. Jose! Készüljek valami meglepetésre, ha szeretném, hogy világítson éjszaka a sebességmérõ? Vagy elég a fordulatszám, a többit meg érezzem, és jobb ha nem látom :-)?
|
Jose | 4601 | 2008. október 18. 14:13 | Válasz erre: 4600 |
Én is elkezdtem tegnap délután már a szervizelést.Csak az olajokig jutottam el amikor hazaértem vele (hívjuk HD-nek).Melegében csavar ki (motor és kardán) aztán új szûrõ vissza+ olaj. /Berber! SZINTETIKUS! :-) / Mivel ma szintén paripával suhantam be melózni, így hosszabb lélegzetû munkáknak nem álltam neki.Majd jövõ héten a többi folyadék és a gyetyák és levegõ szûrõ. A walki-talki kütyüje ez a ppt gomb, ami nekem besz@rt még nyáron.Nem bírta az idõjárás viszontagságait és a forró kiömlõket.Kb két hete van a hibára ez a sejtésem, mert a pakolászás során érdekes megolvadást fedeztem fel a mazzzagon. |
Vilman | 4600 | 2008. október 18. 13:19 |
Ja ééértem hogy mi az... Nálam zörgött a fejidom tartókerete és a fényszóró is. |
fazeratti | 4599 | 2008. október 18. 09:58 |
Ja a szereléshez meg sok szerencsét!!Az enyémhez kevés volt néhány kulcs+a nagy lelkesedés:((2és3000 között úgy zörög,hogy az õrületbe kerget és nem találom az okát!
|
fazeratti | 4598 | 2008. október 18. 09:51 |
Az egy olyan...izé...tyúkbél,aminek a végén gomb van.És csak úgy tudol dumáni a motoros haverodda,ha eztet nyomod....érted???
|
Vilman | 4596 | 2008. október 18. 09:25 |
Na én meg fogok néhány kulcsot és nekiugrok a mozdonynak. Ugyanis az egész fejidom-hóbelevanc össze-vissza zörög meg rezonál meg nyikorog meg ilyenek. :D
|
Jose | 4595 | 2008. október 17. 12:20 | Válasz erre: 4594 |
:-))))) Az a "szerencse" ért, hogy lenne mire raknom a PTT-t Köszi a gratulát! Lassan csak hószánnal tudunk találkozni.Egyszer csak összejön, hogy mindenkinek jó legyen. |
fazeratti | 4594 | 2008. október 17. 10:44 |
Szevasz Jose! Azt hittem,mivel nem volt mivel jönnöd Szentkirályszabadjára,hogy nem lesz mire szerelned a gombos madzagot:))) Új reményt adtál az árva PTT-madzagnak,köszönöm! Nem mellesleg nagyon szép a géped,gratulálok!!! |
Jose | 4593 | 2008. október 17. 08:52 | Válasz erre: 4584 |
:-)))) Nem vagyok én már olyan szelebúrdi a magam 36 évével. Köszönöm a figyelmeztetésedet! Természetesen tudom hogy 4 db DPR8EA-9 típusú megy bele.Ezt az infót még a vásárlást megelõzõen szettem össze a szervízkönyv és robbantott alkatrészrajz kíséretében az NTV oldalról.Sajnos még egy kicsit idõ szûkében vagyok, így keveset tudok ott is jelen lenni, de igyekszem az ottani közösségben is aktívan részt venni. |
szil | 4592 | 2008. október 17. 01:39 | Válasz erre: 4585 |
Bundi! köszönöm a tanácsokat nagyon jól megy azóta a paripa!!!
|
szil | 4591 | 2008. október 17. 01:34 |
szil | 4589 | 2008. október 17. 01:29 |
szil | 4588 | 2008. október 17. 01:25 |
ezt csinálja nem liket dob ki. béna vagyok nálam nincsen másolás? ctrl C ctrl V ezt ismerem ez történik.
|
szil | 4587 | 2008. október 17. 01:23 |
ttp://maps.google.com/maps?f=q&hl=hu&geocode=&time=&date=&ttype=&q=budapest&ie=UTF8&z=11&om=1#
|
szil | 4586 | 2008. október 17. 01:16 | Válasz erre: 4581 |
nem, tesztelni a számitó gépen alkottam és nem tudtam mi fog történni. a szervizelést már leteszteltem elõször 300km-en, aztán múlthét szombaton ismétlõ túra néven +tettünk 781km 13ora alatt Szlovákiában. kemény volt,élveztem még most is izomlázam van,az a rengeteg kanyar, megy mint állat.!! |
KzRider | 4584 | 2008. október 16. 19:47 | Válasz erre: 4580 |
azt tudod hogy 4 gyertya kell hozzá?DPR8ea :)
|
Jose | 4583 | 2008. október 16. 17:49 | Válasz erre: 4582 |
Rajtam nem múlik! Te tûntél el egész nyárra és valami lakás felújítással takarózól, de szerintem körbe utazgattad a földet valami luxus yachton. Én (mi) ennyi idõ alatt a házunk felújítását megcsináltuk (víz bevezetése, csatorna bevezetése,teljes belsõ vakolat csere, villamos hálózat és gáz engedélyeztetés,fûtés kiépítés, bevezetés, burkolás,és még saját kezemmel megcsináltam + a konyha bútorunkat) :-)))) Örülök, hogy ismét itt! (ez nem vicc! )Már jó lenne találkozni, mert még mindig nem tudtam visszaadni a gumipókodat. ;-) |
Bundi | 4582 | 2008. október 16. 16:09 |
Sziasztok! Végre kész a lakásom, tudok netezni! Jose gratulálok a Paripádhoz, hamarosan remélem személyesen is megtekinthetem!
|
Jose | 4581 | 2008. október 16. 08:05 | Válasz erre: 4578 |
Sajnos szombat nekem munkanap.A linkeket úgy tudod betenni, hogy rámész a címre (amit belinkelnél ) akkor nyomsz egy másolást és utána bejössz a hozzászólásodba, ahhol nyomsz egy beillesztést és kész. Mit fogsz tesztelni? Milyen újításod van? Vagy a szervíz eredményére vagy kíváncsi? |
Jose | 4580 | 2008. október 16. 08:00 | Válasz erre: 4577 |
Köszi Imo! Örülök, hogy ismét itt vagy! Már megrendeltem hozzá az olajat, szûrõket, gyertyákat és jövõ héten szabin vagyok, amikor is teljes szétbontásra ítélem.Az apró hiányosságokat is kijavítom rajta (patent hiány,polírozás, teljes puceválás, bovdenek vizsgálata, doboz zárak beállítása )Annak nagyon megörûltem, hogy kétbukós a hátsó Givi doboz és, hogy új gumik vannak rajta.Kedden egy elhagyatott honvédségi úton kipróbáltam, hogy megy vele a szûkfordulós manõverezés.Tavasszal megint ott a helyem az oktatáson , bár megcsináltam vele azt, amit a Vasmadárral.Arra az eredményre jutottam, hogy az XJ egyáltalán nem nehezen manõverezhetõ gép.:-( Szoknom kell a masinát.
|
imo | 4577 | 2008. október 15. 19:50 |
Hi mindenki!Jose nagyon szép a paripa! :-) A múltkori beszélgetésben nem erre gondoltam!Ez jobb!!!:-)
|
krisztian.fz6 | 4575 | 2008. október 15. 11:52 | Válasz erre: 4574 |
Nem olyan, mert az nehezen jön le. Papír-írószerbe van minden féle. Fekete, zöld, átlátszó, matt, fényes...és még vagy 50 fajta. Vagy praktiker és hasonló barkácsáruházakban. Lényeg, ha nincs rá szükség akkor könnyen le tudd húzni. Ha nagyon tapadna, akkor elõtte vaxold át a tankot. Egy tanktáskányi adag kb 400 ft-ba kerül. Túra után meg egyszerûen lehúzom a tankról, és nincs karist, mattulás, semmi.
|
Jose | 4574 | 2008. október 15. 10:25 | Válasz erre: 4573 |
Fólia? Amikkel az autók küszöbét illetve elejét védik? Vagy milyen tapéta? Ha nem gáz, akkor megosztanád tudásod? :-)
|
krisztian.fz6 | 4573 | 2008. október 15. 09:26 | Válasz erre: 4572 |
Erre való az öntapadós tapéta, amit évek óta használok.
|
Jose | 4572 | 2008. október 15. 07:38 | Válasz erre: 4571 |
A legtöbb károkozást a 24 óráson sikerült a tankon szereznem.Az itiner tartóval pluszban terhelt tanktáska két helyen (középen) csiszakólta a szegény tankot.Én is próbáltam vékony polo anyagot rakni alá, de akkor szinte 0-ra esett vissza a mágnesek hatása. :-(
|
Vilman | 4571 | 2008. október 14. 19:38 |
Meglehet. Mondjuk néhány haverom különféle ruhaanyagokat szokott a kettõ közé tenni.
|
Jose | 4570 | 2008. október 14. 08:24 | Válasz erre: 4569 |
Szerintem meg fogjuk szervezni, mert Berber és mi is függõk vagyunk az ott található érzékszerveket ingerlõ látványtól és illat halmaztól. Vilman! Akkor erre nincs is megoldás.Lehet, hogy csak a tankbõr lenne hatásos? |
szil | 4569 | 2008. október 14. 01:09 |
hát én szívesen elmennék Jelibe jövõre is, csak szervezzétek meg!!!
|
Vilman | 4568 | 2008. október 13. 15:56 |
A tanktáskával én is így jártam Jose, pedig az enyémnek bõrbõl van az alja...
|
Jose | 4567 | 2008. október 13. 15:41 | Válasz erre: 4566 |
Dönthették az oldalára mert a visszapillantón is van horzsolás.Az a lényeg, hogy törve nem volt.Mindenhol eredeti a fényezése és nincs foltozva a burkolat és a doboz fedél.Én még anno az eredeti színkombinációs fújáson gondolkoztam, mert úgy tetszett az Imo féle összetétel.Polírozás (gépi) még biztos, hogy sokat fog dobni az összképen.Sajnos a tanktáska a tankon hagyott nyomokat.Nem is igazán értem, hogy miért nem csinálták valami sensitívebb anyagból a mágneseknél.
|
Junior | 4566 | 2008. október 13. 15:01 |
Ahogy nézem, az új robogódat az elõzõ tulaja kicsit rádöntötte a jobb oldalára, vagy csak szûk volt neki a garázsajtó párszor:-) Node rendbe fogod te ezt hozni. A Vasmadár meg szépen meg lesz polírozva, nem hogy karcolás nem lesz rajta, de vakulni fog aki ránéz! Élvezem ám piszkosul - de tisztán is.
|
Jose | 4565 | 2008. október 13. 08:34 | Válasz erre: 4564 |
Irigykedni nem kell, mert nem a mókusok hordták össze.;-)A kép azért csalóka, mert van olyan karcos 8 évesen mint a 25 éves Vasmadár, pedig az életkor különbség tetemesnek mondható.Az elõzõ gazdája szerintem nem sok technikai érzékkel lehetett megáldva, mert pl. a zárt rendszerû akku helyett simán betette a túlfolyós hagyományost, amelynek az eredménye a hátsó lengõn meg is mutatkozik kicsi felmaródás formályában.A fûnyíróban is kell már a szezon végén olajat cserélnem :-))Jövõre is lesz majd Rododentron virágzás! Iga?
|
szil | 4564 | 2008. október 13. 01:02 |
tyjhû! nagyon szép masina.(a fûnyíró se semmi:)) kicsit irigykedem.remélem majd láthatom élõben is. |
Jose | 4563 | 2008. október 12. 18:12 |
Junior | 4562 | 2008. október 12. 14:30 |
Jaj, nem akartam ily darázsfészekbe nyúlni. Vegyétek inkább úgy, hogy nem mondtam, semmit, csak pár vonat pár órányi csúszásának köszönhetõen, az élménymotorozásom kkicsit más színezetet kapott. .Mondjuk, mintha tiniként készültem volna az elsõ csókra, és ehelyett a legdurvább szado-mazo orgián kellett volna részt vennem, de nem sajnáltatni akarom már magam :-) Majd máshol nyitok egy MÁV-ot ócskázó topicot, itt meg maradjunk a motorozásnál. Én ma már beletettem egy 100-ast és még megyek haza is. Na most élvezkedhetek kedvemre. Meg a Vasmadáréra is. Lágy napsütés, széles út, és SEHOL EGY VONAT :-) |
Jose | 4561 | 2008. október 12. 10:53 | Válasz erre: 4560 |
Sajnos egyre több helyen azt veszem észre, hogy a sok jó szakember (akiknek adott helyen nincs ismerõsük, hogy bekerülhessenek) nem a megfelelõ helyre kerül és néha csak kallódik.Sajnos a vasúton kívül tudnék még pár ilyen céget mondani.Kezdem úgy érezni, hogy kis hazánk minden porcikáját valakik tudatosan leamortizálják és láss csodát, mikor "privatizálják" külföldi érdekeltségû vállalat csoportnak, akkor nyereségessé válik ismét.Ha bedobok egy kirakatot, akkor megbüntetnek a rongálásért? Akkor õket miért nem? |
KzRider | 4560 | 2008. október 11. 23:23 | Válasz erre: 4559 |
Nem minden MÁV alkalmazotton múlik ez az "öröm"hanem néhány eszetelen majom aki nem tudnak szervezni és gondolkodni értelmesen.Használd egészséggel a Gépet!
|
Junior | 4559 | 2008. október 11. 22:08 |
Adjon Isten! Gondoltam megosztom veletek az elsõ gurulás élményemet a motorral kapcsolatosan - melyet Vasmadár néven ismertek. Elterveztem, hogy nyugodt ismerkedõs csorgással kezdem kapcsolatunkat az úton apránként vállalva a semmi rizikót. Köszönhetõen a MÁV-nak ebbõl egy igen tempós túlélõtúrát sikerült kerekítenem. Elõjátékként el kell mondanom, hogy tizenvalahány éve vezettem ekkora motort, vfr hondát, de annak nem volt szép vége. Nem is akartam 650-nél nagyobb gépet már az életbe', de aztán ez az xj megtetszett. Mivel - köszönhetõen a bakteroknak - maradt három órám Öskübõl Békéscsabára menni, így végül egy vigyorgással kevert halálfélelemhajszát sikerült összehozni, amelyet a motor ereje, súlya, és fékei meg a többi úton lévõ játékos kereteztek. Hát elõször is, ennek a motornak van súlya, néhány kanyarnál gondoltam, némi súlypontáthelyezéssel terelem majd ívre, aztán csak néztem, hogy ment a saját feje után az enyém helyett. amikor meg megindítottam, úgy lendült a kormány hogy több izmom visszanõtt, amelyek már réged evolúciós csökevényként le lettek selejtezve. Az elsõ fékek adagolhatóságára is rá kell éreznem, párszor fõleg alacsony tempónál, de hirtelen fékezésnél azért eléggé bebólintott a gép. A motorerõ számomra most brutál /Visszakapcsolás elõzésnél? hahaha/, a hang gyönyörû, és az egész gép szerintem egy "nagy vas"! No most, hogy rohadtgyorsan - akaratom ellenére - már tudok vele menni, elkezdhetem tanulni a lassúzást az alapoktól. A MÁV alkalmazottaknak, meg a vonatuk maradjon az egyetlen örömük egész életükben! /persze ezt csak úgy mondom, tudom ott is vannak rendes ,emberek csak valahogy a sok jóakarat nem áll össze semmi jóvá..., bocs, hogy off/ Junior |
antpeter | 4558 | 2008. október 10. 17:25 | Válasz erre: 4557 |
Jó ötlet,feltettem a lopott motorok közé.Nem hiszek abban,hogy elõkerül... Várom az új masináról a képet. |
Jose | 4557 | 2008. október 10. 08:24 |
Üdv a Brigádnak! Személy szerint nem használok más fórumokat mint eddig, csak az idõm csökkent némileg a felgyorsult események miatt.Hétvégén biztos, hogy guriga is lesz, mert tartós tesztnek kell alávetni az új szerzeményt.Sajnos én nem Csabán lakom, így csak 200-at sikerült beletennem a (még gondolkodnom kell az elnevezésén)...de némi összehasonlításra már van módom.A futómûve keményebb,az ereje korlátozottabb, megkívánja a visszakapcsolást az elõzésnél, alacsonyabb és könnyebb és eddig beérte 4,4 liter benzinnel 100-on. Még furcsa az üléspozíció, de nagyon kényelmes ez is.A szélvédelme nyaktól lefelé jobb, de a túra plexivel is pont a bokóra nyomja a szelet.Ez az XJ-nél fordítva volt.160-nál elfogy az aktív energia.Egyenlõre ennyi teszt fér bele.Majd hétvégén talán képekkel is tudom illusztrálni. Antpeter! Ha van fényképed a kislány motorjáról, akkor mindenképpen tedd fel a lopott motorokhoz.Az pedig, hogy kiûrítetted a garázst jó ötlet volt, mert azért nem vittek el mást per pill., mert nem fért el nekik.Biztos visszatérnek ezek a mocskok.Helyszinelés nem volt? Nyomok? Junior! Örülök, hogy rendben bevetted Békéscsabát és ha valami kérdésed van, akkor bármely formában elérsz.Vigyázz rá Te is és legyen annyi örömed vele, mint nekünk volt a feleségemmel! Bocsi az offért, csak a lemaradásomat hoztam be. :-)) Szép napot! |
antpeter | 4556 | 2008. október 9. 18:50 |
Melyik az a másik fórumnak a címe,amit jobban használtok?Látom ez egy kicsit hanyagolva van.Én sajna semmi újat nem tudok írni.Az én XJ-mnek voltak már jobb napjai is.Kb.3hete feltörték a garázsomat,szerencse a szerencsétlenségben,hogy "csak" a lányomnak a kis benzines motorját lopták el.Mellette ott volt az XJ,a robogóm,a drága bicajok,és szerszámgépek...Azért nagyon szeretném megtudni,hogy ki lehetett olyan antiszociális,hogy egy gyermek játékát ellopja????Én ezt nem fogom fel?????!!!!Voltam arendõrségen is,de nem sokat értem el vele.Úgyhogy most el lett költöztetve a garázsból minden érték,többek közt a motor is,nehogy visszatérjen a "rabló".
|
antpeter | 4555 | 2008. október 9. 18:41 | Válasz erre: 4554 |
Szia Szép az 559-es Jawa.Gratula az új XJ-hez,ezzel biztos jól jársz,mert nagyon rendben tartotta a gazdija:-)Üdv itt. |
Junior | 4554 | 2008. október 8. 18:50 |
Ma éjjel vonatra ülök, hogy holnap reggel már gurulhassunk keletnek a Vasmadárral. Reggel egy új fejezet nyílik. Nagggyon kíváncsi vagyok, milyen lesz. Egy barátom mondta, hogy nem tudja az olyan tárgyakat elviselni amiknek nincs története. A madárnak immár nem csak története van, de remélem lelke is, és én meg itt izgulok, mint egy balfék a randi elõtt. Majd igyekszem inkább jobb féknek lenni :-) A Jose-nak mindenképpen maradnia kell, máskülönben kitõl érdeklõdhetek ha valami nemtommi lesz, arról nem beszélve, hogy szükségünk van a Deuville-es összehasonlításra. Ha nem leltem volna a madarat abba vágtam volna bele én is. Jr. |