7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha Xj 600-as
Következő oldal

dreamfactory 5358 2015. október 21. 21:02  
Olajhûtõ meggereblyézve , dizájnolva
    

1Laciapu 5357 2015. október 21. 20:45   Válasz erre: 5354
Pedig lesegetjük, minden nap, többször is.
Csak nem sok minden történik :)

Várom a pénteket, talán lesz egy kis jó idõ motorozni...
    

dreamfactory 5356 2015. október 21. 18:40  
Feltétlenül , mert már sokkal elõrébb vagyok , csak azokat a képeket még nem osztom meg :)
    

piratson 5355 2015. október 21. 18:07   Válasz erre: 5354
Tavasszal már gurulni fog?

    

dreamfactory 5354 2015. október 21. 15:42  
Tudom nem sokan lesegetik ezt a fórumot , de van pár képem :)

Készülget a gép
    

dreamfactory 5353 2015. szeptember 30. 19:18  
Használja valaki még ilyen formában a gázbowdent ? Esetleg már kiiktatta ? Karbisornál van ilyen formában , és onnan megy tovább a gázkarhoz .


    

1Laciapu 5352 2015. szeptember 29. 20:38  
Szerintem nem biztos, hogy gyári a megoldás :)))
    

dreamfactory 5351 2015. szeptember 29. 20:30  
Megosztom veletek , hátsó féktárcsa a motoromban . Most hogy kinn van és nem takarja a féknyereg :D
szép szabályos lyuk osztás . elrakom emlékbe :D


    

dani416 5350 2015. szeptember 21. 11:58   Válasz erre: 5349
az jó, azt könnyû cserélni és nem megy rá az ember fizetése. de lehet, hogy csak simán be kell zsírozni. asszony bicajának a váltója volt ilyen. kicsit szorult, de egy jó kenés után minden megoldódott. persze nem árt megnézni, hogy nem szálkásodott-e meg a bowden? mert ugye akkor egyértelmûen csere.
    

dreamfactory 5349 2015. szeptember 19. 22:08  
Megvan a hiba . A tengely szépen jár , mint kés a vajban . A bowdennel van a baj .
    

dani416 5348 2015. szeptember 15. 16:18   Válasz erre: 5347
kosz, por, esetleg bent valami kis forgács beszorulása. de nem vagyok szaki, csak tippelek.
    

dreamfactory 5347 2015. szeptember 15. 11:06  
Bowdenes van . Oldalra mozdul . A bowden könnyen jár , inkább a tengely az ami szorossabban mozog .
    

piratson 5346 2015. szeptember 14. 23:14   Válasz erre: 5344
Mellesleg milyen karbisorod van? Többféle hidegindító rendszer is van ... bowdenes meg nem bowdenes és ez utóbbin belül is kétféle ...
    

piratson 5345 2015. szeptember 14. 23:11   Válasz erre: 5344
Így szívat :-)))
    

dreamfactory 5344 2015. szeptember 14. 15:26  
Arra van valakinek ötlete , miért szorulhat a szívatóm ?
    

dreamfactory 5343 2015. szeptember 10. 07:04  
Valójában tényleg nem használom 15 fok alatt . Az XJ második motor , mellette egy 250-es robogóval járok . Az 600ccm a hosszú túrákhoz kell .
A másik hogy a gyártó valamiért elõírta ezt 20w akárhányas olajat . Igaz hogy ez a 80-90 évek végén elején , de akkor is , ha lehet akkor azt kapja . A kenõanyagot meg nem a zajosság miatt teszem bele ... Az is relatív mi számít "mezei"-nek .

Pacsi srácok :)

    

piratson 5342 2015. szeptember 9. 22:38   Válasz erre: 5341
Ezzel tökéletesen egyetértek! 20W50-es olajat egy "mezei" motorba nem tennék.
    

gezasz 5341 2015. szeptember 9. 21:55   Válasz erre: 5340
Mindig erõltetik a 20W akármennyis olajat. Nem jó! Csak akkor, ha nem használod 15 fok alatt a motort. Én 10W40 vagy 10W50-et használtam . Márka mindegy az sem számított, hogy ásványi vagy szintetikus. A motor sajnos nem az olaj miatt zajos.
    

dreamfactory 5340 2015. szeptember 9. 17:51  
Köszönöm a tanácsokat .
Azthiszem a Repsol 20W50 mellett döntök .
    

Hr.Geiger 5339 2015. szeptember 8. 13:27   Válasz erre: 5336
20W-50 ásványi olajat tegyél bele. Én Castrol-t és Repsol-t is ( 15W-50) használtam, mindkettõ jó volt...
    

piratson 5338 2015. szeptember 8. 12:54  
A Divik kedvelõinek: http://www.xj600.szermek.eu/
A legújabb cikk: Rekviem ....
    

dani416 5337 2015. szeptember 8. 12:20   Válasz erre: 5336
nekem motul 10w-50 van benne.
    

dreamfactory 5336 2015. szeptember 7. 21:38  
Köszönöm 1Laciapu ! Igyekszem megõrizni . Tisztelni kell ezeket a jángtájmereket :)

dani416
Indexeket sikerült ebay-rõl rendelni , az idom javítva lesz . Fékkar deformálódott , az is megérkezett . Kap egy új plexit ( MRA ) már az is pihen a garázsomban . Bukócsõ is visszakerül , most fut az árajánlat kérés :)

Olajjal vagyok kicsit bajban . Nem tudom milyen kerüljön bele ...
    

dani416 5335 2015. szeptember 7. 15:38   Válasz erre: 5333
az indexet én is megzúztam már. innen vettem pár ezerért másfél éve:
http://nagyvas.hu/motoralkatresz.php?cmd=4&term_id=121128

az idom meg úgyis eltörött volna, mert elég gyengusz kialakítás. tavaly meghegeszttettem, de már most látszik, hogy be van repedve. :-(
    

1Laciapu 5334 2015. szeptember 6. 20:21   Válasz erre: 5331
Húdeszép moci :)

Ezt érdemes újjáépíteni!
    

dreamfactory 5333 2015. szeptember 6. 16:04   Válasz erre: 5332
Én sem gondoltam hogy így fog alakulni . De mindenképp a gyári kinézet megõrzése a cél ezek után is .

A bukókeret nagyban megvédte a motort . Irányjelzõk törtek ki , és az idom nyúlvány csavarok szakadtak ki . ( Tank oldalánál ) A többi megúszta .
    

dani416 5332 2015. szeptember 3. 13:33   Válasz erre: 5331
mondanám, hogy üdv a klubban, de nem ilyen belépõvel. :-O
miután meggyógyult, sok balesetmentes és boldog km-t kívánok vele!

léteznek még gyári állapotú öreg motorok? bár erõsen gazdafügõ az állagmegõrzés.
    

dreamfactory 5331 2015. szeptember 2. 21:15  
Sziasztok . Vásároltam egy gyári állapotú XJ600-at , és beregeltem ide a fórumra is .Volt ez 3 hete . Aztán sikerült egy autósnak megállnia elõttem a zebránál és eltaláltam a jobb hátulját :( Úgyhogy most rehabilitálás lesz .
    

pogesz 5330 2015. augusztus 31. 20:50   Válasz erre: 5329
Próbáld meg http://oem-parts.hu/
Vagy az Ebay.com, esetleg Ebay.de.
    

raptors63 5329 2015. július 20. 12:34  
Hi all.Tudnátok nekem infót-címet,linket,hogy hol lehet rendelni(venni) Yamaha yj600 (1985) tipushoz nyugvó és hajtókar csapágyakt?
Igen rég óta keresem,de semmi(lehet,h kuka vagyok hozzá).
Mindenütt az újabb tipusúakba botlom.
Válaszokat elõre is köszönöm.
    

piratson 5328 2015. július 11. 22:34  
Egy kis xadozásról lehet itt olvasni: http://www.xj600.szermek.eu/
    

dani416 5327 2015. június 10. 14:06  
900-ra nincs valakinek fölösleges/ eladó kilométerórát takaró burkolata? most vettem észre, hogy le van törve a jobb sarka, illetve tovább is van repedve. :-(
    

piratson 5326 2015. június 7. 22:39   Válasz erre: 5325
Tényleg nem nagy itt a nyüzsgés.

A meleg motoros farmerben elviselhetõ, viszont elázva, idõnként jégesõben, 4 fokban nem valami szívdöglesztõ dolog motorozni, fõleg nem 600 kilométeren át. A pünkösdi hétvégén Cesky Krumlovból hazajövet kipróbáltam.

Mellesleg a roller magabiztosan tette dolgát két személlyel, tökig megpakolva. Élményeimrõl bõvebben a honlapomon lehet majd olvasni.
    

1Laciapu 5325 2015. június 7. 17:21  
Nagyon lecsúsztunk...

Remélem, csak azért, mert mindenki jóízûket motorozik :)))

Nagyon meleg van, még felöltözni sem lehet normálisan ilyenkor...
Jobban szeretem a 20 fok környékét.
    

1Laciapu 5324 2015. április 6. 21:55  
Nagyon szépen alakul a honlap, sok-sok hasznos infó található! Bár rám nem nagyon vonatkozik nagy része, de azért szinte végig elolvastam :)

/900-asra is jó lenne egy hasonló, de mi nagyon kevesen vagyunk.../
    

piratson 5323 2015. április 6. 16:59  
A rendszeresen frissülõ Divis honlap (http://www.xj600.szermek.eu/) további érdekességekkel bõvült. Újságcikkek, ötletek, letölthetõ tömítés rajzok, és sok-sok más..... kerültek feltöltésre. l
    

piratson 5322 2015. március 3. 14:35   Válasz erre: 5321
Köszönöm a megjegyzésed! Az oldalt én írtam, természetesen innen-onnan egy rakat infót összeszedve. Amit a zakatolásról írtál nálam is meg van, és be is fogom szerkeszteni az oldalba. A kormány szitálás nálam addig volt, amíg gumit nem cseréltem, ezt követõen teljesen megszûnt.

Tervezek egy galériát, ahol a jobb fotókat teszem fel a világ minden tájáról, ha nem gond az exedet is feltenném.
    

gezasz 5321 2015. március 3. 08:11   Válasz erre: 5320
Nem rossz az oldal, látom most is raktál hozzá. Konkrétan a Divi történelemre gondolok. Nem tudom te írtad, vagy csak összeollóztad, de szerintem egy valamirõl amirõl régebben sok szó esett az XJ-s fórumon nincs említés. Az üresben zakatoló hangos kuplungról, ami elég gyakori, bár találkoztam kivételel is amelyik csendes volt . Ami konkrétan nem akkora hiba mint amilyennek hallatszik. Inkább csak zavaró hanghatás. Nálam több mint 70000km át zakatolt és már úgy vettem.Kb 84 ezerrel adtam el és sohasem volt ilyen értelemben gond vele, hogy ilyen zajos. Tulajdonképpen a Divi egy zajos motor. Ez akkor volt számomra zavaró amikor a vezérmûlánc feszítõ ott volt a határon, hogy most már ugrani kell egy fogat. Amint megtörtént az esemény, elhalkult a motor. 50000 km- nél viszont nálam komplett kerékcsapágy cseréket kellett végrehajtani, a kormány szitálás miatt, mert már ha csomag és utas is volt fennt, két kéznél is beszitált az elsõ kerék. Ez nálam is, de másnál is kb 60km/h környékén jelentkezett , olykor durván. Kormány csapágyat nem kellett cserélni, csak zsírozva lett. Én eladáskor sem éreztem, hogy gond lenne vele. Plussz egy pár kép az exrõl, mert sok jó motoros élmény fûzõdik hozzá.
    

piratson 5320 2015. március 2. 23:29   Válasz erre: 5318
Zoli! Én egy szóval sem állítottam, hogy az általad citált oldal nem eredeti használati utasításból van, viszont te se kérdõjelezd meg, hogy annyira amatõr lennék, miszerint az XJ6-ost összekeverem a az XJ600-assal.

Itt megnézheted a borítót: http://www.xj600.szermek.eu/?page_id=95 , itt meg az kezelési könyv belsõ képeibõl szerkesztett oldalt: http://www.xj600.szermek.eu/?page_id=131 Azt gondolom ez teljesen egyértelmû, mint ahogyan az is - amit az itteni "beszélgetés" alapján javítottam a honlapomon: http://www.xj600.szermek.eu/?page_id=77 (eltüntetni a magasabb periódusú adatokat nem fogom, mert bárki találkozhat azokkal az idõszakaszokkal is, és pont ezért úgy gondolom, talán így egyértelmûsíteni lehet ezt a kérdést)

Egyébiránt örülök az ilyen észrevételeknek, mert ezzel is pontosítani lehet azokat az információkat, melyek a technikában kevésbé jártas motoroshoz is eljuthatnak és akár problémákat is okozhatnak.

Továbbra is várom a konstruktív kritikai hozzáállást, mert így lehet elérni, hogy valóban segítõ, és jól használható adatbázis álljon össze!!!

:-)))
    

gezasz 5319 2015. március 2. 21:02   Válasz erre: 5316
Kibír az 20 ezret is. Csak azért cseréltem ki a szinte hófehér légszûrõt én is, mert már azért csak illik ennyi kilométer után. De eltettem tartalékba a szinte újszerû szûrõt. Ha nem jársz terepen, poros uton nem igen koszolódik a jól elrejtett légszürõ.
    

Hr.Geiger 5318 2015. március 2. 20:41   Válasz erre: 5315
" ha valaki valamibõl idéz, az legyen az eredeti átvétele, "

Zsolt, mibõl gondoltad, hogy én nem az eredeti imakönyvet csaptam fel?
92-tõl 97-ig - sõt a 2000-es 900-as manuáljában is! - az van, amit idéztem.
A te " eredetid" melyik évjáratnak szólt?

Az általad idézett lapot a 2010-es XJ6-nak a könyvében láttam elõször.
1991 és 2010 közt azért sokat fejlõdött a megmunkálás technológia és az anyagtudomány, sõt a kémia is. Nem véletlen, hogy a mai motoroknál már 10 ezer vagy afölötti futásnál kérik a cserét.
Ettõl függetlenül persze mindenki akkor cserél olajat a bicajban, amikor a kedve tartja.
:-)
    

Hr.Geiger 5317 2015. március 2. 20:31   Válasz erre: 5316
Szia Tomi!

Alapjában véve az olajcserén kívül sok tennivalód nincs, hacsak nem hallasz gyorsításkor daráló hangot a szöghajtásból illetve a kardánkeresztek még nem lógnak. (Induláskor, motorféküzemben csattog)

    

Tomi1 5316 2015. március 2. 20:10  
Sziasztok!
A 98-as XJ 900 Diversion kardánja igényel az olajcserén kívül más beavatkozást?
Az olajcseréket én minden szezon elõtt megejtem, akár 1000 km-t mentem, akár 5700-at.
Úgy gondolom a légszûrõt (mivel nem terepen hajtom) azért nem kell minden alkalommal cserélnem, az 12 ezret talán kibír.
    

piratson 5315 2015. március 2. 01:57   Válasz erre: 5314
Na akkor egy másik gyári specifikáció. Melyik is az eredetibb ? ;-)

Úgy gondolom, hosszú ideig gyártották ezt a modellt, több változatban. Ki melyiknek a "Owner's manual"-ját adja közre.....

Azzal mellesleg maximálisan egyet értek, hogy 6000 km-enként illik lecserélni az olajat, és nem árt hozzá új szûrõt is feltenni, de..... , ha valaki valamibõl idéz, az legyen az eredeti átvétele, hogy azután milyen megjegyzést fûz hozzá, az már más tészta.
    

Hr.Geiger 5314 2015. február 26. 19:03   Válasz erre: 5313
Srácok!

A 12 ezres olajcsere periódus a 90 évek elején-közepén gyártott motoroknál igen igen ritka volt, így az XJ-nél sem specifikálta így a gyár soha.
A félreértés szerintem egy szerencsétlen fordítási hiba miatt lehet, amit a magyar nyelvû kezelési könyvben úgy adtak meg, hogy " max. 12000 km / vagy évente , de ajánlott 6000 km-ként. "
Ez hülyeség!
Itt az angol nyelvû gyári speckó: olajcsere 6000 km-ként ( vagy félévente ) és a szûrõt kell(ene) 12000-nél kidobni.
Õszintén: mit ér az új, friss olaj meg egy dzsuvás szûrõ kombó? Ugye, hogy lószart sem? :-)
Nem hinném, hogy bárkit földhöz vág 6000 km-ként egy 845 Ft-os új szûrõ megvétele és cseréje az olajjal együtt.

    

piratson 5313 2015. február 26. 18:08   Válasz erre: 5312
A 12000km-es olajcserét nem én találtam ki, hanem a gyár :-)))
Azért is írtam oda, hogy javasolt ennél egy kicsit sûrûbben cserélgetni.

Eddig Motul szinti olajat használtam, és ahogyan a nagykönyvben meg van írva, lett is egy kis olajfogyasztás. Most a Castrol-t próbálom, az elõzõ gépeimben nagyon bevált.
    

gezasz 5312 2015. február 26. 16:38   Válasz erre: 5309
Sok lesz az a 12000 km-es olaj csere periódus, amit írtál a honlapodon. Én használtam 10W-50-es olajat is, mivel elég melegek a nyarak manapság. Amúgy mindenféle fajtát használtam az ELF-tõl kezdve a Q8-ig. Mind jó volt, egyiket sem ette picit sem.
    

dani416 5311 2015. február 26. 13:42   Válasz erre: 5310
a 900-as szerviz manuálja megvan, de sajnos csak ángélusul. ha így is jobb, mint a semmi, akkor átdobom.

ha valóban önként fenntartod azt az oldalt, akkor vendégünk leszel egy sörre, ha összefutunk. persze alkoholmentesre, mert motorozás közben ugye nem lehet inni. :-))) na jó, legyen kettõ. ;-)
    

piratson 5310 2015. február 25. 23:51  
Az emíl címem: piratson kukac freemail.hu
    

piratson 5309 2015. február 25. 23:05   Válasz erre: 5306
Hali! Igyekszem lehetõséget keríteni rá, bár mint az elõzõ hozzászólásomban írtam, nem a hagyományos kommentelõs formában.

Addig is várom az anyagokat az adatlapomon megadott emíl címre.
    

piratson 5308 2015. február 25. 23:03   Válasz erre: 5305
Is-is. Közösségivé szeretném tenni, de nem a klasszikus fórum-irogatós formában, mert arra itt-ott van lehetõség.

Lesz egy elérhetõség, amire várom az anyagokat, amit a megfelelõ helyre beszerkesztek. Miért gondolom, hogy ez így lesz jó ? Mert egyben lehet tartani az oldalt, és a ténylegesen jó információk, adatok, ötletek nem vesznek el, hanem visszakereshetõen válhatnak bárki részére "közkinccsé". Egy fórumon három hónap elteltével esetleg több százas komment után hogyan lehet megtalálni egy adott bejegyzést? Szinte sehogy.

Korábban hasonlóan mûködött egy FJR-es oldalam. Igaz nekem jóval nagyobb munkám volt, mintha csak moderátorkodtam volna, viszont úgy érzem, hasznos volt amit csináltam.
    

vanek 5307 2015. február 25. 22:09   Válasz erre: 5306
Kicsit átdolgoztam a használatit:
Katt a Divi mûszerfalra, tölthetõ-nyomtatható:
http://web.kabelnet.hu/vanek/
    

kacaj 5306 2015. február 25. 15:18   Válasz erre: 5304
Hello jó lesz az oldal ahogy nézem
lesz majd lehetöség beküldeni linkeket van egy pár xj s oldal
plusz a 95 ös höz van service manuálom +plussz magyar forditás ha kell
    

dani416 5305 2015. február 25. 14:30   Válasz erre: 5304
pofás kis oldal lett. el is mentettek a kedvencek közé. a kérdés, hogy saját oldalad vagy közösségivé akarod? mert utóbbinál a "motorom története" alfejezetnél majd nevekre kell osztani.
illetve csak 600-asnak lesz az oldal vagy lehet 900-as divi infókat is betenni? ha már az is divi. :-)
    

piratson 5304 2015. február 25. 00:57  
Elindult a hatszázas honlap, igaz, még rengeteg dolog kell, csak az alap tartalomhoz :-) Azért módszeresen bõvülni fog! Lesznek benne hírek, érdekességek, ötletek tanácsok ......
www.xj600.szermek.eu
    

stiell 5303 2015. február 24. 20:07  
Sziasztok

Üdv mindenkinek.
Keresek 1 db müködö gyujtáselektronikát, Akinek akad az jelezze.
Köszönöm.
    

piratson 5302 2015. február 22. 10:43   Válasz erre: 5299
Nem egyszemélyi tudás kell hozzá, legfeljebb az oldal mûködtetéséhez.
Sok helyrõl sok mindent össze lehet szedni,teljesen legálisan, magunkról nem is beszélve, ha hajlandók vagyunk megosztani tapasztalatainkat, tudásunkat.
    

1Laciapu 5301 2015. február 22. 08:19  
Az enyémben egy gumi szíj tartja, két végén egy-egy fém beakasztó van.
    

dani416 5300 2015. február 21. 22:16  
apropó, a 900-as aksija csak az enyémen nincs szinte sehogy fixálva? bent van a dobozában, lötyögni nem lötyög, de se csavar, se konzol, se gumiszíj nem rögzíti. na jó, a vezetékek meg a gravitáció. :-)

egyébként negyed éve nem nagyon használta senki a motorját, így nagyon javítani sem kellett. :-)
    

dani416 5299 2015. február 21. 22:12   Válasz erre: 5298
hali! ezt már a másikon is jónak tartottam. fõleg, ha valakinek tudása és minden egyebe is megvan hozzá, nem úgy, mint nekem. :-)
    

piratson 5298 2015. február 20. 21:40  
Úgy tûnik, erre az oldalra negyedévente ír valaki valamit. Nos, akkor én most megkezdem a soron következõ etapot.

Egy másik XJ-s fórumon arról diskuráltunk, milyen jó lenne, ha a típussal kapcsolatos infók egy helyen, rendszerbe szedetten megtalálhatók lennének. Ez elgondolkodtatott, hiszen ilyent már korábban is csináltam.
Anno a saját weblapomon belül volt egy darabka "kiszakítva" az akkori motoromnak, összeszedve, rendezve egy rakat infót a típus történetétõl kezdve egészen a szerelési tippekig.

Hajlok afelé, hogy egy hasonlót összeüssek az XJ 600-nak.
    

Karex 5297 2014. november 4. 23:56  
Üdv motorosok!
Mivel motorjaink bizonyos évjáratai testvérek, azonos plexivel, ezért titeket is érdekelhet a jobb szélvédelem.
TDM-emre készítettem plexit, amit felpróbált és azóta elégedetten használja egy Diversion 600-as tulaj. Jobb és örvénymentesebb szélvédõnek bizonyult mint a gyári és egyéb megoldások.
Ha esetleg érdekel valakit, keressen nyugodtan PÛ-ben.

    

Dipshit 5296 2014. október 15. 20:50   Válasz erre: 5295
Nem tudom milyen kormány, én már ezzel vettem. Még az elsõ magyar tulaj tette rá.. azt hiszem 3 vagy 5 centivel magasabb mint a gyári volt. A gyári kormányhoz nem volt szerencsém, de nem is bánom, mert ez majdnem teljesen tökéletes nekem.
    

Tomi1 5295 2014. október 15. 19:44   Válasz erre: 5294
Szia!
Köszönöm a képeket!
A kanyarban leérésre nem is gondoltam :-( ezen még kell agyalnom.
Felfogatás lesz még az ülés alatt is, ez a kép csak elõzetes volt.
Milyen kormány van a gépeden? Egy kicsit magasabbnak tûnik a gyárinál.
    

Dipshit 5294 2014. október 14. 22:21   Válasz erre: 5293
Szerintem alacsonyan van, le fog érni kanyarban a doboz sarka ha nagyon forszírozod.

Most jobb képeket nem tudok produkálni, ezek vannak kéznél a Divimrõl. Az enyémen gyári oldalkofferek vannak, gyári felfogatással. Magasabban van az egész, a hátsó keresztmerevítõ meg a rendszám alatt húzódik, a sárvédõ külsõ oldalán. A felfogatás pedig nem csak a lábtartó konzolnál van, hanem a hátsó ülés alatt a segédváznál is rögzítve van, valamint, de az igazából a hátsó doboz egészségét szolgálja, 1-1 merevítõ is lefut fentrõl az oldaldoboz keresztmerevítõjéhez.

kép1: http://foto.sportmotor.hu/g70471/awAD0hDNTLQtG0dY0.jpg
kép2:http://foto.sportmotor.hu/g69165/ar40lmk7HSgmkah5Y.jpg
kép3:http://foto.sportmotor.hu/g69562/aJUjdM38x363v0X4E.jpg
kép4:http://foto.sportmotor.hu/g76595/amY7Zu747OC05Z7l3.jpg
kép5:http://foto.sportmotor.hu/g76595/aeCkeJC69Z8vHM2r4.jpg
kép6:http://foto.sportmotor.hu/g76595/acMVx8U1imVofc748.jpg
kép7:http://foto.sportmotor.hu/g76595/a7CF8j8t52Ons6s29.jpg
    

Tomi1 5293 2014. október 14. 20:20  
Lassan összeáll :-)
    

Tomi1 5292 2014. október 13. 20:49  
Sziasztok!
Elõbb-utóbb csak sikerül valakinek képet küldeni, bár már lassan elkészülök vele :-)
dani 416, pü-ben elküldtem az email címem.
Jó éjszakát mindenkinek!

    

1Laciapu 5291 2014. október 13. 20:08   Válasz erre: 5287
Sajnos a hétvégén nemhogy mocizás nem volt, de még a garázsig sem jutottam ki. Így képek sem készültek...

Elnézést!

Alkalomadtán pótolom!
    

dani416 5290 2014. október 10. 11:43   Válasz erre: 5286
nem tudok képeket feltölteni ide. :-(
ha megadsz egy címet, akkor küldök pár képet.
egyébként a kapaszkodó elejéhez és a csomagrögzítõ kampóhoz van rögzítve az enyémnél a givi dobozokhoz.
    

dani416 5289 2014. október 9. 14:33   Válasz erre: 5286
hali!
otthon megkukkolom, hogy hogyan van felfogatva és dobok róla képet. csak türelem. :-)
    

Tomi1 5288 2014. október 8. 21:18   Válasz erre: 5287
Elõre is köszönöm!
    

1Laciapu 5287 2014. október 8. 20:46   Válasz erre: 5286
Nekem az eggyel korábbi verzió van, de ott is volt fejvakarás, mire összejött :)
Csinálnék képeket, de a Tied teljesen más váz.

Kreatív szaki kell, nem vitás :)

Azért hétvégén lehet, hogy dobok pár képet, sose lehet tudni...
    

Tomi1 5286 2014. október 8. 20:01  
Sziasztok!
Egy XJ 900 as gépre szeretnék oldaldoboz tartót felszerelni!
Maga a tartó már megvan, csak a rögzítési pontokat kell megtalálnom.
Ha valaki már csinált ilyent, vagy ötlete van, kérem ossza meg velem!
    

szocske129 5285 2014. szeptember 21. 17:01  
Sornégyes .
    

XJRider 5284 2014. szeptember 21. 16:47   Válasz erre: 5283
Nem kell bemutatni az elõnyeit, eddig csak kardános Yamaháim voltak és most vissza szeretnék térni...
Elgondolkodtam a bajor gépen is, de valahogy a japó hangszerkészítõk termékei közelebb állnak a szívemhez.
:-)
    

Jam Clerk 5283 2014. szeptember 20. 22:17   Válasz erre: 5281
Nekem kardános van... támogatlak, kevés dolog van annál jobb, mint hogy az ember csak fölül a motorra, és megy, se láncfeszítés, se pucolás, se olajozás...
Azért gondolom, nem BMW-t veszel helyette :)
    

XJRider 5282 2014. szeptember 20. 21:30   Válasz erre: 5279
Naná! :-)

    

XJRider 5281 2014. szeptember 20. 21:29   Válasz erre: 5280
Sose sajnáld!
Persze, hogy lesz, bõven elég volt 14 évet "koplalni"! :-)
Egyelõre az eladásra fókuszálok, ma az a nehezebbik feladat, a vétel már sokkal egyszerûbb...
Annyi azonban biztos, hogy kardános gépet fogok venni, mert a tököm kivan a sok lánc ápolgatással.
:-))

    

piratson 5280 2014. szeptember 20. 18:54   Válasz erre: 5278
Sajnálom, hogy fogyatkozik a "csapat" :-(
Lesz valami új helyette?
    

Jam Clerk 5279 2014. szeptember 20. 18:12   Válasz erre: 5278
Kicsit csalódtam benned. Remélem, tudod miért ;)
    

piratson 5276 2014. augusztus 14. 23:27  
Divi-Lightfeeling, avagy fény az éjszakában.
    

zekutya 5275 2014. május 14. 22:09   Válasz erre: 5274
Szia!
Elszomorítottál.
Nincs mit tenni, rendbe rakom a sajátját, közben azért tovább keresgélek.
Az e-bay német oldalán elfogadható árban lehet néha találni, csak az a baj, hogy szinte mindegyik eladó elzárkózik a magyarországi postázástól.
Azért köszi a segítséget, ennyivel is okosabbak lettünk.
Üdv: Laci.
    

XJRider 5274 2014. május 14. 19:57   Válasz erre: 5271
Estét!

Rossz hírem van: a 600-as tankja kisebb. Hiába, valahová el kell férnie annak a +4 liter benzinnek, a fizika nem hazudik.
A méretek:
a szélessége a Tiédnek 40cm, a 600-as tankja csak kb. 35cm-es.
a hossza a Tiédnek 72 cm, a 600-nak csak 58 cm.
A tanksapkánál ami nálad 47,5 cm, az nálam 42,5 cm.
Valamint a vázra felfogatásnál a szélessége 10,5cm, nálad 12 cm az érték. Aztán ami Neked 52,5cm, az nálam 56,5 cm.

Szóval kívülrõl nézve tök hasonlóak, de nem kompatibilisek.

Marad a foltozás, gittelés festés, vagy körbenézel bontókban idehaza, harmadik opció a netes kereskedõ oldalak...

    

XJRider 5273 2014. május 12. 20:44   Válasz erre: 5271
Köszi!
Hamarosan jövök a méretekkel!

    

zekutya 5272 2014. május 12. 20:26   Válasz erre: 5269
A tanksapka nyílás ne tévesszen meg, valaki az újabb tipusét hegesztette bele.
    

zekutya 5271 2014. május 12. 20:25   Válasz erre: 5269
Szia, küldeném a méreteket.
    

zekutya 5270 2014. május 11. 22:26   Válasz erre: 5269
Holnap csinálok képeket, mérek, és felrakom.
    

XJRider 5269 2014. május 11. 21:24   Válasz erre: 5268
Pontosan milyen méretekre lenne szükséged?
Dobhatnál fel egy képet, megjelölve a kívánt mérési pontokkal, aztán annak mintájára lemérem az enyémet.
Nincs félreértés, mellébeszélés, a mérõszalag nem hazudik! :-)
    

zekutya 5268 2014. május 11. 21:07   Válasz erre: 5266
Szia!
Pont a Szegedi tankról van szó, csak az eladó nem igazán "kompetens" a méretekkel kapcsolatban.
Azt szeretném megvenni, csak ha nem jó, akkor árulhatom tovább, és nem vagyok elõrébb. Pedig már a"külsõ"fényezés van csak hátra,és jöhetnek a km.-ek.
Tavaly vettem a gépet teljesen lepukkantan, csapágyasan,(hajtókar csapágyak megforogtak). A fõteng. dobós volt, de vettem hozzá egy kompl. blokkot karbisor nélkül. A kettõböl raktam össze egyet, persze amit kellett, azt cseréltem. Az eleje kawasaki zx 1000-é a kerék kivételével. Gondolhatod, megrendeltem hozzá a yamaha kormány csapágyakat,teló szimeringeket, utána néztem ki a fejembõl.
Már csak a tank, egy-két müa. hegesztés, és festés.
Addig is köszi a segítséget.
    

XJRider 5267 2014. május 11. 20:19   Válasz erre: 5266
A kép lemaradt. :-)
    

XJRider 5266 2014. május 11. 20:17   Válasz erre: 5265
Persze, segítek, nem kell aggódni! :-)
Most ugyan tele van a tank benzinnel, de majd leszedem valamikor és mérünk...
A két gép váza hátul nem egyforma, mert a 600-as központi rugóstaggal lett felszerelve, míg a 900-as kétoldali teleszkópos. A csatolt képen egy pucér 600-as váz van.
Én továbbra is azt gondolom, hogy a felfogatási pontok egyformák.
Ami elgondolkodtató, hogy az általad felrakott képeken látszik, hogy a vázon mindkét oldalt van felhegesztve merevítés, a gumibakok mögött. Ilyen a " gizda" 600-ason nincs, talán ott szélesebb is lehet a tankod, emiatt lehet 22 liter is az ûrtartalom...

Majd valamikor jelentkezem, sajnos pénteknél elõbb nem jutok el a garázsba.
Ha nem tudod kivárni, a sportmotoros fórumon árulnak egy tankot Szegeden. Kérdezzed meg az eladót, õ gyorsabb lesz, mert már " szétkapták" a motort.
    

zekutya 5265 2014. május 11. 12:52   Válasz erre: 5263
Esetleg nem tudnál nekem párat mérni (hossz, szélesség) a tankodon?
Ami nekem gyanús, képek alapján,az ülés felõli tank felfüggesztése.
Ha csont felülrõl van fotózva, majdhogynem látható a felfogatás kereszttartója, a 900-on meg nem látszik, mintha elõrébb lenne, ill.hosszabb lenne a tank hátsó része.
Elnézést a "görcsölésért", az a helyzet,ha kifizetem, elküldik, utána tudom csak rápróbálni.
Elõre is köszi.

    

zekutya 5264 2014. május 11. 12:43   Válasz erre: 5262
Köszi, ez a mosás a váznál homokszórással és szinterezéssel kezdõdött, a többit én fújtam, fújom.
A blokk már kész, arról már korábban tettem fel pár képet.

    

XJRider 5263 2014. május 11. 09:59   Válasz erre: 5261
Szerintem felrakható!
Mondanám, hogy elugrok Hozzád egy próbára, de az ország túlvégében laksz...
Ezek a katalógus adatok az ûrtartalmat illetõen fényévekre járnak a valóságtól, nekem 18,5 litert ír a gépkönyv, amibõl 2,5 liter a tartalék.
( 89-es a gépem)

    

1Laciapu 5262 2014. május 11. 09:31  
Huh!!! Ez aztán egy alapos motormosás :))))))

Az alábbiak szerint 0.5 L az eltérés, de nemtudom, hogy felrakható-e.

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_xj900f%2086.htm

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_xj600f%2084.htm

    

zekutya 5261 2014. május 11. 08:14  
Üdv Mindenkinek!
Nem tudja valaki, hogy a régi 900-ra (31-A) fel lehet tenni a hasonló évjáratú 600-as tankját?
Szemre , fotó alapján teljesen egyformának látszanak, de valahol egy német oldalon 2 liternyi különbséget olvastam a 900-as javára.
Sajnos az én tankom halálra volt törve, közel 3 kiló ! gittet szedtem le róla, s mindezek mellé még lyukas is két helyen.
Elõre is köszi a segítséget.
Lassan készülget a vas, erre tenném rá, ha csereszabatos a két tank:
    

dani416 5260 2014. május 8. 12:05   Válasz erre: 5259
úgy látszik igen. tegnap próbáltam belépni, de nem sikerült. ma bejött az oldal, de eltûntek a beírások.
közben találtam aksit a Magyar és fiánál. illetve, majd ha meghozzák, mert pont elfogyott a raktárról, de szokott lenni nekik YTX14-BS.
érdekes, hogy reggel csak lassacskán pörgette, de nem kapta el a motor a ritmust, tipikusan a lemerült aksi jeleit mutatva. délután, amikor hazamentem a melóból, pöc-röf és már ment is. lehet, hogy kávét kellene a benzinbe töltenem, hogy reggel gyorsabban felébredjen? :-) de az aksicsere valószinûleg azért megoldja, csak szombat reggel ne szivasson ugyanígy, mert dolgom van.
    

1Laciapu 5259 2014. május 7. 19:43  
Mivan? Eltûnt 5 napi hsz???
    

1Laciapu 5258 2014. május 2. 13:56  
Ma végre volt egy kis idõm a gépre. Mivel még nincs helyem a garázsban, egy ismi udvarán parkol, vasárnap óta nem is láttam. Meg tudtam nézni közelebbrõl, ülést, idomokat levettem, milyen csupaszon, mi hol található. Egyúttal lecseréltem az olajat a motorban, a kardánban. A motorolaj leeresztõhöz tök jól hozzá lehetne férni, ha nem lenne ott a szûrõház. A szûrõházat tök könnyen le lehetne szedni, ha nem lenne ott két kipufogókönyök. Így aztán volt szentségelés :) Másodjára már könnyebb lesz...
Tényleg vadi új gyertyák vannak benne!
A légszûrõm viszont ezer éve nem volt cserélve, sürgõsen be kell szereznem, gyalázatos. Levegõvel jól átfújkáltam, legalább ennyit megtettem hirtelen. Délután átmocizok Zalaegerszegre, ki kell használni a jó idõt, be kell járatni az olajokat :)

Most nézem, nem is erre a fórumra akartam írni, már mindegy, itt marad...

/ odaátról vagyok Toneres :) /
    

dani416 5257 2014. április 27. 21:51   Válasz erre: 5256
csak nem mindegy, hogy hol van az a valahol. a cél elõtt vagy a cél után fél méterrel? ;-)
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22125
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők