dreamfactory | 5459 | 2016. április 8. 20:58 |
Köszönöm szépen , már nagyon vártam hogy elkészüljek . Kisüt a nap , és kiviszem végre a garázsból .... |
1Laciapu | 5456 | 2016. április 8. 20:32 |
Minden elismerésem, gyönyörû ez a gép!!!Mindig is csodálattal figyeltem, egyesek milyen hihetetlen hozzáértéssel és kitartással tudnak újjáalkotni régi motorokat... Gratula!!! |
dreamfactory | 5454 | 2016. április 5. 20:27 |
Na kérem : URAIM ! NAGYON KÖSZÖNÖM A SEGÍTSÉGET !! Beindítottam a gépezetet . Megkocogtattam elõször az önindítót . Semmi változás . Betettem hátra a kereket , láncot rá , sebesség megmozgattam . Majd indítás . Semmi . Kiiktattam a relét ( csavarok le ) direktbe össze . Semmi . Úgy hagytam direktben a relékábeleket , sebességbe be , megrántottan a kereket és elkezdte tekerni . Összeraktam a relét . Indítottam és teker . Mindent kizárva az önindító a ludas .
|
dani416 | 5453 | 2016. április 5. 13:34 | Válasz erre: 5452 |
a szakik ilyenkor szokták mondani, hogy kalapáccsal koppints ráaz önindítóra, hátha csak felakadt a szénkefe. :-O nekem a kocsi csinálta ugyanezt. szét lett szerelve az önindító és kipucolva, azóta frankón indul. |
dreamfactory | 5452 | 2016. április 4. 21:54 | Válasz erre: 5450 |
A váltó üresben van . Legalábbis a zöld fény szerint . Kapcsolgattam fel is le is . Kucsi : Az akksi 2 hetes , nem kattog a relé mint gyenge akksinál szokott lenni . Csak behúz és várom a csodát .... de semmi . Holnap azért megnézem . Egyenlõre tanácstalan vagyok . Javasolták azt is hogy tegyem sebességbe és forgassam el a a lánccal vagy a kislánckerékkel az önindítót , hátha rosszul állt meg .... |
Kucsi | 5451 | 2016. április 4. 21:20 | Válasz erre: 5447 |
Szerintem aksi lesz. Én kicsit nagyobbat szívtam vele, mert kiszereltem z önindítót hiába.
|
dreamfactory | 5449 | 2016. április 4. 20:53 | Válasz erre: 5448 |
Megnéztem , a kapcsolóját be-ki járattam . Azután sem történt semmi
|
kormi1313 | 5448 | 2016. április 4. 20:50 | Válasz erre: 5447 |
Nincs kihajtva az oldaltámasz? A múlt héten egyik pillanatról a másikra meghalt az aksim. Nekem is kerregett csak. |
dreamfactory | 5447 | 2016. április 4. 20:37 |
SRÁCOK , URAK ! SEGÍTSÉG KELLENE : az történt ugyanis , hogy hátsó kerék híján a sztenderen indítgattam járattam az XJ600-at . Namost a következõ történt . Leállítottam rendesen , majd utána nem indít . Olyannyira , hogy az indító relé behúz , de nem történik semmi (plusz felgyullad az olajlámpa a relé behúzással egyidõben ) . Azt hittem kiment az egyik bizti . Kicseréltem , semmi . Kicseréltem az egész biztitáblát . A jelenség ugyanaz . Volt esetleg valakinek ilyen hibája ? Vagy mit nézzek meg még ? Ötlet ? Köszönöm |
dreamfactory | 5446 | 2016. április 2. 21:36 | Válasz erre: 5445 |
Persze , ha felkerül a hátsó akkor már ki tudom tolni . Nagyon szeretne már "õ" is kijönni onnan .
|
Hr.Geiger | 5445 | 2016. április 2. 18:24 | Válasz erre: 5444 |
Továbbra is csak azt tudom írni, hogy ez a motor k..va szép, gyönyörû lett! ( na nem azért, mert nekem is ilyen volt...) Ugye majd teszel fel képet, ha a szponzor megdobott egy gumival? :-))) |
dreamfactory | 5443 | 2016. március 24. 14:04 | Válasz erre: 5441 |
Meglepõdnél , simán . Nem kötõdöm érzelmi vonalon hozzájuk , így ha megadják a pénzt vigyék . |
dani416 | 5442 | 2016. március 24. 13:34 | Válasz erre: 5440 |
Tehát a kettõ 8-900. Tudod, mit, nagy vonalú leszek, adok értük egy ezrest! XD Ilyen festéshez dukál is ilyen szépen felpolírozott felni. Klassz lesz együtt! |
Tomi1 | 5441 | 2016. március 24. 12:33 | Válasz erre: 5440 |
Ennyi munka után, lehet hogy nem vinne rá a lélek az eladásra :-)
|
dreamfactory | 5440 | 2016. március 24. 10:52 | Válasz erre: 5439 |
Tomi1 : Nemtudom talán 400 és 450 között . Hr.Geiger : Teljesen igazad van ! Viszont mentségemre legyen , hogy nem tervezem OT-ra vinni . Inkább egy eredeti motor újabb tárcsákkal . Bevallom , csak ezek lesznek rajta mint típusigedegen alkatrészek . ( kizárólag az áruk miatt ) |
Hr.Geiger | 5439 | 2016. március 23. 20:47 | Válasz erre: 5437 |
Nagyon szép! De ha szigorúan a veteránozás vezérvonalán megyünk,ezek a tárcsák nem típus tiszták. 1984-ben még sehol sem volt divat ez a megoldás... De ez legyen az én bajom, nem igaz! :-) |
dreamfactory | 5435 | 2016. március 19. 19:18 |
Köszönöm Urak ! Sok munkaóra van benne . Polírozok megint ( felnik peremét ) . Ha kész jön a kép :) |
dani416 | 5434 | 2016. március 18. 11:59 | Válasz erre: 5431 |
látom sokat legózták kiskorodban. :-) le a kalappal, szép darab már így is! |
dreamfactory | 5430 | 2016. március 12. 19:46 | Válasz erre: 5429 |
Köszönöm ! Csak olyan ütemben tudok képeket feltenni , ahogy készül . Nincs értelme kapkodnom , nem is kapkodok :) Van még pár vezeték még , amit be kell kötni , kipuffot kell helyzetbe hozni , kerekeken a peremeket polírozni , plexi .... Van még pár dolog . Úgy számolom , hogy március végére csak a hátsó gumi fog hiányozni , a többi addigra meglesz . |
Hr.Geiger | 5429 | 2016. március 12. 13:59 | Válasz erre: 5428 |
Ez igen szép lett! Gratulálok! Akkor ezután már gyakrabban tolsz fel képeket az újjászületésrõl, ugye? :-)) |
dreamfactory | 5426 | 2016. március 4. 20:07 |
Az utolsó szín -az ezüst- is felkerült . A lakkozás következik . ![]() ![]() ![]() |
dreamfactory | 5425 | 2016. február 26. 20:08 | Válasz erre: 5424 |
Vasárnapi motorozásra ott a kistesó ( XS 250 )
|
dani416 | 5424 | 2016. február 26. 15:59 | Válasz erre: 5422 |
látod, már majdnem kész is. vasárnap meg jó idõ lesz. :-) aztán a mostani elõrejelzés szerint úgyis lesz egy hónapod, mert nem lesz valami meleg a március. :-( |
dreamfactory | 5419 | 2016. február 16. 08:14 | Válasz erre: 5418 |
Igen , még kell egy kis maszkolás a feliratoknak mintának . Sõt a csiszolás is rám maradt :) |
dreamfactory | 5415 | 2016. január 30. 19:11 |
dreamfactory | 5414 | 2016. január 15. 11:07 | Válasz erre: 5413 |
Mázlista . Az enyém csak a "butitott" változat :( Amúgy csak saccoltam , de neked több az infód :) Kösz |
Hr.Geiger | 5413 | 2016. január 14. 22:50 | Válasz erre: 5412 |
Ez szerintem nem igaz. Az enyém is szürke -sárga volt és 54kW ( 73 LE ) szerepelt a német forgalmijában is. Nem a színekhez készítettek erõforrást, hanem évjáratonként fújtak új színeket, hogy ne csak fekete gépek legyenek a választékban... :-) |
dreamfactory | 5412 | 2016. január 14. 21:35 |
Na igen . Arra viszont rájöttem , hogy a színek mind más lóerõvel készültek . A fehér piros sötétkék dekorral 73 hp talán az FJ600 fekete piros is Az ezüst sárga az 51 hp (vagy 53) |
dani416 | 5411 | 2016. január 12. 15:04 | Válasz erre: 5408 |
nekem a kék-ezüst jön be jobban. igaz a felsõ, fehér piros csíkkal is egész pofás. de nem nekem kell tetszeni, mert nem az enyém lesz. ;-)
|
dreamfactory | 5410 | 2016. január 11. 20:35 | Válasz erre: 5409 |
Hr.Geiger | 5409 | 2016. január 11. 19:20 | Válasz erre: 5408 |
A szürke, sárga-ezüst a legszebb és nem azért, mert az enyém is ilyen volt. :-) Utána nekem a fekete piros-ezüst kombó jön be még. |
dreamfactory | 5408 | 2016. január 11. 18:56 | Válasz erre: 5407 |
dreamfactory | 5404 | 2015. december 23. 17:27 | Válasz erre: 5403 |
dani416 | 5403 | 2015. december 22. 10:32 | Válasz erre: 5402 |
szerintem jól néz ki a beavatkozás után! szakmai tanács? simogasd csak sokáig, kitartással! :-))) ha ennél jobbat akarsz, akkor vidd el újrakrómoztatni és akkor olyan lesz, mint a gyári új. ha meg belenyugszol az olcsóbb megoldásba, akkor fogadd el, hogy így is tök jól néz ki, és ha használni fogod, nem csak a garázsban áll, szarvasbõrrel idõnként áttörölve, akkor úgyis bekoszolódik az elsõ használat után. fõleg, ha délután végigmész a dunaparton. :-P |
dreamfactory | 5402 | 2015. december 21. 20:43 |
dreamfactory | 5401 | 2015. december 18. 12:43 |
Na megjött a tömítõcucc . Ilyen gyorsan még nem érkezett meg csomagom .
![]() ![]() ![]() |
dreamfactory | 5400 | 2015. december 17. 09:53 | Válasz erre: 5399 |
Gondoltam rá én is , de ahogy utána olvasgattam , ezt a gyûrût használják . Bár biztosan van szerepe az öblítésben ezeknek a keresztcsöveknek , nem értem miért kellett két helyen megcsinálni . A gépen mikor megvettem 4:1 kipuffogó volt rajta , de a tulaj odaadta az eredetit is . Eléggé matt színe volt , nem is foglalkoztam vele . Most elõszedtem , lemosogattam , letöröltem és nagyon szép gyári állapotú . A végein látszik ugyan némi hegesztés , de nem csúnya az sem . Az Y bekötések sincsenek elrohadva . Mindenképp ez kerül fel , csak a tömítések hiányoznak . |
piratson | 5399 | 2015. december 17. 08:24 | Válasz erre: 5397 |
Nálam is gond volt/van a kipufogó rendszerrel, elõbb utóbb cserélni kell (dobok miatt). Addig is ideiglenesen egyszerû kipufogó tömítõ szalaggal (teknõs fajta) oldottam meg a tiedhez hasonló problémát. Egyenlõre bevált.
|
dreamfactory | 5398 | 2015. december 16. 22:23 |
dreamfactory | 5397 | 2015. december 16. 18:34 | Válasz erre: 5396 |
dani416 | 5396 | 2015. december 16. 10:48 | Válasz erre: 5395 |
gratulálok! akkor megérte a sok belefektetett idõ. és gondolom, hogy szépen is szól!
|
dreamfactory | 5395 | 2015. december 15. 20:31 |
4 hónap szunnyadás, pepecselés után újra szól a 4hengeres :D Wáááááhúúúúúúúúú yeeeeeeah |
dreamfactory | 5394 | 2015. december 13. 18:52 |
ati5995 | 5390 | 2015. november 25. 08:47 |
Eladó XJ 600 ra-Givi Wingrack 3 dobozos tartó indexes,típus specifikus rögzítõ vasakkal 20000Ft !!Új ára 60 e. Kappa dobozhoz is jó!!Bp.XVIII.-ker-ben T:20 9 246 716
![]() ![]() ![]() |
dreamfactory | 5386 | 2015. november 14. 22:14 | Válasz erre: 5385 |
:D jó a memóriája :D Számomra is furcsa volt , hogy miért mutatja . Mielõtt szédszedtem annyi volt benne . Majd helyrejön |
Tomi1 | 5385 | 2015. november 14. 20:36 | Válasz erre: 5384 |
Még a tank sincs fenn és máris félig van, jó lesz ez a gép :-) Amúgy szép munkát végzel, csak így tovább!! |
dreamfactory | 5384 | 2015. november 14. 17:23 |
Az elsõ két képen dolgozik a kromofág . A harmadik képen pedig a fejidomot állítottam be , mielõtt festésre kerül a sor . ![]() ![]() ![]() |
klimas | 5383 | 2015. november 13. 19:27 | Válasz erre: 5369 |
Kösz az infót, sajnos átb.....tak vele , mert nekem a 900-asba kellett volna tartaléknak , de mint kiderült ez a 400-s és 600-s divikbe jó . Minden esetre a cucc meg van, nem árulom máshol, hátha itt akad rá vevõ... |
dreamfactory | 5382 | 2015. november 13. 19:05 | Válasz erre: 5381 |
Köszi , igen festettem , hõálló fekete ugyanolyan mint a blokkon . Csak valamelyest vékony rétegben . Az oldalán a két alu díszt pedig leszedtem ( lefúrtam a popszegecseket ) kromofággal eltávolítottam a festéket róla , és natúr alu színben visszaszegecseltem . |
PaulZso | 5381 | 2015. november 12. 21:09 | Válasz erre: 5380 |
�oks, a hûtõt festetted? Azt mivel? Mellesleg gratula a munkádhoz, szèp!
|
dreamfactory | 5380 | 2015. november 12. 19:30 | Válasz erre: 5379 |
Igen , 2K fekete alapszín a vázon , matt fekete motorblokk .
|
PaulZso | 5379 | 2015. november 12. 15:01 |
Ugyan itt: Eladnám '94 es divimet: http://www.kepesmotor.hu/yamaha-tura_sporttura/p1574732 http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xj_600_s-9480939 |
PaulZso | 5378 | 2015. november 12. 10:03 |
Ugyan itt: Eladnám '94 es divimet: http://www.kepesmotor.hu/yamaha-tura_sporttura/p1574732 http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xj_600_s-9480939 |
Hr.Geiger | 5373 | 2015. november 7. 20:39 | Válasz erre: 5372 |
Igazából én sem tudom, csak sejtem: Erdély. Amikor vettem, azt mondta az eladó, hogy sokat túráztak arrafelé és ez a motor oda nem való, mert " fennakad". Szerintem ott repedhetett el, nálam meg szétnyílt... |
dreamfactory | 5372 | 2015. november 7. 20:33 | Válasz erre: 5370 |
Köszönöm szépen . Én szerencsémre ráérek ezzel a felújítással , mert szezon vége van már , másodsorban van egy 250-es robogóm amivel tudok gurulni . Jelen pillanatban a szelepfedél tömítést várom , hogy megérkezzen . Ha azt kicserélem felkerül a festett szelepfedél . Majd jöhet a kábelezés , és a kipuffogók . Aztán próbaüzem . A tiédre csak azt tudom mondani : aztabetyároskutyaúristenit ! Ezt mivel sikerült elérni ? |
dreamfactory | 5371 | 2015. november 7. 20:25 | Válasz erre: 5368 |
Szia ! Köszönöm az elismerést ! A lámpa sajnos az enyémbe nem jó , ahogy Geiger is írta . |
Hr.Geiger | 5370 | 2015. november 7. 19:01 | Válasz erre: 5367 |
klimas | 5368 | 2015. november 7. 17:21 | Válasz erre: 5367 |
Szia! Elõször is gratulálok a munkádhoz, másodsorban van egy fényszóróm eladó. Érdekelne?? üdv Klimás ![]() |
dreamfactory | 5367 | 2015. november 7. 13:50 | Válasz erre: 5365 |
Belekerült , de nem a motort emeltük bele, hanem elfektettem a blokkot , és a vázat emeltem rá óvatosan . Lényegesen könnyebb volt mint a dögöt emelgetni :) Mosquito tud valamit :D ![]() |
piratson | 5365 | 2015. november 6. 22:28 | Válasz erre: 5364 |
Alakul :-) A motor már a helyén van? Ha nincs, akkor egy javallat -saját tapasztalat. Ne ruhával tekerd be a frissen fényezett vázat, hanem polifoam-mal. Egy napozó föláldozása még mindig jobb, mint azon bosszankodni, hogy megsérült a fényezés. |
dreamfactory | 5362 | 2015. október 22. 20:41 |
Inkább csak sütkéreztem , a szemem meg jojózott :D Közben pótoltunk hiányzó rögzítõfület is , hogy az alsó hasidomot ( occsón szereztem ) fel tudjam tenni . ![]() ![]() ![]() |
dani416 | 5361 | 2015. október 22. 13:32 | Válasz erre: 5360 |
szóval nem csak jó lett, hanem még napoztál is közben. :-)
|
dreamfactory | 5360 | 2015. október 21. 22:17 |
Magam csináltam . Türelem és két lapos csavarhúzó kell hozzá . Én kiültem a napra és 1 órácskát eljátszogattam vele . |
dani416 | 5359 | 2015. október 21. 22:10 | Válasz erre: 5358 |
mivel, hogyan sikerült így kiegyenesíteni? homemade vagy szakszerviz csinálta?
|