7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Yamaha Xj 600-as

Fercsi 5563 2018. május 2. 16:20  
Sziasztok!

XJ600-hoz keresek bontott hengersort (1992-es ha minden igaz) 4BR...
Vagy olyat keresek aki vállalja a régi felújítását! Gyári dugók, és gyűrűk vannak hozzá, csak a baj az, hogy a hengerben a perselyek elforognak! Új persely kellene? Vagy ne erőltessem a felújítást, hanem bontott sor? Válaszokat előre is köszi

Üdv: Péter
    

piratson 5562 2017. július 4. 19:09   Válasz erre: 5560
Szia!

Az enyém 51 cm-es, és a 180-as testmagasságomhoz pont elég. A sisak tetejére nyomja a levegőt, így 80 -100-as tempóig akár felhajtott plexivel is nyugodtan tudok motorozni.

A gyári pont a nyakamhoz tolta a vizet esőben, és ennél kellemetlenebb dolog kevés van.

Az enyém innen van: http://www.ebay.co.uk/itm/YAMAHA-XJ900-DIVERSION-TALL-screen-Any-colour-/232176674307?hash=item360ecee603
    

poteka 5561 2017. július 4. 17:07   Válasz erre: 5560
Üdvözlet,

Közben elkelt a plexi, győri márkatárs vette meg postai úton, remélem elégedetten használja.
Az enyém amúgy nem volt ilyen magas, ez a 45-48 centis volt, ha jól emlékszem.
Az általad vágyott magasság környékét pl. a
Skidmarx Super Flip típusú plexije tudja, az
62 cm vagy a Flip Up ami így néz ki:

http://i238.photobucket.com/albums/ff224/geoff341/Diversion%202012-7-1/20120701_102506.jpg

Sajnos ez a márka csak külföldről szerezhető be. Én pont a másik irányba mentem, az MRA túraplexit cseréltem le gyárira, így pont nem a sisakra dobja a szelet és még a tükör sem ér hozzá a plexi széléhez.
    

Joschy 5560 2017. július 3. 16:59   Válasz erre: 5552
Szia.
Mekkora a plexi hosszúsága.?
56.cm, vagy hosszabbra lenne szükségem.
Üdv.
Joschy
    

kacaj 5559 2017. április 13. 18:21  
Üdv az uraknak!
Olyan kérdésel fordulok hozzátok hogy:
Kollegámnak van egy 750 es xj je 82 es évjárat
Benzincsap kellene rá lehet hozzá szerezni vagy esetleg késöbbi évjáraté is jó rá?
Válaszokat elöre is köszönöm
    

dani416 5558 2017. április 10. 15:23   Válasz erre: 5554
Köszi, közben megoldottam. Félgömb fejű, imbuszos csavarok vannak, de kettőt elhagytam. Vettem bele sima kereszthornyút, ami nem annyira áramvonalas, de tartani tart. Meg gumirozott alátétet, ami nagyobb felületen fogja a plexit, így talán kevésbé is terheli.
    

1Laciapu 5557 2017. április 7. 03:38  
Köszi, például olyan is jó lenne mint a második link. Az első az a kisdivié. Csak nem aranyból kéne, sima vasból keresek ☺
    


1Laciapu 5555 2017. április 6. 19:20  
XJ-900F-re keresnék blokkvédő csövezést, esetleg bukócsövet.
Üdv!
    

poteka 5554 2017. április 6. 15:13   Válasz erre: 5553
A rögzítőcsavarok tartják most a gyári plexit, ez nem típus- vagy plexispecifikus dolog, hanem bárhol beszerezhető alkatrész.

Én készletben vettem a Shox-nál, de máshol is van.
A 8 db csavar műanyag alátéttel, gumiágyban lévő anyával együtt van szettben, mint itt:

http://motoroazis.hu/shop/motorkerekpar-alkatresz/csavarszett/motrix/plexicsavar-fekete_2861

Általában a gumiágyas anya fárad el, ha hosszabb idő után le kell venni a fejidomot vagy a műszertartó keretet valamiért. Ilyenkor sajnos új készletre van szükség.
    

dani416 5553 2017. április 6. 14:33   Válasz erre: 5552
Hali! Engem inkább a rögzítő csavarjai és az az alatti gumi tömítések érdekelnének, ha van fölösleges.
    

poteka 5552 2017. április 6. 11:25  
Sziasztok,

Yamaha XJ900 Diversionre való hosszú MRA túraplexi eladó. Az, ami itt a képen van.
Szép állapotban van, csak minimális, közelről látható apró karcok lehetnek rajta, egyébként hibátlan, repedésmentes. Rajta van a szegély is. Alul sötétített, felül teljesen átlátszó.
Sikerült vennem egy gyárit, ami a termetemhez jobban passzol és megfér az utángyártott tükrömmel (az MRA hozzáér sajnos, de másik tükörrel jó lehet).
10e Ft szerintem nem sok érte, az új ára bőven a duplája. Budapesten elviszem bárhová.
    

piratson 5551 2017. január 31. 11:43   Válasz erre: 5550
Nem én mondom kétszer ... nem én mondom kétszer .... :-))) ilyen a rendszer.

Ezek használatosak a 900-as Diviben
Els?: FA179V 7990,-Ft
Hátsó: FA088V 7990,-Ft
Én t?lük rendeltem: https://ebcbrakes.hu/
    

poteka 5550 2017. január 31. 11:09   Válasz erre: 5549
Maga mindent duplán mond, duplán mond? :)

Köszönöm, nekem is ez jött ki mint legészszer?bb választás. Az EBC-n belül a betétek altípusait nem ismertem, ezt külön hasznos volt megtudni.

85 ezer km van a gépben, szerintem ezek még a gyári tárcsák lehettek. Mondjuk ez alapján a határon lév? tárcsáimmal is elkaristolhatnék még jópár ezer km-t...
    

piratson 5549 2017. január 31. 06:30   Válasz erre: 5548
Ha most nekem kellene tárcsát, és fékbetétet cserélnem, akkor TRW/Lucas tárcsákat és EBC betéteket választanék.

A kínai alkatrészek lehet, hogy jók, de azért nem én szeretném az erre vonatkozó kísérleteket elvégezni :-) .

EBC tárcsa csak full-szinteres betétnél érné meg, arra meg szerintem átlagos motorozás mellett nincs szükség.
    

piratson 5549 2017. január 31. 06:30   Válasz erre: 5548
Ha most nekem kellene tárcsát, és fékbetétet cserélnem, akkor TRW/Lucas tárcsákat és EBC betéteket választanék.

A kínai alkatrészek lehet, hogy jók, de azért nem én szeretném az erre vonatkozó kísérleteket elvégezni :-) .

EBC tárcsa csak full-szinteres betétnél érné meg, arra meg szerintem átlagos motorozás mellett nincs szükség.
    

poteka 5548 2017. január 30. 22:26   Válasz erre: 5547
Köszönöm! Korábbi motorjaimra is általában EBC betétet vettem, tárcsát eddig egyszer cseréltem Transalpon, abból TRW-t vettem annak idején, akkor is hármat.

Ebay-en kapható tárcsák közül mit érdemes megvenni? TRW/Lucas tárcsák 30-35e körül vannak, EBC 50-60e között. Ezeknél olcsóbban csak Kínából találtam olyat, ami ránézésre nem túl bizalomgerjeszt? (20e körül / db), illetve noname-ként árult, a fényképen Goldfren feliratos tárcsa van még 22-25e között.
    

piratson 5547 2017. január 30. 16:14   Válasz erre: 5545
A saját, több ezer kilométeres tapasztalatom alapján mondhatom, szerintem a legjobbak között vannak az EBC betétek, azok közül is a rész-szintetikusak. A tárcsát nem koptatják jobban, mint az organikusak, ugyanakkor érezhet?en jobb a fékhatásuk, mint a hagyományosoknak (nagyobb súrlódási együttható). Ezek nincsenek aranyárban, de nem is a legolcsóbbak. A Kisdivimen is ez volt, és most a nagyon is ez felel a megállásért ( meg a beton fal :-))) ).A tárcsa frontján nézz szét az íbéjen.
    

dani416 5546 2017. január 30. 14:20   Válasz erre: 5540
nekem 900-ra kellene. :-(
    

poteka 5545 2017. január 30. 11:15   Válasz erre: 5544
Köszönöm! Akkor készülhetek a cserére. Összesen legalább egy 100-as a három tárcsa és a betétek. Ha meg EBC-t veszek, akkor 150. Erre mondják, hogy aranyárban van?

Amúgy nem restelltem kiszámolni, hogy a 0.5 mm-es, lekoptatható réteg mennyibe kerül grammonként.

Nos, a 30 e forintos tárcsánál 280 Ft-ba, vagyis az ezüst árának duplájába, az 50 ezres tárcsánál 465 Ft-ba, ami az ezüst árának b? háromszorosa, illetve ahogy a grammokra és árakra keresve akaratlanul is megtudtam, ennyiért jóféle szintetikus drogokat is lehet kapni :).
    

piratson 5544 2017. január 29. 22:53   Válasz erre: 5543
Szia!
Jól látod a helyzetet! A gyári tárcsaméret el?l: 320x4mm, a megengedett legkisebb vastagság 3,5mm, hátul 267x5mm és a minimális megengedett vastagság 4,5mm. És még egy fontos adat, a tárcsa oldalirányú ütése nem haladhatja meg a 0,15mm értéket.
    

piratson 5543 2017. január 29. 22:51   Válasz erre: 5542
Szia!
Ezt jól látod a helyzetrt! A gyári tárcsaméret el?l: 320x4mm, a megengedett legkisebb vastagság 3,5mm, hátul 267x5mm és a minimális megengedett vastagság 4,5mm. És még egy fontos adat, a tárcsa oldalirányú ütése nem haladhatja meg a 0,15mm értéket.
    

poteka 5542 2017. január 29. 19:12  
Üdv az uraknak,

900-as Diversionon mi a féktárcsák minimálisan elfogadható vastagsága és milyen vastag az új?
Nekem elöl 3.5 mm, hátul 4.5 mm, itt-ott azt olvasom, hogy ez a limit. De ha újat rendelek, az meg 4 mm elöl, 5 mm hátul gyárilag. Létezik az, hogy mindössze 0.5 mm-t a lekoptatható anyag?
    

klimas 5541 2017. január 27. 16:52  
Itt a gyári cikkszám is az azonosításhoz.
    

klimas 5540 2017. január 27. 16:51  
Sziasztok! Még nekem is megvan a 600/400 -s fényszóró gyári új , dobozban.
Vigyétek már el ......
    

piratson 5539 2017. január 27. 14:52  
Sziasztok!
Megmaradt egy kisdivire való ülésem. A huzata er?s anyagból lett újrakárpitozva, sérülésmentes, és szerintem igen sokáig bírni fogja a strapát.
Akit érdekel, itt megnézheti mennyiért hogyan is néz kI: http://auto-motor.vatera.hu/motor_robogo_quad_alkatresz_felszereles/karosszeria_kulso_elem/ules/yamaha_xj600s_diversion_ules_2433379670.html

Eladó még egy CNC házas, kormányra szerelhet? billen? kapcsoló is: http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/autovillamossagi_alkatresz/gyujtas_es_alkatreszei/gyujtokabel_kapcsolo/motorkerekpar_kormany_kapcsolo_2433376748.html . Amennyiben valamilyen kérdés, kérés lenne, itt is kereshettek.
    

poteka 5538 2017. január 23. 22:53   Válasz erre: 5537
Üdvözlet,

A hátsó leng?kar csapágya zsírozandó a kenési terv szerint, illetve a hátsó lengéscsillapító alsó bekötésénél lév? himba perselyeit?l is jöhet a hang, ha szárazak és szennyezettek.

Célszer? lekötni a lengéscsillapítót és úgy mozgatni a leng?villát, hogy kiderüljön, honnan jön a nyiszogás.
    

C.J.Jani 5537 2017. január 22. 16:49  
Üdv Mindenkinek !
Diversion 900-as leng?karja enyhe nyiszorgó hangot ad.
Kell cserélni valamit a rögzítésnél? Vagy kenni, zsirozni kell valahol?
    

piratson 5536 2017. január 14. 17:39   Válasz erre: 5535
Szia!
Még nem, de köszi. Felhívom, hátha még meg van a két kapaszkodó és nem arany árban.
    

Hr.Geiger 5535 2017. január 14. 10:02   Válasz erre: 5534
Szia!
Itt érdekl?dtél már?
http://www.jofogas.hu/komarom_esztergom/Yamaha_xj_900s_58380783.htm?first=1
    

piratson 5534 2017. január 13. 22:44  
Sziasztok! Nincs valakinek egy felesleg jobbos-balos hátsó kapaszkodója?
    

vitarij 5533 2016. december 24. 16:01  
Boldog Békés Karácsonyt kívánok minden kedves motoros társamnak! :

    

vitarij 5532 2016. december 9. 13:21   Válasz erre: 5531
Koszonom szepen ! Neked is a 900-asodhoz , ha jol olvastam !

    

piratson 5531 2016. december 9. 06:22   Válasz erre: 5530
Szép! Látom, a hangvilla maradt :-)
Sok-sok balesetmentes kilométert vele!
    

vitarij 5530 2016. december 8. 22:07   Válasz erre: 5529
Igen mar meg van. Azert kerek erte ennyit .

    

piratson 5529 2016. december 7. 14:12   Válasz erre: 5528
Szia!
Lesz helyette másik?
    

vitarij 5528 2016. december 7. 13:46  
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xj_600_s_rj01-10890194

Eladosorba kerult 7 evig hasznalt Diversionom , ha valakit erdekel kerdesekre szivesen valaszolok !
    

rollerka 5526 2016. szeptember 15. 17:42   Válasz erre: 5525
szia,
Mindent és semmit.
Vigyél magaddal valakit aki ért a motorokhoz,vagy vidd el szervizbe állapotfelmérésre.
Sok sikert!
    

rolika91 5525 2016. szeptember 15. 15:08  
Üdv Mindenkinek! Most lenne egy lehetõségem jelenlegi motoromat (YBR 125) elcserélni 92es évjáratú,leírás szerinti 60ezer km-t futott xj600S-re. Mit tanácsoltok? Mit kell rajta nagyon megfigyelni? Mi lehet a legnagyobb hibaforrás?
Szerintetek?
Elõre is köszönöm!
R
    

klimas 5524 2016. augusztus 25. 19:20  
Sziasztok !
XJ 900-hoz német nyelvû gépkönyvet átadnám valakinek némi aprópénzért. Ha valakit érdekel a könyv, a reglapomon ott van az elérhetõségem.
    

kilajsanyi 5523 2016. július 22. 09:56   Válasz erre: 5520
Az egyes hengernél a vákuumcsõ ami megy a benzincsaphoz? Csak tipp, nem tudom h a régi modellen van e ilyen.
    

Brerimaci 5522 2016. július 21. 23:15  
Sziasztok!
Maradt pár dolog:

Eladó Yamaha Xj 600 S fejidom+lámpatartó vas , illetve 2 gyári index , Yamaha tankpad matrica és 4-2-1es leömlõ. (91-96 os évjáratig jó a fejidom,régi lámpás)
tankpad matrica : 1.500 .-
fejidom + vas : 25.000 .-
indexek : 4.000 / pár
4-2-1 es leömlõ szintén Xj 600 S re: 15.000 .-
Kérésre több képet is küldök.
Plusz egy elsõ fek,tartállyal és munkahengerrel: 10.000.-
Árban lehet alkudni , szállításban Siófok-Enying Cece-Tamási-Balatonboglár körben tudok segíteni!
Megtaláltok bretimaci@gmail.com vagy 30 427 1004
    

dreamfactory 5520 2016. június 19. 21:11  
Szevasztok !

Az XJ-m mindíg okoz valami meglepetést . Mire megszeretném addigra elb@szódik ....
Kb 1000 km után megint valahol falsot szív . Új a szívócsonk , a membránok , van benne javítókészlet is új .
Hol az retekben tud még ?
    

piratson 5519 2016. június 7. 20:01   Válasz erre: 5515
Bocs de ha visszaolvasol akkor megtalálod a nevet is, akit én hozzáértõ - másképpen jó - motorkerékpár szerelõnek tartok.

Nem gondolom, hogy hiba nélkül bárki is dolgozik - szép is lenne. Azt viszont továbbra is fenntartom, akinek nincsenek meg meg az alapok pl. a motorkerékpár szerelés esetében, annak nem szabadna azzal foglalkoznia, és fõképp nem a butaságot terjesztenie. És itt nem negatív visszhangról beszélek, hanem alapvetõ tudás hiányáról :-(
    

lajostrom 5518 2016. június 7. 19:39   Válasz erre: 5517
Közeledünk!
Az említett Urat személyesen ismergetem. (Így az olvastam-e okafogyott)
A szakmák általában is hitelteledeknek, minden elé látszik kerülni az eladom magamat!
Alapvetõ tudáshiányt ma bármilyen szakmában találunk, s itt jelenik meg csúnyán az eladom magam, bármiáron. Mély tisztelet a kivételeknek, lelkiismereteseknek!
Neked békét, boldogságot!
    

piratson 5517 2016. június 7. 15:51   Válasz erre: 5515
Bocs de ha visszaolvasol akkor megtalálod a nevet is, akit én hozzáértõ - másképpen jó - motorkerékpár szerelõnek tartok.

Nem gondolom, hogy hiba nélkül bárki is dolgozik - szép is lenne. Azt viszont továbbra is fenntartom, akinek nincsenek meg meg az alapok pl. a motorkerékpár szerelés esetében, annak nem szabadna azzal foglalkoznia, és fõképp nem a butaságot terjesztenie. És itt nem negatív visszhangról beszélek, hanem alapvetõ tudás hiányáról :-(
    

lajostrom 5516 2016. június 7. 09:15   Válasz erre: 5510
Ebben is Rád hivatkoznék! Csöppet sem az a baj ha valaki fényesiti-írtad.
Nem az elvégzett munkának kellene magát fényesítenie?? Mivel többnyire nem, gyõzött
a marketing, amibõl sosem elég. A másik: (bár az elõbbire sem válaszoltál) találni olyan embert aki mindenkinek megfelelõen dolgozik? Vagy Te! Minden munka életed során pozitív visszhangot kapott? Nem valószínû, de lehet. Ezesetben jogos minden szavad! Szépnapot!
    

lajostrom 5515 2016. június 7. 09:12   Válasz erre: 5510
Ebben is Rád hivatkoznék! Csöppet sem az a baj ha valaki fényesiti-írtad.
Nem az elvégzett munkának kellene magát fényesítenie?? Mivel többnyire nem, gyõzött
a marketing, amibõl sosem elég. A másik: (bár az elõbbire sem válaszoltál) találni olyan embert aki mindenkinek megfelelõen dolgozik? Vagy Te! Minden munka életed során pozitív visszhangot kapott? Nem valószínû, de lehet. Ezesetben jogos minden szavad!
    

piratson 5514 2016. június 6. 22:33   Válasz erre: 5512
Azért szívesen elbeszélgetnék veled személyesen is errõl a témáról ;-) Jó éjszakát!
    

Dipshit 5513 2016. június 6. 21:55   Válasz erre: 5496
Üdv Jani!

Sikerült már az elképzeléseidnek megfelelõ 900-ast találnod?

Az enyém még mindig eladó, bár mióta találkoztunk már jó pár dolgot lecseréltem rajta, valamint újra rendszeres használatban van, és van rajta friss mûszaki vizsga is. http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xj_900_s_diversion-9793699
    

1Laciapu 5512 2016. június 6. 21:53  
Azt inkább hagyjuk, hogy ki mit nem ért.
Egy oldalon keresztül próbáltam elérni, hogy egyetlen kérdésre választ kapjak.
Nevekre, esetleg címekre voltam kíváncsi, semmi többre.
Jó éjt!
    

piratson 5511 2016. június 6. 21:26   Válasz erre: 5509
Látom nem érted a lényegét annak, amit írtam. Én pusztán óvva intek azoktól, akik nem értenek a motorkerékpár szereléshez, csak a mókoláshoz és a sufnituninghoz. Sajna, véleményem szerint a Tasi is ebbe a körbe tartozik. Persze lehet jó szerelõ, mert olcsó, meg mert mindent megberhel....amíg nem lesz ebbõl baj! És akkor vállalja a felelõsséget vagy még azt is messzire letagadja, hogy valaha látta a delikvenst?

Azt kéred, mondjak jó szerelõt. Ok, bár én nem jónak, hanem hozzáértõnek hívom az ilyent. Például a Frecska Jani (a Sportmotoron megtalálod). Volt neki is számos hasonló vitája, tök eredménytelenül :-(((
    

piratson 5510 2016. június 6. 21:14   Válasz erre: 5508
A többi részét is elolvastad amit írtam?

Csöppet sem az a baj, ha valaki "eladja magát" avagy fényesíti a szakmáját, mert a mai világban ez a természetes. A baj az, ha úgy teszi mindezt, hogy agyon ajnározza magát, miközben az általa végzett dologban csak félmûvelt vagy még az sem.




    

1Laciapu 5509 2016. június 6. 19:31   Válasz erre: 5507
Rendben, feladom.
Ha esetleg megszûnne a munkahelyed, elsõ osztályú politikus lennél.
Ennél egyértemûbben nem tudok egy kérdést feltenni, de látom, mindig ki lehet kerülni.
Segáz...

Egy parlamenti riporternek mondta az egyik képviselõ, hogy mit akar, úgyis tudja, hogy nem a kérdésére válaszolok...
    

lajostrom 5508 2016. június 6. 16:08   Válasz erre: 5507
"Jól eladom magamat." Te írtad! Ismersz olyan szakmát ami nem ettõl "fénylik"?
Természetesen a tiedet szívesen elfogadom kivételnek. Az enyémet nem!
    

piratson 5507 2016. június 6. 11:07   Válasz erre: 5505
Igen, láttam az általa feltett videók közül egy jó párat. Pontosan ez alapján írtam, amit írtam. Kérdésem. Ha valaki alapdolgokkal nincs tisztában, akkor vajon milyen munkát végezhet? Másfelõl, ha valaki alapdolgokkal nincs tisztában, a hülyeséget miért kell úgy terjeszteni, mint egy bibliát? Azt gondolom az utóbbi miatt, sokan bedõlnek ennek, fõleg a témában "félmûveltek". Maradva a korábbi példánál. Csak addig imádjuk az orvoslót a köhögésre adott hashajtójával együtt, míg össze nem tojjuk magunkat.

Véleményem szerint, a motorkerékpár szerelés iszonyú nagy felelõsség. Sok, magát kiváló motorszerelõnek tartó, fel sem fogja ezt, mert ha tudná mit is csinál, nem sûrûn lenne nyugodt éjszakája. Csak példaként, akinek gõze nincs a karburátor mûködésérõl, az hogyan állítja be helyesen. És ezzel még nem is csinált olyant, ami közvetlenül a biztonságot érinti. Az ilyenre hogyan lehet rábízni egy totál futómû ellenõrzést? Tudás vagy tapasztalat alapján végezné el? Gondolom ez utóbbi játszana. Én nem merném még a közepes teljesítményû motoromat sem ilyenre bízni :-(

Nem szeretnék ebbe a kérdéskörbe jobban belemászni, de azt gondolom ennyit minimum le kellett írnom. Úgy látom, egyre jobban terjed itthon az a jelenség, jól eladom magam, mint szakember, a béka segge alatti összegért barkácsolok, ezért aztán annyi a kuncsaftom, hogy két hónapra adok idõpontot, és természetesen ebbõl piszok jól megélek.


    

gezasz 5506 2016. június 5. 21:38   Válasz erre: 5505
Beszél néha hülyeségeket, és agresszívan támad ha erre emlékezteted. Valamint nem lehet meggyõzni arról, hogy nem csak neki lehet igaza.
    

1Laciapu 5505 2016. június 5. 21:27   Válasz erre: 5501
Én is találkoztam olyanokkal, akik váltig állították az igazukat, de tényekkel nem akarták igazolni, csak mellébeszéltek folyamatosan.
Tasinak számtalan videója, beszélgetése megtalálható a Neten, fórumokon hozzászól, segít, tanácsot ad több helyen. Általában nem hülyeséget. Sok olyan gépet pofozott helyre, amin többen megbuktak. Na ezek konkrétumok.

Mit írjak még, hogy láthassam a JÓ szerelõket? :)))
    

klimas 5504 2016. június 5. 19:01   Válasz erre: 5502
Üdv mindenkinek!
Eladó lett a zongorám, befejezem a motorozást.
YAMAHA XJ 900 Diversion ´96 -s gép, a bemutatkozó oldalon van kép. Annyi a különbség van alsó idom is azóta. Az óra 48 000 km-t mutat, én 9 700 km-ral vettem a vörösbáróéktól, meg van a könyvecske amit adtak.
A km különbségre garnaciát vállalok. Az utóbbi 3 évben szinte semmit sem mentem. Friss mûszakit csináltatok, nem áttolós helyen.
Adok hozzá 2 kanna Repsol olajat én ezt használtam, talán még egy szûrõ is akad mellé. Levegõszûrõ, gyertya, hátsó féktárcsa tavaly lett cserélve. Amit csinálni kell a gépen, hátsó gumi csere, karbiszinkron, szelephézag kontroll. Ezek ismeretében reális piaci árra gondoltam, de ezt inkább privátban ...Ha érdekel , gyere nézd meg, megállapodhatunk.
    

klimas 5503 2016. június 5. 18:59   Válasz erre: 5502
Na nem arra a linkre gondoltam!!!
    

klimas 5502 2016. június 5. 18:34  
Sziasztok ! Ide is beteszem, hátha érdekel valakit: http://www.motorozz.hu/main.pl?session_id=SESSION_ID&menupage=member&mid=222

Egy nemrég megjelent hirdetés után szabadon: az asszonynak a pénz, nekem a nyugalom kell..))))
    

piratson 5501 2016. június 5. 16:07   Válasz erre: 5500
Hát én találkoztam olyanokkal, akik értik is amit csinálnak. Hogy világos legyek. A köhögésre is lehet hashajtót adni, ami akár el is "mulasztja" a köhögést....de ezzel nem a betegség okát szüntettük meg ;-)
    

1Laciapu 5500 2016. június 5. 07:56  
Akkor módosítok.
Sok év alatt nem láttam jobbat ☺
Ha tudsz, tedd közkinccsé lécci.
    

piratson 5499 2016. június 4. 23:27   Válasz erre: 5498
Ezt én koránt sem állítanám. Mágusnak nagy, de .....
    

1Laciapu 5498 2016. június 2. 21:00  
Jani és Doki!

Keressétek a Taschner Mestert, minden kérdésre válaszolni fog. Õ a legnagyobb mágusa a korabeli lég-olajos gépeknek. A Neten rákeresve találtok elérhetõséget. Aki fészbukozik, ott is megtalálja, akár írhat is neki. Nincs nála jobb!
    

Hr.Geiger 5497 2016. június 2. 20:09   Válasz erre: 5494
Nem hirdotõkés, hanem keményfém lapkás, tehét tök felesleges beletöltened.
Ha hidraulikus konstrukció lenne, nem kéne szelephézagot ellenõrizni-állítani rajta.
    

C.J.Jani 5496 2016. június 2. 20:05  
Üdv Mindenkinek !
900-as Diversion szereléséhez értõ személyt keresek.
Néhány kérdésemre kellene válaszolnia.
Elõre is köszönöm a válaszokat.
    

dreamfactory 5495 2016. június 2. 18:18   Válasz erre: 5494
Én nem öntenék bele mindjárt ilyen szmötyit .

Kuplung is szólhat .

    

FogDoki 5494 2016. június 2. 10:37  
Sziasztok!

Nekem egy XJ900S-es motorom van, most 90.000 km-el. Olajcsere, szelephézag-állítás, karburátor szinkronizálás megtörtént mégis kerepel a motor alacsony fordulaton illetve hidegen. Hidrotõke-tisztító segíthet? Van valakinek tapasztalata vele?


    

piratson 5493 2016. június 2. 06:59   Válasz erre: 5486
Szerintem gyári fekete nem volt. http://www.xj600.szermek.eu/?page_id=18&preview=true&preview_id=18&preview_nonce=6f64068c0c
    

dreamfactory 5492 2016. május 30. 15:42  
Uraim ,

A hétvégén gurultam a 51J-vel , és a fogyasztás a következõ képpen alakult .
Egy tank benzinnel valamivel több mint 300 km-t tudtam elmenni . Az jónak felel meg ? Volt benne falvas-városos , és volt tartósan 100-120 km/h is
    

kacaj 5489 2016. május 24. 22:06  
az enyém graceful maroon azaz kecses gesztenyebarna :D
    

piratson 5488 2016. május 24. 21:44   Válasz erre: 5487
A japcsi nagyon találékony egy fajta, lásd tamagocsi :-)
    

dreamfactory 5487 2016. május 24. 16:09   Válasz erre: 5486
A mature red-re kiváncsi lennék hogyan találták ki :D


    

kacaj 5486 2016. május 23. 23:32   Válasz erre: 5484
http://www.home.foni.net/~marty-mcbyte/forum/farben/farbcodes.html
szinek
    

Hr.Geiger 5485 2016. május 23. 20:34   Válasz erre: 5484
Létezik.
:-)
    

cxkopi 5484 2016. május 23. 19:35  
XJ Divisek!
létezik 600-as divi fekete szinben,-már gyárilag értem.
    

dreamfactory 5483 2016. május 23. 13:34   Válasz erre: 5481
Jah , utánanéztem .

    

piratson 5482 2016. május 23. 11:35  
Mindegy, egy vagy két tárcsás. Mindkettõt lehet állóra fékezni, és mindkettõn meg leh lehet sütni a fékbetéteket - már ha valaki eszetlenül motorozik.
    

kacaj 5481 2016. május 23. 10:20  
96 tól már dupla tárcsás a 600 as is
http://www.motorcycledb.com/Yamaha_XJ_600_N_1996/29426
az enyém 95 ös azon még csak egy van
    

dreamfactory 5480 2016. május 23. 07:13   Válasz erre: 5479
98 utániban nemtudok 600-as duplatárcsásról , csak 900-ban . Persze attól még lehet . Azokat a típusokat nem nézegettem .
    

cxkopi 5479 2016. május 22. 19:38   Válasz erre: 5478
98 utánit dupla tárcsa elöl,stb.
    

dreamfactory 5478 2016. május 20. 20:03   Válasz erre: 5477
A régebbit vagy Divit keresel ?

Ez régiben jó , láttam a hangolását . Garanciát vállalt a javtech-ra a szerelõ .
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xj_600_51j-10170673
... és ez a 73 lovas .
    

cxkopi 5477 2016. május 19. 07:32  
Üdv!
XJ600-at keresek a páromnak, elsõ mocija lesz
tudtok ajánlani jó gépet?:javaslatot mire figyeljek,tanácsokat?
Megköszönök minden segítséget.

    

1Laciapu 5476 2016. május 11. 20:49  
Szerintem a szûkített az a 27LE változathoz való.
    

dreamfactory 5475 2016. május 11. 19:34  
Üdv Mindenkinek !

A következõ dolgot vettem észre . Cserélném a gumiösszekötõket a szívósornál , de két félét találtam . Az enyém 50 lovas ( 37kw ) azthiszem . A gumi ami most van rajta , egyforma lyukú . De ! találtam olyat aminek a belsõ fele szûkítve van . (és azt írja az eladó hogy 37kw-hoz ) . Képeken látszik a különbség .

Szerintetek ?
    

poteka 5474 2016. május 3. 21:07   Válasz erre: 5472
Köszönöm a választ! Nem, de adtál egy remek ötletet és rákerestem, hogy a tartó miféle lehet. Mivel a motorom svájci piacos, gondoltam, hátha német tartót szereltek rá. Kiderült, hogy Krauser (bár nincs ráírva, de olyan), így már meglett a búra is, Krauser K2 indexkbúra néven a németeknél. A tartóm mondjuk nem K2, hanem ehhez hasonló (bár nem pont ugyanilyen).

Ez is 30 euró környékére jön ki. Mégegyszer köszönöm az ötletet!
Amúgy látom korábban volt szó 900-as Divihez való gyári kipufogódobról - engem is érdekelne, ha van valakinek használható állapotban.

Üdv:
poteka
    

gezasz 5473 2016. május 3. 20:16  
ebay van fenn indexbura bár elég drága szállítással együtt 30 euró a pár

http://www.ebay.ie/itm/Z231-GIVI-WINGRACK-NEW-INDICATOR-LENS-A-PAIR-/401067451284?hash=item5d617ba394:m:mYt1PMOOP2L61sT8Qv5m1Fg
    

gezasz 5472 2016. május 3. 20:08   Válasz erre: 5471
Givi Wingrack a tartód? Ha az, akkor szerintem a Givinél kellene nézelõdni
    

poteka 5471 2016. május 3. 19:40  
Üdv az Uraknak,

A regisztrációm régi, de az XJ-fórumon új vagyok. Budapesti székhelyû motoros vagyok, végigjártam a szamárlétrát Rigától MZ-n át a modern motorokig. Tavaly vettem egy megkímélt 97-es XJ900S Diversiont, amin gyári oldaldoboz-tartók és dobozok vannak. Itt ugye a hátsó indexek integrálva vannak a doboztartó konzolok végébe. A konzoloknak nincs baja, de az indexbúrát a szentlélek és némi pillanatragasztó tartja egyben, de sehol sem találok cseredarabot, mert mindenhol az elsõ irányjelzõkkel azonos búrát és karokat hoz fel (esetleg rövidebb karral). Van valami ötletetek, hogy hogy keressek rá - illetve, hogy hol? Az az elméletem, hogy létezik utángyártott/új gyári cseredarab, csak valami más néven (közepes angoltudásom által az összes létezõ kombinációt kipróbáltam). Akár doboztartó konzol is érdekelne kompletten. Köszönöm elõre is a segítséget!
    

dani416 5470 2016. április 9. 21:34   Válasz erre: 5469
igen, xj 900-ra kell. sajnos a belseje és a külseje is lyukas, ráadásul elég nagy a hiány, nem igazán javítható. :-(
    

dreamfactory 5469 2016. április 9. 20:09  
Köszönöm a dícsérõ szavakat !

Kipufogót szerezni nem lesz egyszerû . ( ha xj-re keresed ) A 900-asra még esetleg tudnék .
Javítani nem lehet ?
    

dani416 5468 2016. április 9. 19:44  
Nem tudjátok, hogy hol érdemes kipufogót venni? Kilyukadt és még mûszaki elõtt nem ártana kicserélni, még akkor is, ha most tök jó hangja van. :-)
    

dani416 5467 2016. április 9. 19:43   Válasz erre: 5463
Mostanában divat a retro kinézetû motor. Szépet hoztál ki a szalonból, drága volt! ;-)

Egyébként meg &@#Ð jól néz ki! Nagyon gratulálok a remekmûhöz!!!
    

1Laciapu 5465 2016. április 9. 12:42   Válasz erre: 5463
Na ezt így ahogy van most kéne egy búra alá hermetikusan lezárni és eltenni az örökkévalóságnak. Lássák a népek, milyen csodák is voltak a mi idõnkben. Aztán csak irigykedjenek :)))
    

Hr.Geiger 5464 2016. április 9. 12:28   Válasz erre: 5463
Köszönöm a képeket, sokkal jobban mutat kint a friss levegõn, mint a garázsban! :-)
Gyönyörû lett ez a klasszikus gép, ügyes voltál!
    

dreamfactory 5463 2016. április 9. 12:03  
Noshát kértétek :)
    

dreamfactory 5462 2016. április 8. 21:04   Válasz erre: 5461
Mindenképp fogok normális képeket fényképezni .

Napsütésben azért más lesz .



    

Hr.Geiger 5461 2016. április 8. 21:00   Válasz erre: 5455
Nagyon szép lett!
Megtennéd kérlek, hogy készítesz róla képet természetes megvilágításban is?
Megérdemelné a gép, hogy kitolva a garázsból, napfényben készüljön róla egy egész alakos kép...,persze nem a hétvégén, mert most borús minden.

Elõre is köszi!
Természetesen gratuláció mindenhez! :-))

    

dreamfactory 5460 2016. április 8. 21:00   Válasz erre: 5458
Igen , most jöttem be , ráültem , beindítottam .... Pedig 2100 óra van ...

    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22125
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők