szil | 4552 | 2008. október 7. 01:29 | Válasz erre: 4547 |
Jose! én marasztallak!az éjszakai olvasgatásomat mindig feldobod, (dobjátok). (a meló után kikapcsol a fórum) |
szil | 4551 | 2008. október 7. 01:24 | Válasz erre: 4545 |
szia Junior! az xj-hez gratulálok, a jawa se csúnya sõt!!! |
Vilman | 4549 | 2008. október 6. 16:30 |
Benéztem az FJ1100-et pajtások. :( A drága tulaj visszalépett az eladástól, úgyhogy sasolhatok más gépek után. Van egy szép FZR 1000 Exup itt a Bakonyban, mostanában elég sokat gondolok reá... :) |
Jose | 4548 | 2008. október 6. 14:18 | Válasz erre: 4545 |
Én mint leköszönõ, át is adom jelképesen a stafétát.:-)))
|
Jose | 4547 | 2008. október 6. 14:15 | Válasz erre: 4544 |
Vasmadár az van, csak már én nem leszek az XJ Brigád tagja. Megköszönném, ha maradhatnék :-))Lehet, hogy egy kicsit ritkábban fordulok majd a fórumon elõ,de igyekszem és ha lenne szalonna sütés ( bár XJ nélkül) akkor mennék. A kiszemeltet talán szerda vagy csütörtök délután magamhoz vehetem. :-) |
Lentus | 4546 | 2008. október 6. 10:18 | Válasz erre: 4545 |
De szép az a Jawa!!!!! Az enyémet Szombathelyrõl Nyíregyházára adtam el, de elõtte többször körbejártam vele az országot :) Sok sikert az xj-hez, nagyon jó típus az!!
|
Junior | 4545 | 2008. október 6. 08:59 |
Hát Sziasztok! Én is remélem, hogy jó gazda leszek. A Vasmadár Békéscsabára költözik, de elõfordul majd Budapest országban is, meg sokfelé. Akárki lát, integessen, szólítson le, igyunk egy kávét vagy ami jól esik. Minden tanácsot, segítséget szívesen veszek, még sosem volt Yamahám, és madaram sem. Bemutatkozásként: Médiával és marketinggel foglalkozom, jelenleg színházat menedzselek, gyerekkoromban hajógépész voltam, talán az olajcsere még nem fog ki rajtam. Ennél nagyobb motorral még nem estem, már csak a kedélyes nyugodt gurulás esik jól. Üdv mindenkinek. Jr. |
szil | 4544 | 2008. október 6. 01:26 |
Jose! azért még a mindennapos hozzászólásaidtól nem kell megválnunk ugye? (hogy nincs Vasmadár.) |
Jose | 4543 | 2008. október 5. 20:18 |
Hali! Tájékoztatlak Titeket, ha ezek után látjátok a Vasmadarat, akkor nem én ülök rajta.Új gazdának ajánlottam a fórumot és a többit rá bíztam.Remélem jó gazda lesz. ![]() |
Jose | 4541 | 2008. október 1. 08:21 |
Még hogy nincs lelke a gépeknek?! Tegnap hazafelé sikerült összeszednem egy jóképû vékony, ám hegyes csavart a hátsó gumim futófelületébe.Megsértõdött a Vasmadár az értékesítés miatt? Holnap reggel vihetem gumi cserére :-(( Amikor betettem a vasat a melegre láttam a recében egy fényes kis pontot.Óvatosan megpróbáltam kicsavarni és már jött is mellette a levegõ.Vissza is csvartam, hogy legalább a gumizásra el tudjak gurulni. Vilman! Tegnap Ti repültetek délután a falun keresztül? Pont a gumimmal voltam elfoglalva, amikor XJ hangra lettem figyelmes, de mire kiléptem a kazánházból, addigra a falu határánál volt a csipet csapat. :-)) |
Vilman | 4540 | 2008. szeptember 30. 23:31 |
Na eggen ez így megy néha...szegény Imo :) Hát én is remélem hogy jót gurulunk ! |
Jose | 4539 | 2008. szeptember 30. 11:42 | Válasz erre: 4537 |
Még a "nagy " szalonnázás után hívott.Nagy építkezésben vannak.Tetõ le, tetõ fel és ott segített.Azóta nagy csend.Gondolom munka meg a család és a helyi motoros haverok leszívják az idõt. |
Jose | 4538 | 2008. szeptember 30. 11:39 | Válasz erre: 4536 |
Most nem lesz szombaton, csak vasárnap.9-tõl egészen késõ délutánig.A Pitykemotor egy fix oktató bázist csinált Szentkirályszabadjára a déli végre.Megközelítés az Almádi felé vezetõ útról.Lesz lehetõség állítólag tesztmotorozásra is.Én is csak feltételesen írtam, mert az eddigiek szerint vasárnap jönnek a Vasmadárért.Ha jönnek érte, akkor viszont én sem tudok részt venni rajta. Vasárnapra egyenlõre esõmentes idõt mond.Biztos jót gurigáztok. |
Jose | 4535 | 2008. szeptember 30. 08:41 |
Szép õszi napot!Nagyon érzékelhetõ a belassulás itt a topikon is.Örömmel állapítottam meg ma reggel, hogy többen használják még ilyenkor a motort, mint tavaly.Háromszor is inthettem motoros kollegának.Tegnap délután meg átjárattam az Öcsém Hornetjét és vagy egy tucat motorossal találkoztam.Egy dobozos bordó szerÛ Divivel is szembefutottam.A vasárnapi szenkirályszabadjai oktatásra megy(jön) valaki? Egész napos program ebéddel 2000 magyar forintért.Szakszerû oktatást ennyiért nem kap máshol senki.
|
Jose | 4533 | 2008. szeptember 25. 18:38 | Válasz erre: 4532 |
Már van itthon valaki. :-)) Hurrá holnap péntek és megint motorozás melóba.Hát az állatkert nem kicsi az biztos.:-((Ha valamit közszemlére teszel, azon pedig csámcsoghatnak. Ez normális szerintem.Ne bánkódj! ;-)
|
Vilman | 4531 | 2008. szeptember 24. 17:25 |
Hát, egyenlõre még megvan a sárkány... Az eddigi érdeklõdõkrõl csak annyit hogy nagyobb az Isten állatkertje mint gondoltam. Az egyik lakkcipõben meg öltönygatyában jön motort próbálni, a másik meg kiprédikálja a motoromat a blogjában. Áh, lehet hogy beszámíttatom. |
Jose | 4530 | 2008. szeptember 24. 08:41 | Válasz erre: 4528 |
Nálam az eladásnál egy kicsit felgyorsulni látszanak az események.Tegnap volt próba és szombatra bejelentkezett egy másik jelölt, aki motorral szeretne haza menni.Valami tapolcai honda és a Vasmadár közül akar választani.Azt tudom, hogy az irányárból csak minimálisat engedek.Tudom, hogy minden ok rajta és legfeljebb a jövõ héten még én cserélem benne az olajat aztán mehetek még vele bólyázni.:-) A Deauville válogatásnál is az a baj szerintem, hogy a jelenlegi állapothoz hasonlítom és így egy kicsit nehéz a kiválasztás. |
Jose | 4529 | 2008. szeptember 24. 08:29 | Válasz erre: 4527 |
Micsoda ötleteid vannak! :-)) Szerintem nem lenne egy siker történet a megjelenése miatt.A kerékre majdnem egy akkora bordás keréknek kéne felkerülnie, mint maga a felni.Ez egy chopperen elmegy, de egy Divin hát nem tudom.Nem vagyok biztos benne, hogy a nép ezért az alkatrészért betörné a bejárati ajtót. Kicsi tételben az alu ára és a kivágatása miatt nem lenne a legolcsóbb az tuti és akkor máris Berbernek lenne igaza.Hát meg lehet ezt engedni? :-DDDDDDDDD Én kérek elnézést!! ;-))
|
antpeter | 4528 | 2008. szeptember 23. 19:45 |
Hi Vilman Látom Neked is megmarad a jó kis XJ.Valamelyik nap láttalak vele. |
antpeter | 4527 | 2008. szeptember 23. 19:42 | Válasz erre: 4517 |
Sziasztok Ez a szíjas meghajtás jó dolog,érdemes lenne vele foglalkozni.Szerintem üljetek össze Jose-val számoljatok,tervezzetek,és csináljatok egy átalakítószettet motorra-lánc helyett szíjhajtásra.Jó költségvetéssel nyereséges is lehetne.Egy jó szakdolgozat is kijönne ebbõl a témából.:-) |
Jose | 4526 | 2008. szeptember 22. 20:37 | Válasz erre: 4525 |
Egyenlõre a típust tudom és az Honda Deauville. Most hétvégén is néztem egyet (8 éves), de ha õszinte akarok lenni, akkor ugyan azt kellene vele csinálni, mint az XJ-vel ( ami 25 éves!!!!) amikor megvettem, így nem az lesz a választott.Nem fogom elkapkodni az új jövevényt.Ha esetleg elviszik a Vasmadarat és nem lesz még másik jelölt, akkor hiányérzetemet az Öcsém Hornetjével enyhítem, amíg nem veszik meg azt is:-)).Szeretnék azért még a szentkirályszabadjai oktatáson részt venni vele.Az érdeklõdõk aktivitását figyelve ez még menni fog :-)) Össz:3 tel+ 1 robogó csere ajánlat ráfizetéssel. Röviden ennyi az eladási storry :-)) Nem zsákban árulom a macskát :-))) |
Yami | 4525 | 2008. szeptember 22. 19:49 |
Heló!Jose milyen új vasat néztél ki magadnak?láttam a másikat meghirdetted,bárki veszi meg jól jár vele.
|
mazsi33 | 4524 | 2008. szeptember 22. 17:38 | Válasz erre: 4523 |
Hát köszönöm szépen a tanácsokat megfogadom,hát nem tom mikor lessz pénzem megint egy garnitúrára,de ha meglessz számitok a segítségetekre!!!!!!Még ha utánvéttel is kapnám meg olcsobban úgy is megérné,de nekem a srác az angyalba Miskolcon ezt mondta hogy ennyi....
|
Jose | 4523 | 2008. szeptember 22. 16:00 | Válasz erre: 4522 |
Az elsõ ára 22e, a hátsó kerek 30 volt baráti áron az XJ-re, tehát majdnem olyan mint a Trabantnál volt a teletank.Én sem egyben cseréltem, de amikor egyben volt a garnitúra, azt bizony megérezni.Olyan lett a kanyar vétel és a lassú menetes lavír, mint még soha. Az elsõ nekem is kagylós volt, így a teló felújítást követõen lett gumizva.Most második szezonos az elsõm és semmi bizonytalanság. :-) |
B_Jani | 4522 | 2008. szeptember 22. 15:50 | Válasz erre: 4520 |
Még ide is... :-) "Ha nem párba veszed ,melyiket érdemes elõször cserélni?Az elsõt v.a hátsót? " Válasz: Amelyik kopott. Ha a kopás, ráncosodás, kagylósodás (elsõ gumi esetén) vagy sérülés nem indokolja a cserét, akkor várd ki amíg meg van a lé a pár gumira. Felteszel egy pár komolyabb gumit a gebére és meglátod paripa lesz belõle. Mint ha új motoron ülnél. Nem vicc! Tudom, hogy nem sok tapasztalásod van gumi ügyben, de rögtön érezni fogod a különbséget a Pneumant (bocsánat, most már Heidenau) után. :-) Mellesleg a lentebb említett 60 ezret egy pár gumiért az XJ-re kicsit sokallom. Télleg ennyi? Én szétnéznék még kicsit, mert még a GS-re is meg lehet 50 körül venni egy párat. |
B_Jani | 4521 | 2008. szeptember 22. 15:40 | Válasz erre: 4509 |
Hali! "...És mire kell ilyenkor jobban figyelni???:-)..." A falevelekre... nem vicc! Nincs olyan gumi, amivel ne dobnál egy hátast. Nagyon óvatosan a szerpentineken. A vízátfolyások is óvatosságra késztetnek. Ugyanis õsz lévén nem sima víz az, hanem már sáros trutyi, és hamar eldobja a motort, fõleg ha megijedsz és még rá is segítesz kicsit. "...mennyi idõ kell kb. hogy felmelegedjenek és úgymond jobban tapadjon..." Utcai körülmények között átlagos motorozásnál nincs nagy jelentõsége a gumi melegítgetésnek. Bár kétségtelen, hogy a szerpentines részek elõtti kigyóztatás egyrészt segít a gumi szélére felragadt trutymót eltüntetni, másrészt azért némi hõfokemelkedést is okoz. De ez csak közvetlenül a kanyargós szakasz elõtt érvényesül, mert a gumi ugyan hamar melegszik, de képes hamar le is hûlni. Jó megoldás lehet az is, hogy a szerpentinen az elsõ 2-3 kanyart óvatosabban, majd utána már mélyebben veszed. A kanyarba belépõ és kilépõ gumi hõmérséklet különbsége 30-40 celsius is tud lenni egy átlagos képességû motoros alatt is. Kell a jó gumi, megéri. mindenképpen olcsóbb mint a fekete nejlon zsák amit a villogós kocsiból szednek elõ. Üdv! |
mazsi33 | 4520 | 2008. szeptember 22. 13:34 | Válasz erre: 4518 |
Ha nem párba veszed ,melyiket érdemes elõször cserélni?Az elsõt v.a hátsót?
|
Jose | 4519 | 2008. szeptember 22. 12:23 | Válasz erre: 4517 |
:-))))))) Már megint nem teljesen értek egyet :-DDDDDD.Ha kiszámolom, hogy egy láncos megoldásnál a csere intervallum kb 25.000 km és nem csak a láncot illik cserélni.......A szíjas megoldásnál nekem is 70.000 km utáni cserérõl van tudomásom (ismereteim hiányosak ), de csak a szíjat cseréled elvileg és a kerekek nem kerülnek eldobásra.Egy átlagon felüli éves 10e-nél az adott idõre lebontott költségem több szerintem a láncos (fém a fémen) megoldásnál.A láncoknál kitalálnak ilyen olyan marketinges fogásokat lsd O gyûrûs meg valami kereszt vagy mi, de az utcai motorokon ezek a megoldások teljesen extráknak minõsûlnek.Arról nem is szóltam, hogy 2,5 évente (aki nem tudja maga megcsinálni) szervíz ktg., míg a szíjnál laikus is meglátja, ha gond van vele és várhatóan 7 év múlva kell vele egyszer foglalkozni. Szerintem. ;-))) |
Jose | 4518 | 2008. szeptember 22. 12:10 | Válasz erre: 4516 |
Hát igen! Sajnos nem a legolcsóbb típus a Metzeler.Én sem tudtam párban cserélni.Nekem az elsõ volt két éve és a hátsó pedig idén tavasszal cserélve.Az elsõ idõkben nem is voltam vele teljesen elégedett.Most azt látom, hogy közel azt tudja +35-ben mint +10 ben esõs idõben.Ez viszont jó.A magasabb sebességnél sincs vele probléma bás mostanában csak max 160-ig tudok nyilatkozni.
|
Berber | 4517 | 2008. szeptember 22. 11:58 | Válasz erre: 4515 |
Jó OK. Még valami nem indokolja a fogasszíjat, az az, hogy a lánc sokkal olcsóbb megoldás. A szíjnak tudtommal 50-70 eFt-os ára van, és a futása is kb. 50-70 ekm. Ez persze rendesen, tipusonként változik, de a tény az, hogy nem olcsóbb...
|
mazsi33 | 4516 | 2008. szeptember 22. 10:59 | Válasz erre: 4513 |
Nekem erre volt lóvém ,meg nem is igazán értek a gumikhoz :-)))))(a motoréhoz),elötte metzeler volt rajta de ezer éves,és annak db-ja 30 rúgó lett volna + a szerelés.Ennyim meg nem volt:-(((
|
Jose | 4515 | 2008. szeptember 22. 07:59 | Válasz erre: 4514 |
Nem osztom teljesen a tanaidat, mert egy szíjhajtásnál nem kell az egész szíjkereket acélból gyártani.Elég hozzá egy alu tárcsa, amin egy bordás sajtolással acél koszorú használati felületet hoznak létre.Olyan hiper meg szuper anyagok és megoldások vannak már a technika terén, hogy akkor sem értem a menager konstruktõrõket, hogy miért nem kreatívabbak.Biztos ebben is a pénz van és az új Divinél is a fõ szempont a raktáron lévõ ( bevált) alkatrészek elhasználása volt. Gumik. Csütörtökön le kellett mennem Zalakarosra és onnan pedig tovább Lentibe és vissza Zalakaros.A Metzeler nekem teljesen jól vizsgázott, bár a 75-ös út, olyan mint amin még az ellenállók közlekedtek a határ környékén (sz@r).Amikor elindulok én egy kicsit kígyóztatni szoktam a motort, ilyen hûvösebb idõben az üzemi hõfok mielöbbi elérése miatt és akkor aránylag jó is.Hazafelé volt egy enyhe hátsó kerék csúsztatásom Révfülöp belterületen, de azt nem a gumi rovására írom.Elöttem több autó (cammog) 50 helyett max 30-val ezért index ki balra mivel szembõl senki.Hát ekkor úgy gondolta a sorban második autó, hogy 2 méter múlva õ balra letér.Mivel az ilyen hírtelen indexelõk nem arról híresek, hogy belenéznek a tükörbe kanyarodás elött, így integráltan próbálam fékerõm maximumát kihasználni.A lábamban viszont az ABS biztosítéka kioldott, így gyengéden a hátulját csúszkálásra kényszerítettem de sikeresen visszatértem az oszlopba és haladtunk békésen tova.Hozzáteszem, hogy szemerkélõ esõben volt szombaton, tehát maximálisan 5 pontot adok a Metzelernek.Szívtam a fogam amikor megvettem és Kilajsanyi erõteljesen fikázta, de lehet, hogy 100000-es javítási költségtõl és sok kellemetlenségtõl óvott meg azzal, hogy nem beszitált, felúszott, hanem arra ment amerre én akartam.A fék minimális felengedése közepette ismét kjezelhetõvé vált és jöhettem tovább haza. Bocsi a szófosásért! :-)) |
Berber | 4514 | 2008. szeptember 22. 07:27 | Válasz erre: 4504 |
Jose, a szíjhajtásnál, a relatíve gyengébb szíj miatt, a húzóerõ csökkentésére nagyobb szíjkereket kell felpakolni. Ez a hátsókeréken igen nagy sújtöbletet okoz a gyakorlatilag pengényi, és fele akkora lánckerékkel szemben. Már ígyis nehezebb a motor vagy 30 kg-al... A nagyobb teljesítmény és súly, megemelkedõ fogyasztást is jelenthet. Amúgy valahol azt olvastam, hogy alu vázas. Most acélt ír... Sok itt még a változó. Annyira meg a lánchajtás sem igényes, amennyire szapuljátok. Igaz, hozzá kell nyúlni, de máshoz is egy motoron. A lánc csak egy tényezõ. Egyébiránt nem a szivem csücske az uj gép, valahogy nem. Bocs. Attól hogy Divi, még nem. |
Vilman | 4513 | 2008. szeptember 21. 19:54 |
Az igazság az hogy nekem pont egy éves a Heidenau garnitúra az XJ 900-asomon, és SOHA TÖBBÉ nem veszek rá ilyen gumit. Nem bírja se a hideget, se a meleget, se a nagyobb sebességet. Itt a 130 Km/h fölötti tempóra gondolok. Az elsõgumi egyszerûen képtelen tartani a formáját. Az olyan könnyebb és kisebb teljesítményû motorokra, mint az MZ, Jawa-ra való ez a fajta gumi... Aki ilyesfajta árú gumit akar, szerintem válassza a Barum Mitas-t. UFF ! |
mazsi33 | 4512 | 2008. szeptember 21. 18:41 | Válasz erre: 4511 |
De nekem eddig semmi problémám nem volt a gumival,szerintem a hideget nem jól tûri ..szerintem...
|
mazsi33 | 4511 | 2008. szeptember 21. 18:39 | Válasz erre: 4510 |
nekem is Heidenau van rajta kb 2 hónapos,és 110-nél már rendesen rázta a hátsómat brrrrr...szar volt
|
makimi | 4510 | 2008. szeptember 21. 18:32 | Válasz erre: 4509 |
Szia. Én ma megtapasztaltam, hogy milyen a guma hidegben(bár városban szépen kanyargózott). 10 perccel az indítás után már 160-on volt a mutató, és egyszer csak elkezdett rázni, a halálfélelmet hozva rám. De ez lehet, hogy nem az õsz miatt van, hanem a gumim nem bírja a nagy tempót. Bár új, de mégiscsak olcsó Heidenau. Lehet tavaszra le kéne cserélnem valami jobbra. |
mazsi33 | 4509 | 2008. szeptember 21. 18:15 |
Hali!!Olvastam egy m. újságban hogy ilyenkor õsszel elég furon viselkednek a gumik, mennyi idõ kell kb. hogy felmelegedjenek és úgymond jobban tapadjon?És mire kell ilyenkor jobban figyelni???:-)
|
Jose | 4506 | 2008. szeptember 20. 19:05 | Válasz erre: 4505 |
De nekünk az lenne :-)))) Ez persze nem zavar senkit? ! :-(
|
Vilman | 4505 | 2008. szeptember 20. 14:34 |
A szíj nem igényel láncspray-t, és cserélni sem kell csak sérülés esetén. Nem biznisz nekik. :)
|
Jose | 4504 | 2008. szeptember 17. 08:17 | Válasz erre: 4503 |
Egyet viszont nem értek,de nagyon.Ha minden áron könnyíteni akarnak, akkor miért nem dobnak rá fel egy szíjjat a mocsok, hangos, nehéz, karbantartást igénylõ lánc helyett? Vagy ez már megint egy naív kérdés? Túl nagy busines az alkatrész forgalmazás?Akkor itt ki is figyeli a fogyasztók igényeit? |
Spapa | 4503 | 2008. szeptember 16. 17:48 |
A jövõ!:-) "http://www.motorinfo.hu/news_new.php?nid=7574&cat=&mid=1003" |
Vilman | 4502 | 2008. szeptember 16. 16:53 |
Jose : "A srác leírásában teljesen magamra ismertem" Én is. TELJESEN. :) |
Jose | 4501 | 2008. szeptember 16. 14:33 | Válasz erre: 4500 |
Hát ez aztán a beszámoló ! Teljesen élvezhetõ és a mai valóság.Berber kolléga tud még ilyeneket írni, ha formában van ;-)) A srác leírásában teljesen magamra ismertem, amikor kerestem valami motorozható járgányt.Bevallom, hogy a jelenlegi XJ volt az utolsó a kinézett alföldi körömnél, mert elsõre én is otrombának, nehéznek, öregesnek tartottam.Az elötte kipróbáltak után viszont azt mondtam a próba után, hogy ez kell.Volt olyan zzr aminek a hangját sem hallgattam mer, mert a burkolatokban állt az olaj és a kép pedig igen sokat csalt.Nehéz ügy az eladóknak, de a vásárlóknak talán nagyobb a lecke. |
Lentus | 4500 | 2008. szeptember 16. 11:22 |
igaz hogy nem 600, de xj!! "http://totalbike.hu/magazin/fillertura/"
|
druszi | 4499 | 2008. szeptember 14. 19:53 |
Sziasztok! Kz barátom rám gondolt a fesszabályzó ügyben. Szóval ugyanezek a tünetek voltak nekem, az elején még nekem is mértek töltést, de bemelegedve már meg-megszünt.Egy két túrát is megcsináltam vele így, de a vége az lesz hogy menetközben lemerül az aksi. A végén már a motor beindítása után 1 perc mulva megszünt a töltés teljesen.12ezerért csináltak nekem egy újat. Házi gyártmány de mûködik.
|
Anaquin | 4498 | 2008. szeptember 14. 16:14 |
Sajna ez nem fordulatszám-függõ, teljesen esetleges és éjjel rohadt idegesítõ tud lenni.Asszem mérek töltést rajta meg üresjárati kapocsfeszültséget aztán csak rájövök valahogy.Köszi a segítséget!
|
szil | 4496 | 2008. szeptember 14. 01:22 |
nekem az aksim kezdett tönkremenni és akkor csinált így, fordulatszámtól függött.
|
Jose | 4495 | 2008. szeptember 13. 20:06 | Válasz erre: 4493 |
Szerencsére saját tapasztalat nincs, de fesszabályozó, de az akkunál a sarukat azért még elötte megpillantanám nincs-e meglazúlva |
KzRider | 4494 | 2008. szeptember 13. 16:47 | Válasz erre: 4493 |
szia!egy barátomnak pont ez volt a jelenség.fesszabályzó hiba lett a vége 16000ft lett a javitás a vége posta nélkül.
|
Anaquin | 4493 | 2008. szeptember 13. 10:00 |
Sziasztok Kéne egy kis segítség hátha van vkinek ilyen jellegû tapasztalata.Szóval pár hete azt vettem észre hogy éjjel a lámpa fényereje változik (villog),Elõször azt hittem az izzó a rossz de a mûszerfal világítás is ugyanezt mûveli.Generátor vagy fesz-szabályzó? bár én inkább az utóbbira tippelnék.Hátha vmelyikõtöknek volt hasonló tapasztalat.. |
KzRider | 4492 | 2008. szeptember 12. 22:08 |
Egy barátom eladja a gépét ime a hirdetése: Yamaha Típus: XJ 600 S Diversion Évjárat:1994 Feladó: Laca Telefon:06702031368 Ár: 469000 Ft Leírás: 10 hónap mûszakival, csak túrázásra használt motorkerékpár extrákkal( hátsó 48L-es doboz ,gyári bukócsõ) gondos gazdától teljesen leszervizelve eredeti gyári állapotban 61000Km-el eladó. Személyesen látva nem fogsz csalódni mert mûszakilag teljesen rendben van apró használati karcokkal de ez a korral jár :)Bármi kérdésed van hívj mert nagyon ritkán jutok nethez. Képek az apró rovatban. Hát ennyi.kösz hogy elolvastátok. Szép napot! |
braszko | 4491 | 2008. szeptember 12. 21:48 |
1 hetevettem 1 bulldogot.Yamahát.Használtan vettem kereskedésbõl.azota csak 530km tettem meg de már behalt a szabadonfutója a gépnek,kérdésem a következõ.Mint rejtett hiba-e?vagy nem! valaki infót? |
braszko | 4490 | 2008. szeptember 12. 21:44 |
Hali!Van még valaki?Kérdésem lenne ill.segítség kéne.Kaphatnék?
|
antpeter | 4489 | 2008. szeptember 12. 21:40 |
Egy kicsit ez a holnapi idõjárás elõrejelzés aggaszt,bár nem akarok vészmadár lenni.Én munka után megyek
|
Jose | 4488 | 2008. szeptember 12. 18:32 |
Hogyan leszünk a holnapi sütögetéssel? Találkozó a zirci gazdaságosnál déli 12-12,30 körül? Vagy nem? Vagy de?
|
Jose | 4486 | 2008. szeptember 12. 08:31 | Válasz erre: 4482 |
A karbi úszóházból a benzin leengedése évente ajánlott ezeknél a régebbi típusoknál, mivel a tankból apró biz+baz bekerülhet a rendszerbe.A mûanyag tankosok már ennyivel könnyebben vannak.A karbi szinkron pedig két évente ajánlott.A tank szûrõjét én mind a két télen keszedtem eddig és volt rajta dzsuva az aljára tapadva. |
NOrbixj | 4485 | 2008. szeptember 12. 07:03 |
De 18-as :( van egy heidenau gumi nagyon olcsón,jó lett volna :( köszönöm a gyors válaszod ! megértettem!
|
Berber | 4484 | 2008. szeptember 12. 06:55 | Válasz erre: 4483 |
Nem 18-as a felnid? Mert nekem és álltalában az xj-en ('92-'03) 18-as. Ha ettöl eltér nem tudok segíteni, de ha nem akkoir NEM tudod felrakni. Ami még garantáltan felmegy az a 140/70-18-as méret. Ennél szélesebb nem ajánlatos, mivel hiába fér el a villák és egyebek között, a felni elégtelen szélessége miatt az oldalfalak befelé dõlnek, és a stabilitás nagy mértékben kezd romlani. Már a 140mm szélesnél is a gumi profilja kisebb sugaru, tehát nem a tervezett döntés-futáspont páros lép fel, de ez nem zavaró, csupán a majrécsík marad szélesebb. azonos bedöntés mellett. Ugyebár nem, a megfelelõ szélességû felnire tettük fel, ezért szûkebbre van fogva a felninél, ettõl rövidül a sugár. Tehát ha nem látványmotort akarsz, NE tegyél fel 5-6%-nál szélesebbet, vagy cseréld a felnit megfelelõre! |
NOrbixj | 4483 | 2008. szeptember 12. 06:33 |
Sziasztok Nem tudja valaki véletlenül hogy egy 150/70/17-es gumit betudok rakni egy 92es XJ-be? köszi |
mazsi33 | 4482 | 2008. szeptember 11. 20:47 | Válasz erre: 4481 |
Hát akkor megnyugodtam,de azér megnézetem szerelõvel beállitja a karbikat,mert egyre gyakrabban rángat meg köhög.:-))köCCe
|
szil | 4481 | 2008. szeptember 11. 20:39 |
az én650-esm megette városban a 6,5-7l túrán 5,5-6l.habár nem sok kompresszióm volt,most lettek kicserélve a tömítéseim és karbimat is rendbe rakták.azóta 1/2l kevesebb, habár még nem mentem vele sokat.
|
Jose | 4480 | 2008. szeptember 11. 20:10 | Válasz erre: 4479 |
Nekem a 750-es napi használatban 6,5-7 liter.Túrán viszont 5,5 dobozokkal, két fõvel.A 24 óráson 5l-nek nem nagyon volt föle
|
mazsi33 | 4479 | 2008. szeptember 11. 19:18 |
Hali !Általában mennyit kéne fogyasztani egy xj650-esnek,városi+országúti közlekedésnél?
|
TeeJay | 4478 | 2008. szeptember 11. 12:56 | Válasz erre: 4458 |
Le vagy maradva pici csillag. Ezt a képet már 08.27-én betettem ide. :)
|
Lentus | 4475 | 2008. szeptember 10. 19:08 |
Sziasztok! Hátha érdekel valakit: zia! xj 900: Egy pannonia eleje van benn ha jobban megnézed a képeket, hogy lehessen tolni :) Megvan hozzá a görbült alkatrész is, meg a kerék stb.. az ára igy 120e. "http://www.kep.tar.hu/lentus/50573791#2" Ezen kívül van egy szinte múzeumba illõ állapotú xj 750 is szintén papírok nélkül egyben hibátlan motorral, hibátlan állapotban ez 150e. Vas megyében, Szombathely mellett. A 750-es lábon vihetõ ha hoz valaki magával akkot meg egy rendszámot :) errõl képek: "http://www.kep.tar.hu/lentus/50573789#2" |
Vilman | 4472 | 2008. szeptember 10. 11:43 |
Nekem jó lesz a FJ is. :) Ja hát a nyárssal talán el tudok kínlódni én is... :D |
Jose | 4471 | 2008. szeptember 10. 10:43 | Válasz erre: 4470 |
jÓ REGGELT! :-)))))))))Az FJR marad csak választási lehetõségnek NEKED . Ha még mindíg nem érted, akkor a kardomba dõlök. Mire megérkeztek lesz tûz, meg alapanyag és a fõzés abban kimerül, hogy a tûz fölé tartod az általad ízlés szerint összeállított kompozíciós nyársat. Menni fog! Én bízom benned. :-DDDD |
Vilman | 4470 | 2008. szeptember 10. 09:58 |
Mi marad az ? Mit kéne látnom ? Nem vagyok képben... :) Ja és én nem tok fõznyi... |
fishbence | 4469 | 2008. szeptember 10. 09:39 |
Megvan a szélvédõs változat is, megfigyelhetõ az onroad.hu hírei között vagy pl az amerikai yamaha honlapon. Nemrossz, bár kicsit rövidkének tûnik az egész motor.
|
Jose | 4468 | 2008. szeptember 10. 08:49 | Válasz erre: 4464 |
Nálad már van hozzá szélterelõ is? Én úgy látom az ülések kiképzésébõl, hogy a "kis"túra kategóriából kidobták.A japók biztos azt szeretnék, hogy aki túrázni szeretne az vegye meg az FJR-t. Vilman! Már tényleg az marad.Látod? :-)) |
Macko | 4466 | 2008. szeptember 10. 08:45 | Válasz erre: 4464 |
Ja, hozzáteszem, hogy a gyári prezentáció teljesen más motort mutat be, mint az újságok korábbi elképzelései... :o)
|
Jose | 4465 | 2008. szeptember 10. 08:44 | Válasz erre: 4458 |
Majd ha tesznek rá szélvédelmet, akkor lesz az jóóóó.
|
Macko | 4464 | 2008. szeptember 10. 08:44 | Válasz erre: 4461 |
Magyarul is. "http://www.onroad.hu/motor/hirek/1228/" |
Jose | 4463 | 2008. szeptember 10. 08:43 | Válasz erre: 4460 |
20-án nem megyek, hanem jövök :-))-Zalakarosról- és örülök majd a fejtágítás után a családomnak.
|
Jose | 4462 | 2008. szeptember 10. 08:41 | Válasz erre: 4456 |
Persze, hogy aktuális. Szerintem találkozni kéne szombaton 12-kor a zirci gazdaságosnál, aztán onnan az esetleges bevásárlást követõen elfoglaljuk a pihenõt a sütögetéshez.Én viszek egy kis száraz fát is mint az elmúlt évben. Antpeter és Vilman meg csatlakoztok hozzánk.A kaját Nektek kell ám elkészíteni! :-)Ne is próbálkozzatok azzal, hogy jó lenne ha ............... |
Berber | 4461 | 2008. szeptember 10. 08:02 | Válasz erre: 4458 |
Beszarás! Csak megjött az eszük! Vagy ement? Ez vízhûtéses,teljesítmény gép kinézetû darab, de térhálós acél vázzal, ami stabil, hosszú élettartam. Teccik is...
|
szil | 4460 | 2008. szeptember 10. 00:43 |
20.án szombaton nem mentek valamerre? engem még mindig nagyon vonz a bükk.csak nem nagyon van kedvem egyedül menni! (Gyöngyös-24-Eger-25-Felsõtárkány-Bükkszentkereszt-Miskolc- vissza) |
szil | 4459 | 2008. szeptember 10. 00:34 | Válasz erre: 4453 |
ÁÁÁ bizti nem mert akkor igaz reggel tudnék írni és aztán átaludnám a napot motorozni meg nappal szeretek.
|
krisztian.fz6 | 4458 | 2008. szeptember 9. 21:00 |
"http://www.motorradonline.de/news/yamahas-neues-naked-bike---xj-650-diversion.307894.htm" a 2009-es XJ 650 |
Vilman | 4457 | 2008. szeptember 9. 20:52 |
Oké Antpeter, megyünk együtt. Jól van Jose, nem blokkÓlom... :D |
antpeter | 4456 | 2008. szeptember 9. 19:56 |
Sziasztok A szombati program még aktuális?Vilman,akkor jössz?Én 2és fél 3 körül tudok indulni Eplénybe. |
Jose | 4455 | 2008. szeptember 9. 13:02 | Válasz erre: 4454 |
Nem vagyok én sem ám örökké optimista, de igyekszem így felfogni a dolgokat és ezidáig úgy érzem, hogy segített.Igaz, hogy én is szerettem volna a haverommal motorozni már 18 évesen, de két éve tudtam csak megvalósítani.Mindennek oka van.A testedet meg az agyad irányítja......... Ne blokkóld!
|
Vilman | 4454 | 2008. szeptember 9. 10:05 |
Á, Jose, az örök optimista...semmi sem jobb így reggel mint egy pár jó kis pozitív hullám... :)
|