Jose | 4453 | 2008. szeptember 9. 07:39 | Válasz erre: 4449 |
Köszi! :-) Vilman! Sose mond, hogy soha! Ilyen fiatalon még az egész élet elötted és ha arra nézel 'hol az XJR-ek vannak, akkor még lehet. Szil! Az sem lenne jobb, ha egy éjszakai bárban fõznél, nem?Vagy mégis? |
szil | 4452 | 2008. szeptember 9. 00:53 | Válasz erre: 4436 |
Yami! elektromos dolgokhoz van komplett kapcsolási rajzod?
|
szil | 4451 | 2008. szeptember 9. 00:50 | Válasz erre: 4441 |
ÉN SZAKÁCSKÉNT DOLGOZOM (az éjszakai hozzászóló)
|
Vilman | 4450 | 2008. szeptember 8. 21:55 |
Jja, nekem is jól mutatna mondjuk egy zsír új XJR 1300 csak nem veszek sose. Prózai okokból. :)
|
mazsi33 | 4449 | 2008. szeptember 8. 19:42 | Válasz erre: 4447 |
Szép ez a bokor,jól mutatna az én kertembe is,igaz egy harley is jól mutatna a garázsba,de a drága is nagyon jól mutat:-)))))Bocsánatkérés elfogadva,egyébként nem vagyok sértõdõs :-))))))))))))))
|
Jose | 4448 | 2008. szeptember 8. 19:00 |
Ha esetleg valaki érdeklõdne a képzések iránt. "http://www.pitykemotor.hu/balesetmegelozes.html" |
Jose | 4447 | 2008. szeptember 8. 18:53 |
mazsi33 | 4446 | 2008. szeptember 8. 18:01 | Válasz erre: 4441 |
Hát igazán bajtársias vagy nem mondom...igaz hogy nem vagyok egy mûszaki zseni,de gondolom te sem vagy szakács..:-))))))))A fõzés terén sosem volt gondom,a motrok terén se még de gondoltam ezen a fórumon tanulhatok egy's mást ,de ált.le vagyok írva:-((
|
xjRike | 4444 | 2008. szeptember 8. 12:08 | Válasz erre: 4441 |
Khm ... khm ... Na meg aztán én is itt vagyok :) Bár itt csak olvasok, a sportmotor.hu-n vagyok aktívabb. De úgy látom Jose, gyakrabban a körmödre kell nézzek ... hihihi |
Vilman | 4443 | 2008. szeptember 8. 10:33 |
Te Jose, itt van ám még Csigusz is XJ 600 Divivel... :) Õ is csaj. |
Jose | 4442 | 2008. szeptember 8. 08:48 | Válasz erre: 4440 |
Raknod kellett volna rá egy cetlit, hogy itt megtalálja a többi típus társat. :-))
|
Jose | 4441 | 2008. szeptember 8. 08:46 | Válasz erre: 4439 |
Hát bizony itt nem sok Hölgy rendelkezik XJ-vel.Talán Te vagy az egyetlen.Ne csüggedj! Ha valami kérdésed van a fõzésrõl, azért talán tudunk abban is segíteni :-))))
|
imo | 4440 | 2008. szeptember 7. 21:06 |
Hi mindenki!Ma Tatán voltam és ezt találtam!Nem tudom,hogy ki a gazdája de szép volt!!
![]() ![]() |
Vilman | 4438 | 2008. szeptember 7. 10:52 |
Bezony, nehogy úgy járj mint én a nyár elején, hogy 3 percen keresztül egy fél csavar tartotta a féknyergemet... :)
|
Jose | 4437 | 2008. szeptember 6. 19:26 | Válasz erre: 4434 |
Nem is értem annak a lényegét.Miért hagytak ott ilyen rést?Minek a csillapítás oda? Na mindegy az atom hasadásával sem vagyok teljesen képben . :-))) Fogadd meg Yami kollega tanácsát.Abban biztos lehetsz, hogy biztonság technikailag nincs nagy szerepe, max a fogás és oldásnál rezgés csillapítási szerepe lehet.Ha ezt a gépet pályázni használnád, akkor szigorúbban kéne venni. ;-) A fényes csavar boltos kötõelemet viszont ha van rá módod akkor cseréld le finom menetes csavarra, vagy menet rögzítõzd szerintem.
|
Yami | 4436 | 2008. szeptember 6. 09:59 | Válasz erre: 4433 |
Heló!nálam ugyanez volt,ott elvileg van egy csillapitó müanyag vagy gumi réteg de idõvel szétmegy én egy bicikli belsõböl kivágott darabbal helyettesítettem(szaki mondta!!)azóta nem kotyog.
|
kilajsanyi | 4435 | 2008. szeptember 5. 19:24 | Válasz erre: 4434 |
Vidd el szerelõhöz. Nem tom ki volt az a barom, aki azt a 10 forintos csavart tette oda, ami fogja a nyerget, de ordas nagy fasz volt.
|
szil | 4433 | 2008. szeptember 5. 17:58 | Válasz erre: 4432 |
na lefotóztam. ez a problémám.és ez a rés amit láttok okozza a csattogást.
![]() ![]() ![]() |
Jose | 4432 | 2008. szeptember 5. 08:41 | Válasz erre: 4431 |
OK! Ha jól emlékszem egy pár használt Csetényben is van bontóban de nem teszem rá a fejem.Szerintem azért kérdezz rá. Amikor kerestem a km lehajtást két éve, akkor vagy egy 550-es vagy 650-es paripáról szedte le nekem.Amibe biztos vagyok, hogy 750-es van neki, mert amikor behozta én kezdtem el szétbontani az apróságokért. Srác rosszat nem árul.Ha valami nem használható, azt õ is megmondja.Imrének hívják és a tel:20/438-79-81.Egy próbát megér. Sok sikert!
|
szil | 4431 | 2008. szeptember 5. 01:12 | Válasz erre: 4429 |
valószínû elbeszélünk tényleg. gondoltam lefotózom de a járgány szerelõnél van aki a cserét javasolja ha a saját motorja lenne. magyarázta hogy lehetne megcsinálni de csak magának csinálná meg mert az sem életbiztosítás.azt is mondta lehet hogy elegy még ugyan ennyit. majd lefotózom és visszatérünk rá.
|
Jose | 4430 | 2008. szeptember 4. 13:46 |
Lehet, hogy megköveztek, de autós téma, illetve hírdetés következik. Eladnám az eladott Suzuki stiftünk lemezfelnire szerelt egy telet használt téli kerekeit (4 db) A gumik Barum Polaris2 típusúak ( 90%-os) hibától mentesek.Cigánykodás nélkül 35.000 magyar pénzt szeretnék. Nálam már csak a helyet foglalják. Én szóltam! :-)) |
Jose | 4429 | 2008. szeptember 4. 10:48 | Válasz erre: 4428 |
A féknyeregnél nem tudok hézagolóról pont azért mert ott ninden passzol és az egyetlen csere alkatrész a fékpofa.A munkahengereket lehet még javítózni, de azt csak akkor érdemes, ha szivárgás van, illetve, ha valami oknál fogva az "dugattyú" megragadt.A pofákat megvezetõ tüskéknél befûzve van egy hajlított leszorító lemezke.Ha az nincs benne, akkor a fékpofának lehet megengedettnél nagyobb mozgása és az okozhat a fékezés megkezdésekor egy kattanó hangot, mert nincs a pofa elõfeszûlve. A fékpofa furatain átmenõ töskék csak tárcsa és a munkahenger irányában engedik a mozgást. Lehet, hogy elbeszélünk egymás mellett. (?)Inkább nézessél rá egy hozzáértõvel.A fék tényleg nem játék, de más alkatrész sem.A fék, A váltó, a kormány, a motor, a lehajtás szakszerûtlen szerelése nagy gubancokat okozhat! Nem szégyen szakemberrel megnézetni! |
szil | 4428 | 2008. szeptember 4. 09:20 |
a féknyereggel van problémám. a felfogatás jó, alatta ketté válik és kb 1-2mm rés van és kotyog és csattog.van ott valami (hézagoló).fog jól nem érzek késést. de a fék mégis csak az élettel való játék
|
Jose | 4427 | 2008. szeptember 4. 07:52 | Válasz erre: 4425 |
Szil! Igazából nem tudom, hogy a féknyereg vagy tárcsa kéne a vasadhoz.Féknyereghez javító készlet 9000.-ft/oldal. Ha pedig tárcsát keresel, akkor a 40-et nagyon sokallom. Próbáld meg felhívni ezt a számot ( 20/44-83-100) mert az emberkének volt eladó zsír új tárcsapár és az ára akkor 25ezer körüli volt.Igaz nem pesti, de egy motorozást megérne.Ha jól emlékszem, akkor pécsi volt a srác. Igaza van Berbernek, hogy ennyiért már szinte komplett motort tudsz venni. A hiánykereskedelemre vajazhat az ember, de ki kell ábrándítani, hogy kb csak 20 év múlva lehet rá esélye, mert vannak nem gyári tárcsák a piacon 17e körüli áron. |
Berber | 4426 | 2008. szeptember 4. 06:22 | Válasz erre: 4425 |
Ennyiért a Németek 1 fél motort mérnek! Nem kis iparos lehet a fazon, nagyban gondolkodik!
|
szil | 4425 | 2008. szeptember 4. 00:49 |
találtam 1 pár teljesen új elsõ féket 40-50 ezret kér a fazon szerintetek ez jó ár? és érdemes a 21éves járgányra újat venni vagy valami bontott? ezen dilemmázom. vagy sufni tuning és hézagolás. |
Jose | 4424 | 2008. szeptember 2. 21:08 | Válasz erre: 4423 |
OK! :-) Reméljük, hogy idén is egy könnyed dumálós szalonnázásnak leszünk "szenvedõ" alanyai.Még a jó idõ táncot azért lehet, hogy eljárom.Nem kell 3 mm csapadék sem. "http://w7.koponyeg.hu/" |
Jose | 4421 | 2008. szeptember 2. 07:40 | Válasz erre: 4420 |
Bíztam benne! :-) Vilman! Én teljesen el vagyok lazúlva, de olyan tény közlésként hatott a bejelentésed mánnn.Nem elkiabálást akartam végrehajtani. Akkor egy kalappal!(nem rajszöget) :-) |
szil | 4420 | 2008. szeptember 2. 01:34 | Válasz erre: 4406 |
Jose köszi a tanácsot úgy néz ki Bundi tudott segíteni fék ügyben.
|
szil | 4419 | 2008. szeptember 2. 01:27 |
sziasztok. hát nem a benzin a problema. ma megint elõadta csak most el sem indul. :(( sokat próbálkoztam nem tom mi lehet. MEGINT NEM MEGY!:( (vissza a szerelõhöz) pedig még az idén még elszeretnék menni a bükkbe. |
Vilman | 4418 | 2008. szeptember 1. 14:12 |
Lazulj el Jose, még nem cseréltem, de remélem 2 héten belül összejön. De az XJ a héten megy. :)
|
Lentus | 4417 | 2008. szeptember 1. 09:39 | Válasz erre: 4413 |
Szia! Egy pannonia eleje van benn ha jobban megnézed a képeket, hogy lehessen tolni :) Megvan hozzá a görbült alkatrész is, meg a kerék stb.. az ára igy 120e. Ezen kívül van egy szinte múzeumba illõ állapotú xj 750 is szintén papírok nélkül egyben hibátlan motorral, hibátlan állapotban ez 150e. Vas megyében, Szombathely mellett. A 750-es lábon vihetõ ha hoz valaki magával akkot meg egy rendszámot :) errõl képek: "http://www.kep.tar.hu/lentus/50573789#2" |
Jose | 4416 | 2008. szeptember 1. 08:04 | Válasz erre: 4413 |
Lehet, hogy egy kicsit be vagyok lassúlva, de nem értem igazán az írásodat.Minek van görbülete és kinek és minek és mi a kérdés? |
Jose | 4415 | 2008. szeptember 1. 08:02 | Válasz erre: 4414 |
Megelõzted a következõ kérdésemet, ami az új típusra vonatkozott volna. :-)) Örülök, hogy az elképzeléseidnek megfelelõen sikerült a cseréd!
|
stiell | 4413 | 2008. szeptember 1. 07:12 |
Üdvicsek Egy xj megy egy törtött. Alakul a statisztika.. Amugy a 900 as xj nek nem igen látszik a telogörbület. Menyit kostál amugy a gépezet.? Üdvicsek |
Jose | 4412 | 2008. augusztus 31. 19:22 | Válasz erre: 4410 |
Azért szallonázni jössz? Mondom gyere! ;-) Új tulajnak felhívni figyelmét a köreinkre!! |
Lentus | 4411 | 2008. augusztus 31. 18:52 |
Alkatrésznek üzemképes hibátlan motorral eladó egy xj 900. az elsõ futómû miatt nem lehet lábon vinni, sajnos a teleszkópok görbültek. képek: "http://www.kep.tar.hu/lentus/50573791#2" lentus@freestart.hu |
szil | 4409 | 2008. augusztus 31. 00:55 |
hali. hát úgy néz ki falsot szívott meg elment az alapjáratom de teletankoltam és beállítottam most jó.csak túl paráztam. |
szil | 4408 | 2008. augusztus 30. 00:05 |
hali. megint a segítségeteket kérném.most vót a vason szelepszárszimering csere és henger tömítés csere.szóval újra megy; de megtettem vele 190km (1út 1megállással semi problem) és ezek után a városban (kellõen meleg)kisebb út után behúzom a kuplungot és le áll!kicsit hûl és újra elindul.10 perc és megint leáll. önindítozom nem indul szivatóval igen(felpörög 5500ig) de ha elveszem leáll.ha várok kicsit elindul. nem sok benya vót benne lehet hogy falsot szívott? de a benzin mérõn a 4böl még vót 1 pöcök. azelõtt mikó eltûnt még ráértem tarcsira tenni és elmenni a kútig. ??? |
Jose | 4406 | 2008. augusztus 28. 15:58 | Válasz erre: 4405 |
Hali! Tényleg nem nagyon jelentkezel! Javaslom, hogy hívd fel Bundit .Telefonon tudod mostanában elérni mert nincs internet közelben.Neki van valami forrása, aki több alkatrésszel rendelkezik még a rendõrségi garázs kiárusítása óta.Ha szerencséd van talán talász alkatrészt nála.Gyári és új cuccai vannak a 650P-hez.Sõt, ha visszanézed a fórumot (jó régen) Antpeter ajánlott nekem egy hírdetõ emberkét akinek voltak eladó alkatrészei. Sok sikert! |
szil | 4405 | 2008. augusztus 28. 13:41 |
sziasztok! még nem sokan ismertek,a vas újra megy!már csak az elsõ fékemet kéne kicserélnem, tudtok valahol 1 bontót ahol 87 xj650 -hez kaphatok. eddig Pesten nem sok sikerrel jártam (vagy csak nem vettem észre?)szóval lóg 1picit kikéne javítanom. |
Vilman | 4404 | 2008. augusztus 28. 12:36 |
Holnap megyek Pusztavacsra motorostalálkára. Tehát a hétvégén csak vasárnap este fogok némi életjelet produkálni. Már ha megérem a vasárnap estét... :D
|
Jose | 4403 | 2008. augusztus 28. 08:31 | Válasz erre: 4402 |
Szia! Én az elektromos részt nézném át, de elsõnek a benzincsapot egrecéroztatnám. Az üza dugolás gondnál nagy hányadban gyengülés, "dadogás" elõzi meg a problémát.A hírtelen leállás viszont más.Az üzemanyag rendszernél a benzincsapot tudnám csak hibáztatni ilyen jelenségnél esetlegesen és ott is egy membrán szakadást . Ezért mielött szétszednéd az egész motort próbáld meg a csapodat áttekerni (service,ejtõs ) Pri állásba, és így közlekedjél vele egy kicsit.Ha ezek után is jelentkezik a gondod, az már elektronikára utalhat.Ha viszont már letérdeltél a paripád mellé, akkor az úszóházak alján lerakódott koszt is kiengedheted a kis csavarok meglazításával.Így lehet, hogy a nagyobb szakértelmet elektromos tudást igénylõ melót megúszod.Ha ezek után nem szûnik meg a jelenség, kezdetét veheti a vezetékek átvizsgálása.Sosem a nagy dolgokkal kezd, mert azok bírják a legtovább és azok a drágábbak is.Benzincsap után 1.kapcsolók, vezetékek 2.elektronikai alkatrészek. Sok sikert! |
csovi | 4402 | 2008. augusztus 28. 07:21 |
Uraim, ma másodszor csinálta az XJ hogy szó nélkül leállt menet közben. Egy pillanat alatt, minden elõzmény nélkül, aztán meg ment tovább és azóta is minden OK. Mi lehet a gond? Egyszerû dugulás vagy valami más, gyújtáselektronika? Ha utóbbi, sokba kerülhet a csere? |
krisztian.fz6 | 4401 | 2008. augusztus 27. 19:31 | Válasz erre: 4398 |
Motorcserénél reménykedtem, hogy kijön egy felújított xj600-as, egy 4 hengeres 600ccm-es kis túramotor, de nem, ezért lett csak a fazer.
|
Jose | 4397 | 2008. augusztus 27. 10:17 | Válasz erre: 4396 |
Megkaptam igen és az idõpont miatt bosszankodom, mert egész szeptemberben ez az egy hétvégém olyan, hogy munkahelyi kötelezõ elfoglaltságom van továbbképzés formájában.Én az asszonynak meg is ígértem pedig, hogy arra az útvonalra túrában, nyugodságban elmegyünk.Hát ez most beba.. Van mit nézni a gurulás során és így az utasnak sem uncsi.Az autópályát még szólóban sem szeretem, pedig figyelni kell, de semmi szépség nem éri a receptorokat.
|
Berber | 4396 | 2008. augusztus 27. 09:05 | Válasz erre: 4395 |
Gondoltam, elmegyek utassal. Annyira akartak jönni akkoriban. Erre meg mindenkinek a hátán áll a szõr ha említem. Persze sejtik már mekkora út volt. Fõleg mióta a nõm is rájött, Horvát után... bár annyit Õ is elismert, hogy csak az eutópálya volt a rémes. A tekergõzés neki is jól esett. Ezekszerint megkaptad Te is a levelet!?
|
Jose | 4395 | 2008. augusztus 26. 19:53 | Válasz erre: 4392 |
Sajnos az idõpont nem jó nekem.Frrrrancba!!!!Nem is mérgesítem tovább magam.A bukóm sincs kész és még a nappali túrára sem tudok menni.Most valami jónak kéne jönni.BBBBRRRRRRRRRRRRRRR
|
Jose | 4394 | 2008. augusztus 26. 15:45 | Válasz erre: 4392 |
Én ma reggel még a motoros nadrágomat is felvettem.Pont jó volt.Most haza felé viszont már szerintem megint meleg lesz.Ma megyek a bukóm beléért délután.Kiváncsi leszek a végeredményre.Anyagának színét egy kicsit módosítottam.Szürke lesz a fekete helyett, és a tetejénél dupla réteggel. Már nagyon unom az asszony kicsi bukóját. |
Berber | 4392 | 2008. augusztus 26. 14:42 | Válasz erre: 4391 |
Jose, invitálnak Szallerbeck Maratom light ra! (nincs benne hideg, csak maximum íz!) Mi a vélemény?
|
Jose | 4391 | 2008. augusztus 26. 08:31 | Válasz erre: 4390 |
Speciel a súlyhatárunk nem az általad említett.Mondjuk úgy, hogy közel a duplája.:-O Az okfejtések és tapasztalatok szerint nekünk minimum egy 1000-es DL dukálna, vagy maradni kéne a sor négynél csak fiatalabb kiadásban?Az biztos, ha a csere egyszer aktuálisá válik, akkor nem szabad tesztelések nélkül belevágnunk.A fõ szempont a választásnál nekem az ár-érték arány, kényelem, megbízhatóság, terhelhetûség, szerelhetõség.A Yamaha már bizonyított alattunk, a Suzuki meg ismeretlen még számomra.Na ezt kitárgyaltuk! :-))Köszi, hogy együtt hangosan gondolkodhattunk!
|
Macko | 4390 | 2008. augusztus 26. 07:23 | Válasz erre: 4386 |
Fõ különbség a 2 említett típus között röviden. A DL ülése sokkal kényelmesebb, szélvédelme sokkal jobb. Futómûkomfortja is jobb, mint a TDM-nek, és sokkal rugalmasabb a motorja. Természetesen erõsebb a TDM, de a DL650 2000-tõl 11000-ig mûködik, a sorkettes meg 3500 alatt egy hulla (a 900-as legalábbis). Ugyanakkor a DL bedönthetõsége nagyon csekély, bár közúton ez nem jelent komoly hátrányt. A DL igazi gyengéje a fék lesz, az valami szánalmas. A TDM850 fékje is jobb már, a 900-asé meg nagyságrendekkel. Hogy a DL650 kevés-e a kétszemélycsomag-hoz, az a személyektõl függ. Mondjuk egy 80 kilós vezetõhöz és egy 55 kilós utashoz nem kevés. Pörgetni kell, de velünk jár túrázni DL650, és mindenhol tartja a GS-ekkel, RT-kkel a lépést, akkor is, ha sietnénk (ami ritka). A kettõbõl én a DL-re szavazok. A TDM szélvédelmét soha nem fogod rendesen megoldani, és kárpitoztathatod az ülését is, ha meg akarod közelíteni a DL üléskomfortját. Hosszú túrákon ez nagyon nem mindegy!!! |
kilajsanyi | 4389 | 2008. augusztus 26. 04:44 | Válasz erre: 4388 |
pont azért jó, mert az oldalkaniszter kényelmesen elfér a kipuk felett. A régi TDM meg ocsmány. Rühes kályha a kipuja. Cost reduction miatt még a Teneré lámpái vannak benne. inkább 98'tó felfelé.. |
Jose | 4388 | 2008. augusztus 25. 21:05 | Válasz erre: 4387 |
Ha a TDM is berakja az ülés alá a kiput és nem oldalt "lógatja" akkor jó. :-)) õszinte legyek? Nekem bármelyik megfelelne szerintem.Nem a határokon motorozom, így mindegyik elvinne a célomhoz.
![]() ![]() |
kilajsanyi | 4386 | 2008. augusztus 25. 16:53 | Válasz erre: 4385 |
A 650-es strom 2 személy + pakkal kevés. Ha A-bõl B-be akarsz motorzni akkor TDM.
|
Jose | 4385 | 2008. augusztus 25. 15:05 | Válasz erre: 4384 |
A terepezés nem vonz.Arra, hogy havonta cseréljem a gumikat a lõtér talaj miatt? :-)) Nekem(künk) az A pontból B pontba jutás a lényeg akár két személlyel és kofferekkel.Tenerét már láttam felszerelve és még a hely is (ülés) talán megfelelõ rajta.Az olaszoktól szerintem a széthajtós gyerekek után lehet venni ilyen típust.Nem egy túrázós kategória az ott.Lehet, hogy még ha a sors is úgy akarja kipróbálnék egyet.Ha a csecse számítana, akkor csoppert vennék full krómmal és kiszegecselt üléssel, oroszlánfej fújással, lebegõ bõr hajakkal stb. Én nem vagyok ennyire a tárgyak rabja és fontos a használhatóság-költség arány.
|
kilajsanyi | 4384 | 2008. augusztus 25. 14:20 | Válasz erre: 4383 |
Gondolkodtam én is sokat a TDM-en, de nagyon játékmotornak tûnik. Olyan semmilyen. A DL a Suzukitól meg elvbõl nem. Vannak olcsó XTZ750 Tenerék még az olaszoknál. Próbálj meg egy olyat. Nekem pl használhatóbbnak tûnik, mint a TDM vagy a DL és terepen is többet tud, mint bármelyik DL. Igaz, nem olyan divatos meg csecsés, de tényleg jó motor jönni-menni. |
Jose | 4383 | 2008. augusztus 25. 13:37 | Válasz erre: 4381 |
Szép és finom kis paripa, de a magam fajta nagyobb növésû emberkének nem valami kényelmes szerintem hosszú távon. Ha cserélnék akkor szívesen ülnék egy DL 650-1000 vagy TDM típusra és nem divatból.Nekem az õsidõktõl fogva szimpik ezek a magasabb felépítésû öszvér masinák.Az Öcsém mondjuk nem panaszkodott a kényelmére, bár jobbára Magyar-Olasz szakaszokon használta(ák) ami nem 100 km pedig.Biztos megszokás kérdése. |
Vilman | 4382 | 2008. augusztus 25. 13:22 | Válasz erre: 4379 |
Tavaj elõtt ? Hááát már nem tudom mennyit voltam lent de ha bedobod a képet amin látszik a motor akkor megmondom...
|
kilajsanyi | 4381 | 2008. augusztus 25. 10:46 | Válasz erre: 4380 |
Aki konkrétan ilyet szeretne annek ez jó ajánlat. Bár ezek valahogy kihullottak a sorból. Mindenki divatendúrózik.
|
Jose | 4380 | 2008. augusztus 24. 19:11 | Válasz erre: 4378 |
Közel két éve vette használtan.A kilóméter szerintem teljesen reális az állapotát figyelembe véve.Akár az új.A jelenlegi óra állása, ha jól emlékszem a mai körre 18300.
|
druszi | 4379 | 2008. augusztus 24. 18:20 |
Szevasztok! Vilman te ott voltál tavaj elõtt a kenesei találkozón? Ma nézegettem a képeket, és levan fotózva egy ugyanolyan gép mint a tied. A repsol matrica lett gyanús. Ha te voltál akkor szomszédok voltunk..
|
kilajsanyi | 4378 | 2008. augusztus 24. 17:14 | Válasz erre: 4377 |
Az ár elég baráti ha a km stimmel. Újonnan vette? |
Jose | 4377 | 2008. augusztus 24. 15:25 | Válasz erre: 4376 |
Ne aggódj! Én ma átjárattam az Öcsém eladó Hornetjét és annak is van egy kis rezonanciája, sõt a széltõl sem védett a fejidom. "http://www.kepesmotor.hu/honda/i?p=113077&c=2965" Nem panaszkodhatsz! :-)) |
kilajsanyi | 4375 | 2008. augusztus 24. 11:02 | Válasz erre: 4373 |
le kell szerelni és egy sima kerek lámpát kell rá tenni. :)
|
kilajsanyi | 4374 | 2008. augusztus 24. 11:02 | Válasz erre: 4373 |
le kell szerelni és egy sima kerek lámpát kell rá tenni. a
|
Vilman | 4373 | 2008. augusztus 23. 20:47 |
Rezonál a fejidom a masinán. Hogy lehetne ezt kiküszöbölni ? :) |
stiell | 4372 | 2008. augusztus 22. 15:45 |
Sziasztok Az a helyzet hogy sajna ugy tünik hogy én és kolegám is szoliban leszünk. HA netán mégsem akkor ott leszünk. de még jelzem ugyis mi lesz. Üdvicsek |
Jose | 4370 | 2008. augusztus 21. 08:12 | Válasz erre: 4365 |
Berber! El is vártam! :-)) Antpeter, Vilman, Stiell! Ha a tûzgyújtásra nem is értek oda, az nem gáz.Arra balanszíroztok, hogy már kész kajával várunk Titeket? :-))))Az a lényeg, hogy a vásárlás elött tudjuk, hány fõre kell készülni, így elötte héten pontosítunk.Addig is mindenki faragja meg a nyársát, amire a cuccot teszi. :-) |
antpeter | 4368 | 2008. augusztus 20. 18:52 |
Üdv mindenki Én is csatlakozom a csapathoz.Nekem is jó a 13-a szombat,de délelõttös leszek.14-óráig dolgozom,utána tudok menni. |
stiell | 4367 | 2008. augusztus 20. 17:22 |
Üdv Engem még csak inen ismertek valamelyest. de ha sikerül akkor elmegyek. valszeg egy szép régi BMV-s cimbim is jön. De csak ha nem melozunk épp.. |
Vilman | 4366 | 2008. augusztus 20. 10:54 |
Szeptember 13 alapvetõen jó lesz, De délre tuti hogy nem érek oda. Szerintem 14-15:00-ra legkorábban. Az van hogy pénteken este Fezenen leszek, ami ugye késõn (korán) ér véget...
|
Jose | 4364 | 2008. augusztus 20. 09:01 | Válasz erre: 4362 |
Üdv Lasi! Jó lenne közöttünk látni már! :-) A mikor még egy picit képlékeny, de a helyszín Eplény sípálya pihenõ.Tegnap beszéltem Bundi szaktárssal, aki tájékoztatott, hogy szeptember hónapban van szabad hétvégéjük, de még pontosít és jelentkezik.Nincs internet közelben de megoldja . Lehetséges idõpontok: Fõ idõpont szeptember 13 !!!!! Még Bundira rákérdezek. Érdemes lenne egy dél körüli kezdés, mert tavaly már hûs volt ücsörögni az erdõ alatt a késõ délutánon. IMO! A szept.24. az nem hétvége. Én szóltam! :-)))) Nekem a szept.20.nem jó munkahelyi elfoglaltság miatt. Elsõ nekifutásra kinek mi a hozzászólása SZEPTEMBER 13-I IDÕPONTHOZ? 12,00 ÓRAI KEZDÉSSEL? |
imo | 4363 | 2008. augusztus 19. 23:49 |
Hi mindenki !Most hétvége 23-24 jó lenne,sajnos jövöhét nekem csak a vasárnap 31 lenne jó! :-( Azután csak Szep.13-20-24 jó!
|
Jose | 4361 | 2008. augusztus 18. 19:24 | Válasz erre: 4360 |
Akkor: Imo, Vilman, Yami, Berber, Én (mi),.......?Antpeter?Kilajsanyi?Bundi?és így tovább. Pontosítás idõpontra vonatkozóan jövõ héten ok? Imo jelezte, hogy nekik mûszakozás miatt variálás lehet, így várjuk a megfelelõ idõpontokat!Imo jelentkezz és lezsírozzuk a dátumot egy esõnapot is jelölünk biztos ami fix. :-) |
Jose | 4359 | 2008. augusztus 18. 11:30 | Válasz erre: 4358 |
Meg lehet próbálni a kiírást, de inkább legyen jóismerõs,baráti találkozó.Nem a típus itt már a lényeg.:-))szerintem.
|
Berber | 4358 | 2008. augusztus 18. 08:13 | Válasz erre: 4357 |
Én fix ott leszek! Idõpont mindegy. Esetleg mint klubb találkozót kiírhatnád nem?
|
Jose | 4357 | 2008. augusztus 17. 21:35 | Válasz erre: 4356 |
OK. Kinek milyen idõpont lenne jó kb? Yamiék már jelezték, hogy szabadok szeptemberben . |
stiell | 4356 | 2008. augusztus 15. 18:32 |
Én Sem feltélen ivászatra gondoltam. De érthetö az a szempont is amit emlitesz. HA az idöpont jo nekem is akkor ott leszek. |
Jose | 4355 | 2008. augusztus 14. 11:17 | Válasz erre: 4354 |
NA AKKÓÓÓ JÓÓ! Megpróbálunk valami mindenkinek megfelelõ idõpontot összehozni. Sokan vannak mûszakba, így szerintem azok írják meg, hogy kinem mi lenne jó. Meg nyílván családtag vagy barát (még ha nincs is köze az xj-hez) is jelenhet nyugodtan.Jó Embernek jó a barátja is! :-))) |