Kovacspeter | 14604 | 2017. október 11. 23:41 | Válasz erre: 14601 |
Egy jó egynapos kicsapás pl szombaton? Rézhegységre gondoltam, aszfaltos. Cblaci! Neked milyen? |
Kovacspeter | 14603 | 2017. október 11. 23:37 | Válasz erre: 14599 |
Mondjuk pár balfogás ebben a cikkben is akad, hiányolja a hatfokozatú váltót... egyáltalán nem azon múlik, hanem hogy milyen a kiosztása.
|
Kovacspeter | 14602 | 2017. október 11. 23:32 | Válasz erre: 14596 |
Őszintén szólva télen még én sem láttam élőben. Akkor inkább közelebbi célpont szokott lenni betervezve, pl Bihar-hegység, vagy távolabbi, többnyire Székelyföld. Télen nem javaslom a megmászását, vagy csak ha nagyon optimálisak a körülmények. Arra tippelnék hogy a Székelykőn még nem esett hó, a Kárpátkanyarba, Székelyföld keleti részére írták a nagy havat, a 8O-9O cm-t az Omu csúcs környékén mérték, azért az 2OOO méter felett van. Egyébként ha a Facebookon rákeresel Dulló Enikőre, akkor sok képet találsz, van úgy hogy naponta tölt fel új képeket Torockó környékéről, és a Kőről. Valahogy olyan vonzása, erőtere van a Torockói-völgynek, hogy oda mindig vissza kell térni... |
Billigpeter | 14601 | 2017. október 11. 19:38 | Válasz erre: 14574 |
Minden elismerésem, Királycsászár vagy Peti, mint tudjátok, én egyszer tértem le a járatlan útra, nem volt vidám vége. Lehet, lesz ilyen kép az ételhordóról, de csinálunk egyet a trélerről is :-)
|
Billigpeter | 14599 | 2017. október 11. 19:29 | Válasz erre: 14593 |
Korábban kellett volna, megvettem. Mondjuk ugyanazt írták, mint a tiedben :-)
|
Billigpeter | 14598 | 2017. október 11. 19:26 |
Ma Egerben volt dolgom, és a Bükkön keresztül jöttem haza(autóval), meg kell állapítanom ősz van, hullanak a levelek, vizes minden, de a látvány... pótolhatatlan. én sajnos ritkán fényképezek, és akkor se mindig. pedig ezt megérte volna. ha úgy lehetne, hétvégén majd elviszem az ételhordót is, ő legalább nem tolja az orrát a kanyarban, mint a Corsa :-)
|
Utalatos | 14596 | 2017. október 9. 08:36 | Válasz erre: 14591 |
Nezem a kepeidet es mar azon torom a fejem, mikor maszhatom meg magam is a Szekelykot. Kozben arra gondolok, hogy vajon milyen lehet telen, hoboritottan. Nezegetem a google kepeit, olvasok egy teli turabeszamolot rola, majd visszaklikkelek a Startlap kezdo oldalara. Mi a masodik hir, Aradszky halalhire utan? " 80 centis hoval erkezett meg a tel Szekelyfoldre" Jo, nem biztos, hogy a Szekelyko is kapott belole, de megis, milyen veletlen, milyen jel ez? Kedvet kaptam, no persze nem motorral( legfeljebb mig tart a koves ut), de mindenkepp szeretnek feljutni a tetejere:-) |
Kovacspeter | 14591 | 2017. október 8. 23:46 | Válasz erre: 14590 |
Igen, pirossal benyilaztam, a két szikla közötti Székelykő-nyeregbe lehet feljutni a hegy túloldaláról. A balra eső szikla a Várszikla, a fotó szögéből az tűnik magasabbnak, a nyereghez közelebb eső jobb oldali szikla a tulajdonképpeni Székelykő-csúcs. Kb 1O perc a nyeregtől gyalog. Egyszer érdemes rá felmennetek, szemből elég komoly gyalogtúra, de egy egészséges ember fel tud menni ha rászánja az időt, felejthetetlen élmény. Én már nem is számoltam, vagy 15-ször voltam fent, mondjuk ez a legutóbbi igen emlékezetes marad:-) |
fenyooldrider | 14590 | 2017. október 8. 18:04 | Válasz erre: 14589 |
Ott voltatok fent, ami a videó végén látszik? Huh, az igen!
|
Kovacspeter | 14589 | 2017. október 6. 22:43 |
Ha van 5 perc az életből... https://www.youtube.com/watch?v=wlVBLk8X890 |
Kovacspeter | 14588 | 2017. október 6. 22:41 | Válasz erre: 14587 |
Hátöö igen, jó az ha van endurós támogatás, hogy kisegítsék a hülye aszfaltmotorost:-) Nem sokkal a Székelykő nyereg előtt volt egy meredek rámpa, ami gázosnak látszott, először úgy tűnt hogy három ember kell hogy felkínozzuk a szerencsétlen Inazumát, de aztán némileg kitakarítottunk egy nyomot, így aztán sikerült egyedül, kis nyomaték, némi lendülettel megoldotta a kérdést:-))) |
fenyooldrider | 14587 | 2017. október 5. 17:56 | Válasz erre: 14584 |
Szép helyek! Úgy látom, csak Te voltál 'tájidegen" motorral, a többiek enduroval nyomták :-)
|
Kovacspeter | 14586 | 2017. október 4. 18:10 | Válasz erre: 14572 |
Hello Jancsi! Sajnos teljesen reménytelen az a hétvég. Még Budapesten belül is van akkor meg nem oldott ütközés. Jelentkezem. Készüljetek meleg cuccal amennyire csak lehet, Torockón már a hétvégén megvoltak reggelente az első fagyok, -2 fok. |
cblaci | 14585 | 2017. október 1. 22:45 | Válasz erre: 14584 |
Köszi a képeket, igaz még csak telefonon néztem de így is látszik a lényeg. Ritka szép időtök volt, az ilyeneket szoktam én ajándék napoknak nevezni.
|
Kovacspeter | 14579 | 2017. október 1. 21:57 | Válasz erre: 14576 |
Odaúton az első pihenő a köröstárkányi cukrászdában: ☺
![]() |
Kovacspeter | 14578 | 2017. október 1. 21:53 | Válasz erre: 14576 |
Az első nap bemelegítésnek a Nagy-Biharral kezdtünk. Ott is jó időt fogtunk ki, szerencsére nem volt felhőben a csúcsgúla.
|
Kovacspeter | 14577 | 2017. október 1. 21:49 | Válasz erre: 14575 |
Ahogy az aranyosszékiek mondják, nagyon szép időt kaptunk tegnap. Szó ami szó erős vállalkozás volt. |
cblaci | 14576 | 2017. szeptember 30. 22:05 | Válasz erre: 14574 |
Örülök hogy sikerült, sokat gondoltam ma rátok!
|
fenyooldrider | 14575 | 2017. szeptember 30. 21:53 | Válasz erre: 14574 |
Hú, de irigyellek! Nagyon szép hely és jó a kép is! |
cblaci | 14573 | 2017. szeptember 29. 13:33 | Válasz erre: 14572 |
Peti is említette de sajnos nekem teljesen bizonytalan az október második fele egy továbbképzés miatt. Ettől függetlenül köszi hogy szóltál, remélem lesz majd még alkalom.
|
lecso | 14572 | 2017. szeptember 29. 08:05 |
Idén is feszegetném a határokat a Pádison, október végén. Csak szólok, ha valaki esetleg jönne. Tavalyról: https://www.sportmotor.hu/video/IxlGZhtCQN4 https://www.sportmotor.hu/video/FEK9ybNUIjV |
inazuma400 | 14571 | 2017. szeptember 28. 23:47 | Válasz erre: 14570 |
Köszi! Remélem még tesznek majd bele vmi faszat! :D egy streetyt elviselnek még a falamon, v egy r nineT-t.... Kevés új motor van ami tetszik... Inkább vmi inazumas posztert nyomhatnanak bele :D
|
inazuma400 | 14569 | 2017. szeptember 28. 11:58 | Válasz erre: 14568 |
Azigen! Nekem tele vannak a falak mindenfélével, van egy rendes faliképem is, bekeretezve, üvegezve, nagyon régen búcsúba vettük, egy piros vfr Rc36ll, aztán van pár A4gyes, meg a3mas pl egy piros 916tos, talán az is régi revüből van, meg van két giga poszter amit idén a motorkiallitason osztogattak, az új ezres gixer, meg a gsx 750 s! Ám ma voltam Vácon, és nem kaptam még októberi motorrevut sehol... Viszont nézegettem az előző számokat és kb júniustól vagy hogy, van bennük poszter, de eddig csak a thruxtonos érdekelt... Az októberibe vmi bmw bagger van asszem hó jól láttam, nemtom mi lehet a másik felén, de majd hacse megmondja! :D
|
cblaci | 14568 | 2017. szeptember 28. 10:49 | Válasz erre: 14566 |
Az utolsó poszter amit sokáig őrizgettem másfél négyzetméteres volt. 1989-ben vettem a Hungaroringen a Superbike versenyen, egy piros-fehér Bimota volt rajta.
|
cblaci | 14567 | 2017. szeptember 28. 10:42 | Válasz erre: 14564 |
Évente egyszer van ilyen, a nagyfeszültségű hálózatokat repüljük be ellenőrzés céljából.
|
inazuma400 | 14566 | 2017. szeptember 27. 23:38 | Válasz erre: 14562 |
Van amikor csak utólag kerülnek fel a cikkek, mer másképp minek vennéd meg az újságot.... Ám én csak akkor veszem meg ha vmi olyan van benne ami érdekel! És hogy most jöjjön a köpködés a szeptemberit konkrétan a thruxton poszter miatt vettem meg! Amit amúgy sajna elkúrtak, mert az a3mas lapra állítva tették rá és nem fektetve, szóval a thruxtonos oldal valódi értéke az a4, mert a fele motor, másik fele csak deszka (vmi kerítés előtt pózol) de azért a falra kikerült e remekmű! :D a másik oldalon egyébként asszem pala készül épp orra esni egy street triplevel v egy speed triplevel, arra már nem emlékszem, de az annyira nem fogott meg... :D ám bevezethetne ezt a poszter dolgot a revu, superbikeba pl mindegyikbe van... De olyat már rég láttam, legalábbis arra amerre én járok... Ám volt benne pár cikk is ami érdekelt, pl a naked bikeok összehasonlito tesztje. És asszem gumiteszt is, meg egyéb ami most nem ugrik be! :D hát ez jó hosszú lett... :D
|
hacse | 14564 | 2017. szeptember 27. 22:33 | Válasz erre: 14561 |
Nagyon el vagy szállva mostanság Laci! :o) Jól teszed , hogy élsz a kínálkozó lehetőségekkel. Én nem vagyok benne biztos , hogy fel mernék szállni a talajról egy efféle masinával.
|
hacse | 14563 | 2017. szeptember 27. 22:28 | Válasz erre: 14560 |
Nekem havonta hozza a postás újság formájában abban olvastam, úgyhogy nem tudok linket, esetleg a motorrevu.hu-n rákereshetsz a cikkre előfordulhat , hogy ott is fent van. Vagy ahogy Cébélaci írja ; újságárus, vagy ilyesmi..
|
cblaci | 14562 | 2017. szeptember 27. 21:27 | Válasz erre: 14560 |
Az újságos bódénál kell érdeklődni Fenyő bajtárs, amúgy én régen szinte minden hónapban megvettem, de akkor még nem voltak tudós telefonok. Köszönjük Csabinak a jelzést, én is megveszem!
|
fenyooldrider | 14560 | 2017. szeptember 27. 18:37 | Válasz erre: 14559 |
A tapasztalat is a korral jár! Amúgy dobhatnál egy linket az Inás cikkről, nem találom! |
hacse | 14559 | 2017. szeptember 27. 15:38 | Válasz erre: 14556 |
Hogy ti mennyi mindenben szereztetek már jártasságot .. :o)
|
hacse | 14558 | 2017. szeptember 27. 15:32 |
A 2017/10 - es Motorrevüben az ezerkettes Inazumáról is van egy kétoldalas megemlékező írás, ha valakit esetleg érdekel és még nem olvasta.
|
cblaci | 14556 | 2017. szeptember 25. 21:05 | Válasz erre: 14555 |
Te most arra gondolsz amikor ruha nélkül úgy szereti egymást két ember hogy fáj is? Erről én tudnék mesélni mióta hasogat a derekam... őszinte leszek, nekem a hagyományos jobban tetszett :)
|
fenyooldrider | 14555 | 2017. szeptember 25. 20:18 | Válasz erre: 14554 |
:-)) Köszi a tippet:-) ! Ja nem mondtam, imádom a """Xado-mazot-:-))) (ja, nem is....)
|
cblaci | 14554 | 2017. szeptember 25. 19:26 | Válasz erre: 14553 |
Attól ne félj hogy "elhondul" az Ina, a jellegzetes légolajos morgás megmarad és vinnyogni sem fog :-) Mindig megvártam egy hosszabb utat, csak üzemmeleg motorhoz töltöttem, vártam 2-3 percet alapjáraton majd elindultam és azon a napon nem is hagytam nagyon kihűlni a motort. Ha valami kérdés van csörgess meg nyugodtan. |
fenyooldrider | 14553 | 2017. szeptember 25. 15:18 | Válasz erre: 14551 |
cblaci | 14552 | 2017. szeptember 24. 19:20 | Válasz erre: 14549 |
Erről már hallottam, ezért vannak keményebb ötvözetek a versenysportban, én viszont nem hajtom a motort. Végűlis mindegy, a lényeg az hogy rá kell nézni legalább 25 ezrenként, ha jól van beállítva ezen idő alatt nem történik akkora változás ami a motor működését veszélyeztetné. Szerintem.
|
cblaci | 14551 | 2017. szeptember 24. 19:17 | Válasz erre: 14546 |
Állítólag nem is adalék hiszen az olaj gyári adalékolását nem változtatja meg, az olaj csak az anyag szállításában vesz részt, hogy az mindenhova eljusson, a többit elintézi a hő és a súrlódás. Na de nyugtass meg hogy nem én beszéltelek rá! :-) Egyébként ez az a cucc: http://xado.hu/webshop/alkalmazas-szerint/motorkerekpar/ex120-motorokhoz-detail |
cblaci | 14550 | 2017. szeptember 24. 19:13 | Válasz erre: 14544 |
megtisztelőamitírszésénisszívesensegítenék-deahhozlekelleneküzdenemaztafélelmetamit-márakkoréreznékamikoraközelébeérnékapiros-ezerkettesnekazzalatudattalhogyhaelbaszok-valamitakkorazégenkellenemenedéketkeresnem-demégottisegyfélreesőzugban
|
Billigpeter | 14549 | 2017. szeptember 24. 17:19 | Válasz erre: 14541 |
azért csökken a szelephézag, mert nyúlik a szelepszár,
|
Billigpeter | 14548 | 2017. szeptember 24. 17:16 | Válasz erre: 14544 |
Én megcsinálnám, de hát sajnos rám nem bízod.
|
Billigpeter | 14547 | 2017. szeptember 24. 17:15 | Válasz erre: 14546 |
Ez jó lesz, amíg a másikat megtalálod? :-) https://olajshop.hu/xado-ex120-moto-revitalizalo-4-ml#page_artdet_tabs |
fenyooldrider | 14546 | 2017. szeptember 24. 16:08 | Válasz erre: 14543 |
Nézegettem a Xado-t, de nem találok most sem kimondottan motorkerékpár motorolajba valót, vagy csak nem látok ki a fejemből? Te melyiket használod Laci?
|
fenyooldrider | 14545 | 2017. szeptember 24. 15:55 | Válasz erre: 14543 |
Köszi az infót, tényleg bővebben fejtetted ki:-)! Ezen már én is gondolkodtam régebben, csak pont az említett kuplung miatt nem nagyon mertem beleönteni semmiféle súrlódás csökkentőt! Igaz ezt még régebben és más anyagokra vonatkozóan (metabond-prolong ) gondoltam, de nyilván mindig van új a nap alatt! Úgy látom eljött az idő az újra értékelésnek, hátha nekem is szimpatikussá válik valamelyik adalék! A benzinbe szinte minden járgányomban használok adalékot, de az olajokkal eddig csínján bántam adalékolásilag:-) |
hacse | 14544 | 2017. szeptember 23. 23:03 | Válasz erre: 14541 |
lécciállítsdbeazénmotoromszelepeinekahézagátislászómeregylustadögvagyokdemásramegnembíznám
|
cblaci | 14543 | 2017. szeptember 23. 21:16 | Válasz erre: 14542 |
Ez nagyon veszélyes téma Fenyő cimbora, mármint abból a szempontból hogy képes embereket megosztani akik egészen veszekedésig fajulnak. Biztos hallottál már a Xado revitalizáló adalékokról, vagy a motorolajról, ezek a "csodaszerek" cermetet építenek be a fémfelületekbe ezáltal kutya kemény kopórétegek képződnek, sőt az ígéretek között olyan is szerepel hogy visszaállítja az eredeti állapotot... Na én ezt nem hittem el de az elsők között próbáltam ki 2011 környékén a hosszú élet reményével :-) miközben persze halálra aggódtam magam a kuplung miatt, merhogy a leírás szerint súrlódáscsökkentő is ez az anyag, az olajfürdős kuplungnál meg pont nem kéne hogy jobban csusszanjanak a dolgok... Szelepállítás után csináltam egy fotót a vezérbütykökről, majd ezután közvetlenül tettem bele a 9ml-es adalékot, mentem vele 15 ezret amely között két olajcsere is volt, majd a következő szelepállításnál újra fotóztam. A bütykök felülete opálos lett és érdekes módon az első képen látható enyhe barázdák eltűntek a 15ezer km alatt. A két kép megvan azóta is, nyilvánosan viszont nem mutogatom mert egyrészt nem vagyok a Xado ügynöke, másrészt nem szeretném ha olyan vád érne hogy félrevezetem az embereket. Azóta minden második olajcsere során megkapja az azóta már kifejezetten motorkerékpárokhoz készített fecskendős anyagot. Nem hiszek az efféle motorfelújításba, de azt elhiszem hogy állagmegóvásra jó, nekem előtte se és most se eszik egy csepp olajat sem, hidegen melegen mindig könnyen indult, szóval csodáról konkrétan nem tudok beszámolni, az viszont amit láttam -az első 15 ezer km után- elég meggyőzően hatott, sőt ez a most soron következő szelepellenőrzés is megnyugtató volt. Úgy vagyok ezzel hogy gondoljon mindenki amit akar, vitákba nem szoktam belemenni, a mesékben viszont én sem hiszek, mint ahogy abban sem, hogy így fel lehet újítani egy motort, azt viszont elhiszem hogy a kopás mértékét nagyban csökkenti, főleg a hidegindítások során. Keress rá a honlapjukra ha érdekel, én azt se mondom hogy ajánlom de azt se hogy nem, Billig Peti is használja és még jó páran az ismerőseim között, még új motorba is. Még annyit fűznék hozzá, ha egyszer mégis lenne egy Hondám az is megkapja az első adandó alkalommal, ja és kapott az Astra is de már így is sokat írtam... |
fenyooldrider | 14542 | 2017. szeptember 23. 20:28 | Válasz erre: 14541 |
Xado? Szadista vagy? Kifejthetnéd bővebben:-)
|
cblaci | 14541 | 2017. szeptember 23. 18:30 |
Végére értem a szelepbeállításnak, ami nem egy nagy feladat ha van rá idő. Többszöri nekifutással és megszakítással (ügyeleti behívások) de végre kész lett, először tank le, trafók le, gumitakaró le, szelepfedél le. Következőleg a macifejek eltakarítása, szelepfedél tisztítás, a tömítés még teljesen jó volt de azt is centiről centire átsutyakoltam. Aztán jött a beállítás és végül ma összeraktam. Tetszett amit láttam, szép tiszta mindenhol, a himbák is épek, a vez. lánc is rendben van, olyan mint 20ezer km-el ezelőtt. A szívó oldalon kellett egy kicsit többet igazítani, nagyon szorosan ment alá a 0,15-ös hézagmérő vagyis az alsó határon volt (0,13-0,17 a gyári érték), a kipuf. oldalon is az alsó érték közelében volt (0,17-0,23 a gyári érték) így ott is a közép értéket lőttem be. Érdekes hogy régebben inkább nőtt egy minimálisat a hézag, nem állíthatom hogy a Xado miatt nem kopott a vezérlő mechanizmus, de ezek szerint inkább egy minimális szelepülés történt, mert ha a szelephimba és a vez. bütyök kopik akkor nőnie kellett volna a hézagnak ha jól gondolom. Kérdezném is tanult barátomat Okleveles Gépészmérnök Billig Pétert, hogy szerinte is így van ez a dolog? Szépen meg is járattam a gépezetet és persze jött a "de jó hangja lett érzés", ami ennyi kis finomítás után nyilván hülyeség de azért én éreztem :-) A lényeg hogy rendben van és egy darabig nem kell piszkálni, ja de, első fékek karbantartása és a betétek cseréje következik, a jól bevált AP Racing, de csak az organikus! |
Kovacspeter | 14540 | 2017. szeptember 20. 20:47 | Válasz erre: 14537 |
A Fogaras elvileg okt 31-ig van nyitva, ha támad a tél akkor hamarabb bezárják. Bár októberre már jó adag szerencse kell hogy jó idő legyen és rá is érjünk. Zörgök majd.
|
Kovacspeter | 14539 | 2017. szeptember 20. 20:43 | Válasz erre: 14537 |
Sajnálom hogy nem tudsz jönni. Mondjuk ha nagyon reménytelen az időjárás, akkor halasztjuk. |
inazuma400 | 14538 | 2017. szeptember 20. 20:12 | Válasz erre: 14535 |
Amúgy nem csodálom, sok a hülye mindenhol... Ti meg azért ismeritek már itt egymást!
|
cblaci | 14537 | 2017. szeptember 20. 19:26 | Válasz erre: 14532 |
Akkor ezek szerint valamit félreértett Gabi. Azt azért sajnálom hogy a Transzfogaras kimaradt, nem mintha Torockót unnám, az ügyeletbe viszont nem akarok belekavarni mert akkor borulhat az azt követő időszak. Majd lesz még alkalom. |
cblaci | 14536 | 2017. szeptember 20. 19:20 | Válasz erre: 14531 |
Ez remélem komoly volt mert viccnek durva lett volna :-)
|
cblaci | 14535 | 2017. szeptember 20. 19:18 | Válasz erre: 14529 |
Régebben elég sok helyre írogattam, aztán valahogy megváltoztak a dolgok. Szinte már csak ez a fórum az ahol van kedvem hozzászólást írni.
|
inazuma400 | 14534 | 2017. szeptember 20. 16:13 | Válasz erre: 14531 |
Értem! Köszi a választ! :D hát igen, sok bugyuta kérdés van, ami magától értetődő, és mindig ugyanazok teszik fel... Enis csak olyan felindulásból tettem fel ezt a kérdést h láttam a túra doboz, cuccok adok veszek, az nem haszontalan forum, egyébként javarészt eggyet értek veled!
|
Kovacspeter | 14532 | 2017. szeptember 20. 15:19 | Válasz erre: 14528 |
Ne már...Gabi valami olyasmit említett hogy számodra is szerencsésebb a jövő hét vége. Semmi esély kiforogni azt a hétvégét? Vagy szombaton utánunk jönni?
|
hacse | 14531 | 2017. szeptember 20. 15:13 | Válasz erre: 14529 |
Én inkább csak olvasója vagyok több fórumnak is. Nem írok általában semmit sem , ugyanis nem szeretném , ha abból a mérhetetlenül hatalmas tudásból , amit életem során megszereztem bármi is kiszivárogna . Én nem adok senkinek tanácsokat semmilyen témában , annak ellenére , hogy nincsen olyan tudomány a világon , amihez kiemelkedően magas szinten ne tudnék hozzászólni . Mondjuk ha minden kötél szakad segítek csak nem szívesen. A motorozás, meg minden ami hozzá kapcsolódik már rég lerágott csont. Ebben a témában nem érdemes értekezni. Ami egyáltalán nem érdekel az a túrázás, annál unalmasabb motorozás fajtát még nem éltem meg. Mivel már egy kivételével az összes motorsportban jeleskedtem , csak az oldalkocsis motokrosszozás maradt , ami még foglalkoztat, most arra gyúrok. Az az egy barátom aki van (mondjuk őt is utálom) segít a felkészülésben (próbálna meg nem segíteni !) , de egyedül is megoldanám , csak nem szeretek cipekedni. Írhatnék még de nem sok értelme van, nem értenétek meg a lényegét. Meg nem igazán szeretem a nagyképű emberkéket , akik mindig fényezik magukat, meg hazudoznak össze vissza , így inkább csak olvasom a motoros fórumokat és ritkán kommentálom . Nevetős emoji figurák helye.. |
inazuma400 | 14529 | 2017. szeptember 19. 20:31 |
Ti amúgy csak ebbe a fórumba írtok (v hogy mondjam) a motorozz.hun, v "használtok" más fórumokat is itt?
|
cblaci | 14528 | 2017. szeptember 19. 05:44 | Válasz erre: 14527 |
Jó utat Nektek, nekem ez most nem tud összejönni sajnos.
|
Kovacspeter | 14527 | 2017. szeptember 18. 22:23 |
Uraim, akkor neki lehet feszülni az "Inazuma a Székelykőn" projektnek,:-) melynek tervezett időpontja szept. 29-okt. 1. Természetesen kevésbé kalandos programok is lesznek, csak jó idő legyen és egészség.
|
Kovacspeter | 14526 | 2017. szeptember 17. 22:23 | Válasz erre: 14512 |
A hatos Ifa vezetéstől szerintem sokkal nagyobb nyeremény a múltkorában szintén általad említett "Máv-Start jegy Kenézlőre" Az mindent visz:-)))
|
Kovacspeter | 14523 | 2017. szeptember 17. 22:15 | Válasz erre: 14505 |
No meg az utóbbi időben hatalmasat fejődtek a vezetéstámogató-önvezető rendszerek is. Azt jósolják hogy ez lesz a jövő. Bár a teljesen megbízható működéshez még kell idő, épp a napokban szenvedett halálos balesetet emiatt egy Tesla-sofőr. Pl a Bömbinél egy ideje már nem csak a legfelsőbb kategóriában elérhető, hanem az 5-ösben is: https://www.youtube.com/watch?v=MrtI9BG8MF4 |
Kovacspeter | 14522 | 2017. szeptember 17. 22:05 | Válasz erre: 14505 |
Hú, ez brutál lehetett. Nekem eddig Nissan Leaf-hez meg a kis Bömbihez volt szerencsém, de azoknál is meglepő volt hogy az elindulás pillanatától rendelkezésre áll a teljes kraft. De hol vannak ezek a Teslához képest...
|
Kovacspeter | 14521 | 2017. szeptember 17. 22:00 | Válasz erre: 14488 |
Brutál tuning lehet, forog vagy 20 ezret.
|
Kovacspeter | 14520 | 2017. szeptember 17. 21:57 | Válasz erre: 14488 |
"mikor még büszke vasakat gyártottak és senki nem akart a másikra hasonlítani" No igen - azt hiszem nem kell különösebb jóstehetség megtippelni- ez a korszak már jó ideje véget ért és soha nem is fog visszatérni... |
cblaci | 14519 | 2017. szeptember 17. 20:38 | Válasz erre: 14516 |
"csak evvel nem lehet m......" melegszendvicset gyártani, medvére vadászni...stb. Vannak azért hiányosságai na! ;) |
cblaci | 14518 | 2017. szeptember 17. 20:36 | Válasz erre: 14515 |
Szépen elindult de azért 300-tól 400-ig elég lusta volt már, na meg az a fék... még szerencse hogy nem játszottak gyerekek a környéken, vagy mi van ha egy öreg néni... ez meg mint a libaszart... Ezeket amúgy utcára csinálják? Merhogy ennek a teljesítménynek sokkal több hasznát vennénk pl. a földeken, kenyér az mindig kell, de húzhatna vasúti kocsikat is, mit nem adna érte a MÁV... Már régen volt ennyire igazam :D |
cblaci | 14517 | 2017. szeptember 17. 20:30 |
hacse | 14516 | 2017. szeptember 17. 15:26 | Válasz erre: 14505 |
Vazze , ugyanannyi a 0-100-as gyorsulása mintazinazumának ! Tök jó , csak evvel nem lehet m...... Olyan meghatározós fajta élmény lehetett az biztos.
|
Billigpeter | 14515 | 2017. szeptember 17. 10:39 | Válasz erre: 14514 |
Én is maradnék a benzines szaroknál :-) https://www.youtube.com/watch?v=PkkV1vLHUvQ |
fenyooldrider | 14514 | 2017. szeptember 16. 19:06 | Válasz erre: 14512 |
Kb nálunk is ennyi! De, hogy egy közel 1000Nm-es vasat padlózhassak....... Sajnos az esélytelenek nyugalmával olvastam Lacit és maxximálisan irigylem is! Persze végiggondolva az anyagi helyzetemet, már le is higgadtam, talán majd vehetek egy ilyet 2066-ban egy lepukkantat, döglött aksival! Ja, hogy akkor már 100 éves lennék? Hát akkor maradok a benzines szarjaimnál egyenlőre...... |
Billigpeter | 14512 | 2017. szeptember 16. 17:20 | Válasz erre: 14505 |
A múltkor láttam a diszkoverin hogyan készül, lehet a télen összerakok egyet:-) Komolyra fordítva a szót nem gondoltam volna, hogy bármelyik ismerősöm egy méternél közelebb jut ennek a gépnek a vezetőüléséhez, nem hogy a sz@rt is kitapossa belőle. Kicsit irigy is vagyok, a mi cégünknél a jutalom hatos IFA vezetés :-) |
inazuma400 | 14509 | 2017. szeptember 15. 23:00 | Válasz erre: 14499 |
Vannak még egyéb bontók ahol nagy eséllyel lehet ina alkatrészekhez jutni?! Ricsibonto számát meg tudja vki adni?
|
inazuma400 | 14508 | 2017. szeptember 15. 22:58 | Válasz erre: 14497 |
Fú, kimaradt pár nap a fórumozasbol, de látom rendesen belendultetek! :) jobbulást Laci bácsi! :) Értem! :( hát azt hirtelen nemtudok.. De a fotókat azt megkoszonnem! :) Rendben! :) rá fog kelleni szórni egykis aprót megint a motorra, de muszáj a komolyabb túrák miatt... Pedig ez a dobozolos téma is húzós tud lenni, bár azt nemtom h 3 doboz nem e sok egy kis 400zas motorra... |
cblaci | 14507 | 2017. szeptember 15. 22:52 | Válasz erre: 14503 |
Szia Peti! Holnap megyünk a Bakonyba, motoros túra autóval... majd szét vet az ideg, de ilyen derékkal nem merek elindulni, kocsival is elég lesz az a 400km, azt ígérte Kriszti hogy majd ő vezet. Janikáék szervezték, ők már ott vannak. Gondoltam hogy Ti is mentek, hívott Gabi, ha esetleg látok még esélyt szeptemberben a motorozásra akkor kereslek.
|
cblaci | 14506 | 2017. szeptember 15. 22:47 | Válasz erre: 14496 |
Elvileg lesz vártúra Fenyő, Kriszti elszállít, aztán vagy felbírok menni a várhoz vagy nem, de az biztos. :-)
|
cblaci | 14505 | 2017. szeptember 15. 22:44 | Válasz erre: 14495 |
Ez olyannyira nagy élmény volt hogy ilyet én még járműben soha nem éreztem. A lehetőséget a cégemtől kaptam, csoportonként két fő mehetett, amolyan jutalom féle dolog volt ez. Az autó képes az önvezetésre is, azt is volt lehetőség kipróbálni, eszméletlen technika lapul benne, emellett minden porcikája csodálatosan kidolgozott, igazi luxus álomvilág, akit érdekel rákereshet Tesla S P90D a típus neve. Először az instruktor bemutatta az autót, majd beültem a volán mögé ő meg mellém és menet közben is folyamatosan sorolta a sok okosságot aminek a felére sem emlékszem már. Óvatosan kigurultunk a városból, majd félreálltunk és megvártuk azt az alkalmat amikor sem elől sem hátul nem jön semmi. Az óriás középkonzolon kiválasztotta az "insane" (őrült) módot, majd azt az utasítást kaptam hogy két kézzel fogjam a kormányt és háromra nyomjak egy padlót. Ami ezután jött az felülmúlt minden képzeletet, olyan elemi erővel indult meg hogy deréktól lefelé a súlytalanság állapotát éreztem, a mellkasomat meg mintha két lábbal taposták volna miközben a kaka vigyázzba állt bennem.... linkelem majd az oldalt, bárki kipróbálhatja, ott van a reakciókról videó is ami nem kamu, főleg ha nem számít rá az ember. Rólam is készült videó, elvileg elküldik a mail címemre, de szerintem nem fogom nyilvánosan megmutatni mert a nagy rácsodálkozás közben csúnya szavak is elhangzottak abban a pillanatnyi idejű tudati másállapotban. Ezután még két ilyet gyorsultunk amit már élveztem és nem ugrottam le túl hamar a gázról :-) Aztán jött egy kis önvezetés, fura megbízni egy autóban miközben elképesztő látni ahogy teszi a dolgát önállóan. A középkonzol ha akarod jegyzet (utolsó kép), vagy a tetőablak kezelője, meg aztán annyiféle funkció hogy azt mind idő lenne megtanulni. Nincs kuplung és váltó, a jobboldali bajuszkapcsoló a kézifék és az előre-hátra funkciót kapcsolja. Hátul több mint 400 lovat visznek a motorok a kerekekre, elől kicsivel több mint 300, összesen 762 paci és 930 Nm-es forgatónyomaték, amit úgy visz át az aszfaltra hogy semmi nyikkanás. A kocsi 2 tonna, 5m hosszú és 2m széles megközelítőleg, a hatótáv akár 500km is lehet de el lehet fonnyasztani 300km alatt is az akkumulátorokat, hangalapú multimédia meg mit tudom én... nagyon kevés volt félóra mindent megismerni, viszont az a 2G-s gyorsulás amíg meg leszek eszembe fog jutni. A fiam 2,8-as benzines sorhatos E46-os bömöse is mocskos egy vadállat, de ez... ez maga az ördög! Lőttem néhány fotót, de nézzétek meg a linket is, egy kicsit olyan úri huncutság, ha nincs ez a lehetőség akkor valószínűleg soha nem találkozok vele, így viszont azt tudom mondani mint amit az elején, felejthetetlen élmény volt! http://teslaelmeny.hu/?gclid=CPf6l6bwp9YCFcWdGwodNk4KNg ![]() ![]() ![]() |
Kovacspeter | 14504 | 2017. szeptember 15. 22:00 | Válasz erre: 14502 |
Akinek nem inge:-) Peti, itt van a csodaizzó, amiről beszéltünk a múltkor. Sokat szórakoztam ezekkel, a legjobb amit eddig próbáltam. Próbáld ki, van még egy db, neked adom. ![]() |