7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

Kovacspeter 14503 2017. szeptember 15. 21:54   Válasz erre: 14493
Derék: gyere át Szoboszlóra, Dr Oláh Mihály, +36309983838, kérj egy időpontot. Reumatológus főorvos aki természetes úton is gyógyít.

Inazuma a Székelykőn projekt még az idén? Azt hiszem említettem a találkozón hogy kijártam egy utat a másik oldalon Hidas felől. Ki kéne használni még a jó időt. Persze jövőre a Hornet a Székelykőn sem tűnik rossznak.
    

Billigpeter 14502 2017. szeptember 15. 21:46   Válasz erre: 14500
Én nem akartam hasonlítgatni, csak egy olyat IS szeretnék :-)
    

Kovacspeter 14501 2017. szeptember 15. 21:43   Válasz erre: 14437
Ájjáj, csoffadt 198 lóerő, nagyon gyenge:-)
    

Kovacspeter 14500 2017. szeptember 15. 21:40  
Uraim, Fenyő is pedzegette, miszerint nem sok értelme van hozzáméregetni a Hornetet az Inazumához. Egy vízhűtéses-befecskendezős motort, amit fejlesztettek az idők folyamán, egy léghűtéses karburátoroshoz, amit lényegében nem fejlesztettek, ami gyakorlatilag az 1980-as évek első felének a technikája. Igaz hogy igen megbízható technikája. 1984-ben mutatták be az első gixert... tehát 30 évvel ezelőtti fejlesztés, nyilván a sportmotorokból aztán lett túra, de a technika az nemigen változott.
    

Kovacspeter 14499 2017. szeptember 15. 21:26   Válasz erre: 14409
Ja és a fedélnek érdemes utánanézni.
Ricsibontó pl. Bár ha jó állapotú a féknyereg akkor nem valószínű hogy odaadják külön a fedelet, esetleg ha van neki valami szénné rohadt akkor szerencséd lehet.
    

Kovacspeter 14498 2017. szeptember 15. 21:22   Válasz erre: 14409
Szuper.
Ha legközelebb is befog akkor valószínűleg a féknyereg felújítására lesz szükség. Ha majd szervizben jársz akkor azért érdemes lesz a tárcsa ütését is megméretni.
Ez érdekes, az 1.2-esnél nincs semmi plusz szivacs a szűrőben gyárilag.
    

Kovacspeter 14497 2017. szeptember 15. 21:16   Válasz erre: 14386
Az a baj hogy már csak a kép maradt... oldaldoboztartót nem lehet kapni hozzá jópár éve.
Csak akad a környékeden vasmunkához értő ember, aki elvállalja. A Laci-féle oldaltartót szezon végén tervezem leszedni szinterezésre. Ha gondolod körbefotózom minta végett, járt úton már könnyebb lesz haladni.
Dobozokból Kappát vegyél, ugyanaz mint a Givi, csak olcsóbb és kevésbé dizájnos. Kifutó darabokra is érdemes rámenni, azokra jobban van akció.
    

fenyooldrider 14496 2017. szeptember 15. 21:04   Válasz erre: 14493
Tavaly láttam egy videót, ott is a Tesla csúcsmodellje volt a főszereplő, egy motor fékpadon akarták lemérni, aztán csúnya vége lett, mert széttépte a fékpadot, pedig az elvileg 1500 lóerőig mért, csak nem volt felkészülve arra, hogy gyakorlatilag az első km-től kezdve rendelkezésre állt az a nyomaték, ami a belsőégésű társainál, csak nagyon magas fordulattól! Ez lepte meg a fékpadot, ami ettől elemeire hullott!
Na mi az ábra Laci, lesz holnap vártúra?
    

Billigpeter 14495 2017. szeptember 15. 20:31   Válasz erre: 14493
Egyszer én is vezettem egy elektromos targoncát, az fel bírt emelni vagy 2,5 tonnát :-) Gondolom, ettől nagyobb élmény volt, kíváncsian várom a történetet :-)
    

Billigpeter 14494 2017. szeptember 15. 20:27   Válasz erre: 14491
Te nem táltos is vagy, hanem multifunkciós ;-)
    

cblaci 14493 2017. szeptember 15. 16:56   Válasz erre: 14491
Egyelőre még nem érzem a rúnamágiát de köszönöm a próbálkozást!
Tudom hogy sorhatosok vannak a vidin, nekem viszont hengeráradat nélkül pusztán csak a H betű is elég az erekcióhoz :-)

Ma volt egy 30perces időtartam amikor elfelejtettem a derekamat, kipróbáltam a 760 lóerős (930Nm!) Teslát, brutális élmény volt. Még dolog van de később mesélek ;)
    

cblaci 14492 2017. szeptember 15. 16:51   Válasz erre: 14490
Lehet nem sokat segít de ettől függetlenül jólesett, köszi!
    

fenyooldrider 14491 2017. szeptember 15. 07:13   Válasz erre: 14489
Küldök neked gyógyító rúnát, így digitális formában, vagy azt nem mondtam még, hogy táltos (is) :-) vagyok?
Na de az elbizonytalanításra visszatérve, azon a videón a Honda CBX sor-6 épített vasak vannak, aminek az alja is egy jól felszerelt vidéki ház ára, a teteje meg a csillagos ég, nem hiszem, hogy ilyenen kell gondolkodj! Ha kapnék egy ilyet, azonnal felvenném Én is a Honda sapkát:-)
    

Billigpeter 14490 2017. szeptember 14. 22:12   Válasz erre: 14489
Szar ügy ez a becsípőzés, és nehezen is múlik terhelés alatt. Tudom, hogy sokat nem segít, de jobbulást kívànok!
Az én H beszerzési ambícióm is alábbhagyott, inkább csak féktárcsát veszek az ételhordóra.
    

cblaci 14489 2017. szeptember 14. 21:47   Válasz erre: 14488
Előzmények:
Nagy a hajtás mostanában, egy másik kolléga helyett is én ügyelek, ráadásul nem a saját területemen. A derekam két napja becsípődött, bűzlök a Flektortól, nehezemre esik még a menés is, főleg a reggel nehéz, ingerült vagyok de legjobban magamat utálom. Meló után beindítottam a motort, merhogy a napját se tudom mikor hallottam utoljára a hangját, na meg a karbiba se kéne hogy belepimpósodjon a nafta. Egyet fordult a gép és már dorombolt is! Elmerengtem ezen a cserés dolgon, nézegetem mostanában a kínálatot, jó a szemem ehhez. A mérce viszont magas, de itt is velem van a baj mert azt várnám el amit az én 99-es évjáratú motoromnál természetesnek veszek... képek alapján is látom hogy túl sok lenne a kompromisszum, elbizonytalanodok, talán nem is kéne még erre a cserére áldozni. Gondosan visszarakom a takarókat az Inára, olyan beletörődős megnyugvással, hiszen ha ott most egy Honda lenne akkor se bírnám kitolni... úgy éreztem az se baj ha marad, különben is olyan szép!

Este van, Kriszti hozott valami fürdősót, merhogy az majd jó lesz a béna derekamra... levendula illatú, amíg benne ültem jó volt, de kiszállni már alig bírtam a kádból, az illatom meg olyan tőle mint egy buzinak... Bekapcsoltam a gépet, de most nem volt kedvem hirdetéseket böngészni, látom írt Fenyő, annak viszont örültem. Elindítom az első videót... a torkom összeszorul, újra rám nehezedik a keserédes vágyakozás a H után miközben tudom milyen nehéz lesz a Suzukival töltött közel 10 évet elengedni... újra térdig járok a kételyben, köszi Fenyő!
Azt hiszem lefekszek aludni, persze előtte kenek még egy kis Flektort a levendulára... szerintem virágoskertről fogok álmodni, közepén egy trágyacsomóval...
    

fenyooldrider 14488 2017. szeptember 14. 20:37  
Egy kis OFF,de szerintem nem bánjátok, főleg cblacinak címezve, mikor még büszke vasakat gyártottak és senki nem akart a másikra hasonlítani:
https://www.youtube.com/watch?v=4JMHnkdtMQA

Itt meg a hangja, ami fenomenális, semmihez nem hasonlítható:
https://www.youtube.com/watch?v=SKa0hrq6X-c
    

fenyooldrider 14487 2017. szeptember 13. 20:02   Válasz erre: 14486
Egyetértek, nekem is fent van az IGO10 a telómon, sokkal jobb navigáció, mint a vazze, viszont azért használom mégis ez utóbbit, mert online látom a rendőrt (meg jelentem is), a torlódást, meg minden számomra negatív dolgot!
Ha ezt a két rendszert összegyúrnák, szerintem agyonvernék vele a világ összes naviját, de sajnos még nem tartunk ott!
    

cblaci 14486 2017. szeptember 13. 19:09   Válasz erre: 14485
Nincs összehasonlítási alapom, az Igo-t viszont nagyon szeretem, az volt az első Mio C710-es navimon ami még most is megvan de már nem használom. Jó pár éve már a telefonos Igo Primo-t használom, eddig még mindig megtaláltam amit akartam. A Google Earth műholdasán megkeresem a célpontot (akár földutak mentén, vagy az utolsó aszfaltos lehetőségnél), kurzort ráviszem, lent mutatja a koordinátát amit feljegyzek, ha több van akkor nyomok egy optimális tervezést az meg szépen sorba szedi. Biztos vannak jobbak de én ezt már úgy ismerem mint a tenyeremet és elég hozzá a fél szemem ha módosítani akarok az útvonalon vagy a beállításokon. Melóban is használom, óriási segítség, főleg a súlyhatáros hidak és utak miatti tervezésnél amikor a 25Tonnás emelőkosarassal vagyok.
    

fenyooldrider 14485 2017. szeptember 13. 07:28   Válasz erre: 14484
A vicc az, hogy a vazze először engem is bevitt Dobára, ott kérdeztem meg a helyieket, hogy merre is keressem a várat! Persze Én a 8-as ról fordultam be Somlószőllős irányába, majd arról Dobára, csak ott a Doba tábla előtt kb 20 méterre el kellett volna fordulni jobbra! Ott mihelyt elfordulsz látszik egy csomó információs tábla, hogy merre, van az arra:-)
    

cblaci 14484 2017. szeptember 11. 20:56   Válasz erre: 14483
Köszönöm a tájékoztatást! Az szívatott meg hogy Doba ellenkező oldalán az Erdődy-kastélyparkban is fel van tüntetve Somló vára, de ott a műholdason nem láttam még csak olyat se ami hasonlítana egy várromhoz. Az a baj hogy az Earth utcaképei valamikor 2011-ben voltak utoljára frissítve, azóta már biztosan jobban ki van táblázva, de szerintem meg lesz. Annak a pontnak a koordinátáit jegyeztem fel ahonnan a szaggatott vonal kezdődik, onnan már biztosan megtaláljuk.
    

fenyooldrider 14483 2017. szeptember 11. 20:13   Válasz erre: 14482
Szia Laci! Az irányzék Doba falu nyugati bejárata , ott a helységnév táblánál megállsz, pár méterre ki van táblázva a vár rom is! Jobbra fordulsz, végig mész amerre a táblák mutatják, nem tudsz eltévedni!
Viszont a hegy fele magasságában kb van egy pihenő parkoló, itt már le kell támasztani a vasat, mert tiltják a járművel való behajtást és sorompó is van!
Innen gyalogolni kell a tanösvényen, ez kb pár száz méter,nem sok! Ott is információs táblák vannak, csak azt kell követni, végig aszfaltos a gyalogjáró is a hegy tetejéig!
Ez meg a tanösvény:
    

cblaci 14482 2017. szeptember 11. 19:20  
Fenyő! Szombaton Bakonyszentlászló közelében leszek, úgy néz ki én is látni fogom a Somlói várat, hogy jutok oda? Írnak valami tanösvényféleséget a 8-as út felől ami 3km, ebből gondolom hogy csak gyalogosan lehet bejutni. Te hogy jutottál oda?
    

cblaci 14481 2017. szeptember 11. 19:18   Válasz erre: 14480
A könyvek háttérbeszorulásának az is lehet az oka, hogy egy film átlagosan csak 1,5-2 órát vesz el az életünkből, a könyvhöz ennél jóval több idő kell, időből meg általában kevés van. Aztán szépen butul is az ember, a telefon már okosabb mint mi, így aztán feleslegesnek tűnik használni az agyunkat, dolgoznak "gondolkodnak" helyettünk és már nem is tűnik olyan lehetetlennek amit James Cameron megálmodott a 80-as években a közeli jövőről, amikor majd a mesterséges intelligencia irányít...
Tudnám én is ragozni csak nekem már túl sok van a rovásomon, nemrég még a Hondával voltam megakadva, most meg a filmektől lódult meg a képzeletem, félek hogy kihúzom a gyufát... neked könnyű mert téged itt nem ismernek de én évente egyszer biztos hogy találkozok velük :D
    

Jam Clerk 14480 2017. szeptember 11. 14:38   Válasz erre: 14476
Igen, igazad van, hasonlóan gondoltam én is, de általánosságban még mindig úgy vagyok vele, hogy nem nagyon tudok olyan filmet mondani, amit könyvön alapul, előbb néztem meg, mint olvastam volna az alapjául szolgáló könyvet, és még utána is jobbnak gondoltam volna a filmet (talán a Forrest Gump, de főleg azért, mert a könyv, hát az valami értékelhetetlen darab). Valahogy számomra sosem ugyanaz a két élmény, és a könyvé az elsődlegesség.
Mindegy, túlragoztam :)
    

cblaci 14479 2017. szeptember 9. 16:36   Válasz erre: 14475
Láttam róla galériát nem is olyan rég, meg fogom nézni élőben is az már tuti!
    

cblaci 14478 2017. szeptember 9. 16:33   Válasz erre: 14474
Hú de hosszú 3 és fél perc volt... de legalább igazat dalolt az az erős felépítésű gyermek.
    

cblaci 14477 2017. szeptember 9. 16:29   Válasz erre: 14472
Szép vár, egyszer viszont megijedtem ahogy lapozgattam, volt egy fotó ahol belenézett egy marcona alak napszemüvegben, az egy kicsit megviselt :-)
    

cblaci 14476 2017. szeptember 9. 16:26   Válasz erre: 14471
Pont ez volt az én mondandóm lényege is, ha előtte elolvasom talán nem tetszett volna ennyire a film, mert könyv alapján nem biztos hogy így képzeltem volna el, volt rá példa nem is egy.
    

fenyooldrider 14475 2017. szeptember 9. 14:54   Válasz erre: 14473
Ez konkrétan mai, most értem haza onnan:-) !
Nekem nagyon tetszik, hála istennek foglalkoztak vele, mentették a menthetőt!
    

fenyooldrider 14474 2017. szeptember 9. 14:52  
cblaci új dala:-) :https://www.youtube.com/watch?v=_Vp5yYXKEt0
    

Rick 14473 2017. szeptember 9. 14:50   Válasz erre: 14472
Ez most a felújított állapot?
    

fenyooldrider 14472 2017. szeptember 9. 14:28  
Somlói várrom túra: https://photos.app.goo.gl/BibzVmcnhbgNnlet1
    

Jam Clerk 14471 2017. szeptember 9. 12:22   Válasz erre: 14468
Én fordítva vagyok bekötve, a Stephen King írásokból a többségét jobbnak tartom megírva, mint filmben. Van persze kivétel, Halálsoron, A remény rabjai, de a többiből nem tudok jót mondani. Igaz, hogy egyébként is inkább olvasós vagyok és voltam.
    

cblaci 14470 2017. szeptember 8. 21:04   Válasz erre: 14469
Pedig még nem is tudsz mindent, a rossz nyelvek szerint "az egy mérges japán ember" :-) A következő konferencián elmesélem.
    

Rick 14469 2017. szeptember 8. 20:19   Válasz erre: 14468
Bakker! Akkor mekkora mák már, hogy le-Hondáztam az Inazumádat. :-)
    

cblaci 14468 2017. szeptember 8. 18:38   Válasz erre: 14467
Szerencsére én nem olvastam, mondom ezt azért mert amiket viszont elolvastam azok filmesítve általában csalódást okoztak. Nem állítom hogy világszenzáció a lassan már 35 éves film, de nekem valamiért nagyon tetszik. Erre talán az a legjobb bizonyíték, hogy amikor meghallom a Bad To The Bone-t, nem a Terminátor 2-ből közismert "Szükségem van a ruhádra, a csizmádra és a motorodra!" jelenet utáni betétdal jut az eszembe, hanem Christine, ahogy egyke tűzpiros színben feltűnik a gyártósoron szintén erre a zenére. Lehet azért van mert fiatalon hasonlítottam egy kicsit Arnie-ra, mindig ócskavasaim voltak amelyek aztán rendjén megszépültek és lelkük lett, én meg marhára begurultam ha valaki még csak véletlenül is rossz szemmel nézett rájuk :-)
    

Jam Clerk 14467 2017. szeptember 8. 10:24   Válasz erre: 14466
Meg kell mondanom, én csak a könyv elolvasása után kerestem rá neten erre a Fury típusra, és most úgy érzem, ha még az olvasás előtt megtudom, hogyan néz ki valójában a kocsi, akkor nem lett volna annyira hatásos a könyv :)
    

cblaci 14466 2017. szeptember 7. 20:10   Válasz erre: 14465
Szerintem is, ha viszont Hacse nem emlegeti azt se tudtam volna hogy létezik. Nekem is van kedvencem az 50-es évek autói között, egy Plymouth Fury akinek Christine volt a neve. Stephen King álmodta meg, én meg még szinte gyerekként láttam legelőször a regényből készült filmet, na meg azóta megnéztem többször is.
    

fenyooldrider 14465 2017. szeptember 7. 15:53   Válasz erre: 14463
Hú bakker, ez nagyon ott van!
    

Billigpeter 14464 2017. szeptember 6. 19:11   Válasz erre: 14460
Ha majd lesz ára, megmondom, érdekel-e, de köszönet a fáradozásért.
    

cblaci 14463 2017. szeptember 6. 18:47   Válasz erre: 14461
Ő is csak azt a Hudson járgányt akarta feltölteni amit Te is, csak neki se sikerült, én viszont ügyesebb vagyok :-)
Ollé:
    

cblaci 14462 2017. szeptember 6. 18:43   Válasz erre: 14460
Rendes tőled hogy rákérdezel, kétségtelenül hasznos dolog, két évvel ezelőtt még érdekelt volna de most már nem. Néhány kopóalkatrészre még költenem kell készülve a márciusi műszaki vizsgára, de az azutáni időszakot már nem valószínű hogy együtt töltjük.
    

hacse 14461 2017. szeptember 6. 18:11   Válasz erre: 14458
Fenyő, tájékozott embernek ismertelek meg, de ebben most mocskos nagyot tévedsz ! :o))
    

hacse 14460 2017. szeptember 6. 18:07  
Ha valamelyikőtöket érdekel esetleg még az az Inazuma első sárvédő toldat amiről annak idején írogattunk itten , akkor jelezzétek majd , mert úgy néz ki , hogy egy ilyesféle rendelésekben jártas ismerősöm meghozatja , ha van rá igény. Neki egy Yamaha Vmax -a van és azon láttam , tűrhető minőségűnek mutatja magát. Az árát még nem tom pontosan majd megírom.
    

hacse 14459 2017. szeptember 6. 17:58   Válasz erre: 14457
Abba a hsz -ba be kívántam illeszteni egy Hudson Hornet fotóját , mondván , hogy nekem az a kedvenc Hornetem , de nemösszejött... Aztán hagytam a p...ába az egészet. Ennyi benne a titokzatosság meg az ideológia.
    

fenyooldrider 14458 2017. szeptember 6. 14:47   Válasz erre: 14456

    

cblaci 14457 2017. szeptember 6. 06:08   Válasz erre: 14456
Titokzatos vagy Csabi :-)
    

hacse 14456 2017. szeptember 5. 22:56  

    

fenyooldrider 14455 2017. szeptember 5. 21:32   Válasz erre: 14454
Csak egy reklám: https://www.youtube.com/watch?v=BPJKHRPrnPQ
    

cblaci 14454 2017. szeptember 5. 20:55   Válasz erre: 14451
Biztosan igazad van, mert sem a Gixxer sem a CBR típustörténetét nem ismerem, így azt se tudom hogy abban a kategóriában melyik vitte a pálmát. Nem kell nekem hájtek és nincs nagy lóerő igényem se, viszonylag könnyű legyen, erejéhez képest takarékos, igazából az Inazuma is ilyen. Valószínűleg ott csesztem el hogy előtte volt két Hondám és azóta is hiányzik az a valami amit most nem szeretnék magyarázni mert úgyis csak egy másik olyan hülye hondás értené meg mint én. Abban is igazad van hogy erről viszont nem itt kellene állandóan nyálazni, nem is akarok én erről többet írni.
Ha tényleg cserére adom a fejem lesz még más dolog is amivel meg kell birkózni, lassan 9 év telt el közösen az Inazumával, az több idő mint amit a két Hondával együtt átéltem, nem lesz egyszerű elszakadni ezt elhiheted.
    

inazuma400 14453 2017. szeptember 5. 20:20   Válasz erre: 14449
Mit értesz matrac alatt?
    

fenyooldrider 14452 2017. szeptember 5. 20:17  
Ha kell a fájdalom, miért nem néztek Gixxer 1000 K5-öt, az a legdurvább évjárat!
Abban minden megvan, játszós, agyoncsaphatatlan, viszonylag olcsó is, milla alatt elérhetőek!
Minden high-tech benne van már!
De ha kell megöl, ne aggódj:-))) (meg ha nem kell, akkor is:-)
    

fenyooldrider 14451 2017. szeptember 5. 20:00  
Ej, kicsit lelépek a fórumról, már csak ezt hallom: Honda,Honda,Honda...........
Laci, már megint a CBR-900 RR blokkját (hornet 900) hasonlítod az olajos suzukikhoz!
Annak anno a GSX-R 750/1100 volt az ellenfele,(konkurense) az meg minden körülmények között más dimenzió volt, nem csak lovakban, hanem műszaki tartalomban is! Nyugi, ott sem hallasz motorhangot és a váltója+kuplungja is sokkal jobb volt mint azé:-))) Mikor a gixxerek már régen fordított titán nitrid bevonatos telókon szaladgáltak és radiális nissinek markolták a 320mm-es tárcsákat akkor a Honda 900RR még hagyományos telókon támasztotta a csumpi 16"-os első kerekét (99"-ig) :-))))) sőt az azonos évjáratú 750-es gixxer is pariban volt vele:-),főleg 2000 után!
    

Billigpeter 14450 2017. szeptember 5. 17:59   Válasz erre: 14447
Ha lesz váltás, annak biztos nem az lesz az oka, hogy a jelenlegi motorom kihasználatlan :-) Sőt, azt tervezem, hogy az ételhordó megmarad, csak mellé lesz egy kicsit izmosabb traktor is :-) úgyhogy -legalábbis nekem- egy ideig még lesz lehetőségem nézegetni az én nagykorú inazumám :-)
    

Billigpeter 14449 2017. szeptember 5. 17:49   Válasz erre: 14448
Van eladó matrac is :-)
    

inazuma400 14448 2017. szeptember 5. 17:29   Válasz erre: 14447
Ja, enis észre vettem! Én tuti nem válok meg az enyémtől! :D majd max kap egy alvótársat :D
    

Jam Clerk 14447 2017. szeptember 5. 14:41  
Valahogy most mintha több Ina lenne fönt a hahu-n, aminél úgy kezdődik a hirdetés, hogy "kihasználatlanság miatt..." Látva, hogy többen is váltanátok, elgondolkodtam a dolgon, hogy esetleg én is lecserélném a jelenlegi motoromat, de aztán rájöttem, hogy a mostanit is hasonló felütéssel tenném be a hirdetésre :( Akkor meg minek... de azért jó volt ismét - legalább képeken - nézegetni ezt a fajtát :)
    

inazuma400 14446 2017. szeptember 5. 11:05  
Kicsit elkalandoztam, épp most láttam a cikket. Ha ez tényleg így fog kinezni, az akkor király lesz! Legalábbis nekem nagyon adja! :D
http://www.motorrevu.hu/cikkek/53036-friss_hirek_a_kawasaki_z_900_rs_rol
    

hacse 14445 2017. szeptember 5. 09:15   Válasz erre: 14444
A lényeg az , hogy hogyan érzed magad azon a motoron ....
    

inazuma400 14444 2017. szeptember 4. 21:36   Válasz erre: 14443
Tudom, azért is mondtam h nem a lóerő hanem a nyomatek a lényeg. Félek is én az ilyen nagy dögöktől mint az 1,2es ina és társai! :D nem nekem való az... Az már túl sok, legalábbis még ilyen fejjel, talán ha benől a fejem lágya... Ha egyáltalán van ilyen motoros viszonylatban?! :D Azt viszont tényleg nem tudtam h csak 110lo a 900zas hornet.
    

cblaci 14443 2017. szeptember 4. 21:24   Válasz erre: 14442
Pedig annyi, nézz utána, de ezzel a szemlélettel szerinted akkor az 1,2-es Ina is "csak" 100 ló... de azt azért ne felejtsd el hogy azokat a lovakat majdnem ugyanannyi Nm csibészeli, az meg már nem játék! Ilyen tekintetben a nagy darázs is szépen áll. Hidd el ezek már nagyvadak, tartom magam ahhoz hogy utcára bőven sok is. Nemrég hívtam fel az egyik CBF600-as cimborámat, néhány dolog érdekelt ami a leírásokból nem egyértelmű, ő meg már régi motoros akinek adok a szavára. Szóval az egy igazi jó kis túragép, minden tekintetben, sőt a fejidomos lenne a legjobb, de én meg pont a körlámpásokat szeretem... aztán ha már CBF600 jobb lenne az újabb, ami injektoros... de az meg má' megen ott van hogy milla fölött mozog... jaj hát annyiból már megvan a 900-as Hornet, ami körlámpás és injektoros és baromira tetszik...
Ördögi kör, tele dilemmákkal, lesz majd miről agyalni a télen :-)
    

inazuma400 14442 2017. szeptember 4. 20:47   Válasz erre: 14441
Tudom, de azt nem tudtam h a 900zas hornet az csak 110lo... V nem értem azt a mondatot : D
    

cblaci 14441 2017. szeptember 4. 17:57   Válasz erre: 14440
Azt ugye vágod hogy nem a 600-as kategóriáról volt szó?
    

inazuma400 14440 2017. szeptember 4. 14:01   Válasz erre: 14439
Én szeretem a sportot, sportúrát is, de talán hozzám is legközelebb a naked áll... Hát a 600zas hornet 100lo, abból kiindulva, h hogy elhuzott egy 600zas gsr tőlem, azt hittem több kajak van benne, meg h lesz majd lábszár lefosás, de semmit extra, igazából haverom is simán élvezette, simson és kb 1-2ezer km er5 után... Persze az se jó ha fél az ember a motortól, de én kicsit többet vártam tőle... Meghát ugye talán nem is annyira a lóerő a lényeg hanem a nyomaték, a hornetben vmi 66 körül van, de az is azért a felső tartományban jelentkezik.... Bár azt érezni h már 5ezertől szépen húz....
Sebaj Laci, majd elmúlik :D
    

cblaci 14439 2017. szeptember 4. 06:07   Válasz erre: 14437
A műanyag motorok soha nem izgattak, egy csupasznál viszont bőven sok is a 110 ló...
A 14433-as hozzászólásban viszont ígértem valamit, próbálnám betartani ha nem provokálnátok :-)))
    

cblaci 14438 2017. szeptember 4. 06:01   Válasz erre: 14435
Hogyne gyártanák pl. EC 3600, hálás kis dög még az is, sokszor használom :-)
    

inazuma400 14437 2017. szeptember 4. 02:04   Válasz erre: 14436
A Honda sose a teljesítményre gyúrt igazán, inkább a kezelhetőségre... A mostani firebalde is a mezőny leggyengébb gépe a maga ~198 lóerejével...
    

Rick 14436 2017. szeptember 3. 21:43   Válasz erre: 14435
Most már értem: Ezen a videón látszik mennyivel erősebb a Honda.
https://www.youtube.com/watch?v=ocLAQxzIkNQ
    

Rick 14435 2017. szeptember 3. 21:27   Válasz erre: 14433
Ez mi ez a motor amiről írogattok itt? Honda? Még gyártanak Hondát? Nem semmi.
    

inazuma400 14434 2017. szeptember 3. 21:26   Válasz erre: 14433
Az tény! A 600zasnak is olyan szép hangja van az Inahoz képest. A váltó is simábban jár... Meg agresszívabb a gázra, idegbetegen pörög, ahoz képest az Ina lusta nagypapás
    

cblaci 14433 2017. szeptember 3. 19:29   Válasz erre: 14432
Bennem még elevenen él amikor először hallottam azt a motort, olyan volt az Inák között a hangja mint a varjak között a fülemülének.
A 919-es blokk egy legenda az FI meg csak fokozza a tökélyt...
Bocsánatot kérek mindenkitől, megpróbálok nem beszélni erről többet :-)
    

Billigpeter 14432 2017. szeptember 3. 18:49   Válasz erre: 14416
Tökre olyan hangja van, mint a Rudiénak ;-)
    

inazuma400 14431 2017. szeptember 3. 12:50   Válasz erre: 14430
Nem, de versenyző voltam ő is, 400zas zxr-rel tolta
    

Rick 14430 2017. szeptember 3. 10:12   Válasz erre: 14418
Gödöllőn arról a szerelőről van szó, aki robogóval versenyez, vagy versenyzett? A neve most nincs meg.
    

inazuma400 14429 2017. szeptember 3. 01:11   Válasz erre: 14428
XD
    

cblaci 14428 2017. szeptember 2. 23:01   Válasz erre: 14425
:-))) Még lefekvés előtt felnéztem, érdemes volt mert ezen jót röhögtem, aztán elszomorodtam egy kicsit mert lehet benne igazság is, akkor meg már nem is olyan vicces...
Ja a Hondáról meg Fenyő jutott az eszembe amikor legutóbb Tiszaszigeten meglátta a fejemen a Hondás sapkámat és megkérdezte "te biztos hogy jó rendezvényre jöttél?" még most is röhögök ha eszembe jut :-)
    

inazuma400 14427 2017. szeptember 2. 22:55   Válasz erre: 14426
:DDDDD
    

Rick 14426 2017. szeptember 2. 22:35   Válasz erre: 14424
Különben mentem Hondával. Patika. Ja nem... az a Cblaci inája volt. :-)
    

Rick 14425 2017. szeptember 2. 22:32   Válasz erre: 14424
Persze. Nézd meg korosztályt. Kollektív kapuzárási pánikban vagyunk.
    

inazuma400 14424 2017. szeptember 2. 22:23   Válasz erre: 14421
Miaz, mindeki lecsereli az inat?! :D
    

inazuma400 14423 2017. szeptember 2. 22:21   Válasz erre: 14420
Ha ez a szíved vágya, kívánom h teljesüljön! :) én már egy vfrt szeretnék nagyon kipróbálni :D
    

inazuma400 14422 2017. szeptember 2. 22:20   Válasz erre: 14420
:D hát nemtom, lehet nem túl erős ez a 400zas, és biztosan nem ez a világ legjobb motorja, de én mégis úgy érzem még egy ilyen jó motorom nem lesz.... Persze mondtam, nincs nagy talapsztalatom... Meg hát változunk... De most akkor is így érzem....
    

Rick 14421 2017. szeptember 2. 22:14   Válasz erre: 14420
Persze, persze. Ha minden jól megy, jövőre egy Hayabusával poroszkálok mögöttetek, amikor sörért megyünk. :-)
    

cblaci 14420 2017. szeptember 2. 20:18   Válasz erre: 14419
"De akkor is, én nem is értem h hogy lehet inarol hornetre ülni"

Ha minden jól megy jövőre elmesélem neked! :D
    

inazuma400 14419 2017. szeptember 2. 20:13   Válasz erre: 14416
Hat én nemtom. Nem akarok bele szólni, meg nem is értem hozzá... Merthogy olyan emberek elírták akik ezzel foglalkoznak és értenek hozzá h a hornet az egy jó motor, és papíron jobb mint az Ina, legalábbis itt főként most csak a futóműre térnék ki... De én amikor mentem a 600zassal nem voltam tőle elajulva... Az Ina sokkal jobban feküdt, az kéri h fektessék... Mondjuk a horneten szar gumik voltak... Meg persze arról sincs foglalmam se h milyen lehet egy 750es ina, de gondolom ugyan olyan jó mint a 400zas csak jobban megy.... Meg itt most 900zas hornetről van szó.... De akkor is, én nem is értem h hogy lehet inarol hornetre ülni, pedig én aztán tényleg meg voltam hallva azért a motortért! Persze ez lehet az én rutintalansagom is, meg az h kb 50km mentem vele és annyi...
    

inazuma400 14418 2017. szeptember 2. 20:03   Válasz erre: 14396
Én nyugodt szívvel ajánlom neked az én szerelőmet is. Gödöllő ha érdekel :)
    

inazuma400 14417 2017. szeptember 2. 20:02   Válasz erre: 14395
Jaj értem! Aha, tisztában vagyok az árakkal... De azért használtan töredékéből kijonnek a dobozok... Igen a motor piaci ára annyi, de én 6tert sem adnám oda... 4ert vettem, kellett rá új gumi, új lancszett.. Csak az volt több mint egy 100zas... És mindent tavaly cseréltem rajta, nem is megvételkor... Idén új aksit kapott... Csak rá kell ülni és menni vele, megbízható motor, ha vesz vmit az ember az úgyis lutri.... Lényeg a lényeg jó sok pénzt el lehet szórni dobozokra konzolokra stb... Hát csak a tanktáskám volt majdnem 40....
    

cblaci 14416 2017. szeptember 2. 19:35  
Billig Péter potenciális Hornet 900 tulajnak!

Köpi már a kéket mint a kurvaanyja, de még lógó béllel is odabasz! Imádom! :-)))

https://www.youtube.com/watch?v=ZQFandEyTpc
    

cblaci 14415 2017. szeptember 2. 19:30   Válasz erre: 14413
Azt én se, meg még mást se mindig... de a műanyag fedél jobban zavarna hogy hova lett, vagy hogy miért nem lett pótolva.
    

Rick 14414 2017. szeptember 2. 19:22   Válasz erre: 14413
Ja, nem. A szervusz Szergejjel kevertem. :-)
    

Rick 14413 2017. szeptember 2. 19:19   Válasz erre: 14411
Mondjuk ettől függetlenül nem értem, hogy miért vette ki a szivacsot??? Ezt már nem fogom megfejteni. Van másik! :-) "Szergej"
    

Rick 14412 2017. szeptember 2. 19:10   Válasz erre: 14411
Emlékszem rá. Valami műanyag kupak került a szűrőnyílásba fojtásnak és még a pontos mm átmérő is meg volt adva ami bevált. Igyekszem beszerezni majd a 8-as elemet. Ha esetleg valaki szembe fut vele, rakja el, elruccanok érte és kifizetem. Köszönöm!
    

cblaci 14411 2017. szeptember 2. 19:03   Válasz erre: 14410
A 8-a számú alkatrész hiányzik, a helyedben pótolnám minél hamarabb mert főleg esőben televeri minden szarral a hátsó kerék a féknyergen lévő szerelő nyílást, nem véletlen hogy neked is beszorult. Legtöbb Suzuki modell ezzel a féknyereggel van szerelve, biztos vagyok benne hogy bontóban is találsz. A 750-es olyannyira érzékeny a szűrőre hogy előfordult olyan is amikor nem hiányzott a szivacsbélés mégis bekavart a szűrő, beszéltünk erről korábban, egy szűkítő volt a megoldás.
    

Rick 14410 2017. szeptember 2. 16:05   Válasz erre: 14409
Megvoltam győződve, hogy a karbi szinkron miatt lett ilyen torpanós a moci. Még mondta is, hogy több levegőt adott a középső hengereknek, mert melegük van. De a szivacs akkor is kell.
    

Rick 14409 2017. szeptember 2. 15:35   Válasz erre: 14408
Igen, van. És megszűnt a torpanás. Megy mint atom. Fék jó lett, még egyszer köszönöm a tanácsot! Úgy látszik, hogy az alsó műanyag hiánya miatt hajlamosabb koszolódni, ezáltal beragadni. Majd gyakrabban fogom ápolni. Cipőfűzős tisztítás verhetetlennek bizonyult. Visszatérve a bogárszűrőre: bele van kalkulálva a fojtása, kell és kész. (Japán)
    

Kovacspeter 14408 2017. szeptember 2. 14:26   Válasz erre: 14405
A 750-es légszűrőhöz van bogárfogó szivacs? Egy külön előszűrő, vagy mi?
    

Kovacspeter 14407 2017. szeptember 2. 14:24   Válasz erre: 14404
Inkább ne, csak a csapot leheletvékonyan.
    

Kovacspeter 14406 2017. szeptember 2. 14:19   Válasz erre: 14401
Arra vigyázz hogy csak óvatosan egy picit nyomd ki a dugattyút. Ki tudja milyen állapotban van a karmantyú, nehogy kiszakadjon... Ja meg remélhetőleg vissza is megy kézzel...elvileg vissza kéne ha pár hónapja karbantartották. Ha újra befog, akkor esélyes hogy fel kell újítani a féknyerget.
De az is lehet hogy a nagy fékezés miatt elkezdett ütni a tárcsa. Meg kéne méretni.
    

Rick 14405 2017. szeptember 2. 13:03   Válasz erre: 14404
És... kiderült egy turpisság. Hiányzik a légszűrőből a bogárfogó szivacs. Ezzel fény derült egy nagyon kicsi kis torpanás magyarázatára, ami csak nagy terhelésnél jelentkezik, de akkor viszont pont szarul jön, mert ugye akkor kéne pattanni. Hiába mondtam, és írtam, és hívtam fel a figyelmét a világ legjobb szerelőjének, hogy ez egy pici, de annál nagyobb befolyással bíró valami, pont nem foglalkozott vele, és anélkül csinálta a karbi szinkront. Vagy azzal csinálta csak nem rakta bele. Ennyi. Még jó, hogy minden szűrőhöz adnak szivacsot és én szépen elteszem őket. Most kíváncsi vagyok, hogy fog-e torpanni. Fék nem csuszatol, de tuti, hogy be fog állni megint.
    

Rick 14404 2017. szeptember 2. 12:03   Válasz erre: 14399
Na még azt mondta valaki, hogy bekenhetem hőálló szilikon zsírral, miután megtisztítottam. Ezt csináljam vagy inkább ne?
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22125
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők