cblaci | 14809 | 2017. november 19. 20:46 | Válasz erre: 14808 |
Volt egy sorozat aminek erősen korrodált belülről a tankja, Fenyő konkrétan ezért cserélt tankot, sőt amit bontottan vásárolt az is olyan lett homokszórás után mint a szita... nem véletlen hogy végül az 1,4-es tankját tette fel. Engem szerencsére nem érint ez a probléma de biztos van akinek segítség lehet ez az üvegszálas megoldás. |
indiszogye | 14807 | 2017. november 19. 20:12 |
Tisztelt Inazuma tulajdonosok. Mint a tavasszal említettem az üvegszálas tank lehetőségét, mostanra megvan az árképzés. Megfelelő mennyiség esetén 50-70 ezer Ft/db. Akit esetleg érdekel, kérem jelezze.
|
indiszogye | 14807 | 2017. november 19. 20:12 |
Tisztelt Inazuma tulajdonosok. Mint a tavasszal említettem az üvegszálas tank lehetőségét, mostanra megvan az árképzés. Megfelelő mennyiség esetén 50-70 ezer Ft/db. Akit esetleg érdekel, kérem jelezze.
|
indiszogye | 14807 | 2017. november 19. 20:12 |
Tisztelt Inazuma tulajdonosok. Mint a tavasszal említettem az üvegszálas tank lehetőségét, mostanra megvan az árképzés. Megfelelő mennyiség esetén 50-70 ezer Ft/db. Akit esetleg érdekel, kérem jelezze.
|
indiszogye | 14806 | 2017. november 19. 20:12 |
Tisztelt Inazuma tulajdonosok. Mint a tavasszal említettem az üvegszálas tank lehetőségét, mostanra megvan az árképzés. Megfelelő mennyiség esetén 50-70 ezer Ft/db. Akit esetleg érdekel, kérem jelezze.
|
indiszogye | 14805 | 2017. november 19. 20:12 |
Tisztelt Inazuma tulajdonosok. Mint a tavasszal említettem az üvegszálas tank lehetőségét, mostanra megvan az árképzés. Megfelelő mennyiség esetén 50-70 ezer Ft/db. Akit esetleg érdekel, kérem jelezze.
|
fenyooldrider | 14804 | 2017. november 19. 18:58 | Válasz erre: 14802 |
Arra lettem volna kíváncsi, hogy valaki használ-e ilyet, eléggé specifikusnak tűnik!
|
cblaci | 14803 | 2017. november 19. 09:08 |
Ha esetleg nem tudnátok mi az a foszforeszkás lajbi :-) https://www.youtube.com/watch?v=sVcvYYBBcfI |
cblaci | 14802 | 2017. november 19. 08:34 | Válasz erre: 14801 |
Ezzel van tapasztalatod, vagy arra vagy kíváncsi hogy valaki használ-e ilyet? Nálam a spuri látja el ezt a feladatot, már több mint 10-éve, ettől függetlenül tavaly és idén is leengedtem a karbikat. Érdekes hogy ezt tegnap is leírtam mobilról, de valamiért nem jelent meg. |
fenyooldrider | 14801 | 2017. november 17. 19:48 |
http://xado.hu/webshop/adalekok/uezemanyag-stabilizator-detail
|
kantorbalu | 14799 | 2017. november 16. 20:39 | Válasz erre: 14795 |
No, azért amiket leírtál jó tudni! Köszönöm, nem kellene, hogy rosszul erőltessem a hajtást! Betartom!
|
Kovacspeter | 14797 | 2017. november 15. 21:06 |
De aki nem járt arra, annak meg kedvcsinálásnak. Út is van már...
|
Kovacspeter | 14796 | 2017. november 15. 21:03 | Válasz erre: 14791 |
Tessék Laci, azt hiszem tetszeni fog ez az őszi videó: https://www.youtube.com/watch?v=6DFGUvowaB4 Frecska tanár úrnak is ajánlom. |
Kovacspeter | 14795 | 2017. november 15. 20:59 | Válasz erre: 14794 |
Tökéletesen eleget tud a 750-es is. Kb. csak arra akartam kilyukadni hogy azt kell venni ami jó, függetlenül attól hogy 750-es vagy 1.2-es, ahogy a példád is mutatja. Azért vigyázz, step by step. Valóban, egészen alacsony fordulaton sem rángat, azonban 70km/h alatt ne tedd 5-be, és alacsony fordulaton kerüld a nagy gázadást. Biztos vagyok benne hogy sok örömöd lesz benne. |
kantorbalu | 14794 | 2017. november 14. 18:50 | Válasz erre: 14793 |
Köszönöm! Én is örülök, hogy 1.2-es! Bár fogalmam sincs, a 750-es mit tud... Amennyit tudok még motorozok a hideg és víz-hó-jég beállta előtt. Hát Péter, tökéletesen igazad volt! Olyan kedvesen kezes tud lenni ez az 1.2-es, semmi agresszió, kiszámítható, mégis sejteni lehet azért a mosolygós gyilkost, mert ha odatekerek neki, megmutatja az erejét, rendesen kapaszkodni kell a szarvába. Ahogy a nagy színészek viselkednek a színpadon: nem mutatják, csak sejtetik az erejüket. Imádom, hogy tulajdonképpen bármelyik fokozatban szinte bármikor motorozható. Elképesztő gyorsan megtaláltam vele a harmóniát. Kezdő pilótaként is biztonságban érzem magam. Nem vonja el a figyelmem dadogás, rángatás, gáz adáskor,-elvételkor nem jön a rántás, blokkolás, csúszás. Nagyon yeah...! Szóval még reménykedem pár száraz, napos, enyhe napszakban, utána megy a ponyva alá. Köszönet a segítségért, a bíztatásért és a jókívánságokért! Üdvök |
Kovacspeter | 14793 | 2017. november 13. 23:30 | Válasz erre: 14790 |
Hello Balázs! Sok élményt, és balesetmentes közlekedést kívánok a géphez. Látod csak bejött amit ajánlottam, hogy az 1.2-es felé is érdemes nyitni. Főképp így hogy az egyetlen eladó példány magasan jobb állapotú mint az itthon elérhető 75O-esek. Amely típusokat elsoroltál, azok közül a Cb75O áll a legközelebb az Inazumához, csak hát még régebbi gép, idehaza lottó négyessel ér fel az esélye hogy belátható időn belül vállalható példányra leljen az ember. De mint a mellékelt ábra mutatja, ha Csiszi nem hirdeti meg a motort, akkor az Inazumánál sem lett volna egyszerű a helyzet. Az Sv eléggé 'fekvős' motor, gerinckímélés szempontjából aligha lett volna jó választás. Egyébként a Spitzernek volt egy zsírgyári, karcmentes, kevés km-es 1OOO-rese, jól járt aki megvette tőle. |
inazuma400 | 14792 | 2017. november 13. 20:54 | Válasz erre: 14789 |
Értem! Az szép! Wow, jó fotó! Jövőre már enis úgy intézem h mindképp ott tudjak lenni! :)
|
cblaci | 14791 | 2017. november 13. 19:09 | Válasz erre: 14790 |
Az én "szerelmi" történetem ridegebben indult az Inazumával, kb annyi romantika volt benne mint Camping sajban a sátorvas. A második Honda után kellett egy nagyobb, vagy ha nem is nagyobb, inkább egy olyan ami pakolhatóbb és persze Honda... A Big One nagyon tetszett és akkor még nem is voltak annyira öregek, mint ahogy Sevenfifty-ből is lehetett találni 2008-2009 környékén szép darabokat. Ezt a két típust nézegettem leginkább, az Inazumáról azt se tudtam hogy létezik, akkor még internet se volt minden bokorban, kis falucska a miénk 2008-ban jutott el hozzánk az első internet szolgáltató és vele együtt a felvilágosodás. Képes hírdető újságban láttam meg, először tovább is lapoztam, aztán később megint beleakadt a szemem. A forma olyan volt hogy rajzolni se lehetett szebbet, de hát Suzuki... aztán volt ott egy telefonszám is, annyit gondoltam megér. Felhívtam és kiderült hogy tőlem 30km-re hirdetik, még annyit is megért hogy megnézzem, pedig akkor még a CB400-at meg se hirdettem. Szombat volt amikor átmotoroztam, egy fillér se volt nálam csak a kíváncsiság hajtott, a tulaj is megnyerő volt és levontam egyéb következtetéseket is, mint pl. a rendezett udvar. Ki is próbálhattam a motort, hú de nagyon tetszett, közben arra gondoltam, ha a kereszt nem is fordul meg otthon a templomban de az ismerőseim biztosan kiakadnak ha cblaci Suzukival állít haza... Vasárnap este hirdettem meg a Hondát a hahun, hétfőn hívott az első komoly vevő, kedden el is vitte a motort, én meg akkor már azért nem tudtam aludni mert attól féltem elviszik előlem az Inazumát. Innen indult a szerelem ami számtalan galérián át követhető, soha nem volt váratlan műszaki hiba, vagy olyan dolog ami megkérdőjelezte volna a megbízhatóságát. Élményekben gazdag 9 évet húztunk le eddig együtt, olyat amiről álmodni sem tudnék szebbet. Ha mondani kellene egy helyet ami a legközelebb áll a szívemhez akkor az Erdély lenne, Erdélyről pedig mindig eszembe jut majd az Inazuma, hiszen a vele töltött időszakban ismertem meg belőle a legtöbbet ami örök és felejthetetlen emlék marad. |
kantorbalu | 14790 | 2017. november 13. 00:29 | Válasz erre: 14786 |
Jól látod, mivel a motorozást csak most kezdtem, nem voltak praktikusnak, vagy ésszerűnek nevezhető terveim. Fél éven keresztül gondolkodtam azon, miért és hogy szeretnék motorozni. Azért néhány “praktikus” szempont meghatározó lett: figyelembe kellett vennem a magasságom, azt hogy alsó gerincproblémám van, tehát a chopper, sport, túra-sport kiesett. Az enduro, cross biztosan nem az én világom, a túra-endurók pedig egyszerűen nem tetszenek és hallgatva egy öreg motoros barátomra, elvetettem minden olyan típust, ami mint “járműiparművészeti termék” nem tetszik. Bevallom, szóba jött még az SV650, a CB750, VX800, ZR7, de rengetegszer nekifutva mindig csak az Inazuma jött ki dobogósnak! Az egyik kicsi, a másik tényleg korszerűtlen, vagy öregecske, vagy unalmas... Amire célzol, hogy az álom teljesül, annyiban igaz, miszerint az én szempontjaim inkább “romantikusak”, mint praktikusak. De hát ilyen vagyok... Még szerencse, mert a munkámhoz elengedhetetlen az effajta hozzáállás. Ezt a motort Csiszitől úgy vettem meg, hogy ki se próbáltam (az időjárás miatt), csak alaposan átnéztem, már amennyire én érthetek ehhez az egészhez. A cimborám, aki velem jött (ugyebár azért is visszük magunkkal, hogy a szerelembe esés pillanatában legyen, aki reálisan látja a helyzetet helyettünk és lebeszél a hülyeségről), már értetlenül csak azt kérdezte: Balu, Te most min is gondolkodsz? Itt egy ilyen motor, mi kell még? Tegnap Csiszi leszállította a gépet nekem házhoz (azért ez nem semmi Tőle!!!), délben ráültem, és egy félóra múlva már csak azt mondtam magamban: én pontosan ezt várom a motoromtól, meg hogy örülök, hogy 1200-es lett az Inazuma. Ma szerencsésen kikerülve minden hátrányos időjárási tényezőt Dunabogdányba kerekeztünk, és tovább erősödött ez az érzés. Még utószóként (mert nevetségesen hosszúra nyúlt a romantikus kisregényem) annyit, hogy mikor ma a benzinkútnál várakozó másik motoros cimborám mellé begurultam, az első mondat, ami kijött a száján az volt, hogy: Balu ez gyönyörű!!! Üdvözlök Mindenkit |
cblaci | 14789 | 2017. november 12. 18:13 | Válasz erre: 14788 |
inazuma400 | 14788 | 2017. november 12. 14:44 | Válasz erre: 14787 |
Azigen! Azóta nem nagyon volt akkor létszámmal találkozó v igen?!
|
cblaci | 14787 | 2017. november 11. 22:52 | Válasz erre: 14785 |
Ha jól rémlik 14 Inazuma volt, pontosabban 13 mert volt egy 400-as Impulse is, de voltak még egyéb kísérő motorok, a barátok motorjai.
|
cblaci | 14786 | 2017. november 11. 22:42 | Válasz erre: 14784 |
Jó azt látni amikor sikerül egy álom! Petivel mi is beszéltünk, még mielőtt megvetted, tőle tudom hogy nem nagyon volt más alternatíva annyira elragadott az Inazuma. Ez példaértékű, ami bennem is azt erősíti, hogy ne adjam lejjebb attól amire igazán vágyok. Ha eljön az idő már csak abban reménykedem, hogy én is megtaláljam azt a hozzád hasonló új tulajdonost, aki legalább úgy szereti majd mint ahogy én szerettem az együtt töltött 9 év alatt.
|
inazuma400 | 14785 | 2017. november 11. 21:58 | Válasz erre: 14780 |
Wow, jó sokan voltatok! :) a fórumról meg csak annyit h van h minden nap felnezek, de ha nincs is időm pár naponta azért ránézek, megha nem is írok semmit azért ittvagyok, de nemigazan tudok érdemben hozzászolni a dolgokhoz, max kérdezni! :D
|
kantorbalu | 14784 | 2017. november 11. 18:57 | Válasz erre: 14778 |
Köszi! Netrisk-en megkötöttem! Csiszinek átadtam üdvözleted, nem jár a fórumon régóta, mert elfelejtette a jelszavát, de kitalál valamit. Csaptam egy 1 órás ismerkedő kört itt a környéken és első tapasztalatom, hogy pont ezt a stílust várom el egy motortól. Főleg a nyomaték ugyebár! Szépen jár a váltó, de imádom, hogy nyomatékból is lehet motorozni. Még kihasználom ezt a pár napot (amennyiben nem fog esni az eső), hogy kisebb motorozásokat csapjak, de lassan fájó szívvel kell majd téli vackába küldeni a gépet. Csiszi lelkemre kötötte, hogy hidegben ne motorozzak... Öreg motoros, úgyhogy hiszek Neki. |
cblaci | 14783 | 2017. november 11. 18:49 | Válasz erre: 14782 |
Volna ötletem a helyszínt illetően, akár még a házigazda szerepét is vállalnám mert nincs messze tőlünk. Igazából ez már az idén is gondolat volt csak eléggé összeszaladtak akkoriban a dolgok én meg nem szeretek felelőtlenül ígérgetni. Ez egy szabadidő központ faházakkal és stranddal, a volt osztályfőnököm a létesítmény vezetője, ha eljön az ideje feldobom a labdát, aztán közösen eldöntjük.
|
Billigpeter | 14782 | 2017. november 11. 00:00 | Válasz erre: 14776 |
nem részletezném, személyesen megbeszéljük a következőn, mert hogy lesz, az biztos.......
|
cblaci | 14778 | 2017. november 10. 23:14 | Válasz erre: 14773 |
Billigpeter | 14777 | 2017. november 10. 23:12 | Válasz erre: 14775 |
számtalan oldal alkalmas erre, netrisk, biztositas, pba...mikor vizsgára viszed, érvényes biztosításodnak kell lenni. nem baj, ha még nem fizettél érte, a biztosítas onnan él, amikor rányomsz az ajjánlatra, hogy elfogadod
|
cblaci | 14776 | 2017. november 10. 23:11 | Válasz erre: 14772 |
Jólesett ez a pár sor, azt hiszem Verhovinával is elmennék, legyen bárhol is megtartva az a konferencia ;-)
|
Billigpeter | 14774 | 2017. november 10. 22:58 | Válasz erre: 14772 |
Persze, a többiek helyett nem tudok semmit ígérni, de ha naponta csak annyi időt töltök a fórumozással, mint a magam sajnálásával, egész jó kis fórum lehetne, olyan, mint a tdm-eseké :-) de egy fecske nem csinál nyarat............................... |
kantorbalu | 14773 | 2017. november 10. 22:39 | Válasz erre: 14760 |
Nagyon köszönöm a jókívánságokat is, meg az információkat is! (Beszéltem Péterrel azóta) Én a mostani tulajról is csak jókat tudok mondani! Remélem, a gép is olyan, mint ő (meg a háza, a kertje...), rendezett és gondos. Megfogadom a tanácsot, fél év után sem tegezem le a kék villámot, mert perecet inkább csak a majálison szeretnék kóstolni (oda meg nem is járok)! Ha megérkezik a kétkerekű, teszek fel képet is, de a kertem nem lesz rajta, mert az (még!) nem olyan, mint az előző tulajé. Holnap-holnapután teszek pár ismerkedős karikát, mert hétfőn eredetvizsgára kellene gurulni. Kérdés: a biztosítást mikor kell megkötni az én nevemre? Még előtte? Üdvök |
Billigpeter | 14772 | 2017. november 10. 22:37 | Válasz erre: 14768 |
Az az igazság, hogy erről mit gondolok, úgyis tudod.Ha nincs a CBlaci, nincs ez a fórum sem, és számtalan másik sem. Olvastam, lehet típust váltasz, engem nem érdekel, hogy Cblaci milyen motorral jön a következő inazuma találkozóra, csak jöjjön el. |
cblaci | 14770 | 2017. november 10. 19:50 |
Valami hasonlót csinálni kellene jövőre, egy időben videózgattam de aztán valahogy elmaradt, pedig később milyen jó lenne visszanézni. https://www.youtube.com/watch?v=rCW_ceOcimw |
cblaci | 14769 | 2017. november 10. 19:48 | Válasz erre: 14763 |
Akkor még elég fiatal ahhoz hogy behúzódjon a tudás fája alá és buzgón falja annak gyümölcseit. :-)
|
cblaci | 14768 | 2017. november 10. 19:47 | Válasz erre: 14764 |
Ez az "effektus" engem is sokszor a hatalmába kerít, csak nekem nem belülről fakad, hanem valami generálja, pl. a közöny, vagy akár a törölgetések amiről te is írtál. Eddig még sikerült ezen túltenni magam, bár volt már amikor úgy gondoltam végleg bezárom ezt az ablakot. Sikerült már máshol is, amit te pontosan tudsz és talán még ez az idézet is rémlik: "Furcsa mód az önmagunkhoz vagy másokhoz fűződő kapcsolatról azt feltételezzük, hogy egyedül, üzemanyag, szabályozás és karbantartás nélkül működni fog. Nem csoda, ha elhasználódik, kimerül, vagy olyan sokszor tönkremegy, hiszen nem gondozzuk." /Thomas D`Ansembourg/ |
Billigpeter | 14767 | 2017. november 10. 18:20 | Válasz erre: 14766 |
Éljen az okoskodó telefon! szóval egy fél év múlva :-) |
Billigpeter | 14766 | 2017. november 10. 18:18 | Válasz erre: 14758 |
használd egészséggel, sokáig, sok balelsetmentest:-) Nem most kell magadra vigyázni, hanem akkor félév, mikor már érzed a motort egy kicsit, és már besikerült néhány kanyar úgy, Talmácsi már csak tanácsért járhatna. ilyenkor jön az első perec. |
Billigpeter | 14764 | 2017. november 10. 18:05 |
Bocsánatot kívánok, elkapott a HÁCSÉ effektus, magammal sem szívesen állok szóba. többször írtam hozzászólást, de töröltem, mert humoros sem volt, meg érdemi információt se tartalmazott. a reklámozott új telefonszámomat tartalmazó telefon megdöglött, a régi még él, ha ez bárkit érdekel. engem már ez se.
|
hacse | 14763 | 2017. november 10. 17:09 | Válasz erre: 14762 |
Vendéglátóipari végzettségű huszonegy-két éves fiatalember , mostanában kezdte el foglalkoztatni a motorozás meg az avval kapcsolatos dolgok és érdeklődik a belsőégésű motorok működéséről. Egyébként nagyon tehetséges és ügyes targoncás egy cégnél. Jelenlegi tudásszintjén még kérdez meglepő dolgokat, de fejlődőképes ...
|
cblaci | 14762 | 2017. november 10. 15:52 | Válasz erre: 14761 |
Az okleveles gépészünk megint fogalmazási kedvetlenségtől szenved, helyette kénytelen voltam felhívni és megkérdezni Ina Zu bácsit Hamamatsuban :-) Az öreg először dobott egy hátast a kérdéstől, nekem meg gyűlt a telefonszámlám mert Japán nincs benne a roaming díjzónában. Amikor végre magához tért azt mondta hogy ez egy meglehetősen hülye kérdés, én meg nem győztem magyarázkodni hogy nem tőlem származik és nem is inazumás volt az aki feltette, csak vélhetően olvasta valahol. Honnan van ez a gyöngyszem Hacse? ígérem nem mondom el senkinek :-) |
hacse | 14761 | 2017. november 10. 11:46 |
A hónap kérdése : "Ha a motoron szelephézagot állítasz , akkor az ott gyorsabban átengedi a cuccot ?"
|
hacse | 14760 | 2017. november 10. 11:32 | Válasz erre: 14758 |
Gratula! Peti tanárbá'- val megbeszéltük telefonon, amit megtudakoltam a géppel kapcsolatban , remélem már tájékoztatott róla. Akit én ismerek az gondos gazdája volt a gépnek, (aki eladta annak akitől megvásároltad). Sok szerencsét hozzá!
|
kantorbalu | 14758 | 2017. november 10. 05:36 | Válasz erre: 14731 |
Kedves Fiúk, végül is 1200-es lett belőle. Talán ismeritek is a példányt, volt találkozón is. Péterrel szerda reggel megnéztünk egy 750-est. Azzal kapcsolatban vegyes érzelmeink voltak. A chopperes cimborámmal tegnap elgurultunk Zalába.Amikor lekerült a ponyva az 1200-esről, azonnal éreztük, hogy ez más világ. Nem mondom, hogy nincs hibája, de ég és föld a kettő. Nem sokáig gondolkodtam... előkerült a buksza... Csak egy adalék a történethez: Mikor kedden Péterrel találkoztunk, rám nézett és az első kérdés: “nem ismerjük egymást?” Nos gyorsan kiderült, hogy igen, sőt közös munkahelyünk is volt. Na kicsi a világ... Köszönöm mindenkinek a segítséget! Szombaton érkezik a bicikli, nekem még egyelőre “kezét csókolommal” kell köszönteni és “alázatos szolgája” elköszönni, akkor talán nem harap meg, de igyekszem megtanulni a műfajt. Tegnap még az is problémát jelentett, hogy középsztenderre húzzam... aztán csak sikerült! Step by step... No, remélem találkozunk majd motorostul is a jövőben! Üdvözlök mindenkit! |
kantorbalu | 14757 | 2017. november 10. 05:36 | Válasz erre: 14731 |
Kedves Fiúk, végül is 1200-es lett belőle. Talán ismeritek is a példányt, volt találkozón is. Péterrel szerda reggel megnéztünk egy 750-est. Azzal kapcsolatban vegyes érzelmeink voltak. A chopperes cimborámmal tegnap elgurultunk Zalába.Amikor lekerült a ponyva az 1200-esről, azonnal éreztük, hogy ez más világ. Nem mondom, hogy nincs hibája, de ég és föld a kettő. Nem sokáig gondolkodtam... előkerült a buksza... Csak egy adalék a történethez: Mikor kedden Péterrel találkoztunk, rám nézett és az első kérdés: “nem ismerjük egymást?” Nos gyorsan kiderült, hogy igen, sőt közös munkahelyünk is volt. Na kicsi a világ... Köszönöm mindenkinek a segítséget! Szombaton érkezik a bicikli, nekem még egyelőre “kezét csókolommal” kell köszönteni és “alázatos szolgája” elköszönni, akkor talán nem harap meg, de igyekszem megtanulni a műfajt. Tegnap még az is problémát jelentett, hogy középsztenderre húzzam... aztán csak sikerült! Step by step... No, remélem találkozunk majd motorostul is a jövőben! Üdvözlök mindenkit! |
inazuma400 | 14756 | 2017. november 7. 12:48 | Válasz erre: 14754 |
Hmm, legalább akkor tényleg meglepi lesz! :D mind1, a közepe telitalálat! :D
|
cblaci | 14755 | 2017. november 7. 08:52 | Válasz erre: 14752 |
Aha, akkor a tavalyihoz hasonló kimozdulás. jó szórakozást!
|
cblaci | 14754 | 2017. november 7. 08:49 | Válasz erre: 14753 |
Az eleje nagyon mellé ment, de a vége se pontos, ráadásul még változhat is.
|
inazuma400 | 14753 | 2017. november 7. 00:19 | Válasz erre: 14739 |
Nah h enis beledumaljak, meg azé nem néztem már ide v egy hete, meg így látom h hol tartok a fórumba! :D Tulajdonképpen ezzel mindet elmondtal! :D Azért eléggé sejthető h a no1 az 1300 cb, a 2dik az 600zas hornet, az 100, nekem is nagy kedvenc, és sztem is a 2003-05 a legszebb, és igen, utána kapott digitális műszeregyseget és fordított telót, és 2007ben jött a rovarfejes, ezt enis vágom betevve! :D talán a 3dik is vmi cbf600n lehet de az passz.... |
cblaci | 14751 | 2017. november 6. 17:26 | Válasz erre: 14749 |
A következő két hétben biztos nem. Egyébként mi húzza a szánt? Vagy talán motoros szán lesz?
|
Kovacspeter | 14749 | 2017. november 5. 17:13 | Válasz erre: 14745 |
Egyébként egy jó hószán-túra Erdélyben?
|
Kovacspeter | 14748 | 2017. november 5. 17:12 | Válasz erre: 14745 |
Rövidebb kutyacsont, ülésátalakítás, és már okés is lehet.:-) Ja és a blokkja is olyan finoman vajszerűen muzsikál a gyári dobbal, amit az Inazumából hiányolsz. Mármint a 65O-es. És akkor tényleg lehet menni bárhova. |
Kovacspeter | 14747 | 2017. november 5. 17:08 | Válasz erre: 14742 |
Te Fenyő, víz miből lett leengedve, a Balatonból?:-)
|
Kovacspeter | 14746 | 2017. november 5. 17:05 | Válasz erre: 14739 |
Jaja, értem a dolgot, én csak arra gondoltam hogy a fiatalítás is cél lehet.
|
cblaci | 14745 | 2017. november 5. 17:03 | Válasz erre: 14743 |
Tetszik az is, de nagyjából 10centi hiányzik hozzá (a lábamból) :-)
|
cblaci | 14744 | 2017. november 5. 17:00 | Válasz erre: 14741 |
Nekem már a kezdetekben is volt kantáros bőrgatyám, olyan szoci korhű, de igazi motoros, fekete színű az oldalán piros csíkkal. Az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy összesen kétszer volt rajtam, először 1989 november 25.-én amikor a motoros forgalmi vizsgára mentem Debrecenbe (akkor már megvolt a 250-es ETZ-m), kurva nagy hideg volt. A sikeres vizsga után egy másik alkalommal elkapott egy akkora eső amihez hasonlót talán azóta se éltem át, vastag béléses bőrgatya volt, jól megszívta magát vízzel, akkor még jó ha voltam 60kiló, a gatya meg lett vagy 40, mikor hazaértem majdnem csak segítséggel tudtam leszállni a motorról :-) Egy hónapig száradt, aztán soha többet nem vettem fel. |
lecso | 14743 | 2017. november 5. 09:21 | Válasz erre: 14739 |
Még a végén kénytelen leszel egy V-Stromot venni :-)
|
fenyooldrider | 14742 | 2017. november 5. 07:10 |
Téliesítünk, már le is engedtem a vizet, nehogy belefagyjon! Tegnap gurigáztam egyet egyedül, tök jó volt!
![]() ![]() ![]() |
fenyooldrider | 14741 | 2017. november 5. 07:04 | Válasz erre: 14740 |
Azért nincs térded (velem együtt),mert farmergatyában motoroztál! Azért a mostani cuccok egy más dimenzióban vannak ilyen szempontból is!
|
cblaci | 14740 | 2017. november 4. 18:57 | Válasz erre: 14737 |
Azok a faszagyerekek, én is az voltam régen, azért nincs most térdem :-)
|
cblaci | 14739 | 2017. november 4. 18:55 | Válasz erre: 14736 |
Nem olyan egyszerű erre a válasz Peti, nekem is szimpatikusabb az FI, János válasza után azt is leírtam hogy miért. Igazából összesen 3 motor jöhet szóba, de szándékosan nem írok típust, a No.1 az már befecskendezéses, hordozza a klasszikus jegyeket, kerek lámpája van, nagy ccm és baromira tetszik. Ugyanakkor kevés van belőle, de abból a kevésből is sok a "kinti" kétes előéletű, ami akkor is drága ha szar... A második lehetőség kicsivel kisebb, de mondjuk ahhoz képest jól megy, az is hordozza a klasszikus jegyeket és szerintem a 2003-2005 között gyártottak a legszebbek, esetleg a 2005-2007 közöttiek amik még kerek lámpával vannak szerelve, viszont eltünt róluk a két órából álló klasszikus műszeregység sajnos és bár már fordított telóval szerelték de még mindig csak karburátor eteti őket. Abból a 2007-től gyártottak injektorosak de attól meg hányingerem van, nem elég hogy nincs hátulja, ráadásul úgy néznek ki mint egy fantasy filmből kilépő transformers imádkozó sáska... A harmadik lehetőség szinte ugyanazzal a motorral van szerelve mint a második csak le van butítva, persze arra amire nekem kell bőven elég lenne (külön tetszik hogy állítható az ülésmagassága), de összkép tekintetében ez tetszik a legkevésbé a három közül. Ebből a típusból a 2008-után gyártottak vannak injektorral szerelve, de az meg még nagyon drága, olyannyira hogy abból a pénzből a legutolsó gyártású No.1-et is megvehetném ami a legközelebb áll a szívemhez... vagyis zárul az ördögi kör. Hosszú a tél, lesz idő gondolkodni ezen. |
Kovacspeter | 14738 | 2017. november 4. 16:20 | Válasz erre: 14737 |
Azazhogy megszabadul ettől az eszmecserétől:-)
|
Kovacspeter | 14737 | 2017. november 4. 16:19 | Válasz erre: 14734 |
Viszont aki télen is megy, annak nem kell eltennie:-)
|
Kovacspeter | 14736 | 2017. november 4. 16:18 | Válasz erre: 14708 |
Már bocs hogy belevau, de miért nem nézel újabb évjáratokat, legalábbis a karburátor-befecskendezésre váltás környékétől újabbakat?
|
Kovacspeter | 14735 | 2017. november 4. 16:14 | Válasz erre: 14723 |
Jaja:-) De véginéztem az egészet, jó kis videó. A gyalogtúrás Szamos-Bazár nem lehetett a legkényelmesebb krosszcsizmában. |
cblaci | 14734 | 2017. november 2. 21:44 |
Ebben az időszakban aktuális szokott lenni a "hogyan tegyük el télire a motort" című eszmecsere. Nálam ez most nagyon egyszerűen történt, megjárattam egy kicsit, feltankoltam, aztán leengedtem a karbikat, kivettem az akkumulátort, végül bedugtam a légszűrőt és a kipufogót. Szerintem majd csak jövő március környékén fogom újra hallani a hangját.
|
Kovacspeter | 14731 | 2017. november 1. 23:22 | Válasz erre: 14730 |
Telszámom+emil az adatlapomon elvileg, ha nem jelenik meg akkor: 309149514. Küldtem az előbb p.ü-t is de lehet nem ért célba, kevés dolog működik már ezen az oldalon... |
kantorbalu | 14730 | 2017. november 1. 23:14 | Válasz erre: 14728 |
Nagyon köszönöm! Milyen felületen cseréljünk telefonszámot? Küldjek email címet, mi a javaslatod? |
Kovacspeter | 14729 | 2017. november 1. 23:10 | Válasz erre: 14727 |
Az a helyzet hogy 750-ből nagyon sok volt a behozott motor, ezért is nehezebb beazonosítani az előéletet. Szinte biztos hogy ez is behozott motor a 2004-esnek mondott évjárat a behozatal dátuma lehet. CB 750, az még régebbi eresztés, még nagyobb kérdőjelekkel... |
Kovacspeter | 14728 | 2017. november 1. 23:03 | Válasz erre: 14725 |
Megnéztem az elfoglaltságokat, kedd reggel jó lehet. Szerda-péntek csak nagyon korai időpont jöhet szóba. Egy bizonytalanság van, hétfőn vagy kedden reggel fel kéne zörögnöm az Inazumával Pestre, ez hamarosan kiderül. A most hétvége is jó lehet, ezt holnapra meg tudom mondani pontosan. Egyeztessünk telefonon vagy sms-ben. |
kantorbalu | 14727 | 2017. november 1. 22:38 | Válasz erre: 14725 |
Ja igen: Gyakorlatilag nem leltem fel további példányokat itthon... Ami még szóba jöhet az egy hasonló típus a Hondától (CB 750), de ennél is kb. 3-4 ajánlat mutat elfogadható arcot. Első helyen az Inazuma van, ha a téli szezonban nem találok megfelelőt, akkor marad a tavasz. Nem sürget igazából semmi. De valahogy úgy érzem, Inazumából nem bukkan fel túl gyakran elfogadható. |
Kovacspeter | 14726 | 2017. november 1. 22:37 | Válasz erre: 14723 |
Gondolom inkább 7:50-től akartad írni. 08:24-től 08:40-ig: "Nagyon sok időnk van, csak semmi stressz, minden lehetséges" :-) Láthatóan már nem az első kő volt:-) |
kantorbalu | 14725 | 2017. november 1. 22:28 | Válasz erre: 14693 |
Kedves Péter! Az eladónak a reggelek a legjobbak, de meg tud oldani más időpontot is, ha előre jelezzük. Na akkor: nekem a november 6.-i héten a hétfő kivételével minden nap reggel jó kora délutánig (úgy fél 2-ig). Szombat, vasárnap egész nap (de gondolom az a családé). A másik motor (a fordított első teleszkópos) Ecseren van, de ha megkapom a kiképzést Tőled, azt már meg tudom nézni egy cimborámmal. Persze örömmel veszem a segítséged ott is, de nem akarok visszaélni vele. Kérlek, írd meg, mikor alkalmas Neked! És mitiszol? Üdv |
kulika1992 | 14724 | 2017. november 1. 19:57 | Válasz erre: 14710 |
Nagyon szépen köszönöm a segítséget sokat segítettél !! :)
|
lecso | 14722 | 2017. november 1. 18:33 | Válasz erre: 14720 |
Tipikus magyar kupleráj... A fenti, hollóstetői bejáratnál semmilyen korlátozás nincs, csak egy "nem karbantartott út, saját felelősség" tábla. Mi onnan mentünk. Lentről valóban van valami tábla, meg engedélyes szöveg... |
Kovacspeter | 14721 | 2017. október 31. 22:16 |
Máma' kérdezték: http://totalbike.hu/technika/motordoktor/2017/10/31/hulyeseg-e_regi_motorba_a_premium_benzin/ Nesze semmi, fogd meg jól:-))) |
Kovacspeter | 14720 | 2017. október 31. 21:27 | Válasz erre: 14716 |
Nem akarom a feszkót kelteni, kb 10 éve szereltek fel kamerát és tettek ki táblát, aztán amikor páran kaptak 100 ezres büntetést, utána a helyiek leverték a kamerát. Utána még próbálkoztak újabb kamera kihelyezéssel, de az is hasonló sorsra jutott. Volt hogy a tábla is eltűnt, gondolom a tezsvírek. Mondjuk ha nincs kamera, nincs csekk:-)
|
Kovacspeter | 14719 | 2017. október 31. 21:21 | Válasz erre: 14716 |
Az előbb néztem a Pádis-időjárásjelentést, mára -10 fokig jósolnak. Alakul a tél: https://www.facebook.com/padis.hu/?hc_ref=ARQ9cTphZo2IdztCNKVlpWf_e70TnLb8SeWqPjCfqJuIibodB-MuClXGzIl2lCFemRg&fref=nf Hüha, Hór-völgye, remélem nem kaptok sárga csekket...oda elvileg nem lehet behajtani, bár jópár évesek a tapasztalataim. |
cblaci | 14718 | 2017. október 31. 19:33 | Válasz erre: 14714 |
Tényleg érdemes volt időt szánni rá, az első videót még ződhajnalban az ébresztő kávé mellet néztem meg, az inkább a motortörténelemről szól és vele párhuzamosan az 50-es oktánszámú ősbenzin fejlődéséről napjainkig. A másodikat az előbb néztem meg, az még érdekesebb, főleg amit a lerakódásokról mesélt a tanár úr és hogy az leginkább a közvetlen befecskendezéses motorokat érinti. Nem gondoltam volna hogy a prémium benzinek újabban fejlesztett adalékai ennyire hatékonyan kezelik ezeket a lerakódásokat, pedig kevesebb mint egy decit kell elképzelni 100liter benzinben. Fenyő kolléga állításait is alátámasztja a videó, de igaz lehet a "megtáltosodás" is, főleg a mostoha körülmények között (pl.elhanyagolt olajcserék, vagy a rövid távú városi tortúrákban) használt autó esetében a prémium benzinek adalékainak köszönhetően, ami igazából nem teljesítmény többletet ad, csak az eredeti vagy ahhoz közeli állapotot hozza vissza. Nyilván ha egy autó vagy motor rendben van ahhoz a tökéletes állapothoz nem sokat fog hozzátenni, így aztán olyan helyzet ez ahol egy kicsit mindenkinek igaza lehet a témában :-)
|
cblaci | 14717 | 2017. október 31. 19:22 | Válasz erre: 14715 |
Laikusként nekem is szimpatikusabbnak tűnik az injektor, nincs pangó benzin ami hosszabb leállásnál gondot okozna, precízebb a hidegindítás, arról nem is beszélve, hogy egy idősebb karbinál bármikor előfordulhat a tűszelep hibája és annak akár komoly következménye is lehet.
|
lecso | 14716 | 2017. október 31. 15:04 | Válasz erre: 14712 |
Cserhát-Mátra-Bükk lett. Pádisra horror időket jósoltak, és be is jött, nem vágtunk neki. Szanda várától visszafordultunk egy helyi quados javaslatára, Apcról megintcsak lemondtunk az agyagos-csúszós felvezető út miatt, de a Gyöngyös-Károlytáró közötti szakaszt megcsináltuk, valamint a Hór patak völgyét is. 9-20 óráig folyamatosan mentünk, csak szendvicsezni álltunk meg. 500 km lett a nap végére. |
lecso | 14715 | 2017. október 31. 13:47 | Válasz erre: 14708 |
Semmilyen hátránya nincs az injektorosnak. Stabilan működnek. Tény, hogy ha mégis van valami, nem a régi módszer lesz a megoldás, hogy szétössze szinkron, hanem diag mód, laptop, program...
|
Kovacspeter | 14714 | 2017. október 30. 22:27 | Válasz erre: 14713 |
Laci, érdemes megnézni a videót, amiket írtál azokra a dolgokra benne van a válasz. Fenyő, én sem az oktánszámra gondoltam, lehet félreérthető voltam. A kéntartalommal kapcsolatban elvileg már nincs különbség, Ojrópauniós előírás a kénmentes benzin. Megvallom őszintén, nekem a fogyasztást nézve nem hozta be az árát, igaz csak augusztus óta használom folyamatosan. Az Inazumánál mintha lenne, de nem vagyok benne biztos, meg kéne mérni. Autóknál mértem, az egyiknél semmi különbség, a másiknál egy minimális, de közel nem annyi mint amivel többe kerül. (Legutóbb kíváncsiságból kiszámoltam egy tankolásnyi árkülönbséget, 76 liter 100-as Evo-t tankoltam, és az adott kútnál 3200 ft-al került volna kevesebbe a sima 95) |
Kovacspeter | 14713 | 2017. október 30. 21:19 | Válasz erre: 14700 |
Értem. Igazából én pusztán az etanol hiánya miatt kezdtem el használni. De a 95- ösnél gondolom azért jobb lenne ha nem lenne benne etanol? |
Kovacspeter | 14712 | 2017. október 30. 21:15 | Válasz erre: 14701 |
Ezek szerint végül nem a Pádis volt? Azazhogy a magyarországi Bükkről van szó? |
Kovacspeter | 14711 | 2017. október 30. 21:12 | Válasz erre: 14697 |
Szomorú élmény lehetett, mindez karácsonykor...
|
cblaci | 14710 | 2017. október 30. 21:10 | Válasz erre: 14709 |