7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

cblaci 14809 2017. november 19. 20:46   Válasz erre: 14808
Volt egy sorozat aminek erősen korrodált belülről a tankja, Fenyő konkrétan ezért cserélt tankot, sőt amit bontottan vásárolt az is olyan lett homokszórás után mint a szita... nem véletlen hogy végül az 1,4-es tankját tette fel.
Engem szerencsére nem érint ez a probléma de biztos van akinek segítség lehet ez az üvegszálas megoldás.
    

lecso 14808 2017. november 19. 20:24   Válasz erre: 14807
Minek?
    

indiszogye 14807 2017. november 19. 20:12  
Tisztelt Inazuma tulajdonosok. Mint a tavasszal említettem az üvegszálas tank lehetőségét, mostanra megvan az árképzés. Megfelelő mennyiség esetén 50-70 ezer Ft/db. Akit esetleg érdekel, kérem jelezze.
    

indiszogye 14807 2017. november 19. 20:12  
Tisztelt Inazuma tulajdonosok. Mint a tavasszal említettem az üvegszálas tank lehetőségét, mostanra megvan az árképzés. Megfelelő mennyiség esetén 50-70 ezer Ft/db. Akit esetleg érdekel, kérem jelezze.
    

indiszogye 14807 2017. november 19. 20:12  
Tisztelt Inazuma tulajdonosok. Mint a tavasszal említettem az üvegszálas tank lehetőségét, mostanra megvan az árképzés. Megfelelő mennyiség esetén 50-70 ezer Ft/db. Akit esetleg érdekel, kérem jelezze.
    

indiszogye 14806 2017. november 19. 20:12  
Tisztelt Inazuma tulajdonosok. Mint a tavasszal említettem az üvegszálas tank lehetőségét, mostanra megvan az árképzés. Megfelelő mennyiség esetén 50-70 ezer Ft/db. Akit esetleg érdekel, kérem jelezze.
    

indiszogye 14805 2017. november 19. 20:12  
Tisztelt Inazuma tulajdonosok. Mint a tavasszal említettem az üvegszálas tank lehetőségét, mostanra megvan az árképzés. Megfelelő mennyiség esetén 50-70 ezer Ft/db. Akit esetleg érdekel, kérem jelezze.
    

fenyooldrider 14804 2017. november 19. 18:58   Válasz erre: 14802
Arra lettem volna kíváncsi, hogy valaki használ-e ilyet, eléggé specifikusnak tűnik!
    

cblaci 14803 2017. november 19. 09:08  
Ha esetleg nem tudnátok mi az a foszforeszkás lajbi :-)

https://www.youtube.com/watch?v=sVcvYYBBcfI
    

cblaci 14802 2017. november 19. 08:34   Válasz erre: 14801
Ezzel van tapasztalatod, vagy arra vagy kíváncsi hogy valaki használ-e ilyet?
Nálam a spuri látja el ezt a feladatot, már több mint 10-éve, ettől függetlenül tavaly és idén is leengedtem a karbikat.
Érdekes hogy ezt tegnap is leírtam mobilról, de valamiért nem jelent meg.
    


fenyooldrider 14800 2017. november 17. 19:05  
Itt az ősz, sárgulnak a levelek :-)))
    

kantorbalu 14799 2017. november 16. 20:39   Válasz erre: 14795
No, azért amiket leírtál jó tudni! Köszönöm, nem kellene, hogy rosszul erőltessem a hajtást! Betartom!
    

cblaci 14798 2017. november 16. 18:39   Válasz erre: 14796
Nagyon szép videó, köszi!
    

Kovacspeter 14797 2017. november 15. 21:06  
De aki nem járt arra, annak meg kedvcsinálásnak. Út is van már...
    

Kovacspeter 14796 2017. november 15. 21:03   Válasz erre: 14791
Tessék Laci, azt hiszem tetszeni fog ez az őszi videó:
https://www.youtube.com/watch?v=6DFGUvowaB4
Frecska tanár úrnak is ajánlom.
    

Kovacspeter 14795 2017. november 15. 20:59   Válasz erre: 14794
Tökéletesen eleget tud a 750-es is. Kb. csak arra akartam kilyukadni hogy azt kell venni ami jó, függetlenül attól hogy 750-es vagy 1.2-es, ahogy a példád is mutatja. Azért vigyázz, step by step.
Valóban, egészen alacsony fordulaton sem rángat, azonban 70km/h alatt ne tedd 5-be, és alacsony fordulaton kerüld a nagy gázadást.
Biztos vagyok benne hogy sok örömöd lesz benne.
    

kantorbalu 14794 2017. november 14. 18:50   Válasz erre: 14793
Köszönöm!
Én is örülök, hogy 1.2-es! Bár fogalmam sincs, a 750-es mit tud...
Amennyit tudok még motorozok a hideg és víz-hó-jég beállta előtt. Hát Péter, tökéletesen igazad volt! Olyan kedvesen kezes tud lenni ez az 1.2-es, semmi agresszió, kiszámítható, mégis sejteni lehet azért a mosolygós gyilkost, mert ha odatekerek neki, megmutatja az erejét, rendesen kapaszkodni kell a szarvába. Ahogy a nagy színészek viselkednek a színpadon: nem mutatják, csak sejtetik az erejüket. Imádom, hogy tulajdonképpen bármelyik fokozatban szinte bármikor motorozható. Elképesztő gyorsan megtaláltam vele a harmóniát. Kezdő pilótaként is biztonságban érzem magam. Nem vonja el a figyelmem dadogás, rángatás, gáz adáskor,-elvételkor nem jön a rántás, blokkolás, csúszás. Nagyon yeah...!
Szóval még reménykedem pár száraz, napos, enyhe napszakban, utána megy a ponyva alá.
Köszönet a segítségért, a bíztatásért és a jókívánságokért!
Üdvök
    

Kovacspeter 14793 2017. november 13. 23:30   Válasz erre: 14790
Hello Balázs!

Sok élményt, és balesetmentes közlekedést kívánok a géphez.
Látod csak bejött amit ajánlottam, hogy az 1.2-es felé is érdemes nyitni. Főképp így hogy az egyetlen eladó példány magasan jobb állapotú mint az itthon elérhető 75O-esek.
Amely típusokat elsoroltál, azok közül a Cb75O áll a legközelebb az Inazumához, csak hát még régebbi gép, idehaza lottó négyessel ér fel az esélye hogy belátható időn belül vállalható példányra leljen az ember. De mint a mellékelt ábra mutatja, ha Csiszi nem hirdeti meg a motort, akkor az Inazumánál sem lett volna egyszerű a helyzet. Az Sv eléggé 'fekvős' motor, gerinckímélés szempontjából aligha lett volna jó választás. Egyébként a Spitzernek volt egy zsírgyári, karcmentes, kevés km-es 1OOO-rese, jól járt aki megvette tőle.
    

inazuma400 14792 2017. november 13. 20:54   Válasz erre: 14789
Értem! Az szép! Wow, jó fotó! Jövőre már enis úgy intézem h mindképp ott tudjak lenni! :)
    

cblaci 14791 2017. november 13. 19:09   Válasz erre: 14790
Az én "szerelmi" történetem ridegebben indult az Inazumával, kb annyi romantika volt benne mint Camping sajban a sátorvas. A második Honda után kellett egy nagyobb, vagy ha nem is nagyobb, inkább egy olyan ami pakolhatóbb és persze Honda... A Big One nagyon tetszett és akkor még nem is voltak annyira öregek, mint ahogy Sevenfifty-ből is lehetett találni 2008-2009 környékén szép darabokat. Ezt a két típust nézegettem leginkább, az Inazumáról azt se tudtam hogy létezik, akkor még internet se volt minden bokorban, kis falucska a miénk 2008-ban jutott el hozzánk az első internet szolgáltató és vele együtt a felvilágosodás.
Képes hírdető újságban láttam meg, először tovább is lapoztam, aztán később megint beleakadt a szemem. A forma olyan volt hogy rajzolni se lehetett szebbet, de hát Suzuki... aztán volt ott egy telefonszám is, annyit gondoltam megér. Felhívtam és kiderült hogy tőlem 30km-re hirdetik, még annyit is megért hogy megnézzem, pedig akkor még a CB400-at meg se hirdettem. Szombat volt amikor átmotoroztam, egy fillér se volt nálam csak a kíváncsiság hajtott, a tulaj is megnyerő volt és levontam egyéb következtetéseket is, mint pl. a rendezett udvar. Ki is próbálhattam a motort, hú de nagyon tetszett, közben arra gondoltam, ha a kereszt nem is fordul meg otthon a templomban de az ismerőseim biztosan kiakadnak ha cblaci Suzukival állít haza...
Vasárnap este hirdettem meg a Hondát a hahun, hétfőn hívott az első komoly vevő, kedden el is vitte a motort, én meg akkor már azért nem tudtam aludni mert attól féltem elviszik előlem az Inazumát.
Innen indult a szerelem ami számtalan galérián át követhető, soha nem volt váratlan műszaki hiba, vagy olyan dolog ami megkérdőjelezte volna a megbízhatóságát. Élményekben gazdag 9 évet húztunk le eddig együtt, olyat amiről álmodni sem tudnék szebbet.
Ha mondani kellene egy helyet ami a legközelebb áll a szívemhez akkor az Erdély lenne, Erdélyről pedig mindig eszembe jut majd az Inazuma, hiszen a vele töltött időszakban ismertem meg belőle a legtöbbet ami örök és felejthetetlen emlék marad.
    

kantorbalu 14790 2017. november 13. 00:29   Válasz erre: 14786
Jól látod, mivel a motorozást csak most kezdtem, nem voltak praktikusnak, vagy ésszerűnek nevezhető terveim. Fél éven keresztül gondolkodtam azon, miért és hogy szeretnék motorozni. Azért néhány “praktikus” szempont meghatározó lett: figyelembe kellett vennem a magasságom, azt hogy alsó gerincproblémám van, tehát a chopper, sport, túra-sport kiesett. Az enduro, cross biztosan nem az én világom, a túra-endurók pedig egyszerűen nem tetszenek és hallgatva egy öreg motoros barátomra, elvetettem minden olyan típust, ami mint “járműiparművészeti termék” nem tetszik. Bevallom, szóba jött még az SV650, a CB750, VX800, ZR7, de rengetegszer nekifutva mindig csak az Inazuma jött ki dobogósnak! Az egyik kicsi, a másik tényleg korszerűtlen, vagy öregecske, vagy unalmas...
Amire célzol, hogy az álom teljesül, annyiban igaz, miszerint az én szempontjaim inkább “romantikusak”, mint praktikusak. De hát ilyen vagyok... Még szerencse, mert a munkámhoz elengedhetetlen az effajta hozzáállás. Ezt a motort Csiszitől úgy vettem meg, hogy ki se próbáltam (az időjárás miatt), csak alaposan átnéztem, már amennyire én érthetek ehhez az egészhez. A cimborám, aki velem jött (ugyebár azért is visszük magunkkal, hogy a szerelembe esés pillanatában legyen, aki reálisan látja a helyzetet helyettünk és lebeszél a hülyeségről), már értetlenül csak azt kérdezte: Balu, Te most min is gondolkodsz? Itt egy ilyen motor, mi kell még?
Tegnap Csiszi leszállította a gépet nekem házhoz (azért ez nem semmi Tőle!!!), délben ráültem, és egy félóra múlva már csak azt mondtam magamban: én pontosan ezt várom a motoromtól, meg hogy örülök, hogy 1200-es lett az Inazuma. Ma szerencsésen kikerülve minden hátrányos időjárási tényezőt Dunabogdányba kerekeztünk, és tovább erősödött ez az érzés. Még utószóként (mert nevetségesen hosszúra nyúlt a romantikus kisregényem) annyit, hogy mikor ma a benzinkútnál várakozó másik motoros cimborám mellé begurultam, az első mondat, ami kijött a száján az volt, hogy: Balu ez gyönyörű!!!
Üdvözlök Mindenkit
    

cblaci 14789 2017. november 12. 18:13   Válasz erre: 14788
2015-ben Kápolnásnyéken is sokan összejöttünk, de ha csak az Inazumákat számolom akkor azóta se gyült össze annyi mint 2011-ben Pusztavacson, az első találkozón.
2012-ben a Szelidi-tó volt a helyszin, akkor már csak 7 Inazuma volt jelen, aztán azokból is fogytak, de lettek új tulajok is, Miki motorját megvette Penge, majd csatlakozott hozzánk Fenyő, ők idén is voltak.
Ez a fotó a 2012-es találkozón készült:
    

inazuma400 14788 2017. november 12. 14:44   Válasz erre: 14787
Azigen! Azóta nem nagyon volt akkor létszámmal találkozó v igen?!
    

cblaci 14787 2017. november 11. 22:52   Válasz erre: 14785
Ha jól rémlik 14 Inazuma volt, pontosabban 13 mert volt egy 400-as Impulse is, de voltak még egyéb kísérő motorok, a barátok motorjai.
    

cblaci 14786 2017. november 11. 22:42   Válasz erre: 14784
Jó azt látni amikor sikerül egy álom! Petivel mi is beszéltünk, még mielőtt megvetted, tőle tudom hogy nem nagyon volt más alternatíva annyira elragadott az Inazuma. Ez példaértékű, ami bennem is azt erősíti, hogy ne adjam lejjebb attól amire igazán vágyok. Ha eljön az idő már csak abban reménykedem, hogy én is megtaláljam azt a hozzád hasonló új tulajdonost, aki legalább úgy szereti majd mint ahogy én szerettem az együtt töltött 9 év alatt.
    

inazuma400 14785 2017. november 11. 21:58   Válasz erre: 14780
Wow, jó sokan voltatok! :) a fórumról meg csak annyit h van h minden nap felnezek, de ha nincs is időm pár naponta azért ránézek, megha nem is írok semmit azért ittvagyok, de nemigazan tudok érdemben hozzászolni a dolgokhoz, max kérdezni! :D
    

kantorbalu 14784 2017. november 11. 18:57   Válasz erre: 14778
Köszi!
Netrisk-en megkötöttem!
Csiszinek átadtam üdvözleted, nem jár a fórumon régóta, mert elfelejtette a jelszavát, de kitalál valamit.
Csaptam egy 1 órás ismerkedő kört itt a környéken és első tapasztalatom, hogy pont ezt a stílust várom el egy motortól. Főleg a nyomaték ugyebár! Szépen jár a váltó, de imádom, hogy nyomatékból is lehet motorozni. Még kihasználom ezt a pár napot (amennyiben nem fog esni az eső), hogy kisebb motorozásokat csapjak, de lassan fájó szívvel kell majd téli vackába küldeni a gépet. Csiszi lelkemre kötötte, hogy hidegben ne motorozzak... Öreg motoros, úgyhogy hiszek Neki.
    

cblaci 14783 2017. november 11. 18:49   Válasz erre: 14782
Volna ötletem a helyszínt illetően, akár még a házigazda szerepét is vállalnám mert nincs messze tőlünk. Igazából ez már az idén is gondolat volt csak eléggé összeszaladtak akkoriban a dolgok én meg nem szeretek felelőtlenül ígérgetni. Ez egy szabadidő központ faházakkal és stranddal, a volt osztályfőnököm a létesítmény vezetője, ha eljön az ideje feldobom a labdát, aztán közösen eldöntjük.
    

Billigpeter 14782 2017. november 11. 00:00   Válasz erre: 14776
nem részletezném, személyesen megbeszéljük a következőn, mert hogy lesz, az biztos.......
    

Billigpeter 14780 2017. november 10. 23:29  
Na most:
    

Billigpeter 14779 2017. november 10. 23:27  
nálam az első inás jamboree néven fut, de mellékelem:
    

cblaci 14778 2017. november 10. 23:14   Válasz erre: 14773
Várjuk a képet az új szerzeményről, bár nekem van róla fotóm, még az első találkozón készült, elől volt a sorban. Nem tudom Csiszi olvas-e bennünket mert régen jelentkezett, ha találkozol vele légyszíves add át az üdvözletemet.
Hivatalosan a vásárlás után közvetlenül kellene rá biztosítást kötni, főleg ha a lábán hozod haza.
    

Billigpeter 14777 2017. november 10. 23:12   Válasz erre: 14775
számtalan oldal alkalmas erre, netrisk, biztositas, pba...mikor vizsgára viszed, érvényes biztosításodnak kell lenni. nem baj, ha még nem fizettél érte, a biztosítas onnan él, amikor rányomsz az ajjánlatra, hogy elfogadod
    

cblaci 14776 2017. november 10. 23:11   Válasz erre: 14772
Jólesett ez a pár sor, azt hiszem Verhovinával is elmennék, legyen bárhol is megtartva az a konferencia ;-)
    

Billigpeter 14775 2017. november 10. 23:01   Válasz erre: 14773
amikor megvetted.
    

Billigpeter 14774 2017. november 10. 22:58   Válasz erre: 14772
Persze, a többiek helyett nem tudok semmit ígérni, de ha naponta csak annyi időt töltök a fórumozással, mint a magam sajnálásával, egész jó kis fórum lehetne, olyan, mint a tdm-eseké :-)
de egy fecske nem csinál nyarat...............................
    

kantorbalu 14773 2017. november 10. 22:39   Válasz erre: 14760
Nagyon köszönöm a jókívánságokat is, meg az információkat is! (Beszéltem Péterrel azóta) Én a mostani tulajról is csak jókat tudok mondani! Remélem, a gép is olyan, mint ő (meg a háza, a kertje...), rendezett és gondos. Megfogadom a tanácsot, fél év után sem tegezem le a kék villámot, mert perecet inkább csak a majálison szeretnék kóstolni (oda meg nem is járok)! Ha megérkezik a kétkerekű, teszek fel képet is, de a kertem nem lesz rajta, mert az (még!) nem olyan, mint az előző tulajé.
Holnap-holnapután teszek pár ismerkedős karikát, mert hétfőn eredetvizsgára kellene gurulni.
Kérdés: a biztosítást mikor kell megkötni az én nevemre? Még előtte?
Üdvök
    

Billigpeter 14772 2017. november 10. 22:37   Válasz erre: 14768
Az az igazság, hogy erről mit gondolok, úgyis tudod.Ha nincs a CBlaci, nincs ez a fórum sem, és számtalan másik sem.
Olvastam, lehet típust váltasz, engem nem érdekel, hogy Cblaci milyen motorral jön a következő inazuma találkozóra, csak jöjjön el.
    

cblaci 14770 2017. november 10. 19:50  
Valami hasonlót csinálni kellene jövőre, egy időben videózgattam de aztán valahogy elmaradt, pedig később milyen jó lenne visszanézni.
https://www.youtube.com/watch?v=rCW_ceOcimw
    

cblaci 14769 2017. november 10. 19:48   Válasz erre: 14763
Akkor még elég fiatal ahhoz hogy behúzódjon a tudás fája alá és buzgón falja annak gyümölcseit. :-)
    

cblaci 14768 2017. november 10. 19:47   Válasz erre: 14764
Ez az "effektus" engem is sokszor a hatalmába kerít, csak nekem nem belülről fakad, hanem valami generálja, pl. a közöny, vagy akár a törölgetések amiről te is írtál. Eddig még sikerült ezen túltenni magam, bár volt már amikor úgy gondoltam végleg bezárom ezt az ablakot. Sikerült már máshol is, amit te pontosan tudsz és talán még ez az idézet is rémlik:
"Furcsa mód az önmagunkhoz vagy másokhoz fűződő kapcsolatról azt feltételezzük, hogy egyedül, üzemanyag, szabályozás és karbantartás nélkül működni fog. Nem csoda, ha elhasználódik, kimerül, vagy olyan sokszor tönkremegy, hiszen nem gondozzuk."
/Thomas D`Ansembourg/
    

Billigpeter 14767 2017. november 10. 18:20   Válasz erre: 14766
Éljen az okoskodó telefon!
szóval egy fél év múlva :-)
    

Billigpeter 14766 2017. november 10. 18:18   Válasz erre: 14758
használd egészséggel, sokáig, sok balelsetmentest:-)
Nem most kell magadra vigyázni, hanem akkor félév, mikor már érzed a motort egy kicsit, és már besikerült néhány kanyar úgy, Talmácsi már csak tanácsért járhatna. ilyenkor jön az első perec.
    

Billigpeter 14765 2017. november 10. 18:07   Válasz erre: 14761
nem.
    

Billigpeter 14764 2017. november 10. 18:05  
Bocsánatot kívánok, elkapott a HÁCSÉ effektus, magammal sem szívesen állok szóba. többször írtam hozzászólást, de töröltem, mert humoros sem volt, meg érdemi információt se tartalmazott. a reklámozott új telefonszámomat tartalmazó telefon megdöglött, a régi még él, ha ez bárkit érdekel. engem már ez se.
    

hacse 14763 2017. november 10. 17:09   Válasz erre: 14762
Vendéglátóipari végzettségű huszonegy-két éves fiatalember , mostanában kezdte el foglalkoztatni a motorozás meg az avval kapcsolatos dolgok és érdeklődik a belsőégésű motorok működéséről. Egyébként nagyon tehetséges és ügyes targoncás egy cégnél. Jelenlegi tudásszintjén még kérdez meglepő dolgokat, de fejlődőképes ...
    

cblaci 14762 2017. november 10. 15:52   Válasz erre: 14761
Az okleveles gépészünk megint fogalmazási kedvetlenségtől szenved, helyette kénytelen voltam felhívni és megkérdezni Ina Zu bácsit Hamamatsuban :-)
Az öreg először dobott egy hátast a kérdéstől, nekem meg gyűlt a telefonszámlám mert Japán nincs benne a roaming díjzónában. Amikor végre magához tért azt mondta hogy ez egy meglehetősen hülye kérdés, én meg nem győztem magyarázkodni hogy nem tőlem származik és nem is inazumás volt az aki feltette, csak vélhetően olvasta valahol.
Honnan van ez a gyöngyszem Hacse? ígérem nem mondom el senkinek :-)
    

hacse 14761 2017. november 10. 11:46  
A hónap kérdése : "Ha a motoron szelephézagot állítasz , akkor az ott gyorsabban átengedi a cuccot ?"
    

hacse 14760 2017. november 10. 11:32   Válasz erre: 14758
Gratula! Peti tanárbá'- val megbeszéltük telefonon, amit megtudakoltam a géppel kapcsolatban , remélem már tájékoztatott róla. Akit én ismerek az gondos gazdája volt a gépnek, (aki eladta annak akitől megvásároltad). Sok szerencsét hozzá!
    

cblaci 14759 2017. november 10. 08:07   Válasz erre: 14758
Használd egészséggel és balesetmentesen!
    

kantorbalu 14758 2017. november 10. 05:36   Válasz erre: 14731
Kedves Fiúk,
végül is 1200-es lett belőle. Talán ismeritek is a példányt, volt találkozón is.
Péterrel szerda reggel megnéztünk egy 750-est. Azzal kapcsolatban vegyes érzelmeink voltak. A chopperes cimborámmal tegnap elgurultunk Zalába.Amikor lekerült a ponyva az 1200-esről, azonnal éreztük, hogy ez más világ. Nem mondom, hogy nincs hibája, de ég és föld a kettő. Nem sokáig gondolkodtam... előkerült a buksza...
Csak egy adalék a történethez: Mikor kedden Péterrel találkoztunk, rám nézett és az első kérdés: “nem ismerjük egymást?” Nos gyorsan kiderült, hogy igen, sőt közös munkahelyünk is volt. Na kicsi a világ...
Köszönöm mindenkinek a segítséget!
Szombaton érkezik a bicikli, nekem még egyelőre “kezét csókolommal” kell köszönteni és “alázatos szolgája” elköszönni, akkor talán nem harap meg, de igyekszem megtanulni a műfajt. Tegnap még az is problémát jelentett, hogy középsztenderre húzzam... aztán csak sikerült! Step by step...
No, remélem találkozunk majd motorostul is a jövőben! Üdvözlök mindenkit!
    

kantorbalu 14757 2017. november 10. 05:36   Válasz erre: 14731
Kedves Fiúk,
végül is 1200-es lett belőle. Talán ismeritek is a példányt, volt találkozón is.
Péterrel szerda reggel megnéztünk egy 750-est. Azzal kapcsolatban vegyes érzelmeink voltak. A chopperes cimborámmal tegnap elgurultunk Zalába.Amikor lekerült a ponyva az 1200-esről, azonnal éreztük, hogy ez más világ. Nem mondom, hogy nincs hibája, de ég és föld a kettő. Nem sokáig gondolkodtam... előkerült a buksza...
Csak egy adalék a történethez: Mikor kedden Péterrel találkoztunk, rám nézett és az első kérdés: “nem ismerjük egymást?” Nos gyorsan kiderült, hogy igen, sőt közös munkahelyünk is volt. Na kicsi a világ...
Köszönöm mindenkinek a segítséget!
Szombaton érkezik a bicikli, nekem még egyelőre “kezét csókolommal” kell köszönteni és “alázatos szolgája” elköszönni, akkor talán nem harap meg, de igyekszem megtanulni a műfajt. Tegnap még az is problémát jelentett, hogy középsztenderre húzzam... aztán csak sikerült! Step by step...
No, remélem találkozunk majd motorostul is a jövőben! Üdvözlök mindenkit!
    

inazuma400 14756 2017. november 7. 12:48   Válasz erre: 14754
Hmm, legalább akkor tényleg meglepi lesz! :D mind1, a közepe telitalálat! :D
    

cblaci 14755 2017. november 7. 08:52   Válasz erre: 14752
Aha, akkor a tavalyihoz hasonló kimozdulás. jó szórakozást!
    

cblaci 14754 2017. november 7. 08:49   Válasz erre: 14753
Az eleje nagyon mellé ment, de a vége se pontos, ráadásul még változhat is.
    

inazuma400 14753 2017. november 7. 00:19   Válasz erre: 14739
Nah h enis beledumaljak, meg azé nem néztem már ide v egy hete, meg így látom h hol tartok a fórumba! :D
Tulajdonképpen ezzel mindet elmondtal! :D
Azért eléggé sejthető h a no1 az 1300 cb, a 2dik az 600zas hornet, az 100, nekem is nagy kedvenc, és sztem is a 2003-05 a legszebb, és igen, utána kapott digitális műszeregyseget és fordított telót, és 2007ben jött a rovarfejes, ezt enis vágom betevve! :D talán a 3dik is vmi cbf600n lehet de az passz....
    

Kovacspeter 14752 2017. november 6. 19:12   Válasz erre: 14751
Kétütemű blokk toszítja:-)
    

cblaci 14751 2017. november 6. 17:26   Válasz erre: 14749
A következő két hétben biztos nem. Egyébként mi húzza a szánt? Vagy talán motoros szán lesz?
    

fenyooldrider 14750 2017. november 5. 18:26   Válasz erre: 14747
Az ivó palackomból :-))
    

Kovacspeter 14749 2017. november 5. 17:13   Válasz erre: 14745
Egyébként egy jó hószán-túra Erdélyben?
    

Kovacspeter 14748 2017. november 5. 17:12   Válasz erre: 14745
Rövidebb kutyacsont, ülésátalakítás, és már okés is lehet.:-)
Ja és a blokkja is olyan finoman vajszerűen muzsikál a gyári dobbal, amit az Inazumából hiányolsz. Mármint a 65O-es. És akkor tényleg lehet menni bárhova.
    

Kovacspeter 14747 2017. november 5. 17:08   Válasz erre: 14742
Te Fenyő, víz miből lett leengedve, a Balatonból?:-)
    

Kovacspeter 14746 2017. november 5. 17:05   Válasz erre: 14739
Jaja, értem a dolgot, én csak arra gondoltam hogy a fiatalítás is cél lehet.
    

cblaci 14745 2017. november 5. 17:03   Válasz erre: 14743
Tetszik az is, de nagyjából 10centi hiányzik hozzá (a lábamból) :-)
    

cblaci 14744 2017. november 5. 17:00   Válasz erre: 14741
Nekem már a kezdetekben is volt kantáros bőrgatyám, olyan szoci korhű, de igazi motoros, fekete színű az oldalán piros csíkkal. Az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy összesen kétszer volt rajtam, először 1989 november 25.-én amikor a motoros forgalmi vizsgára mentem Debrecenbe (akkor már megvolt a 250-es ETZ-m), kurva nagy hideg volt. A sikeres vizsga után egy másik alkalommal elkapott egy akkora eső amihez hasonlót talán azóta se éltem át, vastag béléses bőrgatya volt, jól megszívta magát vízzel, akkor még jó ha voltam 60kiló, a gatya meg lett vagy 40, mikor hazaértem majdnem csak segítséggel tudtam leszállni a motorról :-)
Egy hónapig száradt, aztán soha többet nem vettem fel.
    

lecso 14743 2017. november 5. 09:21   Válasz erre: 14739
Még a végén kénytelen leszel egy V-Stromot venni :-)
    

fenyooldrider 14742 2017. november 5. 07:10  
Téliesítünk, már le is engedtem a vizet, nehogy belefagyjon! Tegnap gurigáztam egyet egyedül, tök jó volt!
    

fenyooldrider 14741 2017. november 5. 07:04   Válasz erre: 14740
Azért nincs térded (velem együtt),mert farmergatyában motoroztál! Azért a mostani cuccok egy más dimenzióban vannak ilyen szempontból is!
    

cblaci 14740 2017. november 4. 18:57   Válasz erre: 14737
Azok a faszagyerekek, én is az voltam régen, azért nincs most térdem :-)
    

cblaci 14739 2017. november 4. 18:55   Válasz erre: 14736
Nem olyan egyszerű erre a válasz Peti, nekem is szimpatikusabb az FI, János válasza után azt is leírtam hogy miért. Igazából összesen 3 motor jöhet szóba, de szándékosan nem írok típust, a No.1 az már befecskendezéses, hordozza a klasszikus jegyeket, kerek lámpája van, nagy ccm és baromira tetszik. Ugyanakkor kevés van belőle, de abból a kevésből is sok a "kinti" kétes előéletű, ami akkor is drága ha szar...
A második lehetőség kicsivel kisebb, de mondjuk ahhoz képest jól megy, az is hordozza a klasszikus jegyeket és szerintem a 2003-2005 között gyártottak a legszebbek, esetleg a 2005-2007 közöttiek amik még kerek lámpával vannak szerelve, viszont eltünt róluk a két órából álló klasszikus műszeregység sajnos és bár már fordított telóval szerelték de még mindig csak karburátor eteti őket. Abból a 2007-től gyártottak injektorosak de attól meg hányingerem van, nem elég hogy nincs hátulja, ráadásul úgy néznek ki mint egy fantasy filmből kilépő transformers imádkozó sáska...
A harmadik lehetőség szinte ugyanazzal a motorral van szerelve mint a második csak le van butítva, persze arra amire nekem kell bőven elég lenne (külön tetszik hogy állítható az ülésmagassága), de összkép tekintetében ez tetszik a legkevésbé a három közül. Ebből a típusból a 2008-után gyártottak vannak injektorral szerelve, de az meg még nagyon drága, olyannyira hogy abból a pénzből a legutolsó gyártású No.1-et is megvehetném ami a legközelebb áll a szívemhez... vagyis zárul az ördögi kör. Hosszú a tél, lesz idő gondolkodni ezen.
    

Kovacspeter 14738 2017. november 4. 16:20   Válasz erre: 14737
Azazhogy megszabadul ettől az eszmecserétől:-)
    

Kovacspeter 14737 2017. november 4. 16:19   Válasz erre: 14734
Viszont aki télen is megy, annak nem kell eltennie:-)
    

Kovacspeter 14736 2017. november 4. 16:18   Válasz erre: 14708
Már bocs hogy belevau, de miért nem nézel újabb évjáratokat, legalábbis a karburátor-befecskendezésre váltás környékétől újabbakat?
    

Kovacspeter 14735 2017. november 4. 16:14   Válasz erre: 14723
Jaja:-)
De véginéztem az egészet, jó kis videó. A gyalogtúrás Szamos-Bazár nem lehetett a legkényelmesebb krosszcsizmában.
    

cblaci 14734 2017. november 2. 21:44  
Ebben az időszakban aktuális szokott lenni a "hogyan tegyük el télire a motort" című eszmecsere. Nálam ez most nagyon egyszerűen történt, megjárattam egy kicsit, feltankoltam, aztán leengedtem a karbikat, kivettem az akkumulátort, végül bedugtam a légszűrőt és a kipufogót. Szerintem majd csak jövő március környékén fogom újra hallani a hangját.
    

cblaci 14733 2017. november 2. 21:35   Válasz erre: 14724
Szívesen, máskor is!
    

lecso 14732 2017. november 2. 11:05   Válasz erre: 14726
Nem, bocs 3:32 től :-)
    

Kovacspeter 14731 2017. november 1. 23:22   Válasz erre: 14730
Telszámom+emil az adatlapomon elvileg, ha nem jelenik meg akkor: 309149514.
Küldtem az előbb p.ü-t is de lehet nem ért célba, kevés dolog működik már ezen az oldalon...
    

kantorbalu 14730 2017. november 1. 23:14   Válasz erre: 14728
Nagyon köszönöm!
Milyen felületen cseréljünk telefonszámot? Küldjek
email címet, mi a javaslatod?
    

Kovacspeter 14729 2017. november 1. 23:10   Válasz erre: 14727
Az a helyzet hogy 750-ből nagyon sok volt a behozott motor, ezért is nehezebb beazonosítani az előéletet. Szinte biztos hogy ez is behozott motor a 2004-esnek mondott évjárat a behozatal dátuma lehet.
CB 750, az még régebbi eresztés, még nagyobb kérdőjelekkel...
    

Kovacspeter 14728 2017. november 1. 23:03   Válasz erre: 14725
Megnéztem az elfoglaltságokat, kedd reggel jó lehet. Szerda-péntek csak nagyon korai időpont jöhet szóba.
Egy bizonytalanság van, hétfőn vagy kedden reggel fel kéne zörögnöm az Inazumával Pestre, ez hamarosan kiderül. A most hétvége is jó lehet, ezt holnapra meg tudom mondani pontosan. Egyeztessünk telefonon vagy sms-ben.
    

kantorbalu 14727 2017. november 1. 22:38   Válasz erre: 14725
Ja igen:
Gyakorlatilag nem leltem fel további példányokat itthon...
Ami még szóba jöhet az egy hasonló típus a Hondától (CB 750), de ennél is kb. 3-4 ajánlat mutat elfogadható arcot. Első helyen az Inazuma van, ha a téli szezonban nem találok megfelelőt, akkor marad a tavasz. Nem sürget igazából semmi. De valahogy úgy érzem, Inazumából nem bukkan fel túl gyakran elfogadható.
    

Kovacspeter 14726 2017. november 1. 22:37   Válasz erre: 14723
Gondolom inkább 7:50-től akartad írni.
08:24-től 08:40-ig: "Nagyon sok időnk van, csak semmi stressz, minden lehetséges" :-)
Láthatóan már nem az első kő volt:-)
    

kantorbalu 14725 2017. november 1. 22:28   Válasz erre: 14693
Kedves Péter!
Az eladónak a reggelek a legjobbak, de meg tud oldani más időpontot is, ha előre jelezzük.
Na akkor: nekem a november 6.-i héten a hétfő kivételével minden nap reggel jó kora délutánig (úgy fél 2-ig). Szombat, vasárnap egész nap (de gondolom az a családé). A másik motor (a fordított első teleszkópos) Ecseren van, de ha megkapom a kiképzést Tőled, azt már meg tudom nézni egy cimborámmal. Persze örömmel veszem a segítséged ott is, de nem akarok visszaélni vele.
Kérlek, írd meg, mikor alkalmas Neked!
És mitiszol?
Üdv
    

kulika1992 14724 2017. november 1. 19:57   Válasz erre: 14710
Nagyon szépen köszönöm a segítséget sokat segítettél !! :)
    

lecso 14723 2017. november 1. 19:02  
https://www.youtube.com/watch?v=3TlgHSbsh1w

10:50-től :-)
    

lecso 14722 2017. november 1. 18:33   Válasz erre: 14720
Tipikus magyar kupleráj...
A fenti, hollóstetői bejáratnál semmilyen korlátozás nincs, csak egy "nem karbantartott út, saját felelősség" tábla. Mi onnan mentünk.
Lentről valóban van valami tábla, meg engedélyes szöveg...
    

Kovacspeter 14721 2017. október 31. 22:16  
Máma' kérdezték: http://totalbike.hu/technika/motordoktor/2017/10/31/hulyeseg-e_regi_motorba_a_premium_benzin/

Nesze semmi, fogd meg jól:-)))
    

Kovacspeter 14720 2017. október 31. 21:27   Válasz erre: 14716
Nem akarom a feszkót kelteni, kb 10 éve szereltek fel kamerát és tettek ki táblát, aztán amikor páran kaptak 100 ezres büntetést, utána a helyiek leverték a kamerát. Utána még próbálkoztak újabb kamera kihelyezéssel, de az is hasonló sorsra jutott. Volt hogy a tábla is eltűnt, gondolom a tezsvírek. Mondjuk ha nincs kamera, nincs csekk:-)
    

Kovacspeter 14719 2017. október 31. 21:21   Válasz erre: 14716
Az előbb néztem a Pádis-időjárásjelentést, mára -10 fokig jósolnak. Alakul a tél: https://www.facebook.com/padis.hu/?hc_ref=ARQ9cTphZo2IdztCNKVlpWf_e70TnLb8SeWqPjCfqJuIibodB-MuClXGzIl2lCFemRg&fref=nf
Hüha, Hór-völgye, remélem nem kaptok sárga csekket...oda elvileg nem lehet behajtani, bár jópár évesek a tapasztalataim.
    

cblaci 14718 2017. október 31. 19:33   Válasz erre: 14714
Tényleg érdemes volt időt szánni rá, az első videót még ződhajnalban az ébresztő kávé mellet néztem meg, az inkább a motortörténelemről szól és vele párhuzamosan az 50-es oktánszámú ősbenzin fejlődéséről napjainkig. A másodikat az előbb néztem meg, az még érdekesebb, főleg amit a lerakódásokról mesélt a tanár úr és hogy az leginkább a közvetlen befecskendezéses motorokat érinti. Nem gondoltam volna hogy a prémium benzinek újabban fejlesztett adalékai ennyire hatékonyan kezelik ezeket a lerakódásokat, pedig kevesebb mint egy decit kell elképzelni 100liter benzinben. Fenyő kolléga állításait is alátámasztja a videó, de igaz lehet a "megtáltosodás" is, főleg a mostoha körülmények között (pl.elhanyagolt olajcserék, vagy a rövid távú városi tortúrákban) használt autó esetében a prémium benzinek adalékainak köszönhetően, ami igazából nem teljesítmény többletet ad, csak az eredeti vagy ahhoz közeli állapotot hozza vissza. Nyilván ha egy autó vagy motor rendben van ahhoz a tökéletes állapothoz nem sokat fog hozzátenni, így aztán olyan helyzet ez ahol egy kicsit mindenkinek igaza lehet a témában :-)
    

cblaci 14717 2017. október 31. 19:22   Válasz erre: 14715
Laikusként nekem is szimpatikusabbnak tűnik az injektor, nincs pangó benzin ami hosszabb leállásnál gondot okozna, precízebb a hidegindítás, arról nem is beszélve, hogy egy idősebb karbinál bármikor előfordulhat a tűszelep hibája és annak akár komoly következménye is lehet.
    

lecso 14716 2017. október 31. 15:04   Válasz erre: 14712
Cserhát-Mátra-Bükk lett. Pádisra horror időket jósoltak, és be is jött, nem vágtunk neki.
Szanda várától visszafordultunk egy helyi quados javaslatára, Apcról megintcsak lemondtunk az agyagos-csúszós felvezető út miatt, de a Gyöngyös-Károlytáró közötti szakaszt megcsináltuk, valamint a Hór patak völgyét is. 9-20 óráig folyamatosan mentünk, csak szendvicsezni álltunk meg. 500 km lett a nap végére.
    

lecso 14715 2017. október 31. 13:47   Válasz erre: 14708
Semmilyen hátránya nincs az injektorosnak. Stabilan működnek. Tény, hogy ha mégis van valami, nem a régi módszer lesz a megoldás, hogy szétössze szinkron, hanem diag mód, laptop, program...
    

Kovacspeter 14714 2017. október 30. 22:27   Válasz erre: 14713
Laci, érdemes megnézni a videót, amiket írtál azokra a dolgokra benne van a válasz.
Fenyő, én sem az oktánszámra gondoltam, lehet félreérthető voltam.
A kéntartalommal kapcsolatban elvileg már nincs különbség, Ojrópauniós előírás a kénmentes benzin.
Megvallom őszintén, nekem a fogyasztást nézve nem hozta be az árát, igaz csak augusztus óta használom folyamatosan. Az Inazumánál mintha lenne, de nem vagyok benne biztos, meg kéne mérni. Autóknál mértem, az egyiknél semmi különbség, a másiknál egy minimális, de közel nem annyi mint amivel többe kerül.
(Legutóbb kíváncsiságból kiszámoltam egy tankolásnyi árkülönbséget, 76 liter 100-as Evo-t tankoltam, és az adott kútnál 3200 ft-al került volna kevesebbe a sima 95)
    

Kovacspeter 14713 2017. október 30. 21:19   Válasz erre: 14700
Értem. Igazából én pusztán az etanol hiánya miatt kezdtem el használni.
De a 95- ösnél gondolom azért jobb lenne ha nem lenne benne etanol?
    

Kovacspeter 14712 2017. október 30. 21:15   Válasz erre: 14701
Ezek szerint végül nem a Pádis volt?
Azazhogy a magyarországi Bükkről van szó?
    

Kovacspeter 14711 2017. október 30. 21:12   Válasz erre: 14697
Szomorú élmény lehetett, mindez karácsonykor...
    

cblaci 14710 2017. október 30. 21:10   Válasz erre: 14709
Nem tudom ez mennyit segít, megmértem az átmérőjét, a szegecsek lyukközepét egymáshoz képest és a felfogató csavarok távolságát, valamint a kopófelület szélességét. A mérés nem pontos mert a helyén nem olyan egyszerű hozzáférni, viszonyítani talán elég lesz.
Beszerzési forrást nem tudok, én is csak a netet túrnám ha keresni kellene, de az még odébb van szerencsére.
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22123
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők