Retekszisz | 15129 | 2018. március 9. 23:16 |
Nem találtam semmilyen(még japánt sem) szakirodalmat, így megszavazom az 500ml-t. Egyébként furi, de progresszív rugó van benne. Vagy az gyári? 10mm-es pogácsára gondoltam, elsőre csak kipróbálni. Teljesen ki kell venni a teleszkópot az olajcseréhez? Oktalan dolog. :D |
Kovacspeter | 15128 | 2018. március 9. 20:50 | Válasz erre: 15126 |
Azt azért talán mégsem, de kíváncsi lennék hogy a japonéz mérnökök, akik anno a Suzuki olajhűtés-fronton dolgoztak mit szólnának ezekhez a dolgokhoz:-)
|
kantorbalu | 15126 | 2018. március 8. 22:58 | Válasz erre: 15125 |
Akkor jól érzem, hogy lassan a NASA bekéri Tőled a paripát tanulmányozás céljából....;-))) Csak tanuljanak... |
Kovacspeter | 15125 | 2018. március 8. 20:13 | Válasz erre: 15122 |
Még nem mert további fejlesztés körvonalazódik, az alkatrész meg jó 3 hétig jött USA-ból kassai kitérővel.
|
Kovacspeter | 15124 | 2018. március 8. 20:10 | Válasz erre: 15121 |
Ez nem Jawa 350 hogy oldalt leereszted az olajat:-) Ki kéne venni és szétszedni mert nem biztos hogy kijött minden olaj, meg elmosni a cuccokat hogy a kopadék-üledék is kijöjjön...ki tudja mi van benne. Fémpogácsát esztergáltatni vmit segít, túl vastag azért ne legyen |
Kovacspeter | 15123 | 2018. március 8. 20:03 | Válasz erre: 15120 |
Hátöö, korántsem biztos hogy annyi kell bele, ránézésre a 750 villája is ugyanaz, és mégis más a feltöltés. Guglizni kéne hátha találsz vmit, mert Európában nem forgalmazták ezért szervizkönyvet sem találni, max japánul.
|
kantorbalu | 15122 | 2018. március 8. 15:13 | Válasz erre: 15115 |
Nagyon ciki, tudom, de meg se kérdeztem, milyen olaj került bele... Te már elhoztad Tanár Úrtól a gépet? |
Retekszisz | 15121 | 2018. március 7. 22:52 |
Mégvalami! Hol a rossebbe kell leereszteni a villaolajat? Sehol nem találtam leeresztőcsavart. Így készítettem egy lopótököt flakonból, meg 8as benzincsőből, de majdbehorpadt a homlokom mire kiszívtam az olajat a villákból :D
|
Retekszisz | 15120 | 2018. március 7. 22:50 |
Köszönöm szépen a választ! Egyébként 400-asom van, de azt hiszem a roller egy az egyben megegyezik a nagytesókéval. így az első teleszkópba is ugyanannyi kell. 15W olajat vettem, mert egy cseppet gyöngének éreztem az első rugókat. Van értelme egy közbetétet esztergálnom, hogy a rugókat megtámasszam picit? 10-15mm-re gondoltam. |
Retekszisz | 15119 | 2018. március 7. 22:50 |
Köszönöm szépen a választ! Egyébként 400-asom van, de azt hiszem a roller egy az egyben megegyezik a nagytesókéval. így az első teleszkópba is ugyanannyi kell. 15W olajat vettem, mert egy cseppet gyöngének éreztem az első rugókat. Van értelme egy közbetétet esztergálnom, hogy a rugókat megtámasszam picit? 10-15mm-re gondoltam. |
Retekszisz | 15119 | 2018. március 7. 22:50 |
Köszönöm szépen a választ! Egyébként 400-asom van, de azt hiszem a roller egy az egyben megegyezik a nagytesókéval. így az első teleszkópba is ugyanannyi kell. 15W olajat vettem, mert egy cseppet gyöngének éreztem az első rugókat. Van értelme egy közbetétet esztergálnom, hogy a rugókat megtámasszam picit? 10-15mm-re gondoltam. |
Kovacspeter | 15118 | 2018. március 7. 10:49 |
Urak, Németországban bontódott egy 1.2-es 17 ezer km-el, vannak fent cuccok az E-bay-en. Ha valaki vásárol, a postacímet ékezetek nélkül javasolt megadni. |
Kovacspeter | 15115 | 2018. március 6. 20:03 | Válasz erre: 15112 |
Balázs, néztem a múltkor az elkészült gàtlódat, szép munkát végzett Déczi apuka. Milyen oil-t tett bele?
|
Kovacspeter | 15114 | 2018. március 6. 20:01 | Válasz erre: 15111 |
Én sajnálnám használni ebben a sós trutymóban, inkább novemberben szoktam még kihúzni amennyire lehet.
|
Kovacspeter | 15113 | 2018. március 6. 19:58 | Válasz erre: 15111 |
Üdv! A gyári manuál is 582 ml-t ad meg ahogy Balázs is írta, (értelemszerűen száranként) tehát nem elég az 1 l. Persze csak akkor ha minden gyári. Ja és ez az 1.2-esre érvényes. A 750-nél más mennyiség van, a tied 750 v 1.2? |
kantorbalu | 15112 | 2018. március 5. 21:13 | Válasz erre: 15111 |
A felhasználói füzetben ezt találtam: 582ml ![]() |
Retekszisz | 15111 | 2018. március 4. 23:16 |
Sziasztok! Tudnátok esetleg segíteni, hogy az első villákba mennyi olaj kell? Nem találok sehol róla szakirodalmat. Előre is köszönöm! Csak érdekesség képpen: A héten többször is motorra pattantam(nem téliesítek, inkább havat pucolok a sárvédőről:) ), és ezt megtettem kedden este a "nagy" havazás alatt is. Senkinek sem ajánlom hogy emelkedő közelébe menjen frissen letaposott hóban. :D Sokszor kicsit többet haladtam oldalra, mint előre, de rettentően mókás volt, élveztem! :D |
Kovacspeter | 15109 | 2018. március 3. 21:32 | Válasz erre: 15108 |
Hát ja, de elvileg még mindig jobban jársz a 763-as rossz szakaszával mintha alulról próbálkoznál. (1O km Ic-Ponortól a Mócok templomáig) Szárazabb időben azért jobb a helyzet a képen látottnál. A 75O-esről átmenni a Pádisra pár éve kemény meló volt. Na de hátha lesz frissebb, meg jobb:-) infó. A 75O-es utat amúgy mindenképp érdemes útbaejteni az Aranyosfői-jégbarlang miatt. Nagyon szép látványos út vezet fel, és jó minőségű. |
KTib962 | 15108 | 2018. március 3. 11:53 | Válasz erre: 15106 |
Megnéztem a javasolt útvonalat, jó az ötlet, viszont a 763-ast elkerülni nem tudom, mert a Padis felé az visz a vízeséstől. Találtam Lecso bejegyzést, amiből az tűnik ki, hogy tavaly volt arra, küldtem neki levelet, hogy adjon infót, majd látjuk. Köszi mégegyszer!
|
Kovacspeter | 15107 | 2018. március 2. 21:20 | Válasz erre: 15105 |
A 750-ről átmenni a 763-ra viszont még rosszabb, bár mint írtam nem frissek az infóim, kérdezősködni kellene endurós szaktársaktól. Bár most jut eszembe ColargoTJ a V-Stromosoktól pont erre a szakaszra kérdezett rá vmikor a nyáron, végül is nem tudom kijárta-e? Meg kéne kérdezni, most már engem is érdekelne. Térképet itt tudsz rendelni: http://www.dimap.hu/ Románia, Erdély+ a részletes helyi térképek itt a legprofibbak, jól áttekinthető. |
Kovacspeter | 15106 | 2018. március 2. 21:12 | Válasz erre: 15105 |
Értem. A 750-es útról a 763-as pádisi útra nem javaslom az átkelést, nagyon rossz, bár régiek az információim. Inkább javaslom elmenni a 75-ösön Fehérvölgyig (Albac) majd onnan megindulni a Bélesi-víztározó, Kalota felé, majd balra lefordulni Havasrekettye (vízesés) felé. Itt is lesz egy rosszabb szakasz Ponor-Ék-től a Mócok templomáig, a kép ott készült tavaly nyáron kb erre lehet számítani, helyenként rosszabb. https://www.sportmotor.hu/foto/m1Ot0GquOAU |
KTib962 | 15105 | 2018. március 1. 10:36 | Válasz erre: 15103 |
Alsóvidrától keletnek indulva a 75-ös, majd 750-es, 763, 108C, Rekicelli-vízesés. Onnan vissza a 108C-n a 763-ig, azon Pádis irányába. Ezen maradunk elvileg, amíg el nem érjük a 76-ost, azon délnek fordulunk, majd rátérünk a 75-ösre, ami visszavisz a kiindulási pontra. Túl nagy gyaloglások nincsenek betervezve, de a Mócok temploma, Medve-barlang valószínű beleférnek, de majd látjuk. Térkép az információs ponton található? A motorok túragépek, szerintem terepezés max murvás út, száraz földút. |
Kovacspeter | 15103 | 2018. február 28. 23:41 | Válasz erre: 15101 |
Gondolom az útvonal Alsóvidra-Aranyos-völgy, 75-ös út-1R út-Medve-hágó-Havasrekettye vízesés-pádisi út-Vasaskőfalva-Biharlonka-megint 75-ös-Alsóvidra? Az a helyzet hogy a Pádison a természeti látnivalókhoz gyalogtúrás több nap kellene és az is csak egy kis szeletére elég. A 'nagy hármasból' (Galbina-kőköz, Szamosbazár, Csodavár) legjobban a Csodavárat lehetne beszorítani az egynapos körbe. A Bál (Bălileasa) rétnél kell letérni a Glavoj felé, egy murvás úton lehet megközelíteni. Azonban csak óvatosan, helyenként vannak vasas kapaszkodók, túracipő legyen nálatok. Ha ezt sokalljátok, akkor fel lehet sétálni a Mócok-templomához, (Biserica Moțului) ahonnan a panorámakép is készült, nyáron könnyebb gyalogtúra akár motoros csizmában is. Ha esetleg az időbe belefér, akkor még hazafelé meg lehet nézni a kiskohi Medve-barlangot is. Itt csoportos beengedés van, bár az idegenvezetés románul történik, csak nagyobb csoportnál előzetes kérésre magyar vagy angol nyelvű vezetés. Ha a Csodavárat választjátok, akkor mellé már aligha fér be a Medve barlang. A Ponor-Ék és a központi Pádis közötti 1O km-es aszfalt néküli útszakasz elég ramaty, milyen motorokkal mennétek? |
KTib962 | 15101 | 2018. február 27. 22:57 | Válasz erre: 15100 |
Egy napot leszünk a környéken: Alsóvidra - Rekicelli vízesés - Pádis - Boga - Alsóvidra körút.
|
Kovacspeter | 15100 | 2018. február 27. 19:53 | Válasz erre: 15097 |
Ez attól függ hogy hány napot terveztek a Pádison eltölteni?
|
Kovacspeter | 15099 | 2018. február 27. 19:51 | Válasz erre: 15096 |
A motorozás valóban kihívás lett volna, de azt is sikernek könyveltem el hogy egy hátsókerekes limuzinnal sikerült a feljutás:-)
![]() |
KTib962 | 15097 | 2018. február 26. 23:11 | Válasz erre: 15091 |
Ide megyünk nyáron. Mit érdemes nem kihagyni?
|
hacse | 15096 | 2018. február 26. 22:25 | Válasz erre: 15092 |
Ekkora hóban még motorozni is kihívás , nem hogy túrabotot ledugni úgy , hogy még menne is lejjebb..... ráadásul hótappancsban gyalog , feledhetetlen élményként megélve . ;o)
|
hacse | 15095 | 2018. február 26. 22:18 | Válasz erre: 15094 |
Ha lenne valami jó csípős paprikád , az nem űzné el az influenzát ....? :o))
|
fenyooldrider | 15094 | 2018. február 24. 18:22 | Válasz erre: 15093 |
Szép helyeken jártál, már megint irigykedek:-) Jómagam meg egy hete influenza fogságban vagyok, talán már túlélem:-( ! |
Kovacspeter | 15093 | 2018. február 24. 16:36 | Válasz erre: 15090 |
Valamint jól fogyaszt és jól megy. Mi kell még? :-)
|
Kovacspeter | 15092 | 2018. február 24. 16:32 |
A túrabotot markolatig be lehet szúrni, de még menne lejjebb, kb 2 méteres hó:
![]() |
Kovacspeter | 15091 | 2018. február 24. 16:29 |
Egy kis téli Pádis: Kilátás a Mócok templomából, a kereszt mellől
![]() |
fenyooldrider | 15090 | 2018. február 24. 09:31 | Válasz erre: 15089 |
Ez túl simán jár, valamit el kellene b@szni rajta! Vagy legalább a potit tekergesd el a karbin:-)))
|
Kovacspeter | 15089 | 2018. február 22. 23:13 | Válasz erre: 15086 |
Nem tudom volt-e már: http://indavideo.hu/video/Gsx_1200_Inazuma_alapjarat
|
Kovacspeter | 15088 | 2018. február 22. 23:12 | Válasz erre: 15086 |
Kínzod a vasat, de a tied szebben jár, pl nem csuklik el gázelvétel után mint a francia kávéracsni 0.33-nál amikor visszaengedik a gázt és még mielőtt leállítják jóval leesik a fordulat alapjárat alá.
|
Kovacspeter | 15087 | 2018. február 22. 23:04 | Válasz erre: 15085 |
Hát nemtom, elég dadogós, meg az alapjárat sem az igazi. Azért már többeknek sikerült sportdobbal is belőni ettől jobban a dolgokat.
|
fenyooldrider | 15086 | 2018. február 21. 09:14 | Válasz erre: 15084 |
Ehhez mit szólsz, szépen jár? :-)))))))))) A 'sötétebb" korszakomban vége felé:-) amit ez kapott, abba az inák besírtak volna elhiheted és mégis hibátlanul kiszolgált, egyszer kellett kuplungozni, azt is csak az emelt lovacskák miatt! https://www.sportmotor.hu/video/DWDK-08A7mW |
fenyooldrider | 15085 | 2018. február 21. 09:05 | Válasz erre: 15084 |
Nem jár ez csúnyán, ne keverd össze a Te gyári légszűrős és kipuffancsos verdáddal! Ha csak egy nyitott dobot teszel rá, már nekiáll finoman durrogni és kapkodni, itt meg hozzájön a nyitott légszűrő, meg gondolom a fúvókázás meg még ki tudja mit faragtak rajta ! Nekem tetszik a verda! |
Kovacspeter | 15084 | 2018. február 19. 22:40 |
Hm, szépnek szép, csak nem jár szépen: https://www.youtube.com/watch?v=hWdJlkXXY7w |
Kovacspeter | 15083 | 2018. február 14. 22:53 | Válasz erre: 15081 |
Azzal biztos nem lesz baj. Mondjuk jól megdrágult az utóbbi években, no mindegy, az nem fog kilágyulni. Nekem anno a rugócsere előtt előfordult hogy nem teljesen egyenletesen kopott az első gumesz, de utána ez megszűnt. A hátsó rugók nem szoktak lágyulni, az elég profi cucc. Ott csak a kátyúba beleszállás miatt fordul elő hogy elfossa magát, a tiednél is ez lehetett, de hát az meg mindegyikkel gátlóval megeshet. |
Kovacspeter | 15082 | 2018. február 14. 22:40 | Válasz erre: 15079 |
Nyilván, de ha csak a felületben van különbség és minden más ugyanaz akkor elvileg a Promoto is ugyanazt tudja. Azt lenne jó tudni hogy katalógus alapján hozza-e más motorhoz is, mert ha igen akkor mégsem ugyanaz mint a Wilbers, ami csak egyféle motorhoz kínálja a rugóit.
|
kantorbalu | 15081 | 2018. február 13. 12:14 | Válasz erre: 15079 |
Azt hiszem, ezzel nem lesz gondom: Tanárúr Wilbers-t rendelt.
|
kantorbalu | 15080 | 2018. február 13. 12:10 | Válasz erre: 15078 |
A Wilbers (ha jól értettem) már csak ilyen csilli-villi kerámia polírozással gyártja a rugóit (Zero Friction reklámnévvel). Persze így van alapja az áremelésnek... Olajat meg rábízom Frecska Tanárúrra. |
fenyooldrider | 15079 | 2018. február 13. 04:56 | Válasz erre: 15078 |
Nem akarom leszólni a Promoto-t, de a Wilbers sokkal komolyabb név a futómű környékén!
|
Kovacspeter | 15078 | 2018. február 12. 23:45 | Válasz erre: 15077 |
Akkor bizonyára így van, Déczi a futómű-guru. Az hogy polírozott vagy sem, szerintem mindegy, olaj van benne. A Promoto-ra is vállalják a 29 év garanciát? Mondjuk az ördög nem alszik, esetleg azt kéne még kikeresni hogy a Promoto rugó típusszám vagy cikkszám alapján jó-e más motorhoz? A Wilbers ezt a rugót kizárólag az 1.2 -es Inazumához gyártja, más modellhez nem hozza. Csak azért, mert van más gyártó, aki ugyanazon rugóját több típushoz is hozza az Inazuma mellett, pl. Bandi 1.2-höz, Cb 1.3-hoz. Igaz mindkettőnek ugyanolyan szar az eleje mint az Inazumának, bár azok legalább állíthatóak. |
kantorbalu | 15077 | 2018. február 8. 01:09 | Válasz erre: 15074 |
Déczi állítja, hogy ugyanaz van a dobozban. Hogy van egy rugó gyártó, amelyik az összes hasonló márkát ellátja. Azt nem tudom, hogy akkor ezek szerint a Wilbers még políroztatja a felületét, vagy neki külön gyártanak polírozottat...? Az azért gyanús, hogy az X-Bike ezt a kettőt forgalmazza a Wilbers magyarországi forgalmazójaként. A Wilbers valamivel drágább, mint a Promoto |
Kovacspeter | 15076 | 2018. február 7. 23:10 |
Jah, Peti, merre jársz-kelsz mostanában, még itt hányódik számodra a csodaizzó. Ha a Miskolc táblánál felkapcsolod akkor Hernádnémetiig ellátsz:-)
|
Kovacspeter | 15075 | 2018. február 7. 23:07 | Válasz erre: 15071 |
Jut eszembe, a Promoto-val Billig Faternak lenne tapasztalata, ki kéne kérdezni.
|
Kovacspeter | 15074 | 2018. február 7. 23:06 | Válasz erre: 15071 |
A Wilbersnél postával kb 5000 forint a különbség, az amúgy kb a liter olaj ára. A Motulból a jobbik fajta kb 4500/l. Nem világos, a Promoto elvileg u.a. lenne? |
Kovacspeter | 15073 | 2018. február 7. 22:59 | Válasz erre: 15069 |
Elméletileg a saját olajával kellene a legjobbnak lennie, a gyakorlat viszont nem ezt igazolja. Egy idő után az olaj csillapítóhatása szembetűnően csökken. Olajra nem hasonlító zagyvalék van a villában a betartott 18 ezres (vagy 2 év) cserénél. Ezek többszöri tapasztalatok. A gyári töltésnél, + pl. Motulnál ilyen nem volt, simán bírta ugyanazon üzemeltetési körülményeket. Első alkalommal azt hittem hogy csak a Fekete-tenger kerülés miatt vált fossá az olaj, de ez azóta kétszer megismétlődött, szóval a gyári villánál, Wilbers rugóval ez az olaj nem működik. (Porvédő, szimering ok) Az meg mégse járja hogy a 18 ezres csereperiódus felezve vagy harmadolva legyen, nem sok hozzám hasonló hülye van aki egyáltalán a 18 ezres cseréket. betartja. |
kantorbalu | 15071 | 2018. február 7. 16:37 | Válasz erre: 15068 |
Az EBay-en ezt találtam (olaj nélkül): https://m.ebay.de/itm/409684-PROMOTO-Gabelfedern-SUZUKI-GSX-1200-A3-99-00-inkl-ABE-progressiv/391926216033?hash=item5b409f7561:g:EmsAAOSwK~RaCoKU Meg ezt (olaj nélkül): https://m.ebay.de/itm/Wilbers-Gabelfedern-progressiv-GSX-1200-A-3-99-00-1497/322976558731?_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIM.MBE%26ao%3D2%26asc%3D49903%26meid%3D7398742456d84d1d92ccb6f622a0c0c7%26pid%3D100890%26rk%3D1%26rkt%3D2%26sd%3D391926216033%26itm%3D322976558731&_trksid=p2056116.c100890.m2460 Az X-Bike (nekem kb. itt van a “sarkon”) 49.000-ért adja a Wilbers polírozott (zero friction) progresszív rugópárt olajjal együtt. Déczi szerint a dobozokban ugyanaz van, mivel egy gyártó (beszállító) van. Na... most megéri az EBay? |
fenyooldrider | 15069 | 2018. február 7. 15:13 | Válasz erre: 15067 |
Az általad említett 'zagy" nem csak a por miatt van, sokkal inkább az alumínium külsőszár kopadéka!
|
fenyooldrider | 15068 | 2018. február 7. 15:11 | Válasz erre: 15063 |
Pedig a wilbers olajnál nem igen van jobb a piacon, ráadásul azzal kísérletezik ki a rugó és szelepszettet! Ez kb annyival magasabb szinten van az alább említett olajoknál, mint a mi telóinkhoz képest a Bitubó, vagy Marzocchi, amiknél az a belépőszint, ami az Öhlinsnél a felső kategória, pedig az sem kutya! Persze ettől még jó a Castrol, vagy Motul, esetleg a repsol olaj is, deha én wilber rugót+szelepezést használnék, biztos, hogy azt az olajat is választanám hozzá! |
Kovacspeter | 15067 | 2018. február 6. 21:24 | Válasz erre: 15063 |
Volt úgy hogy kapott az olaj rendesen, de mindig zagy jött le cserekor. Tenni kell bele Castrolt vagy Motult, megtartva a Wilbers által ajánlott viszkozitást és szintet. Tanárúrnak higgy, ne a képviseletnek:-) |
inazuma400 | 15066 | 2018. február 5. 17:05 | Válasz erre: 15065 |
Köszönöm! Akkor most Laci végleg lelepett innen?! :(
|
inazuma400 | 15064 | 2018. február 4. 20:44 | Válasz erre: 15063 |
Szia Balu! El tudnád küldeni nekem is az Andor elérhetőseget?! Szeretnék enis ülést csináltatni az idén! Köszönöm! :)
|
kantorbalu | 15063 | 2018. február 4. 14:44 | Válasz erre: 15060 |
Igen, tegnap még a hóesés előtt landolt a gép az Angol utcában. Progresszív rugóra rákérdeztem Tanárúrnál, azt javasolta, Déczinél, vagy a közelünkben levő képviseletnél rendeljem meg a rugókat és beszerelni nekem. A Wilbers olajat Ő sem javasolja (a közös tapasztalataitokra hivatkozott...), habár a képviseletnél esküdnek rá. Déczinél is rákérdezek az olajra. Ott biztosan van tapasztalat bőven!
|
Kovacspeter | 15062 | 2018. február 3. 23:00 | Válasz erre: 15059 |
Hát mondjuk azért a Hornettel sem igen szokott probléma lenni:-)
|
Kovacspeter | 15061 | 2018. február 3. 22:56 | Válasz erre: 15057 |
Torockóra bármikor:-) Akár rövidebb kicsapás, de hosszabb útba is beilleszthető. Pl. ezt is ajánlom, régóta terveztem és tavaly végre sor került rá: A Detonáta. + még ha Jókai leírását elolvasod hozzá, akkor azonnal látni akarod. https://www.youtube.com/watch?v=yLr6ENv-QvQ |
Kovacspeter | 15060 | 2018. február 3. 22:50 | Válasz erre: 15057 |
fenyooldrider | 15059 | 2018. február 2. 15:13 | Válasz erre: 15044 |
Laci! Nem a fórum haldoklik, hanem tél van egyszerűen, amikor is a vasak a garázs mélyén heverésznek, tehát elég kevés ezzel kapcsolatos beszélni való keletkezik! Adódik ez abból is, hogy ezek a vasak a végtelenségig megbízhatóak és elég a szezon végén egy mosás, aztán ledugózás és már kész is a téliesítés, nem kell szöszmötölni semmivel! Igazad van, ha ez a dögunalom, akkor én szeretem unalmasan, szerelés, foltozás, mókolás nélkül élni az életem, csak a karbantartásokra fókuszálni, mint 'problémára" ! Remélem sikerül venni egy ugyanennyire gondmentes vasat venned, bár nagyon kevés ilyen típus létezik, minél újabbak, annál sz@rabbak és kényesebbek, mint a kisasszonypics@ja! De vegyél Hondát, majd megtudod úgyis, akkor majd eszedbe jutok:-))) |
kantorbalu | 15057 | 2018. február 1. 08:34 | Válasz erre: 15054 |
Hú...! Az a tömítő anyag jó lenne!!! Amúgy tegnap voltam Déczi Ferencnél a hátsó gátlókkal. A két rosszból összehoz egy jót, és a 750-esre való még meg is marad tartaléknak. Jövő hétre kész lesz. Menetrögzítő megvéve, ma veszek nyomaték kulcsot. (aztán visszaraktam a gyári hátsó indexet :10-es csavar, de más menetemelkedés. Volt egy utam a csavar boltba...és fabrikáltam a Givi dobozba egy pótféklámpát. Még lecso Tanárúr és Andor van hátra...) Déczi említette a progresszív első rugókat. Peti, Neked van még valami gáz szelep okosság is, ugye? Én gyanítom, hogy a rugókat cserélni kellene, mert nagyon hamar összeül már az első teló. Az hogy progresszív rugó csak rugó cserét jelent, vagy az egész telót cserélik? De gondolom, az egészet, mivel a gyári nem gázos. És ami Neked van az gázos, ugyebár? Na ez ügyben szerintem inkább felhívlak okosítás végett. Torockó várában én is jártam, úgy látom Torockó Neked különösen szíved csücske. Benne vagyok egy túrában...;-)) Ha Lacit visszacsábíthatnám a fórumra, esküszöm főznék Neki egy kondér tejbegrízt! |
Kovacspeter | 15056 | 2018. január 31. 23:04 |
És egy kis mozi, Cb szaktárs egy nehezen induló napja sokkal jobb lett tőle, jó haverom földjéről indul a videó, ahol még a tehénitatót is kristálytiszta vizű forrás táplálja... https://www.youtube.com/watch?v=j3StqjLwZJc |
Kovacspeter | 15054 | 2018. január 31. 22:53 | Válasz erre: 15048 |
Kicsit többet kell várni indulás előtt, valamint a szívatót valószínű hamar visszatoltad. Alapjáratot kissé érdemes feljebb tenni. Takarni kell a hűtőt ilyenkor , már néztem, van még itthon 1.5-ös Temac tömítés, csak már nem ad ki egy Inazuma hűtőnyi méretet. Ha járok majd a helyi tömítéses vállalkozás felé, akkor hozok majd neked.
|
Kovacspeter | 15052 | 2018. január 31. 22:42 | Válasz erre: 15013 |
Vagy gyári hibás, vagy hamisított. Még jó hogy más bajt nem csinált...
|
Kovacspeter | 15051 | 2018. január 31. 22:37 | Válasz erre: 14984 |
Ja, meg az akkuteszterük se az igazi, azazhogy csak levélnehezéknek jó... Bár a papíralapon történő levelezés is erősen kiment a divatból, szóval:-)
|
Kovacspeter | 15050 | 2018. január 31. 22:30 | Válasz erre: 14973 |
Laci, poén akaródzott ez lenni, aggodalomra semmi ok:-)
|
Kovacspeter | 15049 | 2018. január 31. 22:27 | Válasz erre: 14972 |
Ezek szerint akkor a találkozón a halétel készítés kilőve, valamit majd kitalálunk:-)
|
kantorbalu | 15048 | 2018. január 29. 10:19 | Válasz erre: 15047 |
Jó-jó...! Legyen akkor vízhűtés! :-)) Csak hogy mennyire hasznos a fórum: Én pl. most fogom visszakeresni Kovács Tanárúr futóműves ajánlását és Andorral együtt felhívom. Nem kell itt a tavaszt várni! Olyan szeszélyes az időjárás manapság, hogy én tegnap is gurultam két jó hosszút probléma nélkül. Igaz reggel sokára melegedett be a blokk, az első két lámpánál lefulladt. Már értem miért mondjátok, hogy az Inazuma hidegre érzékeny és túl hűtött. |
cblaci | 15047 | 2018. január 28. 00:00 | Válasz erre: 15046 |
Kedves Balázs! Bárkinek lehet véleménye, nem volt itt soha eltöltött idő szerinti hierarchia. Nagyon jó kis csapat voltunk még néhány éve, erről olvashattál, azt viszont nem tudhatod milyen élmények voltak a "konferenciának" becézett találkozókon, ahol a nick-ek arcok lettek és a következő alkalommal már ismerős arcok. A virtuális szoba -ahol most is beszélgetünk- nekem már máskor is okozott problémát, hagytam ott zárt csoportot és tűntem el olyan fórumról ahol 7 évig voltam aktív. Egyszerű ennek az oka, ártott a kapcsolataimnak, legtöbbször a Peti által említett közöny miatt. Az egy más dolog, hogy mindenhonnan maradtak barátaim, akik felhívnak, írnak mailt, vagy ha erre járnak megkeresnek, és ez természetesen visszafelé is igaz. Senkin nem lehet számon kérni ha kerüli a fórumot, de akaratlanul is szálkát hagy, aki ezt még nem érezte az hazudik. Ha viszont inaktív vagyok akkor egy idő után már nem fognak keresni itt, és engem sem érdekel ha akár hetekig csend van, vagyis egy dologgal kevesebb mérgezi a közérzetemet. A való élet viszont egészen más, egy-két kivétellel mindenkit ismerek személyesen, semmiről nem maradok le és engem is bárki el tud érni ha adott esetben én tudok segíteni, sőt még az is lehet hogy találkozunk a következő konferencián, még akkor is ha addigra típusidegen leszek. A fórumot nem viszem magammal, biztos lesz itt a későbbiekben is hozzászólás, de engem már az új felállás nem marasztal. Érik ez bennem régóta, kicsit könnyebb is így hogy leírtam. Gratulálok a helyes lányodhoz és örülök hogy a nevedet már archoz is tudom kötni. Jöjjön hát a tavasz, dübörögjenek azok a lég-olajos blokkok, na meg a vizesek is (remélem sikerül), de azt se bánom ha kopik a gumi, sőt az a jó mert az azt jelenti hogy gyűlnek a kilométerek. Vigyázzatok magatokra, legyetek jókedvűek mindig, sárga havat ne egyetek ha még addig lesz, és rám se haragudjatok nagyon. Szép emlékekkel köszönök el! AVISZONLÁTÁS! ;-) |
kantorbalu | 15046 | 2018. január 27. 21:33 | Válasz erre: 15044 |
Billigpeter | 15045 | 2018. január 27. 13:43 | Válasz erre: 15044 |
Hát, ahogy gondolod Testvérem. Igaz,hogy én is hibás vagyok, de nem én öltem meg a fórumot, hanem a közöny. Köszönöm, hogy itt lehettem. |
cblaci | 15044 | 2018. január 27. 09:07 | Válasz erre: 15043 |
A két utóbbi hozzászólás sorszámaiból megint csak azt látom hogy összesen 8db lett törölve, én tényleg nem értem ezt, mint ahogy az egymondatost sem. Szerintem nagyon elfáradt az Inazuma fórum, de inkább olyan lett mint egy lélegeztetőgépen tartott beteg, néha pislog, de az is csak vegetatív reflex, és főleg azoknak fáj akik régóta ismerik és szomorúan állnak az egykoron tartalmas és vidám szellemiségű közösség betegágya mellett. Ezt én inkább már kerülném, rossz kedvet csinál, sőt úgy érzem egy ideje már neked is Testvérem, sokakat meg már egyszerűen nem is érdekel. Engedjük el szerintem és maradjon meg emlékeinkben a régi szelleme, arra ami egykor volt mindig szívesen visszaemlékezek. Beszéljünk inkább telefonon, az élő szóban mindig több az összetartó erő és kevésbé van belőle félreértés. De nehéz volt ezt leírni.... |
cblaci | 15031 | 2018. január 25. 16:27 | Válasz erre: 15029 |
Üzenetben küldöm el Balázs, személyes adatokat nem szeretnék nyilvánosan kiírni.
|
cblaci | 15030 | 2018. január 25. 16:25 | Válasz erre: 15027 |
kantorbalu | 15029 | 2018. január 25. 09:05 | Válasz erre: 15028 |
Laci, nekem is kellene egy olyan full extra ülés, hogy a lyányom ne csúszkáljon előre-hátra. Most még van rá keret... :-) Dobnál egy telefonszámot, kérlek! Amúgy merre működik Andor? Vágom a centit tavaszig... Üdvök! |
cblaci | 15028 | 2018. január 24. 21:25 | Válasz erre: 15027 |
Pont ma voltam nála, a szteroidos robogó ülését vittem el mert alá volt szivacsolva és nem ért le a lábam róla :-) Van most nála egy öreg GS ülése, de az már kész van. Egyébként van munkája mindig, de holnap felhívom és beszélek vele. Addig kell elintézni amig itt az enyém és a méretet le tudja venni, úgy mint anno az ülésednél, meg a Gábor tankbőrénél meg a Fenyő ülésénél meg a Tanárbá ülésénél... meg mittudom én hányszor volt próba baba a gépem az elmúlt 9 évben. |
Billigpeter | 15027 | 2018. január 24. 20:59 | Válasz erre: 15026 |
Értem :- Szerinted Andor mostanában mennyire elfoglalt? Kellene egy fasza tankbőr az arany gépjárműre... |
cblaci | 15026 | 2018. január 24. 16:45 |
A reggeli rövid bejegyzést szeretném egy kicsit kibővíteni. Először is köszönöm kedves képviselőtársaimnak a komoly üzleti ajánlatokat, igaz még nem hirdetem a motort de azért néhány fontos dolgot szeretnék leszögezni. Nem érdekel kecske, juh, sertés vagy bármilyen vágóállat, beleértve a szárnyasokat is, továbbá nem cserélek tritikáléra, búzára, kukoricára vagy bármilyen szemestakarmányra. Nem tartok igényt mezőgazdasági felszerelésekre, legyen az rendsodró, szárzúzó vagy bármilyen talajművelő szerszám. Van mosógépünk is és hajat is tudunk szárítani, sőt a levehető ajtóval szerelt NDK-s turmixgép nélkül is megtanultunk teljes életet élni. Ha esetleg december 31. és január 2. között keresett volna fel valaki egy tökéletesen működő kombinált gázkazánnal... na akkor talán lehetett volna velem beszélni, de mivel ez a probléma is megoldódott ezért fűtéstechnikai eszközöket se tudok elfogadni. Tiszteletteljes üdvözlettel: A.M.SZ.H.O.N. László, azaz, A Motorját Szarér Hugyér OdaNemadó László |
cblaci | 15024 | 2018. január 24. 08:38 | Válasz erre: 15023 |
Mit kezdjek 10 nővel? Nem vagyok én fedezőmén. A Kamazon még gondolkodok, de a két törött lapátot legalább dobd fel a platóra, majd én benyelezem...
|
Billigpeter | 15023 | 2018. január 23. 23:15 | Válasz erre: 15022 |
Tehát én többet adtam tíz kecskénél- azért - vannak országok, ahol- kaphatsz érte tíz nőt :-) és Te választod ki, melyiket! Krisztinek meg azt hazudod, Miatta választottad, hogy legyen segítség főzni, mosni, takarítani :-) és remélem, Ő Nem olvassa a fórumot, mert így is van elég ember, aki utál... :-) |
Billigpeter | 15022 | 2018. január 23. 23:02 |
de ha nem lesz annyi kecske, akkor végtelen számú perui indiánt tudok importálni Földesre, hogy eltolhassam onnan az ételhordó báttyát. Mert indián van bőven, inazuma meg egyre kevesebb :-(
|
Billigpeter | 15021 | 2018. január 23. 22:46 |
Van 2 db rendszám nélküli motorhibás billencs KAMAZ (az egyik sátoros ünnepnapokon beindul, a másik fix platós, de sokszor felbillenős), 2 db törött nyelű lapát, meg öt brigád öntudatos perui indián. Eladnám tíz kecskéért. Ráadás egy herebabrációs puncifikátor, valamint egy bukófrekvenciás homálytizedelő. És van még egy alig használt zabhegyező, akinek kell, baráti áron (csak a fórum miatt) és van még kézi fűhegyező, azt mondjuk ingyen adom. :-)
|