7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

Retekszisz 15129 2018. március 9. 23:16  
Nem találtam semmilyen(még japánt sem) szakirodalmat, így megszavazom az 500ml-t. Egyébként furi, de progresszív rugó van benne. Vagy az gyári?
10mm-es pogácsára gondoltam, elsőre csak kipróbálni.
Teljesen ki kell venni a teleszkópot az olajcseréhez? Oktalan dolog. :D
    

Kovacspeter 15128 2018. március 9. 20:50   Válasz erre: 15126
Azt azért talán mégsem, de kíváncsi lennék hogy a japonéz mérnökök, akik anno a Suzuki olajhűtés-fronton dolgoztak mit szólnának ezekhez a dolgokhoz:-)
    

kantorbalu 15126 2018. március 8. 22:58   Válasz erre: 15125
Akkor jól érzem, hogy lassan a NASA bekéri Tőled a paripát tanulmányozás céljából....;-)))
Csak tanuljanak...
    

Kovacspeter 15125 2018. március 8. 20:13   Válasz erre: 15122
Még nem mert további fejlesztés körvonalazódik, az alkatrész meg jó 3 hétig jött USA-ból kassai kitérővel.
    

Kovacspeter 15124 2018. március 8. 20:10   Válasz erre: 15121
Ez nem Jawa 350 hogy oldalt leereszted az olajat:-)
Ki kéne venni és szétszedni mert nem biztos hogy kijött minden olaj, meg elmosni a cuccokat hogy a kopadék-üledék is kijöjjön...ki tudja mi van benne.
Fémpogácsát esztergáltatni vmit segít, túl vastag azért ne legyen
    

Kovacspeter 15123 2018. március 8. 20:03   Válasz erre: 15120
Hátöö, korántsem biztos hogy annyi kell bele, ránézésre a 750 villája is ugyanaz, és mégis más a feltöltés. Guglizni kéne hátha találsz vmit, mert Európában nem forgalmazták ezért szervizkönyvet sem találni, max japánul.
    

kantorbalu 15122 2018. március 8. 15:13   Válasz erre: 15115
Nagyon ciki, tudom, de meg se kérdeztem, milyen olaj került bele...
Te már elhoztad Tanár Úrtól a gépet?
    

Retekszisz 15121 2018. március 7. 22:52  
Mégvalami! Hol a rossebbe kell leereszteni a villaolajat? Sehol nem találtam leeresztőcsavart. Így készítettem egy lopótököt flakonból, meg 8as benzincsőből, de majdbehorpadt a homlokom mire kiszívtam az olajat a villákból :D
    

Retekszisz 15120 2018. március 7. 22:50  
Köszönöm szépen a választ!
Egyébként 400-asom van, de azt hiszem a roller egy az egyben megegyezik a nagytesókéval. így az első teleszkópba is ugyanannyi kell.
15W olajat vettem, mert egy cseppet gyöngének éreztem az első rugókat. Van értelme egy közbetétet esztergálnom, hogy a rugókat megtámasszam picit? 10-15mm-re gondoltam.
    

Retekszisz 15119 2018. március 7. 22:50  
Köszönöm szépen a választ!
Egyébként 400-asom van, de azt hiszem a roller egy az egyben megegyezik a nagytesókéval. így az első teleszkópba is ugyanannyi kell.
15W olajat vettem, mert egy cseppet gyöngének éreztem az első rugókat. Van értelme egy közbetétet esztergálnom, hogy a rugókat megtámasszam picit? 10-15mm-re gondoltam.
    

Retekszisz 15119 2018. március 7. 22:50  
Köszönöm szépen a választ!
Egyébként 400-asom van, de azt hiszem a roller egy az egyben megegyezik a nagytesókéval. így az első teleszkópba is ugyanannyi kell.
15W olajat vettem, mert egy cseppet gyöngének éreztem az első rugókat. Van értelme egy közbetétet esztergálnom, hogy a rugókat megtámasszam picit? 10-15mm-re gondoltam.
    

Kovacspeter 15118 2018. március 7. 10:49  
Urak, Németországban bontódott egy 1.2-es 17 ezer km-el, vannak fent cuccok az E-bay-en.
Ha valaki vásárol, a postacímet ékezetek nélkül javasolt megadni.
    

Kovacspeter 15117 2018. március 7. 10:46  
250 ezer km:
https://www.youtube.com/watch?v=sMJEtTxWMLc
    

Kovacspeter 15116 2018. március 6. 20:07  
Van akinek Alaszkában sincs holt szezon:
TKC80 sportmoccra☺
    

Kovacspeter 15115 2018. március 6. 20:03   Válasz erre: 15112
Balázs, néztem a múltkor az elkészült gàtlódat, szép munkát végzett Déczi apuka. Milyen oil-t tett bele?
    

Kovacspeter 15114 2018. március 6. 20:01   Válasz erre: 15111
Én sajnálnám használni ebben a sós trutymóban, inkább novemberben szoktam még kihúzni amennyire lehet.
    

Kovacspeter 15113 2018. március 6. 19:58   Válasz erre: 15111
Üdv!
A gyári manuál is 582 ml-t ad meg ahogy Balázs is írta, (értelemszerűen száranként) tehát nem elég az 1 l. Persze csak akkor ha minden gyári. Ja és ez az 1.2-esre érvényes. A 750-nél más mennyiség van, a tied 750 v 1.2?
    

kantorbalu 15112 2018. március 5. 21:13   Válasz erre: 15111
A felhasználói füzetben ezt találtam:
582ml
    

Retekszisz 15111 2018. március 4. 23:16  
Sziasztok!
Tudnátok esetleg segíteni, hogy az első villákba mennyi olaj kell? Nem találok sehol róla szakirodalmat. Előre is köszönöm!
Csak érdekesség képpen: A héten többször is motorra pattantam(nem téliesítek, inkább havat pucolok a sárvédőről:) ), és ezt megtettem kedden este a "nagy" havazás alatt is. Senkinek sem ajánlom hogy emelkedő közelébe menjen frissen letaposott hóban. :D Sokszor kicsit többet haladtam oldalra, mint előre, de rettentően mókás volt, élveztem! :D
    

Kovacspeter 15110 2018. március 3. 21:32   Válasz erre: 15109
Aztán lehet csorogni a 75-ösön tovább.
    

Kovacspeter 15109 2018. március 3. 21:32   Válasz erre: 15108
Hát ja, de elvileg még mindig jobban jársz a 763-as rossz szakaszával mintha alulról próbálkoznál. (1O km Ic-Ponortól a Mócok templomáig) Szárazabb időben azért jobb a helyzet a képen látottnál.
A 75O-esről átmenni a Pádisra pár éve kemény meló volt.
Na de hátha lesz frissebb, meg jobb:-) infó.
A 75O-es utat amúgy mindenképp érdemes útbaejteni az Aranyosfői-jégbarlang miatt. Nagyon szép látványos út vezet fel, és jó minőségű.
    

KTib962 15108 2018. március 3. 11:53   Válasz erre: 15106
Megnéztem a javasolt útvonalat, jó az ötlet, viszont a 763-ast elkerülni nem tudom, mert a Padis felé az visz a vízeséstől. Találtam Lecso bejegyzést, amiből az tűnik ki, hogy tavaly volt arra, küldtem neki levelet, hogy adjon infót, majd látjuk. Köszi mégegyszer!
    

Kovacspeter 15107 2018. március 2. 21:20   Válasz erre: 15105
A 750-ről átmenni a 763-ra viszont még rosszabb, bár mint írtam nem frissek az infóim, kérdezősködni kellene endurós szaktársaktól.
Bár most jut eszembe ColargoTJ a V-Stromosoktól pont erre a szakaszra kérdezett rá vmikor a nyáron, végül is nem tudom kijárta-e? Meg kéne kérdezni, most már engem is érdekelne.
Térképet itt tudsz rendelni: http://www.dimap.hu/ Románia, Erdély+ a részletes helyi térképek itt a legprofibbak, jól áttekinthető.
    

Kovacspeter 15106 2018. március 2. 21:12   Válasz erre: 15105
Értem. A 750-es útról a 763-as pádisi útra nem javaslom az átkelést, nagyon rossz, bár régiek az információim. Inkább javaslom elmenni a 75-ösön Fehérvölgyig (Albac) majd onnan megindulni a Bélesi-víztározó, Kalota felé, majd balra lefordulni Havasrekettye (vízesés) felé. Itt is lesz egy rosszabb szakasz Ponor-Ék-től a Mócok templomáig, a kép ott készült tavaly nyáron kb erre lehet számítani, helyenként rosszabb.
https://www.sportmotor.hu/foto/m1Ot0GquOAU
    

KTib962 15105 2018. március 1. 10:36   Válasz erre: 15103
Alsóvidrától keletnek indulva a 75-ös, majd 750-es, 763, 108C, Rekicelli-vízesés. Onnan vissza a 108C-n a 763-ig, azon Pádis irányába. Ezen maradunk elvileg, amíg el nem érjük a 76-ost, azon délnek fordulunk, majd rátérünk a 75-ösre, ami visszavisz a kiindulási pontra. Túl nagy gyaloglások nincsenek betervezve, de a Mócok temploma, Medve-barlang valószínű beleférnek, de majd látjuk. Térkép az információs ponton található?
A motorok túragépek, szerintem terepezés max murvás út, száraz földút.
    

Kovacspeter 15104 2018. február 28. 23:45   Válasz erre: 15101
Érdemes ezt beszerezni:
    

Kovacspeter 15103 2018. február 28. 23:41   Válasz erre: 15101
Gondolom az útvonal Alsóvidra-Aranyos-völgy, 75-ös út-1R út-Medve-hágó-Havasrekettye vízesés-pádisi út-Vasaskőfalva-Biharlonka-megint 75-ös-Alsóvidra?
Az a helyzet hogy a Pádison a természeti látnivalókhoz gyalogtúrás több nap kellene és az is csak egy kis szeletére elég. A 'nagy hármasból' (Galbina-kőköz, Szamosbazár, Csodavár) legjobban a Csodavárat lehetne beszorítani az egynapos körbe. A Bál (Bălileasa) rétnél kell letérni a Glavoj felé, egy murvás úton lehet megközelíteni. Azonban csak óvatosan, helyenként vannak vasas kapaszkodók, túracipő legyen nálatok.
Ha ezt sokalljátok, akkor fel lehet sétálni a Mócok-templomához, (Biserica Moțului) ahonnan a panorámakép is készült, nyáron könnyebb gyalogtúra akár motoros csizmában is. Ha esetleg az időbe belefér, akkor még hazafelé meg lehet nézni a kiskohi Medve-barlangot is. Itt csoportos beengedés van, bár az idegenvezetés románul történik, csak nagyobb csoportnál előzetes kérésre magyar vagy angol nyelvű vezetés. Ha a Csodavárat választjátok, akkor mellé már aligha fér be a Medve barlang.
A Ponor-Ék és a központi Pádis közötti 1O km-es aszfalt néküli útszakasz elég ramaty, milyen motorokkal mennétek?
    

fenyooldrider 15102 2018. február 28. 16:37   Válasz erre: 15098
Köszi!
    

KTib962 15101 2018. február 27. 22:57   Válasz erre: 15100
Egy napot leszünk a környéken: Alsóvidra - Rekicelli vízesés - Pádis - Boga - Alsóvidra körút.
    

Kovacspeter 15100 2018. február 27. 19:53   Válasz erre: 15097
Ez attól függ hogy hány napot terveztek a Pádison eltölteni?
    

Kovacspeter 15099 2018. február 27. 19:51   Válasz erre: 15096
A motorozás valóban kihívás lett volna, de azt is sikernek könyveltem el hogy egy hátsókerekes limuzinnal sikerült a feljutás:-)
    

Kovacspeter 15098 2018. február 27. 19:48   Válasz erre: 15094
Jobbulást!
    

KTib962 15097 2018. február 26. 23:11   Válasz erre: 15091
Ide megyünk nyáron. Mit érdemes nem kihagyni?
    

hacse 15096 2018. február 26. 22:25   Válasz erre: 15092
Ekkora hóban még motorozni is kihívás , nem hogy túrabotot ledugni úgy , hogy még menne is lejjebb..... ráadásul hótappancsban gyalog , feledhetetlen élményként megélve . ;o)
    

hacse 15095 2018. február 26. 22:18   Válasz erre: 15094
Ha lenne valami jó csípős paprikád , az nem űzné el az influenzát ....? :o))
    

fenyooldrider 15094 2018. február 24. 18:22   Válasz erre: 15093
Szép helyeken jártál, már megint irigykedek:-)
Jómagam meg egy hete influenza fogságban vagyok, talán már túlélem:-( !
    

Kovacspeter 15093 2018. február 24. 16:36   Válasz erre: 15090
Valamint jól fogyaszt és jól megy. Mi kell még? :-)
    

Kovacspeter 15092 2018. február 24. 16:32  
A túrabotot markolatig be lehet szúrni, de még menne lejjebb, kb 2 méteres hó:
    

Kovacspeter 15091 2018. február 24. 16:29  
Egy kis téli Pádis: Kilátás a Mócok templomából, a kereszt mellől
    

fenyooldrider 15090 2018. február 24. 09:31   Válasz erre: 15089
Ez túl simán jár, valamit el kellene b@szni rajta! Vagy legalább a potit tekergesd el a karbin:-)))
    

Kovacspeter 15089 2018. február 22. 23:13   Válasz erre: 15086
Nem tudom volt-e már: http://indavideo.hu/video/Gsx_1200_Inazuma_alapjarat
    

Kovacspeter 15088 2018. február 22. 23:12   Válasz erre: 15086
Kínzod a vasat, de a tied szebben jár, pl nem csuklik el gázelvétel után mint a francia kávéracsni 0.33-nál amikor visszaengedik a gázt és még mielőtt leállítják jóval leesik a fordulat alapjárat alá.
    

Kovacspeter 15087 2018. február 22. 23:04   Válasz erre: 15085
Hát nemtom, elég dadogós, meg az alapjárat sem az igazi. Azért már többeknek sikerült sportdobbal is belőni ettől jobban a dolgokat.
    

fenyooldrider 15086 2018. február 21. 09:14   Válasz erre: 15084
Ehhez mit szólsz, szépen jár? :-))))))))))
A 'sötétebb" korszakomban vége felé:-) amit ez kapott, abba az inák besírtak volna elhiheted és mégis hibátlanul kiszolgált, egyszer kellett kuplungozni, azt is csak az emelt lovacskák miatt!
https://www.sportmotor.hu/video/DWDK-08A7mW
    

fenyooldrider 15085 2018. február 21. 09:05   Válasz erre: 15084
Nem jár ez csúnyán, ne keverd össze a Te gyári légszűrős és kipuffancsos verdáddal!
Ha csak egy nyitott dobot teszel rá, már nekiáll finoman durrogni és kapkodni, itt meg hozzájön a nyitott légszűrő, meg gondolom a fúvókázás meg még ki tudja mit faragtak rajta !
Nekem tetszik a verda!
    

Kovacspeter 15084 2018. február 19. 22:40  
Hm, szépnek szép, csak nem jár szépen:
https://www.youtube.com/watch?v=hWdJlkXXY7w
    

Kovacspeter 15083 2018. február 14. 22:53   Válasz erre: 15081
Azzal biztos nem lesz baj.
Mondjuk jól megdrágult az utóbbi években, no mindegy, az nem fog kilágyulni.
Nekem anno a rugócsere előtt előfordult hogy nem teljesen egyenletesen kopott az első gumesz, de utána ez megszűnt.
A hátsó rugók nem szoktak lágyulni, az elég profi cucc. Ott csak a kátyúba beleszállás miatt fordul elő hogy elfossa magát, a tiednél is ez lehetett, de hát az meg mindegyikkel gátlóval megeshet.
    

Kovacspeter 15082 2018. február 14. 22:40   Válasz erre: 15079
Nyilván, de ha csak a felületben van különbség és minden más ugyanaz akkor elvileg a Promoto is ugyanazt tudja. Azt lenne jó tudni hogy katalógus alapján hozza-e más motorhoz is, mert ha igen akkor mégsem ugyanaz mint a Wilbers, ami csak egyféle motorhoz kínálja a rugóit.
    

kantorbalu 15081 2018. február 13. 12:14   Válasz erre: 15079
Azt hiszem, ezzel nem lesz gondom: Tanárúr Wilbers-t rendelt.
    

kantorbalu 15080 2018. február 13. 12:10   Válasz erre: 15078
A Wilbers (ha jól értettem) már csak ilyen csilli-villi kerámia polírozással gyártja a rugóit (Zero Friction reklámnévvel). Persze így van alapja az áremelésnek...
Olajat meg rábízom Frecska Tanárúrra.
    

fenyooldrider 15079 2018. február 13. 04:56   Válasz erre: 15078
Nem akarom leszólni a Promoto-t, de a Wilbers sokkal komolyabb név a futómű környékén!
    

Kovacspeter 15078 2018. február 12. 23:45   Válasz erre: 15077
Akkor bizonyára így van, Déczi a futómű-guru.
Az hogy polírozott vagy sem, szerintem mindegy, olaj van benne. A Promoto-ra is vállalják a 29 év garanciát?
Mondjuk az ördög nem alszik, esetleg azt kéne még kikeresni hogy a Promoto rugó típusszám vagy cikkszám alapján jó-e más motorhoz? A Wilbers ezt a rugót kizárólag az 1.2 -es Inazumához gyártja, más modellhez nem hozza. Csak azért, mert van más gyártó, aki ugyanazon rugóját több típushoz is hozza az Inazuma mellett, pl. Bandi 1.2-höz, Cb 1.3-hoz. Igaz mindkettőnek ugyanolyan szar az eleje mint az Inazumának, bár azok legalább állíthatóak.
    

kantorbalu 15077 2018. február 8. 01:09   Válasz erre: 15074
Déczi állítja, hogy ugyanaz van a dobozban. Hogy van egy rugó gyártó, amelyik az összes hasonló márkát ellátja. Azt nem tudom, hogy akkor ezek szerint a Wilbers még políroztatja a felületét, vagy neki külön gyártanak polírozottat...?
Az azért gyanús, hogy az X-Bike ezt a kettőt forgalmazza a Wilbers magyarországi forgalmazójaként. A Wilbers valamivel drágább, mint a Promoto
    

Kovacspeter 15076 2018. február 7. 23:10  
Jah, Peti, merre jársz-kelsz mostanában, még itt hányódik számodra a csodaizzó. Ha a Miskolc táblánál felkapcsolod akkor Hernádnémetiig ellátsz:-)
    

Kovacspeter 15075 2018. február 7. 23:07   Válasz erre: 15071
Jut eszembe, a Promoto-val Billig Faternak lenne tapasztalata, ki kéne kérdezni.
    

Kovacspeter 15074 2018. február 7. 23:06   Válasz erre: 15071
A Wilbersnél postával kb 5000 forint a különbség, az amúgy kb a liter olaj ára.
A Motulból a jobbik fajta kb 4500/l.

Nem világos, a Promoto elvileg u.a. lenne?
    

Kovacspeter 15073 2018. február 7. 22:59   Válasz erre: 15069
Elméletileg a saját olajával kellene a legjobbnak lennie, a gyakorlat viszont nem ezt igazolja. Egy idő után az olaj csillapítóhatása szembetűnően csökken. Olajra nem hasonlító zagyvalék van a villában a betartott 18 ezres (vagy 2 év) cserénél. Ezek többszöri tapasztalatok.
A gyári töltésnél, + pl. Motulnál ilyen nem volt, simán bírta ugyanazon üzemeltetési körülményeket. Első alkalommal azt hittem hogy csak a Fekete-tenger kerülés miatt vált fossá az olaj, de ez azóta kétszer megismétlődött, szóval a gyári villánál, Wilbers rugóval ez az olaj nem működik. (Porvédő, szimering ok)
Az meg mégse járja hogy a 18 ezres csereperiódus felezve vagy harmadolva legyen, nem sok hozzám hasonló hülye van aki egyáltalán a 18 ezres cseréket. betartja.
    

inazuma400 15072 2018. február 7. 19:16   Válasz erre: 15070
Már megkaptam köszönöm! :)
    

kantorbalu 15071 2018. február 7. 16:37   Válasz erre: 15068
Az EBay-en ezt találtam (olaj nélkül):
https://m.ebay.de/itm/409684-PROMOTO-Gabelfedern-SUZUKI-GSX-1200-A3-99-00-inkl-ABE-progressiv/391926216033?hash=item5b409f7561:g:EmsAAOSwK~RaCoKU

Meg ezt (olaj nélkül):
https://m.ebay.de/itm/Wilbers-Gabelfedern-progressiv-GSX-1200-A-3-99-00-1497/322976558731?_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIM.MBE%26ao%3D2%26asc%3D49903%26meid%3D7398742456d84d1d92ccb6f622a0c0c7%26pid%3D100890%26rk%3D1%26rkt%3D2%26sd%3D391926216033%26itm%3D322976558731&_trksid=p2056116.c100890.m2460

Az X-Bike (nekem kb. itt van a “sarkon”) 49.000-ért adja a Wilbers polírozott (zero friction) progresszív rugópárt olajjal együtt.
Déczi szerint a dobozokban ugyanaz van, mivel egy gyártó (beszállító) van.
Na... most megéri az EBay?
    

erdolako44 15070 2018. február 7. 15:17   Válasz erre: 15064
Andor tel sz:06703501920
    

fenyooldrider 15069 2018. február 7. 15:13   Válasz erre: 15067
Az általad említett 'zagy" nem csak a por miatt van, sokkal inkább az alumínium külsőszár kopadéka!
    

fenyooldrider 15068 2018. február 7. 15:11   Válasz erre: 15063
Pedig a wilbers olajnál nem igen van jobb a piacon, ráadásul azzal kísérletezik ki a rugó és szelepszettet!
Ez kb annyival magasabb szinten van az alább említett olajoknál, mint a mi telóinkhoz képest a Bitubó, vagy Marzocchi, amiknél az a belépőszint, ami az Öhlinsnél a felső kategória, pedig az sem kutya!
Persze ettől még jó a Castrol, vagy Motul, esetleg a repsol olaj is, deha én wilber rugót+szelepezést használnék, biztos, hogy azt az olajat is választanám hozzá!
    

Kovacspeter 15067 2018. február 6. 21:24   Válasz erre: 15063
Volt úgy hogy kapott az olaj rendesen, de mindig zagy jött le cserekor.
Tenni kell bele Castrolt vagy Motult, megtartva a Wilbers által ajánlott viszkozitást és szintet. Tanárúrnak higgy, ne a képviseletnek:-)
    

inazuma400 15066 2018. február 5. 17:05   Válasz erre: 15065
Köszönöm! Akkor most Laci végleg lelepett innen?! :(
    

kantorbalu 15065 2018. február 4. 22:14   Válasz erre: 15064
Hahó Ricsi,

üzenetben keresd!
    

inazuma400 15064 2018. február 4. 20:44   Válasz erre: 15063
Szia Balu! El tudnád küldeni nekem is az Andor elérhetőseget?! Szeretnék enis ülést csináltatni az idén! Köszönöm! :)
    

kantorbalu 15063 2018. február 4. 14:44   Válasz erre: 15060
Igen, tegnap még a hóesés előtt landolt a gép az Angol utcában. Progresszív rugóra rákérdeztem Tanárúrnál, azt javasolta, Déczinél, vagy a közelünkben levő képviseletnél rendeljem meg a rugókat és beszerelni nekem. A Wilbers olajat Ő sem javasolja (a közös tapasztalataitokra hivatkozott...), habár a képviseletnél esküdnek rá. Déczinél is rákérdezek az olajra. Ott biztosan van tapasztalat bőven!
    

Kovacspeter 15062 2018. február 3. 23:00   Válasz erre: 15059
Hát mondjuk azért a Hornettel sem igen szokott probléma lenni:-)
    

Kovacspeter 15061 2018. február 3. 22:56   Válasz erre: 15057
Torockóra bármikor:-)
Akár rövidebb kicsapás, de hosszabb útba is beilleszthető.
Pl. ezt is ajánlom, régóta terveztem és tavaly végre sor került rá: A Detonáta.
+ még ha Jókai leírását elolvasod hozzá, akkor azonnal látni akarod.
https://www.youtube.com/watch?v=yLr6ENv-QvQ
    

Kovacspeter 15060 2018. február 3. 22:50   Válasz erre: 15057
Ja, amiről nem beszéltünk, Déczi ezek szerint akkor csak az egyik oldalit újítja fel, a nemfolyós állítható gázos ezek szerint nem lesz szétszedve?
Csak azért kérdezem mert garanciát általában párban szoktak vállalni, erre azért majd rá kéne kérdezni.
Progresszív rugóról beszéltünk, szerintem Tanár úrral beszélj ha már ott van, szerintem még kedvezménye is van a Wilbers rugóra.
Ha emellett döntesz, akkor egyelőre azzal kell használni. Több dolgot nem érdemes egyszerre módosítani, csak fokról fokra, és figyelni a változást:-)
A szelepelés amúgy így néz ki:
    

fenyooldrider 15059 2018. február 2. 15:13   Válasz erre: 15044
Laci! Nem a fórum haldoklik, hanem tél van egyszerűen, amikor is a vasak a garázs mélyén heverésznek, tehát elég kevés ezzel kapcsolatos beszélni való keletkezik! Adódik ez abból is, hogy ezek a vasak a végtelenségig megbízhatóak és elég a szezon végén egy mosás, aztán ledugózás és már kész is a téliesítés, nem kell szöszmötölni semmivel!
Igazad van, ha ez a dögunalom, akkor én szeretem unalmasan, szerelés, foltozás, mókolás nélkül élni az életem, csak a karbantartásokra fókuszálni, mint 'problémára" !
Remélem sikerül venni egy ugyanennyire gondmentes vasat venned, bár nagyon kevés ilyen típus létezik, minél újabbak, annál sz@rabbak és kényesebbek, mint a kisasszonypics@ja!
De vegyél Hondát, majd megtudod úgyis, akkor majd eszedbe jutok:-)))
    

fenyooldrider 15058 2018. február 2. 15:01   Válasz erre: 15056
Szép helyen van az a vár!
    

kantorbalu 15057 2018. február 1. 08:34   Válasz erre: 15054
Hú...! Az a tömítő anyag jó lenne!!!
Amúgy tegnap voltam Déczi Ferencnél a hátsó gátlókkal. A két rosszból összehoz egy jót, és a 750-esre való még meg is marad tartaléknak. Jövő hétre kész lesz. Menetrögzítő megvéve, ma veszek nyomaték kulcsot.
(aztán visszaraktam a gyári hátsó indexet :10-es csavar, de más menetemelkedés. Volt egy utam a csavar boltba...és fabrikáltam a Givi dobozba egy pótféklámpát. Még lecso Tanárúr és Andor van hátra...)
Déczi említette a progresszív első rugókat. Peti, Neked van még valami gáz szelep okosság is, ugye? Én gyanítom, hogy a rugókat cserélni kellene, mert nagyon hamar összeül már az első teló. Az hogy progresszív rugó csak rugó cserét jelent, vagy az egész telót cserélik? De gondolom, az egészet, mivel a gyári nem gázos. És ami Neked
van az gázos, ugyebár? Na ez ügyben szerintem inkább felhívlak okosítás végett.
Torockó várában én is jártam, úgy látom Torockó Neked különösen szíved csücske. Benne vagyok egy túrában...;-))
Ha Lacit visszacsábíthatnám a fórumra, esküszöm főznék Neki egy kondér tejbegrízt!
    

Kovacspeter 15056 2018. január 31. 23:04  
És egy kis mozi, Cb szaktárs egy nehezen induló napja sokkal jobb lett tőle, jó haverom földjéről indul a videó, ahol még a tehénitatót is kristálytiszta vizű forrás táplálja...
https://www.youtube.com/watch?v=j3StqjLwZJc
    

Kovacspeter 15054 2018. január 31. 22:53   Válasz erre: 15048
Kicsit többet kell várni indulás előtt, valamint a szívatót valószínű hamar visszatoltad. Alapjáratot kissé érdemes feljebb tenni. Takarni kell a hűtőt ilyenkor , már néztem, van még itthon 1.5-ös Temac tömítés, csak már nem ad ki egy Inazuma hűtőnyi méretet. Ha járok majd a helyi tömítéses vállalkozás felé, akkor hozok majd neked.
    

Kovacspeter 15053 2018. január 31. 22:46   Válasz erre: 15013
Amúgy milyen márka akaródzott lenni?
    

Kovacspeter 15052 2018. január 31. 22:42   Válasz erre: 15013
Vagy gyári hibás, vagy hamisított. Még jó hogy más bajt nem csinált...
    

Kovacspeter 15051 2018. január 31. 22:37   Válasz erre: 14984
Ja, meg az akkuteszterük se az igazi, azazhogy csak levélnehezéknek jó... Bár a papíralapon történő levelezés is erősen kiment a divatból, szóval:-)
    

Kovacspeter 15050 2018. január 31. 22:30   Válasz erre: 14973
Laci, poén akaródzott ez lenni, aggodalomra semmi ok:-)
    

Kovacspeter 15049 2018. január 31. 22:27   Válasz erre: 14972
Ezek szerint akkor a találkozón a halétel készítés kilőve, valamit majd kitalálunk:-)
    

kantorbalu 15048 2018. január 29. 10:19   Válasz erre: 15047
Jó-jó...!
Legyen akkor vízhűtés! :-))
Csak hogy mennyire hasznos a fórum:
Én pl. most fogom visszakeresni Kovács Tanárúr futóműves ajánlását és Andorral együtt felhívom.
Nem kell itt a tavaszt várni! Olyan szeszélyes az időjárás manapság, hogy én tegnap is gurultam két jó hosszút probléma nélkül. Igaz reggel sokára melegedett be a blokk, az első két lámpánál lefulladt. Már értem miért mondjátok, hogy az Inazuma hidegre érzékeny és túl hűtött.
    

cblaci 15047 2018. január 28. 00:00   Válasz erre: 15046
Kedves Balázs!
Bárkinek lehet véleménye, nem volt itt soha eltöltött idő szerinti hierarchia. Nagyon jó kis csapat voltunk még néhány éve, erről olvashattál, azt viszont nem tudhatod milyen élmények voltak a "konferenciának" becézett találkozókon, ahol a nick-ek arcok lettek és a következő alkalommal már ismerős arcok. A virtuális szoba -ahol most is beszélgetünk- nekem már máskor is okozott problémát, hagytam ott zárt csoportot és tűntem el olyan fórumról ahol 7 évig voltam aktív. Egyszerű ennek az oka, ártott a kapcsolataimnak, legtöbbször a Peti által említett közöny miatt. Az egy más dolog, hogy mindenhonnan maradtak barátaim, akik felhívnak, írnak mailt, vagy ha erre járnak megkeresnek, és ez természetesen visszafelé is igaz. Senkin nem lehet számon kérni ha kerüli a fórumot, de akaratlanul is szálkát hagy, aki ezt még nem érezte az hazudik. Ha viszont inaktív vagyok akkor egy idő után már nem fognak keresni itt, és engem sem érdekel ha akár hetekig csend van, vagyis egy dologgal kevesebb mérgezi a közérzetemet. A való élet viszont egészen más, egy-két kivétellel mindenkit ismerek személyesen, semmiről nem maradok le és engem is bárki el tud érni ha adott esetben én tudok segíteni, sőt még az is lehet hogy találkozunk a következő konferencián, még akkor is ha addigra típusidegen leszek. A fórumot nem viszem magammal, biztos lesz itt a későbbiekben is hozzászólás, de engem már az új felállás nem marasztal. Érik ez bennem régóta, kicsit könnyebb is így hogy leírtam.
Gratulálok a helyes lányodhoz és örülök hogy a nevedet már archoz is tudom kötni. Jöjjön hát a tavasz, dübörögjenek azok a lég-olajos blokkok, na meg a vizesek is (remélem sikerül), de azt se bánom ha kopik a gumi, sőt az a jó mert az azt jelenti hogy gyűlnek a kilométerek.

Vigyázzatok magatokra, legyetek jókedvűek mindig, sárga havat ne egyetek ha még addig lesz, és rám se haragudjatok nagyon.
Szép emlékekkel köszönök el!
AVISZONLÁTÁS! ;-)
    

kantorbalu 15046 2018. január 27. 21:33   Válasz erre: 15044
Kedves Laci,

újfiúként nem nagyon lehet alapom semmilyen vélemény-nyilvánításra. De bízz benne, hogy a márkatársak csupán téli álmukat alusszák (alusszuk, engem is beleértve, bár én ma is kicibáltam a gépet a ponyva alól...), és a meleg aszfalt eljöttével visszakerülnek a csepptöltők a fiókba, kipukkadnak a dugók a kipufogókból, újra dörögnek majd a lég-olaj blokkok, számolatlanul zúdul a nafta, kopik a gumi... feléled a fórum, a közös szenvedély parancsára. Én sokat köszönhetek Nektek! Egyáltalán azt, hogy Inazuma áll a tető alatt. Meg a fontos infók a kezdőnek! Küldök egy fotót a motoros társammal együtt (aki a kislányom)
Sziasztok!
Közel a tavasz...
    

Billigpeter 15045 2018. január 27. 13:43   Válasz erre: 15044
Hát, ahogy gondolod Testvérem.
Igaz,hogy én is hibás vagyok, de nem én öltem meg a fórumot, hanem a közöny.
Köszönöm, hogy itt lehettem.
    

cblaci 15044 2018. január 27. 09:07   Válasz erre: 15043
A két utóbbi hozzászólás sorszámaiból megint csak azt látom hogy összesen 8db lett törölve, én tényleg nem értem ezt, mint ahogy az egymondatost sem. Szerintem nagyon elfáradt az Inazuma fórum, de inkább olyan lett mint egy lélegeztetőgépen tartott beteg, néha pislog, de az is csak vegetatív reflex, és főleg azoknak fáj akik régóta ismerik és szomorúan állnak az egykoron tartalmas és vidám szellemiségű közösség betegágya mellett. Ezt én inkább már kerülném, rossz kedvet csinál, sőt úgy érzem egy ideje már neked is Testvérem, sokakat meg már egyszerűen nem is érdekel. Engedjük el szerintem és maradjon meg emlékeinkben a régi szelleme, arra ami egykor volt mindig szívesen visszaemlékezek.
Beszéljünk inkább telefonon, az élő szóban mindig több az összetartó erő és kevésbé van belőle félreértés.
De nehéz volt ezt leírni....
    

Billigpeter 15043 2018. január 27. 04:15  
Hát, van ilyen.
    

Billigpeter 15036 2018. január 27. 02:15  
https://www.youtube.com/watch?v=tqgHtjXD9j8
    

Billigpeter 15033 2018. január 25. 19:57   Válasz erre: 15030
Köszi szépen a közbenjárást.
    

kantorbalu 15032 2018. január 25. 17:03   Válasz erre: 15031
Nagyon-nagyon köszi!!!!
    

cblaci 15031 2018. január 25. 16:27   Válasz erre: 15029
Üzenetben küldöm el Balázs, személyes adatokat nem szeretnék nyilvánosan kiírni.
    

cblaci 15030 2018. január 25. 16:25   Válasz erre: 15027
Beszéltem Andorral, leghamarabb március elején tud vele foglalkozni, akkor viszont megcsinálja nem ül rajta hetekig, szezonkezdetre kész lesz. Küldök fotókat az enyémről, másold be a Paint-be, aztán a varrásokat figyelembe véve válassz olyan mintát ami tetszik (tarkakutya, tűzokádó sárkány, Hello Kitty vagy bármi...) a lényeg, hogy tervezésnél vedd figyelembe a varrásokat mert a szabásminta nagyjából egységes. Ha kész akkor küldd el és ő megcsinálja. Bőr is van neki sokféle színben.
    

kantorbalu 15029 2018. január 25. 09:05   Válasz erre: 15028
Laci,

nekem is kellene egy olyan full extra ülés, hogy a lyányom ne csúszkáljon előre-hátra. Most még van rá keret... :-)
Dobnál egy telefonszámot, kérlek! Amúgy merre működik Andor?
Vágom a centit tavaszig...
Üdvök!
    

cblaci 15028 2018. január 24. 21:25   Válasz erre: 15027
Pont ma voltam nála, a szteroidos robogó ülését vittem el mert alá volt szivacsolva és nem ért le a lábam róla :-)
Van most nála egy öreg GS ülése, de az már kész van. Egyébként van munkája mindig, de holnap felhívom és beszélek vele. Addig kell elintézni amig itt az enyém és a méretet le tudja venni, úgy mint anno az ülésednél, meg a Gábor tankbőrénél meg a Fenyő ülésénél meg a Tanárbá ülésénél... meg mittudom én hányszor volt próba baba a gépem az elmúlt 9 évben.
    

Billigpeter 15027 2018. január 24. 20:59   Válasz erre: 15026
Értem :-
Szerinted Andor mostanában mennyire elfoglalt? Kellene egy fasza tankbőr az arany gépjárműre...
    

cblaci 15026 2018. január 24. 16:45  
A reggeli rövid bejegyzést szeretném egy kicsit kibővíteni. Először is köszönöm kedves képviselőtársaimnak a komoly üzleti ajánlatokat, igaz még nem hirdetem a motort de azért néhány fontos dolgot szeretnék leszögezni. Nem érdekel kecske, juh, sertés vagy bármilyen vágóállat, beleértve a szárnyasokat is, továbbá nem cserélek tritikáléra, búzára, kukoricára vagy bármilyen szemestakarmányra. Nem tartok igényt mezőgazdasági felszerelésekre, legyen az rendsodró, szárzúzó vagy bármilyen talajművelő szerszám. Van mosógépünk is és hajat is tudunk szárítani, sőt a levehető ajtóval szerelt NDK-s turmixgép nélkül is megtanultunk teljes életet élni. Ha esetleg december 31. és január 2. között keresett volna fel valaki egy tökéletesen működő kombinált gázkazánnal... na akkor talán lehetett volna velem beszélni, de mivel ez a probléma is megoldódott ezért fűtéstechnikai eszközöket se tudok elfogadni.
Tiszteletteljes üdvözlettel: A.M.SZ.H.O.N. László, azaz, A Motorját Szarér Hugyér OdaNemadó László
    

cblaci 15024 2018. január 24. 08:38   Válasz erre: 15023
Mit kezdjek 10 nővel? Nem vagyok én fedezőmén. A Kamazon még gondolkodok, de a két törött lapátot legalább dobd fel a platóra, majd én benyelezem...
    

Billigpeter 15023 2018. január 23. 23:15   Válasz erre: 15022
Tehát én többet adtam tíz kecskénél- azért - vannak országok, ahol- kaphatsz érte tíz nőt :-) és Te választod ki, melyiket!
Krisztinek meg azt hazudod, Miatta választottad, hogy legyen segítség főzni, mosni, takarítani :-) és remélem, Ő Nem olvassa a fórumot, mert így is van elég ember, aki utál... :-)
    

Billigpeter 15022 2018. január 23. 23:02  
de ha nem lesz annyi kecske, akkor végtelen számú perui indiánt tudok importálni Földesre, hogy eltolhassam onnan az ételhordó báttyát. Mert indián van bőven, inazuma meg egyre kevesebb :-(
    

Billigpeter 15021 2018. január 23. 22:46  
Van 2 db rendszám nélküli motorhibás billencs KAMAZ (az egyik sátoros ünnepnapokon beindul, a másik fix platós, de sokszor felbillenős), 2 db törött nyelű lapát, meg öt brigád öntudatos perui indián. Eladnám tíz kecskéért. Ráadás egy herebabrációs puncifikátor, valamint egy bukófrekvenciás homálytizedelő. És van még egy alig használt zabhegyező, akinek kell, baráti áron (csak a fórum miatt) és van még kézi fűhegyező, azt mondjuk ingyen adom. :-)
    

Billigpeter 15020 2018. január 23. 22:31   Válasz erre: 15019
az fasza :-)
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22123
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők