7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

cblaci 15225 2018. április 17. 16:55   Válasz erre: 15208
Jaj, hát van Neked rendes motorod is Fenyő.
    

cblaci 15224 2018. április 17. 16:54   Válasz erre: 15207
Ha egyszer igazán szép virágzást akarsz látni elkísérlek Nagykörűre, Magyarország cseresznyéskertjébe, a Tisza mentén található, az egyik legszebb kis ökofaluja országunknak.
    

cblaci 15223 2018. április 17. 16:48   Válasz erre: 15204
De mennék már...
    

cblaci 15222 2018. április 17. 16:47   Válasz erre: 15199
Profi munka!
    

cblaci 15221 2018. április 17. 16:46   Válasz erre: 15197
Jézusom! Szerencsétlen nyuszi... milyen régen volt 1986 de még most is kísért Chernobil...
    

cblaci 15220 2018. április 17. 16:41   Válasz erre: 15196
Köszönöm szépen és viszont kívánom, remélhetőleg jövőre aktuálisabb leszek.
    

cblaci 15219 2018. április 17. 16:37   Válasz erre: 15181
Akkor meg főleg!
    

cblaci 15218 2018. április 17. 16:35   Válasz erre: 15171
Ez rám is igaz, mondjuk én a szakmám miatt nem hordhatom a gyűrűt, mert a villany könnyen megtalálja.... de ezért nem hordom a 15 kilós nyakláncomat se, pedig a nyakam az bírná...
    

cblaci 15217 2018. április 17. 16:29   Válasz erre: 15160
A hír igaz, kb. 3 napig volt fent a hírdetés, az első érdeklődő megvásárolta.
    

cblaci 15216 2018. április 17. 16:25   Válasz erre: 15143
Hú vazze, ez tuti hogy Fenyő paprikás szenteltvize csinálta... ha esetleg meghívnátok a soronkövetkező konferenciára, rakatok oda az asszonnyal valami otthoni pólót amiben már egyébként nem enged ki az utcára, arra viszont jó lesz hogy a chilis verejték lerohassza rólam...
    

cblaci 15215 2018. április 17. 16:17   Válasz erre: 15140
A szakirodalom nem tudja... ugyanis nem elég békén hagyni, de az arról szóló tételeket már ebben a fórumban közzétettem, aminek további átdolgozása felesleges.
    

cblaci 15214 2018. április 17. 16:11   Válasz erre: 15131
Á dehogy!
    

cblaci 15213 2018. április 17. 16:08  
Jó napot kívánok!
Csendes időszakom során több emberrel is beszéltem telefonon, volt akivel több mint egy órát, nyilván ez többet ért mint akárhány karakter itt a virtuális világban. Ettől függetlenül, egy kicsit azért hiányzott az itteni élet is, még úgy is, hogy az utóbbi időben elég vérszegény volt, na meg a lelkiismeret is gyötört... Rick szerint meg is érdemlem :-)
Na de most visszaolvasok, hátha lesznek reakcióim.
    

hacse 15212 2018. április 15. 23:16   Válasz erre: 15207
Fülöp Pisti féle motor ... :o)
    

hacse 15211 2018. április 15. 23:12   Válasz erre: 15208
Szép az a vidék az már igaz .
    

hacse 15210 2018. április 15. 23:07   Válasz erre: 15209
Nem csak rajtam múlik. ... sőt egyáltalán nem rajtam múlik... Igen , nekem is tetszik . :o)
    

Kovacspeter 15209 2018. április 14. 22:42   Válasz erre: 15206
De miért is kéne olyan sokáig várni?

Még mindig azt mondom: Bordóban a legszebb az Inazuma.
    

fenyooldrider 15208 2018. április 14. 19:26  
Kis tekergés a robeszommal is :-)
    

kantorbalu 15207 2018. április 13. 21:48   Válasz erre: 15204
Mi is átgurultunk vasárnap Visegrádra a Hegyen keresztül szeretett motoros társammal (a kisebbik lányommal). Döntögettük a gépet... Az egyik kanyarban éppen egy choppert tettek fel a trailer-re a rendőrségi helyszínelést követően. Összeszorult a szívem! Láttam mellette a motorost is, kissé megszeppenve, de nem volt baja. Istennek hála! Hát vigyázni kell, az biztos!
Itt a jóidő, mindenkinek szerencsés kibontakozást kívánok! Apropó: virágzik a cseresznye, a barack a kertben és tele a tank! Mit kívánhatok még...?!
    

hacse 15206 2018. április 13. 12:16   Válasz erre: 15204
Tetszetős tájak, majd talán ha megöregedek én is eljutok oda motorbiciklivel ...
Sikeresen leküzdöttük a műszaki vizsgát , ennek örömére meg a gyönyörű időnek hála barangoltam egy kicsit hazafelé. De az mindegy....
    

fenyooldrider 15205 2018. április 12. 21:58   Válasz erre: 15204
:-) Szép!!
    

Kovacspeter 15204 2018. április 8. 21:35  
Felfrissülésnek: https://www.youtube.com/watch?v=H_meBXDYapA
    

fenyooldrider 15203 2018. április 3. 04:44   Válasz erre: 15202
Nem lenne rossz :-)!
    

Kovacspeter 15202 2018. április 2. 23:55   Válasz erre: 15197
Ő a bejárónő? :-)
    

Kovacspeter 15201 2018. április 2. 23:53  
Áldott Húsvétot!
    

Retekszisz 15200 2018. április 2. 22:45  
Kellemes Húsvét mindenkinek!. :)
    

fenyooldrider 15199 2018. április 1. 11:32  
Szezon kezdet, üzembe helyezzük a télen akciósan megvett aksit:-)
    

fenyooldrider 15197 2018. április 1. 11:27   Válasz erre: 15196
Kellemes Húsvéti
Ünnepeket!
    

hacse 15196 2018. április 1. 10:31  
Boldog Húsvét Ünnepet Kívánok Minden Motoros Embernek ! ..is !
    

Kovacspeter 15195 2018. március 27. 22:21   Válasz erre: 15193
Nem felejtettem el, pedig de:-)
Amit találtam hőálló tömítést, már nem ad ki egy Inazuma hűtőnyi méretet. Két utcányira vannak a tömítésesek, majd szerzek egy darabot. Jövő hétre meglesz, csörgess meg csütörtökön hogy el ne felejtsem.
    

Kovacspeter 15194 2018. március 27. 22:14   Válasz erre: 15193
A helyzetet felmérve különböző helyekről érkeznek a cuccok, spec. csatlakozók, olajcső stb, tuningcég, Ebay, miegymás.
Pénteken Tanár Urat az idegösszeroppanás kerülgette, mert amikor a legalsó olajjáratoktól kezdett volna felépítkezni, kiderült hogy egy csatlakozóval kevesebbet küldtek...idehaza nem is kapni. Szóval nem egyszerű, nameg hogy ezen az úton korábban nemigen járt senki.

Tiszta Budapesti üzemben télen simán összejöhet a 8 liter. A sok hidegindítás télen iszonyatosan zabálja az üzemanyagot + húzod is neki. No meg legnagyobbrészt be sem tud melegedni a célállomásig. Nálam ritkán fordult elő a tiszta BP-i üzem, de nyáron olyan 7 l-t tudtam mérni, úgyhogy a 8 l-t bőven be tudja kapni a télen. Hűtőtakarással sokat lehet segíteni. Fél és teljes takarással lehet játszadozni a hőmérsékletnek megfelelően. 0 fok körüli hőmérsékleten teljes hűtőtakarással is nehéz elérni a 90-95 fokos olajhőt, inkább csak dugóban. A múlt télen szoboszlói járatásnál 80 fok felé nem akart menni a hőmérséklet sehogy sem, feljebb elkapcsolva a sebességi fokozatokat, stb. Mégse húzhattam a városban mint a barom, kimentem az elkerülőre, 3-ikban felhuzattam 8500 fordulatig, (csak ugye ilyenkor 170-180-al megy harmadikban...)na utána lett megy a 90 fok teljes hűtőtakarással.
Hangja, ereje, mi a baj vele? A hangján az hallatszódhat hogy fázik.
    

kantorbalu 15193 2018. március 23. 21:02   Válasz erre: 15172
Én már elhoztam Tanár Úrtól a paripát. A Tiédet az állványon láttam (akkor még), nagyon kiváncsi vagyok a tuningolt olajhűtésre, ahogy mondtad, hidegben abszolút érezhető a túlhűtöttség. Csak az aszfaltot nézem (száraz legyen), a hideg nem érdekel. Ezért hidegben is hajtom a gépet: rettenetes, milyen nehezen melegszik be. A hangja sem az igazi, az ereje sem és a fogyasztás...! (Nagyon kínos, de 8 liter fölötti fogyasztást számoltam. Persze én még az első szerelem időszakában vagyok, ezért állandóan csavargatom a gázkart. Sokat jártam városban, dugóban.) Szóval ezért is érdekel ez a fejlesztés.
Első rugó csere is volt az enyémben ugyebár.
Az új progresszív rugó és a leharcolt gyári rugó közti különbséget ha zongorázni tudnám, megboldogult főnököm (Kocsis Zoltán) szelleme szállt volna belém (csak egy maradhat...). Éri a pénzt...! A felújított hátsó is fincsi. Andor ülése is tökély. Na szóval elégedett vagyok a téli “fejlesztésekkel”.
Már csak az időjárást kellene Valakinek fejlesztenie...
    

Rick 15192 2018. március 23. 18:44   Válasz erre: 15185
Azért így becsomagolva ostornak néz ki... :-)
    

hacse 15191 2018. március 23. 14:05   Válasz erre: 15187
A rugók rendszerint mostoha körülményeknek vannak kitéve . Minden tiszteletem az övék ..
    

hacse 15190 2018. március 23. 14:00   Válasz erre: 15189
Olvasd el a hsz-t amire reagáltam , onnan megtudod , hogy miért reagáltam , most meg leírom , hogy abban a bizonyos - Egy póló története - című többsoros írásban szereplő ruhanemű a sz.r. Motort és kiegészítőt , főleg házi készítésűt nem fikázunk. ...vagyis én nem.
    

Retekszisz 15189 2018. március 22. 21:55  
A szart a motorra érted, vagy a házi végsúlyra, vagy miszöszre? :)
    

hacse 15188 2018. március 22. 07:35   Válasz erre: 15186
Ez most komoly .
    

Kovacspeter 15187 2018. március 21. 21:53   Válasz erre: 15183
Volt az a törött 1.2-es amit Kucsera Laci vett meg, na azon kinézett a rugó a villaszáron keresztül:-)))
    

Kovacspeter 15186 2018. március 21. 21:51   Válasz erre: 15182
Ez most komoly?
Már nem tudom mikor írsz poént és mikor nem:-)
    

hacse 15185 2018. március 20. 22:08   Válasz erre: 15171
Én is szeretem megbecsülni a dolgaimat , de tudod sz.rból nem fonsz ostort , de ha fonsz is nem pattogtatsz vele ..... ;0))
    

hacse 15184 2018. március 20. 21:55   Válasz erre: 15159
El tudom képzelni , hogy bőrfelületen kívül is lehet maró hatása, az alapján ahogy bőr alatt dolgozott ....
    

hacse 15183 2018. március 20. 11:14   Válasz erre: 15179
Az én rugóm még soha nem nézett ki , pedig már épp ideje lenne. :o))
    

hacse 15182 2018. március 20. 11:10  
Egyre sűrűbben tartózkodok rat bike - os oldalakon, aminek vonz az a mérsékeltebb ágazata . Már régebben is érdekelt , de akkor elnyomtam magamban , mondván én nem ilyen vagyok, de nem hagy nyugodni , és most asszem engedékenyebb leszek ..
    

hacse 15181 2018. március 20. 11:05   Válasz erre: 15178
Lehet , de az biztos hogy valószínű asszem. Habár előfordulhat azt garantálom ... :o))
    

hacse 15180 2018. március 20. 11:02   Válasz erre: 15175
Na, hányé' van , millen áras az a ing sógorom ha meg nem kérdezem? :o))
    

Retekszisz 15179 2018. március 19. 23:28  
Nekem máképp nézett ki a rugóm. Az egyik végén fel volt sűrítve a menetelés.
A végsúlyhoz pedig készítek majd egy kúpot, ami kap egy 6mm belső menetet, és azt húzom bele a szűkebb keresztmetszetbe. Persze előtte félbevágom egy darabon, hogy tudjon tágulni.
Ma kipróbáltam a fogkrém polírt a végsúlyon. :D A 7075ös alumíniumon remekül szuperál a sensodune :D:D
    

Kovacspeter 15178 2018. március 19. 22:22   Válasz erre: 15175
Hácsé lehet átvenné:-)
    

Kovacspeter 15177 2018. március 19. 22:20   Válasz erre: 15174
Gyári, harcát megvívott 1.2 rugó:
    

Kovacspeter 15176 2018. március 19. 22:19   Válasz erre: 15174
Ok, köszi. No igen, átlag autósboltban a teknőcöstől jobbra nemigen lehet ráakadni.
A legszebb és legtartósabb munka amit eddig láttam az a Totalcarban is emlegetett Polír Laci melója volt. Igaz motort szerintem nem vállal.
Nyilván jobb a friss olajjal a villa, de a teljes kitakarítás az igazi megoldás.
Kormányvégsúly szétfeszítés: gyárilag úgy van hogy kívülről egy hosszú csavarral lehet feszíteni egy anyát ami szilentblokkba van öntve, a két végén egy-egy nagy alátéttel. Le kell mérni pontosan, és meg lehet próbálni a Pákozd utcai szilentesnél, nekem már sikerült olyan kisméretű szilenteket készíttetni vele, amit elég eldugott helyre kellett beszerelni. Mondjuk konkrétan be volt baszva, de amit csinált az tartós lett, bírja a rezonanciát meg a motorhőt jópár éve :-)
Vagy ha más nem, kifaragni kereskedelemben kapható szilentből, nagy alátét+anya összehegeszt, aztán kivülről meghuzatni megfelelő csavarral.
    

Penge 15175 2018. március 19. 10:00  
Sziasztok ! Nekem van egy xxl-es új (inazumás) pólóm ha valakit érdekel.
    

Retekszisz 15174 2018. március 18. 22:47  
Én apósomtól szereztem polírpasztát, festékboltban lehet kapni, majd lefényképezem a tubust. A teknőcös sem rossz, bár az inkább hobbi termék. Sajnos nem sokat tudok a moci előéletéről, így fene tudja hogy milyen rugó van benne. Most, hogy tettem bele 500ml olajat, sokat javult.
Elkezdtem a kormányvégsúly gyártását. a szétfeszítő kúpot még nem tudom miből készítem, de a végek már majdnem kész vannak.
    

Kovacspeter 15173 2018. március 18. 21:21   Válasz erre: 15168
Ja és jut eszembe, a 2 db Inazuma közül ő az egyik, amelyik megjárta a Nagy-Bihart, ha már a "legekről" van szó:-)
    

Kovacspeter 15172 2018. március 18. 21:13   Válasz erre: 15170
Az 1.2-es gyári rugójáról majd csinálok képet összehasonlításképpen.
A progresszív ruganynak elvileg nem kellene azt az üzemállapotot elérnie hogy összekoppanjon.
A fényezés polírozását én is kézzel csináltam, a teknőcös pasztával, de nem annyira tartós.
    

Rick 15171 2018. március 18. 17:47   Válasz erre: 15143
Egy póló és egy gyűrű története.
Az én pólóm hibátlan. Pont olyan mint a 26 éves cizellált karikagyűrűm. A feleségemé nagyon kopott, az enyémen minden kis rece látszik, csillog-villog. Szóval az én majd' egy éves inazuma pólóm, és a 26 éves házassági gyűrűm olyan mint újkorában... :-) Az értékes dolgokra vigyázok. :-)
    

Retekszisz 15170 2018. március 18. 09:02  
Amikor kivettem a rugót, én is meglepődtem hogy progresszív van benne. Fene tudja hogy gyári e.
A fényezést azt tisztességesen pamutrongyal kézzel políroztam. Pepecs munka, de szeretem csinálni. Most nekiálltam kormányvégsúlyt esztergálni. Szeretem 30as jó minőségű alu ötvözetet. Meglátjuk mi sül ki belőle.
    

Retekszisz 15170 2018. március 18. 09:02  
Amikor kivettem a rugót, én is meglepődtem hogy progresszív van benne. Fene tudja hogy gyári e.
A fényezést azt tisztességesen pamutrongyal kézzel políroztam. Pepecs munka, de szeretem csinálni. Most nekiálltam kormányvégsúlyt esztergálni. Szeretem 30as jó minőségű alu ötvözetet. Meglátjuk mi sül ki belőle.
    

Retekszisz 15170 2018. március 18. 09:02  
Amikor kivettem a rugót, én is meglepődtem hogy progresszív van benne. Fene tudja hogy gyári e.
A fényezést azt tisztességesen pamutrongyal kézzel políroztam. Pepecs munka, de szeretem csinálni. Most nekiálltam kormányvégsúlyt esztergálni. Szeretem 30as jó minőségű alu ötvözetet. Meglátjuk mi sül ki belőle.
    

Kovacspeter 15169 2018. március 17. 23:26   Válasz erre: 15166
Az 1.2-es tuning (Wilbers) rugójánál pl más a feltöltés a gyárihoz képest.
    

Kovacspeter 15168 2018. március 17. 23:17   Válasz erre: 15160
Elkelt.
Szerintem némileg áron alul ment el, igaz nem akarta sokáig árulni. Új gumiszett, pár napja volt műszakin, fékbetét új, mindent megkapott ami a szezonra kell. Idősebb mérnökember a leendő tulaj, bizony nagyon jól járt vele.
A 750-esek között amikkel találkoztam kis hazánkban, az első 3-ban benne van...
    

Kovacspeter 15167 2018. március 17. 23:09   Válasz erre: 15157
Levegőszűrő gyárilag 18000 km-nél cserés.
A fényezést is géppel políroztad?
    

Retekszisz 15166 2018. március 17. 23:07  
Sajnos én is tapasztaltam a dokumentáció hiányát, így be kell érnem azzal ami van. Kb fél decivel töltöttem bele többet mint amennyit kiszívtam belőle. Pontosan fél litert oldalanként. Meglepően pozitív irányba változott a dolog.(pl nagy fékezésnél nem üt fel az első teló) De elvileg egyik motorszerelő ismerősöm utánanéz, hátha talál a villa légrésről valami adatot, és akkor beállítom. Remélem talál valamit. Én is újra szerettem volna fényezni a télen a mocit, párom még terveket is készítet(ő képzőművész, és airbrushal akartam rászabadítani :D ) de lusta voltam leereszteni a tankot, és szétszedni. Elmondva pár csavar az egész, de mellette állva, valahogy sosem sikerült nekikezdenem :D:D
    

Kovacspeter 15165 2018. március 17. 23:06   Válasz erre: 15152
motoralkatresz.eu - nál is sokminden van.
    

Kovacspeter 15164 2018. március 17. 23:04   Válasz erre: 15143
Ez kemény lehetett hogy korommá vált a fekete póló...
Pedig a nyomtatás előtt átnéztem hogy biztos ugyanaz-e mind, ráadásul a jobb anyagból készültre esett a választás.
Asszem beszéltük hogy 2xl-es már nem maradt, majd utángyártásnál mindenesetre pótoljuk.:-)
    

Kovacspeter 15163 2018. március 17. 22:58   Válasz erre: 15134
Igen. Elviekben 85 foknál nyit. Választható még 71 és 93 fokos nyitású, az első kevésnek, a második soknak tűnik. Egy amerikai tuningcég örökélet garanciás kisméretű termosztátja tűnt a legjobb választásnak, ez így szépen hangzik csak hát a beépítés az elég szívás. Ez bizony teljesen járatlan út...
    

Kovacspeter 15162 2018. március 17. 22:46   Válasz erre: 15129
Hátöö, csak nehogy az első nagyobb bebólintós fékezésnél kifossa a szimeringnél az esetleges többletet...:-)
A 750-ben meg az 1.2-ben nem nagyon progresszív a rugó, a 400-ast nem tudom, még az is lehet hogy a japók azt tettek bele maguknak.
Az okozza a nehézséget a 400-nál hogy nincs hozzá dokumentáció, az 1.2-vel közös cuccokkal nyilván nincs baj, + érdemes átrágni hogy a 400-as Bandival mi az ami ugyanaz.
    

inazuma400 15161 2018. március 17. 13:05   Válasz erre: 15160
Vagy meggondolta magát :D tény h az itthoni kínálatban nincs párja, rögtön ki is szúrtam h ez tuti az övé lesz! Ez onnan indult h kint nézegettem az inakat, szépek vannak kevés kmterrel, nem sok pénzért, rohadt jó vétel el vannak kint! Nézegettem az állapotukat, főleg az óra csoport és környéke, minden kevés km, szinte makulátlan, Lacijeba volt vmi 60+ ezer km, de az övé is gyönyörű volt, kissé kiábrándító volt, h az enyémen az oracsoport este környéke milyen állapotban van... Persze amikor megvettem azért az gondoltam h nem 28ezer van benne, de így arra következtetek h bőven van az enyémbe km.... Plussz elég hanyagok voltak az előző gazdái..... Jó egy fenyezes az enyémen is sokat dobna, meg már ráférne... Azóta mondogatom mióta megvettem, szezon végén talán el is jutok odáig... De mindig közbe jön vmi... Egyébként tegnap beszéltem Andorral, jövőhèten küldöm neki az ülést! :)
    

fenyooldrider 15160 2018. március 17. 08:47   Válasz erre: 15154
Már nincs is fent a verda, lehet, hogy el is vitték?
    

fenyooldrider 15159 2018. március 17. 08:45   Válasz erre: 15143
Lehet, hogy a csilis pálinka marta szét a pólód? :-)
    

inazuma400 15158 2018. március 17. 00:24   Válasz erre: 15157
Azt nekem is kell idén... Tavaly az első telo lett szétszedve, kimosva, új olaj, új cimering meg porvedo, mutatta a szerelőm amit kiszedett belőle... Mmimt a szimeringet, nah az gyalázatosan nézett ki... az se volt azóta cserélve mióta kijott a gyárból sztem... Vannak nagyon kutya tulajok...
    

Retekszisz 15157 2018. március 16. 22:41  
Az biztos, én is elkeringtem azon a telepen mire megtaláltam őket. :D
Ma lecseréltem a fékolajat, meg szétszedtem, kitakarítottam a fékeket. Mintha új motor lenne:D Bele se merek gondolni az előző tulaj mikor ellenőrizte ezeket. Amikor vettem a mocit, megkérdeztem, hogy mikor cserélt légszűrőt. Majd megkérdezte hogy minek, hiszen nem volt koszos. Csere után majdnem keszon betegséget kapott a zümi. :D
Meg előkotortam a finom polírpasztát, majd néhányórán keresztül simogattam a gépet. :D Et azt mondjuk simogató géppel. :D
    

inazuma400 15156 2018. március 16. 13:01   Válasz erre: 15155
Én onnan szereztem a pótülést :D nem volt egyszerű megtalálni őket, jól el vannak dugva....
    

Retekszisz 15155 2018. március 16. 10:43  
Mirekékkel csináltattam a vezérlés cserét, még a karbi felújítást. Tényleg nem olcsók, de legalább jól beállították a paripát. Hú az a 750-es egy nagyon szép darab!
Én középsztendert bontóból szereztem hozzá, 12-ért. Egy szépséghibája van, hogy csak egy rugót kaptam hozzá, így a másikat le kell gyártatnom. Pesten a Fáy utca 2.-alatt van Ricsi-bontó
    

Retekszisz 15155 2018. március 16. 10:43  
Mirekékkel csináltattam a vezérlés cserét, még a karbi felújítást. Tényleg nem olcsók, de legalább jól beállították a paripát. Hú az a 750-es egy nagyon szép darab!
Én középsztendert bontóból szereztem hozzá, 12-ért. Egy szépséghibája van, hogy csak egy rugót kaptam hozzá, így a másikat le kell gyártatnom. Pesten a Fáy utca 2.-alatt van Ricsi-bontó
    

inazuma400 15154 2018. március 16. 02:16  
Mit találtam?! :) Laci bácsi vásárra adta a paripat!
https://new.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/gsx_750_e/suzuki_gsx_750_e_inazuma-12684393
    

inazuma400 15153 2018. március 16. 01:24   Válasz erre: 15152
Ja értem. Nekem azt még nem kellett, de azt simán kapsz hozzá ha beirod Googlebe, egyedül azt hoz hozzá csak név szerint XD sokat szoptam, sokat telefonálgattam, szóval neked már nem kell bejárni ezt az utat :D annyit mondok mirekmotors, minden van hozzá, persze arany áron, de legalább be tudjak szerezni! :) sajnos vmelyik előző idióta gazdája megszabadította a motoromat a középsztendertől amit pótolni szerettem volna, vmi 20valahany ezer, igyjihy inkább hanyagoltam... :D
    

Retekszisz 15152 2018. március 15. 21:33  
Nekem Pilot Power megy fel a jövőhét elején. Nekem is öregek a gumik azért olyan huncut a kanyarokban. Én már nem a red barontól vettem, hanem a sráctól, aki tőlük vette. Tavaly Július óta van nálam. Azóta beletettem 5500km-t(azóta motorozom még csak). Csak a mocsok matricájuk odaégett a villához. :D:D Első fékbetéteket cseréltél már? honnan szerzed be az alkatrészeket?
    

inazuma400 15151 2018. március 15. 21:18   Válasz erre: 15150
Woah, nekem is ilyen gyönyörűszép bordó van! :D hát igen ismerős, nekem is csinálta hűvös időben, kiderült a 10+ éves gumi volt az oka :D road 3mat kapott szettben, nagyon elegedett vagyok vele!
Látom redbaronos a motor, mióta van nálad? Mik a tapasztalatok, anno enis gondoltam rájuk, leginkább a hitel miatt, de sok rosszat olvastam róluk, ígyhát inkább vártam vele és összegyűjtöttem rá a pénzt...
    

Retekszisz 15150 2018. március 15. 21:04  
Hirtelen ezeket találtam. Azóta kapott egy nagy polírt, meg gyártattam oldaltáska tartókat, hátra egy kis platnival, Sima team-el. Jó srácok, és jó áron dolgoznak. A hétvégén viszem gumishoz, kap 2 szép új cipellőt, hátha nem rakosgatja többé a farát a kanyarban :D Roppant kényelmetlen érzés :D
    

inazuma400 15149 2018. március 15. 17:11   Válasz erre: 15148
Rendben, jó mozizást! Majd tehetnél fel v küldhetnél képet az inadrol! :) szia!
    

Retekszisz 15148 2018. március 15. 16:59  
Az biztos :) most mennem kell moziba. Szia, szép napot!
    

Retekszisz 15147 2018. március 15. 16:59  
Az biztos :) most mennem kell moziba. Szia, szép napot!
    

inazuma400 15146 2018. március 15. 16:59   Válasz erre: 15143
Azigen :D én már a nyakas történetnel sejtettem h a póló lesz a ludas :D
    

inazuma400 15145 2018. március 15. 16:54   Válasz erre: 15142
Hat igen, minden tekintetében sokkal jobb mint a gs :D 8ezer fölött azért elég eleven tud lenni :D
    

inazuma400 15145 2018. március 15. 16:54   Válasz erre: 15142
Hat igen, minden tekintetében sokkal jobb mint a gs :D 8ezer fölött azért elég eleven tud lenni :D
    

inazuma400 15144 2018. március 15. 16:54   Válasz erre: 15142
Hat igen, minden tekintetében sokkal jobb mint a gs :D 8ezer fölött azért elég eleven tud lenni :D
    

inazuma400 15144 2018. március 15. 16:54   Válasz erre: 15142
Hat igen, minden tekintetében sokkal jobb mint a gs :D 8ezer fölött azért elég eleven tud lenni :D
    

hacse 15143 2018. március 15. 16:50  
Egy póló története

2017 augusztus 25-én, pénteken magamra öltöttem Inazuma logóval , illetve felirattal ellátott fekete pólómat, amiből 2 darabot rendeltem , a párját pedig betettem a tanktáskámba. Felöltöttem a motoros ruházatomat és valamivel 10.00 óra után elindultam az ez évi Ina konferenciára Tiszaszigetre. Nagyjából 380 km –es út várt rám , a nap mindvégig erőteljesen ontotta magából a meleget , ennek ellenére nagyon élvezetes stressz mentes utat tudhattam magam mögött.
Motoros kabátom mindvégig rajtam volt. A találkozó helyszínére érve , a kabát levétele után a fekete anyagon jól látszott, hogy az izzadtság milyen kreatív impresszionista stílusban rendezte el a só foltokat a pólón. Úgy terveztem , hogy bármi lesz is, ebben a ruhadarabban feszegetem magamat még a szombati napon is , hiszen nem volt egészen egy hete annak , hogy teljes fürdési procedúrának vetettem alá magamat. Így is lett. Rengeteg érdekes témát ismertünk és vitattunk meg a tali ideje alatt, új ismeretségek kötődtek, mindenki erején felül igyekezett a leghihetőbben elhazudni a mondanivalóját. Én jól éreztem magamat , amiért köszönetet mondok mindenkinek, aki részt vett abban az eseménydús kavalkádban. A vasárnapi hazafelé készülődés közben a frissen mosott bőrfelületemre ráhúztam a még null kilométeres , második darab Ina pólóinget. Elérkezett a könnyes búcsú ideje , szétszéledt ismét a nagyszerű társaság. A perzselő nyári időjárkálás ellenére felvettem a kabátomat és útra keltem . Már a szegedi forgalomban elindult az absztrakt só művész parádé a ruházatom alatt, de ez akkor tetőzött igazán , amikor Szeged után hosszú- hosszú kilométereken át útfelújítási munkálatokat végeztek felmarással sebességkorlátozásokkal, villanyrendőrös és jelzőőrös szakaszolással , helyenként jóleső aszfaltszaggal és hőmérséklettel. Az egyik hosszú várakozás során leakasztottam magamról a kabátot , gondoltam megyek pólóban amíg tart ez az útrekonstrukció, aztán majd beöltözök ha úgy adja. Mivel továbbra is teljes erővel tűzött a nap, nem találtam indokoltnak felvenni a kabátomat. Az első pihenő alkalmával feltűnt ,hogy a könyökhajlatom belső ráncaiban indokolatlanul vastagon telepedett meg valami csúnya fekete por. Azt gondoltam akkor , hogy az útépítésnél keletkezett mocsok rakódott rám , de nem voltam igazán biztos benne , mert nem szállt a levegőben feltűnően a por. Tovább indultam. Verőfényes napsütésben, gyér forgalom mellett 100-110-es tempóban fogyasztottam a kilométereket boldogan fütyörészve. A benzinska pumpánál fizetéskor a csinos pénztárkezelő leány feltűnően stírölte azt a rövid , vastag ,rusnya nyakamat .(?) Gyanús lett valami … Mondom ennyire nem lehet perverz nyak fetisiszta ez a fiatal hölgy . Indulás előtt belenéztem a visszapislantóba , hát amit ott láttam azután rögtön megértettem miért szegeződött rám a benzinkutasnyica tekintete ; az egész nyakam koromfekete volt hasonlóan a könyökhajlatomhoz , de úgy , mintha egy elhanyagolt kéményből mentettek volna ki 2 másodperccel azelőtt. A kút WC-jében sikáltam tisztára magamat, majd elindultam. Nyugodt eseménymentes , ennek ellenére élvezetes utam volt hazáig. Otthon vetném le magamról az inazumás pólót, de amint hozzáérek szakad , reped, feslik, amelyik darabját sikerült ’lehasítanom „ magamról az egész egyszerűen ha összegyűrtem a kezemben elporladt ! Világossá vált számomra , hogy az a bizonyos fekete mocsok az nem az út pora volt , hanem a fogyó textil. Mire teljesen lefosztottam magamról , már csak a rávasalt logók tartották össze az anyagot maguk alatt. Úgy döntöttem , hogy azokat megmentem és valahogy rávarrom egy másik fekete pólóra , de sajna nem sikerült ..
Valami furcsa anyaghiba okozhatta ezt a korai amortizációt , mivel a másik ugyanilyen pólómnak 2 mosás után sincsen semmi baja ugyanannyi viselés után. Fotót is szerettem volna mellékelni , de nem sikerült , mert nem készítettem ..
    

Retekszisz 15142 2018. március 15. 16:41  
Én sem bántam meg, hogy nem nagyobbat vettem. És azt sem, hogy nem egy GS500 nyergében kötöttem ki. Apósnak az van, de játékmotornak tűnik még a kis ina mellett is.
Én sokszor megyek kettesben párommal, de ha egyedül vagyok, néha elgurul a gyógyszer, és a kicsi is tud meglepetést okozni. :D
    

Retekszisz 15141 2018. március 15. 16:38  
Nem kellett soha sokat indítgatni, mindig elsőre röffent. És nem egyhelyben járattam, hanem mentem egy tisztességes kört vele 2-3 hetente, hogy átmelegedjen rendesen. Azóta sincs gondom vele.
    

inazuma400 15140 2018. március 15. 16:14   Válasz erre: 15138
A szakirodalom szerint a legjobb békén hagyni, nem indítgatni... Tavaly év vége elég moslekra sikerült így ensem épp úgy tettem el ahogy kellett volna, szoptam is vele rendesen mire beindult...
    

inazuma400 15139 2018. március 15. 16:12   Válasz erre: 15137
Nekem a 3ik, régóta nyomom az ipart, de elhúzódtak a lépcsőfokok, leginkább anyagiak miatt, ígyhát életem nagyrészét egy Rigan töltöttem, utána jött pár év mz-zés, és most 3 éve vagyok büszke tulaja a kicsi inanak! Ensem akartam nagyobbat, 400zasokat nézegettem... A fokozatosság elvét vallom, amit nem is bántam meg, mert első évben azért volt pár necces szitu, amihez ígyis sok szerencse kellett h most itt irkaljal... Egy erősebb motorral tuti meghaltam már volna... Még ígyis néha hülye vagyok, mert teljesen ismeretlen terepen is úgy húzom neki mint az ökör... De próbálok erről is leszokni.
    

Retekszisz 15138 2018. március 15. 15:56  
Mondjuk én 2-3 hetente megjárattam a télen, annyi rémhírt hallottam a karbiba rohadó benyáról, hogy nem édekelt ha lefagytam róla :D még az első féket lell szétkapnom, mert mióta kapott egy szélesebb kormányt, azóta nem tetszik ahogy működik.
    

Retekszisz 15137 2018. március 15. 15:52  
Nekem is a legkisebb Inazumám van! Legelső motorom, így gyáva voltam egy 600as-hoz, de a 250-essel sem akartam kínlódni annahegyen :D Egyenlőre elégedett vagyok vele, pláne vezérlés csere, és karbi restauráció után. ^^
    

inazuma400 15136 2018. március 15. 15:25   Válasz erre: 15130
Múlt hét vasárnap enis felebresztettem, mert megyünk műszakira jövőhèten, feltéve ha nem esik le a hó.... Mentem is vele egy nagyon kicsit, hiányzott már és aztakurva :D
    

inazuma400 15135 2018. március 15. 15:24   Válasz erre: 15120
Nah! Azt hittem csak én vagyok itt vagyok itt egyedül 400zassal! :D
    

kantorbalu 15134 2018. március 12. 14:27   Válasz erre: 15128
Akkor termosztátról van itt szó, ha jól értem! Az érdekelne, hogy hány C fokos?
    

Rick 15133 2018. március 11. 19:03   Válasz erre: 15132
Felhívtam. Lekoccolt. :-(
    

Rick 15132 2018. március 11. 17:34   Válasz erre: 15131
Már úgy értem a fórumról.
    

Rick 15131 2018. március 11. 17:31   Válasz erre: 15130
Visszaolvastam pár hónapot. Ugye nem koccoltál le cbLaci?
    

Rick 15130 2018. március 10. 18:04  
Sziasztok! Vége a téli álomnak! :-)
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22123
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők