7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

Billigpeter 15326 2018. április 25. 20:42   Válasz erre: 15325
Pedig nem. Én nem emlékszem erre a túrára, és nem is hiszem hogy te elmotoroztál odáig, meg vissza, oszt se kép, se leírás, se semmi :-)
    

cblaci 15325 2018. április 25. 20:25   Válasz erre: 15324
Elképesztő hol jár a tudomány, voltam a városban, láttam kerti szivattyút, alig egy lovas oszt óránként kiszippant 3200 liter vizet...
én má azon se csodálkozok hogy jártunk a holdon :-)
    

hacse 15324 2018. április 25. 14:26   Válasz erre: 15319
Négy lóerővel segédmotoros kerékpárok 70 kilométerperórás tempóban szállítják utasaikat szakadatlan .. :o)
    

hacse 15323 2018. április 25. 14:23   Válasz erre: 15321
Nekem is van olajhőmérőm , de én még nem láttam ..
    

kantorbalu 15322 2018. április 25. 12:57   Válasz erre: 15321
Most várom én is az olajhőmérőt, amit már 4.-n feladtak Angliában (EBay)de még nem sikerült ideérnie, mert valószínűleg a mi postánk még nem tudta eldönteni, levélpostai küldemény, vagy csomag. Ezért kotlanak rajta, vagy mittudomén....
    

cblaci 15321 2018. április 25. 11:58   Válasz erre: 15320
Nekem a legtöbb 135 volt, de én a hangján és az olajon se vettem észre semmi változást. Viszont olyan melegem volt hogy muszáj volt megállni. Azt mondják 160 fok környékéig nem kell nagyon aggódni.
    

inazuma400 15320 2018. április 25. 11:45   Válasz erre: 15317
Hat igen, ez se hülyeség, de akkor te is azt mondod h felfelé nem túl nagy gond, nem? Nem kéne h a 120fok problémát okozzon.... Jó tapasztalt vén rókáktol tanácsokat hallani, meg vizsgálni több szemszögből a dolgokat! :)
    

cblaci 15319 2018. április 25. 10:18   Válasz erre: 15318
Ja, veszítettem vagy 4 lovat, meg vagy 20-25 Nm-t... na de! hogy hány és hány "kitűnő" és "újszerű" gépet hagytam ott azt csak én tudom.
Jó nekem ez a kis fordulékony méregzsák :-)
    

Rick 15318 2018. április 25. 07:12   Válasz erre: 15317
Elkapkodtad Laci... :-) https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/cb_1300/honda_cb_1300_sc40-12865084
    

cblaci 15317 2018. április 24. 21:45   Válasz erre: 15315
A két vélemény pont annyira tér el, mint a versenysport és a túramotorozás, emiatt nem is lehet azonos. Peti motorja bőven túl van a 100ezer km-en, de szerintem eljön az idő amikor majd átlépi a 200ezret is, ugyanúgy bontatlan blokkal. Ez annak köszönhető, hogy mindig az optimális üzemeltetési körülményekre törekedett, minél kevesebb hideg üzem és lehetőleg nagy melegben se főzze fel magát a blokk.
A versenykörülmények között használt streetfighter motorok ennek töredékét se képesek lefutni, de azoknál nem is az a cél.
A 10w40-es olaj tökéletesen megfelel arra amire mi használjuk, hiszen 0°C alatt mi sem indulunk útra. Az olajhőmérőt nem gondolnám haszontalan dolognak, nekem is volt az Inazumán és bár ventilátorom nem volt a nagy meleg ellen, de arról legalább visszajelzést kaptam ha nem bírt felmelegedni a blokk, ebben az esetben én is letakartam a hűtőt legalább félig, vagyis próbáltam optimálisabb motorüzemet elérni. Ez hiszem hogy az élettartam javára szolgált, ami érződött a motor hangján, a gyorsulás karakterisztikáján valamint a fogyasztáson is, amire olyan értékek is kijöttek, hogy inkább nem is írom le mert még véletlenül az igaztalanság vádja ér. Itt fontos megjegyezni, hogy az ezerkettes alig fél literrel kért többet, ezt többször is ellenőriztük hiszen együtt tankoltunk nem egyszer erdélyi útak során.
Az olajok terén viszont nem vagyok annyira tájékozott, annak érdekében hogy ne nyúljak mellé annyit tudok tenni, hogy megbízható helyről veszem. Az Inazumának szinte mindegy volt, legutóbb a Repsolhoz jutottam hozzá kedvezményesen, most viszont a Hornethoz az előző tulaj által is használt Motul 5100-at rendeltem meg. Ma jött még meg, úgyhogy szerintem leghamarabb a hétvégén érek rá lecserélni, az is az általad említett észter bázisú olaj úgyhogy remélem jól döntöttem.
    

inazuma400 15316 2018. április 24. 21:30   Válasz erre: 15315
wow, ezt nem is tudtam, nagyon érdekes és hasznos infó, jó dolog h így is van tapasztalatod a blokkal kapcsolatban!
mit jelent a hideg üzem? mert én kb +10,+15 fok alatt nem igazán használom a motort, az még nem számít annak, nem? egyébként így h egymás mellett van a 2 gép 400asnak még a 750esnél is kisebb a hűtője, szélességre ugyanaz, de magasságra nem.
    

fenyooldrider 15315 2018. április 24. 16:05   Válasz erre: 15314
Tudom, mi a véleménye, emlékszem mikor mesélte, hogy miután túlmelegedett neki visszahűlve is más lett a hangja, stb!
A hűtőtakaróról alkotott véleményét is ismerem, de valahogy ezt sem osztom 100%-ban, mert a motor hőháztartása nem úgy működik, hogy kitakarom, betakarom!
Elmondom a személyes véleményemet róla azzal kis megjegyzéssel, hogy én ezzel a blokkal versenyeztem is anno (streetfighter GSXR 750-R) azt az üzemmódot kevés korabeli vizes bírta megforrás nélkül, gondolom azt mindenki tudja, hogy az a motorozás a létező legmotorgyilkosabb üzemmód, de ez a blokk a túlmelegedésre (mikor szabályosan rotyogott a blokkban az olaj) annyit reagált, hogy elvesztette a teljesítményének egy jelentős részét! Ekkor félreálltam, megvártam míg visszahűlt, aztán mindenféle olajcsere, vagy egyéb nélkül vissza motorozni és a teljesítmény is visszajött, tehát az olaj nem pusztult meg még ettől sem, pedig semmi menetszél, meg a kuplung is folyamatosan csúsztatva volt, tehát rengeteg hő termelődött!
A hideg üzemre meg annyit, hogy mint a gyártó is megjegyzi, ekkor alacsonyabb értékű olajat kell használni pld 5w, vagy akár 0w hideg oldalit, ugyanis attól, hogy a hűtőt letakarja valaki, nem sok minden fog változni, mivel azért megy nehezebben hidegben, mert ugye a benya egy része lecsapódik a hideg hengerfalra és ezt pótlandó több benzin kellene a gépnek, amit vagy kicsi szivatóval, vagy egy dúsabb karburálással lehet pótolni! A hengert mint tudjuk, nem veszi körbe semmi, még az olaj sem, tehát szinte kizárólagosan a környezeti levegő a mérvadó! A hűtőtakarás azért működik valamelyest, mert akaratlanul is elfogja a menetszelet a blokk elől is!
A gondot inkább abban látom, hogy mínusz fokokban is a nyári 10w40 olajat erőltetik a tulajok, ami mínusz pár foknál már olyan sűrű , hogy ez is fékezi a motort, főleg a váltón és a kuplungon keresztül! Jómagam a sokkal egyszerűbb megoldást használtam mindig is: a lehető legjobb motorolaj, de mindenképpen szintetikus legyen lehetőleg észterbázisú, mert ez a legstabilabb teljesítményű 10w50 nyáron, télen meg vagy nem használom, vagy ha igen, akkor 5w40-re csere!
Az, hogy a megmelegedés után megváltozik a motorhang, az csakis attól lehet, hogy nem észterbázisú volt, mert az alá még tüzet is gyújthatsz, a sem érdekli! Az ásványi vagy a félszintetikus ezt nem mondhatja el magáról! Ezt a kis' szösszenetet természetesen nem Kovács tanár úr ellen írtam, hanem a sokévi saját tapasztalatból!
Még egy érdekes infó: néhány ismerősöm szokott kijárni még anno olajos GSXR-rel az elephant treffen téli találkozóra Németországba, Ők olyankor mindig 0w30, vagy 0w40 olajjal mentek a mínusz 10-20 fokban és sosem panaszkodtak arról, hogy túlhűtött lenne a vas, pedig azoknak sokkal nagyobb az olajhűtője, mint a miénk!
    

cblaci 15314 2018. április 24. 14:20   Válasz erre: 15301
Ejjj, Fenyő barátom, ezt a hozzászólást ha elolvassa a Kovács tanárbácsi, akkora intőt ír az ellenőrződbe, hogy átfog a tinta az asztalra is... :-)
Most nincs időm, de remélem este lesz annyi hogy bővebben kifejtsem.
    

inazuma400 15313 2018. április 24. 12:25   Válasz erre: 15308
:DDDDD
    

inazuma400 15312 2018. április 24. 12:22   Válasz erre: 15306
értem, ez is hasznos info, köszönöm! :)
    

inazuma400 15311 2018. április 24. 12:20   Válasz erre: 15302
Jóvanazúgy! :D ám énis mindig hondát akartam, nincs ezzel baj... :D
    

inazuma400 15310 2018. április 24. 12:10   Válasz erre: 15301
Jó tudni! köszönöm a választ! csak azért kérdeztem mert megint csoportos túrán vettünk részt, és útfelújítás miatt beragadtunk és felment 120fokra az olaj, és fater bepánikolt! :D
    

inazuma400 15309 2018. április 24. 12:06   Válasz erre: 15299
:DDDD
    

kantorbalu 15308 2018. április 24. 11:21   Válasz erre: 15307
Az előző tulaj a lelkemre kötötte, hogy ha lehet, maradjon így, mert még tartozik a gyártónak és szól, ha már kifizette, de addig ne használjam.
    

KTib962 15307 2018. április 24. 10:45   Válasz erre: 15304
Előre is bocsi, de...a gumi széle még nincs kifizetve, hogy nen használták? :-)
    

kantorbalu 15306 2018. április 24. 09:43   Válasz erre: 15298
Kovács Petitől okulva én azt a következtetést vontam le, hogy a hőfokmérő jelentősége inkább a hideg időben túlhűtött állapotról való tájékoztatás. Mivel nincs a hűtőrendszerben termosztát, ezért hidegben (sem) differenciált a hűtés. Az Ő gépe most van “hűtés optimalizáló” átépítés alatt (termosztát beépítés). Az én tapasztalatom is, hogy hideg időben túlhűtött az Inazuma (fogyasztás, viselkedés, teljesítmény). Ha Frecska Tanárúrral sikeres lesz a beépítés, akkor ezen az úton haladva érdemes elgondolkodni egy ilyen projecten.
    

kantorbalu 15305 2018. április 24. 09:23   Válasz erre: 15287
Meg még ez.
    

kantorbalu 15304 2018. április 24. 09:22   Válasz erre: 15287
Körbe fényképeztem. Íme..
    

kantorbalu 15303 2018. április 24. 09:16   Válasz erre: 15299
Egy festés és polír után bármely találkozón körberajongott darab lesz!
    

kantorbalu 15302 2018. április 24. 09:08   Válasz erre: 15294
Yessss....
Járműiparművészeti remek!
Egy van csak: ha a feliratot kicseréled “Suzuki”-ra, már nincs is hibája! ;-)))
    

fenyooldrider 15301 2018. április 24. 05:02   Válasz erre: 15298
Felejtsd el a főmérőt tesó, az egy igazi parasztámítás, erre a motorra tök felesleges! Mivel a gyár nem ad meg rá üzemi hőfokot, ezért lehet az 95 fok is, de akár 140 is, mivel az olaj lobbanáspontja ettől sokkal magasabb és addig hibátlanul végzi a dolgát!
    

fenyooldrider 15300 2018. április 24. 04:58   Válasz erre: 15296
A fotók a Tihanyi félszigeten készültek az új, talán 1-2 éves Őrtorony nevű kilátóból,megközelíteni csak gyalogosan lehet:
    

fenyooldrider 15299 2018. április 24. 04:54   Válasz erre: 15294
Szép az új motorod, igazi classik újratöltve a mai technikával, gratulálok hozzá!
Ez a gép nekem is szimpi, miért mondod, hogy nem szeretem a Hondát?
Ez ebben a formában nem igaz, nekem is van hondám, igaz ez csak 600-as:
    

inazuma400 15298 2018. április 23. 22:49  
így h van fater inajaba hőfokmérő óra, mi az olaj üzemi hőmérséklete, és mi az ami már nem egészséges?! köszi a választ! :)
    

inazuma400 15297 2018. április 22. 21:57   Válasz erre: 15294
Köszi! :) Aztaaa, szép paripa! látom a fekete a Te színed! :) és az is látszik h nem viszel a portára akármit, nagyon patent! mintha új lenne! gratulálok hozzá! sok balesetmentes kmtert kívánok! azt hiszem kijelenthetem h méltó utódja az inának! :)
    

cblaci 15296 2018. április 22. 20:39   Válasz erre: 15292
Szép képek Fenyő, az első meg főleg! Honnan fotóztad? Azt látom hogy a Balcsi és hogy valami magasabb szögből lőtted.
Majdnem kigondoltam, hogy milyen jó lenne egy hozzád hasonló idegenvezető azon a részen, ha mondjuk egyszer arra kavarodnék, de akkor nyilalt belém, hogy Te nem mennél egy úton a Hondával, így aztán magam kell hogy megkeressem :-)
    

cblaci 15295 2018. április 22. 20:35   Válasz erre: 15289
Telefonos megkeresésre azt mondta a biztosítós néni, hogy a szerződés már él, de majd akkor küldenek Zöldkártyát ha befizetem azt a csekket amit még el se küldtek... telefonos kérésre viszont ideiglenesen kapok 60 napos időtartamra zöldkártyát, majd azt követően már egész évre. Nem értem én ezt a modernes világot...
    

cblaci 15294 2018. április 22. 20:32   Válasz erre: 15280
Van már róla galéria a SportMotoron, ide nem akartam képeket felrakni mert van egy két cimbi akinek hányíngere van a Hondától :-)))

Erre a linkre ha rákattintsz a képek alatt dióhéjban a történet is olvasható, nem volt egyszerű időszak...

https://www.sportmotor.hu/album/sskbZ2C1uLH
    

cblaci 15293 2018. április 22. 20:30   Válasz erre: 15279
Ne aggódj Balázs, nekem is kellett egy kis idő mire felnőttem az MZ-hez képest jóval komolyabb technikákhoz, de az még mindig nem jelenti azt, hogy mindent meg is csinálok rajtuk. Az első öreg 4T Honda jó volt kezdésnek minden tekintetben, pl. azon tanultam meg szelepet beállítani, aztán jött egy nagy ugrás a fogaskerék vezérlésű 16 szelepes Honda CB-1, amihez képest viszonylag egyszerűbb volt az azt követő Inazuma. Most a Hornettel megint óvatosabb vagyok, nem volt még injektoros motorom, de majd igyekszek felnőni ehhez is. Nekem is megvan a manuál, az alapján mégis csak könnyebb megérteni a dolgokat, de szerencsére van egy jó motorszerelő ismerősöm, ő még eddig mindig tudott segíteni ha én már kifogytam az ötletekből.
    

fenyooldrider 15292 2018. április 22. 14:15  
Motoroztunk biza,az vulkáni tavak mentén:-), sült halakkal teletöltvén bendőnket:-)
    

hacse 15290 2018. április 22. 13:57  
Most meg túl jó lett az idő ; motorozunk , mert mégiscsak az a legjobb a motorosságban ..
    

hacse 15289 2018. április 22. 11:36   Válasz erre: 15264
Nekem kiküldte a biztosító a zöldkártyákat ÍMÉLBEN, magyarán megmondva ELEKTRONYOS LEVÉL formájában !
Leírták mellé , hogy ki kell nyomtatnom , amennyiben szükségem van rá , zöld papírra ! Nem volt tehát más teendőm , beköszöntem egy írószer üzletbe , vásároltam zöld ánégyes papírokat és otthon kinyomtattam őket boldogan spórolva a biztosítótársaságnak , aki nekem soha nem kellett , hogy kifizessen semmit ..
    

kantorbalu 15288 2018. április 22. 08:21   Válasz erre: 15287
Még a gumisnál van, holnap elhozom és küldöm az infókat.
    

fenyooldrider 15287 2018. április 22. 07:24   Válasz erre: 15267
Pontosan mi annak a levett guminak a neve és mi a DOTszáma?
Tudom, hogy Pirelli Diablo, de utána mi van még írva??
    

inazuma400 15286 2018. április 22. 00:22  
Nem nagyon volt időm semmire, de most feltévedtem a fórumra, és örömmel konstataltam h Laci újra aktív! :) és látom mindneki más is, így hát gondoltam ense maradjak ki! :D
Egyéb hír, bővült a család egy fekete bestiaval, egy 750es ina személyében, apum új társa! :)
Ugyan itt jawa 350 638 eladó! :D még nem volt időm képeket csinálni, tudom h ez nem az a csoport, de ha érdekel esetleg vkit, v tud vkit aki érdekel azt szívesen veszem, meg véleményt, tudom h kép nélkül nehéz, de mégis kb mi lehet a reális ára egy ilyen gépnek? 89es ~80ezer km, 12 éve egy tulaj, 3 doboz, etz spoiler, nem költségmentes, de jön megy teszi a dolgát....
    

inazuma400 15285 2018. április 21. 23:54   Válasz erre: 15247
Nem mindegyik biztosító küldi ki
    

inazuma400 15284 2018. április 21. 23:53   Válasz erre: 15245
Egy régebbi hozzászólásodra írtam, vagyis inkább kérdeztem h 900as-e, mostmàr látom h igen, de lentről haladtam sorba és írtam mindenre rögtön, nem olvastam végig a hozzászólásokat, szóval tárgytalan :)
    

inazuma400 15283 2018. április 21. 23:47   Válasz erre: 15239
Régen nekem is az volt a kedvenc motorom, azt hittem h olyanom is lesz.... Dehát ugye én még középiskolás koromban epekedtem utána sok sok éven át, nah meg a vfr volt nagy szerelem, az első saját motorom egy kis etz volt, aztán anyagi okok miatt és a kormány faszsága miatt nem tudtam megcsinálni a korlátlan, ígyhát A2 lett belőle és kellett vmi ami bele is fér kb.... Bár az eredeti tervem is a fokozottossag volt.. Szal nemtom h mi lett volna ha..... , de így alakult, lett egy kis inam, és ez felül írt mindent... Csak 400as, még marad pár évig mert nem való még nekem a nagyobb teljesítmény, de nemtom merre tovább.... Szeretnék majd mást is kipróbálni szóval lehet vfr lesz majd egyszer a következő....
    

inazuma400 15282 2018. április 21. 23:39   Válasz erre: 15237
900as?
    

inazuma400 15281 2018. április 21. 23:38   Válasz erre: 15234
Azota az enyém is megjött, de nem volt időm semmire, ma tettem fel, pedig megvan már v 2 hete.... Nagyon tetszik, szép igényes munka, és nagyon jó áron! Holnap kiderul miylen! :D
    

inazuma400 15280 2018. április 21. 23:33   Válasz erre: 15229
Akkor szeretném megragadni az alkalmat h gratuláljak! Képet majd tolsz fel róla?! :)
    

inazuma400 15279 2018. április 21. 23:31   Válasz erre: 15228
Fú, ne is mond... Épp most vadászok haveromnak vmi 4-500ccm közötti motort, semmi konkrét, eddig 2őt mentem el megnezni, de gyalázatos a felhozatal.... Az első egy cb 500 volt 96bol "költségmentes állapot" 580ert.... Ahha.... "aszondja első tulajdonos" ja... Kiderult németből hozta magának, 27ezer km van bennem (hat hogyne....) a költségmentes állapot azt takarja h a gumik kukák, a hátsó rugóstagok iszonyat rozsdásak.... Stb.... De a doboz szett 150ezer érted...?!:D gumik árat max elengedi.... De azert nagyon nem volt tipp topp a motor, persze a hirdetés az változatlan...
A 2ik egy 400as ina, 2 nappal előtte szóltam a tulajnak telefonon h el akarok menni megnezni... Erre mi várt amikor oda értem?! Egy poros motor ami be se indult.... A sok kinlodas után kivettük a gyertyakat amik csont szárazak voltak.... Fél óra szivatos inditgatas után......
Szal erről ennyit.... :(
    

kantorbalu 15279 2018. április 21. 23:31   Válasz erre: 15276
De Laci...
Én (még:-))) nem tudok motort szerelni! Bár egy ilyen művelet, mint a lánc feszesség beállítása valóban nem nehezebb, mint a fémépítő gyermekkoromból. Ezért is álltam neki. A szervíz manual meg itt van a telefonomon, a 100nm-t sikeresen ki is olvastam belőle. A tengelyt megnéztem, nem 100%, de jónak tűnik. Gondolom úgy van kitalálva, hogy az anya legyen a gyenge pont, mivel az cserélhető könnyebben. De ránézésre is az a gyengébb anyag pont ezért. Nekem úgy tűnik, normál menet.
Tulajdonképpen nem rossz, hogy ez most bukott ki és nem egy szorultabb helyzetben. Csak bosszús vagyok, mert hétfőn motor nélkül nagyon szűk lesz az idő keresztmetszet. De meglesz ez! Ugyebár a remény hal meg utoljára. Aztán szépen lassan profi Inazuma szerelő leszek (hát persze...!), ahogy az autoimnál is kénytelen voltam megtanulni sok mindent. Aztán ha nem sikerül, majd roller lesz belőle. Nem a benzint, hanem az úszógumit fogyasztja!
    

inazuma400 15278 2018. április 21. 23:22   Válasz erre: 15213
Üdv újra itt! Remélem marads :) mert nélküled nem ugyanolyan a fórum :(
    

inazuma400 15277 2018. április 21. 23:11   Válasz erre: 15209
Ámen! :D
    

cblaci 15276 2018. április 21. 21:56   Válasz erre: 15274
Sűrű menetes, legalábbis úgy rémlik, de olyan sokszor én se szedtem szét csak gumicserekor. Ezek nem mennek ám csak úgy hirtelen tönkre Balázs. Szerintem nézd meg a tengelyt is, ritka az amikor csak az egyik fél szenvedi el a menetgyűrődést. Valószínűleg nem most történt, legalábbis a leírtak alapján erre következtetek, korábban, vagy pont a mai szerelésnél megerőltették, te meg beszoptál vele otthon. Soha nem szereltetek gumisnál, nem tudják a láncot se beállítani (tisztelet a kivételnek), ezért mindig a kiszerelt kerekeket viszem és ott vagyok bent a szerelésnél, sőt szólok is ha nem vigyáznak a felnire vagy a féktárcsákra. Eddig mindegyik motoromon volt középsztender, ezen viszont nincs, pontosabban még nincs, de pont a kerekek és a lánc szerelhetősége és tisztítása miatt nekem fontos, úgyhogy rajta vagyok az ügyön. Azt hittem könnyebb lesz de jóval bonyolultabb mint gondoltam, még az erre kialakított gyári fogadószemek sincsenek egyforma magasságban, útban van a felfelé kanyarodó leömlő és annak a tartója is, szóval van vele baj. Az alap váz váz már kész van, a határolókkal és a rugóval együtt, de még a lábakat kell meghosszabbítani méretpontosra és erősítéseket hegeszteni rá. Még megemelni se volt egyszerű a motort amikor a méreteket levettem, autó emelővel kínlódtam. Létezik készen is, kaptam róla linket, külföldi hebrencs szöveg, az euró viszont ismerős volt, ami átszámítva 60 ezer jó magyar királyi valuta... de ránézésre kisipari tákolmány amúgy, olyat meg én is tudok :)
Két este megvan, na jó három, mert festeni is kell.
    

cblaci 15275 2018. április 21. 21:44   Válasz erre: 15272
Csak nyugodtan. Teljesen más a két motor viselkedése, viszont az 1150-en ha jól értelmeztem eddig még csak a Diablo az egyedüli viszonyítási alap, így aztán még az is előfordulhat, hogy a BT-023 is megcsusszan a kardánhajtás tehetetlensége miatt. Egyébként nem favorizálom én se a Diablo-t, bár mint írtam, abban a rövid időszakban egészen jól viselkedett. Persze ennek sok összetevője van, egy pengeélen táncoló mátrahuszár a legjobbak között is válogat, nekem meg itt az alföldön a vasperemes faszerkezetű szekérkerék is megtenné :)
    

kantorbalu 15274 2018. április 21. 20:15   Válasz erre: 15273
Bocsánat, hogy ezzel fárasztom a fórumot, de méregetem itt a ledarált anyát és nagyon úgy tűnik ez lehet.
https://www.szogker.hu/index.php?content2=termek_kiir&termek_id=7347496081&page=0&szint1=CSAVAR%2C+K%C3%96T%C5%90ELEM&szint2=ANYACSAVAR&szint3=TALPAS+ANYA&szint4=&termek_neve=TALPAS%20ANYA%20M16%20/10/%20DIN%206331%20NAT.%201,5D%20MAGAS.%20SW24%20&list=item_list&t_keres=&new_search=&csoport1=&csoport2=&csoport3=&search=&brand=&rendez=&price_from=&price_to=&szin_keres=&meret_keres=&thumb=02ATALP016.jpg&rendez=&parent=item_list&vari=2
Menetemelkedésről dunsztom sincs, de bepróbálkozom ezzel hétfő reggel.
Ezt a szívást...holnap akartam bekoptatni az új gumit...
    

kantorbalu 15273 2018. április 21. 18:48   Válasz erre: 15271
Hát ugye fejembe vettem ezt a Metzelert, amely gyártó (természetesen) kizárólag párban ajánlja a gumijait. Remélem pár gombocskát kapok a Diablo-ért. Ami nagyobb szívás, hogy a gumis műhelyben a láncot nem feszítették meg kellően, és mikor itthon tekertem vissza a művelet után a kerékanyát (nem állat módra, nyomatékkulccsal) még közelébe sem jártam a 100nm-nek, eltűnt a menet az anyáról, a tengelyről fejtettem le, mint a cérnát. Basszus!!! Kérjetek bármit, de szereznem kell hétfőig egy anyát, mert a hétfői napom sokban a motoron múlik. Mivel (mint az köztudott...:-))) kezdő vagyok a témában, fingerlim sincs róla, hova szaladjak így hétvégén. Mivel kompatibilis, hogy akár ideiglenesen tegyek valamit a helyére. Itt csak a Bauhaus meg az OBI van nyitva...Segítség...!!!
    

KTib962 15272 2018. április 21. 15:22   Válasz erre: 15271
Távol álljon tőlem, hogy beleszóljak de a mostani motoromat diablóval vettem és már nem egyszer megcsusszant a fék-visszakapcs-kuplung fel művelet során. Az előző gépemen lévő BT-023 egyszer se csinált ilyet.
    

cblaci 15271 2018. április 20. 23:35   Válasz erre: 15267
Egy tavalyi, vagy azelőtti gumit levenni vétek Balázs! Főleg ha az egyébként nem régi és nem kopott. Eladás előtt -készülve a műszaki vizsgára- vettem meg a Diablo párost, sokat azzal már nem motoroztam de azt a keveset a márciusi hidegben, sőt amikor elvittem az új gazdájának a motort mindössze 4°C volt. A hideg ellenére nekem tetszett, sőt akár a Hornetre is megvenném ha nem lenne legalább 70%-os a Metzeler M3 páros. Tudom már későn okoskodok, de én a helyedben fent hagytam volna az elsőn az 1-2 éves Diablo-t, hátra pedig megvettem volna a párját újonnan, majd meglátod hogy az újak se fognak együtt elkopni. Ha jó a gumi add el, lesz aki megveszi, régebben én is mentem már futott gumival, érdekes módon egyszer mégis egy újjal szívtam meg a nagy paszulyt... de azt már meséltem.
    

cblaci 15270 2018. április 20. 23:30   Válasz erre: 15268
Két hétig olajat cserélni az tényleg sok, sőt szerintem művészet, én pl. biztosan nem tudnám. Elképzelem, hogy mondjuk óvatosan 2 napig tekerném ki a leeresztő csavart, de ha kijön azt le se tehetném egyből, csak nagyon lassan, mondjuk fél napig... aztán az olajszűrőt is két napig tekergetném és így tovább... rohadt fárasztó lenne! Honnan van neked ennyi energiád?
Amúgy örülök hogy megvagy, az se baj ha most éppen a tököd és a világ közötti kapcsolatra világítottál rá, elfér, vegyes volt itt a téma mindig.
    

Billigpeter 15269 2018. április 20. 21:36  
Bocsánat, nem akarok bunkó lenni, csak tele van a tököm az egész világgal. mégegyszer bocsánat, ne akartam HSZ-t törölni, ezért marad mindkettő:-)
    

Billigpeter 15268 2018. április 20. 21:24   Válasz erre: 15227
Tisztelet Mindenkinek, de nem akarok reflektálni semmire, ami elmúlt, szerintem jól van az úgy, ahogy elmondtad, Testvérem. Pályázatos időszak van, ennyit tudok elmondani.
Két hétig tartott az olajcsere az ételhordón, de legalább volt ideje kifolyni a fáradtolajnak (~1600 km volt benne!)

Széles utat, gumi fákat Mindenkinek!
    

kantorbalu 15267 2018. április 20. 19:36   Válasz erre: 15254
HOLnap reggel megyek érte, nagyon kiváncsi vagyok. Az első gumival (Pirelli Diablo) mit csináljak? El lehet adni? Talán tavalyi, tavalyelőtti. Teljesen jó állapotban. Dobjam fel valami netes oldalra? Talán megtartani felesleges, mert úgyis öregszik állás közben is.
    

Kovacspeter 15266 2018. április 20. 19:29   Válasz erre: 15264
Ápr. vége totálgáz sajnos, +Május első fele kérdéses és az olajtermosztátos ügy sem ért még a végére sajnos.
    

Kovacspeter 15265 2018. április 20. 19:25   Válasz erre: 15263
Azt még inkább mint a 60km/h 6-ban:-) Persze csak néha:-)
    

cblaci 15264 2018. április 19. 22:22   Válasz erre: 15259
Jövő héten bemegyek a biztosítóhoz a zöldkártya miatt, nehogy emiatt visszafordítsanak a határnál (állítólag volt már rá precedens). Aztán valamit összehozhatnánk április vége, esetleg május legelején.
    

cblaci 15263 2018. április 19. 22:17   Válasz erre: 15256
Nyilván nem, mint ahogy 1-es fokozatban sem 120- ig :-)
    

cblaci 15262 2018. április 19. 22:15   Válasz erre: 15258
Az az igazság, hogy egy céges fejtágító miatt száműztek néhány napra. Az előadások délután 3-ig tartanak, aztán estig alig telik el az idő. Már letöltöttem a Hornet közel 500 oldalas manuálját a telefonomra, amit már kétszer is átolvastam és a képeit is megszakértettem, sőt meg is vitattam magamban. Korábban a konstrukció megbízhatóságáról már sokat olvastam, továbbá az egyéni érzésvilágból kialakult lelki szintű kötődésem okán arra az elhatározásra jutottam, hogy választásom végkifejlete pozitív eredményként értékelhető.
Ezért aztán az elmúlt szűk két hétben érzett örömöm és testi-lelki megnyugvásom harmóniáját az általad vázolt szomorú történet sem tudja felborítani. Ha netalán mégis történne valami nagyobb hiba akkor azt a legjobb tudásom szerint fogom orvosolni, de természetesen mindent megteszek annak érdelében, hogy ez ne következzen be. Ez a választás ugyanis elég hosszú időre szól részemről, sőt az is előfordulhat hogy egyszerre öregszünk meg.
Ettől függetlenül az Inazumával töltött éveket sem feleden el soha és arra mindig szívesen gondolok vissza, beleértve az ezen időszakban megismert barátaimat is. Holnaptól már nem lesz annyi időm írogatni de azért ha tudok igyekszem benézni hozzátok ezután is.
    

Kovacspeter 15261 2018. április 19. 21:33   Válasz erre: 15250
Egy napban kicsit szoros, bár éppen beleférhet, annyi időre inkább BP-ről inkább Szlotákia.
    

Kovacspeter 15260 2018. április 19. 21:31   Válasz erre: 15249
Jó, hát olyan hátsóval, ami tapad is, az is könnyebb lesz egy fokkal.
    

Kovacspeter 15259 2018. április 19. 21:29   Válasz erre: 15247
Nekem viszont két db biztosítás is van az Inazumára egyszerre, ami elméletileg lehetetlen, de mégis:-)
Holnap fel is hívom az alkuszt hogy intézkedjen, mert ez így nem a legjobb.
A Királyerdő jó ötlet, találtam új utat is. Vajon szegény öreg Gyorgye bácsival mi lehet a biharrósai malomban...
    

fenyooldrider 15258 2018. április 19. 21:26   Válasz erre: 15245
Néé már, a mi Lacink megjelent újra a fórumon:-), aminek nagyon örülök, viszont az elgondolkodtat, sőt mi több gyanús, hogy két oldalt gyorsan teleírtál, remélem nem azért mert újabb hosszú szünetet tervezel nélkülünk?
A nagy Hornet tényleg korrekt vas, bár sajnos a Honda gyártja :-))))) Mikor Tiszaszigeten megjelentél a H-s sapiban, már borítékolhattam volna is az elhajlást ez irányban! Emlékszel mikor meséltem a haverom CBR900RR jéről, hogy nálam még a ház előtt dícsértük, hogy micsoda szép a hangja, csendes, meg olyan surrogós, amit csak a Hondák tudnak, ez biztos örökké fog menni, de ezután egy órával hívott, hogy menjünk érte utánfutóval, mert beállt a főtengelye! Ezt nem viccből írom, tényleg megtörtént! Ha más meséli magam sem igen hinném,ráadásul mindezt úgy, hogy nálam szokta cserélni az olajait és mindig Motul 5100 10w50 -et kapott:-( De téged ismerve jó kezekbe került a Hornet, ott talán örökös lesz:-)!
    

Kovacspeter 15256 2018. április 19. 21:24   Válasz erre: 15245
"6.-ban 50-el"
Hátöö, lehet hogy enged, de azt Iinkább NE.
    

Kovacspeter 15255 2018. április 19. 21:22   Válasz erre: 15244
:-)Fain egyébként, utána kb azt írja hogy nem nagyon van autópálya, meg jó utak mindenhol ezekhez a szép látnivalókhoz, ha nem így lenne többen felkeresnék ezeket a szép helyeket.
    

Kovacspeter 15254 2018. április 19. 21:18   Válasz erre: 15243
Viszont biztos nem nyúlsz mellé vele. Jelen állás szerint szinte biztos hogy nálam 2O ezer felett elmegy, szárazon ok, vízen is, bár talán a Pilot Road 3 ez utóbbiban jobb volt. Sőt feljutottam vele nemrég a Nagy-Biharra és a Székelykőre, azt is tudja:-)
    

cblaci 15253 2018. április 19. 06:00   Válasz erre: 15251
Nálunk vidéken nem így néznek ki a takarítónénik, ráadásul a legtöbb biciklivel jár, ami nem is lenne olyan nagy baj, de hogy a motorom közelébe se endegném őket az biztos. Mondjuk a tiéden azért jól látszik hogy sok motort szerelt már... :-)
    

cblaci 15252 2018. április 19. 05:52   Válasz erre: 15248
Ebben a kivitelben azért elég jól kiszámítható (azt írták róla alsó és középtartományra hangolt ) a Fireblade blokk, nekem inkább a középtartomány tűnik valósnak. Kicsit keményebb a futóműve mint az Inazumának és egy picit az ülésmagasság lehetne alacsonyabb, menetközben viszont könnyebbnek érzik. Még nagyon az elején vagyunk, eddig nem okozott csalódást ami remélem így is marad.
    

kantorbalu 15251 2018. április 18. 23:32   Válasz erre: 15202
Hozzám ő jár takaritani. Szerencsére motort is szerel.
    

kantorbalu 15250 2018. április 18. 23:21   Válasz erre: 15247
Én mindenre kapható vagyok, csak az idő faktort kell jól átgondolni. Egy-egy szimpla nap kivitelezhető. Általában a vasárnap.
    

kantorbalu 15249 2018. április 18. 23:08   Válasz erre: 15240
Hát ebben bizony igazad lehet Péter! Pont ezt mondta az instruktor, amikor a három k..va szűk bólya kapu együttes sikeres megoldása után (idézem: 1. babakocsi-pöttyöslabda; 2. biciklis-hülye gyerek az úton; 3. tétova nyugdíjas Suzukiban kalapban-hátsó ülés felé gyereket nevelő anyuka) a ménkűbe se tudtam behajtogatni a gépet a negyedikbe. “Dolgozni kell azzal a motorral!” A baj az volt, hogy a negyedik kapu a két román kamiont szimbolizálta, vagyis szimbolikusan ott hagytam a fogam...
    

kantorbalu 15248 2018. április 18. 22:47   Válasz erre: 15245
Ja... hogy900-as...? Akkor itt kiesik a toll a kézből... Az már önmagában legenda! Az tényleg aztak...va! Annak én “legmélyebb tiszteletem”-mel köszönnék reggelente. Csak hogy meg ne sértsem...
    

cblaci 15247 2018. április 18. 21:42   Válasz erre: 15241
Addig viszont kitalálhatnánk valamit, bár a zöldkártyám nem nagyon akar jönni mióta a biztosításom is újult.

Mondjuk egy Királyerdő kanyar is szép lenne már ilyenkor.
    

cblaci 15246 2018. április 18. 21:35   Válasz erre: 15238
Régebben minden évben ott kezdtem a szezont, az egész falu egy virágözön amikor a cseresznye virágba borul. Sajnos már vagy 3 éve nem voltam, pedig jó volt a kompozás és fegyvernek felé a vadregényes táj...
    

cblaci 15245 2018. április 18. 21:31   Válasz erre: 15239
Azt én pontosan tudom hogy milyen jó állású, csak nem akartam róla ódákat zengeni itt . Amikor még nem volt meg, állandóan kutattam utána és elolvastam róla mindent amit lehet. Igazából a száraz adatok (92Nm, 110Le) annyira nem tűntek ijesztőnek, aztán az egyik origós cikknél mosolyogva olvastam azt is, hogy 5 ezer felett amikor igazán elindul a gyári dobok úgy üvöltenek mint egy vadászgép utánégetői és hogy 1fokozatban belekacsint a 120km/h-ba is... persze jókora túlzásnak értékeltem mert igazából nem a teljesítménye miatt valasztottam. Tetszett a kiállása is de főleg a finomsága, mert olyan kulturáltan jár az a 900-as blokk, hogy én rám még eddig egyik motor sem gyakorolt olyan hatást mint az, vagyis egyszerűen nem tudok betelni vele. Aztán persze ahogy szokjuk egymást már tapasztaltam a másik oldalát is, azt amikor megmutatja, hogy az a finom lágyság milyen amikor elszabadul a tűzijáték... szóval amikor odatekersz egy rendeset és vastagon behugyoznak az injektorok a hengerekbe, majd átlépi azt a bizonyos 5 ezres fordulatot és tényleg olyan hangot ad még gyári dobokkal is mint egy vadászgép... na akkor nekem is kihallatszodtak a gondolatok a fejemből egy "azt a kurva mindenit!" formájában. Ugyanakkor van már olyan nyomaték ami elég ahhoz, hogy 6.-ban 50-el is enged csordogálni a városban. Pontos fogyasztási értéket még nem tudok, de az én motorozási szokásom nem hinném hogy túl nagy étvágyat csinálna neki.
    

kantorbalu 15244 2018. április 18. 20:48   Válasz erre: 15242
Egyem a szivit...:-)))
    

kantorbalu 15243 2018. április 18. 20:44  
Ma volt egy órám, a fóti parkoló meg 10 percre van tőlünk, oszt’ vissza karikáztam a hétvégi tréning helyére és egy órán keresztül gyakoroltam az ott tanultakat. Vészfékezés, vész kikerülés volt a fókuszban. Próbálgattam a csúszás határokat is szűk körökkel gyors tempóval. Na rendesen radíroztam az aszfaltot! Mivel pénteken cserélik a gumikat, nem sajnáltam. Aztán hazatérve végig pörgettem a hátsót és rettenet, milyen pusztítást végeztem. Csak a holnapi napot bírja ki és aztán megy az örök vadászmezőkre. És jön a Metzeler Roadtec 01. Be köll nyúlni a zsebbe mélyen...
    

Kovacspeter 15242 2018. április 18. 20:43   Válasz erre: 15241
Az utolsó román hozzászóló - helyesen - kijavítja hogy a Peles-Kastély nem Erdélyben van hanem Muntenia-ban.(Havasalföld)
    

Kovacspeter 15241 2018. április 18. 20:38   Válasz erre: 15236
Egy napba éppen beleférhet, de jobb hosszabb kicsapásba beiktatni.
Péter-féle videó: https://www.youtube.com/watch?v=Iz3LLDCaQMM
    

Kovacspeter 15240 2018. április 18. 20:34   Válasz erre: 15234
"A mi Villámunk egy kicsit azért böszmécske"
Annyira azért nem, lehet azt ám nyesztetni, de persze több erő kell hozzá, nyilván nem lesz 600-as sportmotor.
    

kantorbalu 15239 2018. április 18. 20:30   Válasz erre: 15237
Ó ....! Hát a Hornet mindenképpen piszkosul jó kiállású, vagány moci! Ma is begurult mellém egy a pirosban (én autóban ültem...). Fekete volt, átkozottul jól nézett ki! Én is azon tanultam... Na de azok levedlett, leszedált olasz gépek voltak. Rimánkodni kellett, hogy bevegye az egyest és ne fulladjon le az induláskor. A vizsga társamnak morogtam a bajszom alatt (nincs is), hogy ha ez a Hornet, akkor köszönöm szépen, de messze elkerülöm (benne volt a megvásárolandó pakliban). Ő meg röhögött és elárulta, hogy már az előző héten vett egyet és higgyem el, nem ez a Hornet, ami a lábaink között most van. Nekem nagyon tetszett amúgy, de a tanfolyam végére világossá vált, hogy a sport-túra nem az én stílusom, már ami az ülés pozíciót illeti, valamint hogy a Hornet szűkös a testmagasságomhoz. Na aztán (hála Nektek is) Inazuma lett.
    

Kovacspeter 15238 2018. április 18. 20:29   Válasz erre: 15224
No oda aztán sietni kell mert lassan véget ér a virágzás. Talán a hétvégén még lehet látni valamit.
Ott lakik az erdely-szep.hu oldal szerkesztője Horváth Feribá. Apám nagy haverja.
    

cblaci 15237 2018. április 18. 07:14   Válasz erre: 15234
A végeredmény tekintetében egyáltalán nem vagyok csalódott, sőt... csak ugye ez még mindig az Inazuma fórum ahol én renegát lettem :-) Annyit talán szólnék róla, hogy talán most még nem, de eljön az idő amikor ez is legenda lesz ; -)
    

cblaci 15236 2018. április 18. 07:02   Válasz erre: 15231
Korai indulással talán beleférne egy napba, a több napos kicsapásokra június második felétől érnék rá jobban. Majd betervezzük, persze indultunk mi már úgy el, hogy előző este egy sms döntötte el másnapi indulást :-)
    

kantorbalu 15235 2018. április 18. 00:06   Válasz erre: 15229
Én most akkor zavarban vagyok, mert azt követtem, hogy az Ina-t eladtad, de csak célzásokat találok arra, hogy vettél egy Hornetet? Ha igen, akkor engedd meg, hogy gratuláljak!
    

kantorbalu 15234 2018. április 17. 23:51   Válasz erre: 15224
Szia Laci!

Örülök, hogy visszatértél, amint a jóidő és a munka engedi, megyek falut, virágzást és bármit nézni, akár még Földest is. (Apropó a földid nagyszerű munkát végzett az üléssel!!!) Hát az Inazuma-t azt bizony sajnálhatod...! Most voltam egy tréningen, amit rendőr motoros oktatók tartottak. Úgy 25 motoros vett részt a kétnapos megmozduláson. Volt ott minden: csupa csilli-villi BMW, SV, CBR, Vstrom, Ducati és még jópár “full extrás” túragép. De mind közül 3 gépet fényképeztek, álltak körül legtöbbször: a kettő ebből legenda. Egy majd 30 éves Paneuropean, meg egy igazi keresztes lovag: hasonló korú Afrika Twin. És hát az Inazuma, csak mert szép! Második reggel megérkezett a vezető instruktor és mikor az adminisztráció közben céloztam mazsola mivoltomra, kérdezte, melyik motorral is jöttél? Hát azzal ott...! Mikor felnézett, csak annyit mondott: de jó motort választottál! Igyekeztem is helytállni, több-kevesebb sikerrel! A hátsó gumi katasztrofálisan “vizsgázott” (pénteken cserélik Metzeler 01-re), én sem vagyok egy Rossi és hát valljuk be, a mi Villámunk egy kicsit azért böszmécske. De szeretjük! Mert csak...!
Azért megnyugtatlak, a másik kettő Honda! :-)))
    

Kovacspeter 15233 2018. április 17. 20:56   Válasz erre: 15226
:-)
Hát igen, jól járt vele, a legelső három 75O-esben benne van amit eddig láttam, ami gyárias, eredeti stb.
Az 1.2-esek közül meg szintén az első 3-ban ott van a Tornyi St. Nicholaus-ban lakó motor.
    

Kovacspeter 15232 2018. április 17. 20:46   Válasz erre: 15223
https://www.youtube.com/watch?v=Ne7sc5CS9Cw
    

Kovacspeter 15231 2018. április 17. 20:45   Válasz erre: 15223
Egyébként majd a Túri-hasadékot (Nem a Tordai, bár közel van hozzá, de sokkal kevésbé felkapott) is meg lehetne csapni, nem is ismertem. Dulló János ajánlotta még tavaly.
    

Kovacspeter 15230 2018. április 17. 20:42   Válasz erre: 15210
Tudom, de egy pár napot csak össze lehet valahogy szedni...
    

cblaci 15229 2018. április 17. 19:38   Válasz erre: 15228
Köszi, de hidd el volt az a pillanat amikor megbántam az egészet, talán érdemesebb lett volna először feltérképezni a piacot, de ki az a hülye aki piackutatási szándékkal elautózik ezer kilométert amíg nincs is rá pénze... merthogy nekem a motorvásárlásra kigondolt összegbe benne volt az Inazuma ára is. A végére minden jóra fordult, de jókora szerencse is kellett hozzá. Az viszont segített a sorozatos csalódásokat átvészelni, hogy az Inazumának olyan tulajdonosa lett aki egészen biztos hogy vigyázni fog rá. Egyébként én motoroztam el vele az új otthonához, készítve mellé egy kis csomagot, volt benne a leömlőkhöz használt paszta, fekete színpolír a fényezésre és a Turtle Wax samponját is odaadtam. Ezzel egy kicsit a hűtlenségem bűntudata enyhült, hiszen a megbízhatósága még véletlenül sem indokolta hogy eladjam. Az 56 éves új tulajdonosánál jó helye lesz, azóta egyszer még beszéltünk, tetszik neki a motor, könnyen boldogul vele és ő is olyan típus mint én, azért is kitolja a garázs elé hogy gyönyörködjön benne. Szóval sikerült jó gazdát találni neki, nem csak egy tulajdonost.
    

hacse 15228 2018. április 17. 18:47   Válasz erre: 15227
Na, akko' mastan má' az tisztán látszik , hogy amint ez a bizonyos Honda Hornet Inazuma motorbicikli tulajdonos módosítási folyamat korrekt eredménnyel lezárult , Laci is megnyugodott kissé . :o) Ezt én meg is értem , mert azt tudom , hogy amint elkezd kutatni valami konkrét dolog után az ember gyereke látja , hogy húú de mennyit hirdetnek , csak amint jobban beleássa magát akkor körvonalazódik , hogy milyen tágan lehet értelmezni az állapot fogalmát .
Ezek a procedúrák enyhén szólva is molesztálják , illetve kényelmetlen és megalázó helyzetek elé állítják az agyunk éppen azokban az időszakokban szolgálatban lévő sejtjeit , valamint egyéb mechanikus és elektronikus alkatrészeit.. Szerintem sokan jártunk már ebben a cipőben .
Amúgy meg gratula az új szerzeményhez Laci !
    

cblaci 15227 2018. április 17. 17:08  
Na úgy érzem rendesen helytálltam, ha valami felett elsiklottam azt majd később bepótolom, persze csak ha lesz rá igény.
Még Billig Péter okleveles gépészmérnököt kérném fel arra, hogy tegye tiszteletét itt, de minél hamarabb! Van mit bepótolnia!
Aviszonlátás!
    

cblaci 15226 2018. április 17. 16:59   Válasz erre: 15209
Nem kell ahhoz a franciákhoz menni Peti, van közelebb is szép Inazuma, az enyém pl. csak Nyíregyházára került pedig az is a legszebb volt.
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22123
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők