Kovacspeter | 15426 | 2018. május 3. 20:58 |
Kovacspeter | 15425 | 2018. május 3. 20:52 | Válasz erre: 15416 |
Azért kanyarodjunk csak vissza kicsit a tudományos alapokhoz:-) Ilyen dologban legegyszerűbben laboratóriumi olajvizsgálattal lehet konkrét adatokat kapni. Almásfüzitőn a MOL olajlaboratóriumban valami két éve már vállalnak magánszemélyek részére is vizsgálatot. Teljesen véletlenül akadtam erre a lehetőségre a Totalcar oldalon a Rulettkerék sorozatban. A sok kamusi ködevés mellett - néha - ilyen hasznos dologra is lehet bukkanni. |
KTib962 | 15424 | 2018. május 3. 13:58 | Válasz erre: 15422 |
Az előző motoromon használtam mágnesest. Ha felhelyezés előtt letörlöd a tankot, levételkor pedig nem húzod, hanem emeled minimálisra lehet csökkenteni a karcolódást. Menet közben nem mozdult el, mini túra plexi segítette a helyben maradást, pedig két szintes volt és nem egyszer 140-es tempóval mentünk. A bajom az volt vele, hogy esőben felülről védte a kabátja, viszont ami aláfolyt az feláztatta. A jelenlegi motoromra már a tanksapkára építettet tettem, a levegőben van, a víz elmegy alatta, az illesztő elemnek köszönhetően meg ha van több méretben is az embernek egy mozdulattal cseréli a szükségletének megfelelően. Nem mondom hogy olcsó, de használtan is lehet találni és nekem úgy tűnik jól tartja az árát, ha később megválnál tőle. |
cblaci | 15423 | 2018. május 3. 13:44 | Válasz erre: 15422 |
Igazából nincs rá 100%-os megoldás, mert ha nem a tanktáska anyaga akkor az alá kerülő por mattítja a fényezést. Talán a fólia megoldás lehet, de az meg csúnya és a pántos táskáknál a tank oldalára is kellene belőle. Próbálkoztam polár anyagú ruhával, amit Andor barátom vart a táska aljára, de az is összegyűjtötte a port ami finomcsiszolóként működött. Háztartási fóliát is tettem a tankra, de az meg 100 km után szétment, nekem meg nem volt kedvem állandóan cserélgetni. A tankbőr jó volt, olyat csinált Andor ami a tank élénél teljes terjedelemben gumis volt, vagyis befordult a tank alá a váznyaknál is, ettől függetlenül némi pornak sikerült bejutnia, ezért időnkét le kellett venni és lakprotektorral átkezelni a fényezést. Létezik viszont olyan kisebb tanktáska aminek a konzol része a tank betöltő csavarjaihoz csatlakozik, ehhez illeszkedik a merevfalú táska, de úgy hogy a fényezés és a táska között marad légrés, én olyat fogok szerezni a Hornettára, úgyis csak annyi szerepe nálam, hogy pl. a határnál könnyen elő tudjam szedni az iratokat, illetve szeretek spontán fotózni, így aztán kéznél lenne a fényképezőgép is.
|
kantorbalu | 15422 | 2018. május 3. 11:25 |
Nektek mi a tapasztalat a mágneses vs. felcsatolható tanktáskával kapcsolatban? Ha pl. az ember megpakol egy mágnesest, elég stabil-e? Melyik kezdi ki jobban a tank fényezést? Tank fólia? Ha lenne véleményetek és azt megosztanátok velem, hálás lennék! Mindenkinek szép napot! |
kantorbalu | 15421 | 2018. május 3. 11:17 | Válasz erre: 15416 |
A hőfok és lobbanás a nők szemében van! Ők jól látják, csak ne morogjanak a motorozás miatt. De nem morognak, csak fohászkodnak...
|
Kovacspeter | 15420 | 2018. május 2. 21:58 | Válasz erre: 15412 |
Ja, úgy már értem hogy HD. Arra írtam hogy 'egybeváltós' motorkerékpár olajnál nem találkoztam csak 5 w-sel. Mondjuk konkrétan a Motulnál van ára, 4 l kb 20 körül van.
|
jimy_L | 15418 | 2018. május 2. 08:35 |
Sziasztok! Esetleg valakinek? 750 inazumán volt kb 5 órát. https://auto.jofogas.hu/budapest/Puig_motor_plexi_78939693.htm |
cblaci | 15417 | 2018. május 1. 23:15 | Válasz erre: 15412 |
Na én elvesztettem a szálat Fenyő! De eszembe jututott egy régi vicc erről :-) A hír igaz, de! – Igaz-e, hogy Moszkvában a Lenin téren Volvókat osztogatnak? – A hír igaz – közli a jereváni rádió – azzal az apró korrekcióval, hogy nem Moszkvában, hanem Leningrádban, nem a Lenin téren, hanem a Moszkva téren, nem Volvókat, hanem Volgákat, és nem osztogatnak, hanem fosztogatnak. :-) |
cblaci | 15416 | 2018. május 1. 23:13 | Válasz erre: 15411 |
Erről van szó! Nem kell itt tudományos alapokra helyezni a dolgokat, mit nekünk üzemi hőfok, lobbanáspont meg súrlódási együttható, vagy konzisztencia szerinti csoportosítás... ez annál sokkal egyszerűbb! Kimegy a kislány az udvarra, ránéz a motorra és felkiált, hogy milyen jól mutat rajta! A vitát ezennel lezárom mert megállapítást nyert, hogy azért kell olajhőmérő órát venni mert az szép! :-)
|
cblaci | 15414 | 2018. május 1. 23:08 | Válasz erre: 15410 |
Nem visz rá a lélek, nem szeretnék kitolni senkivel. Még garanciás volt amikor visszavittem az R17-hez, felrakták a centírgépre és azt mondták semmi baja, járjak vele majd bekopik, de nézzem meg a kerékcsapágyakat és a kormánycsapágyat is, mert szerintük ott lesz a baj. Belém beszélték, én meg szétszedtem a motort, a kormánycsapágy tökéletes volt, az egyik kerékcsapágyba viszont belement a víz, szárazon járhatott már egy ideje, de ettől függetlenül csak minimális lógása volt, kicseréltem mindkettőt de nem múlt el a hiba. Aztán megkapta a két új Pirelli Diablo-t, akkor lett tökéletes. Ilyen gumit én nem adok el, annál többet ér a becsületem. |
jimy_L | 15413 | 2018. május 1. 23:06 | Válasz erre: 15399 |
Nem, felszoktam újíttatni a rónánál, és ehhez kell a vas.
|
fenyooldrider | 15412 | 2018. május 1. 20:40 | Válasz erre: 15393 |
Bocs Tanár úr, a 0w olaj az Elefantentreffen -re eltúrázó haverjaimra vonatkozik, Ők ketten HD-vel mentek, ami külön váltósak ,ezért nem kell beléjük motorkerékpár olaj! A többiek sor4 vassal 5w olajokkal mentek! Ezt azért tudom 100%-ra állítani,mert nálam cseréltük le az olajaikat indulás előtt! :-) |
kantorbalu | 15411 | 2018. május 1. 20:29 | Válasz erre: 15402 |
Nekem szombat óta van... bibibiiii... A motoros társamat (kisebbik leányom), kiküldtem az udvarra, keresse meg mi az új Zümin (bocs ez az Ina). Sokáig kereste, majd azt mondta, milyen szép alkatrész, nagyon jól áll Züminek! Szóval kell az olaj hőmérő, mert jól áll ;-))) |
Billigpeter | 15409 | 2018. május 1. 19:17 | Válasz erre: 15408 |
Akkor 3szor volt rajta,először,utoljára,soha többet.
|
cblaci | 15408 | 2018. május 1. 18:18 | Válasz erre: 15407 |
Ja, de csak addig amíg felemeltem a hangomat és kritikussá vált a helyzet :-) aztán meg jött a duma, hogy "úgy vetődött a fény" meg "abból a szögből úgy látszott...", hát hogyne! :-) Amúgy még megvan az a szar mert eltettem, jó ha van benne 3ezer km... akkor volt Dunlop gumim először és utoljára is! főleg hogy Hacse is ugyanúgy járt vele mint én. |
Billigpeter | 15407 | 2018. május 1. 18:05 | Válasz erre: 15404 |
Na jó,majd a konferencián összeköpködjük, mint tavaly a kagylósra kopott új gumidat;-)
|
Billigpeter | 15406 | 2018. május 1. 18:00 | Válasz erre: 15401 |
Innen úgy látszódik testvérem, hogy vicces vót az a cigeretta;-)
|
Billigpeter | 15405 | 2018. május 1. 17:54 | Válasz erre: 15401 |
Egészségedre váljék! A szemétnek mindegy, hol van, az udvarra meg vegyél egy kecskét ;-) |
cblaci | 15404 | 2018. május 1. 17:52 |
Kicsit arcoskodnék :-) mer vót az a versenyszám a konferenciákon, amit -bár nem mondtuk ki- sorozatban én nyertem mindig. Úgy hívtuk FLV. Kicsit aggasztott, hogy ez a Hornettel nem fog menni, bár az összes megtekintett közül ennek volt legszebb a leömlője de közel se volt olyan mint az Inazumáé... Na erre én rágyúrtam fél napot, képet nem mutatok mert ez ugye az Zimazuna fórum vagy mi, emmeg nem a... de azé szólok mert minimum dobogós leszek ezzel is, sőt ha még egyszer nekitápászkodok simán meg is nyerem! ;-) |
cblaci | 15403 | 2018. május 1. 17:47 | Válasz erre: 15391 |
cblaci | 15402 | 2018. május 1. 17:44 | Válasz erre: 15396 |
Akkor most kell olajhőmérő vagy nem? mert az volt a kérdés itten, jó lenne tudni mert szarul alszok azóta! :-)
|
cblaci | 15401 | 2018. május 1. 17:43 | Válasz erre: 15388 |
Billigpeter | 15400 | 2018. május 1. 17:20 | Válasz erre: 15395 |
Na azér. Nem olvasod el rendesen az apróbetűt, utána meg megy a hőbörgés. Az Unionnál még ilyen levél sincs, elektromosan kell igényelni ha szükséged van rá. Egyébként tudtam volna küldeni ződ papírt, egyszer vettem egy köteggel, hogy az egyik vegyi kombinàltba fel tudjuk írni az állványra, hogy építés alatt. Màs színű papíron nem volt olvasható. Úgyhogy van még belőle 498 lap,ha gondolod, a konferenciára elviszem neked mind, oszt majdnem 500 évre megoldódott a problémád:-)
|
hacse | 15397 | 2018. május 1. 15:29 | Válasz erre: 15392 |
Neked lett más a hangod Tanárbá' , amikor tudatosodott benned a az a hőfok . :o))
|
hacse | 15396 | 2018. május 1. 15:27 | Válasz erre: 15393 |
Mínusz 10 W 100 -as kenőanyag ! GÁZ halmazállapotú ... :o))) ... szilárd tüzelésű kályhákba nem ajánlott , pedig rotyog benne , mint az Istennyila .
|
hacse | 15395 | 2018. május 1. 15:20 | Válasz erre: 15389 |
Amint látható ezt én választottam így , de ugye szokás szerint nem jegyeztem meg a szerződés szövegét , illetve nem emlékeztem minden egyes mozzanatra , és mondatra , ami akkor elhangzott , és teljesen jogtalanul teszek szemrehányást a biztosítótársaságnak . Mindenkitől , mindentől, mindenért és mindig bocsánatot kérek , ha esetleg nem én követtem volna el valami szabálytalanságot , vagy etikátlanságot , akkor annál inkább , de mivel más nevében nem nyilatkozhatok , ezért csak abban az esetben , ha valaki szeretné , hogy helyette is blablablablabla..... |
hacse | 15394 | 2018. május 1. 15:10 | Válasz erre: 15389 |
Allianz Hungária Zrt. <allianz@allianz.hu> Mellékletjan. 18. címzett: saját magam Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a szerződése megkötésekor az Ön által választott elektronikus kommunikáció alapján zöldkártyáját a továbbiakban e-mailben juttatjuk el Önnek. Jelen levelünk mellékleteként megküldjük a(z) AHB842909538 számú GFB szerződésének zöldkártyáját, amely az alábbiak szerint történő kinyomtatást követően a rajta feltüntetett országokban és időszakon belül érvényes. A dokumentumot matt zöld színű, A/4-es méretű papírra kell kinyomtatni, 2 oldalas formátumban. Nyomatékosan felhívjuk a figyelmet arra, hogy a zöld szín a zöldkártya nemzetközileg előírt érvényességi feltétele. A nem zöld papírra kinyomtatott zöldkártya érvénytelen! Az ilyen, hibásan kinyomtatott dokumentum nem alkalmas külföldön a biztosított gépjárműre kötött kötelező felelősségbiztosítási fedezet igazolására. Társaságunk nem vállal felelősséget azokért a következményekért, melyek a fenti feltételeknek nem megfelelő papírra (pl.: fehér papírra) történő nyomtatásából származnak. A dokumentum formátumában, annak adattartalmában mindennemű változtatás szigorúan tilos! Tájékoztatjuk egyúttal, hogy a legtöbb európai országba (például Ausztria, Németország, Szlovákia, Szlovénia, Románia) történő utazáskor nincs szükség zöldkártyára. Azonban vannak olyan (gépkocsival) kevésbé látogatott országok, ahol kötelezően vagy ajánlottan előírják a zöldkártya meglétét, mint például, Bulgária, Görögország, Ukrajna, Oroszország esetében. Kérjük, külföldi utazása előtt tájékozódjon, hogy az utazással érintett országokban szükséges-e a zöldkártyával rendelkeznie. A teljes listát a Magyar Biztosítók Szövetségének weboldalán, a http://www.mabisz.hu/hu/gepjarmu-karrendezesi-iroda/nemzeti-iroda/682-nemzeti-irodatajekozato.html weboldalon érheti el. Kérjük, hogy jelen levelünkre ne válaszoljon! |
Kovacspeter | 15393 | 2018. május 1. 14:59 | Válasz erre: 15315 |
Te Fenyő, 0w-s olaj létezik motorba? Eddig csak 5w-sel találkoztam elvétve, a Motulnak is van ilyene, 0-sal eddig még nem.
|
Kovacspeter | 15392 | 2018. május 1. 14:53 | Válasz erre: 15315 |
Szerintem keversz valakivel, nem lett más a hangja stb. Viszont a többszöri, kemény körülmények közötti magas hőmérsékleten történő üzemeltetés után az olaj teljesen másképp viselkedett mint előtte. Utána már fogyott. A régi "sütött" olaj lecserélése után az új olajból újra nem fogyaszt. És ezt többször tapasztaltam, az észteres Motullal, 50-es végűvel. Castrollal is. Szóval, ahogyan a "sütött" meg a "nem sütött" olaj különbözőképpen viselkedik fogyasztás szempontjából, az alapján feltételezhető hogy az az olaj már nem ugyanaz az olaj...Kérdés hogy a kenési és más tulajdonságai milyenek lesznek a tartós, nagy hőmérsékleten történő használat után. Ez egy ilyen fórumon ezt a dolgot nem lehet megfejteni, meg úgy sem hogy hogy az olajhűtéses technika bírta, a vizes meg megfőtt... Ehhez olajlaboratóriumi vizsgálatok kellenének, megvizsgáltatni azonos tipusú olajat eltérő használattal, ami 120 fok felett sose járt a 6 ezer km alatt, meg egy olyat ami gyakran kapta a fájdalmat. |
jimy_L | 15391 | 2018. május 1. 14:51 |
Hali! Köszönöm! Hamarosan dobok fel pár képet a géprű. Ha esetleg van valakinek, kopott, kidobásraszánt fékbetétje a 750-ről, azt örömmel átveszem. |
Kovacspeter | 15390 | 2018. május 1. 14:25 | Válasz erre: 15298 |
A legoptimálisabb olajhő 85 és 110 fok között van. Ha előfordul hogy 130 fok körül vagy a felett van a hőmérséklet akkor 50-es végű legyen benne.
|
Billigpeter | 15388 | 2018. április 30. 20:30 | Válasz erre: 15376 |
Sajna ezen a hosszú (baromi hosszú) hétvégén nekem is annyi közöm van a motorozáshoz, hogy az Öcsém zsámbéki új házánál a járdaépítés során használunk egy Honda lapvibrátort. Nem ugyanaz az élmény, de mivel felém néz a kipufogó, és ha behunyom a szemem, olyan, mint amikor egy másik motor megy előttem :-) Baromira elfáradtam, de már csak egy nap, és megyek a munkahelyemre pihenni :-) |
Billigpeter | 15387 | 2018. április 30. 20:20 | Válasz erre: 15371 |
Sajnos erre picit várni kell, amíg zajlik az átigazolás.
|
Billigpeter | 15386 | 2018. április 30. 20:06 | Válasz erre: 15377 |
Gratula, használd egészséggel, sok balesetmentest.
|
Billigpeter | 15385 | 2018. április 30. 20:02 | Válasz erre: 15384 |
ha lejjebb tekered a fórumok listáját, megérted. én is azt hittem valaki ellen szól, de rájöttem a megoldásra, így nem kell komolyan venni :-)
|
cblaci | 15384 | 2018. április 30. 17:06 | Válasz erre: 15378 |
Ezt én se értettem, csak nem volt kedvem érdeklődni.
|
cblaci | 15383 | 2018. április 30. 17:05 | Válasz erre: 15377 |
Nagyon jó választás volt! Használd örömmel és egészséggel!
|
cblaci | 15382 | 2018. április 30. 17:04 | Válasz erre: 15376 |
Ne bánkódj Fenyő, majd én motorozok helyetted is! :-) A lényeg, hogy szép legyen a kecó! |
jimy_L | 15377 | 2018. április 30. 13:21 |
Sziasztok! Múlt hét vasárnap, boldog gazdája lettem, egy gsx 750 inazumának. Sok seggrakéta után, ez az első rendes motorom. Jóóféle. |
fenyooldrider | 15376 | 2018. április 29. 21:22 | Válasz erre: 15375 |
Jó neked, elmesélem a saját, péntek óta tartó élményemet: házbelsőszétborításkőművesvillanyszerelőburkolókonyhabútorfájalábamutálomazegészet! A hosszú hétvégei motorozásnak annyi:-(! |
cblaci | 15375 | 2018. április 29. 20:55 |
Szeretném röviden elmesélni a mai motorozás élményeit: Fúúú... vazzze... aztakúrva... juhhhúúúúú! :-) |
KTib962 | 15374 | 2018. április 29. 20:40 |
Ezt most csak azért, hogy az a sok szar, ami felkerült a fórumra letakarodjon a képernyőről.
|
inazuma400 | 15373 | 2018. április 27. 23:31 | Válasz erre: 15372 |
Igazán nincs mit! Örülök h segíthettem! Szólj nyugodtan máskor is ha kell vmi! ;)
|
Retekszisz | 15372 | 2018. április 27. 22:52 | Válasz erre: 15367 |
Köszönöm szépen! Úgy fest kissé alul méreteztem a furatokat, de a hétvégén kijavítom., Mégegyszer köszönöm, hogy megnézted |
cblaci | 15371 | 2018. április 27. 22:25 | Válasz erre: 15370 |
Ha már így alakult néhány fotót csinálhatnál arról a tűzhányóról.
|
Billigpeter | 15370 | 2018. április 27. 21:14 | Válasz erre: 15357 |
Akurvaistenit, ezt elbasztam. Kimentem, megnéztem, ez tényleg csopper. Hát akkor marad az inazuma, hogy a tanárbá nehogy fogást találjon rajtam :-) |
Billigpeter | 15369 | 2018. április 27. 21:10 | Válasz erre: 15363 |
Igen, többször is (én kétszer, Laci többször) felmotoroztunk az inazumákkal a nagy magasságokba, meg vissza is jöttünk. Kicsit messzebb lakunk egymástól, úgyhogy Füzesabonyban bandáztunk, oszt onnan együtt motoroztunk. sőt olyan is vót, hogy elmentünk Balassagyarmatra Pannónia múzeumot nézni :-)
|
Billigpeter | 15368 | 2018. április 27. 21:01 | Válasz erre: 15351 |
Sajnállak, komolyan:-) Jó neked az a motor, viseljed egészséggel :-) |
inazuma400 | 15367 | 2018. április 27. 10:56 | Válasz erre: 15359 |
Szia Tomi! 29,5 a gyari furulya mérete! ;)
|
inazuma400 | 15366 | 2018. április 27. 10:53 | Válasz erre: 15365 |
Okés! Köszi! Hát azt már fel is fedeztem h a hűtő az kisebb az enyémen, és h a 750es hangja mélyebb és traktorosabb! :D ez erejéről nem beszélnék a 400ashoz képest! :D ő nem ért a gépekhez, meg nem is érdekli őt, de mondtam neki h van ez a fórum, stb... Az inazuma tali őt is érdekeli, korban úgyis közelebb van hozzátok, csak én vagyok itt ilyen taknyos orrú! :D
|
cblaci | 15365 | 2018. április 27. 07:12 | Válasz erre: 15360 |
Szerintem a gyári sztenderektől még inkább nem kell félni, tanulmányozd édesapád motorján a kialakítását, majd keresd a sajátod vázán az erre kialakított fogadó füleket, ha egyezik akkor gyártasd le egy vasas emberrel. Ezentúl egy csomó olyan kérdést meg tudsz fejteni amire eddig mi nem tudtuk a választ, hiszen ott a 750-es és a 400-as egymás mellett, így minden egyezőség vagy különbség kiderülhet ha jól megnézed őket. Használja egészséggel a motort édesapád is, aztán szólj neki hogy van itt ez a fórum, hátha érdekli őt is.
|
inazuma400 | 15364 | 2018. április 27. 00:16 | Válasz erre: 15363 |
Igazán nincs mit! :) nyugi azt gyári kipuffal se fogják 6 kilosnal kisebbnek nézni! Saját tapasztalat! :D ha az óra nem árulná el akkor a kutya nem mondaná meg h csak 400as, köszönhető a széles hátsó felninek és a gyári 170es guminak, és a hatalmas olajkályhának ami mozgatja az egészet! :D
|
Retekszisz | 15363 | 2018. április 26. 23:11 |
Nagyon szépen köszönöm! Jópofa hogy meghallanak az autósok, meg dagad a mellem, hogy 750-esnél kisebbnek még nem nézték a Vereskecskét, de a mostani, kicsit túlzás. :D:D |
inazuma400 | 15363 | 2018. április 26. 23:11 | Válasz erre: 15331 |
A kék túrát úgy kell érteni h ti is részt vettetek a rendes kék túrán ahol több száz motoros felmegy a kékesre v ez magánjellegű túra votl?
|
inazuma400 | 15362 | 2018. április 26. 23:06 | Válasz erre: 15359 |
Szia! Igen Még! Az van :D jövőre szeretnék egy gyári józsimurát venni rá, egy slip on dobot! :D nem ígérem holnapra, de szombaton mindképp megmérem és megírom! ;)
|
inazuma400 | 15360 | 2018. április 26. 23:00 | Válasz erre: 15355 |
Félre értettél Laci, én az inazuma gyári középsztenderéről beszéltem végig, csak az juttatta eszembe h mutattad h te is csináltál a hornethez, nekem is a lánc ápolás megkönnyítése miatt kéne, de ha szerepentinen gondot okozhat akkor nembiztos h akarom... Ezért érdeklődtem, mert láttam fater inajan h eléggé kiáll a taposó amivel fel lehet húzni közép sztenderre és elgondolkodtatott, persze lehet h balga gondolat, de ezért kérdeztem! :)
|
Retekszisz | 15359 | 2018. április 26. 22:55 |
Sziasztok, Egy olyan kérésem lenne Hozzád 400-as kolléga, hogy ha esetleg gyári kiröffenő van a gépeden, lemérnéd nekem a furulya átmérőjét? A legkisebb átmérő, ahunn a gázok távoznak. Sajnos az előző gazdi kiheréltette teljesen a dobot, amitől még a szomszéd kerület polgárai is emelthangon társalognak a mosókonyhában, míg én a mélygarázsban serényen melegítem a MiniZumát. :D Most esztergáltam egy szűkítőt hasraütésszerűen, de a megfelelő öblítés véget, jó lenne tudni hogy Japániában mekkorára is álmodták meg valójában. Az értékes információkat előre is köszönöm! |
Rick | 15358 | 2018. április 26. 21:29 | Válasz erre: 15332 |
Annyit írtad ezt az észterbázisút, hogy pont ma cseréltem olajat, és pont Motul 5100 10W50-re.
|
cblaci | 15357 | 2018. április 26. 20:12 | Válasz erre: 15339 |
Nagyon szép a Vulcan, de nem mondták hogy az egy chopper? :-) Szerintem hagyd meg az Inát is, főleg ha már kifizetted a másikat, mert ha egyszer eljössz velünk Erdélybe akkor a Kovács Peti féle kihívások legallyazzák a chopperről a felesleget. Bárcsak nekem se kellett volna eladni, jó motorom lett helyette, de hiányzik a Csühös és hiányozni is fog... |
cblaci | 15356 | 2018. április 26. 20:09 | Válasz erre: 15353 |
Ja és két visszahúzó rugó is van a biztonság kedvéért (a gyárin csak egy van), szóval gondolkodtam is miközben összeállítottam.
![]() |
cblaci | 15355 | 2018. április 26. 20:08 | Válasz erre: 15353 |
hacse | 15354 | 2018. április 26. 19:40 | Válasz erre: 15339 |
Tiszteletem Peti ! 900 -as Vulcan Inazuma, szép motor, sok élményt kívánok hozzá ! Az egyáltalán nem baj , ha színesebb lesz a konferencia gépállománya. |
inazuma400 | 15353 | 2018. április 26. 12:46 | Válasz erre: 15350 |
Az addig oké, en az oldalt kilogo résztől félek, h esetleg egy szűk felfelé ívelő kanyarba leerhet, de lehet ez is hülyeség, csak biztos akarok benne lenni.
|
kantorbalu | 15352 | 2018. április 26. 09:28 | Válasz erre: 15339 |
Na... amúgy óriási gratula és irigység, mert a Vulcan is több mint motorkerékpár!
|
kantorbalu | 15351 | 2018. április 26. 09:25 | Válasz erre: 15339 |
Szóval szegyelljétek magatokat, hogy nem ősszel adjátok el az Inazuma-kat :-)), mert akkor mindkettőt meg tudtam volna nézni. Ősszel egy értékelhető 750-es sem volt! És belekényszerültem az 1200-be. 98Le, 98Nm fuj...;-))
|
cblaci | 15350 | 2018. április 26. 06:07 | Válasz erre: 15345 |
Nem érhet le, felhajtva egy magasságban van a (felhajtott) oldaltámasszal, majd lövök arról is fotót. Ez volt az első olyan motorom amin nem volt középsztender, egyszerűen nem tudok létezni nélküle, azért is csináltam meg rajta ezt az elsők között. 60 ezerért lett volna készen, de nem volt szebb, ezért kínlódtam inkább vele. A tárolóval kapcsolatban nincs ötletem, bontókba nem járok.
|
cblaci | 15349 | 2018. április 26. 05:58 | Válasz erre: 15340 |
Nem biztos hogy örülnél Te annak ha én lennék a beosztottad, ugyanis a főnökök nem nagyon szeretik a náluk okosabb embereket, főleg az olyanokat akik szeretnek a főnök "agyára" menni :-)))
|
cblaci | 15348 | 2018. április 26. 05:55 | Válasz erre: 15339 |
Használd egészséggel és balesetmentesen! Ha márkatársak már nem is, de legalább ccm-társak maradtunk :-)
|
fenyooldrider | 15347 | 2018. április 26. 04:46 | Válasz erre: 15339 |
Gratula az új verdához, egyre vigyázz, ne verd földhöz (magadat vele) :-)!
|
inazuma400 | 15346 | 2018. április 26. 00:31 | Válasz erre: 15339 |
:O ne tegyetek má tönkre :D most mindenki eladja az inazumajat? Mellesleg mostan éli reneszánszát a retro hullám, azért a suzuki kitolhatott volna egy új inat hasonlo vonalakkal, fordított teloval, állítható futóművel, stb.. De hülyék voltak.... Mind1.... Ám gratula az új vashoz, képet kérünk! :D Vmit szervezettek, idén enis ott szeretnék lenni, tavaly nemsokon múlt... |
inazuma400 | 15345 | 2018. április 26. 00:22 | Válasz erre: 15338 |
Szép munka! :) jó is h feltöltötted, mert így eszembe jutott pár dolog, pl h enyémen nincs, gondolkoztam rajta h veszek ra, de elbizonytalanodtam..... Lehet hülye kérdés, de így tanul az ember.... Szóval leérhet v semmi esély nincs rá, semmilyen körülmények között? Bár nem vagyok egy rossi, stabilan kb 1 centi lehet a gumi széléig, amit nem használok, de a hétvégi túrán azért látszik h sikerült bele bele nyaldosni teljesen a gumi szélébe, de nem volt annyi és olyan kanyar h bekoptassam teljesen.... A másik h ugye voltam mégnezni egy másik 400as inat haveromnak, és volt benne az ülés alatt, az akksi fölött egy kis tároló rekesz, az enyémbe viszont nincs, Ricsi bontóba nincs, újonnan 14 ropi, melyik bontónal tudnék még próbálkozni ahol van rá némi esélyem h legyen?
|
inazuma400 | 15342 | 2018. április 26. 00:04 | Válasz erre: 15322 |
Az fasza, gondolkodom enis egyen, nem rossz ha van
|
inazuma400 | 15341 | 2018. április 25. 23:49 | Válasz erre: 15321 |
Ezt jó tudni! Itt se volt a hangjával semmi, meg az olajjal sem, csak tolták a meleget mint az állat, és ugye nincs tapasztalatunk számszerűsítve a dologgal, és azt hitte h a 120 fok az baj, bár én sejtettem h nem lehet nagy probléma.... Dehát biztosra ensem tudtam h ez most jó v rossz....
|
Billigpeter | 15340 | 2018. április 25. 23:42 | Válasz erre: 15338 |
Ha eleged lesz a villanypásztorkodásból, eljöhetsz hozzánk lakatos-hegesztőnek. De az nem lenne jó, mert akkor én lennék a főnököd, és mint közismert, minden főnök geci :-)
|
Billigpeter | 15339 | 2018. április 25. 23:19 |
Nem dobtam le, rajta van még most is. De ezt nem tudom, hogy adjam elő mégis megpróbálom: A Főnök addig mondogatta, hogy "STOP SOROS", hogy magamra vettem, és lett egy 900-as Vulcanom. Úgy lett, hogy nálam volt gumicserén, és bemotoroztam az új gumit, és annyira bejött, hogy megvettem a vasat. Innentől fogva van eladó 750-es inazuma ellenőrizhető múlttal, pedigrés tulajjal, sok alkatrésszel, ha valakit érdekel. Nem hirdetem sehol, mert nem tudom, eladó-e. Mindettől független azt gondolom, hogy a meglévő majdnem 50-ezres 750-es Inazuma tapasztalatommal(10 év alatt, ez nem volt óriási teljesítmény, és ebből a 2014-es évben 3-szor cseréltem olajat, tehát 18 E volt) ha lehet, beleugatok majd a fórum dolgaiba, és ha lehet, a konferencián is részt veszek, nyilván nem alanyi jogon, és nem is én fogom szervezni. Szívesen tartanám veletek a kapcsolatot, mert azt gondolom, mindenki a barátom, akit itt megismertem. |
cblaci | 15337 | 2018. április 25. 22:41 |
Megcsináltam a középsztendert, azt hittem könnyű lesz, de nem volt az. Minden útban volt, egy pár estém ráment, pedig elsőre olyan egyszerű dolognak tűnt.
|
cblaci | 15336 | 2018. április 25. 22:30 | Válasz erre: 15331 |
Emlékszem, de ott le is álltál és durrogott is... azért mentem oda mert nem volt egyértelmű hogy motorozol vagy vadászol :-) Nem kell arra hűtődísz, remélem eldobtad a fenébe. |
cblaci | 15335 | 2018. április 25. 22:26 | Válasz erre: 15329 |
Azért amit Rick linkelt nem adnám oda, viszont a 2004 után gyártott már PGM FI-s, mint a nagy Hornet. Azon már elgondolkodnék, feltéve ha lenne olyan állapotú mint amilyen a Hornet.
|
fenyooldrider | 15333 | 2018. április 25. 21:22 | Válasz erre: 15331 |
Ez így van báttya", nem kellene elfelejteni, hogy az olajhűtést először a Párizs-Dakaron debütált, mégpedig egy Suzuki DR 600, később meg egy Suzuki DR-750 (BIG) képében, ami meg is nyerte azokat a versenyeket, a hűtése pedig a kor legkorszerűbbének számítottak, pedig pont azt csinálta mint a miénk, olajat szivattyúzott a dugattyú fenékre, onnan vonva el ezzel a hőt, ahol az keletkezett! Sőt az első Gixxer 750 85"-ben olajhűtésesként a vizes kollégák előtt megnyerte a kora szinte összes versenyét,a Man TT-is beleértve! Úgyhogy higgyétek el, ha ebben a vasban jó olaj van, megölhetetlen! |
fenyooldrider | 15332 | 2018. április 25. 21:03 | Válasz erre: 15317 |
Azt használom én is,(Motul 5100 10w50) mert ez észterbázisú! Ha egyszer lecseréled, akkor próbáld meg majd az olajat meggyújtani, mondjuk avar égetésnél! Meg fogsz lepődni, mert rohadtul nem akar meggyulladni,úgy viselkedik, mint mikor váltóolajat akarsz eltüzelni, nagyon nehéz meggyújtani!! Ebből is látszik, hogy tele van pumpálva olyan adalékokkal, amelyek égésgátló hatásúak, ezért sokkal magasabb a lobbanáspontja, mint az ásványi társaié! |
Billigpeter | 15331 | 2018. április 25. 21:00 | Válasz erre: 15321 |
Nem tudom, emlékszel-e még, egy kék túra után, a robogós fóka mögött 5 km/órával araszolva, ahol már a sportis kollégák az út szélén állva kulturáltan fújták a hűtővizet, akkor érkeztünk meg a csúcsra. odajöttél, kérdezted: hány fokos az olajad? Mondtam 160, picit már durrogott a kipufogóra, de simán jött felfelé. Az volt a válasz, ha ezt kibírta, ez bármit kibír. Ilyen a 10w40 gyári hűtéssel, dizájnos hűtőtakaróval. |
fenyooldrider | 15330 | 2018. április 25. 20:56 | Válasz erre: 15320 |
A 120 fokos olaj még teljesen benn van az üzemi tartományban, ezt még a vizes kollégák is simán tudják, egy példa erre, most vettem egy ventilátor kapcsoló vízgombát a kocsimba és ennek 120 fok a kapcsolási értéke, tehát még csak ekkor kezdi hűteni agresszívebben a vizet!
|
fenyooldrider | 15329 | 2018. április 25. 20:52 | Válasz erre: 15319 |
Jó választás volt a nagy hornet, kategóriákkal modernebb, mint a CB 1300,az kb az Inazumával van egy szinten műszakilag!
|
Billigpeter | 15328 | 2018. április 25. 20:47 | Válasz erre: 15323 |
Nekem van, bármikor megnézheted. Komolyan.
|