7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

kantorbalu 15533 2018. május 16. 19:01   Válasz erre: 15499
Akkor megállapodtunk valamiben? Ott a június-július fordulón?
    

kantorbalu 15532 2018. május 16. 18:57   Válasz erre: 15531
Majdnem a legjobb, majdnem a legszebb, de szeretjük, mert valami van benne, amitől... nem is tudom...
Talán az a legfontosabb, hogy nem racionális választás, hanem inkább érzelmi. Vagy nem is...?
    

cblaci 15531 2018. május 16. 16:15   Válasz erre: 15529
Ezt be, rendesen! :-)
Mindössze egyszer volt márkaszédelgés az első két CB Honda után, ami viszont azt bizonyítja, hogy egyetlen motor létezett csak ami csalfává tette a szívemet, az pedig nem más mint az Inazuma. Ezért óvjátok becsüljétek, mert igenis szép és jó motor az Inazuma, majdnem a legjobb...
    

fenyooldrider 15530 2018. május 16. 15:16   Válasz erre: 15528
Ez kényelmetlen?
Próbáld meg azt a 3-4 hektárt kézi kaszával, aztán megtudod mi a kényelmetlen:-)))!
    

fenyooldrider 15529 2018. május 16. 15:15   Válasz erre: 15527
:-) bizony-bizony Lacikám, ezt beszíttad tesa:-)))))
De ha visszaolvasol, minden szavam igaz és persze abban is biztos voltam, hogy ráharapsz a csalira :-)!
De azért remélem a konferenciára nem Kawás sapiban jössz,mert akkor sirathatnak a Hondások is, Te márkaszédelgő:-))))))))
    

jimy_L 15528 2018. május 16. 06:59   Válasz erre: 15524
Az a hátsógumi lassan cserés.
Egy kényelmes túrakormánnyal, és sportdobbal, egész jó lehet.
Habár nem túl optimális az üléspozíció, szerintem 5-6 hektár megtétele után a kormány rezgés is kellemetlen lehet. ;))
    

cblaci 15527 2018. május 16. 06:05   Válasz erre: 15524
Akkor én ezt bevettem kanyar nélkül...
"2003-as, kulturált járás, de az Inazuma marad stb..." én meg mindjárt a 600-as Hornetra asszociáltam, ami az egyik legszebb a Hornet családban, hegyesebb faridom de még analóg órák...
Rossi viszont nem tévedett ;-)
https://www.youtube.com/watch?v=3k19EM2pfM8
    

fenyooldrider 15526 2018. május 16. 04:45  
De,hogy szó ne érje a ház elejét, bemutatom nektek az elődjét, a Partner felirat senkit ne tévesszen meg, ez vérbeli Honda!
Sajnos mennie kellett a háztól,mert nem tudtam kihasználni a teljesítményét, sajnos csak 300m2 füvem van:-))))
    

fenyooldrider 15524 2018. május 16. 04:42   Válasz erre: 15522
Cblaci! Tudhatnád,hogy a vér nem válik vízzé, én mindig is szerettem a Hondákat, íme egy fotó az új vasról (csak nekem új, amúgy használt:-) szervizelés közben készült! Amúgy tényleg szépen dolgozik karbis létére és már kész a kuplungja is, így szépen veszi a sebességeket is!
    

Retekszisz 15523 2018. május 15. 22:51  
Sziasztok,
úgy döntöttem nagyobbra cserélném a 400as zümit, így ha tudtok valakit akit érdekelne, ne tartsátok magatokban.
Dióhéjban: Új vezérlés, felújított karbi, új gyertyasor, új michelim pilot power 2ct papucsok, és lánc.
    

cblaci 15522 2018. május 15. 21:10   Válasz erre: 15480
Na mi lesz azokkal a képekkel Fenyő? Hadd lássam azt a Hondát, amit egy antihondás vett :-)
    

cblaci 15520 2018. május 15. 21:05   Válasz erre: 15519
Sose tudtam megszokni azt a gumit ott... végül ezért adtam el a motort :D
    

hacse 15519 2018. május 15. 20:42   Válasz erre: 15507
Ez egy szégyenteljesen gyalázatos megoldás , de gyári és ellátja a feladatát .
    

kantorbalu 15518 2018. május 15. 20:37   Válasz erre: 15513
Végülis nem néztük meg...
    

cblaci 15517 2018. május 15. 12:22   Válasz erre: 15516
Gondolom függ a képek méretétől is, bár én ezekben a dolgokban nem vagyok professzionista.
    

inazuma400 15516 2018. május 15. 00:30   Válasz erre: 15513
De csak 4 képet engem nem?
    

jimy_L 15515 2018. május 14. 22:33   Válasz erre: 15513
Kösz! Azt hittem egyenként is belehet illeszteni.
Ja, egy haveromé volt, vett egy busát mert ezt "kinőtte". Azóta visszaraktam a gyári dobot, mert azzal jobban megy. Az első sárvédőt akarom még megoldani, de nem sürge.
    

robeeka 15514 2018. május 14. 21:51  
Sziasztok!
Innen volt valaki egy szép fekete 750essel a Dob utcában?
    

cblaci 15513 2018. május 14. 21:48   Válasz erre: 15511
Egy mappából több képet is ki tudsz jelölni, majd a "megnyitás"-ra kattintva beilleszti a "Fájlok kiválasztása" mezőbe.
Ez az R1 elejű fordított első telós GSX 750-es? Ha igen akkor a hirdetése kapcsán volt itt róla szó, talán még Balázs is megnézte, de ebbe nem vagyok biztos.
    

jimy_L 15511 2018. május 14. 12:30  
Mért csak egy képet enged!?
    

jimy_L 15510 2018. május 14. 12:25  
No, pár kép a géprű.
És az ominózus gumilemez.
    

jimy_L 15509 2018. május 14. 12:21   Válasz erre: 15508
Igen, azok.
Köszi!
    

cblaci 15508 2018. május 14. 09:08   Válasz erre: 15507
Gyári, az enyémen is megvolt, oldható műanyag bilincsek fogták.
    

jimy_L 15507 2018. május 14. 09:04  
Sziasztok!
Technikai kérdésem lenne.
A tank alatt van egy gumi lemez ami elől rátakar a hengerfejre a vezérműlánc vonalában. Pár videót megnéztem és sehol nem láttam ezt a gumit. Ez gyári, vagy barkácsolás?
    

fenyooldrider 15506 2018. május 14. 04:45   Válasz erre: 15499
Júni vége nekem is jó,bár mint tudjátok a melóm miatt bizonytalan az ottalvás! De ennek csak örülhettek, hisz nem horkolom ki a konyhába a kedves kollégákat:-))))!
    

inazuma400 15505 2018. május 13. 22:50   Válasz erre: 15497
Jó most "egy seggel" 6-700 km, értem én h tankolni kell, de az semmit nem jelent kb... Egy seggelt én úgy értelmezem h mondjuk tankolás, pisi kaki, kaja, azé úgyis húzós szerintem... Jó az nem egy segg az igazi, de elsiklottam felette, plussz azé az is Hard kategóriában szerintem....
    

cblaci 15504 2018. május 13. 21:27   Válasz erre: 15503
Annyit tudok esetleg tenni, ha nem az ország túlsó felén lesz, hogy 1-én vasárnap kora reggel hazaindulok, mert délre szeretném tiszteletemet tenni, az meg azért fontos mert az Anyámról van szó.
Ez nyilván önmérsékletet jelent alkoholfogyasztás terén előző este, de ez szerencsére nem okoz problémát.
Ja, az újdonsült Kawasakist nem lehet telefonon elérni, egy éve körül változott a telefonszáma, de aztán mégis maradt neki a régi, én meg már nem tudom melyik van meg... de az ami nekem van meg nem elérhető.
Lehet túl aktív a Vulcan, vagy nem tudom mi van vele hogy megint eltűnt... komolyan, ha nem lenne a testvérem (meg kétszer akkora mint én) ígérnék neki egy nyaklevest :-)
    

hacse 15503 2018. május 13. 21:00   Válasz erre: 15501
Hát majd alakítjuk, tologatjuk amennyire lehet. Mindenkit nagy szeretettel várunk , de azér' Hornetek, Kawasakik , meg egyéb nyalánkságok ide vagy oda , van pár "bútordarab" , akinek a jelenléte fontos lenne.
    

hacse 15502 2018. május 13. 20:43   Válasz erre: 15500
Nem is olyan hihetetlen .
    

cblaci 15501 2018. május 13. 20:37   Válasz erre: 15499
Kedves Csabi!
Örömmel vettem az ötletet az időponttal kapcsolatban, de sajnos nekem a július első napja biztos hogy foglalt. Így én ott és akkor (hol?) nem tudok megjelenni.
    

cblaci 15500 2018. május 13. 20:33   Válasz erre: 15498
Személyesen beszéltem ezzel kapcsolatban Takeo Fukui-val, aki elmondta, hogy elsősorban olyan precíz és igényes embereknek tervezték a Hornet 900-at akik képesek órákon át leömlőt polírozni. Na most ha mindenféle takaróelemekkel védenék a fent említett alkatrészt, akkor értelmetlen és unalmas lenne az ápolási folyamat. Így legalább mindig akad rajta egy-két ragadósabb bogár, némi mart aszfalt és különböző színű beazonosíthatatlan lerakódás... vagyis értelmet nyer a polírozás.
Egyébként hűtési jelentősége van a dolognak, bármennyire is hihetetlen.
    

hacse 15499 2018. május 13. 20:20  
Kedves Emberek !
Én személy szerint a Június 29 - Július 1 -ei hétvégét szeretném javasolni az idei konferencia megrendezésére. Eddig úgy látszik , hogy az megfelel nekem . Persze csak egy dolog , hogy nekem mi a jó, de pár visszajelzést írjatok , hogy kinek hogyan , és akkor ki lehetne már tenni a Túrákhoz !
    

hacse 15498 2018. május 13. 20:11   Válasz erre: 15497
Pedig azér' igazán nem érdemes megállni , ha már az Egy Felüléssel a Legnagyobb Távolságot Lemotorozó Embert akarod megformálni . Motoron minden megszárad..

Azt látom , hogy a Hornet 900 - ra is elég kurta első sárvédőt szereltek , talán még az Ináénál is rövidebb . A design oltárán feláldoznak mindent , ami hasznos lehet .
    

cblaci 15497 2018. május 13. 19:30   Válasz erre: 15496
Márpedig igaz, jó hát tudom egy tankkal nem megy 700km-t, de azt úgy oldom meg, hogy rajta maradok a motoron miközben tankolok, aztán valakivel beküldöm a pénzt a kasszához, mer' akko' eltudom mondani mennyire kemény vagyok. Sőt mivel mindig így tankolok bármekkorát tudok hazudni, ma pl. egy seggel 1678km motoroztam :-)
Tegnap csináltam egy fotót, mert elfelejtettem mekkora macsó vagyok és véletlenül megálltam vizelni...
    

inazuma400 15496 2018. május 13. 14:33   Válasz erre: 15495
Ja, nem :D aszittem igaz, hát tényleg vannak olyan betegek akik ennyit nyomnak le! :D nah akkor, az a helyzet h napi 250-350 kmtereket tettünk meg, és a 3dik nap már úgy indult h fájt a nemesebbik felem, utolsó nap hazafelé már álltam, ültem fent az utas helyén, már mindent csináltam....
    

hacse 15495 2018. május 13. 12:10   Válasz erre: 15493
Azt tudod , hogy a 6-700 az kamu ...?
    

inazuma400 15494 2018. május 13. 12:06   Válasz erre: 15492
Köszönöm! :) saját tervezés! :D
    

inazuma400 15493 2018. május 13. 12:05   Válasz erre: 15490
Azt hiszem h bátran kijelenthetem h a lombrágók csoportjába tartozom a 184 centimmel. Kényelmesebb lett igen, de a gyárival se voltam bajom, kivétel a tavalyi túrán, szóval azért csináltattam, jövő hónapban derül ki igazán h h sikerült... Ezek után én le se mérem írni h nekem milyen távolságokon gyűlt meg vele a bajom! :D a lényeg az h igazából a hátsó fertájam alatt a combomat vágta az ülés, és ezért kellett komfortositanom, mert hiába vagyok 184, nem vagyok egy zsíros alkat, 80 kg párosul a magasságomhoz és az is hastájékon összpontosul... Nem hallottam még de jó vicc XDDDDD
    

hacse 15492 2018. május 13. 11:40   Válasz erre: 15489
Mutatósra sikeredett . Ó, a jó öreg Textima ipari varróegység ...
    

hacse 15491 2018. május 13. 11:36   Válasz erre: 15480
Mi van veled Fenyő ? Identitás-zavar ? :o))
    

hacse 15490 2018. május 13. 11:35   Válasz erre: 15487
Szeva !
Én is a Ricsibontót szeretném először felhívni , most már egészen biztos vagyok benne , hogy mind a három alapja megegyezik . Ha szabadna érdeklődnöm te milyen magasságúra fejlődtél az évek során ? Kényelmesebb lett e az a nyereg , mint volt ? Itt a legtöbben már csináltattak és mindenki nagyon elégedetten nyilatkozott Andor munkáiról. Nekem kényelmes az eredeti is , de ahogy a csontjaim meg az izületeim korosodnak már 6-700km után pihenőt kell tartanom úgyhogy valami puhányabb cuccot kell faragtatnom. Ismeritek azt a viccet , hogy ; Nem jó ez a cotton gumi, középtájon behajlik meg legtöbbször a tövénél sem tartja... :o)) Kösz az infókat!
    

inazuma400 15489 2018. május 12. 23:13  
itt van pár kép, előtte és utána, ez is Andor keze munkája! :)
    

inazuma400 15487 2018. május 12. 23:07   Válasz erre: 15465
Szia hacse! én vagyok a te embered! :D énis most csináltattam ülést, és énse akartam a gyárit beáldozni, ezért vettem egyet ami 750esé, 10 papír volt, ricsibontót hívd fel, kell h legyen nekik, énis kb 1 hónapja vettem....
    

inazuma400 15483 2018. május 12. 22:01   Válasz erre: 15390
Értem, köszönöm! én az enyémbe azt használok már, faterébe 40es van még...
    

cblaci 15482 2018. május 12. 17:05   Válasz erre: 15480
Beszarás! Pont Te, aki azt mondta hogy majd megbánom, meg ilyenek... na erre még visszatérünk később, mert el vagyok most menve a hegyekbe, itt meg nagyon gyenge a térerő. Amúgy nagyon tud kanyarogni a Hornet, ma hajnalbam indultam de már itt a környéken is lenyomtunk egy 200km-es etapot a szerpentineken és egyáltalán nem vagyok fáradt. Sok szerencsét és egészséget a Darázshoz!
    

Rick 15481 2018. május 12. 16:27   Válasz erre: 15480
Teljesen igazad volt az olajban. Tényleg jobban bírja.
    

fenyooldrider 15480 2018. május 12. 15:14  
cblaci, márkatársak lettünk! Vettem egy Hondát én is, igaz kisebb mint a Tiéd és karbis (2003-as)csak még a kuplungját kell rendbe tenni, aztán minden ok! Már le is szervizeltem,olaj,gyertya, szűrők stb! Tényleg nagyon kulturált járású masinák ezek, de persze ezért az Inát nem fogom eladni! Majd teszek fel képeket!
    

hacse 15479 2018. május 12. 14:31   Válasz erre: 15478
Ráhibáztál , elveszett menet közben , aztán már csak amikor hazaértem , akkor vettem észre. Egy hangyányival kényelmetlenebb volt , meg mintha alacsonyabban is ültem volna , de arra gondoltam talán a nadrágom gyűrődhetett meg ... Na , viccet félretéve , át szeretném alakíttatni egy picit és az eredeti nagyon szép állapotban van sajnálnám szétcincálni . Tudom , hogy meg lehetne csinálni az ülés alapot már én is tettem ilyet , de jobban szeretném , ha csak kárpitos munka lenne vele . Köszönöm szépen az ajánlatot , ha nem jön össze másként , lehet , hogy megkereslek , szerintem legkorábban télen állnék neki. Minden jókat !
    

jimy_L 15478 2018. május 12. 12:53   Válasz erre: 15475
Hali!
Mi baja az ülésnek, elveszett?
Mert lehet egyszerűbb megcsinálni, ha lehet, mint keresgélni.
Kawákra sok ülést megreparáltunk, ez sem lehet nagy ördöngösség. Van ülésnek való bőröm, segítek megjavítani.
    

hacse 15477 2018. május 12. 10:54   Válasz erre: 15472
Köszönöm szépen előre is , meg ha már nem kell neked az a magasabb fajta kormány , akkor azt is hozd el nekem légy olyan kedves . De nem is feltétlenül kell leszerelned , mert én azt majd megoldom .. Köszönöm . :o)))
    

hacse 15476 2018. május 12. 10:50   Válasz erre: 15474
A felfogatás nem számít , majd hozzáalakítom a vázat , én az egyszerű megoldások híve vagyok . ;o))
    

hacse 15475 2018. május 12. 10:41   Válasz erre: 15473
Köszi a tippet !
    

cblaci 15474 2018. május 11. 12:48   Válasz erre: 15473
Nem egyforma a huzat gyárilag, emiatt nem biztos hogy felhozza mindkettőhöz ugyanazt, még akkor sem ha a felfogatásuk megegyezik.
    

jimy_L 15473 2018. május 11. 12:05   Válasz erre: 15465
Hali!
Alkatrész kompatibilitás, itt nézhető meg a legjobban. Ha az alkatrész számok stimmelnek akkor ok.
http://oem-parts.hu/hu/parts/suzuki/gsx750
    

Penge 15472 2018. május 10. 22:16   Válasz erre: 15467
Szia Csabi ! Persze, hogy viszem a pólót a találkozóra.
    

cblaci 15471 2018. május 10. 21:33   Válasz erre: 15469
Sanyi már több konferencián részt vett, ismer már minket és a viccet is érti.

Jó lenne ha összehoznánk idén is!
    

hacse 15470 2018. május 10. 20:09   Válasz erre: 15466
Kösz. Majd úgy keresgélek a bontókban.
    

hacse 15469 2018. május 10. 20:06   Válasz erre: 15468
Laci te mindent tudsz, igen arra a történetre hajazott az írás , csak nem akartam olyat leírni a végére . Még lehet így is necces ...
    

cblaci 15468 2018. május 10. 19:05   Válasz erre: 15467
Azt hittem úgy fejeződik be az iromány mint a nyuszis történetben, amikor elmegy a farkashoz létrát kérni :-)
    

hacse 15467 2018. május 10. 18:56   Válasz erre: 15460
Szia Sanyi !
Megvan még az ikszikszelles , inazumás pólód ? Ha úgy gondolod , hogy eladóvá vált , mint a "szeretett motorok" általában , akkor én részt vennék abban a tranzakcióban , ahol te lennél az eladó én meg a vevő. .......na jó hát ha nem , akkor nem .Tudom , hogy nem könnyű megválni egy ilyenféle ruhadarabtól , nem is azér' mondom , hogy add el nekem ,csak ha mégis arra jutnál ...oké na , elismerem , hogy lelkiismeretesebb , gondosabb gazdát is találhatsz nálam , de nem tudatosan pusztítottam el a sajátomat , leírtam az Egy Póló Története című fogalmazásomban hogyan történt a dolog... oké Sanyi , erre mondhatod , hogy nem arra van kitalálva a póló anyaga , hogy 300++ kilométeren keresztül csattogva lobogjon az emberen , de ettől még nem kellene megbélyegezni és elhatározni , hogy ennek az embernek (nekem..) még egy mosogatórongyot sem adnál a kezébe. Rendben van , az igaz , hogy ebben is motoroznék.. deee , majd nézegetem a szekrényben összehajtogatott cuccot . Nekem is csak egy életem van .. na , csak ezér' mondom Kedves Penge Úr , ha megfizetném ideadnád a szóban forgó ruhadarabot , ami rád úgyis bő , tehát NagY ! ... majd belehízol , persze persze, annak ellenére biztatod evvel magadat , hogy tisztában vagy vele; alkatilag és genetikailag nem vagy az a mackós fajta .
Na , akko' mégse lesz biznisz ? ..most már nem is tudom kell e nekem , ez a sok vita meg ellentmondás elvette a kedvemet az egésztől . Inkább legyen csak 1 inás pólóm , de én többet nem könyörgök ... ha esetleg elhoznád a konferenciára , akkor még rákérdeznék .. A sok ..na mindegy.. eladod, vagy sem ? :o))
    

cblaci 15466 2018. május 10. 18:42   Válasz erre: 15465
A 400-ast nem tudom, de a Tanárbá ülése emlékeim szerint volt az én motoromon, amikor Andor átszabta és a próba miatt elhozta.
    

hacse 15465 2018. május 10. 18:03   Válasz erre: 15464
Ez nagyjából fedi .. Laci a te tudásod szerint a zezerkettesnek a gyári ülése megegyezik a hétötvenesével , neaggyisten a 400 - aséval ?
Ha valamelyiktek tudja a helyes választ legyetek szívesek mondjátok meg nekem ! Kösz..
    

cblaci 15464 2018. május 10. 12:44   Válasz erre: 15461
Akkor egyelőre ezt írtam be a naptárba:
"június 15-17 Inazuma Konferencia, de nem biztos" :-)
    

cblaci 15463 2018. május 10. 12:39   Válasz erre: 15460
Örülök hogy még olvasod a fórumot Sanyi! ;-)
    

jimy_L 15462 2018. május 10. 12:26   Válasz erre: 15457
Sziasztok!
Júni. 22-24 nekem nem jó.
A többi ok.
    

hacse 15461 2018. május 10. 11:12   Válasz erre: 15460
Az jó , mer' nekem meg nem annyira . Annak ellenére , hogy én dobtam fel ezt a dátumot az elmúlt órákban hirtelen "kinőtt a földből" több program is azokra a napokra. :o(
Mindegy majd alakul ..
    

Penge 15460 2018. május 10. 10:58   Válasz erre: 15458
A június 15-17-e nekem oké .
    

hacse 15459 2018. május 10. 07:35   Válasz erre: 15451
A háttér az a V-Strom , az "előtér" meg a Géesix ezekéccá ' ..
    

hacse 15458 2018. május 10. 07:27   Válasz erre: 15455
Ez úgy szokott lenni az utóbbi időkben , hogy 3 nap , péntek - szombat - vasárnap zajlik a konferencia . Szerintem , a tapasztalatok alapján érdemes kitűzni egy dátumot , hogy legyen valami fix pont , mert ha az nincs és mindenki megmondja , hogy neki melyik hétvége a jó akkor nem tudunk elindulni a szervezéssel. Természetesen szükséges némi rugalmasság . Két napos is lehet , eddig is sokan csak szombaton tudtak érkezni . A helyszínt illetően lehet ötletelni . Június 15 - 17 -hez mit szóltok ?
    

kantorbalu 15457 2018. május 9. 21:04   Válasz erre: 15455
Ha már így-meg úgy, elkezdem. Nem tudom öreg vagyok-e? Aztán kimegyek megnézem, mi áll a motor tárolóban...
Nos... az van ráírva: Suzuki GSX 1200.
Az az Ina-micsoda nincs rájapingálva, de bízom benne, ez az!Tehát csak hogy valaki feldobja a labdát, elkezdem.
A szombatok:
Május 26
Június 23
Június 30
A vasárnapok:
Június 3
Június 10
Június 17
Július 1
Július 8
Július 15
Aztán ha gondoljátok, lehet írogatni a dátumokat.
    

jimy_L 15456 2018. május 9. 12:18   Válasz erre: 15455
Ezt most nem veszem magamra.

A régi kawás csapattal csináljuk azt, hogy évente egyszer túra valamelyik hármashatárunkhoz.
Alvás campingben, vendégházban, stb...

Mennyünk suzukival, a kawások nélkül.
    

cblaci 15455 2018. május 8. 22:42   Válasz erre: 15453
Na akkor aki öreg és Inazumája van, már kezdheti is a szervezést! :-)
    

cblaci 15454 2018. május 8. 22:40   Válasz erre: 15449
Lehet ez egy WC is valamelyik benzinkútnál, az a háttér pedig igen is lehet fontos és tud óriási örömöket okozni, feltéve ha időben eléred...
Történt úgy 10 évvel ezelőtt, egy kiadós bryndzové halusky elfogyasztása után, úton a Magas-Tátráról hazafelé, amikor is szépreményű Cébé László egy ilyen műanyag ajtót feltépve az utolsó pillanatban fosott tiltáson az erre kialakított helyre... talán a tizedmásodpercet is kiszámolva még éppen időben... nagyjából ugyan ilyen hányaveti módon hátrahagyva a motorját.
Akkor ez nem volt vicces.
    

Rick 15453 2018. május 8. 17:27   Válasz erre: 15452
A "helyszínről" eszembe jutott valami: Az Öregek kezdhetnék kitalálni, hogy hol találkozunk és melyik hétvégén.
    

kantorbalu 15452 2018. május 8. 11:02   Válasz erre: 15451
Hát nem vettétek észre! Minden a poroltó piktogrammra van felépítve. A három vörös-bordó árnyalat, mint kompozíció! A doboz jelentőségteljesen nyitva, a képen nem szereplő, de sejthető humánum lelki ábrázolása. Nyitva a Világra...!
Tökéletes!
Meddig kutathatták a legmegfelelőbb helyszínt?!!! De meglett!
    

KTib962 15451 2018. május 8. 07:35   Válasz erre: 15449
Jól passzol a korlát a rácsos ablakhoz. Jól megcsípted a pillanatot! :-)
    

fenyooldrider 15450 2018. május 8. 04:49   Válasz erre: 15448
A háttér miatt így kell :-)
    

hacse 15449 2018. május 7. 20:14  
Ezt is csupán csak a háttér miatt ...
    

cblaci 15448 2018. május 6. 19:08   Válasz erre: 15447
Érdekes módon én alig fotózok, vissza kellene már szokni rá, de az az igazság, hogy elvagyok még mindig varázsolva... pedig közben gyűlnek a km-ek.
Ma talán négyet ha csináltam, de egyet azért mutatok belőlük, kimondottan a háttér miatt :-)
    

fenyooldrider 15447 2018. május 6. 18:13  
Persze azért gurultunk is egy kicsit:
    

fenyooldrider 15446 2018. május 6. 18:11  
Akinek van rá affinitása, néhány gyönyörűség:
    

fenyooldrider 15445 2018. május 6. 18:08  
Kis érdekességet nézegettünk ma Balatonfüreden, full karbon (még a váz is, a világon egyetlenként) BMW 1000RR HP4 versenygépjármű:
    

cblaci 15444 2018. május 4. 22:33  
Ez pedig a 9 éves történet, szintén Nagykörűn az Inazumával:
https://www.sportmotor.hu/album/WPLsP2vjab6
    

cblaci 15443 2018. május 4. 22:29   Válasz erre: 15441
Tényleg nagyon szép vidék, Vasárnap lehet én is csapok arrafelé egy kört.
A múlthéten az egyik régi kedvenc helyemet látogattuk meg, az ország cseresznyéskertjét, Nagykörűt. Az Abádszalók-Kisköre-Tiszasüly-Nagykörű útvonal érdekessége, hogy egészen végig a gát betoncsíkján vezet, szép természetközeli és vadregényes Tisza menti útvonal, vagyis csak volt, sajnos szó szerint csak volt...
Először 9 éve fedeztem fel és motoroztam rajta végig az Inazumával, amit majdnem minden évben megismételtem. Néhány éve, amikor még éltek bennem a csapatépítési törekvések, egy népesebb csapattal (előzetesen gáthasználati engedélyt kértem) motoroztunk végig. Akkor még úgy szóltak a szabályok, hogy az egy nyomon haladó járművek engedély nélkül igénybe vehetik a gátat, kivétel ez alól a sportcélú jármű (Quad, krosszmotor...stb), illetve 5 fő felett bejelentési kötelezettség volt. Ma már csak egy behajtani tilos tábla van semmi egyéb kiegészítés, továbbá a kiskörei üzemi vízmű átjáróján (jelzőlámpás átjáró a vízlépcsőn) a bakterfülkében az átkeléshez jegyet kell váltani... Vagyis Abádszalóknál felmész a gátra (amit elvileg a tábla tilt de ha nem változott a szabály azóta, akkor motorkerékpárra ez nem vonatkozik) és egészen a vízlépcsőig elmehetsz, útközben persze videokamerák is vannak, ráadásul a vízműnél meg senki nem volt a bódéban hogy jegyet vegyek, ha egyáltalán kell motorra... így aztán folyamatosan azt éreztem hogy tilosban járok, ráadásul annyi biciklis volt ott, hogy nem győztem figyelni rájuk. Legközelebb csak a vízlépcső túlsó oldalán, szintén a gáton, volt egy kis meghitt magány, Kiskörétől egészen Tiszasülyig. Régebben szinte emberrel se találkoztam a vízlépcső környékén, nyugisan megálltam fényképezni, nem volt zsivaj, egészen közel jöttek a sirályok, volt olyan hogy a vadgalambokat két méterről fotóztam le... na ez a feeling most teljesen meg van ölve! Nagykörű még csendes volt, ha ott jársz ajánlom a Halász éttermet és érdemes tájékozódni az információs táblánál is, ami alapján sok érdekeset találhatsz a kis ökofaluról. Fegyvernek felé folytattuk az utat, komppal keltünk át a Tiszán, nagyon szép ott a Tisza part mindkét oldala, jut eszembe néhány éve épült meg a szabad strand is.

Mindeközben a Honda olyan volt amiről eddig csak álmodtam... de azt nem ezen a fórumon fogom elmesélni :-)
    

kantorbalu 15442 2018. május 4. 21:15   Válasz erre: 15435
Bocs... megint offolok:
Kipróbáltam a Versyst a “hegyekben”. Na... nem rossz a kutyafáját! Ki van az
találva! Csak ne nézne ki úgy, mint a 8. utas
    

kantorbalu 15441 2018. május 4. 21:07   Válasz erre: 15435
Inkább küldök még pár képet.
A Sajó völgye mesés! Nem is tudtam. Kezdem érteni, ez az egész motorozás mire is való...
    

kantorbalu 15440 2018. május 4. 21:04   Válasz erre: 15436
Csak egy adalék:
Ismerek egy ugyanilyen 200D-amiben bizonyítottan 2.000.000 km van. Bocs, hogy offoltam a fórumon!
    

kantorbalu 15439 2018. május 4. 21:02   Válasz erre: 15436
Optimális élettartam?
Nekem a W124 200D Merdzsómban (gyanítom) 1.000.000+ km van. Ez nem vicc...! Akkor ez már nem optimális?
    

kantorbalu 15438 2018. május 4. 20:57   Válasz erre: 15435
Azért ez 400+ kilométer volt...! Elsőre nem is rossz! Mátra-Bükk-Sajó völgye, aztán haza. “Beszélhetünk róla, de ülni még nem tudok!”
Íme pár kép.
Kékestető
Motoros emlékmű
A két gép és szerény személyem
    

fenyooldrider 15437 2018. május 4. 15:25  
Ja és még egy szösszenet, ezért is írtam lentebb, hogy észterbázisú olajat használok az Inába is,mert annak viszont 2 év a csereperiódusa, magyarán kevésbé öregszik és tovább tartja a gyári paramétereit mint az ásványi!
    

fenyooldrider 15436 2018. május 4. 15:22   Válasz erre: 15428
Arra a 'rulettkerék" cikkre én is emlékszem, igazából ott nem a km túlfutás volt a sok (15 előírás helyett 16ekm) hanem inkább az időintervallum, ami a jelen esetben ásványi olajnál max egy év, de a német gazdája már 3 éve cseréltette le, kifutotta a kilométerét, de aztán nem használta tovább, tehát nem a 3 év alatt ment bele ez a km a már csökkent minőségű olajjal, hanem az előírásos időn belül, csak aki megvette az hozta haza lábon Németországból, ezért fosott a régi olajtól:-)
Amúgy szerintem is bőven túl vannak méretezve az olajak, de ennek ellenére a kocsimból az előírt 30.000 helyett 10-12 ezrenként kidobálom még így is, nem hiszek a gyári marketing fogásoknak,nincs pénzem kocsit cserélgetni 150 ezrenként, ami a gyár szerint az optimális élettartama egy járgánynak!
    

cblaci 15435 2018. május 4. 06:07   Válasz erre: 15432
Néhány fotót kérünk, úgyis régen voltak már itt kirándulásos képek
    

cblaci 15434 2018. május 4. 06:05   Válasz erre: 15429
Ja hogy úgy hívják? Ezt meg én nem tudtam :-)
    

cblaci 15433 2018. május 4. 06:04   Válasz erre: 15427
A Volvo az jó, a "vérkép" is azt mutatja, a szívatót told vissza egy kicsit hamarabb aztán az üzemanyag tartalommal se lesz baj ;-)
Viccet félre, érdekes téma ez, kíváncsi leszek az 1,2-es Inazuma olaja milyen eredményt mutat majd, vajon ott mennyi tartaléka marad az olajnak 6 ezer km lefutása után..?
    

kantorbalu 15432 2018. május 3. 23:56  
Holnap szabadnap: Mátra-Bükk adventure egy dörzshajtású kollégával! Inazuma vs. Versys...
    

kantorbalu 15431 2018. május 3. 23:53   Válasz erre: 15428
Peti, nem vagy semmi!!!
Ebből is látszik, hogy Te a hivatásodból adódóan is olaj felhasználó vagy. Én meg ott is dörzshajtással működöm. ;-)))
    

kantorbalu 15430 2018. május 3. 23:51   Válasz erre: 15424
Neked is köszönöm!!!
    

kantorbalu 15429 2018. május 3. 23:50   Válasz erre: 15423
Nagyon köszönöm a bennem lakozó mazsola nevében! Tanklock lesz ebből...
    

Kovacspeter 15428 2018. május 3. 21:15  
Az még érdekes hogy a diszpergencia mindkettőnél 97. (Az új olajnál 100) A dízel Audi 3000 km-rel ment többet a gyárilag előírt olajcserénél, az enyém csak 200 km-t. Szóval normál használatnál olajcserekor még jelentős tartalékai vannak az olajnak. Ami általában a problémát okozza, azok a különböző szennyeződések.
Az Inazumánál is félre van téve a vizsgálati anyag. A jó múltkorában minden lett mérve az Inán Tanár Úr által. Most jön az olajlabor:-)
Egyébként aki szeretne ilyet az szóljon, segítek.
    

Kovacspeter 15427 2018. május 3. 21:07  
Egyik saját gépemen is elvégeztettem ezt, mert jelentős a futása, 400 ezer km volt akkor (azóta 415) a kopási adatokra voltam kifejezetten kíváncsi. Az olajmérnök tájékoztatása szerint a benzintartalom a éppen csak beleesett a határértékbe, azt mondta hogy ekkora mennyiség egy 30 km autópálya szakasz után kimegy az olajból. Azt is mondta hogy 5 benzinesből legalább 4-nél van legalább ennyi, vagy több ü.a. az olajban. A kopási értékek viszont világbajnokok lettek, azt mondta hogy ilyen értékeket gyakorlatilag új motoroknál lehet mérni. Pl a Fe tartalom olyan 60-80 körül általában megvan, ennél 5.
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22125
5 621 Eddigi túrák
14 221 826 km
34071 Eddigi túra-résztvevők