kantorbalu | 15533 | 2018. május 16. 19:01 | Válasz erre: 15499 |
Akkor megállapodtunk valamiben? Ott a június-július fordulón?
|
kantorbalu | 15532 | 2018. május 16. 18:57 | Válasz erre: 15531 |
Majdnem a legjobb, majdnem a legszebb, de szeretjük, mert valami van benne, amitől... nem is tudom... Talán az a legfontosabb, hogy nem racionális választás, hanem inkább érzelmi. Vagy nem is...? |
cblaci | 15531 | 2018. május 16. 16:15 | Válasz erre: 15529 |
Ezt be, rendesen! :-) Mindössze egyszer volt márkaszédelgés az első két CB Honda után, ami viszont azt bizonyítja, hogy egyetlen motor létezett csak ami csalfává tette a szívemet, az pedig nem más mint az Inazuma. Ezért óvjátok becsüljétek, mert igenis szép és jó motor az Inazuma, majdnem a legjobb... |
fenyooldrider | 15530 | 2018. május 16. 15:16 | Válasz erre: 15528 |
Ez kényelmetlen? Próbáld meg azt a 3-4 hektárt kézi kaszával, aztán megtudod mi a kényelmetlen:-)))! |
fenyooldrider | 15529 | 2018. május 16. 15:15 | Válasz erre: 15527 |
:-) bizony-bizony Lacikám, ezt beszíttad tesa:-))))) De ha visszaolvasol, minden szavam igaz és persze abban is biztos voltam, hogy ráharapsz a csalira :-)! De azért remélem a konferenciára nem Kawás sapiban jössz,mert akkor sirathatnak a Hondások is, Te márkaszédelgő:-)))))))) |
jimy_L | 15528 | 2018. május 16. 06:59 | Válasz erre: 15524 |
Az a hátsógumi lassan cserés. Egy kényelmes túrakormánnyal, és sportdobbal, egész jó lehet. Habár nem túl optimális az üléspozíció, szerintem 5-6 hektár megtétele után a kormány rezgés is kellemetlen lehet. ;)) |
cblaci | 15527 | 2018. május 16. 06:05 | Válasz erre: 15524 |
Akkor én ezt bevettem kanyar nélkül... "2003-as, kulturált járás, de az Inazuma marad stb..." én meg mindjárt a 600-as Hornetra asszociáltam, ami az egyik legszebb a Hornet családban, hegyesebb faridom de még analóg órák... Rossi viszont nem tévedett ;-) https://www.youtube.com/watch?v=3k19EM2pfM8 |
fenyooldrider | 15526 | 2018. május 16. 04:45 |
fenyooldrider | 15524 | 2018. május 16. 04:42 | Válasz erre: 15522 |
Retekszisz | 15523 | 2018. május 15. 22:51 |
Sziasztok, úgy döntöttem nagyobbra cserélném a 400as zümit, így ha tudtok valakit akit érdekelne, ne tartsátok magatokban. Dióhéjban: Új vezérlés, felújított karbi, új gyertyasor, új michelim pilot power 2ct papucsok, és lánc. |
cblaci | 15522 | 2018. május 15. 21:10 | Válasz erre: 15480 |
Na mi lesz azokkal a képekkel Fenyő? Hadd lássam azt a Hondát, amit egy antihondás vett :-)
|
cblaci | 15520 | 2018. május 15. 21:05 | Válasz erre: 15519 |
Sose tudtam megszokni azt a gumit ott... végül ezért adtam el a motort :D
|
hacse | 15519 | 2018. május 15. 20:42 | Válasz erre: 15507 |
Ez egy szégyenteljesen gyalázatos megoldás , de gyári és ellátja a feladatát .
|
cblaci | 15517 | 2018. május 15. 12:22 | Válasz erre: 15516 |
Gondolom függ a képek méretétől is, bár én ezekben a dolgokban nem vagyok professzionista.
|
jimy_L | 15515 | 2018. május 14. 22:33 | Válasz erre: 15513 |
Kösz! Azt hittem egyenként is belehet illeszteni. Ja, egy haveromé volt, vett egy busát mert ezt "kinőtte". Azóta visszaraktam a gyári dobot, mert azzal jobban megy. Az első sárvédőt akarom még megoldani, de nem sürge. |
robeeka | 15514 | 2018. május 14. 21:51 |
Sziasztok! Innen volt valaki egy szép fekete 750essel a Dob utcában? |
cblaci | 15513 | 2018. május 14. 21:48 | Válasz erre: 15511 |
Egy mappából több képet is ki tudsz jelölni, majd a "megnyitás"-ra kattintva beilleszti a "Fájlok kiválasztása" mezőbe. Ez az R1 elejű fordított első telós GSX 750-es? Ha igen akkor a hirdetése kapcsán volt itt róla szó, talán még Balázs is megnézte, de ebbe nem vagyok biztos. |
cblaci | 15508 | 2018. május 14. 09:08 | Válasz erre: 15507 |
Gyári, az enyémen is megvolt, oldható műanyag bilincsek fogták.
|
jimy_L | 15507 | 2018. május 14. 09:04 |
Sziasztok! Technikai kérdésem lenne. A tank alatt van egy gumi lemez ami elől rátakar a hengerfejre a vezérműlánc vonalában. Pár videót megnéztem és sehol nem láttam ezt a gumit. Ez gyári, vagy barkácsolás? |
fenyooldrider | 15506 | 2018. május 14. 04:45 | Válasz erre: 15499 |
Júni vége nekem is jó,bár mint tudjátok a melóm miatt bizonytalan az ottalvás! De ennek csak örülhettek, hisz nem horkolom ki a konyhába a kedves kollégákat:-))))!
|
inazuma400 | 15505 | 2018. május 13. 22:50 | Válasz erre: 15497 |
Jó most "egy seggel" 6-700 km, értem én h tankolni kell, de az semmit nem jelent kb... Egy seggelt én úgy értelmezem h mondjuk tankolás, pisi kaki, kaja, azé úgyis húzós szerintem... Jó az nem egy segg az igazi, de elsiklottam felette, plussz azé az is Hard kategóriában szerintem....
|
cblaci | 15504 | 2018. május 13. 21:27 | Válasz erre: 15503 |
Annyit tudok esetleg tenni, ha nem az ország túlsó felén lesz, hogy 1-én vasárnap kora reggel hazaindulok, mert délre szeretném tiszteletemet tenni, az meg azért fontos mert az Anyámról van szó. Ez nyilván önmérsékletet jelent alkoholfogyasztás terén előző este, de ez szerencsére nem okoz problémát. Ja, az újdonsült Kawasakist nem lehet telefonon elérni, egy éve körül változott a telefonszáma, de aztán mégis maradt neki a régi, én meg már nem tudom melyik van meg... de az ami nekem van meg nem elérhető. Lehet túl aktív a Vulcan, vagy nem tudom mi van vele hogy megint eltűnt... komolyan, ha nem lenne a testvérem (meg kétszer akkora mint én) ígérnék neki egy nyaklevest :-) |
hacse | 15503 | 2018. május 13. 21:00 | Válasz erre: 15501 |
Hát majd alakítjuk, tologatjuk amennyire lehet. Mindenkit nagy szeretettel várunk , de azér' Hornetek, Kawasakik , meg egyéb nyalánkságok ide vagy oda , van pár "bútordarab" , akinek a jelenléte fontos lenne.
|
cblaci | 15501 | 2018. május 13. 20:37 | Válasz erre: 15499 |
Kedves Csabi! Örömmel vettem az ötletet az időponttal kapcsolatban, de sajnos nekem a július első napja biztos hogy foglalt. Így én ott és akkor (hol?) nem tudok megjelenni. |
cblaci | 15500 | 2018. május 13. 20:33 | Válasz erre: 15498 |
Személyesen beszéltem ezzel kapcsolatban Takeo Fukui-val, aki elmondta, hogy elsősorban olyan precíz és igényes embereknek tervezték a Hornet 900-at akik képesek órákon át leömlőt polírozni. Na most ha mindenféle takaróelemekkel védenék a fent említett alkatrészt, akkor értelmetlen és unalmas lenne az ápolási folyamat. Így legalább mindig akad rajta egy-két ragadósabb bogár, némi mart aszfalt és különböző színű beazonosíthatatlan lerakódás... vagyis értelmet nyer a polírozás. Egyébként hűtési jelentősége van a dolognak, bármennyire is hihetetlen. |
hacse | 15499 | 2018. május 13. 20:20 |
Kedves Emberek ! Én személy szerint a Június 29 - Július 1 -ei hétvégét szeretném javasolni az idei konferencia megrendezésére. Eddig úgy látszik , hogy az megfelel nekem . Persze csak egy dolog , hogy nekem mi a jó, de pár visszajelzést írjatok , hogy kinek hogyan , és akkor ki lehetne már tenni a Túrákhoz ! |
hacse | 15498 | 2018. május 13. 20:11 | Válasz erre: 15497 |
Pedig azér' igazán nem érdemes megállni , ha már az Egy Felüléssel a Legnagyobb Távolságot Lemotorozó Embert akarod megformálni . Motoron minden megszárad.. Azt látom , hogy a Hornet 900 - ra is elég kurta első sárvédőt szereltek , talán még az Ináénál is rövidebb . A design oltárán feláldoznak mindent , ami hasznos lehet . |
cblaci | 15497 | 2018. május 13. 19:30 | Válasz erre: 15496 |
inazuma400 | 15496 | 2018. május 13. 14:33 | Válasz erre: 15495 |
Ja, nem :D aszittem igaz, hát tényleg vannak olyan betegek akik ennyit nyomnak le! :D nah akkor, az a helyzet h napi 250-350 kmtereket tettünk meg, és a 3dik nap már úgy indult h fájt a nemesebbik felem, utolsó nap hazafelé már álltam, ültem fent az utas helyén, már mindent csináltam....
|
inazuma400 | 15493 | 2018. május 13. 12:05 | Válasz erre: 15490 |
Azt hiszem h bátran kijelenthetem h a lombrágók csoportjába tartozom a 184 centimmel. Kényelmesebb lett igen, de a gyárival se voltam bajom, kivétel a tavalyi túrán, szóval azért csináltattam, jövő hónapban derül ki igazán h h sikerült... Ezek után én le se mérem írni h nekem milyen távolságokon gyűlt meg vele a bajom! :D a lényeg az h igazából a hátsó fertájam alatt a combomat vágta az ülés, és ezért kellett komfortositanom, mert hiába vagyok 184, nem vagyok egy zsíros alkat, 80 kg párosul a magasságomhoz és az is hastájékon összpontosul... Nem hallottam még de jó vicc XDDDDD
|
hacse | 15492 | 2018. május 13. 11:40 | Válasz erre: 15489 |
Mutatósra sikeredett . Ó, a jó öreg Textima ipari varróegység ...
|
hacse | 15490 | 2018. május 13. 11:35 | Válasz erre: 15487 |
Szeva ! Én is a Ricsibontót szeretném először felhívni , most már egészen biztos vagyok benne , hogy mind a három alapja megegyezik . Ha szabadna érdeklődnöm te milyen magasságúra fejlődtél az évek során ? Kényelmesebb lett e az a nyereg , mint volt ? Itt a legtöbben már csináltattak és mindenki nagyon elégedetten nyilatkozott Andor munkáiról. Nekem kényelmes az eredeti is , de ahogy a csontjaim meg az izületeim korosodnak már 6-700km után pihenőt kell tartanom úgyhogy valami puhányabb cuccot kell faragtatnom. Ismeritek azt a viccet , hogy ; Nem jó ez a cotton gumi, középtájon behajlik meg legtöbbször a tövénél sem tartja... :o)) Kösz az infókat! |
inazuma400 | 15489 | 2018. május 12. 23:13 |
itt van pár kép, előtte és utána, ez is Andor keze munkája! :)
![]() ![]() ![]() ![]() |
inazuma400 | 15487 | 2018. május 12. 23:07 | Válasz erre: 15465 |
Szia hacse! én vagyok a te embered! :D énis most csináltattam ülést, és énse akartam a gyárit beáldozni, ezért vettem egyet ami 750esé, 10 papír volt, ricsibontót hívd fel, kell h legyen nekik, énis kb 1 hónapja vettem....
|
inazuma400 | 15483 | 2018. május 12. 22:01 | Válasz erre: 15390 |
Értem, köszönöm! én az enyémbe azt használok már, faterébe 40es van még...
|
cblaci | 15482 | 2018. május 12. 17:05 | Válasz erre: 15480 |
Beszarás! Pont Te, aki azt mondta hogy majd megbánom, meg ilyenek... na erre még visszatérünk később, mert el vagyok most menve a hegyekbe, itt meg nagyon gyenge a térerő. Amúgy nagyon tud kanyarogni a Hornet, ma hajnalbam indultam de már itt a környéken is lenyomtunk egy 200km-es etapot a szerpentineken és egyáltalán nem vagyok fáradt. Sok szerencsét és egészséget a Darázshoz!
|
Rick | 15481 | 2018. május 12. 16:27 | Válasz erre: 15480 |
Teljesen igazad volt az olajban. Tényleg jobban bírja.
|
fenyooldrider | 15480 | 2018. május 12. 15:14 |
cblaci, márkatársak lettünk! Vettem egy Hondát én is, igaz kisebb mint a Tiéd és karbis (2003-as)csak még a kuplungját kell rendbe tenni, aztán minden ok! Már le is szervizeltem,olaj,gyertya, szűrők stb! Tényleg nagyon kulturált járású masinák ezek, de persze ezért az Inát nem fogom eladni! Majd teszek fel képeket!
|
hacse | 15479 | 2018. május 12. 14:31 | Válasz erre: 15478 |
Ráhibáztál , elveszett menet közben , aztán már csak amikor hazaértem , akkor vettem észre. Egy hangyányival kényelmetlenebb volt , meg mintha alacsonyabban is ültem volna , de arra gondoltam talán a nadrágom gyűrődhetett meg ... Na , viccet félretéve , át szeretném alakíttatni egy picit és az eredeti nagyon szép állapotban van sajnálnám szétcincálni . Tudom , hogy meg lehetne csinálni az ülés alapot már én is tettem ilyet , de jobban szeretném , ha csak kárpitos munka lenne vele . Köszönöm szépen az ajánlatot , ha nem jön össze másként , lehet , hogy megkereslek , szerintem legkorábban télen állnék neki. Minden jókat !
|
jimy_L | 15478 | 2018. május 12. 12:53 | Válasz erre: 15475 |
Hali! Mi baja az ülésnek, elveszett? Mert lehet egyszerűbb megcsinálni, ha lehet, mint keresgélni. Kawákra sok ülést megreparáltunk, ez sem lehet nagy ördöngösség. Van ülésnek való bőröm, segítek megjavítani. |
hacse | 15477 | 2018. május 12. 10:54 | Válasz erre: 15472 |
Köszönöm szépen előre is , meg ha már nem kell neked az a magasabb fajta kormány , akkor azt is hozd el nekem légy olyan kedves . De nem is feltétlenül kell leszerelned , mert én azt majd megoldom .. Köszönöm . :o)))
|
hacse | 15476 | 2018. május 12. 10:50 | Válasz erre: 15474 |
A felfogatás nem számít , majd hozzáalakítom a vázat , én az egyszerű megoldások híve vagyok . ;o))
|
cblaci | 15474 | 2018. május 11. 12:48 | Válasz erre: 15473 |
Nem egyforma a huzat gyárilag, emiatt nem biztos hogy felhozza mindkettőhöz ugyanazt, még akkor sem ha a felfogatásuk megegyezik.
|
jimy_L | 15473 | 2018. május 11. 12:05 | Válasz erre: 15465 |
Hali! Alkatrész kompatibilitás, itt nézhető meg a legjobban. Ha az alkatrész számok stimmelnek akkor ok. http://oem-parts.hu/hu/parts/suzuki/gsx750 |
Penge | 15472 | 2018. május 10. 22:16 | Válasz erre: 15467 |
Szia Csabi ! Persze, hogy viszem a pólót a találkozóra.
|
cblaci | 15471 | 2018. május 10. 21:33 | Válasz erre: 15469 |
Sanyi már több konferencián részt vett, ismer már minket és a viccet is érti. Jó lenne ha összehoznánk idén is! |
hacse | 15469 | 2018. május 10. 20:06 | Válasz erre: 15468 |
Laci te mindent tudsz, igen arra a történetre hajazott az írás , csak nem akartam olyat leírni a végére . Még lehet így is necces ...
|
cblaci | 15468 | 2018. május 10. 19:05 | Válasz erre: 15467 |
Azt hittem úgy fejeződik be az iromány mint a nyuszis történetben, amikor elmegy a farkashoz létrát kérni :-)
|
hacse | 15467 | 2018. május 10. 18:56 | Válasz erre: 15460 |
Szia Sanyi ! Megvan még az ikszikszelles , inazumás pólód ? Ha úgy gondolod , hogy eladóvá vált , mint a "szeretett motorok" általában , akkor én részt vennék abban a tranzakcióban , ahol te lennél az eladó én meg a vevő. .......na jó hát ha nem , akkor nem .Tudom , hogy nem könnyű megválni egy ilyenféle ruhadarabtól , nem is azér' mondom , hogy add el nekem ,csak ha mégis arra jutnál ...oké na , elismerem , hogy lelkiismeretesebb , gondosabb gazdát is találhatsz nálam , de nem tudatosan pusztítottam el a sajátomat , leírtam az Egy Póló Története című fogalmazásomban hogyan történt a dolog... oké Sanyi , erre mondhatod , hogy nem arra van kitalálva a póló anyaga , hogy 300++ kilométeren keresztül csattogva lobogjon az emberen , de ettől még nem kellene megbélyegezni és elhatározni , hogy ennek az embernek (nekem..) még egy mosogatórongyot sem adnál a kezébe. Rendben van , az igaz , hogy ebben is motoroznék.. deee , majd nézegetem a szekrényben összehajtogatott cuccot . Nekem is csak egy életem van .. na , csak ezér' mondom Kedves Penge Úr , ha megfizetném ideadnád a szóban forgó ruhadarabot , ami rád úgyis bő , tehát NagY ! ... majd belehízol , persze persze, annak ellenére biztatod evvel magadat , hogy tisztában vagy vele; alkatilag és genetikailag nem vagy az a mackós fajta . Na , akko' mégse lesz biznisz ? ..most már nem is tudom kell e nekem , ez a sok vita meg ellentmondás elvette a kedvemet az egésztől . Inkább legyen csak 1 inás pólóm , de én többet nem könyörgök ... ha esetleg elhoznád a konferenciára , akkor még rákérdeznék .. A sok ..na mindegy.. eladod, vagy sem ? :o)) |
cblaci | 15466 | 2018. május 10. 18:42 | Válasz erre: 15465 |
A 400-ast nem tudom, de a Tanárbá ülése emlékeim szerint volt az én motoromon, amikor Andor átszabta és a próba miatt elhozta.
|
hacse | 15465 | 2018. május 10. 18:03 | Válasz erre: 15464 |
Ez nagyjából fedi .. Laci a te tudásod szerint a zezerkettesnek a gyári ülése megegyezik a hétötvenesével , neaggyisten a 400 - aséval ? Ha valamelyiktek tudja a helyes választ legyetek szívesek mondjátok meg nekem ! Kösz.. |
cblaci | 15464 | 2018. május 10. 12:44 | Válasz erre: 15461 |
Akkor egyelőre ezt írtam be a naptárba: "június 15-17 Inazuma Konferencia, de nem biztos" :-) |
jimy_L | 15462 | 2018. május 10. 12:26 | Válasz erre: 15457 |
Sziasztok! Júni. 22-24 nekem nem jó. A többi ok. |
hacse | 15461 | 2018. május 10. 11:12 | Válasz erre: 15460 |
Az jó , mer' nekem meg nem annyira . Annak ellenére , hogy én dobtam fel ezt a dátumot az elmúlt órákban hirtelen "kinőtt a földből" több program is azokra a napokra. :o( Mindegy majd alakul .. |
hacse | 15459 | 2018. május 10. 07:35 | Válasz erre: 15451 |
A háttér az a V-Strom , az "előtér" meg a Géesix ezekéccá ' ..
|
hacse | 15458 | 2018. május 10. 07:27 | Válasz erre: 15455 |
Ez úgy szokott lenni az utóbbi időkben , hogy 3 nap , péntek - szombat - vasárnap zajlik a konferencia . Szerintem , a tapasztalatok alapján érdemes kitűzni egy dátumot , hogy legyen valami fix pont , mert ha az nincs és mindenki megmondja , hogy neki melyik hétvége a jó akkor nem tudunk elindulni a szervezéssel. Természetesen szükséges némi rugalmasság . Két napos is lehet , eddig is sokan csak szombaton tudtak érkezni . A helyszínt illetően lehet ötletelni . Június 15 - 17 -hez mit szóltok ?
|
kantorbalu | 15457 | 2018. május 9. 21:04 | Válasz erre: 15455 |
Ha már így-meg úgy, elkezdem. Nem tudom öreg vagyok-e? Aztán kimegyek megnézem, mi áll a motor tárolóban... Nos... az van ráírva: Suzuki GSX 1200. Az az Ina-micsoda nincs rájapingálva, de bízom benne, ez az!Tehát csak hogy valaki feldobja a labdát, elkezdem. A szombatok: Május 26 Június 23 Június 30 A vasárnapok: Június 3 Június 10 Június 17 Július 1 Július 8 Július 15 Aztán ha gondoljátok, lehet írogatni a dátumokat. |
jimy_L | 15456 | 2018. május 9. 12:18 | Válasz erre: 15455 |
Ezt most nem veszem magamra. A régi kawás csapattal csináljuk azt, hogy évente egyszer túra valamelyik hármashatárunkhoz. Alvás campingben, vendégházban, stb... Mennyünk suzukival, a kawások nélkül. |
cblaci | 15455 | 2018. május 8. 22:42 | Válasz erre: 15453 |
Na akkor aki öreg és Inazumája van, már kezdheti is a szervezést! :-)
|
cblaci | 15454 | 2018. május 8. 22:40 | Válasz erre: 15449 |
Lehet ez egy WC is valamelyik benzinkútnál, az a háttér pedig igen is lehet fontos és tud óriási örömöket okozni, feltéve ha időben eléred... Történt úgy 10 évvel ezelőtt, egy kiadós bryndzové halusky elfogyasztása után, úton a Magas-Tátráról hazafelé, amikor is szépreményű Cébé László egy ilyen műanyag ajtót feltépve az utolsó pillanatban fosott tiltáson az erre kialakított helyre... talán a tizedmásodpercet is kiszámolva még éppen időben... nagyjából ugyan ilyen hányaveti módon hátrahagyva a motorját. Akkor ez nem volt vicces. |
Rick | 15453 | 2018. május 8. 17:27 | Válasz erre: 15452 |
A "helyszínről" eszembe jutott valami: Az Öregek kezdhetnék kitalálni, hogy hol találkozunk és melyik hétvégén.
|
kantorbalu | 15452 | 2018. május 8. 11:02 | Válasz erre: 15451 |
Hát nem vettétek észre! Minden a poroltó piktogrammra van felépítve. A három vörös-bordó árnyalat, mint kompozíció! A doboz jelentőségteljesen nyitva, a képen nem szereplő, de sejthető humánum lelki ábrázolása. Nyitva a Világra...! Tökéletes! Meddig kutathatták a legmegfelelőbb helyszínt?!!! De meglett! |
KTib962 | 15451 | 2018. május 8. 07:35 | Válasz erre: 15449 |
Jól passzol a korlát a rácsos ablakhoz. Jól megcsípted a pillanatot! :-)
|
cblaci | 15448 | 2018. május 6. 19:08 | Válasz erre: 15447 |
fenyooldrider | 15445 | 2018. május 6. 18:08 |
Kis érdekességet nézegettünk ma Balatonfüreden, full karbon (még a váz is, a világon egyetlenként) BMW 1000RR HP4 versenygépjármű:
![]() ![]() ![]() |
cblaci | 15444 | 2018. május 4. 22:33 |
Ez pedig a 9 éves történet, szintén Nagykörűn az Inazumával: https://www.sportmotor.hu/album/WPLsP2vjab6 |
cblaci | 15443 | 2018. május 4. 22:29 | Válasz erre: 15441 |
kantorbalu | 15442 | 2018. május 4. 21:15 | Válasz erre: 15435 |
Bocs... megint offolok: Kipróbáltam a Versyst a “hegyekben”. Na... nem rossz a kutyafáját! Ki van az találva! Csak ne nézne ki úgy, mint a 8. utas |
kantorbalu | 15441 | 2018. május 4. 21:07 | Válasz erre: 15435 |
Inkább küldök még pár képet. A Sajó völgye mesés! Nem is tudtam. Kezdem érteni, ez az egész motorozás mire is való... ![]() ![]() ![]() |
kantorbalu | 15440 | 2018. május 4. 21:04 | Válasz erre: 15436 |
Csak egy adalék: Ismerek egy ugyanilyen 200D-amiben bizonyítottan 2.000.000 km van. Bocs, hogy offoltam a fórumon! |
kantorbalu | 15439 | 2018. május 4. 21:02 | Válasz erre: 15436 |
Optimális élettartam? Nekem a W124 200D Merdzsómban (gyanítom) 1.000.000+ km van. Ez nem vicc...! Akkor ez már nem optimális? |
kantorbalu | 15438 | 2018. május 4. 20:57 | Válasz erre: 15435 |
Azért ez 400+ kilométer volt...! Elsőre nem is rossz! Mátra-Bükk-Sajó völgye, aztán haza. “Beszélhetünk róla, de ülni még nem tudok!” Íme pár kép. Kékestető Motoros emlékmű A két gép és szerény személyem ![]() ![]() ![]() |
fenyooldrider | 15437 | 2018. május 4. 15:25 |
Ja és még egy szösszenet, ezért is írtam lentebb, hogy észterbázisú olajat használok az Inába is,mert annak viszont 2 év a csereperiódusa, magyarán kevésbé öregszik és tovább tartja a gyári paramétereit mint az ásványi!
|
fenyooldrider | 15436 | 2018. május 4. 15:22 | Válasz erre: 15428 |
Arra a 'rulettkerék" cikkre én is emlékszem, igazából ott nem a km túlfutás volt a sok (15 előírás helyett 16ekm) hanem inkább az időintervallum, ami a jelen esetben ásványi olajnál max egy év, de a német gazdája már 3 éve cseréltette le, kifutotta a kilométerét, de aztán nem használta tovább, tehát nem a 3 év alatt ment bele ez a km a már csökkent minőségű olajjal, hanem az előírásos időn belül, csak aki megvette az hozta haza lábon Németországból, ezért fosott a régi olajtól:-) Amúgy szerintem is bőven túl vannak méretezve az olajak, de ennek ellenére a kocsimból az előírt 30.000 helyett 10-12 ezrenként kidobálom még így is, nem hiszek a gyári marketing fogásoknak,nincs pénzem kocsit cserélgetni 150 ezrenként, ami a gyár szerint az optimális élettartama egy járgánynak! |
cblaci | 15435 | 2018. május 4. 06:07 | Válasz erre: 15432 |
Néhány fotót kérünk, úgyis régen voltak már itt kirándulásos képek
|
cblaci | 15433 | 2018. május 4. 06:04 | Válasz erre: 15427 |
A Volvo az jó, a "vérkép" is azt mutatja, a szívatót told vissza egy kicsit hamarabb aztán az üzemanyag tartalommal se lesz baj ;-) Viccet félre, érdekes téma ez, kíváncsi leszek az 1,2-es Inazuma olaja milyen eredményt mutat majd, vajon ott mennyi tartaléka marad az olajnak 6 ezer km lefutása után..? |
kantorbalu | 15432 | 2018. május 3. 23:56 |
Holnap szabadnap: Mátra-Bükk adventure egy dörzshajtású kollégával! Inazuma vs. Versys...
|
kantorbalu | 15431 | 2018. május 3. 23:53 | Válasz erre: 15428 |
Peti, nem vagy semmi!!! Ebből is látszik, hogy Te a hivatásodból adódóan is olaj felhasználó vagy. Én meg ott is dörzshajtással működöm. ;-))) |
kantorbalu | 15429 | 2018. május 3. 23:50 | Válasz erre: 15423 |
Nagyon köszönöm a bennem lakozó mazsola nevében! Tanklock lesz ebből...
|
Kovacspeter | 15428 | 2018. május 3. 21:15 |
Az még érdekes hogy a diszpergencia mindkettőnél 97. (Az új olajnál 100) A dízel Audi 3000 km-rel ment többet a gyárilag előírt olajcserénél, az enyém csak 200 km-t. Szóval normál használatnál olajcserekor még jelentős tartalékai vannak az olajnak. Ami általában a problémát okozza, azok a különböző szennyeződések. Az Inazumánál is félre van téve a vizsgálati anyag. A jó múltkorában minden lett mérve az Inán Tanár Úr által. Most jön az olajlabor:-) Egyébként aki szeretne ilyet az szóljon, segítek. |
Kovacspeter | 15427 | 2018. május 3. 21:07 |