26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

Kovacspeter 125 2011. február 14. 20:37   Válasz erre: 122
Aszongya:
    

Kovacspeter 124 2011. február 14. 20:34   Válasz erre: 122
MotoDetail, Biker-World-ös, sajnos csak az olajbetöltõ nyílásba becsavarható, haladós tempóban nem is nézem de direkt az ilyen esetekre vettem amikor sebesség nincs, kánikula meg van.
    

Kovacspeter 123 2011. február 14. 20:30   Válasz erre: 120
Vagy biciklivel;)
    

cblaci 122 2011. február 14. 20:30   Válasz erre: 121
Milyen olajhõfokmérõd van?
    

Kovacspeter 121 2011. február 14. 20:28   Válasz erre: 116
Megérte bizony, csak volt vagy harmincpár fok még az erdõben is, és a 15-20 km-es sebességnek köszönhetõen az olajhõmérséklet elkezdett belekúszni a piros tartományba, úgyhogy meg is kellett állni egyszer, de ez ilyen szép helyen amúgy is megtörtént volna.
    

cblaci 120 2011. február 14. 20:26   Válasz erre: 118
Majd egyszer végigmegyek ha jó idõ lesz, természetesen gyalog :-)
    

hacse 119 2011. február 14. 20:25   Válasz erre: 113
Az igaz.
    

Kovacspeter 118 2011. február 14. 20:23   Válasz erre: 116
Felvisz egészen a Hollóstetõi elágazáshoz, ott éri el a Felsõtárkány-Miskolc mûutat
    

Kovacspeter 117 2011. február 14. 20:17   Válasz erre: 105
Azt hiszem ez is a Hór-völgy.
    

cblaci 116 2011. február 14. 20:15   Válasz erre: 114
Szia!
Nem tiltotta a behajtást semmi és az egy autók által is járt út volt, látszottak a nyomok, lehet arrébb már tilalom volt de nem jutottunk el addig. A természetvédelmi területeken azért vigyázok. Hova vezet az az út? Érdemes volt végig menni?
    

Kovacspeter 115 2011. február 14. 20:14  
Szia Zöldi! Láncolajozó témában szeretnék kérdezni tõled mindenfélét. Emilben vagy telefonon meg tudlak keresni?
    

Kovacspeter 114 2011. február 14. 20:07   Válasz erre: 105
Üdv Laci! Ez az út azt hiszem Cserépfalu és Bükkzsérc között ágazik le és felmegy Hollóstetõre a Hór patak völgyében. Végigdúrtam, de akkor szárazabb volt a völgy, csodálatosan szép volt. Nem árt vigyázni, mert néha kamerát raknak fel a természetvédelmisek, amit a helyiek általában 'megsemmisítenek', de hallottam már 300 ezres csekkrõl ami kijött a rendszám alapján.
    

Kovacspeter 113 2011. február 14. 20:00   Válasz erre: 86
Szia Csabi! Nézd, abszolút kilométerfüggõ a dolog, én éves szinten átlagban 15000 km körül szoktam menni, néha többet is, tavaly sajnos kevesebb volt, ebben akadt jó néhány esõs km is, az 3 éves távlatban közel 50000km. Így már rá kell nézni.
    

cblaci 112 2011. február 14. 19:24   Válasz erre: 111
A másodlagos infónál méreteket is megad, az a segítségedre lehet. Amúgy annyira nem vészes az ára. Hondába cseréltem és ott nagyon bevált ez a csapágy típus.
http://www.biker-world.hu/egytermek.php?cikkszam=7361058&mennyiseg=99
    

zold1 111 2011. február 14. 19:10   Válasz erre: 102
Inazumába is jó a 32005 és 32006-os kúpgörgõs? MErt úgy csapágyboltból 4e ft, a gyári porvédõ meg 1800.
    

cblaci 110 2011. február 14. 18:56   Válasz erre: 108
Érdemes elmenni oda mert nagyon szép, de a patakot hagyd ki szerintem mert a fõútról is van bõven látnivaló.
    

Csaba250 109 2011. február 14. 18:50   Válasz erre: 107
Remélem vittél korcsolyát!
    

Csaba250 108 2011. február 14. 18:49   Válasz erre: 105
Na ezt pont jókor mutattad!
Lehet hogy hamarosan eljutok Miskolcra, akkor tuti, hogy felmegyek a Bükkbe.
    

desiderus 107 2011. február 14. 18:46   Válasz erre: 106
A tatai tónál fagyasztottam magam. Nem tudom ki fázott jobban, a tó jege tõlem, vagy én a jégtõl... :-)))
    

Csaba250 106 2011. február 14. 18:42   Válasz erre: 104
Szia Dezsõ!
Akkor az én kormány közeli golyóim mostanában nincsenek veszélyben.
Az MZ-és korszakban viszont azt sem tudtuk, hogy létezik kormány csapás, illetve csapágy.
Hétvégén remélem begurultál egy kicsit a Pilisbe?

    

cblaci 105 2011. február 14. 18:21   Válasz erre: 95
Egyszer Bükkzsérc közelében lementünk egy mészköves útra ami kilómétereken keresztül vezetett egy patak mellett. Tulajdonképpen egy túristaút volt ahol furamód voltak túristák is:-) hátam mögött a feleséggel szépen kerülgettem õket, szinte lépésben. Aztán az út elfogyott, vagy inkább egybemosódott a patakkal és vissza kellett fordulnunk, de elõtte kicsit fotózgattunk. A legszebb az volt amikor készültünk elindulni és a sluszkulcsra (rajta a dobozok kulcsaival) rácsuktam a csak kulcsal nyitható doboztetõt. Térerõ semmi, bár ha lett volna se tudom kit hívtam volna oda az Isten háta mögé. Nem volt más hátra mint feltörni a doboz zárját...és akkor értek utól a túristák akiket megelõztem korábban. Elõtte nem tudom mit gondolhattak rólam amikor megelõztem õket :-) de amikor látták, hogy a visszapillantó tükör szárával igyekszem feltörni a saját dobozomat... :-)))
    

desiderus 104 2011. február 14. 18:11   Válasz erre: 99
Csókolom a hölgynek, jónapot az Uraknak...
Csaba, legközelebb elmegyünk oda is...
A kormánnyak csapágy legnagyobb ellensége az egykerekezés, a stoppie-zás ( bár nem hiszem, hogy Andi bármelyiket hosszan mûvelte volna) valamint ezek a fasza magyarországi utak...
Andi, ha nem vagyok indriszkrét, mennyibe fájtak a csapágyak ?
    

Motogirl 103 2011. február 14. 17:45   Válasz erre: 99
Nagyon szép hely, Mi a Csapattal nagyon sok felé túrázgatunk és sok szép helyen megfordultunk már.Remélem ez idén is így lesz!Ámbár ilyen benzin árak mellett megfontolandóak a túrák, pláne a többnapos hosszabbak.
    

Motogirl 102 2011. február 14. 17:42   Válasz erre: 100
Az sem volt! De mindegy is,ma megjöttek az új csapágyak úgyhogy már csak be kell rakni õket.
    

cblaci 101 2011. február 14. 17:16   Válasz erre: 90
Köszi Gabi!
Valami hasonlóra gondoltam, természetesen a dõléshatárokat figyelembe véve, bár itt a "kanyarszegény" alföldön nem sûrûn karcol a lábtartó:-)A blokkvédõ helyét is úgy számolom ki, hogy a lábtartó határa (attól kicsit följebb) legyen a mérvadó.

A felfogatási pontok már tiszták, még azt kell kitalálnom, hogy mint védõelem is jól funkcionáljon természetesen nem az esztétikum rovására.



    

zold1 100 2011. február 14. 15:31   Válasz erre: 96
Jut eszembe, mégegy oka lehet, a nagynyomásúval mosás.
    

Csaba250 99 2011. február 14. 15:19   Válasz erre: 97
Remek!
Tényleg megérte felgurulni oda.
Még nem jártam ott, csak a közelében a Csókakõvárnál.
Egyszer majd Dezsõ Barátom biztos elvisz oda.
Gondolom a Mecseket is jól ismered?
    

zold1 98 2011. február 14. 15:02   Válasz erre: 96
Elég sokan....még kuplung sem kell hozzá. ;)
    

Motogirl 97 2011. február 14. 14:28   Válasz erre: 95
Igen! Vértesszentkereszten egy eldugott kolostorrom!Bent az erdõben.Kicsit rossz az út, köves és vízmosásos mindez hegymenetben de ha arra jár az ember mindenképpen érdemes megnézni! A Csapatból még a Goldival is feljött a srác.
http://oroszlany-majk.motogirl.fotoalbum.hu/
    

Motogirl 96 2011. február 14. 14:21   Válasz erre: 87
Ezekkel a motorokkal nem tudom hányan egy kerekeznek, de az biztos,hogy nem ez a fõ ok ha valamiért tönkre megy a csapágy!
    

Csaba250 95 2011. február 14. 14:19   Válasz erre: 80
És megérte végig baktatni a köves hegyi úton?
Volt ott valami?
(Szemet gyönyörködtetõ természeti tájra, látványosságra gondolok.)

    

Motogirl 94 2011. február 14. 14:18   Válasz erre: 85
Az enyémbe is többek között a víz jutott be, mert rozsdás is volt, plusz még a jó utak!:(
    

zold1 93 2011. február 14. 13:07   Válasz erre: 92
Nekem Fehling bukócsövem volt. 1 hétig, aztán leért kanyarban, így szélsebesen eladtam. Azóta LSL bukógomba van fent, dõlés ellen vizsgázottan véd, és végre kanyarodni is lehet.
    

sinyus 92 2011. február 14. 12:29  
Én ugyan blokkvédõ ráccsal vettem a mocit,nekem tetszik...És úgy gondolom,h ezen motoroknál nem kifejezetten azért kell a védõ,hogy kanyarba bedöntéskor védjen:) Vagy véletlenül a GIXER fórumba léptem be?
De mondjuk ha ELDÕL a motor,akkor még jól is jöhet.
A fogyasztásról annyi a tapasztalatom,h mikor megpakolva táskákkal,hátul a kedvesemmel csoportosan vonulunk 110-130 között,nyugodt gyorsításokkal 5 liter körül eszik.Mikor csak vasárnap délutáni "kávéfutam" van haverokkal,akkor mondjuk 6-7 liter.
Sztem nincs ezzel semmi baj
    

GABBE 91 2011. február 14. 11:37   Válasz erre: 90
Találtam is képet...talán látszik...
Ha nem akkor csinálok közelebbit.
    

GABBE 90 2011. február 14. 11:34   Válasz erre: 67
Laci ! Az enyémen egy másik típus van. Ha gondolod lefotózom - hátha abból is tudsz meríteni ötletet.
    

zold1 89 2011. február 14. 11:21   Válasz erre: 88
Akkor ez egyike marad az örök talányoknak. A Banditon 36-os BST SS karbi van, az Inazumán 32-es CVK...
    

hacse 88 2011. február 14. 11:00   Válasz erre: 87
Szeva zold1!
A Banditák 3-4 decivel kevesebbet zabbantanak, legalábbis a banditos ismerõseimé, ugyanannál a tempónál. Azokon Mikuni karbi van, az Inazumán Keihin. Legalábbis az 1200-ason.
    

zold1 87 2011. február 14. 10:55   Válasz erre: 62
Sziasztok!

Benéztem a társfórumból ;)(Bandit)
Én elõször 18e km után cseréltem a villaolajat, most 12e után, és érdemes, tisztességes mennyiségû kösz+spén jön ki belõle. A banditnak eggyel nagyobb a hátsó lánckereke, nekem 4.7-5.5 között fogyaszt országúton.
Amúgy a nyakcsapágy ezeken a gépeken többnyire az egykeréktõl megy tönkre a tapasztalatok szerint. Soknak 60-70 e után sincs baja, pedig sosem kenték.
    

hacse 86 2011. február 14. 10:53   Válasz erre: 85
Szia Peti! Meg ugye kilométer függõ is a dolog, meg hogy hol tárolod a gépet, meg milyen az a kenõzsír, meg ilyesmik.
Én azért nem szedem szét háromévente, már csak azért sem, mert nekem van egy 28 éves MZ-m - tudom , hogy teljesen más kategória teljesen más típusú csapágyazással, terheléssel - de azzal az MZ-vel fiatal koromban ügyességemet fitogtatva krosszpályán meg lépcsõkön motoroztam jónéhányszor, nem beszélve az erdei túráimról és még nem volt megbontva a kormánnyak rész, most 90000 km van benne. Azt is belátom, hogy fõ a biztonság, meg nagyobb a tempó , stb., de azt a motort 28000-ért vettem és ma kb. 80000-et ér.. talán. Nehogy má' 3 évente csapágyat pátyolgassak, akkor inkább felgyújtom a motort bármennyire szeretem is, meg azzal is tisztában vagyok, hogy ez brutális mondat volt.
    

Kovacspeter 85 2011. február 14. 10:36   Válasz erre: 79
Nem kell hozzá offroad szakasz hogy elfáradjon a kormánycsapágy, általában a legfõbb baj a kenõanyag hiánya, néha a víz is be tud jutni. Háromévente szétszedés, tisztítás, zsírozás, újra beállítás, oszt' gázt.
    

hacse 84 2011. február 14. 10:36  
Ja, meg még jótanácsként annyit, hogy én már 2-szer jártam úgy, hogy fekvõrendõrbácsin áthaladva koppant a leömlõ alja, szerencsére csak karc keletkezett rajta. Ez egyszer 2 személlyel való mocizásnál esett meg, másodszor...ugyancsak.
    

hacse 83 2011. február 14. 10:32  
Aggyonisten! A bedöntést nem nagyon tudod tulzásba vinni ennél a motorkerékpár típusnál, mert tapasztalataim szerint a lábtartók elég hamar mintát vesznek az aszfaltból.
    

Csaba250 82 2011. február 14. 10:22   Válasz erre: 80
Az enyémet nem kell dönteni, dõl az magától is.
Azért igyekszem nem elfelejteni, hogy nekem a blokk körül, nincs felszereleve semmiféle vascsõrendszer, de amint látom ez nem egyedi hiányosság errefelé.
Talán egyszér még valamikor jól jönne, de kitudja mikor?

    

Motogirl 80 2011. február 14. 09:56   Válasz erre: 79
Valószínûleg nem a 4 év alatt ment teljesen tönkre, amióta használom a gépet.Voltam már vele kényszerûségbõl köves úton hegymenetbe, de azt nem erre a típusra találták ki!
Azért nyugtass meg,hogy kanyarodás közben azért bedöntöd a mocit!:)
    

Csaba250 79 2011. február 14. 09:24   Válasz erre: 73
Jó reggelt kívánok!
Dezsõkém ne kamuzzatok már itten, ezekben a bringákban külsõleg ugyanolyan erõforrás van mint az enyémben, de annak ugyebár nem I betuvel kezdõdiok a neve.
(Belül persze nem vizsgáltam még)
A tank viszont jelentõsen eltér.
A szerényen nem elhallgatott menet tulajdonságokban szintén érzek hasonlóságot, az elképzelhetõ, hogy ezekkel gépekkel is kényelmesen lehet gurulni a német pályák legbelsõ sávjában a Bajor porsés pilóták zavarása nélkül.
(Itt feltételeztem, hogy az nem zavarja õket, ha egy sornégyes egyetlen kipufogójába bámulhat bele, amig az el nem tûnik az orra elõl.
Ez ugye idõben kifejezve nem több néhány másodpercnél.
Azért az engem is meglepett, hogy egyes motoros társaknak már sikerült ilyen gépeknek a kormány csapágyait is szétmorzsolni. Gondolom némi offroad szakaszos triálozás elég is volt hozzá.
Én az aszfalt szélére se nagyon merek kigurulni, de hát nyílván nem egyformák a vezetési hagyományok.

    

Motogirl 78 2011. február 13. 23:22  
Jóccakát Mindenkinek!
    

cblaci 77 2011. február 13. 22:33   Válasz erre: 76
Egy nap telt el és közel 80 hozzászólás született.
Kellett már ez a fórum :-)nem is értem eddig miért nem volt.

Jó éjt!
    

desiderus 76 2011. február 13. 22:27  
Mélyrepülésben irány az ágyikó.
Jóccakát mindenkinek.
Andi a gyertyákra is nézzetek rá. Elvileg 6 ezrenként csere. De legalább a hézagot ellenõrizzék, mert a nem tökéletes égés is okozhat többletfogyasztást.
    

desiderus 75 2011. február 13. 22:17   Válasz erre: 74
Nyugi, te egy motoros társ vagy.
Maximális respect.
    

Motogirl 74 2011. február 13. 22:14   Válasz erre: 73
Na,na! Tessék engem motoros társként kezelni!
    

desiderus 73 2011. február 13. 22:05   Válasz erre: 68
Nem akarok szemtelenkedni, de ha elõttem motoroznál nem a hajfonatot stírölném... :-)))
    

cblaci 72 2011. február 13. 21:59   Válasz erre: 66
Végülis nem egy nagy összeg, csak amivel elégedett vagyok azt nem szivesen piszkálom és a futómû egy álom. Alig tudtam betelni vele, elég nehéz motor, de amint elindul olyan kezes, hogy hihetetlen.
    

Motogirl 71 2011. február 13. 21:58   Válasz erre: 63
Én jól látok még nagyobb tempónál is, persze az én koromban...!:))
Úgy látszik az én mocim olyan részeges fajta akkor, mert szeret piálni!
    

cblaci 70 2011. február 13. 21:57   Válasz erre: 69
Elõre is köszönöm szépen!
    

sinyus 69 2011. február 13. 21:54  
Laci!
Hétvégén megyek haza vidékre,ott a motor,ha eszembe jut csinálko pár fotót a bukókeretrõl,hogyan van felfogatva meg ilysemik
    

Motogirl 68 2011. február 13. 21:53   Válasz erre: 61
Volt már ilyen, amikor levettem a bukót, nem hitte el az ombre,hogy Én vezettem!:))
Ha meglátjátok hátul a szõke hajfonatot vigyázzatok!:))
    

cblaci 67 2011. február 13. 21:51   Válasz erre: 64
Szia!
Jó ez a szin, hasonló gyári szin is van csak metálban, nekem az tetszik a legjobban. Lestíröltem a bukócsövedet, hasonlót fogok készíteni. Ha csinálnál róla közelebbi fotót azt megköszönném.

    

desiderus 66 2011. február 13. 21:49   Válasz erre: 62
laci: nem indokolatlan...a teleszkópolaj csillapítás közben képes annyira felmelegedni, hogy a csillapító lemezeket kékre színezi a forró olaj...megállsz, visszahûlik...stb...elöregszik.
Az én gépkönyvemben a következõk vannak :
-fékolaj 2 évente
-telóolaj 3 évente
-fékcsövek 5 évente csereérettek...
    

cblaci 65 2011. február 13. 21:46   Válasz erre: 58
A szelephézag beállítást viszont tényleg kifelejtettem a felsorolásból és a karbi szinkront, természetesen ebben a sorrendben :-)
    

sinyus 64 2011. február 13. 21:45  
Üdv!
Köszönöm a meghívást!
Örülök a fórumnak,és örülnék egy majdani közösségnek is.Jómagam nem ismerek személyesen Inazumásokat,de ezek szerint vagyunk páran.
Bemutatkozásom:
25 évesen járom az utakat egy 99-es kiadású mélykék színû (nem gyári,igy vettem) 750es Inazumával.
Elõtte Yamaha YBR125 (még meg van),MZ TS150,Komár,meg a szokásosak.
Békés megyébõl származom,Pesten melózok mint gépészmérnök.
A motorról csak annyit,h szerintem pont ez az,ami a szabadsághoz kell.Én is cserélgettem rajta dolgokat,de alapvetõleg nagyon elégedett vagyok a masinával,pont azt adja,ami nekem,és a hozzám hasonló nyugodt,napsütést és hosszú utakat szeretõ embernek kell.
pár kép a gépemrõl:
    

desiderus 63 2011. február 13. 21:44   Válasz erre: 59
Jah vagy úgy...én az említett tempó fölé nem nagyon megyek, mert kímélnem kell az "öreglányt"...
Normál túratempóban, ami nálam 90-120 km/h jelent, 5 liter körül eszik a gép.
És közben látok is.... :-)))
    

cblaci 62 2011. február 13. 21:43   Válasz erre: 51
Arra azért kíváncsi lennék ki cserél 3 évente olajat a telóban, szerintem indokolatlan. Két ok miatt fogok hozzányúlni a telókhoz 1.Bármi változást észlelek (nem megfelelõ úttartás, romló kanyartulajdonságok) 2. Ha könyezik a szimering.
A 750-es cimborák is laza 90-100as tempónál hasonló fogyasztási adatokról számoltak be, még Csaba is 5körüli fogyasztásról beszélt, pedig az öve 1,2-es.
Nyilván ha kapja a fádalmat jóval többet kér, de én azt nem sûrûn gyakorlom.
    

desiderus 61 2011. február 13. 21:41   Válasz erre: 57
Na persze szõke nõsen...asszem te lennél a szõke nõciket "lenézõ" pasik elsõ nagy pofára esése... :-))))
    

Motogirl 60 2011. február 13. 21:41   Válasz erre: 58
Jó kezekben van a gép, profi a szerelõm!Úgy szereli mintha a sajátja lenne!
    

Motogirl 59 2011. február 13. 21:40   Válasz erre: 56
A gyorsabb tempót attól felfelé értettem amit Te írtál másodjára!:)
    

desiderus 58 2011. február 13. 21:40   Válasz erre: 55
Andika a karbiszinkront meg KELL elõznie a szelephézag állításnak...ez fontos. Különben inkorrekt lesz a beállítás.
    

Motogirl 57 2011. február 13. 21:38   Válasz erre: 54
A fülét??? Inkább a szarvát! :) Szeretek tempósan közlekedni, persze csak úgy szõke nõsen! :)))
    

desiderus 56 2011. február 13. 21:37   Válasz erre: 53
Tavaly megjártuk Pécset autópályán, két személlyel, 120-130 helyenként 160-170...és 6,5 literre jöttem ki...
    

Motogirl 55 2011. február 13. 21:37   Válasz erre: 52
Az is tervben van most, hamár 1x szét lett kapva! Ugye mondtam,hogy nagy generál?:))
    

desiderus 54 2011. február 13. 21:36   Válasz erre: 52
Bár ha húzod neki a fülét akkor lehet... :-)))
    

Motogirl 53 2011. február 13. 21:36   Válasz erre: 49
4,5 liter????? Milyen nyugis tempó az 50? :)
Az enyém ilyen keveset még sosem evett, és általában 1 személlyel hajtom!Gyorsabb tempónál megissza a 7,5l-t. A sport dob + 1 litert dob rajta sztem.!
    

desiderus 52 2011. február 13. 21:35   Válasz erre: 50
Andi az 8 liter még koszos légszûrõvel is sok...karbiszinkron mikor volt ?
    

desiderus 51 2011. február 13. 21:33   Válasz erre: 49
Kihagytad a teleszkópolajat.... :-)))
3 évente azt is illik cserélni... :-)))
    

Motogirl 50 2011. február 13. 21:32   Válasz erre: 48
Viccelsz? Számon cipzár! :)
Lánc,lánckerék tavaly cserélve.Légszûrõ most lesz (kicsit megnõtt a fogyasztása 8l/100 km,koszos volt a légszûrõ) a benyacsõ meg 2 éve mert eltört és folyt belõle a drága nedû.
Úgyhogy a pénztárcát ki lehet nyitogatni!:(
Inkább benzinre költeném és gooooo!De hát a biztonság mindenek elõtt!
    

cblaci 49 2011. február 13. 21:31   Válasz erre: 48
Bizony amikor hozzámkerült a motor sorra vettem mindent és már úgy néztem át eleve a gépet mielõtt megvettem, hogy nagyjából már tudtam mennyibe lesz még pluszban amit rá kell költsek ahhoz, hogy biztonságban érezzem magam. Az olajat is egybõl cseréltem pedig sajgott a szívem amikor kiengedtem olyan tiszta volt. Aztán bementem Suzukiékhoz azt mondták Motul, azóta az van benne és 6ezrenként cserélem. Hátsó féktárcsa, betétek, fékolaj, akkumulátor csere és azóta én is csak tankolom. Nyugis tempónál 4,5 literes fogyi még kétszemélyel is.
    

desiderus 48 2011. február 13. 21:19   Válasz erre: 47
Remélem köztünk marad...én tavaly cseréltettem olajat a teleszkópokban...16 év után...elõzménye egy pofára esés...most fogok fékcsövet cserélni, szintén 16 év után...megelõzendõ a pofára esést... :-))))
Lánc, lánckerék, fékbetét hogy áll ?
Levegõszûrõ, benzincsõ ? Egy 99-es gépben ezek már rég csereérettek.
Suzuki : ride the wind of change... :-)))
    

Motogirl 47 2011. február 13. 21:08   Válasz erre: 46
Na jó, de eddig az alap dolgokon kívül még nem kellett hozzányúlni! Csak tankolni,és tankolni és tankolni! :)
Mert ugye egy Suzuki sosem hagy cserben! :))
    

desiderus 46 2011. február 13. 20:55   Válasz erre: 45
Te leány ez még nem nagygenerál... :-)))
És a fékolajat is tessen cserélni... :-)))
    

Motogirl 45 2011. február 13. 20:51   Válasz erre: 36
A szokásos olajcsere mellett a kormánynyak csapágyakat kell cserélni meg valszeg a telóban az olajat is, mert a csillapítása nem a régi. Mivel Én sokat túrázgattam az utóbbi években a géppel, a rossz minõségû utak odavágtak a mocinak egy kicsit, no meg a kora miatt is már aktuális egy-két dolog cseréje. (1999)A motorja viszont No1, mikor beindítom elkezd dobogni a ménes és szinte kelleti magát az indulásra! :)
Az enyémen nem a gyári dob van rajta és ezért még jobb a hangja!
Azt tudtátok, hogy az 1200 blokkot is a 750-es vázba suvasztották bele?
    

cblaci 44 2011. február 13. 20:19  
Jut eszembe!
Készítettünk róla videó is: http://www.youtube.com/watch?v=o4SA151d4Oo
    

cblaci 43 2011. február 13. 19:23   Válasz erre: 41
Na most már végre mindenki megjött, üdvözöllek Szücsi!
Az a túra nehezen jött össze és több alkalommal is idõpontot módosítottunk. Az egyik cimbora kamionozik és az Õ helyismerete segített, de konkrét elképzelés nem volt és sokszor menet közben dõlt el merre folytatjuk az utunkat.
Tátra Lomnica sem volt betervezve, menetközben találtuk ki hogy megnézzük és másnap még a lengyel Zakopanéba is átmentünk úgyhogy elég szoros kis túra volt.
Persze szólhattam volna ami miatt van is egy kis lelkiismeret furdalásom, de ami késik nem múlik még lehet rá lehetõség máskor is.


    

szucsizu 42 2011. február 13. 19:12  
Meg 1kep a vasrol.
    

szucsizu 41 2011. február 13. 19:08  
Hello mindenkinek innen felvidekrol! :o))
Lattom szepen gyulnek az emberek.
Drusza voltatok Rimaszombat kornyeken, ha ezt tudom haza is ugrottam volna. :o)
Szeva Gabbe, lattam tavalyt a Bosi kiirast. Az sincs Galantarol messze, mivel jelenleg itt tartozkodom. Iden jo lenne valamit osszehozni es elvinelek szupi szerpentines-kanyargos szupi helyekre tura kereten belul. :o)))
    

cblaci 40 2011. február 13. 19:01   Válasz erre: 39
Január 5 óta ezt szerettük volna elérni azon a másik oldalon, csak sajnos nem kaptuk meg. A címét közösen talátuk ki néhányan akik addig csak e-mailen tartottuk a kapcsolatot, ezért is ezt a címet adtam meg induláskor.
Szerintem is maradjon, de természetesen írhat ide mindenki aki szeret motorozni, függetlenül attól, hogy milyen motorja van.
    

Kovacspeter 39 2011. február 13. 18:01   Válasz erre: 16
Õszintén szólva én arra szavazok hogy maradjon a Suzuki Inazuma 400 750 1200 a fórum neve. Természetesen van itt helye a többi légolajos testvérnek is, meg bárki másnak aki idetalál. Nekem már nagyon régen hiányzott egy Inazuma fórum, mint ahogy a Sportmotoron is van a banditosoknak, a GSX 1400-eseknek stb. No, indulok, este koncert.
    

GABBE 38 2011. február 13. 17:58   Válasz erre: 35
Nem hiszem. Német a prospektus - tehát náluk ezt forgalmazták...'99-ben :-)
    

cblaci 37 2011. február 13. 17:56   Válasz erre: 34
Az jó, már van a motoros körben egy tanárember, zongorát tanít és Õ is imád motorozni, X4(CB1300) motorja van.
    

Kovacspeter 36 2011. február 13. 17:48   Válasz erre: 5
Teljes generál?? Hány km van/volt benne?
    

Kovacspeter 35 2011. február 13. 17:44   Válasz erre: 3
Ez japó belpiacos?
    

Kovacspeter 34 2011. február 13. 17:42   Válasz erre: 4
Laci, akkor folytatom a bemutatkozást: Klasszikus és jazz zenével foglalkozom, (szimfonikus zenekar + 2 jazzformáció) valamint tanár is vagyok hetente kétszer. Nõtlen vagyok, gyerekem tudtommal nincs.
20 évesen kezdtem motorozni, élek-halok a túrázásért, korábbi gépeim Pannónia, Jawa350,(még megvan) Fzx 750, és most az Inazuma.
    

Kovacspeter 33 2011. február 13. 17:31   Válasz erre: 32
Attól hogy nincs ráírva, még Inazuma marad a gépünk. A tiltás az egyetlen különbség a japó belpiacoshoz képest, náluk ez a szokás, a Cb 1300 is letilt 180-nál.
    

cblaci 32 2011. február 13. 17:22   Válasz erre: 31
Üdv Péter!
Örülök, hogy idetaláltál :-) mégis sikerült és lett fórum, igaz kicsit másképp de legalább van.
Közben az is kiderült, hogy nem teljesen Inazumánk van, de Csaba már leírta a tutit úgyhogy ez már így marad.

    

Kovacspeter 31 2011. február 13. 17:17  
Üdv Csabi, Laci! És a többieknek is. Csak idetaláltam.
    

desiderus 30 2011. február 13. 16:52   Válasz erre: 29
Nagyon köszi. Nem jössz az évadnyitóra ?
Pü ment.
    

GABBE 29 2011. február 13. 16:42   Válasz erre: 28
Van még pár kép amin a motorod is "szerepel"-
PÜ-ben küldj egy mail címet és átküldöm õket.
    

desiderus 28 2011. február 13. 16:36   Válasz erre: 23
Köszönöm Uraim. Gabbe, igen, együtt voltunk a bõsi túrán.
A képet nagyon köszi szintén.
Mi van veled ?
cblaci: a ti motorjaitok nagyon jól sikerültek, átjön az a retro style amit szeretek. A két hátsó rugóstagot meg egyenesen irigylem.... :-))))
A fékekrõl nem is beszélve... :-)))
    

hacse 27 2011. február 13. 16:36   Válasz erre: 26
Há' nem? De.
    

cblaci 26 2011. február 13. 16:31   Válasz erre: 25
Nálad a pont Csaba!
    

hacse 25 2011. február 13. 16:30   Válasz erre: 21
"Tõlünk" megkapta ezt a nevet...mert megérdemli
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22118