cblaci | 226 | 2011. február 16. 21:27 |
Nem írtam oda de természetesen a 400-asnál is és a 750-esnél is 6.fokozatban értendõ ez a fordulatszám 100-as tempónál. Nézegettem a teljesítményeket és a "kis" 400-as ahhoz képes nincs is nagyon elengedve fordulatszám tekintetében mint amennyit tud. 36Nm-es nyomatékát 9500-as fordulaton adja le és az 52ló 11ezernél nyerít fel. A CB-1 (CB400) 7ezret fordult 100-nál és a max fordulata 13500 volt és 56 lóerõt tudott. Ehhez képest nincs nagyon kihegyezve a 400-as Inazuma és mégis nagyon megy. A 750-es 8500-nál tudja 67Nm-t és 9500-as fordulaton a 86 lovat. Viszont az 1,2-es valami brutál, 98Nm és mindössze 4500-as fordulaton! Nem is kell bele a 6.fokozat, igazi erõgép. |
GABBE | 224 | 2011. február 16. 21:23 | Válasz erre: 222 |
Majd az idei szezonban megpróbálom jobban szaporítani a kilométereket :-)
|
hacse | 223 | 2011. február 16. 21:22 | Válasz erre: 220 |
???? Ez valóban érdekes. Azért tudom ilyen biztosan, mert a módosított gyújtásos Bandit is ugyanennyiket forog , mint az enyém, szoktuk nézegetni a cimborámmal. Ha , majd az életben találkozunk valamikor összevetjük a tapasztalatokat. És akkor itt kérdezem Motogirl GSX tulajt, hogy neki hogy jönnek ki ezek az értékek, mert, ha nem stimmel az enyém a tiétekkel, akkor én eladom a gépet, ugyanis világossá fog válni számomra , hogy olcsó kínai utánzatot sóztak rám.:))
|
hacse | 221 | 2011. február 16. 21:16 |
Na, ezt ki tudja megmondani melyik tájegységben látható az én motorbiciklim, meg a Sanya haverom, amint berúgni készül a Banditát gyönyörûségesen?
![]() |
Kovacspeter | 220 | 2011. február 16. 21:12 | Válasz erre: 218 |
Ez érdekes, úgy rémlik hogy az enyém 120-nál forog 4000-et gyári áttétellel, ami 15-44 ha jól emlékszem. bár lehet hogy a kmórák se egyformán mutatnak.
|
GABBE | 219 | 2011. február 16. 21:08 | Válasz erre: 211 |
26e-t lépte át éppen. Múlt szezonban a 10W50 volt/van/ benne - szerencsére nem ette. |
hacse | 218 | 2011. február 16. 20:58 | Válasz erre: 212 |
Jóes! Csaba, az az állat még nem szólt annak a 400-as tulajnak, hogy beindult a fórum. Már szóltam neki, hogy majd lesz, de utána b...tam felhívni a srácot. Majd szólok neki. A zezerkettes óra szerint durván 110-nél forog 4000-et 15-44-es szekunder módosítás esetén. Legalábbis az enyém. Ekkor a váltó fifth gear..értelemszerûen. |
desiderus | 216 | 2011. február 16. 20:46 | Válasz erre: 213 |
Szia Csabakettõötven ! Te milyen szellemvárosban jártál, mert az Apussal készült csoportképen csak kihalt utcát látok. Illetve amelyiken a hölgyeket mószerolod azon még egy eltévedt rendõrautót is a háttérben. Ez nem Miskolc, ez Csernobil. |
Csaba250 | 215 | 2011. február 16. 20:30 | Válasz erre: 171 |
Na, egész jó a megfejtés! 5/ alá, mert Sikondán nem jártunk, szerintem a Dombay tónál fényképezkedtünk. ![]() ![]() |
Csaba250 | 214 | 2011. február 16. 20:27 | Válasz erre: 204 |
ÚÚÚúúú ez nagyon kafa! Erre holnap visszatérünk.
|
Csaba250 | 213 | 2011. február 16. 20:25 |
Kovacspeter | 212 | 2011. február 16. 20:24 | Válasz erre: 210 |
Nagyon szép ez a vas, sztem 400-asból még kevesebb lehet itthon, mint nagyobbakból. Az 1,2-es kb. 1000-rel forog kevesebbet 100-nál. Csaba mondta hogy ismer egy 400-as tulajt, vele mi van?
|
Kovacspeter | 211 | 2011. február 16. 20:18 | Válasz erre: 206 |
Inkább 10w50, ha esetleg eszegeti akkor 10w40. Hány km van a gépedben?
|
cblaci | 210 | 2011. február 16. 17:59 |
cblaci | 209 | 2011. február 16. 17:41 | Válasz erre: 143 |
Nekem még eddig csendben van a váltóm, bár alig vagyok még túl a 30ezren, persze csak ha valós a futásteljesítmény. Szervízkönyve van, de mivel olaszból jött nem lehet lekövetni.
|
cblaci | 208 | 2011. február 16. 17:37 | Válasz erre: 206 |
A Powercitynél azt mondták felesleges bele a 10W-50 elég a 10W-40. Legutóbb mégis megvettem az 50-est kíváncsiságból de nem tapasztaltam semmi változást, ugyan olyan szépen jár a motor és a váltó is szuper, magasabb hõtûrésû állítólag de mivel nem szoktam forralni így lehet csak extrém terhelésnél és melegben mutatkozna a különbség.
|
cblaci | 207 | 2011. február 16. 17:31 | Válasz erre: 198 |
Jó kis kanyargós, itt aztán lehet még a lábtartót is rövidíteni :-)
|
GABBE | 206 | 2011. február 16. 17:22 |
Gyula, Laci, Péter ! Köszi az infókat. Nekem is az van még most benne - de ezek szerint ne is kisérletezzek semmi mással... 10W40 vagy 10W50 inkább? |
Kovacspeter | 205 | 2011. február 16. 15:55 | Válasz erre: 197 |
Csak Motul 5100. Nekem is finomabban jár vele a váltó, mint elõtte más olajakkal. Nem akarok nekik reklámot csinálni, de itt a legolcsóbb: www.autoteka2000.hu 10w40 9100ft/4l, 10w50 9500/4l, budapesti átvétel is van. |
Kovacspeter | 204 | 2011. február 16. 15:46 | Válasz erre: 164 |
Istenem, a Bihar-hegység... Ki járt már a Királyhágó-Biharfüred útvonalon, ami átszeli a hegységet? ![]() ![]() |
Kovacspeter | 203 | 2011. február 16. 15:37 | Válasz erre: 143 |
Zöldi, ne ijesztgess! Nálam nincs ilyen, 62000 van a gépben. Ez átlagban mennyire gyakori hiba?
|
Kovacspeter | 202 | 2011. február 16. 15:31 | Válasz erre: 137 |
Arra gondoltam én is. Lehet kapni olyan olajhõmérõt aminek az órája a mûszerfal környékére felszerelhetõ, talán conrad-os, de annyira nem éreztem szükségét hogy megvegyem. Arra jó ez is hogy ha szétgyilkolt makadámúton megyek 15-el sokáig akkor néha ránézek.
|
cblaci | 200 | 2011. február 16. 15:14 | Válasz erre: 199 |
Nekem nincs viszonyítási alapom, mikor vettem a Suzut a Power City-nél a Motult javasolták és mivel tényleg "vajpuha" a váltó és a magas hõigénybevételt is bírja az olaj, nem is próbálok ki mást. Hondába viszont nagyon jó volt a Repsol ásványi. |
zold1 | 199 | 2011. február 16. 14:05 | Válasz erre: 197 |
Nekem volt benne 6 féle olaj(repsolt még életemben nem használtam). A motul 5100-hoz egy sem ér fel. Olyan vele a váltó, mint a vaj.
|
szucsizu | 198 | 2011. február 16. 11:44 |
Hali! Itt egy kis izelito a szezonhoz. Mink ide szoktunk jarni gumit kopotatni es egy kisebb turanak is megteszi. :o))) http://www.youtube.com/watch?v=piNd1dcAvjk |
GABBE | 197 | 2011. február 16. 11:06 |
Egy kis "köz"vélemény kutatásra lenne szükségem... Használt már valaki ehhez a vashoz Repsol olajat? Eddig Motult használtam, de kíváncsi lennék, hogy más olajjal miként viselkedik... |
hacse | 194 | 2011. február 15. 22:56 | Válasz erre: 193 |
Én küldtem oda , errefelé most állt meg hála Istennek.:o)
|
desiderus | 193 | 2011. február 15. 22:36 | Válasz erre: 191 |
Csak közlöm, hogy itt szakad a hó. Bas...za meg. |
Motogirl | 191 | 2011. február 15. 22:19 |
Jóccakát! Elkoccolok mert vár a Drágám!!Be kell takargatni!! :))))
![]() |
Motogirl | 190 | 2011. február 15. 22:17 | Válasz erre: 185 |
Ott voltam a tavalyin is, hideg volt,kockára fagytunk, fújt a szél de elmentünk. A programok nem értek egy kalap... se! Csalódás volt az egész!Ennyi erõvel ha a Csapat kitalált volna egy másik útvonalat jobb lett volna! A mostani helyszínt elnézve ez még rosszabb mint eddig és messzebb is van!Jó idõben egy kétnapos túra erejéig biztos összekötném a kellemest a hasznossal, de 1-2 óráért elmenni ilyen messze, (hidegben)és utána visszafordulni értelmetlen hülyeség! Ezt meg is írtam a túra kiírásnál amiért majd megírják az okosok a tutit Nekem!:)) Pedig egy páran már ismerhetnének,hogy ami a szívemen az a számon!:)) |
cblaci | 189 | 2011. február 15. 22:11 | Válasz erre: 178 |
Köszönjük, de azért Ti se unatkoztok 22000 nem semmi, gratulálok ;-)
|
cblaci | 188 | 2011. február 15. 22:09 | Válasz erre: 184 |
Az ETZ-s korszakhoz képest én már kicsit elkényelmesedtem, de motorozni ugyanúgy szeretek és szeretem ha van segítõ technika nálam.
|
cblaci | 187 | 2011. február 15. 22:08 | Válasz erre: 176 |
Az a helyzet, hogy én is csak vendég leszek, a CBF-esek szervezik. Már letérképezték a tervet, Pestrõl indulnak de én csak este találkozok velük a szálláshelyen, a déli csapásokon gurulok le Debrecen mellõl Orfûig ami közel 400km. Másnap lenne a barangolás Pécs környékén és még aznap este mennék a Balatonra amikor õk indulnak vissza Pestre, úgyhogy elég húzós lesz. Június közepén lenne, de ez még csak terv. Köszönöm, hogy felajánlottad a segítséget, már én is szerveztem jó pár túrát amik nagyon jó hangulatban teltek, persze olyan is volt amikor végül magamra maradtam, de nem okoz gondot egyedül se nekivágni. Egy ilyen motorral...:-)
|
desiderus | 185 | 2011. február 15. 21:53 | Válasz erre: 182 |
Andi, tavaly Füreden volt, idén szegény Oldi Lellére kezdte a szervezést. Én meg azt mondom, hogy ez meg Balaton központúság. Szóval nehéz úgy, hogy mindenkinek jó legyen... |
hacse | 184 | 2011. február 15. 21:52 | Válasz erre: 169 |
Ez mind igaz, csak én még mindig úgy megyek, mint 20 évvel ezelõtt; nincs net, nincs GPS, fényképezõgép is ritkán, a telefonom nem kamerás, csak papír alapú térkép, stb. Pénzt nem költök másra csak benzinre, meg ha kell alkatrészre. Ha együtt megyünk a többiekkel , akkor általában van GPS, meg ilyesmik, de vagyunk páran, akik puritán módon motorozgatunk, és nekem az tetszik igazán. Én igazából egyedül szeretek motorozni, saját, az átlagnál dinamikusabb tempómban. Ez így alakult, mert a 80-90-es években , fõként az MZ-s korszakban nem volt itt a környéken olyan ember , aki komolyabban motorozott volna. Egy nagyon jó barátom , akivel szoktam gurulni 1990-ben motorbaleset következtében meghalt, a többiek meg a kocsma elöl szoktak nekem integetni, amikor elindultam valahova motorozni. ( de azért nem alkholistákból áll a környék.) A kilencvenes évek elején voltunk több, mint egyhetes magyarországi túrán, ahol szinte minden tájegységet érintettünk, akkor is csak nagyvonalakban volt terv, a többi sátras nyaralás Balcsin Velencei tavon, Orfûn, stb., aztán a reggel elindulok estére hazaérek jellegû menetek rengetegszer, ezek átlagban 3-400 km-ek voltak, meg párszor legurultam a horvát tengerpartra. Közben élt az enduro-cross vonal is by KTM. Utoljára 1998-ban , aztán építkezni kezdtem és a hosszabb távú meneteknek vége lett. Maradtak az egynapos gurulások meg egy kis stunt játék... ez természetesen nem az Inazumával.
|
desiderus | 183 | 2011. február 15. 21:50 | Válasz erre: 178 |
cizi : mert mi vagyunk az Inazuma-sok ( vagy GSX-esek) öööö...szóval izé... :-)))) (melldöngetés á lá King Kong ) |
Motogirl | 182 | 2011. február 15. 21:49 | Válasz erre: 181 |
Én úgy gondolom, ha valaki felvállal egy ilyen rendezvény szervezést maximálisan úgy kell ezt megtenni,hogy a nagy többségre gondol és nem max. 50-60 emberre! Két éve is elkezdõdött a cirkusz az évadnyitó körül, aztán az lett a vége,hogy kettõ volt! Akkor ott segédkeztem a szervezõnek és külön megszerveztünk egyet Tihanyba, nagyon sokan oda jöttek el! A sors fintora,hogy akkor ott a fõszervezõ srác nem ért oda, amiért meg is kapta a beosztását, de egy jó páran elmentünk egy jót motorozni együtt! |
desiderus | 181 | 2011. február 15. 21:38 | Válasz erre: 180 |
Hát igen. Az évadnyitó szervezésének nem túl hálás feladatát Laci felvállalta, maximális elismerés. Hogy Pest közelébe tette talán érthetõ. Közel van (hát még nekünk.. :-))) De igazad van, valamilyen vetésforgó szerûen lehetne szervezni, hogy a különbözõ országrészek motorosainak ne kelljen mindig messzire utazniuk. De örülünk, hogy legalább lesz. |
Motogirl | 180 | 2011. február 15. 21:30 | Válasz erre: 179 |
Ragaszkodom Maryhez!:)) Megint megy a kavarás az évadnyitó körül!:( |
desiderus | 179 | 2011. február 15. 21:28 | Válasz erre: 177 |
Átadtam. Õ is puszpusz, de majd átadom személyesen. Vagy õ. :-))))) |
cizi | 178 | 2011. február 15. 21:23 |
Sziasztok! Bocs, hogy beleszólok innen a szomszéd fórumról, de jó látni amikor ilyen mozgalmas fórum indul mint a tiétek. Így tovább, húzzatok bele! Mi épp ma értük el a 22000-et. Üdv.Cizi |
Motogirl | 176 | 2011. február 15. 21:18 | Válasz erre: 167 |
A baranyai túrához vállalok túravezetést!Jó lenne ha minél többen össze tudnánk verõdni, riasztanám a Fair Motorosokat is és csinálnánk egy jó gurulós napot! www.fairmotorosok.hu Itt vannak fent túráink. |
desiderus | 173 | 2011. február 15. 21:12 | Válasz erre: 170 |
Andi, most hogy elárultad a nyaraló helyét, attól tartok Csaba250 barátom meg fog fûzni, hogy kiadd neki, mert imád túrázni...gyalog is :-))))
|
Motogirl | 172 | 2011. február 15. 21:12 | Válasz erre: 152 |
A karikagyûrû kiváltható alátéttel!(Olcsóbb is) Ha nincs belõle cirkusz akkor elmondhatod,hogy Téged is imádnak! :)) Nem az a lényeg, hanem a háttere! :)
|
Motogirl | 171 | 2011. február 15. 21:07 | Válasz erre: 145 |
Sikonda, Égertetõ(?),Jakabhegyi kolostor rom! :)
|
Motogirl | 170 | 2011. február 15. 21:06 | Válasz erre: 144 |
A saját háza táján nagyon, de ezek a képek is ismerõsek! Óbánya és Kisújbánya közötti területen vannak. A 3.-at nem tom! Azon a részen van a nyaralónk is. (Réka völgy) |
cblaci | 169 | 2011. február 15. 20:05 | Válasz erre: 168 |
Érdemes elõtte a neten szétézni, sok mindent könnyebb úgy megtalálni. Egy tervet elõzõleg mindig készítek aztán elõre beütöm a GPS-be, eddig még mindig tartalmasan telt el a nap.
|
hacse | 168 | 2011. február 15. 19:57 | Válasz erre: 167 |
Én már régóta aznap döntöm el és még aznap haza is érek...
|
cblaci | 167 | 2011. február 15. 18:28 | Válasz erre: 164 |
Üdv mindenkinek! Eléggé erõltetett menet volt, de mindenre nem volt idõnk, kellett volna legalább egy hét. Általában 1nap szabival kiegészített hosszúhétvégén szokott egy ilyen túra lezajlani. Idén szeretnék egy jó heteset, de itt országon belül, elsõsorban a Balaton körül, de menetben egyik ismerõshöz is csatlakozok aki az ormánsági tájat célozza meg. Aztán Õk haza én meg tovább a Balcsira ahol várnak szintén motorosok. Aztán a többit majd menetközben, tavaly többször is pénteken döntöttük el ketten az asszonnyal hova megyünk szombaton :-) |
Csaba250 | 164 | 2011. február 15. 15:59 | Válasz erre: 44 |
Szia László. Egész jó kis videót készítettetek a Tátrában. Azért remélem, hogy a Biharhegységet sem hanyagoljátok el. (Biharfürdõ, és Glavoj rét térségére gondolok) |
Csaba250 | 163 | 2011. február 15. 15:54 | Válasz erre: 162 |
Nem is kell! A biztonság kedvéért feldobtam egy oldal nézetes képet. ![]() |
hacse | 162 | 2011. február 15. 15:27 | Válasz erre: 160 |
Ja , jobban megnéztem a képet, világosan látszik rajta , hogy Bandita , de én akkor sem ismerem el, hogy tévedtem..eheh :-)
|
hacse | 161 | 2011. február 15. 15:25 | Válasz erre: 159 |
Igen szépek, én is szeretem a természetes vizeket, meg a környéküket, meg úgy általában a természetet, sokszor nehéz is összeegyeztetni a motorozással, mint környzetszennyezõ hobbyval. De mit csináljon az ember, ha motoros családban cseperedett fel.
|
Csaba250 | 160 | 2011. február 15. 15:21 | Válasz erre: 155 |
A bordó az stimmel, de csak gsf ha jól emlékszem.
|
Csaba250 | 159 | 2011. február 15. 15:20 | Válasz erre: 154 |
A Murán és a Dráván már voltam egyszer. Nagyon szép folyók. |
Csaba250 | 158 | 2011. február 15. 15:18 | Válasz erre: 156 |
Amíg a Tiszában és Marosban van víz, addig nem megyek ott vízre, max a partról szurkolok a sportolóknak.
|
Csaba250 | 157 | 2011. február 15. 15:16 | Válasz erre: 154 |
Igen én szívesen rámegyek a vízre halászladik, kenu, kajak, trek hajó,gumimatrac, szörf, vitorlás, jetski bármelyikével. Motorcsónakba ritkábban ülök, ahhoz még túl fiatal vagyok. |
hacse | 156 | 2011. február 15. 15:10 | Válasz erre: 153 |
most jut az eszembe , hogy ott az 55- ösön Szeged elõtt van az evezõs pálya, sokat jártam arrafelé, szoktál ott evezni?
|
hacse | 154 | 2011. február 15. 15:01 | Válasz erre: 153 |
Szeva! Én speciel nem kenuzok , de szoktak jönni szinte minden évben , fõleg a Murára kenus táborok. A lendva alapesetben olyan 6-8 m széles nem tom milyen mély , inkább horgászok mûködnek rajta. A murán csak motorcsónakkal (szolgálati) szoktam utazgatni. Te "csónakos féle" ember vagy ?
|
Csaba250 | 153 | 2011. február 15. 14:55 | Válasz erre: 152 |
Szia Csaba! Szoktatok csónakázni (kenuzni) a Lendván és a Murán, meg ugye esetleg a Dráván? A Lendva az mekkora folyócska? |
hacse | 152 | 2011. február 15. 14:47 | Válasz erre: 141 |
A karikagyûrû az apró fémdarab....drága fémdarab.:-)a csapágy a TE MOTOROD egyik fontos ALKATRÉSZE, nem apró fémdarab. :o) Én a feleségemet karikagyûrû nélkül is imádom, a motoromat csapágy nélkül nem annyira.
|
hacse | 151 | 2011. február 15. 14:17 | Válasz erre: 125 |
Nekem is ilyenem van. Halál pontos...:-)..mindenesetre jobban mutat ott, mint a betöltõnyílás menetes fedele. Amikor nagy a forróság, viszonyítási alapnak jó.
|
Csaba250 | 150 | 2011. február 15. 13:50 | Válasz erre: 132 |
Te, Dezsõ! A gépednek bonyolultabb a mûszerfala mint egy Grippené. Kész csoda, hogy elbirod indítani. |
Csaba250 | 149 | 2011. február 15. 13:46 | Válasz erre: 148 |
Szia Tigris. Te is csapágycserés vagy? Nemsokára teszek fel Neked való kérdést is megállj csak. Egyébként jól írod, és rendes vagy, hogy hagytál képet másoknak is. (vagy csak gõzöd sincs, hogy azok hol készültek) |
Csaba250 | 147 | 2011. február 15. 11:38 |
Jó napot kívánok! Akkor most nézzük meg, hogy a csapágycserés pécsi motoros társunk, mennyire ismerõs a saját háza táján, felismer-e valamit? ![]() |
Csaba250 | 144 | 2011. február 15. 11:09 |
Jó napot kívánok! Akkor most nézzük meg, hogy a csapágycserés pécsi motoros társunk, mennyire ismerõs a saját háza táján, felismer-e valamit? ![]() ![]() ![]() |
zold1 | 143 | 2011. február 15. 06:57 |
Kollégák! Banditoknál elõ-elõforduló hiba a váltófogaskerekek hibás kéreegedzése, emiatt 30-50-70 ezertõl elkezd búgni a váltó az adott- legtöbbször az 5.- fokozatban. Tapasztalt innen ilyet valaki?
|
Motogirl | 142 | 2011. február 14. 22:51 | Válasz erre: 111 |
Az én mocimba Koyo kormánynyak csapágyak vannak: SAC2647-1 SAC3055-1 |
Motogirl | 141 | 2011. február 14. 22:47 | Válasz erre: 104 |
Igazad van,szeretem ha mindkét kerék az aszfalton van. Végigjártam egy csomó csapágyboltot itt Pécsen, a legjobb ajánlat 4750.-/db (áfa nélkül)volt.Koyo speckós csapágyak.De azért így is fájt, két ilyen apró fémdarabért kiadni ennyi pesót. |
cblaci | 139 | 2011. február 14. 21:56 | Válasz erre: 138 |
Kis ügyességel sok minden megoldható házilag, már ha valaki szeret ezzel foglalkozni. Bólintásgátlóval szerelték a GS 450-et és az egyik tulaj tapasztalatait olvasva szereintem megérte volna a fejlesztést. Viszont van már helyette ABS és fõ írány a súlycsökkentés de sajnos olvashatunk ropiként törõ vázakról és egyéb csúnya dolgokról. "A régi jó dolgokból nem maradt semmi" :-) Jó éjt mindenkinek! |
desiderus | 138 | 2011. február 14. 21:25 | Válasz erre: 136 |
Azon külön szoktam vigyorogni amikor méregdrága pénzért kínálnak fokozatkijelzõket... És nézd meg, olyan van, hogy kiégett elsõ lámpára figyelmeztetõ fény...magyarán, ha kiég a tompított, akkor kigyullad a visszajelzõ...egy egyszerû Reed-relé a tompított áramkörében... Az AniDive System egyébként nem váltotta be a hozzáfûzött reményeket akkoriban. Annak idején sokat olvastam a német nyelvû Motor Revue-t, ahol leírták a problémákat. De könyörgöm, közben eltelt 30 év... |
cblaci | 137 | 2011. február 14. 21:20 | Válasz erre: 134 |
Itt inkább arra gondoltam, hogy az érzékelõ lenne ott, de a kijelzõ szem elõtt a mûszerfalon, ahogy pl. Dezsõ gépén van.
|
cblaci | 136 | 2011. február 14. 21:16 | Válasz erre: 132 |
Igazad van, bennem is felmerültek ezek a kérdések. Azt mégkevésbé értem, hogy míg 30évvel ezelõtt kisebb gépeket is felszereltek bólintásgátlóval (Anti Dive System) addig a mai gépekrõl miért marad ez le. Pedig nagyon hasznos hiszen fékezéskor felkeményedik az eleje és aztán fokozatosan ûl vissza ezzel sokkal kiszámíthatóbb a gép fõleg ha vészhelyzetben kell irányt változtatni. Nem véletlen mondják a régebbi gépekre, hogy az még meg volt csinálva és kéz rakta össze. |
Kovacspeter | 134 | 2011. február 14. 21:09 | Válasz erre: 126 |
A tuti az lenne, de nagyon nagy különbség talán nincs, nyilván ott a legmagasabb a hõmérséklet, ahol elindul az olajradiátorba.
|
desiderus | 132 | 2011. február 14. 21:00 | Válasz erre: 125 |
cblaci | 131 | 2011. február 14. 20:50 | Válasz erre: 129 |
Talán egyszerûbb az óránál bár ahhoz is bontani kell a mûszeregységet és ott esetleg kontakt hiba vagy fellazult egy forrasztási pont. Azért írom ezt mert nekem a fordulatszámmérõm feküdt le egyik napról a másikra. Kétszer szedtem szét, másodjára találtam egy gyanús forr.pontot átforrasztottam és azóta mûködik az óra rendesen. A másik vége a tankban az érzékelõ ami miatt le kell venni a tankot és alulról két csavar (ha jól emlékszem)oldásával tudod kihúzni a potméteres kütyüt. Hálátlan meló de ha van idõd szépen sorba lehet járni a lehetõségeket.
|
cblaci | 130 | 2011. február 14. 20:42 | Válasz erre: 127 |
A méret alapján ami ott látható megveheted csapágyboltból is és akkor lehet olcsóbb
|
sinyus | 129 | 2011. február 14. 20:41 |
Olyanban tudtok-e segiteni,h nem mûköddik az üzemanyagszintjelzõm? Nem mozdul az óra mutatója.Melyik végén érdemes elkezdeni a hibakeresést? |
zold1 | 127 | 2011. február 14. 20:39 | Válasz erre: 112 |
Ilyenjeim vannak nekem is, de ha az SKF , Koyo, FAG a fele...
|
cblaci | 126 | 2011. február 14. 20:39 | Válasz erre: 124 |
Az lenne az igazi aminek érzékelõ gombáját az olajkörbe lehetne kötni közvetlenül oda ami a blokkból indul a hûtõ felé. Amúgy érezhetõ mikor meleg a helyzet mert leolvad a bõrgatyó is :-) szerencsére még eddig nem melegedett túl az olaj és nem is fogy belõle a 6ezres ciklus alatt.
|