26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

cblaci 226 2011. február 16. 21:27  
Nem írtam oda de természetesen a 400-asnál is és a 750-esnél is 6.fokozatban értendõ ez a fordulatszám 100-as tempónál.
Nézegettem a teljesítményeket és a "kis" 400-as ahhoz képes nincs is nagyon elengedve fordulatszám tekintetében mint amennyit tud. 36Nm-es nyomatékát 9500-as fordulaton adja le és az 52ló 11ezernél nyerít fel. A CB-1 (CB400) 7ezret fordult 100-nál és a max fordulata 13500 volt és 56 lóerõt tudott. Ehhez képest nincs nagyon kihegyezve a 400-as Inazuma és mégis nagyon megy. A 750-es 8500-nál tudja 67Nm-t és 9500-as fordulaton a 86 lovat.
Viszont az 1,2-es valami brutál, 98Nm és mindössze 4500-as fordulaton! Nem is kell bele a 6.fokozat, igazi erõgép.
    

Kovacspeter 225 2011. február 16. 21:23   Válasz erre: 221
Ezt nem lesz egyszerû kitalálni.
    

GABBE 224 2011. február 16. 21:23   Válasz erre: 222
Majd az idei szezonban megpróbálom jobban szaporítani a kilométereket :-)
    

hacse 223 2011. február 16. 21:22   Válasz erre: 220
???? Ez valóban érdekes. Azért tudom ilyen biztosan, mert a módosított gyújtásos Bandit is ugyanennyiket forog , mint az enyém, szoktuk nézegetni a cimborámmal. Ha , majd az életben találkozunk valamikor összevetjük a tapasztalatokat. És akkor itt kérdezem Motogirl GSX tulajt, hogy neki hogy jönnek ki ezek az értékek, mert, ha nem stimmel az enyém a tiétekkel, akkor én eladom a gépet, ugyanis világossá fog válni számomra , hogy olcsó kínai utánzatot sóztak rám.:))
    

Kovacspeter 222 2011. február 16. 21:21   Válasz erre: 219
Ó, az még serdülõkor.
    

hacse 221 2011. február 16. 21:16  
Na, ezt ki tudja megmondani melyik tájegységben látható az én motorbiciklim, meg a Sanya haverom, amint berúgni készül a Banditát gyönyörûségesen?
    

Kovacspeter 220 2011. február 16. 21:12   Válasz erre: 218
Ez érdekes, úgy rémlik hogy az enyém 120-nál forog 4000-et gyári áttétellel, ami 15-44 ha jól emlékszem. bár lehet hogy a kmórák se egyformán mutatnak.
    

GABBE 219 2011. február 16. 21:08   Válasz erre: 211
26e-t lépte át éppen.
Múlt szezonban a 10W50 volt/van/ benne - szerencsére nem ette.
    

hacse 218 2011. február 16. 20:58   Válasz erre: 212
Jóes! Csaba, az az állat még nem szólt annak a 400-as tulajnak, hogy beindult a fórum. Már szóltam neki, hogy majd lesz, de utána b...tam felhívni a srácot. Majd szólok neki. A zezerkettes óra szerint durván 110-nél forog 4000-et 15-44-es szekunder módosítás esetén. Legalábbis az enyém.
Ekkor a váltó fifth gear..értelemszerûen.
    

desiderus 217 2011. február 16. 20:46   Válasz erre: 216
Jóestét.
Ez lemaradt.
    

desiderus 216 2011. február 16. 20:46   Válasz erre: 213
Szia Csabakettõötven ! Te milyen szellemvárosban jártál, mert az Apussal készült csoportképen csak kihalt utcát látok.
Illetve amelyiken a hölgyeket mószerolod azon még egy eltévedt rendõrautót is a háttérben.
Ez nem Miskolc, ez Csernobil.
    

Csaba250 215 2011. február 16. 20:30   Válasz erre: 171
Na, egész jó a megfejtés!
5/ alá, mert Sikondán nem jártunk, szerintem a Dombay tónál fényképezkedtünk.
    

Csaba250 214 2011. február 16. 20:27   Válasz erre: 204
ÚÚÚúúú ez nagyon kafa! Erre holnap visszatérünk.
    

Csaba250 213 2011. február 16. 20:25  
Jó estét kívánok!
Elnézést kérek a késedelmes jelentkezésért de roppnat fontos üzleti ügyekben ma Miskolcra utazatam.
Hát nem sok motorossal találkoztam.
Én is inkognitóban utaztam, illetve kocsival.
Szerencsére egy kis város nézés is belefért a programba.
Apus bemutatott néhány menõ miskolci Hölgynek. Errõl többet nem írhatok, mert állítólag néha gyerekek is motorznak errefelé.
    

Kovacspeter 212 2011. február 16. 20:24   Válasz erre: 210
Nagyon szép ez a vas, sztem 400-asból még kevesebb lehet itthon, mint nagyobbakból. Az 1,2-es kb. 1000-rel forog kevesebbet 100-nál. Csaba mondta hogy ismer egy 400-as tulajt, vele mi van?
    

Kovacspeter 211 2011. február 16. 20:18   Válasz erre: 206
Inkább 10w50, ha esetleg eszegeti akkor 10w40. Hány km van a gépedben?
    

cblaci 210 2011. február 16. 17:59  
A 400-as Inazuma tulajok nagyon csendben vannak, pedig egy biztosan van az országban. Vele a Kékesen találkoztam és beszélgettünk is, elõttem haladt a felvonuláson és azt hittem az is 750-es mert a váza ugyanaz és hátul szintén 170-es tappancsai vannak. Szép hangja volt a gépnek, jó kis pörgõs nagyon vette a fordulatot úgy emlékszem 6ezret forog 100km/h-nál, míg a 750-es 4300-4400 környékén. Az 1,2-est nem tudom de gondolom 4ezer alatt van.
Itt a gép, lefotóztam, ez ízig-vérig Inazuma Japánból:
    

cblaci 209 2011. február 16. 17:41   Válasz erre: 143
Nekem még eddig csendben van a váltóm, bár alig vagyok még túl a 30ezren, persze csak ha valós a futásteljesítmény. Szervízkönyve van, de mivel olaszból jött nem lehet lekövetni.
    

cblaci 208 2011. február 16. 17:37   Válasz erre: 206
A Powercitynél azt mondták felesleges bele a 10W-50 elég a 10W-40. Legutóbb mégis megvettem az 50-est kíváncsiságból de nem tapasztaltam semmi változást, ugyan olyan szépen jár a motor és a váltó is szuper, magasabb hõtûrésû állítólag de mivel nem szoktam forralni így lehet csak extrém terhelésnél és melegben mutatkozna a különbség.
    

cblaci 207 2011. február 16. 17:31   Válasz erre: 198
Jó kis kanyargós, itt aztán lehet még a lábtartót is rövidíteni :-)
    

GABBE 206 2011. február 16. 17:22  
Gyula, Laci, Péter !
Köszi az infókat.
Nekem is az van még most benne - de ezek szerint ne is kisérletezzek semmi mással...
10W40 vagy 10W50 inkább?
    

Kovacspeter 205 2011. február 16. 15:55   Válasz erre: 197
Csak Motul 5100. Nekem is finomabban jár vele a váltó, mint elõtte más olajakkal. Nem akarok nekik reklámot csinálni, de itt a legolcsóbb: www.autoteka2000.hu
10w40 9100ft/4l, 10w50 9500/4l, budapesti átvétel is van.
    

Kovacspeter 204 2011. február 16. 15:46   Válasz erre: 164
Istenem, a Bihar-hegység...
Ki járt már a Királyhágó-Biharfüred útvonalon, ami átszeli a hegységet?
    

Kovacspeter 203 2011. február 16. 15:37   Válasz erre: 143
Zöldi, ne ijesztgess! Nálam nincs ilyen, 62000 van a gépben. Ez átlagban mennyire gyakori hiba?
    

Kovacspeter 202 2011. február 16. 15:31   Válasz erre: 137
Arra gondoltam én is. Lehet kapni olyan olajhõmérõt aminek az órája a mûszerfal környékére felszerelhetõ, talán conrad-os, de annyira nem éreztem szükségét hogy megvegyem. Arra jó ez is hogy ha szétgyilkolt makadámúton megyek 15-el sokáig akkor néha ránézek.
    

Kovacspeter 201 2011. február 16. 15:21  
Sziasztok! Nagyon felpezsdültetek.
    

cblaci 200 2011. február 16. 15:14   Válasz erre: 199
Nekem nincs viszonyítási alapom, mikor vettem a Suzut a Power City-nél a Motult javasolták és mivel tényleg "vajpuha" a váltó és a magas hõigénybevételt is bírja az olaj, nem is próbálok ki mást.
Hondába viszont nagyon jó volt a Repsol ásványi.
    

zold1 199 2011. február 16. 14:05   Válasz erre: 197
Nekem volt benne 6 féle olaj(repsolt még életemben nem használtam). A motul 5100-hoz egy sem ér fel. Olyan vele a váltó, mint a vaj.
    

szucsizu 198 2011. február 16. 11:44  
Hali!
Itt egy kis izelito a szezonhoz. Mink ide szoktunk jarni gumit kopotatni es egy kisebb turanak is megteszi. :o)))

http://www.youtube.com/watch?v=piNd1dcAvjk
    

GABBE 197 2011. február 16. 11:06  
Egy kis "köz"vélemény kutatásra lenne szükségem...
Használt már valaki ehhez a vashoz Repsol olajat?
Eddig Motult használtam, de kíváncsi lennék, hogy más olajjal miként viselkedik...
    

hacse 196 2011. február 16. 09:51   Válasz erre: 188
Jó.)
    

hacse 195 2011. február 15. 22:57  
Jóéjszakátkívánokmindenkinek!
    

hacse 194 2011. február 15. 22:56   Válasz erre: 193
Én küldtem oda , errefelé most állt meg hála Istennek.:o)
    

desiderus 193 2011. február 15. 22:36   Válasz erre: 191
Csak közlöm, hogy itt szakad a hó.
Bas...za meg.
    

desiderus 192 2011. február 15. 22:27   Válasz erre: 191
Jóéjt.
    

Motogirl 191 2011. február 15. 22:19  
Jóccakát! Elkoccolok mert vár a Drágám!!Be kell takargatni!! :))))
    

Motogirl 190 2011. február 15. 22:17   Válasz erre: 185
Ott voltam a tavalyin is, hideg volt,kockára fagytunk, fújt a szél de elmentünk. A programok nem értek egy kalap... se! Csalódás volt az egész!Ennyi erõvel ha a Csapat kitalált volna egy másik útvonalat jobb lett volna!
A mostani helyszínt elnézve ez még rosszabb mint eddig és messzebb is van!Jó idõben egy kétnapos túra erejéig biztos összekötném a kellemest a hasznossal, de 1-2 óráért elmenni ilyen messze, (hidegben)és utána visszafordulni értelmetlen hülyeség! Ezt meg is írtam a túra kiírásnál amiért majd megírják az okosok a tutit Nekem!:)) Pedig egy páran már ismerhetnének,hogy ami a szívemen az a számon!:))
    

cblaci 189 2011. február 15. 22:11   Válasz erre: 178
Köszönjük, de azért Ti se unatkoztok 22000 nem semmi, gratulálok ;-)
    

cblaci 188 2011. február 15. 22:09   Válasz erre: 184
Az ETZ-s korszakhoz képest én már kicsit elkényelmesedtem, de motorozni ugyanúgy szeretek és szeretem ha van segítõ technika nálam.
    

cblaci 187 2011. február 15. 22:08   Válasz erre: 176
Az a helyzet, hogy én is csak vendég leszek, a CBF-esek szervezik. Már letérképezték a tervet, Pestrõl indulnak de én csak este találkozok velük a szálláshelyen, a déli csapásokon gurulok le Debrecen mellõl Orfûig ami közel 400km. Másnap lenne a barangolás Pécs környékén és még aznap este mennék a Balatonra amikor õk indulnak vissza Pestre, úgyhogy elég húzós lesz. Június közepén lenne, de ez még csak terv. Köszönöm, hogy felajánlottad a segítséget, már én is szerveztem jó pár túrát amik nagyon jó hangulatban teltek, persze olyan is volt amikor végül magamra maradtam, de nem okoz gondot egyedül se nekivágni. Egy ilyen motorral...:-)
    

hacse 186 2011. február 15. 21:55   Válasz erre: 172
Így van.
    

desiderus 185 2011. február 15. 21:53   Válasz erre: 182
Andi, tavaly Füreden volt, idén szegény Oldi Lellére kezdte a szervezést. Én meg azt mondom, hogy ez meg Balaton központúság.
Szóval nehéz úgy, hogy mindenkinek jó legyen...
    

hacse 184 2011. február 15. 21:52   Válasz erre: 169
Ez mind igaz, csak én még mindig úgy megyek, mint 20 évvel ezelõtt; nincs net, nincs GPS, fényképezõgép is ritkán, a telefonom nem kamerás, csak papír alapú térkép, stb. Pénzt nem költök másra csak benzinre, meg ha kell alkatrészre. Ha együtt megyünk a többiekkel , akkor általában van GPS, meg ilyesmik, de vagyunk páran, akik puritán módon motorozgatunk, és nekem az tetszik igazán. Én igazából egyedül szeretek motorozni, saját, az átlagnál dinamikusabb tempómban. Ez így alakult, mert a 80-90-es években , fõként az MZ-s korszakban nem volt itt a környéken olyan ember , aki komolyabban motorozott volna. Egy nagyon jó barátom , akivel szoktam gurulni 1990-ben motorbaleset következtében meghalt, a többiek meg a kocsma elöl szoktak nekem integetni, amikor elindultam valahova motorozni. ( de azért nem alkholistákból áll a környék.) A kilencvenes évek elején voltunk több, mint egyhetes magyarországi túrán, ahol szinte minden tájegységet érintettünk, akkor is csak nagyvonalakban volt terv, a többi sátras nyaralás Balcsin Velencei tavon, Orfûn, stb., aztán a reggel elindulok estére hazaérek jellegû menetek rengetegszer, ezek átlagban 3-400 km-ek voltak, meg párszor legurultam a horvát tengerpartra. Közben élt az enduro-cross vonal is by KTM. Utoljára 1998-ban , aztán építkezni kezdtem és a hosszabb távú meneteknek vége lett. Maradtak az egynapos gurulások meg egy kis stunt játék... ez természetesen nem az Inazumával.
    

desiderus 183 2011. február 15. 21:50   Válasz erre: 178
cizi : mert mi vagyunk az Inazuma-sok ( vagy GSX-esek) öööö...szóval izé... :-))))
(melldöngetés á lá King Kong )
    

Motogirl 182 2011. február 15. 21:49   Válasz erre: 181
Én úgy gondolom, ha valaki felvállal egy ilyen rendezvény szervezést maximálisan úgy kell ezt megtenni,hogy a nagy többségre gondol és nem max. 50-60 emberre!
Két éve is elkezdõdött a cirkusz az évadnyitó körül, aztán az lett a vége,hogy kettõ volt! Akkor ott segédkeztem a szervezõnek és külön megszerveztünk egyet Tihanyba, nagyon sokan oda jöttek el! A sors fintora,hogy akkor ott a fõszervezõ srác nem ért oda, amiért meg is kapta a beosztását, de egy jó páran elmentünk egy jót motorozni együtt!
    

desiderus 181 2011. február 15. 21:38   Válasz erre: 180
Hát igen. Az évadnyitó szervezésének nem túl hálás feladatát Laci felvállalta, maximális elismerés. Hogy Pest közelébe tette talán érthetõ. Közel van (hát még nekünk.. :-)))
De igazad van, valamilyen vetésforgó szerûen lehetne szervezni, hogy a különbözõ országrészek motorosainak ne kelljen mindig messzire utazniuk.
De örülünk, hogy legalább lesz.
    

Motogirl 180 2011. február 15. 21:30   Válasz erre: 179
Ragaszkodom Maryhez!:))
Megint megy a kavarás az évadnyitó körül!:(
    

desiderus 179 2011. február 15. 21:28   Válasz erre: 177
Átadtam.
Õ is puszpusz, de majd átadom személyesen. Vagy õ. :-)))))
    

cizi 178 2011. február 15. 21:23  
Sziasztok!
Bocs, hogy beleszólok innen a szomszéd fórumról, de jó látni amikor ilyen mozgalmas fórum indul mint a tiétek. Így tovább, húzzatok bele! Mi épp ma értük el a 22000-et.
Üdv.Cizi
    

Motogirl 177 2011. február 15. 21:19   Válasz erre: 175
Hát persze! Adj Neki egy puszit helyettem!:)

    

Motogirl 176 2011. február 15. 21:18   Válasz erre: 167
A baranyai túrához vállalok túravezetést!Jó lenne ha minél többen össze tudnánk verõdni, riasztanám a Fair Motorosokat is és csinálnánk egy jó gurulós napot!

www.fairmotorosok.hu

Itt vannak fent túráink.
    

desiderus 175 2011. február 15. 21:17   Válasz erre: 174
Itt van mellettem, üdvözlöd ? :-))))))
    

Motogirl 174 2011. február 15. 21:14   Válasz erre: 144
Sõt még Redmaryt is felösmertem a képeken!:))
    

desiderus 173 2011. február 15. 21:12   Válasz erre: 170
Andi, most hogy elárultad a nyaraló helyét, attól tartok Csaba250 barátom meg fog fûzni, hogy kiadd neki, mert imád túrázni...gyalog is :-))))
    

Motogirl 172 2011. február 15. 21:12   Válasz erre: 152
A karikagyûrû kiváltható alátéttel!(Olcsóbb is) Ha nincs belõle cirkusz akkor elmondhatod,hogy Téged is imádnak! :)) Nem az a lényeg, hanem a háttere! :)
    

Motogirl 171 2011. február 15. 21:07   Válasz erre: 145
Sikonda, Égertetõ(?),Jakabhegyi kolostor rom! :)
    

Motogirl 170 2011. február 15. 21:06   Válasz erre: 144
A saját háza táján nagyon, de ezek a képek is ismerõsek!
Óbánya és Kisújbánya közötti területen vannak. A 3.-at nem tom!
Azon a részen van a nyaralónk is. (Réka völgy)
    

cblaci 169 2011. február 15. 20:05   Válasz erre: 168
Érdemes elõtte a neten szétézni, sok mindent könnyebb úgy megtalálni. Egy tervet elõzõleg mindig készítek aztán elõre beütöm a GPS-be, eddig még mindig tartalmasan telt el a nap.
    

hacse 168 2011. február 15. 19:57   Válasz erre: 167
Én már régóta aznap döntöm el és még aznap haza is érek...
    

cblaci 167 2011. február 15. 18:28   Válasz erre: 164
Üdv mindenkinek!
Eléggé erõltetett menet volt, de mindenre nem volt idõnk, kellett volna legalább egy hét. Általában 1nap szabival kiegészített hosszúhétvégén szokott egy ilyen túra lezajlani. Idén szeretnék egy jó heteset, de itt országon belül, elsõsorban a Balaton körül, de menetben egyik ismerõshöz is csatlakozok aki az ormánsági tájat célozza meg. Aztán Õk haza én meg tovább a Balcsira ahol várnak szintén motorosok. Aztán a többit majd menetközben, tavaly többször is pénteken döntöttük el ketten az asszonnyal hova megyünk szombaton :-)
    

szappy 166 2011. február 15. 16:19  
hali!

    

hacse 165 2011. február 15. 16:01   Válasz erre: 163
Köszi.
    

Csaba250 164 2011. február 15. 15:59   Válasz erre: 44
Szia László.
Egész jó kis videót készítettetek a Tátrában.
Azért remélem, hogy a Biharhegységet sem hanyagoljátok el.
(Biharfürdõ, és Glavoj rét térségére gondolok)

    

Csaba250 163 2011. február 15. 15:54   Válasz erre: 162
Nem is kell!
A biztonság kedvéért feldobtam egy oldal nézetes képet.
    

hacse 162 2011. február 15. 15:27   Válasz erre: 160
Ja , jobban megnéztem a képet, világosan látszik rajta , hogy Bandita , de én akkor sem ismerem el, hogy tévedtem..eheh :-)
    

hacse 161 2011. február 15. 15:25   Válasz erre: 159
Igen szépek, én is szeretem a természetes vizeket, meg a környéküket, meg úgy általában a természetet, sokszor nehéz is összeegyeztetni a motorozással, mint környzetszennyezõ hobbyval. De mit csináljon az ember, ha motoros családban cseperedett fel.
    

Csaba250 160 2011. február 15. 15:21   Válasz erre: 155
A bordó az stimmel, de csak gsf ha jól emlékszem.
    

Csaba250 159 2011. február 15. 15:20   Válasz erre: 154
A Murán és a Dráván már voltam egyszer.
Nagyon szép folyók.
    

Csaba250 158 2011. február 15. 15:18   Válasz erre: 156
Amíg a Tiszában és Marosban van víz, addig nem megyek ott vízre, max a partról szurkolok a sportolóknak.
    

Csaba250 157 2011. február 15. 15:16   Válasz erre: 154
Igen én szívesen rámegyek a vízre halászladik, kenu, kajak, trek hajó,gumimatrac, szörf, vitorlás, jetski bármelyikével.
Motorcsónakba ritkábban ülök, ahhoz még túl fiatal vagyok.
    

hacse 156 2011. február 15. 15:10   Válasz erre: 153
most jut az eszembe , hogy ott az 55- ösön Szeged elõtt van az evezõs pálya, sokat jártam arrafelé, szoktál ott evezni?
    

hacse 155 2011. február 15. 15:04   Válasz erre: 154
jól látom, bordó GSX-ed van, vagy nem?
    

hacse 154 2011. február 15. 15:01   Válasz erre: 153
Szeva! Én speciel nem kenuzok , de szoktak jönni szinte minden évben , fõleg a Murára kenus táborok. A lendva alapesetben olyan 6-8 m széles nem tom milyen mély , inkább horgászok mûködnek rajta. A murán csak motorcsónakkal (szolgálati) szoktam utazgatni. Te "csónakos féle" ember vagy ?
    

Csaba250 153 2011. február 15. 14:55   Válasz erre: 152

Szia Csaba!
Szoktatok csónakázni (kenuzni) a Lendván és a Murán, meg ugye esetleg a Dráván?
A Lendva az mekkora folyócska?
    

hacse 152 2011. február 15. 14:47   Válasz erre: 141
A karikagyûrû az apró fémdarab....drága fémdarab.:-)a csapágy a TE MOTOROD egyik fontos ALKATRÉSZE, nem apró fémdarab. :o) Én a feleségemet karikagyûrû nélkül is imádom, a motoromat csapágy nélkül nem annyira.
    

hacse 151 2011. február 15. 14:17   Válasz erre: 125
Nekem is ilyenem van. Halál pontos...:-)..mindenesetre jobban mutat ott, mint a betöltõnyílás menetes fedele. Amikor nagy a forróság, viszonyítási alapnak jó.
    

Csaba250 150 2011. február 15. 13:50   Válasz erre: 132
Te, Dezsõ!
A gépednek bonyolultabb a mûszerfala mint egy Grippené.
Kész csoda, hogy elbirod indítani.
    

Csaba250 149 2011. február 15. 13:46   Válasz erre: 148
Szia Tigris.
Te is csapágycserés vagy?
Nemsokára teszek fel Neked való kérdést is megállj csak.
Egyébként jól írod, és rendes vagy, hogy hagytál képet másoknak is. (vagy csak gõzöd sincs, hogy azok hol készültek)
    

Tiger 148 2011. február 15. 13:15   Válasz erre: 147
Jakab hegy, Zsongorkõi kilátó
    

Csaba250 147 2011. február 15. 11:38  
Jó napot kívánok!
Akkor most nézzük meg, hogy a csapágycserés pécsi motoros társunk, mennyire ismerõs a saját háza táján, felismer-e valamit?


    

Csaba250 145 2011. február 15. 11:11  
Na mennyünk kicsit arrébb
    

Csaba250 144 2011. február 15. 11:09  
Jó napot kívánok!
Akkor most nézzük meg, hogy a csapágycserés pécsi motoros társunk, mennyire ismerõs a saját háza táján, felismer-e valamit?
    

zold1 143 2011. február 15. 06:57  
Kollégák! Banditoknál elõ-elõforduló hiba a váltófogaskerekek hibás kéreegedzése, emiatt 30-50-70 ezertõl elkezd búgni a váltó az adott- legtöbbször az 5.- fokozatban. Tapasztalt innen ilyet valaki?
    

Motogirl 142 2011. február 14. 22:51   Válasz erre: 111
Az én mocimba Koyo kormánynyak csapágyak vannak:
SAC2647-1
SAC3055-1
    

Motogirl 141 2011. február 14. 22:47   Válasz erre: 104
Igazad van,szeretem ha mindkét kerék az aszfalton van.
Végigjártam egy csomó csapágyboltot itt Pécsen, a legjobb ajánlat 4750.-/db (áfa nélkül)volt.Koyo speckós csapágyak.De azért így is fájt, két ilyen apró fémdarabért kiadni ennyi pesót.
    

desiderus 140 2011. február 14. 22:19   Válasz erre: 139
Jóéjt.
    

cblaci 139 2011. február 14. 21:56   Válasz erre: 138
Kis ügyességel sok minden megoldható házilag, már ha valaki szeret ezzel foglalkozni.
Bólintásgátlóval szerelték a GS 450-et és az egyik tulaj tapasztalatait olvasva szereintem megérte volna a fejlesztést. Viszont van már helyette ABS és fõ írány a súlycsökkentés de sajnos olvashatunk ropiként törõ vázakról és egyéb csúnya dolgokról.
"A régi jó dolgokból nem maradt semmi" :-)

Jó éjt mindenkinek!
    

desiderus 138 2011. február 14. 21:25   Válasz erre: 136
Azon külön szoktam vigyorogni amikor méregdrága pénzért kínálnak fokozatkijelzõket...
És nézd meg, olyan van, hogy kiégett elsõ lámpára figyelmeztetõ fény...magyarán, ha kiég a tompított, akkor kigyullad a visszajelzõ...egy egyszerû Reed-relé a tompított áramkörében...

Az AniDive System egyébként nem váltotta be a hozzáfûzött reményeket akkoriban. Annak idején sokat olvastam a német nyelvû Motor Revue-t, ahol leírták a problémákat. De könyörgöm, közben eltelt 30 év...
    

cblaci 137 2011. február 14. 21:20   Válasz erre: 134
Itt inkább arra gondoltam, hogy az érzékelõ lenne ott, de a kijelzõ szem elõtt a mûszerfalon, ahogy pl. Dezsõ gépén van.
    

cblaci 136 2011. február 14. 21:16   Válasz erre: 132
Igazad van, bennem is felmerültek ezek a kérdések. Azt mégkevésbé értem, hogy míg 30évvel ezelõtt kisebb gépeket is felszereltek bólintásgátlóval (Anti Dive System) addig a mai gépekrõl miért marad ez le. Pedig nagyon hasznos hiszen fékezéskor felkeményedik az eleje és aztán fokozatosan ûl vissza ezzel sokkal kiszámíthatóbb a gép fõleg ha vészhelyzetben kell irányt változtatni.
Nem véletlen mondják a régebbi gépekre, hogy az még meg volt csinálva és kéz rakta össze.
    

Kovacspeter 135 2011. február 14. 21:10   Válasz erre: 127
Frecska bácsit kéne megkérdezni;)
    

Kovacspeter 134 2011. február 14. 21:09   Válasz erre: 126
A tuti az lenne, de nagyon nagy különbség talán nincs, nyilván ott a legmagasabb a hõmérséklet, ahol elindul az olajradiátorba.
    

Kovacspeter 133 2011. február 14. 21:05   Válasz erre: 128
Ok, köszi!
    

desiderus 132 2011. február 14. 21:00   Válasz erre: 125
Sokszor elgondolkodom, hogy miért lépnek visszafelé a fejlõdés helyett a motorgyárak...
Ez az olajhõfokmérõ kapcsán merült fel bennem, ami egy levegõ-olaj hûtésû gépnél azért hasznos dolog.
Miért mondom mindezt ? Az 1985-ös GSX mûszerfala a következõkbõl állt :

Visszajelzõ lámpák :
bal oldal:sárga-irányjelzõ balra
zöld-neutral (0 fokozat)
piros-olajnyomás
piros-kiégett mellsõ lámpára figyelmeztetõ jelzés
jobb oldal:sárga-irányjelzõ jobbra
kék-reflektor visszajelzõ
piros-töltés
piros-kiégett hátsólámpára ill féklámpára figyelmeztetõ jelzés

Mûszeregység felsõ sor : benzinmennyiség
digitális fokozatkijelzõ (!)
olajhõmérõ
Fõ mûszeregység : km-óra napi számlálóval
fordulatszámmérõ

    

cblaci 131 2011. február 14. 20:50   Válasz erre: 129
Talán egyszerûbb az óránál bár ahhoz is bontani kell a mûszeregységet és ott esetleg kontakt hiba vagy fellazult egy forrasztási pont. Azért írom ezt mert nekem a fordulatszámmérõm feküdt le egyik napról a másikra. Kétszer szedtem szét, másodjára találtam egy gyanús forr.pontot átforrasztottam és azóta mûködik az óra rendesen. A másik vége a tankban az érzékelõ ami miatt le kell venni a tankot és alulról két csavar (ha jól emlékszem)oldásával tudod kihúzni a potméteres kütyüt. Hálátlan meló de ha van idõd szépen sorba lehet járni a lehetõségeket.
    

cblaci 130 2011. február 14. 20:42   Válasz erre: 127
A méret alapján ami ott látható megveheted csapágyboltból is és akkor lehet olcsóbb
    

sinyus 129 2011. február 14. 20:41  
Olyanban tudtok-e segiteni,h nem mûköddik az üzemanyagszintjelzõm?
Nem mozdul az óra mutatója.Melyik végén érdemes elkezdeni a hibakeresést?
    

zold1 128 2011. február 14. 20:40   Válasz erre: 115
Adatlapon a mail, írjad bátran ;-)
    

zold1 127 2011. február 14. 20:39   Válasz erre: 112
Ilyenjeim vannak nekem is, de ha az SKF , Koyo, FAG a fele...
    

cblaci 126 2011. február 14. 20:39   Válasz erre: 124
Az lenne az igazi aminek érzékelõ gombáját az olajkörbe lehetne kötni közvetlenül oda ami a blokkból indul a hûtõ felé. Amúgy érezhetõ mikor meleg a helyzet mert leolvad a bõrgatyó is :-) szerencsére még eddig nem melegedett túl az olaj és nem is fogy belõle a 6ezres ciklus alatt.
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22118