26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

cblaci 24 2011. február 13. 16:27   Válasz erre: 22
Gyönyörû a géped Dezsõ!
Nem sok ilyet lehet látni, fõleg nem ilyen szép állapotban.
A mai napsütéses idõ nálam a vikszolásban teljesedett ki, bár csak poros volt egy kicsit de jól esett foglalkozni vele és hallani a hangját újra :-)
    

GABBE 23 2011. február 13. 16:26   Válasz erre: 22
Hú ez még mindig szép !
HA minden igaz akkor együtt voltunk a bõsi erõmû túrán...
Akkor élõben is nagyon csodáltam a motorodat :-)
    

desiderus 22 2011. február 13. 16:13  
Gsx 1985-bõl.
A háttérben egy xarráfagyott motoros ember látható a befagyott Tatai-tó mellett... :-))))
    

fülemüle 21 2011. február 13. 15:14  
A mr. anno leírta, hogy egy "névvadász" már levédette a nevet, így az euróai modellek nem apták meg az Inazuma becenevet.
    

cblaci 20 2011. február 13. 14:39  
Melepõek a fejlemények :-) öszitén bevallom nem tudtam, hogy a nem japánok nem is Inazumák, bár ránézésre a felirattól eltekintve nem látok más eltérést. Láttam már nem egy 1200-ast amin nincs rajta a felirat gyárilag de valahogy nem volt gyanús az sem. A Youtubos és egyéb forrásokon feltöltött gépek tulajai sincsenek ezzel szerintem tisztában, nem mintha lenne ennek jelentõsége a fórum szempontjából.
Viszont süt a nap és épp a kipufogót szerelgetem, meg egy kis portalanítás is ráfér már a gépre.
Majd késõbb benézek...

    

hacse 19 2011. február 13. 14:33  
Az enyém - tudom, hogy ez itt nem nagyon érdekel senkit:-) - magyarországi forgalomba helyezésû, 2000-es kiadású, és bordó színû és...és olyan jó..
    

hacse 18 2011. február 13. 14:28   Válasz erre: 17
Na, ez új fejlemény számomra, mert én csak 400-ason láttam eddig Inazuma feliratot. ( tájékozatlan vagyok...) Amúgy üdvözöllek itt, meg mindenkit, akivel még nem "találkoztam"!
    

Motogirl 17 2011. február 13. 14:21   Válasz erre: 15
A bátyám tavaly adta el az 1200-esét az övé Japán volt, az oldalán feltüntetve az Inazuma felirat! Mint pl. ez is Japán moci!
    

hacse 16 2011. február 13. 14:18  
Szerintem ez a topic legyen a GSX típusok oldala (bármelyik évjárat), mindegy, hogy Inazumácska ,avagy no. ...szerintem...
    

hacse 15 2011. február 13. 14:12   Válasz erre: 13
Igazából csak a 400-as változat van feltüntetve Inazumaként hivatalosan, úgyhogy amelyikünké nagyobb az nem is lenne Inazuma, ha abban a pillanatban, ahogy Európai piacon értékesíteni kezdték, a szakújságírók nem Inazuma néven tesztelték volna.
    

szappy 14 2011. február 13. 14:06   Válasz erre: 9
Desi4
én is erre lettem volna kíváncsi, csak lusta voltam hosszan gépelni.
az enyém is olaj-lég hûtéses és nincs rajta gyári idom semmi igazi retro.
szóval akkor mi van?

    

Motogirl 13 2011. február 13. 14:01   Válasz erre: 9
No, kérem akkor a kérdésedre válaszolva.....
A GSX 1200 Inazuma a "sima" GSX 1200 -tõl igazából a következõktõl tér el:
Az Inazuma csak a Japán belpiacos motor, a M.o. újként forgalomba helyezettek a simák. Úgyhogy igazából az enyém nem Inazuma csak így jobban ismerik az emberek.
Plusz a Japók 200-nál tiltást raktak beléjük, a M.o. + annyit megy amennyit csak bír! :) Az enyémnek 235 a vége , 5.-be.Tavaly le lett szedve róla hátulról a nagyobb áttétel (jobban gyorsult), úgyhogy most minden gyári rajta a kipufogón kívül.
    

hacse 12 2011. február 13. 13:31  
Szevasztok Tisztelt Márkatársaim! Meggyüttem! Látom gyûlünk szépen Laci..Most megyek kajálni de majd...

    

desiderus 11 2011. február 13. 12:56   Válasz erre: 10
Aha...ahogy elnézegettem a blokkot, ez a levegõ-olaj hûtésû erõforrás nagyapja hajtja az enyémet... :-))))
    

cblaci 10 2011. február 13. 12:48   Válasz erre: 9
Talán az a legjobb szó rá, hogy altípus. Vannak alkatrész katalógusok ahol Pl. GSX (400 750 1200) Retro Style-ként van feltüntetve. A retrós jegyek azok amik miatt leginkább eltér a többi GSX modelltõl, pont ezek miatt tetszett meg nekem. A blokk ugyanaz a leghûtéses konstrukció mint a régebbi banditokban, vagy a GSXF 750 es blokkja is ugyanaz mint az Inazuma 750-es blokkja csak ott az F-es jobban ki van hegyezve ill. magasabb fordulaton tílt és nem 86 hanem 93 lovas, viszont a nyomatékcsúcs ugyananyi ha jól emlékszem.
    

desiderus 9 2011. február 13. 12:19  
bocs, hogy beleböff : a GSX sorozaton belül az Inazuma külön altípus ?
Az Inazuma miben más, mint egy "hagyományos" GSX ?
Tényleg nem tudom...
    

cblaci 8 2011. február 13. 12:14   Válasz erre: 7
Ahova szeretnéd, hogy tartozzon, akár ide is :-) Nem egy fórumhoz hozzászólok én is ami nem Inazuma és ráadásul nem is Suzuki. Részemrõl üdv a klubban!
    

szappy 7 2011. február 13. 11:58  
A GSX 1400 hova tartozik?
    

cblaci 6 2011. február 13. 11:31   Válasz erre: 5
Szia!
Nagyon jól tetted, hogy benéztél, még várható lesz pár ember reményeim szerint. Az elõzményekhez hozzátartozik, hogy egy másik oldalon kértük a moderátort egy Inazuma fórum létrehozására, de másfél hónap várakozás után úgy láttam felesleges tovább várni, fõleg, hogy többõnk kérésére még csak válasz sem érkezett. Elküldtem a mail-eket ezeknek az embereknek és ha Neked is vannak inazumás ismerõseid légyszives jelezd feléjük a fórum meglétét, nem túl sokan lehetünk itt országon belül, de talán összejövünk páran.
Sok sikert a motorgenerálhoz és majd tájékoztass bennünket a fejleményekrõl.
Jó munkát!
Üdv,
Laci
    

Motogirl 5 2011. február 13. 11:20  
Sziasztok!
Most láttam ezt a topicot és úgy gondoltam,hogy csatlakozok Hozzátok.
Én 4 éve vásároltam meg a GSX 1200 Inámat, amivel már nagyon sok km tettem meg. Maximálisan meg vagyok vele elégedve, soha nem hagyott még cserben!Kényelmes, erõs, és nagyon kezes gép!Mivel az enyém magyar forgalomba helyezéses ezért nem tilt le 2 kilónál. De ezt csak halkan írom le!:)Persze ennyivel még sosem mentem! :))))))))))
Most éppen a felkészítése folyik a tavaszra, teljes generál és olyan lesz mint újkorában!
    

cblaci 4 2011. február 13. 11:09   Válasz erre: 3
Valamilyen szinten már ismerjük egymást, de talán néhány mondatot mindenki írhatna magáról amit úgy érez, hogy megoszt a többiekkel.
Kezdeném is:
38-éves vagyok, villanyszerelõ az alapszakmám amit kiegészitettem egyéb tanulmányokkal is, hogy a folyamatos változásokat követni tudjam akár szakmán belül vagy ha úgy hozza a lépés szakmától függetlenül is. Nõs vagyok, van két fiam akik szintén motoroznak egészen kicsi koruk óta, a kicsi 14, a nagyobb 16-éves. Nagyon fiatalon kezdtem én is a motorozást ami Édesapámról ragadt rám. Az építkezés és az azt követõ néhány évben idõm se volt és az anyagiak se tették lehetõvé, hogy motorozzak. Aztán amint valamelyest egyenesbe jöttünk újból nyeregbe szálltam. Elõször egy Honda CB 250-es, majd egy CB 400-as és most az Inazumával szelem a kilómétereket. Imádom ezt a motort, a klasszikus vonalvezetését, a takarékosságát és azt a kettõsségét amikor a szelíd túramotorból ha kell vadállattá válik és társ abban is ha egy kis adrenalinra van szükség. Mielõtt ez a mondat bárkiben is a száguldózó képét festené rólam elárulom, hogy igen nyugodt motoros vagyok, ha lehet kerülöm az autópályákat és sokszor inkább élvezem a tájat ahol elhaladok mint sem úgy száguljak el a szépségei mellett, hogy azt észre sem veszem. A feleségem is szeret motorozni és természetesen mikor Õ ül a hátam mögött méginkább óvatos vagyok. Éves szinten 10ezer km felett is motoroztam már, de sajnos az elmúlt években ez a szám egyre csökkent és sajnos az idõbeosztásom is olyan, hogy nem akkor mehetek amikor én akarok.
Remélem összehoz ez a fórum néhány márkatársat és akár még élõben is találkozhatunk.

Gabbe: szép az a fejidomos, viszont kicsit elviszi a klasszikus formákat, valahogy ez a motor kereklámpával az igazi, vagy csak szokatlan mivel még nem láttam élõben.

Néhány képet mellékelek bemutatkozóként:
    

GABBE 3 2011. február 13. 09:45  
És akkor két kép az általam élõben soha nem látott modellváltozatról...
    

GABBE 2 2011. február 13. 09:42   Válasz erre: 1
Sziasztok !
Így hogy küldted a mailt nem volt nehéz idetalálni :-)
    

cblaci 1 2011. február 12. 23:51  
Ha tudom, hogy itt ilyen könnyen megy egy fórumot létrehozni akkor már régen megléptem volna.
Remélem a többi inazumás is idetalál és elindulhat a fórumozás e ritka típus lovasai között.
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22118