cblaci | 24 | 2011. február 13. 16:27 | Válasz erre: 22 |
GABBE | 23 | 2011. február 13. 16:26 | Válasz erre: 22 |
Hú ez még mindig szép ! HA minden igaz akkor együtt voltunk a bõsi erõmû túrán... Akkor élõben is nagyon csodáltam a motorodat :-) ![]() |
desiderus | 22 | 2011. február 13. 16:13 |
Gsx 1985-bõl. A háttérben egy xarráfagyott motoros ember látható a befagyott Tatai-tó mellett... :-)))) ![]() ![]() |
fülemüle | 21 | 2011. február 13. 15:14 |
A mr. anno leírta, hogy egy "névvadász" már levédette a nevet, így az euróai modellek nem apták meg az Inazuma becenevet.
|
cblaci | 20 | 2011. február 13. 14:39 |
Melepõek a fejlemények :-) öszitén bevallom nem tudtam, hogy a nem japánok nem is Inazumák, bár ránézésre a felirattól eltekintve nem látok más eltérést. Láttam már nem egy 1200-ast amin nincs rajta a felirat gyárilag de valahogy nem volt gyanús az sem. A Youtubos és egyéb forrásokon feltöltött gépek tulajai sincsenek ezzel szerintem tisztában, nem mintha lenne ennek jelentõsége a fórum szempontjából. Viszont süt a nap és épp a kipufogót szerelgetem, meg egy kis portalanítás is ráfér már a gépre. Majd késõbb benézek... |
hacse | 19 | 2011. február 13. 14:33 |
Az enyém - tudom, hogy ez itt nem nagyon érdekel senkit:-) - magyarországi forgalomba helyezésû, 2000-es kiadású, és bordó színû és...és olyan jó..
|
hacse | 18 | 2011. február 13. 14:28 | Válasz erre: 17 |
Na, ez új fejlemény számomra, mert én csak 400-ason láttam eddig Inazuma feliratot. ( tájékozatlan vagyok...) Amúgy üdvözöllek itt, meg mindenkit, akivel még nem "találkoztam"!
|
Motogirl | 17 | 2011. február 13. 14:21 | Válasz erre: 15 |
A bátyám tavaly adta el az 1200-esét az övé Japán volt, az oldalán feltüntetve az Inazuma felirat! Mint pl. ez is Japán moci!
![]() ![]() |
hacse | 16 | 2011. február 13. 14:18 |
Szerintem ez a topic legyen a GSX típusok oldala (bármelyik évjárat), mindegy, hogy Inazumácska ,avagy no. ...szerintem...
|
hacse | 15 | 2011. február 13. 14:12 | Válasz erre: 13 |
Igazából csak a 400-as változat van feltüntetve Inazumaként hivatalosan, úgyhogy amelyikünké nagyobb az nem is lenne Inazuma, ha abban a pillanatban, ahogy Európai piacon értékesíteni kezdték, a szakújságírók nem Inazuma néven tesztelték volna.
|
szappy | 14 | 2011. február 13. 14:06 | Válasz erre: 9 |
Desi4 én is erre lettem volna kíváncsi, csak lusta voltam hosszan gépelni. az enyém is olaj-lég hûtéses és nincs rajta gyári idom semmi igazi retro. szóval akkor mi van? |
Motogirl | 13 | 2011. február 13. 14:01 | Válasz erre: 9 |
No, kérem akkor a kérdésedre válaszolva..... A GSX 1200 Inazuma a "sima" GSX 1200 -tõl igazából a következõktõl tér el: Az Inazuma csak a Japán belpiacos motor, a M.o. újként forgalomba helyezettek a simák. Úgyhogy igazából az enyém nem Inazuma csak így jobban ismerik az emberek. Plusz a Japók 200-nál tiltást raktak beléjük, a M.o. + annyit megy amennyit csak bír! :) Az enyémnek 235 a vége , 5.-be.Tavaly le lett szedve róla hátulról a nagyobb áttétel (jobban gyorsult), úgyhogy most minden gyári rajta a kipufogón kívül. |
hacse | 12 | 2011. február 13. 13:31 |
Szevasztok Tisztelt Márkatársaim! Meggyüttem! Látom gyûlünk szépen Laci..Most megyek kajálni de majd... |
desiderus | 11 | 2011. február 13. 12:56 | Válasz erre: 10 |
Aha...ahogy elnézegettem a blokkot, ez a levegõ-olaj hûtésû erõforrás nagyapja hajtja az enyémet... :-))))
|
cblaci | 10 | 2011. február 13. 12:48 | Válasz erre: 9 |
Talán az a legjobb szó rá, hogy altípus. Vannak alkatrész katalógusok ahol Pl. GSX (400 750 1200) Retro Style-ként van feltüntetve. A retrós jegyek azok amik miatt leginkább eltér a többi GSX modelltõl, pont ezek miatt tetszett meg nekem. A blokk ugyanaz a leghûtéses konstrukció mint a régebbi banditokban, vagy a GSXF 750 es blokkja is ugyanaz mint az Inazuma 750-es blokkja csak ott az F-es jobban ki van hegyezve ill. magasabb fordulaton tílt és nem 86 hanem 93 lovas, viszont a nyomatékcsúcs ugyananyi ha jól emlékszem.
|
desiderus | 9 | 2011. február 13. 12:19 |
bocs, hogy beleböff : a GSX sorozaton belül az Inazuma külön altípus ? Az Inazuma miben más, mint egy "hagyományos" GSX ? Tényleg nem tudom... |
cblaci | 8 | 2011. február 13. 12:14 | Válasz erre: 7 |
Ahova szeretnéd, hogy tartozzon, akár ide is :-) Nem egy fórumhoz hozzászólok én is ami nem Inazuma és ráadásul nem is Suzuki. Részemrõl üdv a klubban!
|
cblaci | 6 | 2011. február 13. 11:31 | Válasz erre: 5 |
Szia! Nagyon jól tetted, hogy benéztél, még várható lesz pár ember reményeim szerint. Az elõzményekhez hozzátartozik, hogy egy másik oldalon kértük a moderátort egy Inazuma fórum létrehozására, de másfél hónap várakozás után úgy láttam felesleges tovább várni, fõleg, hogy többõnk kérésére még csak válasz sem érkezett. Elküldtem a mail-eket ezeknek az embereknek és ha Neked is vannak inazumás ismerõseid légyszives jelezd feléjük a fórum meglétét, nem túl sokan lehetünk itt országon belül, de talán összejövünk páran. Sok sikert a motorgenerálhoz és majd tájékoztass bennünket a fejleményekrõl. Jó munkát! Üdv, Laci |
Motogirl | 5 | 2011. február 13. 11:20 |
cblaci | 4 | 2011. február 13. 11:09 | Válasz erre: 3 |
GABBE | 3 | 2011. február 13. 09:45 |
És akkor két kép az általam élõben soha nem látott modellváltozatról...
![]() ![]() |
GABBE | 2 | 2011. február 13. 09:42 | Válasz erre: 1 |
Sziasztok ! Így hogy küldted a mailt nem volt nehéz idetalálni :-) ![]() |
cblaci | 1 | 2011. február 12. 23:51 |
Ha tudom, hogy itt ilyen könnyen megy egy fórumot létrehozni akkor már régen megléptem volna. Remélem a többi inazumás is idetalál és elindulhat a fórumozás e ritka típus lovasai között. ![]() |