26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

hacse 326 2011. február 17. 22:59  
namostmár tényleg szépálmokat!
    

hacse 325 2011. február 17. 22:56   Válasz erre: 322
Mekkora egy "celeb" vagy te Peti, világrész van elnevezve rólad! :))
    

hacse 324 2011. február 17. 22:51   Válasz erre: 317
3. 15000. Te?
    

Kovacspeter 323 2011. február 17. 22:49   Válasz erre: 322
Micsodaa? Merre van? Mert Avramjankó, Mihályvitéz, Gyorgyedozsa, még valamennyire csak ismert. Rmdsz szenátor is létezik ezzel a névvel, bár nem hiszem, hogy róla nevezték el.
    

kanyar 322 2011. február 17. 22:31   Válasz erre: 320
Bocs hogy ilyet írok de jártunk már Kovácspéter-ben is. Ez egy falu Erdélyben!
    

kanyar 321 2011. február 17. 22:29   Válasz erre: 320
Hát persze!
    

Kovacspeter 320 2011. február 17. 22:17   Válasz erre: 311
Kanyar, ha infóra lesz szükségem útviszonyokat illetõen, akkor majd meg tudlak keresni?
    

Kovacspeter 319 2011. február 17. 22:09   Válasz erre: 318
Kár érte.
    

hacse 318 2011. február 17. 22:06   Válasz erre: 316
KTM 500 K4 Baja. 86-os, Rotax, szíjas vezérlésû blokk. Szerettem, eladtam , valahol a szeméttelepen van tudomásom szerint. Szeretõ gazdája lett néki.:)
    

Kovacspeter 317 2011. február 17. 22:04   Válasz erre: 315
Csabi, elsõ tulaja vagy az Inazumának? Ha nem, mennyi km-el vetted?
    

Kovacspeter 316 2011. február 17. 22:01   Válasz erre: 309
Milyen típusú KTM?
    

hacse 315 2011. február 17. 22:00   Válasz erre: 313
Jéjt Laci! Meg azt hiszem mindenkinek azt kívánom!
    

hacse 314 2011. február 17. 21:59   Válasz erre: 312
Részt vettem annak idején a Bakonyban sorkatona koromban egy egyhetes gyakorlaton sofõrként, az egyik társam egy Kamaz motoros Ural volt, akkor megszenvedtük, de így utólag hatalmas élmény.
    

cblaci 313 2011. február 17. 21:53   Válasz erre: 312
:-)

Jó éjt mindenkinek!
    


kanyar 311 2011. február 17. 21:44   Válasz erre: 304
Még bírja!:-)
    

cblaci 310 2011. február 17. 21:42   Válasz erre: 307
Természetesen!
    

hacse 309 2011. február 17. 21:40   Válasz erre: 305
Azt már párszor megjártam, de nem Inával, MZ-vel+ KTM-el.
    

hacse 308 2011. február 17. 21:39   Válasz erre: 303
De még én sem voltam ott sajna. De mindenképpen el szeretnék jutni oda. A közelség viszonylagos dolog, több tényezõ befolyásolja.:O)
    

Kovacspeter 307 2011. február 17. 21:38   Válasz erre: 298
Laci, betársulhatok ha mentek?
    

hacse 306 2011. február 17. 21:35   Válasz erre: 302
Ez OK. Ezt el merném mondani. Büszkén.:)
    

Kovacspeter 305 2011. február 17. 21:35   Válasz erre: 301
Meg a horvát tengerparthoz. Nem távolság az Inazumának.
    

Kovacspeter 304 2011. február 17. 21:34   Válasz erre: 302
Komoly! Hátsó teló mit szólt hozzá?
    

cblaci 303 2011. február 17. 21:34   Válasz erre: 301
Viszont Te meg közelebb vagy a Grossglocknerhez, ezért meg én irigyellek:-) Tavalyra volt tervezve, aztán nem lett belõle semmi, de szerintem idén se lesz sajnos.
    

kanyar 302 2011. február 17. 21:31   Válasz erre: 301
Így? :-)
    

hacse 301 2011. február 17. 21:27   Válasz erre: 298
Irigyellek ilyen szempontból, mert te át is látsz szinte oda. Vannak, akik úgy motoroztak Erdélyben ,hogy felpakolták a motorokat ufó-ra , és átvitték , aztán ott motoroztak. Az is jó , meg szép , de én , mint motoros ember nem merném elmondani , ha ilyet tettem volna.
    

kanyar 300 2011. február 17. 21:24   Válasz erre: 297
17 év alatt még nem tudtuk bejárni, de ez idõ nem volt elég még!
    

kanyar 299 2011. február 17. 21:23   Válasz erre: 296
Erre az évre elkészül a Transalpina aszfaltozása is (nekünk sajna) amit szintén látvány útnak készítenek. Na az ennek a giga megája!
    

cblaci 298 2011. február 17. 21:22   Válasz erre: 297
Eddig kétszer voltam és állíthatom, hogy gyönyörû. Mi még megyünk oda az biztos.
    

hacse 297 2011. február 17. 21:19  
Románia az egyetlen szomszédos ország, ahol még életemben nem jártam. Ja, meg Ukrajna. Állítólag sok szép dologról lemaradtam.
    

Kovacspeter 296 2011. február 17. 21:18   Válasz erre: 294
Kérdés hol tartanak. Lehet hogy kéne egy endúró...is...csak most másra kell a lé.
Fõleg hogy a múltkor felragadtam a Béli-hegységben...
    

kanyar 295 2011. február 17. 21:17   Válasz erre: 293
Talán lassú tempóban, de 1x mindenkép meg kell járni mert gyönyörû!
    

kanyar 294 2011. február 17. 21:15   Válasz erre: 291
Pádison átvezetõ mondjuk fõút aszfaltozáson esik át, unios látvány út néven!
    

Kovacspeter 293 2011. február 17. 21:14   Válasz erre: 289
Sejtem hogy a zúzott kõbõl akkor nem sok maradt. Szárazon Inazumával esélyes?
    

hacse 292 2011. február 17. 21:13   Válasz erre: 255
A 110-nél 4000 -ig stimmel, onnan nem. Az enyém nem nõ 1000 rpm-t 10 km/h-ként...de igazából nem érdekes, max. annyiban, hogy elõbb írtad, hogy valami 7-8 lit. körül eszik a tiéd. Talán rövidebb az áttételed? De akkor a 4000/110 sem stimmelne. Nem tom. Nem baj.
    

Kovacspeter 291 2011. február 17. 21:11   Válasz erre: 258
Csaba250, nagyon érdemes egyszer végigmenni rajta, csodaszép! A Jád-patakot követi az út, strand, sátrazás lehetséges, peca is, (pér, pisztráng), nagyon szép vízesés is van, bár a víztározótól Biharfüredig az út makadám, nem tudom mi marad belõle a tél után. Tavaly ilyen volt.
Vasakõfalva-Bogatelep-Pádis útvonal milyen állapotban volt legutóbb?
    

cblaci 290 2011. február 17. 21:04   Válasz erre: 283
Üdv a fórumon!
Az jó ha mint oktató motor is megállja a helyét (ahol azért kapja a fájdalmat), mert ebbõl arra lehet következtetni, hogy normál igénybevételnél még inkább elnyûhetetlen.
    

kanyar 289 2011. február 17. 21:01   Válasz erre: 285
Igen, utána erdõs hegyes-völgyes szakasz lesz, ami esõs idõben elég vicces! Viszont csodaszép!
    

cblaci 288 2011. február 17. 21:00   Válasz erre: 277
2009-ben jártunk arra, de nem emlékszem már pontosan, az biztos voltak kegyetlen részek. Képeim vannak a túráról: http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motoros_tura/?dr=19451
    

hacse 287 2011. február 17. 20:59   Válasz erre: 283
Szeva! Hurrá, egy 400-as-os ember! Nekem ez a vezetéstechnika a - sok motoros dolog közül - az egyik mániám . Úgy magányosan gyakorolgatok sokat kisebb forgalmú utakon, de igazi vágyam lenne a közelben egy jó nagy aszfalt. Sajnos kevés rá az esély.
    

Kovacspeter 286 2011. február 17. 20:59   Válasz erre: 283
Szia János! Isten hozott a klubban!
    

Kovacspeter 285 2011. február 17. 20:57   Válasz erre: 284
A víztározóig rossz aszfalt, és utána jön a gázos 30 km-es szakasz?
    

kanyar 284 2011. február 17. 20:54   Válasz erre: 281
Bánffynál elkezdték aszfaltozni de juni óta nem tudom meddig értek!
    

csibepapa 283 2011. február 17. 20:53  
Sziasztok! Benkõ János vagyok. A Pécsi NÍVÓ-Motoros iskola vezetõje. Nekem van egy Suzuki GSX-400-om. /Más néven Inazuma/Oktató motornak van használva.Egy igavonó állat, szinte elnyûhetetlen! Más: Valami idény nyitó túrát mi Pécsiek is összehozhatnánk! Ezenkívül van egy vezetés technikai pályám Pécsen. Kedves Andrea!/Motogirl/. Szívesen egyeztetnék veled személyesen is ilyen motoros programok ügyében. Barátsággal: János
    

kanyar 282 2011. február 17. 20:52   Válasz erre: 281
Tavaly is jártunk azon az úton és gödrös aszfalt váltakozik föld szakaszokkal.
    

Kovacspeter 281 2011. február 17. 20:49   Válasz erre: 279
Azt sejtem. Bõvebben?
    

Kovacspeter 280 2011. február 17. 20:48   Válasz erre: 276
Nem kérdés hogy megszervezzük.
    

kanyar 279 2011. február 17. 20:48   Válasz erre: 277
Az a szakasz hosszú rugó utat kíván!
    

Kovacspeter 278 2011. február 17. 20:48  
Bocs, Bánffyhunyad.
    

Kovacspeter 277 2011. február 17. 20:46   Válasz erre: 273
Voltam Lázbércen is, egy hétvégét mindenképpen megér. Tudsz valamit az 1R jelzésû útról ami Bánnfyhunyadról indul, Kalotaszeg, utána át a hegyeken a Medve-hágón keresztül kijut a 75-ös útra? Az lenne a következõ célom, de van egy 30 km-es szakasz ami cudar lehet.
    

hacse 276 2011. február 17. 20:41   Válasz erre: 259
Aggyonisten! Szerintem ez lenne az egyik cél. Nem?
    

Kovacspeter 275 2011. február 17. 20:37   Válasz erre: 274
Zazaz.
    

cblaci 274 2011. február 17. 20:34   Válasz erre: 272
Ha viszont Michelin, akkor meg Pilot Road.
    

cblaci 273 2011. február 17. 20:31   Válasz erre: 268
Szeva!
Bizony az és olyan úton közelítettük meg(hála a túraendúrós haveromnak),hogy a CB elsõ telója össze is fosta magát és néha a leömlõ is kapta a fájdalmat. Egyik oldalon szakadék másikon hegyipatak, de mikor elértünk a tározókig elszált minden mérgünk.
A Lázbérci tározónál volt már valaki itthon? Az is szép, de a Dragánhoz nem hasonlítható.
    

Kovacspeter 272 2011. február 17. 20:28   Válasz erre: 256
Motogirl, ha Road Attackod van, akkor az Continental.
    

cblaci 271 2011. február 17. 20:27   Válasz erre: 267
Nem baj az, hogy egy kicsit "különcök" vagyunk, gondolok itt az Inazuma elõfordulásának gyakoriságára:-)bár ha néha látok egyet-kettõt elvétve mindig elégedetten nyugtázom "Jaj de szép formás ez a motor"

Pedig nem vagyok elfogult, ááá dehogy :-)))
    

Kovacspeter 270 2011. február 17. 20:23   Válasz erre: 255
Azaz 6000
    

Kovacspeter 269 2011. február 17. 20:23   Válasz erre: 255
130-nál 600? Be szoktad tenni 5-be?
    

Kovacspeter 268 2011. február 17. 20:19   Válasz erre: 265
Jó Estét! Laci, ami a szemetek elé tárult az nem a Bélesi-víztározó, vagy a Dragán- völgyi?
    

GABBE 267 2011. február 17. 19:40   Válasz erre: 264
:-)
De jó neked...én csak egyet láttam egyszerre élõben... :-)
    

cblaci 266 2011. február 17. 17:31  
Jut eszembe "hondás idõk" imádtam azt a motort és ha kicsit is pakolhatóbb lett volna talán még mindig az van most is.
Így búcsúztam Tõle: http://www.youtube.com/watch?v=dm--1IVX1ZQ&feature=related
    

cblaci 265 2011. február 17. 17:28   Válasz erre: 204
Nekem egy ilyenem van még a hondás idõkbõl http://www.youtube.com/watch?v=XrmiK2ctJqc
    

cblaci 264 2011. február 17. 17:10  
Egy Inazuma találkozó nekem is tetszene, még egyszerre kettõnél többet nem láttam élõben és ebben az enyém is benne volt:-)
    

Csaba250 263 2011. február 17. 16:24   Válasz erre: 216
Szia Dezsõ!
Igen jól látod, a punnyadt ki miskolci hegylakókat meglepte a kései tél, és otthon melegedtek a kélyhájuk mellett, meg ugye a kocsmákban.
De hétvégén elõjönnek majd, mert mocskos nagy kocsonya és kocsma fesztivált tartanak a belvárosban.
Na ehhez tartsd Magad.
Az Andreát meg ne ijesztgessed, mert én sajnos többnyire épített környzetben tartózkodom, és ha kijutok a természetbe, akkor nem vágyódom tégla épületbe.
Persze egy fotót azért megnézhetünk a vendégszobáról, jacuzziról, meg a bográcsozó pavilonról.
    

Csaba250 262 2011. február 17. 16:11   Válasz erre: 260
Jó napot kívánok!
Elõkaptam kedvenc Mecsek térképemet
http://www.google.hu/imgres?imgurl=http://mecsekikalauz.kdekor.hu/mecsekslice.jpg&imgrefurl=http://mecsekikalauz.kdekor.hu/&h=490&w=689&sz=119&tbnid=aAOsZ-PosJCWHM:&tbnh=99&tbnw=139&prev=/images%3Fq%3DMecsek%2Bt%25C3%25A9rk%25C3%25A9p&zoom=1&q=Mecsek+t%C3%A9rk%C3%A9p&usg=__laxTCJx5GNB6kVHbGfQ9AUiShbo=&sa=X&ei=oTRdTfC5D4frOYLZjfMK&ved=0CCMQ9QEwAw
Megtaláltam rajta a Réka völgyet is.
Nagy jó helynek tûnik. Jól látom, hogy ez elvezet Püspökszentlászló irányába?
    

sinyus 261 2011. február 17. 14:01  
Nekem nagyon szimpatikus a julius 15-17ig tartó Balaton Bike Weekend...Nem voltam még,de a helyszint (balatonszemes) nagyon szeretem,amugy is oda járok a nõmmel sátorozni.Van víz,van hely bõven,vannak túralehetõségek,stb...
Nincs ezen mit szervezni,jöttök,v nem jöttök?:)
    

Motogirl 260 2011. február 17. 12:53   Válasz erre: 259
Felõlem mehetünk..!
Kezdheted szervezni az összejövetelt! :))))
    

sinyus 259 2011. február 17. 12:25  
Nekem is CONTI ROAD ATTACK túra (hátul 180as) van a mocin,és az elõzõ lestrapált vágott sportgumi után ez olyan,mintha fogyott volna 40 kilót a gép.Tapad,dõl,gyorsul,MEGÁLL...Annyi gyíkja van,hogy kb 5-10 Cfokos aszfalthõmérséklet alatt valóban kicsapja a seggét gyorsításkor...De gondolom a motort inkább nyárra találták ki:)
Arra gondoltatok-e már,hogy nyáron kijelöljünk egy motoros találkozót,ahová minél több INAZUMÁS eljönne...Ha más nem,legalább egy sör,és egy közös felvonulás erejéig.Sztem adná az érzést!
    

Csaba250 258 2011. február 17. 09:44   Válasz erre: 204
Szia Péter!
Sajnos én még nem jártam a Királyhágó-Biharfüred útvonalon, mert mi mindig dél-nyugati irányból mentünk be a Biharba, Vaskófalva, Bogatelep felõl, fel a Glavoj rétre ahonnan elérhetõ a Csodavár, Pádis-Szamosbazár és a Galbina kõköz.
Mostmár nagyon szeretnék eljutni Biharfüred térségébe.
Ha tudsz valamit a területrõl írd le légyszíves!
Arra felé divat-e a vadkemping?

    

cblaci 257 2011. február 16. 23:18   Válasz erre: 251
Semmilyen tesztelõ nem vagyok, mit írtam az én motorozós habitusom nyugodt és ahhoz egy akármilyen gumi is jó lenne mert nem táncolok pengeélen, fõleg ha ott ûl Anya a hátam mögött.
Ettõl függetlenül motoroztam már esõben, legutóbb a Kék emléktúrán amire többen is ígérték, hogy eljönnek de az esõ miatt csak én indultam el és a amin a legjobban csodálkoztam jött velem az Asszonyom is, pedig végig esõruhában bohóckodtunk és a motorblokkon szárítgattuk a kesztyûket. Ezért mondhatom, hogy az Avon esõben nagyon jó. Hidegben nem nagyon motorozok, az izületeim megsínylették az ETZ-s éveket, de azért van rá példa, hogy elõmerészkedek 0-5 fok körül, ha száraz az aszfalt, de akkor bizony csúszik, mint ahogy mindegyik motorgumi fõleg ha nem vesszük figyelembe, hogy csak világít a nap és nem melegít.

Válaszoltam!

Jó éjt mindenkinek


    

Motogirl 256 2011. február 16. 23:07   Válasz erre: 242
Michelin Road Attack (túra változat) gumi van a gépezeten.Nagyon meg vagyok vele elégedve! Több ismerõs mocijára került fel ugyanez a típus, mindenki elégedett! A sport változat viszont nagyon lágy a miénkre, szinte hallani a csámcsogást az úton!
    

Motogirl 255 2011. február 16. 23:02   Válasz erre: 223
110-nél 4000
120-nál 5000
130-nál 6000
A többit már le se írom, mert ez így is már egy 50-es csekk lenne büntiben!:)
Két kiló fölött meg már csak az utat kell nézni!:)))De persze ilyet még sosem csináltam!:))))
    

Motogirl 254 2011. február 16. 22:56   Válasz erre: 215
Hali! Igen a Dombai tó, ahola fénykép készült, már rájöttem!:)
    

hacse 253 2011. február 16. 22:32  
A feleségem mondta nekem az elõbb, hogy én már nem akarok többet fórumozni, és ideült a számítógép elé. Én mondtam neki, hogy értettem...
Jóccakát mindnyájatoknak!
    

Kovacspeter 252 2011. február 16. 22:31  
Nyugodalmas jó éjszakát!
    

hacse 251 2011. február 16. 22:28   Válasz erre: 250
Na, erre válaszoljál cblaci, ha tudsz! Most majd kiderül milyen tesztelõ vagy ! :o)
    

Kovacspeter 250 2011. február 16. 22:23   Válasz erre: 246
Persze, meg vezetési stílustól is függ, a Z6 jól tapad hidegben is, esõben állítólag jobb a Pilot Road. Az Avon hogy tapad, esõ, hideg, km?
    

GABBE 249 2011. február 16. 22:17   Válasz erre: 246
Metzeler elöl-hátul.
Szerintem jók---bár viszonyítási alapom nincs...
    

hacse 248 2011. február 16. 22:17   Válasz erre: 245
Én is hasonlókat olvastam róla, de még nem próbáltam soha.
    

GABBE 247 2011. február 16. 22:15   Válasz erre: 244
:-)
    

cblaci 246 2011. február 16. 22:13   Válasz erre: 242
A 400-as hondán olyan volt hátul, nagyon jól tapad de ha már kicsit hidegebb az idõ vigyázni kell vele. Persze hozzá teszem gyorsan, hogy egy nehezebb motoron szélesebb kivitelben lehet egészen másabbul viselkedik. Szerintem összességében jó gumi.
Nekem most hátul Avon van elõl meg Bridgestone Battlax, az Avon nagyon jó de elég drága és annyival nem jobb. Legközelebb hátra is Bridgestone-t veszek.
    

Kovacspeter 245 2011. február 16. 22:12   Válasz erre: 243
Na igen, az inkább sportgumi, a metzelereknek van a legjobb futásteljesítménye, jól is tapad.
    

hacse 244 2011. február 16. 22:11   Válasz erre: 234
Ja, meg hát az. De az akarat megvan bennem...de azzal megint csak nem lehet motorozni.
    

hacse 243 2011. február 16. 22:01   Válasz erre: 240
Most nekem is az van hátul, de nem tom mennyi van benne , mert használtan vettem, olyan 80%-os állapotban. Azelõtt Pirelli Diablo Corsa III volt rajta , az nem egészen 6000 km alatt elfogyott, de hozzáteszem, hogy annál jobb tapadású gumival én még nem találkoztam, olyan mint a rágógumi. Mondjuk az élettartama is annyi, nem lesz többet olyanom hátul. Elöl még most is a a Pirelli párja van, de valami álom..
    

Kovacspeter 242 2011. február 16. 22:00  
Tényleg valakinek van tapasztalata Michelin Pilot Road-al kapcsolatban?
    

Kovacspeter 241 2011. február 16. 21:56   Válasz erre: 238
Egyetértek.
    

Kovacspeter 240 2011. február 16. 21:54   Válasz erre: 237
Nekem Metzeler Z6 van hátul (is), 23000 van benne, igaz most már cserés. Azért az elég jó eredmény.
    

hacse 239 2011. február 16. 21:52   Válasz erre: 237
Nálam néha , úgy kipörög a kerék is , aztán lehet..,de az szerintem nem befolyásolja, vagy de...Ezúton kérek elnézést!
Viccet lerakva , akkoriban azt mondta egy iparos , hogy kisebbet vásároljak , mert a nagy nyomaték miatt eszi a gummancsot, de hiszen ennél van nagyobb nyomi is, akkor ott mi van, nem?
    

hacse 238 2011. február 16. 21:47   Válasz erre: 236
Szerintem az érzés a lényeg , nem a nyomatékgörbe. Olyan ez, mint a Jazz.. ,de Peti ezt te lehet jobban tudod.
    

cblaci 237 2011. február 16. 21:46   Válasz erre: 236
Nem kell nagyon tépkednetek a gázkart az biztos, Csaba írta még mail-be, hogy fogyasztja a hátsó gumit rendesen.
Nem is csodálkozok rajta.
    

Kovacspeter 236 2011. február 16. 21:43   Válasz erre: 226
Igen, a sornégyeseknél még mindig nagyon ritka, hogy ilyen alacsonyan legyen a nyomatékcsúcs, azt hiszem csak a vizes banditnál alacsonyabb. Mondjuk más kérdés hogy a nyomatékgörbe hogy néz ki.
    

hacse 235 2011. február 16. 21:42   Válasz erre: 231
Ahhoz is volt szerencsém, de ez itten a kaposújlaki (Kaposvár) reptér a la stuntriding hercehurca. Én azt az ágazatot is nagyon... tudom motorgyilkolás stb,, de akkor is. Persze Inával soha.
    

GABBE 234 2011. február 16. 21:40   Válasz erre: 228
Sajnos mindenkinek van valami gátló tényezõje - én a szabadidõvel állok hadilábon :-(
    

cblaci 233 2011. február 16. 21:39   Válasz erre: 231
Basszus! Itt van egy köpésre, tavaly elõtt majdnem indultam Pannóniával. Egyik kollégán nagy veterános és neki kellett volna besegíteni, de végül valami nyûgje volt és nem indította a Pancsit.
Sajnos abban az évben halt meg a srác akirõl leesett a sisak.
    

hacse 232 2011. február 16. 21:38   Válasz erre: 230
Azt bizton állíthatom, hogy a kilométerórák típuson belül is eltérõen mérnek, és nem csak a a géesixeknél . Fõleg a mechanikusan hajtottak. Ebben a témában otthon vagyok..
    

Kovacspeter 231 2011. február 16. 21:36   Válasz erre: 227
Kunmadaras, 24 órás?
    

Kovacspeter 230 2011. február 16. 21:34   Válasz erre: 223
Vagy a kilométerórák csalnak különbözõen. Amit biztosan tudok, hogy 150-nél forog 5100 körül.
    

cblaci 229 2011. február 16. 21:33   Válasz erre: 227
Még mindig nem tudjuk, szabad a gazda:-)
    

hacse 228 2011. február 16. 21:33   Válasz erre: 219
Enyémben is huszonhatezer kilométer van . Nálam csakis anyagi korlátai vannak a motorozásnak, semmi egyéb.
    

hacse 227 2011. február 16. 21:29   Válasz erre: 225
Jóvan, na nálam ez már tájfotónak minõsül, meg nem kifejezetten a túrázók szeretik ezt a helyet, de azért van rá esély , hogy valamelyiktek volt már ezen a rendezvényen.
1999-2009 között mindegyiken ott voltam, 2010-ben anyagi okok miatt elmaradt.
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118