hacse | 325 | 2011. február 17. 22:56 | Válasz erre: 322 |
Mekkora egy "celeb" vagy te Peti, világrész van elnevezve rólad! :))
|
Kovacspeter | 323 | 2011. február 17. 22:49 | Válasz erre: 322 |
Micsodaa? Merre van? Mert Avramjankó, Mihályvitéz, Gyorgyedozsa, még valamennyire csak ismert. Rmdsz szenátor is létezik ezzel a névvel, bár nem hiszem, hogy róla nevezték el.
|
kanyar | 322 | 2011. február 17. 22:31 | Válasz erre: 320 |
Bocs hogy ilyet írok de jártunk már Kovácspéter-ben is. Ez egy falu Erdélyben!
|
Kovacspeter | 320 | 2011. február 17. 22:17 | Válasz erre: 311 |
Kanyar, ha infóra lesz szükségem útviszonyokat illetõen, akkor majd meg tudlak keresni?
|
hacse | 318 | 2011. február 17. 22:06 | Válasz erre: 316 |
KTM 500 K4 Baja. 86-os, Rotax, szíjas vezérlésû blokk. Szerettem, eladtam , valahol a szeméttelepen van tudomásom szerint. Szeretõ gazdája lett néki.:)
|
Kovacspeter | 317 | 2011. február 17. 22:04 | Válasz erre: 315 |
Csabi, elsõ tulaja vagy az Inazumának? Ha nem, mennyi km-el vetted?
|
hacse | 315 | 2011. február 17. 22:00 | Válasz erre: 313 |
Jéjt Laci! Meg azt hiszem mindenkinek azt kívánom!
|
hacse | 314 | 2011. február 17. 21:59 | Válasz erre: 312 |
Részt vettem annak idején a Bakonyban sorkatona koromban egy egyhetes gyakorlaton sofõrként, az egyik társam egy Kamaz motoros Ural volt, akkor megszenvedtük, de így utólag hatalmas élmény.
|
Kovacspeter | 312 | 2011. február 17. 21:51 |
Nincs rossz út, csak alkalmas jármû kell. http://videa.hu/videok/jarmuvek/ural-a-patakban-orosz-teherauto-20Wp0MbKK8vrDhvI http://videa.hu/videok/jarmuvek/terepezes-oroszorszagban-auto-kamaz-mitsubishi-iSwKEJv7Sat6Q7UP Tudnak valamit az orosz tezsvérek. |
hacse | 309 | 2011. február 17. 21:40 | Válasz erre: 305 |
Azt már párszor megjártam, de nem Inával, MZ-vel+ KTM-el.
|
hacse | 308 | 2011. február 17. 21:39 | Válasz erre: 303 |
De még én sem voltam ott sajna. De mindenképpen el szeretnék jutni oda. A közelség viszonylagos dolog, több tényezõ befolyásolja.:O)
|
Kovacspeter | 305 | 2011. február 17. 21:35 | Válasz erre: 301 |
Meg a horvát tengerparthoz. Nem távolság az Inazumának.
|
cblaci | 303 | 2011. február 17. 21:34 | Válasz erre: 301 |
Viszont Te meg közelebb vagy a Grossglocknerhez, ezért meg én irigyellek:-) Tavalyra volt tervezve, aztán nem lett belõle semmi, de szerintem idén se lesz sajnos.
|
hacse | 301 | 2011. február 17. 21:27 | Válasz erre: 298 |
Irigyellek ilyen szempontból, mert te át is látsz szinte oda. Vannak, akik úgy motoroztak Erdélyben ,hogy felpakolták a motorokat ufó-ra , és átvitték , aztán ott motoroztak. Az is jó , meg szép , de én , mint motoros ember nem merném elmondani , ha ilyet tettem volna.
|
kanyar | 300 | 2011. február 17. 21:24 | Válasz erre: 297 |
17 év alatt még nem tudtuk bejárni, de ez idõ nem volt elég még!
|
kanyar | 299 | 2011. február 17. 21:23 | Válasz erre: 296 |
Erre az évre elkészül a Transalpina aszfaltozása is (nekünk sajna) amit szintén látvány útnak készítenek. Na az ennek a giga megája!
|
cblaci | 298 | 2011. február 17. 21:22 | Válasz erre: 297 |
Eddig kétszer voltam és állíthatom, hogy gyönyörû. Mi még megyünk oda az biztos.
|
hacse | 297 | 2011. február 17. 21:19 |
Románia az egyetlen szomszédos ország, ahol még életemben nem jártam. Ja, meg Ukrajna. Állítólag sok szép dologról lemaradtam.
|
Kovacspeter | 296 | 2011. február 17. 21:18 | Válasz erre: 294 |
Kérdés hol tartanak. Lehet hogy kéne egy endúró...is...csak most másra kell a lé. Fõleg hogy a múltkor felragadtam a Béli-hegységben... |
kanyar | 295 | 2011. február 17. 21:17 | Válasz erre: 293 |
Talán lassú tempóban, de 1x mindenkép meg kell járni mert gyönyörû!
|
kanyar | 294 | 2011. február 17. 21:15 | Válasz erre: 291 |
Pádison átvezetõ mondjuk fõút aszfaltozáson esik át, unios látvány út néven!
![]() |
Kovacspeter | 293 | 2011. február 17. 21:14 | Válasz erre: 289 |
Sejtem hogy a zúzott kõbõl akkor nem sok maradt. Szárazon Inazumával esélyes?
|
hacse | 292 | 2011. február 17. 21:13 | Válasz erre: 255 |
A 110-nél 4000 -ig stimmel, onnan nem. Az enyém nem nõ 1000 rpm-t 10 km/h-ként...de igazából nem érdekes, max. annyiban, hogy elõbb írtad, hogy valami 7-8 lit. körül eszik a tiéd. Talán rövidebb az áttételed? De akkor a 4000/110 sem stimmelne. Nem tom. Nem baj.
|
Kovacspeter | 291 | 2011. február 17. 21:11 | Válasz erre: 258 |
cblaci | 290 | 2011. február 17. 21:04 | Válasz erre: 283 |
Üdv a fórumon! Az jó ha mint oktató motor is megállja a helyét (ahol azért kapja a fájdalmat), mert ebbõl arra lehet következtetni, hogy normál igénybevételnél még inkább elnyûhetetlen. |
kanyar | 289 | 2011. február 17. 21:01 | Válasz erre: 285 |
Igen, utána erdõs hegyes-völgyes szakasz lesz, ami esõs idõben elég vicces! Viszont csodaszép!
|
cblaci | 288 | 2011. február 17. 21:00 | Válasz erre: 277 |
2009-ben jártunk arra, de nem emlékszem már pontosan, az biztos voltak kegyetlen részek. Képeim vannak a túráról: http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motoros_tura/?dr=19451
|
hacse | 287 | 2011. február 17. 20:59 | Válasz erre: 283 |
Szeva! Hurrá, egy 400-as-os ember! Nekem ez a vezetéstechnika a - sok motoros dolog közül - az egyik mániám . Úgy magányosan gyakorolgatok sokat kisebb forgalmú utakon, de igazi vágyam lenne a közelben egy jó nagy aszfalt. Sajnos kevés rá az esély.
|
Kovacspeter | 285 | 2011. február 17. 20:57 | Válasz erre: 284 |
A víztározóig rossz aszfalt, és utána jön a gázos 30 km-es szakasz?
|
kanyar | 284 | 2011. február 17. 20:54 | Válasz erre: 281 |
Bánffynál elkezdték aszfaltozni de juni óta nem tudom meddig értek!
|
csibepapa | 283 | 2011. február 17. 20:53 |
Sziasztok! Benkõ János vagyok. A Pécsi NÍVÓ-Motoros iskola vezetõje. Nekem van egy Suzuki GSX-400-om. /Más néven Inazuma/Oktató motornak van használva.Egy igavonó állat, szinte elnyûhetetlen! Más: Valami idény nyitó túrát mi Pécsiek is összehozhatnánk! Ezenkívül van egy vezetés technikai pályám Pécsen. Kedves Andrea!/Motogirl/. Szívesen egyeztetnék veled személyesen is ilyen motoros programok ügyében. Barátsággal: János
|
kanyar | 282 | 2011. február 17. 20:52 | Válasz erre: 281 |
Tavaly is jártunk azon az úton és gödrös aszfalt váltakozik föld szakaszokkal.
|
Kovacspeter | 277 | 2011. február 17. 20:46 | Válasz erre: 273 |
Voltam Lázbércen is, egy hétvégét mindenképpen megér. Tudsz valamit az 1R jelzésû útról ami Bánnfyhunyadról indul, Kalotaszeg, utána át a hegyeken a Medve-hágón keresztül kijut a 75-ös útra? Az lenne a következõ célom, de van egy 30 km-es szakasz ami cudar lehet.
|
hacse | 276 | 2011. február 17. 20:41 | Válasz erre: 259 |
Aggyonisten! Szerintem ez lenne az egyik cél. Nem?
|
cblaci | 273 | 2011. február 17. 20:31 | Válasz erre: 268 |
Szeva! Bizony az és olyan úton közelítettük meg(hála a túraendúrós haveromnak),hogy a CB elsõ telója össze is fosta magát és néha a leömlõ is kapta a fájdalmat. Egyik oldalon szakadék másikon hegyipatak, de mikor elértünk a tározókig elszált minden mérgünk. A Lázbérci tározónál volt már valaki itthon? Az is szép, de a Dragánhoz nem hasonlítható. |
Kovacspeter | 272 | 2011. február 17. 20:28 | Válasz erre: 256 |
Motogirl, ha Road Attackod van, akkor az Continental.
|
cblaci | 271 | 2011. február 17. 20:27 | Válasz erre: 267 |
Nem baj az, hogy egy kicsit "különcök" vagyunk, gondolok itt az Inazuma elõfordulásának gyakoriságára:-)bár ha néha látok egyet-kettõt elvétve mindig elégedetten nyugtázom "Jaj de szép formás ez a motor" Pedig nem vagyok elfogult, ááá dehogy :-))) |
Kovacspeter | 268 | 2011. február 17. 20:19 | Válasz erre: 265 |
Jó Estét! Laci, ami a szemetek elé tárult az nem a Bélesi-víztározó, vagy a Dragán- völgyi?
|
GABBE | 267 | 2011. február 17. 19:40 | Válasz erre: 264 |
:-) De jó neked...én csak egyet láttam egyszerre élõben... :-) |
cblaci | 266 | 2011. február 17. 17:31 |
Jut eszembe "hondás idõk" imádtam azt a motort és ha kicsit is pakolhatóbb lett volna talán még mindig az van most is. Így búcsúztam Tõle: http://www.youtube.com/watch?v=dm--1IVX1ZQ&feature=related |
cblaci | 265 | 2011. február 17. 17:28 | Válasz erre: 204 |
Nekem egy ilyenem van még a hondás idõkbõl http://www.youtube.com/watch?v=XrmiK2ctJqc
|
cblaci | 264 | 2011. február 17. 17:10 |
Egy Inazuma találkozó nekem is tetszene, még egyszerre kettõnél többet nem láttam élõben és ebben az enyém is benne volt:-)
|
Csaba250 | 263 | 2011. február 17. 16:24 | Válasz erre: 216 |
Szia Dezsõ! Igen jól látod, a punnyadt ki miskolci hegylakókat meglepte a kései tél, és otthon melegedtek a kélyhájuk mellett, meg ugye a kocsmákban. De hétvégén elõjönnek majd, mert mocskos nagy kocsonya és kocsma fesztivált tartanak a belvárosban. Na ehhez tartsd Magad. Az Andreát meg ne ijesztgessed, mert én sajnos többnyire épített környzetben tartózkodom, és ha kijutok a természetbe, akkor nem vágyódom tégla épületbe. Persze egy fotót azért megnézhetünk a vendégszobáról, jacuzziról, meg a bográcsozó pavilonról. |
Csaba250 | 262 | 2011. február 17. 16:11 | Válasz erre: 260 |
Jó napot kívánok! Elõkaptam kedvenc Mecsek térképemet http://www.google.hu/imgres?imgurl=http://mecsekikalauz.kdekor.hu/mecsekslice.jpg&imgrefurl=http://mecsekikalauz.kdekor.hu/&h=490&w=689&sz=119&tbnid=aAOsZ-PosJCWHM:&tbnh=99&tbnw=139&prev=/images%3Fq%3DMecsek%2Bt%25C3%25A9rk%25C3%25A9p&zoom=1&q=Mecsek+t%C3%A9rk%C3%A9p&usg=__laxTCJx5GNB6kVHbGfQ9AUiShbo=&sa=X&ei=oTRdTfC5D4frOYLZjfMK&ved=0CCMQ9QEwAw Megtaláltam rajta a Réka völgyet is. Nagy jó helynek tûnik. Jól látom, hogy ez elvezet Püspökszentlászló irányába? |
sinyus | 261 | 2011. február 17. 14:01 |
Nekem nagyon szimpatikus a julius 15-17ig tartó Balaton Bike Weekend...Nem voltam még,de a helyszint (balatonszemes) nagyon szeretem,amugy is oda járok a nõmmel sátorozni.Van víz,van hely bõven,vannak túralehetõségek,stb... Nincs ezen mit szervezni,jöttök,v nem jöttök?:) |
Motogirl | 260 | 2011. február 17. 12:53 | Válasz erre: 259 |
Felõlem mehetünk..! Kezdheted szervezni az összejövetelt! :)))) |
sinyus | 259 | 2011. február 17. 12:25 |
Nekem is CONTI ROAD ATTACK túra (hátul 180as) van a mocin,és az elõzõ lestrapált vágott sportgumi után ez olyan,mintha fogyott volna 40 kilót a gép.Tapad,dõl,gyorsul,MEGÁLL...Annyi gyíkja van,hogy kb 5-10 Cfokos aszfalthõmérséklet alatt valóban kicsapja a seggét gyorsításkor...De gondolom a motort inkább nyárra találták ki:) Arra gondoltatok-e már,hogy nyáron kijelöljünk egy motoros találkozót,ahová minél több INAZUMÁS eljönne...Ha más nem,legalább egy sör,és egy közös felvonulás erejéig.Sztem adná az érzést! |
Csaba250 | 258 | 2011. február 17. 09:44 | Válasz erre: 204 |
Szia Péter! Sajnos én még nem jártam a Királyhágó-Biharfüred útvonalon, mert mi mindig dél-nyugati irányból mentünk be a Biharba, Vaskófalva, Bogatelep felõl, fel a Glavoj rétre ahonnan elérhetõ a Csodavár, Pádis-Szamosbazár és a Galbina kõköz. Mostmár nagyon szeretnék eljutni Biharfüred térségébe. Ha tudsz valamit a területrõl írd le légyszíves! Arra felé divat-e a vadkemping? |
cblaci | 257 | 2011. február 16. 23:18 | Válasz erre: 251 |
Motogirl | 256 | 2011. február 16. 23:07 | Válasz erre: 242 |
Michelin Road Attack (túra változat) gumi van a gépezeten.Nagyon meg vagyok vele elégedve! Több ismerõs mocijára került fel ugyanez a típus, mindenki elégedett! A sport változat viszont nagyon lágy a miénkre, szinte hallani a csámcsogást az úton!
|
Motogirl | 255 | 2011. február 16. 23:02 | Válasz erre: 223 |
110-nél 4000 120-nál 5000 130-nál 6000 A többit már le se írom, mert ez így is már egy 50-es csekk lenne büntiben!:) Két kiló fölött meg már csak az utat kell nézni!:)))De persze ilyet még sosem csináltam!:)))) |
Motogirl | 254 | 2011. február 16. 22:56 | Válasz erre: 215 |
Hali! Igen a Dombai tó, ahola fénykép készült, már rájöttem!:)
|
hacse | 253 | 2011. február 16. 22:32 |
A feleségem mondta nekem az elõbb, hogy én már nem akarok többet fórumozni, és ideült a számítógép elé. Én mondtam neki, hogy értettem... Jóccakát mindnyájatoknak! |
hacse | 251 | 2011. február 16. 22:28 | Válasz erre: 250 |
Na, erre válaszoljál cblaci, ha tudsz! Most majd kiderül milyen tesztelõ vagy ! :o)
|
Kovacspeter | 250 | 2011. február 16. 22:23 | Válasz erre: 246 |
Persze, meg vezetési stílustól is függ, a Z6 jól tapad hidegben is, esõben állítólag jobb a Pilot Road. Az Avon hogy tapad, esõ, hideg, km?
|
GABBE | 249 | 2011. február 16. 22:17 | Válasz erre: 246 |
Metzeler elöl-hátul. Szerintem jók---bár viszonyítási alapom nincs... |
hacse | 248 | 2011. február 16. 22:17 | Válasz erre: 245 |
Én is hasonlókat olvastam róla, de még nem próbáltam soha.
|
cblaci | 246 | 2011. február 16. 22:13 | Válasz erre: 242 |
A 400-as hondán olyan volt hátul, nagyon jól tapad de ha már kicsit hidegebb az idõ vigyázni kell vele. Persze hozzá teszem gyorsan, hogy egy nehezebb motoron szélesebb kivitelben lehet egészen másabbul viselkedik. Szerintem összességében jó gumi. Nekem most hátul Avon van elõl meg Bridgestone Battlax, az Avon nagyon jó de elég drága és annyival nem jobb. Legközelebb hátra is Bridgestone-t veszek. |
Kovacspeter | 245 | 2011. február 16. 22:12 | Válasz erre: 243 |
Na igen, az inkább sportgumi, a metzelereknek van a legjobb futásteljesítménye, jól is tapad.
|
hacse | 244 | 2011. február 16. 22:11 | Válasz erre: 234 |
Ja, meg hát az. De az akarat megvan bennem...de azzal megint csak nem lehet motorozni.
|
hacse | 243 | 2011. február 16. 22:01 | Válasz erre: 240 |
Most nekem is az van hátul, de nem tom mennyi van benne , mert használtan vettem, olyan 80%-os állapotban. Azelõtt Pirelli Diablo Corsa III volt rajta , az nem egészen 6000 km alatt elfogyott, de hozzáteszem, hogy annál jobb tapadású gumival én még nem találkoztam, olyan mint a rágógumi. Mondjuk az élettartama is annyi, nem lesz többet olyanom hátul. Elöl még most is a a Pirelli párja van, de valami álom..
|
Kovacspeter | 242 | 2011. február 16. 22:00 |
Tényleg valakinek van tapasztalata Michelin Pilot Road-al kapcsolatban?
|
Kovacspeter | 240 | 2011. február 16. 21:54 | Válasz erre: 237 |
Nekem Metzeler Z6 van hátul (is), 23000 van benne, igaz most már cserés. Azért az elég jó eredmény.
|
hacse | 239 | 2011. február 16. 21:52 | Válasz erre: 237 |
Nálam néha , úgy kipörög a kerék is , aztán lehet..,de az szerintem nem befolyásolja, vagy de...Ezúton kérek elnézést! Viccet lerakva , akkoriban azt mondta egy iparos , hogy kisebbet vásároljak , mert a nagy nyomaték miatt eszi a gummancsot, de hiszen ennél van nagyobb nyomi is, akkor ott mi van, nem? |
hacse | 238 | 2011. február 16. 21:47 | Válasz erre: 236 |
Szerintem az érzés a lényeg , nem a nyomatékgörbe. Olyan ez, mint a Jazz.. ,de Peti ezt te lehet jobban tudod.
|
cblaci | 237 | 2011. február 16. 21:46 | Válasz erre: 236 |
Nem kell nagyon tépkednetek a gázkart az biztos, Csaba írta még mail-be, hogy fogyasztja a hátsó gumit rendesen. Nem is csodálkozok rajta. |
Kovacspeter | 236 | 2011. február 16. 21:43 | Válasz erre: 226 |
Igen, a sornégyeseknél még mindig nagyon ritka, hogy ilyen alacsonyan legyen a nyomatékcsúcs, azt hiszem csak a vizes banditnál alacsonyabb. Mondjuk más kérdés hogy a nyomatékgörbe hogy néz ki.
|
hacse | 235 | 2011. február 16. 21:42 | Válasz erre: 231 |
Ahhoz is volt szerencsém, de ez itten a kaposújlaki (Kaposvár) reptér a la stuntriding hercehurca. Én azt az ágazatot is nagyon... tudom motorgyilkolás stb,, de akkor is. Persze Inával soha.
|
GABBE | 234 | 2011. február 16. 21:40 | Válasz erre: 228 |
Sajnos mindenkinek van valami gátló tényezõje - én a szabadidõvel állok hadilábon :-(
|
cblaci | 233 | 2011. február 16. 21:39 | Válasz erre: 231 |
Basszus! Itt van egy köpésre, tavaly elõtt majdnem indultam Pannóniával. Egyik kollégán nagy veterános és neki kellett volna besegíteni, de végül valami nyûgje volt és nem indította a Pancsit. Sajnos abban az évben halt meg a srác akirõl leesett a sisak. |
hacse | 232 | 2011. február 16. 21:38 | Válasz erre: 230 |
Azt bizton állíthatom, hogy a kilométerórák típuson belül is eltérõen mérnek, és nem csak a a géesixeknél . Fõleg a mechanikusan hajtottak. Ebben a témában otthon vagyok..
|
Kovacspeter | 230 | 2011. február 16. 21:34 | Válasz erre: 223 |
Vagy a kilométerórák csalnak különbözõen. Amit biztosan tudok, hogy 150-nél forog 5100 körül.
|
hacse | 228 | 2011. február 16. 21:33 | Válasz erre: 219 |
Enyémben is huszonhatezer kilométer van . Nálam csakis anyagi korlátai vannak a motorozásnak, semmi egyéb.
|
hacse | 227 | 2011. február 16. 21:29 | Válasz erre: 225 |
Jóvan, na nálam ez már tájfotónak minõsül, meg nem kifejezetten a túrázók szeretik ezt a helyet, de azért van rá esély , hogy valamelyiktek volt már ezen a rendezvényen. 1999-2009 között mindegyiken ott voltam, 2010-ben anyagi okok miatt elmaradt. |