26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

Kovacspeter 426 2011. február 18. 23:10   Válasz erre: 407
Az ilyen tragikus dolgok miatt egyszer már befejeztem a motorozást.
    

hacse 425 2011. február 18. 23:07   Válasz erre: 422
Nem is volt Suzuki felirat a tankodon, vagy csak a képen nincs?
    

Motogirl 424 2011. február 18. 23:04   Válasz erre: 421
Ha jó leszel beveszünk a Csapatba!:)) Van itt Banditos is, Csaba250 személyében!
    

hacse 423 2011. február 18. 23:03   Válasz erre: 419
Alkattól is függhet, de az én kopott porckorongjaimnak nagyságrendekkel kényelmesebb mint a Bandita, pedig az is nagyon rendben van ilyen téren.
    

Motogirl 422 2011. február 18. 23:02  
Itt a mocim, igaz nem mostani képek,de vállalható!
Az utolsó képen a Bátyám Inája.
    

Szotyi 421 2011. február 18. 23:01   Válasz erre: 419
Az ülése ránézésbõl is kényelmesebbnek tûnik a banditénál.

Ja,köszöntök minden GSX-es betyárt!:))
    

hacse 420 2011. február 18. 23:00   Válasz erre: 418
Ez a nem tud kategóriának egy al-kategóriája. De ezt lehetne elemzni nagyon hosszan.:o)Ezek ritkán túráznak, de akkor autóval, mer' úgy nem szennyezõdik be a ruházatuk.
    

Kovacspeter 419 2011. február 18. 22:54   Válasz erre: 405
Jah. Remélem Zöldi ezt nem olvassa, de én úgy tapasztaltam hogy kényelmesebb motor mint a Bandit. (mármint az akkori Bandit)
    

Motogirl 418 2011. február 18. 22:54   Válasz erre: 413
Ennél rosszabb az, aki nem tud,de azt gondolja,hogy igen,nagy teljesítményû kirívó motor kell, hogy bámulják miatta!Mindehhez 2 XL-es mellény!
    

hacse 417 2011. február 18. 22:52   Válasz erre: 409
Üdv.itt Szotyi!
    

Motogirl 416 2011. február 18. 22:52   Válasz erre: 412
Viccelõdünk,viccelõdünk?
    

Motogirl 415 2011. február 18. 22:51   Válasz erre: 411
Ez így van, csak motorozni keveset szokott sajna!
    

Motogirl 414 2011. február 18. 22:50   Válasz erre: 409
Na, Õ a bénább fajta!! :)))))))))
Ezennel ismerjétek meg Szotyi Barátomat!
Banditos kollega.
    

hacse 413 2011. február 18. 22:50   Válasz erre: 406
Az inkább szeret, mint tud típusú, az még elmegy , de van a nem tud, de azért majd megmutatja típus. Ez utóbbi fajta legyen máshol , mint ahol én vagyok , mindig
    

kanyar 412 2011. február 18. 22:48   Válasz erre: 408
Igen igen, ezért nincs nekem széria motorom. Csúnya is, kicsi is mint én!
    

cblaci 411 2011. február 18. 22:47   Válasz erre: 399
A Bátyád tudott valamit:-)
    

cblaci 410 2011. február 18. 22:43  
Ez pedig a tavalyi: http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/motoros_tura/kek-motoros-tura-2010-73685
    

Szotyi 409 2011. február 18. 22:41   Válasz erre: 406
Nem mondod?:)))))
    

Motogirl 408 2011. február 18. 22:40   Válasz erre: 405
Az nem nagy baj, ha nem jön 5 percenként szembe Veled egy GSX! Nézd meg a neten,hogy tartják az árukat!Ez jóóóó!
    

cblaci 407 2011. február 18. 22:40   Válasz erre: 397
Következõ volt a történet, még sulis voltam gyakorlatról jöttem hazafelé amikor lakotterületen belül elémfordult egy munkásbusz (Niza, ami régen a mentõ is volt) fékeztem és salakmotoros pózban csapódtam a sofõr felöli ajtóba. Hunyó voltam mert én is mert gyorsan mentem, volt egy Mozi a helyszin mellett, lassított felvételként zajlott, csúszok... csúszok... a Mozi elõt egy nõ visított, majd csatt... Következõ kép: sokan vannak körülöttem és valaki fog, a sofõr volt, a kikörösi bukó héja kettényílt a homlokrésznél. Megúztam törés nélkül, a motor eleje lett oda, de a nyári keresetbõl felújítottam és jó pár hét sántika után újra motoroztam. Aztán történt egy nagyon szomorú baleset ketten haltak meg egyszerre, sohasem felejtem el, mint ahogy az elsõ rendszámomat sem (OV 43-35) ami azért fájdalmas mert a cimbora motorjának is hasonló volt csak az utolsó szám tért el, ugyanaz az évjáratú piros ETZ 250-es. Azt hiszem az mérföldkõ volt...
A Kékesen miattuk hajtom meg a fejem minden év augusztus utolsó szombatján: http://www.youtube.com/watch?v=qsAUg1EXGuc
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/motoros_tura/kek-motoros-tura-2010-73685
    

Motogirl 406 2011. február 18. 22:39   Válasz erre: 403
Persze férfiban és nõben is van ügyesebb és balfékebb!
Ismerek olyan pasi motorosokat,hogy szégyen ahogy vezet!
    

kanyar 405 2011. február 18. 22:38   Válasz erre: 395
Úgy értem, hogy sokan ha elhangzik a márkanév hogy Suzuki akkor gsxr-re vagy bandit-ra gondol, és ezekbõl vásárolnak többet, miközben az inazuma is egy kiváló masina!De ebbõl kevesebb van az országban.
    

Motogirl 404 2011. február 18. 22:37   Válasz erre: 383
A levegõváltozástól?:)))))
Kiszámíthatatlan mint a nõk általában!:))
    

hacse 403 2011. február 18. 22:36   Válasz erre: 399
Olyan nincs , hogy nõi moci. Egyébként én attól is kiakadok, amikor azt mondják valamelyikre, hogy kezdõmotor.
    

Motogirl 402 2011. február 18. 22:35   Válasz erre: 400
Hát nem is tom asszem 2004 -es volt! A légy elcsúszott volna rajta úgy meg volt vigyázva!
    

Motogirl 401 2011. február 18. 22:34   Válasz erre: 377
Mindegy,hogy milyen gép van alattad, a veszély mindig ott lóg a levegõben! Persze a józan ész jó ha kéznél van, ami megáljt parancsol! Persze idõnként a gyógyszerek akkor is elgurulnak!:) Én legalábbis úgy vagyok ezzel,hogy amikor már húzom fel a bõrruhámat, egy kicsit más ember vagyok, amikor elindulok a mocival az már egy más dimenzió és szabadság!
    

Kovacspeter 400 2011. február 18. 22:34   Válasz erre: 399
Ha jól látom akkor ez a még a levegõs. Km, évjárat? Szééép!
    

Motogirl 399 2011. február 18. 22:27   Válasz erre: 369
Nemrégiben volt egy nagy szerelem......
A Bátyám gyûjtötte maga köré a vasakat, és tavaly elõtt vált meg a CB 1300-tól. Meg akartam venni Tõle, de azt mondta,hogy Nekem nem adja el mert nem nõi moci, sokkal kezelhetettlenebb mint a GSX.(pedig ez sem egy kimondottan lányoknak való típus)Így nem lett az enyém!:( Pedig nagyon tetszik a mai napig, és az övén dupla raptor dobok voltak, úgy szólt mint a mennydörgés!:)))
Ja, és elõtte volt egy CB 750 Sevenfifty-je is .
    

Kovacspeter 398 2011. február 18. 22:26   Válasz erre: 396
Még az is közrejátszhat;)
    

Kovacspeter 397 2011. február 18. 22:21   Válasz erre: 385
Laci lett akkor vmi bajod?
    

hacse 396 2011. február 18. 22:15   Válasz erre: 394
Ja, itt van ez a ki..szott napkitörés , má' a mágneses izék elérték a Földet, ez megzavarja az embert.:)
    

Kovacspeter 395 2011. február 18. 22:14   Válasz erre: 391
Öö, ezt nem értem?
    

Kovacspeter 394 2011. február 18. 22:12   Válasz erre: 387
Nem írtam még, kissé zavaros idõszak van most, de ha összeszedem a gondolataimat akkor jelenkezem.
    

Kovacspeter 393 2011. február 18. 22:08   Válasz erre: 385
Jut eszembe egyszer mégiscsak megpusziltak oldalról amikor Jawa350-el mentem, de nem estem el, anyagi kár nem volt. Mondjuk azt a karteroldalt nehéz behorpasztani;)
    

hacse 392 2011. február 18. 22:07   Válasz erre: 383
Mechanikus, spirállal közvetített "hajtómûvel" rendelkezik. Amúgy Jóes!
    

kanyar 391 2011. február 18. 22:07   Válasz erre: 390
Ritka de szívós motorod van!
    

Kovacspeter 390 2011. február 18. 22:06   Válasz erre: 382
Az enyém K1, akkor talán fellélegezhetek;)
    

kanyar 389 2011. február 18. 22:04   Válasz erre: 385
Sokszor kell az Õrangyal! :-D
Hiszek is benne!
    

kanyar 388 2011. február 18. 22:03   Válasz erre: 384
Így van! amíg így érzed úgy jó! ez a szép a motorozásban!
Én a 170-et lecseréltem 52-re.
    

zold1 387 2011. február 18. 21:59   Válasz erre: 384
"Ez a motor velem együtt fog megöregedni, remélhetõleg."

Én is így vagyok az enyémmel :D Mivel mostanában alig van idõm menni vele, jók az esélyeim :D Láncolajzó témában most nem írtál, vagy megfeneklett a mail?
    

zold1 386 2011. február 18. 21:57   Válasz erre: 206
Nekem eddig csak levegõs nagymotojaim voltak, én mindig 50-es végût tettem bele.
    

cblaci 385 2011. február 18. 21:57   Válasz erre: 381
Szerencsére eddig még "csak" egyszer ütöttek ki a nyeregbõl még az ETZ-s idõkben, mondjuk akkor rendesen. Azóta is volt már pár éles szitu, de nem azért úsztam meg én sem mert profi vagyok. Törekedek a biztonságra és próbálok ésszel menni és nem kisérteni az ördögöt, remélem velem tart a jövõben is Bobbiói Szent Kolumbán


    

Kovacspeter 384 2011. február 18. 21:56   Válasz erre: 375
Kanyar, sztem minden kategóriában meg lehet találni az élményt, T5-öt is élvezetes volt vezetni, mondjuk azért is mert magyar, de szerintem az 1.2-es Inazuma tökéletesen elég, nem kell több paci, néha eszembe jut, hogy ha egyszer rám szakadna az otp, akkor lenne vmi modernebb, mondjuk épp a Cb 1.3 vagy a Gsx 1400, de hogy több lóerõ legyen lényegesen az meg se fordult a fejemben. Minek? Ez a motor velem együtt fog megöregedni, remélhetõleg.
    

zold1 383 2011. február 18. 21:54   Válasz erre: 220
Úgy van, az gyári. Nekem a 15/45-tel 100=3600, 140=5000 180=6000. Tényleg, az ina kábelrõl kapja a km jelet, vagy villanyos az óra? HA utóbbi, akkor Motogirl órája a változatástól hülyült meg.
    

zold1 382 2011. február 18. 21:50   Válasz erre: 203
Elég ritka, de K3-as évjáratból 10-rõl tudok..
    

kanyar 381 2011. február 18. 21:48   Válasz erre: 379
Csak betûsen filóztam!:-)
    

kanyar 380 2011. február 18. 21:46   Válasz erre: 377
Nálunk élõ közlekedéskultúra eredménye ez! Még nem figyelnek a motorosra eléggé! De jó irányba fejlõdik!
    

cblaci 379 2011. február 18. 21:46   Válasz erre: 378
Pont nekem mondod:-)
    

kanyar 378 2011. február 18. 21:44   Válasz erre: 376
Ha a tehetetlenségi erõvel szembe motorozunk, idõvel minden kevés. Ekkor kell vissza venni!
    

Kovacspeter 377 2011. február 18. 21:40   Válasz erre: 363
Hidd el hogy nem hallják meg. Próbáld ki egyszer: mész autóval a városban, nagy a forgalom meg a zaj, szól a rádió. (nem hangosan) Ilyenkor max akkor hallasz vmit ha tiltásig húzzák neki mögötted, ha esetleg nem veszed észre hogy menni akar. Én legalábbis csak akkor szoktam észrevenni pedig úgy tudom nincs baj a hallásommal. Ha Hayát veszel akkor azt tudom mondani hogy nagyon-nagyon vigyázz! Magadra és másokra is. Igazából a leggyengébb láncszem a motorozásban már régóta az ember. Nem akarok okoskodni, de százötvenezer kilométer a hátam mögött van motoron balesetmentesen, esés nélkül, nem biztos hogy azért mert profi vagyok, hanem mert mindig ésszel közlekedtem. Nyilván ehhez szerencse is kellett.
    

cblaci 376 2011. február 18. 21:39   Válasz erre: 375
Nekem elég volt a 400-as 56 lóereje is ahhoz, hogy jól érezzem magam. Viszont hazudnék ha azt mondanám, hogy nem élveztem amikor nagyobbra ûlhettem.
    

kanyar 375 2011. február 18. 21:32   Válasz erre: 374
Mennyi paci kell az élményhez?
    

Kovacspeter 374 2011. február 18. 21:31   Válasz erre: 369
Szerintem ez az a kategória ami még belefér, nem árt ha van erõtöbblet. Mondjuk a Haya már más kérdés... bár azzal is lehet ésszel közlekedni. Vagy nem?
    

cblaci 373 2011. február 18. 21:25   Válasz erre: 372
:-)Konkrétan sötét volt és esett az esõ, persze tudom ez nem kizáróok, csak a papírkutyák takaróznak ezzel:-) Vasárnap szabad vagyok, talán akkor...
    

kanyar 372 2011. február 18. 21:22   Válasz erre: 371
Ne fogd vissza magad!:-)
    

cblaci 371 2011. február 18. 21:19   Válasz erre: 370
Hajajj micsoda képek... úgy várom már a tavaszt! Ma is alánéztem a motortakarónak, minden ízem a motorozást kívánja:-)
    

kanyar 370 2011. február 18. 21:16   Válasz erre: 367
Akkor minden ok! Onnan egy ugrás Transalpina
    

cblaci 369 2011. február 18. 21:16   Válasz erre: 363
Nincs ezzel semmi baj, kinek mi tetszik, a Hayabusa igazi csúcsragadozó.
Az én szerelmem az a CB 1300 és ez már azóta tart amióta megláttam, persze sokkal szimpatikusabb lenne ha kisebb erõforrással is létezne, mondjuk 750-es. A formájáért vagyok oda és tudom, hogy a Big One is hasonló vagy a CB Sevenfity is, de a formái a CB 1300-nak tökéletesek az én szememnek. Csak felesleges az a lökettérfogat és teljesítmény az én stílusomnak.
Nem vagyunk egyformák és jól is van az úgy:-)
    

kanyar 368 2011. február 18. 21:09   Válasz erre: 366
Iljen
    

Kovacspeter 367 2011. február 18. 21:09   Válasz erre: 366
Tervben van az is Kanyar, na meg ha már ott van az ember akkor Galambóc vára!
    

kanyar 366 2011. február 18. 21:06   Válasz erre: 364
Lankák? Irány Kazán-szoros!!!!
    

cblaci 365 2011. február 18. 21:03   Válasz erre: 361
Nem sûrûn járok hozzájuk, legutóbb olajért voltam még tavaly a nyár vége felé.
    

Kovacspeter 364 2011. február 18. 21:02  
A Réz-hegységet is nagyon tudom ajánlani, a környéken magyarok, románok élnek vegyesen, fönt a hegyekben meg mit ad Isten - szlovákok. Amolyan õsközösségben. Egy kis külön világ.
Ilyen lankákon lehet kanyarogni:
    

Motogirl 363 2011. február 18. 21:01   Válasz erre: 356
Nem, és tényleg imádom a hangját, nem a zavaró kategória!
De egy biztos, az autósok már messzirõl meghallják,hogy jön egy motoros! Ez pláne a városi forgalomba elõnyös, a szlalomozás közepette.Meglepõ módon az autósok mintha kicsit lojálisabbak lennének mióta bejött az új szabály,hogy a motorosok elõre mehetnek a lámpánál.Azóta megfigyelhetõ,hogy még az úton is félrehúzódnak!
Már elég régóta van a fejemben egy gondolat......, cserélnék motortípust.Nem ugyanez a kategória de valamiért nagyon b@ssza a csõrömet,és ez nem más mint egy .......Hayabusa!Azt megfogadtam, ha az Inát lecserélem erre teszem meg!
Véleményeket várok! Ja, és minden rendben van Nálam fejben, és orvos is látott!:)))))))
    

cblaci 362 2011. február 18. 21:01   Válasz erre: 360
Valószínû megtudták volna rendelni, olyan áron amibõl jó pár túra költsége kitelt volna. Ezt dobot használtan vettem és nagyon jó áron, addig volt fent a Gixin amig az elsõ 1000km belement.
    

Kovacspeter 361 2011. február 18. 20:56   Válasz erre: 359
Jut eszembe a múltkor a Powercityben láttam két csodaszép RD Yamahát, azt hittem magamhoz nyúlok, nem láttad õket?
    

Kovacspeter 360 2011. február 18. 20:54   Válasz erre: 359
A Powercityben sem tudták volna megrendelni? De ha meg vagy vele elégedve akkor ez is ok.
    

cblaci 359 2011. február 18. 20:50   Válasz erre: 358
Kerestem égre földre, de gyári krómosat nem találtam csak ami már karcos, az meg nem kell. A gixi gyári dobját vettem meg rá, szépen szól vele és csendes, sõt (ezt halkan mondom) de mintha jobbak lennének a gázreakciói is. Megvan a karbon is ha esetleg hangoskodni kívánnék...

Tudom egy krómos jobban mutatna, de ez van, a rendõrök azóta sokkal barátságosabbak igazoltatásnál :-)
    

Kovacspeter 358 2011. február 18. 20:40   Válasz erre: 356
Szia Laci! Gyári dobot tetted vissza?
    

Kovacspeter 357 2011. február 18. 20:39   Válasz erre: 338
Szia Csaba 250! A Jád-völgyet végig lehet járni motorral is, kocsival is, ha maradtak a tavalyi viszonyok. Terepjáróval szoktatok menni?
    

cblaci 356 2011. február 18. 20:31   Válasz erre: 353
Ha hosszabban túrázol nem zavaró a monoton mély dörmögés? Nekem is volt fent egy nyitott karbon, de hosszabb úton kifejezetten zavaró volt és mióta "E" normás dobom van a fogyasztáscsökkenés mellett fura mód mintha még a motor is szebben járna.
    

Kovacspeter 355 2011. február 18. 20:30   Válasz erre: 353
Le, mint a borravaló.
    

Kovacspeter 354 2011. február 18. 20:26  
Sziasztok! Eszembe jutott hogy hogy a Királyerdõn keresztül van egy új aszfaltcsík, tavaly készült el, (Kanyar most biztos bánkódik ;)) átszeltem, nagyon tudom ajánlani.
    

Motogirl 353 2011. február 18. 20:22   Válasz erre: 349
Lemaradtál a fórum elejérõl? Ott már áttárgyaltuk,hogy mindez most lesz meg!Remélem 6-7 l közé vissza áll majd a fogyasztás!
A sport dob miatt kb.+1 l többet eszik!:( De a hangja miatt megéri!:)))))))))))))))))))))
    

cblaci 352 2011. február 18. 17:09   Válasz erre: 337
Üdv mindenkinek!
Szivesen Csaba! Van még néhány itt-ott. A képeidet nézegetve szép helyeket tudhatsz Te is magad után.
    

Csaba250 351 2011. február 18. 11:50   Válasz erre: 347
Igen, ebben kicsit ludas vagyok, mert én már jártam ott elõzõ évben, de elfelejtettem, hogy van benne vizslák számára járhatalan útszakasz is.
Amikor a patakban sétáltam a kutyussal, az meg sem mozdult, sõt levegõt sem vett, nehegy beleejtsem.
(lehet hogy kevesebbet kéne innom a medve sörbõl túra közben?)
    

Csaba250 350 2011. február 18. 11:45   Válasz erre: 343
Remek! Akkor viszem a puskámat is. Addig gyakorolom a célzást motorról.
    

Kovacspeter 349 2011. február 18. 11:30   Válasz erre: 344
Motogirl, attól hogy néhány Le-vel több van a sportkipuffnak köszönhetõen, még nem kéne 6000-et forogni 130-nál, de ha rövidebb áttétel van akkor se. Ilyen eltéréssel még nem találkoztam. A 8 liter nagyon sok, sportkipuff ide vagy oda. Karburátorszinkron, szelepállítás, gyertyacsere 12 ezrenként megvolt? Ja meg levegõszûrõ csere 18 ezrenként? Bár vezetési stílustól is függ...
    

Kovacspeter 348 2011. február 18. 11:20   Válasz erre: 336
Hm, endúró...
    

Kovacspeter 347 2011. február 18. 11:18   Válasz erre: 339
Szia Csaba250! Nagyon nagy amikor a vizslát kézben viszitek a patakban, de az is amikor a sziklán toszogáljátok felfelé!
    

Motogirl 346 2011. február 18. 10:29   Válasz erre: 283
Írok majd priviben!
    

Motogirl 345 2011. február 18. 10:24   Válasz erre: 272
Tudom, ez csak egy ellenõrzés volt,hogy figyeltek -e?!:)
Ezért jár Neked egy hangszóró!:)))
    

Motogirl 344 2011. február 18. 10:22   Válasz erre: 269
Van rajta 5.fokozat???? Húúúúúú ez balmás! :))))))))))
Tudod ez azért van mert egy ménessel több a ló az enyémbe!:)))
    

Motogirl 343 2011. február 18. 10:19   Válasz erre: 342
Viszont van egy lezárt aszfaltos út (Kádár apánk vadászterülete volt) amit motorokkal bejárhatunk, nagyon szép az erdõ!Végig aszfaltos nem kell off road fokozat!:)
    

Motogirl 342 2011. február 18. 10:17   Válasz erre: 262
Nagyon szép hely , az egész természetvédelmi terület, belépés csak engedéllyel, vagy Velem!!:)))
A Püspökszentlászló csak gyalog közelíthetõ meg onnét, ja és jó messze van!:)
    

Motogirl 341 2011. február 18. 10:13   Válasz erre: 261
Csak így ,hogy jöttök vagy nem jöttök? Semmi írásos meghívó + külön kérvény?! :)))
Remélem megyünk!:)))
    

Csaba250 340 2011. február 18. 08:57  
Na már lassan ott is vagyunk
(Galbina kõköz)
Ezt a nevet jegyezzétek jól meg!
    

Csaba250 339 2011. február 18. 08:55  
Galbina kõközben haladunk a forrás felé
    

Csaba250 338 2011. február 18. 08:54   Válasz erre: 291
Szia Péter!
Köszönöm a bíztatást.
Szerintem idén elnézek arra.
(de nem ígérem, hogy motorral megyek, elnézést is kérek érte)
Sajna nagyon vacak az út szinte végig a határtól. (Méhkeréknél szoktunk átmenni)
Szerintem normál kocsival, motorral nem tanácsos menni.
Persze a helyiek elég bátran vágtáznak rajta.
Tavaj csak a Glavoj rétre mentünk, mert a brigád egyik este nagyon elfáradt, és nem maradt energia a Pádis-Szamosbazárra. (Sajnálhatják) Arra felé is a lépsben haladás a jellemzõ, de ez nam olyan nagy baj, mert elég tûrhetõ a táj. A legvacakabb út a Galbinakõköz bejáratához vitt, de döntse el mindenki maga, hogy megérte-e?
    

Csaba250 337 2011. február 18. 08:42   Válasz erre: 265
Szia László!
Köszönöm a meggyõzõ filmecskét.
    

kanyar 336 2011. február 18. 07:45   Válasz erre: 335
Ott a legszebb helyekre föld út vezet!
    

Kovacspeter 335 2011. február 17. 23:15  
No, és a csángókhoz is el kéne jutni már egyszer.
    

Kovacspeter 334 2011. február 17. 23:13   Válasz erre: 332
Nagyon pazar! Hargita...
    

Kovacspeter 333 2011. február 17. 23:04  
Jóéjt mindenkinek!
    

kanyar 332 2011. február 17. 23:03   Válasz erre: 331
Na mit szólsz? Google Earth-on találsz képeket!
    

Kovacspeter 331 2011. február 17. 23:01   Válasz erre: 327
Megvan, megtaláltam.
    

hacse 330 2011. február 17. 23:01   Válasz erre: 328
majd elmesélem egyszer, hogy miért valós 99.99%-ban. Joccakát!
    

Kovacspeter 329 2011. február 17. 23:01   Válasz erre: 325
;)
    

Kovacspeter 328 2011. február 17. 23:00   Válasz erre: 324
Az nagyon jó, ha tényleg annyi volt benne. Én 2. 35000. A km. valós, egyetlen szerelõ szervizelte végig az elsõ tulajnak. Törésmentes a mai napig.
    

kanyar 327 2011. február 17. 22:59   Válasz erre: 323
Gyergyoszentmiklos 12c úton Négyes kenping mellett a hegyen át lehet menni a 125a nevü szekérúton Balánbányára. Ennek az útnak kb. közepén hegytetõn 1228m-en a 4643601é-2543153k nál találod. Hát ez is gyönyörûûû hely!
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118