Kovacspeter | 426 | 2011. február 18. 23:10 | Válasz erre: 407 |
Az ilyen tragikus dolgok miatt egyszer már befejeztem a motorozást.
|
hacse | 425 | 2011. február 18. 23:07 | Válasz erre: 422 |
Nem is volt Suzuki felirat a tankodon, vagy csak a képen nincs?
|
Motogirl | 424 | 2011. február 18. 23:04 | Válasz erre: 421 |
Ha jó leszel beveszünk a Csapatba!:)) Van itt Banditos is, Csaba250 személyében!
|
hacse | 423 | 2011. február 18. 23:03 | Válasz erre: 419 |
Alkattól is függhet, de az én kopott porckorongjaimnak nagyságrendekkel kényelmesebb mint a Bandita, pedig az is nagyon rendben van ilyen téren.
|
Motogirl | 422 | 2011. február 18. 23:02 |
Itt a mocim, igaz nem mostani képek,de vállalható! Az utolsó képen a Bátyám Inája. ![]() ![]() ![]() |
Szotyi | 421 | 2011. február 18. 23:01 | Válasz erre: 419 |
Az ülése ránézésbõl is kényelmesebbnek tûnik a banditénál. Ja,köszöntök minden GSX-es betyárt!:)) |
hacse | 420 | 2011. február 18. 23:00 | Válasz erre: 418 |
Ez a nem tud kategóriának egy al-kategóriája. De ezt lehetne elemzni nagyon hosszan.:o)Ezek ritkán túráznak, de akkor autóval, mer' úgy nem szennyezõdik be a ruházatuk.
|
Kovacspeter | 419 | 2011. február 18. 22:54 | Válasz erre: 405 |
Jah. Remélem Zöldi ezt nem olvassa, de én úgy tapasztaltam hogy kényelmesebb motor mint a Bandit. (mármint az akkori Bandit)
|
Motogirl | 418 | 2011. február 18. 22:54 | Válasz erre: 413 |
Ennél rosszabb az, aki nem tud,de azt gondolja,hogy igen,nagy teljesítményû kirívó motor kell, hogy bámulják miatta!Mindehhez 2 XL-es mellény!
|
Motogirl | 415 | 2011. február 18. 22:51 | Válasz erre: 411 |
Ez így van, csak motorozni keveset szokott sajna!
|
Motogirl | 414 | 2011. február 18. 22:50 | Válasz erre: 409 |
Na, Õ a bénább fajta!! :))))))))) Ezennel ismerjétek meg Szotyi Barátomat! Banditos kollega. |
hacse | 413 | 2011. február 18. 22:50 | Válasz erre: 406 |
Az inkább szeret, mint tud típusú, az még elmegy , de van a nem tud, de azért majd megmutatja típus. Ez utóbbi fajta legyen máshol , mint ahol én vagyok , mindig
|
kanyar | 412 | 2011. február 18. 22:48 | Válasz erre: 408 |
Igen igen, ezért nincs nekem széria motorom. Csúnya is, kicsi is mint én!
|
cblaci | 410 | 2011. február 18. 22:43 |
Ez pedig a tavalyi: http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/motoros_tura/kek-motoros-tura-2010-73685
|
Motogirl | 408 | 2011. február 18. 22:40 | Válasz erre: 405 |
Az nem nagy baj, ha nem jön 5 percenként szembe Veled egy GSX! Nézd meg a neten,hogy tartják az árukat!Ez jóóóó!
|
cblaci | 407 | 2011. február 18. 22:40 | Válasz erre: 397 |
Következõ volt a történet, még sulis voltam gyakorlatról jöttem hazafelé amikor lakotterületen belül elémfordult egy munkásbusz (Niza, ami régen a mentõ is volt) fékeztem és salakmotoros pózban csapódtam a sofõr felöli ajtóba. Hunyó voltam mert én is mert gyorsan mentem, volt egy Mozi a helyszin mellett, lassított felvételként zajlott, csúszok... csúszok... a Mozi elõt egy nõ visított, majd csatt... Következõ kép: sokan vannak körülöttem és valaki fog, a sofõr volt, a kikörösi bukó héja kettényílt a homlokrésznél. Megúztam törés nélkül, a motor eleje lett oda, de a nyári keresetbõl felújítottam és jó pár hét sántika után újra motoroztam. Aztán történt egy nagyon szomorú baleset ketten haltak meg egyszerre, sohasem felejtem el, mint ahogy az elsõ rendszámomat sem (OV 43-35) ami azért fájdalmas mert a cimbora motorjának is hasonló volt csak az utolsó szám tért el, ugyanaz az évjáratú piros ETZ 250-es. Azt hiszem az mérföldkõ volt... A Kékesen miattuk hajtom meg a fejem minden év augusztus utolsó szombatján: http://www.youtube.com/watch?v=qsAUg1EXGuc http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/motoros_tura/kek-motoros-tura-2010-73685 |
Motogirl | 406 | 2011. február 18. 22:39 | Válasz erre: 403 |
Persze férfiban és nõben is van ügyesebb és balfékebb! Ismerek olyan pasi motorosokat,hogy szégyen ahogy vezet! |
kanyar | 405 | 2011. február 18. 22:38 | Válasz erre: 395 |
Úgy értem, hogy sokan ha elhangzik a márkanév hogy Suzuki akkor gsxr-re vagy bandit-ra gondol, és ezekbõl vásárolnak többet, miközben az inazuma is egy kiváló masina!De ebbõl kevesebb van az országban.
|
Motogirl | 404 | 2011. február 18. 22:37 | Válasz erre: 383 |
A levegõváltozástól?:))))) Kiszámíthatatlan mint a nõk általában!:)) |
hacse | 403 | 2011. február 18. 22:36 | Válasz erre: 399 |
Olyan nincs , hogy nõi moci. Egyébként én attól is kiakadok, amikor azt mondják valamelyikre, hogy kezdõmotor.
|
Motogirl | 402 | 2011. február 18. 22:35 | Válasz erre: 400 |
Hát nem is tom asszem 2004 -es volt! A légy elcsúszott volna rajta úgy meg volt vigyázva!
|
Motogirl | 401 | 2011. február 18. 22:34 | Válasz erre: 377 |
Mindegy,hogy milyen gép van alattad, a veszély mindig ott lóg a levegõben! Persze a józan ész jó ha kéznél van, ami megáljt parancsol! Persze idõnként a gyógyszerek akkor is elgurulnak!:) Én legalábbis úgy vagyok ezzel,hogy amikor már húzom fel a bõrruhámat, egy kicsit más ember vagyok, amikor elindulok a mocival az már egy más dimenzió és szabadság!
|
Kovacspeter | 400 | 2011. február 18. 22:34 | Válasz erre: 399 |
Ha jól látom akkor ez a még a levegõs. Km, évjárat? Szééép!
|
Motogirl | 399 | 2011. február 18. 22:27 | Válasz erre: 369 |
hacse | 396 | 2011. február 18. 22:15 | Válasz erre: 394 |
Ja, itt van ez a ki..szott napkitörés , má' a mágneses izék elérték a Földet, ez megzavarja az embert.:)
|
Kovacspeter | 394 | 2011. február 18. 22:12 | Válasz erre: 387 |
Nem írtam még, kissé zavaros idõszak van most, de ha összeszedem a gondolataimat akkor jelenkezem.
|
Kovacspeter | 393 | 2011. február 18. 22:08 | Válasz erre: 385 |
Jut eszembe egyszer mégiscsak megpusziltak oldalról amikor Jawa350-el mentem, de nem estem el, anyagi kár nem volt. Mondjuk azt a karteroldalt nehéz behorpasztani;)
|
hacse | 392 | 2011. február 18. 22:07 | Válasz erre: 383 |
Mechanikus, spirállal közvetített "hajtómûvel" rendelkezik. Amúgy Jóes!
|
kanyar | 388 | 2011. február 18. 22:03 | Válasz erre: 384 |
Így van! amíg így érzed úgy jó! ez a szép a motorozásban! Én a 170-et lecseréltem 52-re. |
zold1 | 387 | 2011. február 18. 21:59 | Válasz erre: 384 |
"Ez a motor velem együtt fog megöregedni, remélhetõleg." Én is így vagyok az enyémmel :D Mivel mostanában alig van idõm menni vele, jók az esélyeim :D Láncolajzó témában most nem írtál, vagy megfeneklett a mail? |
zold1 | 386 | 2011. február 18. 21:57 | Válasz erre: 206 |
Nekem eddig csak levegõs nagymotojaim voltak, én mindig 50-es végût tettem bele.
|
cblaci | 385 | 2011. február 18. 21:57 | Válasz erre: 381 |
Szerencsére eddig még "csak" egyszer ütöttek ki a nyeregbõl még az ETZ-s idõkben, mondjuk akkor rendesen. Azóta is volt már pár éles szitu, de nem azért úsztam meg én sem mert profi vagyok. Törekedek a biztonságra és próbálok ésszel menni és nem kisérteni az ördögöt, remélem velem tart a jövõben is Bobbiói Szent Kolumbán |
Kovacspeter | 384 | 2011. február 18. 21:56 | Válasz erre: 375 |
Kanyar, sztem minden kategóriában meg lehet találni az élményt, T5-öt is élvezetes volt vezetni, mondjuk azért is mert magyar, de szerintem az 1.2-es Inazuma tökéletesen elég, nem kell több paci, néha eszembe jut, hogy ha egyszer rám szakadna az otp, akkor lenne vmi modernebb, mondjuk épp a Cb 1.3 vagy a Gsx 1400, de hogy több lóerõ legyen lényegesen az meg se fordult a fejemben. Minek? Ez a motor velem együtt fog megöregedni, remélhetõleg.
|
zold1 | 383 | 2011. február 18. 21:54 | Válasz erre: 220 |
Úgy van, az gyári. Nekem a 15/45-tel 100=3600, 140=5000 180=6000. Tényleg, az ina kábelrõl kapja a km jelet, vagy villanyos az óra? HA utóbbi, akkor Motogirl órája a változatástól hülyült meg.
|
kanyar | 380 | 2011. február 18. 21:46 | Válasz erre: 377 |
Nálunk élõ közlekedéskultúra eredménye ez! Még nem figyelnek a motorosra eléggé! De jó irányba fejlõdik!
|
kanyar | 378 | 2011. február 18. 21:44 | Válasz erre: 376 |
Ha a tehetetlenségi erõvel szembe motorozunk, idõvel minden kevés. Ekkor kell vissza venni!
|
Kovacspeter | 377 | 2011. február 18. 21:40 | Válasz erre: 363 |
Hidd el hogy nem hallják meg. Próbáld ki egyszer: mész autóval a városban, nagy a forgalom meg a zaj, szól a rádió. (nem hangosan) Ilyenkor max akkor hallasz vmit ha tiltásig húzzák neki mögötted, ha esetleg nem veszed észre hogy menni akar. Én legalábbis csak akkor szoktam észrevenni pedig úgy tudom nincs baj a hallásommal. Ha Hayát veszel akkor azt tudom mondani hogy nagyon-nagyon vigyázz! Magadra és másokra is. Igazából a leggyengébb láncszem a motorozásban már régóta az ember. Nem akarok okoskodni, de százötvenezer kilométer a hátam mögött van motoron balesetmentesen, esés nélkül, nem biztos hogy azért mert profi vagyok, hanem mert mindig ésszel közlekedtem. Nyilván ehhez szerencse is kellett.
|
cblaci | 376 | 2011. február 18. 21:39 | Válasz erre: 375 |
Nekem elég volt a 400-as 56 lóereje is ahhoz, hogy jól érezzem magam. Viszont hazudnék ha azt mondanám, hogy nem élveztem amikor nagyobbra ûlhettem.
|
Kovacspeter | 374 | 2011. február 18. 21:31 | Válasz erre: 369 |
Szerintem ez az a kategória ami még belefér, nem árt ha van erõtöbblet. Mondjuk a Haya már más kérdés... bár azzal is lehet ésszel közlekedni. Vagy nem?
|
cblaci | 373 | 2011. február 18. 21:25 | Válasz erre: 372 |
:-)Konkrétan sötét volt és esett az esõ, persze tudom ez nem kizáróok, csak a papírkutyák takaróznak ezzel:-) Vasárnap szabad vagyok, talán akkor...
|
cblaci | 371 | 2011. február 18. 21:19 | Válasz erre: 370 |
Hajajj micsoda képek... úgy várom már a tavaszt! Ma is alánéztem a motortakarónak, minden ízem a motorozást kívánja:-)
|
cblaci | 369 | 2011. február 18. 21:16 | Válasz erre: 363 |
Kovacspeter | 367 | 2011. február 18. 21:09 | Válasz erre: 366 |
Tervben van az is Kanyar, na meg ha már ott van az ember akkor Galambóc vára!
|
cblaci | 365 | 2011. február 18. 21:03 | Válasz erre: 361 |
Nem sûrûn járok hozzájuk, legutóbb olajért voltam még tavaly a nyár vége felé.
|
Kovacspeter | 364 | 2011. február 18. 21:02 |
Motogirl | 363 | 2011. február 18. 21:01 | Válasz erre: 356 |
Nem, és tényleg imádom a hangját, nem a zavaró kategória! De egy biztos, az autósok már messzirõl meghallják,hogy jön egy motoros! Ez pláne a városi forgalomba elõnyös, a szlalomozás közepette.Meglepõ módon az autósok mintha kicsit lojálisabbak lennének mióta bejött az új szabály,hogy a motorosok elõre mehetnek a lámpánál.Azóta megfigyelhetõ,hogy még az úton is félrehúzódnak! Már elég régóta van a fejemben egy gondolat......, cserélnék motortípust.Nem ugyanez a kategória de valamiért nagyon b@ssza a csõrömet,és ez nem más mint egy .......Hayabusa!Azt megfogadtam, ha az Inát lecserélem erre teszem meg! Véleményeket várok! Ja, és minden rendben van Nálam fejben, és orvos is látott!:))))))) |
cblaci | 362 | 2011. február 18. 21:01 | Válasz erre: 360 |
Valószínû megtudták volna rendelni, olyan áron amibõl jó pár túra költsége kitelt volna. Ezt dobot használtan vettem és nagyon jó áron, addig volt fent a Gixin amig az elsõ 1000km belement.
![]() |
Kovacspeter | 361 | 2011. február 18. 20:56 | Válasz erre: 359 |
Jut eszembe a múltkor a Powercityben láttam két csodaszép RD Yamahát, azt hittem magamhoz nyúlok, nem láttad õket?
|
Kovacspeter | 360 | 2011. február 18. 20:54 | Válasz erre: 359 |
A Powercityben sem tudták volna megrendelni? De ha meg vagy vele elégedve akkor ez is ok.
|
cblaci | 359 | 2011. február 18. 20:50 | Válasz erre: 358 |
Kovacspeter | 357 | 2011. február 18. 20:39 | Válasz erre: 338 |
Szia Csaba 250! A Jád-völgyet végig lehet járni motorral is, kocsival is, ha maradtak a tavalyi viszonyok. Terepjáróval szoktatok menni?
|
cblaci | 356 | 2011. február 18. 20:31 | Válasz erre: 353 |
Ha hosszabban túrázol nem zavaró a monoton mély dörmögés? Nekem is volt fent egy nyitott karbon, de hosszabb úton kifejezetten zavaró volt és mióta "E" normás dobom van a fogyasztáscsökkenés mellett fura mód mintha még a motor is szebben járna.
|
Kovacspeter | 354 | 2011. február 18. 20:26 |
Sziasztok! Eszembe jutott hogy hogy a Királyerdõn keresztül van egy új aszfaltcsík, tavaly készült el, (Kanyar most biztos bánkódik ;)) átszeltem, nagyon tudom ajánlani.
|
Motogirl | 353 | 2011. február 18. 20:22 | Válasz erre: 349 |
Lemaradtál a fórum elejérõl? Ott már áttárgyaltuk,hogy mindez most lesz meg!Remélem 6-7 l közé vissza áll majd a fogyasztás! A sport dob miatt kb.+1 l többet eszik!:( De a hangja miatt megéri!:))))))))))))))))))))) |
cblaci | 352 | 2011. február 18. 17:09 | Válasz erre: 337 |
Üdv mindenkinek! Szivesen Csaba! Van még néhány itt-ott. A képeidet nézegetve szép helyeket tudhatsz Te is magad után. |
Csaba250 | 351 | 2011. február 18. 11:50 | Válasz erre: 347 |
Igen, ebben kicsit ludas vagyok, mert én már jártam ott elõzõ évben, de elfelejtettem, hogy van benne vizslák számára járhatalan útszakasz is. Amikor a patakban sétáltam a kutyussal, az meg sem mozdult, sõt levegõt sem vett, nehegy beleejtsem. (lehet hogy kevesebbet kéne innom a medve sörbõl túra közben?) |
Csaba250 | 350 | 2011. február 18. 11:45 | Válasz erre: 343 |
Remek! Akkor viszem a puskámat is. Addig gyakorolom a célzást motorról.
![]() |
Kovacspeter | 349 | 2011. február 18. 11:30 | Válasz erre: 344 |
Motogirl, attól hogy néhány Le-vel több van a sportkipuffnak köszönhetõen, még nem kéne 6000-et forogni 130-nál, de ha rövidebb áttétel van akkor se. Ilyen eltéréssel még nem találkoztam. A 8 liter nagyon sok, sportkipuff ide vagy oda. Karburátorszinkron, szelepállítás, gyertyacsere 12 ezrenként megvolt? Ja meg levegõszûrõ csere 18 ezrenként? Bár vezetési stílustól is függ...
|
Kovacspeter | 347 | 2011. február 18. 11:18 | Válasz erre: 339 |
Szia Csaba250! Nagyon nagy amikor a vizslát kézben viszitek a patakban, de az is amikor a sziklán toszogáljátok felfelé!
|
Motogirl | 345 | 2011. február 18. 10:24 | Válasz erre: 272 |
Tudom, ez csak egy ellenõrzés volt,hogy figyeltek -e?!:) Ezért jár Neked egy hangszóró!:))) |
Motogirl | 344 | 2011. február 18. 10:22 | Válasz erre: 269 |
Van rajta 5.fokozat???? Húúúúúú ez balmás! :)))))))))) Tudod ez azért van mert egy ménessel több a ló az enyémbe!:))) ![]() |
Motogirl | 343 | 2011. február 18. 10:19 | Válasz erre: 342 |
Viszont van egy lezárt aszfaltos út (Kádár apánk vadászterülete volt) amit motorokkal bejárhatunk, nagyon szép az erdõ!Végig aszfaltos nem kell off road fokozat!:)
|
Motogirl | 342 | 2011. február 18. 10:17 | Válasz erre: 262 |
Nagyon szép hely , az egész természetvédelmi terület, belépés csak engedéllyel, vagy Velem!!:))) A Püspökszentlászló csak gyalog közelíthetõ meg onnét, ja és jó messze van!:) |
Motogirl | 341 | 2011. február 18. 10:13 | Válasz erre: 261 |
Csak így ,hogy jöttök vagy nem jöttök? Semmi írásos meghívó + külön kérvény?! :))) Remélem megyünk!:))) |
Csaba250 | 340 | 2011. február 18. 08:57 |
Na már lassan ott is vagyunk (Galbina kõköz) Ezt a nevet jegyezzétek jól meg! ![]() ![]() ![]() |
Csaba250 | 338 | 2011. február 18. 08:54 | Válasz erre: 291 |
hacse | 330 | 2011. február 17. 23:01 | Válasz erre: 328 |
majd elmesélem egyszer, hogy miért valós 99.99%-ban. Joccakát!
|
Kovacspeter | 328 | 2011. február 17. 23:00 | Válasz erre: 324 |
Az nagyon jó, ha tényleg annyi volt benne. Én 2. 35000. A km. valós, egyetlen szerelõ szervizelte végig az elsõ tulajnak. Törésmentes a mai napig.
|
kanyar | 327 | 2011. február 17. 22:59 | Válasz erre: 323 |
Gyergyoszentmiklos 12c úton Négyes kenping mellett a hegyen át lehet menni a 125a nevü szekérúton Balánbányára. Ennek az útnak kb. közepén hegytetõn 1228m-en a 4643601é-2543153k nál találod. Hát ez is gyönyörûûû hely!
|