cblaci | 828 | 2011. március 16. 17:17 | Válasz erre: 827 |
Vagy bajban cimbora :-) és meg is értem az elkeseredésed, viszont ijedtemben kiszaladtam és megszólaltattam az én iker kürtjeimet amelyek gyönyörûen énekelnek. Ezt csak azért írom, hogy megnyugodj és lásd nem típushiba, hanem egyedi :-)
|
hacse | 827 | 2011. március 16. 16:44 |
Jártatok már úgy, hogy a kettõbõl csak az egyik jelzõkürt mûködött az Inazumátokon? Hát képzeljétek engem most az a szégyen ért, hogy csak az EGYIK DUDA szólalt meg a motoromon, amikor benyomtam a mûködtetõ billentyût! Nem tudom mi lesz így velem, nem hiszem, hogy érdemes így megtartanom a motort, úgy tudom ezen a típuson a duda nem javítható, ha tönkremegy, a motor sem használható tovább, már régóta tartottam tõle, hogy egyszer beüt a krach. Nem volt semmi gond eddig a géppel, de most nagyot csalódtam. Megértem, ha pl. kikönyököl a hajtókar, vagy leszakad egy szelep, vagy dobja valamelyik gangot, de ez a duda dolog ez valami õrület! Teljesen magam alatt vagyok.... Ne is adjatok tanácsokat , úgysem tudtok segíteni! Nem kívánom egyikõteknek sem ezt a kínt. Maradok Tisztelettel : hacse :):):):)
|
hacse | 826 | 2011. március 16. 16:26 | Válasz erre: 820 |
Csaba, a lovakat 6, 12, vagy 24 voltos töltõvel kell ropogósra tölteni ( sütni, ha úgy tetszik)??:o))
|
hacse | 825 | 2011. március 16. 16:21 | Válasz erre: 813 |
Le kell szokni a cigirõl meg a piáról vazze, aztán lehet motorozni....csak nem sokat. Meg le kell szokni az evésrõl, és akkor egy idõ után már nem aggaszt az anyagi helyzet..:)
|
hacse | 824 | 2011. március 16. 16:15 | Válasz erre: 817 |
Alapos projekt. Ezután meg majd a poros úttól is félted a csillivilli "testét". :))
|
hacse | 821 | 2011. március 16. 15:56 | Válasz erre: 805 |
Péter, köszönöm a dícsérõ szavakat! Olyanokat hallani , hogy az Inazumát elcseréled egy Cessnára, igaz- e? :o))
|
Csaba250 | 820 | 2011. március 16. 13:08 | Válasz erre: 819 |
No akkor dobjál össze neki egy friss ropogós töltött lovacskát, aztán már kész is lesz!
|
Motogirl | 819 | 2011. március 16. 11:00 | Válasz erre: 818 |
Errõl a "szerelõm" tudna pontos információt adni! Ha a kellõ mennyiségû kaja biztosított, megy mint a karikacsapás!:)
|
Csaba250 | 818 | 2011. március 16. 10:21 |
Jó napot kívánok! Itt aki elég figyelmes, az hamarosan vizsgát tehet blokk ki-be szerelésbõl. Kábé hány óra szerelési munkát jelent ez a kis "legózás"? |
Motogirl | 816 | 2011. március 15. 21:41 |
Pár új kép a vasról! Kezdenek helyére kerülni a dolgok.Egy-két nap és visszakerül a motor szíve a helyére!
![]() ![]() ![]() |
Motogirl | 815 | 2011. március 15. 21:40 | Válasz erre: 814 |
Jobb szélen a robogósnak kell mennie, de az sem ott megy!:) Horvátoknál ragaszkodnak a rendõrök a sávod közepéhez, mert ha túl belül mész az a baj, ha túl a szélen azért szólnak! Szóval akkor kinek van igaza?? Franc se tudja! Ha egy magam megyek ált. középen ha nem túl rossz az út, ha többen megyünk akkor meg úgyis cippelünk! |
sinyus | 814 | 2011. március 15. 20:27 |
Nem tudom merre hogy,de nálunk (Békés-Jásznagykunszolnok-csongrád megye) átlagban 7 kilüméterenként volt vmi intézkedés a közeg részérõl.egymást váltotta a trafi és a közútiellenõrzés... Na de kérem! Meg is állítottak,és mivel nem tudott semmibe belekötni elkezdett regélni hogy az úttest melyik részén kell közlekednem.Nevezetese a jobb szélén...Nos,nálunk az IFA-k kerülgetik a lyukakat...Mondtam,h ezt csak nem gondolja komolyan:) |
cblaci | 813 | 2011. március 14. 21:42 | Válasz erre: 812 |
Van akit a válság kényszerít rá, van aki inkább a vállalkozását erõlteti stb.. nem a jólétre vezethetõ vissza sajnos. Nem olcsó játék a motorozás és ha beüt a krakk (mivel nem létfentartó foglalatosság) elõször is a motorozást adja fel mindenki, én is ezt tenném pedig valószínû belebetegednék. Több mint 20-éve folyamatosan dolgozok, sokszor munkaidõ után is, de a lekem így is háborog amikor több ezret elmotorozok, míg vannak olyanok akik azt az összeget egy hétig kell beosszák és gondot okoz a gyerekeiket is megetetni. Szemét világot élünk, senkinek se könnyû és félõ, hogy ez csak rosszabb lesz. Viszont szükségem van a motorozásra is ahhoz, hogy bírjam cérnával a hétköznapokat... |
Kovacspeter | 812 | 2011. március 14. 21:19 | Válasz erre: 811 |
Az valóban szomorú. Mi az oka ennek az eladási hullámnak? Mondjuk az én munkám se enged sokat tervezni, a Svájc õszintén szólva félig munka lesz. A legutóbbi idõben nagyon rászoktam az egy-két napos átcsapásokra Erdélybe, ha Szoboszlón vagyok. |
cblaci | 811 | 2011. március 14. 21:05 | Válasz erre: 810 |
Kisebb terveim vannak egyelõre, de majd szépen sorjában, bár szomorú tény, hogy azok a cimborák akikkel a nagyobb túrákat összehoztuk egymás után adják el motorjaikat. A munkám is olyan, hogy nem igazán enged elõre tervezni... majd meglátom, szeretnék minél többet menni a lehetõségeimhez mérten. |
Kovacspeter | 810 | 2011. március 14. 20:52 | Válasz erre: 809 |
De jó neked Laci! Sajnos esélyem sem volt ma motorozni. Na de készülök már lelkiekben a betervezett gurulásokra. Erdélybe kisebb-nagyobb átcsapások lesznek Szoboszlóról, Svájc, valamelyik tengerpart, (Montenegró vagy Horvátország, majd kialakul) ez tuti, a többit majd meglátjuk. Távlati célként van még egy két hely amit le sem merek írni. Te mit tervezel?
|
cblaci | 809 | 2011. március 14. 20:36 | Válasz erre: 807 |
Ez már volt kérdés kérem szépen:-) de nem vergõdtünk zöld ágra. Nekem mindegy, én ma is motoroztam és jó volt!
![]() |
Kovacspeter | 807 | 2011. március 14. 19:56 |
Gyors kérdés: Hol legyen az Inazuma találkozó. Kérem tegyék meg tétjeiket.
|
Kovacspeter | 806 | 2011. március 14. 19:08 | Válasz erre: 801 |
Kicsit körülményes de hozzá lehet azért férni a szelepállításnál.
|
Kovacspeter | 805 | 2011. március 14. 18:57 | Válasz erre: 798 |
Csabi, látom szakszerûen megválaszoltad ezt a kérdést;) Elrepültünk felétek a hétvégén, szép volt Zala felülrõl is.
|
Kovacspeter | 804 | 2011. március 14. 18:52 | Válasz erre: 791 |
Csaba250, olyan anyagból van ami bírja. Nem nyeklik mint az EmZett két megtermett személlyel. A lánckeréknél a fedelet nyugodtan leveheted.
|
Kovacspeter | 803 | 2011. március 14. 18:41 | Válasz erre: 793 |
Jogos, most már látom én is, ahogy kinagyítottam a képet, (múltkor csak a vázas fotó nagyításáig jutottam) messzirõl azt hittem a hengerfej is le lett véve. Mondjuk ha meg van benne az 50000 km akkor érdemes elgondolkodni a vez. lánc cserén, annyinál ajánlja a Suzuki. |
sinyus | 802 | 2011. március 14. 09:42 |
Na király. Reggel nézem az idõj.jel-t,20 fok országszerte,verõfényes tavasz,stb... Nah hát jelenteném a tehetséges idõjósainknak,h Békés-megye szitáló esõ,tömött felhõk,8 fok,és messze nincs tavasz... (jobb lenne,ha ezek a szakemberek néha inkább az ablakon néznének ki,nem a monitort bámulnák) |
Motogirl | 801 | 2011. március 13. 21:52 | Válasz erre: 796 |
Így,így! Nem lehetett volna hozzáférni rendesen a beállításhoz! Mondjuk kivenni sem volt egyszerû nem hagytak nagy helyet, de meg oldotta a Párom! 03.26.-ra össze lesz rakva reményeink szerint! |
Csaba250 | 800 | 2011. március 13. 21:07 | Válasz erre: 798 |
Köszönöm szépen a választ, most már kezd derengeni, hogy Desiderus is ezt mondta, csak nem figyeltem eléggé. Na akkor hamarosan belenézek, mint varjú a lófejbe. |
Csaba250 | 799 | 2011. március 13. 21:05 | Válasz erre: 796 |
Jó estét kívánok! Na jó rendben. Ha László ennyire bízik az acél csövekben, akkor én sem aggódom annyira miattuk, ezentúl. |
hacse | 798 | 2011. március 13. 20:40 | Válasz erre: 791 |
Le szabad venni , nem fog onnan olaj eltávozni, mert a munkahenger egy kis zárt egység, ami egy nyomópálcát müködtet a maga hagyományos és végtelenül egyszerû módján, ennek a vége fog a blokkból kiállni , ha leveszed azt a kis fedélkét.
|
sinyus | 797 | 2011. március 13. 18:02 |
Óh anyám,izomláz van a combomban... Tegnap is,ma is megkergettem a gépet.Itt az alföldön is kirajzott mindenki,aki józan volt,nem gyõztem integetni a szembejövõ motrosoknak. Remélem ezzel a hétvégével valóban megjött a tavasz! |
cblaci | 796 | 2011. március 13. 13:25 | Válasz erre: 793 |
12ezrenként szelepellenörzés és ha kell beállítás, amiért biz´a le kell venni a szelepfedelet ha tetszik, ha nem. Nincs ebben semmi sokkoló, sõt azok az acél csövecskék is igen jól vannak statikailag megtervezve még akkor is ha vicces barátunknak a gyerekbiciklit juttatták az eszébe:-) A szelepellenörzést és az állítást is meg lehet úgy csinálni, hogy nincs kivéve a blokk, bár egy kicsit körülményes levenni a fedelet a 750-es esetében. Legutóbb éppen csak hajszálnyit kellett állítanom, az volt a megelõzõ jelenség, hogy a felmelegedési ciklusban picit hallatta hangját de se hidegen, se melegen nem lehetett hallani. Persze beállítás után teljesen megszünt a hang. Elõzõ motorom lapkás volt és azzal is végigjátszottam a beállítást, de az jóval körülményesebb, viszont ott csak 24ezrenként kell ellenõrizni és a gyakorlat azt mutatja, hogy 50-ezer körül kell szinte csak átlapkázni. Nekem azért a csavaros beállítás sokkal szimpatikusabb. A váz festése miatt érthetõ, hogy ki lett véve a motorblokk Andi motorjából, úgy lesz kerek egész a váz festésének felújítása! Viszont itt a jóidõ! Igyekezzetek a felújítással, én szurkolok! |
cblaci | 795 | 2011. március 13. 12:38 |
12ezrenként szelepellenörzés.. és ha kell beállítás, amiért biz'a le kell venni a szelepfedelet ha tetszik, ha nem. Nincs ebben semmi sokkoló, sõt azok az acél csövecskék is igen jól vannak statikailag megtervezve még akkor is ha vicces barátunknak a gyerekbiciklit juttatták az eszébe:-)persze aki saját kis lánckerekét se látta még..:-) A váz festése miatt érthetõ, hogy ki lett véve a motorblokk mert úgy lesz kerek egész a felújítás! Viszont itt a jóidõ Andi! Igyekezzetek, én szurkolok! |
Motogirl | 794 | 2011. március 13. 11:34 |
Gyerekek! No para, még az is lehet,hogy virágtartó lesz belõle + egy 100 lovas rotációs kapa!:)))))
|
Motogirl | 793 | 2011. március 13. 11:32 | Válasz erre: 790 |
A blokk nem lett szétkapva, csak a szelepfedél lett leszedve róla. Mert ugye másképpen nem nagyon lehet állítani szelephézagot..!!:))) Miért lenne cserés a vezérmûlánc?? Ha égõt cserélsz akkor sem dobod ki az egész lámpát! |
szucsizu | 792 | 2011. március 12. 15:38 |
Hat rendesen szetkaptatok, mint cigany a biciklit! :o) Turelmetlenul varjuk a kepeket. Ma tisztara sikaltam a lovacskamat es ha minden jol megy holnap tan tudunk gurulni is egy kicsiket. ![]() ![]() |
Csaba250 | 791 | 2011. március 12. 11:51 | Válasz erre: 785 |
Hú ezek nagyon sokkoló képek! Még szerencse, hogy kéznél volt egy feles pálinka, hogy magamhoz térjek! Hány km-t futott ez a blokk, hogy ezt bevállaltátok? Ja és az a cingár vákonyka acél csövecskék, amik tartják a benzintartály alatt a gigászi blokkot, hát az félelmetes látvány. Némelyik gyermek bicikli komolyabb csõbõl készül. Na azt azért elárurhatná valaki, hogy a kis lánckerék felöli borítást, ahol beérkezik a kuplung hidraulika, azt leszabad-e venni, amikor a láncot takarítom? Nem fog-e bármiféle olaj onnan eltávozni ekkor? |
Kovacspeter | 790 | 2011. március 12. 10:15 | Válasz erre: 787 |
Teleszkóp szimmering? Ha a blokk ennyire szét lett kapva, akkor gondolom vezérmûlánc csere is bejátszik.
|
Motogirl | 789 | 2011. március 11. 23:10 | Válasz erre: 788 |
Mindenképpen! De azért folyamatosan lesznek addig képek!
|
cblaci | 788 | 2011. március 11. 21:46 | Válasz erre: 787 |
Biztosan szép lesz és remélem megajándékozol bennünket egy galériával ha kész lesz a motor.
|
Motogirl | 787 | 2011. március 11. 21:39 | Válasz erre: 786 |
Hát az úgy vót...... Szóval le lett bontva a kormánynyak csapágy, aztán a mûszerfal, ha már az is lent van nézzünk még ezt azt, kis zsírzás , szelephézag állítás, karbi szinkron, kábelköteg átnézés , szimmering csere és ha már ilyen szépen külön van minden le lett még fújva a váz és a blokk is. Egy ilyen korú motoron hiába jó állapotú, azért van rajta mit csinálni. Hát így alakult! De most már nem lesz eladva, mert teljesen újszerû lesz!:) |
Kovacspeter | 786 | 2011. március 11. 18:34 | Válasz erre: 785 |
Hoppácska! Hogyhogy ennyire szét kellett kapni?
|
Motogirl | 785 | 2011. március 11. 18:00 | Válasz erre: 784 |
Én max. körülötte tudok menni egy kört!:( De már építkezünk, nem bontunk!:)) ![]() ![]() ![]() |
Kovacspeter | 784 | 2011. március 11. 16:06 |
Szaktársak, holnap kötelezõ egy kört menni az Inazumákkal! Részemrõl a motorozást összekötöm egy jó kis repüléssel Cessna 152-es kávédarálóval. |
Kovacspeter | 783 | 2011. március 11. 16:00 | Válasz erre: 782 |
Sziasztok! Sinyus, mi van a benzinszintmérõvel? |
Csaba250 | 781 | 2011. március 11. 09:36 |
Jó napot kívánok a kiváló Inazuma Ridereknek! Jelentem tegnap ellenõriztem a Tokaj Békéscsaba tengelyt. A Tokaj Pincesor, Nyíregyháza, Debrecen Fõterek szemléje után híressé tettem az alábbi Hajdúdorogi templomot, mert meglátogattam. http://www.digicart.hu/vs_photos/krpano/hajdudorog-tour.html Ez a Templom a valóságban is ilyen gyönyörû és ápolt. Csak ketten voltunk a jó Istennel. Elintéztük a jó idõt, és azt mondta mindenki motorozzon nyugodtan, bátran a forgalom feltartása nélkül, mert vigyázni fog ránk. |
hacse | 780 | 2011. március 10. 20:32 |
Jóes! Ma motoroztam. Jó volt. Nálunk már tavaszias az idõ, de a k.....ott, k..va benya ára gyorsabban emelkedik, mint a hõmérséklet. Jóéjszakát! |
sinyus | 779 | 2011. március 10. 13:01 |
Hali! Én csak egyszerûen nem tudok hozzászólni a kutyatémához,mert a mi kutyánk csak egy egyszerû németjuhász,aki a portát védi:):) Hétvégére megeledést igérnek,már izzik a seggem egy kis kirándulásra...Idén is mint egy pár éve mindig márc 15.-i hétvégén kedvesemmel megnézzük a Gyulai Várat,piknikezünk,ezzel megnyitván a motoros szezont. |
szucsizu | 778 | 2011. március 9. 22:09 |
Na ha senki itt huztam pihizni. Szombaton ha jo idolesz megmosom a paripamat. :o))
|
szucsizu | 777 | 2011. március 9. 21:51 |
Halli! Picit bekukk. Sajna nem tudok minden nap a gep elott ulni, ha csak ez lenne a legnagyobb gondom orulnek neki.
|
Motogirl | 776 | 2011. március 9. 21:10 | Válasz erre: 775 |
Egy erõs indulásból ,még erõsebb visszaesés?! Nem támogatom! Héééékááááásss Fijjjjjjjjjjjjjjjjjúúúúúúkkkk!!!!!!!! Írjatok!!!!!!!!!!! |
cblaci | 775 | 2011. március 9. 19:33 | Válasz erre: 774 |
Valóban ül a fórum, ilyen elõfordul és sokat nem lehet tenni ellene. Nem most kezdtem a fórumozást és azt tapasztaltam az évek során, hogy nem is szabad erõltetni, mert egy ember kevés közösséget kovácsolni. Majd jön már a jóidõ és akkor lesz téma, ha meg nem az se baj, nem szabad egy fórumon leragadni :-)
|
cblaci | 771 | 2011. március 6. 22:24 | Válasz erre: 770 |
Valahol nekem is vannak adataim, még az elején manualt is töltöttem le, szerencsére nincs nagy szervíz igénye. |
Kovacspeter | 770 | 2011. március 6. 22:14 | Válasz erre: 768 |
Egészségére! Csípõbõl azért nem megy, de összegyûjtögettem hozzá dolgokat amikor megvettem. 400-ast nem találtam. |
Kovacspeter | 769 | 2011. március 6. 21:58 | Válasz erre: 767 |
Az elsõ telónál valami anomália van, merthogy ugyanannak kéne lenni. 1,05 l jár a kettõbe, úgyhogy meg kell venni a második litert a fédeci' kedvéért.
|
cblaci | 768 | 2011. március 6. 21:53 | Válasz erre: 767 |
A teljesség kedvéért akkor légyszives a 400-ast is :-) úgy látom csípõbõl megy ez Neked. Ja és köszönöm! |
Kovacspeter | 767 | 2011. március 6. 21:48 | Válasz erre: 765 |
Kiegészítés Gsx 750: Üzemanyagrendszer Típus Keihin CVK 32 Fõfúvóka mérete 105 Alapjárati fúvóka 35 Fúvókatû típusa 2,6 Úszószint 17 +/-1mm Beállítási adatok: Levegõcsavar: 2,25 Folyadék feltöltési mennyiségek Teleszkópszáranként SAE 10W, 95mm |
cblaci | 764 | 2011. március 6. 21:35 | Válasz erre: 763 |
Ez tényleg hasznos és a lényeges részeket emeli ki, nincs véletlen 750-eshez is egy ilyen felsorolásod?
|
Kovacspeter | 763 | 2011. március 6. 21:11 |
Aki esetleg maga szerel, pár hasznos adat, 1.2-es Üzemanyagrendszer Típus Keihin CVK32 Fõfúvóka mérete 92 Alapjárati fúvóka 35 Fúvókatû típusa N2NR Úszószint 17,0 mm +/-1 Beállítási adatok Szívószelep hézag: 0,10-0,15 mm Kipufogószelep hézag: 0,18-0,23 mm Alapjárat: 1200/min +/-100 Levegõcsavar: 1,5 Guminyomás, elõl 2,5 bar Guminyomás, hátul 2,5 bar Gyertyahézag 0,6-0,7 mm Gázbowden holtjáték 2-4 mm Erõátviteli lánc lógása 20-30 mm Meghúzási nyomatékok Hengerfejcsavarok 1.lépcsõ M10=38 Nm Hengerfejcsavarok 2.lépcsõ M6=10 Nm Szelepfedélcsavarok 14 Nm Olajleeresztõ csavar 23 Nm Gyújtógyertya 11 Nm Elsõ keréktengely 100 Nm Hátsó kerék tengely 100 Nm Keréktengely biztosító csavar 23 Nm Alsó/felsõ villahid csavarok 23/23 Nm Féknyereg, elöl 39 Nm Féknyereg, hátul 26 Nm Kormánycsapágytengely 65 Nm Folyadék feltöltési mennyiségek Teleszkópszáranként 85 mm, SAE 10W (5W20) Motorolaj szûrõcserével 3,5 liter, SAE 10W40, API SF/SG Üzemanyag (tartalék) 18 liter Folyadék feltöltési mennyiségek Maximális töltõfeszültség 13,6-14,4V/5000/min Gyújtótrafó primer ellenállás 2-4 Ohm Gyújtótrafó szekunder ellenállás 30000-40000 Ohm Impulzus jeladó ellenállás 130-200 Ohm |
Kovacspeter | 762 | 2011. március 6. 20:50 |
Amúgy Jó Estét! Emlegettük a múltkor a Bihar-hegységet, ma délután fél 4-kor volt a Duna Tv-n egy dok. film Czárán Gyuláról, aki elõször tárta fel a hegységet, érdemes megnézni neten aki nem látta, sok szép helyet mutattak. |
Kovacspeter | 761 | 2011. március 6. 20:46 | Válasz erre: 758 |
Ha a tekercsbõl szakadt ki, akkor az elég necces, bár a remény hal meg utoljára... látni kéne.
|
Kovacspeter | 760 | 2011. március 6. 20:38 | Válasz erre: 753 |
Á, dehogy, csak összeszaladtak a dolgok itten. Amúgy engem sem zavarnak az egyéb témák, nem vagyok én azért annyira ortodox motoros.
|
cblaci | 759 | 2011. március 6. 18:34 | Válasz erre: 758 |
sinyus | 758 | 2011. március 6. 18:26 | Válasz erre: 757 |
A tekercs végén 4 láb van,amihez egy-egy szál fut fel...Na nekem az egyik ilyen szál nincs a helyén,de nem is találtam ott lelógva...vszinûleg "nagyon elbújt"...De mivel rendkívül vékony a tekercs szál,igy nem sok esélyét látom megjavitani...de majd ha lesz hangulatom szétszedem megint,és valamit ártok neki,hátha... Vasárnap megcibáltam a mocit ismét...egy insigniás úgy gondolta,h beáll a seggembe,és "tol" egy kicsit...Itt még csak 150el haladtunk...Hát otthagytam...de azért erõlködött még egy darabig...Birom ezt az irigy mentalitást...szánalmas... |
cblaci | 757 | 2011. március 5. 17:32 | Válasz erre: 754 |
Hogy néz ki az áramtekercs? Nem lehet azt megjavítani? Panelbõl szakadt fel a láb, vagy a tekercstestbõl? Nincs most elõttem hogy néz ki, pedig már láttam amikor a fordulatsz.mérõ miatt kétszer is szét kellett bontanom a mûszeregységet. Arra gondoltam,talán sikerülhet egy annyi csonkot találni vagy feltisztítani egy pici részt amire forrasztható egy áthidalás. |
Motogirl | 756 | 2011. március 5. 15:16 | Válasz erre: 753 |
Ez a vegyes felvágott azért van itt a topicon, mert a motortípusból adódóan a gépekkel semmi baj sincs!Beszélni meg muszáj valamirõl! Pedig a kötés és horgolás valamint a szitakötõk nemi élete eddig még elõ sem került!! |
Motogirl | 755 | 2011. március 5. 15:12 | Válasz erre: 750 |
Az enyém digites, nem lendkerekes mint a Tied!:) De ha úgy marad erõs fokozaton, a hajadat úgysem kócolja össze!:))))))) |
sinyus | 754 | 2011. március 5. 13:40 |
Nah...Hazajövök pestrõl vidékre,h motorozzak,mert aszonták,h szombaton húdemicsoda napsütés lesz...Nos,Békés megyében baszik sütni a nap,sõt,3 fok van,és tiszta hó még minden...Szóval drága idõjós pajtársaink bekaphatják... De legalább szétkaptam az Ina mûszerfalát,és szomorúan láttam,h a benzinszint mérõ óra elektrotekercsének egyik lába szakadt le...Szóval akinek van bármi ötlete,h ezt az egy órát hogyan tudom beszerezni,azt mindenképp ossza meg velem! (találtam komplett mûszerfal egységet,80 rongy...) |
cblaci | 753 | 2011. március 5. 13:33 | Válasz erre: 746 |
Már kezdtem aggógni, hogy a fórum arculatával van bajod, ami ugye eléggé vegyesbazár lett:-) Engem nem zavar és felõlem a bányarobbantástól a Citroenek romlandóságáig bármit elolvasok :-) és tudom, ha eljön a tavasz újra lesznek témák és eltünnek ezzel párhuzamosan a nem idevaló dolgok is. Szóval örülök, hogy jelentkeztél! |
szucsizu | 751 | 2011. március 5. 11:31 |
Ja vagy ugy, akkor kontakt hibas a kapcsolo. Vagy szet szeded a kapcsolot , vagy szerviz.
|
Csaba250 | 750 | 2011. március 5. 11:25 | Válasz erre: 748 |
Pontosítok! A kapcsoló nem mûködik 1-2-3 fokozatban. csak a 4-ben indul meg de az meg már túl erõs. |
szucsizu | 748 | 2011. március 5. 11:23 |
Csaba250 Hat most jot kerdeztel. Rakerdeztem az egyik ismimnel s allitja, eleg erosen fuj a ventilator s hogy lehetne allitani az erossegen a kapcsolon kivul fingja nincsen. Tippelni tudod csak.hm |
Csaba250 | 747 | 2011. március 5. 10:05 | Válasz erre: 744 |
Szia! Azt azért minden képen mond meg, hol van a kocsimban a légtechnikai fokozat nem kapcsolhatóságért felelõs alkatrész? Én egyébként nem panaszkodom. Soha semmi gond nem volt velük. Az egyhatos Citroen, sokkal jobban megy mint az egyhatos Avensis. Persze hol vannak ezek még az S100 -as Skodától, ami legurulta a 300 ezret és csak gumi, meg egy kis olaj kellett neki, és mg akkor sem volt különösebb baja. Mûszaki vizsgára soha nem készítettük fel, csak elvittük, és mindig átmentek, A Pözsó is. Igaz a Citróent a nejem vitte a vizsgákra, a Pözsót a lányom. |
Kovacspeter | 746 | 2011. március 5. 09:58 | Válasz erre: 684 |
Sziasztok! Laci, elég nagy káosz van minden téren mostanában, azaz talán már csak volt. Kopp-kopp. |
Csaba250 | 745 | 2011. március 5. 09:56 | Válasz erre: 743 |
Enyhén szólva, mérhetetlenül csalódott vagyok ebben a linkben. Nekem nincs lelki erõm ilyen borzalmakat olvasgatni, hogy mi romolhat el még a kocsin. Én ahhoz vagyok szokva, hogy beülök, egy fordítás jobbra, (vagy balra) és már is lehet elbizonytalanítani a többi autóst, motorosokról nem is beszélve, hogy bizony melléfogott a márka választással. |
szucsizu | 744 | 2011. március 5. 09:37 |
Hali! Lassan mar 5eve, hogy a peugeot-citroen Nagyszombati gyaraban melozom. Hat mit mondjak, sosem voltam elragadtatva a francia markatol s ezutan se leszek. Meg a minoseg ellenor is lemondja a markat. :o) |
Motogirl | 743 | 2011. március 4. 21:49 | Válasz erre: 740 |
Ezt tudnám szíves figyelmedbe ajánlani! http://www.citroenklub.hu/index.php?page=forum&tema=Citroen%20szerel%E9shez%20tan%E1csad%F3 |
cblaci | 742 | 2011. március 4. 20:10 | Válasz erre: 735 |
Az a baj, hogy az utángyártott alkatrészek olyan szinten selejtek, hogy hihetetlen és hiába csinálod meg jól, a rossz anyagminõség miatt nem lesz hosszú életû. Ismerek egy idõsebb manuszt akinek egy elsõ kiadáú 4sebes "B"-s van ami rendszámos. Tavaly láttam a motort utoljára akkor volt 47ezer km benne és még mindig gyári hangja volt. Persze az a motor még 40-él nem ment gyorsabban:-) Sõt, az egyik földimnek, egy öreg mókusnak meg egy turbós Star-ja van még bontatlan blokkal. Dolgoztam nála és meg akartam venni, de nem adja el pedig évek óta nem használja. A mai napig tetszenek, mint ahogy az ETZ-k is, de ezt már mondtam :-) |
Csaba250 | 741 | 2011. március 4. 17:11 | Válasz erre: 740 |
Ja és nekünk ilyen kenu és szörfszállító Citrojennünk van, aki egyébként hegyet is remekül tud mászni. Csak most a légtechnika egy kis törõdést igényel magánal. ![]() ![]() ![]() |
Csaba250 | 740 | 2011. március 4. 13:30 | Válasz erre: 738 |
Na azt mindjárt meglátjuk. Amíg derék traktorosaink az ebéd utáni megérdemelt pihenõjüket töltik, addig meg kéne tudnom, hogy a citróenben hova rejtették a légtechnikai rendszer fokozat kapcsolóját. Sajnos a mienk már csak a 4 fokozatban mûködik, de akkor viszont majdnem kiviszi a szélvédõt. Azt tudtad, hogy 100 ezer környékén a sebváltóban is szoktak olajat cserélni, ennél a típusnál? Azért az meglepett, mikor az elsõ fékbetét csere alkalmával a féktárcsákat is kicserélték, de hát ez van. |
Motogirl | 738 | 2011. március 4. 10:12 | Válasz erre: 736 |
Na ugye,hogy ugye?!:) Amúgy otthon vagyok Citroenben is ,csak a Picasso változatban!Nem fogsz meg!:)) |
sinyus | 737 | 2011. március 4. 10:08 | Válasz erre: 734 |
Te jó isten,GIRL! Ezmiez??? Éppen tömtem a búrám,mikor megláttam...Azóta nem tömöm:):D |
Csaba250 | 736 | 2011. március 4. 09:50 | Válasz erre: 733 |
A betyárját tényleg nem indul el! No sebaj. Amikor feltettem, akkor még a C4-e Citroen lapja jött be. Így próbáltam megállapítani, pontosan milyen C4-re vonatkozhat a szakértelmed. |
zold1 | 735 | 2011. március 4. 07:34 | Válasz erre: 732 |
Motogirl | 734 | 2011. március 3. 22:28 | Válasz erre: 731 |
Szerintem ezer szerencse,hogy leállt a moci, mert talán sosem derült volna ki a drágalátos ferde gondolat menetére! Adjon hálát! 1 liter benzint meg egy gyufát megért volna még a manus!:))
![]() |
Motogirl | 733 | 2011. március 3. 22:25 | Válasz erre: 730 |
Az oldal karbantartás miatt nem elérhetõ! Vált át virágnyelvrõl!:) |
cblaci | 732 | 2011. március 3. 17:53 | Válasz erre: 727 |
:-)Nem jól látod! A Simson több okból is elismerésre méltó, azon kivûl, hogy generációkat szolgált ki hûségesen, megtanítja az embert arra, ami késõbbiekben is hasznára válhat. Egy félmillás robeszban semmi izgalom nincs, de Szimóval kezdeni igazi kihívás. A nagyobbik fiam is azzal kezdte, majd jött a vízhûtéses Aprilia AF amire már többször is legyintettem amikor darabokban láttam szétszedve, még a motorblokkot is, de valahogy mindig életet csiholt bele... Ilyenkor büszke vagyok rá hiszen az én vérem, pedig az állandó szerelésért korholom is néha, de én is így kezdtem, Szimóval, csak úgy kb. 25 éve :-) |
cblaci | 731 | 2011. március 3. 17:39 |
Egy régebbi Wild-ból való ez a szintén érdekes történet: A motorosok magánéleti probléma idején is fordulhatnak egymáshoz bizalommal. Mert mire vannak a barátok, ha nem erre... Kedves Ottó! Szeretném ha segitenél nekem. Tegnap amikor elmentem otthonról dolgozni, a férjem otthon maradt és tévét nézett szokása szerint. De nem jutottam túl messzire, mert a motorral történt valami. Hazasétáltam, hogy a férjem segítségét kérjem. Amikor haza értem nem hittem a szememnek. A hálószobai nagy tükörben illegette magát az én fehérnemûimben, lábán az új szandálommal és a piperetáskám tartalmát is magára kente. 32 éves vagyok, a férjem 34, és 12 éve vagyunk házasok. Amikor így lebukott, azt próbálta bemesélni, hogy azért öltözött az én alsó ruháimba, mert nem találta a sajátját. De amikor azt kérdeztem, hogy miért festette ki az arcát, könnyekben tört ki és bavallotta, hogy már 6 hónapja viseli titokban a cuccaimat. megfenyegettem, hogy ha nem hagyja abba, elhagyom. 6 hónapja bocsájtották el a munkahelyérõl és azóta teljesen a padlón van. Nagyon szeretem a férjemet, de mióta ultimátumot kapott, három lépés távolságot tart. Úgy érzem nem tudok közelebb kerülni hozzá. Kérlek segíts! Köszönettel:Nóci Kedves Nóci! Annak, hogy leállt a motor ilyen rövid vezetés után, nagyon sok hibája lehet. Elõször is azt nézd meg, hogy van-e elég benzined! Ha igen, akkor lehetséges, hogy a vákumos benzincsap nem nyitott ki, mert szakadt a membrán. De ha az is mûködik, akkor biztos, hogy nem kap elég levegõt, vagy a gyeryák piszkosak és nincs szikra. Remélem ezzel segiteni tudtam. Ottó :-) :-) :-) |
Csaba250 | 730 | 2011. március 3. 11:24 | Válasz erre: 728 |
Itt most akkor erre http://www.citroen.hu/fooldal/#/fooldal/, vagy egy V4-es gázos vízmelegítõre szabad gondolni?
|