Motogirl | 729 | 2011. március 3. 11:03 | Válasz erre: 725 |
Ez egy jópofa történet....! Egy 100-as papírzsebkendõ csomagot elhasználtam, miközben szegény elnyomott és kihasznált férfiakra gondoltam! Üdv. egy hosszúhajú,farmeros,motoros lány |
Motogirl | 728 | 2011. március 3. 10:58 | Válasz erre: 722 |
C4-hez talán még én is értek!:)))))))))))))))))
|
zold1 | 727 | 2011. március 3. 07:37 | Válasz erre: 717 |
Simsonnal büntetni egy kisgyereket :DDDD Legalább megtanulja, mi az a dugókulcs készlet ;)
|
cblaci | 725 | 2011. március 2. 20:04 |
Üdv Inazumások! Bemásolok egy kis történetet amit még korábban olvastam a Wild újságban. Lehet olvastátok Ti is, de biztos van akinek új, nekem tetszett:-) Tanulságos történet: Férfias voltam, vakmerõ, szabad és hosszú hajam volt. A feleségem ismerkedett meg velem, és nem fordítva. A feleségem valósággal üldözött a szerelmével. Mindegy, hogy hova mentem, õ már ott volt. Ennek már 12 éve. Akkoriban egy megrögzött motoros voltam, csak fekete pólót, kopott farmert és motoros csizmát hordtam, és hosszú hajam volt. Természetesen volt öltözékem a különleges alkalmakra is. Olyankor fekete pólóban, kopott farmerban és fehér tornacipõben jelentem meg. A házimunka csak gond volt, amit ha csak lehetett elkerültem. De szerettem magam és az életem. Így ismerkedett meg velem. "Te vagy az álompasim. Olyan férfias vagy, olyan vad és szabad." Hamarosan véget ért a szabadság, mert úgy döntöttünk, hogy összeházasodunk. Miért is ne, férfiasan vakmerõ voltam, majdnem szabad és hosszú hajam volt. Mindenesetre csak az esküvõig. Nem sokkal elõtte hallom, hogy mondja: "Legalább fodrászhoz elmehetnél, végül is jönnek a szüleim az esküvõre." Órákkal, - nem napokkal és végtelen könnyekkel késõbb beleegyeztem és egy rövid divatos frizurát vágattam magamnak, mert mégiscsak szerettem õt és akkor mi van, férfias voltam, vakmerõ, majdnem szabad és a fejemre nõtt. Olyan kedves voltam. "Szívem, úgy szeretlek, ahogy vagy" susogta nekem. Az élet rendben volt, bár a fejem kicsit fázott. Békés közöslétek hetei következtek amíg a nejem egy nap egy nagy táskával a hóna alatt megjelent elõttem. Hozott egy inget, egy kötött mellényt/pulóvert (már a szó hallatára is futkos a hideg a hátamon) és egy új nadrágot és azt mondta: "Kérlek, próbáld fel ezeket." Napokkal, hetekkel, nem hónapokkal és végtelen papírzsebkendõvel késõbb engedtem, és hordtam az inget, a kötött cuccot és a szövetnadrágot. Majd jött a fekete cipõ, zakó, nyakkendõ és divatkabát. De én férfias voltam, vakmerõ, halál csinos és a fejemre nõtt. Aztán következett a legnagyobb harc. A harc a motorért. Igazából nem tartott sokáig, mert a fekete öltönyben, ami mindig csíp és szúr, nem igazán lehet harcolni. És még a lakkcipõ is nyomta a lábam, ami szintén megpuhított. De nem baj, férfias voltam, nyárspolgár, majdnem szabad és egy kombit vezettem, és a fejemre nõtt. Az évek során jöttek a harcok, amiket a könnyek tengerében mind elveszítettem. Mosogattam, vasaltam, bevásároltam, slágereket tanultam- meg kívülrõl, vörösbort ittam és vasárnaponként sétálni mentem. És akkor mi van gondoltam én, papucs lettem, rab, szarul éreztem magam és a fejemre nõtt. Egy szép napon a feleségem elém állt becsomagolt bõröndökkel a kezében és azt mondta: " Elhagylak." Teljesen meglepõdve kérdeztem, hogy miért. "Már nem szeretlek, mert úgy megváltoztál. Már nem az a férfi vagy, akit valaha megismertem." Nemrég összefutottam vele. Az "új" pasija egy hosszú hajú motoros szakadt farmerban, tetoválásokkal, aki lesajnálóan nézett rám. Azt hiszem, hogy küldök neki egy sapkát. |
Csaba250 | 724 | 2011. március 2. 19:39 | Válasz erre: 723 |
Mint egy vakbélgyulladás! De már bedobtam egy felest, és azóta sikerült jobb belátásra bírnom a szivattyút, úgy hogy teljesen gondtalan éjszakának nézünk elébe. |
Csaba250 | 722 | 2011. március 2. 18:15 | Válasz erre: 718 |
A robbantás már rendben lesz, mert egy veszprémi Motoros Társunk megoldotta az ügyet. Viszont ma már C-18-ashoz keresek szakértelmet, fõleg a tengelynélküli szivattyújához. (A nemleges vákaszokat nem fontos felírni) |
hacse | 721 | 2011. március 1. 22:31 | Válasz erre: 719 |
Nekem minden mindegy ! Amelyik mondandóm végére nem teszem ki a vigyor jelet, és egy kicsit is félreérthetõnek gondoljátok képzeljétek oda! Ez a kép megállja a helyét! Amúgy jóccakát mindenkinek! |
hacse | 720 | 2011. március 1. 22:19 | Válasz erre: 717 |
Ami neked Riga az nekem Komár volt, de egykutya..:))
|
Motogirl | 719 | 2011. március 1. 21:57 | Válasz erre: 711 |
Dobjatok fel jó kis motoros témákat, és Mi sem állatkodunk akkor hanem komolyan vesszük a dolgokat!:))) Ez a kép már jobban tetszik?:) ![]() |
Motogirl | 718 | 2011. március 1. 21:53 | Válasz erre: 709 |
Mivel nem vagyok állásközvetítõ, nem ismerek ilyen embert!:)
|
cblaci | 717 | 2011. március 1. 21:29 | Válasz erre: 716 |
hacse | 716 | 2011. március 1. 21:07 | Válasz erre: 715 |
A motorozás élményétõl persze messze van a quad, de mi jól elbohóckodunk vele, voltunk vele jégen, hóban stb, Az a gond, hogy már kinövi a srác, nagyobb méretû kellene ,de majd idõvel , ha meg lesz rá a keret..
|
cblaci | 715 | 2011. március 1. 21:00 | Válasz erre: 714 |
hacse | 713 | 2011. március 1. 20:36 | Válasz erre: 712 |
Hali Laci! Itt borongós , reggel hószállingózós , barátságtalan idõjárkálás van, és nincs remény szép motoros idõre mostanában. A fiam 110ccm-es gyerekméretû quadjával bohóckodtunk egy kicsit az udvarban , hiánypótlás céljából. Ez is több a semminél.
|
cblaci | 712 | 2011. március 1. 20:23 | Válasz erre: 711 |
Szevasz Hacse :-) Tudtam, hogy Téged nem lehet megbotránkoztatni:-) Mi újság felétek? Itt ma egészen szép volt az idõ ezzel újabb reményt villantott a hétvégi rövid kör megtételének reményére. Aztán most hallom, hogy viharos széllel újabb lehülés várható.. Nehogy már jól érezze magát az egyszerû motoros! |
hacse | 711 | 2011. március 1. 20:07 | Válasz erre: 710 |
Tök állat lett. De majd még jó lenne , ha szó esne motoros témákról is.. De ez csak egy tipp..
|
Csaba250 | 709 | 2011. március 1. 15:30 |
Hálás köszönet a sok-sok aranyos állat képért, de most szakítsuk meg ezt a remek sorozatot egy pillanatra, mert az alábbi szakemberre lenne szükségem: Tuti, hogy Pécsen laknak ilyen egyedek. legalább 10 éves bányászati irányító gyakorlattal és érvényes robbantás vezetõi engedéllyel rendelkezõ szakember név…………? Telószám: robbantómesteri engedéllyel rendelkezõ szakember név…………? telószám |
Csaba250 | 707 | 2011. március 1. 09:59 |
A Szegedi vadasparkban nincs ennyi négylábú mint felétek. Remélem ma még feldobod az Égervölgyi mókusokat, a Réka völgyi csíkos hátú menekült kismalacokat, és bambit az õzgidát. Úgy tûnik, hogy egy tekintélyes PET Hotel láncolatot üzemeltetsz. |
Motogirl | 706 | 2011. február 28. 23:18 |
Van 3 kosárnyi motorom érdekel Valakit? Persze mindez megkímélt állapotban!:)))))
|
Motogirl | 705 | 2011. február 28. 23:17 |
Jó estét Vietnám!:) Ma kicsit vidékeztem, úgyhogy megvan a km-em.Majdnem körbe mentem a Balatont! Még jó jeges! Õ a nagy kedvenc...! Amúgy van még rajtuk kívül is állatka a családban!:) ![]() ![]() ![]() |
hacse | 703 | 2011. február 28. 22:09 | Válasz erre: 698 |
Én a lelkem mélyén olyan endurós fajta vagyok, meg a legnagyobb szabadságot nekem igazából az jelentette , amikor anno a KTM-el mentem az úton, aztán gondoltam egyet és bementem egy hegyi útra , vagy az erdõbe, vagy átszeltem egy rétet, aztán vissza az útra...Ezt még az MZ-vel is bátran meg lehetett csinálni. Ezek a nagy túrázók a mai napig nem érintettek meg igazán. Nagyon valószínû, hogy ha a sors is úgy akarja elõbb utóbb lesz egy endúróm ismét, abba meg bõven elég egy cilinder is, hogy élvezetet nyújtson.
|
cblaci | 701 | 2011. február 28. 22:07 | Válasz erre: 697 |
A világ annyira változik, hogy én már annak is örülni fogok, hogy azt amim most van sikerül megtartanom. Ezért leszek én (remélhetõleg) ezután is boldog Inazuma tulajdonos. No meg persze szeretem is, mert itt a legdúrvább hibaüzenet a benzinszint jelzõ tartalék lámpa felvillanása volt:-) Na jó meg egyszer elszakadt a szivató bovden:-) |
desiderus | 700 | 2011. február 28. 22:04 | Válasz erre: 699 |
Valóban. De nem is kell miatta egérmérget kitenni... :-))) Mennem kelllll aludni, jóéjt. Motogirl jól eltûnte magát. |
cblaci | 699 | 2011. február 28. 22:00 | Válasz erre: 696 |
Az igaz Dezsõ, de az nem azt mondja, hogy cin.. hanem, katt.. a beszédesebb meg azt, hogy katt-katt :-)
|
desiderus | 698 | 2011. február 28. 21:53 | Válasz erre: 697 |
hacse: ja, igaz, hogy lassan elfogy a kõolaj, a többi motorgyártó meg már kigyógyult a 6 hengerbõl, mert a magamutogatáson kívül más értelme nincs ( Honda CBX 1300, Benelli Sei stb)... De a Horex erre is rátesz majd a V8-al... :-))))) Én meg azért maradok Suzukis és youngtimer-es- mert nekem nincs "throttle valve failure data" vagy mi a faxom hibaüzenetem... :-))) |
hacse | 697 | 2011. február 28. 21:43 | Válasz erre: 694 |
Ez egy motoregér, na.. Most néztem a BMW 1600-as Grandturismo tesztjét, há' hatalmasan összekapták magukat a németek, az S 1000 RR után ezt is nagyon eltalálták állítólag. De ez nem nagy csoda, hiszen már 100000 éve gyártanak motort, most már igazán fejlõdhetnek egy kicsikét.:) Mondjuk én azt mondom , hogy igazi áttörést a Japánok csináltak a világon a motorgyártást illetõen többször is a múlt században. Jöjjön most az öreg kontinens is, mert a világ változik, és ez így van jól. Én még egy jó darabig Suzuki tulaj leszek, "mert azt érem fel".
|
desiderus | 696 | 2011. február 28. 21:35 | Válasz erre: 694 |
Te Laci ! Az itt fórumozóknak mindegyiknek van egere.... :-))))))
|
cblaci | 695 | 2011. február 28. 20:41 |
Szépen kinõtte magát a fórum:-)nem csak motorosok de állatkedvelõk is látogatják, van akinek Macsekja és van akinek egere van :-)) |
cblaci | 694 | 2011. február 28. 20:41 |
Szépen kinõtte magát a fórum:-)nem csak motorosok de állatkedvelõk is látogatják, van akinek Macsekja és van akinek egere van :-)) |
Csaba250 | 691 | 2011. február 28. 11:39 | Válasz erre: 690 |
Na ezt meg jól földhöz vágták! Mintha keréknyom is lenne a kis pocakján!? |
Csaba250 | 689 | 2011. február 28. 10:16 |
Te jó ég! Képzelem hogy tele van bolvával ez a sok macsek. Meg milyen frankón dúrják ki a virágföldet a cserépbõl a szobában, és milyen ügyesen másznak a szúnyoghálón és a függönyön. |
cblaci | 687 | 2011. február 27. 22:05 | Válasz erre: 686 |
Nagyon szép! Van ám a fehér cicánknak egy szintén fehér párja, ugyhogy valószínû lesznek sok kis pihék:-)fõleg, hogy most a hideg elõl beengedtem õket a kazánházba:-) ![]() |
cblaci | 684 | 2011. február 27. 21:44 |
Kovács Peti merre vagy? Régen jelentkeztél, ha esetleg koncertturné akkor felmentést kapsz:-) |
GABBE | 682 | 2011. február 27. 15:05 |
Ezek között is érdemes talán csemegézni: http://www.manualedereparatie.info/hu/categorii/suzuki.html |
GABBE | 681 | 2011. február 27. 15:04 |
Téma volt a szervízkönyv. Angol verzió innen letölthetõ: http://www.gsxf.hu/dpic/Haynes.zip |
cblaci | 680 | 2011. február 27. 13:34 | Válasz erre: 679 |
Az a helyzet, hogy én az aszfalt útról is lemegyek a látnivaló érdekében amikor elkezdõdik a szezon és volt amikor nyakig sárosan vittem haza. Értem van és nem fordítva, de természetesen amit lehet megadok neki és igyekszem a képeken látható állapotot fenntartani, volt amikor este 9-kor még viaszos samponnal lemostam egy esõs túra után, másnap könnyebb dolgom volt mert csk pasztáznom kellett a krómos részeket.
|
desiderus | 679 | 2011. február 27. 13:20 | Válasz erre: 674 |
Laci, van neked szíved ? Kivinni a hóba ? Na nem a macskára gondoltam, hanem a motorra.. :-)))))))
|
desiderus | 678 | 2011. február 27. 13:19 | Válasz erre: 676 |
Csaba ez a lánc kb 23 ezer km-t bírt ki. És most sem azért lett csereérett mert már nem lehet utána állítani, hanem azért, mert egyenetlenül nyúlt meg. Magyarán van olyan pont ahol feszül és van olyan pont ahol túlságosan nagy a lógása, azaz nem lehet korrekten beállítani a láncfeszességet. Huzamosabb ideig így nem lehet használni, mert túlságosan igénybe veszi a szekunder hajtás (kis lánckerék) csapágyazását. |
cblaci | 677 | 2011. február 27. 13:16 | Válasz erre: 675 |
Pusztán csak a véletlen mûve, a cica.hu-ra készültek a fotók:-) csak útban volt az ócskavas...
|
Csaba250 | 676 | 2011. február 27. 12:51 | Válasz erre: 672 |
Dezsi tán gyorsulási versenyre készülsz, hogy ennyire tunningolod a gépet? A régi láncot meddig csörgetted a gépeden km-ben kimutatva? |
hacse | 675 | 2011. február 27. 12:51 | Válasz erre: 674 |
Gyönyörûségesen szép a cicus. Láttam ott a képeken valami motort is, azt szándékosan fotóztad hozzá ? :))
|
cblaci | 674 | 2011. február 27. 12:25 |
Egy kis macskás motoros galéria :-) http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motor/?dr=48832 |
hacse | 673 | 2011. február 27. 11:38 | Válasz erre: 672 |
Ahhoz képest, hogy az "õshazából" kellett meghozni tényleg nem volt sok pénzegység. Jól túlbiztosítottak akkoriban mindent, fõleg ,hogy az 530-asok is az 520-as méretek erõsített verziói. Persze a gyártástechnológiák is fejlõdésnek indultak már meg az anyagok ötvözése, fõleg a könnyûfémeké , és azokkal is nagyobb szilárdságokat érnek el kisebb tömegek mellett. Nem mintha akkoriban nem gyártottak volna kitûnõ termékeket. Nekem elég is lenne az a fejlettségi fok , amit a 80-as években nyomtak. Én a mellet vagyok, hogy a környezetvédelem fejlõdjön hatalmas ütemben, azon felül miattam minden lehet "acélból meg fából".
|
desiderus | 672 | 2011. február 27. 11:24 | Válasz erre: 670 |
Ennek az öreg GSX-nek ez a gyári (!) mérete...ráadásul az elsõ lánckerék felfogatása sem hétköznapi, ezért várni kellett, hogy meggyüjjjjön Japániából.... :-)))) Az akkumulátor meg kezdte átadni magát az elmúlásnak... :-))) |
hacse | 671 | 2011. február 27. 11:16 | Válasz erre: 669 |
Láncszett cseréjénél nem szükséges kicserélni az akksit is..:) ehe..ehe..:)))
|
hacse | 670 | 2011. február 27. 11:13 | Válasz erre: 669 |
Hali! Ez így szerintem max. korrekt. Szükséges rá a nagyobb szakítószilárdságú lánc, vagy hosszabb élettartamot vársz tõle?
|
desiderus | 669 | 2011. február 27. 11:02 | Válasz erre: 668 |
Szia hacse, szombaton lett meg a láncszet, 630-as D.I.D, JT elsõ-hátsó lánckerék együtt volt 36 ezer. Az akkumulátorral volt a végösszeg 47 ezer. Sztem jó vétel volt. |
hacse | 668 | 2011. február 27. 10:42 |
Üdv.! Egy viszonylag olcsó hely ahonnan lehet rendelni alkatrészt: motoralkatresz.eu Nekem elsõ lánckerék( JT)és lánc (D.I.D 530 VM2 /112) postaköltséggel együtt volt 27000 Ft-ba tavaly. A hátsó lk -et nem cseréltem úgyhogy nem tom az mennyi pluszban. A srác azt mondta, ha találok olcsóbbat szóljak neki is. Én akkor nem találtam.
|
cblaci | 667 | 2011. február 27. 10:29 | Válasz erre: 665 |
desiderus | 666 | 2011. február 27. 10:26 | Válasz erre: 663 |
sinyus: bibliám nekem is van, HAynes féle... :-)))) Nincs semmi problémám a láncszet árával, ha visszaolvasol, akkor tudni fogod, hogy mire írtam. Amikor legelõször láncot cseréltem (1996-ban)a gépen, akkor került csak a lánc 24 ezer Ft-ba. Amikor átvettem a boltban, hangos nevetésben törtem ki. Az eladó srác csodálkozva nézett rám, erre közöltem vele, hogy 10 évvel ezelõtt 24 ezer Ft-ért zsír új MZ ETZ-t kaptam, most ugyanennyiért adsz egy láncot nekem ? Utána már ketten kacarásztunk.... :-)))) |
Szotyi | 665 | 2011. február 27. 10:02 |
Pár légolajos átépítés: http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motoros_kiallitas/?dr=48823
|
szegaimi | 664 | 2011. február 27. 09:46 |
Tavaly a Páromnak és nekem is befigyelt a láncszett csere. Én nem akartam elhinni, hogy nem lehet 50 alatt megúszni. Kis utána járás után 30500-ban állt meg a szett. Andinak egy ismerõs hozta beszerzési áron, én Kecskemétrõl szereztem a Parillától. Mindkét esetben 530-as O gyûrûs láncról van szó. |
sinyus | 663 | 2011. február 27. 09:31 |
Nem tudom,mi a problémád a láncszett árával? Én gyári méretet vettem (lánc+két lánckerék),és nekem is 45 körül volt (leakciózva 55-rõl).Ennek ennyi az ára. A méretek meg benne vannak a bibliában (HAYNES-Suzuki GSX...Service & repair manual).Nekem angolul van meg,keményfedeles példányban...Nagy királyság,haverok ölnének érte:) |
Bíborka | 661 | 2011. február 27. 08:47 | Válasz erre: 658 |
Jó étvágyát a reggeli kakaódhoz Dezsõ! Akkor érthetõ, hogy megkérték az árát! |
desiderus | 660 | 2011. február 26. 20:52 | Válasz erre: 659 |
Laci ez a gyári méret, mármint a 630-as. Egyébként köszi az info-t, már homályosodik mit jelent ez a szám. :-)))
|
cblaci | 659 | 2011. február 26. 20:42 | Válasz erre: 658 |
Szerintem kevered a méretekkel a 428, 520, 525, 530, 532, 630-as számok hüvelyben vannak megadva és méretszámok, ha a hüvelyk 1/8-val vagy 1/80-val szorzod az elsõ vagy második szájegyet különbözõ méreteket ad meg pl. csapok távolsága vagy görgõk szélessége. Az erõsségük lóerõhöz vannak megadva általában. Ha nekem lánc gondom van a gyárival megeggyezõt veszek és akkor nem kell bonyolult számolásokat végezni csak kezembenyomják a gyárilag meghatározott méretût és erõsségût.
|
desiderus | 658 | 2011. február 26. 20:23 | Válasz erre: 656 |
HUncut vagy Csaba barétom. A 630 az valami szakítóerõ mérõszám szerûség. De nem biztos. Amikor megrendeltem, el sem akarták hinni, hogy létezik ilyen. Viszonyításként: a Hayabusán 530-as van. De hát ez GSX. Egyébként 102 karátos (szemes). |
cblaci | 657 | 2011. február 26. 20:20 |
Félreértés ne essék, nem akarom én bántani az akkori technikát hiszen imádtam abban az idõben és simán elviseltem a vele járó esetleges nehézségeket is. Bár a ruhámat és a csomagjaimat átjárta a 2T végtermékének illata de az is hozzátartozott az akkori hangulathoz. Az Inazuma egy arany középút, hiszen egyszerû mint a faék még ha javítani kell az se probléma, nincs "bogárszeme" és nem kell bonyolult elektronikákkal kinlódni ha hibajelet küld, de nagyon jó futómûve van és kényelmes akár egész nap ülhetünk rajta. A Dinókkal ellentétben az MZ-k, Jawák... stb még ma sem haltak ki, így aki annyira óhajtja a régi idõket bármikor visszaülhet rájuk. Megfordult már többször az én fejemben is(aki közelebbrõl ismer tudja mennyire meghatározója volt az életemnek az MZ-s világ ), hogy felújítok egyet de csak második motornak és néha nosztalgiázni venném elõ. Viszont akkor is azt mondom, hogy nem lehet összehasonlítani a két idõszakot, akár kényelem, akár biztonság (normális vérmérséklet mellett) vagy ami a legmeghatározóbb az élmény tekintetében. |
Csaba250 | 656 | 2011. február 26. 20:13 | Válasz erre: 655 |
Dezsikém, hány karátos láncot kaptál ennyi pénzért?? Mi az hogy 630? Ekkora sebességet bírna a lánc? |
desiderus | 655 | 2011. február 26. 19:51 | Válasz erre: 654 |
Csaba, milyen igaz...annak idején a 250-es MZ peregyessel kimentem a világból...csak kellett, hogy legyen nálam egy vagy két elõtét ellenállás...ha megszûnt a töltés, akkor oldaldekli leszerel, ellenállás kiszerel, új ellenállás beszerel és már robogtunk is tovább...nem volt 5 perc. A GSX-szel ugyanezt megteszem, igaz, a legkisebb hiba nélkül...csak éppen ma vettem 630-as láncot, lánckereket, akkumulátort potom 47 ezer forintocskáért... Egyébként a legnagyobb meghibásodásom az volt eddig, amikor a kuplungkiemelõbõl kiesett a biztosító sasszeg...de egy 6-os csavarral megoldottam ott az út szélén. |
Csaba250 | 654 | 2011. február 26. 19:35 | Válasz erre: 652 |
Azért nem volt az olyan nagy kínlódás ha jobban belegondolunk. Eric Honekker kitalálta a láncvédõ burkolatot. Szinte azt se tudtuk hogy mitõl forog a hátsó kerék. Kormány csapágyról meg tényleg nem hallott senki. Bárhová lehetett menni, mert könnyedén tudtunk defektet szerelni útközben is. Egy gumi garnitúra sokkal tovább bírta. Most egy pitiáner ledes lámpa hiba, és már is áll a gép és várja a méreg drága új lámpaszettet. Örökké olajat csereberélünk, légszürõ cseréhez le kell kapni a tankot, mindig a láncot fújogatjuk, és a féltõen bámuljuk a gumikat hosszabb túra elõtt. És mindez rohadt sokba kerül. Ha véletlenül húzunk egy kövér gázt, azonnal közveszélyes ámokfutóvá válunk, jönnek a fotók csekkek stb-i. A 250-es és 350-es gépek szinte vígan tudták közel azt a tempót, amit a mai feldíszített 800-as V motorok. Ár érték és megtett km arányban azok sokkal jobb gépek a mai napon is szerintem. Aki nem hiszi járjon utána. (Azért ettõl még ne keseredjen el senki!) |
cblaci | 653 | 2011. február 26. 15:48 | Válasz erre: 649 |
Ha jobban megnézed azon a GSX 1400-ason (ami a második képen van) a kék csik egy árnyalattal világosabb és valószínû az Inazuma tulaja arra a mintára készítette el a motorját. Persze nem azonosak a formák és így a festés is másabb képet mutat. Ha az lenne a kérdés, hogy ettõl mennyire lett GSX1400 az Inazuma, akkor nyilván az lenne a válasz, hogy semennyire. Öszkép tekintetében voltam kíváncsi és az alapján tetszik nekem is, fõleg, hogy láttam már néhány próbálkozást ami kevésbé sikerült.
|
cblaci | 652 | 2011. február 26. 15:41 | Válasz erre: 646 |
Azt hiszem 1990-tõl lehetett Motorrevüt venni itthon, ez nagy mérföldkõ volt az akkori MZ, Jawa és a hasonló szoci ipar gyártotta motorokon felnõtt motorosoknak. Az elsõ lapszámokban a Bimota volt a nagy sztár (legalábbis bennem az maradt meg) de olvashattunk teszteket is olyan számadatokkal, amikrõl eddig fogalmunk se volt. Bár már láthattunk korábban is a Balcsi partján vagy forgalmasabb kiránduló helyeken külföldi motorosokat de igazából ez az újság volt az amibõl megismerhettük a motorokat és párosítottuk a szineket márkák szerint. Valóban a 80-as évek verseny világára emlékeztetnek ezek a szinek, amikor még csak álmodtunk hasonló masinákról. Szép idõk voltak azok és akik akkoriban is motoroztak és kinlódtak az akkor elérhetõ technikákkal azok tudják értékelni igazán a mai sokkal kifinomultabb és problémamentesebb gépcsodákat.
|
Csaba250 | 651 | 2011. február 26. 13:41 |
Jó napot kívánok a Suzukis kiránduló és gyorsasági Pilótáknak. Hát izé traktorom nekem sincs, de a lányom Keresztapjának igen. Majd a nyáron megyek vele egy kört a szántóföldön. |
Motogirl | 649 | 2011. február 26. 13:01 | Válasz erre: 645 |
Én kicsit finnyás vagyok? Mert a tankon a fehérben az a kék csík fõleg,hogy világosabb kék nem gyün be! Meg az apró hátsó sárvédõn a csiri-csáré is csúnya!De hát nem is Nekem fújták ilyenre..!:)
|
Motogirl | 648 | 2011. február 26. 12:57 | Válasz erre: 643 |
Nekem nincs traktorom mert a magasban tériszonyom van!:) Viszont van lakókocsim! Az is jó valamire!:)) Remélem emiatt nem néztek ki!? |
desiderus | 646 | 2011. február 26. 12:48 | Válasz erre: 645 |
cblaci: szerintem nagyon jól néz ki. És ha jól tévedek akkor a 80-as években az akkori superbike-versenyeken( vagy endurance volt a becses neve ?) a Suzuki gépei pompáztak hasonló festésben. A Kawa zöld volt, a Honda piros, a Yamaha meg sárga és ilyen fehér GT csíkok díszítették õket...ha jól emléxem. Boldog békeidõk.... |
cblaci | 645 | 2011. február 26. 11:44 |
cblaci | 644 | 2011. február 26. 10:29 | Válasz erre: 643 |
Az se rossz, én csak az Asszonyért mentem a szomszéd településre ami kb.35km oda-vissza, több mint 50 perc volt az útidõ, nem takarítják az utakat volt amikor lépésben kerülgettem az átfúvásokat. Most viszon süt a nap...
|
sinyus | 643 | 2011. február 26. 09:51 |
Háj! Minden Ina-s traktoros?:) (nekem is van traktorra,és kombájnra is:)) Tegnap reggel Szeged-Szarvas kb 100 km 2:15 alatt autóval...fasza volt...fõleg,h idõre kellett volna érkeznünk...Mult héten meg motoroztam...Lázad a Föld! |
cblaci | 642 | 2011. február 26. 09:36 |
Üdv mindenkiek innen keletrõl a hó fogságából, igazi motorozós idõ van, most nincs az a lég-olajos ami túlhevülne:-)
|
szucsizu | 637 | 2011. február 25. 18:55 |
Nem olyan jo, de jo ha van. Miota meg van ra a papir en nem ettem kombajnt. :o) Na mentem, hivatalos vagyok 1vacsira a faterral. Tovabbi szep estet nektek! |
hacse | 636 | 2011. február 25. 18:52 | Válasz erre: 633 |
Nekem A,BE,CE,DE jogsim van meg PÁV 1 PÁV 2, meg meg egy két kiegészítõ papírocska , mert engem mindig is a jármûvek meg a gépek érdekeltek és jó hasznát is vettem az életben, amikor sofõrként kerestem a kenyeremet anno. Traktorom az van ma is, "mert megérdemlem":)
|
hacse | 635 | 2011. február 25. 18:46 | Válasz erre: 630 |
Szia! Vannak megszállottak, akik ilyen idõben is nyomják. Régebben én is mentem, ha kellett, ha nem, de igazából csak akkor hiszi el az ember, hogy mivel jár , amikor már kialakultak a különbözõ csont, és izületi gondok. manapság a jó öltözet, meg a fûthetõ markolatok, stb. sokat segít, de akkoriban nekem nem voltak jó védõcuccaim, amikor igazán kellett volna. Nekem nem csak , hogy van papírom rá, de má' ettem is kombájnt..( Laci válaszolj rá!).
|
cblaci | 634 | 2011. február 25. 18:44 | Válasz erre: 633 |
Nem olyan jó az, van vele felelõsség, én egy 20tonnás speciális emelõkosarassal szoktam dolgozni, szerencsére nem állandó jelleggel, viszont a munkakörömbe sajnos beletartozik az is.
|
szucsizu | 633 | 2011. február 25. 18:38 |
Kiveve tehergepkocsira nix, szlovakul kellet volna vizsgaznom s nem mertem bevallalni. Buta voltam, mert tuti megcsinaltam volna ha van merszem. Most meg egy csomo penz lenne.
|
szucsizu | 632 | 2011. február 25. 18:34 |
Ma amugy lattam egy motorost, de rogton ki is razott a hideg. Kombajnra is van papirom, mindent a kozepsulin szereztem meg, mert bene volt a szakomban. :o) |
cblaci | 631 | 2011. február 25. 18:23 | Válasz erre: 630 |
Szeva! Nekem meg villástargoncából van, de csak azért mert autódaruval együtt lehetett megszerezni és akkor már miért ne. Viszont Isten mentse meg azt a raktárépületet ahova én bemennék targoncázni:-) |
szucsizu | 630 | 2011. február 25. 18:20 |
Sziasztok! Itt egesz heten szep napos ido volt, viszont picit hideg es szeles. Nekem van Taktora engedelyem, de taktorom az nincsen.
|
hacse | 629 | 2011. február 25. 18:16 | Válasz erre: 623 |
..de ne agg... kimaradt a ne szócska, így persze, hogy értelmezhetetlen a mondat. bocscscscs
|