18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

Kovacspeter 929 2011. március 20. 23:06  
1:28-nál dobtam egy hátast. 350-es P20 80Le! Tud valaki bõvebb infót errõl a géprõl?
http://www.youtube.com/watch?v=jE6uq0wmqGo
    

Kovacspeter 928 2011. március 20. 22:25   Válasz erre: 918
Jójestét! Nem hiszem h.túrakörülmények között jobban kopna az 1.2-esen.
Igazából azt hiányolom a mai gumiknál h. elég szerény a mintázat középen, max. elõl van egy hullámvonal, ezt sztem vizes útnál mindenképpen érezni, egyedül csak a régebbi motorokon a Lasertec-nél láttam viszonylag sûrûbb, retrósabb mintát, de ebbõl nincs 170-es. Lehetséges h. már nem is gyártják.

    

szucsizu 927 2011. március 20. 21:04  
Mikor vettem a motort mar meg volt kopva rendesen a Bridgestone es en rogton le is csereltem, igy nincs semmi tapasztalatom ezzel a markaval. Ugy hogy passz!
    

cblaci 926 2011. március 20. 20:49   Válasz erre: 925
A Te tapasztalataid szerint milyenek voltak a gumi tulajdonságai?
    

szucsizu 925 2011. március 20. 18:49  
Ugyan ez a guma volt fent nekem is anno.

    

cblaci 924 2011. március 20. 18:44  
Itt az igért kép, ez volt a gyári gumija, elõzõ tulaj a közepét koptatta el, de mégse volt annyira rossz, még mentem vele 2ezer km-t mielõtt ledobtam.

    

Szotyi 923 2011. március 20. 16:17   Válasz erre: 922
Tökéletesen meg tudlak érteni,túragumit is iszonyat gyorsan lel lehet radírozni.......de legalább adnák félpénzért....
    

hacse 922 2011. március 20. 15:38   Válasz erre: 921
Na, hali! Pont azt mondom, hogy ez a gumm nagyon hamar felmelegszik akár februárban , akár decemberben mentem vele. Azt kell tudni róla , hogy nem pályaguminak ajánlja a Pirelli, háromöves és ahogy írtam is meglepõen homogén módon kopik és egyenletesen, hamar melegszik a szélein is. Ennek a típusnak egyetlen hibája az, hogy villámgyorsan fogy. Az enyém teljesen elfogyott már drótig, és így sem volt szögletes. Sokat kanyarogtam vele az igaz de értelem szerûen egyenesen többet mentem, mivel nem pályáztam, meg írtam is , hogy nem jó túragumi, de szerintem csak azért, mert hamar kell cserélni. Ha nem számítana a pénz, én csak ezt venném, csak hát k..va drága. Jelentem én, mint polisztirol motoros nagyjából a Január hónapot szoktam kihagyni , hogy nem veszem elõ egy két körre a gépet, szégyellem is magamat, mert tavaly Decemberben nem mentem. Idén sem sokat gurultam az igaz, csak olyan 300 km-t, de ne tagadjatok ki azért magatok közül!:)))
    

Motogirl 921 2011. március 20. 14:57   Válasz erre: 920
Kitolod a mocit és azt veszed észre,hogy már ott fekete csík van mögötted?!:)
Ezzel nem is lenne baj, mármint a puha gumival,csak...
ezeket nem ilyen túra motorokra találták ki!
Mivel általában hosszabb utakat járnak velük inkább, és nem pályázásra használják szinte hallani a csámcsogást az aszfalton.Arról már nem is beszélek,hogy viszonylag egyenesen használva gyorsan szögletes lesz.És még valami.Kicsit hidegebb az idõ és szinte egyáltalán nem melegszik fel ,ezért nagyon csúszik! Meggondolandó szerintem a saját épséged miatt is! Vagy kivárod a 25-30 C' közötti hõfokot! Akkor meg Mi szólunk meg,hogy mûanyag motoros vagy!:))
    

hacse 920 2011. március 20. 13:01   Válasz erre: 906
Jónap! Frecska János magas fokú hozzáértése és tapasztalata vitathatatlan. Látom megy a gumiabroncs tapasztalatcsere. Nekem egyelõre az a gumi a jó , amit olcsón be tudok szerezni és a motorozást igazítom hozzá. Amúgy a legjobb gumim ami volt, elöl most is az van, Pirelli Diablo Corsa III volt. Úgy tapadt , mint a rágógumi, szinte kitoltam a motort a garázsból már üzemmeleg volt igaz, hogy 5-6000 km-t bírt hátul, de még akkor sem kopott szögletesre (mondjuk nem sok autópályát látott, meg nem is egy kifejezett túragummancs). Most hátul M. Roadtec Z6 van, nekem az is megfelel. A hátulját lehet korrigálni, az eleje tapadjon. 20 esztendeje a 120-160 LE-s sportmocikon milyen abroncs volt, mert feltételezem, hogy a gumigyártás is fejlõdött legalább egy minimálisat?
    

sinyus 919 2011. március 20. 10:32  
Elnézést,félreértés ne essék,én nem a Battlaxot szidom!!!
Csak a patasztalatomat irom le az "elöl-hátul egyforma gumi"-ról!
Nekem nagyon bevállt.
És bár nem mindig vagyok finom a gázzal,de nagyon kiváncsi vagyok,h a Road Attack elvisz-e 15-18 ezerig!
Én szeretném:):)
    

cblaci 918 2011. március 20. 00:10   Válasz erre: 916
Gyárilag azzal jött ki és kb. 18ezret futott, de abból én az utolsó 2ezret mentem mielõtt lecseréltem. Persze hozzáteszem azt is, hogy másabbak az erõviszonyok a 750 esetében mint nálatok. Az volt az érdekes, hogy még kopottan is elég jó volt. Még megvan ez a gyári gumi amit leszedtem, holnap lefotózom. Most hátul Avon van ami szintén jó de hamar kopik, 13ezer van benne és 1-2mm van a kopáshatárig. Elõl még eddig csak Bridgestone volt.
    

Szotyi 917 2011. március 19. 23:54   Válasz erre: 910
Is,is,is!
Szerpentinen,ez van....
    

Kovacspeter 916 2011. március 19. 23:21   Válasz erre: 915
A Battlax mennyit fut el? Gs500on próbáltam, ott keménynek tûnt, Inazumával nincs tapasztalatom vele. A Z6-al meg lennék elégedve, stabil, tapad, sokat elmegy, de esõben lehetne jobb. Mondjuk akkor óvatosan megyek de még úgy is. A Pilot Road esõben teljesített jobban egy tesztben. 100-ról 0-ra fékezésnél vmi 4 métert vert rá a többire, ezért gondolkodom rajta. A Z6 INTERACT kevesebbet bír mint sima Z6, pedig az már 2 komponenses, de ezt a Z8-nál állítólag kijavították.
Egyebet nem tudok mondani, kérem kapcsolja ki!
    

cblaci 915 2011. március 19. 22:44   Válasz erre: 909
Hali!
Általában az a trendi, hogy típus azonosat és párban cserélik, nekem ez nem volt szempont soha. A 400-as Hondán elõl Heidenau K63-as volt, hátul meg Pilot2 és imádtam ezt a kombót. A Suzura is azt kerestem, de sajnos nincs K63-as 120-as méretben, így lett a Battlax ami nekem bevállt és csak amiatt lesz (ha nem változik) hátul is az. Metzeler a 250-es Hondámon volt azt is újonnan vettem és nagyon jó volt, talán még azt fogom kipróbálni a Suzun hátul ha akciósan ráakadok, ha nem akkor marad a Battlax de mégegyszer mondom nem azért mert elõl is az van.
    

szucsizu 914 2011. március 19. 22:38  
Csuklon mulik minden szerintem, habar magam sem tudom hogy csinaltam. Altalaban 3ezer rpm korul valtogatok es nem vagyok az alapbol durr bele tipus. :o)
    

Kovacspeter 913 2011. március 19. 22:14   Válasz erre: 912
Mondjuk h. csak 13 ezret bírt abba besegítettek a drága jó erdélyi útviszonyok is. Nálatok a Felvidéken jobb utak vannak, az is számít. Bár akkor se értem hogy ment el nálad annyit.
    

szucsizu 912 2011. március 19. 21:50  
En is igy gondolkodok, ugyan azert a maniert jobb minosegu gumat is tudd az ember venni ha jobban szet nez. Eleg jokat irnak a pirelli diablo-angelrol is. Talan legkozelebb azt teszek ra.hm

    

Kovacspeter 911 2011. március 19. 21:32   Válasz erre: 905
Hello Szücsi! Akkor valamit nagyon jól csinálsz, nekem a Road Attack1 13 ezret bírt elõl. Még egyszer biztos nem lesz.

    

Kovacspeter 910 2011. március 19. 21:29   Válasz erre: 903
Csúszkál? Közúton, jó minõségû aszfalton, üzemmelegen?

    

Kovacspeter 909 2011. március 19. 21:26   Válasz erre: 902
Szia Laci! Úgy tudom hogy csak a Metzeler ajánlja h. ua. legyen elõl-hátul.
    

Kovacspeter 908 2011. március 19. 21:22   Válasz erre: 901
Hali Sinyus! Sztem Zöldi Pilot Road2-t említ hátra. Vagy nem?
    

Kovacspeter 907 2011. március 19. 21:20   Válasz erre: 887
Szeretnék, de idõ hiányában nem jön össze sajnos.
    

Kovacspeter 906 2011. március 19. 21:18   Válasz erre: 896
Szia Csabi! Nem merem tovább húzni, nyilván a két véglet között amit lejjebb elmeséltem sok minden lehet. Frecska Jánoshoz szoktam vinni, az egyik legkiválóbb szakember, szerinte 70 ezer körül érdemes.
    

szucsizu 905 2011. március 19. 21:05  
Hali! Nekem gyarilag bridgestone volt, azt csereltem le conti road a1-re. A hatso valami sima 18000km birt ki, hiaba no ovatos csuklom van. :o)))
Utana hatra megint ugyan azt tettem fel, az elso majdnem kibirt ket hatsot. Jelenleg Dunlop road smart van fen elol-hatul, eddig tokeletes gumi, megvagyok vele elegedve, amugy en az elol-hatul egyforma guma parti vagyok.
    

sinyus 904 2011. március 19. 20:54  
Én csak annyit tudok,h tapasztaltama dolgot.
Az Ina-t mikor megvettem hátul Battlax volt,de eléggé kopottas.Elõl meg nem is tudom...
Nem is tünt fel,h milyen,ameddig le nem cseréltem új Conti Road Attack-ra elõl-hátul.
Az új gumikkal a motor kb 40 kilót fogyott érzésre.Kanyarban tartja az ivet,nem egyenesedik,a fékerõ is megnõtt,és induláskor is tapad...
Próbáltam én is jó pár használtgumist,de nem mutattak túl bizalom gerjesztõnek.
Mondjuk az is igaz,h az új pár 60 rongy volt...De sokkal biztosabbnak érzem a motort.
    

Szotyi 903 2011. március 19. 19:00   Válasz erre: 900
És milyen a PR2?
cbr 600-on csúszkál rendesen....
    

cblaci 902 2011. március 19. 18:47   Válasz erre: 901
Szerintem nincs lényege, nem olyan mint az autóknál az azonos tengelyen lévõ gumik amiknek azonos paraméterekkel kell rendelkezniük. Gumiválasztásnál nem szoktam ragaszkodni az azonos abroncsokhoz, eleve nem is egyformán kopik így nem egyszerre cserélem, persze lehet arra törekedni, hogy az elkopott helyett ugyanazt a típust vegye az ember, de akkor meg már az elöregedés különbözõsége miatt lesz eltérés ha nagyon kritikusan kezeljük a kérdést.
Elõl új van, ahogy már korábban írtam (Bridgestone Battlax) azért mert elõtte is olyan volt és szerettem, hátra is azt veszek, de ha véletlenül ráakadok egy jó vételre és ne adj Isten nem Bridgestone hanem más típusú túragumi, nem csinálok belõle problémát simán megveszem.

    

sinyus 901 2011. március 19. 17:55   Válasz erre: 891
Hali!
A legjobb megoldás,ha elõre és hátra is "egyforma" gumit teszel.Tehát ha párban veszed õket,nem járhatsz roszul.Kanyarban,és egyenesben is ez a biztos,mivel a gyártók úgy alakitják ki a mintázatot,hogy passzoljanak egymáshoz.
Az hogy elõre pirelli,hátra meg conti...Nem vagyok meggyõzõdve,h jobb,mint az egyforma...
"A gumi kopjon ne a lelked"
    

zold1 900 2011. március 19. 12:52   Válasz erre: 894
Volt, most PR2 elöl-hátul van. Nem tudok kilométer adatot, mindik használt gumival járok.Nagyon olcsón szerzem õket, keveset megyek, nekem megéri. (a PP elöl 6000-et ment el, 4 milis volt, mikor vettem, a Road hátul gyak. nem kopott ezalatt semmit, de 190-es voltm, nem tetszett, így beszámoltattam az új garnitúrába).
    

hacse 899 2011. március 18. 19:19   Válasz erre: 887
Már szerveztek nekem programot arra az idõszakra.. De jó idõt , jó utat hozzá minden résztvevõnek!
    

cblaci 898 2011. március 18. 18:15   Válasz erre: 887
Üdv mindenkinek!
Kifejezetten tetszik az egész ötlet és nincs is nagyon messze (235km), de sajnos az a hét és sajnos a vége is munkával fog telni.
Majd legközelebb.
    

hacse 897 2011. március 18. 17:54   Válasz erre: 896
petya=Petya, sõt PETYA! Bocsánat!
    

hacse 896 2011. március 18. 17:53   Válasz erre: 893
Szeva petya! Lefogadom, ha elsõ tulaj lennél 67000 - ig elnyomnád a gyári lánccal.:))) Na, de viccet félretéve , kizárólag a Te döntésed mikor dobod le a régi cuccot.
    

hacse 895 2011. március 18. 16:43   Válasz erre: 885
Természetesen csakis teljes protektorban és bukóban vállalkoznék ilyenre..ehe..eheh.
    

Kovacspeter 894 2011. március 18. 15:59   Válasz erre: 891
Zöldi, neked ez a kombináció van a Banditán? Hány km-t megy el elõl, hátul?
    

Kovacspeter 893 2011. március 18. 15:50   Válasz erre: 881
Vezérmûláncos Jó Napot kívánok! 50 ezernél ajánlja a Suzuki a cserét, nyilván elmegy többet, használatfüggõ is gondolom. Az egyik véglet amirõl tudok: 60 ezernél megadta magát, szépen lerendezte odabent a dolgokat a srácnak, a másik véglet: Gsf 600-asban 190 ezernél még a gyári lánc van. Mondjuk erre a motorra már fogadásokat kötnek h. mikor fog szétszállni.
Komolyabb zörgés nincs még, 62ezer van a gépemben, 65 ezernél lesz cserélve, nem merem tovább húzni, második tulaj vagyok, talán ha elsõ lennék... D.I.D láncot fog kapni, a Suzuki is ezt teszi be a motorokba, csak nincs ráírva hogy D.I.D.
    

Csaba250 892 2011. március 18. 10:43   Válasz erre: 890
Nos hát igen jó a sejtés.
No de ráérõknek itt egy kis játék:
http://www.tintakiado.hu/jatek/toto/
    

zold1 891 2011. március 18. 09:44   Válasz erre: 861
Olyat tegyél fel, hogy elõre Pilot power, hátulra Road2. Nem bánod meg.
    

zold1 890 2011. március 18. 09:43   Válasz erre: 889
Ez HDR?
    

Csaba250 889 2011. március 18. 09:37  
Jó napot kívánok a vezérmûláncos sor4 pilótáknak.
Aki eljut északra az ki ne hagyja a Bodrog parti naplementét
    

szucsizu 888 2011. március 18. 01:39  
Udv ily keson mindenkinek! Most tudtam csak monitor ele jutni.hm Vezerlanccal kapcsolatban en is azt olvastam 80ezer km siman ki kell birniuk.
Amugy gondolkodok rajta, beszerzek egyet mig a japok tudnak kuldeni es nem lesz tul draga anno majd kesobb a termeszet csapas miatt. (megromlani csak nem romlik meg)- vezerlanc
    

Motogirl 887 2011. március 17. 22:24  
Erre nem szeretnétek jönni?

http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=4082&session_id=
    

Motogirl 886 2011. március 17. 22:22   Válasz erre: 884
Az enyémben is még olyan a lánc mintha most rakták volna bele! Kár lett volna megbontani! Pedig van benne némi km!
    

Motogirl 885 2011. március 17. 22:20   Válasz erre: 880
Ha nagy erõvel nyomod, szerintem leb@sz egy akkorát,hogy a fejedben a csengõk is megszólalnak!:))
    

cblaci 884 2011. március 17. 21:22   Válasz erre: 883
Egyetértek teljes mértékben! Nem nyúlok én sem hozzá amíg nem indokolt és bízok a legalább 100ezer km-es élettartamba. Még annyit tennék hozzá, hogy régebben a kenõanyagok sem voltak olyan szinten mint a mai modern kegyszerek és mégis bírták a motorok.
Van egy videó egy Gixxirõl aminek elolvad a kipufogója mégsem áll be a blokk, ha ezt veszem alapul és azt ahogy én hajtom, akkor örök életre van kárhozatva.
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/other/mit-ki-bir-egy-750-es-gixxer-izzo-rendszer-917
    

hacse 883 2011. március 17. 21:03  
A régi 1100-as olajos Gixxerekben is voltak példányok, amik 100000 km-t elzörögtek eredeti vezérlánccal. A miénk annak a 60 lóerõvel "lebutított" változata , laposabb vezérbütykökkel , alacsonyabb fordulatokkal, fele olyan sportos használattal. Én a magam részérõl , ha valami egyéb nem jön közbe százezerig nem szándékozok vezérlánccal foglalkozni. Ez az én véleményem.
    

cblaci 882 2011. március 17. 20:09   Válasz erre: 881
Ja és üdv mindenkinek!

    

cblaci 881 2011. március 17. 20:08   Válasz erre: 856
Érdekes ez a vezérmûlánc csere. Errõl is sokfélét lehet olvasni. Mennyi km van a gépedben? Most olvastam a bocisoknál, hogy a 100ezres futásteljesítmény sem ritka a gyári láncok esetében, míg amit venni lehet közel sem bír annyit ill. hajlamosabb a szakadásra. A gyári meg még ha nagyon hallatja a hangját akkor is szakadásbiztosabb és inkább a feszítõ cserék amik indokoltak. Hallasz valami hangot ami miatt cserélni akarod?
    

hacse 880 2011. március 17. 10:42   Válasz erre: 871
De annak a gombját nagyon nagy erõvel kell benyomni , hogy akkorát szóljon, mint a mocié...:))
    

Csaba250 879 2011. március 17. 09:06  
Jó napot!
Milyen remekül mennek itt a dolgok, nagyon meg vagyok elégedve.
Itt egy kis jutalom film ráérõknek.
http://www.youtube.com/watch?v=azDmm92pNws&feature=player_embedded

    

Kovacspeter 878 2011. március 17. 08:03   Válasz erre: 876
Jó reggelt! Kíváncsi leszek a végeredményre.
    

szegaimi 877 2011. március 17. 00:44   Válasz erre: 865
Köszike!
Van hátul egy méretes doboz, a megmaradt alkatrészeket oda beteszem. :)
    

szegaimi 876 2011. március 17. 00:42   Válasz erre: 868
Csapágyat a kormánynyakban, szimeringet a telóban és a hátsó kerékcsapágynál, gondolom valaki egyszer kicsit erõszakoskodott vele.
A hátsó telókat csak tisztítani kellett.
    

Motogirl 875 2011. március 16. 23:57  
Találtam egy felvételt a mocimról! Ez még akkor készült mikor megnéztem magamnak. Elsõ látásra és hallásra szerelem volt a mienk!:)

http://www.youtube.com/watch?v=O1gfQN6Ivyo
    

Motogirl 874 2011. március 16. 23:19   Válasz erre: 868
Ilyen anyagias világban ennyi kérdésre már pénzért válaszolnának sokan!:)))
    

Motogirl 873 2011. március 16. 23:17   Válasz erre: 862
Már elõre félek a szerelés munkadíjától!:))

Az odafigyelés megvolt csak a szakértelem nem! Szõke vagyok,nõ vagyok, még szerelni is tudjak? Elég ha a gázt húzom!:))
    

Motogirl 872 2011. március 16. 23:11   Válasz erre: 856
Az én mocimnál is így kezdõdött,hogy egy-két apróság kell majd!:))
    

Motogirl 871 2011. március 16. 23:08   Válasz erre: 840
Tudod mit Hacse?
Ültesd fel magad mögé az asszonyt, õ is gyárilag 2 dudás!:)))))

    

Motogirl 870 2011. március 16. 23:00   Válasz erre: 820
Lehet,hogy jobban jövök ki ha a szerelõmet etetem, mintha a ménest a mociban!Ilyen benzin árak mellett!:(((
    

Kovacspeter 869 2011. március 16. 22:33  
No, jó éjt emberek!
    

Kovacspeter 868 2011. március 16. 22:30   Válasz erre: 862
Üdv!
Szimmeringet a teleszkópnál cseréltél? Csapágyat hol cseréltél rajta? Hátsó telóhoz hozzányúltatok? Bocs h. ennyit kérdezek...
    

cblaci 867 2011. március 16. 22:28   Válasz erre: 863
Rendeltem már ezt-azt tõlük, sõt volt, hogy a helyi cimborákkal együttesen egy egész nagy doboz cuccot rendeltünk (olaj, szûrõk, gyertya, kiegészítõk...stb) nagyon gyorsan küldték a cuccot.

Elköszönök én is, mindenkinek jó éjt!
    

Kovacspeter 866 2011. március 16. 22:27   Válasz erre: 864
Igen, ez nehéz kérdés, motorfüggõ is a dolog, Majd meghányom-vetem a kérdést, legfeljebb marad a jól bevált Z6. Fõleg esõben vannak jobb paraméterei a Pilot-nak.
    

cblaci 865 2011. március 16. 22:25   Válasz erre: 862
Így van értelme hozzáfogni és akkor ha kész lesz csak a gondtalan kilómétereket kell élvezni az amúgy is megbízható konstrukcióval.
Ha valami kérdés van, vagy nincs meg valamelyik alkatrész helye csak szólj és segítünk.
    

cblaci 864 2011. március 16. 22:20   Válasz erre: 861
Jóval könnyebb motoron volt alkalmam a Pilot-ot használni így csak az után tudom mondani, hogy jó, de egyébként érdekes módon ez a gumi is megosztja a motorosokat.
    


szegaimi 862 2011. március 16. 22:16   Válasz erre: 846
Sziasztok!
Hát úgy néz ki az Andi gépe mégsem virágtartó lesz...... inkább csibekeltetõ.

Azt, hogy hogyan fajult idáig a dolog, nagyban befolyásolta az elõzõ tulaj és a tavalyi szezon, amikor egy laza olajcserén kívül csak a láncszettet cseréltünk, de mivel inkább az én R6-ommal kirándulgattunk így a lánc valóban újszerû ahogyan azt a Peti észrevette.
Szóval tavaly az Andi panaszkodott, hogy kicsit izgága az Ina eleje és kanyarokban, fõleg ha kicsit bordás az út akkor "elmászkál", ezért is kuporodott inkább mögém. :)
Hát ezen felbuzdulva álltam neki a kormánycsapágy cseréjének. Aztán ahogyan bontogattam az alkatrészeket úgy derült fény a motor egyéb hiányosságaira és tudjátok úgy voltam, ha már neki álltam és itt tartok akkor még ezt is, meg ezt is.... hát így lett csupasz a váz. Tulajdonképpen nagy gond nem volt a motorral, csak az általános elhasználódás volt kicsit nagyobb mértékû mint a normális. Ebben nagy szerepe volt az elõzõ gazdinak és annak, hogy az Andinak eddig még nem volt egy ilyen remek szerelõje. :)
Egy-két szimering, csapágy és a hátsóvillát védõ láncvezetõ gumin kívül csak a szûrõk, gyertyák és egy marék csavar cseréje volt szükséges. Ja és persze az összes olaj le lett/lesz cserélve a gépen. Ezeken kívül egy kis festék, lakk miegymás és máris kész az újszerû Inazuma.
Most már csak Legózom, keresem a helyét a sok izének ami pedig valahol a motoron volt....
Munkaórában nem sok amit a motorra fordítottam, (ma is csak kb 1,5 órát tudtam a garázsban tölteni) pénzben még kevesebb. Sok-sok rozsdát és beszáradt zsírt távolítottam el a motor minden részérõl. Sok apró hiányosság volt ami igazából csak egy kis odafigyelést igényelt volna, de ezentúl ez is meglesz. ;)
Mondjuk én olyan vagyok, hogy akkor is babrálok valamit a gépen, ha nincs semmi baja. Ezért az én autómon, motoromon nincs is berohadt csavar. :)
    

Kovacspeter 861 2011. március 16. 22:16   Válasz erre: 858
Igen, sõt! Metzeler Z6-ot használok régóta, elõre fel lett rakva tavaly a Road Attack, 13 ezret bírt. Hátul még bírta a Z6 most van benne 23 ezer, de most már az is cserés. A Pájlot Ródon gondolkodom, de nincs vele tapasztalatom.
    

hacse 860 2011. március 16. 22:14  
Na, jóéjt emberek!
    

cblaci 859 2011. március 16. 22:11   Válasz erre: 855
Ezen én is gondolkodtam de inkább maradok a gyári méret mellett.
    

cblaci 858 2011. március 16. 22:10   Válasz erre: 854
Egyszerre kopott el? Tavaly vettem elõre újat Bridgestone Battlax, lassan érik a hátsó is és oda is ugyanazt a márkát veszem mint elõre, bár a Hondán a Michelin Pilot Road volt az igazi.

    

Kovacspeter 857 2011. március 16. 22:08   Válasz erre: 855
170/60-17
    

Kovacspeter 856 2011. március 16. 22:08   Válasz erre: 854
Meg vezérmûlánc, olaj szûrõvel, 4 gyertya, egy-két tömítés, pár apróság, szép lesz.
    

hacse 855 2011. március 16. 22:07   Válasz erre: 854
170/60-17, or 180/55-17 ?
    

Kovacspeter 854 2011. március 16. 22:04   Válasz erre: 851
Ne is mondd, most kell vegyek új gumit elõre-hátra.
    

cblaci 853 2011. március 16. 21:59   Válasz erre: 849
Talált!
    

hacse 852 2011. március 16. 21:58   Válasz erre: 848
Errõl van szó, mit gondolsz mér' ökörködök itt állandóan...?
    

cblaci 851 2011. március 16. 21:56   Válasz erre: 847
Szerencsétlen gumisnak is el kell tartania a családját:-)
Viccet félretéve kinõttem már ebbõl, de ez volt a forgatókönyvben megírva és ugye kellett a vadlovak miatt a feeling.
Egyébként szelíd vagyok mint a pillangó:-)

    

hacse 850 2011. március 16. 21:56   Válasz erre: 846
Szevasz! Látom már csak a kormányt kell a helyére tenni, aztán gázt neki! Sok felesleges cullangot ne rakjatok fel rá, több hely jut a túracuccnak. Mondjuk még a kerekek oszt ' kész.:)
    

Kovacspeter 849 2011. március 16. 21:55   Válasz erre: 845
02:48-nál Keleti-fõcsatorna hídon átmenés.
    

Kovacspeter 848 2011. március 16. 21:53   Válasz erre: 844
Így van, ezt sztem a legtöbben érzik. Max. az nem aki olyan 'beosztásban' van ahonnan csak felfelé lehet bukni. Vagy aki nem akar látni. Na de hagyjuk ezt, pozitív gondolkodás mindenek elõtt!
    

hacse 847 2011. március 16. 21:48   Válasz erre: 845
Jó hangulatú videót sikerült készíteni ismét Laci. Csak így tovább! Látom a te gépednél is jelentkezik indulásnál a nyomatékfelesleg problémája , ami miatt nehéz átvinni az aszfaltra a vonóerõt, és túlpörög a kerék..ehe..eehe
    

Motogirl 846 2011. március 16. 21:44  
Íme a mai "termés":
    

cblaci 845 2011. március 16. 21:37   Válasz erre: 844
Keresni kell a lelki békét, mondjuk így:
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/reklam/eljott-a-vagtak-ideje-84601
    

hacse 844 2011. március 16. 21:35   Válasz erre: 843
Nem , csak úgy általában egyre nehezebb megtalálni az egészséges összhangot a bevételi és a kiadási oldal között. Szerintem ezt sokan mások is érzik.
    

Kovacspeter 843 2011. március 16. 21:27   Válasz erre: 842
Azt hittem már hogy beütött vmi munkahelyi krach vagy ilyesmi.
    

hacse 842 2011. március 16. 21:18   Válasz erre: 840
Egyébként jól vagyok csak ma (is) ilyen az alap hangulatom..
    

hacse 841 2011. március 16. 21:08   Válasz erre: 839
Ámen.
    

hacse 840 2011. március 16. 21:06   Válasz erre: 838
Jóes! Ez nem rossz ötlet, csak ahogy írtad is a Bandita gyárilag egydudás, ezt meg ha átalakítom teljesen mások lesznek a menettulajdonságai, kanyarstabilitás stb, stb. Nem ajánlatos eszetlen módon belevágni egy ekkora átalakításba. Azt megértem, ha dobfékesre alakítja valaki, vagy belehajlít , beletold a vázba , esetleg kikönnyíti a lengõvillát, ezek nem befolyásolnak semmit, de az átnevezés károsan megtévesztõ lehet a közlekedés többi résztvevõje számára és baleset elõidézõje lehet. Csak felelõségteljesen szabad! :):):):)
    

Kovacspeter 839 2011. március 16. 21:04   Válasz erre: 837
Hátha összejön azért, majd jelzek idõben. Majd húzol egy kövéret, kiteszed üresbe, aztán már ott is vagyunk kevés benzinnel;)
    

Csaba250 838 2011. március 16. 20:54   Válasz erre: 827
Jó estét kívánok!
Ez a drámai duda hír engem is teljesen letaglózott.
Egyetlen dolgot tehetsz csak. Lekaparod az Inazuma emblémát, és felpingálod, hogy Bandit 1200, mert az egy dudás gyárilag.
Így még talán elgurigázhatsz egy darabig.


    

hacse 837 2011. március 16. 20:50   Válasz erre: 836
Nem tudod mit hagytál ki. Mondjuk jobb is . :) Köszi az invitálást, minden csak az "Anyegin" fog múlni az idén (is), és úgy nézem nem fog "túlsúllyal" küzdeni ez a derék ember. Majd csak ritkábban gurulok , de akkor... rövideket.:)
    

Kovacspeter 836 2011. március 16. 20:32   Válasz erre: 835
Adjonisten! Megvallom õszintén Zalában motorral még soha nem jártam. De ha arra keveredek akkor 'szavadon foglak'.
Nagy élmény a kisgépes repülés, érzésben valamennyire hasonlít a motorozáshoz, de nem köt annyi szabály. Tervezek leruccanni a Horvát tengerpartra a nyáron, eddig két motor van, ha gondolod beszállhatsz harmadiknak, hozzád köze' van.
    

hacse 835 2011. március 16. 20:13   Válasz erre: 834
Szeva Peti! Há' látod mit meg nem kell érni az embernek. Mér' nem motorral jártál erre , meghívtalak volna egy fröccsre? Repülni nagy élmény lehet, tõlem kicsit távol áll a dolog.
    

Kovacspeter 834 2011. március 16. 20:10   Válasz erre: 827
Úristen! Ez nagyon súlyos hiba. Mindenki közvetlen veszélyben van a motorod 10 kilométeres körzetében;))
    

hacse 833 2011. március 16. 20:08   Válasz erre: 828
Megnyugodtam. Tudom, hogy ez is politikai kérdés, ugyanis a ..... oldal nem szólal meg..:)
    

Kovacspeter 832 2011. március 16. 20:05   Válasz erre: 821
Elcserélni? Soha;) Mondjuk jó lenne ha állna egy otthon, csak ahhoz 'kissé' többet kéne keresni.
    

Kovacspeter 831 2011. március 16. 19:57   Válasz erre: 816
A blokk szintén le lett fújva? A láncod is újnak tûnik.
Ha van egy kis idõd akkor sorold már el részletesen légyszi hogy mi lett cserélve/felújítva/fényezve. Mennyi km van benne?
    

Kovacspeter 830 2011. március 16. 19:51   Válasz erre: 813
Igazad van, sok jóra itt nem lehet számítani. És ez nem pesszimizmus, csak az úgynevezett rendszerváltás óta eltelt 21 év száraz történéseinek a figyelembevétele. De hagyjuk ezt. Értem h. háborog a lelked, de szerintem tisztességesen megdolgoztál azért a pénzért is amit elmotorozol, ez nyugtasson ilyenkor.
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118