18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

cblaci 1031 2011. április 5. 20:58   Válasz erre: 1027
Így tudod megvenni szettbe, kompletten mindent tartalmaz.
    

cblaci 1030 2011. április 5. 20:44   Válasz erre: 1028
Ezt már megtárgyaltuk egy másik fórumon, teljesen pilótafüggõ a dolog (testtartás, testalkat) nekem plexivel jobb, de ha nics rajta jobban tetszik, ezért is vettem "víztisztát" mert a klasszikus naked motor dísze a mûszeregység és azt nem szabad eltakarni.
    

cblaci 1029 2011. április 5. 20:40   Válasz erre: 1027
A fõfékhengertõl egymástól függetlenül megy egészen a munkahengerekig.
    

hacse 1028 2011. április 5. 19:52   Válasz erre: 1026
Sze! Ne aggódjál vazze, majd azt is megírom, ha nem jelentkezem.:)))
90 %-ban vagyok biztos benne, hogy a betétek zörögnek, már próbálgattam. Nekem hagyományos fékcsövek vannak még, majd ha megnövök én is fémet teszek rá. Azon a gumiágyas hézagoláson már túl vagyok én is , olyan 4-5000 között szokott rezonálni a mûszerfalam, egy darabig csendes volt, de most megint csinálja néha olyan 4000 magasságában, biztos bekeményedett a gumialátét. A plexit meg levettem már rég, szerintem másra nem jó, mint, hogy örvényeket keltsen dõlésszögtõl függõen hol a nyakamnál, hol a sisakomat rángatja, meg zajos is. Plexi nélkül sokkal csendesebb a motorozás, olyan 120-130-ig, a felett meg úgyis csak rövidebb vágtákat megy az ember. Persze nem komolyabb, magas túraplexirõl beszélek, de azt meg nem raknék rá, mert nem tetszik úgy a gép. Ezek az én tapasztalataim, de úgyis ezer dolog befolyásolja még ezt , testalkat, testmagasság, sisak, satöbbi..
    

szucsizu 1027 2011. április 5. 19:50  
Hello minden isminek es ismeretlennek! :o)
Szombaton en is nyomtam 1laza karikat, de a vege fele mar sajgot az ulepem. Jol volt ujra erezni a vasat a labam kozt. :o)

Ja Laszlo, a femfekcsovek elrendezese az eredeti modon tortent, vagy meg van valtoztatva?
    

cblaci 1026 2011. április 5. 19:10   Válasz erre: 1025
Szia Csaba!
Már kezdtem aggódni mert régen jelentkeztél:-)
Kérdésedre válaszolva: az enyémen Tokico van és szerencsére csendben van, viszont azt tudom róla elmondani amit Te a Brembo-ról, hogy gyönyörûen teszi a dolgát. Brutálisan megfogja a motort fõleg a fémszövetes fékcsövekkel amik még biztosabb nyomáspontal kényeztetnek mint a hagyományos fékcsövek. Most amikor Zolibácsi motorját nézegettem is éreztem a különbséget, neki még hagyományos van. Egyébként biztos vagy benne, hogy a fékbetétek zörögnek? Lehet az a tárcsa szegecselése is amit viszont lehet javittatni.
A zörgést nekem egy idõben a mûszeregység okozta és nem jöttem rá mi a fene az, majd levettem a plexit és úgy nem csinálta. Azután kis gumiágyakkal hézagoltam ki a dolgokat és tuti zörejmentes lett a plexim és a mûszeregység is ;-)


    

hacse 1025 2011. április 5. 18:40  
Nem tom, hogy a 750-eseken is ugyanazok a Brembo elsõ lassító munkahengerek vannak e, mint a zezerkettes nyomatéknélkülözõkön, mert azt szeretném kérdezni, hogy a tiétekben is nagyon hallhatóan zörögnek e a fékbetétek egyenetlen utakon haladva, vagy pl. vasúti átjárókon áthajtás közben? amúgy a fékekkel semmi gondom szépen járnak benne a dugattyúk, agresszíven megtörik a lendületet , ha kell, csak érdekelne , hogy ez a laza , zörgõ stílus megvan másnál is, vagy csak én nyertem meg ezt opcionálissssan ? Banditát próbáltam, annak a Tokico nyergeiben nem lazáznak ennyire a "szárnyasbetétek."
    

hacse 1024 2011. április 5. 18:18  
Namostakkor jónapot kívánok!
Tisztelettel üdvözlöm körünkben Billigpetert, meg cblaci által "megtalált" Inazuma tulaj Zoli bácsit! Meg úgy általában minden fórumozót üdv.! Az egyik hihetetlen jó tulajdonsága az Inazumáknak , legyen az hétötvenes, vagy ezerkettes, de szerintem négyszázas is lehet, hogy nem kell kimozdítani a helyérõl a hajtómûvet szelepgéza (ehe..) állításhoz.:)) Olvasom, hogy érdekes kis túrákat nyomtatok a hétvégén . Én szokásomhoz híven csak úgy megállás és különösebb cél nélkül gurultam olyan 250-300 km-t, aztán otthon leszálltam a géprõl. Menet közben kis forgalmú utakon vezetéstechnikáztam, és jól éreztem magam. Sok napsütést mindenkinek!
    

cblaci 1023 2011. április 5. 11:58   Válasz erre: 1013
Versenyek különbözõ kategóriákban, veteránbörze, veterán motorok-autók, bográcsolási lehetõségek, családi programnak is kitünõ volt.
    

cblaci 1022 2011. április 5. 11:56   Válasz erre: 1020
Nem tudom ki írta, hogy a 750-es szelepállításához ki kell venni a blokkot? Viszont én már írtam korábban, hogy nem kell. Kicsit körülményes, de le lehet venni a szelepfedelet és viszonylag könnyen beállíthatóak a hézagok.
    

cblaci 1021 2011. április 5. 11:54   Válasz erre: 1016
Nem tudom ki írta, hogy a 750-es szelepállításához ki kell vanni a blokkot? Viszont én már írtam korábban, hogy nem kell, kicsit körülményes de le lehet venni a szelepfedelet és viszonylag könnyen beállíthatóak a hézagok.
    

sinyus 1020 2011. április 5. 11:54   Válasz erre: 1018
Hengerfej-szelepfedél...Egyre megy:):)
(Vannak fáradt órák munkaidõben:) Amugy diplomás gépészmérnök vagyok:):))
A lélnyeg akkor,h nem kell bonyolitani a dolgot.Ennek örülök.
Hétvégén meg is ejtem a mûveletet,és igy remélem elmúlik a kis szelephang,amit hidegen ad a motor.
    

cblaci 1019 2011. április 5. 11:49   Válasz erre: 1007
Szia Péter!
Örülök, hogy jelentkeztél a fórumon. Az egész úgy kezdõdött, hogy egy videó feltöltése kapcsán néhányan megismerkedtünk a Képes Motoron és szükségét éreztük, hogy nekünk is legyen saját fórumunk. Elõzõleg már ismertem Szücsit akivel E-mail-ben tartottuk a kapcsolatot, aztán kiderült egy beázásos hiba kapcsán, hogy van még rajtunk kívül más inazumás is akivel már mindketten leveleztünk. Ezután jött a videó ahol csatlakozott a táborba Hacse, Gabbe és Kovács Peti is. Csináltam egy fórum promót is és kértük az ottani (Képes Motor) moderátorát többször, hogy hozzon létre nekünk egy fórumot. Több hetes várakozás és további kérések ellenére süket fülekre talált a kérésünk pedig 4-en is írtunk az ügy érdekében. Nem ám fórum, de még válasz sem érkezett, ezért mérgemben töröltem a fórum promót és írtam a modinak, ha 2hónapig nem méltatott bennünket még válaszra sem akkor köszönjük de már nem kérjük. Régebben regisztráltam a Motorozz.hu ra, ezért próbáltam itt szerencsét és meglepõdve tapasztaltam mennyire könnyen ment itt fórumot létrehozni, az meg fõleg meglepett, hogy 2nap alatt közel 100 hozzászólás született. Csatlakozott itt még hozzánk Sinyus és Motogirl és még páran olyanok is akik nem inazumások ugyan, de jelenlétükkel, ötleteikkel, túra tapasztalataikkal segítik a fórumot.
Amit belinkeltél a Suzuki reklámról azért is érdekes mert én pont azt gondoltam újra és abból csináltam meg a promót, aminek az lett volna a küldetése, hogy az inazumásokat toborozza össze. Persze a gépemen még örzöm így most meg tudom mutatni azt is.
A tûszelepes tipped már segítség volt, ezért lenne a fórum, hogy tapasztalatainkal segítsük egymást. Talán egyszer még azt is sikerül összehozni, hogy egy jó kis inazumás találkozón összejöjjön az a sok szép klasszikus motor.
http://www.youtube.com/watch?v=cJWSOVNQQMc
    

szegaimi 1018 2011. április 5. 10:14   Válasz erre: 1016
Szelephézag állításhoz a hengerfejet semmiképp ne szedd le!!!!! :)
Elég ha a szelepfedelet leszeded. :)
Az 1200-esrõl le lehetett szedni a vázban is a szelepfedelet, csak azért vettem ki a blokkot mert.... láttad Te is hol álltam meg a szétszereléssel. :)
A kormánycsapágy csere nem túl bonyolult mûvelet, de kényelmesebb a szelepállítás ha körbe tudod "táncolni" a blokkot. Aztán ahány ház annyi szokás! A lényeg nem KELL kivenni a blokkot. Igaz, hogy sakkozhatsz mire kitalál a szelepfedél azon a kis résen. Az olajcsövek O gyûrûit vedd le,. mielõtt még Te is keresgéled egy fél napig! :)
    

szegaimi 1017 2011. április 5. 10:08   Válasz erre: 1008
Szia Péter!
Köszönöm az infót. Akár ez is lehetett a probléma, de akkor az AC pumpának nem lett volna szabad megállni nem? Mindenesetre oda figyelek és biztos ami biztos rendelek egy sor tûszelepet. :)
    

sinyus 1016 2011. április 5. 08:49  
Üdv! Nagynehezen ideértem (csakameló).
Hétvégén nekünk is meg volt egy 200as túra,Gyulai Vár.A piknikbõl végülis az lett,hogy kolbászfesztivál volta vár parkjában...Szóval volt nézõközönség.

Kérdésem is lenne: 750-es szelephézagállítás - olvastam,hogy nem fér el leemelni a hengerfejet,ezért ki kell venni a blokkot a vázból.Valóban így van?
Mert akkor kicsit több idõt szánok rá.Fõleg,hogy kormánycsapágy-csere is lesz. Az is ilyen necces mûvelet?
    

Csaba250 1015 2011. április 5. 08:40   Válasz erre: 1005
Szia Péter!
Mit láttál arra a Fekete Kõrös forrás vidékén!
Sátras túristák már akcióba lendÜltek?
Jó kis sátrazós helyeket láttatok?
Aszfalt útról letértetek, vagy arra azért nem jutott idõ!
Pár képet szívesen megnéznék.
    

Billigpeter 1014 2011. április 5. 00:47   Válasz erre: 1009
úgy tudod ellenõrizni, hogy dobsz egy karbiszinkront a gépre, de csak a táp benzincsövet tolod rá, a hengereknél nem tolod rá a szívó csövet. 3-4 perc múlva ha a szívó csõ el kezd "rotyogni", akkor nekem volt igazam.
üdv.
Peti
    

Kovacspeter 1013 2011. április 5. 00:33   Válasz erre: 1006
Szia Laci! Úgy látom nem tétlenkedsz. Mindig felnéztem az idõsebb korosztályra, akik mennek is a motorral, nem csak dísznek veszik, örülök hogy a körünkben üdvözölhetjük az Öregurat. Merthogy a találkozót meg kell szervezni.
Mi volt a Rabócsi Ringen?
    

Kovacspeter 1012 2011. április 5. 00:25   Válasz erre: 1009
Szintén onnan szoktam rendelni újabban, megbízhatóak. A Suzuki Hollós kicsit olcsóbb volt, de sajnos már befejezték az alkatrész-kereskedelmet, csak szervíz van.
    

Kovacspeter 1011 2011. április 5. 00:22   Válasz erre: 1008
Ez megmagyarázná a korábbi nagy fogyasztást, meg azt hogy sokall.
    

Kovacspeter 1010 2011. április 5. 00:20   Válasz erre: 1007
Isten Hozott Péter! Úgy látom Laci szervezi a klubot.
    

Billigpeter 1009 2011. április 5. 00:17  
még egy kis esszé:
www.motorrad.hu
innen rendeltem meg az alkatrészt.

üdv: Peti
    

Billigpeter 1008 2011. április 5. 00:01   Válasz erre: 964
kedves Szegaimi!

Két hírem van hozzád, egy jó,meg egy rossz!. A rossz hír az, hogy a tárgyi problémádat csak idõlegesen oldottad meg a karbulátor kitakarításával, a jó hír az, hogy a probléma orvosolható. Azért vagyok ilyen okos, mert egyszer ezt a problémát már átéltem. a probléma forrása, hogy a karbulátor tûszelepei nem zárnak tökéletesen, és a benzin túlfolyik. Ez a probléma odáig is el bír fajulni, hogy a henger csak tisztán benzint kap, és ez esetben meg fogja hajtani a hajtókart. (lásd: folyadékütés.). Mihamarabb szerezz be egy tûszelepsort, ( semmi különbséget nem fogsz felfedezni az új és a használt között, csak azt, hogy az új mûködik), és tedd be a motorodba, és a leírt problémád nem jelentkezik többé!
még egy jótanács (bár nyilván ez netfüggõ) elõször a tûszelepsort egy webáruházon keresztül rendeltem meg, ahol két hónapig a megadott telefonszámomat se vették fel. ott azt ígérték, hogy a tûszelepek darabját bruttó 1200 ft-ért három napon belül kipostázzák.-három hónap lázas telefonálásnak az lett a vége, hogy a miskolci suzuki motorszalonba darabját 3000-re lealkudva 3 napon belül ott volt a gyári alkatrész.- ezt beépítve megszûnt a probléma. úgyhogy ha azt érzékeled, hogy nem megy egy henger, de a kipuffogógáznak erõs benzinszaga van, akkor szerezz be egy tûszelepsort és tedd be a motorodba idejekorán.
üdv:
Peti
    

Billigpeter 1007 2011. április 4. 23:25  
Üdvözletem az INA tulajdonosoknak!

Ez úton szeretnék csatlakozni a csapathoz, három éve tulajdonlok egy 99'-es GSX 750-et, de csak most jutottam el hozzátok. (köszönöm a képeket, meg a linket cblacinak.) Magamról pár szó: 36 éves gépészmérnök vagyok, Miskolcon dolgozom, acélszerkezetek építésével foglalkozom. A motoros múltam - mint közületek sokaké - a Riga r16-tól A simsonok népes csapatán át az Etz 250-ben végzõdött, mely három éve egy hirtelen felindulásból váltott tárgyi motorra. én ezt a motort úgy ahogy van, szeretem. A teljesítménye, a futómûve olyan, mintha nekem komponálták volna, a megjelenése viszont elkápráztató!( bár a teljesítményétõl az ETZ 250 után a fejtetõmre szaladt a szemöldököm, és tartósan ott is maradt.). Hát röviden ennyit szerettem volna írni magamról, Örülök, hogy megtaláltalak titeket, remélem hasznos tagja leszek a fórumnak.
ide teszek egy linket: http://www.youtube.com/watch?v=JL3iJAI02m8

Gondolom, már mindenki látta ezt a reklámot, de az én motorom
pont ilyen színû.
üdv:
Billig Péter
    

cblaci 1006 2011. április 4. 20:32   Válasz erre: 1005
Szia Péter!
Örülök, hogy tartalmasan telt a hétvégéd. Ismerõs nekem is az a bizonyos kellemes fáradtság ami egy kiadósabb motorozás után másnap még benne van a karjaimban. Nekem is motorközeli volt a hétvégém, bár most az Inazuma pihent mert autóval mentem családostól a Rabócsi ringre, ahol talán Magyarország legidõsebb inazumásával ismerkedhettem meg.
Messzirõl kiszúrtam gyönyörû 750-es Inát és hamar meg is találtam egy kedves öregúr személyében a tulajdonost is. Zoli bácsi, mint kiderült járt már többször mifelénk pedig nem lakik közel, az Õ motorját láttam a strandfürdõnk elõtt.
3 éve használja a motort és teljesen elégedett a kényelmével, idõs kora ellenére nem keveset megy mele. Sajnos nem netezik, pedig ajánlottam neki is a fórumot. Telefonszámot cseréltünk és azt igérte majd meglátogat ha legközelebb Földesre jön, sõt lelkemre kötötte ha lesz egyszer találkozónk akkor mindenképpen jönni akar. Készült egy fotó is amikor a motorján ülünk. Mint említettem nem netezik, de ettõl függetlenül innen is kívánok neki jó egészséget és még sok sok boldog kilómétert az Inazuma nyergében.
    

Kovacspeter 1005 2011. április 4. 20:12   Válasz erre: 979
Üdv! Még egyszer köszi az infókat! Szép nagy karikát csaptunk vasárnap, 430-440 km lett belõle, sokszor borzalom utakon, de nagyon szép tájakon. Borzi-szoros, (ahol kitör a Fekete-körös a síkságra), Királyerdõ, aztán nehogy hazamenjünk már egyenesen, még fölküzdöttük magunkat a Réz-hegységbe.
Azért érzem a vállamat meg a karomat, látszik h. régen mentem már hosszabbat, és ugye sok volt a kanyar.
Asszem erre mondják azt: Nem szokta a paraszt a szántást?
Na de majd most...
    

Motogirl 1004 2011. április 2. 22:01  
Megvolt a mai karika! A gép jól vette az akadályokat! :)
Asszem akkor most már megmarad!:))
    

Motogirl 1003 2011. április 1. 23:14  
Ha Isten és az idõjárás is úgy akarja akkor megyünk egy Pécs-Gemenc-Baja-Mohács -Pécs útvonalat szombaton.
    

sinyus 1002 2011. április 1. 22:08  
Holnap Gyulai Vár-kirándulás haverokkal...Remélem megtisztel minket az idõjárás jó pár óra napsütéssel!
    

Csaba250 1001 2011. április 1. 19:15   Válasz erre: 999
Nem mondok én semmit, de azt is halkan.
Tény hogy van egy csodálatos ízõ sárgabarack fánk, és ha jó a termés akkor kimagozom és kifõzetem.
Sajna tavaly erre nem került sor.
Remélem idén összejön pár liter.
    

sinyus 1000 2011. április 1. 07:07  
1000. hozzászólás!

Idáig jutott az INAZUMA forum!
    

Motogirl 999 2011. március 31. 23:25   Válasz erre: 996
Remélem megered,... no nem a kutya!:)

Most mondod,hogy Te nagy pálinka termesztõ vagy? Ajaj, ha ezt elõbb tudom!:)
    

Motogirl 998 2011. március 31. 23:23   Válasz erre: 995
Az legyen a Viragósok baja, én nem használok olyan motort!:)
    

Motogirl 997 2011. március 31. 23:22   Válasz erre: 994
...és akkor a bilibe meg belelógott a kezed!:))

    

Csaba250 996 2011. március 31. 14:26  
Szerintem jól sikerült a medva hagyma telepítés a NagyAlföldre.
Azért a barackpálinkafám virágzása is nagyon optimistává tesz, fõleg a sok méhecske rajta.
(Az õr kutyus a csigákat tartja távol)
    

Csaba250 995 2011. március 31. 09:03   Válasz erre: 992
Majd egy túrán valakinek "véletlenül" egy kötõtûvel kiszúrjuk a gumiját, és megnézzük a foltozás menetét élõben.
Na de viszont a küllüs belsõ gumis motorok helyszini gumi javítása hogyan történik?
(Virágó és társai esetében)
    

Csaba250 994 2011. március 31. 08:58   Válasz erre: 993
Jó reggelt kívánok!
Igen ez tényleg így van!
Szerencsére SzegaImi összakapta magát is meg a gépet is mire odaértem.
Nekem már csak ellenõrzés maradt.
Nos a próba úton egy kerékbõl teljsen halkan csapágy kattogás nélkül érkeztem vissza két kerékre.
A hengerfejtömítés a kompresszióval együtt szerintem rendben, 250-nél egyáltalán nem lett olajos a nadrágom.
(A gatyám közbe kicsit vonalkódos lett, de már kimostuk azóta)
Talán a harmadik gyertyát meg kéne pucolni, mert kisebb szikrát ad mint a társai, de ez is ráér még.
Egyébként ezt a kis hiro tesztet teljesen ingyen végeztem el, úgy hogy bármi történik ezután a géppel, nálam ne reklamáljon Senki, világos?
    

Motogirl 993 2011. március 31. 00:04  
Csaba 250 végre egy jó motoron ül! :)))))
Az enyémen!!!!!
    

Motogirl 992 2011. március 31. 00:02   Válasz erre: 989
Hát az út mentén azért erre a megoldásra nagyon kiváncsi lennék?! Annál is inkább mert a gumikukac belsõ felén egy kis lapka van amit ráragasztanak a gumi belsõ feléhez!

Nekem defekt javító spray az ülés alatt! Ebbõl van olyan is ami csak a lyukat tölti ki és nem keményszik bele a többi a gumiba, hanem leszerelés után kiönthetõ belõle! Ezért nem kell kukázni a gumit!
    

szucsizu 990 2011. március 30. 12:24  
A havernak volt ily modon befoltozva a gumija cbr 1100xx, az o tapasztalata alapjan megbizhato a folt nagyobb sebbeseg eseten is. En csak ajanlani tudom a dolgot!
    

szucsizu 989 2011. március 30. 12:21  
Hali!
En mar lattam kozelrol gumikukacos ragasztast. Elsore picit durvanak tunik a dolog, meg kell nagyobbitani a lyukat, hogy at tudjak fuzni a kukacot rajta es a nagyobbitast hegyes csavar szerusegu eszkozzel vegzik. Szoval brutkon nez ki maga a nagyobbitas menete. Utana a gumikukac befuzese a tube, lyukon valo athuzasa es a felesleges kiallo resz levagasa es utra kesz a gumi. (elotte azert nem art am felfujni)
    

Csaba250 988 2011. március 30. 11:39  
Nekünk pumpa az van az ülésünk alatt??
    

Csaba250 987 2011. március 30. 11:38   Válasz erre: 986
Igen már láttam ilyen készletet.
Ez talán jobbnak tûnik, mint azzal térhálósodó habbal telefújni a gumit szelepen keresztül.
Az lenne jó, ha valaki olyan is nyilatkozna, aki már túl van ilyen ragasztáson, vagy látott közelrõl ilyen ragasztást.
Utána ezzel lehet nyugodtan száguldozni, vagy irány az elsõ gumis mûhely?

    

GABBE 986 2011. március 30. 11:07   Válasz erre: 985
Részemrõl -szerencsére- nincs tapasztalat...
Túrázós ismerõsök a "gumikukacos"- behúzós javítókészletet alkalmazzák.
    

Csaba250 985 2011. március 30. 10:21  
Tisztelt Motoros társak! Most már ugye akkor mindenkinek mûködik a motorja, és beindulunk, mint az eljárás.
Arra kéne felkészülni, hogy pontosan mit kell csinálni, ha javítható, vagy javíthatatlan defektet kapunk, belföldön, vagy külföldön és egyedül vagyunk.
Halottam bizonyos javító készletekrõl.
Ezeket már Valaki használta eredményesen?
Kinek milyen tapasztalata van ilyen téren?


    

Csaba250 984 2011. március 29. 21:33   Válasz erre: 978
Gratulálok a rendezvényes túra elõkészítõinek, résztvevõinek, és az operatõrnek is.
( Remélem esténként világít a jelzõfény a kopjafa tetején, nehogy egy kezdõ sárkányos, vagy sikló ernyõs felszúródjon rá.)
    

Csaba250 983 2011. március 29. 21:29   Válasz erre: 981
Jó estét kívánok!
Micsoda frankó utakon mászkáltok TI!
    

GABBE 982 2011. március 29. 13:15   Válasz erre: 962
Köszi, hogy rám gondoltál, de én csak vasárnap óta vagyok itthon - így a motor "csak" hétfõn került elõ téli álmából :-)
    

Kovacspeter 981 2011. március 28. 23:11  
Még egy
    

Kovacspeter 980 2011. március 28. 23:08   Válasz erre: 979
Köszönjük! A természetközeli utak nagyon jól hangzanak. Ezt jó tudni a gátakról, álmomba nem gondoltam volna h. a motor bemehet. Úgy látom hogy hasonlít a foglalkozásunk abban, h. se szombat, se vasárnap, már teljesen kivagyok, alig várom hogy eltûnjek pár napra Pestrõl.
Természetközeli utak a bükkben:
    

cblaci 979 2011. március 28. 22:39   Válasz erre: 974
Üdv!
Peti, kedvenc helyeim egyike a Tisza és környéke, voltam már párszor csapattal is, de többször elvittem a feleségemet is a környékre, volt amikor csak egy jó kis halászlé erejéig a kedvenc helyünkre a tiszafüredi a Hableány étterembe ahol remekül készítik el:-) Sajnos nem voltam tisztában eddig a gátak járhatóságával, de most utánajártam a Vízügyi Szakaszmérnökségnél és ismerve a szabályokat, sokkal természetközelibb utakat fedezhettem fel a keskeny, de aszfaltal burkolt gátszakaszokon való motorozással.
Mostani magányos túrám célja is az volt, hogy végigjárjam mint egy felfedezõ útként azt szakaszt amelyrõl eddig azt hittem, hogy tiltott ill. engedélyköteles. A régebbi cimborákkal (egy másik fórumról) tervezünk egy tiszai túrát amelynek ez a szakasza pontosabban Abádszalók, Kisköre, Tiszasüly járhatósági szempontból bizonytalan volt. Szerencsére a kiskörei vízlépcsõ elõtt közvetlen egy igazoltató rendõrbe is belefutottam aki kérdésemre azt a megnyugtató választ adta, hogy egy nyomon haladó jármûvel igénybe vehetõ a gátszakasz a vízlépcsõn való áthajtást is beleértve.
Az mail címedre elküldöm majd a teljes útvonalat amely nagyon szép szakaszokból áll.
Köszönöm a meghívást a Királyerdõbe, de sajnos április hónapban egy hétvégém lesz szabad, az is a hónap közepén ill. még egy szombat, így most nem tudok veletek tartani.
Jó utat Nektek!

    

Motogirl 978 2011. március 28. 22:13  
A szombati túra videója!

http://www.youtube.com/watch?v=SgpzldAWqi4&feature=player_embedded#at=12
    

Kovacspeter 977 2011. március 28. 21:40   Válasz erre: 970
Isten Hozott Alexander!
Gyûlünk azért lassan de bizonytalanul.
    

Motogirl 976 2011. március 28. 21:38   Válasz erre: 973
Örülök,hogy épségben hazaértetek és annak is ,hogy megismerhettük egymást!

Jó étvágyat ehhez a Mecseki kuriózumhoz!

Nem kell félni nem fog INÁba szállni a bátorsága a mocinak, ha gyorsabb tempó lesz diktálva neki! :)
    

Motogirl 975 2011. március 28. 21:34  
Üdv. a Népnek!

Hát elkészült....! :))))

Naaaaagyooon jóóóó lett! Képeket majd mellékelek, de nem az volt a legfontosabb,hanem menni vele!:)
Hangja a morcos régi, de most nagyságrendekkel még jobban megy! Kellett neki ez a kis felújítás! Olyan mint a nõ 40 felett, már látványos a változás! Most Magam ellen beszéltem!:))

Még 1 x köszönet a legjobb szerelõnek érte! :)))
    

Kovacspeter 974 2011. március 28. 21:34   Válasz erre: 963
Jó Estét Kívánok! Laci, látom hogy Tisza-ügyben otthon vagy, érdekelnének részletek a környékrõl, stb, nem nagyon jártam még arra. Szombaton, vagy vasárnap átcsapunk egy rövidebb karikára a Királyerdõbe, két motorral, ha gondolod becsatlakozhatsz.
    

Csaba250 973 2011. március 28. 20:12   Válasz erre: 971
Jó estét kívánok!
Jelentem tûrhetõ részidõvel, Püspökszentlászló, Pécsvárad, Baja érintésével a Sofõröm épségben levitt az Alföldre.
(De mért nem ittam én hazafelé szalon sört, ezt nem értem, jól elbambulta megint)
Sajnálom, hogy hamarabb nem jutott eszembe ez a galád fenyegetés, akkor már Andrea sokkal hamarabb visszakapta volna a motorját.
De most, hogy ellenõrizhettem a gépet, csak annyit mondok, ezt az Inazumát, nem lesz könnyû utolérni, még akkor sem, ha ketten ülnek rajta.
(Részletek holnap az ültetés után, most vacsizom egy kis macihagymás kolbászkát)
    

sinyus 972 2011. március 28. 12:17   Válasz erre: 970
Üdv!
Biztos vagyok benne,h a további tapasztalataid is kellemesek lesznek:)
    

szegaimi 971 2011. március 28. 10:05   Válasz erre: 966
Na végre, hogy felajánlottad! Nem lett volna pofám megkérni rá! :)

Viszont mint említettem elkéstél. :(
    

alexander 970 2011. március 28. 09:10  
Sziasztok Ina tulajok!
Múlt héten én is beléptem a klubba:)
GSX1200 2001'.
Az eddigi tapasztalataim jók a géppel kapcsolatban.
Mindenkinek sok hibamentes és balesetmentes kilómétert.
    

Csaba250 969 2011. március 27. 22:20   Válasz erre: 968
Szia!
Na azon már voltam kenuval.
Nagyon szép víz.
    

sinyus 968 2011. március 27. 22:06  
Hali!
Haverokkal elnéztünk Lakitelek-Tõserdõ-höz,ott van a Holt-Tisza.A parton teraszos kávézók,fagyizó,miegymás,és (végre) tolongtak a motorosok!Azt hiszem gyakori vasárnapi gurulás célpont lesz a hely...
A Tisza-tót én is csak ajánlani tudom!:)
    

Csaba250 967 2011. március 27. 21:41   Válasz erre: 963
Szia László!
Na végre valaki gurult egy jót!
Ezt a Tisza tavat már nekem is idõszerû lenne alaposabban megnyaralni az idén.
    

Csaba250 966 2011. március 27. 21:38   Válasz erre: 965
Jaj Imi, ha ennyi probléma van a blokkal, akkor inkább elutazok holnap Pécsre, és megnézem azt a motort, ki tudja mennyi minden van ott még elbazilikázódva.
Szegény Andrea már elfelejt motorozni, addig vacakolsz.
    

szegaimi 965 2011. március 27. 11:45  
Azért megcsináltam ám! :))))))))))))
Mondjuk nem tudom mi volt a hiba oka, de jó lett.
Karbisor le, szét, össze, vissza, motor tökéletes!!!!!!!!!!!
Nem találtam semmit, úgy hogy csak tippelni tudom, hogy valami szemét beszorulhatott az egyes karbi dúsítójának a tolattyúja alá és folyton szivatón volt. Ezért nem tudta elégetni a benyát csak akkor amikor megfelelõ mennyiségû levegõ is a rendelkezésre állt.
Ezt leszámítva csak egy apró, a szenilitásomból fakadó hiba jelentkezett még. Amikor kint volt a blokk, kivettem a vezérmûlánc feszítõpatronját és a papírtömítést eltéptem. A patront vissza tettem, de csak kézzel csavartam be a csavarokat, mondván majd késõbb pótolom a tömítést és addig se porosodjon.
Na! Errõl szépen megfeledkeztem és úgy maradt, tegnap pedig locsolta a drága motorolajat.
Ezt is kiküszöböltem és azt kell mondjam, jó hogy nem indultunk el, mert 500 km alatt biztosan kilocsolom az összes olajat és....

    

szegaimi 964 2011. március 27. 11:36  
Jó reggelt kívánok!
Az 500 km-es teszt elmaradt:(
Helyette 60-at mentünk.:(
Én kis híján epeömlést kaptam. Soha ne hagyjátok az utolsó pillanatra a gép összerakását! Mondjuk nem így volt tervezve, de mindegy is most már.
Szóval tegnap reggelre 3 hengeres lett az Ina!!!
Tünetek: alapjáraton, alacsony fordulaton nem ment az egyes henger csak kb 4000-es fordulat felett akkor viszont lórúgás szerûen indult meg.
Sokadik próbálkozás után kínomban levettem a tankot, kivettem az összes gyertyát és a következõt tapasztaltam. Indítózáskor az egyes hengerbõl benzinfelhõ szállt fel a többi normálisan mûködött.
??????????????????
Megfejtéseket várom a kiadóba.
    

cblaci 963 2011. március 27. 09:58  
Üdv mindenkinek!
Tisza-tó környéke, Abádszalók, Kisköre, Tiszasüly útvonalon motoroztam tegnap, nagyon kellemes volt az éledõ természetben gyönyörködni. Ajánlom rövid egynapos túra eltöltéséhez mondjuk májusban amikor még szebb a környék.
    

Kovacspeter 962 2011. március 26. 23:52  
Pesten láttam ma este egy királykék Inazumát a Rákóczi út-Szövetség utca sarkán parkolni, nem GABBE motorja volt véletlenül? GABBE jelenkezz!

    

Kovacspeter 961 2011. március 26. 23:45   Válasz erre: 945
Jó Estét! Nem beteg, szelíd.
    

Csaba250 960 2011. március 26. 07:49   Válasz erre: 959
Na ez aztán a jó hír.
Elõre szólok, hogy 400 km tájékán ha szaggat a gép, az nem motor hiba lesz, csak elfogyott a benzin.
    

szegaimi 959 2011. március 26. 07:38  
Jó regg!
Röviden most csak annyit, tegnap este fél tízre összeállt Andi gépe, ma kipróbáljuk egy 500 km-es próbaúton. Este, vagy holnap majd kicsit bõvebben. Szép napot!
    

cblaci 958 2011. március 24. 23:07   Válasz erre: 953
Megmondom õszintén én minden kezdéskor "rágyúrok" kicsit a szezonra. Nem úgy érzem kezdéskor a motort mint mielõtt letettem a téli pihenõre. Pedig elõveszem néhányszor télen is, de akkor ahhoz szokok hozzá, hogy a hideg aszfalt miatt sokkal óvatosabbnak kell lennem. Amikor már 15°C felett van az idõ fokozatosan feszegetem a határokat, de sosem táncolok pengeélen. Aztán amikor hosszabb útra megyünk megint másabb amikor felkerül a dobozszett, de furamód a felmálházott+utassal terhelt motorral szinte jobban élvezem a szerpentineket és nem különösen megterhelõ úgy motorozni. A lassú menet az más és azt tényleg gyakorolni kell, lehetõleg nem lábbal kell forgolódni hiszen nem roller az :-)
    

Szotyi 957 2011. március 24. 21:57   Válasz erre: 944
A súlya?Passz....bár féktávon van súlya a cbr-nek is......mondjuk ezen 3mm-es csík van a szélén,az elsõ keréken,hátul semmi.

Sziasztok Inások!:)
    

sinyus 956 2011. március 24. 21:51  
Elmélkedéshez:
Én tervezem,h mikor tényleg tavasz lesz,és az aszfalt sem jideg annyira,akkor haverokkal kinézünk vmi nagyobb parkolót,ami üres,és odatesszük magunkat egy órácskára...Mert mindenkinek van nagy vasa,tele lovakkal,meg nyomatékkal,de sztem lassan menni egyikünk sem tudolyan húdejól...Hát még egysávos úton megfordulni lábletétel nélkül...Egy kis szlalom,egy kis fékezés,fékúttesztelés,óvatos csúsztatások, h tudjuk mi az,kanyarban fékezés,gyorsitás,ilyesmik...nem egy komoly tréning,de sztem egy két dologra rámutathat az az egy óra is.
na és az a pláne az egészben,h ezért nem kell fizetni sokezret,csak a benzint,de azt meg ellensúlyozza a röhögés,miközben állitjuk fel a haver vasát a földröl:)
    

hacse 955 2011. március 24. 20:57   Válasz erre: 954
Csá!
Szerintem.....nem tom..Motorozni viszont kell. Ez nem elvi , vagy ideológiai kérdés, hanem gyakorlati, meg érzelmi.
    

Csaba250 954 2011. március 24. 19:35  
Szia Csaba.
Ilyen jellegû elmélkedéses gondolatok, már biztos hogy sok baleset mentes motoros-autós fejében születhettek, ami szerintem teljesen helyén való.
Gondolom többen (velem együtt) errõl babonából nem mernek írni.
De így elmélkedés szinten teljesen rendben van, és szerintem így a babona érzés méreg foga is ki van húzva.
    

hacse 953 2011. március 24. 19:03  
Nem tudom melyiktek hogy van vele, de én nem szoktam észrevenni, hogy a tél folyamán "elfelejtenék" motorozni, vagy rosszabbul mennék tavasszal, mint máskor. Attól függetlenül szakemberek biztos kimérnék , bebizonyítanák, hogy "tompább" vagyok, lassabban reagálok a szezon kezdetén, mint egyébként. Általában , ha az útviszonyok olyanok télen is szoktam gurulgatni egy kicsit, de aki mondjuk fél évre leteszi a gépet annál sem hiszem , hogy annyira vészes lenne a motorozási képességek romlása , hogy újra kellene tanulni a dolgokat. Természetesen nem árt, sõt használ egy kis "tanpályázás", de nagyon felfújták manapság ezeket a dolgokat, mint mindent ebben a mai világban. Kell a biztonság, nagyon kell, de a 27. motoros szezonomat kezdem kihagyás nélkül és akkor, amikor rengeteget motoroztam a mostani gurulásokhoz képest ,nem volt szinte semmi motoros cuccom, semmi kampány a motorosok védelmében, meg ehhez hasonlók és mégis csak szép élményeim vannak a motorozásról és megúsztam mindenféle sérülés nélkül, apróbb balesetekkel. Lehet azt is mondani erre, hogy nem volt akkora forgalom sem az utakon, de attól függetlenül szerintem még mindig az ember fejében dõl el sok minden . Biztos , hogy szerencsésnek is mondhatom magamat, de szentül hiszem, hogy a józan gondolkodás az alapja ennek az egész marhaságnak, amit közúti motorozásnak neveznek. Ha elragadja az embert a hév, ( nem a vasúti jármû! az nagy baj lenne :)) ez gyakran elõfordul, akkor is van kontroll ott a sisak alatt, szerintem érzitek ezt ti is , meg azt is tudjuk, hogy a legnagyobb gond az autók vezetõivel van, hiszen õk felejtenek leginkább. Elfelejtik, hogy a jó idõvel egy másik jármûtípus is megjelenik az utakon. Ha jól emlékszem az év eleji 19 motoros balesetbõl 17 okozója volt gépkocsivezetõ. Nekik tompultak a reflexeik a télen...de ez is hülyeség hiszen én is vezetek mindenféle négykerekût , de nem szokásom elcsapkodni a motorosokat, bicikliseket sem télen sem máskor. Nincs is olyan , hogy motoros meg autós, emberek vannak egyik ilyen másik olyan...de ez sem igaz... ez csak olyan elmélkedés volt...
    

hacse 952 2011. március 24. 18:29   Válasz erre: 938
NA, MIVAN MÁÁÁ'?? Milyen lett, hogy indult, satöbbi?
    

Csaba250 951 2011. március 24. 11:37  
Ez a sok "remek, bölcs" tanács miatt éri meg leginkább fórumozni, és megosztani a feladatot-eseményt, amit kap ill. adhat a motoros.
Igaz-e Andrea?

    

hacse 949 2011. március 24. 09:13   Válasz erre: 938
Csak ésszel! Nem feltétlenül kell mindjárt egykerékkel, meg stoppival kezdeni a hideg aszfalton ! Elõtte csinálj egy -két MMax kört, hogy melegedjen a gumi ! :))))
    

hacse 948 2011. március 24. 09:07   Válasz erre: 937
Ha jól emlékszem pont Debrecenben volt egy fekete Ina eladó, akkoriban , amikor motort készültem venni, ha nem találtam volna közelebb, akkor azt is megnéztem volna. Talán éppen azt láttad...?
    

hacse 947 2011. március 24. 09:00   Válasz erre: 939
Nem voltál félreérthetõ Péter, csak a véleményemet írtam le olyan összehasonlítás formán. :) Arról az "új Pancsiról" hasonlóan vélekedek..Tiszta animal side, most a szárnyasok következnek..Ja , persze , hiszen itt a tavasz ! :)))
    

Csaba250 946 2011. március 24. 08:50   Válasz erre: 938
Már olyan régen ültél rajta, nem ártana egy két gyakorló kör valami motoros iskolában elõtte, kisebb masinán.
    

Csaba250 945 2011. március 24. 08:49   Válasz erre: 940
Szia!
Remélem ez csak egy szelíd cinke, mert általában ha beteg a madár, akkor jön közel.
    

zold1 944 2011. március 24. 08:24   Válasz erre: 903
Õszintén? Ma reggel Lepencéztem egyet :D 4 fok volt kb, inkább kevesebb, ésszel mentem, fél centit hagytam a szélén, és meg sem moccant, egyszer sem.
Amúgy a "csúszkál" szót, szinte mindig sportmotorok kapcsán hallom. A motor súlya nem befolyásolja ezt??
    

Kovacspeter 943 2011. március 23. 22:34  
Csak összejött. Jut eszembe, hogy ez egy Inazuma fórum? Pannónia, cinke...
    

Kovacspeter 942 2011. március 23. 22:31   Válasz erre: 934
Ez nem akar sikerülni, nem enged képet feltölteni a a rendszer.
    

Kovacspeter 941 2011. március 23. 22:25   Válasz erre: 934
Tehát:
    

Kovacspeter 940 2011. március 23. 22:24   Válasz erre: 934
Üdv Csaba250! Itt meg egy cinke tenyéren:

    

Kovacspeter 939 2011. március 23. 22:09   Válasz erre: 935
Jó Estét! Csabi, lehet hogy félreérthetõ voltam, én elhiszem a 80 lovat. Jó h. vannak páran itt Magyarországon akik beletesznek sok pénzt, idõt, szakértelmet. Remélem látjuk majd az Alpok-Adrián. Vajon kié lehet a gép? Ez egy kicsit komolyabb alkotásnak tûnik mint a Mázló Imre-féle vérlázító szélhámosság az új Pannóniával.

    

Motogirl 938 2011. március 23. 20:54  
Az utolsó simítások következnek.....!
Pénteken elõtör a ménes ismét! :)
    

cblaci 937 2011. március 22. 19:47  
Fura, de hasonló élménnyel jöttem én is haza mint Sinyus:-) Debrecenben láttam ma 15:45-kor a nagyállomás elõtt elhaladni egy fekete Inazumát. Szép volt és méltóságteljes... mint az inák általában.
Ezek szerint sokan vagyunk, de nem vagyunk elegen...legalábbis itt a fórumon;-)
    

sinyus 936 2011. március 22. 19:23  
Budapesten a XIv. ker. Csertõ utcában szoktam látni egy 750es kék INAZUMÁT.
Ez csak azért érdekes,mert jómagam egy utcára lakom onnan,a Vezér u.-ban.
Ha esetleg közülletek vki az,...
    

hacse 935 2011. március 22. 10:33   Válasz erre: 929
Errõl nem tudok bõvebbet. Szerintem nem olyan irreális elképzelés. A 70-es 80-as években Wartburg motorokat használtak pl. az akkori Csehszlovákiában versenycsónakokban és olyan 130-140 lóerõre sikerült - tehát majdnem 3-szorosára - növelni a teljesítményt úgy , hogy a hengerürtartalom maradt 996 ccm. Itt 100 ccm-el növelték a hengert ,az mondjuk lenne alapban is 28-30 LE, és vegyük mondjuk a 3-szorosát jó tuninggal , a jó minõségû dugók és egyebek megengednek nagyobb sûrítést meg kikönnyítéseket és nem is olyan hihetetlen a 80 LE-s várható teljesítmény.
    

Csaba250 934 2011. március 22. 08:51   Válasz erre: 932
Jó napot Suzuki Pilóták.
Köszönöm a ká betût.
Cserébe itt egy zöldike Hosszúheténybõl.
Most pont õ vírit a naptáramon ezen a héten.
    

Motogirl 933 2011. március 21. 23:00  
Ma bekerült a hátsó kerék is a paripába! Lassan összeáll a remekmû! :)
    

Motogirl 932 2011. március 21. 22:59   Válasz erre: 931
2 k-val !! :))

http://www.flekken.hu/

Nem tom! De nem fogsz tudni leparkolni a környéken sztem.!
    

Csaba250 931 2011. március 21. 17:31  
Pécsiek figyelem!
Jelentést kérek, hogy a Hungária u 16 szám alatt milyen lepényeket készítenek a Flecken étteremben.
    

Csaba250 930 2011. március 21. 17:28   Válasz erre: 929
Köszönjük ezt a csodálotos filmet.
Nagy büszkeség töltött el miközben néztem.
Hátha még egyszer kipróbálhatnék egy ilyen táltos paripát, az igazán tettszene.
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118