Kovacspeter | 1132 | 2011. április 13. 22:30 | Válasz erre: 1127 |
Valószínûleg a gyári, annak alapján h.15000 km-rel vetted.
|
Kovacspeter | 1131 | 2011. április 13. 22:22 | Válasz erre: 1114 |
Szia Csaba! Ajánlok a témában egy kis irodalmat, Mátyás Vilmos: A Bihar-hegység útikalauza, (alapmû a témában) és ha érdekel a néprajz akkor Gyõrffy István: A Fekete-Körös-völgyi magyarság c. könyvét is ajánlom. Arrafelé Belényes térségében csak 6-8 településen élnek magyarok, méltatlanul elfelejtve, (Árpád-kori maradék magyarság) falvaikat érdemes bejárni. Belényesújlak, Körösjánosfalva, Nyégerfalva, Várasfenes, Köröstárkány, Magyarremete, nem jut eszembe most mindegyik. Antikváriumokban, neten megtalálhatóak.
|
Kovacspeter | 1129 | 2011. április 13. 21:54 | Válasz erre: 1124 |
Aggyisten! Az enyémnél a kitisztítás maradt el, ez volt a baj, de azóta hibátlan, szép egyenletesen kopik. A tárcsa kottyanást nálam is tolás közbeni fékezéskor hallani. Igyekszem utánajárni a dolognak.
|
hacse | 1128 | 2011. április 13. 13:56 | Válasz erre: 1123 |
Ne vidám, túracuccos képeket tegyél fel Andrea, hanem inkább nézd meg légy szíves, hogy mennyire lógnak a féktárcsáid!!! :)))))) Elõre is köszönöm!.... De, mégis inkább tegyél fel túracuccos képeket ! Vidámakat..
|
hacse | 1127 | 2011. április 13. 13:51 | Válasz erre: 1108 |
Nem tudom milyen márkájúak az eredeti betétek, azt sem tom most milyen van az enyémben...?!
|
hacse | 1126 | 2011. április 13. 13:47 | Válasz erre: 1117 |
Lógni lógnak, de nem zajosak sem fékezéskor sem máskor, 26000- nél nem nagyon van "kedvem" tárcsákra költeni. Amúgy köszi a reagálást ! :)
|
hacse | 1125 | 2011. április 13. 13:33 | Válasz erre: 1118 |
Köszi az infót László! Akkor nem aggódok különösebben, mert mióta nálam van a gép azóta ilyen a lógása , nem változott, meg különben sem nagyon használom drasztikusan a féket, hiszen azért van a kitûnõen mûködõ motorfék. :))))
|
hacse | 1124 | 2011. április 13. 13:25 | Válasz erre: 1105 |
Csá! Végül is csak az egyik oldali betétek zörögtek kizárólag nagyon egyenetlen úton + pl vasúti átjárón áthajtáskor, mert a rugólemez nem "szorította" (nem véletlen az idézõjel, nem drasztikus szorításról van szó!) õket megfelelõen. Kicsit kellett alakítanom a lemezen, kizárólag puszta kézzel hajlítottam olyan pár század millit rajta és összehasonlitottam a bal oldalival , most megszûnt a zörgés. A betéteim egyenletesen kopnak, úgy évente egyszer leveszem a féknyergeket, kitisztítom a fékport belõlük, megjáratom a dugattyúkat, fontos, hogy mindegyiket kézzel vissza lehessen nyomni. Két évente meg lecserélem a fékfolyadékot, + a tengelykapcsolóban is. Egyébként az enyém is kattanik a tárcsa lógás miatt egy kicsit mikor "ráfognak" a betétek, fõleg akkor hallani , amikor tolom és a féket behúzom.
|
szegaimi | 1122 | 2011. április 13. 10:10 | Válasz erre: 1121 |
Hát a szép gyári csomit meg köll fizetni! :))))))))))))))) A koma a csapágyboltban azt mondta nekik nincs is más ebbõl a méretbõl mint Koyo. Az pedig a gyári......... |
sinyus | 1121 | 2011. április 12. 21:52 |
Köszönöm az infót! Ma érdeklõdtem a motorrad-nál,24000-ért van nekik gyári....hehe |
szegaimi | 1120 | 2011. április 12. 21:43 | Válasz erre: 1119 |
Ez valóban kedvezõ ár. Én nem régen cseréltem és a csapágyboltban 9 ropit hagytam, a porvédõért (szerintem lehetetlen úgy levenni, hogy ne sérüljön) tavalyi áron 1400-at fizettem. Ja! A csapágyboltos jó fej volt és FAmentesen számolta ki az árat. (mondjuk legalább KOYO volt mint a gyári) |
cblaci | 1119 | 2011. április 12. 19:49 | Válasz erre: 1115 |
Megveheted csapágyboltban is, ezzel spórolhatsz 1-2 ezret, de a porvédõt is cserélni kell amit nem biztos, hogy külön kapsz hozzá. Amit most mutatok attól lehet van olcsóbb hely, viszont ezt azért szeretem mert másodlagos infóban megadnak méreteket, ami ha olyan az alkatrész megvehetsz méret alapjá máshol is. Ezek a kormánycsapágy méretei:47x25x15mm és 55x30x17mm http://www.biker-world.hu/egytermek.php?cikkszam=7361058&mennyiseg=99 |
cblaci | 1118 | 2011. április 12. 19:41 | Válasz erre: 1100 |
Üdv Mindenkinek! Hacse: kicsit ma körbejártam a féktárcsa szegecselési problémáját. Van egy elismert motorszerelõ ismerõsöm akit kifaggattam ezzel kapcsolatban. Mint írtam, hallottam már a kilazulásos problémáról, de azt nem gondoltam, hogy a javítása ennyire körülményes. Az ismerõsöm akinek egyébként mindenhez van szerszáma nem is vállalná el, pedig szinte mindent megold, sõt nem egy karambolos motort is helyreállított már. Elmondása szerint a szegecseket célszerszámmal (ami egy megfelelõ méretû és illeszkedõ tüske) nyomják meg présgéppel ami zömökíti a szegecset. Viszont elõfordulhat a szegecsek repedése mivel nagyon kemény anyag, keményebb mint a tárcsa amihez illeszti a féktárcsát. Ami még nehezíti a dolgot esetlegesen puhább anyagú szegecseknél, hogy a tárcsa meglebbenhet melegedés során ha túlzottra sikerül az illesztés. Arról nem is beszélve, hogy nem csak a szegecs deformálódik a használat során hanem a fészke is, ezért a szegecsek cseréje sem igazán egészséges nagymértékû elhasználódás orvoslására. Viszont ami jó hír, hogy említetten neki a 0,1-0,2mm-es illesztési hézagot amirõl beszámoltál és azt mondta az még nem akkora baj, fõleg ha fékezéskor, ill. rosszabb úton nem hallod a hangját, persze látnia kell hozzáértõnek aki eldönti az esetleges csere szükségességét. Ha közel a tárcsa kopáshatára akkor szerintem ne gondolkozz a javíttatásban, hanem barátkozz a csere gondolatával, persze ha mondjuk ezt a kotyogást 20ezer km-rel ezelõtt is tapasztaltad és azóta jelentõsen nem változott akkor valószínû a következõ 20ezret is lefutja még. Megnéztem az enyémet, nekem nem mozdul meg. |
desiderus | 1117 | 2011. április 12. 18:09 | Válasz erre: 1112 |
Hááát, ez jó kérdés. Szerintem kézzel megmozgatva a féktárcsát nem szabadna érezni a lógást. Ha már kézzel érzékelhetõ, akkor valószínû a szegecsek lazasága és akkor már zajos is lehet a rezonálástól (fékezés alatt). |
desiderus | 1116 | 2011. április 12. 18:05 | Válasz erre: 1111 |
MOst fordult át az 50 ezren. De ki tudja pontosan..... Egyébként nem csak azért tartom, mert a szívemhez nõtt, hanem azért is, mert egyelõre erre tellik. Ha egyszer veszek egy másikat, az "öreglány" megmarad, ha másnak nem, szobadísznek, spotlámpákkal megvilágítva. Nem vicc. |
sinyus | 1115 | 2011. április 12. 10:50 |
Hellokabelloka! Kormánycsapágy cserére készülök hétvégén. Tudtok nekem méretet/tipust mondani? 750-es INA 1999-bõl. |
Csaba250 | 1114 | 2011. április 12. 08:54 | Válasz erre: 1062 |
Szia Péter! Köszönöm a képeket! Ott is szépnek tûnik a táj, sõt az út meg jónak. Remélem hamarosan eljutok oda Biharfüred környékére én is. |
Kovacspeter | 1113 | 2011. április 11. 23:28 | Válasz erre: 1101 |
Csibepapa, tanulságos a Motoros Tízparancsolat, mindenkinek be kéne tartani.
|
Kovacspeter | 1112 | 2011. április 11. 23:10 | Válasz erre: 1107 |
Mi az a minimális holtjáték ami még elmegy?
|
Kovacspeter | 1111 | 2011. április 11. 23:07 | Válasz erre: 1110 |
A gépedbõl nem sok jön szembe az utakon, fõleg nem ilyen állapotban. Az is ritka h. valaki 15 éve használ egy motort, és még nagyon sokáig szeretné gyûrni. Tetszik ez a hozzáállás, nekem is vmi ilyesmi a célom Inazumkával, bár mostanában valahogy nem ez a trendi. Mennyi km van benne?
|
desiderus | 1110 | 2011. április 11. 22:52 | Válasz erre: 1109 |
Köszönöm kérdésedet. 1996 óta van nálam. A bal oldali irányjelzõket és az idom jobboldali fényezésétõl eltekintve gyári. A blokk még nem volt megbontva, kivéve persze a szelepfedelet a hézagállítás miatt. Most sikerült a hátsó részt gyárira visszaalakítani. Vettem egy donort Itáliából, úgyhogy a következõ 20 évre megvannak az alkatrészek. |
Kovacspeter | 1109 | 2011. április 11. 22:47 | Válasz erre: 1107 |
Desiderus, mióta vagy tulaja az 1100EF Gsx-nek? Eredeti állapot? Nagyon szép.
|
Kovacspeter | 1108 | 2011. április 11. 22:41 | Válasz erre: 1100 |
Egyszer az elsõ gumi cserénél elhûlve vettem észre, hogy a külsõ betétek megvannak félig, a két belsõ, ami nehezen látszik azon meg van jó esetben 1 mm. A belsõ dugattyúk szorosak voltak fékezésnél, át kellett mosni a rendszert. Azóta néha megtükrözöm a biztonság kedvéért. 1,2-es Inazumánál milyen márkájú fékbetétek vanak elõl a Brembo nyergekben gyárilag? |
desiderus | 1107 | 2011. április 11. 22:40 | Válasz erre: 1100 |
A féktárcsákat már régóta úszó ágyazással fogatják fel az abroncsra. Lényege, hogy a hõtágulásból adódó deformációt megakadályozzák. De...hideg állapotban sem szabad a féktárcsának érezhetõen "kotyogni", mert ez már fellazult szegecselésre utal. A fék felõl hallható zörgés lehet esetleg a fékbetéteket leszorító rugó vagy rugólemez kilágyulása vagy a betét és a munkahenger között található lemez és a munkahenger közötti távolság megnövekedése miatti zaj. Utóbbit okozhatja, hogy a munkahenger fékezés után visszaáll a helyére de a betét a poros esetleg rozsdás brezonon nem tud visszacsúszni annyit. Ugyanez okozhatja (valamint a berágódott munkahenger) a betét szorulását is. |
Kovacspeter | 1106 | 2011. április 11. 22:31 | Válasz erre: 1101 |
Jó estét! Már kezdtünk aggódni. Harapós, pörgõs kis gép a 400-as, fõleg annak, aki az 50-es robesz a gázmarkolatához van szokva. Murvamentes aszfaltutakat! Kovács Péter |
Kovacspeter | 1105 | 2011. április 11. 22:20 | Válasz erre: 1100 |
A fékbetéteim nem zörögtek soha, mi volt a velük probléma? A tárcsának van egy kis holtjátéka, a 0,1-0,2 mm szerintem normális, az enyémen is kb. ennyi lehet, feltûnt amikor vettem, hogy fékezésnél egy kicsit kattan, fõleg hogy a Yamakkán nem volt ilyen, asszem' a régi gépeken fix volt a tárcsa. Akkor is zörög ha nem fékezel?
|
hacse | 1104 | 2011. április 11. 22:16 | Válasz erre: 1103 |
OK. Majd felkészülök idegenvezetésbõl.:) Most pedig Megnézem a Showder klubot a zertéelklubon, majd késõbb lehet visszanézek..
|
Kovacspeter | 1103 | 2011. április 11. 22:07 | Válasz erre: 1099 |
Feltétlen! Majd mutatod a szép helyeket, meg a látnivalókat.
|
hacse | 1102 | 2011. április 11. 22:02 | Válasz erre: 1098 |
Indíts mindig melegen ! Ne hagyd kihûlni a blokkot! Ehe..ehe.. Van aki azt mondja , hogy amíg nincs 40 fokos az olaj , õ addig el sem indul a géppel. Na én elindulok, ha már vissza tudtam nyomni a szívatót, csak nem nagyon pörgetem, nem terhelem feleslegesen és így elég hamar felmelegszik. De ahány ház, annyi baj legyen...:)
|
csibepapa | 1101 | 2011. április 11. 21:59 |
�Sziasztok Inazumások! Köszi az érdeklõdést, megvagyok termelem a jövõ motorosait. Beindult a szezon ezerrel. A 400-as Suzukim ritkán megy,mert nehezen kezelik a tanulók. Valamiért ezzel a motorral nem lehet lassan menni. Pedig már leáttételeztem és a fõfúvókából is visszavettem. Van egy motoros baráti köröm, akit érdekel nézze meg. Itt található:www.csibem-motorozz. eoldal.hu. Kívánok mindenkinek biztonságos motoros idényt és olcsóbb benzint! Benkõ János
|
hacse | 1100 | 2011. április 11. 21:54 | Válasz erre: 1097 |
Figye' Peti! Légyszíves nézd meg a 1025. számú hozzászólásomat! Na , abban amit írtam, hogy zörögnek a betétek, azt a problémát már megoldottam. Érdekelne azonban, hogy a Te géped elsõ féktárcsái a szegecseken mennyt "lógnak", kotyognak hideg állapotban, meg tudod e mozgatni kézzel? Cblaci írta a kérdésemre, hogy lehet , hogy a tárcsáim zörögnek. Nem hallható ugyan, azt már figyeltem elõbb is , de mindig is lötyögtek, sztem olyan 0,1-0,2 mm körül mozdulnak, és én soknak találom. Néztem már több gépen is , de nem szoktak ennyire lazák lenni. Tudsz e esetleg mondani ezzel kapcsolatban valamit? HA MÁS VALAKI OLVASSA ÉS OKOSAT TUD EBBEN A TÉMÁBAN ÍRNI, AKKOR MEGKÉREM, HOGY HOMÁLYOSÍTSON FEL ENGEM! KÖSZI. Van egy elképzelésem a dologgal kapcsolatban, de szeretnék mástól is olvasni ez ügyben valami izgalmasat. Laci már célzott rá, hogy lehet segíteni a problémán , egyébként szerintem is , de azért nem lehet szerintem full szoros, mert ott hõtágulás lépked felfelé, meg ilyesmi, de a gyûrûket meg gyárilag úgyis úgy illesztették blablablablablabla....túl sok a duma..
|
hacse | 1099 | 2011. április 11. 21:21 | Válasz erre: 1096 |
Mindenképpen szóljál, ha jöttök ! Szeretek arrafelé motorozni.
|
Kovacspeter | 1097 | 2011. április 11. 21:01 | Válasz erre: 1084 |
Az már barátságosabb fogyasztás, az enyém 120-nál csak 5,1, 5,2 körül szívogat. A vezetési stílus is számít, meg a megfelelõ fordulaton történõ váltás, sportdob is dobhat rajta vmennyit.
|
Kovacspeter | 1096 | 2011. április 11. 20:49 | Válasz erre: 1085 |
Errõl jut eszembe, készülünk az Õrségbe is, Cbr1100xx-es kollégámmal, majd jelzek, nincs messze tõletek. Jó dolog amúgy a fotózás útközben, mondjuk én elég béna vagyok hozzá, de azért néha szoktam. Egy motoros oldal, ahol profin fotóznak és vannak útleírások is: http://www.barangolo.com/ |
Kovacspeter | 1095 | 2011. április 11. 20:41 | Válasz erre: 1089 |
Az jó, eláll a szekrény tetején a gyári zsírban.
|
Kovacspeter | 1094 | 2011. április 11. 20:35 |
A pécsi oktató bácsival vajon mi van, aki 400-assal idomítja a leendõ motorosokat?
|
Kovacspeter | 1093 | 2011. április 11. 20:33 | Válasz erre: 1082 |
Jó estét! Stardognx650, jut eszembe, mondd meg az ismerõsödnek, hogy regisztráljon be ide, és térjen be hozzánk a fórumra. |
GABBE | 1092 | 2011. április 11. 18:22 | Válasz erre: 1082 |
Itt kiválasztod az adott típust és már láthatod is az összes adatot a láncról és a lánckerekekrõl: http://www.jtsprockets.com/52.0.html?&L=0 |
GABBE | 1091 | 2011. április 11. 13:23 | Válasz erre: 1082 |
Itt kiválasztod az adott típust és már láthatod is az összes adatot a láncról és a lánckerekekrõl: http://www.jtsprockets.com/52.0.html?&L=0 |
GABBE | 1090 | 2011. április 11. 13:18 | Válasz erre: 1064 |
Igen jó áron árulnak õk is dolgokat. Olajat + láncsprayt már vettem tõlük. Korrektek ! |
GABBE | 1089 | 2011. április 11. 13:14 | Válasz erre: 1056 |
Köszi, néztem azt is de 27-ért kínálják most lánckerekekkel együtt. Azért gondoltam, hogy a polcon ennyiért kivárhatja mire csereérett lesz a mostani... |
GABBE | 1088 | 2011. április 11. 13:12 | Válasz erre: 1055 |
Le a kalappal - nagyon ügyesen megoldottad. A végeredmény pedig igen profi lett. |
hacse | 1085 | 2011. április 11. 11:12 | Válasz erre: 1076 |
Annak idején , amikor árajánlatokat kértem, a motoralkatresz.eu-s tag azt írta vissza nekem nagy magabiztossággal , hogy ha valahol az országban találok olcsóbbat, akkor tudassam vele is, és a végére beillesztett 3db smile-t. Amúgy meg Zalai dombság , Gyékényesi - tó , Somogy megye széle és vissza haza. Nem álltam meg sehol útközben, mert...így éreztem jól magam. Egyedül mentem. Lehet, nekem is rá kéne állnom a fotózásokkal tarkított motorozásra..,vagy mittomén..
|
szegaimi | 1084 | 2011. április 11. 09:37 | Válasz erre: 1065 |
A téli "nagy szerviz" elõtt Andinak 8-akat evett az 1,2-es. Most egy személlyel, két személlyel csomagokkal, anélkül, 120-as tempónál (ritkán kicsit többel) 6,1-6,2-re szelídült. Mondjuk nincs is benzinszag mögötte. :)
|
Kovacspeter | 1083 | 2011. április 10. 22:57 | Válasz erre: 1082 |
Innen érdemes kikeresni: http://bolthely.hu/tarhely/generalspeed/DID_lancok.pdf |
stardognx650 | 1082 | 2011. április 10. 21:57 |
sziasztok! az egyik ismerõsömnek 400-as inazuma ja van.Hányas és hány szemes lánc megy rá? |
hacse | 1079 | 2011. április 10. 21:35 | Válasz erre: 1074 |
Ja, mer' én úgy gondolkodok, hogy max. hátsó dobozt szerzek be , a többit meg oldaltáskával meg tanktáskával oldom +. De ez megintcsak az én bajom.:)
|
cblaci | 1078 | 2011. április 10. 21:34 | Válasz erre: 1068 |
Csak magamnak barkácsolok, ha pedig menet közben derül ki, hogy nem kóser a szerkezet magamnak kijavítom, így nem szid senki. Viszont szivesen megmutatom ha valami jól sikerült és szivesen segítek ha megkérdeznek.
|
Kovacspeter | 1076 | 2011. április 10. 21:33 | Válasz erre: 1069 |
Úgy értettem hogy tényleg a motoralkatresz.eu-n az olcsóbb, a motul is 2200/liter. Elképzelhetõ h. vmi külföldi kontaktja van. Merre jártál Csabi? |
hacse | 1075 | 2011. április 10. 21:29 | Válasz erre: 1072 |
Én úgy tapasztaltam, hogy sem a súly , sem az emelkedõs szakaszok , nem befolyásolják annyira a fogyit, mint a tartós szembeszél, de lehet, hogy ez is csak egy téves megfigyelés..
|
Kovacspeter | 1074 | 2011. április 10. 21:28 | Válasz erre: 1071 |
Szoboszlón van a cekker, fejbõl nem tudom, de jóféle, mérsékelten vízálló, ha nagyon esik, akkor van hozzá esõhuzat, még nem ázott be eddig.
|
cblaci | 1073 | 2011. április 10. 21:25 | Válasz erre: 1068 |
Igen, ami SHAD gyártmány azért láthattad a videón a platnikon a SHAD feliratot. Gondolom össze lehet hozni a Nonfangó tartóval.. csak fel kell fúrni a platnit amit a dobozzal együtt kapsz. Adamotónál rendeltem a dobozokat tavalyelõtt, most akciós: http://adamoto.hu/spd/10025915/MOTODETAIL_Koffer_Top_doboz |
Kovacspeter | 1072 | 2011. április 10. 21:23 | Válasz erre: 1066 |
Így van, de sokat kellett kapcsolgatni, az emelkedõket nem szokta megérezni a fogyasztásban.
|
hacse | 1071 | 2011. április 10. 21:21 | Válasz erre: 1070 |
Millen tipusu ez a cekker? Nem kérdem mégecce!:)
|
Kovacspeter | 1070 | 2011. április 10. 21:19 | Válasz erre: 1065 |
Három éve bírja, semmi gond vele, de annyira nincs közel, kb 10 centi lehet a távolság, kicsit becsapós a képen. Azért a tartalék benyát, meg a spray-t a másik oldalra szoktam tenni természetesen. Jó kis táska, dupla ekkorára szét lehet húzni egy segéd-cipzár segítségével.
|
hacse | 1069 | 2011. április 10. 21:18 | Válasz erre: 1067 |
Nem tom Peti , de érdemes megnézni, ha jól tudom ez egy egyszemélyes Webbolt, és szerintem máshonnan szerzi be , nézzétek meg az árlistát, mert gyanítom , hogy olcsóbb a cucc! Ha tévedtem akkor ....akkor...Isten bizony csak jót akartam!!!
|
alexander | 1068 | 2011. április 10. 21:16 | Válasz erre: 1063 |
TEHÁT neked is moto detail koffereid vannak?. Össze lehet hozni a nonfango tartóval? Gyártasz eladásra is, vagy csak hobbi barkácsoló vagy?? |
Kovacspeter | 1067 | 2011. április 10. 21:13 | Válasz erre: 1064 |
Ezek vmit nagyon tudnak, pedig a pink az importõr. A Motult is olcsóér' adják.
|
cblaci | 1065 | 2011. április 10. 21:04 | Válasz erre: 1062 |
Mondjuk az 1,2-es-hez képest az nagyon jó fogyi. Általában 4,5-ös fogyasztásom van, persze csak light-os 100-110-es tempónál, érdekes módon amikor utassal és dobozszettel mértem akkor is beérte ennyivel. Az oldaltáskád bírja a kipu. hõjét? Elég meredek látvány a kipufogó fölött alig 1-2 centire... |
hacse | 1064 | 2011. április 10. 21:03 | Válasz erre: 1056 |
www.motoralkatresz.eu : itt a legolcsóbb a D.I.D. lánc, az 530 VM pl. kb. 3000 pénzzel olcsóbb , mint a Pinkmotorsnál. Bocs , csak egy tipp.. Nekem 3 nap múlva hozta a futár. Amúgy én is motoroztam egy 230 km-t, de mint általában , úgy most sem fotóztam, úgyhogy az élmény az enyém marad.:)
|
cblaci | 1063 | 2011. április 10. 20:59 | Válasz erre: 1060 |
Kovacspeter | 1062 | 2011. április 10. 20:57 | Válasz erre: 1015 |
Jut eszembe, a fogyasztásunk Tesco gaztdaságosra sikeredett, nekem 4.7, keresztapámnak a kéthengeres 400-as Yamakkával 3,8, pedig neki jobban kellett húzni.
![]() ![]() |
Kovacspeter | 1061 | 2011. április 10. 20:53 | Válasz erre: 1015 |
Pár kép, ennyit tudott a gép, meg kissé párás is volt a levegõ:
![]() ![]() ![]() |
alexander | 1060 | 2011. április 10. 20:39 | Válasz erre: 1055 |
Nagyon szuper!! Kényelmesen elfér az utas is?? A moto detail koffert fel lehet így pattintani(louise forgalmazza)?A platnia állítólag megegyezik a giviével. |
Kovacspeter | 1059 | 2011. április 10. 20:32 | Válasz erre: 1057 |
Köszi, ezt még nem ismertem, sort fogok rá keríteni.
|
cblaci | 1057 | 2011. április 10. 20:27 | Válasz erre: 1054 |
Van egy hasonló Hajdúböszörmény közelében is, már voltam ott is, de nem volt nálam fény.gép. A neten is megtaláltam: http://www.utisugo.hu/ismertetok/latnivalok/zelemeri-csonkatorony-zelemer-hajduboszormeny-87020.html
|
Kovacspeter | 1056 | 2011. április 10. 20:26 | Válasz erre: 1046 |
Gabbe, láncból a Pink Motorstól rendelj D.I.D-et, ott a legolcsóbb, nem bánod meg, az a legjobb, egy-két nap alatt megjön. www.pinkmotors.hu |
cblaci | 1055 | 2011. április 10. 20:24 | Válasz erre: 1052 |
Csináld magad, ha szeretsz barkácsolni. Nekem egy Givi konzolom van, ami mindig a motoron van, a középdobozt csak akkor teszem rá ha messzebbre megyek. Ha meg még messzebbre megyek és több napra, akkor kerülnek fel az oldaldobozok. A két oldaldoboznak csináltam egy segédkonzolt amit a meglévõ Givi-vel házasítottam össze úgy, hogy az könnyen le és felszerelhetõ legyen konzolostól együtt. Készült errõl videó, ami segitségedre lehet az elképzelésben: http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/tuning/oldaldoboz-konzol-hazilag-62650 |
Kovacspeter | 1053 | 2011. április 10. 20:14 | Válasz erre: 1050 |
Így már felismerem, csak a kopott téglákból következtettem tévesen, ismerem amúgy. Viszont a körösszegit is érdemes megnézni, középkori torony, lemenõ napfényben nagyon pazar, pont az országhatáron van, minkét oldalról megközelíthetõ. Nincs képem róla de próbálok egyet keresni.
|
alexander | 1052 | 2011. április 10. 20:11 |
sziasztok! Segítsetek, milyen megoldásokat tudtok kofferrendszerre az INÁra?? Jelenleg 1 NONFANGO hátsó dobozom van. |
Kovacspeter | 1051 | 2011. április 10. 20:02 | Válasz erre: 1015 |
Szia Csaba! A Fekete-Körös forrásvidékén nem voltunk sajnos, az a Nagy-Bihar csúcs alatt van, a Borzi-szorosnál jártunk, ott már szélesebb a folyó. Sátrazókat még nem láttam, odafent éjszakánként még csak pár fok van, bár aki edzett... A Királyerdõben egy csomó sátrazós hely van. Majdnem végig aszfalton mentünk, csak pár km murva volt, magasabb részekre még nem mertünk felmenni, félõ h. még hó lehet helyenként, amióta felragadtam egyedül a Béli-hegységben, azóta óvatosabb vagyok. Próbáltam megcsinálni az útvonalat a Google térképpel, de nem engedi, az új utat még nem jelzi a Királyerdõn keresztül. Csak pár db. kép készült, mert a fotómasina természetesen otthon maradt, csak egy céges rendezvényen osztogatott reklámgép volt nálunk. |
cblaci | 1050 | 2011. április 10. 19:52 | Válasz erre: 1049 |
Szia Peti! Berettyóújfaluban van, már korábban is csináltam ott fotókat. Az egyik motoros cimbora még nem látta azért mentünk most oda. http://www.utazzitthon.hu/berettyoujfalu_herpalyi_templomrom_-_csonka_torony.html ![]() |
Kovacspeter | 1049 | 2011. április 10. 19:32 | Válasz erre: 1048 |
Szia Laci! Ez nem a körösszegi csonkatorony? |
cblaci | 1047 | 2011. április 10. 19:13 | Válasz erre: 1046 |
Ha minden igaz akkor az 530 VX-es láncok 100LE-ig vannak minõsítve az alkatrész katalógusokban. 530NZ erõsített lánc 530V/VX "O"/"X" gyûrûs lánc 100LE -ig 530VM2 "X" gyûrûs lánc 130LE -ig 530ZVM2 "X" gyûrûs lánc 130LE felett 530ZVM2 Gold "X" gyûrûs, arany színû lánc 130LE felett Race 530ERV3 Gold "X" gyûrûs arany színû superbike, supersport versenylánc. |
GABBE | 1046 | 2011. április 9. 15:17 |
Urak ! Érdeklõdnék, hogy ezek valók a 750-eshez?http://www.jtsprockets.com/52.0.html?&L=0&sel_uid=1780&p= Láncból az 530VX ? Még nem cserés - de jó áron van így+venném. Csak nem romlik meg...? :-) |
cblaci | 1045 | 2011. április 8. 21:57 | Válasz erre: 1043 |
Üdv mindenkinek! Péter: valamikor az idén megpróbálom a találkozót megszervezni ami nem egyszerû feladat és mellé még hálátlan is, sajnos nem tudsz megfelelni mindenkinek. Pusztavacs mint lehetséges helyszin már korábban is felmerült, de azután annyiban is maradt. Távolság szempontjából (mivel az ország közepe) talán senkire se róna teljesíthetetlen távolságot, ezért is tartom jónak. Még az idõpontot is nyûgös lesz összehangolni, bár ha legalább egy hónappal elõre megbeszéljük akkor szerintem azt az egy napot mindenki elõre kipipálhatja a naptárába. |
Billigpeter | 1044 | 2011. április 7. 23:44 |
Az egyetemen volt szélcsatornánk, és ott mindenféle alakzatokkal bohóckodtunk. kiderítettük például, hogy az Opel Vivaro szélzaját 140 felett a rádió antenna okozza. (és ez egyébként életszerû, mert az azonos típusú céges autóról az antennát leszerelve a hanghatás megszûnt.) . sajnálom, hogy akkoriban nem volt kéznél egy méretarányos inazuma modell, mert akkor a mostani vitához is tudományosan hozzá bírnék szólni. így csak azt tudom leírni, hogy az én vasamon nincs légterelés, a szél bármikor belekapaszkodik a nagy mellkasomba,(178cm vagyok, és 105 kiló), de én szeretem ezt az érzést, ez is olyan retrós. soha egyetlen motoromon sem volt ilyen kiegészítõ, de ha egyszer lesz, akkor veszek egy Honda goldwinget. |
Billigpeter | 1043 | 2011. április 7. 22:41 |
szia Laci! Láttam a promót, tetszett. egyszer egy ilyen nagy összetalálkozásba benne lennék én is, elmennék érte bárhová. üdv: Peti |
cblaci | 1042 | 2011. április 7. 17:39 | Válasz erre: 1041 |
Bonyolult dolog az aerodinamika még a Volvo is beismerte, hogy tévedett amikor csak a karosszériára öszpontosított amikor megépítette 1986-ban a szélcsatornáját amivel tesztelte az autóit. Ma már a kerék mozgást is figyelembe veszik a legújabb világelsõnek számító szélcsatornában, ahol a mozgó autó és a legáramlatok összefüggésével szereznek az eddigitõl sokkal érdekesebb tapasztalatokat. Amit leírtál teljesen logikus, de mielõtt bárki is elfaragná a plexit azt nem kell elfelejteni, hogy testtartás, testalkat és még sok más tényezõ is beleszólhat az eredménybe. Szóval csak óvatosan:-) |
sinyus | 1041 | 2011. április 7. 07:13 | Válasz erre: 1039 |
Hát ennyi:) Én a plexi-baj alatt folyamatosan agyaltam azon,h vajon miért "dobálja" a fejem a plexirõl lefolyó levegõ.És ilyen egyszerû a megoldás. Odáig eljutottam,h plexivel egy alig észrevehetõ riszálása volt a kormánynak.Ezért gondolom h a plexi anyagából adódóan "hullámzik",mégpedig jobbra-balra.Ez menetközben nem látszik,de érzõdik. Az enyém is pluig,tehát legmagasabb pontja a középpont.Igy a lefolyó levegõt a középpont felé próbálja terelni. Ha viszont kivágod a tetejét,azaz a legmagasabb pontjai a sarokpontok,akkor a sarkok felé fogja terelni,igy ad neki egyfajta merevséget. úgyk önnyû elképzelni,mintha fejjel lefelé forditod,és vizet folyatsz rá.Pluig mintánál középre gyûlik a viz,és onnan csepeg (igy a szélekrõl is gyûjti,a víz egyszer jobbfelé cseppen,egyszer balfelé),kivágott mintánál pedig a sarkokról. Szóval ilyen egyszerû...Csak kellett látnom ezt a mintát,és meg van a megoldás. Hétvégén vágás,és próba,vesztenivalóm nincs vele. Köszi a tippet! Remélem érthetõen sikerült leirnom:) |
hacse | 1040 | 2011. április 6. 19:57 | Válasz erre: 1039 |
Egyszer pont errõl agyaltunk a haverokkal, hogy valamilyen átalakítás kéne , hogy ne olyan zavaró módon váljanak le az örvények a plexi élérõl , mint ahogyan leválnak. Az egyik banditos barátom is megoldotta ezt a problémát, hasonló módon néz ki a plexije , mint a tiéd, csak sokkal többet vágott el még a magasságából is, azt mondta, hogy így sokkal jobb. Lehet hogy megpróbálom én is így elvágni - persze csak akkor, ha nem védetted le , mint szabadalom :) - ha más elõnye nincs is , de legalább könnyebben lemosom a bogarakat az órákról. Mondjuk az enyém füst színû , meg van még egy magas GIVI túraplexim is de az annyira karcos, hogy nem érdemes foglalkozni vele, meg nem is tetszik. Mindegy majd meglátjuk..
|
cblaci | 1039 | 2011. április 6. 17:19 | Válasz erre: 1037 |
szucsizu | 1038 | 2011. április 6. 17:19 |
Igen, pont en is arra gondoltam, Hacse egyszerubben fogalmazott. :o) Az enyem is femfekcsoves, de nekem az eredeti fekcso alapjan lett megcsinalva. |
sinyus | 1037 | 2011. április 6. 10:23 |
Üdv! PLEXI: Nekem simán átlagos "univerzális" víztiszta plexi volt a mocin... Egy hónapig azon voltam,h kellene egy új sisak,mert ez nagyon hangos,aztán levettem a plexit,és rögtön csöndes lett... Arra volt csak jó,hogy a nakednagybanditos haveromat ott tudtam hagyni,mert a plexi mögé befért a sisakom. Szóval én is azon a véleményen vagyok,hogy plexi nélkül szebb is,és nem is igazán kell rá. |
hacse | 1036 | 2011. április 5. 21:05 | Válasz erre: 1035 |
Közben kiugrottam megnézni , most már látom a különbséget:)
|
cblaci | 1035 | 2011. április 5. 21:02 | Válasz erre: 1032 |
Az eredeti el van osztva az alsó kiflinél, ez meg osztó nélkül megy egymástól függetlenül.
|
hacse | 1032 | 2011. április 5. 20:58 | Válasz erre: 1030 |
Ja, ezt a szélterelõs dolgot már sokan sok fórumon, meg egyéb módon megtvitattuk. Ott az 1027-esben szucsizu szerintem arra kíváncsi, hogy ugyanúgy kanyarog e az a fékcsõ munkahengertõl munkahengerig, mint az eredeti, de ha nem , akkor bocs , viszont én azt szeretném tudni.
|