18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

Kovacspeter 1737 2011. május 20. 23:02   Válasz erre: 1732
A Kisbandit meg inkább a 250-es. Amikor elõször láttam egy motorosbolt elõtt, többen összegyûltek mellette, (ez akkor volt amikor elkezdték behozni õket) és nehezen akarták elhinni, hogy egy utcai motor 18000-et forog és nem hullik szét.
    

G_Imi 1736 2011. május 20. 22:59   Válasz erre: 1734
Ha az ezerkettesekbõl akarnék választani, akkor én a magam részérõl a Yamaha XJR 1200-t választanám inkább. De csakis az Inazuma után! :)))
    

G_Imi 1735 2011. május 20. 22:52   Válasz erre: 1734
Köszi Hacse!
    

hacse 1734 2011. május 20. 22:47   Válasz erre: 1732
Üdv! A nagybandita alatt az ezerkettõszázast értik.
    

hacse 1733 2011. május 20. 22:45   Válasz erre: 1731
Szesz Peti! Csúnya dolog ugye? Pedig létezik...
    

G_Imi 1732 2011. május 20. 22:33   Válasz erre: 1720
"...nagy Bandit legyen és ne injektoros"
A nagy Bandit az a >=600cm3? Nem vágom még ezeket a dolgokat.
Egyébként a Banditok valahogy nem érintettek meg engem. Egy picit jellegtelennek találom õket.

    

Kovacspeter 1731 2011. május 20. 22:32   Válasz erre: 1730
Szia Csabi! Mivelhogy a szervizkönyvbe pár ezerért sok helyen bepecsételnek csak úgy...
    

hacse 1730 2011. május 20. 22:23   Válasz erre: 1714
Itthon vettem, magyar forgalomba helyezésû , magyar szervizkönyves, bár az engem nem érdekel, én azt nem sokra tartom.
    

Kovacspeter 1729 2011. május 20. 22:10   Válasz erre: 1714
Ha jónak tûnik egy motor, akkor érdemes a megvétel elõtt egy teljes diagnosztikára beáldozni némi pénzt. Vázgeometria, futómû, és fék-teszt, fékpad, kompresszió mérés. Ha nem megy bele az eladó, az gyanús! Meg akartam csinálni mindezeket, mielõtt megvettem az enyémet, de nem volt rá szükség egy szerencsés véletlennek köszönhetõen.
    

Kovacspeter 1728 2011. május 20. 22:00   Válasz erre: 1714
Svájc, Németország, Franciaország fõleg, de ott sincs sok. A 750e reális ár, nyilván alku is van, de ha nagyon lent van az ára az azért gyanús. Dormándon volt egy sárga 1.2-es ócsóér' (kb 500e) nem tudni mi lett vele. Talán Pécsett volt egy másik, valami 1,15-1,2-ért, azért ez nem reális sztem. Ja, és az nehezen hihetõ, ha lát az ember 10 év körüli motorban tizenpárezer km-tert. Éves futásnak kijön ezerpárszáz km, hááát... kivétel erõsítheti a szabályt.
Gödöllõn árultak sokáig egy szétreszelt borzalmat, egyre lejjebb ment az ára, gondolom senkinek se kellett.
    

Kovacspeter 1727 2011. május 20. 21:45   Válasz erre: 1720
Így van, a Bandit ülése magasabb pár centivel.
    

hacse 1726 2011. május 20. 21:26   Válasz erre: 1719
Kint.
    

Billigpeter 1725 2011. május 20. 21:02   Válasz erre: 1719
kint
    

Kovacspeter 1724 2011. május 20. 21:01   Válasz erre: 1722
Mi az hogy! Nagyon is!
    

cblaci 1723 2011. május 20. 21:00   Válasz erre: 1719
Szerintem is kint
    

cblaci 1722 2011. május 20. 20:59   Válasz erre: 1720
A Bandit egy tetszetõs motor, sportosabb mint az Inazuma, de mégsem Inazuma, hanem Bandit, amibõl tényleg sok van. Az Inazuma nem midennap jön szembe az úton és kicsit jó is különcnek lenni :-)
    

cblaci 1721 2011. május 20. 20:54   Válasz erre: 1714
Itthon vettem, de behozott motor olaszból egy bizonyos Antonio hajtotta Milánóban, a szervízkönyvet is megkaptam vele innen tudom ezt. Nem kerestem Inazumát csak egyszer megláttam egy hirdetésben, az árakat se tudom, viszont mivel az e-mail címem fent van a Képes Motoron legalább 5 olyan levelet kaptam amiben arról faggattak mennyire vagyok elégedett vele és ebbõl is gondolom, hogy tetszetõs a gép de fõleg a 30felettieknek mint amilyenek az e-mail írói voltak.
    

Csaba250 1720 2011. május 20. 20:42   Válasz erre: 1714
Jó estét kívánok a Tisztelt Inazuma Kedvelõknek.
Mivel én már ültem Inán is meg, Banditon is, én azt javaslom, ne keseredj el nagyon, ha Neked "csak" egy Bandit jut. Egyre figyelj: nagy Bandit legyen, és ne injektoros.
Banditból talán nagyobb választék.
Andreával mi már tanulmányoztuk a különbséget és felfedeztük, hogy az Inán 2 duda van, tehát nõisebb motor, míg a Banditon csak egyetlen egy, viszont az ülõkéje kicsit mintha magasabban lenne.

    

Kovacspeter 1719 2011. május 20. 20:37   Válasz erre: 1717
Ti hárman természetesen benne vagytok a tizenkilenc fõben. Nyilván lehet korrigálni a létszámot még közvetlenül elõtte is, csak szerintem érdemes idõben lefoglalni a helyet.
Szavazás: kint vagy bent? Már szavazok is: kint:)
    

Kovacspeter 1718 2011. május 20. 20:33  
G_Imi, sokszor felteszik a kérdést hogy hány köbcentis/lóerõs legyen az elsõ motor. Az ismerõseim és a saját tapasztalataim alapján azt tudom mondani, hogy lehet akármennyi. Ehhez azonban két dolog kell, megfelelõ érzék a motorozáshoz, és az önuralom. Ha mindkettõ megvan, akkor megvehetsz bármit, a rutin, stb. majd jönni fog szépen. 26 lóról (ami kezdõmotor volt, 350 ccm), ültem 95 lóra (750 ccm), mondjuk a cocialista idõszak eltartott pár évig, de vannak ismerõseim akik egybõl ültek 1000 ccm-re minden probléma nélkül.
Szóval, akár a zezerkettes is...
    

cblaci 1717 2011. május 20. 20:27  
Üdv mindenkinek!
A magunk részérõl 2 fõ biztos, holnap felhívom Zoli bácsit és rákérdezek mégegyszer hogy biztosan jön-e, bár amilyen boldog volt amikor legutóbb felhívtam szerintem rá is lehet számítani.
    

Billigpeter 1716 2011. május 20. 20:20   Válasz erre: 1715
Szia Peti!

egyetlen válasz sms-t kaptam Lajcsee- tõl, de csak annyit, hogy köszöni az infót.
    

Kovacspeter 1715 2011. május 20. 20:07  
Sziasztok! Hogy legyen, foglaljak asztalt a Londonban, vagy várjunk még? Eddig vagyunk tizenkilencen és 15 motor. Szappy még a múltkor jelezte hogy jönne, de eddig nem iratkozott fel, valamint Szücsi csak egy-két héttel elõtte tudja megmondani, tud-e jönni. Alexander nem ér rá, nagyon fontos jelenése van.
Peti, jelzett vissza valaki sms-ben, aki viszont ide nem iratkozott fel?
    

G_Imi 1714 2011. május 20. 15:05  
Mindenki itthon vette az Ináját vagy volt aki kiment érte külföldre?
Én az elmúlt félév tapasztalata alapján, hogy nagyon gyér a kínálat a hazai piacon. Volt vagy 4-5 db hirdetés és annak is a felével nem volt érdemes foglalkozni.

Lehet tudni, hogy hol fogyott ez a modell leginkább?
(A legtöbbet hirdetéssel svájci oldalakon találkoztam, de azok mind marha drágák voltak. 750e és 1mFt között)
    

G_Imi 1713 2011. május 20. 14:54   Válasz erre: 1702
Sinyus,
tudom, hogy nem lebeszélni akarsz a "rögtön750reülök"-rõl, pontosan értem amit mondani akarsz. Nincs ezzel gond!
Köszi
Imi

    

G_Imi 1712 2011. május 20. 14:43  
Sziasztok!

Idejöttem elolvasgatni a mai friss hozzászólásokat és olyan jó kedvem lett, hogy ihaj!!!! :)))
Egyrészt azért, mert jól esik, hogy mindenki foglalkozott velem egy kicsit, másrészt baromi élvezetes olvasni a hsz-kat. A Péter szövegén pedig majd kinyúltam:
"150 Km elteltével köröm nõ a seggedre, oszt azzal vakargatod a hátad. "
:::)))) Állat!

Hálás köszönet minden véleményért!

    

hacse 1711 2011. május 19. 23:22  
Én vótam a zezerhéccázadik hozzászóló fórumozóóóó!!! (?)
    

hacse 1710 2011. május 19. 23:10   Válasz erre: 1708
Há' Te írtad, hogy bárány meg vaddisznó egyben, pofonos játékot majd lejátszuk Pusztavaracskoson..:-)))))
    

hacse 1709 2011. május 19. 23:08   Válasz erre: 1707
Vazz! Még a végén megvetetjük Imivel a az Inazumát , Te is hasonlót véleménnyel vagy , mint én..
    

Motogirl 1708 2011. május 19. 23:06   Válasz erre: 1706
Erõsen húzogatod a gyufásdobozt!! Szokták vót mondani,hogy..... nagy pofonnak leszel, kis gazdája! :))
    

Motogirl 1707 2011. május 19. 23:03   Válasz erre: 1702
Imi!
Én, mint szõke nõi példány, ha simán meg tudtam lovagolni és maradni az 1200-es nyergében úgy,hogy az elsõ mocim vizsga után egy 250-es Mz volt (utáltam), utána 7 évig egy Honda VTZ 250-es túra mocival szeltem a kilométereket, utána párszor használtam egy megbízhatatlan 550 -es Suzukit, és mindezt megunva egy gyors döntésnek köszönhetõen úgy vettem meg az Inát,hogy én ki sem próbáltam csak a Bátyám.Fejben dõlnek el a dolgok...., lehet normál tempóban és annál gyorsabban is közlekedni( persze ehhez ismerni kell már a mocit) Szóval..... szerintem nyugodtan megveheted a 750-est!! A sors meg amúgy is meg van írva, Mi csak kicsit változtathatunk rajta!:)
    

hacse 1706 2011. május 19. 23:00   Válasz erre: 1703
Gyapjas koca : beeröff :-))))
    

hacse 1705 2011. május 19. 22:55   Válasz erre: 1687
Ja, a Kovács Peti meg én vettük elõ egyszer ezt a triumph-os retro vonalat, aztán ott esett szó a Kawamaki W 800-ról is , hát gyönyörû dög az biztos...Akinek ez nem tetszik annak ....annak .. más tetszik. :o)
    

Motogirl 1704 2011. május 19. 22:47   Válasz erre: 1690
Hmmm. inkább érdekesnek mondanám mint szépnek!De biztos jó, és ez a lényeg!
    

Motogirl 1703 2011. május 19. 22:43   Válasz erre: 1684
Lehúzok 2 gyertyapipát, és már jó is! :))))
Amúgy a 750-es vázba van belerakva az 1200 blokk is! Kezes bárányka, de egyben egy vaddisznó is! :)
    

sinyus 1702 2011. május 19. 22:30  
Még mielõtt tényleg azt hinnétek,hogy lebeszélni akarom egy "rögtön750reülök"-rõl az ÚJ TAGOT,akkor most mondom,h szó sincs róla!
Én kijártam a ranglétrát,de magam is az YBR125rõl ültem INA-ra,ami 110 kilóról 230 kilóra ülést jelent,8szoros erõtöblettel...És semmi probléma nem volt vele.
Csak azt akartam adni tanácsként,hogy jó,ha készségszintre fejlõdik a motorkezelés,és aztán jön egy komolyabb gép! Épp errõl szólt az 50es váltós motor szükségessége nálam!
DE!
Ha rögtön INA az alany,és fejben egyben van az illetõ,akkor a finomságokra rá fog jönni igy is!Ha meg nem, legyek én az elsõ,aki segit neki bármilyen kérdésben!
Bár ahogy a fórum (CSAPAT) alakulását nézem soksok segitsége lesz G_Iminek!

Tényleg az lenne a legjobb,ha leugranál Pusztavacsra az INA talira,ott aztán tuti,h végérvényesen,visszavonhatatlanul beleszeretsz a tipusba,mert ennek nem lehet ellen álni!És akkor nincs több kérdés:)
    

hacse 1701 2011. május 19. 22:18   Válasz erre: 1691
Ha jót akarsz magadnak ne vegyél olyat, inkább nézegesd a szalonban! Ezek a motorok kuriózumok , gyönyörûek, szívmelengetõ a hangjuk, mûszaki csemegék. Régi tradíciókkal rendelkezõ gyár, de sajnos a hosszú évtizedek folyamán nem sikerült piacra dobniuk egy kiforrott, megbízható moccot sem.:-((( Szerviz igényes, drága fenntartású masinák. Négy német , megrögzött guzzissal társalogtam egyszer, aki közül az egyik magyar származású volt. Õk már több típust is elfogyasztottak a márkából és azt mondták, hogy mindegyikkel sok volt a gond, folyamatos olajfolyások, nagy olajfogyasztás beégõ szelepek, elveszõ csavarok, stb,stb. Elmondták, hogy volt úgy, hogy túráról platón szállították haza a gépet, de ennek ellenére õk a márka megszállottjai, mert megtehetik anyagilag és mert tetszik nekik ez a forma. Ha ilyen megszállott vagy , akkor vegyél ilyet, de szerintem elõtte tájékozódjál a márkát illetõen! Remélem nem ilyen véleményeket fogsz hallani! Nem akartam a kedvedet szegni, csak leírtam , amit hallottam. :-)
    

hacse 1700 2011. május 19. 22:00   Válasz erre: 1689
Szeva G_Imi ! Talán már én is tapasztalt motorosnak mondhatom magamat , mióta az eszemet tudom, csak a motorozás érdekelt leginkább, a famíliában pedig megvoltak hozzá az alapok bõven és én pl . nagyon minimálisat motoroztam 50 ccm - es géppel , mondhatni , hogy inkább 125-össel kezdtem , legtöbbet 250 -es ETZ-vel nyomtam , aztán félliteres KTM K4 is volt közben , majd az Ina. Van pár ismerõsöm, akik SIMSON (!!!) után egybõl 1000-es, vagy a feletti motorra ültek és eddig még egyiküknek sem származott semmi hátránya abból, hogy kihagytak pár kategóriát. Teljesen más mentalitású emberek, az egyik SV1000-el nyomul, pedig az nem a legbarátságosabb mocc, és tudja ésszel kezelni, a másik srác huszonéves és 1200-es Bandittal szó szerint a kanyarokban a lábtartó nála a határ , meg annyit megy egy keréken, amennyit akar, de ha túráról van szó, akkor nyugisan és szépen gurul. Van még közöttük 40 feletti 1600-as cruiser lovas, aki szereti a sportosabb tempókat is , és szerintem nem bénázik. Úgyhogy a fokozatosság elve legyen az alap, de én számos ellenpéldát tapasztaltam és úgy gondolom , ha fejben érett vagy a motorozásra , nem kell feltétlenül több kategóriát végigjárni, ha a készségszintû motorkezelés megvan , akkor nagyobb géppel is lehet fejlõdni. Mondjuk én nem tom 30 egynéhány évesen ez hogyan alakul, mert annyi idõs koromra már szerintem egy min. 100000 km -t gurultam mocival, meg amikor egyik lábam leért a Trophyról , már egyedül hajtottam a földúton, igaz, ha eldõlt nem bírtam felállítani, csak segítséggel, úgyhogy nálam a készségszint asszem hamar megvolt. Szerintem vágjál bele a dologba ésszel! Van egy másik cimborám, aki 400-as Inát vásárolt pár év kihagyás és 350-es Jáwa után, aztán nem igazán elégedett a gép teljesítményével, mert a Jaffa is majdnem ugyanazt az élményt tudta nyújtani neki. Azért valljuk be õszintén a motorkerékpárban nem árt egy kis dinamizmus, még a megrögzött túrázók is szeretik érezni, amikor megnyúlik a karjuk egy-egy kigyorsításkor. A mai túragépek és naked bike-ok jól vezethetõ masinák és nem kell megijedni, ha van teljesítménye a gépnek, szerintem ne aprózd el, a kategóriákat inkább válassz a szíved szerint! ....Én ezt úgy írtam, hogy mint említettem gyerekkorom óta lehetõségem volt motorozni és szinte csak az érdekelt, úgyhogy ha az én véleményemnek többen ellent mondanak, akkor légy szíves cselekedj úgy , ahogy õk mondják, fõleg, ha több lesz köztük , aki végig járta a létra fokait!!!!!!
    

Billigpeter 1699 2011. május 19. 21:26   Válasz erre: 1691
Szia Laci!
Lehet, hogy az jobb MOTOR, DE ITT MEG JOBB A CSAPAT!

szerintem maradj inazumás, de egyébként azt csinálsz, amit akarsz!

    

Billigpeter 1698 2011. május 19. 21:11   Válasz erre: 1695
Mindenképpen tedd azt, mer aki elõször a kormányomat vizsgálja, az lesz a cblaci!
    

Billigpeter 1697 2011. május 19. 21:05   Válasz erre: 1686
Szevasz Imi!

Akkor itt egy történet, amit hallani akarsz!
ezelõtt négy évvel, úgy gondoltam, hogy kategóriát fogok váltani. (jogsit nem kellett csinálnom,mert 1994-ben vizsgáztam ABC-bõl, oszt az jó bármire)
Akkor egy 250-es ETZ-vel adtam elõ, ami a mai napig megvan!
Elõször egy yamaha zeal-ben gondolkoztam, mer az sornégyes, és alázza a suzu gs 500-at. a kollégák próbálták rám erõltetni a fazer 600-at, mentem is vele túrába, fasza motor, de 150 Km elteltével köröm nõ a seggedre, oszt azzal vakargatod a hátad.
Kapcsolatom az Inával úgy kezdõdött, hogy megláttam a neten. ez volt a "szerelem elsõ látásra" és Hernádnémetibõl (borsod megye) lementünk érte Békéscsabára. 4 hónap állás után a helyi szerelõk egy 20-perc alatt életre keltették, mi meg betoltuk a vitóba, oszt elhoztuk. ( azért alkudtam rajta egy százast, mert nem indult be egyszerre!) a többit te is tudod. megy mint az állat, kezes, úgyhogy jó választás lesz neked, de az enyém nem eladó, mer én motorozok vele:)

    

sinyus 1696 2011. május 19. 21:04   Válasz erre: 1690
Tejóisten!

Egyik álmom,ha nagy leszek:)

Bratyónak soksok balesetmentes kilómétert,és széles utat kívánok hozzá!

Gyönyörûûûû
    

cblaci 1695 2011. május 19. 20:41   Válasz erre: 1694
Magasabb a kormányod mint az enyém, de láttam már másik inazumán is magasabb kormányt, viszont a szücsié is alacsony mint az enyémen. Vajon évjárat, vagy mi alapján tér el. Pusztavacson ez lesz az elsõ amit megvizsgálok:-)
    

Billigpeter 1694 2011. május 19. 20:24  
Üdv mindenkinek!

na nehogy aszongyátok hogy púlozok,tolok egy képet a mocimról. persze, korábban is megtehettem volna , de nem volt hozzá hardware :)

    

szucsizu 1693 2011. május 19. 19:24  
Haza fele menet elkisertem oket Zsarnócaig, onnan az asszonnyal utana mink vissza fordultunk. Hatulrol is jol nez ki es elorol is lehengerlo latvany.
Megy mind a gozmozdony!!! :o))
Szep motor, de nekem annyira nem kene. Tul modern, mondhatni futurisztikus kinezetu, ami kene belole az a menet teljesitmenye. :o)
Amugy en vagyok az idosebb, bratyom a fiatalabb.
    

cblaci 1692 2011. május 19. 18:53   Válasz erre: 1690
Az igen! Betyár gép!
Majd teszteld le és számolj be az eredményrõl :-)
A Bátyádnak pedig sok szerencsét hozzá!
    

szucsizu 1691 2011. május 19. 18:47  
Nekem viszont 1olasz masinara faj a fogam. Ez is klasszikus forma levego-olaj hutesu es V2. :o))
    

szucsizu 1690 2011. május 19. 18:39  
Hello!

A bratyomnak tegnap voltunk motort venni Pozsonyban! Nem adta alabb az ocskos 1000ccm-nel. :o))
    

G_Imi 1689 2011. május 19. 15:50   Válasz erre: 1688
Nincs ezzel semmi gond Sinyus!
Mindig meg szoktam hallgatni a nálam tapasztaltabbak véleményét.
Nekem is az a legfontosabb, hogy életben maradjak és csak az után jön a 750-es Inazuma.
    

sinyus 1688 2011. május 19. 12:52   Válasz erre: 1686
Szó sincs róla,h le akarnálak beszélni:)
    

G_Imi 1687 2011. május 19. 12:00  
Régebben volt itt téma a Kawasaki új retro járgánya a w800.
Na akkor jöttem rá, hogy teljesen egyezik az ízlésem az itteni csapatéval , ugyanis nekem is ez volt a kedvencem a tavaszi motorkiállításon.



    

G_Imi 1686 2011. május 19. 11:53  
Sinyus,

Mondjuk az említett 50-es 250-es kategória az nekem is megvolt tizenévesen, de az már nagyon rég volt, és igazából kevés is egy 750-es kategóriába lépéshez.
De biztos neked is volt már olyan, hogy volt egy dolog amire nagyon vágytál és az Istennek se tudtak lebeszélni róla, mert neked csakis az kellett. Én már nagyon rácuppantam az Inazumára. :)

Azért persze nekem is van minden héten egy olyan napom amikor azon az állásponton vagyok, hogy lehet elõször vennem kellene mondjuk egy Yamaha Fzx 250 Zeal-t, vagy egy GS500-as Suzukit (ezek a szimpatikusabbak), ilyenkor el is kezdem nézegetni ezeket a hirdetéseket, de aztán másnap amikor újra megnézem az Inazumák képeit, akkor megint meghülyülök. Ez van!


    

sinyus 1685 2011. május 19. 10:53  
G_Imi
Én is azt mondom,h kell neked az a motor:)
Viszont!
Fõ a fokozatosság!!Nagyon fontos szerintem.Nem azért,persze hogy el tudsz bánni egy 750essel.De igazán akkor tanulod meg tisztelni a dolgot,mikor már elegendõ tapasztalat van a hátad mögött (mondom ezt én,mint legfiatalabb Ina-s:))
Nem véletlen,hogy ha jobban megnézed,nagyon sok fórumozó bemutatkozásában ott vannak az 50-es,aztán a 250-es,400as gépek...Fontos odáig eljutni akár egy 50es váltós motorral,hogy közlekedés közben ne a motor mûködtetésével foglald le a figyelmed,hanem teljes mértékben a körülötted közlekedõkre,és az útviszonyokra tudj figyelni.
És az is természetes szerintem,hogy minden motoros elesik!Ez hozzá tartozik:)
Nekem eddig két nagyobb esésem volt,hál istennek egy ujjtöréssel megúsztam,de sokat tanultam belõle!

Szóval hajrá!
    

G_Imi 1684 2011. május 19. 10:28   Válasz erre: 1681
Andi, a Te motorod nekem nagy lenne kezdésnek. A 750 is sok, a barátaim mind le akarnak beszélni róla.
    

G_Imi 1683 2011. május 19. 10:23  
Köszönöm a kedves fogadtatás!
Tényleg jó társaság ez!
    

Motogirl 1682 2011. május 18. 23:31   Válasz erre: 1670
Ne legyetek már rasszisták! :))))
Ezért nem tudnak beilleszkedni kellõképpen!
Sajnos itt a jó idõ és hõre szaporodnak!! :((((
    

Motogirl 1681 2011. május 18. 23:24   Válasz erre: 1655
G Imi!

Minden eladó, ha megadják az árát!
Akár az Én Inám is!( nem kabátgombért persze! :) ) Lenne egy kis krokodil könny meg ilyesmi, de mindig tovább kell lépni!
Amúgy jó választás lenne ha egy Inazumát vennél, mert jó és megbízható motor!
    

hacse 1680 2011. május 18. 22:15  
Nyugodalmas jó éjszakát kívánok nektek!
    

cblaci 1679 2011. május 18. 22:13   Válasz erre: 1678
...a lényegben egyet értünk, itt közösség kovácsolódott kérem! :-)

Jó éjszakát Urak!
    

hacse 1678 2011. május 18. 22:11   Válasz erre: 1677
Én is teljesen ugyanazt mondom, csak másként fejezem ki magamat. :o)
    

cblaci 1677 2011. május 18. 22:08   Válasz erre: 1674
Szerintem ahhoz képest, hogy azt hittem kevesen leszünk, eléggé forgalmas lett a fórum.
A motorozást viszont nem pótolja, esetleg csak kiegészíti ;-)

    

hacse 1676 2011. május 18. 22:07   Válasz erre: 1675
2014-re meglásd feltörünk mint úrigyerek tenyere kapáláskor , aszonta ja párt.....de ne politizéljünk...!
    

Billigpeter 1675 2011. május 18. 21:58   Válasz erre: 1673
Az a szomorú, hogy lassan mindegy, hogy melyik szomszédunkat nézed, ugyanez a helyzet, mi meg úgy csúszunk lefelé, mint a kizsírozott szakadékban.
    

hacse 1674 2011. május 18. 21:55   Válasz erre: 1672
Gyengén muzsikálunk, na de majd belehúzunk egy kicsit, javasolnám, hogy motorozás helyett is fórumozzunk, rengeteg elõnye van , nem fogy a benzin, nem olyan balesetveszélyes, nem kopik a motor, satöbbi......nem jó ötlet, nem ellenõrizhetõ, hogy ki mennyit gurul..na mindegy :-)
    

hacse 1673 2011. május 18. 21:48   Válasz erre: 1671
üdv! Igen Peti, mert a jóléti társadalmakban valóban nõ az átlagéletkor+ ehhez jönnek még a mediterrán népek. Én csak Szlovéniáról veszek példát ( nem nevezhetõ még jóléti társadalomnak), ami hozzám közel van , és vannak ott ismerõseim, õk pl sokkal egészségesebben táplálkoznak, és ez alatt ne azt értsd, hogy müzlit esznek, hanem a hústermékekbõl is a normális minõséget veszik, meg másból is, de ehhez az kell, hogy valaki meg tudja venni azt a terméket, legyen rá pénze. Ja hozzáteszem mi is oda járunk bevásárolni, mert sokat megspórolunk vele, majdnem minden olcsóbb. Ja, még gondold hozzá, hogy sokkal jobban meg vannak fizetve, mint mi.
    

cblaci 1672 2011. május 18. 21:42   Válasz erre: 1669
A fórum legelsó hozzászólása február 12-én, kicsivel éjfél elõtt született.
Azóta már közelítünk az 1700 bejegyzés felé, pedig azóta csak 3hónap telt el, azért ez is valami!
    

Billigpeter 1671 2011. május 18. 21:38   Válasz erre: 1667
Szia Csabi!
ezzel kapcsolatban az az érdekes, hogy többezer statisztikus igyekszik lenyomni a torkunkon azt, hogy az emberiség átlagéletkora egyre növekszik, miközben azt látom, hogy az ismeretségi körömben lévõ férfiak 55-60 éves korukban "adják le a szerelést"
ez azért elég messze van a 92-tõl!
    

hacse 1670 2011. május 18. 21:36   Válasz erre: 1666
Igen , viszont õk meg félelemben élnek, mert nem hajlandók elfogadni a "kultúrájukat" a stresszes fajta népek...
    

Billigpeter 1669 2011. május 18. 21:32   Válasz erre: 1665
Szia Laci!

soha nem volt még ennyire közel az elsõ találkozó:)
    

hacse 1668 2011. május 18. 21:30   Válasz erre: 1664
Nekem mondod vazz?:-)))
    

hacse 1667 2011. május 18. 21:29   Válasz erre: 1660
1)Genetika; 2)Stressz; 3) "mûanyagzabálás"; --->többi tényezõ....Az én nagypapám 92 évesen halt meg, élete nagy részében füstszûrõ nélküli cigit szívott...nem tüdõbetegségben halt meg, nem is érrendszeriben. Zsíros szalonnákat evett, meg mindenhez fehér kenyeret, igaz, hogy ha rágyújtott, akkor megállt , szépen elszívta a cigit, majd úgy dolgozott tovább, a kaját sem kapkodva ette, hanem szép nyugodtan, megadta a módját, kaja után pihent legalább egy félórát . Soha nem ivott jéghideg italt, meg még lehetne sorolni. Nyilván ezt a hozzáállást a mai "modern termelési rendszerek" nem támogatják.
    

Billigpeter 1666 2011. május 18. 21:28   Válasz erre: 1660
Szia Peti!

Nem kell olyan messzire menni, itt is él egy mediterrán népcsoport, akit nemigen érint meg a stressz szele:)
    

cblaci 1665 2011. május 18. 21:27   Válasz erre: 1663
Üdv Peti!
A napokat én is számolgatom.. mennyit kell még aludni :-)
    

cblaci 1664 2011. május 18. 21:26   Válasz erre: 1662
Szeva Csaba!
Sajnos mint minden jó ez is anyagi ráfordítással jár, viszont az érzés megfizethetetlen :-)
    

Billigpeter 1663 2011. május 18. 21:19  
Jó Estét Uraim!

Már csak 31-et kell aludni, és megyünk Pusztavacsra!
A stressz romboló hatásával én is egyetértek, addig hajszoljuk magunkat, még orra nem esünk. De ez nem csak a mi hibánk, hanem a világé, amiben élünk.
korábban nem volt ennyi rákos megbetegedés, de akkoriban még nem is nagyon játszottak nukleáris eszközökkel (fegyverek, erõmûvek, stb.). természetesen szerepet játszik a boltok polcain sorakozó élelmiszer jellegû szemét, amit igyekeznek velünk feletetni.
Úgyhogy vigyázzatok magatokra, hogy mindenki ott lehessen azon a találkozón, amit Zoli Bácsi 110 éves szülinapjára rendezünk. :-)

Ezúton szeretném üdvözölni a leendõ ina tulajt, Isten hozott a fórumon!

Sinyus, te meg fejezd be a monitorbámulást, irány kapálni! :)
    

hacse 1662 2011. május 18. 21:16   Válasz erre: 1655
Tisztelettel Üdvözöllek G_Imi! Tehát megfertõzõdtél... Vegyé' motort, úgy el lehet viselni a "kínokat"! Ja , meg nem kell azon gondolkodni, hogy hova rakd a lóvét, de ez nehogy a kedvedet szegje!! :-))
    

Kovacspeter 1661 2011. május 18. 21:08   Válasz erre: 1655
Szia G_Imi!
Csatlakozom Cblacihoz, itt a helyed! Aki az Inazumát kedveli, az csak jó ember lehet.
    

Kovacspeter 1660 2011. május 18. 21:05   Válasz erre: 1659
Szia Laci! Való igaz, annak idején stresszbõl sem volt ennyi, ezt tényleg nehezebb kiiktatni az életbõl. Ezért irigylem a mediterrán népeket, ott nem nagyon stresszelik magukat, délolaszok, spanyolok. A legjobb hely ahol, jártam, ilyen szempontból Ciprus.
Teljesen belesz....nak mindenbe, viszont nagyon önérzetesek. Asszem a nõk átlagéletkora ott a legmagasabb...
    

cblaci 1659 2011. május 18. 20:56   Válasz erre: 1657
Szia Peti!
A legnagyobb méreg, ami igazán rombol az a STRESSZ, a szervezet öngyógyító törekvéseit akadályozza és így tud elhatalmasodni a legtöbb betegség. Egyik természetgyógyász ismerõsöm beszélt errõl és bizony ahogy belegondoltam lehet ebben sok igazság. Persze ártalmas a sok "mûanyag" is amit megeszünk, de ez ellen lehet tenni ha kicsit odafigyelünk arra, hogy miket veszünk meg, viszont a stresszt a mai világban nagyon nehéz kikerülni.
    

Kovacspeter 1658 2011. május 18. 20:56   Válasz erre: 1598
Alexander, Fehling a bukócsõ márkája, szóval ezt kilõheted. Bár ha valaki tud szépen hegeszteni, akkor az a legjobb megoldás.
Egyszer leért, nem szoktam nagyon nyesni közúton, de egy s-kanyarban szembejött egy kamion úgy hogy félig átjött a sávomba, a hátulja meg még jobban ugye, mert jobb kanyar volt, úgyhogy maradt egy 80 centis sáv az aszfalt legszélén, fékezni már nem nagyon lehetett. Két választás volt, vagy elmegyek ott a legeslegszélén, vagy a hazai föld örök pihenõt nyújt...
    

Kovacspeter 1657 2011. május 18. 20:42   Válasz erre: 1654
Ez attól is függ, milyen géneket 'kaptál'.
Nagyszüleink sokkal egészségesebben éltek, akkor még nem volt annyi vegyszer az élelmiszerekben mint manapság, a nagyüzemi termelés ezzel jár. A koleszterin csak egyetlen dolog, de a másik oldalon ott van az a rengeteg méreg amit manapság megeszünk. Anno nem volt ennyi rákos megbetegedés.
    

cblaci 1656 2011. május 18. 17:04   Válasz erre: 1655
Kedves G_Imi!
Elõször is üdv a klubban! Ahhoz mit szólsz, hogy én elképzelhetetlennek tartottam a típusváltást annyira elvetemült hondás voltam, azt meg fõképp nem gondoltam, hogy valaha Suzukim lesz. Hirtelen lettem szerelmes az Inazumába, de a sok baromság miatt (amit a neten olvastam egyes Suzuki típusokról) komoly aggályaim voltak a megbízhatóság tekintetében. Szerencsére teljesen alaptalan volt a para bár más Suzu típusokat nem használok tartósan ahhoz, hogy helytálló véleményt alkossak, viszont ez.. ez a gép nem csak szép hanem jó is! Olvassgassál minket nyugodtan és ha ilyen nagy szimpatizáns vagy akkor gyere el Pusztavacsra egy hónap múlva, ott kedvedre gyönyörködhetsz ezekbe a motorokba és talán mégjobban megerõsödik benned, hogy Neked egy ilyen masina kell:-)
Nézzél szét rendesen a piacon és vedd meg a legmegfelelõbbet, ha sikerül találnod egy olyan gépet ami rendesen volt szervizelve akkor garantáltan sok örömet fog okozni a túráid során.
Sok szerencsét kívánok hozzá!
    

G_Imi 1655 2011. május 18. 15:44  
Sziasztok Inazumások!

A kezdetektõl olvasgatom ezt a topicot, de nem bírtam tovább a némaságot.
Ha lehet szeretnék csatlakozni ehhez a nagyon jó társasághoz. Szeretnék én lenni az egyetlen olyan tag, akinek nemhogy Inazumája, de még motorja sincs... Viszont, ha lenne, akkor Inazuma lenne!

Magamról annyit, hogy 32 éves vagyok, Debrecenben lakom 10 éve (az elõtt Hajdúböszörményben éltem). Hatalmas motoros karrierem több mint 1 éve kezdõdött :-), amikor is megszereztem a nagymotoros jogosítványom. Igazából nem a motorok vagy a sebesség szeretete miatt akartam elkezdeni motorozni, hanem mert megelégeltem azt, hogy csak hallgathatom a cimboráim motoros élménybeszámolóit és hogy csak csorgatom a nyálam a túrák során készített fotóikra. Én is ott akartam lenni velük, ki akartam venni a részem az élményekbõl.
Az elmúlt egy évem azzal telt, hogy próbáltam fejben összerakni, hogy igazából milyen motort is szeretnék. Fõ szempontok voltak a klasszikus forma, kényelem, nem túl bonyolult szerkezet és az hogy ki tudjam fizetni (ergo használt motor kb. 10 év körül. :).
Ennek alapján egybõl beleszerettem a Kawasaki Zephyr 750-be. Az elsõ fél évben ez volt nálam a menõ, gyûjtögettem mindenfajta infót, képeket a motorról. Aztán valahogy képbe került az Inazuma. Na hát ez mégjobban levett a lábamról. Forma is jobban bejött, a technika is modernebb, mint a Zephyr-nél. Maga az álom!
Szóval azóta motorbuzi vagyok, de méginkább Inazumabuzi (bocs a trágárságért). A google-ban az elsõ 10 találati oldalon az összes link lila (vagyis mindegyiket megnéztem már legalább 1x, de inkább többször.) Van egy jó pár Inazumás képem, láttam egy csomó videót a Youtube-on és az összes használtauto-s képesmotor-os hirdetést ismerem az elmúlt fél évrõl. Szóval net-bõl király vagyok, de sajnos még élõben nem volt szerencsém ehhez a járgányhoz! :(

Igazából két dolog hiányzik ahhoz, hogy én is Inazumás legyek:
1. legyen egy olyan eladó példány, amit érdemes megvenni
2. legyen pénzem, amibõl meg tudom venni. :)

Addig is míg nem jutok hozzá jövendõbeli szerelmemhez, maradok az Inazuma topic hû, csendes olvasója. Remélem befogadtok!

(Bocs, hogy hosszú lett!)



    

sinyus 1654 2011. május 18. 07:17  
A pálinkáról jut eszembe,h nagyapám igazi parasztember volt,a zsebében mindig volt egy fej hagyma,csakis kizárólag házi terméket evett (kacsa,sertés,tyúk,marha,birka),amiknek igen magas volt a koleszterin szintje (fröcsögött a zsirtól)...És esténként egy kupica szilva vagy körte pálinkát ivott munka végeztével...
Fogalma sem volt mi az a puffasztottrizs,vagy kóla,updatekeksz,gabonapehely,vagy mûzli...
Sosem láttam betegnek,elmúlt 80 mikor két hét alatt elvitte vmi torokbaj...
De lazsálni sem látam soha.
Szerintetek meddig és hogyan fogok élni sok-sok év monitorbámulás után?
    

Kovacspeter 1653 2011. május 17. 22:59   Válasz erre: 1631
Remélem Csabi, azért nem veszett ki belõled minden emberi érzés. Jó éjt!
    

Kovacspeter 1652 2011. május 17. 22:58   Válasz erre: 1649
Micsoda szerencse. Zsindelyesék aranyárban mérik, valami 3500-4000 pénz egy 3,5 dl-es üveg. Érdekes hogy az illata nem emlékeztet az eperre csak az íze.
    

Billigpeter 1651 2011. május 17. 22:56   Válasz erre: 1650
Kösz az ötletet, holnap megteszem.

Jó éjszakát Mindenkinek!
    

Kovacspeter 1650 2011. május 17. 22:52   Válasz erre: 1648
A kis kopás még nem lenne baj, akkor max. szivárogna kicsit gondolom, jó kérdés hogy miért akad fel. Kérdezd meg a Motorradnál hogy mennyiért vesztegetik, hátha nem sokkal drágább a gyári.
http://www.motorrad.hu/index.php
06309900825
    

Billigpeter 1649 2011. május 17. 22:32   Válasz erre: 1647
Saját, csak nem az enyém.
az egyik cimbora neje hûtõházban dolgozik, és egy pár éve rájuk romlott egy gigatonna eper. Õ természetesen lecsapott a cefrére, és kifõzetett belõle 4 öntést.
rettenetesen jó anyag, csak az a baj vele, hogy a cimbora hamarabb hagyja a lábát levágatni, minthogy adjon belõle. de én szívesen levágom a lábát, hogy hozzájussak :)
    

Billigpeter 1648 2011. május 17. 22:28   Válasz erre: 1646
nem zár el. Amikor szétszedem, és mindenféle kenõanyagokkal kenegetem, akkor jó, de két -három indítás után megint felakad. már két alkalommal is sikerült felmosni a garázst benzinnel, amikor levettem róla a benzincsövet. az elzáró rész oldalán látszik egy kis kopásnyom, de nem vészes, eddig még nem sikerült rájönni, hogy miért akad fel.
    

Kovacspeter 1647 2011. május 17. 22:24   Válasz erre: 1632
Földieper! Egyszer kóstoltam olyat a Zsindelyes fõzdében Érpatakon. Saját termés?
    

Kovacspeter 1646 2011. május 17. 22:20   Válasz erre: 1627
Vagy a Motorrad, õk csak gyári alkatrészekkel foglalkoznak, 5 nap alatt megjön a cucc. De talán benzincsap javító készletbõl megteszi az utángyártott is. Mi baja a csapnak?
    

Billigpeter 1645 2011. május 17. 22:19   Válasz erre: 1642
Ha nem lesz jobb ötlet, megrendelem tõlük, oszt lesz valami.
végül is nem létkérdés, legfeljebb nem veszem le a tankot.
    

sinyus 1644 2011. május 17. 22:17  
Biker World: Nekem 3 hét után jött meg a cucc,de négy hét után hivtak fel,h meg van...Az igaz,h én közben voltam bent náluk,és elhoztam,de azért felhivtak...Az én véleményem szerint ritka igénytelen,szedettvedett banda (az eladni szánt ruhák és alkatrészek szana szét a földön,ilyesmik)...Legalábbis mostanában
    

Billigpeter 1643 2011. május 17. 22:16   Válasz erre: 1639
Hatásosabb, mint bármilyen gyógyszer, csak sokkal jobb az íze.
azért az öregek még mindig tudják, hogy mitõl döglik a légy :)
    

Kovacspeter 1642 2011. május 17. 22:14   Válasz erre: 1627
Két alkalommal rendeltem tõlük régebben, mostanában nem tudom mi van arrafelé. Néha elõferdül hogy megcsúsznak a határidõt illetõen.
    

hacse 1641 2011. május 17. 22:12   Válasz erre: 1639
További jó egészséget kívánok nektek! Na, tényleg szunya..
    

hacse 1640 2011. május 17. 22:10  
Jóéjt motoristák!
    

Kovacspeter 1639 2011. május 17. 22:08   Válasz erre: 1636
Simán. A pálinkának mindig tudok helyet szorítani, mert majd' mindennap iszom. Na nem sokat, csak egy kis stampedlivel. Nagyapámnál is bevált ez a módszer, elmúlt 90.
    

hacse 1638 2011. május 17. 22:05   Válasz erre: 1637
Ja , az igaz..röf
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22118