Billigpeter | 1637 | 2011. május 17. 22:01 | Válasz erre: 1634 |
na azért! Bár nem erõszak a disznótor, csak a disznónak ;) |
hacse | 1636 | 2011. május 17. 22:00 | Válasz erre: 1635 |
Nyugi Péter, te is kapsz pálinkát, ha elintézed az asztalfoglalást az étteremben 06.18-ára, meg ha nem akkor is..! :-)
|
hacse | 1634 | 2011. május 17. 21:54 | Válasz erre: 1632 |
Igen, én akkoriban hasonló mértékegységekkel dolgoztam. :-) Azé' , hogy sértõdés ne essék, kóstolásra rá lehet szedni.. :o))
|
Billigpeter | 1632 | 2011. május 17. 21:35 | Válasz erre: 1631 |
nem tudom, hogy mondták-e neked, hogy pálinkát inni mértékkel, és tartózkodással kell! (mérték a cinveder, tartózkodás az asztal alatt):) de ha egyszer lesz egy több napos inazuma találkozó, én azért megpróbállak elkápráztatni egy 5 éves õszibarack, vagy földieper pálinkával. Szeretem az erõs jellemû embereket, de ennek az italnak az illatától még a halott is feltámad:) |
hacse | 1631 | 2011. május 17. 21:29 | Válasz erre: 1629 |
Úgy legyen Peti , én odaadom neked a pálesz részesedésemet, mert olyan 17 éves korom környékén személyiség mentessé ittam belõle magamat, és azóta már a szagától is kevereg a gyomrom..
|
hacse | 1630 | 2011. május 17. 21:26 | Válasz erre: 1627 |
Erre nem tudok válaszolni semmi értelmeset. Nemcsak erre nem tudok...
|
Billigpeter | 1629 | 2011. május 17. 21:25 | Válasz erre: 1628 |
Szia Csabi! Mindegy, hogy milyen munka, csak hozza a gyümölcsféléket, hogy kifõzhessük pálinkának. |
hacse | 1628 | 2011. május 17. 21:22 | Válasz erre: 1626 |
Peti, a SZORGOS munka hozza meg azokat a gyümölcsféléket , de nem mindig:-)... Amúgy üdv! Mi a pálya?
|
Billigpeter | 1627 | 2011. május 17. 21:21 |
Mi a hír most a Biker-world- rõl? Kellene egy benzincsap felújító készlet, és itt találtam megfelelõt. valami egyéb ötlet, hogy honnan beszerezhetõ? |
Billigpeter | 1626 | 2011. május 17. 21:15 | Válasz erre: 1622 |
De hát- mint az közismert- a szorgalmas munka mindig meghozza a gyümölcsét.:)
|
hacse | 1624 | 2011. május 17. 21:09 | Válasz erre: 1618 |
Tuti, hogy nyúlik, ugyanúgy , mint a rugóknak, fárad az anyaguk. Ez a csere is azt igazolja, mivel az áttételt nem változtattad.
|
cblaci | 1623 | 2011. május 17. 20:08 | Válasz erre: 1621 |
Nem gyári a fényezés, a magas fényét a lakkprotektornak köszönheti.
![]() |
Kovacspeter | 1622 | 2011. május 17. 15:27 | Válasz erre: 1619 |
Jawa-val kezdtem a motorozást, de volt Pannónia is. Amikor "megérkezett" az elsõ gépem, madarat lehetett volna fogatni velem. Két henger! Huszonhét lóerõ! Igazi nagymotor! De szép is volt... Városban az egyik legjobb gép az YBR. Azért Inából nem jön túl sok szembe az utakon, de ezt nem hittem volna egy éve, amikor Laci feltett egy videót a motorjáról, hogy egy olyan találkozón fogunk részt venni, ahol összejön -ha minden jól megy- 15-17 motor. |
Kovacspeter | 1621 | 2011. május 17. 15:10 | Válasz erre: 1575 |
Laci, megtaláltam a sportmotoron a géped, ez szalon állapotnak felel meg, szoktad néha használni is?:-) Az enyém már nem ilyen, kissé kopottas, teljesen sérülésmentes ugyan, de csak benne van már hatvanpárezer km. Akartam régebben is kérdezni, hogy a fényezésed eredeti? Nem láttam még Inazumát ilyen magas fényû festékkel.
|
sinyus | 1620 | 2011. május 17. 11:03 |
"A motor az nem tárgy, hanem fogalom, de minimum egy alany, tehát élettárs" |
sinyus | 1619 | 2011. május 17. 10:58 |
Faternak meg nagyapámnak meg volt az összes akkoriban elérhetõ motor,danuviák,csepelek,pancsik,a legszebb darab pedig a 350es Jawa volt...Az utolsók között volt a Trophy,és a 150es TS MZ,amivel az 50es KOMAR után jómagam is belekóstoltam a "földúton 110-el sisaknélkül"-be:) Aztán jogsihoz kaptam az YBR-t,amivel 4 évig nyomultam.Imádni való gép,mostanában is ha olyanom van piritok vele egyet a faluban.Szeretem azt a nyomatékot,ami elõjön a kis motorból.Na meg mostanában az INA után az YBR-el az utcasarkokon majdnem beesek az ivbe,ahogy be akarom húzni vállal a kanyarba:)110 kiló 90-es hátsógumival:) Eddig azt hittem nagyon ritka,különleges típust választottam az INA-val,de most látom,h csak úgy gyûlünk,még a végén sokan leszünk:)Hajrá!! |
Kovacspeter | 1618 | 2011. május 16. 23:10 |
Azt vettem észre, hogy mióta betettem az új km óra spirált, ugyanannál a sebességnél kb 100-200 fordulattal többet forog, tehát a régivel kevesebbet mutatott a km óra. Annyit nyúlt volna a régi spirál?
|
Kovacspeter | 1617 | 2011. május 16. 23:04 | Válasz erre: 1607 |
Annak idején elzörögtem vagy 30 ezer km-t Jawa-val, nem volt azzal semi baj. Néha valamelyik kondenzátor megadta magát, mert az utángyártottak silányak voltak, jobb volt beletenni gyári, viseltes darabot.
|
Kovacspeter | 1616 | 2011. május 16. 22:55 | Válasz erre: 1612 |
Köszi az infót, ha megyünk megint Bükkszentre akkor útba ejtjük.
|
hacse | 1615 | 2011. május 16. 22:26 | Válasz erre: 1614 |
Sajnos nem olvastam. Örülök, hogy szaporodott a létszámunk.:-) Na, jóéjt mindenkinek!
|
Kovacspeter | 1614 | 2011. május 16. 22:06 | Válasz erre: 1606 |
Simon Feri bácsi krossz Pancsija volt bemutatva a legutóbbi Veterán Autó-Motorban, ki olvasta? Gyönyörû szép állapotba hozták.
|
Kovacspeter | 1613 | 2011. május 16. 21:56 | Válasz erre: 1597 |
Úgy néz ki, nem leszel egyedüli nõi tulaj a találkozón. Most iratkozott fel egy inazumás hölgy, hárman jönnek két Inazumával.
|
Billigpeter | 1612 | 2011. május 16. 21:46 | Válasz erre: 1607 |
Jó estét kívánok az Uraknak! Ha ne adj Isten Miskolcon jártok, van egy állandó kiállítás a Lézerpont látványtárban a Gyõri kapuban. http://www.nepviseleteink.hu/a-kozelmult-emlekei/nepszuper-kiallitas-a-kozelmult-targyaibol/ itt megtalálható magyar motorgyártás teljes repertoárja, valamint a szocialista ipar remek termékei, amely láttán könnyes szemmel fogtok nosztalgiázni az elmúlt gyermekkorotokon. Na jó, egy kicsit eltúloztam, de érdemes megnézni. |
Kovacspeter | 1611 | 2011. május 16. 21:45 | Válasz erre: 1602 |
És a hang mellett ne felejtsük el, az is nagyon nagy feeling volt, mikor a kilométeróra "fordítva" járt.
|
hacse | 1610 | 2011. május 16. 21:41 | Válasz erre: 1609 |
Üdv. Peti! Remélem kizárólag bedöntött állapotban......hülye vicc vót , na...
|
Kovacspeter | 1609 | 2011. május 16. 21:37 | Válasz erre: 1598 |
Elõkeresem a bukócsövem papírját hogy meg tudjam mondani a márkáját. Csak azért hogy milyet NE vegyél. Merthogy leér.
|
hacse | 1607 | 2011. május 16. 21:34 | Válasz erre: 1606 |
Az öregem még nem volt ilyen kiállításon, biztos tetszene neki is. Sokat szokott mesélni a régi szép idõkrõl , hogyan motorozgattak, azért akkoriban nem csak szórakozásra használták a gépeket, hanem a legkeményebb idõjárásokban is közlekedtek velük. Annak ellenére, hogy az idõ megszépíti az emlékeket, azért elmondja, hogy sokat szenvedtek a magyar ipar termékeivel amikor el kellet jutni viszontagságos körülmények között egyik helyrõl, a másikra. Szépen restaurált Danuviákat , Pannóniákat lehet látni manapság, meg ugye azért üzembiztossá lehet tenni a gépeket komolyabb megmunkálásokkal , meg jobb alkatrészekkel. A Danuviát sem lehet egy napon említeni a Pannóniával minõség és megbízhatóság szempontjából, de apám azt mondja a megváltás számára az MZ volt. Az igazi szabadság az volt, mikor , ha kellett két személlyel elindultak a legnagyobb melegben Pécsre , vagy Gyõrbe , vagy mittomén, aztán 90-100-as tempóban , mindenféle gyertya, kondenzátor, trafó csere, meg szakadás , defekt nélkül oda meg hazaértek. Lehet, hogy egy Trophy nem volt olyan szép motor , mint egy Pannónia (ízlések és pofonok) , de apámnak az NDK márkával szebb élményei voltak. Hozzáteszem nekem is...
|
cblaci | 1606 | 2011. május 16. 21:11 | Válasz erre: 1604 |
Szia Csaba! Hajdúböszörményben volt legutóbb veterán kiállítás és sikerült rábeszélni Aput (nehezen mozdul már ki otthonról), hogy jöjjön el velem nem bánja meg. Mondanom se kell, hogy a 60-70-es évek motorjait csodálta csillogó szemekkel és többször is elmondta, hogy nem is gondolta, hogy vannak még emberek akik az értéket látják ezekben a régi vasakban. Szerintem legközelebb nem kell neki kétszer mondani, hogy jöjjön :-) |
hacse | 1605 | 2011. május 16. 21:10 | Válasz erre: 1600 |
Nyáron mi is gurulunk egyet apámmal , tervbe van véve, jó kis motor az ybr, az öregem stílusához passzolna. Ha elönt a lóvé veszek neki egyet.:-)
|
hacse | 1604 | 2011. május 16. 21:02 | Válasz erre: 1602 |
Szervusz Laci! Engem is apám "kényszerített", hogy motorozzak, eddig minden motoromat kipróbált, de az Inazumát már nem merte, tisztes távolságban marad tõle. A 250-es ETZ-mmel azért közlekedik manapság is. Neki a csúcs a Trophy MZ-je volt anno a Danuvia után, még én is a Trophyval kezdtem a komolyabb motorosságot.
|
hacse | 1603 | 2011. május 16. 20:55 | Válasz erre: 1597 |
Szeva Andrea! A magyar nyelv olyan humoros, rímelõs, ironikus, egy betû eltéréssel már teljesen más az értelme , satöbbi..:-) Egyébként tornyir 1601-es hozzászólásának olvasása után, kérdeztem annak a 400-asnak az általam ismert , volt tulaját és õ úgy emlékszik, hogy Kovács Anettnek hívták a csajszit, aki eladta neki a gépet, nem Erzsébetnek. Így valszeg nem õ az, de teljesen mindegy , mert ezek szerint már egyiknek sincs meg a mocc. |
cblaci | 1602 | 2011. május 16. 19:58 | Válasz erre: 1600 |
Az én Faterom is nagy motoros volt régen, a kis sorkettes 250-es CB-vel még ki is volt békülve, de már 400-as nem tetszett neki. Mikor legelõször látta kértem próbálja ki, de mikor beindította és meghúzta a gázt (mint régen a Pancsinak) a mutató mindjárt a 10ezres tartományt súrolta...:-) rendesen megijedt az öreg és a kedve is elment tõle. Aztán amikor legelõször látta az Inát az már jobban tetszett neki, viszont mikor beindítottam szomorúan mondta "Na ennek is ugyanolyan sz.r hangja van mint az elõzõnek! a Pancsié volt szép! ahogy ütemesen járt pam pam pam pam, nem pedig zzzzzzzzzzz" :-)
|
tornyir | 1601 | 2011. május 16. 15:09 | Válasz erre: 1589 |
Õt ismerem, nincs már meg az inazuma :( Egyébként csak tavaly adták el. Bukocsö: nekem a 750-esen Givi van, jol illik rá (fekete), Louis-ban vagy biker-world.hu boltban kaphato. |
sinyus | 1600 | 2011. május 16. 10:33 |
sinyus | 1599 | 2011. május 16. 10:30 | Válasz erre: 1598 |
Hali Alexander! Ha visszakeresel, a forum kezdete után nem sokkal volt téma a bukócsõ,van ott pár kép is! |
alexander | 1598 | 2011. május 16. 09:58 |
Sziasztok márkatársak! Szeretnék a motoromra bukócsövet, ki milyet használ, melyik a legjobb??? |
Motogirl | 1597 | 2011. május 16. 09:38 | Válasz erre: 1595 |
Vagyis regényben szerepeltettél...!:)) De az övé csak pici-apró Inácska volt az enyémhez képest! :) |
Billigpeter | 1596 | 2011. május 15. 22:01 | Válasz erre: 1595 |
de legalább neki volt a leghosszabb ideig inazumája! (2006-2007 évig):-) |
hacse | 1595 | 2011. május 15. 21:28 | Válasz erre: 1589 |
Úgy tudom, Õ az a volt Ina tulaj, akirõl az 1528. számú hozzászólásban említést tettem, olyan 93% -os biztonsággal állítom ezt.
|
hacse | 1594 | 2011. május 15. 21:23 | Válasz erre: 1592 |
12.57 és 13.04 óra között szerintem bármikor jó, úgyhogy részemrõl mehet a menet.
|
cblaci | 1592 | 2011. május 15. 19:06 | Válasz erre: 1591 |
Szerintem 13h-ra, akkor még nincs késõ ebédelni és elõtte Pusztavacson is tudunk néhány szót váltani. Persze csak ha a többieknek is megfelel..
|
Kovacspeter | 1591 | 2011. május 15. 14:47 |
Akkor ha jól sejtem, most már csak egy dolog van hátra, mégpedig kb. hány órától foglaljunk asztalt a Londonban?
|
Kovacspeter | 1589 | 2011. május 15. 14:40 | Válasz erre: 1527 |
Találtam egy inazumás lányt, de az utolsó belépési dátuma elég érdekes, idõszámításunk kezdete, pontban éjfél. http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=member&mid=1319&session_id=SESSION_ID.15581 |
cblaci | 1585 | 2011. május 13. 23:04 | Válasz erre: 1584 |
Nincs viszonyítási alapom... mivel a karbonnal vettem. De mostmár tényleg húztam aludni! |
Kovacspeter | 1584 | 2011. május 13. 23:01 | Válasz erre: 1582 |
Ja-ja, de a gyári Inazuma dobra gondoltam, hogy vajon ahhoz képest mi lehet az eltérés.
|
cblaci | 1582 | 2011. május 13. 22:54 | Válasz erre: 1578 |
A karbon nyitott, a gixeré nincs piszkálva azzal kevesebbet fogyaszt és hosszútávon kellemesebb. Menni ugyanúgy megy... mint az állat! :-))))
|
cblaci | 1579 | 2011. május 13. 22:50 | Válasz erre: 1574 |
Bizony, bizony! Régen nem csak a fociban voltunk nagyok, csak a motorozás nem volt annyira sztárolva.
|
Kovacspeter | 1578 | 2011. május 13. 22:48 | Válasz erre: 1575 |
Kíváncsi lennék rá, hogy mit változtat a gyári Gixer dob az eredetihez képest, fogyasztás, gázreakciók, LE, meg ilyenek. Az eredeti dob megegyezik a gixef-ével?
|
Billigpeter | 1577 | 2011. május 13. 22:48 | Válasz erre: 1576 |
A mennyhal elõször, a reményhal meg utoljára! .-) |
Kovacspeter | 1576 | 2011. május 13. 22:44 | Válasz erre: 1573 |
Az lehet. De reménykedjünk azért hogy nem moderáltat ki innen minket, eme 'eszmefuttatásért'.
|
cblaci | 1575 | 2011. május 13. 22:43 | Válasz erre: 1567 |
Kovacspeter | 1574 | 2011. május 13. 22:40 | Válasz erre: 1562 |
És az 56-os Bol d'Or futam, a Kurucz-Reisz páros Pannóniával 1 prize. Magyar csapat, magyar versenyzõk, magyar motorkerékpár. Nem kell nagy jóstehetség hozzá hogy kimondjuk: megismételhetetlen.
|
Billigpeter | 1573 | 2011. május 13. 22:39 | Válasz erre: 1572 |
Hát szerintem ezért az eszmefuttatásért még lesz szorulás, ha Motogirl Andi is elolvassa. ( és most remélem jól használtam a shiftet!) :-) |
Kovacspeter | 1572 | 2011. május 13. 22:33 | Válasz erre: 1570 |
Nem egészen arra gondoltam. De az sem rossz!
|
Billigpeter | 1570 | 2011. május 13. 22:28 | Válasz erre: 1569 |
Na jó, akkor mossanak topless egy szippantós IFÁ-t :-)
|
Kovacspeter | 1568 | 2011. május 13. 22:26 | Válasz erre: 1562 |
Bizony volt! És ne feledkezünk meg a tanáráról Szabó II. Laci bácsiról sem. Asszem erre megyek én is.
|
Billigpeter | 1567 | 2011. május 13. 22:25 | Válasz erre: 1566 |
Na jó, most utoljára meg van bocsátva. egy személyes kérdés: milyen kipufogó van a gépeden, mert az egyik képen karbonnak tûnik, a másikon meg alunak. vagy két kipufogót használsz?
|
cblaci | 1566 | 2011. május 13. 22:22 | Válasz erre: 1564 |
Vagyis bocsánat moderálom: a "meztelen p...a" :-)))
|
hacse | 1565 | 2011. május 13. 22:19 | Válasz erre: 1558 |
Há' mondjuk nekem többet jelent, mint a Kiegyezés, vagy az Aranybulla kiadása az biztos.
|
cblaci | 1564 | 2011. május 13. 22:18 | Válasz erre: 1560 |
Igazad van barátom! A meztelen picsák nem erre valók! :-)))
|
cblaci | 1562 | 2011. május 13. 22:17 | Válasz erre: 1556 |
Volt nekünk is egy legendánk, Drapál Jánosnak hívták, ha tudok részt veszek az emlékmotorozáson ami itt szervezõdik: http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=4085&session_id=
|
hacse | 1561 | 2011. május 13. 22:17 | Válasz erre: 1559 |
Tudtam. De mi a f..ér magyarázok túl mindent? Nem tom..
|
hacse | 1560 | 2011. május 13. 22:15 | Válasz erre: 1557 |
Az én motoromat nem fogja összekarcolgatni egy meztelen p...a sem a szivacsával, meg a körmeivel, mert megdobom Riga blokkal..
|
Kovacspeter | 1558 | 2011. május 13. 22:10 | Válasz erre: 1551 |
Laci, kimondtad a bûvös két szót: TÖRTÉNELMI PILLANAT.
|
Billigpeter | 1557 | 2011. május 13. 22:10 | Válasz erre: 1550 |
az én ötleteimet már leírtam, de nem akarok kötözködni, úgyhogy mehet a London étterem. (bár a Kovács Peti által leírt topless motormosást be kellene iktatni!):-) |
hacse | 1556 | 2011. május 13. 22:09 | Válasz erre: 1554 |
Ugye azt nem kell mondanom, hogy mennyire gondoltam komolyan , amit írtam? Egyébként imádom ezeket a fazonokat, számomra "nagyobbak", mint egy Rossi, pedig elõtte is le a kalappal.
|
Kovacspeter | 1554 | 2011. május 13. 22:05 | Válasz erre: 1548 |
Sajnos nagyon balszerencsésen esett, ma sincs az a védõruha, ami megvédte volna. (nekirepült egy töltésnek) Azért nem kis bátorság volt az akkori a pilótákban, (Ernst Henne és a többiek) azokkal a vázakkal, fékekkel, futómûvekkel, rekordokat döntögetni. Asszem Fernihough 1937-es rekordját 20 évig! nem döntötték meg, ha jól tudom 1956-ban volt gyorsabb egy kompresszoros NSU. Ez a gép amúgy ki van állítva Neckarsulmban, egyetlen példány, csak az 56-os gyorsasági kísérletre konstruálták. Na, kissé elkanyarodtam a találkozótól...
|
cblaci | 1553 | 2011. május 13. 21:58 | Válasz erre: 1549 |
Minden zajra így reagálnak, azt hitték én vagyok az anyukájuk:-) csak sajnos nem volt a számban giliszta :-))) |
cblaci | 1551 | 2011. május 13. 21:56 | Válasz erre: 1546 |
Itt tulajdonképpen egy történelmi pillanat létrejötte a lényeges momentum, mégpedig a sok Inazuma egyszerre egy idõben történõ megjelenése. A többi csak részlet kérdés, de az úgy teljesen jó ahogy leírtad.
|
hacse | 1550 | 2011. május 13. 21:56 | Válasz erre: 1546 |
Kb . ahogy leírtad úgy lesz szerintem. Ez egy sima beszélgetõs buli lesz, más nem fér bele. De azért lehet más ötlet is, ha megvalósítható!
|
Kovacspeter | 1549 | 2011. május 13. 21:55 | Válasz erre: 1541 |
De jóóóóóó! Néhány finom falatot nem vittél nekik, úgy tûnik kissé éhesek:)
|
hacse | 1548 | 2011. május 13. 21:51 | Válasz erre: 1533 |
Jól van Péter, köszönöm a biztatást, de múltkor túlértékeltem magamat gitárból, nem gyenge közepes vagyok, hanem csak gyenge, és nincs idõm gyakorolni sajnos, kiröhögne a zsûri. :-)) Fernihough-nak minden tiszteletem, viszont hiányos volt a védõfelszerelése, pedig ha rendesen felöltözik 300 körül az biztosan megvédi...:-) :-((
|
Kovacspeter | 1546 | 2011. május 13. 21:50 |
Gondolkoztam a találkozó programján, figyelembe véve néhány dolgot, mégpedig: 1. ez szûkebb körû jamboree lesz, 2: többen kommunikálunk már egy ideje itt a fórumon, 3: egynapos lesz a 'rendezvény', tehát a messzirõl érkezõkre is gondolni kell (hazajutás), szóval a szokványos motorostalálkozós programok gondolom idõ híján kimaradnak, úgymint a Riga-blokk hajítás, a topless lányok motormosása, két óra hosszan tartó felvonulás a település összes utcáján, (mondjuk Pusztavacson ez nehéz lenne) és az éjszakába való belemenés, és minden ami azzal jár... Szóval: találkozás 11-kor a geometriai középpontnál, ismerkedés, beszélgetés, motormustra, fotó, videó, miegymás, aztán amikor úgy érezzük, akkor közösen átgurulunk a vendéglõbe, és ott folytatjuk. Vélemények? Javaslatok? Más elképzelés? |
cblaci | 1543 | 2011. május 13. 21:42 | Válasz erre: 1540 |
Szia Peti! Azzal kezdtem, hogy beütöttem a tervezõbe és láttam, hogy nincs messze Pusztavacstól. Annyira azért nem leszünk eleresztve idõvel, 11-kor tali, eszmecsere, motormunstra és hírtelen eltelik az idõ. A közös élménymotorozás után jó lesz beülni valahova és folytatni az eszmecserét :-) Jók az ötletek, már csak meg kell valósítani! |
hacse | 1542 | 2011. május 13. 21:40 | Válasz erre: 1536 |
Jó estét ! A London vendéglõ maximálisan megfelel.
|
cblaci | 1541 | 2011. május 13. 21:34 | Válasz erre: 1539 |
Végülis nem minden a pénz.. észre kell venni az élet szépségeit is ami gyógyír lehet a hétköznapi gondokra.![]() ![]() ![]() |
Kovacspeter | 1540 | 2011. május 13. 21:18 |
Szia Laci! Kb. 20 km-re lehet a vendéglõ Pusztavacstól, a közelség sztem elõny, és ahogy Gabbe mondta, a motorozáshoz is van köze. Ki is lehet ülni, elég nagy kerthelységük van, mellette található a parkoló placc.
|
cblaci | 1538 | 2011. május 13. 21:01 | Válasz erre: 1536 |
Üdv mindenkinek! Nagyon tetszik! Ha szavazás útján döntjük el akkor már szavaznék is a London vendéglõ javára. |