18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

Billigpeter 1637 2011. május 17. 22:01   Válasz erre: 1634
na azért!

Bár nem erõszak a disznótor, csak a disznónak ;)
    

hacse 1636 2011. május 17. 22:00   Válasz erre: 1635
Nyugi Péter, te is kapsz pálinkát, ha elintézed az asztalfoglalást az étteremben 06.18-ára, meg ha nem akkor is..! :-)
    

Kovacspeter 1635 2011. május 17. 21:55   Válasz erre: 1626
Mi az hogy! Nagyon is!
    

hacse 1634 2011. május 17. 21:54   Válasz erre: 1632
Igen, én akkoriban hasonló mértékegységekkel dolgoztam. :-) Azé' , hogy sértõdés ne essék, kóstolásra rá lehet szedni.. :o))
    

Kovacspeter 1633 2011. május 17. 21:53   Válasz erre: 1623
Ön fényezte le a tankot és az idomokat?
    

Billigpeter 1632 2011. május 17. 21:35   Válasz erre: 1631
nem tudom, hogy mondták-e neked, hogy pálinkát inni mértékkel, és tartózkodással kell!
(mérték a cinveder, tartózkodás az asztal alatt):)

de ha egyszer lesz egy több napos inazuma találkozó, én azért megpróbállak elkápráztatni egy 5 éves õszibarack, vagy földieper pálinkával.
Szeretem az erõs jellemû embereket, de ennek az italnak az illatától még a halott is feltámad:)
    

hacse 1631 2011. május 17. 21:29   Válasz erre: 1629
Úgy legyen Peti , én odaadom neked a pálesz részesedésemet, mert olyan 17 éves korom környékén személyiség mentessé ittam belõle magamat, és azóta már a szagától is kevereg a gyomrom..
    

hacse 1630 2011. május 17. 21:26   Válasz erre: 1627
Erre nem tudok válaszolni semmi értelmeset. Nemcsak erre nem tudok...
    

Billigpeter 1629 2011. május 17. 21:25   Válasz erre: 1628
Szia Csabi!

Mindegy, hogy milyen munka, csak hozza a gyümölcsféléket, hogy kifõzhessük pálinkának.

    

hacse 1628 2011. május 17. 21:22   Válasz erre: 1626
Peti, a SZORGOS munka hozza meg azokat a gyümölcsféléket , de nem mindig:-)... Amúgy üdv! Mi a pálya?
    

Billigpeter 1627 2011. május 17. 21:21  
Mi a hír most a Biker-world- rõl?

Kellene egy benzincsap felújító készlet, és itt találtam megfelelõt.

valami egyéb ötlet, hogy honnan beszerezhetõ?
    

Billigpeter 1626 2011. május 17. 21:15   Válasz erre: 1622
De hát- mint az közismert- a szorgalmas munka mindig meghozza a gyümölcsét.:)
    

hacse 1625 2011. május 17. 21:12   Válasz erre: 1623
Perwoll Black Magic...
    

hacse 1624 2011. május 17. 21:09   Válasz erre: 1618
Tuti, hogy nyúlik, ugyanúgy , mint a rugóknak, fárad az anyaguk. Ez a csere is azt igazolja, mivel az áttételt nem változtattad.
    

cblaci 1623 2011. május 17. 20:08   Válasz erre: 1621
Nem gyári a fényezés, a magas fényét a lakkprotektornak köszönheti.
    

Kovacspeter 1622 2011. május 17. 15:27   Válasz erre: 1619
Jawa-val kezdtem a motorozást, de volt Pannónia is. Amikor "megérkezett" az elsõ gépem, madarat lehetett volna fogatni velem. Két henger! Huszonhét lóerõ! Igazi nagymotor! De szép is volt...

Városban az egyik legjobb gép az YBR.

Azért Inából nem jön túl sok szembe az utakon, de ezt nem hittem volna egy éve, amikor Laci feltett egy videót a motorjáról, hogy egy olyan találkozón fogunk részt venni, ahol összejön -ha minden jól megy- 15-17 motor.


    

Kovacspeter 1621 2011. május 17. 15:10   Válasz erre: 1575
Laci, megtaláltam a sportmotoron a géped, ez szalon állapotnak felel meg, szoktad néha használni is?:-) Az enyém már nem ilyen, kissé kopottas, teljesen sérülésmentes ugyan, de csak benne van már hatvanpárezer km. Akartam régebben is kérdezni, hogy a fényezésed eredeti? Nem láttam még Inazumát ilyen magas fényû festékkel.
    

sinyus 1620 2011. május 17. 11:03  
"A motor az nem tárgy, hanem fogalom, de minimum egy alany, tehát élettárs"

    

sinyus 1619 2011. május 17. 10:58  
Faternak meg nagyapámnak meg volt az összes akkoriban elérhetõ motor,danuviák,csepelek,pancsik,a legszebb darab pedig a 350es Jawa volt...Az utolsók között volt a Trophy,és a 150es TS MZ,amivel az 50es KOMAR után jómagam is belekóstoltam a "földúton 110-el sisaknélkül"-be:)
Aztán jogsihoz kaptam az YBR-t,amivel 4 évig nyomultam.Imádni való gép,mostanában is ha olyanom van piritok vele egyet a faluban.Szeretem azt a nyomatékot,ami elõjön a kis motorból.Na meg mostanában az INA után az YBR-el az utcasarkokon majdnem beesek az ivbe,ahogy be akarom húzni vállal a kanyarba:)110 kiló 90-es hátsógumival:)

Eddig azt hittem nagyon ritka,különleges típust választottam az INA-val,de most látom,h csak úgy gyûlünk,még a végén sokan leszünk:)Hajrá!!
    

Kovacspeter 1618 2011. május 16. 23:10  
Azt vettem észre, hogy mióta betettem az új km óra spirált, ugyanannál a sebességnél kb 100-200 fordulattal többet forog, tehát a régivel kevesebbet mutatott a km óra. Annyit nyúlt volna a régi spirál?
    

Kovacspeter 1617 2011. május 16. 23:04   Válasz erre: 1607
Annak idején elzörögtem vagy 30 ezer km-t Jawa-val, nem volt azzal semi baj. Néha valamelyik kondenzátor megadta magát, mert az utángyártottak silányak voltak, jobb volt beletenni gyári, viseltes darabot.
    

Kovacspeter 1616 2011. május 16. 22:55   Válasz erre: 1612
Köszi az infót, ha megyünk megint Bükkszentre akkor útba ejtjük.
    

hacse 1615 2011. május 16. 22:26   Válasz erre: 1614
Sajnos nem olvastam. Örülök, hogy szaporodott a létszámunk.:-) Na, jóéjt mindenkinek!
    

Kovacspeter 1614 2011. május 16. 22:06   Válasz erre: 1606
Simon Feri bácsi krossz Pancsija volt bemutatva a legutóbbi Veterán Autó-Motorban, ki olvasta? Gyönyörû szép állapotba hozták.
    

Kovacspeter 1613 2011. május 16. 21:56   Válasz erre: 1597
Úgy néz ki, nem leszel egyedüli nõi tulaj a találkozón. Most iratkozott fel egy inazumás hölgy, hárman jönnek két Inazumával.
    

Billigpeter 1612 2011. május 16. 21:46   Válasz erre: 1607
Jó estét kívánok az Uraknak!

Ha ne adj Isten Miskolcon jártok, van egy állandó kiállítás a Lézerpont látványtárban a Gyõri kapuban.
http://www.nepviseleteink.hu/a-kozelmult-emlekei/nepszuper-kiallitas-a-kozelmult-targyaibol/
itt megtalálható magyar motorgyártás teljes repertoárja, valamint a szocialista ipar remek termékei, amely láttán könnyes szemmel fogtok nosztalgiázni az elmúlt gyermekkorotokon.
Na jó, egy kicsit eltúloztam, de érdemes megnézni.
    

Kovacspeter 1611 2011. május 16. 21:45   Válasz erre: 1602
És a hang mellett ne felejtsük el, az is nagyon nagy feeling volt, mikor a kilométeróra "fordítva" járt.
    

hacse 1610 2011. május 16. 21:41   Válasz erre: 1609
Üdv. Peti! Remélem kizárólag bedöntött állapotban......hülye vicc vót , na...
    

Kovacspeter 1609 2011. május 16. 21:37   Válasz erre: 1598
Elõkeresem a bukócsövem papírját hogy meg tudjam mondani a márkáját. Csak azért hogy milyet NE vegyél. Merthogy leér.
    

Kovacspeter 1608 2011. május 16. 21:35   Válasz erre: 1596
Ritka tartós gép.
    

hacse 1607 2011. május 16. 21:34   Válasz erre: 1606
Az öregem még nem volt ilyen kiállításon, biztos tetszene neki is. Sokat szokott mesélni a régi szép idõkrõl , hogyan motorozgattak, azért akkoriban nem csak szórakozásra használták a gépeket, hanem a legkeményebb idõjárásokban is közlekedtek velük. Annak ellenére, hogy az idõ megszépíti az emlékeket, azért elmondja, hogy sokat szenvedtek a magyar ipar termékeivel amikor el kellet jutni viszontagságos körülmények között egyik helyrõl, a másikra. Szépen restaurált Danuviákat , Pannóniákat lehet látni manapság, meg ugye azért üzembiztossá lehet tenni a gépeket komolyabb megmunkálásokkal , meg jobb alkatrészekkel. A Danuviát sem lehet egy napon említeni a Pannóniával minõség és megbízhatóság szempontjából, de apám azt mondja a megváltás számára az MZ volt. Az igazi szabadság az volt, mikor , ha kellett két személlyel elindultak a legnagyobb melegben Pécsre , vagy Gyõrbe , vagy mittomén, aztán 90-100-as tempóban , mindenféle gyertya, kondenzátor, trafó csere, meg szakadás , defekt nélkül oda meg hazaértek. Lehet, hogy egy Trophy nem volt olyan szép motor , mint egy Pannónia (ízlések és pofonok) , de apámnak az NDK márkával szebb élményei voltak. Hozzáteszem nekem is...
    

cblaci 1606 2011. május 16. 21:11   Válasz erre: 1604
Szia Csaba!
Hajdúböszörményben volt legutóbb veterán kiállítás és sikerült rábeszélni Aput (nehezen mozdul már ki otthonról), hogy jöjjön el velem nem bánja meg. Mondanom se kell, hogy a 60-70-es évek motorjait csodálta csillogó szemekkel és többször is elmondta, hogy nem is gondolta, hogy vannak még emberek akik az értéket látják ezekben a régi vasakban.
Szerintem legközelebb nem kell neki kétszer mondani, hogy jöjjön :-)
    

hacse 1605 2011. május 16. 21:10   Válasz erre: 1600
Nyáron mi is gurulunk egyet apámmal , tervbe van véve, jó kis motor az ybr, az öregem stílusához passzolna. Ha elönt a lóvé veszek neki egyet.:-)
    

hacse 1604 2011. május 16. 21:02   Válasz erre: 1602
Szervusz Laci! Engem is apám "kényszerített", hogy motorozzak, eddig minden motoromat kipróbált, de az Inazumát már nem merte, tisztes távolságban marad tõle. A 250-es ETZ-mmel azért közlekedik manapság is. Neki a csúcs a Trophy MZ-je volt anno a Danuvia után, még én is a Trophyval kezdtem a komolyabb motorosságot.
    

hacse 1603 2011. május 16. 20:55   Válasz erre: 1597
Szeva Andrea!
A magyar nyelv olyan humoros, rímelõs, ironikus, egy betû eltéréssel már teljesen más az értelme , satöbbi..:-) Egyébként tornyir 1601-es hozzászólásának olvasása után, kérdeztem annak a 400-asnak az általam ismert , volt tulaját és õ úgy emlékszik, hogy Kovács Anettnek hívták a csajszit, aki eladta neki a gépet, nem Erzsébetnek. Így valszeg nem õ az, de teljesen mindegy , mert ezek szerint már egyiknek sincs meg a mocc.
    

cblaci 1602 2011. május 16. 19:58   Válasz erre: 1600
Az én Faterom is nagy motoros volt régen, a kis sorkettes 250-es CB-vel még ki is volt békülve, de már 400-as nem tetszett neki. Mikor legelõször látta kértem próbálja ki, de mikor beindította és meghúzta a gázt (mint régen a Pancsinak) a mutató mindjárt a 10ezres tartományt súrolta...:-) rendesen megijedt az öreg és a kedve is elment tõle. Aztán amikor legelõször látta az Inát az már jobban tetszett neki, viszont mikor beindítottam szomorúan mondta "Na ennek is ugyanolyan sz.r hangja van mint az elõzõnek! a Pancsié volt szép! ahogy ütemesen járt pam pam pam pam, nem pedig zzzzzzzzzzz" :-)
    

tornyir 1601 2011. május 16. 15:09   Válasz erre: 1589
Õt ismerem, nincs már meg az inazuma :(
Egyébként csak tavaly adták el.

Bukocsö: nekem a 750-esen Givi van, jol illik rá (fekete), Louis-ban vagy biker-world.hu boltban kaphato.
    

sinyus 1600 2011. május 16. 10:33  
A hétvégén együtt csapattam faterommal a településünk környékén.
Igazi büszkeség volt ez nekem.
Az öreg YBR125-tel,alig birtam utolérni a rövid utcákon:)
Egy kép a Békésszentandrási Duzzasztó parkolójából
    

sinyus 1599 2011. május 16. 10:30   Válasz erre: 1598
Hali Alexander!
Ha visszakeresel, a forum kezdete után nem sokkal volt téma a bukócsõ,van ott pár kép is!
    

alexander 1598 2011. május 16. 09:58  
Sziasztok márkatársak!
Szeretnék a motoromra bukócsövet, ki milyet használ, melyik a legjobb???
    

Motogirl 1597 2011. május 16. 09:38   Válasz erre: 1595
Vagyis regényben szerepeltettél...!:))
De az övé csak pici-apró Inácska volt az enyémhez képest! :)
    

Billigpeter 1596 2011. május 15. 22:01   Válasz erre: 1595
de legalább neki volt a leghosszabb ideig inazumája!
(2006-2007 évig):-)
    

hacse 1595 2011. május 15. 21:28   Válasz erre: 1589
Úgy tudom, Õ az a volt Ina tulaj, akirõl az 1528. számú hozzászólásban említést tettem, olyan 93% -os biztonsággal állítom ezt.
    

hacse 1594 2011. május 15. 21:23   Válasz erre: 1592
12.57 és 13.04 óra között szerintem bármikor jó, úgyhogy részemrõl mehet a menet.
    

Billigpeter 1593 2011. május 15. 19:28   Válasz erre: 1592
Részemrõl OK.
    

cblaci 1592 2011. május 15. 19:06   Válasz erre: 1591
Szerintem 13h-ra, akkor még nincs késõ ebédelni és elõtte Pusztavacson is tudunk néhány szót váltani. Persze csak ha a többieknek is megfelel..
    

Kovacspeter 1591 2011. május 15. 14:47  
Akkor ha jól sejtem, most már csak egy dolog van hátra, mégpedig kb. hány órától foglaljunk asztalt a Londonban?
    

Kovacspeter 1590 2011. május 15. 14:44   Válasz erre: 1588
No meg a Welcome drink!
    

Kovacspeter 1589 2011. május 15. 14:40   Válasz erre: 1527
Találtam egy inazumás lányt, de az utolsó belépési dátuma elég érdekes, idõszámításunk kezdete, pontban éjfél.
http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=member&mid=1319&session_id=SESSION_ID.15581
    

Motogirl 1588 2011. május 14. 21:22   Válasz erre: 1586
Dobok, taps és pom-pom lányok!! :)))))))


    

Kovacspeter 1587 2011. május 13. 23:05   Válasz erre: 1585
Jó ééjt!
    

Kovacspeter 1586 2011. május 13. 23:05  
Feliratkozott még egy 1,2-es tulaj a találkozóra. Üdv Feri!
    

cblaci 1585 2011. május 13. 23:04   Válasz erre: 1584
Nincs viszonyítási alapom... mivel a karbonnal vettem.
De mostmár tényleg húztam aludni!
    

Kovacspeter 1584 2011. május 13. 23:01   Válasz erre: 1582
Ja-ja, de a gyári Inazuma dobra gondoltam, hogy vajon ahhoz képest mi lehet az eltérés.
    

cblaci 1583 2011. május 13. 22:56  
Jó éjszakát mindenkinek!
    

cblaci 1582 2011. május 13. 22:54   Válasz erre: 1578
A karbon nyitott, a gixeré nincs piszkálva azzal kevesebbet fogyaszt és hosszútávon kellemesebb. Menni ugyanúgy megy... mint az állat! :-))))
    

hacse 1581 2011. május 13. 22:53  
Jó éjszakát kívánok mindnyájatoknak!

    

hacse 1580 2011. május 13. 22:50   Válasz erre: 1574
Dicsõséges múlt.
    

cblaci 1579 2011. május 13. 22:50   Válasz erre: 1574
Bizony, bizony! Régen nem csak a fociban voltunk nagyok, csak a motorozás nem volt annyira sztárolva.
    

Kovacspeter 1578 2011. május 13. 22:48   Válasz erre: 1575
Kíváncsi lennék rá, hogy mit változtat a gyári Gixer dob az eredetihez képest, fogyasztás, gázreakciók, LE, meg ilyenek. Az eredeti dob megegyezik a gixef-ével?
    

Billigpeter 1577 2011. május 13. 22:48   Válasz erre: 1576
A mennyhal elõször,
a reményhal meg utoljára! .-)
    

Kovacspeter 1576 2011. május 13. 22:44   Válasz erre: 1573
Az lehet. De reménykedjünk azért hogy nem moderáltat ki innen minket, eme 'eszmefuttatásért'.
    

cblaci 1575 2011. május 13. 22:43   Válasz erre: 1567
Elõször volt a karbon, gyönyörû mély hangja volt, de kissé tolakodó és hosszabb túrán zavaró. Sokáig kerestem gyári dobot, de csak viselteset találtam arany áron... Aztán vettem ezt a gyári "E" normás Suzuki dobot GSX-R ezresen volt és alig használt.
A karbon még megvan és marad is, mert imádtam amikor csak rövidebb vadulós menetre vágytam.
    

Kovacspeter 1574 2011. május 13. 22:40   Válasz erre: 1562
És az 56-os Bol d'Or futam, a Kurucz-Reisz páros Pannóniával 1 prize. Magyar csapat, magyar versenyzõk, magyar motorkerékpár. Nem kell nagy jóstehetség hozzá hogy kimondjuk: megismételhetetlen.
    

Billigpeter 1573 2011. május 13. 22:39   Válasz erre: 1572
Hát szerintem ezért az eszmefuttatásért még lesz szorulás, ha Motogirl Andi is elolvassa.
( és most remélem jól használtam a shiftet!) :-)
    

Kovacspeter 1572 2011. május 13. 22:33   Válasz erre: 1570
Nem egészen arra gondoltam. De az sem rossz!
    

hacse 1571 2011. május 13. 22:31   Válasz erre: 1562
Isten Nyugtassa!
    

Billigpeter 1570 2011. május 13. 22:28   Válasz erre: 1569
Na jó, akkor mossanak topless egy szippantós IFÁ-t :-)
    

Kovacspeter 1569 2011. május 13. 22:27   Válasz erre: 1564
Inkább mást mosogassanak.
    

Kovacspeter 1568 2011. május 13. 22:26   Válasz erre: 1562
Bizony volt! És ne feledkezünk meg a tanáráról Szabó II. Laci bácsiról sem. Asszem erre megyek én is.
    

Billigpeter 1567 2011. május 13. 22:25   Válasz erre: 1566
Na jó, most utoljára meg van bocsátva. egy személyes kérdés: milyen kipufogó van a gépeden, mert az egyik képen karbonnak tûnik, a másikon meg alunak. vagy két kipufogót használsz?
    

cblaci 1566 2011. május 13. 22:22   Válasz erre: 1564
Vagyis bocsánat moderálom: a "meztelen p...a" :-)))
    

hacse 1565 2011. május 13. 22:19   Válasz erre: 1558
Há' mondjuk nekem többet jelent, mint a Kiegyezés, vagy az Aranybulla kiadása az biztos.
    

cblaci 1564 2011. május 13. 22:18   Válasz erre: 1560
Igazad van barátom! A meztelen picsák nem erre valók! :-)))
    

Kovacspeter 1563 2011. május 13. 22:18   Válasz erre: 1560
Ezen elpusztultam:)))
    

cblaci 1562 2011. május 13. 22:17   Válasz erre: 1556
Volt nekünk is egy legendánk, Drapál Jánosnak hívták, ha tudok részt veszek az emlékmotorozáson ami itt szervezõdik: http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=4085&session_id=
    

hacse 1561 2011. május 13. 22:17   Válasz erre: 1559
Tudtam. De mi a f..ér magyarázok túl mindent? Nem tom..
    

hacse 1560 2011. május 13. 22:15   Válasz erre: 1557
Az én motoromat nem fogja összekarcolgatni egy meztelen p...a sem a szivacsával, meg a körmeivel, mert megdobom Riga blokkal..
    

Kovacspeter 1559 2011. május 13. 22:13   Válasz erre: 1556
Dehogy:)
    

Kovacspeter 1558 2011. május 13. 22:10   Válasz erre: 1551
Laci, kimondtad a bûvös két szót: TÖRTÉNELMI PILLANAT.
    

Billigpeter 1557 2011. május 13. 22:10   Válasz erre: 1550
az én ötleteimet már leírtam, de nem akarok kötözködni, úgyhogy mehet a London étterem. (bár a Kovács Peti által leírt topless motormosást be kellene iktatni!):-)

    

hacse 1556 2011. május 13. 22:09   Válasz erre: 1554
Ugye azt nem kell mondanom, hogy mennyire gondoltam komolyan , amit írtam? Egyébként imádom ezeket a fazonokat, számomra "nagyobbak", mint egy Rossi, pedig elõtte is le a kalappal.
    

Billigpeter 1555 2011. május 13. 22:06   Válasz erre: 1541
Vigyázz Laci! Danger! Megbasz!
    

Kovacspeter 1554 2011. május 13. 22:05   Válasz erre: 1548
Sajnos nagyon balszerencsésen esett, ma sincs az a védõruha, ami megvédte volna. (nekirepült egy töltésnek) Azért nem kis bátorság volt az akkori a pilótákban, (Ernst Henne és a többiek) azokkal a vázakkal, fékekkel, futómûvekkel, rekordokat döntögetni. Asszem Fernihough 1937-es rekordját 20 évig! nem döntötték meg, ha jól tudom 1956-ban volt gyorsabb egy kompresszoros NSU. Ez a gép amúgy ki van állítva Neckarsulmban, egyetlen példány, csak az 56-os gyorsasági kísérletre konstruálták. Na, kissé elkanyarodtam a találkozótól...
    

cblaci 1553 2011. május 13. 21:58   Válasz erre: 1549
Minden zajra így reagálnak, azt hitték én vagyok az anyukájuk:-) csak sajnos nem volt a számban giliszta :-)))

    

hacse 1552 2011. május 13. 21:58   Válasz erre: 1541
Tök állat.
    

cblaci 1551 2011. május 13. 21:56   Válasz erre: 1546
Itt tulajdonképpen egy történelmi pillanat létrejötte a lényeges momentum, mégpedig a sok Inazuma egyszerre egy idõben történõ megjelenése. A többi csak részlet kérdés, de az úgy teljesen jó ahogy leírtad.
    

hacse 1550 2011. május 13. 21:56   Válasz erre: 1546
Kb . ahogy leírtad úgy lesz szerintem. Ez egy sima beszélgetõs buli lesz, más nem fér bele. De azért lehet más ötlet is, ha megvalósítható!
    

Kovacspeter 1549 2011. május 13. 21:55   Válasz erre: 1541
De jóóóóóó! Néhány finom falatot nem vittél nekik, úgy tûnik kissé éhesek:)
    

hacse 1548 2011. május 13. 21:51   Válasz erre: 1533
Jól van Péter, köszönöm a biztatást, de múltkor túlértékeltem magamat gitárból, nem gyenge közepes vagyok, hanem csak gyenge, és nincs idõm gyakorolni sajnos, kiröhögne a zsûri. :-)) Fernihough-nak minden tiszteletem, viszont hiányos volt a védõfelszerelése, pedig ha rendesen felöltözik 300 körül az biztosan megvédi...:-) :-((
    

cblaci 1547 2011. május 13. 21:51  
Vagyis bocsánat három!
Gabbe is áldását adta rá :-)
    

Kovacspeter 1546 2011. május 13. 21:50  
Gondolkoztam a találkozó programján, figyelembe véve néhány dolgot, mégpedig: 1. ez szûkebb körû jamboree lesz, 2: többen kommunikálunk már egy ideje itt a fórumon, 3: egynapos lesz a 'rendezvény', tehát a messzirõl érkezõkre is gondolni kell (hazajutás), szóval a szokványos motorostalálkozós programok gondolom idõ híján kimaradnak, úgymint a Riga-blokk hajítás, a topless lányok motormosása, két óra hosszan tartó felvonulás a település összes utcáján, (mondjuk Pusztavacson ez nehéz lenne) és az éjszakába való belemenés, és minden ami azzal jár...
Szóval: találkozás 11-kor a geometriai középpontnál, ismerkedés, beszélgetés, motormustra, fotó, videó, miegymás, aztán amikor úgy érezzük, akkor közösen átgurulunk a vendéglõbe, és ott folytatjuk. Vélemények? Javaslatok? Más elképzelés?
    

cblaci 1545 2011. május 13. 21:45   Válasz erre: 1542
Szia Csaba!
Akkor már két voks a Londonra! :-)))

    

hacse 1544 2011. május 13. 21:43   Válasz erre: 1539
Akko' mi van? :o)))))
    

cblaci 1543 2011. május 13. 21:42   Válasz erre: 1540
Szia Peti!
Azzal kezdtem, hogy beütöttem a tervezõbe és láttam, hogy nincs messze Pusztavacstól.
Annyira azért nem leszünk eleresztve idõvel, 11-kor tali, eszmecsere, motormunstra és hírtelen eltelik az idõ.
A közös élménymotorozás után jó lesz beülni valahova és folytatni az eszmecserét :-)
Jók az ötletek, már csak meg kell valósítani!
    

hacse 1542 2011. május 13. 21:40   Válasz erre: 1536
Jó estét ! A London vendéglõ maximálisan megfelel.
    

cblaci 1541 2011. május 13. 21:34   Válasz erre: 1539
Végülis nem minden a pénz.. észre kell venni az élet szépségeit is ami gyógyír lehet a hétköznapi gondokra.

    

Kovacspeter 1540 2011. május 13. 21:18  
Szia Laci! Kb. 20 km-re lehet a vendéglõ Pusztavacstól, a közelség sztem elõny, és ahogy Gabbe mondta, a motorozáshoz is van köze. Ki is lehet ülni, elég nagy kerthelységük van, mellette található a parkoló placc.
    

Kovacspeter 1539 2011. május 13. 21:03   Válasz erre: 1530
És ha nem pénzért dolgozik Laci?
    

cblaci 1538 2011. május 13. 21:01   Válasz erre: 1536
Üdv mindenkinek!
Nagyon tetszik! Ha szavazás útján döntjük el akkor már szavaznék is a London vendéglõ javára.


    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22118