18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

cblaci 1838 2011. június 15. 20:18   Válasz erre: 1832
Sajnálom...
    

cblaci 1837 2011. június 15. 20:18   Válasz erre: 1833
Szia Peti!
Egy nagy fekete Mercedes autó vitte el egyedi rendszámmal, a pasas nagypályásnak tünt, állítólag gyüjti a motorokat, van a gyüjteményében többmilkás angol motor is...
Míg nálam volt sima rendszáma volt, de azóta akár OT-s is lehet már rajta. Gyönyörû volt az a motor, az volt a bajom vele (bár semmi baja nem volt), hogy szinte sajnáltam elõvenni. Azért tartani meg nem akartam, hogy néha villogjak vele egy veterán kiállítáon vagy felvonuláson. Elsõsorban motorozni szeretek és azt a motort vitrinben kellett volna inkább tartani. Mikor mondta a fickó, hogy gyüjtõ, szivesebben adtam oda és ha ebbõl a szemszögbõl nézzük jó helyre került.
    

Kovacspeter 1836 2011. június 15. 19:51  
Csabi, eltelt egy pár pillanat amíg leesett nálam a húszfilléres amikor hívtál, mert van másik Horváth Csaba ismerõsöm, még a hangotok is hasonlít, csak nem jelzett nevet a számhoz, az nem értettem így elsõre.
    

Kovacspeter 1835 2011. június 15. 19:48   Válasz erre: 1832
Pedig most akartam jelezni hogy menjünk együtt, mert Pestrõl tudok elindulni aznap, sajnálom hogy nem jön össze. Lesznek képek szerintem, Picasa webalbum is létezik.
    

Kovacspeter 1834 2011. június 15. 19:42   Válasz erre: 1831
Andrea, az idõ eléggé behatárolt, sokan elég messzirõl érkeznek, ha van valami érdemleges a környéken talán be lehet iktatni, Pusztavacson állítólag a jeltorony és egy Árpád-kori templomrom a látnivaló, slussz.
    

Kovacspeter 1833 2011. június 15. 19:34   Válasz erre: 1829
Jó estét Inazumások!
Borzasztó ez Laci, hogy felkavartad az állóvizet, pedig csak a bukócsövet akartad megmutatni:)
A kis Cb is nagyon szép, OT rendszám gyanús, jó helyre került?
    

GABBE 1832 2011. június 15. 10:11  
Nem szívesen de kényszerûségbõl kénytelen vagyok lemondani a szombati Inazuma találkozót...
Sajnos a meló közbeszólt....

Elnézést mindenkitõl !


U.i: Reményeim szerint sok képet készítetek és majd megosztjátok õket...
    

Motogirl 1831 2011. június 13. 22:48   Válasz erre: 1824
Hát minden mondható rám, de irigy nem vagyok!
Meg aztán mit csinálnék egy ilyen jó állapotú, de 750-es Inával!Maradok inkább a koszos 1200-nél! :))))
Na jó, ez is csak vicc, még mielõtt Laci megorrol....! Én ilyen vagyok, beszólogatós szõke motoros csaj, szar poénokkal! :))))))))))))))))))))))))

Szombatra 32 C' mutatnak!!
Valami jó kis látnivalót találjatok ki, amit érdemes megnézni. Kiírom a túrát a Csapatunknak is, remélem jó páran összeverõdünk!

Az Ina elõtti mocijaim.( volt még egy 250-es ETZ is ,de azt nagyon utáltam)
    

cblaci 1830 2011. június 13. 17:54   Válasz erre: 1825
Akkor mutatok olyat is amikor használva van! A tavalyi Kék túrát végig esõben tettük meg (aki volt tudja micsoda sz.r idõ volt) és azóta is volt már többször ilyen az eddig együtt eltöltött 2-év alatt. A kesztyût is szoktam szárítgatni rajta :-)

Az meg, hogy nem a gyári szine... akkor is szebb mint a ráégett por :-)


    

cblaci 1829 2011. június 13. 17:45   Válasz erre: 1824
Szivesen máskor is!
A legszebb az, hogy én csak a blokkvédõt akartam megmutatni... aztán elkanyarodtunk rendesen :-) pedig nem akartam borzolni a kedélyeket:-)

Volt nekem egy 74-es évjáratú CB-m is amire szintén úgy vigyáztam mint a hímestojásra, pedig az se arra volt tartva, hogy Alsõörsön galoppérozzak vele!
    

Kovacspeter 1828 2011. június 13. 16:53  
Így már érthetõ, miért van ilyen állapotban Laci motorja. Fényezve az idomok, és a blokk:) A ráégett port ahogy Desiderus is írja nekem se nagyon sikerült eltávolítani rendesen, Brigéciollal meg ilyenekkel nem mertem hozzányúlni. A leömlõt egyszer políroztam fel, de azt követõen egy hetes osztrák túra után ugyanúgy nézett ki mint elõtte, (két tisztességes ázás) azóta nem szoktam. Nem rohad, de nem tükörfényes, kissé matt. Úgy vettem észre hogy nem egyforma felületkezelést kaptak annak idején a Suzukinál, egy ismerõs Gixef-jén pl. elég ramatyul néz ki, pedig szokta takarítani.
    

Kovacspeter 1827 2011. június 13. 16:35   Válasz erre: 1817
Most nézem jobban a képet, a dobon van egy-két horpadás, perec is volt ezek szerint?
    

Kovacspeter 1826 2011. június 13. 16:26   Válasz erre: 1815
Szia Péter! A legfiatalabb Billig látható a képen? Aranyos kisgyerek.
    

sinyus 1825 2011. június 13. 13:34  
Cblaci, az a blokk,meg a körítés lazán beálltahna a szalonmotorok közé, némelyik új csopper elszégyelné magát mellette...Nagyon tipptopp.

A kiscsávónak meg látszik,h semmi esélye normális embernek lennie, belõle is motoros lesz,mihelyst eléri a pedálokat:)
    

desiderus 1824 2011. június 12. 21:42   Válasz erre: 1823
Nagyon köszi a kimerítõ választ.
És mégegyszer grat.
Andi meg csak irigykedik, mert az övé kissé viseltes. :-)))))
    

cblaci 1823 2011. június 12. 18:08   Válasz erre: 1819
Amikor megvettem a motort volt rajta néhány apró olajkönnyezés amit igyekeztem orvosolni. Ez csak másodjára sikerült amikor megtaláltam a ténylegesen olaj és hõálló tömítõanyagot. Azután teljesen átmostam a blokkot ipari zsíroldóval ami nem csak a mocskot de a festéket is leoldotta ott ahol már a régi pangó olajszennyezõdés egyébként is elbánt vele, majd kapott egy mattfekete fényezést. Ezután minden csavarfejet letisztítottam egyenként úgy, hogy azokat kivettem. Több mint 2-éve történt ez és azóta az állapotmegóvás abból áll, hogy viaszos samponnal mosom a blokkot (nem csak a többi fényezett felületet) és nem sajnálom az idõt arra, hogy egy ügyes kis kefe segítségével kb.5perc alatt átdörzsöljem mindenütt.
A visszamaradó viasz miatt a bogár sem annyira ragad rá és ha esõben motorozok a mocsok se bír rászáradni. Ennyi a titok. Egyik barátom akivel motorozok és tudja rólam, hogy a látvány kedvéért akár a patakmederbe is lemegyek azt mondta, ha nem ismerne azt gondolná, hogy két inazumám van, az egyik amit dédelgetek, a másik meg amivel motorozok.
A használat és az állagmegóvás nem zárja ki egymást, ennyit a rosznyelvûeknek...
A leömlõket Prevent krómtisztító pasztával szoktam polírozni dörzsis szivacs segítségével, majd befejezésül frottír törölközõbõl vágott csíkkal körbetekerve és azt húzogatva adok neki fényt, de ezt nem kell minden mosás után. Azzal szerencsém volt mert eleve szépek voltak.
Mutatom a megoldást ami roppant egyszerû és olcsó :-)
    

cblaci 1822 2011. június 12. 17:58   Válasz erre: 1818
Nem tervezem az eladást Imi, nagyon jól megvagyunk. Vigyázok még rá én egy jó darabig :-)
    

Motogirl 1820 2011. június 12. 16:31   Válasz erre: 1816
Persze aki nem használja a gépet annak csilli-villi! :)))))))
Nagy a szám, de igazából idén Én sem hajtottam még szét a szekeret, viszont Én nem is szeretném mindig csiszolgatni mint a tükröt mert még elkopik! A nagyon tiszta motor mindig gyanús, a napokban a legtöbb ilyennel sztem. Alsóörsön lehet találkozni! :))
Legyen kicsit bogaras,kicsit koszos, de az Enyém! :))))
    

desiderus 1819 2011. június 12. 11:53   Válasz erre: 1816
Laci, ez a gép nagyon szép lett.
Szeretném megkérdezni, hogy a blokkot mivel mostad le vagy törölted át ?
És a leömlõket ? Igaz az enyém feketekrómozott...
Én régóta próbálom ilyenre varázsolni a blokkomat, de nem igazán boldogulok a 26 év alatt rárakodott porral......
    

G_Imi 1818 2011. június 12. 11:35   Válasz erre: 1816
Szia Laci!
Ez a motor úgy csillog mint "Salamon töke". Mintha új lenne.

Mikor is fogod eladni? ;-)
Én is vigyáznék rá, becs-szó! :)
    

Billigpeter 1817 2011. június 11. 22:22   Válasz erre: 1816
Szia Laci!
szép lett a motorod, de azelõtt is az volt.
én magam csak a legcsúnyább inás kategóriában indulok az éven, mert tavaly begyûjtöttem egy kutyát, és ennek nyomai máig felfedezhetõek a motoromon.( egy kicsit meghúzgáltam az oldalán)
azt gondoltam, hogy az új kipufogót a cimborával a találkozóig összehozzuk, de mindenféle alapanyag ellátási probléma miatt ez addig nem lesz kész.
ennek ellenére ott leszek, mert így se rossz.
üdv:Peti
    

cblaci 1816 2011. június 11. 22:08  
Üdv mindenkinek.
Nekem sem jut túl sok új az eszembe, várom már a talit és csak remélni tudom, hogy szép idõnk lesz.
Annyi változás történt a motoromon, hogy felkerült a bukócsõ, igaz végül fekete lett mert kellett némi átalakítást csinálni rajta és viseltes volt a krómozás is egy kicsit, lehet majd télen elviszem valahova és lekrómoztatom.

Billig Peti: aranyos a kis inazumás, vidám mint amilyenek általában az inazumások :-)


    

Billigpeter 1815 2011. június 11. 21:43   Válasz erre: 1813
szevasz Peti!

Én azért úgy gondolom, hogy te vagy az egyik szervezõ, a másik a cblaci, és én is csináltam ezt-azt. bocsi a hallgatásért, de két építkezésem van, meg egy itthon, és elveszek a részletekben, de jövõ hét szombaton 11-00-kor ott leszek pusztavacson.
addig meg nézegessétek a legfiatalabb inazumás képeit!:-)
    

Kovacspeter 1814 2011. június 11. 14:19   Válasz erre: 1811
Ok. A legjobbakat!
    

Kovacspeter 1813 2011. június 11. 14:18   Válasz erre: 1812
Szia Sinyus! Persze, hívj ha van valami, bár én nem vagyok szervezõ, közösen ötlöttük ki a dolgot itt a fórumon, csak beírtam a túrák közzé hogy többen legyünk.
A 11, 12:30, és a 13 órás idõpontok nagyjából fixnek vehetõek, az idõjárás is úgy tûnik hogy jó lesz. Kopp-kopp.

Polírozni jöhetnél hozzám is, tiszta retek szegény Inazumám, még rajta van az erdélyi por, egy ázás nyomai, na meg egy kiló bogár:)

Nincs azzal baj hogy meghajtottad, bírja az a blokk, mégiscsak olajhûtéses gixerben szolgált annak idején, igaz hegyesebb verzióban. Ha kiforog néha, az még jót is tesz, de esõ ide vagy oda azért vigyázz.

Üdv!
    

sinyus 1812 2011. június 10. 17:16   Válasz erre: 1810
Kedves Kovacspeter,utólagos engedelmeddel mentettem a profilodban megadott telefonszámot a mobilomra,csak azért,hogy ha a találkozó napján eltévednék tudjak kihez fordulni:)

Már polírozom a gépet,h az enyém legyen a legszebb:)

Egy újabb tapasztalattal gazdagabb vagyok.Mégpedig csüt délután pestrõl hazamotoroztam Békés megyébe,és mivel a seggemben volt a vihar végig,igy kicsit pörgõsebbre vettem a tempót...Öreg klasszikus túragép - alsó seb.határ 150...Zokszó nélkül lejött igy 170 km-et...Sajnáltam már a végén,de megcsinálta,hiba nélkül...Jó választás volt,sosem bánom meg
    

hacse 1811 2011. június 9. 22:01   Válasz erre: 1805
Jó. Jelzem idõben. Minden jókat!
    

Kovacspeter 1810 2011. június 9. 14:26   Válasz erre: 1807
Rendben Sinyus, vettem az infót. De azért gurulj majd velünk egy kicsit, ha az idõdbe belefér.
    

Kovacspeter 1809 2011. június 9. 14:23   Válasz erre: 1806
Ok, az még jó, remélem összejön!
    

Kovacspeter 1808 2011. június 9. 14:21  
Sziasztok!
Szétküldtem egy körüzenetet a találkozóval kapcsolatban, a fórumozóknak nincs benne új infó, de így egyszerûbb volt.
    

sinyus 1807 2011. június 8. 10:16  
Hellobello!
Régen jelentkeztem már,csakameló megy,hétvégén meg pancsi,meg motor...

Pusztavacson a találkozón megjelenek, viszont az ebédet ki kell hagynom sajnos.
    

szucsizu 1806 2011. június 7. 11:32  
Remelem eltudok ra menni s eddig ugy nez ki hogy igen. Pontos infot jovo het szerdara tudok adni, akkor mar 100% irom majd a szitut.
    

Kovacspeter 1805 2011. június 7. 11:23   Válasz erre: 1791
Csabi, te is szólj egybõl ha kiderül hogy jönnek-e a haverok.
    

Kovacspeter 1804 2011. június 7. 11:21   Válasz erre: 1801
Szia László!
Köszönöm az útvonalat! Mi a tényálladék a találkozóval kapcsolatban, tudsz jönni? És ha igen akkor hány embert hozol?
    

szucsizu 1803 2011. június 7. 11:06  
Hello Csaba!
Orultunk, hogy a pihenok alkalmaval letudtunk szalni a motorokrol, nem hogy meg gyalogolni. :o))
Csak aszfalton voltunk.
    

Csaba250 1802 2011. június 7. 10:32   Válasz erre: 1801
Szia László!
Bravó! Ti aztán jól elgurítottátok a vasat, dehát ezek a motorok pont az ilyen túrákra valók.
A Dolomitokra azért kicsit felmásztatok gyalog, vagy az aszfalttól nem távolodtatok el??
    

szucsizu 1801 2011. június 7. 10:10  
Kovacspeter, konkret elore megtervezett utvonalunk nem volt. Mindig arra mentunk, amerre kedvunk tartotta.
A szallasunk Silliantol par km volt, valami Hof nevezetu falucskaban es onnan indultunk valamerre.
Pentek:Lienz, Grossglockner, Bruck, Piesendorf, Mittersill, Matre in Osttirol, Lienz
Szombat:Sillian, San Candido, Sesto, Ponte Pissandolo, Padola, Sant Antonio, Auronzo di Cadore, Cortina d Ampezzo, Pian Falzarego, Arabba, Corvara in Badia, San Martino in Badia, Floronzo, Villa di Sotto, Villabassa, San Candido, Sillian
Nagyjabol ezt az utvonalat jartuk be.
    

Kovacspeter 1800 2011. június 6. 14:19  
Csak hogy én se maradjak ki a sorból: A Keresztény Motorosokkal voltam tegnap Fülöpszálláson.
    

Kovacspeter 1799 2011. június 6. 14:14   Válasz erre: 1795
Szucsizu, mi volt a körülbelüli útvonal?
    

Kovacspeter 1798 2011. június 6. 14:09  
Sziasztok Inazumások!
Felhívtam a London vendéglõt, azt mondták hogy elég ha két-három nappal elõtte foglalunk, tehát legkésõbb 16-án csütörtökön tudni kéne hogy ki jön biztosan. Igyekszem errõl a dologról még ma valami körlevelet küldeni azoknak is, akik nem fórumoznak.
    

cblaci 1797 2011. június 4. 22:19  
Ma Zoli bácsival egy inazuma elõtalálkozót tartottunk a biharkeresztesi tófürdõnél rendezett motorostalálkozón, a fiával is találkoztam akitõl megvettem a blokkvédõjét ami a Busa elõtti Banditján volt, kicsit kell alakítani rajta és az Inára is felrakható, nem gond megoldom :-)
    

cblaci 1796 2011. június 4. 22:14   Válasz erre: 1795
Szépséges túrát nyomtatok Szücsi! Azt hiszem szivesen rongyá ülném én is a hátsóm a képeiden látható látvány érdekében.

    

szucsizu 1795 2011. június 4. 18:14  
Voltunk a Grossglockneren is, de sajna akkor volt az a esos nap es nem sok mindent lattunk.
    

szucsizu 1794 2011. június 4. 17:58  
Valahol Italiaban!
    

szucsizu 1793 2011. június 4. 17:51  
Halli zumasok!
Sajna mostanaban keves idom van netezni, ha feljovok ide akkor meg nix itt senki. No nem baj, azert irok ide. :o)
Majus utolso hetvegejen mink voltunk kirandulni az Alpokban, 4nap alatt kb. 1800km gurultunk le. Rojtosra ultem a fenekemet, neha alig tudtam leszalni a motorrol, de jo volt. Egyszer el is aztunk, de nem teljesen. Eleg strapa biroak azok a munkas esoruhak, sot verik nemely markaju mocis esoruhat es sokkal olcsobbak.
    

Csaba250 1792 2011. június 2. 21:09  
Jó estét kívánok!
Péternek gratula a május végi túrájához.
Már nagyon várom, hogy szétnézhessek azon a vidéken személyesen is.
Az ilyen képes beszámolók egyre csak közelebb hozzák számomra az indulást.
Azért a nyugat magyarok se szomorkodjanak, mert feléjük is akad látni való pl ez:
Skocjan cseppkõ barlang Szlovéniában, Postojna közelében.
http://www.schefferj.ps.hu/Slovenia_Postojna.htm
    

hacse 1791 2011. május 31. 21:10  
Elõfordulhat, hogy mégsem csak egyedül megyek a találkozóra, lehet, jön velem még 2-3-4 cimbi, de még egyik sem biztos a dolgában....
    

cblaci 1790 2011. május 29. 22:20   Válasz erre: 1788
Nem értem volna rá, ma délután motoroztam csak, a hétvégén itthon volt tennivaló. Ha máskor esetleg tervezel valamit jelezd nyugodtan ha tudok akkor megyek, sokszor céltalanul is elindulok, pedig jobb az amikor van konkrétum.
    

Kovacspeter 1789 2011. május 29. 21:49   Válasz erre: 1787
Az elsõ kép lenne a jó minõség, a második meg az aszfalt? :))
    

Kovacspeter 1788 2011. május 29. 21:39   Válasz erre: 1787
Az igaz, de ha valaki vállalja hogy felkészül a környék látnivalóit illetõen, akkor már az is sokat számít. Egy kisebb iroda szervez Erdély-szerte motoros túrákat idegenvezetéssel, többek között a oda is, nem tudok róluk semmit, az mondjuk elég érdekes amit a Jád-völgyre írnak: "végig jó minõségû aszfalt".
http://www.fogarasok.hu/
Ebbõl a "jó minõség" és az "aszfalt" sem stimmel.
Gondoltam hogy jelzek hátha ráérsz, de az utolsó pillanatban döntöttük el hogy megyünk.
    

cblaci 1787 2011. május 29. 19:23   Válasz erre: 1786
Köszönöm a részletes leírást!
Belényes nem ismeretlen már, viszont lenne ott még mit felfedezni csak az állandó idõhiány miatt haladni kell... Legalább egy hetet kellene eltölteni és olyan valaki segítségével kóborolni aki ott lakik és ismeri az ösvényeket is.
    

Kovacspeter 1786 2011. május 29. 15:10   Válasz erre: 1785
Kb. 380 km háztól-házig (Szoboszló) csekély 10 óra alatt... Szóval komoly átlagsebességgel nem lehet dicsekedni arrafelé, pedig a magyarországi szakaszon nem volt forgalom, húztuk neki, már amennyire a józan ész engedte. Bejárt utat tettünk meg a Jád-völgyben, Keresztapám nem járt még arra. Ártánd-határ, Nagyvárad-elkerülõ, 1-es út, Élesd, Királyhágó, majd a következõ falunál (Királyhágó-Bucea) kell lekanyarodni jobbra egy alig észrevehetõ úton a Jád-völgyébe Csarnóháza (Bulz), Jádremete (Remeti), Biharfüred (Stana di Vale) felé, ami felmegy 1100 méter magasra, Biharfüred után még kicsit emelkedik 1200-ra, aztán komoly lejtõ lefelé Belényesre. Innen hazatérés: Biharpoklos (Pocola), Belényesújlak (Uielacu de Beius), Borzi-szoros, Bélfenyér (Belfir), Tenke (Tinca), Váradles (Les), Nagyvárad elkerülõ, határ. A Jád-völgyére több nap kellene, vízesések, barlangok, havasok, Lesi-tó, stb.
    

cblaci 1785 2011. május 29. 11:02   Válasz erre: 1784
Szép képek! Mennyit mentetek aznap, nagyjából mi volt az útvonal?
    

Kovacspeter 1784 2011. május 28. 23:16  
Jadolina, Keresztapu. A középsõ leomlott szikla akkora, mint egy nagy emeletes családi ház.
    

Kovacspeter 1783 2011. május 28. 23:09   Válasz erre: 1782
Jadolina
    

Kovacspeter 1782 2011. május 28. 22:46  
Néhány kép a mai túráról, különösen Csaba250, mint tapasztalt Biharjáró figyelmébe ajánlva. A képek nagy része a Jadolina-vízesésnél készült, sajnos alig adja vissza a látványt, de ez is valami.
    

cblaci 1781 2011. május 28. 22:42   Válasz erre: 1777
A belpiacos gépek valójában az Inazumák, így a miénk sem az, pedig ugyanaz a konstrukció.
Természetesen szivesen látunk!
    

cblaci 1780 2011. május 28. 22:41   Válasz erre: 1776
Amilyen barátságos az öreg nem csodálkozom rajta, hogy mindenhol ismerik. Jövõhéten találkozót szerveznek a Keresztesi Lovagok, Zoli bácsi a klub oszlopos tagja meghívott engem is, remélem ott tudok lenni.
    

Kovacspeter 1779 2011. május 28. 22:37   Válasz erre: 1777
Inazuma vagy sem, szívesen látunk, tehát ott a helyed!
    

cblaci 1778 2011. május 28. 22:36   Válasz erre: 1775
Szerintem csak lesz még pluszban néhány hely ha már ott leszünk, viszont ha meg sokat foglalunk ciki lesz ha kevesebben megyünk. Nem foglaltam még így megmondom õszintén és nem igazán tudok tanácsot adni. Hátha a többiek tapasztaltabbak ilyen téren.
    

szappy 1777 2011. május 28. 22:20   Válasz erre: 1775
�leszavaztatok, hogy aGSX 1400 az nem inazuma! De ha szívesen láttok akkor megyek!
    

Kovacspeter 1776 2011. május 28. 22:20  
Laci, mentünk ma fel a Biharba hirtelen ötlettõl vezérelve, és a biharkeresztesi benzinkútnál ismerték Zoli bácsit. Odajött a kutas megnézegetni a gépemet, és mondtam neki, hogy állítólag itt Keresztesen is van egy 750-es, idõsebb úriember csapat vele, erre a kútkezelõ: tudom kirõl van szó. Kicsi a világ.
    

Kovacspeter 1775 2011. május 28. 22:12  
Jó estét!
Lassan közeledik a találkozó, mit gondoltok, ha foglalok asztalt 20 fõre az okés? Jelenlegi állás szerint vagyunk 21-en, Szucsizu késõbbre ígért választ, Szappy eddig nem jelentkezett, (Szappy, hahó!) tehát még két-három fõ jöhet szóba, de a tapasztalatok azt mutatják hogy mindenki aki feliratkozott nem tud ott lenni egy ilyen találkozón, (bár ne legyen igazam) elõfordulhat hogy fontos dolog közbejön, stb. Szóval ha a napokban foglalunk 20 fõre, azt késõbb még mindig lehet módosítani felfelé, lefelé. Vagy?
    

Billigpeter 1774 2011. május 26. 22:31   Válasz erre: 1773
Hibátlan! :-)
    

Kovacspeter 1773 2011. május 26. 22:26  
Sikerült.
    

Kovacspeter 1772 2011. május 26. 21:47   Válasz erre: 1770
Szia Péter! Megpróbálom módosítani a kiírást, nem tudom hogyan lehet, igyekszem nem elgyurcsányozni.
    

Motogirl 1771 2011. május 25. 11:37   Válasz erre: 1770
Hali a Népnek!
Én kiírom a Csapatunknak túrának, úgyhogy sztem. még többen leszünk! :)


    

Billigpeter 1770 2011. május 24. 19:23  
Szia Kovács Peti!

Nem tudom, hogy tudod-e módosítani a túra leírását, esetleg bele kellene írni, hogy nem kizárólag inazumával lehet jönni.
Aki nem olvassa a fórumot mindennap, annak ez nem biztos, hogy világos.
beszéltem ma Váradi Györgygyel (george70) telefonon, és õ világított rá erre a problémára.
õk is két motorral jönnének hárman, amibõl az egyik nem ina.
úgyhogy az állás jelenleg 21 fõ, 16 motor! :-)
    

cblaci 1769 2011. május 23. 20:35   Válasz erre: 1768
:-)))) Ahogy egyik másik kolléga tolta a motornak... nem lett volna nagyon meglepõ ha egymás hátára másznak.
    

Billigpeter 1768 2011. május 23. 20:09   Válasz erre: 1763
Szia Csabi!

Az lehet, hogy a hegyen motoroztak mások is, de a hátamon senki! :-)
    

G_Imi 1767 2011. május 23. 14:38   Válasz erre: 1762
Sziasztok!
Egyelõre csak nézegetem még a felhozatalt.
Sajnos nincs még a zsebemben a megfelelõ számú guriga. :(((
Még az is meglehet, hogy áthúzódok a következõ évre a motorvásárlásos projekt.
    

Kovacspeter 1766 2011. május 22. 23:29   Válasz erre: 1762
Vannak bizonyos vevõcsalogató szavak és szókapcsolatok, amik sok hirdetésben visszaköszönnek, mégpedig:
megkímélt állapot,
garázsban tartott,
rendszeresen szervizelt,
nõi tulaj,
nemdohányzó tulaj, (autónál)
csak túrázásra használt, (motornál)
És ezek variációi:-)
    

Kovacspeter 1765 2011. május 22. 23:20   Válasz erre: 1759
Ez a faluvég valahonnan ismerõs:-)
    

hacse 1764 2011. május 22. 21:19   Válasz erre: 1759
Most megnyugtattál, meg aztán úgyse lenne szívem hozzá.:-)
    

hacse 1763 2011. május 22. 21:17   Válasz erre: 1761
Bazz! Ott motoroztok egymás hegyén-hátán aztán nem tudtok összefutni? :--)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    

hacse 1762 2011. május 22. 21:15   Válasz erre: 1757
Csá! Látom nincs róla fénykép. Szerintem vedd fel a kapcsolatot a hirdetõvel , úgyis oda kell utazni megnézni élõben! Ami agyon van dicsérve az ugyanúgy lehet gyanús. Jó párszor voltam ismerõsöknek segíteni motort választani, úgy tapasztaltam, hogy a jó, kitûnõ, megkímélt, satöbbi nagyon szubjektív fogalmak. Van akinek a kitûnõ állapotú, lehet, hogy másnak csak gyenge közepes. Az eladó és a vevõ mindig más "színben" látja a jószágot. Ha elmész gépet válogatni, soha ne egyedül menj, mindenképpen tapasztaltabb embert is vigyél magaddal, és semmiképp se melegítsék be elõre a moccot, a te általad látott indítás hidegen történjen!
    

cblaci 1761 2011. május 22. 20:36   Válasz erre: 1760
A francba! Be kellett volna írnom ide, hogy készülök arrafelé, de egészen reggelig nem volt biztos az indulás idõpontja mert reggelig ügyeletes voltam. Na mindegy megvárjuk a pusztavacsi talit :-)
    

Billigpeter 1760 2011. május 22. 20:16   Válasz erre: 1759
Szia Laci!

Ha lett volna egy kis szerencsém, azért eggyel találkozhattál volna. :)
Én is arrafelé jöttem-mentem, de csak olyan 16 óra magasságában.

    

cblaci 1759 2011. május 22. 18:37   Válasz erre: 1756
Csabi, mielõtt hozzáfognál az átszabáshoz gyorsan mondom (írom), hogy ma bejártam a Bükköt és egy Inazumát sem láttam az enyémen kívül, pedig nagyon sok motorossal találkoztam :-)
    

Csaba250 1758 2011. május 22. 16:01   Válasz erre: 1757
Jó napot kívánok!
Mivel ilyen határozottnak tûnik az igény, belátom, hogy alternatívának nincs helye.
Szerencsés és gyors beszerzést kívánok, majd kellemes túrákat a meggyõzõ gurulásra képes motorkerékpáron!
    

G_Imi 1757 2011. május 22. 10:18  
�Egy friss hirdetés a hasznaltauto.hu-n:
(Nincs agyondicsérve. Gyanús!)

http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx_750-4788345





    

hacse 1756 2011. május 22. 09:20   Válasz erre: 1746
Lehet, hogy eladom, vagy drasztikusan átalakítom a gépet, most meg hirtelen "túl sok" van belõle az utakon....;o))))
    

szucsizu 1755 2011. május 22. 00:02  
G-imi!
A vezetesi engedelyt jawa 350 szereztem meg, utana hosszu evekig egy cezet 175nyerget nyuztam es utana jott az Ina. Mind ahogy az elottem szolok is mondtak, minden a fejben dol el.
Ma meselte az unokatesom, (amugy o is motoros cbr125r) egyik ismerose ossze rityentett ,de rendesen egy sv1000. Elmentek szerpentinezni s 80km/h kicsuszott a kanyarban.
-Kerdeztem miota van jogsija?
-Hat nem egesz 1eve, -jott a valasz.
Kell ehez valamit hozza fuzni?!
    

szucsizu 1754 2011. május 21. 23:50   Válasz erre: 1701
Ebben igazad van Hacse! Ha viszont meg lesz az 5lotto, gond egy szal se. :o))
Ugyan ez ra illik a Nagy amerikai alomra is s megis veszik, sot meg egy par mas markara is.
Meg ami tetszik-et az a honda cb1300 (de a kerek lampas, amit sajna mar nem gyartanak es a szin valasztas is csak piros-feher kombinaciora korlatolodot)
-Suzuki gsx1400- mindegy milyen szinben, johet!
-es tan meg a bomos r1200r
Szoval erosen gondolkodnek mit is vennek, ha vennek.hm
    

hacse 1753 2011. május 21. 22:02   Válasz erre: 1748
Így van. Én azonkívül, hogy úgy ahogy van tetszett az Ina , azért is vettem , mert egyszerû, nincs túl bonyolítva elektronikával, otthon is el lehet végezni a szerelési munkákat, és nem kell rögtön szakszervizbe gurulni vele. Ha nem lennének nehezek az alkatrészei, akkor egyszerûbb lenne javítani, mint egy Simsont.
    

hacse 1752 2011. május 21. 21:50   Válasz erre: 1749
Már meg is változott, és a márkaszerviznek kötelessége kiadni a beállítási és egyéb paramétereket az azt kérõ bejegyzett, és a profilba vágó javító tevékenységet végzõ mûhely részére. Annyi a hátrány benne , hogy nem biztos , hogy egy becsületes , ügyesen dolgozó cég meg tudja vásárolni a beállításhoz szükséges berendezéseket, speciális szerszámokat a sok létezõ márkához. Na, de aki nagyon ügyes , ezt is megoldja ám...
    

cblaci 1751 2011. május 21. 20:12  
Visszahívott Zoli bácsi (napközben nem értem el) azt mondta biztosan jön, lehet elkíséri a fia is Hayabusával de az bizonytalan. Részünkrõl a 3fõ biztos továbbra is.
    

Kovacspeter 1750 2011. május 21. 19:52   Válasz erre: 1745
INA-t nem láttam, viszont egy nagyon szép Xjr 1.3 állt tegnap az iskolaudvaron, ácsorogtam mellette egy kicsit, hátha jön a tulaj, de nem. Azért a gyári 4:2 kidörenntõ igen látványos.
    

Kovacspeter 1749 2011. május 21. 19:35   Válasz erre: 1748
Garancia volt még rá, azért vitte a márkaszervizbe. Ez ha jól tudom meg fog változni, lehet majd vinni a motort-autót máshova is, a gari megmarad. Ez kivételesen a csekély számú pozitív változások közzé tartozik.
    

cblaci 1748 2011. május 21. 19:23   Válasz erre: 1747
Ezért kell lehetõleg megtanulni mindent. Az Ina legelsõ szelepbeállítását azért bíztam szakemberre (holott a Hondát én lapkáztam át) mert nem voltam benne biztos, hogy lejön a szelepfedél a blokk kivétele nélkül. A legszimpatikusabb az volt, hogy ott lehettem a motor mellett míg csinálta. Elõzõ este elvittem a motor (másik faluban lakik a szerelõ) és másnap reggel mikor teljesen lehült fogtunk hozzá. Az volt a legszebb mikor mentem és letakarva találtam a motort a mûhelyében, pedig akár kint is hagyhatta volna. Azóta magam csinálom mert egyszerû, csavarosan állítható, de ha netalán lenne valami komolyabb probléma ehhez az emberhez teljes bizalommal fordulnék, bár minden szerelõ ilyen lenne. A szervizektõl én is félek a szóbeszédek miatt.
    

Kovacspeter 1747 2011. május 21. 19:07   Válasz erre: 1741
Ismeretségi körben elég vegyes a szervizek megítélése, van ilyen is olyan is, kb. 50-50% az arány. Nem sorolom a negatív történeteket, de az egyik legdurvábbat megemlítem: ismerõsöm Hondája kijött a szakszervízbõl olaj nélkül...
    

cblaci 1746 2011. május 21. 17:17   Válasz erre: 1745
Üdv!
Mikepércs elején szokott egy fekete parkolni, nagyon szép állapotú.
Az a fura, hogy régebben mikor még eljártam jobban motoros találkozókra, nem nagyon lehetett látni, mostanság meg egyre többet.
    

sinyus 1745 2011. május 21. 12:52  
Hali!
Megint láttam egy INA-t pesten az Örs vezér téren az IKEA melett húzott el pénteken 5kor..Bordo volt...
Nem is olyan ritka:):)
    

G_Imi 1744 2011. május 21. 00:10   Válasz erre: 1739
Akkor én hátrányban vagyok (175cm) :-D
Jójszkát!
    

hacse 1743 2011. május 20. 23:20   Válasz erre: 1738
Meglesz az , csak akarni kell !! Na , jóccakát!
    

hacse 1742 2011. május 20. 23:18   Válasz erre: 1737
Én most sem hiszem el. Nyilván direkt olyan áttételt adtak a sebességmérõ hajtásnak, marketing fogásként, hogy jobban vegyék a gépeket..:-)))
    

hacse 1741 2011. május 20. 23:13   Válasz erre: 1731
Meg nem csak az, hanem bele van pecsételve, hogy teszem azt Piripócs hurkagyár Kossuth díjas ,nemzetközileg elismert motorkerékpár javító szervize végezte a szervizelést. Ez oké, de ha ennek a kitûnõ üzemnek az élmunkása , Kantáros Tibald önálló szerelõ aznap éppen gányolós , és hanyag módon végezte, a számára amúgy is unalmas és kényszerbõl végzett mûtétet, és annak utó - és mellékhatásaként az én motoromban maradandó , de eleinte nem észrevehetõ károsodás mutatkozik, akkor....... Általában a szervizek - mindig tisztelet a kivételnek, de eleve kizárt, hogy mindegyiket ismerjük - megvédik a szerelõiket és különbözõ minõségbiztosítási és egyéb papírokat lebegtetnek, amik között nyilván ott vannak a japániai szervizminõsítési oklevelek is. Meg még annyi, hogy a 90-es években hordtam egy szolgálati moccot egy jónak titulált szakmûhelybe , és benn szoktam lenni a mûtétnél, hát megmondom, hogy én az MZ-mel különb módon bántam, mint ott a minõsített szerelõ emberke. Aztán nem ez volt az egyetlen ilyen hely ahol megfordultam, de nekem csak a jól felszerelt mûhelyek látványa tetszett, az ottani munka minõsége ritkán. Szerintem rosszak a tapasztalataim..........
    

Kovacspeter 1740 2011. május 20. 23:10  
Jó Éjt!
    

Kovacspeter 1739 2011. május 20. 23:05   Válasz erre: 1736
Az Xjr 1,2õn a magasabb termetûek elõnyben vannak, 180+.
    

G_Imi 1738 2011. május 20. 23:03   Válasz erre: 1736
Egy ilyet kellene szerezni valahonnan.
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22118