Billigpeter | 3664 | 2011. december 20. 21:38 |
egyébként mennyi volt az olajszint a telóban? 95 mm?(asszem ennyit ír a manual)
|
Billigpeter | 3663 | 2011. december 20. 21:32 | Válasz erre: 3662 |
Érzed ezt a feszültséget, ahogy az eladó meg a leendõ vevõ egymás írását nézi?:-) Már csak két nap van hátra! :-) |
cblaci | 3662 | 2011. december 20. 21:22 | Válasz erre: 3661 |
A tanárbácsi állandóan stopizik meg fighter-kodik ha kiszabadul a hangversenyterembõl :-) Nekem jó lett volna az a gumi, hiszen szelíd motoros vagyok, amíg be nem gurítanak, vagy be nem gurítok pár felest:-))) |
Billigpeter | 3661 | 2011. december 20. 21:09 | Válasz erre: 3660 |
a tanárbácsinak van ContiRoadAttackos- tapasztalata, de nem túl pozitív. 12000 alatt ledarálta elõrõl, lehet, hogy nem kell sajnálnod, hogy nem volt készleten:-)
|
cblaci | 3660 | 2011. december 20. 20:58 | Válasz erre: 3658 |
A pilot road 2 és a 3 is 50ezer környékén van szereléssel együtt a mi méretünkben (hátsó kerék). A ContiRoadAttack-ot néztem ki, de sajnos nem volt készleten. Az eladó a Bridgestont ajánlotta és engedett a szerelési díjból, így kerek 40-ért fel is rakták. Elõl is Bridgestone van és amivel vettem a motort az is az volt (még a gyári). Most hátulról Avon azaro 46 ST-t vettem le, nagyon szerettem, de már õsszel kezdett csúszkálni pedig még van rajta 2mm a kopáshatárig.
|
Billigpeter | 3659 | 2011. december 20. 20:11 |
Billigpeter | 3658 | 2011. december 20. 20:07 | Válasz erre: 3657 |
Köszönöm szépen a kimerítõ tájékoztatást, bizonyára hasznomra lesz, ha majd egyszer hozzákezdek. Mondjuk azt nem tudom, hogy mikor lesz, mert gondolkoztam rajta, hogy áttolom a motort kocsmába, de hogy nézne ki egy szétszedett motor a biliárdasztal meg a játékgép között:-) Nem tudom, mikor volt cserélve az olaj a telóba, amikor a motort megvettem a fékolajat, gyertyákat, olajat, szûrõket kicseréltem, akkor még nem is sejtettem, hogy azt is kellene. kíváncsi vagyok, hogy a leengedett olaj mennyire fog hasonlítani a kávéhoz:-) Gumival kapcsolatban meg csak az elsõ gumi cseréjére lesz most keret, és mivel hátul Michelin pilot road 2 van fent, azt szeretnék elõre is feltetetni. Esetleg road 3-at, mert erõs 200 Ft különbség van a kettõ között:-) http://www.motorgumishop.hu/index.php?option=com_virtuemart&Itemid=64 |
cblaci | 3657 | 2011. december 20. 18:43 |
Billig úr a sánta kutyával példálózott amikor a telóolaj cseréjét még csak tervezgettem. Ma hozzáfogtam az olajcseréhez és errõl néhány képet is készítettem a hitelesség érdekében. Mint említettem a motor vásárlásakor friss olaj került a telókba ezért kissé sajnáltam az alig több mint 2-éves olajat leengedni. Rá kellet jönnöm, hogy annak idején Dezsõnek igaza volt, nem véletlenül írják a 2-éves csereciklust mert ahogy az a 2. képen látszik van különbség a régi olajcsepp és az új között. Sajnos Motult nem sikerült vennem, Kovács Peti tapasztalatait meghallgatva félszintis Motul 10W-t szerettem volna. A 3. helyen kaptam így is 10W-s telóolajat ami Castrol szintetikus. A telót miután kiszereltem, elõször a felsõ végzáró csavar kicsavarásával kezdtem és miután kiszedtem a rugót összenyomva a szárat mértem egy olajszintet, majd az alsó imbusz csavart kiszedve a komplett olajmennyiséget az alsó lukon engedtem ki, az alul esetlegesen besürüsödött rész "átmosása" érdekében. Nem volt benne semmi szennyezõdés vagy besürûsödés mindössze a szine változott az olajnak az állaga nem. Ezért úgy döntöttem nem húzom át a becsúszó szár alsó részét a kifogástalan szimeringen nehogy az megsérüljön. A telókat elõtte a langyos radiátor mellé támasztottam így a melegebb olaj könnyebben kifolyt. Levágtam az ásványvizes flakon tetejét amit tölcsérként visszafordítottam az alsó részbe, szépen ki is folyt a teljes mennyiség. Miután kifolyt az olaj megjárattam egy kicsit a szárat és bent hagytam a melegben, majd holnap töltöm fel az új olajjal, addig is még lefolyhat az esetleges maradék olajmennyiség. A hátsó gumit is kicseréltettem ma, sajnos amit szerettem volna nem volt készleten így a drágábbik Bridgestone BT023-ra esett a választás. Remélem nem csak a gumis szerint volt jó választás. A fékolaj és motorolaj csere következik, egyéb kiadás most nem várható remélhetõleg, csak a tavasz jönne már! :-) Az olajmennyiség kicsivel több mint fél liter száranként, így nem elég 1liter a kettõhöz, a Castrol szerencsére 0,5lit. kiszerelésben kapható így nem sok marad ki: http://motoroswebaruhaz.hu/spd/X7SYFK10/CASTROL_FORK_OIL_10W_05L Ez pedig a gumi ami felkerült hátulra: http://www.r17.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=3246&category_id=288&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=26 ![]() ![]() ![]() |
hacse | 3656 | 2011. december 18. 21:10 | Válasz erre: 3655 |
Ne kapkodd el , ráérsz dönteni! Van rá 4 napod...;-) A találkozóra már az endurómmal szeretnék érkezni. :-)))
|
Kovacspeter | 3655 | 2011. december 18. 16:08 | Válasz erre: 3652 |
Terror?:-) Neked fordult meg a fejedben hogy eladd azt a zsírgyári gépet:-) Most kötelezõ egy számot mondani?:-) Na nem baj, majd a találkozón szövegelünk errõl is. |
Kovacspeter | 3654 | 2011. december 18. 16:01 | Válasz erre: 3651 |
Rövid és tartalmas:-) No de itt is van vidámság: http://www.youtube.com/watch?v=vnnH02MT_Nc |
hacse | 3653 | 2011. december 17. 20:01 | Válasz erre: 3646 |
Nekem ez IS bejön ! A drótküllõs kerekekért meg vagyok õrülve.
|
hacse | 3652 | 2011. december 17. 19:58 | Válasz erre: 3649 |
...ez má' pszichikai terror... Mennyit adnál érte ? MOST! :-)
|
cblaci | 3651 | 2011. december 17. 19:24 | Válasz erre: 3650 |
Ez olyan beletörõdõs, rövid, szomorkás hozzászólás volt. Petikém vidámság van! :-) http://www.youtube.com/watch?v=xsdAjRV3Sow&feature=related |
Kovacspeter | 3649 | 2011. december 15. 23:26 | Válasz erre: 3638 |
Csabi, márkahû vagyok, mert az Ina nagyon szép, még nincs agyonbonyolítva, az 1.2-es blokkja szenzációsan van hangolva, felesleges tovább sorolni. Aztán Pusztavacson elmesélted a motorod elõéletét, utánna meg láttam az Õrségben hogy használod. És most írtad ezt az endurós-eladásos dolgot. Az enyémbe sok kilométert tettem, fog is még kapni rendesen, bár ha így mennek felfelé a benzinárak, akkor ki tudja mi lesz. Így már nem olyan meglepõ hogy ez a gondolat fogalmazódott meg bennem, nem? Szóval a jövõben ha úgy alakul akkor mindenképp jelezz, aztán meglátjuk, hogy áll a bugyelláris. De inkább maradj inazumás motoros, gondolom nem kell részletezni miért. Billig Peti, ebben a szövegben csak egy 'ha' van;-) |
Kovacspeter | 3647 | 2011. december 15. 22:50 | Válasz erre: 3617 |
Nem baj, Csabi tud gitározni. Bár neki sornégyes traktorja van, az meg ugye Heavy Metal-kompatibilis...
|
Kovacspeter | 3646 | 2011. december 15. 22:12 |
Kövezzetek meg, de szinte az egyetlen sportmotor ami számomra bejön, (igaz már veterán) a 900SS
|
Kovacspeter | 3645 | 2011. december 15. 22:09 | Válasz erre: 3610 |
A jó öreg Benelli Sei.. Komoly alkotás vót'
|
hacse | 3644 | 2011. december 15. 22:08 |
Jó éjszakát vagyok kénytelen kívánni, mer' holnap 4-kor kelek. Tehát jó éjszakát!!!
|
hacse | 3642 | 2011. december 15. 22:03 | Válasz erre: 3639 |
Oké. Neked szívesen eladnám, de most kicsit egyenesbe kezdek jönni és sajnálnám a gépet. Az eszmei értéke nagyobb, mint a piaci, ezt neked nem kell mondani.
|
Kovacspeter | 3641 | 2011. december 15. 22:02 | Válasz erre: 3631 |
Akkor maradjunk ennyiben. Ha úgy alakul a dolog, akkor szólj! De ne alakuljon úgy. Inkább menjünk valami fasza túrára.
|
hacse | 3638 | 2011. december 15. 21:59 | Válasz erre: 3637 |
..igaz, hogy az én Inazumámat szeretné...mindegy azér ' márkahû.
|
hacse | 3637 | 2011. december 15. 21:56 | Válasz erre: 3630 |
Vitathatatlan tulajdonsága ez Kovács Péternek. Szerintem, ha versenyt hirdetnénk ; ki szereti jobban az Inazumáját címmel, a mostani megnyilvánulása egymagában elég lenne a gyõzelemhez.
|
hacse | 3635 | 2011. december 15. 21:50 | Válasz erre: 3634 |
Menetszél a kopter fejet is megcibálja , ha arról van szó.
|
Billigpeter | 3634 | 2011. december 15. 21:48 | Válasz erre: 3633 |
Van az a menetszél, ami ezt is tudja lengetni:-)
|
hacse | 3633 | 2011. december 15. 21:45 | Válasz erre: 3625 |
Ne nyírasd le , várjál vele , kiad egy kisebb copfot az a 1,5 cm! ;-)
|
Billigpeter | 3632 | 2011. december 15. 21:43 | Válasz erre: 3630 |
Vannak olyan színû ruhák, amihez nem megy a kékesszürke, ezért kell a bordó kiegészítõ:-)
|
hacse | 3631 | 2011. december 15. 21:40 | Válasz erre: 3627 |
Igen így van! Ezzel volt bebiztosítva , hogy nálam maradjon. ;-) Egyébként, ha odáig fajulna a dolog, rögtön tudnál róla !;-))
|
cblaci | 3630 | 2011. december 15. 21:38 | Válasz erre: 3627 |
Na emberek Kovács Péter igazán szereti a motorját és magát az inazumát is! Ez kérem a márkahûség! Sajnos itt nincsenek emotikonok, de képzeljetek ide olyat ami fejet hajt... |
hacse | 3629 | 2011. december 15. 21:37 | Válasz erre: 3623 |
Már valahol írtam, hogy én, de szerintem ti is a japó motorok bûvöletében nõttünk fel. Ma is azokat tartom a legmegbízhatóbb gépeknek , még annak ellenére is , hogy már Maputóban is gyártják õket, de ahogy "öregszem" érdekesebbnek találom és jobban elismerem a más kultúrák termékeit is. Ennek ellenére ha moccról van szó még mindig jappppániai portékában gondolkodok.
|
cblaci | 3628 | 2011. december 15. 21:34 | Válasz erre: 3622 |
Kétütemû dieselre mit lehetne nyomni...? Valami szintiboy-ost? étü-tü-tü-étü zsake-zsak http://www.youtube.com/watch?v=2OzbMNRlp5I&feature=related |
Kovacspeter | 3627 | 2011. december 15. 21:34 | Válasz erre: 3606 |
Hátöö, 950-ért már másfél éve is nagy szerencse kellett volna hozzá hogy elvigyék. No, de akkor nevezzük nevén a dolgokat. Amikor említetted ezt az eladás ügyet, megfordult a fejemben egy-két dolog. Ha úgy hozza a sors, hogy még két-három évig nálad maradna és csak utánna gondolkodnál az eladáson akkor lehetséges hogy megvenném. Ebben a mondatban igaz hogy egy kicsit sok a 'ha', de ezt ennek ellenére komolyan gondoltam. De inkább ne add el. Használd még sokáig. |
hacse | 3626 | 2011. december 15. 21:32 | Válasz erre: 3622 |
Világzenei fesztivált rendezünk , stílusok kavalkádja meg minden .;o) Ha nagy az udvar vidám színpad elõtti része , akkor nagy bevételre tehetünk szert!
|
Billigpeter | 3625 | 2011. december 15. 21:31 | Válasz erre: 3624 |
Az én hajam már most is hosszú, több, mint 1,5 cm, ideje hogy elinduljak a borbélyhoz:-)
|
cblaci | 3623 | 2011. december 15. 21:28 | Válasz erre: 3620 |
Szerelem volt elsõ látásra, elõtte azt se tudtam, hogy a világon van... legalábbis nem vette figyelembe.
|
Billigpeter | 3622 | 2011. december 15. 21:28 | Válasz erre: 3619 |
A szomszédnak van egy egyhengeres kétütemû diesel Rábája.....
|
cblaci | 3621 | 2011. december 15. 21:27 | Válasz erre: 3619 |
:-))) Addig nem vágatom le a hajam, legyen mit lobogtatni
|
Billigpeter | 3620 | 2011. december 15. 21:25 | Válasz erre: 3616 |
Ez azért van, mert Honda szûrõn keresztül látod a világot:-) nem tudom, hogy a "szûrõn" hogy fért át az ina:-) |
hacse | 3619 | 2011. december 15. 21:25 | Válasz erre: 3618 |
Nekem sor négyes trakecom van , arra heavy metalt lehetne nyomni;-))
|
cblaci | 3618 | 2011. december 15. 21:23 | Válasz erre: 3612 |
Hát ez beszarás:-))) Hacse majd hozza a trakeszt, Te beszervezel néhány zenész barátodat, Billig Peti adja a helyet, én meg viszek sört! :-)
|
Billigpeter | 3617 | 2011. december 15. 21:20 | Válasz erre: 3612 |
Traktor az még csak csak akad, de nem tudok bendzsózni:-)
|
cblaci | 3616 | 2011. december 15. 21:20 | Válasz erre: 3611 |
Dehogynem! Ott vannak még csak "szakemberek" akik szivesen segítenek egy-két sörért cserében :-) Isten látja lelkem.. de ez a Benelli nekem nem jön be, a "hatos" CBX az igazi... a fene a gusztusomat! |
Billigpeter | 3615 | 2011. december 15. 21:18 | Válasz erre: 3611 |
Ja, inkább a benzinszag, mint a savanyú bor szagával keveredõ WC szag, dohányfüst, õszintévé változott emberek, stb.
|
hacse | 3613 | 2011. december 15. 21:17 | Válasz erre: 3610 |
Nem nagy szám , én eladtam az enyémet , mert kemény volt az ülése , meg nem lehetett rendesen beállítani a visszapillantó tükröket. ;-))
|
Kovacspeter | 3612 | 2011. december 15. 21:16 | Válasz erre: 3602 |
Ha elkészül a vidámszínpad akkor lehet ilyen projekteket szervezni. De csak akkor, ha van egy ilyen atomóra alapjáratú trakesz. Sweet Georgia Brown traktorral: http://www.youtube.com/watch?v=jbN-jO11vKg&feature=related |
hacse | 3611 | 2011. december 15. 21:14 | Válasz erre: 3608 |
Kocsmában nem olyan jó motort ápolgatni meg szerelgetni..;D
|
Billigpeter | 3610 | 2011. december 15. 21:13 |
750 ccm, sorhat, 1976-ból. szívesen betolnám a garázs (helyére):-) ![]() ![]() ![]() |
hacse | 3609 | 2011. december 15. 21:12 | Válasz erre: 3607 |
Igen , csak én nehezebb terepen /is/ nagyon szeretek menni és oda az Inát nem vinném bele, meg azzal nem olyan élvezetes a terep;o)
|
cblaci | 3607 | 2011. december 15. 21:08 | Válasz erre: 3599 |
Az a baj nehéz eladni és annyiért amennyit adnának érte nem szabad odaadni. Egy kisebb motor inkább jobb választás, de az sem olcsó, én pl. nem hiszem, hogy többet motoroznék ha lenne mint most. Ha engedi az idõ én úgy indulok el, hogy mimimum 200km és még ami közben eszembe jut. Volt olyan, hogy csak a Tiszáig indultam, aztán mire észre vettem a Bükköt is bejártam. |
hacse | 3606 | 2011. december 15. 21:06 | Válasz erre: 3601 |
Hosszabb távra nem tudok tervezni, minden csak az 'Anyegin' múlik. Én nagyon szeretem az endúrókat és nem új gondolat nálam, hogy veszek egyet. Az eladás gondolata azért fordult meg a fejemben , mert pénzszûke volt , hirdetésbe meg azért tettem fel, mert kíváncsi voltam rá, mennyit adnak érte. Ez kb. 1 - 1,5 éve lehetett és akkoriban sem jelentkezett érte a kutya sem, pedig ha megadták volna érte a 950000-et akkor, de csakis akkor megváltam volna tõle. Talán Te is ..? ..túraenduró, vagy valami más?..
|
Billigpeter | 3605 | 2011. december 15. 21:05 | Válasz erre: 3603 |
Az a problémám, hogy nincs hova menekülni, ha a házban feszültté válik a hangulat :-)
|
cblaci | 3604 | 2011. december 15. 21:04 | Válasz erre: 3596 |
Nincs mit, könnyû dolgom volt hiszen szoktam nézegetni ezeket az oldalakat.
|
cblaci | 3603 | 2011. december 15. 21:03 | Válasz erre: 3602 |
Tavaszig ráér a vidámszimpad ;-) úgyis akkor lesznek a premierek :-)))
|
Billigpeter | 3602 | 2011. december 15. 20:52 | Válasz erre: 3600 |
Nincsen. Van egy kis anyagellátási problémám is, meg hét közben sötétben megyek, sötétben jövök, hétvégére meg mindig szerveznek nekem különprogramot. Elvileg január elején lesz két hét hószünet, oszt akkor be fogom tudni fejezni.( ha nem lepi be addig a hó):-) |
Kovacspeter | 3601 | 2011. december 15. 20:51 | Válasz erre: 3599 |
Egy 125-ös a környékbeli terepen bóklászni kiváló. No, de kérdésre kérdéssel válaszolnék. (pedig az õseim nem a Jordán partján nevelkedtek) Említetted hogy megfordult a fejedben az eladás gondolata (komolyabb enduró meg ilyesmi) Hosszabb távon hogy állsz ezzel a kérdéssel?
|
hacse | 3600 | 2011. december 15. 20:43 | Válasz erre: 3593 |
Néha gurulok egy kicsikét véle, de inkább csak ügyintézés okán, egyre ritkábban, mert sz.r az idõjárás.;o) Motorgarage kész teljesen?
|
hacse | 3599 | 2011. december 15. 20:39 | Válasz erre: 3598 |
Sehogy. Ebben a gazdasági, politikai, és egyéb hülye helyzetben nincs ilyesmire reális lehetõség. Elherdálni nem szeretném ezt a gépet, lehet majd egy kis 125-ös endurócskát beszerzek, terepen bóklászni az is jó. Majd jövõre meglátjuk.
|
Kovacspeter | 3598 | 2011. december 15. 20:17 |
Hácsé klubtársunkat szeretném megkérdezni hogy jelenleg hogy áll az Inazuma kontra enduró kérdés?
|
Kovacspeter | 3597 | 2011. december 15. 19:25 | Válasz erre: 3589 |
Itt azt írják: http://www.blikk.hu/blikk_sztarvilag/ujra-osszeall-a-markosnadas-duo-2073231 Mondjuk a Blikk hírértéke...de hátha igaz. |
cblaci | 3595 | 2011. december 15. 14:59 | Válasz erre: 3592 |
Na éppen ezek a problémák, amiket felsoroltál :-)
|
cblaci | 3594 | 2011. december 15. 14:57 | Válasz erre: 3591 |
Nem is a tél miatt aggódok, csak azok a hétvégi csapatások hiányoznak amelyek gyógyírként hatottak a hétköznapok fáradalmaira. |
Billigpeter | 3593 | 2011. december 14. 22:17 | Válasz erre: 3591 |
Mi újság van a jó öreg ETZ-vel? Nem gyógyítgatod véle lelkednek sebeit?:-)
|
Billigpeter | 3592 | 2011. december 14. 22:14 | Válasz erre: 3590 |
Szia Laci! Nem értem a problémádat, szabadságon vagy, remek az idõ (amikor nem szakad az esõ, gyönyörûen süt a nap, csak nem látod a kib@szott ködtõl), a hõmérséklet is van vagy 36 fok (négyzetgyöke) :-))) |
hacse | 3591 | 2011. december 14. 21:43 | Válasz erre: 3590 |
Szia Laci ! Velem is vannak gondok. Ne aggódj , már hány telet kibírtunk, most sem lesz semmi probléma! ;-)
|
cblaci | 3590 | 2011. december 14. 20:52 | Válasz erre: 3588 |
Szia Csabi! Bírod-e még a motortalanságot? Mint ahogy azt az utóbbi hozzászólások is tükrözik velem már vannak gondok:-) |
cblaci | 3589 | 2011. december 14. 20:50 | Válasz erre: 3587 |
Szerintem mindenki ismeri, legalábbis hallott már róla. Nekem nagyon tetszik az összes elõadásuk. Bonc Gézát nem lehet utánozni kár, hogy õ is elment. Markos és Nádas állítólag újra összeáll, valahol olvastam, remélem nem kacsa. Erre gondoltál?: http://bonczgeza.hu/index.php/videok/video/12 |
hacse | 3588 | 2011. december 14. 18:31 |
Üdvözöllek benneteket márkatársak ! Vidámság!!! Nemsokára itt a tavasz ! Egyéb érdekességet nem tudok írni. ;o)
|
Kovacspeter | 3587 | 2011. december 14. 17:10 |
A Markos-Nádas-Boncz trió elõadásában a Kõmûves Kelemenné is nagyon komoly, ismeritek? Megpróbálom belinkelni.
|
cblaci | 3586 | 2011. december 13. 22:03 | Válasz erre: 3585 |
Szia Peti! No ebbõl is látszik, hogy ha majd berobbanok a köztudatba a vers mixeléssel szükségem lesz egy okos menedzserre!:-) Nagyon jó a cím! Ha majd úgy alakul megkereslek egy jó ajánlattal és ha vállalod, Te fogsz menedzselni, mégpedig busás fizetésért!:-) Te is jól jársz mert nem megy többé malter a szemedbe, sõt úgy megtollasodsz, hogy aztán magasról leszarod a benzinárakat :-))) |
Billigpeter | 3585 | 2011. december 13. 21:36 | Válasz erre: 3583 |
Szevasz Laci! Látom, nagyon rápihentél a hétvégi ügyeletre :-) a versek feldolgozásánál vigyázz, nehogy bepereljenek az örökösök a jogdíjak miatt. a mû címe helyesen: Kölcsey feat József feat Zelk Feat Cb- jómondom!:-) a Költészet veszélyeire hívja fel a figyelmet ez a Klasszikus kétsoros: A szerelmi líra folyománya: Babakocsit - haját túrva - költõ tol. Cseppet ejtett, lám a kurva töltõtoll! Kellemes pihenést, jó munkát! |
Billigpeter | 3584 | 2011. december 13. 21:26 | Válasz erre: 3582 |
Persze hogy használunk ilyen programokat, én kétfélét, az egyik inkább acélszerkezethez jó (alapvetõen gépészeti program), a másik meg építész. az építész azért jobb, mert egybõl 3d -ben rajzolsz, a gépésznél ez meglehetõsen körülményes. Mondjuk egy várral azért el lehet szórakozni egy darabig:-)
|
cblaci | 3583 | 2011. december 13. 09:27 |
Vár állott most kõhalom Vadakat terelõ juhász! Apa mosdik, Anya fõz, együtt lenni jó. Kölcsei-József-Zelk nano vers mix! Jómondom? Na kérem, szabin vagyok ezért a szokatlan idõpont amikor betekintek, de valószinû ezt a hozzászólást már be tudom fejezni nem úgy mint a múltkorit. A flexes (nem ide valót) töröltem és másikat akartam írni Vasárnap reggel de addig jutottam csak el, hogy "Jó napot kívánok!" és már csörgött is a telefon ami harcba hívott a hibaelhárítás vérmezejére! De most itthon vagyok! és hónap is meg utána is, úgyhogy most meg azért nem írogatok majd olyan túl sokat mert rengeteg itthon a dolog. Ezt is amíg leírtam egy kisebb dolgot már elvégezhettem volna :-) de legalább beköszöntem. Szevasztok! :-) |
Kovacspeter | 3582 | 2011. december 12. 23:00 | Válasz erre: 3581 |
Van egy érdekes új iránya a történelemtudománynak, néhány történész régi leírások, metszetek, stb alapján megtervezi a számítógépes modelljét a napjainkban romként (vagy már úgy se) létezõ váraknak, épületeknek. A múltkor Mátyás palotáját láttam így 'újratervezve', nem volt semmi. Gondolom ti is dolgoztok efféle programokkal?
|
Billigpeter | 3581 | 2011. december 12. 22:43 | Válasz erre: 3580 |
Szerintem ezt már nem kellett felrobbantaniuk, mert a vár már akkor tulajdonképpen lakhatatlan volt. a tetõszerkezete már korábban leégett, a vár romjait a környékbeliek kõbányának használták.
|
Kovacspeter | 3580 | 2011. december 12. 22:34 | Válasz erre: 3578 |
Amúgy várõrült vagyok. Jóval késõbbi korra gondoltam a kép alapján. Na de ezt is felrobbantották a labancok a Rákóczi-szabadságharc után, mint az összes többit.
|
Kovacspeter | 3579 | 2011. december 12. 22:32 | Válasz erre: 3578 |
Eléggé összeszaladtak a dolgok, és nem is volt problémamentes az elmúlt idõszak, de most már az ünnepekig jóval nyugisabb a helyzet.
|
Billigpeter | 3578 | 2011. december 12. 22:20 | Válasz erre: 3577 |
1360-1390 környéke, I. Lajos uralkodása alatt. Mi újság van felétek Peti, rég jártál erre!:-) |
Kovacspeter | 3576 | 2011. december 12. 22:03 | Válasz erre: 3530 |
Miket építenek P10-bõl. Kíváncsi lennék hogy a blokkon faragtak-e valamit?
|
Kovacspeter | 3575 | 2011. december 12. 21:58 | Válasz erre: 3516 |
Szerintem hasonló árban van a Bandité is. Most néztem, a cikkszámok alapján van néhány Bandit-évjárat amivel megegyezik.
|
Billigpeter | 3573 | 2011. december 12. 21:03 | Válasz erre: 3572 |
Oda-vissza 260 km, úgyhogy motorral nekem se éri meg kint tankolni, meg a normálisabb benzin olyan 320 Ft körül van. Viszont a gázolaj "csak" 280 körül mozog, úgyhogy azért megéri kimenni. |
hacse | 3572 | 2011. december 12. 20:44 | Válasz erre: 3571 |
Nekem nem annyira biznisz az az ukrán tankolás, nem tom te hány km-re vagy tõlük, kijársz e oda . Nálunk itt a szlovén határon is megéri valamennyire , csak nagyon figyelni kell az euro - forint arányt.
|
Billigpeter | 3571 | 2011. december 12. 20:29 | Válasz erre: 3570 |
Hát akkor hamarabb lesz polcod!:-) Egyre jobban megéri az ukránoknál tankolni, bár a cimborámék a múltkor 14 órát álltak a határon visszafelé, és idegileg enyhén összeomlottak:-) |
hacse | 3570 | 2011. december 12. 20:10 | Válasz erre: 3568 |
Nem kell sokat várnod. Már úgy értem a 600 Ft-os üa-ra, nem a beperelésre. ...bár ha így folytatod..;D Olvastam, hogy jövõre még valami adónemet , valami útfejlesztési, vagy fenntartási sarcot bele kívánnak injektálni nagyjaink a benyaárba , nem mintha nem lenne már benne így is pofátlanul.
|
Billigpeter | 3568 | 2011. december 12. 19:39 | Válasz erre: 3564 |
Megvárom, hogy 600 Ft felé menjen az üzemanyag, hogy nehogy bepereljél tisztességtelen haszonszerzés jogcímen!:-)
|
Billigpeter | 3567 | 2011. december 12. 19:27 |
Hétfõn lehet itten beszélgetni(írogatni) vagy a hétfõbûn?:-)
|
hacse | 3565 | 2011. december 9. 11:27 | Válasz erre: 3563 |
A kép hol van !!!! A sztorit kihámoztam a leírtakból !!! Csak abban az esetben nézném meg , ha publikus ! Sanya haveroméknál fogyóeszköz az ilyesmi, és õ úgy oldja meg, hogy az új gépet még használat elõtt szétkapja , kihézagolja a lazán illesztett - sokszor silányul megmunkált - fogaskerekeket , jó minõségû zsírocskával összerakja, és legalább fél évig , amíg a napi rendszeres használat során a por meg nem zabálja teljesen, mûködik a szerkentyû. Ennél többet a minõségi gép sem bír a por miatt, a nagyon minõségit meg oda nem érdemes megvenni, mer' így anyagilag jobban megéri. Tisztelettel; hácsé |
hacse | 3564 | 2011. december 9. 11:17 | Válasz erre: 3562 |
81 db kellene , de egyszerre csak 1. Havonta kéne leszállítani egyet, úgy gondolom így neked is jobban megéri, hiszen nem kell hozzá teherautó, egy kombiban is elfér a cucc szétszedve. Tuti biznisz..;-)))
|
cblaci | 3563 | 2011. december 8. 20:25 | Válasz erre: 3559 |
Ne gondolj nagy dologra, rombolás nem volt, csak a flexrõl készítettem egy képet miután megkerestem a másik felét.
|