Billigpeter | 3763 | 2011. december 21. 21:36 | Válasz erre: 3759 |
az tényleg jó hely , szerintem se menjünk áprilisba, mert az gusztustalan. Ha meg augusztusba akarnánk menni..... szerintem azt meg felejtsük el. nem jó hely az...:-)
|
cblaci | 3762 | 2011. december 21. 21:35 | Válasz erre: 3758 |
Azt így nem tudom biztosan, de szerintem arra lehet.
|
hacse | 3761 | 2011. december 21. 21:35 | Válasz erre: 3754 |
Én ? Én nem . Nem vót fátylam soha.. Ezek után se igényelem..
|
hacse | 3758 | 2011. december 21. 21:33 | Válasz erre: 3753 |
Abszurd humor; Milyen? Hajlamos. Nem idevaló kérdés, az hogy mire! Csak úgy simán. Na.
|
Billigpeter | 3754 | 2011. december 21. 21:29 | Válasz erre: 3751 |
Régen vót, tán igaz sem vót. lehet, hogy a Csabi vót, lehet hogy én, de már elmútt, fátylat rá!:-)
|
Billigpeter | 3752 | 2011. december 21. 21:27 | Válasz erre: 3749 |
Én is hajlamos vagyok elvégezni minden munkát, csak ne kelljen dolgozni:-)
|
cblaci | 3751 | 2011. december 21. 21:26 | Válasz erre: 3747 |
Lehet nem Te vagy a hunyó, bocsesz! De ki kezdte akkor a kódolást és az idegen kifejezések kuszaságába való belegabalyt. Nem Te vótá? :-)))
|
Billigpeter | 3747 | 2011. december 21. 21:22 | Válasz erre: 3743 |
ja , én!:-) de miért is? Csak hogy a bíróságon õszintén hazudjak!:-) |
cblaci | 3746 | 2011. december 21. 21:22 | Válasz erre: 3744 |
Mit érdekel engem a sok Mikulás tanonc ahogy ugrabugrál... simán lövök a távirányítóval ilyenkor a TV elõtt :-)))
|
hacse | 3745 | 2011. december 21. 21:21 | Válasz erre: 3742 |
Pedig az agyam mindjárt "odatette" ezt a gondolatot, de nem volt okom leírni.;D
|
Billigpeter | 3744 | 2011. december 21. 21:20 | Válasz erre: 3740 |
Nem leszel bukó, de körülöttünk zajlik a dráma, te meg az apróságokkal foglalkozol:-)
|
cblaci | 3743 | 2011. december 21. 21:20 | Válasz erre: 3738 |
Elsiklottam felette, de így már okés. Már megszoktam, hogy az információkat csak komoly kódfeltörõ programokkal tudom megfejteni, így ami simán magyarul érthetõen van megfogalmazva nem is veszem észre. A Billig a hibás amúgy! |
Billigpeter | 3742 | 2011. december 21. 21:18 | Válasz erre: 3738 |
Az kimaradt, hogy: kérem, kapcsolja ki a kamerát :-) |
cblaci | 3740 | 2011. december 21. 21:17 | Válasz erre: 3736 |
Ne rongálj már megint ilyenekkel... aztán majd megint én leszek a bunkó |
hacse | 3738 | 2011. december 21. 21:12 | Válasz erre: 3733 |
3724-es komment! Egyebet elmondani nem kívánok.
|
Kovacspeter | 3733 | 2011. december 21. 21:06 | Válasz erre: 3724 |
Na és a szétesikszeres haverral akkor most mivan?
|
cblaci | 3731 | 2011. december 21. 21:03 | Válasz erre: 3729 |
Most akkor hol áll a dolog? Megveszi vagy nem, ill. adod vagy nem? |
hacse | 3729 | 2011. december 21. 21:01 | Válasz erre: 3728 |
Ne keseredjetek el , produkál majd az élet más izgalmakat!:o)
|
Billigpeter | 3728 | 2011. december 21. 20:55 | Válasz erre: 3724 |
Hát aztat hittem, hogy egy vérremenõ küzdelmet lesz szerencsénk végignézni a Lacival innen a partvonalról, hogy jövõre a kiszemelt enduróval érkezhess a kijelölt színhelyre. de ez a hozzászólás minden reményemet lelombozott. :-D
|
cblaci | 3726 | 2011. december 21. 20:51 | Válasz erre: 3723 |
A vásárláskor volt frissen cserélve! Nem én cseréltem, de biztos, hogy cserélték mert más is volt cserélve meggyõzõdtem róla. Az egy másik dolog, hogy lehet nem tudták a gyári olajszint elõírását... hajszálra 110mm volt mindkét szárban.
|
hacse | 3725 | 2011. december 21. 20:51 | Válasz erre: 3723 |
Akkora mennyiség biztosan nem párologhatott el belõle. Ott feltöltési "tévedések" lehetnek.
|
hacse | 3724 | 2011. december 21. 20:49 |
Na, szumma szummárum, az UBE-860 frsz-ú , Suzuki GSX 1200 típ-ú személymotorkerékpár egyelõre NEM kerül eladósorba ! Kovács Péternek ,ha sors úgy hozza és akkor igényt tart reá, elõvásárlási joga lesz a jármûre , feltéve , ha tisztes árat ajánl , és szerényen alkuszik fenti ingóságomra. ;-))
|
Billigpeter | 3723 | 2011. december 21. 20:45 | Válasz erre: 3719 |
egy zárt hengerbõl, aminek az üzemi hõfoka a környezeti hõmérséklet, 2 év alatt nem bír elpárologni 15 mm olaj. Kíváncsi vagyok, hogy hol áll az én"ki tudja mikor cseréltek" olajom szintje, mert annyira felhúzott a történet, hogy a két ünnep között kiszerelem a telókat(ha megjön az olaj) oszt megnézem. Ui:: nem a kocsmában, hanem a teraszon:-) |
hacse | 3722 | 2011. december 21. 20:40 | Válasz erre: 3718 |
Plusz én még azon felül érthetetlen is vagyok, meg éretlen is.
|
hacse | 3721 | 2011. december 21. 20:38 | Válasz erre: 3717 |
Kódokat nyomunk a Peti tanár úrral. Én személy szerint semmit nem értek belõle , de ezt nem akarom nagy dobra verni. Peti meg most tudja majd meg , hogy kódol..;-)
|
hacse | 3720 | 2011. december 21. 20:35 | Válasz erre: 3716 |
Má' elolvastam má'. Gratulálok a sikeres oilcseréhez , meg a többi szakértõ infóhoz is !
|
hacse | 3719 | 2011. december 21. 20:33 | Válasz erre: 3694 |
Párolgás lép fel ottan. Bizonyos olajfajták nagyobb mértékben párologhatnak, többek között a telóolaj is.
|
cblaci | 3717 | 2011. december 21. 20:31 | Válasz erre: 3709 |
Helló Csaba! A rejtvényt se látom nem hogy a hatodik sort... Mi van most? kódolt üzenetekkel kommunikáltok, hogy én ne értsek semmit? |
Billigpeter | 3716 | 2011. december 21. 20:31 | Válasz erre: 3714 |
Olvassad már a fórumot visszafele, oszt utána legyél ember:-)
|
Billigpeter | 3715 | 2011. december 21. 20:29 | Válasz erre: 3712 |
Bocsi! De várjál, mert most jön az összecsapás!
|
cblaci | 3712 | 2011. december 21. 20:27 | Válasz erre: 3707 |
Má megen kezdi! Ezért javult meg a netem, hogy megit elbizonytalanodjak, hogy akkor most mivan?!
|
Billigpeter | 3711 | 2011. december 21. 20:26 |
Fúú mindjárt feszülnek az indulatok, mint egy brazil szappanoperában!
|
hacse | 3709 | 2011. december 21. 20:21 |
Itt vagyok. Tegnap voltam egy bulin és az egyik volt munkatársam, azt kérte , hogy ha eladó lenne a gépem, akkor szóljak neki , mert megunta a sportmotorozást, eladta a Gixxer haccázat, és konkrétan az enyém naon tetszik neki. Na, Kovács úr? Ez má' nem annyira vicces, mi ? És én mit válaszoltam ? A rejtvény vízszintes , hatodik sorában olvasható a válasz...;-)))
|
Billigpeter | 3708 | 2011. december 21. 20:19 |
Bár ezt a nagyágyút késõbb terveztem elsütni, de most sem rossz!:-)
|
Billigpeter | 3707 | 2011. december 21. 20:15 |
A jogszociológiai aspektusból meg a jog ontológiailag imperatív, attributív emóció!:-) |
Billigpeter | 3705 | 2011. december 21. 19:55 | Válasz erre: 3704 |
az index meg beleért a kipufogó gázbowdenbe!
|
Kovacspeter | 3704 | 2011. december 21. 19:52 | Válasz erre: 3703 |
Jah, a relé meg belekönyökölt a hengerfejbe;-)
|
Billigpeter | 3703 | 2011. december 21. 19:45 | Válasz erre: 3702 |
És nem is skrejbolta meg a güzbit, hiába mondtam (írtam) neki, mindenféle halandzsaszöveggel lerázott, pedig én komolyan írtam.:-) szerintem neki kellene 15000-et fizetnie, ha elhozod tõle a roncsot bontásra:-) |
Kovacspeter | 3702 | 2011. december 21. 19:36 | Válasz erre: 3701 |
Már csak alkatrészárat tudok neki mondani, olaj nélkül pihentette egy darabig;-)
|
Billigpeter | 3701 | 2011. december 21. 19:31 |
Egyébként mi újság a mi Csabinkkal, nem ír, amíg nem mondasz neki árat? |
Billigpeter | 3700 | 2011. december 21. 19:25 | Válasz erre: 3699 |
Hát, nem egy múzeumi darab, de nem is ég le a pofám az állapota miatt. átlagon felüli állapotú csatakanca, de én szeretem, mert az alapjárata utánozhatatlan.:-) valóban JÓEZÍGY, de nem mindenki szerint:-) De ha hat autó állna itthon, az nem okozna problémát!:-) |
Kovacspeter | 3699 | 2011. december 21. 19:15 | Válasz erre: 3698 |
Pláne ha jó karban van kár lenne elkótyavetyélni, ahol célszerû, ott használod, jójezígy!
|
Billigpeter | 3698 | 2011. december 21. 18:52 | Válasz erre: 3692 |
Ugyanezt érzem, amikor a "boltbajárós" motoromat el akarják vinni. Minden éven felmerül a kérdés, hogy minek nekem két rendszámos motorbicikli. ilyenkor elkezdõdik az öreg ETZ 250 piacra dobása. Falun könnyen megy a hír, jönnek az érdeklõdõk, hisz ismerik, látták már a gépet. Kitolom a helyérõl, és 5-6 hónap állás után két szívatós rúgás gyújtás nélkül, oszt pöcc- röff. nyilván én mint eladó, az égbe dícsérem, Õ, mint vevõ köpködi, én meg elhajtom a halál f.....ra. Azt a pénzt, amit kapnék érte nyilván tudnám hová költeni, de a hátam is borsódzik attól, hogy egy zselézetthajú falusi matador a nyergében ülve kigurul az udvarról. :-) mindenféle átiratós történetek miatt a fenntartása nem egy horror összeg, és mindenhova vele megyek, ahova az inát sajnálnám (horgászat, határjárás, boltba menés, stb.) Úgyhogy azt gondolom, hogy amíg lesz mit enni, az ETZ marad:-) |
Kovacspeter | 3696 | 2011. december 21. 18:42 | Válasz erre: 3691 |
Ne add fel Laci, az enyém is szarakszik.
|
Kovacspeter | 3695 | 2011. december 21. 18:39 | Válasz erre: 3671 |
Helló Sinyus! Ezer éve! A család bõvül, bár itt retrópárti a többség, nem estek hasra az új jövevénytõl, én azért örültem neki. Bár formában közelebb áll a Gsr-hez, meg a B-kinghez. |
Kovacspeter | 3694 | 2011. december 21. 18:23 | Válasz erre: 3686 |
Ugyanezeket tapasztaltam. Nyilván van a telóban is természetes olajfogyasztás a hibátlan szimering ellenére.
|
Kovacspeter | 3692 | 2011. december 21. 18:14 |
Az Inazuma vétele után egy jó évvel elkezdtem kacsintgatni a Gsx 1400 felé. Ismeritek az érzést, modernebb, nagyobb, erõsebb... Egyszer próbáltam is egyet, számomra kicsit nehezebben volt kezelhetõ az Inához képest, talán a 30kg plusz miatt, de nem ez szegte a kedvem. Akkoriban még jobban ki lehetett volna szállni az Inazumából, (jóval kevesebb km+az árak is jobbak voltak) számolgattam, elviszik, kipótolom, stb. amin ilyenkor gondolkodik a motoros ember. De itt egy pillanatra megálltam: ELVISZIK? Na ne! Olyan jól van hangolva a blokkja, szuper fékek, kényelmes futómû, kényelmes üléspozíció, fogyasztás is baráti, ismert az elõélete, és olyan szép, miért is kéne eladni? Aztán elképzeltem ahogy valaki elviszi... Akkor esett le hogy mit érzett az elsõ tulaj, amikor elvittem tõle a gépet. Elõttem van ma is a kép, már indultam volna, de sehogy se akart vége szakadni a beszélgetésnek...de aztán felültem, ekkor azt mondja az eladó: Nehéz ezt megemészteni hogy most már te ülsz rajta helyettem, a és elviszed. Majdnem berovázott. (A dologhoz hozzátartozik hogy nagyon magas a srác, jól fenn voltak a térdei az Inán, magasabb motort keresett) Szóval nem akarok másikat, nagyobbat, erõsebbet modernebbet, bele szeretnék tenni annyi km-t, amennyit csak lehet. Balesetmentesen, mint ahogy eddig. Kop-kop. |
cblaci | 3691 | 2011. december 21. 17:55 | Válasz erre: 3690 |
Szakadozik a netem, hol van, hol nincs.. a ménkû égetné el levelestûl ágastúl! Az elõbb is már írtam aztán valahol odalett a végtelenben, lehet ezt is feleslegesen írtam. Basszus! |
Billigpeter | 3690 | 2011. december 21. 17:39 | Válasz erre: 3688 |
Szerintem is a nehezebb motor nagyobb csillapítást kíván, a testvéreknél (GSX 600F, GSX 750F) 105, és 108 mm a légkamra a kisebb tömeg miatt.
|
Billigpeter | 3689 | 2011. december 21. 17:36 | Válasz erre: 3686 |
Na errõl van szó! Megjön az olaj, indulok a kocsmába szerelni, mert én is akarok ilyet érezni!:-) |
cblaci | 3688 | 2011. december 21. 17:32 | Válasz erre: 3683 |
Szerintem a villa ugyanaz, csak az 1,2-es nehezebb ezért keményebb csillapítást kíván.
|
Kovacspeter | 3687 | 2011. december 21. 17:29 | Válasz erre: 3666 |
Ez megmagyarázná a különbséget. Az 1.2-esnél 1.05 jár a kettõbe.
|
cblaci | 3686 | 2011. december 21. 17:29 | Válasz erre: 3680 |
Kovacspeter | 3685 | 2011. december 21. 17:27 | Válasz erre: 3665 |
Asszem alaposan összeromboltam a feszültséget;-) Amúgy mentem pár napja a 'régi jó motorral' vagy 20km-t amikor felszáradt az út, több mint egy hónap állás után pöcc-röff, szép finoman jár így 75000 km-nél.
|
Billigpeter | 3684 | 2011. december 21. 17:24 | Válasz erre: 3675 |
Kedves Peti, légy szíves meséld már el, hogy fordult meg a fejedben a motoreladás gondolata, mert rettenetesen érdekel (hogy mi lett a villaolajcsere vége):-)) Egyébként én is tettem a villaolajcsere ügyben lépéseket: ma rendeltem meg az autotékából a villaolajat, motorolajat, fékolajat. A kocsmában azért jó szerelni, mert van szakértõ közönség:-) egyébként is jellemzõ a magyar emberre, hogy felcseréli a dolgokat: a kocsmában dolgozik, a munkahelyen meg iszik. :-) (ez az "akinek nem inge..." típusú gondolat tipikus esete):-) |
Kovacspeter | 3683 | 2011. december 21. 17:22 | Válasz erre: 3664 |
Valóban 95mm, az 1.2-esnél meg 85. Más lenne a villa?
|
Kovacspeter | 3682 | 2011. december 21. 17:18 | Válasz erre: 3662 |
Nem éppen;-) de nyáron egyszer csak stopizva sikerült megállni egy kocsisor mögött a négyesen, nagyot satuztak a legelöl menõk.
|
Kovacspeter | 3681 | 2011. december 21. 17:13 | Válasz erre: 3661 |
Le mint a mákot, pedig a futómû rendben van. De szerintem segítettek rajta az erdélyi utak is, akkoriban sokat jártam arra.
|
Kovacspeter | 3680 | 2011. december 21. 17:10 | Válasz erre: 3677 |
Kicsit késõbb megírom a kisregényt. Érdekel mi lett az eredmény! |
Kovacspeter | 3679 | 2011. december 21. 17:09 | Válasz erre: 3659 |
Pilot Road lesz nekem is legközelebb. Eddig elkoptattam pár Z6 garnitúrát, minden téren rendben van, egy dolgot nem szeret: az esõt. Remélhetõleg a futásteljesítményével sem lesz hiba.
|
Kovacspeter | 3678 | 2011. december 21. 17:04 | Válasz erre: 3658 |
"mert gondolkoztam rajta, hogy áttolom a motort kocsmába, de hogy nézne ki egy szétszedett motor a biliárdasztal meg a játékgép között:-) " Az komoly lenne, szerelsz a csehóban, közben kérsz néha egy sört felessel;-) |
cblaci | 3677 | 2011. december 21. 16:59 | Válasz erre: 3675 |
Engem érdekel! Cserében elmondom mi lett a telóolaj csere vége, feltéve ha az is érdekel valakit... |
Kovacspeter | 3676 | 2011. december 21. 16:59 | Válasz erre: 3657 |
Ugyehogyugye! Nyilván ég és föld különbség nem lesz két év után, de szerintem érezhetõ lesz a változás. Miért nem szóltál Motul ügyben, szereztem volna 'ócsón'.
|
Kovacspeter | 3675 | 2011. december 21. 16:51 | Válasz erre: 3656 |
Furcsa lehet ezt olvasni, de annak idején megfordult bennem is az eladás gondolata, de aztán ez végérvényesen elmúlt. Majd leírom hogyan történt a dolog, már ha érdekel valakit.
|
Kovacspeter | 3674 | 2011. december 21. 16:48 | Válasz erre: 3656 |
Most jut eszembe, hogy olaj nélkül állt a géped egy darabig, és emiatt súlyos károk keletkeztek, ez okból már csak alkatrésznek tudnám megvenni;-)))
|
Kovacspeter | 3673 | 2011. december 21. 16:43 | Válasz erre: 3653 |
A küllõs kerékrõl jut eszembe. A Barangolón van egy túraleírás. Hazafelé jött három motoros, az elsõ elnézett egy kátyút 660-as Ténérével, de a küllõs kerék kibírta, a mögötte haladó két Gs már nem volt ilyen szerencsés, az egyik felnije komoly sérülést kapott, a másik megúszta kisebb deformálódással, ez utóbbi járóképes maradt. Mondjuk a Gs nehezebb motor mint a Ténéré, de akkor is... http://www.barangolo.com/tartalom.php?cikk=224&cim=Off-road--a-Beli-hegysegen-at-Torockora http://picasaweb.google.com/CsLacc75/1004Torocko A túra sem rossz mellesleg. |
Kovacspeter | 3672 | 2011. december 21. 16:18 | Válasz erre: 3653 |
Azt nem csodálom. Szebb, retrósabb, és (ezt csak halkan teszem hozzá) talán strapabíróbb is.
|
sinyus | 3671 | 2011. december 21. 10:03 |
Sziasztok! Bõvülhet a "család":) http://www.tesztmotor.hu/magazin/bemutato/b-king-kezdoknek.html ![]() |
cblaci | 3670 | 2011. december 20. 22:10 | Válasz erre: 3669 |
Meglátom majd, nem nagy kaland ha kicsit utána kell esetleg tölteni. Megyek aludni, ez viszont biztos! Jó éjt! |
Billigpeter | 3669 | 2011. december 20. 22:00 | Válasz erre: 3666 |
Megnéztem, rugó nélkül ír 95mm-t. De abban egyetértek, hogyha ennyi olajjal eddig jó volt, akkor ezután is jó lesz:-)
|
Billigpeter | 3668 | 2011. december 20. 21:55 | Válasz erre: 3667 |
Én csak érdeklõdtem, a tantóbá próbált rábeszélni, Csabi meg lebeszélni. De lehet, hogy Csabi is lecseréli, mert része lesz az alkunak, hogy a villaolaj kötelezõen lecserélendõ:-) Egyébként én is le fogom cserélni. |
cblaci | 3667 | 2011. december 20. 21:49 | Válasz erre: 3664 |
Egyébként pontosan ott lesz a szint mint a régi olajnál, hiszen az bevált! Nem is tudom miért szedtem szét... belém beszéltétek aztán nem bírtam nyugodtan lenni :-))) |
cblaci | 3666 | 2011. december 20. 21:46 | Válasz erre: 3664 |
Teljesen lenyomott becsúszó szárnál, rugó nélkül, 110mm, ha a manual rugóval együtt határozta meg a szintet akkor még jó is lehet. Ami kifolyt az kb. 5,5dl meg ami a rugóval kijött az kb 0,5dl, szerintem 1,2liter a két telószár együttes olajszükséglete. Majd holnap pontosan beparittyázom ;-) |
cblaci | 3665 | 2011. december 20. 21:41 | Válasz erre: 3663 |
Érzem bizony, szinte vibrál a feszültség, már csak két napja van a tanárunknak... vagy lesz egy jó motorja vagy marad a régi jó motorja! Komolyan mondom a körmeimet lerágtam már ebben a bizonytalan helyzetben. Játsszuk el? Kovács: Miért nem ír már? Lehet nem is adja... vagy túl drágán...? Hacse: Miért nem ír már? Talán sokalja... mikor még árat se mondtam... |