18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

Billigpeter 3966 2012. január 16. 21:56   Válasz erre: 3959
Túlzás a "béke és nyugalom", nagy vállalatátalakítás van folyamatban emberáldozatokkal, nem tudom, mi lesz ezzel az iparággal, de túl sok jóra nem számít senki. Szenvedünk még egy kicsit, oszt megyünk Londonba pizzásnak:-(
    

hacse 3965 2012. január 16. 21:53   Válasz erre: 3960
Petimennyilesza3féktárcsavégülishogysikerültmegoldanilegolcsóbbanvagymégottnemtartasz?
    

hacse 3964 2012. január 16. 21:51   Válasz erre: 3963
Hacsak úgy nem .;D
    

Billigpeter 3963 2012. január 16. 21:50   Válasz erre: 3962
szólt belõle a láger rádió:-)
    

hacse 3962 2012. január 16. 21:49   Válasz erre: 3960
Honnan tudnák a MÉH -esek , hogy aktív az a rádió ?
    

hacse 3961 2012. január 16. 21:48   Válasz erre: 3958
Szia ! Kösz az infót ám !!
    

Billigpeter 3960 2012. január 16. 21:47   Válasz erre: 3958
Jó estét tantóbá! a radioaktívat is?
    

hacse 3959 2012. január 16. 21:47  
Amúgy mi a stájsz gyerekek ? Semmi ? Béke és nyugalom? Az meg má' nem semmi! Nálam egyre szaporodnak a javításra váró robogók, hogy rothadna meg az összes, de sajna túl nagy a szívem , minden szart elvállalok, de valamit most már tennem kell ez ellen, mert még arra sem volt idõm, hogy lemossam a saját moccomat.
    

Kovacspeter 3958 2012. január 16. 21:43  
Jó Estét! Figyelem! A Méh-telepeken jó áron veszik át a titán kilóját.
    

hacse 3957 2012. január 16. 21:41   Válasz erre: 3956
Hát igen, sajnos manapság már semmi nem marad titokban. De a vezérlõegységet úgysem adom oda senkinek!;-)))
    

cblaci 3956 2012. január 16. 21:27   Válasz erre: 3950
Állítólag a Csendes-óceánba zuhant a maradék, tudod ott a veteményes végibe ahun a vályogvetõ gödör van, amit Te simán csak halastónak becézel :-)
Amúgy úgy szól a hír, hogy 200kg-ot találtak meg, a többit nem lelik, az van nálad :-)
    

hacse 3955 2012. január 16. 21:23   Válasz erre: 3952
Sajnos rossz hírem van Petya, a menetszél jelenleg még nem állítható fokozatmentesen, a legjobb technikával is kizárólag 4 fokozatban szabályozható ! Fûthetõ markolatból kettõt vegyél, így nem kell állandóan cserélgetned a kormányvégeken, meg nem lesz olyan macerás a gázadagolás sem!:-))))))))))
    

cblaci 3954 2012. január 16. 21:22   Válasz erre: 3946
Szivesen, küld a címet a többit bízd rám :-)
    

Billigpeter 3953 2012. január 16. 21:20   Válasz erre: 3951
A pénznek nincsen szaga:-)
De mondjuk ha halványan világít a sötétben...........nem is tudom:-)
    

Billigpeter 3952 2012. január 16. 21:17   Válasz erre: 3949
Hát még egy fûthetõ markolatot még el bírnék képzelni! lassan olcsóbb lesz mint két tank benya.
A menetszél fokozatmentesen állítható? Van hozzá irányfordító? Mert akkor olyat is akarok, hogy mindig hátszélben tudjak motorozni, csökkentve a fogyasztást:-)

    

hacse 3951 2012. január 16. 21:17   Válasz erre: 3948
Nem kaptok belõle semennyit se! Na, nem az irigység, csak az van, hogy hát radioaktív a cucc, aztá' nem akarom, hogy ti is befertõzõdjetek, azt nem viselném el . ...na értitek..?;-)
Ja, hogy a pénzbõl ? Hááát, majd meglátom mennyit adnak érte, csak ugye vannak költségei még beszállítom , meg ilyesmik , öööö, na majd... ne..
    

hacse 3950 2012. január 16. 21:08   Válasz erre: 3948
Elmondanám, hogy hozzánk esett ide a hátsó udvarba a veteményesföldre, és én magam irányítottam ide 8-as csörlõkötélre kötött vaddisznófogó hurokkal. Van az 217 kiló is alig bírtam lehúzni , igaz nem volt rajtam kesztyû oszt jól belevágott a tenyerembe a drót!
    

hacse 3949 2012. január 16. 21:03   Válasz erre: 3946
Széjjel komplikáljátok azt a moccot. Mi jön ezután , power commander, ABS, elektronikusan szabályozható menetszél ?;-))
    

Billigpeter 3948 2012. január 16. 21:02   Válasz erre: 3942
Honnan tudják, mennyi maradt, ha azt se tudják hova esett? Szerintem Csabi terjeszti ezeket a rémhíreket, nehogy megtudják, mennyi szajré van nála a roncsokból :-), de egy kis alamizsnát dobhatna, ha már leszedtük neki a nagy égboltról:-)
    

hacse 3947 2012. január 16. 21:00   Válasz erre: 3942
Csak annyi lenne? Akkor inkább beolvasztom házilag egy nagyobb lábas formába, aztán majd esztergálok belõle valamit.;D
    

Billigpeter 3946 2012. január 16. 20:58   Válasz erre: 3941
Hát, ha már így felajánlottad, akkor kiszolgáltatom magam:-) a címet elküldöm, elõre is köszönöm!
    

hacse 3945 2012. január 16. 20:57   Válasz erre: 3938
Szép és megbízható motorja van a little poláknak az má' igaz, mégis inkább valami komplett motobike alap érdekelne. ;-))
    

hacse 3944 2012. január 16. 20:52   Válasz erre: 3940
Jó ötlet.

    

hacse 3943 2012. január 16. 20:50   Válasz erre: 3939
Tudom.
    

cblaci 3942 2012. január 16. 20:40   Válasz erre: 3935
Állítólag a 15 tonnából jó ha maradt 200kg... bár ha ez mind titán akkor lehet érdemes volt lelõni :-)
    

cblaci 3941 2012. január 16. 20:38   Válasz erre: 3936
Ha akarod akkor a kivezetéseket is ráforrasztom és neked csak a lámpafejben kell kötögetni. Ha emilben elküldöd a címed akkor elküldöm postán, vagy vársz tavaszig és akkor személyesen átadom.

    

Billigpeter 3940 2012. január 16. 20:09   Válasz erre: 3935
Ha radioaktív, akkor cseréld el az arabokkal benzinre! :-)
    

Billigpeter 3939 2012. január 16. 20:05   Válasz erre: 3934
Így utólag már szar magyarázkodni, de nem rád gondoltam, csak a vírus docens úr gondolatmenetébõl idéztem!:-)
    

Billigpeter 3938 2012. január 16. 20:02   Válasz erre: 3933
Én a kispolszki 650-es sorkettesét ajánlom, mert az egy ERÕMÛ!:-)
    

Billigpeter 3937 2012. január 16. 20:00   Válasz erre: 3932
Igazad van, én sem hittem el!;-)
    

Billigpeter 3936 2012. január 16. 19:59   Válasz erre: 3931
Köszönöm szépen, már megérte benézni tegnap!:-)
    

hacse 3935 2012. január 16. 18:23   Válasz erre: 3929
Nálam van az egész mûhold cakkom-pakk , má' ez így volt lezsírozva . Viszem a MÉH telepre , jól meggazdagodok, annak a ba...ott sok titánnak van ám ára rendesen. Ja, hogy radioktív az egész roncs, no para, majd sietek a leadással. ? ;-))
    

hacse 3934 2012. január 16. 18:15   Válasz erre: 3929
.."mert a biztonsági õrök buzik!" Még rajtam kívül hány biztonsági õrült lesz ott, he ???
    

hacse 3933 2012. január 16. 18:12  
CAFÉ RACERT ÉN AKAROK ÉPÍTENI! ÉN MÁR SOKKAL RÉGEBBEN KIGONDOLTAM, MINT TI !!;-)) De még ezen kívül mennyi mindent kigondoltam...
Kizárólag sorkettes hajtómûvet szeretnék alkalmazni, ha eljutok odáig egyáltalán. Majd rendezünk Café Racc találkozót is . :-))
    

hacse 3932 2012. január 16. 18:08  
Nem fogjátok elhinni mi történt velem!! ... de ha nem fogjátok elhinni , akkor meg minek írjam le ide....?
    

cblaci 3931 2012. január 15. 22:47   Válasz erre: 3929
Ja és még annyit, hogy ezzel a hozzászólással nyertél egy relét, amivel megcsinálhatod a vészvillogót ;-)
    

cblaci 3930 2012. január 15. 22:45   Válasz erre: 3929
Jól megröhögtettél még lefekvés elõtt B Peti :-) a végén még a könnyem is folyt, ezt már ma este nem tudom ûberelni...

    

Billigpeter 3929 2012. január 15. 22:26  
Jó estét mindenkinek,

Elnézést a hiányzásért, de vidéken voltam temetésen, de majd kérek igazolást az anyukámtól az ellenõrzõmbe!(Vagy valamelyik haverommal beíratom egy ötvenesért.:-)

Örülök, hogy végre megjött a tanárbácsi, mert most már rend lesz a fórumon. Annyit szeretnék még hozzátenni, hogy lehet, hogy én meg Hácsé rosszak voltunk, de a Cb meg vamzerkodott :-)

Már többször is rá akartam már kérdezni Lacinál a vészvillogóra, mert a kék túrán láttam, hogy neki van, én meg hiába kerestem a biciklin :-), De igen kimerítõ leírást adott a kivitelezésérõl, amit ezúton is szeretnék megköszönni, valószínûleg létre is fogom hozni.

sajnos, a mûhold nem ide esett le, hiába használtuk azt a sok erõs mágnest, amivel lehúztuk a helyérõl, pedig a méhesekkel már le volt zsírozva a balhé :-)

Ha publikus, merre járt tanárbá amíg nem nézett felénk se?

Az ina találkozót meg tudom rendezni, mert a buszváróba befér vagy 20 motor, a kertben meg rengeteg sátor, igaz addig még meg kell építenem a buszfordulót, mert a biztonsági õrök buzik! :-)

Lehet, hogy jön a tavasz, de itt pillanatnyilag szakad a hó :-(
    

Kovacspeter 3928 2012. január 15. 22:13  
Jut eszembe most rendelek cuccokat Banditos kollégánktól Zölditõl, elég jó árai vannak a gyári cuccokra, tudom ajánlani.
    

Kovacspeter 3927 2012. január 15. 22:09   Válasz erre: 3921
Szép! Nem csak retrós, ez ízig-vérig retró, nyomórudas meg ilyenek:
"A Continental GT-ben melyben már egy egységet képez a motorblokk és a váltó." Az angolok erre kb 1960 körül térhettek át;-) Tisztára olyan mint egy idõutazás.
    

Kovacspeter 3926 2012. január 15. 22:03   Válasz erre: 3918
Az az érdekes hogy ha nem várom meg a 4 villanást, csak akkor vészvillog. De ilyenkor mindig. Keresek valami riasztós embert. Bagatell tétel lesz a 3 féktárcsához képest.
    

Kovacspeter 3925 2012. január 15. 21:58   Válasz erre: 3882
Plexit le, Schuberth S1-est fejre fel! Nekem bejött.
    

cblaci 3924 2012. január 15. 21:10  
Helló gyerekek!
Hacse, Billig P mi van veletek, amikor a Kovács tanár úr végre elõkerül akkor meg ti léptek le? Nem vagytok kompatibilisek? Vagy rátok esett a mûhold?
Mondjuk a jövõ hét nekem is erõs lesz, de én itt leszek, ha más nem lélekben. Amúgy már január közepe van, nem semmi mi? Még novemberben motoroztunk és ha még annyi eltelik mint onnan idáig akkor már sinen is leszünk!
Más nem jut az eszembe, ezt is nehezen találtam ki... nem könnyû egy fórum motorjának lenni... vagy valami ilyesmit emlegettetek a múltkor...
Jó'mondom?
    

sinyus 3923 2012. január 15. 17:10  
Óhhh, ne hadonásszunk olyan nagy szavakkal,hogy "nyugdij"...hol lesz az már...

De nekem is a hosszútávú terveim között szerepel egy caferacer épitése...majd egyszer ha nagy leszek
    

cblaci 3922 2012. január 15. 15:45   Válasz erre: 3921
Nagyon dúrva! Fûzött kerekek csupakróm és egyebek... (még rímelt is) :-) Klasszikus formák megspékelve a modern technikával amire legjobb bizonyíték az õs aggregát ami injektorral van jóllakatva. Kicsit fura ez a kettõsség és már majdnem rámtört a bírtoklási vágy amikor hirtelen felébredtem. Kellene nekem ez? vagyis ez kellene nekem? Vagy inkább egy fellelt Bullet 500 mondjuk a 60-as évekbõl, amit ráérõsen feltámaszthatnék és annak gyümölcsének íze egy egy örömmotorozásban teljesedne ki...
Mire elérem a nyugdíjat, bár azt hiszem így helyesebb: HA elérem a nyugdíjat összehozok valami hasonló projektet (ha más nem egy öreg CB-vel), már csak azért is, hogy ne unatkozzak öreg napjaim egyhangúsága során no meg azért, hogy maradjon valami értelmes dolog is utánam ;-)
    

sinyus 3921 2012. január 15. 10:19  
Ezt szivesen megnnézném élõben:

http://totalbike.hu/hirek/2012/01/11/indiai_csoda_a_varakozasi_ido_egy_ev/
    

cblaci 3920 2012. január 14. 21:41   Válasz erre: 3919
Jó éjt!
    

Kovacspeter 3919 2012. január 14. 21:23   Válasz erre: 3916
Köszi a leírást, jól körbefotóztad a munkafolyamatot. Most már a net is szarakszik, feladom, jó éjt!
    

cblaci 3918 2012. január 14. 20:58   Válasz erre: 3915
Mivel nincs rajta gyárilag vészvillogó nem lehet más mint a riasztó egység nyûgje. Az én riasztóm is felvillantja az indexeket ha bekapcsolom (vagy ha ki), de ilyet még nem csinált mint a tied, valami test hiba vagy relé beragadás vagy oxidációs gond lehet. Riasztóssal lenne érdemes megnézetni.
    

cblaci 3917 2012. január 14. 20:54   Válasz erre: 3914
A másik 3kép ami még a szövegben szerepel:

    

cblaci 3916 2012. január 14. 20:52   Válasz erre: 3914
Nincs alatta hang, csak a relé látszik és a kivezetések, de egy másik fórumon írtam errõl, bemásolom neked is:
1.képen látszik az a vezetékköteg amibõl leágazást csináltam két fehér és egy kék vezeték segítségével. Azt a vezetékköteget csapoltam meg ami az indexkapcsolóhoz megy ami úgy mûködik, hogy a közös pontot vagy a bal oldali, vagy a jobb oldali indexpárhoz kapcsolja, ha pedig ezeket összefogjuk mindkét oldal mûködik. Viszont ha összefogjuk akkor külön-külön nem fognak mûködni az indexek ezért kell egy relé aminek nyugalmi állapotban nyitott érintkezõi függetlenek egymástól Ezekre a független érintkezõkre forrasztottam a kivezetett leágazásokat. A 2. képen látszik, hogy a relé mûködéskor záró érintkezõivel szemközti érintkezõpárokat összeforrasztottam, így azok a relé behúzásakor a független pontokat összezárják, ezzel ugyanazt érem el mintha összefognám az indexkapcsoló közös pontjával a két oldal elmenõjét, azaz beindul mindkét oldal. A relé kikapcsolásakor viszont a kivezetett pontok újra szabadok lesznek, így a két oldal újra egymástól függetlenül kapcsolható marad a kormányon lévõ indexkapcsolóval 3.képen a két vastagabb piros vezeték látható ami a gyújtáskapcsolóból jövõ kábelkötegbõl lett kivezetve és a kormányon utólag elhelyezett kapcsolón keresztül (4.kép) vezérli a relé behúzótekercsét. A relé behúzótekercsének másik sarkát testelni kell. A videón látszik, hogy a villogás impulzusa nem változik akkor sem ha a négy villógó egyszerre mûködik.
5. képen látszik, hogy mindennek jut hely, de nem lehet csak úgy begyûrni a cuccost.
A 6. kép meg amolyan bónusz, mert olyan jóképû a csühös mikor már össze van rakva
Azt hiszem leírtam mindent, de a képek és a videó biztosan segíteni fog

Annyira vízálló amúgy amennyire az Ina többi kapcsolószerve, de mindössze csak a relé tekercsét kapcsolja megbiztosítva, a többi a lámpafejben dõl el.
    

Kovacspeter 3915 2012. január 14. 20:43   Válasz erre: 3911
Errõl jut eszembe, az mitõl lehet hogy ha indexelésnél 3-4 villanásnál kevesebbet várok a kikapcsolással, akkor kidobja a vészvillogót, gondolom a riasztó. Ötlet?
    

Kovacspeter 3914 2012. január 14. 20:38   Válasz erre: 3911
Aha! Nincs hang ezen a nyomorult gépen, így csak nézni tudtam. A kis kapcsolóhoz hol hoztad el a vezetéket? Vizet bírja?
    

cblaci 3913 2012. január 14. 20:32   Válasz erre: 3912
Szia Péter!
Most rendezi a terepet mert buszfordulót is kell csinálnia, és kajak jó lesz a buszoknak, ahogy azt vírus is megmondta:
http://www.youtube.com/watch?v=IL-L9Ig1CPk
    

Kovacspeter 3912 2012. január 14. 20:27   Válasz erre: 3909
Szia Laci! Most nézem, Péter szépen halad, nemsoká kész lesz az ojjektum. Ha befejezi, elhívhatna minket garázsavatóra. Esetleg a találkozót ott is lebonyolíthatnánk:-)
    

cblaci 3911 2012. január 14. 20:26   Válasz erre: 3910
Úgy, hogy nekem olyan is van! Egy kis relé a titka, mutatom hogyan csináltam meg
;-)
http://www.youtube.com/watch?v=2eh4Q7QfplU
    

Kovacspeter 3910 2012. január 14. 20:23   Válasz erre: 3867
Sajnos szokott lenni arrafelé murva az út szélén, vigyázni kell, szomorú az eset. Node! "Bekapcsoltam a vészvillogót" Azt hogyan?
    

cblaci 3909 2012. január 14. 20:21   Válasz erre: 3908
Osztály vigyázz!
Tantóbának jelentem az osztály 3fõvel (ritkán 4-el ha sinyus is ír) a tanórára készen áll. Nagyobb rendbontás nem történt csak Hacse akar belepiszkítani a vasárnapi levesünkbe belefolytás végett... ja és Billig elbaszta a vidámszinpadot!
Jelentem egyedül csak én nem rosszalkodtam :-)
    

Kovacspeter 3908 2012. január 14. 20:10  
Jó estét! Úgy látom a játékról lecsúsztam. Nem kicsit, nagyon.
    

Billigpeter 3907 2012. január 13. 22:14   Válasz erre: 3902
Egyébként ezt lehetett érezni a bácsi bejegyzéseibõl is, hiába gyõzködték többen is, hogy semmi baj nincs ezzel az olajjal, õ csak hajtotta, hogy a motul az õ szemében már nem olaj.
Biztos nehéz lenne meggyõzni az ellenkezõjérõl!:-)
    

Billigpeter 3906 2012. január 13. 22:11   Válasz erre: 3903
Kösz!
    

Billigpeter 3905 2012. január 13. 22:10   Válasz erre: 3904
Hát az nem is jó, ha rászoktatod, mert annyira rákap az ízére, hogy mást nem is lesz hajlandó magába fogadni:-)
    

hacse 3904 2012. január 13. 21:50   Válasz erre: 3894
Minden nyílását szakszerûen be gumidugóztam ! Csakis atomok és kristályok közötti korrózióról beszélhetünk, azt meg csak úgy lehet megakadályozni , ha bekenjük a felületeket fokhagymás zsírral. Én aztat meg nem akarom ...:-)
    

hacse 3903 2012. január 13. 21:45   Válasz erre: 3897
Ezúton gratulálok a monumentális szórakoztató létesítményen végzett munkák szemet gyönyörködtetõ eredményéhez !!!!;D
    

hacse 3902 2012. január 13. 21:43  
Itt vagyok. Minden olajnak és úgy általában minden dolognak van megrögzött ellenzõje , és sok esetben kitart a véleménye mellett az illetõ akkor is , ha 10000000000 élõlény közül csak neki nem jött be a cucc. Egyéb eshetõséget és körülményt nem hajlandó vizsgálni. Ha mégis rádöbben a valódi okra , akkor sem árulja el másnak.
    

Billigpeter 3901 2012. január 13. 20:33   Válasz erre: 3900
Örülök, hogy jól van a tantóbá, ha már így szó nélkül magunkra hagyott itt a nagy éterben:-)
teljesen el vagyunk tanáratlanodva, már Hacse sem tesz semmilyen megjegyzést semmire, mióta a maradék fórumozókat indokolatlanul motul olajba akarta fojtani:-)
Úgyhogy várjuk meg a tavaszt, hátha a fecskékkel együtt a többi fórumozó is visszatér.:-)
" A reményhal meg utoljára" :-)

    

cblaci 3900 2012. január 13. 19:58   Válasz erre: 3899
Üdv Peti!
Nyilván csak gonoszkodtam egy kicsit, hiszen a környéken sincs olyan szép buszmegálló mint amilyet Neked sikerült összehozni azzal a két szép nagy panoráma ablakkal és tágas bejárattal :-)
Képzeld ma küldtem a tanár bácsinknak egy SMS-t mert már komolyan aggasztott, hogy nem jelentkezik és ez az osztályán is meglátszik hiszen az utóbbi idõben megint eléggé elvagyunk apátlanodva :-(
Nos, a tanár úr válaszolt és jól van viszont nagyon sok a dolga, de majd most már több ideje lesz és újra jelentkezik és tavasszal irány a Királyerdõ!!!! :-)
    

Billigpeter 3899 2012. január 13. 19:15   Válasz erre: 3898
Miért nem szóltál hamarabb, hogy nálatok ilyenek a buszmegállók, akkor nem izzadtam volna vele, csak ott lebontottunk volna egyet igényesen, itthon meg felépítem!:-)

De legalább már nem ázunk meg, amikor a Csabi tarktorának alapjáratára a tanárbácsi Heavy Metal-t játszik a tubán!:-)
    

cblaci 3898 2012. január 12. 19:53   Válasz erre: 3897
...avagy, hogyan csináljunk vidámszinpadból vidéki buszmegállót :-)
    

Billigpeter 3897 2012. január 12. 18:39  
Jó Estét Kívánok!

Ma itthon maradtam szabadságon, és elbasztam a vidámszínpadot!:-)
    

Billigpeter 3896 2012. január 11. 22:10  
Kíváncsiságból felületesen beleolvastam az ER-5 ös fórumba, egy ember van, aki gyalázza a motult, az össze többi tulaj, aki motult használ, ugyanazt írja, amit én is tapasztaltam, hogy a motor halkabb, a váltó pontosabb, könnyebben jár. (Õk a fuchs-ot köpködik, hogy melegben a motort nem lehet üresbe tenni, a váltó akad, stb.) Szerintem- mivel egyedi az eset, és a típusazonos jármûvek ezzel az olajjal teljesen normálisan mûködnek- a bácsi valószínûleg Motulos dobozba töltött Dunavizet rakott a motorjába, ami után még a többiek által lenézett olaj is megváltásnak tûnt. Szar ügy.
    

cblaci 3895 2012. január 11. 22:08   Válasz erre: 3894
Nem akartam lelõni a poént mert kíváncsi voltam mások véleményére is, de mivel úgy tünik itt már tényleg csak néhányan "beszélgetünk" mindegy ha elmondom a magamét én is, mert nekem is van véleményem és természetesen egy percig sem gondoltam, hogy a Motul nem lenne megfelelõ. Hacse is menyugodhat és nekünk sem kell félni a leves általi kivégzés kellemetlenségeitõl.
Legtöbben jó véleménnyel vannak a Motulról és ezek között vannak ER-5 tulajok is, nem tudom mi okozhatta a kolléga rossz tapasztalatait de nem az olaj a bûnös, ez szinte biztos.
Az én bizalmam töretlen és ezután is csak Motult használok, az meg, hogy ki mit rak bele abszolut nem érdekel ezután a további kellemetlenségek elkerülése véget a tapasztalataimat is megtartom magamnak.

    

Billigpeter 3894 2012. január 11. 21:35   Válasz erre: 3891
Szerintem ne öntsd bele a levesembe, hanem süssünk benne rántott húst!:-)
Levesbe se rossz, mert oldja a székrekedést. Mivel még mindig nem töltötted fel a motorbiciklidet olajjal, a belülrõl szerteszét korrodálódott blokkodból jövõ rendellenes zajokat és vibrációkat már nem tudjuk olaj okozta problémának elfogadni, inkább add el az ócskavasat alkatrésznek! :-)
    

Billigpeter 3893 2012. január 11. 21:29   Válasz erre: 3890
Tavaszvárós jó estét kívánok!
Én, mint C.M.V. Péter, aki vagyok, azaz Castrolról Motulra váltó Péter szeretném elmondani, hogy szerintem megérte váltani. Nekem semmilyen rezonancia, rendellenes hang nem jelentkezett az eltelt üzemidõ alatt, szerintem a váltó sokkal könnyebb, határozottabb lett, és nem égett meg 2000 km után, mint a castrol, igaz, a motulból magasabb hõtûrésût használok (10W-50-est). Lehet, hogy a bácsi nem megfelelõ típusú olajat használt, vagy a viszkozitással mókuskodott, vagy túl sok üzemanyag került az olajba, és felhígult, de hát ez mind csak találgatás. Az viszont tény, hogy senkit nem hallottam (eddig), aki köpködött volna erre az olajra. Õ is 5100-t használt?
Megnéztem az összes Motulos dobozt, ami van itthon, mindet a csigazabálók gyártották. Csak egy gyáruk van Franciaországban, ahol 1965 óta gyártanak különbözõ finomságokat a minden féle- fajta géperejû járómû számára. A cég 1853 ban alakult “Swan&Finch” néven, és 1934-ben kezdett Motul márkanevû olajat gyártani dugattyús repülõgépmotorokhoz, bár ez a jelen probléma szempontjából lényegtelen információ.
Elég jó eredményeket ért el mindenféle motorsportban (rali, motocross, F1), úgyhogy részemrõl a bizalom egyelõre töretlen. Mondjuk a sorkettõ meg a sornégy üzemi körülményei jelentõsen eltérnek, úgyhogy szerintem elég nehéz összefüggéseket keresni a két motor között, de azért jó lenne tudni, hogy hány er5-ös fut motul olajjal, és hánynál jelentkezett a leírt probléma, mert lehet, hogy ez csak egy egyedi eset volt.



    

cblaci 3892 2012. január 10. 19:56   Válasz erre: 3891
No én aztán meg nem eszem, mert elismerem, hogy finomodik, finomodik a kõolaj... de ami a legvégén kigyön az azé még nagyon rossz.:D
Inkább má' akkor eszek térfogatlevest, nem finom de legalább sok :-)))
    

hacse 3891 2012. január 10. 17:34   Válasz erre: 3890
Akkor az ER-5- be ezek szerint nem jó a Motolla olaj. Szerencsére nekem nem erötösöm van, az Inákban meg már azt mondtátok, hogy kipróbáltátok. Ha belecsorgatom majd és netán valami rendellenességet tapasztalok, akkor amelyiktek azt mondta , hogy faja olaj, annak a vasárnapi levesébe borítok egy egy litert és addig nyomom bele a fejét , amíg fel nem szippantja mindet ! Remélem nem kell ezért elutaznom egyikõtökhöz sem! :-)
    

cblaci 3890 2012. január 10. 16:59  
Sziasztok!
Egy másik fórumon érdekes tapasztalatairól számolt be egy motoros a Motul motorolajjal kapcsolatban. A motor egy er-5 ami különös dolgokat produkált, egy bizonyos fordulatnál, rezgett tõle a blokk amit érzett a kezén keresztül is és olyan mechanikai zajokat hallatott amilyeneket korábban nem. Tudom itt sokan használunk Motult, de én még ilyet nem tapasztaltam, sõt eddig akiket tudtam, hogy Motulra váltottak mindegyik elégedett volt. Használja az egyik cimborám 650-es Pegaso-ba, vagy sokan CB 500-ba, CX-be, Sevenfiftybe... stb. Neten sem találtam ilyen jelenségre utaló írást. Ti hallottatok hasonlót ezzel kapcsolatban? Ja és miután váltott Fuchs olajra megszüntek a "zajok" így valószínû, hogy nem a motorjával vannak gondok. A Motult ki gyártja és van-e minõségi szórás esetleg különbözõ gyártó termékei között? Tudtok-e valamit ezzel kapcsolatban?
    

sinyus 3889 2012. január 9. 21:48   Válasz erre: 3887
A lézergéppel kivágott plexiszerszámok számát tekintve a tapasztalat szerzés már-már hányingerré alakult nálam:) de motorra még ne gyártottam plexit végülis...

Tehát szar minõségû motorplexi méregdrágán kapható nálam megrendelésre:)
    

hacse 3888 2012. január 9. 20:49  
Én egyébként a sisakomon hordom a plexit , így kisebb is elég belõle meg nem okoz turbulenciás zajokat..;-)
    

hacse 3887 2012. január 9. 20:47   Válasz erre: 3885
"Meg a dolog érdekessége hogy a cég,ahol dolgozom víztiszta plexilapokkal dolgozik,és még egy lézervágónk is van hozzá:)"
..mi a gondod ? Elõtted a tapasztalatszerzés nagyszerû lehetõsége ! ;-)

    

hacse 3886 2012. január 9. 20:43   Válasz erre: 3884
Indokolatlan és tehermentes jó estét kívánok ! Biztos léteznek emberbarát plexik, de olyannal én még nem találkoztam , vagy ha találkoztam , akkor meg egy plexi inkább ne legyen emberbarát. Adieu.
    

sinyus 3885 2012. január 9. 19:48  
Köszi az ügyön rendkivül sokat lendítõ segitséget:D
De!
Eddig én is a plexinélküli motor híve voltam/vagyok, csak ha már van egy plexim (amit tényleg nem sajnálok szétbarmolni, kivéve ha nem akarjátok megvenni tõlem rendkivül drágán), és egyszer kipróbáltam,és szétverte a fejem a szél,akkor miért ne?
Meg a dolog érdekessége hogy a cég,ahol dolgozom víztiszta plexilapokkal dolgozik,és még egy lézervágónk is van hozzá:)
Tehát ha már,akkor....

De az nekem is eszembe jutott,hogy vagy visszaesek 20 centit,vagy megszokom,hogy átfúj a plexin a szél!

A plexipróbálás amugy érdekes volt,mert majdnem lecseréltem miatta a sisakoma,ami nagyon hangosnak,dübögõsnek tûnt...gondoltam kipuhult a párna...aztán levettema plexit,és kisimult a sisak hangja...

Lehet,h nem is akarom azt a magasitást?:)
    

Billigpeter 3884 2012. január 9. 19:02   Válasz erre: 3882
Szevasz Sinyus!

Én nem tudok ebben állást foglalni, mert az én motoromon nincs semmi szélvédelem, és nem is tervezem a beszerzését. Az tudom, hogy Csabi egy darabig próbálkozott a saját plexijének meredekebbre állításával, de ha jól emlékezem, zátonyra futott, és felhagyott az egésszel, de majd Õ megerõsíti, ha akarja. A tanárbácsi (bár már nem áll szóba velünk):-) sem tud érdemben nyilatkozni, mert az Õ gépén sincs semmi szélvédelem.
A Lacién van, és jól mûködik, csak hát Õ mindannyiunknál mélyebb, így szerencséje van:-)
Ezek alapján több út áll elõtted:
1. megcsinálod az átalakítást, (sokat nem vesztesz vele, ha nem lesz jó, eldobod az egészet a p.....ba):-)
2. leveszed róla a meglévõt (úgy sem ér semmit) , és jársz vele úgy, ahogy a találkozóra jöttél.:-)
3. Add el az inát, vegyél egy Goldwinget, annak jó a szélvédelme! :-)
4. Veszel egy magasabb plexit.
6. Több most nem jut az eszembe.:-)

Ha rám hallgatsz, azt csinálsz, amit akarsz!:-)
üdv





    

cblaci 3883 2012. január 9. 17:31   Válasz erre: 3882
A fejidomos gépeken lehet látni ilyeneket, de egy puig mini plexin érdekesen nézne ki, akkor már egy magasabb gyári plexi vennék a puig helyett... bár az meg nem tetszik.
Nehéz ügy!
    

sinyus 3882 2012. január 9. 10:22  
Sziasztok!
Egy ideje a fejemben van,hogy vmit kezdjek a pleximmel (190es magasságomra az univerzális Pluig plexi pont a fejemre csapja a szelet,és kellemetlenül jobbra-balra csapkodja a búrám).
Ki is néztem,hogy a gyári magasítók hogyan vannak kialakítva.
És most találtam egy ilyen leirást:

http://www.akmt.hu/sufnituning/plexi/plexi.html

Igy elsõre jónak tûnik (bár leirás nélkül is csinál ilyet az ember bármikor)

Van-e valamelyikõtöknek ilyen téren próbálkozása,tapasztalata?
    

cblaci 3881 2012. január 8. 22:25   Válasz erre: 3880
:-)))
Ráadásul három nyelven prezentálja de magyar még véletlenül se lesz benne, mondjuk ha szerencsém van akkor lesznek benne képek.
    

Billigpeter 3880 2012. január 8. 21:58   Válasz erre: 3879
Vagy pedig annyira elszomorodott, hagy Csabi nem adta el neki a motorját, hogy nem áll többet szóba velünk. Esetleg a Sinyus felhívásán felbuzdulva a tavalyi év pozitív élményeit írja egy többkötetes nagyenciklopédia formájában. Vagy pihentetni kell a kezeit, mert mindjárt itt a félév, és tömegével kell megbuktatni a hozzá járó diákokat. :-)

Azért egy kicsit irigy vagyok rá, mert a munkája során õ mindig fúj, én meg állandóan szívok! :-)
    

cblaci 3879 2012. január 8. 21:24  
Kovács tanár úr megint elszegõdött tikos ügynöknek, reméljük most is megússza ép bõrrel a küldetést, én szurkolok neki :-)
    

cblaci 3878 2012. január 8. 18:11   Válasz erre: 3877
Na tessék! Belém köt egy fél óra miatt... Õ meg 16 óra elteltével idejön nyereményvágyból elkövetve inzultálni és halmazatilag kérdõre vonni... vagy valami ilyesmi, majd Hacse segít megállapítani nyomozatilag, mert ért hozzá, hogy ilyenkor mi a tényállás :-)))
Na szóval volt egy film a tévében... meg egy kicsit el is szunyáltam :-)
(ez a hivatalos verzió) majd biztos beszámolok mindenrõl.. ja persze, hogy majd bemószerolj az Asszonynál, dörzsöltebb vagyok én annál ;-)

    

Billigpeter 3877 2012. január 8. 16:05   Válasz erre: 3876
Igen jól mondod, Lacikám, de azért megkérdezném, hogy miért késett egy fél órát a sorsolás?
Csak nem a füledbe sugdosós csinos közjegyzõnõd miatt? (remélem, ez a helyes válasz!) :-D
    

cblaci 3876 2012. január 8. 00:33   Válasz erre: 3875
No akkor mivel elmúlt éjfél befejezettnek tekintem a játékot. Kérem mostmár ne küldjenek SMS-eket mert az már nem számít bele a játékba! Oldalra nézek ahol csinos közjegyzõnõm bólint miszerint teljesen sportszerûen és igazságosan az én gondolatmenetem szerint zajlott a játék :-) Másodperceken belül mondják a fülembe a végeredményt...

Tehát 2011 legjobb, legrosszabb, legrövidebb, leghosszabb,legunalmasabb, legszomorúbb, legvidámabb beszámolóját megnyerte....
megnyerték...
?
...mindazok akik résztvettek és hozzászólásaikkal gazdagították ezt a fórumot!

Nyereményük az a néhány óra jó hangulat ami esténként gyült itt össze és nem utolsó sorban azok a cimborák akiket itt ismertek meg ezáltal!
Na most akkor igazságos vagyok?
Vagyis... Jó'mondom?
Ugye, hogy DE!

    

Billigpeter 3875 2012. január 7. 18:33   Válasz erre: 3869
Keziccsókolom, a játékra szeretnék jelentkezni, de nem tudom bekarikázni a helyes választ! (okat!):-)
Meg a helyes válaszok nem is lettek felsorolva alternatívaként. Mentegetõzhetnék, hogy nem volt idõm írni, meg ilyenek, de mindenki tudja, hogy ez nem igaz, az embernek tudni kellene szakítani 10-15 percet naponta a cimboráira.
a 2011-es év számomra sem hozott túl sok kilométert, kb. 3500 körül sikerült az összes futásteljesítmény. Pozitív élményként említenék minden egyes megtett kilométert, amit a motorozásnak szentelhettem (kivéve azt a 15-öt, amikor az ina el- triumph-osodott:)).
a legemlékezetesebb gurulás a "Kék"-túra volt, ahol minden féle-fajta motorbicikli teljes összhangban gurult fel a kékes tetejére megemlékezve az elhunyt motoros társainkról. Igaz, hogy a túra oka nem túl vidám, de mindenki érezte azt az összefogást, azt az együvé tartozást amely sajnos lassan kihal a mindennapokból, maga után hagyva az irigységet és a gyûlöletet.
Három társas rendezvényen voltam csak az éven, az ina találkozón, a kék túrán és a zempléni zárófutamon. A korábbi években nem igazán jártam ilyen rendezvényekre, általában egyedül motoroztam, de az éven rákaptam az ízére, és próbálok minél több társas rendezvényen részt venni.
Nem tudom, hogy a fent leírtak melyik számba férnek bele, de akkor azt szeretném megjelölni. Amennyiben nyernék, kérem, hogy a nyereményt a címemre juttassátok már el. :-)

    

hacse 3874 2012. január 7. 18:11   Válasz erre: 3873
Inkább a 3-as..
    

cblaci 3873 2012. január 7. 17:51   Válasz erre: 3870
Nekem inkább a 4. és 5. tünik valószínûbbnek :-)
    

hacse 3871 2012. január 7. 17:45   Válasz erre: 3868
Gratula! Akkor nem volt az olyan szegény esztendõ .
    

hacse 3870 2012. január 7. 17:43   Válasz erre: 3869
Annyi élményük volt, hogy kiadják könyvben. Nyilván nem itt fogják publikálni ingyen. Gondolni kell a jövõre is , szerzõi jogdíj , satöbbi...;-))
    

cblaci 3869 2012. január 7. 10:06  
Ezek szerint a Billig úr és a Kovács tanár úr nem nyilatkozik... vagy:
(kérem bekarikázni a helyes választ, lehet többet is!)
1.-nem történt velük 2011-ben semmi pozitív élmény
2.- negatív se...
3.-nem publikus
4.-semmi közöm hozzá
5.-huzzak el a francba

A teszt kiértékelését a beérkezés sorrendjében fogom elkészíteni, határidõ ma este éjfél.
Aki nem vesz részt a játékban az nem nyer semmit, de aki részt vesz az sem :-)
    

sinyus 3868 2012. január 5. 09:48  
Sajnos nekem is szegényes volt az évem motoros szempontból. Bár olyan dolgok történtek,amiket már régóta vártam.Pl 2011 nyarán történt meg elõször, hogy a baráti társaság motorosai mindannyian nagymotorra nyergeltünk.Igy tudtunk együtt gurulni,ami nekem régi vágyam volt.Igaz, nem jöt össze igazán nagy túra,de a hétvégi "cofferace"-ek kárpótoltak mindenért,amikor a ragyogó napsütésben élvezhettem ahogy négyen az autók között kergetjük egymást,és ujraértékeljük a hosszú évek óta unalomig bejárt környékbeli utakat.
Na és igy együtt még a tiszaföldvári találkozóra is sikerült elmennünk.
Az INA találkozóról meg "csak annyit",hogy nem mindenhol láthat az ember ennyi gyönyörû idomot egy helyen:)...Ráadásul 70 év körüli motorost sem nagyon látni,ahogy a nagytestû motorját ingben-bõrszandiban hajtja:D Felejthetetlen,ahogy végigvigyorogtam a csárdáig vezetõ utat.
De számomra a legszebb utam motorral az volt,amikor Pestrõl pár perc alatt Gyömrõre értem szakadó esõben - Újszülött unokaöcsémet hazavitték végre a korházból (egyébként az INA találkozóra vezetõ úton meg kellett álnom a csörgö telefonom miatt - akkor született a kiscsávó)!!!

Úgyhogy mégiscsak akadtak szép pillanatok

ui:a kiscsávó most 6 hónapos,azt hiszem 3 évesen megkapja az elsõ krosszcsizmáját:)
    

cblaci 3867 2012. január 4. 22:12   Válasz erre: 3865
Nahát ez jó ötlet!
Nem tudok olyan túrát mondani ahol nem éreztem jól magam, talán az a kettõ amikor totál szarrá áztunk, egyszer az utolsó 20 kilóméteren kapott el az özönvíz... másik alkalommal csurom vizesen Nyíregyházán a Tesco parkoló fedett része alatt vártunk közel két órát arra, hogy valaki odafent elzárja a csapot. Persze ha nem hagyom otthon az esõruhát akkor nincs semmi gond, hiszen nem egyszer futottunk már bele kisebb nagyobb záporokba. Volt viszont egy eset amit elmesélek név és motortípus említése nélkül, ez volt a 2011-es év legijesztõbb kalandja a motorozásaim során. Egy ismerõsöm megkért, hogy tervezzek egy kb.500km-es túrát amire eljönnének az ismerõsei is akik közül csak egyet ismertem. A választás végül a híres vagy hírhedt (kinek mi tetszik) 24-es útra esett ami a Mátra és a Bükk hegyeit köti össze Eger és Gyöngyös között, érintve Recsket ahol tervbe vettük a motormúzeumot. Találkoztunk a megbeszélt gyülekezõ helyen, néhány szót váltottunk, voltak olyanok is akik kevesebb rutinnal rendelkeztek ezért rájuk való tekintettel nem diktáltunk erõs tempót. Szokásos cipzár alakzat én mentem elõl a felezõvonalhoz közelebb, mögöttem a srác (akirõl a történet szól) az út széle felé igazodva és így tovább, összesen öten voltunk. A hosszú alföldi egyeneseket elhagyva Eger után tartottunk egy kis pihenõt és megbeszéltük, hogy a korábbi cipzár alakzat helyett a kanyargós részeken mindenki nagyobb követési távolságot tartva keresi az ideális ívet, vigyázva az út szélén lévõ apró kavicsos részekre. Valahol Egerbakta és Sirok között egy S-kanyarban ahol volt egy földutas becsatlakozás állt egy kombi Astra készülve felhajtani a fõútra, elindult ugyan de idõben észre vett és megállt. Már kifelé jöttem a balos kanyarból amikor sisakon keresztül is igen erõs csattanást hallottam... Szinte biztos voltam benne, hogy miután engem elengedett az utánam jövõ srác elé kihajtott, aki nem tudott megállni. Kb. 200-ra szaladt fel a vérnyomásom de a legnagyobb baj az volt, hogy olyan élénk volt a forgalom, hogy életveszélyes volt hírtelen visszafordulni a beláthatatlan kanyarokban. Bekapcsoltam a vészvillogót (nem mintha úgy sokkal biztonságosabb lett volna) és megfordultam. Kb. fél perc telhetett el mire visszaértem de addigra már állt a forgalom, nem kell mondanom mit éreztem amig oda nem értem... Az Astra ugyanott állt, így az azzal való "találkozást" kizárhattam és hatalmas megnyugvás volt látni, hogy saját lábain áll a srác. Aki a srác után jött látta amint besokall a kanyarban és lemegy a padkára, ráadásul elfékezte az elejét és szinte odacsapta magát az út széléhez. Láttam már néhány felborult motort de ilyet, hogy szinte 180°-ban visszaforduljon a váltókar...még nem pipáltam. Bekötöztük a srácot, csúnya horzsolásai voltak, egy helyen varni is kellett a könyökét, de azt már nem mi csináltuk :-) A motort járóképessé tettük és olyan 60-70-es tempóban haza ment a lábán. A tank csúnyán tört, a kormány elhajlott, elsõ sárhányó háromfele tört... de kit érdekelt az ott akkor, szerencsére a cimbora kiheverte hamar. Amikor már nagyjából megnyugodott mindenki eszembe jutott amikor odaértem és az egyik cimbora ezzal indított a srácnál "na haver ettõl szebben én sem csináltam volna", ezt felidézve már jött némi mosoly az arcunkra de az még mindig csak erõltetett volt.
Az inazuma tali az csupa pozitívum volt és arra szívesebben emlékezek vissza, remélem idén megismétlõdik és a 2012-es évvégi beszámolóban beszámolhatok arról is.

    

hacse 3866 2012. január 4. 18:30   Válasz erre: 3865
Nekem 2011 hosszú-hosszú évek után életem legeslegszegényebb motoros esztendeje volt, ha azt nézzük, hogy mennyit motoroztam. A legtávolabbi hely , ahova tavaly eljutottam az Pusztavacs volt, ahol sok olyan motort láttam, mint, amilyen az enyém.:-)
Túraszegény életemet feldobta még Kovács tanár bácsival és néhány haverral az Õrségben történt 1 napos motorozgatás. Az év többi napján, ha jutott a gépbe hajtóanyag, akkor mentem , intéztem a dolgaimat, illetve kis gurulásokat csináltam(tunk). Mindegyik gurulás negatív esemény mentes volt. Kiemelkedõ pozitívum sem igazán volt.
"Kérem kapcsolják ki ...!" ;o)
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118