Billigpeter | 3966 | 2012. január 16. 21:56 | Válasz erre: 3959 |
Túlzás a "béke és nyugalom", nagy vállalatátalakítás van folyamatban emberáldozatokkal, nem tudom, mi lesz ezzel az iparággal, de túl sok jóra nem számít senki. Szenvedünk még egy kicsit, oszt megyünk Londonba pizzásnak:-(
|
hacse | 3965 | 2012. január 16. 21:53 | Válasz erre: 3960 |
Petimennyilesza3féktárcsavégülishogysikerültmegoldanilegolcsóbbanvagymégottnemtartasz?
|
hacse | 3962 | 2012. január 16. 21:49 | Válasz erre: 3960 |
Honnan tudnák a MÉH -esek , hogy aktív az a rádió ?
|
hacse | 3959 | 2012. január 16. 21:47 |
Amúgy mi a stájsz gyerekek ? Semmi ? Béke és nyugalom? Az meg má' nem semmi! Nálam egyre szaporodnak a javításra váró robogók, hogy rothadna meg az összes, de sajna túl nagy a szívem , minden szart elvállalok, de valamit most már tennem kell ez ellen, mert még arra sem volt idõm, hogy lemossam a saját moccomat.
|
Kovacspeter | 3958 | 2012. január 16. 21:43 |
Jó Estét! Figyelem! A Méh-telepeken jó áron veszik át a titán kilóját.
|
hacse | 3957 | 2012. január 16. 21:41 | Válasz erre: 3956 |
Hát igen, sajnos manapság már semmi nem marad titokban. De a vezérlõegységet úgysem adom oda senkinek!;-)))
|
cblaci | 3956 | 2012. január 16. 21:27 | Válasz erre: 3950 |
Állítólag a Csendes-óceánba zuhant a maradék, tudod ott a veteményes végibe ahun a vályogvetõ gödör van, amit Te simán csak halastónak becézel :-) Amúgy úgy szól a hír, hogy 200kg-ot találtak meg, a többit nem lelik, az van nálad :-) |
hacse | 3955 | 2012. január 16. 21:23 | Válasz erre: 3952 |
Sajnos rossz hírem van Petya, a menetszél jelenleg még nem állítható fokozatmentesen, a legjobb technikával is kizárólag 4 fokozatban szabályozható ! Fûthetõ markolatból kettõt vegyél, így nem kell állandóan cserélgetned a kormányvégeken, meg nem lesz olyan macerás a gázadagolás sem!:-))))))))))
|
Billigpeter | 3953 | 2012. január 16. 21:20 | Válasz erre: 3951 |
A pénznek nincsen szaga:-) De mondjuk ha halványan világít a sötétben...........nem is tudom:-) |
Billigpeter | 3952 | 2012. január 16. 21:17 | Válasz erre: 3949 |
Hát még egy fûthetõ markolatot még el bírnék képzelni! lassan olcsóbb lesz mint két tank benya. A menetszél fokozatmentesen állítható? Van hozzá irányfordító? Mert akkor olyat is akarok, hogy mindig hátszélben tudjak motorozni, csökkentve a fogyasztást:-) |
hacse | 3951 | 2012. január 16. 21:17 | Válasz erre: 3948 |
Nem kaptok belõle semennyit se! Na, nem az irigység, csak az van, hogy hát radioaktív a cucc, aztá' nem akarom, hogy ti is befertõzõdjetek, azt nem viselném el . ...na értitek..?;-) Ja, hogy a pénzbõl ? Hááát, majd meglátom mennyit adnak érte, csak ugye vannak költségei még beszállítom , meg ilyesmik , öööö, na majd... ne.. |
hacse | 3950 | 2012. január 16. 21:08 | Válasz erre: 3948 |
Elmondanám, hogy hozzánk esett ide a hátsó udvarba a veteményesföldre, és én magam irányítottam ide 8-as csörlõkötélre kötött vaddisznófogó hurokkal. Van az 217 kiló is alig bírtam lehúzni , igaz nem volt rajtam kesztyû oszt jól belevágott a tenyerembe a drót!
|
hacse | 3949 | 2012. január 16. 21:03 | Válasz erre: 3946 |
Széjjel komplikáljátok azt a moccot. Mi jön ezután , power commander, ABS, elektronikusan szabályozható menetszél ?;-))
|
Billigpeter | 3948 | 2012. január 16. 21:02 | Válasz erre: 3942 |
Honnan tudják, mennyi maradt, ha azt se tudják hova esett? Szerintem Csabi terjeszti ezeket a rémhíreket, nehogy megtudják, mennyi szajré van nála a roncsokból :-), de egy kis alamizsnát dobhatna, ha már leszedtük neki a nagy égboltról:-)
|
hacse | 3947 | 2012. január 16. 21:00 | Válasz erre: 3942 |
Csak annyi lenne? Akkor inkább beolvasztom házilag egy nagyobb lábas formába, aztán majd esztergálok belõle valamit.;D
|
Billigpeter | 3946 | 2012. január 16. 20:58 | Válasz erre: 3941 |
Hát, ha már így felajánlottad, akkor kiszolgáltatom magam:-) a címet elküldöm, elõre is köszönöm!
|
hacse | 3945 | 2012. január 16. 20:57 | Válasz erre: 3938 |
Szép és megbízható motorja van a little poláknak az má' igaz, mégis inkább valami komplett motobike alap érdekelne. ;-))
|
cblaci | 3942 | 2012. január 16. 20:40 | Válasz erre: 3935 |
Állítólag a 15 tonnából jó ha maradt 200kg... bár ha ez mind titán akkor lehet érdemes volt lelõni :-)
|
cblaci | 3941 | 2012. január 16. 20:38 | Válasz erre: 3936 |
Ha akarod akkor a kivezetéseket is ráforrasztom és neked csak a lámpafejben kell kötögetni. Ha emilben elküldöd a címed akkor elküldöm postán, vagy vársz tavaszig és akkor személyesen átadom. |
Billigpeter | 3940 | 2012. január 16. 20:09 | Válasz erre: 3935 |
Ha radioaktív, akkor cseréld el az arabokkal benzinre! :-)
|
Billigpeter | 3939 | 2012. január 16. 20:05 | Válasz erre: 3934 |
Így utólag már szar magyarázkodni, de nem rád gondoltam, csak a vírus docens úr gondolatmenetébõl idéztem!:-)
|
Billigpeter | 3938 | 2012. január 16. 20:02 | Válasz erre: 3933 |
Én a kispolszki 650-es sorkettesét ajánlom, mert az egy ERÕMÛ!:-)
|
Billigpeter | 3936 | 2012. január 16. 19:59 | Válasz erre: 3931 |
Köszönöm szépen, már megérte benézni tegnap!:-)
|
hacse | 3935 | 2012. január 16. 18:23 | Válasz erre: 3929 |
Nálam van az egész mûhold cakkom-pakk , má' ez így volt lezsírozva . Viszem a MÉH telepre , jól meggazdagodok, annak a ba...ott sok titánnak van ám ára rendesen. Ja, hogy radioktív az egész roncs, no para, majd sietek a leadással. ? ;-))
|
hacse | 3934 | 2012. január 16. 18:15 | Válasz erre: 3929 |
.."mert a biztonsági õrök buzik!" Még rajtam kívül hány biztonsági õrült lesz ott, he ???
|
hacse | 3933 | 2012. január 16. 18:12 |
CAFÉ RACERT ÉN AKAROK ÉPÍTENI! ÉN MÁR SOKKAL RÉGEBBEN KIGONDOLTAM, MINT TI !!;-)) De még ezen kívül mennyi mindent kigondoltam... Kizárólag sorkettes hajtómûvet szeretnék alkalmazni, ha eljutok odáig egyáltalán. Majd rendezünk Café Racc találkozót is . :-)) |
hacse | 3932 | 2012. január 16. 18:08 |
Nem fogjátok elhinni mi történt velem!! ... de ha nem fogjátok elhinni , akkor meg minek írjam le ide....?
|
cblaci | 3931 | 2012. január 15. 22:47 | Válasz erre: 3929 |
Ja és még annyit, hogy ezzel a hozzászólással nyertél egy relét, amivel megcsinálhatod a vészvillogót ;-)
|
cblaci | 3930 | 2012. január 15. 22:45 | Válasz erre: 3929 |
Jól megröhögtettél még lefekvés elõtt B Peti :-) a végén még a könnyem is folyt, ezt már ma este nem tudom ûberelni... |
Billigpeter | 3929 | 2012. január 15. 22:26 |
Jó estét mindenkinek, Elnézést a hiányzásért, de vidéken voltam temetésen, de majd kérek igazolást az anyukámtól az ellenõrzõmbe!(Vagy valamelyik haverommal beíratom egy ötvenesért.:-) Örülök, hogy végre megjött a tanárbácsi, mert most már rend lesz a fórumon. Annyit szeretnék még hozzátenni, hogy lehet, hogy én meg Hácsé rosszak voltunk, de a Cb meg vamzerkodott :-) Már többször is rá akartam már kérdezni Lacinál a vészvillogóra, mert a kék túrán láttam, hogy neki van, én meg hiába kerestem a biciklin :-), De igen kimerítõ leírást adott a kivitelezésérõl, amit ezúton is szeretnék megköszönni, valószínûleg létre is fogom hozni. sajnos, a mûhold nem ide esett le, hiába használtuk azt a sok erõs mágnest, amivel lehúztuk a helyérõl, pedig a méhesekkel már le volt zsírozva a balhé :-) Ha publikus, merre járt tanárbá amíg nem nézett felénk se? Az ina találkozót meg tudom rendezni, mert a buszváróba befér vagy 20 motor, a kertben meg rengeteg sátor, igaz addig még meg kell építenem a buszfordulót, mert a biztonsági õrök buzik! :-) Lehet, hogy jön a tavasz, de itt pillanatnyilag szakad a hó :-( |
Kovacspeter | 3928 | 2012. január 15. 22:13 |
Jut eszembe most rendelek cuccokat Banditos kollégánktól Zölditõl, elég jó árai vannak a gyári cuccokra, tudom ajánlani.
|
Kovacspeter | 3927 | 2012. január 15. 22:09 | Válasz erre: 3921 |
Szép! Nem csak retrós, ez ízig-vérig retró, nyomórudas meg ilyenek: "A Continental GT-ben melyben már egy egységet képez a motorblokk és a váltó." Az angolok erre kb 1960 körül térhettek át;-) Tisztára olyan mint egy idõutazás. |
Kovacspeter | 3926 | 2012. január 15. 22:03 | Válasz erre: 3918 |
Az az érdekes hogy ha nem várom meg a 4 villanást, csak akkor vészvillog. De ilyenkor mindig. Keresek valami riasztós embert. Bagatell tétel lesz a 3 féktárcsához képest.
|
Kovacspeter | 3925 | 2012. január 15. 21:58 | Válasz erre: 3882 |
Plexit le, Schuberth S1-est fejre fel! Nekem bejött.
|
cblaci | 3924 | 2012. január 15. 21:10 |
Helló gyerekek! Hacse, Billig P mi van veletek, amikor a Kovács tanár úr végre elõkerül akkor meg ti léptek le? Nem vagytok kompatibilisek? Vagy rátok esett a mûhold? Mondjuk a jövõ hét nekem is erõs lesz, de én itt leszek, ha más nem lélekben. Amúgy már január közepe van, nem semmi mi? Még novemberben motoroztunk és ha még annyi eltelik mint onnan idáig akkor már sinen is leszünk! Más nem jut az eszembe, ezt is nehezen találtam ki... nem könnyû egy fórum motorjának lenni... vagy valami ilyesmit emlegettetek a múltkor... Jó'mondom? |
sinyus | 3923 | 2012. január 15. 17:10 |
Óhhh, ne hadonásszunk olyan nagy szavakkal,hogy "nyugdij"...hol lesz az már... De nekem is a hosszútávú terveim között szerepel egy caferacer épitése...majd egyszer ha nagy leszek |
cblaci | 3922 | 2012. január 15. 15:45 | Válasz erre: 3921 |
Nagyon dúrva! Fûzött kerekek csupakróm és egyebek... (még rímelt is) :-) Klasszikus formák megspékelve a modern technikával amire legjobb bizonyíték az õs aggregát ami injektorral van jóllakatva. Kicsit fura ez a kettõsség és már majdnem rámtört a bírtoklási vágy amikor hirtelen felébredtem. Kellene nekem ez? vagyis ez kellene nekem? Vagy inkább egy fellelt Bullet 500 mondjuk a 60-as évekbõl, amit ráérõsen feltámaszthatnék és annak gyümölcsének íze egy egy örömmotorozásban teljesedne ki... Mire elérem a nyugdíjat, bár azt hiszem így helyesebb: HA elérem a nyugdíjat összehozok valami hasonló projektet (ha más nem egy öreg CB-vel), már csak azért is, hogy ne unatkozzak öreg napjaim egyhangúsága során no meg azért, hogy maradjon valami értelmes dolog is utánam ;-) |
sinyus | 3921 | 2012. január 15. 10:19 |
Ezt szivesen megnnézném élõben: http://totalbike.hu/hirek/2012/01/11/indiai_csoda_a_varakozasi_ido_egy_ev/ |
Kovacspeter | 3919 | 2012. január 14. 21:23 | Válasz erre: 3916 |
Köszi a leírást, jól körbefotóztad a munkafolyamatot. Most már a net is szarakszik, feladom, jó éjt!
|
cblaci | 3918 | 2012. január 14. 20:58 | Válasz erre: 3915 |
Mivel nincs rajta gyárilag vészvillogó nem lehet más mint a riasztó egység nyûgje. Az én riasztóm is felvillantja az indexeket ha bekapcsolom (vagy ha ki), de ilyet még nem csinált mint a tied, valami test hiba vagy relé beragadás vagy oxidációs gond lehet. Riasztóssal lenne érdemes megnézetni.
|
cblaci | 3916 | 2012. január 14. 20:52 | Válasz erre: 3914 |
Kovacspeter | 3915 | 2012. január 14. 20:43 | Válasz erre: 3911 |
Errõl jut eszembe, az mitõl lehet hogy ha indexelésnél 3-4 villanásnál kevesebbet várok a kikapcsolással, akkor kidobja a vészvillogót, gondolom a riasztó. Ötlet?
|
Kovacspeter | 3914 | 2012. január 14. 20:38 | Válasz erre: 3911 |
Aha! Nincs hang ezen a nyomorult gépen, így csak nézni tudtam. A kis kapcsolóhoz hol hoztad el a vezetéket? Vizet bírja?
|
cblaci | 3913 | 2012. január 14. 20:32 | Válasz erre: 3912 |
Szia Péter! Most rendezi a terepet mert buszfordulót is kell csinálnia, és kajak jó lesz a buszoknak, ahogy azt vírus is megmondta: http://www.youtube.com/watch?v=IL-L9Ig1CPk |
Kovacspeter | 3912 | 2012. január 14. 20:27 | Válasz erre: 3909 |
Szia Laci! Most nézem, Péter szépen halad, nemsoká kész lesz az ojjektum. Ha befejezi, elhívhatna minket garázsavatóra. Esetleg a találkozót ott is lebonyolíthatnánk:-)
|
cblaci | 3911 | 2012. január 14. 20:26 | Válasz erre: 3910 |
Úgy, hogy nekem olyan is van! Egy kis relé a titka, mutatom hogyan csináltam meg ;-) http://www.youtube.com/watch?v=2eh4Q7QfplU |
Kovacspeter | 3910 | 2012. január 14. 20:23 | Válasz erre: 3867 |
Sajnos szokott lenni arrafelé murva az út szélén, vigyázni kell, szomorú az eset. Node! "Bekapcsoltam a vészvillogót" Azt hogyan?
|
cblaci | 3909 | 2012. január 14. 20:21 | Válasz erre: 3908 |
Osztály vigyázz! Tantóbának jelentem az osztály 3fõvel (ritkán 4-el ha sinyus is ír) a tanórára készen áll. Nagyobb rendbontás nem történt csak Hacse akar belepiszkítani a vasárnapi levesünkbe belefolytás végett... ja és Billig elbaszta a vidámszinpadot! Jelentem egyedül csak én nem rosszalkodtam :-) |
Kovacspeter | 3908 | 2012. január 14. 20:10 |
Jó estét! Úgy látom a játékról lecsúsztam. Nem kicsit, nagyon.
|
Billigpeter | 3907 | 2012. január 13. 22:14 | Válasz erre: 3902 |
Egyébként ezt lehetett érezni a bácsi bejegyzéseibõl is, hiába gyõzködték többen is, hogy semmi baj nincs ezzel az olajjal, õ csak hajtotta, hogy a motul az õ szemében már nem olaj. Biztos nehéz lenne meggyõzni az ellenkezõjérõl!:-) |
Billigpeter | 3905 | 2012. január 13. 22:10 | Válasz erre: 3904 |
Hát az nem is jó, ha rászoktatod, mert annyira rákap az ízére, hogy mást nem is lesz hajlandó magába fogadni:-)
|
hacse | 3904 | 2012. január 13. 21:50 | Válasz erre: 3894 |
Minden nyílását szakszerûen be gumidugóztam ! Csakis atomok és kristályok közötti korrózióról beszélhetünk, azt meg csak úgy lehet megakadályozni , ha bekenjük a felületeket fokhagymás zsírral. Én aztat meg nem akarom ...:-)
|
hacse | 3903 | 2012. január 13. 21:45 | Válasz erre: 3897 |
Ezúton gratulálok a monumentális szórakoztató létesítményen végzett munkák szemet gyönyörködtetõ eredményéhez !!!!;D
|
hacse | 3902 | 2012. január 13. 21:43 |
Itt vagyok. Minden olajnak és úgy általában minden dolognak van megrögzött ellenzõje , és sok esetben kitart a véleménye mellett az illetõ akkor is , ha 10000000000 élõlény közül csak neki nem jött be a cucc. Egyéb eshetõséget és körülményt nem hajlandó vizsgálni. Ha mégis rádöbben a valódi okra , akkor sem árulja el másnak.
|
Billigpeter | 3901 | 2012. január 13. 20:33 | Válasz erre: 3900 |
Örülök, hogy jól van a tantóbá, ha már így szó nélkül magunkra hagyott itt a nagy éterben:-) teljesen el vagyunk tanáratlanodva, már Hacse sem tesz semmilyen megjegyzést semmire, mióta a maradék fórumozókat indokolatlanul motul olajba akarta fojtani:-) Úgyhogy várjuk meg a tavaszt, hátha a fecskékkel együtt a többi fórumozó is visszatér.:-) " A reményhal meg utoljára" :-) |
cblaci | 3900 | 2012. január 13. 19:58 | Válasz erre: 3899 |
Üdv Peti! Nyilván csak gonoszkodtam egy kicsit, hiszen a környéken sincs olyan szép buszmegálló mint amilyet Neked sikerült összehozni azzal a két szép nagy panoráma ablakkal és tágas bejárattal :-) Képzeld ma küldtem a tanár bácsinknak egy SMS-t mert már komolyan aggasztott, hogy nem jelentkezik és ez az osztályán is meglátszik hiszen az utóbbi idõben megint eléggé elvagyunk apátlanodva :-( Nos, a tanár úr válaszolt és jól van viszont nagyon sok a dolga, de majd most már több ideje lesz és újra jelentkezik és tavasszal irány a Királyerdõ!!!! :-) |
Billigpeter | 3899 | 2012. január 13. 19:15 | Válasz erre: 3898 |
Miért nem szóltál hamarabb, hogy nálatok ilyenek a buszmegállók, akkor nem izzadtam volna vele, csak ott lebontottunk volna egyet igényesen, itthon meg felépítem!:-) De legalább már nem ázunk meg, amikor a Csabi tarktorának alapjáratára a tanárbácsi Heavy Metal-t játszik a tubán!:-) |
cblaci | 3898 | 2012. január 12. 19:53 | Válasz erre: 3897 |
...avagy, hogyan csináljunk vidámszinpadból vidéki buszmegállót :-)
|
Billigpeter | 3897 | 2012. január 12. 18:39 |
Jó Estét Kívánok! Ma itthon maradtam szabadságon, és elbasztam a vidámszínpadot!:-) ![]() |
Billigpeter | 3896 | 2012. január 11. 22:10 |
Kíváncsiságból felületesen beleolvastam az ER-5 ös fórumba, egy ember van, aki gyalázza a motult, az össze többi tulaj, aki motult használ, ugyanazt írja, amit én is tapasztaltam, hogy a motor halkabb, a váltó pontosabb, könnyebben jár. (Õk a fuchs-ot köpködik, hogy melegben a motort nem lehet üresbe tenni, a váltó akad, stb.) Szerintem- mivel egyedi az eset, és a típusazonos jármûvek ezzel az olajjal teljesen normálisan mûködnek- a bácsi valószínûleg Motulos dobozba töltött Dunavizet rakott a motorjába, ami után még a többiek által lenézett olaj is megváltásnak tûnt. Szar ügy.
|
cblaci | 3895 | 2012. január 11. 22:08 | Válasz erre: 3894 |
Nem akartam lelõni a poént mert kíváncsi voltam mások véleményére is, de mivel úgy tünik itt már tényleg csak néhányan "beszélgetünk" mindegy ha elmondom a magamét én is, mert nekem is van véleményem és természetesen egy percig sem gondoltam, hogy a Motul nem lenne megfelelõ. Hacse is menyugodhat és nekünk sem kell félni a leves általi kivégzés kellemetlenségeitõl. Legtöbben jó véleménnyel vannak a Motulról és ezek között vannak ER-5 tulajok is, nem tudom mi okozhatta a kolléga rossz tapasztalatait de nem az olaj a bûnös, ez szinte biztos. Az én bizalmam töretlen és ezután is csak Motult használok, az meg, hogy ki mit rak bele abszolut nem érdekel ezután a további kellemetlenségek elkerülése véget a tapasztalataimat is megtartom magamnak. |
Billigpeter | 3894 | 2012. január 11. 21:35 | Válasz erre: 3891 |
Szerintem ne öntsd bele a levesembe, hanem süssünk benne rántott húst!:-) Levesbe se rossz, mert oldja a székrekedést. Mivel még mindig nem töltötted fel a motorbiciklidet olajjal, a belülrõl szerteszét korrodálódott blokkodból jövõ rendellenes zajokat és vibrációkat már nem tudjuk olaj okozta problémának elfogadni, inkább add el az ócskavasat alkatrésznek! :-) |
Billigpeter | 3893 | 2012. január 11. 21:29 | Válasz erre: 3890 |
Tavaszvárós jó estét kívánok! Én, mint C.M.V. Péter, aki vagyok, azaz Castrolról Motulra váltó Péter szeretném elmondani, hogy szerintem megérte váltani. Nekem semmilyen rezonancia, rendellenes hang nem jelentkezett az eltelt üzemidõ alatt, szerintem a váltó sokkal könnyebb, határozottabb lett, és nem égett meg 2000 km után, mint a castrol, igaz, a motulból magasabb hõtûrésût használok (10W-50-est). Lehet, hogy a bácsi nem megfelelõ típusú olajat használt, vagy a viszkozitással mókuskodott, vagy túl sok üzemanyag került az olajba, és felhígult, de hát ez mind csak találgatás. Az viszont tény, hogy senkit nem hallottam (eddig), aki köpködött volna erre az olajra. Õ is 5100-t használt? Megnéztem az összes Motulos dobozt, ami van itthon, mindet a csigazabálók gyártották. Csak egy gyáruk van Franciaországban, ahol 1965 óta gyártanak különbözõ finomságokat a minden féle- fajta géperejû járómû számára. A cég 1853 ban alakult “Swan&Finch” néven, és 1934-ben kezdett Motul márkanevû olajat gyártani dugattyús repülõgépmotorokhoz, bár ez a jelen probléma szempontjából lényegtelen információ. Elég jó eredményeket ért el mindenféle motorsportban (rali, motocross, F1), úgyhogy részemrõl a bizalom egyelõre töretlen. Mondjuk a sorkettõ meg a sornégy üzemi körülményei jelentõsen eltérnek, úgyhogy szerintem elég nehéz összefüggéseket keresni a két motor között, de azért jó lenne tudni, hogy hány er5-ös fut motul olajjal, és hánynál jelentkezett a leírt probléma, mert lehet, hogy ez csak egy egyedi eset volt. |
cblaci | 3892 | 2012. január 10. 19:56 | Válasz erre: 3891 |
No én aztán meg nem eszem, mert elismerem, hogy finomodik, finomodik a kõolaj... de ami a legvégén kigyön az azé még nagyon rossz.:D Inkább má' akkor eszek térfogatlevest, nem finom de legalább sok :-))) |
hacse | 3891 | 2012. január 10. 17:34 | Válasz erre: 3890 |
Akkor az ER-5- be ezek szerint nem jó a Motolla olaj. Szerencsére nekem nem erötösöm van, az Inákban meg már azt mondtátok, hogy kipróbáltátok. Ha belecsorgatom majd és netán valami rendellenességet tapasztalok, akkor amelyiktek azt mondta , hogy faja olaj, annak a vasárnapi levesébe borítok egy egy litert és addig nyomom bele a fejét , amíg fel nem szippantja mindet ! Remélem nem kell ezért elutaznom egyikõtökhöz sem! :-)
|
cblaci | 3890 | 2012. január 10. 16:59 |
Sziasztok! Egy másik fórumon érdekes tapasztalatairól számolt be egy motoros a Motul motorolajjal kapcsolatban. A motor egy er-5 ami különös dolgokat produkált, egy bizonyos fordulatnál, rezgett tõle a blokk amit érzett a kezén keresztül is és olyan mechanikai zajokat hallatott amilyeneket korábban nem. Tudom itt sokan használunk Motult, de én még ilyet nem tapasztaltam, sõt eddig akiket tudtam, hogy Motulra váltottak mindegyik elégedett volt. Használja az egyik cimborám 650-es Pegaso-ba, vagy sokan CB 500-ba, CX-be, Sevenfiftybe... stb. Neten sem találtam ilyen jelenségre utaló írást. Ti hallottatok hasonlót ezzel kapcsolatban? Ja és miután váltott Fuchs olajra megszüntek a "zajok" így valószínû, hogy nem a motorjával vannak gondok. A Motult ki gyártja és van-e minõségi szórás esetleg különbözõ gyártó termékei között? Tudtok-e valamit ezzel kapcsolatban? |
sinyus | 3889 | 2012. január 9. 21:48 | Válasz erre: 3887 |
A lézergéppel kivágott plexiszerszámok számát tekintve a tapasztalat szerzés már-már hányingerré alakult nálam:) de motorra még ne gyártottam plexit végülis... Tehát szar minõségû motorplexi méregdrágán kapható nálam megrendelésre:) |
hacse | 3888 | 2012. január 9. 20:49 |
Én egyébként a sisakomon hordom a plexit , így kisebb is elég belõle meg nem okoz turbulenciás zajokat..;-)
|
hacse | 3887 | 2012. január 9. 20:47 | Válasz erre: 3885 |
"Meg a dolog érdekessége hogy a cég,ahol dolgozom víztiszta plexilapokkal dolgozik,és még egy lézervágónk is van hozzá:)" ..mi a gondod ? Elõtted a tapasztalatszerzés nagyszerû lehetõsége ! ;-) |
hacse | 3886 | 2012. január 9. 20:43 | Válasz erre: 3884 |
Indokolatlan és tehermentes jó estét kívánok ! Biztos léteznek emberbarát plexik, de olyannal én még nem találkoztam , vagy ha találkoztam , akkor meg egy plexi inkább ne legyen emberbarát. Adieu.
|
sinyus | 3885 | 2012. január 9. 19:48 |
Köszi az ügyön rendkivül sokat lendítõ segitséget:D De! Eddig én is a plexinélküli motor híve voltam/vagyok, csak ha már van egy plexim (amit tényleg nem sajnálok szétbarmolni, kivéve ha nem akarjátok megvenni tõlem rendkivül drágán), és egyszer kipróbáltam,és szétverte a fejem a szél,akkor miért ne? Meg a dolog érdekessége hogy a cég,ahol dolgozom víztiszta plexilapokkal dolgozik,és még egy lézervágónk is van hozzá:) Tehát ha már,akkor.... De az nekem is eszembe jutott,hogy vagy visszaesek 20 centit,vagy megszokom,hogy átfúj a plexin a szél! A plexipróbálás amugy érdekes volt,mert majdnem lecseréltem miatta a sisakoma,ami nagyon hangosnak,dübögõsnek tûnt...gondoltam kipuhult a párna...aztán levettema plexit,és kisimult a sisak hangja... Lehet,h nem is akarom azt a magasitást?:) |
Billigpeter | 3884 | 2012. január 9. 19:02 | Válasz erre: 3882 |
Szevasz Sinyus! Én nem tudok ebben állást foglalni, mert az én motoromon nincs semmi szélvédelem, és nem is tervezem a beszerzését. Az tudom, hogy Csabi egy darabig próbálkozott a saját plexijének meredekebbre állításával, de ha jól emlékezem, zátonyra futott, és felhagyott az egésszel, de majd Õ megerõsíti, ha akarja. A tanárbácsi (bár már nem áll szóba velünk):-) sem tud érdemben nyilatkozni, mert az Õ gépén sincs semmi szélvédelem. A Lacién van, és jól mûködik, csak hát Õ mindannyiunknál mélyebb, így szerencséje van:-) Ezek alapján több út áll elõtted: 1. megcsinálod az átalakítást, (sokat nem vesztesz vele, ha nem lesz jó, eldobod az egészet a p.....ba):-) 2. leveszed róla a meglévõt (úgy sem ér semmit) , és jársz vele úgy, ahogy a találkozóra jöttél.:-) 3. Add el az inát, vegyél egy Goldwinget, annak jó a szélvédelme! :-) 4. Veszel egy magasabb plexit. 6. Több most nem jut az eszembe.:-) Ha rám hallgatsz, azt csinálsz, amit akarsz!:-) üdv |
cblaci | 3883 | 2012. január 9. 17:31 | Válasz erre: 3882 |
A fejidomos gépeken lehet látni ilyeneket, de egy puig mini plexin érdekesen nézne ki, akkor már egy magasabb gyári plexi vennék a puig helyett... bár az meg nem tetszik. Nehéz ügy! |
sinyus | 3882 | 2012. január 9. 10:22 |
Sziasztok! Egy ideje a fejemben van,hogy vmit kezdjek a pleximmel (190es magasságomra az univerzális Pluig plexi pont a fejemre csapja a szelet,és kellemetlenül jobbra-balra csapkodja a búrám). Ki is néztem,hogy a gyári magasítók hogyan vannak kialakítva. És most találtam egy ilyen leirást: http://www.akmt.hu/sufnituning/plexi/plexi.html Igy elsõre jónak tûnik (bár leirás nélkül is csinál ilyet az ember bármikor) Van-e valamelyikõtöknek ilyen téren próbálkozása,tapasztalata? |
cblaci | 3881 | 2012. január 8. 22:25 | Válasz erre: 3880 |
:-))) Ráadásul három nyelven prezentálja de magyar még véletlenül se lesz benne, mondjuk ha szerencsém van akkor lesznek benne képek. |
Billigpeter | 3880 | 2012. január 8. 21:58 | Válasz erre: 3879 |
Vagy pedig annyira elszomorodott, hagy Csabi nem adta el neki a motorját, hogy nem áll többet szóba velünk. Esetleg a Sinyus felhívásán felbuzdulva a tavalyi év pozitív élményeit írja egy többkötetes nagyenciklopédia formájában. Vagy pihentetni kell a kezeit, mert mindjárt itt a félév, és tömegével kell megbuktatni a hozzá járó diákokat. :-) Azért egy kicsit irigy vagyok rá, mert a munkája során õ mindig fúj, én meg állandóan szívok! :-) |
cblaci | 3879 | 2012. január 8. 21:24 |
Kovács tanár úr megint elszegõdött tikos ügynöknek, reméljük most is megússza ép bõrrel a küldetést, én szurkolok neki :-)
|
cblaci | 3878 | 2012. január 8. 18:11 | Válasz erre: 3877 |
Na tessék! Belém köt egy fél óra miatt... Õ meg 16 óra elteltével idejön nyereményvágyból elkövetve inzultálni és halmazatilag kérdõre vonni... vagy valami ilyesmi, majd Hacse segít megállapítani nyomozatilag, mert ért hozzá, hogy ilyenkor mi a tényállás :-))) Na szóval volt egy film a tévében... meg egy kicsit el is szunyáltam :-) (ez a hivatalos verzió) majd biztos beszámolok mindenrõl.. ja persze, hogy majd bemószerolj az Asszonynál, dörzsöltebb vagyok én annál ;-) |
Billigpeter | 3877 | 2012. január 8. 16:05 | Válasz erre: 3876 |
Igen jól mondod, Lacikám, de azért megkérdezném, hogy miért késett egy fél órát a sorsolás? Csak nem a füledbe sugdosós csinos közjegyzõnõd miatt? (remélem, ez a helyes válasz!) :-D |
cblaci | 3876 | 2012. január 8. 00:33 | Válasz erre: 3875 |
No akkor mivel elmúlt éjfél befejezettnek tekintem a játékot. Kérem mostmár ne küldjenek SMS-eket mert az már nem számít bele a játékba! Oldalra nézek ahol csinos közjegyzõnõm bólint miszerint teljesen sportszerûen és igazságosan az én gondolatmenetem szerint zajlott a játék :-) Másodperceken belül mondják a fülembe a végeredményt... Tehát 2011 legjobb, legrosszabb, legrövidebb, leghosszabb,legunalmasabb, legszomorúbb, legvidámabb beszámolóját megnyerte.... megnyerték... ? ...mindazok akik résztvettek és hozzászólásaikkal gazdagították ezt a fórumot! Nyereményük az a néhány óra jó hangulat ami esténként gyült itt össze és nem utolsó sorban azok a cimborák akiket itt ismertek meg ezáltal! Na most akkor igazságos vagyok? Vagyis... Jó'mondom? Ugye, hogy DE! |
Billigpeter | 3875 | 2012. január 7. 18:33 | Válasz erre: 3869 |
cblaci | 3873 | 2012. január 7. 17:51 | Válasz erre: 3870 |
Nekem inkább a 4. és 5. tünik valószínûbbnek :-)
|
hacse | 3871 | 2012. január 7. 17:45 | Válasz erre: 3868 |
Gratula! Akkor nem volt az olyan szegény esztendõ .
|
hacse | 3870 | 2012. január 7. 17:43 | Válasz erre: 3869 |
Annyi élményük volt, hogy kiadják könyvben. Nyilván nem itt fogják publikálni ingyen. Gondolni kell a jövõre is , szerzõi jogdíj , satöbbi...;-))
|
cblaci | 3869 | 2012. január 7. 10:06 |
Ezek szerint a Billig úr és a Kovács tanár úr nem nyilatkozik... vagy: (kérem bekarikázni a helyes választ, lehet többet is!) 1.-nem történt velük 2011-ben semmi pozitív élmény 2.- negatív se... 3.-nem publikus 4.-semmi közöm hozzá 5.-huzzak el a francba A teszt kiértékelését a beérkezés sorrendjében fogom elkészíteni, határidõ ma este éjfél. Aki nem vesz részt a játékban az nem nyer semmit, de aki részt vesz az sem :-) |
sinyus | 3868 | 2012. január 5. 09:48 |
Sajnos nekem is szegényes volt az évem motoros szempontból. Bár olyan dolgok történtek,amiket már régóta vártam.Pl 2011 nyarán történt meg elõször, hogy a baráti társaság motorosai mindannyian nagymotorra nyergeltünk.Igy tudtunk együtt gurulni,ami nekem régi vágyam volt.Igaz, nem jöt össze igazán nagy túra,de a hétvégi "cofferace"-ek kárpótoltak mindenért,amikor a ragyogó napsütésben élvezhettem ahogy négyen az autók között kergetjük egymást,és ujraértékeljük a hosszú évek óta unalomig bejárt környékbeli utakat. Na és igy együtt még a tiszaföldvári találkozóra is sikerült elmennünk. Az INA találkozóról meg "csak annyit",hogy nem mindenhol láthat az ember ennyi gyönyörû idomot egy helyen:)...Ráadásul 70 év körüli motorost sem nagyon látni,ahogy a nagytestû motorját ingben-bõrszandiban hajtja:D Felejthetetlen,ahogy végigvigyorogtam a csárdáig vezetõ utat. De számomra a legszebb utam motorral az volt,amikor Pestrõl pár perc alatt Gyömrõre értem szakadó esõben - Újszülött unokaöcsémet hazavitték végre a korházból (egyébként az INA találkozóra vezetõ úton meg kellett álnom a csörgö telefonom miatt - akkor született a kiscsávó)!!! Úgyhogy mégiscsak akadtak szép pillanatok ui:a kiscsávó most 6 hónapos,azt hiszem 3 évesen megkapja az elsõ krosszcsizmáját:) |
cblaci | 3867 | 2012. január 4. 22:12 | Válasz erre: 3865 |
Nahát ez jó ötlet! Nem tudok olyan túrát mondani ahol nem éreztem jól magam, talán az a kettõ amikor totál szarrá áztunk, egyszer az utolsó 20 kilóméteren kapott el az özönvíz... másik alkalommal csurom vizesen Nyíregyházán a Tesco parkoló fedett része alatt vártunk közel két órát arra, hogy valaki odafent elzárja a csapot. Persze ha nem hagyom otthon az esõruhát akkor nincs semmi gond, hiszen nem egyszer futottunk már bele kisebb nagyobb záporokba. Volt viszont egy eset amit elmesélek név és motortípus említése nélkül, ez volt a 2011-es év legijesztõbb kalandja a motorozásaim során. Egy ismerõsöm megkért, hogy tervezzek egy kb.500km-es túrát amire eljönnének az ismerõsei is akik közül csak egyet ismertem. A választás végül a híres vagy hírhedt (kinek mi tetszik) 24-es útra esett ami a Mátra és a Bükk hegyeit köti össze Eger és Gyöngyös között, érintve Recsket ahol tervbe vettük a motormúzeumot. Találkoztunk a megbeszélt gyülekezõ helyen, néhány szót váltottunk, voltak olyanok is akik kevesebb rutinnal rendelkeztek ezért rájuk való tekintettel nem diktáltunk erõs tempót. Szokásos cipzár alakzat én mentem elõl a felezõvonalhoz közelebb, mögöttem a srác (akirõl a történet szól) az út széle felé igazodva és így tovább, összesen öten voltunk. A hosszú alföldi egyeneseket elhagyva Eger után tartottunk egy kis pihenõt és megbeszéltük, hogy a korábbi cipzár alakzat helyett a kanyargós részeken mindenki nagyobb követési távolságot tartva keresi az ideális ívet, vigyázva az út szélén lévõ apró kavicsos részekre. Valahol Egerbakta és Sirok között egy S-kanyarban ahol volt egy földutas becsatlakozás állt egy kombi Astra készülve felhajtani a fõútra, elindult ugyan de idõben észre vett és megállt. Már kifelé jöttem a balos kanyarból amikor sisakon keresztül is igen erõs csattanást hallottam... Szinte biztos voltam benne, hogy miután engem elengedett az utánam jövõ srác elé kihajtott, aki nem tudott megállni. Kb. 200-ra szaladt fel a vérnyomásom de a legnagyobb baj az volt, hogy olyan élénk volt a forgalom, hogy életveszélyes volt hírtelen visszafordulni a beláthatatlan kanyarokban. Bekapcsoltam a vészvillogót (nem mintha úgy sokkal biztonságosabb lett volna) és megfordultam. Kb. fél perc telhetett el mire visszaértem de addigra már állt a forgalom, nem kell mondanom mit éreztem amig oda nem értem... Az Astra ugyanott állt, így az azzal való "találkozást" kizárhattam és hatalmas megnyugvás volt látni, hogy saját lábain áll a srác. Aki a srác után jött látta amint besokall a kanyarban és lemegy a padkára, ráadásul elfékezte az elejét és szinte odacsapta magát az út széléhez. Láttam már néhány felborult motort de ilyet, hogy szinte 180°-ban visszaforduljon a váltókar...még nem pipáltam. Bekötöztük a srácot, csúnya horzsolásai voltak, egy helyen varni is kellett a könyökét, de azt már nem mi csináltuk :-) A motort járóképessé tettük és olyan 60-70-es tempóban haza ment a lábán. A tank csúnyán tört, a kormány elhajlott, elsõ sárhányó háromfele tört... de kit érdekelt az ott akkor, szerencsére a cimbora kiheverte hamar. Amikor már nagyjából megnyugodott mindenki eszembe jutott amikor odaértem és az egyik cimbora ezzal indított a srácnál "na haver ettõl szebben én sem csináltam volna", ezt felidézve már jött némi mosoly az arcunkra de az még mindig csak erõltetett volt. Az inazuma tali az csupa pozitívum volt és arra szívesebben emlékezek vissza, remélem idén megismétlõdik és a 2012-es évvégi beszámolóban beszámolhatok arról is. |
hacse | 3866 | 2012. január 4. 18:30 | Válasz erre: 3865 |
Nekem 2011 hosszú-hosszú évek után életem legeslegszegényebb motoros esztendeje volt, ha azt nézzük, hogy mennyit motoroztam. A legtávolabbi hely , ahova tavaly eljutottam az Pusztavacs volt, ahol sok olyan motort láttam, mint, amilyen az enyém.:-) Túraszegény életemet feldobta még Kovács tanár bácsival és néhány haverral az Õrségben történt 1 napos motorozgatás. Az év többi napján, ha jutott a gépbe hajtóanyag, akkor mentem , intéztem a dolgaimat, illetve kis gurulásokat csináltam(tunk). Mindegyik gurulás negatív esemény mentes volt. Kiemelkedõ pozitívum sem igazán volt. "Kérem kapcsolják ki ...!" ;o) |