Billigpeter | 4067 | 2012. január 28. 22:04 | Válasz erre: 4066 |
És mégis megkérdezem: Mond Csabi, hogyan lehetne még ennél is egyszerûbb, mit szerelnél még le róla szíved szerint? :-) |
hacse | 4066 | 2012. január 28. 21:34 |
Na, mi van ? Semmi? Plusz kapcsolókat szereltek a motorotokra, tavasszal meg majd jól belekeveredtek a funkciókba, össze - vissza kapcsolgattok mindent ? Bebonyolítjátok az életet. ;-))) Én meg inkább lefelé szerelnék róla sok mindent, hogy egyszerûbb legyen egy kicsit. ...még ennél is ...?...kérdezhetnétek , de nem kérdezitek, ugye ? DE !
|
cblaci | 4065 | 2012. január 25. 23:35 | Válasz erre: 4064 |
Mûködtesd egészséggel ;-) már aggódtam, hogy elveszett... holnap indítottuk volna a tudakozmányt... Egyéb mondandóm most nincs, jó éjt az uraknak! |
Billigpeter | 4064 | 2012. január 25. 23:23 | Válasz erre: 4063 |
Ma ért ide, köszi szépen. szerintem a leírás meg a képek alapján nem lesz nagy túra összerakni, de csak vasárnap lesz rá idõm. Szeretnék valamilyen tokot csinálni a kapcsolónak, csak még nem tudom, mibõl, de addig kitalálom. |
cblaci | 4063 | 2012. január 25. 22:28 | Válasz erre: 4062 |
Már elvileg tegnap meg kellett kapnod a csomagot... odaért? |
hacse | 4061 | 2012. január 24. 22:28 | Válasz erre: 4060 |
Én nem szeretem , hogy ez így van, de igaz, hogy nem is az én kedvemért van így. Hernádnémeti biztosan egy nyugodt környék lehet, hisz arrafelé mindenkinek van munkája és nem szenvednek hiányt az emberek semmiben. Tegnap megjelent nálam egy barnább bõrû ember meg a kedves felesége , mindketten tele ékszerekkel, és mondta , hogy a meghirdetett gyermek quadot szeretné megnézni - amit én hirdettem valóban , mert a gyerekem már kinõtte - és ha úgy alakul megvenni. Magyarázom neki , hogy mi hogyan meg ilyesmik , amire aszongya tudja, mert a másik gyereknek, aki a nagyobb - középsõ már vett egy ugyanilyet. Megalkudtunk, aztán szemrebbenés nélkül akkora pénzköteget rántott elõ a zsebébõl , hogy még most is hanyatt esek , ha rá gondolok. tízezresekbõl állt a "pénztorony", olyan 4 cm vastag lehetett legalább, de inkább 5. Arra gondoltam, nem lesz baj itt a kisebbséggel, hiszen van pénzük nem kell ezeknek rabolni...:-))
|
Billigpeter | 4060 | 2012. január 24. 22:13 | Válasz erre: 4059 |
Nem gondoltam, hogy importra szorultok...(fú, ez szar poén volt, én kérek elnézést) errefelé is orbitális pofozkodás van készülõben, majd meglátjuk, hogy lesz vége. |
hacse | 4059 | 2012. január 24. 21:57 | Válasz erre: 4057 |
Nem kicsi baj ez. Itt már megjelentek a szlovák(!) cigányok is, egyedülálló öreg néniket meg bácsikat viccelnek meg kisebb nagyobb rablópandúr játékokkal. Bizonyíték hiányában az ügyész bácsik felmentik õket, úgyhogy majd önbíráskodunk, ha nem marad más.
|
Billigpeter | 4058 | 2012. január 24. 21:43 | Válasz erre: 4056 |
Ja, így sokkal jobb! Kedvem is támadt elénekelni, de csak magamban, vigyázva, hogy nehogy ki lehessen hallani, mert elég szar hangom van :-)
|
Billigpeter | 4057 | 2012. január 24. 21:40 | Válasz erre: 4054 |
Hát errefelé erõre kaptak az újmagyarok, oszt nagy jókedvvel bontogatják felfele a házakat.
|
hacse | 4056 | 2012. január 24. 21:38 | Válasz erre: 4055 |
Csak simán Tornyi felé, úgy már jobban kijön a zütem. ;o))
|
Billigpeter | 4055 | 2012. január 24. 21:36 | Válasz erre: 4053 |
" Tornyiszentmiklós felé, félúton!" Így se rossz, de Földvárral jobb :-) |
hacse | 4054 | 2012. január 24. 21:34 | Válasz erre: 4052 |
Ló..szt, ezek SZAPORODNAK vaze ! Olyan szemeteket hordanak ide , hogy a visszapillantó tükrön kívül minden sz.r rajtuk. Mostanában egyéb elfoglaltságom is sok volt , majd tavaszra elkészülnek. :-) Felétek mi a pálya?
|
hacse | 4053 | 2012. január 24. 21:31 | Válasz erre: 4050 |
Mondjuk akkor már meg is van a találkozó valóságos helyszíne : félúton köztünk
|
Billigpeter | 4049 | 2012. január 24. 21:27 | Válasz erre: 4048 |
Akkor én meg elmegyek találkozni hozzátok, oszt akkor egálba vagyunk :-)
|
hacse | 4048 | 2012. január 24. 21:25 | Válasz erre: 4047 |
Nekem jó lenne ez a helyszín, de Te nehogy má' "megúszd" annyi benyával a dolgot, hogy az udvar egyik felébõl megérkezel a másikba !;-)))
|
Billigpeter | 4047 | 2012. január 24. 20:55 | Válasz erre: 4046 |
Köszönöm szépen az elismerõ hozzászólásokat, akkor eldõlt a találkozó helyszíne? :-) Még a végén elbízom magam! :-) |
hacse | 4046 | 2012. január 24. 18:58 | Válasz erre: 4045 |
...meg az , hogy nagyon szép helyen van maga az épület. Gyönyörû a panoráma , a kilátás a , a izére , ott a .... és még egyéb látnivalók is vannak ... Manapság ritkább a magán építésû új ingatlan is , fõként ilyen pazar(ló) megoldásokkal tervezve és kivitelezve. A villámgyors megvalósítás is megérdemel egy elismerést. A beltér látványa hívogatja a látogatókat, és vonzza a tekinteteket az egyedi világítótestekbõl (UFO lámpa !?) elõtörõ fényjáték. Nincs mese , ezt látni kell élõben. ;-)
|
cblaci | 4045 | 2012. január 23. 23:15 | Válasz erre: 4042 |
Igazi rendezvénycsarnokká nõtte ki magát a vidámszinpad, gondolom komoly tervek készültek az egy négyzetméter/lux arány kiszámításakor is. Még lényeges dolog a terem akusztikája és a levegõcserés klimatizáció is. Persze ne szaladjunk annyira elõre, csak szépen sorjába :-) |
hacse | 4044 | 2012. január 23. 21:12 | Válasz erre: 4042 |
Hát igen, ez már nem is buszmegálló, ez már busz pályaudvari épületkomplexum.;-) Egyértelmû a fejlõdés. Gratula megen !
|
Billigpeter | 4042 | 2012. január 23. 20:14 | Válasz erre: 4041 |
és huszonharmadszor sem jönnek fel a képek, pedig jól sikerültek. na mégegyszer! ![]() ![]() |
Billigpeter | 4041 | 2012. január 23. 19:45 |
Kezdetben vala a semmi. És mondá az Úr: legyen világosság! és továbbra is vala a semmi, de most már lehetett látni!
|
cblaci | 4040 | 2012. január 23. 17:59 |
Üdv mindenkinek! Kovács Peti! Ha nekiindulunk a Királyerdõnek tavasszal érdemes lenne egy kis kitérõt tenni. Vasárnap kb.2km-re voltam egy bástyától aminek utánanéztem a neten és találtam is érdekességeket. Nézd már meg légyszives és ha érdemesnek tartod akkor illesszük bele az útitervbe. Vagy nézzük meg egy másik alkalommal. http://www.vilaghirnev.net/vilag/index.php?option=com_content&task=view&id=116 http://geocaching.hu/caches.geo?id=2592 |
hacse | 4039 | 2012. január 22. 20:43 |
Mindenkinek minden jót kívánok ! WARPIG fórumozónak és a kitartó gólya élõlénynek külön gratulálok ! Tiszteletem a relének is , valamint kábelkorbács alkatrészt is nagyra tartom. PEACE.
|
Billigpeter | 4038 | 2012. január 21. 22:02 | Válasz erre: 4035 |
Széles utat, gumi fákat, olcsó benyát, sok balesetmentes km-t neki!
|
Billigpeter | 4037 | 2012. január 21. 21:59 | Válasz erre: 4034 |
Megkaptam a képet, köszönöm. Gondolkoztam rajta, hogy mindent összekötök mindennel, tök poénos lesz, mindig más funkció tartozik a kapcsolóhoz (ablaktörlõ, klíma, ködzárófény, bukófrekvenciás homálytizedelõ, stb) :-) olvastam egy jó hírt, meg is osztom veletek: http://www.hir24.hu/belfold/2012/01/21/megerkezett-az-elso-golya/ Mindjárt itt a tavasz, oszt irány a Királyerdõ:-) |
cblaci | 4036 | 2012. január 21. 20:57 | Válasz erre: 4035 |
Használja egészséggel! Jó motor az is! Majdnem olyan jó mint a Zuma ;-) |
sinyus | 4035 | 2012. január 21. 17:07 |
Emlékeztek WARPIG fórumozóra,aki pár hete segitséget kért INA vásárlás ügyében? sajnos nem talált használhatót itthon,ugyhogy egy 600as Fazerre nyergelt. Gratula hozzá! |
cblaci | 4034 | 2012. január 21. 11:32 | Válasz erre: 4032 |
A kép elküldve és a relé is elõkészítve a kötögetéshez! Hétfõn utazik ;-) Majd még addig úgyis beszélünk, de a kábelkorbács beazonosításához az index kapcsolót nem árt ha szétszeded és szakadásvizsgálóval kisípolod a megfelelõ vezetékeket, bár én ezt végig játszottam és nem hinném, hogy eltérés lenne a két motor között de azért jobb az óvatosság. Nehogy összekötögessél ott olyat is amit nem kéne aztán a kürt szólaljon meg a vészvillogó helyett :-) |
cblaci | 4033 | 2012. január 20. 22:52 | Válasz erre: 4032 |
Holnap ha lesz idõm lefotózom, ügyeletes vagyok a héten és mozgalmasak voltak a délutánok is, még a relédre sem forrasztottam rá a kivezetéseket... pedig jövõ héten postázni szeretném. Amúgy a kapcsolót oda rakod ahova Neked tetszik, a vízvédelem meg olyan mint a gátvédelem (spesziális téma), de holnap lefotózom :-) http://www.youtube.com/watch?v=ILNLzUD44jg |
Billigpeter | 4032 | 2012. január 20. 21:01 |
Szia Laci! Ha nem vagyok túl pofátlan, küldjél már egy képet a kapcsoló hátuljáról, érdekelne, hogy oldottad meg a vízvédelmet. hasonló kapcsolót már vettem, de az oldalról, meg hátulról is nyitott. köszi |
cblaci | 4029 | 2012. január 18. 22:20 | Válasz erre: 4024 |
Hííííjjj basszus :-)))) Te nagyon kész vagy :-))))
|
Billigpeter | 4028 | 2012. január 18. 22:15 | Válasz erre: 4025 |
Bizomány:-) Ami most belül sárgállik, az a párazáró fólia, ami a leendõ szigetelést hivatott védeni. Terveim szerint ebben a épületben fog helyet kapni a lakóház központi fûtésének szilárd tüzelésû kazánja, és hát egy radiátort csak lekötünk ide is, hogy az arany motorbiciklik ne fázzanak!:-)
|
Kovacspeter | 4027 | 2012. január 18. 22:08 | Válasz erre: 4024 |
Majd viszünk javítófestéket ha esetleg 'lesavazódna' a lemez oldalfal.
|
Kovacspeter | 4025 | 2012. január 18. 22:04 | Válasz erre: 4021 |
Hogyhogy, lesz még belsõ szigetelés, fûtés meg ilyenek?
|
Billigpeter | 4024 | 2012. január 18. 21:51 | Válasz erre: 4023 |
Ezt bizony! Mivel lemezbõl van az oldala, jól fog csattogni rajta a vörösboros nokedli:-)
|
cblaci | 4022 | 2012. január 18. 21:44 | Válasz erre: 4017 |
Nem is gatyázok sokat elhiheted, majd megtudja milyenek a bihari gyerekek! :-) Ott volt az öreg Zolibá, 70-éves de ott lógott az oldalán a bicska, isten õrízzen az ilyentõl és akkor gondolj bele ha még én is ott vagyok... :-))) |
Billigpeter | 4021 | 2012. január 18. 21:25 | Válasz erre: 4019 |
Azért messze van ez még a késztõl, de az avató ünnepséget bármikor megtarthatjuk:-) |
Kovacspeter | 4019 | 2012. január 18. 20:40 | Válasz erre: 4018 |
Szia Peti! Ezzel akkor úgy tûnik meg is vagy. Még egy rámpa, oszt' kész. Látom, nagy becsben tartod a géped, hogy ekkora buszvárót építettél neki;-) |
Billigpeter | 4018 | 2012. január 18. 19:35 |
Bekerült már végre a motorbiciklim a buszváróba! Lehet, hogy egy kicsit túlméreteztem?:-) ![]() ![]() ![]() |
Billigpeter | 4017 | 2012. január 18. 19:31 | Válasz erre: 4013 |
Ez az! Ne hagyjad magad! Tépd ki a szárnyát:-)
|
Billigpeter | 4016 | 2012. január 18. 19:30 | Válasz erre: 4010 |
Fúúúúúú! Azt hittem, hogy mindjárt lesz mivanmivanmivan!:-)
|
cblaci | 4014 | 2012. január 17. 22:17 | Válasz erre: 4009 |
Hát én már nem emlékszek rá de a drágábbik volt azt tudom
|
cblaci | 4013 | 2012. január 17. 22:16 | Válasz erre: 4010 |
DE! :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
|
hacse | 4011 | 2012. január 17. 22:13 |
Na, szomorú témánk volt ma este, de azért szép álmokat nektek! Csá!
|
cblaci | 4007 | 2012. január 17. 22:05 | Válasz erre: 4005 |
Akkor körbejárom a bontókat és ott veszem meg ahol olcsóbb, persze nem a minõség rovására.
|
hacse | 4006 | 2012. január 17. 22:04 | Válasz erre: 4004 |
Ja, kapna is egy tockost ha õ akarná meghatározni nekem , hogy milyen vastag az a tárcsa !
|
Kovacspeter | 4005 | 2012. január 17. 22:02 | Válasz erre: 4004 |
Nyilván. De ha mégis megméri, és alig van kopás akkor vastagon fog a ceruza.
|
cblaci | 4004 | 2012. január 17. 21:57 | Válasz erre: 4000 |
Ne a bontós méregessen... minimum vinnék egy mikrométert és körbe mérném én is mielõtt rábólintanék az üzletre. |
Kovacspeter | 4002 | 2012. január 17. 21:56 | Válasz erre: 3998 |
Gyula (Zöldi) azt írta a múltkor, hogy egy 1998-as 1,2-est Banditot 290 ezerért hoztak be Olaszból, egyben volt. Nem túl sok km-rel, bár tudjuk az nem számít, de hát akkor is!
|
hacse | 4001 | 2012. január 17. 21:55 | Válasz erre: 3998 |
Jóvan má', szegény Petinek lelkiismeret furdalása lesz még a végén, hogy ennyi pénzt ad ki a cuccra , mi meg itt 20 000 -ekkel dobálózunk virtuálisan.;-))
|
Kovacspeter | 4000 | 2012. január 17. 21:53 | Válasz erre: 3996 |
Az nagyon jó ár! Érdemes nézelõdni, hátha van olyan hely ahol a bontós lusta megmérni, aztán csak mond hasból egy kedvezõ összeget.
|
cblaci | 3998 | 2012. január 17. 21:52 | Válasz erre: 3997 |
Szerintem is, de mit tudsz tenni ha szükség van rá (szerencsére egyelõre nem nekem). 250-ért szerintem lehet venni papírozhatatlan kinti Inazumát bontásra! Azon meg van még egy jó pár egyéb dolog is a féktárcsákon kívül. |
hacse | 3997 | 2012. január 17. 21:47 | Válasz erre: 3996 |
20 ezer Ft lenne a realitás felsõ határa újonnan egy ilyen egyszerû féktárcsáért.
|
cblaci | 3996 | 2012. január 17. 21:43 | Válasz erre: 3991 |
Azt hiszem egy 20-as volt a CBR-re és szinte új
|
hacse | 3995 | 2012. január 17. 21:42 | Válasz erre: 3993 |
..neked, te meg rá tudod rakni majd a most vásárolt, kevésbé kopott cuccot.
|
cblaci | 3994 | 2012. január 17. 21:42 |
Egyik cimborám a CB 500-on cserét féktárcsát, a rendelhetõ tárcsák közül inkább rászánta a drágábbikra... alig 10ezer km-t futott vele és megbukott a mûszakin lüktetõ fékhatás miatt. Reklamált de mivel eltelt közben egy év nem sok esély maradt a cserére, azt hiszem a levelezésig jutott a gyártó céggel, de jobbnak látta hagyni a fenébe. Azt sem tudnám elfogadni, hogy 3 tárcsáért kifizessem jóformá a motor árának felét, sõt valószínû én is inkább gyári bontott cuccot vennék, természetesen nagyon odafigyelve (szegecsek állapota, kopáshatár stb...) haverom is így cserélte a CBR 900-ason és csak az egyiket mert a másik tökéletes volt. Tudom, hogy a gyári új lenne a legjobb, de azért a rablásnak is van határa! |
hacse | 3993 | 2012. január 17. 21:40 | Válasz erre: 3992 |
Ha elkopnak a tárcsák eladom inkább a motort. ;-))
|
Kovacspeter | 3992 | 2012. január 17. 21:37 | Válasz erre: 3991 |
Nem hinném hogy nálad lett hullámos. Ahogy a múltkor mentél elõttem az Õrségben, feltûnt hogy maximálisan kihasználod a motorféket, éppen csak megvillant egy kicsit a féklámpa közvetlenül a körforgalmak, keresztezõdések elõtt. Pedig biztos lesz annyi ha jó állapotú, de kívánom fogj ki valahol egy párat ócsón. |
hacse | 3991 | 2012. január 17. 21:30 | Válasz erre: 3990 |
Így vehettem, mert én nem csináltam vele semmi extrémet, ha meg nálam hullámosodott meg , akkor megen csak annyit ér . Na ,de azért nehogy má' a bontóban 80 rugóért akarják rám sózni !
|
Kovacspeter | 3990 | 2012. január 17. 21:25 | Válasz erre: 3989 |
Már így vetted hogy üt? Érdekes az enyém most van a határon és egyáltalán nem üt. A bontóban sem lesz zsebpénz, fõleg amelyiknél még van bõven a kopáshatárig.
|
hacse | 3989 | 2012. január 17. 21:13 | Válasz erre: 3988 |
Az enyém gyári , 4,4 mm és üt. Innentõl kezdve bontó. Csak a vastagsági méret érdekel.
|
Kovacspeter | 3988 | 2012. január 17. 21:07 | Válasz erre: 3985 |
"Csak hát ez motorra való ugye....." Jól mondod, a motorkerékpár luxuscikk, és ezek az alkatrészárban is megmutatkoznak. Összehasonlítva szgk. alkatrészárakkal ég és föld a különbség. Ha motoros vagy fizess! Egyik kollégám most cseréltetett az autóján elsõ tárcsákat, ráadásul nagy autó, ritka autó, Ford Contour (az amerikai Mondeo, 2.5-ös V6-os) Brembo tárcsák fékbetéttel, folyadékkal, munkadíjjal volt 80 ezer... Elcsodálkozott mikor mondtam neki hogy a gépemnél ugyanez mennyibe fog kerülni. Nem motoros ember amúgy, meg volt róla gyõzõdve hogy motrot olcsóbb fenntartani mint autót. Sokan hiszik, de ez addig van így amíg valaki csak pár ezer km-t megy egy szezonban. Azonos futásteljesítménynél össze sem lehet hasonlítani, hiába van jóval több alkatrész egy autóban. Érdekes dolog a robogó. Akik meghatározzák az alkatrészárakat, azoknak a robogó úgy látszik nem motor. (szerintem mondjuk az, de mindegy) Jóval olcsóbb hozzá a cucc, a fenntartási költség teszem azt egy 125-ös motor és 125-ös robogány között az utóbbi javára. A múltkor belefutottam itt az oldalon egy parttalan vitába, pedig nem is ez volt a téma, de az ember váltig állította józan paraszti ésszel gondolkodva, hogy egy 125-ös robeszt drágább fenntartani mint egy 125 kcm-is nagymotort, merthogy "automatamegtöbbbenneazalkatrészamitgyakrabbankellcserélni" Ez ok, de a másikra az alkatrész sokkalta drágább, és azonos futás mellett többe van. De inkább ráhagytam, így a téli idõszakban mindenki okosabb a másiknál:-) Bocs még egy regény... |
hacse | 3987 | 2012. január 17. 21:06 | Válasz erre: 3986 |
Értek én mindent Peti, de én "vasas" képzettséggel rendelkezem és nekem azt nem lehet megmagyarázni, hogy egy öntöttvas féktárcsát , még ha azt akárhogyan hõkezelik meg ötvözik is ilyen csillagászati áron nyomjanak. Nem azt mondom, hogy a gyári cucc gyártástechnológiai szempontból, meg az anyagminõséget tekintve rossz minõségû, csak az árához képest az ! Brutális , hogy hogyan lehúzzák a motorosokat, és akkor még hozzáteszem, hogy nekünk nem fulltech sportmotorunk van. Ez az ár még örök garanciával is brutál lenne . Sajnos nincs más választási lehetõségünk, ha szükség van rá kénytelenek vagyunk megvenni, vagy nem motorozni. ..de az megint csak brutális...
|
Kovacspeter | 3986 | 2012. január 17. 20:22 | Válasz erre: 3985 |
Háát, a gyári azért nem szar, függetlenül attól hogy elõfordult néha hullámosodás azoknál is. Mindent lehetõséget végigzongoráztam, külsõre ugyanúgy kinézõ japános hangzású kínai tárcsát lehet kapni az E-Bayen ócsóért, de ezt inkább kihagytam. Egy Kopaszkak nevû ember a Sportmotoron gyárt tárcsát, lehet éppen jó is, csak hát azok fix féktárcsák. Az Ebc meg a Galfer az jó, de nem tudni hogyan változna velük a fékhatás. Ettõl azért féltem, mert egyszer fordult elõ hogy nem gyári, vagy gyári beszállítótól származó cucc került a motorba. (Brembo fékbetétek elõre, rosszabb lett a fékhatás) Azt meg egyszerûen nem bírtam kideríteni hogy ki volt a gyári beszállító, a Sunstar amit jelenleg árul az Inazumához az nem ugyanaz. Bontóban is néztem, ott sem olcsó, viszont a garanciát a bontósoknál el lehet felejteni. Végsõ kínomban megkérdeztem az egyik németországi ismerõsömet hogy nézzen utána mennyi lenne, mert ott van a lerakat, mindeni onnan rendel állítólag, de a gyenge forint miatt még drágább is lett volna német kereskedésbõl. Aztán lett volna lehetõségem meghozatni egy japán ismerõsömmel, így jó áron lett volna, de ha esetleg adnak is rá garanciát, azt elég macerás érvényesíteni tizenpárezer km távolságból. Bocs, nem akartam kisregénnyel szétírni a fórumot, de ha majd valaki hasonló cipõben jár talán hasznos lesz, hogy mire lehet számítani. |
hacse | 3985 | 2012. január 17. 12:22 | Válasz erre: 3978 |
Húúuuuuuu...Most megnyugodtam. Hála Istennek lehet kapni, már attól féltem, hogy nincs is a piacon más , mint szar minõségû olcsó. Így legalább tudom, hogy van szar minõségû , drága is. Suzuki szgkm-ra 5000 (ötezer) forintér van eredeti , hûtött féktárcsa, ami 120000 km is kibír. Na ,ennyivel azér' biztos nem jobb minõségû a motoré sem az tuti. Csak hát ez motorra való ugye.....
|
Billigpeter | 3983 | 2012. január 16. 22:49 | Válasz erre: 3981 |
Bár nem kevés pénz, de lehet, hogy jobb most megvenni drágábban a gyárit, mint késõbb a hullámos tárcsa miatt köpködni. Néha az olcsóbb a drágább:-) De hát ezt nyilván átrágtad már vagy ezerszer:-) |
Billigpeter | 3982 | 2012. január 16. 22:46 | Válasz erre: 3981 |
Ezután inkább leteszem a lábam, úgy fékezek:-)
|
Kovacspeter | 3981 | 2012. január 16. 22:40 | Válasz erre: 3980 |
Besz...ás nem? Ennyiért motort is lehet venni. A Motorradnál 250 lett volna ugyanúgy gyári. Ebc-t vagy Galfert mertem volna még venni, de azok is olyan 160 körül vannak.
|
Billigpeter | 3980 | 2012. január 16. 22:32 | Válasz erre: 3978 |
Egy fejlõdõ ország GDP-je. Biztos aranyból van.
|
Kovacspeter | 3979 | 2012. január 16. 22:24 | Válasz erre: 3976 |
Igénylik, de háát... na szóval hosszú, majd a találkozón. Pedig azt mondják hogy tubás alapú társadalomra akarnak építeni, jah lehet hogy tudásalapú? Csak egy szóköz meg egy betû különbség.
|
Kovacspeter | 3978 | 2012. január 16. 22:20 | Válasz erre: 3975 |
87e az elsõ darabja, 50600 a hátsó tárcsa, mínusz 5%. 213370.
|
Kovacspeter | 3977 | 2012. január 16. 22:15 | Válasz erre: 3972 |
Hát igen, el vannak rejtve a dolgok a robeszoknál. Cimconyhoz meg milyen 'csoda' minõségû utángyártott cuccok vannak, az komoly. Van profi cucc is, csak az derága.
|
hacse | 3975 | 2012. január 16. 22:11 | Válasz erre: 3969 |
Majd valahogy "kódoltan" légy szíves tudasd , hogy nagyságrendileg mennyi az a ku..va sok , amennyiben publikus ez az adat ! ;-)))
|
Kovacspeter | 3973 | 2012. január 16. 22:10 | Válasz erre: 3966 |
Létszámleépítés van a cégeteknél? Hát nem kedveznek ezek az idõk ennek a profilnak. Mondjuk az enyémnek se.
|
hacse | 3972 | 2012. január 16. 22:07 | Válasz erre: 3968 |
Nem, csak hát faluhelyen ebbõl van a legtöbb meg Simsonból ,aztán mindenkire ilyenkor jön rá, hogy törõdni szeretne egy kicsit az igavonójával és elviszi ilyenekhez , mint én , aki nem tudja megmagyarázni nekik, hogy már nem akar foglalkozni ezzel. Utálok robeszt javítani, többe kerül még kihámozza az ember a ruhájából, mint maga a hibaelhárítás.
|
hacse | 3970 | 2012. január 16. 22:02 | Válasz erre: 3966 |
Laza idõket élünk Peti, nem is kell olyan nagy becsben tartani az EMBERT, hiszen már vagyunk ezen a planétán hétmilliárdan, már fogyóeszköznek számítunk, lassan egy horganyzott csavaranya is többet ér majd, mint egy "arc". Csak vidáman!!;-))
|
Kovacspeter | 3969 | 2012. január 16. 22:01 | Válasz erre: 3965 |
DeotttartokebbenapillanatbanrendelemmegZölditõlk..vadrágamégígyis.
|
Kovacspeter | 3967 | 2012. január 16. 21:57 | Válasz erre: 3960 |
Átveszik ha sugárzik is, a kicsire nem adnak, a nagy meg nem számít.
|