cblaci | 5068 | 2012. május 13. 00:03 | Válasz erre: 5066 |
Üdv Peti! Ezek szerint hazaértél a nagy viharban:-) A kilómétereket összeszámoltam és 450 körül jött ki (utolsó tankolás óta 297, elõtte 102 és reggel Keresztesig kb 50) nem is gondoltam volna... nagyon élménydús volt remélem lesznek még hasonlók ;-) Majd összeszedem a képeket és elküldöm! |
cblaci | 5067 | 2012. május 12. 23:58 | Válasz erre: 5060 |
Beszélek a mesterrel Szücsi és majd rákérdezek a problémára is, de szerintem megoldja ;-)
|
Kovacspeter | 5065 | 2012. május 12. 23:31 |
1. Havas fotó májusban 2. A Meleg-Szamos (amúgy nagyon hideg volt) 3. Havasrekettyei-vízesés ![]() ![]() ![]() |
Kovacspeter | 5064 | 2012. május 12. 23:19 |
Mai túra a Bihar-hegységben: 1. Tájkép 2. Csipet-csapat 3. Krókuszmezõ ![]() ![]() ![]() |
Kovacspeter | 5063 | 2012. május 12. 23:03 | Válasz erre: 5061 |
Nem mondhatni hogy sportosabb, inkább feszesebb pontosabb. Összességében sokkal jobb lett. Amikor megvettem a gépet 35000 km-rel, már akkor puhának tûnt a gyári rugó, de így közel a 80000-hez tovább lágyult. Mindenhol jobb, jó úton, rossz úton, vacak makadámúton, szerpentinen döntögetve. Már csak a hátsó telót kéne rendbe tenni. |
Kovacspeter | 5062 | 2012. május 12. 22:52 | Válasz erre: 5059 |
Szintén Pilot Road2-ben gondolkodok. Pár garnitúra Z6-ot elhasználtam, tapad, elmegy 25 ezret, de esõben bizonytalan. Remélem a Road2 mindezeket tudja, és még a vizes úton is jól teljesít...
|
szucsizu | 5061 | 2012. május 12. 17:30 | Válasz erre: 5053 |
Ezen mar en is gondolkodtam, tuti sportosabb lett a csillapitas. :o))
|
szucsizu | 5060 | 2012. május 12. 17:27 | Válasz erre: 5056 |
No akkor szolok Lacikam, hogy kene az a bortank. Annyi eszrevetelem lenne meg a dologhoz, hogy nekem meg van a gyari suzuki felirat es az kituremkedik a tank oldalan. Rakerdezhetnel a mesternel, hogy megoldhato-e a problema.
|
szucsizu | 5059 | 2012. május 12. 17:13 | Válasz erre: 5049 |
Hello Kpeter! Jelenleg Dunlop Roadsmart 1 van rajta s kb 17-18ezer km van benne, 2szezont birt ki. Nagyon megvagyok vele elegedve, kanyarban ul s ragad rendesen es vizes uton majd olyan volt, mind szarazon. (tavaly Grossglockner korul 250km kellet megtenni esoben es ahogy mi nalunk mondanak csipattunk 100-120km/h a szallasra mihamarabb :o)) ) Most a Michelin Pilot Road 2-ben gondolkodok s azon vacilalok, hogy elol is csereljem-e. Elol meg jo allapotban van a Dunlop. |
Kovacspeter | 5058 | 2012. május 11. 23:42 | Válasz erre: 5057 |
Bezony;.) Viszont ha lesz még idõd, esetleg reggel, akkor nézd meg, érdemes lenne felkeresni. Remélem átjutunk. http://www.youtube.com/watch?v=llmmXP3rU3M |
cblaci | 5057 | 2012. május 11. 23:30 | Válasz erre: 5053 |
Amindenit! Progresszív ruganya van nekije! Kíváncsi vagyok a tapasztlatokra! Már csak fém fékcsövek kellenek a gépre ;-) |
cblaci | 5056 | 2012. május 11. 23:27 | Válasz erre: 5046 |
Bármikor varr, amikor rászánod magad szólsz és akkor beszélek vele, a szabásmintát eltette. Egyszer vettem le száradni az esõ miatt, de akkor is alig volt nedves belül. A tank élét követve végig belül fut a szegély egy gumival összehúzva, hogy a por és a víz ne menjen alá. A tanksapkánál körbe gumírozott anyag van ami teljesen rátapad a nyilás köré. Volt olyan is, hogy eláztam de mire hazaértem megszáradt a helyén. Nagyon jól van kitalálva a prototípus :-) |
cblaci | 5055 | 2012. május 11. 23:21 | Válasz erre: 5045 |
400-as meg még kevesebb pedig az nagyon tuti kis pörgõs élményrakéta a maga szerény 52 lóerejével. Már gondoltam rá, hogy amíg még egyáltalán található egybelévõ darab, be kellene gyüjteni mindhárom típust... vagyis egy 1,2-est és egy 400-ast az enyém mellé ;-)
|
Billigpeter | 5054 | 2012. május 11. 23:14 | Válasz erre: 5052 |
Annyi a baj, hogy ezt magamnak álmodtam, magam hozam létre- a ti segítségetekkel. Bármikor bemegyek a vidámszínpadra, ott áll, és én el sem bírom hinni, hogy ez az én motorom:-)
|
Kovacspeter | 5053 | 2012. május 11. 23:05 | Válasz erre: 5052 |
Na de azért nekem is került egy kis tuning az elsõ telóba: Többek közt ezért vált feleslegessé a Motul villaolaj. ![]() |
Kovacspeter | 5052 | 2012. május 11. 23:01 | Válasz erre: 5050 |
Látod hogy tetszik az embereknek a motorod, egybõl vinnék. Tuningkipuff, tuningülés, tuning motorblokk fényezés...
|
Billigpeter | 5050 | 2012. május 11. 22:50 | Válasz erre: 5047 |
Az érdeklõdõknek a 750-est sem tudnám javasolni, szívem szerint a 400-ast sem. Világ életükben a 50-400 ccm-es váltónélküli motorokkal közlekedtek, az inazumák számukra az ûrtechnológia.
|
Kovacspeter | 5049 | 2012. május 11. 22:40 | Válasz erre: 5046 |
Szücsi, milyen gumit akarsz feltenni hátra?
|
Kovacspeter | 5048 | 2012. május 11. 22:39 | Válasz erre: 5046 |
Na ez egy jó kérdés. Nem tom' van-e alakváltozás egy kiadós zuhé után? Gondolom nem árt levenni esõ után hogy ne rohadjon be alatta. Vagy? |
Kovacspeter | 5047 | 2012. május 11. 22:34 | Válasz erre: 5045 |
Érdekes hogy ennyire nincs eladó 750-es. Javasold az érdeklõdõknek az 1.2-est! Ebbõl a 6 db. 1.2-esbõl az egyiket Mikepércsen árulják, a múltkor a Kpm vizsgán az utánam következõ Drag Staros kollégának az ismerõse a tulaj, mondta hogy jó karban van a mocc, néha ment is vele, nagyon dicsérte hogy mennyivel kényelmesebb mint a Drag Star, kanyarok, stb. Mondtam neki hogy ha ennyire tetszik akkor cserélje le a Yamahát Inazumára. |
szucsizu | 5046 | 2012. május 11. 22:13 |
Hello Inasok! Ma megvolt az olajcsere filterrel egyutt, most mer csak hatso gumira kell sporolnom. :o)) Cblaci: az ismid varr meg tankbort? Gondolkozom rajta en is. Ha benedvesedik 1zuhe alkalmaval mit csinalsz vele? |
Billigpeter | 5045 | 2012. május 11. 22:05 | Válasz erre: 5043 |
elõször PU habra gondoltam, de az olyan véglegesnek tûnik:-) Más: Mivel egy hétig a szép motorom a kipufogós bácsinál vesztegelt, szemet vetettek rá más állampolgárok. nyugtatgattam õket, hogy bármikor elõkerítenek egy ilyen motorbiciklit az internetrõl, mert az enyém, az nem eladó. Mondták, hogy ilyet nem találnak, mert csak a szétesikszer, meg a gsxf jön ki a találati listába. Elõször kiröhögtem õket, de megnéztem én is, tavaly még legalább 6 db 750-es ina figyelte az új gazdáját, jelenleg egy db viharvert. (bár 1.2-bõl van 6 db eladó:-) kérdésem lenne: hová lettek a 750-es inák? lehet, hogy kihalnak? de én az utolsók egyikén ülök, oszt nem adom oda senkinek:-) |
Kovacspeter | 5044 | 2012. május 11. 14:17 |
Eladó 2 x 1 l Motul Fork Oil Expert 10w-s telóolaj egyben és külön is, mélyen ár alatt. Átvehetõ Hajdúszoboszlón vagy Budapesten, esetleg a találkozón. Ára 2000 ft/l. ![]() |
Kovacspeter | 5043 | 2012. május 11. 14:12 | Válasz erre: 5037 |
Errõl jut eszembe egy jó kis történet: Új Dacia átvéve a Merkurtól, aztán az elsõ tankolásnál belement 25 l benzin, a másodiknál 10, a harmadiknál 5! Nem nagyon értette az emberfia hogy mi a baj mindaddig amíg szét nem berhelték a benzintankot, amibõl elõkerült egy román irhabunda.
|
Kovacspeter | 5042 | 2012. május 11. 14:06 | Válasz erre: 5033 |
Akkor ezentúl nem lesz stunt rider-kedés? Bár a múltkor emlegettél valamit a gerincedrõl.
|
Kovacspeter | 5041 | 2012. május 11. 14:04 | Válasz erre: 5032 |
Jó 5let az Arol 2T, de persze szigorúan 1:20 keverékkel.
|
hacse | 5040 | 2012. május 10. 21:38 | Válasz erre: 5037 |
Nem rossz, nem rossz. Benzinállóból fogok egyet gyártani. :-))
|
hacse | 5039 | 2012. május 10. 21:37 |
Egyébként szerintem is tompulni fog, meg "kisimul" majd az a puffogó. Nem kell itt centiméter vastagságú kormokra, meg több kubik lerakódásra gondolni. Alakul az majd , esetleg egy szûkítõt lehet azér' gyártani bele, "egyéb" esetekre, és érdemes tartozékként a fedélzeten tárolni.
|
Billigpeter | 5038 | 2012. május 10. 21:34 | Válasz erre: 5036 |
Hát akkor nem te vagy az emberem kipufogókormolás terén :-)
|
Billigpeter | 5037 | 2012. május 10. 21:32 | Válasz erre: 5035 |
Esetleg tehetnél egy lufit a tankba, amibõl a benzin árától függõen vagy engednél ki levegõt, vagy fújnál még bele. a kúton meg lehetne vele menõzni, hogy "leszarom, mennyibe kerül a benzin, én 5000-ér mindig teletankolom a gépet":-)
|
hacse | 5036 | 2012. május 10. 21:30 | Válasz erre: 5034 |
Az meg "sajnos" nem kormol , mer' annyira fainul be van lõve az adaggiója, 1700 max fordulat, picinyke fogyasztással kombinálva, hogy az már mesébe illõ. :-))
|
hacse | 5035 | 2012. május 10. 21:27 | Válasz erre: 5031 |
Én má' azon agyalok , hogy egy kisebb tartályt kéne újítanom a gépre, és akkor kissé vidámabban tele lehetne loccsantani. Okés , tudom hogy önátb..zás az egész , de az illúzió kedvéért...:D
|
Billigpeter | 5034 | 2012. május 10. 21:25 | Válasz erre: 5033 |
Hát akkor majd felteszed az MTZ-re, oszt az majd bekormolja faszául ott is, ahol nem kell:-)
|
cblaci | 5032 | 2012. május 10. 21:02 | Válasz erre: 5031 |
Még arra gondoltam, hogy esetleg durván le van (street fighteres-re) áttételezve a géped... a szilvásváradi produkció és az azzal járó hang is erre utalt :-) Szerencsére simán csak elnézted, az a bekormolódás is kicsit furán hangzik fõleg egy-két tankolás után... lehet tenni kellene a benzinbe egy kis arol 2T-t... akkor tutira kivakolná a korom a dob belsejét és még szûkítõ se kellene :-))) Esetleg elküldenéd Hacse testvérünknek aki felrakná a street-es MZ-re... mire betanulná Mókus összes gyakorlatát simán jó lenne, legfeljebb egy-két karc kerülne rá. Más okosság most hírtelen nem jut eszembe de még gondolkozok rajta ;-) |
Billigpeter | 5031 | 2012. május 10. 20:50 | Válasz erre: 5028 |
Sõt, úgy tûnik, büdösül mellényúltam ennek a fordulatszám témának. Ma én is megnéztem, 8000 6.-ba igencsak karcolja a 160-at. Ma viszont úgy éreztem, a hiányolt erõ, nyomaték kezd visszatérni, már csak egy kicsit torpan meg olyan 5500 környékén. Mintha a dörgõ hangja is tompult volna, de lehet, hogy csak kezdem megszokni. amennyire engedi az idõm, meg a pénztárca futom vele a tesztköröket, majd meglátjuk, mi lesz a vége. Fogyasztást még nem tudtam megnézni, mert ahhoz tele kéne tankolni a gépet, az meg egy fejlõdõ ország GDP- jének kétszerese :-( |
Billigpeter | 5030 | 2012. május 9. 21:25 | Válasz erre: 5028 |
Hát lehet, hogy túloztam a fordulatszámmal, de az tény hogy nem indul el úgy 110 felett, mint a gyárival. A hangja is erõsebb, mint amilyet én akartam volna, úgyhogy muszáj lesz létrehozni egy db killert. Egyelõre még várok vele, mert a kipuf létrehozója azt mondta, hogy az eddigi tapasztalatok alapján tompulni fog a hangja 3-4 hét múlva, használattól függõen. Elvileg van benne logika, gondolom ennyi idõ kell ahhoz, hogy el tudjon kormolódni, aminek el kell:-) Bár amennyit mostanában megyek vele, lehet hogy lesz az egy fél év is:-( |
cblaci | 5029 | 2012. május 9. 20:59 | Válasz erre: 5026 |
Nézegetem az idõjárás elõrejelzést, talán még szombatot megússzuk mivel nyugat felõl jön az esõ... mi meg még inkább kelet felé indulunk. Mikor lesz az indulás és jó lesz-e Neked ha ott találkozunk ahol legutóbb?
|
cblaci | 5028 | 2012. május 9. 20:46 | Válasz erre: 5007 |
Most próbálgattam a dolgot... 110-nél 5ezret forog és mikor odahúzom tényleg nem marad szem szárazon. Aztán pillanatok alatt veszélyesen túllépi az autópálya tempót is. Nekem gyári dobot nem sikerült szerezni, viszont mindenképpen "E" bötûs kellett a nyitott karbon helyett... aztán találtam egy szinte új gixxer 1000-ét ami karburálás nélkül lett rátéve és mivel gyári, a rendõrök felõl se és a mûszakin sincs baszogatás. A fogyasztás is és a menetteljesítmény is javult... persze a hangerõ rovására. Viszont jó mély a hangja ;-)
|
Kovacspeter | 5026 | 2012. május 8. 22:22 | Válasz erre: 5020 |
Ha tartósan huzatják magas fordulaton akkor lehet. Bár az olajhûtéses 1100-as Géjesixer magasabb fordulaton muzsikált, pláne a 750-es, de azok se nagyon ették az olajat. Pedig általában tépték neki, nem úgy mint mi a túrásított blokkal.
|
Kovacspeter | 5017 | 2012. május 7. 01:17 | Válasz erre: 5011 |
A múltkor volt velünk a Királyerdõben egy nagyon szép állapotú Bulldog, Laci lehet hogy csinált róla fotót.
|
Kovacspeter | 5016 | 2012. május 7. 01:13 | Válasz erre: 5008 |
Egy szép Cb 1000-est láttam szombaton a Red Baronnál, az is szép, természetesen bordó-fehér volt. Jó drágán árulták. |
Kovacspeter | 5015 | 2012. május 7. 01:11 | Válasz erre: 5007 |
"8000 felett eltûnt a nyomaték" Te Peti, nem 1.2-esed van véletlenül? Mert az gyárilag olyan;-) Amúgy szerintem megoldható a dolog megfelelõ beállításokkal. Kérdés hogy mit fog fogyasztani. |
hacse | 5014 | 2012. május 6. 21:51 | Válasz erre: 5013 |
Tökmindegy , hogy mikor mi , de anyák nem vagytok: Csirkebácsi a tyúkember.. :D
|
cblaci | 5013 | 2012. május 6. 21:43 | Válasz erre: 5012 |
Ilyenkor? Novemberben? Nõnap az van? Ez hülyeség kérem! ugyanakkora hülyeség...vagy kisebb vagy nagyobb, vagy sokkal kisebb vagy sokkal nagyobb vagy csak pont akkora vagy egy kicsivel nagyobb kicsivel kisebb vagy sokkal nagyobb vagy sokkal kisebb... mint a mûhajzselé! |
sinyus | 5011 | 2012. május 6. 09:33 | Válasz erre: 5008 |
yamaha bt1100 bulldog Nekem ez volt sokáig az "egyszermajd" kategória. Igaz, közel sem ezeknél a nagyköbcentis klasszikus nakedektõl, de van benne vmi, ami tetszik. Amugy elég fasza, h elhagyuk az 5000ik hozzászólást:) Gratula! |
Billigpeter | 5009 | 2012. május 5. 23:26 | Válasz erre: 5000 |
Gratulálok mindenkinek, de különösen neked, mer te voltál az 5000-ik :-)
|
Billigpeter | 5008 | 2012. május 5. 23:24 | Válasz erre: 4989 |
Különösen a Cb 1300 X4. azér még az inát is odaadnám :-)
|
Billigpeter | 5007 | 2012. május 5. 23:04 | Válasz erre: 4996 |
Alacsony fordulaton isten!:-) rettentõ jó a hangja, különösen kigyorsításkor dörög, mit állat, amit hiányolok: 8000 felett eltûnt a nyomaték, azelõtt 110-nél 6.ban ha odahúztam, szem nem maradt szárazon, most viszont csak várok, hátha fog valami történni. de majd a karbuláló bácsi csinál vele valamit! Annyira szép, hogy sajnálnám visszarakni a gyárit. |
Kovacspeter | 5006 | 2012. május 5. 22:59 |
Na lelépek, hosszú lesz a holnap, Kaposváron lesz egész napos elfoglaltság. Tszakát!
|
Kovacspeter | 5005 | 2012. május 5. 22:56 | Válasz erre: 5004 |
Jól van, akkor majd szombatra is kitalálhatunk valamit, egy kis patakmedrezés vagy ilyesmi;-)
|
cblaci | 5004 | 2012. május 5. 22:48 | Válasz erre: 5003 |
Elõfordult, persze ésszerû keretek között és kimondottan csak egy egy látvány érdekében. |
cblaci | 5001 | 2012. május 5. 22:36 | Válasz erre: 4999 |
Remélem jövõ szombatra kész lesz a motor, bár ha az XJR-el jösz nekem az is mindegy ;-)
|
Kovacspeter | 5000 | 2012. május 5. 22:36 |
Pl. ez a libafoschzöld valahogy nem az igazi: http://www.hegylakok.hu/2011/02/cikkek/ajanlok/kawasaki-zrx1200-2011/ |
Kovacspeter | 4999 | 2012. május 5. 22:24 | Válasz erre: 4988 |
Dehogyis! Csak a gépem kint van Frecska úrnál, karbiszinkron stb. Szerintem a Zrx-nek ez a színe, úgy mint a Cb 1.3-nak a bordó-fehér. |
Kovacspeter | 4998 | 2012. május 5. 22:21 | Válasz erre: 4987 |
Biza szép a Pilis, de ha egy kicsit több idõd van, akkor próbáld meg a Vértest, vagy a Gerecsét, megéri. Ráadásul arrafele nem 'csapatnak' annyian hétvégén mint a dobogókõi úton.
|
Kovacspeter | 4997 | 2012. május 5. 22:18 | Válasz erre: 4987 |
Sinyus, 5000 forintért a legolcsóbb kúton is 11-12 litert kapsz, az még messze áll a kifogyástól. Vagy nagyon olcsón tankolsz, de akkor szólj hogy hol, érdekelne;-) Olyan 14,3 l benya elfogyása után jön a tartalék, Csiszi a találkozón 17.5 litert tankolt, na ezt a rekordot döntse meg valaki!
|
Kovacspeter | 4996 | 2012. május 5. 22:12 | Válasz erre: 4986 |
Hi Peti! Néha azt is meg kell csinálni, mert megérdemli a gépsárkány. A kidörrentõvel mik a tapasztalatok, milyen változás van a szériához képest? Alacsony-közepes-magas fordulaton mit érezni, "lyuk" nincs benne? |
cblaci | 4995 | 2012. május 5. 22:09 | Válasz erre: 4994 |
Szerintem a szájával is csinálta... láttam a mimikáján, de a lefúvószelepe se volt gyenge :-)
|
Billigpeter | 4994 | 2012. május 5. 22:03 |
Na 1.20-tól nézzétek a gyereket, fantasztikus a lefúvószelepe!:-) http://www.youtube.com/watch?v=RSDUcKw-GOk |
Billigpeter | 4992 | 2012. május 5. 21:59 | Válasz erre: 4990 |
Ez fantasztikus Laci, hogy megtaláltad a minden igényedet kielégítõ géperejû járómûvet! Olyan szerencsés vagy.........mint én? :-)
|
cblaci | 4991 | 2012. május 5. 21:49 | Válasz erre: 4987 |
Ideje volt már kimozdulnod :-) Sanyival találkoztál? |
cblaci | 4990 | 2012. május 5. 21:45 | Válasz erre: 4986 |
Nahát! pont én is ilyen motort szeretnék csak én 750-es kivitelbe és inkább fekete színben némi bõrborítással, na meg egy jó nagy uzsonnásdobozzal ;-) Találtam is egyet a neten: ![]() ![]() |
cblaci | 4989 | 2012. május 5. 21:37 | Válasz erre: 4984 |
Nekem nagyon tetszik, persze kerek lámpával lenne az igazi, mint ahogy a CB 1300 is úgy a legszebb! (szerintem) |
Billigpeter | 4988 | 2012. május 5. 21:04 | Válasz erre: 4984 |
A forma jó, de túl színes. De ez nem a kõcsön xjr! csak nem típust akarol váltani? ne félj, én megyek utánad, az ina ott fog kísérteni!:-) |
sinyus | 4987 | 2012. május 5. 20:39 |
Billigpeter | 4986 | 2012. május 5. 20:39 |
Kovacspeter | 4983 | 2012. május 5. 18:42 |
Ehhez a formához mit szóltok? Ma láttam egy ilyet az 5-ös úton Pest felé, mentünk együtt egy darabig. Most kivételesen kölcsön XJR 1.2-essel motroztam. |
Kovacspeter | 4981 | 2012. május 3. 23:01 | Válasz erre: 4980 |
Ok, akkor legyen a Borzi-szoros, az a legszebb útvonal odafelé, jöhetünk fõúton eleget hazafelé, kb. 100 km-t a határig, ebbõl olyan 30 km szép, a Királyhágó környéke. Ismeretlen rész lesz számomra is bõven, a magas szakaszon.
|
cblaci | 4980 | 2012. május 3. 22:34 | Válasz erre: 4979 |
Átjött de még nem volt idõm a térképre illeszteni... viszont én bizok benned annyira, hogy ne kételkedjek a teljesíthetõségében, ha meg meg kell fordulni akkor megfordulunk, nem a világ végére megyünk és a lényeg, hogy motorozunk! Jó lesz a Borzi-szoros is ha Te úgy látod jónak, nekem sokkal több ott az ismeretlen mint neked, így tutira nem fogok unatkozni :-) |
Kovacspeter | 4979 | 2012. május 3. 22:21 | Válasz erre: 4978 |
Ok. Laci. Útvonalterv átment? Ha ezt megcsináljuk akkor nagyon nagy királyok leszünk. Ha nem? Hát akkor nem leszünk királyok;-) Odafelé jó lesz a Fekete-Körös völgy/Borzi-szoros?
|
cblaci | 4978 | 2012. május 3. 22:09 | Válasz erre: 4974 |
Akkor legyen 12 szombat, aztán majd látjuk milyen lesz az idõjárás. Szerintem viszem az Asszonyt is. |
cblaci | 4977 | 2012. május 3. 22:07 | Válasz erre: 4972 |
... és megmagyarázza, hogy délben hány óra van! :-) |
Kovacspeter | 4976 | 2012. május 3. 21:36 | Válasz erre: 4973 |
Egy oldalcsokit azért csatolj hozzá, úgy vállalom.
|
Kovacspeter | 4975 | 2012. május 3. 21:35 | Válasz erre: 4972 |
Jójestét! Pedig azt hittük miattad szálltak fel a Gripenek. |
Kovacspeter | 4974 | 2012. május 3. 21:32 | Válasz erre: 4971 |
Ok Laci. Melyik legyen? Néztem idõjárást 12-ére, jót ír, de addig még van tíz nap, az öt-hat napnál távolabbi elõrejelzés meg ugye hazudik mint a vízfolyás.
|
Billigpeter | 4973 | 2012. május 3. 20:05 | Válasz erre: 4969 |
Ne félj Peti! Addigra rakatok bele egy A korl. -os fojtást, nehogy megszédülj a gépbõl elõtörõ irgalmatlan és horribilis erõtõl és nyomatéktól. De mivel már mentél 15 LE-nél erõsebb motorral, ezért az oldalkitámasztó kerekektõl már eltekintünk :-) |
Billigpeter | 4972 | 2012. május 3. 20:01 |
Jó estét kívánok az Uraknak! A tegnap késõ esti hozzászólásokat visszaolvasva az alábbiakat kívánom elõadni: A út- és látási viszonyoknak megfelelõen, a megengedett legnagyobb sebességet figyelembe véve választottam meg a Suzuki GSX 750 típusú személygépjármû sebességét, amikor meg lettem figyelve. Talán csak azért tûnhetett pillanatnyi gyorshajtásnak, mert az Eisteini relativitás elmélet alapján ha egy jármû mozog, akkor lassabban telik rajta az idõ, mint egy nyugalomba lévõ megfigyelõ számára. Továbbá figyelembe véve azt a tényt, hogy a szemlélõ érzékszerveit épp egy puncs- málna fagylaltkompozíció kötötte le, belátható, hogy a repülésként leírt gyorshajtás megítélése a megfigyelõ részérõl nem lehet elég objektív. Összefoglalva tehát semmiképp sem szeretnék az elõzõ gondolatmenettel arra a következtetésre jutni, hogy a kedves Cblaci barátom valótlan dolgokat állított, csak annyit szerettem volna levezetni, hogy a sebességem megítélésekor esetlegesen tévedhetett. :-) Valamint hozzá szeretném tenni, hogy a debreceni lokátorosok által elõidézett légtérzárhoz, valamint harckészültségi állapothoz semmi közöm nem volt, és aki ezt nem hiszi el, annak bármikor bemutatom a villamosbérletem :-D |
cblaci | 4971 | 2012. május 3. 17:31 | Válasz erre: 4966 |
Szia Peti! Megsasoltam a beosztást, vagy 12.-én szombaton, vagy 19-20 szombat vasárnap egyik napján tudom magam szabaddá tenni, ekkor össze lehetne hozni az egy napost. |
cblaci | 4970 | 2012. május 2. 23:19 | Válasz erre: 4969 |
:-))) Nekem mondod, a debreceni reptéren befogták a lokátorok... már az elfogó vadászok is majdnem felszáltak... |
Kovacspeter | 4969 | 2012. május 2. 23:08 | Válasz erre: 4968 |
Nem is menésre gondoltam, hanem csak amúgy hirtelen kipróbálásra. Félnék betenni 6.-ba, Billig Peti is majdnem felszállt Szilvásváradnál. |