9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

cblaci 4968 2012. május 2. 22:34   Válasz erre: 4966
Na de vigyázzál ám ha kipróbálod! A 750-es ne ám nyugodt 1,2-es! Ezek kívánják a fájdalmat és bizony nem véletlen van bennük 6 fokozat... aggresszív mérges fajta! :-)
    

Kovacspeter 4967 2012. május 2. 22:31   Válasz erre: 4956
Hogyhogy Sinyus, neked erdõd is van?

Frecska Jánost tudnám ajánlani, az egyik legkiválóbb szakember, ha nem a legjobb. Nem tom' vállal-e új ügyfelet, mert igen elfoglalt. Megkérdezzem, vagy adjak számot?
    

Kovacspeter 4966 2012. május 2. 22:30   Válasz erre: 4965
Hi Laci!
Igen, emlékszem hogy postán jött-ment az ülés, és a motrodra lett rápróbálva. Kíváncsi lennék hogy kényelmileg milyen a szériához képest? Peti hátha megengedi a találkozón hogy kipróbáljam.
Tavaly a Feriét is ki akartam csak valahogy nem jutottam odáig. Neki is hasonló a kialakítás.
Megyünk valahova, tudsz már vmit a hétvégékrõl?
    

cblaci 4965 2012. május 2. 22:13   Válasz erre: 4964
Hello Peti!
Az nem menés volt hanem alacsony repülés... :-)
Ja! Andor cimborám amikor mondtam, hogy kinek a produkcióját láttuk gondolkodóba esett... ezt a nevet már hallotta valahol...
Akkor világosítottam fel, hogy az ûlést õ varta a B Petinek, csak ugye nem találkoztak mert postán jött-ment a cucc :-)
    

Kovacspeter 4964 2012. május 2. 22:00   Válasz erre: 4957
Merre mentél amúgy?
    

Kovacspeter 4963 2012. május 2. 21:50   Válasz erre: 4957
Estét!
Frissen fényezett blokk, egyedi ülés, falusi aprókavics. Nagyon gizda lesz már az a motor;-)
    

Billigpeter 4962 2012. május 2. 21:20   Válasz erre: 4961
Köszi.
    

cblaci 4961 2012. május 2. 20:59   Válasz erre: 4959
Az amúgy jó ár és szép is! Használd egészséggel!
    

cblaci 4960 2012. május 2. 20:58   Válasz erre: 4959
5 motorral voltunk 9-en, gondoltam valakire rábízom, de féltem mire visszaérek valamelyik biztosan megeszi... ráadásul puncs volt málnával, nem kockáztathattam :-)
    

Billigpeter 4959 2012. május 2. 20:51   Válasz erre: 4958
Hát az elsõ alku 40 pízrõl szólt, de mivel én szereztem az anyag nagy részét, meg vártam is rá egy évet, ezért 25 ezredest kellett érte otthagyni. Egyébként azt mondta a mester, hogy a tapasztalatok alapján két három hét alatt még tompulni fog egy kicsit a hangja, majd meglátjuk.
Azért örülök, hogy nem hagytad kárba menni a fagyit, biztos jó volt, kár lett volna érte :-)
    

cblaci 4958 2012. május 2. 20:37   Válasz erre: 4957
Te Komám, ez jó az! Nagyon modernes! Drága vót?
A dBkiller az egy olyan amit bedugsz a végibe oszt egy csavar fogja oda! Csillapítja az ûvöltést, de tudományosan is alátámasztom már most: gyilkolja a decibeleket és gázelvételkor sem szüpürtyöl olyan törvínytelenül! Eztet itt lentébb a sorok alatt én csináltam idehaza még régebben, mer a nyitott karbonom is kívánta... meg a falu szája miatt is.
Na de nekem tetszik! Mondom jó a hangja így is amúgy, csak emígy hangos... de lehet csak azért mert nagyon hajszoltad a szerencsétlen "komaszürkét" :-)
Amúgy mi vót ottan? Az üldözött aki utánad ment? Mer az úgy szokott lenni :-)
Amúgy tudtam ám hogy Te vagy ;-) miután megsejtettem, ráadásul nálad jobban senki nem hasonlít rád :-)
    

Billigpeter 4957 2012. május 2. 19:57  
Jó Estét Kívánok!

Ott motoroztunk egymás hegyén-hátán, oszt nem bírtam megállni egy kézfogásra!
Elnézést kérek, de megígértem, hogy menés lesz, az pedig nem állás. Ráadásul be is voltam b@szva, úgyhogy látni se láttam:-)
Régen volt ilyen jó napom, hellyel-közzel végigmotoroztam az egész napot, és este végre a jólesõ fáradsággal a karjaimban, menetzajtól zúgó füllel borultam neki az ágynak, reggel alig bírtak lelket verni belém.
Teszek fel képeket az ételhordóról, csináltam videót is, de az nem ad vissza semmit a hangélménybõl, úgyhogy azt hagyom.
Mi az a killer, és hová kell berakni?
Mindenesetre elviszem a szakihoz egy kis állítgatásra.

Akkor néhány fotó a "falusi akrapovic"-ról
üdv
    

sinyus 4956 2012. május 2. 09:45  
Szevasztok!
Látom nem csak nekem telt munkával a hosszúhétvége - Nyárfaerdõ ritkításon szerepeltem.

No!
Tudtok-e ajánlani valakit, aki megcsinálná nekem a szelepházagállítást, meg a karbiszinkronozást?!
Felhoztam Pestre a motrot, igy lenne idõm elvinni,elhozni,stb...Csak nem ismerek senki ilyet.
    

Kovacspeter 4955 2012. május 1. 22:26   Válasz erre: 4954
Valószínû hogy hamarosan minden kiderül.
    

cblaci 4954 2012. május 1. 22:20   Válasz erre: 4953
Megaztán olyan szép derék gyerek vót :-)
    

Kovacspeter 4953 2012. május 1. 22:19   Válasz erre: 4952
Amiket írtál, az alapján jó eséllyel a Billig urat láthattad, ételhordószürke Ina, új kipuff, stb.
    

cblaci 4952 2012. május 1. 22:11   Válasz erre: 4951
Felmentunk Putnokra a cimbora hétvégi házához, volt egy kis bográcsolás és grillezés. Hazafelé Szilvásvárad-Eger-Tiszafüred útvonalon jöttünk, akkor láttam a Billig urat, vagy ha nem õt akkor az alteregóját ami nagyon jól sikerült úgy kompletten motorostól :-)
Szép hangja van a gépnek amikor üvölt, de bizony amikor elvette a kakaót ropogott mint a háborodás... szerintem egy nagy átmérõjû killer kell a végébe és megoldódik a probléma, már ha ez probléma, mert van aki pont ezt imádja.
    

Kovacspeter 4951 2012. május 1. 22:02   Válasz erre: 4949
Laci, merre volt pontosan a túra?
    

Kovacspeter 4950 2012. május 1. 22:01   Válasz erre: 4949
Kicsi a világ!
Ezek szerint akkor már csak egy jó kis karburálás hiányzik.
    

cblaci 4949 2012. május 1. 21:53  
Ma délután 4-kor Szilvásváradon fagyiztunk amikor egy "ételhordószürke" 750-es ina feltünõen csillogó kipuffantyúval feltünt a fagyis elõtti úton és elhúzott, majd bevette a kanyart gázelvétel közben nagy dirrel és durral!
Felkiálltottam! Na ez csak a Billig lehetett!
Meg se próbáltam utolérni... sajnáltam otthagyni a fagyit...:-)
    

Kovacspeter 4948 2012. május 1. 14:59  
Jó gurulást kívánok mindenkinek! Nekem kimarad, tele van a hosszú hétvége.
    

cblaci 4947 2012. május 1. 00:07   Válasz erre: 4946
Szívembõl szóltál testvérem!
Nekem is kijutott rendesen az elmúlt napokban és én is holnap regenerálódok egy kicsit a motorozás által. Egy baráti társasággal indulok útnak Putnokra és visszafelé Eger felé jövünk haza, most engem sem érdekel semmi, csak a menés.
Jó utat cimbora!
    

Billigpeter 4946 2012. április 30. 22:39  
Négy napja dógozok, mint az állat. reggel úgy kelek, hogy ne lássák rajtam, hogy sírok. de mindent elintéztem, van egy szabadnapom. Ha reggel visszakapom a lót, engem senki nem lát estig. lesz a Gój motorosoknak egy felvonulása, és bár szívesen velük tartanék, de inkább belemegyek a Zemplénbe, mert az jó. semmi nem érdekel, csak a menés. Ennyire soha nem volt erõs a vágy. alig várom, hogy reggel legyen!
    

Billigpeter 4945 2012. április 30. 21:59   Válasz erre: 4943
Bocs a dumádért, de odaillett.
plagizáltam...Nák, Nék Nák.:-)
azé elmesélhetnétek az avatatlan vidékinek (nekem), hogy hogy kell videót feltölteni, ha a hardware egy Nokia c5-03 odanyúlós telefon.
    

Billigpeter 4944 2012. április 30. 21:41  
posztlukácsi podoreveráse!
olyan szlovákos hangulatom van!
Ne sajnáld a kipufot, Laci, Ma készen lett.
Még nem láttam, de telefonon hallottam, odabasz.
Holnap reggel elhozom, a többit majd akkor.
    

cblaci 4943 2012. április 30. 08:26   Válasz erre: 4942
Sajnálom a pufogódat de a Jó'mondom az az én dumám! :-)
Közös lónak túrós a táska!
Jó'mondom?
De!
Amúgy mindenhol jó de legolcsóbb otthon!

Copak hele vole. Nezsikej pepikó. Csehül érzem magam!


    

Billigpeter 4942 2012. április 29. 21:44  
Na ugye hogy megmontam,hogy nem lesz kész vasárnapra a motorom! Utálom, hogy mindig igazam van.
Jó' mondom?
De.
    

Billigpeter 4941 2012. április 29. 16:46   Válasz erre: 4939
Cigány zenekar hazaérkezik egy esküvõrõl, oszt a vajda kérdi õket:
Na, milyen volt a buli, ettetek,ittatok?
Mire a válasz:
Hát enni ettünk, de a tok az nincs itt, mer valaki ellopta! :-)
    

Kovacspeter 4940 2012. április 28. 23:44   Válasz erre: 4936
Legfõbb elõnye hogy nem kell térkövezni meg gyepkövezni, mer' az macerásabb.
    

Kovacspeter 4939 2012. április 28. 23:42   Válasz erre: 4930
Tokkal, vonóval?
    

Kovacspeter 4938 2012. április 28. 23:42   Válasz erre: 4931
Pocsék világ ez, amikor már kannibál növényeket hoznak létre génkezeléssel.
    

hacse 4937 2012. április 28. 23:27   Válasz erre: 4936
Mindenesetre nehéz, meg nem nagyon éri meg belekötni.
    

Billigpeter 4936 2012. április 28. 23:12  
A betonnak az az elõnye, hogy nincs hátránya. Vagy az a hàtránya, hogy nincs elõnye? Nem emlékezem már pontosan:-)
    

hacse 4935 2012. április 28. 23:06   Válasz erre: 4934
Ja, az igaz... Ezt megint csak felületesen gondoltam ki. :D
    

Billigpeter 4934 2012. április 28. 23:04   Válasz erre: 4931
Dehogynem marad, mivel a párját ritkítja, elõbb- utóbb páratlan lesz ;-)
    

hacse 4933 2012. április 28. 23:03   Válasz erre: 4922
Nem irigyellek, de hát mint tudjuk még nem tart ott a technika , hogy valami önmagától , esetleg távirányítással be, illetve lebetonozódjon. Így jártál Lacc.:-)
    

hacse 4932 2012. április 28. 22:59   Válasz erre: 4924
Minden elismerésem neki! Megértette a motorozás lényegét ....
    

hacse 4931 2012. április 28. 22:57   Válasz erre: 4927
Végére meg semmi nem marad annyira kiritkítják egymást a párok..:-))
    

hacse 4930 2012. április 28. 22:56   Válasz erre: 4925
35-40 e Ft. Nekem 37500-ra jött ki. 40-es PVC csõ, tetejére egy szivattyú, oszt annyi. Valahol 8-9 m között van a totál, 6-7 m körül lett meg a kavicsréteg.
    

Billigpeter 4929 2012. április 28. 22:55   Válasz erre: 4927
Jó is az, ha nem mûanyagot kell enni;-)
    

Billigpeter 4928 2012. április 28. 22:51   Válasz erre: 4926
A törzsállomány eléggé keményen szokott reagálni az értelem nélküli topicnyitásra. Én jókat szoktam röhögni a hozzászólásokon. Cirkuszt a népnek :-)
    

Kovacspeter 4927 2012. április 28. 22:30   Válasz erre: 4923
Az. Viszont a házi paradicsom, paprika, stb párját ritkítja.
    

Kovacspeter 4926 2012. április 28. 22:28   Válasz erre: 4924
Ez volt a kabaré: http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=forum&session_id=SESSION_ID&topic_id=855&limit=50
    

Kovacspeter 4925 2012. április 28. 22:23   Válasz erre: 4921
Na látod, mégis jól sikerült a nap. Kutat megfúrták, gurulás is összejött.
Mi pénzért vesztegetnek mostanában egy kútfúrást?
    

Kovacspeter 4924 2012. április 28. 22:20   Válasz erre: 4920
Egy 'jó képességû' kolléga nyitott itt a múltkorában egy fórumot, olyasmi volt a címe hogy "Hátsó dob nélkül" Sok hozzászólást nem ért meg, de hogy azalatt mit kapott a csóka:o))))
    

Billigpeter 4923 2012. április 28. 22:10  
A rotációs kapa a benzin elégetésének legszánalmasabb módja. :-)
Két dolgot szeretnék tudni:
1. Ki volt az az állat, aki a munkát feltalálta,
2. A többiek miért nem verték agyon?
    

cblaci 4922 2012. április 28. 21:39   Válasz erre: 4921
Az se rossz... én betonoztam egész nap!
Mekkora barom volt aki legelõször összeházasította a vasat a fával...
gondolok itt most pl.a lapátra!

Na de még tart a hosszú hétvége! Ami késik nem múlik! :-)
    

hacse 4921 2012. április 28. 21:36  
A késõ délutáni órákban pár fajtársammal összehoztunk egy 150 km-es gurulást. Jó vót na.
    

hacse 4920 2012. április 28. 21:31   Válasz erre: 4918
Mér' , kipu nélkül nem megy a gép? Azt meg már illene tudnod , hogy felületes vagyok, hanyag és a memóriám sem a régi. ....mondjuk régen sem volt valami topppp.....:DD
    

Kovacspeter 4919 2012. április 28. 12:37   Válasz erre: 4909
Ez abszolút így van, de nekem az SA volt benne ami a legpuhább, kicsit ernyedt volt, a Csabinak meg a Brembo által az Inához ajánlott CC került bele. Az enyémet valószínûleg az azt megelõzõ Nissin rendezte le, meg hogy a belsõ dugók sokkal szorosabbak voltak.
No de most már a Suzuki által küldött Brembo van benne.
    

Billigpeter 4918 2012. április 27. 22:45   Válasz erre: 4916
Ha olvasni teccene a fórumot, akkor tudhatná Csabibá, hogy a gépjármû a hurkatõtõsnél helyezkedik el a kijelölt idõintervallumban. Bár azt hazudta, hogy vasárnapra megcsinálja, de én nem hiszem el neki:-)
    

hacse 4917 2012. április 27. 22:43  
Jócc!
    

hacse 4916 2012. április 27. 22:36   Válasz erre: 4915
Mér' üresjelzõ nélkül nem megy a gép?
    

Billigpeter 4915 2012. április 27. 22:33   Válasz erre: 4914
Neked legalább van hozzá motorod:-)
én is tudok gurulni délután, de csak az oldalamon:-)
    

hacse 4914 2012. április 27. 22:30   Válasz erre: 4912
Nyem nyóóó. Akko gyün , amiko má úton kéne lennem. De, mint említettem senki nem tud menni. Sebaj majd a délutáni órákban gurulok egyet.
    

Billigpeter 4913 2012. április 27. 22:26   Válasz erre: 4911
Nem pályázásra használjuk a gépet (legalábbis én), így a szinterfém betétek használata indokolatlan. A Kpeti példáján okulva a cél az, hogy a tárcsa minél tovább bírja, szerintem a szén alapú betétek a nyerõk. Bár a szegecsek lazulása is okozhat aggodalmat a gondos motorbiciklis lelkében:-)
    

Billigpeter 4912 2012. április 27. 22:14   Válasz erre: 4910
Sajnálom az elmaradt rendezvényt, de te fúrod a kutat, vagy a kútfúrási próbálkozó? Megmutatod neki, hogy" itt fakasszál vizet, testvérem" elmész motorbiciklizni, amikor meg hazamégy, átveszed. Ennyi :-)
    

hacse 4911 2012. április 27. 22:12   Válasz erre: 4909
Igen igen, ez a szinterezett betét , ami eddig benne volt zabálta a tárcsát, igaz,hogy fogott, mintaállat, de úgy érzem, hogy ez a Brembo sem rosszabb jelentõsen. Meg ennél nem hallani azt az állandó surrogást a kerék irányából, mintha fém a fémmel érintkezett volna.
    

hacse 4910 2012. április 27. 22:07  
Holnapra terveztünk a haverokkal egy jó kis gurulást , már vagy 10-en összeverõdtünk, megvolt az indulás idõpontja, de mostanra világossá vált, hogy mindenkinek közbejött valami. Nekem pl. most este 20.00-kor telefonált a kútfúró, hogy holnap tudna jönni , jó e nekem holnap..?..El tudjátok képzelni milyen nagy kínok közepette válaszoltam neki azt, hogy jó? Az a gond, hogy ha most lemondtam volna lehet, hogy csak hónapok múlva érne rá újból. Fa..a moccozás lesz, csak motoros egy darab sem vesz részt rajta..:-(
    

Billigpeter 4909 2012. április 27. 22:02   Válasz erre: 4907
"a betéted kopjon, ne a tárcsád" :-)
    

Kovacspeter 4908 2012. április 27. 21:38   Válasz erre: 4905
Elvileg úgy kell legyen.
    

Kovacspeter 4907 2012. április 27. 21:35   Válasz erre: 4904
Ezek szerint gyorsak voltak. Jónak kell lennie, ha a Brembo is azt ajánlja. Nekem az SA túl puha volt.
    

Kovacspeter 4906 2012. április 27. 21:32   Válasz erre: 4903
Dehogynem, mindenképp szólok ha van valami, a kiállításra is kéne menni.
    

Billigpeter 4905 2012. április 27. 21:23  
Csak akkor leszek idegileg instabil, ha meghozza a jeladót, és nem az lesz a sz@r. Mondjuk az elektromos rendszer többi része immunis a felmelegedésre, ez az egy cucc kapja közvetlenül a hõt, remélem nem tévedek:-)
    

hacse 4904 2012. április 27. 21:21   Válasz erre: 4900
Nekem eddig mindig a Frittmann Peti válaszolt.. Megérkeztek a Brembo betétek (karbon kerámia, utcai) és nagyon elégedett vagyok velük. De ez az én bajom..:o)
    

Billigpeter 4903 2012. április 27. 21:18   Válasz erre: 4901
Mostanában nincs tervben valami Bükkszenti jövõs-menõs balhé? Esetleg bandázhatnánk, meg a kiállítást is meg kellene nézned,meg ilyenek....:-)
    

Kovacspeter 4902 2012. április 27. 21:16   Válasz erre: 4900
Ugyehogyugye?
    

Kovacspeter 4901 2012. április 27. 21:15   Válasz erre: 4899
A Gyula eddig mindent apró biz-baszt meghozott, sikerülni kell annak. Amúgy szerintem meg kéne egyeznie a bandival, vagy a bocival. Aztán a 92-es Dr sem gyakori, (ott nagyon évjáratfüggõ volt a dolog) igaz arra picit várni kellett.
    

Billigpeter 4900 2012. április 27. 21:08  
És mekkorát tévedtem!

átküldte a kis problémámat a suzukis partnerének, és ha lesz ár, értesít:-)
    

Billigpeter 4899 2012. április 27. 21:05   Válasz erre: 4898
Már elküldtem neki, ugyan nem hivatkoztam rád, de hát a zinazuma nem túl gyakori:-)
Nem gondolom, hogy a hosszú hétvégén foglalkozni fog vele, de kíváncsian válom a válaszát.
    

Kovacspeter 4898 2012. április 27. 20:34   Válasz erre: 4896
Az valószínûleg az Frpéternél csattant. Küldj neki a gmailra, hivatkozz rám, eddig mindenféle cuccot rendeltem tõle, pl. a múltkor Dr 650 terepgéphez oldalsztendert.
    

Kovacspeter 4897 2012. április 27. 20:29   Válasz erre: 4895
Elég tágas a múzeumkert;-)
    

Billigpeter 4896 2012. április 27. 19:00   Válasz erre: 4892
Azt írta, hogy csak kopóalkatrészekkel foglalkoznak. Mondjuk én a motoralkaltesz.eu honlapról küldtem ajánlatkérést, és az nem biztos, hogy nála csattant. no, de küldök egyet a gmailosra, hátha hülyének néz :-)
    

Billigpeter 4895 2012. április 27. 18:56   Válasz erre: 4894
Az jó lesz, csak bújjatok el rendesen, hogy izgalmas legyen a játék:-)
    

Imre215 4894 2012. április 26. 22:15   Válasz erre: 4893
Az jó, akkor keressük egymást hétfõn!
    

Kovacspeter 4893 2012. április 26. 21:55   Válasz erre: 4890
Megihatunk egy bambit valahol. A Múzeum utca-Bródy Sándor utca-Károly körút környékén leszek, (Nemzeti Múzeum) 13 óra után vagyok szabad olyan fél négyig.
Számodat elmentettem.
    

Kovacspeter 4892 2012. április 26. 21:46   Válasz erre: 4889
Az hogyan lehetséges? Elvileg mindent behoznak az utolsó csavarig ami a motorhoz kell, alkatrészkatalógus alapján, ráadásul ha jól tudom ugyanonnan szerzik be mint a kereskedések. Nincs hozzá cikkszám vagy mi?
    

Kovacspeter 4891 2012. április 26. 21:43   Válasz erre: 4888
Jól látom hogy megtetszett a kollégának a Brembo nyereg az 1.2-esrõl? Vagy csak le van festve aranyszínûre?
    

Imre215 4890 2012. április 26. 21:03   Válasz erre: 4887
Szia Péter!Sajnálom, bár, ha abba a 2-3 órába belefér, és nem csak a motor lesz Pesten, hanem Te is, találkozhatunk valahol.
    

Billigpeter 4889 2012. április 26. 20:22   Válasz erre: 4886
Nem tudott segíteni, bontót ajánlott vagy márkakereskedést.
    

sinyus 4888 2012. április 26. 19:59  
watta festés!

Ha kicsit tagoltabb lenne a tankon lévõ fehér sáv, mondjuk belejönne még egy kék csík szögelete véggel, akkor már majdnem tökjó lenne...

http://www.youtube.com/watch?v=I7trPig3PTw&feature=related
    

Kovacspeter 4887 2012. április 26. 12:08   Válasz erre: 4884
Hi Imre! Kedvem lenne, csak a ráéréssel van a baj, valami két-három órás szünetem van aznap, kicsit kevés. Pedig akkor a motorom is Pesten lesz már.
    

Kovacspeter 4886 2012. április 26. 11:56   Válasz erre: 4883
Írt már a Gyula hogy mi pénzért vesztegetik a jeladót?
    

Kovacspeter 4885 2012. április 26. 11:54   Válasz erre: 4881
Ja-ja, alkalmasint egy képet majd kattints már a VFR-rõl ha úgy adódik.
A Maxpowerben volt motorszerelõ?
    

Imre215 4884 2012. április 25. 20:56  
Sziasztok!Van valakinek kedve/ideje/stb. hétfõn (04.30.) Budapesten és/vagy a fõváros közvetlen környékén motorozni? Az öcsém ott él és motorozik, és régóta invitál egy "best of Budapest" túrára ("átmegyünk minden hídon - na jó a vasúti összekötõn nem:) - felmegyünk minden hegyre, csapatunk a Hungárián, ilyen és ehhez hasonló kisebb perverziók).
    

Billigpeter 4883 2012. április 25. 20:27   Válasz erre: 4882
Köszi az infót!
Csak arra pályáztam, hogyha ki kellett cserélni, akkor hátha nem kell a gyári :-)
    

Majtika23 4882 2012. április 25. 09:23  
�Bocs a késõi válaszért. Nekem a gyári visszajelzõre lett rákötve az óra és tökéletesen mûködik.
    

Billigpeter 4881 2012. április 24. 23:35   Válasz erre: 4880
A vezényszó teljesen egzaktul így hangzott: "Fekve tõccs, cél a 8-as számú szõrös mellalak alsó széle, közepe, egyes lövésekkel tûz,tûz, tûz" annyi volt a pikantéria, hogy november volt, és a sátorlapon, amin fetrengtek volt vagy 15 centi havasesõ. ezt még mindig megemlítette, mikor találkoztunk. De csak nem tesz cukrot a tankomba, vagy állítja el a gyújtást 30 fokkal, többször(2x) csinált már a gépen karbiszinkront, meg segített jutányos áron tûszelepet meg hengerfejtömítést szerezni. faszagyerek. Egyébként egy VFR 750-et alakított át külsõleg MIG 17 szellemben, légbeömlõkkel, szárnyakkal, farokidommal kompletten. jól néz ki a gépe, sajnos nincs róla kép. de ami késik...
    

Kovacspeter 4880 2012. április 24. 23:11   Válasz erre: 4878
Akkor meg van oldva a dolog. Azt mondják hogy az idõ megszépíti az emlékeket. Hátha elfelejtette a sok "feküdj-föl"-t a sárban.
    

Kovacspeter 4879 2012. április 24. 23:08   Válasz erre: 4877
No igen, a borostyánsárga fény a de luxe kategória részét képezte akkoriban.
A jó öreg 634-es Jaffán meg két üres fokozat is volt, az egyik a szokásos helyen, a másik meg a 3-4. között a szopásos helyen. Szóval be kellett tenni határozottan 4-be;-)
    

Billigpeter 4878 2012. április 24. 22:50   Válasz erre: 4876
A Miskolci Suzukiból megmaradt szerelõbácsim (akivel történetesen együtt voltam katona, egy alakulat, egy század, egy raj, meg én vótam a szakaszvezetõje) aztat mondta, hogyha majd rajta lészen a dob, akkor õ a többit megódja. majd meglátjuk, mennyire utált annakidején. De hát azóta eltelt 16 év, csak csökken már a pulzáló fájdalom a lelkébe:-D
    

Billigpeter 4877 2012. április 24. 22:44   Válasz erre: 4875
Sõt, az R16-oson se volt, de a markolatra volt festve egy piros, egy zöld, meg egy kék pont.( ezt sajnos nem tudom megerõsíteni, mert az enyémen ezeknek a pontoknak csak a nyomai voltak fellelhetõek, én ilyennek feltételeztem õket fénykorukban) De már az ETZ 250, az deluxe volt, és ha üresbe van, a mai napig ott parázslik a borostyánsárga fény a mûszer"falon":-)
valahogy hozzászoktam.
    

Kovacspeter 4876 2012. április 24. 22:40   Válasz erre: 4873
Diccse' mit. A hurkatõttõhöz majd lehet hozzá kéne karburálni a dógokat, nem?
    

Kovacspeter 4875 2012. április 24. 22:37   Válasz erre: 4872
A jó öreg T5-ösön nem volt ilyesmi, de nem is hiányzott. Viszont jó nagyot reccsent a 2. fokozat, a Csepel 250-tõl örökölt váltójának köszönhetõen.
    

Billigpeter 4874 2012. április 24. 22:34   Válasz erre: 4872
Régebben ugyanezt tapasztaltam én is, de ha hat fokozathoz nincs visszajelzés, nehogymá problémát okozzon, hogy ahhoz az egyhez sincs:-) Akkor van egyesbe, amikor a váltókart nem bírod lejjebb taposni, meg akkor van hatodikba, amikor hiába váltasz, már nem megy feljebb:-)
    

Billigpeter 4873 2012. április 24. 22:31   Válasz erre: 4869
Kösz a tanácsot, küldtem ajánlatkérést, de szerintem a hozzászokás lesz a megoldás :-)
Ma felvittem a bringát a hurkatõtõshö, oszt azt hazudta, hogy hétvégére megcsinálja (mondjuk tavaly ilyenkor azt mondta, hogy júni 18.-ra kész lesz, azóta meg eltelt egy év!!!! De a dob már készen van, csak a hozzávezetést kell megoldania a leömlõk gyûjtõjétõl) Amit eddig láttam, az tetszett, kíváncsi vagyok a végére. természetesen teszek fel róla képet, ha kész lesz:-)
    

cblaci 4872 2012. április 24. 22:25   Válasz erre: 4867
Azt hiszem úgy találod meg az "üres" fokozatot leghamarabb, visszajelzõ lámpa nélkül, ha az 1-es felett keresed közvetlen egy klattyanással...
Amúgy nekem mûködik a zõd lámpa ugyhogy én onnan tudom :-)))
Nekem viszont nem mûködik az 1-es visszajelzõ ill. 2-estõl egészen a 6-ig... de már megszoktam ;-)
    

Kovacspeter 4871 2012. április 24. 22:25   Válasz erre: 4867
Na még ecce: motoralkatresz@gmail.com
    

Kovacspeter 4870 2012. április 24. 22:24   Válasz erre: 4867
E-mail címe lemaradt: <motoralkatresz@gmail.com>
    

Kovacspeter 4869 2012. április 24. 22:10   Válasz erre: 4867
Hi Peti!
A jeladó árát illetõen kérdezd meg a Molnár Gyulát (Zöldit). Én újabban tõle rendelem a cuccokat, a kereskedések árai alatt hozzák be a cuccokat, õk csinálják a motoralkatrész.eu-t.
Elérhetõsége: Gyula Molnár <motoralkatresz@gmail.com>
Tel: +36309149514
Kérj árajánlatot.
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118