cblaci | 4968 | 2012. május 2. 22:34 | Válasz erre: 4966 |
Na de vigyázzál ám ha kipróbálod! A 750-es ne ám nyugodt 1,2-es! Ezek kívánják a fájdalmat és bizony nem véletlen van bennük 6 fokozat... aggresszív mérges fajta! :-)
|
Kovacspeter | 4967 | 2012. május 2. 22:31 | Válasz erre: 4956 |
Hogyhogy Sinyus, neked erdõd is van? Frecska Jánost tudnám ajánlani, az egyik legkiválóbb szakember, ha nem a legjobb. Nem tom' vállal-e új ügyfelet, mert igen elfoglalt. Megkérdezzem, vagy adjak számot? |
Kovacspeter | 4966 | 2012. május 2. 22:30 | Válasz erre: 4965 |
Hi Laci! Igen, emlékszem hogy postán jött-ment az ülés, és a motrodra lett rápróbálva. Kíváncsi lennék hogy kényelmileg milyen a szériához képest? Peti hátha megengedi a találkozón hogy kipróbáljam. Tavaly a Feriét is ki akartam csak valahogy nem jutottam odáig. Neki is hasonló a kialakítás. Megyünk valahova, tudsz már vmit a hétvégékrõl? |
cblaci | 4965 | 2012. május 2. 22:13 | Válasz erre: 4964 |
Hello Peti! Az nem menés volt hanem alacsony repülés... :-) Ja! Andor cimborám amikor mondtam, hogy kinek a produkcióját láttuk gondolkodóba esett... ezt a nevet már hallotta valahol... Akkor világosítottam fel, hogy az ûlést õ varta a B Petinek, csak ugye nem találkoztak mert postán jött-ment a cucc :-) |
Kovacspeter | 4963 | 2012. május 2. 21:50 | Válasz erre: 4957 |
Estét! Frissen fényezett blokk, egyedi ülés, falusi aprókavics. Nagyon gizda lesz már az a motor;-) |
cblaci | 4960 | 2012. május 2. 20:58 | Válasz erre: 4959 |
5 motorral voltunk 9-en, gondoltam valakire rábízom, de féltem mire visszaérek valamelyik biztosan megeszi... ráadásul puncs volt málnával, nem kockáztathattam :-)
|
Billigpeter | 4959 | 2012. május 2. 20:51 | Válasz erre: 4958 |
Hát az elsõ alku 40 pízrõl szólt, de mivel én szereztem az anyag nagy részét, meg vártam is rá egy évet, ezért 25 ezredest kellett érte otthagyni. Egyébként azt mondta a mester, hogy a tapasztalatok alapján két három hét alatt még tompulni fog egy kicsit a hangja, majd meglátjuk. Azért örülök, hogy nem hagytad kárba menni a fagyit, biztos jó volt, kár lett volna érte :-) |
cblaci | 4958 | 2012. május 2. 20:37 | Válasz erre: 4957 |
Billigpeter | 4957 | 2012. május 2. 19:57 |
sinyus | 4956 | 2012. május 2. 09:45 |
Szevasztok! Látom nem csak nekem telt munkával a hosszúhétvége - Nyárfaerdõ ritkításon szerepeltem. No! Tudtok-e ajánlani valakit, aki megcsinálná nekem a szelepházagállítást, meg a karbiszinkronozást?! Felhoztam Pestre a motrot, igy lenne idõm elvinni,elhozni,stb...Csak nem ismerek senki ilyet. |
Kovacspeter | 4953 | 2012. május 1. 22:19 | Válasz erre: 4952 |
Amiket írtál, az alapján jó eséllyel a Billig urat láthattad, ételhordószürke Ina, új kipuff, stb.
|
cblaci | 4952 | 2012. május 1. 22:11 | Válasz erre: 4951 |
Felmentunk Putnokra a cimbora hétvégi házához, volt egy kis bográcsolás és grillezés. Hazafelé Szilvásvárad-Eger-Tiszafüred útvonalon jöttünk, akkor láttam a Billig urat, vagy ha nem õt akkor az alteregóját ami nagyon jól sikerült úgy kompletten motorostól :-) Szép hangja van a gépnek amikor üvölt, de bizony amikor elvette a kakaót ropogott mint a háborodás... szerintem egy nagy átmérõjû killer kell a végébe és megoldódik a probléma, már ha ez probléma, mert van aki pont ezt imádja. |
Kovacspeter | 4950 | 2012. május 1. 22:01 | Válasz erre: 4949 |
Kicsi a világ! Ezek szerint akkor már csak egy jó kis karburálás hiányzik. |
cblaci | 4949 | 2012. május 1. 21:53 |
Ma délután 4-kor Szilvásváradon fagyiztunk amikor egy "ételhordószürke" 750-es ina feltünõen csillogó kipuffantyúval feltünt a fagyis elõtti úton és elhúzott, majd bevette a kanyart gázelvétel közben nagy dirrel és durral! Felkiálltottam! Na ez csak a Billig lehetett! Meg se próbáltam utolérni... sajnáltam otthagyni a fagyit...:-) |
Kovacspeter | 4948 | 2012. május 1. 14:59 |
Jó gurulást kívánok mindenkinek! Nekem kimarad, tele van a hosszú hétvége.
|
cblaci | 4947 | 2012. május 1. 00:07 | Válasz erre: 4946 |
Szívembõl szóltál testvérem! Nekem is kijutott rendesen az elmúlt napokban és én is holnap regenerálódok egy kicsit a motorozás által. Egy baráti társasággal indulok útnak Putnokra és visszafelé Eger felé jövünk haza, most engem sem érdekel semmi, csak a menés. Jó utat cimbora! |
Billigpeter | 4946 | 2012. április 30. 22:39 |
Négy napja dógozok, mint az állat. reggel úgy kelek, hogy ne lássák rajtam, hogy sírok. de mindent elintéztem, van egy szabadnapom. Ha reggel visszakapom a lót, engem senki nem lát estig. lesz a Gój motorosoknak egy felvonulása, és bár szívesen velük tartanék, de inkább belemegyek a Zemplénbe, mert az jó. semmi nem érdekel, csak a menés. Ennyire soha nem volt erõs a vágy. alig várom, hogy reggel legyen!
|
Billigpeter | 4945 | 2012. április 30. 21:59 | Válasz erre: 4943 |
Bocs a dumádért, de odaillett. plagizáltam...Nák, Nék Nák.:-) azé elmesélhetnétek az avatatlan vidékinek (nekem), hogy hogy kell videót feltölteni, ha a hardware egy Nokia c5-03 odanyúlós telefon. |
Billigpeter | 4944 | 2012. április 30. 21:41 |
posztlukácsi podoreveráse! olyan szlovákos hangulatom van! Ne sajnáld a kipufot, Laci, Ma készen lett. Még nem láttam, de telefonon hallottam, odabasz. Holnap reggel elhozom, a többit majd akkor. |
cblaci | 4943 | 2012. április 30. 08:26 | Válasz erre: 4942 |
Sajnálom a pufogódat de a Jó'mondom az az én dumám! :-) Közös lónak túrós a táska! Jó'mondom? De! Amúgy mindenhol jó de legolcsóbb otthon! Copak hele vole. Nezsikej pepikó. Csehül érzem magam! |
Billigpeter | 4942 | 2012. április 29. 21:44 |
Na ugye hogy megmontam,hogy nem lesz kész vasárnapra a motorom! Utálom, hogy mindig igazam van. Jó' mondom? De. |
Billigpeter | 4941 | 2012. április 29. 16:46 | Válasz erre: 4939 |
Cigány zenekar hazaérkezik egy esküvõrõl, oszt a vajda kérdi õket: Na, milyen volt a buli, ettetek,ittatok? Mire a válasz: Hát enni ettünk, de a tok az nincs itt, mer valaki ellopta! :-) |
Kovacspeter | 4940 | 2012. április 28. 23:44 | Válasz erre: 4936 |
Legfõbb elõnye hogy nem kell térkövezni meg gyepkövezni, mer' az macerásabb.
|
Kovacspeter | 4938 | 2012. április 28. 23:42 | Válasz erre: 4931 |
Pocsék világ ez, amikor már kannibál növényeket hoznak létre génkezeléssel.
|
hacse | 4937 | 2012. április 28. 23:27 | Válasz erre: 4936 |
Mindenesetre nehéz, meg nem nagyon éri meg belekötni.
|
Billigpeter | 4936 | 2012. április 28. 23:12 |
A betonnak az az elõnye, hogy nincs hátránya. Vagy az a hàtránya, hogy nincs elõnye? Nem emlékezem már pontosan:-)
|
hacse | 4935 | 2012. április 28. 23:06 | Válasz erre: 4934 |
Ja, az igaz... Ezt megint csak felületesen gondoltam ki. :D
|
Billigpeter | 4934 | 2012. április 28. 23:04 | Válasz erre: 4931 |
Dehogynem marad, mivel a párját ritkítja, elõbb- utóbb páratlan lesz ;-)
|
hacse | 4933 | 2012. április 28. 23:03 | Válasz erre: 4922 |
Nem irigyellek, de hát mint tudjuk még nem tart ott a technika , hogy valami önmagától , esetleg távirányítással be, illetve lebetonozódjon. Így jártál Lacc.:-)
|
hacse | 4932 | 2012. április 28. 22:59 | Válasz erre: 4924 |
Minden elismerésem neki! Megértette a motorozás lényegét ....
|
hacse | 4931 | 2012. április 28. 22:57 | Válasz erre: 4927 |
Végére meg semmi nem marad annyira kiritkítják egymást a párok..:-))
|
hacse | 4930 | 2012. április 28. 22:56 | Válasz erre: 4925 |
35-40 e Ft. Nekem 37500-ra jött ki. 40-es PVC csõ, tetejére egy szivattyú, oszt annyi. Valahol 8-9 m között van a totál, 6-7 m körül lett meg a kavicsréteg.
|
Billigpeter | 4928 | 2012. április 28. 22:51 | Válasz erre: 4926 |
A törzsállomány eléggé keményen szokott reagálni az értelem nélküli topicnyitásra. Én jókat szoktam röhögni a hozzászólásokon. Cirkuszt a népnek :-)
|
Kovacspeter | 4927 | 2012. április 28. 22:30 | Válasz erre: 4923 |
Az. Viszont a házi paradicsom, paprika, stb párját ritkítja.
|
Kovacspeter | 4926 | 2012. április 28. 22:28 | Válasz erre: 4924 |
Ez volt a kabaré: http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=forum&session_id=SESSION_ID&topic_id=855&limit=50
|
Kovacspeter | 4925 | 2012. április 28. 22:23 | Válasz erre: 4921 |
Na látod, mégis jól sikerült a nap. Kutat megfúrták, gurulás is összejött. Mi pénzért vesztegetnek mostanában egy kútfúrást? |
Kovacspeter | 4924 | 2012. április 28. 22:20 | Válasz erre: 4920 |
Egy 'jó képességû' kolléga nyitott itt a múltkorában egy fórumot, olyasmi volt a címe hogy "Hátsó dob nélkül" Sok hozzászólást nem ért meg, de hogy azalatt mit kapott a csóka:o))))
|
Billigpeter | 4923 | 2012. április 28. 22:10 |
A rotációs kapa a benzin elégetésének legszánalmasabb módja. :-) Két dolgot szeretnék tudni: 1. Ki volt az az állat, aki a munkát feltalálta, 2. A többiek miért nem verték agyon? |
cblaci | 4922 | 2012. április 28. 21:39 | Válasz erre: 4921 |
Az se rossz... én betonoztam egész nap! Mekkora barom volt aki legelõször összeházasította a vasat a fával... gondolok itt most pl.a lapátra! Na de még tart a hosszú hétvége! Ami késik nem múlik! :-) |
hacse | 4921 | 2012. április 28. 21:36 |
A késõ délutáni órákban pár fajtársammal összehoztunk egy 150 km-es gurulást. Jó vót na.
|
hacse | 4920 | 2012. április 28. 21:31 | Válasz erre: 4918 |
Mér' , kipu nélkül nem megy a gép? Azt meg már illene tudnod , hogy felületes vagyok, hanyag és a memóriám sem a régi. ....mondjuk régen sem volt valami topppp.....:DD
|
Kovacspeter | 4919 | 2012. április 28. 12:37 | Válasz erre: 4909 |
Ez abszolút így van, de nekem az SA volt benne ami a legpuhább, kicsit ernyedt volt, a Csabinak meg a Brembo által az Inához ajánlott CC került bele. Az enyémet valószínûleg az azt megelõzõ Nissin rendezte le, meg hogy a belsõ dugók sokkal szorosabbak voltak. No de most már a Suzuki által küldött Brembo van benne. |
Billigpeter | 4918 | 2012. április 27. 22:45 | Válasz erre: 4916 |
Ha olvasni teccene a fórumot, akkor tudhatná Csabibá, hogy a gépjármû a hurkatõtõsnél helyezkedik el a kijelölt idõintervallumban. Bár azt hazudta, hogy vasárnapra megcsinálja, de én nem hiszem el neki:-)
|
Billigpeter | 4915 | 2012. április 27. 22:33 | Válasz erre: 4914 |
Neked legalább van hozzá motorod:-) én is tudok gurulni délután, de csak az oldalamon:-) |
hacse | 4914 | 2012. április 27. 22:30 | Válasz erre: 4912 |
Nyem nyóóó. Akko gyün , amiko má úton kéne lennem. De, mint említettem senki nem tud menni. Sebaj majd a délutáni órákban gurulok egyet.
|
Billigpeter | 4913 | 2012. április 27. 22:26 | Válasz erre: 4911 |
Nem pályázásra használjuk a gépet (legalábbis én), így a szinterfém betétek használata indokolatlan. A Kpeti példáján okulva a cél az, hogy a tárcsa minél tovább bírja, szerintem a szén alapú betétek a nyerõk. Bár a szegecsek lazulása is okozhat aggodalmat a gondos motorbiciklis lelkében:-)
|
Billigpeter | 4912 | 2012. április 27. 22:14 | Válasz erre: 4910 |
Sajnálom az elmaradt rendezvényt, de te fúrod a kutat, vagy a kútfúrási próbálkozó? Megmutatod neki, hogy" itt fakasszál vizet, testvérem" elmész motorbiciklizni, amikor meg hazamégy, átveszed. Ennyi :-)
|
hacse | 4911 | 2012. április 27. 22:12 | Válasz erre: 4909 |
Igen igen, ez a szinterezett betét , ami eddig benne volt zabálta a tárcsát, igaz,hogy fogott, mintaállat, de úgy érzem, hogy ez a Brembo sem rosszabb jelentõsen. Meg ennél nem hallani azt az állandó surrogást a kerék irányából, mintha fém a fémmel érintkezett volna.
|
hacse | 4910 | 2012. április 27. 22:07 |
Holnapra terveztünk a haverokkal egy jó kis gurulást , már vagy 10-en összeverõdtünk, megvolt az indulás idõpontja, de mostanra világossá vált, hogy mindenkinek közbejött valami. Nekem pl. most este 20.00-kor telefonált a kútfúró, hogy holnap tudna jönni , jó e nekem holnap..?..El tudjátok képzelni milyen nagy kínok közepette válaszoltam neki azt, hogy jó? Az a gond, hogy ha most lemondtam volna lehet, hogy csak hónapok múlva érne rá újból. Fa..a moccozás lesz, csak motoros egy darab sem vesz részt rajta..:-(
|
Kovacspeter | 4907 | 2012. április 27. 21:35 | Válasz erre: 4904 |
Ezek szerint gyorsak voltak. Jónak kell lennie, ha a Brembo is azt ajánlja. Nekem az SA túl puha volt.
|
Kovacspeter | 4906 | 2012. április 27. 21:32 | Válasz erre: 4903 |
Dehogynem, mindenképp szólok ha van valami, a kiállításra is kéne menni.
|
Billigpeter | 4905 | 2012. április 27. 21:23 |
Csak akkor leszek idegileg instabil, ha meghozza a jeladót, és nem az lesz a sz@r. Mondjuk az elektromos rendszer többi része immunis a felmelegedésre, ez az egy cucc kapja közvetlenül a hõt, remélem nem tévedek:-)
|
hacse | 4904 | 2012. április 27. 21:21 | Válasz erre: 4900 |
Nekem eddig mindig a Frittmann Peti válaszolt.. Megérkeztek a Brembo betétek (karbon kerámia, utcai) és nagyon elégedett vagyok velük. De ez az én bajom..:o)
|
Billigpeter | 4903 | 2012. április 27. 21:18 | Válasz erre: 4901 |
Mostanában nincs tervben valami Bükkszenti jövõs-menõs balhé? Esetleg bandázhatnánk, meg a kiállítást is meg kellene nézned,meg ilyenek....:-)
|
Kovacspeter | 4901 | 2012. április 27. 21:15 | Válasz erre: 4899 |
A Gyula eddig mindent apró biz-baszt meghozott, sikerülni kell annak. Amúgy szerintem meg kéne egyeznie a bandival, vagy a bocival. Aztán a 92-es Dr sem gyakori, (ott nagyon évjáratfüggõ volt a dolog) igaz arra picit várni kellett.
|
Billigpeter | 4900 | 2012. április 27. 21:08 |
És mekkorát tévedtem! átküldte a kis problémámat a suzukis partnerének, és ha lesz ár, értesít:-) |
Billigpeter | 4899 | 2012. április 27. 21:05 | Válasz erre: 4898 |
Már elküldtem neki, ugyan nem hivatkoztam rád, de hát a zinazuma nem túl gyakori:-) Nem gondolom, hogy a hosszú hétvégén foglalkozni fog vele, de kíváncsian válom a válaszát. |
Kovacspeter | 4898 | 2012. április 27. 20:34 | Válasz erre: 4896 |
Az valószínûleg az Frpéternél csattant. Küldj neki a gmailra, hivatkozz rám, eddig mindenféle cuccot rendeltem tõle, pl. a múltkor Dr 650 terepgéphez oldalsztendert.
|
Billigpeter | 4896 | 2012. április 27. 19:00 | Válasz erre: 4892 |
Azt írta, hogy csak kopóalkatrészekkel foglalkoznak. Mondjuk én a motoralkaltesz.eu honlapról küldtem ajánlatkérést, és az nem biztos, hogy nála csattant. no, de küldök egyet a gmailosra, hátha hülyének néz :-)
|
Billigpeter | 4895 | 2012. április 27. 18:56 | Válasz erre: 4894 |
Az jó lesz, csak bújjatok el rendesen, hogy izgalmas legyen a játék:-)
|
Kovacspeter | 4893 | 2012. április 26. 21:55 | Válasz erre: 4890 |
Megihatunk egy bambit valahol. A Múzeum utca-Bródy Sándor utca-Károly körút környékén leszek, (Nemzeti Múzeum) 13 óra után vagyok szabad olyan fél négyig. Számodat elmentettem. |
Kovacspeter | 4892 | 2012. április 26. 21:46 | Válasz erre: 4889 |
Az hogyan lehetséges? Elvileg mindent behoznak az utolsó csavarig ami a motorhoz kell, alkatrészkatalógus alapján, ráadásul ha jól tudom ugyanonnan szerzik be mint a kereskedések. Nincs hozzá cikkszám vagy mi?
|
Kovacspeter | 4891 | 2012. április 26. 21:43 | Válasz erre: 4888 |
Jól látom hogy megtetszett a kollégának a Brembo nyereg az 1.2-esrõl? Vagy csak le van festve aranyszínûre?
|
Imre215 | 4890 | 2012. április 26. 21:03 | Válasz erre: 4887 |
Szia Péter!Sajnálom, bár, ha abba a 2-3 órába belefér, és nem csak a motor lesz Pesten, hanem Te is, találkozhatunk valahol.
|
Billigpeter | 4889 | 2012. április 26. 20:22 | Válasz erre: 4886 |
Nem tudott segíteni, bontót ajánlott vagy márkakereskedést.
|
sinyus | 4888 | 2012. április 26. 19:59 |
watta festés! Ha kicsit tagoltabb lenne a tankon lévõ fehér sáv, mondjuk belejönne még egy kék csík szögelete véggel, akkor már majdnem tökjó lenne... http://www.youtube.com/watch?v=I7trPig3PTw&feature=related |
Kovacspeter | 4887 | 2012. április 26. 12:08 | Válasz erre: 4884 |
Hi Imre! Kedvem lenne, csak a ráéréssel van a baj, valami két-három órás szünetem van aznap, kicsit kevés. Pedig akkor a motorom is Pesten lesz már.
|
Kovacspeter | 4886 | 2012. április 26. 11:56 | Válasz erre: 4883 |
Írt már a Gyula hogy mi pénzért vesztegetik a jeladót?
|
Kovacspeter | 4885 | 2012. április 26. 11:54 | Válasz erre: 4881 |
Ja-ja, alkalmasint egy képet majd kattints már a VFR-rõl ha úgy adódik. A Maxpowerben volt motorszerelõ? |
Imre215 | 4884 | 2012. április 25. 20:56 |
Sziasztok!Van valakinek kedve/ideje/stb. hétfõn (04.30.) Budapesten és/vagy a fõváros közvetlen környékén motorozni? Az öcsém ott él és motorozik, és régóta invitál egy "best of Budapest" túrára ("átmegyünk minden hídon - na jó a vasúti összekötõn nem:) - felmegyünk minden hegyre, csapatunk a Hungárián, ilyen és ehhez hasonló kisebb perverziók).
|
Billigpeter | 4883 | 2012. április 25. 20:27 | Válasz erre: 4882 |
Köszi az infót! Csak arra pályáztam, hogyha ki kellett cserélni, akkor hátha nem kell a gyári :-) |
Majtika23 | 4882 | 2012. április 25. 09:23 |
�Bocs a késõi válaszért. Nekem a gyári visszajelzõre lett rákötve az óra és tökéletesen mûködik.
|
Billigpeter | 4881 | 2012. április 24. 23:35 | Válasz erre: 4880 |
A vezényszó teljesen egzaktul így hangzott: "Fekve tõccs, cél a 8-as számú szõrös mellalak alsó széle, közepe, egyes lövésekkel tûz,tûz, tûz" annyi volt a pikantéria, hogy november volt, és a sátorlapon, amin fetrengtek volt vagy 15 centi havasesõ. ezt még mindig megemlítette, mikor találkoztunk. De csak nem tesz cukrot a tankomba, vagy állítja el a gyújtást 30 fokkal, többször(2x) csinált már a gépen karbiszinkront, meg segített jutányos áron tûszelepet meg hengerfejtömítést szerezni. faszagyerek. Egyébként egy VFR 750-et alakított át külsõleg MIG 17 szellemben, légbeömlõkkel, szárnyakkal, farokidommal kompletten. jól néz ki a gépe, sajnos nincs róla kép. de ami késik...
|
Kovacspeter | 4880 | 2012. április 24. 23:11 | Válasz erre: 4878 |
Akkor meg van oldva a dolog. Azt mondják hogy az idõ megszépíti az emlékeket. Hátha elfelejtette a sok "feküdj-föl"-t a sárban.
|
Kovacspeter | 4879 | 2012. április 24. 23:08 | Válasz erre: 4877 |
No igen, a borostyánsárga fény a de luxe kategória részét képezte akkoriban. A jó öreg 634-es Jaffán meg két üres fokozat is volt, az egyik a szokásos helyen, a másik meg a 3-4. között a szopásos helyen. Szóval be kellett tenni határozottan 4-be;-) |
Billigpeter | 4878 | 2012. április 24. 22:50 | Válasz erre: 4876 |
A Miskolci Suzukiból megmaradt szerelõbácsim (akivel történetesen együtt voltam katona, egy alakulat, egy század, egy raj, meg én vótam a szakaszvezetõje) aztat mondta, hogyha majd rajta lészen a dob, akkor õ a többit megódja. majd meglátjuk, mennyire utált annakidején. De hát azóta eltelt 16 év, csak csökken már a pulzáló fájdalom a lelkébe:-D
|
Billigpeter | 4877 | 2012. április 24. 22:44 | Válasz erre: 4875 |
Sõt, az R16-oson se volt, de a markolatra volt festve egy piros, egy zöld, meg egy kék pont.( ezt sajnos nem tudom megerõsíteni, mert az enyémen ezeknek a pontoknak csak a nyomai voltak fellelhetõek, én ilyennek feltételeztem õket fénykorukban) De már az ETZ 250, az deluxe volt, és ha üresbe van, a mai napig ott parázslik a borostyánsárga fény a mûszer"falon":-) valahogy hozzászoktam. |
Kovacspeter | 4876 | 2012. április 24. 22:40 | Válasz erre: 4873 |
Diccse' mit. A hurkatõttõhöz majd lehet hozzá kéne karburálni a dógokat, nem?
|
Kovacspeter | 4875 | 2012. április 24. 22:37 | Válasz erre: 4872 |
A jó öreg T5-ösön nem volt ilyesmi, de nem is hiányzott. Viszont jó nagyot reccsent a 2. fokozat, a Csepel 250-tõl örökölt váltójának köszönhetõen.
|
Billigpeter | 4874 | 2012. április 24. 22:34 | Válasz erre: 4872 |
Régebben ugyanezt tapasztaltam én is, de ha hat fokozathoz nincs visszajelzés, nehogymá problémát okozzon, hogy ahhoz az egyhez sincs:-) Akkor van egyesbe, amikor a váltókart nem bírod lejjebb taposni, meg akkor van hatodikba, amikor hiába váltasz, már nem megy feljebb:-)
|
Billigpeter | 4873 | 2012. április 24. 22:31 | Válasz erre: 4869 |
Kösz a tanácsot, küldtem ajánlatkérést, de szerintem a hozzászokás lesz a megoldás :-) Ma felvittem a bringát a hurkatõtõshö, oszt azt hazudta, hogy hétvégére megcsinálja (mondjuk tavaly ilyenkor azt mondta, hogy júni 18.-ra kész lesz, azóta meg eltelt egy év!!!! De a dob már készen van, csak a hozzávezetést kell megoldania a leömlõk gyûjtõjétõl) Amit eddig láttam, az tetszett, kíváncsi vagyok a végére. természetesen teszek fel róla képet, ha kész lesz:-) |
cblaci | 4872 | 2012. április 24. 22:25 | Válasz erre: 4867 |
Azt hiszem úgy találod meg az "üres" fokozatot leghamarabb, visszajelzõ lámpa nélkül, ha az 1-es felett keresed közvetlen egy klattyanással... Amúgy nekem mûködik a zõd lámpa ugyhogy én onnan tudom :-))) Nekem viszont nem mûködik az 1-es visszajelzõ ill. 2-estõl egészen a 6-ig... de már megszoktam ;-) |
Kovacspeter | 4870 | 2012. április 24. 22:24 | Válasz erre: 4867 |
E-mail címe lemaradt: <motoralkatresz@gmail.com>
|
Kovacspeter | 4869 | 2012. április 24. 22:10 | Válasz erre: 4867 |
Hi Peti! A jeladó árát illetõen kérdezd meg a Molnár Gyulát (Zöldit). Én újabban tõle rendelem a cuccokat, a kereskedések árai alatt hozzák be a cuccokat, õk csinálják a motoralkatrész.eu-t. Elérhetõsége: Gyula Molnár <motoralkatresz@gmail.com> Tel: +36309149514 Kérj árajánlatot. |