Kovacspeter | 5167 | 2012. május 18. 22:05 | Válasz erre: 5157 |
Dehogy is. Csak egybõl a repülésre gondoltam, mert azt is szeretem.
|
Kovacspeter | 5166 | 2012. május 18. 22:01 | Válasz erre: 5155 |
Majtika, most jön a jó idõ, be lehet pótolni a motorhiányos idõszakot. Akartam a múltkor is kérdezni hogy forgatónyomatékban mit tud a géped? |
Majtika23 | 5165 | 2012. május 18. 22:01 |
Az enyémbe az olajleeresztõ csavart kellett kicserélni egy hõmérõ szenzorra az óra meg kijelzi, hogy milyen hõmérsékletû az olaj. :D
|
cblaci | 5164 | 2012. május 18. 21:53 | Válasz erre: 5163 |
Rakd rá Peti Te is nyugodtan, legfeljebb kitalálok egy újabb kütyüt... képes leszek addig elmenni amíg úgy fog kinézni szegény Csühös mint a vásári trafik! :-)
|
Billigpeter | 5163 | 2012. május 18. 21:48 | Válasz erre: 5162 |
Én jusse rakok rá ilyet, mert megint rámragasztják a plagizálós vádakat, oszt elveszik azt a doktorimat, amit nem is kaptam meg. Meg Köztársasházi Elnök se lehetek soha többé:-)
|
Billigpeter | 5162 | 2012. május 18. 21:45 | Válasz erre: 5161 |
Habár egyszer a Bánátságban egy fél órát úgy volt, hogy nem volt sehogy:-) |
cblaci | 5161 | 2012. május 18. 21:40 |
Billigpeter | 5160 | 2012. május 18. 21:39 | Válasz erre: 5155 |
Viszont most meg lett nézve rendesen:-) Szép példánya ennek a kihalóban lévõ állatfajtának:-) |
cblaci | 5159 | 2012. május 18. 21:36 | Válasz erre: 5156 |
Az a Haya tappancs nagyon meggyõzõvé teszi a hátsó traktust, na meg mert tankbõrös és fekete... :-) nincs rá szó! 5-ös! vagy ez nem az a topik...? a fene tud már eligazodni... de ettõl még a motor nagyon szép! :-) |
Billigpeter | 5158 | 2012. május 18. 21:34 | Válasz erre: 5153 |
Ezt az oldalt én is megtaláltam, csak nemigen jutottam tovább. méret alapján kikerestem az SKF megfelelõjét, az is kúpgörgõs, és az ára se túl horrorisztikus. a kisebb 4700, a nagyobb 5200, és még csak egy boltban érdeklõdtem, és nem is alkudtam:-) inkább az alsó porvédõ aggaszt, mer ahogy néztem, nemigen lehet levenni a csapágyat úgy, hogy az ne sérüljön. |
Billigpeter | 5157 | 2012. május 18. 21:28 | Válasz erre: 5152 |
Elnézést kérek, csak azt hittem, hogy a szilvásváradi attrakcióval kapcsolatos vérszívás:-) A kecskeméti, meg a szolnoki reptéren voltam katona a repkiszolgálóknál, innen a mûszerek ismerete. És bár rengeteget repültünk különféle haditechnikákon, egyiket se én vezettem. Pedig nagy buli lehet, mer azt nem csak 2D-ben, hanem 3D ben lehet döntögetni:-) |
Kovacspeter | 5154 | 2012. május 17. 23:56 | Válasz erre: 5151 |
Hi Laci! Köszönöm, megjött. Most töltõdnek lefelé a fájlok. |
Kovacspeter | 5153 | 2012. május 17. 23:55 | Válasz erre: 5149 |
Egyszerûen nem jut eszembe honnan lett szerválva. http://www.akibo.co.jp/export/product/motorcycle/ss_bearing.html |
Kovacspeter | 5152 | 2012. május 17. 23:53 | Válasz erre: 5148 |
Csak azért kérdeztem, mert a lejjebb felsorolt mûszerek fõképp repgépen fordulnak elõ.
|
cblaci | 5151 | 2012. május 17. 21:28 | Válasz erre: 5150 |
Üdv Peti! Tegnap elküldtem a képeket, elvileg nemsokára megy a videó is amit ígértem, szólj ha valamiért nem ért oda! |
Kovacspeter | 5150 | 2012. május 17. 00:02 |
Lerohadt ez a nyomorult rendszer. Õszintén szólva nem emlékszem, olyan két éve lett cserélve. Nem a Gyulától van, akkor még nem tõle rendeltem a cuccokat. Igyekszem felidézni az emlékeimet. |
Billigpeter | 5149 | 2012. május 16. 23:09 | Válasz erre: 5145 |
Ezt a csapágyat is Gyulán keresztül intézted, vagy simán csapágyboltban vetted? |
Billigpeter | 5148 | 2012. május 16. 23:04 | Válasz erre: 5146 |
NEM! :-) Motorozni szoktam csak úgy 'a la nature' |
hacse | 5142 | 2012. május 16. 22:32 | Válasz erre: 5139 |
Ezek után felmerül bennem a kérdés; motorozni még szerettek? Csak úgy a'la nature? :-D
|
hacse | 5141 | 2012. május 16. 22:28 | Válasz erre: 5138 |
Ne hagyd magad Lacc! Az emberi faj aljas, plagizál mitaállat! nemigen érdemes "ezeknek" megmutatni semmit se! d:-))
|
cblaci | 5140 | 2012. május 16. 22:28 | Válasz erre: 5139 |
No meg a légvédelmi lövegre se ártana valami hangfogó... oszt akkor még lopakodó üzemmódban is röpködhetnél ;-)
|
Billigpeter | 5139 | 2012. május 16. 22:24 | Válasz erre: 5138 |
Én meg teszek rá egy magasságmérõt, egy mûhorizontot, meg egy variométert (függõleges sebességmérõ), és akkor könnyebb lesz navigálnom az alacsony repülési manõverek közben, különösen Szilvásvárad térségében:-)
|
cblaci | 5138 | 2012. május 16. 22:16 |
Azért is szerzek egy mûszerfalra valót! Fõleg mivel a Billig miatt elveszítettem a vészvillógó adta egyediséget :-)
|
hacse | 5137 | 2012. május 16. 22:13 | Válasz erre: 5136 |
Neked van igazad. (hú de nehéz volt ezt leírni ) :o))
|
Billigpeter | 5136 | 2012. május 16. 22:07 | Válasz erre: 5134 |
Én meg egyelõre elhiszem nektek, hogy ez így van, és egyik verziót sem társítom a biciklihez :-)
|
Kovacspeter | 5134 | 2012. május 16. 22:03 |
Részemrõl kihagyom a mûszerfalra szerelhetõ hõmérõt. Kevésbé igényeseknek az olajbetöltõ csavar helyére szerelhetõ is megfelel;-) Amúgy meg csak makadámúton van szerepe, 42 fokban sem ment fel 105-110 fok fölé. Dugóban sem. |
hacse | 5133 | 2012. május 16. 22:02 | Válasz erre: 5125 |
Hát amiket gyárilag belepakolnak rizsáék az valami szégyen.
|
Billigpeter | 5132 | 2012. május 16. 22:02 | Válasz erre: 5131 |
Nagyon szépen köszönöm, a találkozón megpróbálom a kedvességedet kompenzálni egy kis ágyas barackpálinkával:-)
|
Kovacspeter | 5131 | 2012. május 16. 21:59 | Válasz erre: 5127 |
Kint van a garázsba a doboza ha még nem lett kidobva, megnézem, csak neked, csak most.
|
Billigpeter | 5130 | 2012. május 16. 21:58 | Válasz erre: 5128 |
Csakhogy az övébe van gyárilag.:-) Akkor ezek szerint senki nem vásárol plazmaszámlapos olajhõmérséklet mérõt.
|
hacse | 5129 | 2012. május 16. 21:58 | Válasz erre: 5121 |
Igaz. Én mondjuk olyan iránytartó féle motoros vagyok történjen bármi.:-)
|
Kovacspeter | 5128 | 2012. május 16. 21:56 | Válasz erre: 5117 |
Mondjuk az a plazmaszámlapos tényleg futurisztikus lenne az analóg mûszerek között, de pl. a Majtika mûszeregységére sirályul passzolna.
|
Billigpeter | 5126 | 2012. május 16. 21:55 | Válasz erre: 5120 |
Olyat nem tudok belerakni, mert a gázgömbében ne szigyál a gogyó. Mindazonáltal jogszociológiai aspektusból a jog ontológiailag imperatív, attributív emóció, de hiába öblögetem skrejbenszerrel, az lesz a vége, hogy meg kell skrejbolni a güzbit.:-)
|
Billigpeter | 5124 | 2012. május 16. 21:49 | Válasz erre: 5119 |
hát, az igazat megvallva de. Mondjuk nekem tetszik a Majtika ûrhajóról klónozott mûszeregysége is, csak nem volna szívem leszedni róla a gyárit. :-)
|
hacse | 5123 | 2012. május 16. 21:49 | Válasz erre: 5119 |
De. Az az. Billig P-nek picike ízlésficama van. Én azonban azt mondom nem gond , ha keverednek a stílusok, úgyhogy ha neki az jön be , akkor hajrá!
|
cblaci | 5121 | 2012. május 16. 21:47 | Válasz erre: 5118 |
Mer az ottan van az ember elõtt... legalább nem kell lefele sasolni oszt menni tökön paszulyon keresztül! Nem? De! |
hacse | 5120 | 2012. május 16. 21:46 | Válasz erre: 5117 |
Plazmaszámlapos kormánycsapágy? Jó, mer' látod, hogy hogyan kopik, meg, hog mekkora a kotyogása...:D
|
cblaci | 5119 | 2012. május 16. 21:45 | Válasz erre: 5117 |
Az nem túlságosan modernes a klasszikus vashoz? Nem tudom csak kérdezek... mert aztán úgy okosodok! :-)
|
hacse | 5118 | 2012. május 16. 21:40 |
Nagyon fain hõfokmérõket sikerült találnotok, még a végén én is lecserélem a mostani, blokkba behajtós változatot. :-)
|
Billigpeter | 5117 | 2012. május 16. 21:36 | Válasz erre: 5116 |
Tedd azt:-) Én most kormánycsapágyra spórolok, de mondjuk az a plazmaszámlapos birizgálja a fantáziámat, mer olyan futurisztikus:-) |
cblaci | 5116 | 2012. május 16. 21:30 | Válasz erre: 5115 |
Eztet itten meg lehet meg is nézem hónap: http://www.debrecenaruhaz.hu/termek.php?x=3148&kategoria=213&sz= merhogy debreceni portéka! ;-) |
Billigpeter | 5115 | 2012. május 16. 21:12 |
http://racing-shop.hu/Item.aspx?siID=1000367335 http://racing-shop.hu/Item.aspx?siID=1000383424 ezek se:-) |
cblaci | 5114 | 2012. május 16. 20:56 | Válasz erre: 5112 |
Szivesen! Írjál neki nyugodtan, a betûket a tankon említettem neki, a többi részét meg megbeszélitek ;-)
|
cblaci | 5113 | 2012. május 16. 20:54 | Válasz erre: 5110 |
http://plaza.unas.hu/plaza_artdet.php?art=1313,M000M011000-5,Olaj_hofok_mero_muszer ez se rossz! |
szucsizu | 5112 | 2012. május 16. 17:37 | Válasz erre: 5106 |
Köszi a cimet Cblaci: Ma irok neki s meglassuk mi sül ki belõle.
|
Kovacspeter | 5110 | 2012. május 15. 22:36 | Válasz erre: 5105 |
Hogyaszongya: http://www.sigton.com/termekek-egyeb/jarmuelektronika-tuningolas-dekoracio-utaster-belso-dekoracio/beepitheto-meromuszerek/viz-olajhomero-equus%28842109%29.php Valószínû hogy olcsóbb mint a kazán óra, Junkers kombi cirkóm van Pesten, tudom hogy mibe kerül hozzá az alkatrész... |
Kovacspeter | 5109 | 2012. május 15. 22:27 | Válasz erre: 5105 |
Igen, az lenne a legtutibb. A ha jól emlékszem a Conradban láttam mûszerfalra szerelhetõt.
|
Kovacspeter | 5108 | 2012. május 15. 22:24 | Válasz erre: 5104 |
Én is erre gondoltam, van egy kis árnyékos, nyirkos sarok.
|
cblaci | 5106 | 2012. május 15. 19:10 |
Szücsi! Ma beszéltem a mesterrel és kértem mail címet, írj neki nyugodtan, segítõkész rendes cimbora, mellesleg õ is motoros! ;-) andor72@citromail.hu |
cblaci | 5105 | 2012. május 15. 19:07 | Válasz erre: 5100 |
Szeretnék, de olyat ami kicsi és a mûszerfalra tudnám felszerelni, elektromos jeladó lenne a blokkban vagy a beöntõcsavar helyén. Amikor a fûtést korszerûsítettük a Junkers kazánnak láttam külön hõfokmérõ óráját az alkatrész boltban. 135°C-ig volt skálázva és alig nagyobb mint egy karóra, tökéletes lenne!
|
Billigpeter | 5104 | 2012. május 14. 23:35 | Válasz erre: 5101 |
Hát, az inkább az erdõket kedveli, de ha találsz neki megfelelõen árnyékos helyet, lehet, hogy megveti a lábát az Alföld tengersík vidékén is:-)
|
Kovacspeter | 5101 | 2012. május 14. 23:27 | Válasz erre: 5098 |
Utólag jutott eszembe hogy kellett volna hazahozni pár tõ vadfokhagymát, más néven medvehagymát. Nem tom' hogy bírná az alföldi éghajlatot.
|
Kovacspeter | 5100 | 2012. május 14. 23:25 | Válasz erre: 5098 |
Tényleg Laci, olajhõmérõt nem akarsz? Én direkt az ilyen utak miatt vettem, vagy kétszer volt olyan 125 fokos az olaj szombaton. Bírták bizony, én annyit mondtam hazaérkezéskor a garázsban: Jól van öreg harcos. |
cblaci | 5098 | 2012. május 14. 23:13 | Válasz erre: 5094 |
Az biztos! Volt ám olajhõfok, de bírták az inák én még meg is símogattam amikor hazaértünk! :-)
|
Billigpeter | 5097 | 2012. május 14. 23:12 | Válasz erre: 5095 |
Annyira azé nem titkos, csak e-mailen 3x2 bites felbontásnál nagyobb képeket is át lehet kûdeni:-)
|
cblaci | 5096 | 2012. május 14. 23:11 | Válasz erre: 5093 |
Nemsoká itt a találkozó aztán majd ott jól megisszuk amit a másik hozott... ;-)
|
cblaci | 5095 | 2012. május 14. 23:09 | Válasz erre: 5092 |
... merhogy annyira titkos, hogy egyenesen a NASA-s ûrprogram része :-)
|
Kovacspeter | 5094 | 2012. május 14. 22:29 | Válasz erre: 5093 |
Helló Csabi! Nem volt szokványos aszfaltmotoros feladat. Mi újság ott a dél-zalai végeken? |
hacse | 5093 | 2012. május 14. 22:20 |
Gratula! Nagyon jó túrát hoztatok össze. Irigykedek, mint Billig bácsi.
|
Billigpeter | 5092 | 2012. május 14. 20:48 | Válasz erre: 5091 |
Küldjél e-mailcímet, oszt küldök még képeket.
|
sinyus | 5091 | 2012. május 14. 20:09 |
Hellosziasztok! Kedves peter! Megkérhetnélek, hogy az uzsisdoboz felfogatásának módjáról küldenél nekem pár fotot, ami segit nekem elkésziteni egy hasonlót?!?!?! Pont ez lesz a programom a közeljövõben, én is elindultam egy úton, ahol a kötözõvasak helyére ment volna a felfüggesztés, de amit látok a képeden az egyszerúbb és praktikusabbnak tünik. És ha nem bánnád, kicsit lopnám az ötletet! Persze ha jogdijas, akkor készitek ki némi égetettszeszt a találkozóra indulván... |
Kovacspeter | 5090 | 2012. május 14. 00:29 | Válasz erre: 5089 |
Jaja. A dupla körforgalom is 'nagyon nagy' találmány. Ha van idõd a Google Earthon is érdemes végignézni az útvonalon a képeket, igaz jó sok idõt el lehet vele tölteni. |
cblaci | 5089 | 2012. május 13. 23:23 | Válasz erre: 5087 |
Valahogy ott semmi sem egyértelmû, fõleg a városi közlekedés, vidéken kicsit másabb, de csak azért mert kevesebb a jármû :-)
|
cblaci | 5088 | 2012. május 13. 23:21 | Válasz erre: 5086 |
Ezek ott kint a patakba is úgy mennek a traktorral mint ha muszáj volna... |
Kovacspeter | 5087 | 2012. május 13. 22:56 | Válasz erre: 5084 |
Na és a másik, Ponor Ék után a megtévesztõ tábla rejtélye is kiderült: Meg kell fordítani! Cseles... ![]() |
Kovacspeter | 5086 | 2012. május 13. 22:54 | Válasz erre: 5084 |
Egypár rejtélyre fény derült, az internet csodákra képes. Emlékszel hogy beszéltük, vajon hogyan közlekednek odafent télen az emberek? Nos, így:
![]() |
Kovacspeter | 5085 | 2012. május 13. 22:51 | Válasz erre: 5084 |
Ok, köszi! Gondoltam hogy van vmi korlát a Sportmotoron. |
cblaci | 5084 | 2012. május 13. 22:39 | Válasz erre: 5079 |
Valahogy kitalálom és elküldöm az eredetit is ami nincs lebutítva 100Mbyte-alá (nagyobbat nem enged a képes motor) ja és majd mennek a képek is ;-)
|
Kovacspeter | 5082 | 2012. május 13. 22:38 | Válasz erre: 5078 |
Na, ezt örömmel hallom;-) Pedig ez ritkaság, komolyan.
|
cblaci | 5081 | 2012. május 13. 22:36 | Válasz erre: 5076 |
Majd bepótoljuk legközelebb, a szállás lehetõsége továbbra is fennáll!
|
cblaci | 5078 | 2012. május 13. 22:33 | Válasz erre: 5074 |
Strapabíró motoros feleség :-) bár ma reggel nehezebben ébredt a szokásosnál... de azt mondta így utólag, hogy nem bánta meg és újra eljönne. |
Billigpeter | 5077 | 2012. május 13. 22:29 | Válasz erre: 5075 |
Még egy blokkvédõ van tervbe véve a közeljövõben, azonkívül mindig jutnak eszembe érdekes dolgok, de ezek többsége csak gondolatkísérlet marad. Egy darabig gondolkoztam rajta, hogy keríteni kéne egy pille utánfutót, oszt utána szerkeszteni. De hát olyan horror pénzekért árulják, hogy az ötlet el lett vetve. Meg a cimborák is mondták, hogy az nem való az ina után, mert nem kerék kellene alá, hanem két szárny az oldalára :-)
|
Billigpeter | 5076 | 2012. május 13. 22:20 | Válasz erre: 5073 |
Fasza lett a videó! azér egy kicsit mardossa a lelkemet az irigység:-) |
Kovacspeter | 5075 | 2012. május 13. 22:09 | Válasz erre: 5071 |
Zsír! Peti, mostanában mindig fejlesztesz a motorodon vmit;-) Mi lesz a következõ projekt? |
Kovacspeter | 5074 | 2012. május 13. 22:07 | Válasz erre: 5070 |
Szóra sem érdemes! A magas szakasszal kapcsolatban nekem is segítettek mások információt illetõen. Le a kalappal Kriszti elõtt, azért utasként más dolog az ilyen nehezen járható út. Megcsináltuk a nemjóját! Mennyi szépet láttunk! Véleményem szerint ez a legnehezebb út ami átszeli a hegységet. (mármint ami aszfaltmotorral járható) A Jád-völgye lényegesen jobb, ott egyes ünnepi pillanatban még 3-ba is fel lehet tenni, de még az 1R is jobb Bánffytól a Bélesi-tározót érintve Fehérvölgyig. |
cblaci | 5073 | 2012. május 13. 19:40 |
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/motoros_tura/amikor-erdemes-rogos-utra-terni-103764
|
cblaci | 5072 | 2012. május 13. 19:39 | Válasz erre: 5071 |
Nagyon király! Most már teljes értékû az ételhordó :-)))
|
Billigpeter | 5071 | 2012. május 13. 16:21 |
Szép helyeken jártatok, jók a képek! Egészségetekre váljék! Én tevékenyen töltöttem a tegnapi napot, felkerült végre az uzsonnásdoboz, bár még az utómunkálatok hiányoznak:-) ![]() ![]() |
cblaci | 5070 | 2012. május 13. 12:13 | Válasz erre: 5069 |
Hello! Gondoltam rád amikor az aszfaltról befordultunk az utcánba, egy méterre alig lehetett látni... Laci fotóit is összeszedem és majd az enyéimel együtt átküldöm. Valami videó félén is agyalok ;-) Mindõnk nevében köszönet a túra megtervezéséért, nagyon jól éreztük magunkat! |
Kovacspeter | 5069 | 2012. május 13. 11:38 | Válasz erre: 5068 |
Hi Laci! Fúú, olyan porvihar volt Földes meg Hajdúszovát között hogy alig lehetett látni, tisztára mintha sûrû köd lett volna, még a tompított fényszóró volt a legjobb megoldás. Kicsit több lett a km, mert ugye volt egy kis barkochbázás Vasaskõfalva elõtt amikor le akartam rövidíteni az utat a falvakon keresztül, aztán amikor lejöttünk a Biharból, akkor kerültünk egyet Meregyó meg Bánffy felé. Ok, várom a képeket meg a videókat, a Laciéra is kíváncsi lennék! Rossz szokás szerint alig csináltam fotókat, de azokat mindjárt áttolom. |