9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

Kovacspeter 5269 2012. május 24. 21:46   Válasz erre: 5257
Hülyítik bizony, és már nagyon régóta, igen jó eredménnyel...
    

hacse 5268 2012. május 24. 21:46  
Kombine=kombájn. (kombinált arató - cséplõgép). A kombány magyarosabb az igaz. :-D
    

Billigpeter 5267 2012. május 24. 21:45   Válasz erre: 5264
Errõl jut eszembe, elküldöm neked is, mert valahogy nekem bõvebbnek tûnik ez a verzió, mint amire én a papíralapúból emlékszem. lehet, hogy az emlékezetem téved, de az is lehet, hogy módosított, szûkített kiadást birtokoltam.:-)
kovacspeter@gmail.com?
    

hacse 5266 2012. május 24. 21:44   Válasz erre: 5263
nem megyek...
    

hacse 5265 2012. május 24. 21:41   Válasz erre: 5246
A zsugor az má' Cblaci féle plusz igaz? Az igényesség és vízhatlanság igényével.
    

Kovacspeter 5264 2012. május 24. 21:39   Válasz erre: 5252
Nem;-) Ráadásul az feleakkora méret.
    

Billigpeter 5263 2012. május 24. 21:38   Válasz erre: 5260
A hétvégén egy röpke találkozó, valahol?
mondjuk megiszunk egy kávét Lillafüreden?
Csak ötlet, nem erõltetem.
    

Billigpeter 5262 2012. május 24. 21:35  
Egyébként összekötöttem az uzsonnás táska elsõ bilincsét egy 30 mm-es bútorpánttal, kicsit sz@r lett a festése, mer nem volt elég festék, de a bilincs olyat fog mint egy pit-bull:-)
ha ez is elenged, akkor leszarom a "nem lehet a motorbiciklit úgy módosítani, hogy ne lehessen visszaállítani az eredeti állapotot" elvet, és kegyetlenül hozzáfúrom a hátsó kapaszkodóhoz.:-)
Bár ez nem igaz, mer képtelen lennék rá.
    

hacse 5261 2012. május 24. 21:33   Válasz erre: 5249
Nekem is megvan ez a mû.
    

cblaci 5260 2012. május 24. 21:30   Válasz erre: 5259
Mondjuk mindkettõnek Inazumája van és ráadásul 750-es... meg aztán már régen is találkoztunk velük, éppen ideje lesz! :-)
    

Billigpeter 5259 2012. május 24. 21:24   Válasz erre: 5258
Nem volt ennyire mély a törölt hozzászólás:-)
Csak összekevertem sinyus elvtársat szücsi elvtárssal, mer mindkettõnek s-el kezdõdik a neve, meg ékezetek nélkül köszön:-)
És szücsinek akartam elküldeni az említett dokumentációt, akinek elhánytam az ímélcímét, és akkor döbbentem rá, hogy mekkora ökör vagyok.
és errõl szólt a kombányos bejegyzés!

Köszönöm szépen, hogy in medias res-t vehettem a beszélgetésben:-)
    

cblaci 5258 2012. május 24. 21:05   Válasz erre: 5257
Politikailag aszontad meg jól, azé törölted? Nem kellett vóna én egyetértek így látatlanul is ;-)
Mondjuk a kombány és a kampány között nem látom a párhuzamot, esetleg annyiban, hogy mindkettõ drága. Talán annyi a különbség, hogy az egyiket a parasztnak kell kifizetnie a másikat meg nekünk!
    

Billigpeter 5257 2012. május 24. 20:50   Válasz erre: 5255
Ha most lenne a választás, mondhatnám, hogy ez nem kombány volt, hanem kampány, de a lényeg ugyanaz- hülyítik a melóst:-)
    

Billigpeter 5256 2012. május 24. 20:48   Válasz erre: 5255
Tudom, én vezettem:-)
    

cblaci 5255 2012. május 24. 20:42   Válasz erre: 5253
Na megen itt járt a kombány!
    

cblaci 5254 2012. május 24. 20:39   Válasz erre: 5252
Nem haragszik, nem olyan úgyhogy kûggyed nyugodtan ;-) akár pödöföbe is jó csak bírjam elolvasni mer úgy okosodok, fõleg vezetéstechnikai okokból való kifolyásilag, hogy levonhassam a tanulságokat amibõl vonatkoztathatok hol ide-hol oda!
Mer van ami hülyeség kérem, de nem minden az!

    

Billigpeter 5252 2012. május 24. 20:10   Válasz erre: 5251
Hát az én papír alapú mûalkotásom is pontosan erre a sorsra jutott, és azt se tudom, kinek adtam kõcsön. nekem is megvan pdf-be, 7,5 mega, elküldöm nektek, hátha a druszám nem haragszik meg:-)
    

cblaci 5251 2012. május 24. 18:53   Válasz erre: 5249
Nekem ez megvolt, gondolom a Harmati Árpád féle ami vezetéstechnikai jellegû leírásokat tartalmaz. Egyszer kölcsön adódott és elfelejtõdött... úgyhogy nekem is jól jönne.
    

sinyus 5250 2012. május 24. 17:58   Válasz erre: 5249
Hello!
Engem lehet hogy érdekelne!
Motorozás technikáról szól, vagy szervizelés a téma
    

Kovacspeter 5249 2012. május 24. 00:44  
Jó estét!
Megvan PDF formában a Motorozás mesterfokon c. könyv, akinek nincs meg és érdekli, annak át tudom küldeni. Kb. 14 mega.
    

cblaci 5248 2012. május 23. 20:08   Válasz erre: 5247
Nekem évente kétszer is van olajcsere, de azt se bírtam kivárni :-) az a baj nem csak sík felületen fekszik fel az alja pl. a múrván ha úgy alakul... persze vigyázok én is rá nagyon. Az én szenzorom nagyobb és jobban kiérne az aljából.
    

Majtika23 5247 2012. május 23. 20:02  
Jobb oldalt látható a csatlakozó. Kb. 20-30 mm hosszú vezeték van rajta és elég egyszerûen szétszedhetõ.
Mivel minden évben lecserélem az olajat így csak az olajcserét kellett kivárni. :D
Egyébként a kipufogó alacsonyabban van mint a csavar feje. Szóval ha leszakítottad a kipufogót kb. akkor karcolja meg a csavarból kilógó kábelt.
    

cblaci 5246 2012. május 23. 19:54   Válasz erre: 5245
Jó megoldás ez is, csak talán kicsit védtelen lenne... fõleg amikor endúrózunk a Tanárúrral :-) meg aztán nem akartam az olajat se leengedni.
A vezetéket le tudod választani mielõtt kitekered a leeresztõ csavart?
Nekem a beöntõ csavar így néz ki szabadon:
    

Majtika23 5245 2012. május 23. 16:44  
Tetszik a megoldásod Laci.
Az enyémnél a szenzor az olajleeresztõ helyére lett beépítve.
Az órán meg egy gombnyomás és látom a hõfokot.
Kicsit koszos mert esõ után lett a kép csinálva ezért bocsánatot kérek elõre is.
    

Kovacspeter 5244 2012. május 22. 23:18   Válasz erre: 5243
Akkor izgulhatsz, hátha elfelejtette hogy annak idején jeges sátorlapon kellett hasalnia;-)
    

Billigpeter 5243 2012. május 22. 23:09   Válasz erre: 5241
Esedékes. Csak a mester elvtárs igen elfoglalt, jövõ hétre kaptam lehetõséget, hogy felhívhassam idõpontegyeztetés céljából:-(
    

Kovacspeter 5242 2012. május 22. 23:09   Válasz erre: 5240
Jó ötlet;-) Csak az volt a baj hogy egész nap esett, és még hátra volt párszáz km.
    

Kovacspeter 5241 2012. május 22. 23:07   Válasz erre: 5237
Párszor mentem 0 fokban télen, nekem ilyen probléma nem fordult elõ. Karbiszinkrony mikor vót´?
    

Billigpeter 5240 2012. május 22. 23:07   Válasz erre: 5238
Dehogy nincs!

Egy jó ponyva a motorra ( hogy ne ázzon), egy útszéli csehóba meg egy jó forralt bor a motorosba, hogy ne fázzon, oszt meg kell várni, amíg eláll :-)

    

Kovacspeter 5239 2012. május 22. 23:00   Válasz erre: 5235
Mondjuk Torockóra. Nem vészes a Tornyi-Szoboszló táv, csak 5 óra, egy rövid megállással...de aztán erõteljesen romlik az átlagsebesség;-)
    

Kovacspeter 5238 2012. május 22. 22:57   Válasz erre: 5234
Hátöö, egy-két gépen van az olajhûtõnek ventilátora. A hideg esõ ellen viszont szerintem nincs orvosság:-I
    

Billigpeter 5237 2012. május 22. 22:56   Válasz erre: 5231
A tavalyi évadzárón a miskolci kontingens 0 fokban rajtolt, 15 km után még nem tudtam visszatolni a szívatót, mert dadogott, meg nem vette a túrát. Nem tudom, hány fokos lehetett az olaj, de nem örült neki a bicikli, az biztos:-)
    

hacse 5236 2012. május 22. 22:49  
joé!
    

hacse 5235 2012. május 22. 22:47   Válasz erre: 5224
Na majd egyszer én is ...de mikor....
    

hacse 5234 2012. május 22. 22:46   Válasz erre: 5231
Hát azér' a legtökéletesebb a vízhûtés . Nem tom nem lehetne e megoldani valami termosztát félével az oilos hûtés szabályozását is.

    

Kovacspeter 5233 2012. május 22. 22:44   Válasz erre: 5228
Nem muszáj feldúrni, elég ha 80-al driftelünk a makadámúton a kanyarokban;-)
    

Kovacspeter 5232 2012. május 22. 22:41   Válasz erre: 5231
Az Ina átalakult vízhûtésessé;-)
    

Kovacspeter 5231 2012. május 22. 22:40   Válasz erre: 5225
Jut eszembe, a tavalyi lengyel túrán fél napig tartó hideg esõben motorozva mutatott még érdekeseket: 60 fok! Az se nagyon jó...
    

cblaci 5230 2012. május 22. 22:36   Válasz erre: 5222
Jó az is, a lényeg az infó!
    

cblaci 5229 2012. május 22. 22:33   Válasz erre: 5221
90-100°C volt a max, de még beszerelés elõtt hõlégfúvóval leteszteltem a teljes mérési tartományt ;-) úgyhogy mûködik!
    

cblaci 5228 2012. május 22. 22:31   Válasz erre: 5217
Erre mindenképpen lesz egy napom! ;-)
Viszont muszáj feldúrni a Jád völgyét Biharfüredig...?
ha simán végigmegyünk rajta az úgy nem lenne elég :-D
Amúgy én már nem tudom akkor pontosan hol... de az már nem is lényeg, viszont vannak ott olyan látnivalók amiért érdemes!
    

hacse 5227 2012. május 22. 22:25   Válasz erre: 5226
Nekem nem okoz gondot ránézni, nem szeretem a " repülõgép " mûszerfalat, azt sem bánnám , ha csak egy kilométer számlálóból állna az egész :-)) Amúgy jó a Lacié.
    

Kovacspeter 5226 2012. május 22. 22:19   Válasz erre: 5222
Azért valld be, mégiscsak jobb a mûszerfalon nézni;-)
    

Kovacspeter 5225 2012. május 22. 22:18   Válasz erre: 5221
Gondolom ugyanazt mint a becsavarós. Hûvös idõben 80-85 fok, átlag túrázásnál nyáron 95 fok, 41 celsiusnál autópályán 150-nél 105-108 fok. A hosszú ideig szar utakon egyesben-kettesben közlekedve van szerepe.
    

Kovacspeter 5224 2012. május 22. 22:13   Válasz erre: 5220
És mindez a magyar határtól 100-150 km-re... Kevesen ismerik, mindenki Kolozsvárra, Székelyföldre, meg a Fogarasi-havasokba megy, persze az is nagyon szép.
    

hacse 5223 2012. május 22. 22:13  
Az "én becsavarós mûszerem" szóösszetétel ebben az esetben a motorkerékpárom blokkjának jobb oldalán található olajhõfok mérõre vonatkozik.
    

hacse 5222 2012. május 22. 22:07   Válasz erre: 5218
Sima felkiáltójelek csak. Eredetileg az volt elé írva , hogy nekem is kell egy olyan hõmérõ, mint , amilyet CBLaci beújított, de közben kint jártam a garage-ban, ránéztem az én becsavarós mûszeremre és inkább úgy döntöttem, hogy az ott nagyon jól van.
    

Billigpeter 5221 2012. május 22. 21:40   Válasz erre: 5215
Gondolom, volt már tesztfutam, mit mutatott a mûszeregység az átlagos használat során?
    

Billigpeter 5220 2012. május 22. 21:36   Válasz erre: 5206
Hát ez tényleg gyönyörû!
    

Billigpeter 5219 2012. május 22. 21:35   Válasz erre: 5218
Á, lehet hogy csak elromlott a billentyûzete:-)
    

Kovacspeter 5218 2012. május 22. 20:37   Válasz erre: 5216
Csabi bácsi! Ez megint valami kódolt üzenet?
    

Kovacspeter 5217 2012. május 22. 20:36   Válasz erre: 5213
Ha van valamikor egy napod, ha gondolod dúrjunk fel a Jád-völgyében Biharfüredig. Rövidebb táv mint a múltkori, említetted hogy rossz emlékeid vannak, de biztosan állítom hogy jobb az útminõség, és a makadám szakasz is rövidebb.
Nem lehet hogy annak idején Biharfüredrõl hátulról közelítettétek meg a Dregán- víztározót? Mert az valóban cudar.
    

hacse 5216 2012. május 22. 13:16   Válasz erre: 5198
!!!!!!!!!! !!!!!
    

cblaci 5215 2012. május 21. 22:31   Válasz erre: 5214
Ledes és gyárilag sem szedhetõ szét, az alját körbevágtam és rövidebbre szabtam a felesleges részt így nem rondítja a plexi mögött az elsõ traktust annyira.
    

Kovacspeter 5214 2012. május 21. 22:18   Válasz erre: 5212
Egy esetleges izzócsere akkor elég macerás lehet. Bár ha led világítása van akkor az örök élet.
    

cblaci 5213 2012. május 21. 22:13   Válasz erre: 5211
A városok kivételével nekem minden rész tetszett ahol elhaladtunk, heteket tudnék ott bolyongani...
    

cblaci 5212 2012. május 21. 22:12   Válasz erre: 5209
Nem tudom a nevét, régebben kaptuk szerelõkészletben abból maradt ki... olyan mint az FBS de nem az a fertelmetes ecetszagú mesterség és nem rohasztja össze a fémeket, kicsit késõbb szilárdul meg de aztán tartós.
    

Kovacspeter 5211 2012. május 21. 21:20   Válasz erre: 5208
http://www.geocaching.hu/caches.geo?id=3334
Érdemes megnézni a képeket, szép kilátás van a Belényesi-medencére, a Biharra, a Királyerdõre, meg a Béli-hegységre.
    

Kovacspeter 5210 2012. május 21. 21:19   Válasz erre: 5208
Jut eszembe, talán emlékszel hogy a Borzi-szorosból kifelé jövet, Belényesújlak után az út bal oldalán van egy kis kopasz hegy, a Pontoskõ. Már gondoltam rá hogy egyszer fel kéne mászni, a geocaching oldalon találtam képeket, pazar.
Fene gondolta hogy ilyen kilátás van a kis kopaszról.
    

Kovacspeter 5209 2012. május 21. 21:13   Válasz erre: 5207
Mivel tömítetted a mûszert?
    

cblaci 5208 2012. május 21. 17:52   Válasz erre: 5206
Istenem, de szép!
    

cblaci 5207 2012. május 21. 17:51   Válasz erre: 5205
Nem hírdették a vízállóságát, sõt alig van róla leírás, viszont én az óra házát is szétszedtem... kisebbre faragtam és úgy raktam össze, hogy tömítettem mindenütt így bátran állíthatom a gyári mûszeregységtõl vízálóbb ;-)
    

Kovacspeter 5206 2012. május 20. 23:57   Válasz erre: 5204
Lassan elköszönök.
Ami még lényeges lehet: Biharország visszavár
    

Kovacspeter 5205 2012. május 20. 23:54   Válasz erre: 5204
Megvan.
Mennyire hirdették vízállónak a kütyüt?
    

cblaci 5204 2012. május 20. 23:50   Válasz erre: 5203
Minden a fejben dõlt el (a lámpafejben:-)) az óra kapott egy plusszot a gyujtáskapcsolóról, a szenzorhoz két tyúkbél ment és az óra háttérvilágítása a lámpa felkapcsolásakor aktiv.

    

Kovacspeter 5203 2012. május 20. 23:46   Válasz erre: 5202
Aha. Tyúkbelet hol vezetted el az órához? A gyújtáskapcsolóhoz lett bekötve elektronyosan?
    

cblaci 5202 2012. május 20. 23:40   Válasz erre: 5201
A betöltõnél, így volt a legegyszerûbb... széthúzós csatija van így olajcserekor nem kell csavargatni a vezetéket. Volt vele egy kis macera mire összejött de jó kis kütyünek mutatkozik így az elsõ benyomások alapján
    

Kovacspeter 5201 2012. május 20. 23:34   Válasz erre: 5198
Hoppácska! Hol van az érzékelõ, a betöltõ vagy a leeresztõ csavarnál?
    

Kovacspeter 5200 2012. május 20. 23:32   Válasz erre: 5197
OK. Részemrõl is van vmennyi mozgástér, összehozzuk. De ha ti is úgy gondoljátok, akkor nem a leggyorsabb útvonalon kéne menni, nem baj?;-)
Többek közt arra is jó volt ez a Pádisos kiruccanás, hogy kiderült, milyen utakat vállaltok be. Amit megjártunk a múltkor, attól átlagban jobb utak vannak. 3 vagy 4 naposra lenne jó tervezni.
    

Kovacspeter 5199 2012. május 20. 23:22   Válasz erre: 5196
Estét!
Szerencse hogy csak "majdnem" maradt el az uzsonnás doboz.
Sinyus járt úton fog haladni, megvárja a 'próbaüzem' végét, és lesz egy atombiztosan felfogatott doboza;-) (Amúgy tényleg nem cukkolni akarlak, de az a helyzet hogy mindenki vízzel fõz, elõfordul hogy gyári BMW dobozok maradnak el Erdélyben)
Nem tom' mikor leszek Bükkszenten legközelebb, de szólok mindenképp.
    

cblaci 5198 2012. május 20. 23:14  
Ja! és mától én is látom ha esetleg melege lenne a gépnek! ;-)
    

cblaci 5197 2012. május 20. 22:50   Válasz erre: 5195
Toroczkót össze KELL hozni! Sajnos én annyira nem tudom elõre de megoldom még akkor is ha cserélni kell ügyeletet emiatt!
    

Billigpeter 5196 2012. május 20. 22:47  
Jó estét!
Nekem ma délután volt motorozós napom, délután négytõl most értem haza. igen jólesett már egy kis jövés-menés.
egyetlen negatívum volt, hogy majdnem elhagytam az uzsonnás dobozomat. Szerencsére a lelkes helyiek kisegítettek egy csillagcsavarhúzóval, meg két 13-as villáskulccsal.
Ezúton szeretném üzenni Sinyusnak, hogy az elsõ bilincs orrát össze kell kötni valami pici zsanérral, mert szar úton lefordul egymásról a két laposvas, oszt elengedi a doboz elejét. ha megcsináltam, majd küldök képet.
A tegnap estéért meg még egyszer elnézést kérek, de a székrõl felállni sem volt kedvem, nemhogy motorra ülni. Remélem, lesz még alkalom amikor pótolhatom:-)

    

Kovacspeter 5195 2012. május 20. 22:11  
Laci, jut eszembe, Toroczkót is össze lehet hozni vmikor. Megvan a beosztásom augusztus végéig, már csak neki kéne ülni átnyálazni.

    

Kovacspeter 5194 2012. május 20. 21:13   Válasz erre: 5192
Vele nem, nagyon fáradt volt az egész napos melója után, nem volt - az õ szavaival fogalmazva - affinitása motorra ülni. Pedig estefelé igen jó hangulat kerekedett;-)
    

Kovacspeter 5193 2012. május 20. 21:11  
Bejártunk egy nagyon szép természeti környezeten áthaladó utat Bükkszentkeresztrõl Kisgyõrig, mindenkinek ajánlom. Elvileg tilos behajtani, de a helyiek a kamerát leverték, a táblát meg a sorompót eltakarították. Így legalább van mire hivatkozni, miszerint nincs semmilyen arra utaló jel hogy tilos a behajtás.
Ha erdésszel vagy más közeggel találkozik az ember akkor meg köszönni kell határozottan oszt' jóvan'.
    

cblaci 5192 2012. május 20. 21:06   Válasz erre: 5191
Billig komámmal találkoztál-e? Bár nehéz felismerni mert nyélgázon jár... :-)))
    

Kovacspeter 5191 2012. május 20. 21:01  
Jövünk ma hazafelé Bükkszentrõl, kerülõ úton természetesen, és ahogy kifordultunk a borsodivánkai útról a 33-asra Poroszlónál, megakad a szemem egy ismerõs motoron ami miatt kénytelen voltam visszafordulni, egy egyedi Inazuma, ott áll mellette Dani és a barátnõje.
Kicsi a világ, vagy sok az Inazuma.
    

Kovacspeter 5190 2012. május 20. 20:49   Válasz erre: 5186
Szücsi, 101000 vagy 201000 km van benne?
    

Kovacspeter 5189 2012. május 20. 20:44   Válasz erre: 5186
Még pár embernek biztos!
Olajhõmérõ, oldaltámasz visszajelzõ, váltófokozat kijelzõ...
    

Kovacspeter 5188 2012. május 20. 20:41   Válasz erre: 5184
Laci, a lehetõség adott, nem szalad el a Bihar-hegység;-)
    

cblaci 5187 2012. május 19. 23:18   Válasz erre: 5185
Hello Szücsi!
Lehet ez a motor nem tudja a mai emissziós követelményeket de az tuti, hogy ráhajaz mûszaki tartalom szempontjából a mai tömegmotorokra. Ráadásul szépségében az én szememben simán veri a mai agyondizájnolt mûanyag motorokat!
Nagyon szép motor! és sokkal közlékenyebb mûszerfal tekintetében is mint akár a mi "modern" de klasszikus jegyekkel azért bõven felvértezett Inazumánk!



    

szucsizu 5186 2012. május 19. 23:06  
Motorja mûszerfala biztos bejönne Cblacinak és még pár embernek! :o)))
    

szucsizu 5185 2012. május 19. 23:03  
Hali emberek!
Egyik itteni ismim GSX-750 az õskorból. Már tavaly is emlitettem talán. Bõsön voltam ma mocitalálkozó és ott összefutottam vele.
    

cblaci 5184 2012. május 19. 22:12   Válasz erre: 5170
Ki bizony! Ragyog mint a hímes tojás, a láncomról még soha nem jött le ennyi trutyi... de azért szivesen összekenném ott újra :-)
    

cblaci 5183 2012. május 19. 22:10   Válasz erre: 5169
6ezer, a 4490Ft-os (amit linkeltem) az nem volt, mondjuk ez jobban néz ki.
    

cblaci 5182 2012. május 19. 22:08   Válasz erre: 5165
Nekem az túl "hájtek" a klasszikus vonalakhoz, inkább kiegészítem ugyanúgy analóg módon.
    

Kovacspeter 5181 2012. május 18. 23:23   Válasz erre: 5179
Ok.
    

Kovacspeter 5180 2012. május 18. 23:22   Válasz erre: 5178
Hát nem tudom, a nyersanyagárak azért már régóta emelkednek, a beszállítóktól származó alkatrészek is, és a gyártó meg ott spórol ahol tud, ha versenyképes akar maradni.
A Harley pl. hogy a 30-as években túlélte a világválságot azt részben annak köszönhette hogy mindent saját maguk gyártottak.

    

Billigpeter 5179 2012. május 18. 22:41   Válasz erre: 5177
Jó. Ha látom a nap végét, hívlak.
    

Billigpeter 5178 2012. május 18. 22:39   Válasz erre: 5173
Ezen már én is gondolkodtam, hogy a tervezõk miért nem használták a nyilvánvalóan rendelkezésre álló technikát. nem hiszem, hogy a jelenlegi mûszerfalba nem lehetett volna beleintegrálni legalább az olajhõmérséklet- mérõt, meg egy fokozatkijelzõt anélkül, hogy a mûszeregység formatervét jelentõsen megváltoztatták volna. Ha nagyon szõrözni akarok, akkor még egy órát is rakhattak volna bele:-)
Szerintem ezek az "extrák" nem emelték volna meg a motor árát annyira, hogy eladhatatlan legyen. És hát néha azért jól jönne egyik-másik plussz információ.
    

Kovacspeter 5177 2012. május 18. 22:37   Válasz erre: 5174
Peti, most derült ki hogy megyünk holnap Bükkszentre. Még nem tudni hogy néz ki a nap, de ha ráérsz, gurulj fel estefelé. Tüzet rakunk és szalonnát sütünk, lesz bor stb.
    

Kovacspeter 5176 2012. május 18. 22:33   Válasz erre: 5174
Hm, itthon még nem próbáltam. Viszont két éve egy kínai turnén sportot ûztünk belõle, még a sörre is alkudtunk a vegyesboltban, pedig azt már az ottaniak sem igazán szokták;-)
    

Kovacspeter 5175 2012. május 18. 22:28   Válasz erre: 5172
Köszi!
Forgatónyomatékot nem mértek?
    

Billigpeter 5174 2012. május 18. 22:26   Válasz erre: 5168
A kérdés alapvetõen rossz, mert bármilyen boltban lehet alkudni, tapasztalataim szerint 4-bõl 3-ban sikerül is:-)
    

Kovacspeter 5173 2012. május 18. 22:18  
Az olajhõfokmérõ kapcsán visszakerestem a topik elejére, érdemes elolvasni Desiderus 132. sz. hozzászólását.
    

Majtika23 5172 2012. május 18. 22:17  
Csak lóerõrõl van diagramom.
    

Kovacspeter 5171 2012. május 18. 22:12   Válasz erre: 5165
A Conrad-os olajhõmérõ is ilyen.
    

Kovacspeter 5170 2012. május 18. 22:10   Válasz erre: 5161
Tényleg Laci, kiglancoltad már motort? Az komoly volt ahogy lánc kinézett, komoly trutyimennyiség jött le róla.
    

Kovacspeter 5169 2012. május 18. 22:07   Válasz erre: 5161
Mennyiért vesztegették?

    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118