Kovacspeter | 5668 | 2012. június 22. 23:19 | Válasz erre: 5661 |
Nagyobb, de még így is szeretnék alátenni valami gumit hogy ne barmolja össze a krómozást. Ettõl az elfordulástól félek, valami keményebb gumi kéne ami jobban tart, a slagot a tapasztalataid alapján akkor kihagyom.
|
Imre215 | 5666 | 2012. június 22. 20:54 | Válasz erre: 5662 |
Bocs, elfelejtettem. De most utánanéztem ám! Az akkori email és telefonos elérhetõsége már nincsen meg, de a vaterán megtaláltam, ilyen az enyém is (a madzagot levágtam róla): http://egyeb.vatera.hu/egyeb/fuldugo_uj_3m_1271_szilikon_fej_selyem_zsinor_1601591072.html ...és mégegyszer elnézést Gabbe! |
cblaci | 5665 | 2012. június 22. 20:14 | Válasz erre: 5663 |
Kellene lenni ha hírdetik, sõt ilyen tetemes mennyiség esetén illene engedniük is az egyébként elég borsos árból, mondjuk 10%-ot... nem? De! |
szucsizu | 5663 | 2012. június 22. 19:50 |
Lesz nekik egyaltalan ennyi sarvedo toldat? :o)) Hacse, Bilig Peti, Kpeti, Cblaci, Imre es En! Meg valaki? Eloszor! |
GABBE | 5662 | 2012. június 22. 19:49 | Válasz erre: 5660 |
Imre ! Füldugó "kontaktnak" nem néztél utánna véletlenül? Köszi :-) |
Imre215 | 5661 | 2012. június 22. 19:48 | Válasz erre: 5636 |
...most jut eszembe, nézegetve a Jád-völgyi képen a sarat :) hogy a Te motorodon nagyobb átmérõjû a bukócsõ, arra könnyebb lesz felrakni a lábtartót.
|
Imre215 | 5659 | 2012. június 22. 19:33 | Válasz erre: 5636 |
Peti, az nem volt egyszerû dolog, mert a felfogatóelem átmérõje lényegesen nagyobb, mint a bukócsõé. Én több dologgal próbálkoztam (hidraulikacsõ-darab, mûanyag csõ) végül egy gumi slag darab vált be. Ámbár ez se az igazi, mert a jobb oldali (rendkívül különös módon csak ez) a rezonanciától elfordul, bármennyire is meghúzom a csavart. Egy-egy túra végén mindig utána kell állítani.
|
cblaci | 5658 | 2012. június 22. 05:44 | Válasz erre: 5655 |
Nekem is kell az elsõ sárvédõ toldat, de nem is annyira a sár miatt, mert azt lemosom, inkább a felolvadt aszfaltdarabok tudnak csúnyán ráégni a leömlõkre... szóval hasznos dolog!
|
Billigpeter | 5657 | 2012. június 22. 00:44 | Válasz erre: 5653 |
Evvel nem....de az árából veszek benzint az arany motoromba:-) a hétvégén meg-------irány kukoricát kapálni, mer az esõ kihozta a gazt. hétvégén újra a Robi 55-ön lovagolok. |
Kovacspeter | 5655 | 2012. június 21. 23:41 | Válasz erre: 5652 |
Akkor eddig Hácsé, Billig Peti, Szücsi, én? Mi készül itt, szimulátor? |
Kovacspeter | 5654 | 2012. június 21. 23:37 | Válasz erre: 5650 |
Az elég komoly sérülés lehetett. Még jó hogy perec nem lett belõle! Azért hazajutottál keréken?
|
Billigpeter | 5652 | 2012. június 21. 23:13 | Válasz erre: 5645 |
4. ne haggyál ki engem se, érdekel, csak nincs idõm kifejteni. abban kellett megállapodnom a saját nõstényemmel, hogyha elmegyek a találkozóra, akkor az alábbi mûtárgyat kell létrehoznom jövõhét keddre:hogyaszongya: sehol nem tartok vele, az ülést tartó részeket molesztálom. megyek dógozni. |
hacse | 5651 | 2012. június 21. 22:48 | Válasz erre: 5649 |
Hasznos dolgok ezek Peti. Nem sportos, hanem hasznos. A leömlõk szintén hasznosak , vigyázzunk hát rájuk! ;-)
|
hacse | 5650 | 2012. június 21. 22:45 |
A mai napon , motorral indultam szülõfalumból Nagykanizsa irányába, amikor az autópálya felhajtó ívén valamire ráhajtottam és a hátsó abroncsom egy nagy pukkanást követõen, mivel érezhetõen az elejével és a hátuljával is ráléptem, engedni kezdte a levegõt. Mire a letenyei benzinska pumpa légnyomásmérõ készülékéhez soroltam , már nem volt muszáj sztendert használnom, nélküle sem dõlt el a mocc. Szemügyre véve az abroncsot világosan látszott egy babapiskóta alakú légáteresztõ nyílás a futófelületen. Az úti defektjavító ( gumicsík behúzós ) készséggel kb 10 perc alatt elhárítottam a hibát. ......gondoltam én , de sajnos a lik speciális alakja miatt hiába húztam bele 2 gumikukacot nem lett tökéletes a rendszer , szép lassan elengedi a levegõt. Mivel olyan súlyos a sérülése gummának, kénytelen leszek beujítani egy másik hátsót..:- (((((( ...sssza meg..........
|
Kovacspeter | 5649 | 2012. június 21. 22:33 | Válasz erre: 5647 |
Aha,rémlik. Imre motorján is láttam hátul ilyet. Utána kéne nézni guglin ha lesz egy kis idõm. Laci nézte az elsõbõl a gyárit, aranyáron vesztegetik, pedig az hasznos lenne, talán akkor nem nézne ki ilyen gányul a leömlõ: http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motoros_tura/?dr=74563&cmd=pic&id=970452 |
hacse | 5648 | 2012. június 21. 22:26 | Válasz erre: 5646 |
Nem tom, én még az ebay-ról nem rendeltem, nem ismerem a viszonyokat, de nem ártana egy kis bonus..:D
|
hacse | 5647 | 2012. június 21. 22:19 | Válasz erre: 5643 |
Montam má', hogy az egyik zalai motorista Herfli Debizony típusú biciklire váltott és , amikor eladta az Ináját, akkor maradt rá ez a cucc. Én meg rászedtem , sõt rá kényszerítettem, hogy adja át nekem 3000 pénzé'. Na .:-))
|
Kovacspeter | 5646 | 2012. június 21. 22:19 | Válasz erre: 5644 |
Lehet be kéne próbálkozni;-) 3 db-nál egy kis engedmény.
|
GABBE | 5644 | 2012. június 21. 22:15 | Válasz erre: 5641 |
Hátha mennyiségi kedvezmény gyanánt lejön egy-két font... :-)
|
Kovacspeter | 5643 | 2012. június 21. 22:14 | Válasz erre: 5641 |
Vásároljunk. Ezek szerint ketten már vagyunk? A hátsót honnan szerváltad? |
GABBE | 5642 | 2012. június 21. 22:14 | Válasz erre: 5638 |
Szücsit is érdekli a dolog - ha rendelésre kerül a sor akkor õt is kérdezzétek meg ! |
hacse | 5641 | 2012. június 21. 22:12 | Válasz erre: 5635 |
Vásároljunk kollektíven ilyet? A hátsó toldat is ennyirõl indult az enyémhez, de abból tudtam 2 rugót alkunnyi, na ez úgy nézem itt nem jönne össze.:-)) Na, mit szóltok hozzá? Semmit?
|
hacse | 5639 | 2012. június 21. 22:01 | Válasz erre: 5630 |
GABBE bácsi, nem megy nekem se a link megtekintése. Légy szíves valahogy próbáld meg elérhetõvé tenni! Köszönjük!
|
Kovacspeter | 5638 | 2012. június 21. 22:01 | Válasz erre: 5637 |
Ezer köszönet! Akar még valaki ilyet rendelni? Ha lennénk ketten-hárman akkor a postaköltség is ócsóbb lenne. |
GABBE | 5637 | 2012. június 21. 21:58 | Válasz erre: 5632 |
Így esetleg: http://www.ebay.co.uk/itm/Pyramid-Fender-Extender-fit-Suzuki-GSX600F-GSX750F-98-/370356243353?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item563af3cb99 Remélem most jó lesz... |
Kovacspeter | 5636 | 2012. június 21. 21:56 |
Imrétõl szeretném kérdezni hogy amikor felapplikálta a kiegészítõ lábtartót a Gsx 750 tipusú motorkerékpárjára, mit tett a lábtartó felfogatásánál a blokkvédõ csõre? Gumit? Vagy valami mással lett körbetekerve? Ugyanis nem akarnám összekaristolni a felrakásnál.
|
Kovacspeter | 5634 | 2012. június 21. 21:49 | Válasz erre: 5627 |
Nagyon hardcore a jelenlegi állapotokat bemutató fotókat nézegetni, ezek az épületek is úgy tûnik, ebek harmincadjára jutnak jó magyar szokás szerint. Személy szerint teljesen kimaradtam ebbõl a mókából, még csak 'tápos' sem voltam! |
Kovacspeter | 5633 | 2012. június 21. 21:41 | Válasz erre: 5625 |
Hoppá! Új 250-es Inazumád van? Szeretettel várunk.
|
cblaci | 5631 | 2012. június 21. 20:52 | Válasz erre: 5629 |
Kellemes volt még nekem is végignézni, pedig én Budaörsre vonultam ahol az Angyalbõrben címû fílmet is forgatták, aztán átkerültem Debrecenbe... viszont az a legénységi étkezde vagy a századfolyosó, alakulótér... stb szinte ugyanígy néztek ki. Na meg utána a KLRCS (kihelyezett rádiólokációs csoport) következett, lajtkocsival hordták a vizet és tábori konyha volt, elején gumibotos õrség, télen egy nagy hodályban aludtunk egyetlenegy kályha fûtött aminek a közvetlen környezetében volt csak 10-12°C... mekkora egy szar volt, persze így már utólag szivesen emlékezik az ember, fõleg az akkori cimborák miatt. Egyszer egy hajszálon múlt, hogy lecsukjanak mint a malacot... lõgyakorlaton beengedtem egy zetort a lõtérre és ráadásul a jelzõrakétát sem tudtam elindítani... Az utolsó 3 hónap volt a legszebb! Azt kifejezetten élveztem :-) |
GABBE | 5630 | 2012. június 21. 20:52 |
Talin téma volt az elsõ sárvédõ toldat. Ez az ahonnan én rendeltem...anno... Link De akkor még nem ennyibe került... :-( Esetleg ha többen vesztek ilyet akkor a postaköltség megoszlik. |
hacse | 5629 | 2012. június 21. 13:00 | Válasz erre: 5627 |
Itt van tõlünk 15 km-re, szinte minden nap elmegyek elõtte, de a tartalékos (1992 !) behívás óta nem jártam a területén. Volt már azóta több "nyílt nap" is , ahol a régi bajtársak nosztalgiázhattak. :-)) Köszi az írást meg a fotókat! Akármilyen nagy baromság volt is , de sok élménnyel gazdagodott az ember gyereke.
|
GABBE | 5627 | 2012. június 20. 15:38 |
HACSE ! és a Zalai különítmény érintett tagjainak egy kis nosztalgia..... http://sas2.elte.hu/tg/lenti.htm |
GABBE | 5626 | 2012. június 20. 15:37 |
Köszönöm a lehetõséget a talival kapcsolatban ! Nekem nagyon bejött és ismét jópár szimpatikus motorost ismerhettem meg ! Örülök, hogy mindenki épségben hazaért ! |
maroska | 5625 | 2012. június 20. 14:19 |
A következõn én is ott leszek már egy ilyennel...http://minu.me/-ketkereken
|
Kovacspeter | 5623 | 2012. június 19. 18:27 | Válasz erre: 5608 |
Hogyaszongya: http://www.stoklasa.hu/vorosrez-cipzar-6mm-bonthato-55cm-kabatba-x116792#headerZalozky |
Kovacspeter | 5621 | 2012. június 19. 18:15 | Válasz erre: 5601 |
Szóra sem érdemes, Gyula volt a gyors, nem én.
|
hacse | 5619 | 2012. június 18. 22:25 | Válasz erre: 5615 |
Látom adódnak itt félreértések ... ehe..ehe..hú. ;-)
|
hacse | 5618 | 2012. június 18. 22:20 | Válasz erre: 5616 |
Ezek nagyon durva számadatok! Félelmetes. A világ legnagyobb motorostalálkozója volt ez, csak a sajtót nem érdekelte, mer' nem volt semmi balhé. Kultúremberek összejövetelén vehettünk részt..:-))
|
Billigpeter | 5616 | 2012. június 18. 21:36 |
Tehát akkor a találkozó összegzése: szumma találkozó= 11450 ccm; 1192Le :-) |
cblaci | 5615 | 2012. június 18. 21:28 | Válasz erre: 5614 |
Milyen sírok? Még temetõ se vót a közelbe... viszont a járdás képek tényleg jók, egyik járda szebb vót mint a másik! Ügyesek a kõmûvesek Szeliden! :-D
|
Billigpeter | 5612 | 2012. június 18. 20:35 | Válasz erre: 5608 |
Látod, ha fürdõgatyában motoroztál volna haza, akkor most nem lenne ilyen problémád:-) Ha nem boldogulsz a zipzárral, szóljál, oszt szerzek neked. |
Billigpeter | 5611 | 2012. június 18. 20:32 | Válasz erre: 5610 |
Demegjöttem:-) Elnézést a hallgatásér, de én meghosszabbítottam az inazuma találkozót, és csavarogtam még egy napot a Bakonyban, így két órája értem haza. Azér ott, mer ott laknak az öcsémék, és így az õ meglátogatásuk összekapcsolódott némi indokolatlan jövésmenéssel a környéken:-) Nagyon jó volt a találkozó, örülök, hogy ott lehettem, remélem, ezt jövõre is meg fogom tudni tenni. |
hacse | 5609 | 2012. június 18. 18:24 | Válasz erre: 5590 |
Akkor telítve van a szervezeted D vitaminnal! Minden rosszban van valami jó . ;-D
|
szucsizu | 5608 | 2012. június 18. 18:23 | Válasz erre: 5596 |
Hala Iminek nem egtem le, csak lebarnultak a kezeim. Viszont hulyen nez ki, hogy a tobbi test reszem feher. :o)) Kabatot nem lesz nehez megcsinalni, mar csak robosztus cibbzart kell valahonnan szerkeztenem 55cm hosszusagban.hm Galantan nem talaltam ilyet, a varrono magyarorszagot ajanlotta, ott hamarabb kapni. No meg nezem, mit mond a gugli. |
hacse | 5607 | 2012. június 18. 18:12 | Válasz erre: 5596 |
Úgy legyen! Azon felül köszönjük néked a szombat esti vacsora menüsorának szakszerû kivitelezését !
|
hacse | 5605 | 2012. június 18. 18:07 | Válasz erre: 5599 |
Ennek a láncnak már az is megbocsátható lett volna , ha felmászik a kormányra , majd ezt követõen az orrod alá fingik. Az ilyen 41000 km-es pubertás korú gépelemek nem vonhatók felelõsségre a tetteik miatt. :D
|
hacse | 5604 | 2012. június 18. 18:02 |
A zalai különítmény szerencsésen hazaért tegnap este folyamán, és köszönjük a kényeztetést minden fajtársunknak, aki részt vett a bulin!
|
hacse | 5603 | 2012. június 18. 17:57 | Válasz erre: 5602 |
Sziasztok! "Kakukktojás" létetekre nagyon örülök, hogy részt vettetek a találkozón, remek társaság voltatok. Ha csak rajtatok múlik jövõre is gyertek ! Üdv néktek! ;-)) Horváth és Csaba |
V4Davidoff | 5602 | 2012. június 18. 16:56 |
Sziasztok! Kakukktojás létemre nagyon örülök, hogy részt vehettünk a találkozón, remek társaság voltatok. Ha csak rajtam múlik, jjövõre is megyünk. Üdv mindenkinek! Blanka és Dávid ![]() ![]() ![]() |
cblaci | 5601 | 2012. június 18. 16:15 | Válasz erre: 5600 |
Nagyon gyors voltál, köszönöm! Írtam választ a mail-re. Egyébként tényleg nagyon sûrûn fújom a láncot és nem gyilkolom a motort, valószínû azért bírta idáig. Lehet ha most is a szokásos 100-110-es tempóval jövök nem is tünt volna fel, szépen egyformán teljes hosszában van elhasználódva... megérett a csere! |
Kovacspeter | 5600 | 2012. június 18. 15:50 | Válasz erre: 5599 |
41 ezernél már nem csoda ha ilyeneket csinál, a motorfék is jobban gyepálja nagyobb fordulatnál. Megjött az árajánlat Gyulától, továbbítottam az e-mail címedre. |
cblaci | 5599 | 2012. június 17. 22:06 | Válasz erre: 5595 |
Köszi a leírást foglalkozni fogok vele. Viszont most lett egy kis gondom amit a Torockó túra elõtt mindenképpen meg kell oldanom. Hazafelé mivel egyedül jöttem kicsit forszírozottabra vettem a tempót, kb. 130 fölött gyorsításkor fura rezonanciát éreztem leginkább a lábtartón, aztán gázelvételkor 3-4 nagyobb "csapkodást" a lánc felõl. Tudtam, hogy a láncom már nincs a legjobb állapotban de bíztam benne, hogy még ezt a szezont kibírja. Kisebb tempónál azon kívûl, hogy van egy kis "hangja" nem jelentkezik a csapkodás és a rezonancia, viszont itthon mikor jobban megnéztem és forgattam a kereket lehet érezni, hogy nem teljesen illeszkedik már a lánc a fogprofilba. Nem reckírozok, cserélem a láncszettet minél hamarabb. Ebben kérném a segítségedet a Zöldi-féle beszerzési forrást illetõen. A nagyvasnál rendeltem korábban elsõ lánckereket mert áttételt akartam mdosítani (hosszabbra), 2 fogszámmal nagyobbat rendeltem mert az még (sõt nagyobb is) belefért az ajánlásba a Nagyvas listája szerint a 750-es Inába... azóta is ott lóg a garázsban mert nem fér be! Nem karok így járni fõleg egy komplet szett esetében, bár úgy döntöttem maradok a gyári áttételnél viszont eltérés lehet a kihajtó tengelyek méretei között is ezért nem szeretnék mellényúlni. Hívni foglak telefonon a napokban, mert Te most cseréltél és tudod a dörgést. Egyébként eredeti még a láncszett 41ezret futott, sûrû lánckenés mellett természetesen. Elõre is köszönöm! |
Kovacspeter | 5598 | 2012. június 17. 21:56 |
Ezt nézzétek! FireBlade-el Pádisra! http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motoros_tura/?dr=75010 |
Kovacspeter | 5597 | 2012. június 17. 21:54 |
Szia Imre! Szuper volt bizony! Nem is emlékszem hogy kinek az ötlete volt a két nap, de nem kérdés hogy a következõ szintén két napos kell legyen. |
Imre215 | 5596 | 2012. június 17. 21:08 | Válasz erre: 5590 |
Sziasztok! Remek kis találkozó volt!!! Remélem Szücsi nem égtél le,és sikerül megjavíttatnod a kabátodat. Mindenkinek jó pihenést kívánok a további találkozásokban bízva!
|
Kovacspeter | 5595 | 2012. június 17. 20:59 |
Egy kicsit más. Laci, ez lenne a megálmodott torockói odaút: Királyhágó, Jád-völgy, de nem megyünk végig hanem Remeti-Jádremeténél elkanyarodunk balra a Dregán-völgyi víztározó felé, majd a tározó érintésével balra fordulva megindulnánk a Nagy-Sebes völgyében Lunca Visagului -Viságmezõn keresztül az 1-es útig. Semmi vész, csak pár km-t megyünk újra a fõúton, majd lekanyarodunk jobbra Sebesvárnál, és a várat elhagyva haladunk tovább a Székelyjó völgyében, az azonos nevû falun keresztül (Sacuieu), majd a köv. elágazásnál balra fordulás Margau - Meregyó felé, majd kiérünk az 1R jelzésû útra, itt jobbra, és ez az út átszeli az Erdélyi-Szigethegységet a Bihar-hegység és a Gyalui-havasok között Calatele-Kiskalota, Belis- Jósikafalva, Bélesi-víztározó (Lacul Fantanele), Pojána Hórea- Poiana Horea, Medve-hágó (1320 m), és kiér a 75-ös fõútra az Aranyos-völgyébe a Mócföldre. Innen már csak egyenesen Borrévig (Buru) kell elmenni, pontosabban kanyarogni az Aranyos-völgyben a torockói (Rimetea) útelágazásig. Ezt tedd be a gugli mapsbe és megcsinálja: Hajdúszoboszló Földes Remeþi, Bihor, România Lunca Viºagului, Cluj, România Sãcuieu, România Mãrgãu, Cluj, România Beliº, Cluj, România Horea, Romania Rimetea, Alba, România 410 km. Ezt azért is írtam ide a fórumba, ha valakit esetleg érdekelne a dolog. |
cblaci | 5594 | 2012. június 17. 19:27 | Válasz erre: 5593 |
http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motoros_talalkozo/?dr=75000
|
Kovacspeter | 5593 | 2012. június 17. 18:23 | Válasz erre: 5589 |
Részemrõl össz-vissz csak két db készült: Többiek? ![]() ![]() |
cblaci | 5592 | 2012. június 17. 18:16 |
Üdvözlök mindenkit én is, most már itthonról! Jó volt újra összejönni és bízok benne, hogy ez a hagyomány nem fog megszakadni és jövõre is találkozunk, ill. akár máskor is egy egy túrán. A képeket majd összeszedem és hozzáférhetõvé teszem mindenki számára. Kellemes pihenést kívánok! |
szucsizu | 5590 | 2012. június 17. 17:35 |
sinyus | 5589 | 2012. június 16. 10:37 |
Hajrá a keménymagnak! Tökéletes idõtök lesz, ilyen melegben a legjobb a pálinka hatásfoka:) Én nézegettem a garázsban az INA-t, aztán elindultam az Ybrahim-al természetjárásra a környéken. Mostanábn akis Yamaha több örömet szerez, mint a Suzi. Na majd ha megyógyul!:) Jó szórakozást! Várom a képeket! |
Kovacspeter | 5587 | 2012. június 15. 21:32 |
A holnapi viszontlátásra! Akkor a keleti 'szekció' találkozási pontjai le vannak szervezve. Imre délután fog érkezni.
|
Kovacspeter | 5586 | 2012. június 15. 21:28 | Válasz erre: 5569 |
Sajnálom Sinyus! Más jármûvel lejutás esetleg?
|
Billigpeter | 5585 | 2012. június 15. 16:41 | Válasz erre: 5583 |
Igyekezek odaérni. A bringa fel van málházva, bor, pántlika be van készítve, úgyhogy felõlem akár most is elindulhatunk :-) T- 13 óra az indulásig :-D |
cblaci | 5583 | 2012. június 15. 16:08 |
A keleti különítmény menetrendjét pontosítottuk Petivel: Kenderes: 8:00 Agip kút, Majtika Cegléd: 9:30 Mol kút, Billig Peti |
szucsizu | 5580 | 2012. június 15. 11:24 |
En lehet, hogy kesni fogok 15-20percet, remelem nem kapok igazolatlant. :o)))
|
cblaci | 5578 | 2012. június 15. 09:57 | Válasz erre: 5577 |
Ha sikerül elérni Pétert telefonon és neki is jó a 7:30-as indulás, akkor 8 után kicsivel ott leszünk az Agip kútnál (Petõfi u 73). Elõtte még nekem Szücsi tankbõrét is el kell hoznom a mestertõl. Ceglédnél találkozunk Billig Petivel a 441-es út (Nagykörösi út) külsõ szakaszán a Mol benzinkútnál 9:30-kor. A célállomást így elvileg 11körül elérjük. |
Majtika23 | 5577 | 2012. június 15. 08:03 |
Kenderes Szolnok felõli részén a 4-es számú fõút mellett található az Agip benzinkút 8-ra ott leszek.
|
hacse | 5576 | 2012. június 14. 23:43 | Válasz erre: 5568 |
A tápanyagokat helyben fogjuk beszerezni , mert nincs is jobb a helyi ízeknél. :-))
|
Billigpeter | 5574 | 2012. június 14. 22:09 |
Szasz Sinyus! Nem tudom, van -e még kedved köröket futni, de itt van alkatrész: http://www.cma-motor.hu/Suzuki___/Suzuki_GSF_600_1997_/termek3689.html http://www.cma-motor.hu/BONTOTT_ALKATReSZEK/Suzuki___/Suzuki_GSX_600F_1998.html én ennek a blokknak a szelepfedelét tettem fel az enyémre, teljesen megegyezett, nem hiszem, hogy a z olajgomba más lenne. |
cblaci | 5573 | 2012. június 14. 21:48 | Válasz erre: 5571 |
Nem vagyunk mi tatárok, hogy nyereg alatt puhítsuk a húst, úgyhogy egyetértek a Billig verziójával és elõzõleg is ezt beszéltük meg. Összedugjuk a buksinkat és megbeszéljük mit szeretnék enni, ezután megvesszük az alapanyagot és Kovács Peti megfõzi. Mi meg a Billig P-vel gyüjtünk rõzsét. Sinyus! sajnálom, hogy nem tudsz jönni, remélem megoldódik minél elõbb a probléma. |
sinyus | 5572 | 2012. június 14. 21:10 | Válasz erre: 5569 |
Gépész iskolában tanitják: Üzemanyag mindaz az anyag, ami a motor üzemeléséhez szükséges. De nem vitázom, a kenõanyag ugyanolyan helytálló |
Billigpeter | 5571 | 2012. június 14. 20:49 | Válasz erre: 5568 |
Szerintem ott kellene a megbeszélt ételféleség alapanyagait beszerezni, mert ha igaza van a meteorológiának, és 35 fok lesz, a fél napos utazgatás végén félõ, hogy az otthonról hozott húsáru újra életre kel és saját lábán hagyja el az uzsonnástáskát :-) |
Billigpeter | 5570 | 2012. június 14. 20:43 | Válasz erre: 5569 |
Én is nagyon sajnálom! Azért a hsz. elején egy kicsit pontosítanék: az olajgomba beépítõ lyukadvány helyén tátongó ûrön keresztül nem az üzemanyag áramlik akadálytalanul, hanem a kenõanyag, és nem csak egy része, hanem az egésze. Bár ez az alapvetõ problémán semmit nem változtat. jobbulást neked, és a motorodnak! |