Kovacspeter | 5769 | 2012. június 26. 23:15 | Válasz erre: 5750 |
Zsiradék lett Dani! A légy nem tud rajta végigsétálni elcsúszás nélkül.
|
Kovacspeter | 5768 | 2012. június 26. 23:12 | Válasz erre: 5745 |
Szeretettel várunk benneteket! Meg pálinkával.
|
Kovacspeter | 5767 | 2012. június 26. 23:10 | Válasz erre: 5736 |
Pedig nem hatna kiábrándítóan;-) Na majd valami tengerpart. |
Kovacspeter | 5766 | 2012. június 26. 23:06 | Válasz erre: 5730 |
Csabi, részemrõl megfejthetetlen. Talán pár sör után...
|
Kovacspeter | 5764 | 2012. június 26. 22:58 | Válasz erre: 5716 |
Sajnos közel sem mindent;-) De ezt pl. igen, pusztán csak pénzkérdés, meg egy kis egyeztetés. Mondjuk ilyen kávédarálóval lehetne repülni: ![]() |
GABBE | 5763 | 2012. június 26. 22:20 | Válasz erre: 5757 |
Ha kész vagy akkor videót kérünk hanggal ! :-) ...lehet, hogy felértékelõdnek a gixxer dobok...??? |
GABBE | 5762 | 2012. június 26. 22:19 | Válasz erre: 5750 |
Nem semmi mennyi energiát fektetsz a motorod csinosításába !
|
cblaci | 5760 | 2012. június 26. 22:12 | Válasz erre: 5757 |
Nem vinnie kell! Hanem megakad és feltekeri, ponthegesztések elszakadnak és roncsolásmentesen megmarad a belsõ béléscsõ... a csúnya katalizátor volt, nincs! Aztán szép dörmögõs hangja lesz! Valami videó félét feltölthetnél a végeredményrõl, vagy inkább gyere Te is Torockóra és ott majd meghallgatom! ;-) |
desiderus | 5759 | 2012. június 26. 22:10 | Válasz erre: 5758 |
De nem lett.... :-))) Remélem hogy találkozunk még Veled és az Inazumás csapattal, fõleg most, hogy hasonlít a motorom a Tietekéhez.... :-))))) |
GABBE | 5758 | 2012. június 26. 22:07 | Válasz erre: 5756 |
Ha hazaérve azonnal nem ittam volna meg kellõ mennyiségû elixirt /hp/ akkor megfázás lett volna a vége...
|
Billigpeter | 5757 | 2012. június 26. 22:03 |
Na, kiszedtem a katalizátort, nekem nem adta olyan könnyen meg magát, de hát az erõszaknak engedett. Próbáltam fúróval, de nem vitte az istennek se, felizzott fehérre, oszt gyönyörûen összeolvadt. 3 fúrót égettem el, a végén csavarhúzóval kiütöttem a közepét, utána már fogóval ki bírtam belõle tekerni. holnap kifaragom a csatlakozót, oszt remélem este már hallom duruzsolni a technikát :-) |
desiderus | 5756 | 2012. június 26. 21:59 | Válasz erre: 5754 |
Szia Gabbe, köszi !!! Miért volt baj, hogy párszáz kilométeren át esett ? :-))))))) |
desiderus | 5755 | 2012. június 26. 21:57 | Válasz erre: 5752 |
Köszönöm kérdésedet, még megvan, bár ki van vonva a forgalomból. Szívem szerint megtartanám...ráadásul van még egy ebbõl a típusból kék-fehérben, az a donor....de gombokért nem fogom eladni.... |
GABBE | 5754 | 2012. június 26. 21:55 | Válasz erre: 5728 |
Dezsõ és Mary ! Gratula az új szerzeményhez !!! Bár nekem az elõzõ is nagyon elnyerte a tetszésemet :-) Azért ha talin összefutunk ne olyan legyen az idõ mint a múlt nyári bõsi erõmûlátogatáskor... :-) |
cblaci | 5753 | 2012. június 26. 21:36 | Válasz erre: 5748 |
Polírkorong! Ammán bittos! :-) Nagyon szép lett! |
cblaci | 5752 | 2012. június 26. 21:35 | Válasz erre: 5749 |
Jövõre is lesz találkozó! ;-) Az "öreglány" sorsa mi lett? |
desiderus | 5749 | 2012. június 26. 21:30 | Válasz erre: 5747 |
Köszi Laci, de akkoriban ment a hezitálás, vegyem-ne vegyem, azután az utánjárás etc. magyarán akkor még nem volt meg. Az öreglány hátsó rugóstagja meg már kimúlt és égen-földön (Japán, Ausztrália ) nem volt beszerezhetõ...ebay.de volt, de bontott, garancia nélkül. Szóval hosszú menet volt. |
Majtika23 | 5748 | 2012. június 26. 21:29 |
Végre vége a vizsgaidõszaknak, így tudtam idõt szakítani a motorra. Félkészen: ![]() |
cblaci | 5747 | 2012. június 26. 21:22 | Válasz erre: 5745 |
Gyertek! Most is ki volt írva jöhettetek volna!
|
desiderus | 5745 | 2012. június 26. 21:14 |
Attól tartok, hogy valamelyik GSX találkozótokon ott leszünk...nem ússzátok meg.... :-))))))
|
desiderus | 5743 | 2012. június 26. 21:13 | Válasz erre: 5732 |
HAcse....de nem mindegy, hol veszem észre a töltés hiányát...mielõtt elindulok, vagy amikor megérkezem valahová...nem mindegy.... :-))))
|
desiderus | 5741 | 2012. június 26. 21:10 | Válasz erre: 5729 |
Nagyon köszi....a színválasztás egészében a kedvesem mûve....mert ez megy a fekete-piros motorosruhánkhoz.... :-)))))
|
Billigpeter | 5740 | 2012. június 26. 18:22 | Válasz erre: 5737 |
Nincsen hozzá semmi, a négy csavarral van vége, mondjuk a tûzkarika benne van. Szereztem 100 x 5 mm-es saválló laposvasat, már csak ki kell belõle rágni a csatlakozó ellendarabját:-) a katalizátor ebbe is benne van, majd szakszerûen rámegyek fúróval, oszt kiszerelem belõle. A te dobod szerintem azért más, mer ez 750-es dob, nem ezredes:-) |
hacse | 5739 | 2012. június 26. 18:13 | Válasz erre: 5731 |
Biztonsági szempontokat vettek figyelembe amikor ilyenformán megkurtították a mûszerezettséget ! Nem vonja el a vezetõ figyelmét a sok jelzõberendezés. :D
|
hacse | 5738 | 2012. június 26. 18:07 | Válasz erre: 5735 |
Örülök, hogy sikerült vásárolnod dobot. Mondanom sem kell, hogy én is szívesen felszerelnék egy ilyet a motorbiciklimre. De ami késik nem múlik!
|
cblaci | 5737 | 2012. június 26. 18:07 | Válasz erre: 5735 |
Nahát! ez még szebb mint az enyém, nekem nincsenek a végein bilincsek, egy évjárattal korábbi 2004-es gixirõl való. Kíváncsi vagyok én is az eredményre. Hol lett lebontva a 4 csavarnál? Vagy van vele valamennyi csonk?
|
hacse | 5736 | 2012. június 26. 18:01 | Válasz erre: 5727 |
Olyan nagyon szépen ,gyönyörûségessssen megfogalmazták ezt, hogy a képzeletem csodálatosan elém tárta a tájat, éppen ezért úgy gondolom, hogy nem megyek el oda, nehogy kiábrándítóan hasson a valóság. Mostan tehát elárultam az okát, hogy miért nem tartok veletek....:-(( :-))
|
Billigpeter | 5735 | 2012. június 26. 17:59 |
Megérkezett ma az (nekem) új hurkatöltõ, van rajta egy-két karc, de jobb, mint amire számítottam. Na majd meglátom, hogy muzsikál.
![]() ![]() |
Billigpeter | 5734 | 2012. június 26. 17:56 | Válasz erre: 5732 |
Igazad van, mert én is mindig észreveszem, ha töltök,meg azt is, ha nem, meg azt is, ha csak úgy töltenek nekem:-)
|
hacse | 5732 | 2012. június 26. 17:53 | Válasz erre: 5728 |
Ha nincs töltés azt úgyis észreveszed.:-) Amúgy gratula hozzá!!!
|
Billigpeter | 5731 | 2012. június 26. 17:52 | Válasz erre: 5728 |
Szevasz Dezsõ! a múltkor már volt szó itt a fórumon a technika alulmûszerezettségérõl a korábbi GSX modellekhez képest, arra jutottunk, hogy valószínûleg a szép, klasszikus kinézet miatt kellett lemondanunk a plusz információkról. :-( Viszont tényleg szép ez a színösszeállítás. Használjátok egészséggel! |
cblaci | 5729 | 2012. június 26. 06:17 | Válasz erre: 5728 |
Bocsánatos bûn, viszont nagyon szép a színe! Azt hittem eddig, hogy a kék-fehér a nyerõ de most elbizonytalanodtam! Használd egészséggel Dezsõ! |
desiderus | 5728 | 2012. június 25. 22:14 |
Sziasztok. Szóval...a régi GSX 1100 EF-et lecseréltem egy GSX 1400-ra... Az egy dolog, hogy nincs fokozatkijelzõ és olajhõmérõ (a régi 1985-ös GSX-en gyárilag volt !!! )...DE HOGY TÖLTÉSVISSZAJELZÕ SINCS, AZ NONSZENSZ..... !!!!!!! :-)))))))) |
Kovacspeter | 5727 | 2012. június 25. 22:03 |
Egy kis kedvcsináló a Torockó túrához. A Kõközi-szoros leírása Orbán Balázstól: „Mindkét oldalról megdöbbentõen meredek és félelmesen magas sziklafal emelkedik, a kárpáti mészkõnél mindig elõforduló szép színezet és gyönyörû erezetekkel, melyeknek festõi redõzeteiben barlangok öblei sötétülnek, azok közt sok olyan, mely ember elõtt megközelithetlen; de nem ugy a merész reptû királysasok elõtt, melyeknek e szoros éppen azért kedvencz mulató-helye, mert ama barlangok féltett kicsinyeik kiköltésére és felnövelésére biztositott helyet nyujtanak…Fél mérföldnyi e szorosnak hossza, s e vonalon a meglepõbbnél meglepõbb képletek hosszu lánczolata huzódik át; ily kis területen annyi széppel párult nagyszerüséget alig halmozott egybe a természet, mint itten, ugy hogy én valójában meghatározni nem tudnám, ha vajjon nem szebb-e ezen eddig ismeretlenül rejtõzködött hegyszoros az ünnepelt tordai hasadéknál? Semmi esetre az elõtt nem hátrál, s midõn az a bûbájos toroczkói völgynek méltó zárpontját képezi, egyszersmind nagyszerû sziklakapuját alkotja Tordavármegyének, mely e szoros alsó torkolatjánál végzõdik.” |
Kovacspeter | 5726 | 2012. június 25. 22:01 | Válasz erre: 5719 |
Vagy amikor vmi ergya projektbe sikerül belecsöppenni, akkor jön jól a következõ mondás: Arccal a kassza felé;-)
|
cblaci | 5724 | 2012. június 25. 21:04 | Válasz erre: 5722 |
Új dimenziók tárulnak majd eléd, a könnyed súlytalan lebegés, az öröklét mítoszát felidézõ testnélküliség érzete misztikus szárnyalássá válik. Lelked Fõnixmadárként gyönyörû csillogó színekben röppen fel a múlt romjaiból, életed egy szakasza lezárul, tested felszabadítja magát merevségébõl, élvezni fogod ahogy megnyílik elõtted a horizont és életre kap a csodálatos ételhordó színû démon, miközben csak egy varázsszót mormolsz: Gixerdob! |
Billigpeter | 5723 | 2012. június 25. 20:55 | Válasz erre: 5722 |
Mégsem adom oda senkinek, idõközben elkelt:-)
|
Billigpeter | 5722 | 2012. június 25. 18:55 | Válasz erre: 5720 |
Na erre számítottam! komplett fényképdoksi, mûleírás!:-) Remélem, hogy a héten sikerül applikálni az új dobot, mert a jelenlegivel k@vára nem vagyok megelégedve. Sokkal több a hátránya, mint az elõnye. Mielõtt kérdezitek, elmesélem: Mikor felkerült rá, akkor is éreztem, hogy valami nem kerek, de mondta a srác, hogy be kell még égnie, oszt elhittem. Elmentem beégetni, oszt ezt látta a Laci Váradon, amit azóta is hallgatok. A nyomaték eltûnt 4000 körül, ami késõbb kiegészült egy 6000 környéki szeleprezonanciával. De nem szeretném a blokkomat kinyírni, úgyhogy inkább felteszek egy K5-ös gixer dobot. A jelenlegit- ha valaki akar vele küszködni- egybe hagyom, odaadom beszerzési áron(25000 pénz). egyébként szép:-) |
cblaci | 5720 | 2012. június 25. 18:06 | Válasz erre: 5717 |
Billigpeter | 5719 | 2012. június 25. 17:56 | Válasz erre: 5715 |
-Nyugtával dícsérd a napot- mondta az eladó, és elõvette a számlatömböt:-)
|
Billigpeter | 5717 | 2012. június 25. 17:41 | Válasz erre: 5716 |
Sõt, holnap megérkezik a hõn óhajtott alkatrész(legalábbis a honlapról már eltûnt). A bácsi szerint négy kisebb karc van az alu testen, meg egy a saválló részen. majd holnap elválik. Te mibõl készítettél csatlakozót ? |
cblaci | 5716 | 2012. június 25. 17:36 | Válasz erre: 5712 |
A mi Péterünk olyan mint a Dévényi Tibi bácsi, mindent el tud intézni! :-))) |
Kovacspeter | 5715 | 2012. június 25. 14:40 | Válasz erre: 5709 |
Ja nem, tehát helyesen: Ki késõn fekszik, Gixer dobot lel.
|
Kovacspeter | 5713 | 2012. június 25. 14:38 | Válasz erre: 5703 |
Akkor jó eséllyel benne lettek volna a híradóban...;-)
|
Kovacspeter | 5711 | 2012. június 25. 14:29 | Válasz erre: 5701 |
Én úgyszintén. Már csak jó idõ kéne. Ja és egy b-terv nem ártana biztonság kedvéért a Bélesi-víztározó utáni kb 25 km-es szakasz miatt. Tavaly nem volt vele bajunk, de biztos ami biztos. A b-terv lehetne a Meleg-Szamos völgye, de nagyon régen jártam arra, nem ismerem a jelenlegi viszonyokat. Domisoknál rá kéne kérdezni. |
Billigpeter | 5709 | 2012. június 24. 22:47 | Válasz erre: 5706 |
Találtam!:-) http://batszimotor.hu/index.php?uid=&lapidd=aruk&cid=69 |
hacse | 5707 | 2012. június 24. 22:40 |
http://www.jofogas.hu/zala/Elado_Suzuki_Gsx_750_5131833.htm Ez Ki?
|
cblaci | 5706 | 2012. június 24. 22:13 | Válasz erre: 5704 |
"Azóta már nem vadászik, csak csendesen hörög" visszalõtt valaki? Egyébként kutass tovább kitartóan gixxer kiput, én egy tizesért vettem és már azóta is láttam hírdetve nagyjából hasonló áron. A hasonló áron az nem egy férfi név, mer akkor nagybetûvel kezdtem volna. Gusztustalan lenne a saját lovamat dícsérni ezért mások véleményét mondom miszerint nagyon szép hangja van, pedig bontatlan, csak a katalizátor lett "szakszerûen" eltávolítva. A motorkarakterisztika pedig hibátlan, fõleg a nyitott karbon után! Tesztelgettem az új láncszettet is, a km-óra bejárta majdnem az egész felskálázott tartományt ;-) hát mit mondjak... nagyon állat! :-) Na de nem bántom csak próba volt, visszatérek a nyugodt túrás verzióhoz, aztán hátha ez a szett is kibír 41ezret... :-))) |
sinyus | 5705 | 2012. június 24. 22:04 |
A vonat természetesen csak addig volt élvezhetõ, amig be nem léptünk magyarország területére, onnantól nyilván tartottuk a 30-80-as tempót, és az állomásonkénti 10 perc késést... A motorommal azóta se semmi, nem voltam azóta otthon. a hétvégén kiderül valami. A merci múzeumban az a legviccesebb, hogy 8 EUR volt a beugró...Semmi ahhoz képest, hogy milyen igényes a kiállítás. |
Billigpeter | 5704 | 2012. június 24. 21:44 | Válasz erre: 5689 |
Azóta már nem vadászik, csak csendesen hörög:-) Egyébként nézegettem a gixer dobokat, de ócsóér csak töröttet adnak, olyan meg már van. még ezt a killert megcsinálom bele, hátha ad valamennyi fojtást, oszt változnak a menettulajdonságok, de ha nem, akkor visszarakom a gyárit. |
Billigpeter | 5703 | 2012. június 24. 21:36 | Válasz erre: 5692 |
Fasza túra lehetett, lassan az én motoromat is ki kellesz vinni :-( a Gyõr- Tatabánya szakaszon is tartottátok a 200-at?:-) |
Billigpeter | 5702 | 2012. június 24. 21:33 | Válasz erre: 5701 |
Azt hittem motoros túra lesz, nem repülõs:-)
|
cblaci | 5701 | 2012. június 24. 21:26 | Válasz erre: 5699 |
Mi már alig várjuk, Krisztinek nagyon tetszik a szállás :-)
|
cblaci | 5700 | 2012. június 24. 21:25 | Válasz erre: 5695 |
Engem nem untatnak az ilyen képek, kollégám is járt a Merci múzeumban és mutatott képeket, nagyon szeretnék én is eljutni oda egyszer, na meg persze azok a hegyi utak... A motoroddal mi a helyzet? |
Kovacspeter | 5699 | 2012. június 24. 21:01 |
Szeretettel várjuk az érdeklõdõket a július 5-8-ig tartó Torockó-túrára. 1. nap motorozás az 5595. hozzászólásban leírt vadregényes útvonalon. 2-3. nap gyalogtúra a Székelykõ csúcsára, Torockószentgyörgyi vár, Kõközi-szoros, múzeum esetleg, Remetei-szoros és kolostor esetleg, Nagyenyed, esténként sör, vagy Küküllõmenti bor. 4. nap délelõttre még vmit be lehet tervezni, aztán indulás haza. Mondjuk a 75-ösön, de még ez is változhat igény szerint. |
Kovacspeter | 5698 | 2012. június 24. 20:49 | Válasz erre: 5692 |
Nahát, az InterCity Express újabban Pestig is közlekedik?
|
Kovacspeter | 5697 | 2012. június 24. 20:46 | Válasz erre: 5691 |
Király túra jött össze Sinyus! A gépeddel mi a helyzet?
|
sinyus | 5695 | 2012. június 24. 20:13 |
485 fotót készítettem három nap alatt, nem akarlak untatni titeket. De nekem nagyon nagy élmény volt, fõleg a hegyi szerpentin.
|
sinyus | 5694 | 2012. június 24. 20:11 |
Múzeum még - Az SL szobában, és az ezüstnyilas teremben legalább fél-fél órát etöltöttünk. Hihetetlen kategória az a látvány! ![]() ![]() ![]() |
sinyus | 5692 | 2012. június 24. 20:05 |
- Kanyar - ez egy városka fõutcája... - Az a paprikajancsi én vagyok, - Jah és vonattal jöttem haza, információs tábla:) ![]() ![]() ![]() |
sinyus | 5691 | 2012. június 24. 20:02 |
sinyus | 5690 | 2012. június 24. 19:59 |
cblaci | 5689 | 2012. június 24. 14:49 | Válasz erre: 5688 |
Igazad van Csabi! én pl. olyan irígy vagyok, hogy aludni nem tudok mióta láttam Pétert Szilvásváradon nagy dírrel dúrral berobogni! :-))) Azóta én is olyan motorra vágyok amivel menetközben is lehet vadászni... |
hacse | 5688 | 2012. június 24. 04:45 | Válasz erre: 5678 |
Ne aggódjál Péter, arról van itten szó, hogy irigyelik azt a kipufogódobot, ami néked megadatott ! ;-D
|
hacse | 5687 | 2012. június 23. 23:45 | Válasz erre: 5681 |
Elsõsorban egyik motorkereskedõ ismerõsöm hoz ilyeneket Itáliából. Ez speciel nem pályázott volt sajnos ,mert azok egyébként jobbak, hiszen a közepük szinte zsír állapotban van, a pályán a szélei "égnek" le.
|
hacse | 5686 | 2012. június 23. 23:31 | Válasz erre: 5680 |
Nagyon szívesen. Kemény fajta, siklócsapágyakat is szoktak gyártani belõle. Jelentkezz majd!
|
Kovacspeter | 5684 | 2012. június 23. 22:35 | Válasz erre: 5677 |
Szó ami szó szép hangja van, kicsit öblösebb mint a gyári, de még kulturált. Biztos hogy lehet szerezni könnyen Gixer dobot, elég nagy százalékban cserélik le sportkipuffra. |
Kovacspeter | 5683 | 2012. június 23. 22:32 | Válasz erre: 5676 |
Jól hátra volt már húzva a hátsó kerék. Kiszolgálta a lánc az árát rendesen.
|
Kovacspeter | 5681 | 2012. június 23. 22:27 | Válasz erre: 5673 |
Nem semmi hogy még annyit elment. Honnan szerváljátok ezeket a pályázott abroncsokat? |
Kovacspeter | 5680 | 2012. június 23. 22:17 | Válasz erre: 5671 |
Köszönöm a segítséget! Ez vmi nagyon kemény mûanyag? Egyelõre úgy néz ki több sebbõl vérzik a projekt, majd jelentkezem ha jutottam vmire.
|
Kovacspeter | 5679 | 2012. június 23. 22:03 | Válasz erre: 5670 |
Lehet hogy lesz még az több is. Gyulánál is megérne egy kérdést a dolog, hátha meg tudja hozni olcsóbban.
|
Billigpeter | 5678 | 2012. június 23. 21:17 | Válasz erre: 5677 |
NANA! Ne köpködd a kipufogómat, mer széjjelcsapok köztetek:-) Már készül bele a luca széke- ja nem, a db killer, oszt utána fasza lesz a hangja! A Laci kipufját hová akarod feltenni? Mert például ha felkötöd a hátadra, oszt mégy vele egy kört motor nélkül, sokkal nagyobb sikered lesz, mintha motorral mennél kipufogó nélkül :-) |
szucsizu | 5677 | 2012. június 23. 19:17 |
Hali Inasok! Kepzeljetek, ma melo vegeztevel a cegi parkoloban 1fekete 750 Inazumat pillantottam meg, epp melegitette a motort a gazdaja. Picit szoba elegyedtem vele, meg van vele elgedve, buheralt kipuff volt rajta s turheto alapotban volt. Mondjuk a hangja nem tetszett, roszabb volt, mint a Biligpetie. :o)) Cblaci kipufjat viszont szivesen felraknam en is!hm |
cblaci | 5676 | 2012. június 23. 16:23 |
Azt hiszem bírni fogja egy jó darabig http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/tuning/lancszett-csere-otthon-105171 |
cblaci | 5675 | 2012. június 23. 13:18 | Válasz erre: 5669 |
Megjött tegnap a szett, most van folyamatban a csere amelyhez komoly segítségem van ;-) mégpedig a kisebbik fiam aki második évét tudta le sikeresen mint autószerelõ tanonc :-) Köszönöm mégegyszer a közbenjárásod! |
hacse | 5674 | 2012. június 23. 10:09 | Válasz erre: 5657 |
Én lepermeteztem a gazt, mer 'a derekam nemigen szereti a kapálást, viszont Róbert ötvenöt típusú talajromboló erõgépem nekem is van, 2,8 DIN LE-s változatban. (Katonai kivitel, erõsített benzinsapkával !).
|
hacse | 5673 | 2012. június 23. 09:57 | Válasz erre: 5654 |
Köszönöm az érdeklõdést, mivel ez a már említett babapiskóta alakú vágás nem szakadt ki teljesen a futófelületbõl, hanem mondjuk úgy "visszazárt" és így megtettem még olyan 5-6 km-t ,amíg eljutottam a benzinkútra , ahol megjavítás után még 40 km -t kirándultam , de mire hazaértem már csak 1,2 bar volt a guminyomkolódás. A pályán 80-as tempóval tudtam haladni , miközben engedett a nyomás, csak kanyarodni nem volt kedve a gépnek, olyan chopperes érzést adott, meg jó hangos gördülése volt néki. :-))) Vásároltam 5000 pénzért egy Pirelli Diablo Corsa III típusú abroncsot, aminek a futóján van még 2-2,5 mm minta, elmegyek evvel egy 3-4 ezret oszt majd lesz valami.... Na,de az igazi probléma az, hogy az én kedves barátaim ma elmotoroznak a Balaton partra , veterános buliba , én meg a bútorgyár portáján "mulatok" unalmasan. :-(
|
hacse | 5672 | 2012. június 23. 09:29 | Válasz erre: 5659 |
Na , mit szólsz az 5671-es hsz-ban említett megoldáshoz? Semmit? ;-)))
|
hacse | 5671 | 2012. június 23. 09:26 | Válasz erre: 5636 |
Forgácsolható mûanyagból , mondjuk pl. danamid rúdból kell esztergálni egy megfelelõ méretû perselyt, ami félbevágás után , mivel így veszít a méretébõl kiváló bilincsként funkcionál , és akkor bátran meg lehet tépni a csavart, nem fogja megkaristolni a felületet. Elküldöd a három méretet és legyártódik a cucc . Na?
|
hacse | 5670 | 2012. június 23. 09:17 | Válasz erre: 5663 |
Itt nagyjából már csak az a kérdés marad, hogy melyikünk fogja megrendelni azt a nagyjából 7 darab sárvédõ toldatot.
|