9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

Kovacspeter 5769 2012. június 26. 23:15   Válasz erre: 5750
Zsiradék lett Dani! A légy nem tud rajta végigsétálni elcsúszás nélkül.
    

Kovacspeter 5768 2012. június 26. 23:12   Válasz erre: 5745
Szeretettel várunk benneteket! Meg pálinkával.
    

Kovacspeter 5767 2012. június 26. 23:10   Válasz erre: 5736
Pedig nem hatna kiábrándítóan;-)
Na majd valami tengerpart.
    

Kovacspeter 5766 2012. június 26. 23:06   Válasz erre: 5730
Csabi, részemrõl megfejthetetlen. Talán pár sör után...
    

Kovacspeter 5765 2012. június 26. 23:04   Válasz erre: 5728
Szép gépezet! Km, évjárat? Elsõ tulajos?
    

Kovacspeter 5764 2012. június 26. 22:58   Válasz erre: 5716
Sajnos közel sem mindent;-) De ezt pl. igen, pusztán csak pénzkérdés, meg egy kis egyeztetés.
Mondjuk ilyen kávédarálóval lehetne repülni:
    

GABBE 5763 2012. június 26. 22:20   Válasz erre: 5757
Ha kész vagy akkor videót kérünk hanggal ! :-)

...lehet, hogy felértékelõdnek a gixxer dobok...???
    

GABBE 5762 2012. június 26. 22:19   Válasz erre: 5750
Nem semmi mennyi energiát fektetsz a motorod csinosításába !
    

GABBE 5761 2012. június 26. 22:18   Válasz erre: 5759
Úgy legyen ! ...esõmentesen... :-)
    

cblaci 5760 2012. június 26. 22:12   Válasz erre: 5757
Nem vinnie kell! Hanem megakad és feltekeri, ponthegesztések elszakadnak és roncsolásmentesen megmarad a belsõ béléscsõ... a csúnya katalizátor volt, nincs!
Aztán szép dörmögõs hangja lesz!
Valami videó félét feltölthetnél a végeredményrõl, vagy inkább gyere Te is Torockóra és ott majd meghallgatom! ;-)
    

desiderus 5759 2012. június 26. 22:10   Válasz erre: 5758
De nem lett.... :-)))
Remélem hogy találkozunk még Veled és az Inazumás csapattal, fõleg most, hogy hasonlít a motorom a Tietekéhez.... :-)))))
    

GABBE 5758 2012. június 26. 22:07   Válasz erre: 5756
Ha hazaérve azonnal nem ittam volna meg kellõ mennyiségû elixirt /hp/ akkor megfázás lett volna a vége...
    

Billigpeter 5757 2012. június 26. 22:03  
Na, kiszedtem a katalizátort, nekem nem adta olyan könnyen meg magát, de hát az erõszaknak engedett.
Próbáltam fúróval, de nem vitte az istennek se, felizzott fehérre, oszt gyönyörûen összeolvadt. 3 fúrót égettem el, a végén csavarhúzóval kiütöttem a közepét, utána már fogóval ki bírtam belõle tekerni.
holnap kifaragom a csatlakozót, oszt remélem este már hallom duruzsolni a technikát :-)
    

desiderus 5756 2012. június 26. 21:59   Válasz erre: 5754
Szia Gabbe, köszi !!!
Miért volt baj, hogy párszáz kilométeren át esett ? :-)))))))
    

desiderus 5755 2012. június 26. 21:57   Válasz erre: 5752
Köszönöm kérdésedet, még megvan, bár ki van vonva a forgalomból.
Szívem szerint megtartanám...ráadásul van még egy ebbõl a típusból kék-fehérben, az a donor....de gombokért nem fogom eladni....
    

GABBE 5754 2012. június 26. 21:55   Válasz erre: 5728
Dezsõ és Mary !
Gratula az új szerzeményhez !!!
Bár nekem az elõzõ is nagyon elnyerte a tetszésemet :-)

Azért ha talin összefutunk ne olyan legyen az idõ mint a múlt nyári bõsi erõmûlátogatáskor... :-)
    

cblaci 5753 2012. június 26. 21:36   Válasz erre: 5748
Polírkorong! Ammán bittos! :-)
Nagyon szép lett!
    

cblaci 5752 2012. június 26. 21:35   Válasz erre: 5749
Jövõre is lesz találkozó! ;-)
Az "öreglány" sorsa mi lett?
    

Majtika23 5751 2012. június 26. 21:31  
Jöhet a kipufogó.
    

Majtika23 5750 2012. június 26. 21:30  
6 órával késõbb:
    

desiderus 5749 2012. június 26. 21:30   Válasz erre: 5747
Köszi Laci, de akkoriban ment a hezitálás, vegyem-ne vegyem, azután az utánjárás etc. magyarán akkor még nem volt meg.
Az öreglány hátsó rugóstagja meg már kimúlt és égen-földön (Japán, Ausztrália ) nem volt beszerezhetõ...ebay.de volt, de bontott, garancia nélkül.
Szóval hosszú menet volt.
    

Majtika23 5748 2012. június 26. 21:29  
Végre vége a vizsgaidõszaknak, így tudtam idõt szakítani a motorra.
Félkészen:
    

cblaci 5747 2012. június 26. 21:22   Válasz erre: 5745
Gyertek! Most is ki volt írva jöhettetek volna!
    

cblaci 5746 2012. június 26. 21:21   Válasz erre: 5740
Ja tényleg! :-)
    

desiderus 5745 2012. június 26. 21:14  
Attól tartok, hogy valamelyik GSX találkozótokon ott leszünk...nem ússzátok meg.... :-))))))
    

desiderus 5744 2012. június 26. 21:13   Válasz erre: 5732
Neked is nagyon köszi !!!! :-)))
    

desiderus 5743 2012. június 26. 21:13   Válasz erre: 5732
HAcse....de nem mindegy, hol veszem észre a töltés hiányát...mielõtt elindulok, vagy amikor megérkezem valahová...nem mindegy.... :-))))
    

desiderus 5742 2012. június 26. 21:11   Válasz erre: 5731
Nagyon köszi !!!! :-))))
    

desiderus 5741 2012. június 26. 21:10   Válasz erre: 5729
Nagyon köszi....a színválasztás egészében a kedvesem mûve....mert ez megy a fekete-piros motorosruhánkhoz.... :-)))))
    

Billigpeter 5740 2012. június 26. 18:22   Válasz erre: 5737
Nincsen hozzá semmi, a négy csavarral van vége, mondjuk a tûzkarika benne van. Szereztem 100 x 5 mm-es saválló laposvasat, már csak ki kell belõle rágni a csatlakozó ellendarabját:-)
a katalizátor ebbe is benne van, majd szakszerûen rámegyek fúróval, oszt kiszerelem belõle.
A te dobod szerintem azért más, mer ez 750-es dob, nem ezredes:-)
    

hacse 5739 2012. június 26. 18:13   Válasz erre: 5731
Biztonsági szempontokat vettek figyelembe amikor ilyenformán megkurtították a mûszerezettséget ! Nem vonja el a vezetõ figyelmét a sok jelzõberendezés. :D
    

hacse 5738 2012. június 26. 18:07   Válasz erre: 5735
Örülök, hogy sikerült vásárolnod dobot. Mondanom sem kell, hogy én is szívesen felszerelnék egy ilyet a motorbiciklimre. De ami késik nem múlik!
    

cblaci 5737 2012. június 26. 18:07   Válasz erre: 5735
Nahát! ez még szebb mint az enyém, nekem nincsenek a végein bilincsek, egy évjárattal korábbi 2004-es gixirõl való. Kíváncsi vagyok én is az eredményre. Hol lett lebontva a 4 csavarnál? Vagy van vele valamennyi csonk?
    

hacse 5736 2012. június 26. 18:01   Válasz erre: 5727
Olyan nagyon szépen ,gyönyörûségessssen megfogalmazták ezt, hogy a képzeletem csodálatosan elém tárta a tájat, éppen ezért úgy gondolom, hogy nem megyek el oda, nehogy kiábrándítóan hasson a valóság. Mostan tehát elárultam az okát, hogy miért nem tartok veletek....:-(( :-))
    

Billigpeter 5735 2012. június 26. 17:59  
Megérkezett ma az (nekem) új hurkatöltõ, van rajta egy-két karc, de jobb, mint amire számítottam. Na majd meglátom, hogy muzsikál.
    

Billigpeter 5734 2012. június 26. 17:56   Válasz erre: 5732
Igazad van, mert én is mindig észreveszem, ha töltök,meg azt is, ha nem, meg azt is, ha csak úgy töltenek nekem:-)
    

Billigpeter 5733 2012. június 26. 17:54   Válasz erre: 5730
Ne bántsad, Fáradt vót!

    

hacse 5732 2012. június 26. 17:53   Válasz erre: 5728
Ha nincs töltés azt úgyis észreveszed.:-) Amúgy gratula hozzá!!!
    

Billigpeter 5731 2012. június 26. 17:52   Válasz erre: 5728
Szevasz Dezsõ!

a múltkor már volt szó itt a fórumon a technika alulmûszerezettségérõl a korábbi GSX modellekhez képest, arra jutottunk, hogy valószínûleg a szép, klasszikus kinézet miatt kellett lemondanunk a plusz információkról. :-(
Viszont tényleg szép ez a színösszeállítás. Használjátok egészséggel!

    

hacse 5730 2012. június 26. 17:50   Válasz erre: 5724
Mi ez a faszság..??
    

cblaci 5729 2012. június 26. 06:17   Válasz erre: 5728
Bocsánatos bûn, viszont nagyon szép a színe! Azt hittem eddig, hogy a kék-fehér a nyerõ de most elbizonytalanodtam!
Használd egészséggel Dezsõ!
    

desiderus 5728 2012. június 25. 22:14  
Sziasztok.
Szóval...a régi GSX 1100 EF-et lecseréltem egy GSX 1400-ra...
Az egy dolog, hogy nincs fokozatkijelzõ és olajhõmérõ (a régi 1985-ös GSX-en gyárilag volt !!! )...DE HOGY TÖLTÉSVISSZAJELZÕ SINCS, AZ NONSZENSZ..... !!!!!!! :-))))))))
    

Kovacspeter 5727 2012. június 25. 22:03  
Egy kis kedvcsináló a Torockó túrához. A Kõközi-szoros leírása Orbán Balázstól:

„Mindkét oldalról megdöbbentõen meredek és félelmesen magas sziklafal emelkedik, a kárpáti mészkõnél mindig elõforduló szép színezet és gyönyörû erezetekkel, melyeknek festõi redõzeteiben barlangok öblei sötétülnek, azok közt sok olyan, mely ember elõtt megközelithetlen; de nem ugy a merész reptû királysasok elõtt, melyeknek e szoros éppen azért kedvencz mulató-helye, mert ama barlangok féltett kicsinyeik kiköltésére és felnövelésére biztositott helyet nyujtanak…Fél mérföldnyi e szorosnak hossza, s e vonalon a meglepõbbnél meglepõbb képletek hosszu lánczolata huzódik át; ily kis területen annyi széppel párult nagyszerüséget alig halmozott egybe a természet, mint itten, ugy hogy én valójában meghatározni nem tudnám, ha vajjon nem szebb-e ezen eddig ismeretlenül rejtõzködött hegyszoros az ünnepelt tordai hasadéknál? Semmi esetre az elõtt nem hátrál, s midõn az a bûbájos toroczkói völgynek méltó zárpontját képezi, egyszersmind nagyszerû sziklakapuját alkotja Tordavármegyének, mely e szoros alsó torkolatjánál végzõdik.”
    

Kovacspeter 5726 2012. június 25. 22:01   Válasz erre: 5719
Vagy amikor vmi ergya projektbe sikerül belecsöppenni, akkor jön jól a következõ mondás: Arccal a kassza felé;-)
    

cblaci 5725 2012. június 25. 21:34   Válasz erre: 5724
...nem hülye a bácsi, csak fáradt :-)
    

cblaci 5724 2012. június 25. 21:04   Válasz erre: 5722
Új dimenziók tárulnak majd eléd, a könnyed súlytalan lebegés, az öröklét mítoszát felidézõ testnélküliség érzete misztikus szárnyalássá válik. Lelked Fõnixmadárként gyönyörû csillogó színekben röppen fel a múlt romjaiból, életed egy szakasza lezárul, tested felszabadítja magát merevségébõl, élvezni fogod ahogy megnyílik elõtted a horizont és életre kap a csodálatos ételhordó színû démon, miközben csak egy varázsszót mormolsz: Gixerdob!

    

Billigpeter 5723 2012. június 25. 20:55   Válasz erre: 5722
Mégsem adom oda senkinek, idõközben elkelt:-)
    

Billigpeter 5722 2012. június 25. 18:55   Válasz erre: 5720
Na erre számítottam! komplett fényképdoksi, mûleírás!:-)
Remélem, hogy a héten sikerül applikálni az új dobot, mert a jelenlegivel k@vára nem vagyok megelégedve. Sokkal több a hátránya, mint az elõnye.
Mielõtt kérdezitek, elmesélem: Mikor felkerült rá, akkor is éreztem, hogy valami nem kerek, de mondta a srác, hogy be kell még égnie, oszt elhittem. Elmentem beégetni, oszt ezt látta a Laci Váradon, amit azóta is hallgatok. A nyomaték eltûnt 4000 körül, ami késõbb kiegészült egy 6000 környéki szeleprezonanciával. De nem szeretném a blokkomat kinyírni, úgyhogy inkább felteszek egy K5-ös gixer dobot. A jelenlegit- ha valaki akar vele küszködni- egybe hagyom, odaadom beszerzési áron(25000 pénz).
egyébként szép:-)

    

cblaci 5721 2012. június 25. 18:07  
Na még egyet a teljes dokumentáció kedvéért:
    

cblaci 5720 2012. június 25. 18:06   Válasz erre: 5717
Azzal én megszívtam a nagy paszulyt... úgy kaptam a dobot, hogy a négycsavaros összekötõ után a lemlõ és a dob közötti összekötõ csõ le lett vágva és kb. 2-3cm-es csonk maradt. Elvittem hegesztõ mûhelybe és a karbon dobom összekötõjével akartam összeházasítatni. A hegesztõ nem boldogult vele, pedig AWI meg mittudom én mivel is próbálkozott... de ahogy lehült szét is repedt a hegesztés...
A híres problémamegoldó képességemet kellett elõszednem ;-)
csináltam hegeszthetõ vasanyagból új toldó csatlakozót ami kisebb keresztmetszetû lett mint az összekötõ csõ átmérõje így össze tudtam tolni és egy csavarral biztosítottam le.
Képeket akkor is (mint mindig) csináltam, így megtudom Neked mutatni ;-)
    

Billigpeter 5719 2012. június 25. 17:56   Válasz erre: 5715
-Nyugtával dícsérd a napot- mondta az eladó, és elõvette a számlatömböt:-)
    

Billigpeter 5718 2012. június 25. 17:55   Válasz erre: 5714
Ki korán kel, hamarabb lesz álmos:-)
    

Billigpeter 5717 2012. június 25. 17:41   Válasz erre: 5716
Sõt, holnap megérkezik a hõn óhajtott alkatrész(legalábbis a honlapról már eltûnt).
A bácsi szerint négy kisebb karc van az alu testen, meg egy a saválló részen. majd holnap elválik.
Te mibõl készítettél csatlakozót ?
    

cblaci 5716 2012. június 25. 17:36   Válasz erre: 5712
A mi Péterünk olyan mint a Dévényi Tibi bácsi, mindent el tud intézni!
:-)))
    

Kovacspeter 5715 2012. június 25. 14:40   Válasz erre: 5709
Ja nem, tehát helyesen: Ki késõn fekszik, Gixer dobot lel.
    

Kovacspeter 5714 2012. június 25. 14:38   Válasz erre: 5709
Ki korán kel, gixer dobot lel.
    

Kovacspeter 5713 2012. június 25. 14:38   Válasz erre: 5703
Akkor jó eséllyel benne lettek volna a híradóban...;-)
    

Kovacspeter 5712 2012. június 25. 14:35   Válasz erre: 5702
Azt is el tudom intézni;-)
    

Kovacspeter 5711 2012. június 25. 14:29   Válasz erre: 5701
Én úgyszintén. Már csak jó idõ kéne.
Ja és egy b-terv nem ártana biztonság kedvéért a Bélesi-víztározó utáni kb 25 km-es szakasz miatt. Tavaly nem volt vele bajunk, de biztos ami biztos.
A b-terv lehetne a Meleg-Szamos völgye, de nagyon régen jártam arra, nem ismerem a jelenlegi viszonyokat. Domisoknál rá kéne kérdezni.
    

cblaci 5710 2012. június 24. 22:49   Válasz erre: 5709
Na látod, csak egy kis biztatás kellett :-)
    

Billigpeter 5709 2012. június 24. 22:47   Válasz erre: 5706
Találtam!:-)

http://batszimotor.hu/index.php?uid=&lapidd=aruk&cid=69
    

cblaci 5708 2012. június 24. 22:44   Válasz erre: 5707
Szabó Zoltán
    

hacse 5707 2012. június 24. 22:40  
http://www.jofogas.hu/zala/Elado_Suzuki_Gsx_750_5131833.htm Ez Ki?
    

cblaci 5706 2012. június 24. 22:13   Válasz erre: 5704
"Azóta már nem vadászik, csak csendesen hörög"
visszalõtt valaki?

Egyébként kutass tovább kitartóan gixxer kiput, én egy tizesért vettem és már azóta is láttam hírdetve nagyjából hasonló áron. A hasonló áron az nem egy férfi név, mer akkor nagybetûvel kezdtem volna. Gusztustalan lenne a saját lovamat dícsérni ezért mások véleményét mondom miszerint nagyon szép hangja van, pedig bontatlan, csak a katalizátor lett "szakszerûen" eltávolítva. A motorkarakterisztika pedig hibátlan, fõleg a nyitott karbon után! Tesztelgettem az új láncszettet is, a km-óra bejárta majdnem az egész felskálázott tartományt ;-) hát mit mondjak... nagyon állat! :-)
Na de nem bántom csak próba volt, visszatérek a nyugodt túrás verzióhoz, aztán hátha ez a szett is kibír 41ezret... :-)))
    

sinyus 5705 2012. június 24. 22:04  
A vonat természetesen csak addig volt élvezhetõ, amig be nem léptünk magyarország területére, onnantól nyilván tartottuk a 30-80-as tempót, és az állomásonkénti 10 perc késést...

A motorommal azóta se semmi, nem voltam azóta otthon. a hétvégén kiderül valami.

A merci múzeumban az a legviccesebb, hogy 8 EUR volt a beugró...Semmi ahhoz képest, hogy milyen igényes a kiállítás.
    

Billigpeter 5704 2012. június 24. 21:44   Válasz erre: 5689
Azóta már nem vadászik, csak csendesen hörög:-)
Egyébként nézegettem a gixer dobokat, de ócsóér csak töröttet adnak, olyan meg már van. még ezt a killert megcsinálom bele, hátha ad valamennyi fojtást, oszt változnak a menettulajdonságok, de ha nem, akkor visszarakom a gyárit.

    

Billigpeter 5703 2012. június 24. 21:36   Válasz erre: 5692
Fasza túra lehetett, lassan az én motoromat is ki kellesz vinni :-(
a Gyõr- Tatabánya szakaszon is tartottátok a 200-at?:-)

    

Billigpeter 5702 2012. június 24. 21:33   Válasz erre: 5701
Azt hittem motoros túra lesz, nem repülõs:-)
    

cblaci 5701 2012. június 24. 21:26   Válasz erre: 5699
Mi már alig várjuk, Krisztinek nagyon tetszik a szállás :-)
    

cblaci 5700 2012. június 24. 21:25   Válasz erre: 5695
Engem nem untatnak az ilyen képek, kollégám is járt a Merci múzeumban és mutatott képeket, nagyon szeretnék én is eljutni oda egyszer, na meg persze azok a hegyi utak...
A motoroddal mi a helyzet?
    

Kovacspeter 5699 2012. június 24. 21:01  
Szeretettel várjuk az érdeklõdõket a július 5-8-ig tartó Torockó-túrára.
1. nap motorozás az 5595. hozzászólásban leírt vadregényes útvonalon.
2-3. nap gyalogtúra a Székelykõ csúcsára, Torockószentgyörgyi vár, Kõközi-szoros, múzeum esetleg, Remetei-szoros és kolostor esetleg, Nagyenyed, esténként sör, vagy Küküllõmenti bor.
4. nap délelõttre még vmit be lehet tervezni, aztán indulás haza. Mondjuk a 75-ösön, de még ez is változhat igény szerint.
    

Kovacspeter 5698 2012. június 24. 20:49   Válasz erre: 5692
Nahát, az InterCity Express újabban Pestig is közlekedik?
    

Kovacspeter 5697 2012. június 24. 20:46   Válasz erre: 5691
Király túra jött össze Sinyus! A gépeddel mi a helyzet?
    

Kovacspeter 5696 2012. június 24. 20:44   Válasz erre: 5686
Ok.
    

sinyus 5695 2012. június 24. 20:13  
485 fotót készítettem három nap alatt, nem akarlak untatni titeket. De nekem nagyon nagy élmény volt, fõleg a hegyi szerpentin.
    

sinyus 5694 2012. június 24. 20:11  
Múzeum még
- Az SL szobában, és az ezüstnyilas teremben legalább fél-fél órát etöltöttünk. Hihetetlen kategória az a látvány!

    

sinyus 5693 2012. június 24. 20:08  
Stuttgart - Mercedes múzeum
    

sinyus 5692 2012. június 24. 20:05  
- Kanyar - ez egy városka fõutcája...
- Az a paprikajancsi én vagyok,
- Jah és vonattal jöttem haza, információs tábla:)
    

sinyus 5691 2012. június 24. 20:02  
Képek:
- A moci
- Városka (Schwäbish Gmünd)
- Német - Görög meccsvetítés egy helyi kocsmában.Na ott nem csak focizni, de szurkolni is tudnak:)

- Házikó Wiesensteig-ban
- Wiesensteig a kanyarból
- A kanyar:)

    

sinyus 5690 2012. június 24. 19:59  
Helloka!
Hihetetlen, de végre nekem is összejött egy kis kirándulás motorral...
Barátom kiköltözött Deutschland-ba, és megkért, hogy vigyem utánna a motorját - Honda CBF500.
Csütörtökön le is nyomtuk a 900 km-et, segítségre volt egy Accord is, néha váltottunk, hogy ne kelljen sokat megállni pihenni. Igy oda is értünk kevesebb mint 10 óra alatt. Aztán a hétvégén még kerültem egy keveset a helyszinen - svábföldön (Ulm és Stuttgart között volt a célhelyszín).
A kis honda prímán teljesitett autópályán, a hegyen meg szinte magától kanyarodott. A sör príma, az utak tökéletesek, az esték hidegek, a lányok meg csúnyák...
Remélem eljutok oda a saját motorommal is egyszer!



    

cblaci 5689 2012. június 24. 14:49   Válasz erre: 5688
Igazad van Csabi! én pl. olyan irígy vagyok, hogy aludni nem tudok mióta láttam Pétert Szilvásváradon nagy dírrel dúrral berobogni!
:-)))
Azóta én is olyan motorra vágyok amivel menetközben is lehet vadászni...
    

hacse 5688 2012. június 24. 04:45   Válasz erre: 5678
Ne aggódjál Péter, arról van itten szó, hogy irigyelik azt a kipufogódobot, ami néked megadatott ! ;-D
    

hacse 5687 2012. június 23. 23:45   Válasz erre: 5681
Elsõsorban egyik motorkereskedõ ismerõsöm hoz ilyeneket Itáliából. Ez speciel nem pályázott volt sajnos ,mert azok egyébként jobbak, hiszen a közepük szinte zsír állapotban van, a pályán a szélei "égnek" le.
    

hacse 5686 2012. június 23. 23:31   Válasz erre: 5680
Nagyon szívesen. Kemény fajta, siklócsapágyakat is szoktak gyártani belõle. Jelentkezz majd!
    

hacse 5685 2012. június 23. 23:22   Válasz erre: 5679
Kitûnõ ötlet !!! Próbálkozzunk be szerintem is!
    

Kovacspeter 5684 2012. június 23. 22:35   Válasz erre: 5677
Szó ami szó szép hangja van, kicsit öblösebb mint a gyári, de még kulturált.
Biztos hogy lehet szerezni könnyen Gixer dobot, elég nagy százalékban cserélik le sportkipuffra.
    

Kovacspeter 5683 2012. június 23. 22:32   Válasz erre: 5676
Jól hátra volt már húzva a hátsó kerék. Kiszolgálta a lánc az árát rendesen.
    

Kovacspeter 5682 2012. június 23. 22:28   Válasz erre: 5675
Szóra sem érdemes.
    

Kovacspeter 5681 2012. június 23. 22:27   Válasz erre: 5673
Nem semmi hogy még annyit elment.
Honnan szerváljátok ezeket a pályázott abroncsokat?
    

Kovacspeter 5680 2012. június 23. 22:17   Válasz erre: 5671
Köszönöm a segítséget! Ez vmi nagyon kemény mûanyag? Egyelõre úgy néz ki több sebbõl vérzik a projekt, majd jelentkezem ha jutottam vmire.
    

Kovacspeter 5679 2012. június 23. 22:03   Válasz erre: 5670
Lehet hogy lesz még az több is. Gyulánál is megérne egy kérdést a dolog, hátha meg tudja hozni olcsóbban.
    

Billigpeter 5678 2012. június 23. 21:17   Válasz erre: 5677
NANA! Ne köpködd a kipufogómat, mer széjjelcsapok köztetek:-)
Már készül bele a luca széke- ja nem, a db killer, oszt utána fasza lesz a hangja!
A Laci kipufját hová akarod feltenni? Mert például ha felkötöd a hátadra, oszt mégy vele egy kört motor nélkül, sokkal nagyobb sikered lesz, mintha motorral mennél kipufogó nélkül :-)
    

szucsizu 5677 2012. június 23. 19:17  
Hali Inasok!
Kepzeljetek, ma melo vegeztevel a cegi parkoloban 1fekete 750 Inazumat pillantottam meg, epp melegitette a motort a gazdaja. Picit szoba elegyedtem vele, meg van vele elgedve, buheralt kipuff volt rajta s turheto alapotban volt. Mondjuk a hangja nem tetszett, roszabb volt, mint a Biligpetie. :o)) Cblaci kipufjat viszont szivesen felraknam en is!hm
    

cblaci 5676 2012. június 23. 16:23  
Azt hiszem bírni fogja egy jó darabig
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/tuning/lancszett-csere-otthon-105171
    

cblaci 5675 2012. június 23. 13:18   Válasz erre: 5669
Megjött tegnap a szett, most van folyamatban a csere amelyhez komoly segítségem van ;-) mégpedig a kisebbik fiam aki második évét tudta le sikeresen mint autószerelõ tanonc :-)
Köszönöm mégegyszer a közbenjárásod!
    

hacse 5674 2012. június 23. 10:09   Válasz erre: 5657
Én lepermeteztem a gazt, mer 'a derekam nemigen szereti a kapálást, viszont Róbert ötvenöt típusú talajromboló erõgépem nekem is van, 2,8 DIN LE-s változatban. (Katonai kivitel, erõsített benzinsapkával !).
    

hacse 5673 2012. június 23. 09:57   Válasz erre: 5654
Köszönöm az érdeklõdést, mivel ez a már említett babapiskóta alakú vágás nem szakadt ki teljesen a futófelületbõl, hanem mondjuk úgy "visszazárt" és így megtettem még olyan 5-6 km-t ,amíg eljutottam a benzinkútra , ahol megjavítás után még 40 km -t kirándultam , de mire hazaértem már csak 1,2 bar volt a guminyomkolódás. A pályán 80-as tempóval tudtam haladni , miközben engedett a nyomás, csak kanyarodni nem volt kedve a gépnek, olyan chopperes érzést adott, meg jó hangos gördülése volt néki. :-))) Vásároltam 5000 pénzért egy Pirelli Diablo Corsa III típusú abroncsot, aminek a futóján van még 2-2,5 mm minta, elmegyek evvel egy 3-4 ezret oszt majd lesz valami.... Na,de az igazi probléma az, hogy az én kedves barátaim ma elmotoroznak a Balaton partra , veterános buliba , én meg a bútorgyár portáján "mulatok" unalmasan. :-(
    

hacse 5672 2012. június 23. 09:29   Válasz erre: 5659
Na , mit szólsz az 5671-es hsz-ban említett megoldáshoz? Semmit? ;-)))
    

hacse 5671 2012. június 23. 09:26   Válasz erre: 5636
Forgácsolható mûanyagból , mondjuk pl. danamid rúdból kell esztergálni egy megfelelõ méretû perselyt, ami félbevágás után , mivel így veszít a méretébõl kiváló bilincsként funkcionál , és akkor bátran meg lehet tépni a csavart, nem fogja megkaristolni a felületet. Elküldöd a három méretet és legyártódik a cucc . Na?
    

hacse 5670 2012. június 23. 09:17   Válasz erre: 5663
Itt nagyjából már csak az a kérdés marad, hogy melyikünk fogja megrendelni azt a nagyjából 7 darab sárvédõ toldatot.
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22118