9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

sinyus 5569 2012. június 14. 19:18  
Hellobello!
Nos, az olajgomba-beépítõ lyukadvány helyén tátongó ûr, amin az üzemanyag egy része ellenállás nélkül távozandón problematikus állapotokat idézendvén elõ a mechanikus fémtagok között, valamint az újonnan betekerendõ alkatrész ideiglenes hiánya arra enged következtetni, hogy jómagam, valamint a hõn szeretett, gyönyörû GSX-750 kódra nevezendett motorkerékpárom együttesen sajnálatos módon jelenlétünkkel képtelenek vagyunk megtisztelni az alant megnevezett idõpontra kitûzött, igen jeles eseményt.
Szívem (és motorkerékpárom) darabokban, lelkem szégyenben, akaratom összetörten...

Sajnálom!
    

Kovacspeter 5568 2012. június 14. 11:40   Válasz erre: 5567
A hagyma-szalonna mellé még eszembe jutott egy két dolog, amit meg lehet sütni tûznél, pl. Debreceni, vagy más grillkolbász, gomba. (nem olaj vagy bukó;-))
Na megyek, indultam Miskolcra.
    

Kovacspeter 5567 2012. június 14. 10:42  
Kedves Kollégák!
Felvetõdött hogy mit hozzunk szombat estére? Mármint a házi bor-pálinka kombináción kívül. Hagyma-szalonna pl? Vagy mi legyen?
    

cblaci 5566 2012. június 14. 06:25   Válasz erre: 5565
Na! Lemaradtam valamirõl? Vasat fõztök gombával szombaton? Nekem mindegy csak legyen jó sok, esetleg majd rakunk bele térfogatnövelõt... nem finom de legalább jó sok :-D


    

Billigpeter 5565 2012. június 13. 22:05  
Szasz Sinyus!
Miújság a gombával? összeáll a vas szombatra?
    

Billigpeter 5564 2012. június 13. 22:01   Válasz erre: 5558
Szerintem is. ott még a fû is mosolyra fakaszt :-)
    

Billigpeter 5563 2012. június 13. 22:00   Válasz erre: 5562
Jó, majd egy egy csontváz lovagi páncélban egy légkalapáccsal a bádograktáron széjjelrothadt platós zilt szegecsel!:-)
    

cblaci 5562 2012. június 13. 18:53   Válasz erre: 5560
Rendben, várom a zörgést! ;-)
    

cblaci 5561 2012. június 13. 18:53   Válasz erre: 5558
Na akkor fõleg, ha Neked is úgy jó! :-)
    

Kovacspeter 5560 2012. június 13. 11:44   Válasz erre: 5550
Laci úgy néz ki H.szobról indulok. Majd zörgök.
    

Kovacspeter 5559 2012. június 13. 11:42   Válasz erre: 5552
Azaz. Ha a kõnek nincs árnyéka esik az esõ, stb.
    

hacse 5558 2012. június 13. 09:23   Válasz erre: 5553
Az pont jó lesz. Kenderes tuti hely. ;D
    

hacse 5557 2012. június 13. 09:22   Válasz erre: 5556
Szia lány!

Ne foglalkozz vele , hogy nem fog menni, csak gyere el ! :-))))
    

Motogirl 5556 2012. június 12. 22:07  
Sziasztok Fiúk!

Jó gyûlést Nektek! Gondoltam megnézem az orcátokat ismét, de sajna nem fog menni! Majd gondolok Rátok és a sok Inára! :)

    

cblaci 5555 2012. június 12. 20:44   Válasz erre: 5553
Ha a 4-es út mellett található akkor valószinüleg megtaláljuk és akkor teljesen jó!
    

cblaci 5554 2012. június 12. 20:43   Válasz erre: 5551
Akárhogyis lesz az jó lesz, mert valahol találkozunk! :-)
    

Majtika23 5553 2012. június 12. 19:42  
Kenderes Agip benzinkút?
    

Billigpeter 5552 2012. június 12. 19:27   Válasz erre: 5547
Az a fajta, amelyik ha esik az esõ, vizes?
    

Billigpeter 5551 2012. június 12. 19:26   Válasz erre: 5546
Kihívás elfogadva, ottan leszek. Már alig bírom a lovakat az istállóban tartani:-)
De szívesen kísérgetem a tanárbát is Miskolcról, ha úgy hozza a sorsa. Nekem mindegy, csak legyen már szombat reggel:-)
a 441-es kivezetõn Cegléden (angolosan- kegléden) van egy MOL kút, esetleg bandázhatnánk ott is, hogy ne kelljen az út szélén strichelni, mer a végén még megkíván egy román kamionos:-D
    

cblaci 5550 2012. június 12. 18:58   Válasz erre: 5549
A mi útvonalunkba beleesik Kenderes a 4-es úton, találj ki egy pontot és ott találkozhatunk 8-és fél 9 között, feltéve ha ez megfelel Neked is ;-)
    

Majtika23 5549 2012. június 12. 18:41  
Egyedül tudok csak menni, így viszont az elsõ napra mennék.
Kivel hol tudnék találkozni?
    

Kovacspeter 5548 2012. június 12. 18:28   Válasz erre: 5546
Egyelõre afelé halad a dolog hogy H.szobról indulok. Bár most úgy néz ki, miskolci indulásra is van esély. Szerdán derül ki véglegesen, holnap jelzek.
    

Kovacspeter 5547 2012. június 12. 18:23   Válasz erre: 5545
Van egy indián meteorológiai kövem, arra szoktam hagyatkozni, mert sohasem téved;-)
    

cblaci 5546 2012. június 12. 16:49   Válasz erre: 5544
Reggel végre sikerült Zoli bácsit elérni, nemleges választ adott.
Billig Peti csatlakozási szándékát jelezte Cegléd környékén, ha H.szobról indulnál szombaton akkor a már megszokott 7:30-as találkozót javasolnám nálam és akkor 9:30-ra kényelmesen Cegléden lennénk ahol Billig úr csatlakozhatna, a találkozó helye lehetne pl. a 441-es kivezetõ szakasza (Kõrösi út) a helységjelzõ táblánál.
Vagy nekem mindegy...
    

Billigpeter 5545 2012. június 11. 22:40   Válasz erre: 5543
talán az idõjárkálás lett egy kicsit szeszélyesebb, és sorra rúgja fel a hosszú idõ alatt rengeteg mérési eredménybõl felállított forgatókönyveket. :-)
De hát ezt is meg tudják oldani a mostani "celebmeteorológusok", mert a masszív havazás kivételével mindent elmond az idõjárásjelentésben. Pedig ha csak annyit mondana, hogy "ma ugyanolyan idõ lesz, mint tegnap volt" legalább 50%-kal nagyobb lenne az elõrejelzés pontossága...:-)

    

Kovacspeter 5544 2012. június 11. 22:39  
Csiszi sajnos nem tud jönni, közbejött neki valami elfoglaltság.
Laci! Zolibáról van valami hír?
    

Kovacspeter 5543 2012. június 11. 22:27   Válasz erre: 5541
A rossz benzin mondjuk nem a motor hibája volt hanem a benzinkúté.

Az idõ úgy tûnik tényleg király lesz, ha lehet hinni az idõjósoknak.
Bár mióta meghalt az öreg Vissy Károly már nem lehet bízni semmiben.
Még talán a Reisz András;-)
    

Kovacspeter 5542 2012. június 11. 22:17   Válasz erre: 5540
Ezek szerint "lassultak". Régebben ha hétfõn odaszóltam péntekre megjött az alkatrész.
Gyula, Red Baron, vagy esetleg Suzuki Hollós?
Jól összejöttek a dolgok mostanában, remélem mihamarabb megoldódik!
    

Billigpeter 5541 2012. június 11. 22:17   Válasz erre: 5537
Jó idõt mondanak hétvégére, ne gyújtsd fel a motorod, nem kellesz fûteni. Tudom, elég kedélyromboló tud lenni, amikor a legjobb szándék ellenére is hozza a hibapontokat, de hát már nem mai gyerekek ezek a lovak, és hát csak a nyomorúság az, ami örök.
Úhogy tessék összelapátolni a vasat, oszt elfáradni vele a rendes éves konferenciára, különös tekintettel arra, hogy van némi égetett szesz restanciád is :-)
Természetesen a vége az csak vicc vót, de azér jó lenne, ha összeállna a vas hétvégére.
Ha már a bontóba vagy, kérdezz már rá légyszíves az üres fokozat jeladójára (a kislánckerék mögött van, be van öntve mûgyantával, 3 vezeték megy bele), hogy eladják-e külön, meg hogy mibe kerül.
Elõre is kösz.

    

sinyus 5540 2012. június 11. 22:04   Válasz erre: 5539
igen, a motorrad 5-7 napot adott válaszul.
    

Kovacspeter 5539 2012. június 11. 22:00   Válasz erre: 5537
"1-2 hét, mire megjön... "
Sinyus, a Motorradot hívtad? 4 munkanap és itt van a cucc.
Vagy a Gyula. Õk is elég gyorsak ha van más rendelés.
    

sinyus 5538 2012. június 11. 21:26  
Jah egyébként a pontos válasz, hogy olaj+szûrõ csere után két hétvégét végigcsavarogtam a motorral, kis távolságokon mentem többször...
Aztán jött a rosz minõségû benzin...
Azt mult hétfõn a szerelõm meg is oldotta...Aztán õ a mult héten többször is próbálta a motort, jó volt minden. És akkor pénteken mielõtt átvettem volna, akkor hivott, hogy abnormálisan világít az olajlámpa...

    

sinyus 5537 2012. június 11. 21:23  
Bocsi, nem nyilatkoztam, mert közben feljöttem pestre, a motor meg otthon. Nem tudom, milyen szûrõt kapott a gép.
Most olajgombára vadászok, 8000-ért lehet rendelni, 1-2 hét, mire megjön...
Holnap elszaladok egy bontóba, megnézem milyet tudok ott kapni.
Eddig minden kérdezettnek az a véleménye, h nagy valószinûséggel a gomba a hibás...Megnézem egy másikkal, ha viszont azzal is lesz hiba jel, akkor alágyújtok a gépnek.
Most csak azért szarakszik minden hétvégén más hibával, mert mennék a találkozóra, aztán meg mennék a Fogarasi hegyekbe...
    

cblaci 5536 2012. június 11. 20:51  
Sinyus nem nyilatkozik így nem tudható, hogy olaj+szûrõ csere után közvetlenül jelentkezett-e az olajlámpás cirkusz...
Viszont ma felhívtam a cimborámat és érdeklõdtem hogyan is történt vele a hasonló jelenség amirõl tegnap említést tettem. Nála az volt a gond, hogy nem kapott gyári szûrõt (valami kisköbcentis japó kocsihoz) és méret alapján katalógusból választottak "szinoníma" szûrõt. Annyi volt a gond, hogy a közepében lévõ szelep helyzete volt másabb mint a gyárinak és ezért nem volt megfelelõ olajnyomás.
Rögtön eszembe jutott amikor én is hasonlóan jártam, vittem a szûrõt és kiválasztottuk a megfelelõt jóval olcsóbbat mint a gyári... aztán otthon leeresztettem az olajat és az új szûrõ közepében lévõ menet nem egyezett a szûrõ tengelyének menetével, így vihettem vissza!
Azóta csak gyári szûrõt veszek, még akkor is ha közel 4ezer Ft!

Ezt csak úgy érdekességképpen bátorkodtam...

    

cblaci 5535 2012. június 10. 14:57   Válasz erre: 5529
hello Sinyus!
Az olaj eltünése a kémlelõablakból természetes, mert csak a szelepvezérléshez feljut egy jó adag belõle... ezért mutatkozik beindítás után az olajszintnél eltérés a nyugalmi szinthez képest. Viszont azt vettem ki az írásodból, hogy közvetlen olajcsere után történt a dolog, gondolom szûrõt is cseréltél...!?
Egy kisértetiesen hasonló dolog történt az egyik cimborámmal az utángyártott szûrõ hibája miatt! Ha csere elõtt nem volt ilyen tünet érdemes ezt is számításba venned!


    

Kovacspeter 5534 2012. június 10. 11:01   Válasz erre: 5533
Itt a száma is: Molnár Gyula (Zöldi) +36303242727
Vagy õket is megkérdezheted, hátha van polcon:
http://www.motorrad.hu/
http://www.redbaron.hu/
Azért egy olajnyomást lehet hogy jó lenne méretni valahol a biztonság kedvéért.
    

sinyus 5533 2012. június 10. 10:44  
Köszi a választ, most jövök barátom gsx600f-je mellõl, megnéztem, azon is folyik:):)
Az igaz, az övé nem köpi,csak szép lassan engedi az olajat, de az egy régi olaj, az enyémben meg 0 km-es van, ugyhogy megnyugodtam.
Irok levélkét a megadott cimre, hátha sikerült gyorsan gombár szerezni!
    

Billigpeter 5532 2012. június 10. 09:14   Válasz erre: 5529
Szasz Sinyus!

Ne cserélj fõtengely szimmeringet, mer nincs. A bicikli gyújtása nedvesen fut, azér olajos ott minden, mer az így jó. az, hogy eltûnik az olaj, ha beindítod, az is normális, mert egy része a hûtõbe van a többi meg végzi a dolgát a különbözõ kenési helyeken. valószínû, hogy csak a gombát kellene kicserélni, ezzel kapcsolatban keresd Zöldit, motoralkatresz@gmail.com, bár azt nem tudom milyen gyorsan sikerül elõkeríteni az alkatrészt.

béke
    

hacse 5531 2012. június 9. 23:16   Válasz erre: 5530
Sajnállak, hogy ennyit rosszalkodik a géped. Nem tudok, illetve nem akarok érdemben hozzászólni , mert nem voltak efféle problémáim. Remélem az éves közgyûlésre rendbe tudod hozni a moccot és ott találkozunk! Hajrá!!!!!!!!!!!!
    

sinyus 5530 2012. június 9. 19:34  
Továbbá arra jutottunk jóapámmal, hogy a fõtengely végének tömítõgyûrûjének nem kellene ereszteni az olajat. Remélem jól gondolom.
Szimering csere?
    

sinyus 5529 2012. június 9. 16:16  
Nos az van, hogy nyugalmi helyzetben a blokk oldalán lévõ olajmennyiség ellenõrzõ ablakon az olajszint a felsõ határ alatt kb 1 mm-re van.
Beinditom a motort, és az ablakon szinte teljesen eltûnik az olaj. Éppencsak hogy kilátszik a teteje. Igy persze, hogy felvillan az ellenõrzõ lámpa.
Ha leállitom a motort, akkor szép lassan visszafolyik az olaj, és ismét a felsõ határon van a szint.
A blokkot körbetörölve, betonon állva semmi szivárgás, csöpögés nem látható, a kipuifogóbol nem jön semmi szokatlan füst, vagy büdös.
Nem vagyok benne biztos, hogy az olajgomba külsõ felének és a jeladónak a "kamrájában" kell lenni olajnak, bár ahogy kilövi oda is a rendszer, úgy el is tûnik onnan az olaj, miután leállítottam a motort...
Lehet h nagyon hülye vagyok hozzá:) De ez igy furcsa.
    

sinyus 5528 2012. június 9. 11:46  
Hello!
El sem hiszitek, megint mi bajom van...

Meleg motor - indítás - 40-50 sec eltelte után az olajlámpa szép lassan felerõsödve kigyullad.
Akkor leállítom, majd újraindítom. Eltelik ismét 40-50 sec, és az olajlámpa szép lassan felerõsödve kigyullad.............

Szerelõm semmiféle mechanikus hibát nem talált. Én az oldallemezt (ami a jeladót és az olajgombát takarja) levéve beinditottam a motort, az olaj egyenletesen kispriccol belõle - tehát van olajnyomás.

Többeknek az a véleményük, hogy az ég világon semmi baja a motornak, csak vegyek egy új gombát, aztán jó lesz.

Nagggggyon idegesitõ ugy motorozni, hogy világit az olajlámpa.

Van tippetek hol tudnék gyorsan ilyen gombához jutni?
    

Kovacspeter 5527 2012. június 9. 10:57   Válasz erre: 5525
(esetleg rossz önkormányzat..):-)
Ezen behaltam:-)
    


hacse 5525 2012. június 8. 17:34   Válasz erre: 5523
Na, ez is azt bizonyítja, hogy az élet nem fekete-fehér. Ahány ház , annyi szokás. Ki mint vet, úgy arat. Kinek a pap, kinek a paplan. Lehetne még sok baromságot firkálni, de az igazság úgyis odaát van.:-)) Most is azt mondom mindenki csinálja úgy , ahogy neki bevált. A jó tanács nem biztos, hogy mindenkinek JÓ tanács. (esetleg rossz önkormányzat..):-)
    

Kovacspeter 5524 2012. június 8. 15:51   Válasz erre: 5518
Az 1.2-es meg nem.
Amúgy én sem jártam még így soha, (Inával) pedig nem használok adalékokat.
    

Kovacspeter 5523 2012. június 8. 15:47   Válasz erre: 5517
Egyszer fordult elõ hogy téli idõszakban elzártam a benzincsapot az Inazumán. Egy hónap állás után kb. 10-15X kellett indítózni mire beröffent. Azóta soha nem próbálkoztam vele, és indul is elsõre egy hónap állás után 0 fokban is.
    

Kovacspeter 5522 2012. június 8. 15:39  
Billigpeter(1)
cblaci(1)
GABBE(1)
hacse(7)
Imre215(1)
Kovacspeter(1)
Zoli bácsi(1)??
Szücsi(1)
14 fõ

Akik 1 napra jönnek:
sinyus(1)
Csiszi(2)
Majtika(1 vagy 2)
Imre tesója(1)
    

Kovacspeter 5521 2012. június 8. 15:32   Válasz erre: 5514
Jahogyúgy.
    

szucsizu 5520 2012. június 7. 17:53  
Szép helyeken jártatok, az bizti. Képek láttan embernek kedve támadna rápattani a vaspacira és gyia. :o))
    

szucsizu 5519 2012. június 7. 17:51  
Nalam viszont valtozott, szolozni fogok, mint ahogy az elejen volt.
    

cblaci 5518 2012. június 7. 17:14   Válasz erre: 5517
A 750-es Inazuma vákumos benzincsappal van szerelve, ez azé jó merhogy amit leírtál... oszt azé!
Egyébként én is ajánlom a Spurit! Romániába kijárásunk kezdetekor mindenkinek durrogott a motorja (a benzinnek gyógyfürdõ szaga volt) csak a CB 1-nek nem volt semmi baja, mert kapta a spurit, azóta is használom a jármûveimben.
Ezek a problémák amiket leírtatok nekem nem ismertek...
    

hacse 5517 2012. június 7. 16:42   Válasz erre: 5514
Az én testvéröcsém vásárolt saját használatára egy négykerekû motorkerékpárt - (úgy is mondják, hogy quad , de annak meg semmi értelme ) - ami 1 hét után gázelvételnél leállt, majd gázelvétel nélkül is, aztán nehezen indult, legvégül sehogyan. Gyertyacsere; kezdetben pár napig jó, majd az elõbb leírtak szerint megencsak leromlott az állapota. Szakszervizbe vitte (garanciális!). Elmeséltem a szerelõ bácsinak, hogy mik a tünetek, mire õ gondolkodás nélkül rávágta, hogy kell rá egy mechanikus benzincsap-(gyárilag nincs rajta semmilyen se)-és egy mikroszûrõ. Na , mondom magamban - pedig már régóta jó kapcsolatot ápolok ezzel a taggal - ez egy barom. Aztán láss csodát , amióta felszerelte ezeket a cuccokat a jármûre , azóta már lassan fél éve hiba nélkül muzsikál a technika... Beszélgetésünk során ez a márkakereskedõ - mûhelytulajdonos- szerelõ elmesélte a tapasztalatait, - mivel környezetvédelmi elõírások szerint Európában a legadalékoltabb a benzin , még Amerikában , Ázsiában, satöbbi sokkal "tisztább" a cucc - ezért elõfordul teljesen véletlenszerûen és még azt is ki lehet jelenteni, hogy szinte típustól függetlenül, hogy a benzin "megeszi" a gyertyákat, ha túl sok folyik be a hengerbe valami folytán,vagy kiválik az adalék és ennek a mikro részecskéi átlopóznak mondjuk a tûszelep nem teljesen tökéletes záró felületén, meg ehhez hasonlók. Azért tartom ezt hihetõnek, mert anno volt a fiamnak egy kínai quadja , ami 3 év alatt elfogyasztott 5 gyertyát, és ez nem volt alapban indokolt. Egyik alkalommal kimentem a garázsba és láttam , hogy a kis négykerekû alatt egy tócsa van, mint kiderült benzin. Gyári állapotában ezen a gépen sem volt benyacsap és én ráigazítottam egy használt MZ csapot. Utána teljesen megszûnt a gyertyafogyasztás , de én akkor a fent leírtakra meg hasonló összefüggésekre nem is gondoltam. Ez a szerellllõ bácsi aztat is ki meri jelenteni, hogy nagyjából tök mindegy , hogy hol tankolunk, mer' õnéki már mindenféle kútról származó hajtóanyaggal kapcsolatosan volt efféle gondja. Persze ezen felül bárkinek lehet egyéni jó-rossz tapasztalata töltõállomásokkal kapcsolatosan. Javasolta még ez a szervízvezetõ, hogy megálláskor zárjuk el a bengacsapot, sok probléma megelõzhetõ vele. Befecskendezõ berendezések esetében ilyenféle anomáliák nem szoktak felszínre hozakodni. Bye-bye!
    

hacse 5516 2012. június 7. 09:56  
Nálam még kettõ fõ , (az egyik csaj) 1 motorral bejelentkezett az Ina testületi ülésre, így hát 7-en mennénk , ha a politika nem szól közbe.
    

hacse 5515 2012. június 7. 09:50  
Volt itt látom szép túra hál' Istennek, meg nem annyira szép is sajnos...Mindegyik az élet velejárója, de az arányok még jobban eltolódhatnának az elsõ felé.
    

Billigpeter 5514 2012. június 7. 08:03   Válasz erre: 5512
Az aviás benzintõl. azóta nem is raktam bele olyat.
    

Kovacspeter 5513 2012. június 7. 00:45   Válasz erre: 5511
Az enyém is elszorult párszor a két órás közös guruláson, volt idõ elgondolkodni.
    

Kovacspeter 5512 2012. június 7. 00:39   Válasz erre: 5509
A te Inazumádból is Triumph lett egy kis idõre;-D
    

Billigpeter 5511 2012. június 6. 23:49   Válasz erre: 5510
Többször is láttam már a nap folyamán, de mindig elszorul a torkom. Fantasztikus ez az összefogás, kár, hogy ilyen szomorú volt az apropója.
    


Billigpeter 5509 2012. június 6. 23:35   Válasz erre: 5503
Én általában shellnél szoktam tankolni, bár a múltkor láttam ott két GSXR 1000-t :-D
    

Kovacspeter 5508 2012. június 6. 23:34   Válasz erre: 5504
Az elsõt is elgyurcsányoztam.
Tehát a Jád:
    

Kovacspeter 5507 2012. június 6. 23:31  
Kilátás a Pontoskõ tetejérõl
    

Kovacspeter 5506 2012. június 6. 23:30  
1. Jádlesi-tó idõszakos lapálya
2. Kígyó Biharból
3. Szerenád-vízesés
    

Kovacspeter 5505 2012. június 6. 23:27   Válasz erre: 5504
Bocsánat, az utolsót elszúrtam. Nem szálltunk fel természetesen, (azt a múltkor Billig Petinek sikerült majdnem Szilvásnál) ez a Megyeri híd repülõgépbõl fotózva.
Tehát mégecce:
    

Kovacspeter 5504 2012. június 6. 23:23  
1-2. Jád
3. Lesi tó alacsony vízállásnál
    

Kovacspeter 5503 2012. június 6. 23:20   Válasz erre: 5500
Shellt inkább ne. Régebben jó volt, de mostanában akadnak gikszerek.
    

Kovacspeter 5502 2012. június 6. 23:19   Válasz erre: 5498
Most csak ketten voltunk, de nagyobb létszámnál érdekes lett volna a 'tartalmas' túra végén felhajtani a csapatot a Pontoskõre;-)
Küldöm a videjókat.
    

cblaci 5501 2012. június 6. 21:52   Válasz erre: 5499
Köszi! Legközelebb remélem jönni fogsz Te is ;-)
    

sinyus 5500 2012. június 6. 20:54  
Köszi a benzinhez való hozzászólásokat!
Közben volt mástól is ilyen fajta visszajelzés vasárnapi tankolás után.
Ugyhogy elõ kell vennem a shell-kártyámat!
    

Billigpeter 5499 2012. június 6. 17:23   Válasz erre: 5498
Egészségetekre váljék!
    

cblaci 5498 2012. június 6. 16:42   Válasz erre: 5496
Nekem kifejezetten tetszett a "Kovács-féle kiképzés", köszönöm az idegenvezetést és sok sok látnivalót!

    

Kovacspeter 5497 2012. június 6. 01:04  
És hát volt ma egy szomorú gurulás, a Lengyelországban szerencsétlenül járt motoros társainkat kísértük Parassapuszta határállomástól a Fiumei sírkertig, ahol volt egy rövid megemlékezés. A konvoj létszámát illetõen kb. 400 motorra tippelek. Nem gondoltam hogy ilyen összefogás jön létre a motoros társadalom részérõl.
    

Kovacspeter 5496 2012. június 6. 00:53  
Ja Laci, természetesen a Torockói utat lájtosabbra kell tervezni, nem biztos hogy mindenki szereti a Kovács-féle kiképzés szerû túrákat.
    

Kovacspeter 5495 2012. június 6. 00:50  
Ja és végigjártuk a Jád-völgyét, teszek majd fel képeket. Királyhágó, Csarnóháza, Jádremete, Lesi-tó, Jadolina-vízesés, Szerenád-vízesés, Biharfüred, hazatérés a Borzi-szoroson keresztül, ott közben még felmásztunk a Pontoskõre is, pazar volt a kilátás.
    

Kovacspeter 5494 2012. június 6. 00:39   Válasz erre: 5491
Ha az alját kaptad, akkor elõfordul az ilyesmi hogyha nem tisztítják rendesen. Az Omv meg a Mol az amiben még valamennyire lehet bízni.

Romániában csak normális, nagyobb kutaknál tankolj: Petrom, Rompetrol, na meg Mol és OMV is van a városok környékén.
    

Kovacspeter 5493 2012. június 6. 00:30   Válasz erre: 5490
Akkor eddig 13. Zolibáról egyelõre nem tudunk.
    

Billigpeter 5492 2012. június 5. 17:00   Válasz erre: 5491
Próbáld ki ezt:

http://spuri-adalek.hu/content/view/15/37/

egyébként én is észrevettem már, hogy a falu végi avia kúton tankolható üzemanyagnak mindenféle szaga van, de benzinre egyáltalán nem hasonlít. Úgy tûnik, hogy rohadt drágán szemetet kell tankolni :-(
    

sinyus 5491 2012. június 5. 13:18   Válasz erre: 5482
No a hengerleállás problémájára - Reggel hívott a szerelõm, azzal kezdte, h "mit tankoltam bele?"
Szétkapta a motrot, minden tökéletesen mûködött-másikfajta benzinnel.
Azt mondja, olyan a szaga az üzemanyagnak, mint a gyomírtónak. "véletlenül etanolt tankoltam?"
Pont mielõtt elmentem hozzá, tankoltam tele Lukoilon. És biztos,h 95ös került bele, mivel nálunk a lukon csak 95 van, és dízel. Hát a szerelõ szerint se dizel, de nem is olyan, mint a normális 95...
Egyszóval valami nagyon szar volt a benyában vasárnap...
Az a furcsa, hogy kb 6-7 éve tankolok ott autót is, motort is, meg nyilván a falubeliek általában ott tankolnak...Eddig nem volt baj a minõséggel.
Egyesek szerint elõfordul, hogy ha már nagyon kevés van a tartályukban, akkor lehet probléma a leülepedett résszel.
Háááát nem tudom.
És most készülünk romániába túrázni, ahol még roszabb a kutak híre...
    

Billigpeter 5490 2012. június 4. 21:16  
Beszéltem ma a szállóssal, hogy mi van, ha adj' isten kinõnénk a 3 faházat. Aztat mondotta, hogy szerinte fel tud bontani nekünk egy negyediket is, de biztosra nem tudta megmondani, mer nem volt áram a vihar ürügyén, oszt nem tudta bekapcsolni a mindentudó számítványozó masinériáját:-)
De ha ez nem jön be, a sátras megoldás akkor is biztosított. Úgyhogy indulás elõtt tartunk még létszámellenõrzést, oszt kisorsoljuk, hogy ki hoz sátrat :-)
    

cblaci 5489 2012. június 3. 21:55   Válasz erre: 5486
Állítólag felszedett 10 kilót és nagyon erõs! Lehet majd mi alszunk kint... :-)))
    

cblaci 5488 2012. június 3. 21:54   Válasz erre: 5485
Megkaptam a holnapi tervezetet, bepötyögtem... már tetszik így képrõl is :-)
    

cblaci 5487 2012. június 3. 21:53   Válasz erre: 5483
Köszi!
    

Billigpeter 5486 2012. június 3. 21:39   Válasz erre: 5484
Imre tesója nem marad éjszakára, úgyhogy 13 fõ. Hacse kinn alszik, mer horkol - 12 fõ úgyhogy beférünk:-)
    

Kovacspeter 5485 2012. június 3. 21:34   Válasz erre: 5483
Köszönjük!
    

Kovacspeter 5484 2012. június 3. 21:29  
Billigpeter(1)
cblaci(1)
GABBE(1)
hacse(5)
Imre215(1) +1 fõ?
Kovacspeter(1)
Zoli bácsi(1)?
Szücsi(2)
14 fõ ha mindenki jön

Akik 1 napra jönnek:
sinyus(1)
Csiszi(2)
Majtika(1 vagy 2)
    

Billigpeter 5483 2012. június 3. 21:26  
A Jád-völgyi hódítóknak Jó idõt, meg kellemes utat kívánok holnapra!
    

Billigpeter 5482 2012. június 3. 20:58   Válasz erre: 5481
Volt még idõ csinálni vele valamit?
szikra, benzin van?
Nekem is volt tavaly ilyen, egy pár 10 km-t triumph-ozott, hazajöttem, kipucoltam a karbit, meg a gyertyákat, és bár semmi jelét nem láttam, hogy mi okozta, a probléma megszûnt, és azóta se tért vissza.
Lehet, hogy csak kívánja a törõdést:-)
    

sinyus 5481 2012. június 3. 19:37  
Hello!
háhá, na kinek áll le egy hengere vasárnap délután pestre indulás elõtt 2 órával? Hát nekem...
Most hogy örülhettem két hétig a feljavitott motromnak ismét egy szar, ami miatt megint kocsikázhatok...Lehet h a találkozó idõpontját is a szerelõnél töltöm...
    

Billigpeter 5480 2012. június 3. 14:10   Válasz erre: 5479
Dolgozz keveset, nem érhet baleset!
    

hacse 5479 2012. június 3. 00:21   Válasz erre: 5478
Dógozok! UFF!
    

szucsizu 5478 2012. június 3. 00:11  
Tovabbi szep estet! Uff
    

szucsizu 5477 2012. június 3. 00:10  
Na huztam horkolni, hajnal 4-kor viszem ki a draga odalbordamat a vonathoz. :o)
    

szucsizu 5476 2012. június 3. 00:06  
Szoval vagy O miatta horkolok, vagy O hasznal fuldugot miattam. Ez olyan mint a, mi volt elobb: tyuk vagy a tojas?! :o)))
    

szucsizu 5475 2012. június 3. 00:05  
Mig otthon voltam a csaladbol senki nem panaszkodott
    

hacse 5474 2012. június 2. 23:59   Válasz erre: 5473
Nem azért horkolsz, mert az asszony füldugót használ melletted, hanem azért használ füldugót melletted az aszony, mert horkolsz. :D
Egyébként szerintem már meg is van az egyik éjszakai program: HORKOLÁSVERSENY HANGERÕMÉRÉSSEL! :o)
    

szucsizu 5473 2012. június 2. 23:52  
Allitolag en is horkolok, mert az asszony fudugot hasznal melletem. :o))
    

szucsizu 5472 2012. június 2. 23:51  
Hidd el, nyersen sem jobb! :o))
    

hacse 5471 2012. június 2. 23:44   Válasz erre: 5469
Nem szeretem a sült ágyút . :-))
    

hacse 5470 2012. június 2. 23:42   Válasz erre: 5466
A hsz. második részéhez; még én is sokszor felébredek a SAJÁT horkolásomra! Úgyhogy ennek már fele sem..egész. he..he.h.
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118