Billigpeter | 5869 | 2012. július 6. 18:31 | Válasz erre: 5868 |
Ezt valóban így írtam le, hogy találtad ki?:-) Egyébként meg éltesse az isten azokat, akiket Csabának hínak, és motoroznak, meg azokat is , akik nem ;-) |
cblaci | 5866 | 2012. július 4. 08:38 | Válasz erre: 5860 |
Sajnos én nem vagyok túlságosan járatos ebben a netes rendelésben, viszont szivesen utalom a lóvét annak aki cserébe intézi a toldalékot :-)
|
cblaci | 5865 | 2012. július 4. 08:35 | Válasz erre: 5858 |
Félretéve a sületenségeket nem lehet az rossz motor, sõt valószínû nagyobb örömet nyújt mint a mostani 250-es egyhengeres társai. A formája sem szokatlan hiszen visszaköszön benne a GSR vagy a nagy Béla király egy egy sajátossága. Ezek a motorok eléggé népszerûek, nekem is tetszenek fõleg a B king! Ami viszont hiányzik a kistestvérbõl az pont az amiért az elõdjét szeretjük, ráadásul a szeretet mellet még a használhatóság is lényeges erény. Valami nyílt napon majd kipróbálom mert érdekel, volt nekem sorkettes 250-es motorom amit nagyon szetrettem és nem azért adtam el mert nem lett volna helye az életemben. A gyerkõceimnek tetszik, úgyhogy akár mindjárt vehetnék kettõt is mert idén a kisebbik is vizsgázik... na de nem a vásárló kedvel van a baj sajnos, úgyhogy maradnak a kiszuperált öregebb gépek és a bosszúság amikor hazajövök a melóból és jön a gyerek, hogy megint szar a motor mert... Az új inával egy darabig biztosan csak motorozniuk kellene ;-) |
hacse | 5864 | 2012. július 3. 23:23 | Válasz erre: 5860 |
Ki? Ééén? Én neeem! :D Viszont ha másként nem megy megoldom.
|
hacse | 5861 | 2012. július 3. 23:16 | Válasz erre: 5852 |
Nana! Én még a GSX mellett MZ ETZ 250 - el is nyomulok napi szinten . Nem csak a teljesítmény a lényeg. Olyan futkozós moccnak naon jó lenne , csak hát oda meg drága. Mindegy , sok minden jó lenne ...A VW Bogár sem az orrmotoros utód miatt lett legenda.
|
Kovacspeter | 5859 | 2012. július 3. 22:59 | Válasz erre: 5854 |
Bõvebben? Most már biztos hogy az a baj? Kérdezd meg a Gyulát, nekik vannak a legjobb áraik. Vagy bontó,de az se a legmegnyugtatóbb megoldás.
|
Kovacspeter | 5858 | 2012. július 3. 22:54 | Válasz erre: 5851 |
Fiadnak azért bejött nagyon, ahogy írtad a múltkor. A fiatal korosztály lett gondolom megcélozva a géppel, nekik jön be igazán ez a formavilág, mi már csak ilyen maradi ízléssel rendelkezünk. Tömegesen nemigen fog fogyni, viszonylag kevesen engedhetik meg maguknak hogy egy ilyen új gépet megvegyenek a kölöknek. Úgyhogy nagy átlagban maradnak a kiszuperált Nsr-ek, meg az Rs-ek és társaik.
|
Kovacspeter | 5857 | 2012. július 3. 22:45 | Válasz erre: 5845 |
Szia Szakipet! A régi klaszikus-retrós Inazumákhoz nincs sok köze semmilyen téren, azt leszámítva hogy megkapta a nevet. Formáját tekintve inkább Gsr vagy B-King kicsiben. Látható itt a törzsgárda hozzászólásaiból hogy nem igazán erre számítottak. Én sem. Nem tudom a többiek mit gondolnak, de ha megkapta a nevet a japóktól, én azt mondom, a leendõ tulajoknak itt a helyük a fórumon. Meg a találkozón. Bár ahogy az árát sejteni lehet a morornak, tolongani nem fognak az új tulajok az tuti. |
Billigpeter | 5856 | 2012. július 3. 21:57 | Válasz erre: 5854 |
Részvétem:-( Biztos, hogy az a szar? Bontottba nincs esetleg? |
Billigpeter | 5855 | 2012. július 3. 21:55 | Válasz erre: 5852 |
Legalább nem elõzgeti kanyarban azokat a becsületes állampolgárokat, akik a Mercedes terepjárójukat békésen terelgetik a közúton:-)
|
sinyus | 5854 | 2012. július 3. 21:51 |
Egy új olajpumpa 72000 HUF.............................................................
|
Billigpeter | 5853 | 2012. július 3. 21:51 | Válasz erre: 5851 |
Ha volna 10 tojótyúkom, szóba se állnék veletek, nemhogy ilyen motort vegyek:-D Dehát olyan szegínység van errefelé, hogy az egerek hátratett kézzel sétálnak a kamrában:-( egyébként nekem se nagyon tetszik, de nem is nekem kell járni vele:-) Van, aki Fiat Multiplával jár, és közöttük van olyan is, akinek tetszik:-) jó mondod:-) |
cblaci | 5852 | 2012. július 3. 21:48 |
Elképzeltem Csabit amikor átül az 1,2-esrõl :-) húzza neki húzza... aztán megszólal: Na mi van? Semmi? :-))) |
cblaci | 5851 | 2012. július 3. 21:36 | Válasz erre: 5850 |
Üljön rá a harci elefánt, még szerencse, hogy magától nem jön be mikor nem is híttam! A veréce zárva, a Csühös is elmarná mert félti a territóriumát, meg aztán minek az olyan motor aminek húznám a szarvát oszt minek, vérszegény az meg kelésgyenge, mint a kõdökbajos naposcsibe. Neked se kéne jól tudom, még 10 tojótyúk áráér se ;-) Azt kell becsülni ami van! Jó´mondom? |
Billigpeter | 5850 | 2012. július 3. 21:06 | Válasz erre: 5849 |
Csak szólok, hogy hiába nyitod ki elõtte az ajtót, magától nem jön be. ha azt akarod, hogy bejöjjön, rá kell ülni, oszt bejönni vele. :-)
|
hacse | 5846 | 2012. július 3. 14:04 | Válasz erre: 5845 |
Igen , már hallottunk a kistesó érkezésérõl , izgatottan várjuk, és megegyeztünk abban , hogy mindannyian lecseréljük GW 250 -es típusra a mostani megvénült és megbízhatatlan motorjainkat, mert az újnak párja nincsen!! Akárcsak a térfogatleves : nem finom , de legalább sok....;-)))
|
szakipeet | 5845 | 2012. július 2. 11:09 |
Hmm, úgy látom az Inazuma család bõvülni fog egy 250-essel, a Suzuki oldalán már fent van az adatlapja GW250 jelzéssel.. http://minu.me/-ketkereken Valamelyik kiállításon már bemutatták, olvastam róla, úgy tûnik lassan meg is érkezik :) |
GABBE | 5844 | 2012. július 1. 01:03 | Válasz erre: 5806 |
Laci ! Köszi a képeket. Amikor annó feltetted le is mentettem õket, mert nekem nagyon tetszik :-) Szeretnék egy ilyen fejidomot ! Ha valaki belebotlana szóljon légyszi ! ![]() ![]() |
hacse | 5843 | 2012. június 30. 22:55 | Válasz erre: 5841 |
Eddig 6; Szücsi, Cblaci, Billigpéter, Kovácspéter, Imre, Hácsé. FIGYELEM!! Aki ezeken a személyeken kívül rendelne még az jelezze!!!!!!!!!
|
Kovacspeter | 5841 | 2012. június 30. 22:39 | Válasz erre: 5840 |
Egen, de hogy közülünk vki?;-) Pontosan mennyi is kéne 5 vagy 6 db?
|
Billigpeter | 5840 | 2012. június 30. 22:37 | Válasz erre: 5839 |
A kollégáid.......azér van schuberth-es sisakod,nem?;-)
|
Kovacspeter | 5839 | 2012. június 30. 22:20 | Válasz erre: 5830 |
Naszóval meg is jött a válasz, maradt az Ebay-es beszerzési lehetõség. Ki van beregisztrálva?
|
Kovacspeter | 5838 | 2012. június 30. 22:19 | Válasz erre: 5834 |
Ja Sinyus, gondolom hétfõn meg indulnál túrára...
|
Kovacspeter | 5837 | 2012. június 30. 22:08 | Válasz erre: 5830 |
Írtam Gyulának a toldalékkal kapcsolatban, ha van válasz jelentkezem.
|
Kovacspeter | 5836 | 2012. június 30. 22:08 | Válasz erre: 5827 |
Egyedi széria mint ahogy írja, nemigen csinálhattak belõle sokat. Elképzelhetõ hogy meg lehet rendelni, gondolom aranyáron...
|
Kovacspeter | 5835 | 2012. június 30. 22:02 | Válasz erre: 5826 |
Nekem megvolt ápr. 29-én, de köszönöm szépen!
|
sinyus | 5834 | 2012. június 30. 11:55 |
A mai délelõtt a motor az új olajszûrõ helyett kapott egy mégújabbat, a null km-es olaj helyett kapott egy mégújabb olajat (20W50 a próba kedvéért), a probléma továbbra is fenn áll, csak mostmár inditásra az egyik henger is leállt, tiszta benzin jön a kipuffból. Ugyhogy a témát egyenlõre pihentetem, ittohn nem tudom most beméretni, holnap elviszem a másik szerelõhöz, aztán majd lesz vmi. Felmérgel a dolog, nem ezért járkálok haza hétvégente, hogy nézzem, ahogy szenved a gép, ráadásul nem ezért szervezek túrát a barátaimnak, hogy a túra elõtt közvetlenül minden szar kijöjjön a gépen...Betoltam a sarokba, inkább ott rohadjon meg, minthogy felgyujtsam:) Innentõl nem érdekel, csak hogy igyak egy hideg sört a strandon. Köszönöm a tippeket! |
szucsizu | 5832 | 2012. június 30. 11:27 |
Hali Inasok! Szüleim érdeme, hogy ilyen jo gyereket faragtak belõlem! :o)) Sinyus: én is rákérdeztem, minden képp méres olajnyomást!!! Az olajgomba helyére kell betekerni a nanométert, gondolom szakembert igénylõ feladat és utána lehet tovább vinni a cérnát. Lehetõségek: olajpumpa ment gajra, olajpumpa alatti szûrõ tömõdött el, legrosszabb esetben ki van futva a motor. |
hacse | 5831 | 2012. június 30. 09:34 | Válasz erre: 5829 |
Semmiképpen ne rakjál bele vastagabb olajat, igaz , hogy így nyáridõben nem lenne semmi gáz vele, de ha pl. nekem az oldaná meg ezt a fajta gondomat, akkor nem lennék nyugodt az tuti.
|
hacse | 5830 | 2012. június 30. 09:28 |
Mikorrendelünkelsõsárvédõhosszabbítást from abroad ? Minél elõbb? Nem ? Vagy minél olcsóbban? ;-)
|
sinyus | 5829 | 2012. június 30. 09:24 |
Hát akkor megpróbálok beszerezni egy olajszûrõt. Kicsit gáz, hogy itt békésben szombaton ez nem annyira egyszerû. Jah meg leszedni azt a kib...ott szûrõt sem az. Sehogy sem férek hozzá. Éppen a "találjunkegycélszerszámot" címû játék megy, hátha van vkinek a faluban. Jelenleg Hiflofiltro HF138 szûrõ van rajta, ezt dobja ki az internet is. A 10W40 olaj helyett mondjuk 20W40-et belerakni nem segithet? (persze csak a szûrõpróba után) |
hacse | 5828 | 2012. június 30. 09:17 | Válasz erre: 5825 |
Igen , én is akartam már írni, hogy meg kellene próbálni Frecska urat bevonni ebbe a jav-tech projektbe ha már egyszer Pesten is jársz néha, mivel Õ igazán kitûnõ szakember ( nem írom, hogy a legjobb, mert olyan nincs ) ezt már sokan megerõsítették , többek között Kovács tanárember is benne bízik maradéktalanul és nagy megnyugvással. Szerintem ebbe az irányba kellene elmenned, de nagyon hasznos Cb László ; Ne bízzál az olajszûrõben! sugallatú tanácsa is, fõként, hogy tapasztalaton alapszik! Ez utóbbit kellene megnézni, mert ahogyan Billig "hangosakipufogómdemárlecseréltem" Péter is fogalmaz ...nem -e az csinálja a fesztivált, ez lenne a legkisebb javítási költségû......" elõfordulhat , hogy olcsón orvosolni lehet a porblémáriumot. Egyebet elmondani nem tudok, kérem kapcsolják ki...! :D
|
GABBE | 5827 | 2012. június 30. 08:30 | Válasz erre: 5806 |
Laci ! Köszi a képeket. Amikor annó feltetted le is mentettem õket, mert nekem nagyon tetszik :-) Szeretnék egy ilyen fejidomot ! Ha valaki belebotlana szóljon légyszi ! ![]() ![]() |
GABBE | 5826 | 2012. június 30. 08:27 | Válasz erre: 5803 |
Sajna ebbõl csak a hang nem jön le igazán... Azért BOLDOG NÉVNAPOT ! ...ez érvényes más Péterre is ! |
Kovacspeter | 5825 | 2012. június 29. 23:09 | Válasz erre: 5813 |
Sinyus, hol van a motor Pesten vagy otthon? Ajánlanám Frecska Jánost, én hozzá szoktam vinni, az egyik legkiválóbb szakember kis hazánkban. Megtalálja a hibát az tuti.
|
Billigpeter | 5820 | 2012. június 29. 22:35 | Válasz erre: 5819 |
A Szücsi az tényleg jó gyerek, csak leírta azt, ami engem már régóta bosszantott- kib...ott hangos, meg szarul is megy tõle, akkor meg minek kínlódni vele.
|
cblaci | 5819 | 2012. június 29. 22:30 | Válasz erre: 5818 |
Szücsi jó gyerek, nem úgy gondolta :-) viszont valószinû ment utánad egy darabon aztán idegesítette, hogy nem hallja a saját motorját :-) egyébként tényleg jó sportos hangja volt, viszont kicsit "sok". Most majd a fogyasztásod is jobb lesz sokkal majd meglátod és szerintem a motorod is jobban fogja szeretni... ;-) |
Billigpeter | 5818 | 2012. június 29. 22:26 | Válasz erre: 5804 |
Hát- az igazat megvallva- leginkább a gyári kipufogóra emlékeztet a hangja, bár mintha egy kicsit mélyebb lenne. De az is lehet, hogy az ordenáré üvöltés miatt érzéketlen lett a fülem. De nem túlságosan érdekel a történet, mert az összes karbulálási problémám megoldódott, a motor szépen húz a teljes fordulatszámtartományban, nincs torpanás, remegés, lehorkolás, prüszkölés, durrogás, szóval most fasza minden:-) Úgyhogy ez így is marad, igaz, hátra van még egy kis plasztikai sebészeti munka a csatlakozónál, de mivel megoldódott a probléma, amit hetek óta nem bírok kiverni a fejembõl (szücsi hozzászólása csak olaj volt a tûzre:-)) isten bizony még polírozni is könnyebb:-) |
cblaci | 5817 | 2012. június 29. 22:26 | Válasz erre: 5816 |
Ezzel kezdtem már az elején... sõt még írtam is, hogy beszéltem az illetõvel aki hasonló tüneteket tapasztalt egy nem megfelelõ olajszûrõ miatt! Motort kipróbáltad már Peti? |
Billigpeter | 5816 | 2012. június 29. 22:15 |
Szerintem is olajnyomást kellene mérni, hogy megtudd villamos, vagy mechanikai eredetû a probléma. Bár mivel új a gomba, és maradt ugyanaz a hiba, szerintem nem villamos eredetû. Ha már tudod, milyen problémát keresel, hamarabb megtalálod a forrást, mint ha csak vakon tapogatózol. Lehet, hogy érdemes lenne megnézni azt az olajszûrõt, hogy nem- e az csinálja a fesztivált, ez lenne a legkisebb javítási költségû baj az összes többi lehetõség közül. |
Majtika23 | 5815 | 2012. június 29. 21:48 |
Ez 1200-es kézikönyvébõl való, de gyanítom 750-esnél is ugyanazt jelenti.
![]() |
cblaci | 5814 | 2012. június 29. 21:44 | Válasz erre: 5813 |
Megértettem elsõre is a problémát, a videóval nem vagyunk elõrébb! A szerelõnek meg csak gratulálni tudok amiért megvetette veled az olajgombát úgy, hogy nem gyõzõdött meg egy külsõ mûszerrel a tényleges olajnyomásról... Azt hiszem jobban jársz ha megmutatod egy másik szerelõnek is, talán több szerencséd lesz. |
sinyus | 5813 | 2012. június 29. 17:57 |
http://www.youtube.com/watch?v=iV3qR3QlL4k&feature=youtu.be Ime a lámpáról egy rövid vidijó. |
desiderus | 5812 | 2012. június 29. 17:54 | Válasz erre: 5811 |
Ja és legalább 14,2-14,5 V között kell lenni az akkumulátor kapcsain mért feszültségnek kb 4-5000 fordulaton.
|
desiderus | 5811 | 2012. június 29. 17:53 | Válasz erre: 5809 |
Basszus...sinyus mérjél töltést...lehet, hogy a fesszabályzó vacakol, magyarán amikor jár a motor, a generátor tolja az elektronokat akkor túlságosan leszabályoz.... És lehet, hogy az olajnyomásjelzõ nem azért parázslik mert nincs olajnyomás....mi van ha kombinált visszajelzõ ????? Magyarán indításnál elalszik mert az olajnyomás rendben. Utána halványan kezd világítani mert nem elég a töltés, ezért nem reagál a fordulatszám emelésére.... Bár igazam lenne.... |
sinyus | 5809 | 2012. június 29. 16:36 |
Nincs semmi furcsa szaga, a szine is még frissolaj szinû szinte. 10W40-es. Ti milyet használtok? Megpróbálok egy videót a lámpáról csinálni. Mert teljes kigyulladásánál sem ég olyan fényesen, mint lekapcsolt motorral gyújtást adva. Nah..érteem? Szóval világít, és jár a motor, ha leállítom a motort, de a gyujtás marad, akkor nagyon kifényesedik (mintha valami kevésbé jól vezetõ anyag lenne a közvetítõ - de gondolom az olaj nem vezeti az áramot) |
cblaci | 5808 | 2012. június 29. 16:27 | Válasz erre: 5807 |
Nincs benzinszaga az olajnak, esetleg nem emelkedett az olajszint? A felhígult olajat nehezebben szállítja az olajszivattyú... |
sinyus | 5807 | 2012. június 29. 16:12 |
Hali! Bekerült az új olajgomba, de ugyanúgy világít a visszajelzõ :(:(:( Kérlek segítsetek, mi lehet a baj, egy hét múlva mennék romániába motorral... Elölrõl: Szerelõnál volt a motor, olajcsere, szûrõcsere, szelephézagállítás, karbiszinkron történt...Aztán tökéletesen mûködött addig, amig meg nem tankoltam valami roszminõségû benzinnel. Akkor ujra szerelõ, kitisztította, és megintcsak jól mûködött egészen egy hétig. Akkor történt elõször, hogy indítást követõen alapjáraton járva kb 45-50 sec alatt felhalványlik az olajnyomásjelzõ lámpa, majd fokozatosan felerõsödve világít. Fordulatra nem reagál a lámpa. Akkor leállítom, majd újrainditom, és megint 45-50 sec, és megint halványlik a lámpa. Most tettem bele forró új gyári olajgombát, ugyanúgy világít. Amit észrevettem, hogy ha az oldaldeklit levéve beinditom a motort, akkor az olaj a tengely végén (a jeladónál) nem csak kiszivágor szép lassan, hanem kifröccsenget (egy hasonló gsx600f-en csak szivárog). A szerelõ szerint a motor nagyon rendben van belülrõl, mechanikus hibát õ nem észlelt. Sajnos nyomásmérõs embert még nem találtam a környékemen (igaz nem is nagyon kerestem.) Mi lehet a megoldás? |
cblaci | 5806 | 2012. június 29. 15:49 |
cblaci | 5804 | 2012. június 29. 15:41 | Válasz erre: 5803 |
Nem igazán adja vissza a kamera a hangját, élõben biztosan másabb, a teljesítményrõl meg majd beszámolsz miután letesztelted, pl. Szilvásváradon :-)))
|
Billigpeter | 5803 | 2012. június 28. 23:52 |
Hogyaszongya: http://www.youtube.com/watch?v=LwR_VyRTLgk&feature=youtu.be |
Kovacspeter | 5802 | 2012. június 27. 22:30 |
Nem motor, de nagyon jó! http://videa.hu/videok/jarmuvek/parkolas-belgiumban-belgium-fiat-garazs-1v5gETj2D1vgVItm |
Kovacspeter | 5800 | 2012. június 27. 22:14 | Válasz erre: 5798 |
Akkor legalább a félhomálytizedelõt ha lehetne;-)
|
Kovacspeter | 5799 | 2012. június 27. 22:10 | Válasz erre: 5795 |
Ha minden jól megy akkor jövõ csütörtökön küküllõmentivel koccintunk a Forrás borozó elõtt, ahol annak idején Jókai is koccintott. De elõtte még át kell kelni a Bihar-hegység és a Gyalui-havasok között.
|
Billigpeter | 5798 | 2012. június 27. 22:09 | Válasz erre: 5797 |
De hát neked olyan nincs, én meg nem adom oda az enyémet, mer elrontod :-)
|
Kovacspeter | 5797 | 2012. június 27. 22:06 | Válasz erre: 5792 |
Köszönöm. Semmi keverék, egyszerû veresbor, lehet a félhomály megtévesztõ. Most kéne a homálytizedelõ!
|
Kovacspeter | 5796 | 2012. június 27. 22:04 | Válasz erre: 5786 |
Nagyon szép retromotor! Elég az a ló sztem. A nyomaték vajon mennyi lehet, és mekkora fordulaton adja le? Bár tudom hogy nem számokkal motorozunk, de hát mégis. |
cblaci | 5795 | 2012. június 27. 22:04 | Válasz erre: 5791 |
Szerintem ez bor, mer pirosas a karimája :-) na majd Torockón koccintunk valami helyi rabvallató nektárral ;-)
|
Kovacspeter | 5794 | 2012. június 27. 21:59 | Válasz erre: 5785 |
Akárcsak az Ináé. A Katona szervizt próbáld meg, õket ajánlotta a János.
|
Kovacspeter | 5793 | 2012. június 27. 21:56 | Válasz erre: 5784 |
Hi Dezsõ! Az nagyon király ha igaz. De ha nem az se baj, ha normálisan használták, szervizelték akkor a nagy testvér is ugyanúgy kimegy a világból, mint az Inazuma. Az enyémben van 81 ezer, a Daniéban vagy 90, és szép finoman ketyegnek. |
Billigpeter | 5792 | 2012. június 27. 21:50 | Válasz erre: 5791 |
NEM LÁTSZIK ÁT A POHÁRBAN LÉVÕ FOLYADÉK! Csak nem valami kevert löttyre vetemedtél?:-) Egyébként egészségedre! |
Kovacspeter | 5791 | 2012. június 27. 21:46 |
Ha sehol sem lesz buli, akkor iszom egyet az egészségetekre:
![]() |
Billigpeter | 5790 | 2012. június 27. 21:43 | Válasz erre: 5789 |
Hát azzal az van, hogy nincs vele semmi. Fel van akasztva a tartójára, oszt arra vár, hogy valamelyik hülye reszelje már ki a csatlakozóját, meg hegessze hozzá a már tegnap nagy lendülettel méretre vágott csõdarabhoz. Ma kényszerített mezõgazdasági munkán kellett részt venni, így nem maradt idõm a történettel foglalkozni. |
cblaci | 5789 | 2012. június 27. 21:30 | Válasz erre: 5788 |
Ezúton szeretném megköszönni a köszöntést, köszönöm! :-) Köszönet azért is mert intézkedtél benzinár ügyben:-) én további opcióként sikeresen begyüjtöttem 3, azaz három db. -20FT/liter Evo neo tankolására érvényes MOL-os kupont! Úgyhogy a következõ 3 tankolásnál az Inazumát megajándékozom prémium üzemanyaggal. Mi újság a dobbal? vagy síppal, esetleg nádihegedûvel... |
Billigpeter | 5788 | 2012. június 27. 21:07 |
Jó estét kívánok! Ezúton szeretnék Boldog Névnapot kívánni az érintett fórumozóknak és sajnálattal olvastam, hogy ezek a derék fiatalemberek eme jeles napon ünneplés helyett lapátolják a GDP- t :-( Azért nehogy azt mondjátok, hogy nem kaptok semmit: elintéztem, hogy mától 10 forinttal olcsóbb legyen a benzin! :-) |
sinyus | 5787 | 2012. június 27. 20:24 |
Jah, van egy ilyenem eladó (vagyis én csak közvetítek). Ismerem a motort, elég jó állapotban van. Ha esetleg tudtok valakit, aki ilyesmi után vágyakozik, akkor jelezzétek kérlek! http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/hasznaltmotorok/212698/SUZUKI_GSX_600F_.html |
sinyus | 5786 | 2012. június 27. 20:19 |
Hello! Ez sem csúnya! http://onroad.hu/hir/2013-ban-jon-honda-cb1100.html Azt irja,h 87 Le - Na az meg nem sok...De azért jól kifaragták |
desiderus | 5785 | 2012. június 27. 20:18 | Válasz erre: 5771 |
2 éve már túlesett egy felújításon a rugóstag, akkor azt mondták kb 1,5 2 évet bír ki...igazuk lett... A Service manual szerint ez az alkatrész unserviceable.... |
desiderus | 5784 | 2012. június 27. 20:16 | Válasz erre: 5765 |
Szia Péter ! "005-ös, második tulajtól, futott km : 14202.... (?????) Az elsõ tulaj 5 ezer km környékén adta el annak akitõl én vettem... Vezetett szervizkönyv van, de olyat én is tudnék szerezni... :-)))) |
szucsizu | 5781 | 2012. június 27. 17:56 |
Köszönöm szépen és viszont kivánom Lacikám! :o) Galántán sem lesz buli, vár az éjjeli mûszak. :o( Fárasztó tud lenni, egész héten olyan vagyok, mint a mosott egér. |
cblaci | 5779 | 2012. június 27. 16:49 | Válasz erre: 5777 |
Köszönöm szépen! Galántán nem tudom mi lesz, de ma Földesen nem lesz buli mert ügyelek ezerrel. Hétvégén viszont már nem és akkor majd bulizunk itthon csendesen ;-) |
cblaci | 5778 | 2012. június 27. 16:46 | Válasz erre: 5775 |
Akkor megnyugodtam! Elsõ olvasáskor rideg pengeként röpült a szívembe a mondat, miszerint faszság amit írtam, még akkor is ha tudtam, hogy tényleg az :-) Az értelmes dolgoknak amúgy sincs semmi értelme, így aztán írhatnék én bármit is... pl. savanyúcukor |
Kovacspeter | 5777 | 2012. június 27. 14:57 |
Boldog Névnapot Kívánok a Lászlóknak! Galántán meg Földesen ma buli lesz?
|
Kovacspeter | 5776 | 2012. június 27. 13:33 | Válasz erre: 5772 |
Akkor lehet hogy ért hozzá. A rugóstag is le-föl mozog, olaj is van benne, na meg ráadásul dömsödi;-)
|
hacse | 5775 | 2012. június 27. 07:58 | Válasz erre: 5774 |
Én élveztem, jó duma vót , természetesen nemigen kell, hogy értelme legyen, mer' ugye kikapcsolódási , lazítási szándékkal íródott, mint , ahogy ez, amit most ide írtam ennek sincs mer' úgyis tudja mindenki, hogy mi .....blablablablablablabéelabéela.........hehehe.
|
cblaci | 5774 | 2012. június 27. 06:04 | Válasz erre: 5766 |
:-) Mindössze annyit akartam (kissé elvontan) ecsetelni B Petinek, hogy az üres dob által elveszett erõt és nyomatékot micsoda lélekfelemelõ lesz visszakapni az új gixi dobbal és átélni újra a száguldozást... |
hacse | 5773 | 2012. június 27. 02:47 | Válasz erre: 5750 |
Szép munka! 5-ös! ...ja , és még annyi örömhír, hogy megtarthatod. :-)))
|
hacse | 5772 | 2012. június 27. 02:39 | Válasz erre: 5771 |
Szembeszomszédom dömsödi származású ember, eredeti szakmája felvonószerelõ, szerintem õ ért hozzá, hiszen az olajiparban dolgozta le , amit le kellet dolgozni. Az olajbányászatban mindig is élenjáró technikákat alkalmaztak....:-)))) Dömsödrõl meg úgy került a mi kis falunkba , hogy anno ott volt katona. Minden stimmel ; Dömsöd - Katona - szerelõ, hihetetlen hogy eddig nem mondta az öreg, hogy mekkora egy ász. Mondjuk igaz , hogy szerény fajta.. Egyébként a rugóstag márkaneve is sejteti a megbonthatatlanságot ; Sehowa. Ennyi...:-) ( megen dógozok az iccaka folyamán , talán ez a tény enyhít valamit a baromságaimon..:D)
|
Kovacspeter | 5771 | 2012. június 26. 23:30 | Válasz erre: 5755 |
Desi, el ne add azt a szép állapotú, ritka gépet ha nem nagyon muszáj. Egyszer láttam mindössze 1100EF- et forgalomban, azt is a németeknél. A múltkor Frecska Jánosnál volt a motrom szerelésen, akkor ajánlotta a hátsó rugóstag javítását illetõen a Katona futómûszervizt Dömsödön, állítólag csak õk tudják megbízhatóan megcsinálni. Jókat mondott róluk. Sajnos az Inának is elvileg nem szétszedhetõ a hátsó Showa telója. |