hacse | 6772 | 2012. november 7. 16:37 | Válasz erre: 6761 |
Kovacspeter | 6771 | 2012. november 7. 00:25 | Válasz erre: 6768 |
A legszebb hang a kéthengeres muzsika (Bonnie): http://www.youtube.com/watch?v=XFHKIKJUFIo&feature=fvwrel |
Kovacspeter | 6769 | 2012. november 7. 00:23 | Válasz erre: 6768 |
Nem semmi technikai megoldásai vannak. Pont a hangja tetszik, a formája kevésbé, de hát nekem csak az õskövület motorformák jönnek be.
|
cblaci | 6768 | 2012. november 6. 22:36 | Válasz erre: 6763 |
Na ezt csináljátok utánam! Egy másodpercen belül két különbözõ hozzászólás, meghajlítottam a teret vagy valami ilyesmi... még én sem tudom :-)
|
cblaci | 6768 | 2012. november 6. 22:36 | Válasz erre: 6763 |
Ezt a cikket kaptam a múltkor az egyik motoros cimbimtõl, a Youtube-on van róla vidi, a hangja nem tetszik, de maga a gép igen és a harmadik kis mérõmûszer emlékeztet valamire... :-))) http://www.youtube.com/watch?v=bRxxWgSEDKM |
cblaci | 6767 | 2012. november 6. 22:32 | Válasz erre: 6762 |
Na de ez egy titkos laboratórium 6emelet mélyen egy betonszarkofág alatt! Nem ám vidámszinpad ahova szórakozni járnak a népek! Itt mindenféle kísérletek folynak, de ettõl többet nem árulhatok el, mert a Nasa nem engedi :-)
|
Kovacspeter | 6764 | 2012. november 6. 22:20 | Válasz erre: 6761 |
Igen, ez az egyenetlen felület nem könnyíti meg a dolgot. Érdekes, hogy nem egyforma a korm.kifli felülete, az enyém nem méhsejtszerû, hanem hosszanti barázdáltságú. Rongykoronggal nyomod ha jól látom? Az talán nekem is akad még a veterános korszakból. Megvárom mire jutsz, aztán lehet átgurulok vmikor, téli járatás keretében. |
Kovacspeter | 6763 | 2012. november 6. 22:08 |
Nem szép, de érdekes: http://totalbike.hu/tesztek/2012/10/02/horex_vr6/# A régi Horexek sem voltak tucatmotrok, ez se lesz az, valószínûleg az ára is az egekben lehet. |
Billigpeter | 6762 | 2012. november 6. 21:51 | Válasz erre: 6761 |
A harmadik képpel kapcsolatban lenne annyi hozzáfûznivalóm, hogy 50 cm-en belül 7 malacorr van a falon:-) Nem egy vidámszínpad, de tart hozzá erõsen:-D |
cblaci | 6761 | 2012. november 6. 21:43 | Válasz erre: 6760 |
Kovacspeter | 6760 | 2012. november 6. 20:46 | Válasz erre: 6757 |
Azazhogy mégiscsak viszonozhatod;-) Azzal hogy tippet adsz, miként tüntethetem el azezerkettes Inazuma motorkerékpárom felsõ kormánykiflijérõl/villahídjáról a kulcscsomó, és mûanyag részei okozta elszínezõdéseket, foltokat. Kézzel már próbáltam vagy két-három éve de nem jött le. Aluchrom vagy Autochrom nevû szert használok, a leömlõklnél meg a dobnál bevált a kézi polírozásnál. Másik szer? Vagy valami fúróba befogatható kis polírozófej? Filckorong? Régebben dolgoztam sarokcsiszolóba szerelhetõ harmonikaszerû dob alakú koronggal, Jawa meg Pannónia blokkfedeleket fel lehetett fényesíteni vele, de fúróhoz aligha van ilyen. |
Kovacspeter | 6759 | 2012. november 6. 20:34 | Válasz erre: 6756 |
Van ilyen, nincs ezzel baj. Bár Csabinak is igaza van, a feltételes módot illetõen;-) Kedélyjavító intézkedésként ilyenkor érdemes legurítani egy-két kupica 40%-osnál erõsebb italt. Már többeken segített ez a módszer;-) Nem kell viszonozni, szóra sem érdemes. |
Kovacspeter | 6758 | 2012. november 6. 20:25 | Válasz erre: 6755 |
Részemrõl szívesen megyek, Pesttõl nem is esik messze. Nem nagyon ismerem a Szigetközt, még a másik oldalt, a Csallóközt inkább.
|
cblaci | 6757 | 2012. november 5. 22:43 | Válasz erre: 6750 |
Sokat dolgoztam ezen a motoron, de azt hiszem ez látszik is rajta. Lecsiszoltam a kis krómdíszt is idõt nem sajnálva... elõször 600-as vízpapírral, majd ezressel, aztán polírkorong és paszta jóvoltából nagynehezen visszanyerte a fényét. A láncvédõ teljes anyagában alu, azt még nehezebb volt, ráadásul valami spéci festékkel fújta le a dígó. Viszont annak végeredménye a nagyobbik fiam keze munkáját dícséri ;-) |
cblaci | 6756 | 2012. november 5. 22:41 | Válasz erre: 6749 |
Ez van Peti, néha rámjön valami... de soha nem alaptalanul, aztán leírom, mert az is én vagyok... nem csak mindig Besenyõ klón. Végülis volt haszna, néhány hozzászólás született ebbõl is, mert az ilyesmi valahogy mindenkinek feltünik és egybõl van reakció... na de éljen a III. találkozó! Remélem képeket csináltok! :-))) Ez viszont vicc vót, én is ott leszek! (valahol) A kis kétoldali izét köszönöm elõre is, talán így egy lépéssel közelebb kerül a motorom az eredeti állapothoz, viszont nem várom el csak úgy, találj ki valamit amivel viszonozhatom. |
Imre215 | 6755 | 2012. november 5. 20:52 | Válasz erre: 6751 |
Szia Peti! Ez Darnózseli és Lipót között van. Szívesen meghívnám a társaságot egyszer egy szép motoros hétvégére Gyõr-Moson-Sopron megyébe. Sõt, meg is hívom. Gyertek!
|
hacse | 6754 | 2012. november 5. 19:45 | Válasz erre: 6745 |
Az a kérésem csupán akkor, hogy majd akkor idõben szóljatok akkor! Má' most meghatódtam. Köszönöm. :D |
Kovacspeter | 6750 | 2012. november 4. 22:01 | Válasz erre: 6729 |
De talán jobb, mintha a blokkot gyilkolta volna szét. Bár sok-sok munkaóra eltelhetett a festéssel, meg a blokkfestés elõtti maszkolással. A krómdíszt hogy hoztad eredeti állapotba? Újrakrómoztatás, vagy le lehetett szedni róla a festéket? |
Kovacspeter | 6749 | 2012. november 4. 21:57 | Válasz erre: 6729 |
Laci, má' megen' mi ez? Egy kicsit több optimizmust, és egy Radebergert szeretnék kérni;-) Lesz harmadik találkozó, és az a kis basz is rajta lesz a motrodon, mert van ilyenem, és jól elküldöm neked postán. Mármint ha adsz egy pontos címet mondjuk emilben, mert a házszámot elfelejtettem, az irányítószámot meg nem is tudtam. |
cblaci | 6748 | 2012. november 4. 20:52 | Válasz erre: 6744 |
Ha ez így van akkor ezután megpróbálok felelõsségem teljes tudatával hozzászólást írni és komolyabban venni annak súlyát. Viszont megemlíteném Kovács Petit is aki legalább annyira érdemes a fõvezéri rangra -ha nem jobban- mint én, hiszen sokat tett azért, hogy mûködjön ez a fórum, vagy ott a Billig aki leszokatott engem arról, hogy a számítógép elõtt vacsorázzak fórumozás közben... ugyanis akkora poénokat írt néha, hogy vagy a tejet fújtam ki, vagy az Asszony verdesett hátba mert torkomon akadt a falat. Szóval ebben rejlik a lényeg, lehetnék én akármekkora fõkolompos, ha egyedül maradnék. Arról nem beszélve, hogy Te is bizonyítottad már sokszor, hogy nem vagy ügyetlen ha hülyeségrõl van szó, ez hiányzott mostanában. Jó'montam? De! |
Imre215 | 6746 | 2012. november 4. 20:42 | Válasz erre: 6742 |
Hát én ezt végigolvastam. És, kérem, értem is az értelmét. Mert azt mondja az írója, hogy motorozni jó dolog, de még jobb, ha van közbe' egy-két vagy 3-4 netán több kanyar is. Nem? DE!!
|
Imre215 | 6745 | 2012. november 4. 20:37 | Válasz erre: 6740 |
Csabi majd megmondjuk hol lesz és akkor majd te is odajössz úgyis és akkor már hárman leszünk. Még valaki...?
|
hacse | 6744 | 2012. november 4. 20:11 | Válasz erre: 6743 |
A feltételes mód veszélyes fegyver, vigyázz vele ! Bármit mögé lehet gondolni. Te nem írhatsz bármit, mer' Te vagy a fõizé ebben az inazumaságban. Felelõsséged van! :-) Nem általában ócska a dumád vaze, hanem konkrétan ez a feltételes módos genya volt az. Az ilyenfajta feltételezés és gondolat csíráját öntsd le benzinnel és gyújtsd meg! :o) |
cblaci | 6743 | 2012. november 4. 12:10 | Válasz erre: 6742 |
Látod tudsz te ha akarsz! Mert ez csak akarat kérdése, de nem csak má most, hanem eddig is amíg ehhez a hozzászóláshoz eljutottunk, sõt ezután is... egészen addig amíg majd jövõre újra csatasorba állnak az Inazumák egymás mellett vagy még azon túl is. Azt, hogy ócska a dumám elfogadom -a motorom se új- de a feltételes módban íródott mondat nem azt jelenti, hogy én nem szeretnék III. találkozót... pont én! Persze vannak mini találkozók is, idén is volt több, Billig Petivel, Kovács Petivel sõt még spontán találkozó is volt egy ismeretlen Inazumással a Kék túrán. Viszont az elõzõkhöz hasonló össznépi lenne az igazi, legalább egyszer egy évben, de ahhoz meg kellene az össznép. Aviszonlátás! ;-) |
hacse | 6742 | 2012. november 4. 10:04 | Válasz erre: 6739 |
Nemcsak má' eredetileg, de má' nagyon régóta az volt. Sõt közbe' is oldalkocsikáztak avval a géppel szerintem, feltehetõleg, ráadásulmég autópályán hajtották rengeteg alkalommal, vagyis mindig. Bebizonyíthatóan, de nem eltérítve ugyanabban a a forgalmi sávban nyüstölték azt az emócionális alapszínbe öltöztetett jószágot esztendõkön át. És itt a kockaprofil kialakulás miértjére a magyarázat!! Hol? ITT! Ugyanabban a sávban oldalkocsival. Nem mindegy a sáv; ugyanazok a nyomvályúk ugyanaz az aszfalt keresztmetszet mindig. Nem mindegy az oldalkocsi; Nincs döntés! Itt van még egy óriási bökkenõ! Má' ez nem újkeletû dolog!! Olvassák csak! ; A TULAJDONOS BELEEGYEZÉSÉVEL !!! Sõt mi több annak tudtával! Ez az ami felett nem szabad elsiklani! A gumikopás gyönyörû dolog kérem. Ha nem a leggyönyörûbb. Gumikopás nélkül nincs élet, nincs semmi , nincs remény , nincs szerelem , de ami a legfontosabb; NINCS MOTOROZÁS! A nincs motorozáshoz képest a nincs élet aprócska hiba. Aprócska, de csak kicsit mellékes. Mint mondtam a gumikopás a leggyönyörûbb. Nem ? De! Mi van ami ennél még gyönyörûbb? Egy ÍVESRE KOPTATOTT GUMIABRONCS! Ez az mi szem s szájnak ingere! A másik tény : a kanyarodás az döntés! A döntés nélküli kanyarodásból csak összevisszaság képezõdik kérem. Nem döntök abban a kérdésben , hogy merre kanyarodjak? Há' mi lesz abból kérem ? Elmondom; kapkodás, aztán valami megkarcolódik. Rosszabb esetben behorpad. Az oldalkocsis egy magasabb rendû faj. Számomra még érthetetlen a mûködése , szándékai , viselkedése, a döntés nélkül is mindig sikerre vitt irányváltoztatásai. Nem tudom értelmezni az örömét , amint a sarkosra amortizálódott futófelületére tekint. Ennek ellenére tisztelem , mert megszenved azért , hogy motorozhasson. Néhány egyede képes egyoldalú döntést kicsikarni magából, ami - lássuk be kérem - elvezet majd lassan a félgömb , de legalább a negyedgömb alakú kopáshoz, vagyis közelebb tereli a használót a három dimenziós valósághoz. Ezúton mondjunk hálás köszönetet Cébélászlónak, hogy egy jószágot visszaterelt a valóságba , a sarkosság helyett a gördülékenység ösvényére! ..na ebbõl ennyi elég is volt.....sok
|
hacse | 6741 | 2012. november 4. 08:44 | Válasz erre: 6733 |
Az ehhez hasonló girbe - gurba kanyargós útszakaszokon elõvigyázatosnak kell lennie a motorosnak! :-)) Remélem egyenesebb szakaszokat is beiktattál! :D
|
hacse | 6740 | 2012. november 4. 08:40 | Válasz erre: 6738 |
...persze, ha egyáltalán lesz harmadik... Miféle ócska duma ez tõled? He? ;-I LESZ HARMADIK MAGYAR INAZUMA TALÁLKOZÁS!!! Ha egyedül veszek részt rajta akkor is! :-) Mondjuk a Billig is akar egy Ina talit , az fullosabb lesz , mer' Imrét is meghívta. /6734/
|
cblaci | 6739 | 2012. november 3. 22:42 | Válasz erre: 6735 |
Már arra is gondoltam, hogy eredetileg oldalkocsis volt... :D
|
Billigpeter | 6737 | 2012. november 3. 21:25 | Válasz erre: 6727 |
Lehet, hogy lesz eladó olajszivattyú, ismerõsöknek baráti áron ;-)
|
Billigpeter | 6736 | 2012. november 3. 21:23 | Válasz erre: 6732 |
A hõfokmérõ, meg a hûtõmaszk csak mazsola volt a habostortán, amivel a lealázott önérzetem vigasztalom:-)
|
Billigpeter | 6735 | 2012. november 3. 21:19 | Válasz erre: 6731 |
És azért volt kockás a gumi, mer a motorbicikli kanyarban instabillá válhat, ezért tilos ledönteni, olyan sebességet kell választani, amit a jármû egyenes állás mellett is biztonsággal be tud venni. De csak a Lacinak akarta megkímélni a blokkot, hogy egy jó állapotú motort tudjon megvenni:-)
|
Billigpeter | 6734 | 2012. november 3. 21:06 | Válasz erre: 6732 |
Szia Imre! Örülök, hogy segítettél, és ezúton szeretném megerõsíteni, hogy lesz harmadik inazuma találkozó, legfeljebb majd ketten találkozunk, hogy le bírjam róni a hálámat:-) Az újraélesztés itt a fórumon interaktív módon fog végbemenni, a felrakott képekkel kapcsolatban bárki hozzászólhat, csak nem vesszük figyelembe:-) |
Imre215 | 6733 | 2012. november 3. 16:56 |
Sziasztok! Szép idõ volt délután, erre is motoroztam: http://pctrs.network.hu/clubpicture/1/2/4/1/_/gesztenye_fasor_darnozselilipot_kozotti_kozut_2003_aprilis_22en_1241450_3854_n.JPG Így, õsszel is szép volt. |
Imre215 | 6732 | 2012. november 3. 16:40 | Válasz erre: 6678 |
Szia Peti! Most jutottam "fórumközelbe" és ha jól látom, megérkezett A BLOKK :) Remélem gond nélkül mented, ami menthetõ!! Azt az olajhõfokmérõt irígylem egy kicsit :))
|
hacse | 6731 | 2012. november 3. 14:06 | Válasz erre: 6729 |
Laci, ha nem szeretnéd, akkor nem lesz harmadik talkshow. Az olasz vérmotoros, azér' részesítette elõnyben a setét színt, mer', arrafelé sokat süt a nap és a retinája nehezen alkalmazkodott a fényes elemekrõl visszaverõdõ sugarakhoz.
|
cblaci | 6730 | 2012. november 3. 09:22 | Válasz erre: 6728 |
Egyszer már majdnem kaptam... de aztán Billig kilábalt a sokkból és a virágtartó projekt elmaradt, de jobb is így mert nagyon sajnáltam volna ha az "ételhordószínû" fõnix darabokban végezte volna földi pályafutását :-)
|
cblaci | 6729 | 2012. november 3. 09:12 | Válasz erre: 6725 |
Az elsõ Inazuma találkozón se volt rajta és a másodikon se, sõt nagy valószínüséggel a harmadikon is hiányozni fog, persze ha egyáltalán lesz harmadik... Így vettem a motort mert az olasz gazdája egy köcsög volt aki leszedte róla a tankon lévõ írásokkal együtt, ráadásul még egy csomó mindent lefestett feketére ami vagy alu volt (láncvédõ) vagy króm (elsõ lábtartó feletti krómdísz), én meg kinlódtam egy csomót a helyreállítással... biztos Emós volt a baromarcú! Egy szerencséje van, hogy vigyázott a blokkra, vagy nem merte húzni a gázt, valami divatbeteg buzimajom lehetett mert ez eredeti abroncsokat én cseréltem le amelyek csak a középen voltak elkopva de ott annyira, hogy oldaltámasz nélkül is megállt volna a motor... |
Kovacspeter | 6728 | 2012. november 2. 23:23 | Válasz erre: 6726 |
Találtsüllyedt. Van is itthon ilyen apróságom, ha már így áll a dolog hát küldök neki kettõt.
|
Kovacspeter | 6727 | 2012. november 2. 23:19 |
Jut eszembe Sinyus teljesen eltûnt, mi lehet vele? És a gépével? Föld hívja Sinyust!
|
hacse | 6726 | 2012. november 2. 22:43 | Válasz erre: 6725 |
Én. Egyébként mindkét oldaláról hiányzik az az apróság, így tehát 2 apróság hiányozódik.
|
Kovacspeter | 6725 | 2012. november 2. 21:40 | Válasz erre: 6724 |
Minden nagyon pöpec, de egy apróság hiányzik róla. Ki találja ki?
|
Kovacspeter | 6724 | 2012. november 2. 21:35 |
Nézd má, Cblaci gépe: http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motor/?dr=79796 Csak nem a makadámutak miatt aggódtak a népek? Szentigaz hogy áldozattal jár a dolog, idõt kell rá szánni a megfelelõ ápolást nem lehet megkerülni. |
hacse | 6722 | 2012. november 2. 19:59 | Válasz erre: 6721 |
Semmi extra, csak mostanában annak ellenére, hogy elfoglalt vagyok, nem történik semmi izgalmas. Majd beindul a buli .:D
|
Kovacspeter | 6721 | 2012. november 1. 22:17 | Válasz erre: 6714 |
Te Csabi, mostanában olyan ritkán, de rövideket írsz. Mi a helyzet?
|
Kovacspeter | 6720 | 2012. november 1. 22:13 | Válasz erre: 6708 |
Az Impulse-nál elég nehézkes az alkatrészellátás mivel Japán belpiacos. A 400-as Inazuma is az, de ott sokminden megegyezik a 750-essel és az 1.2-essel, kivéve a blokk.
|
Kovacspeter | 6719 | 2012. november 1. 22:08 | Válasz erre: 6704 |
Üdv Wasabi! 750-est vegyél. Amennyivel esetlegesen többe kerülhet még úgy is bõven megéri. Közben olvastam a többiek hozzászólását, és nem beszéltünk össze. Hidd el jobban jársz. Egy sornégyes 400-as motort forgatni kell, fõleg hegyekben, egy régebbi Alpok túrán (igaz nem Inazuma de mindegy, ebben a kategóriában nincsenek csodák) egy Xjr 400-as a szerpentineken 1 literrel fogyasztott többet mint az 1.2-esem, a komolyabb emelkedõkön vagy 7000-8000-el kell forgatni. |
Kovacspeter | 6718 | 2012. november 1. 21:46 | Válasz erre: 6694 |
Nem annyira kapcsolódik az elemzéshez, de a Boci-boci tarka c. gyerekdalról jut eszembe az alábbi vicc: Egy magyar család három évre kiköltözik New Yorkba, a kisgyereket beadják az oviba. Az elsõ szülõi értekezleten az óvónõ azt mondja az anyukának: – Kérem, azonnal vigyék el pszichológushoz a gyereket, megmagyarázhatatlan agresszivitás, sõt kegyetlenség tapasztalható nála. Képzelje, égõ csigát rajzolt! – Égõ csigát? Hm..., de hát ez roppant egyszerû. A magyar gyerekek a csigát így hívogatják ki a házukból: Csigabiga, gyere ki, ég a házad ideki. Talán történt valami más is? – Hát, a múltkor például egy kicsi vak madarat festett. – Hm, hogyan? Hm..., ja, persze. Ön még nem hallotta azt a kedves magyar mondókát, hogy Csip, csip, csóka, vak varjúcska? – Na jó. De a csonka tehén mégiscsak durva. – Csonka tehén? Á, igen. Egy nagyon helyes kis dalocskánk is van: Boci, boci tarka, se füle, se farka. – Mondja, drága anyuka, semmi vidám, kedves dalocskát nem énekelnek a magyar gyerekek? – Dehogynem! Például azt, hogy Süss fel nap, fényes nap, kertek alatt a ludaim… a fenébe… megfagynak… |
Kovacspeter | 6716 | 2012. november 1. 21:24 | Válasz erre: 6690 |
Desy, tökéletesen elfelejtettem. Katona Gábor: +36309349529 |
cblaci | 6712 | 2012. november 1. 17:20 | Válasz erre: 6693 |
Lehet kapni egészen vékonyfalú UV-álló zsugorcsövet ami lezsugorítva nem annyira merev.
|
cblaci | 6711 | 2012. november 1. 17:14 | Válasz erre: 6708 |
Az elsõ találkozónkon volt egy 400-as Impulse, szinte ugyanúgy nézne ki mint az Inazuma ha nem különbözne :-) Létezik olaj-lég hûtésû és vizes Impulse is, viszont Inazuma csak olajos kivitelben készült. Szerintem is jobb választás lenne a 750-es... |
cblaci | 6710 | 2012. november 1. 17:10 | Válasz erre: 6695 |
Kopasz japán: Hayasima :-))) Honnan szeded ezt a sok baromságot? |
wasabi1969 | 6708 | 2012. november 1. 16:48 |
Üdv! Nem tudja valaki hogy van-e különbség a 400-as Inazuma és az Impulse között?Vagy mindkettõ ugyan az? |
Billigpeter | 6705 | 2012. október 31. 23:27 |
Szevasz István! Sajnos, az a baj, hogy egy kihaló állatfajtát választottál kedvencedül. Itt a fórumon- bár ismerünk, láttunk egy 400-as tulajt, és fényképünk is van róla- senki nem birtokolja a tárgyi gépjármûvet. itt jelenleg a 750-es, meg az 1200 as tulajok osszák az agyat egymásnak. Tudjuk, hogy a 400-as egy kis élményrakéta a maga "kis" 52 lóerejével, és egyes 750- tulajok elhatározták, hogy begyûjtik a teljes sorozatot:-) Mivel a bicikli vázgeometriája ugyanaz, mint a nagy testvéreké, ha visszaolvasod a fórumot- amellett, hogy szórakozol egy kicsit- megtudhatod, mire érdemes figyelni a motor vásárlásakor. Ha ehhez nincs kedved, akkor kérdezz rá mégegyszer, ha rátaláltál a megfelelõre. Visszaolvasva az szövegemet- Ne hidd azt, hogy le akarlak szerelni, szívesen segítünk bármibe, amibe tudunk, de a 400-assal szerintem senkinek nincs tapasztalata. ha találsz egyet, leírjuk, mire figyelj. üdv: Peti |
wasabi1969 | 6704 | 2012. október 31. 23:01 |
Üdv mindenkinek! Sajna nincs motorom de most szeretnék vásárolni egy gsx 400 Inazumát.Valamikor motoroztam anno még simson b50, 150/250-es etz valamint Pannónia P10-el.Most szeretnék újra motorra ülni.Nagyon megtetszett ennek a motornak a formája (retro) ezért szeretnék ilyet.Mivel még a vásárlás elõtt állok ezért össze akarom gyûjteni a motor jó és rossz tulajdonságait .Valamint azt ,hogy mire figyeljek estleges vásárláskor.Ha valaki tudna ebben segíteni azt nagyon megköszönném! |
Billigpeter | 6703 | 2012. október 31. 22:51 |
fontolgatom ezt a MAMIs tanfolyamot,a motorszerelés sokkal jobban bejön, mint a kétdiplomás kõmûvesség:-)))
|
Billigpeter | 6700 | 2012. október 31. 22:44 | Válasz erre: 6698 |
Ja, a csatlakozók hülyebiztosak, nincs két egyforma:-)
|
Billigpeter | 6699 | 2012. október 31. 22:43 | Válasz erre: 6698 |
de én mááár láttam zöldet, sok sárga csíkkal. :-) (szigszalagot) összesen hat- vagy hét vezeték, hátha nem keveredünk bele (csak a japók) :-)
|
VVLaci | 6698 | 2012. október 31. 22:27 | Válasz erre: 6697 |
Annyi színû szigszalag a világon sincs! :-) Fõleg olyan. hogy piros, fehér csíkkal! :-)
|
Billigpeter | 6697 | 2012. október 31. 22:08 | Válasz erre: 6696 |
nem a vezeték a szar, hanem a burkolata. de a vezetéket is ki lehet cserélni. a többit meg ha láttad a blokkokat:-) |
VVLaci | 6696 | 2012. október 31. 22:04 | Válasz erre: 6693 |
Új vezeték! Nem kerül sokba, alig néhány 10m kell! :-)
|
Billigpeter | 6695 | 2012. október 31. 21:12 |
Meg ez is, egy kis humor: Hogy hívják: 1.- a spanyol tolvajt? Lopez de Futaztán 2.- Ady Endrét a konditeremben? Body Endre 3.- Einstein gyerekeit? Zweistein....Dreistein.... 4.- Hullajó bulit? Kopor Show 5.- Lassú postást? Levéltetü 6.- Leonardo di Capriót a szigeten? Apartman (Lásd A part c. film) 7.- Röntgen úr feleségét? Röntgenné Ultra Ibolya 8.- a börtönbélyegzõt? Fogdapöcsét 9.- a fejetlen rendõrt? Törzsõrmester 10.- a francia borszállító kamiont? Kamizson 11.- a görög hamiskártyást? Komisz Makkasz 12.- a görög kártyást? Namilesz Teosztasz 13.- a görög szakácsot? Szarakoszt 14.- a háromdimenziós szekeret? Térfogat 15.- a hülye japánt? Ikunuku 16.- a hülye pincért? Éttermi fogyatékos 17.- a japán agglegényt? Maradoka Magamura 18.- a japán titkárnot? Icuka Magacuki 19.- a kecske és a kacsa közös utódai? McDonald's 20.- a kongói fényképészt? Tekincsa Vakumba 21.- a kopasz japánt? Hayasima 22.- a kínai szakácsot? Vajling 23.- a kövér néger énekesnõt? Whitney Houstonna 24.- a magyar amatõr pornószínészt? Petting Elek 25.- a messzirol jött hajléktalant? Távcsöves 26.- a nagyotthalló macit? M A C I !!!!!!!!!!!! 27.- a népi fertotlenítoszert? Folklór 28.- a repülõ tevét? Dromadár 29.- a rühes macskát? Whis Cat. 30.- a sivatagi kocsmát? Porozó 31.- a svéd nyomozót? Stock Holmes 32.- a szellemek felvonulását? Démonstráció 33.- a vegetáriánus ragadozómadarat? Legelészölyv 34.- a világtalan artistát? Vakrobata 35.- a vízisportokat ûzõ kopasz nyomozót? Kojak-kenu 36.- az afrikai buszvezetõt? Bushman 37.- az arab basszusgitárost? Basszer Arafat 38.- az arab ügyeletes orvost? Koffein Ampullah 39.- az elszegényedett nõgyógyászt? Méhenkórász 40.- az instant baglyot? Neskuvik 41.- az orosz hangmérnököt? Borisz Jelszint 42.- az ukrán horgászt? Nedumaj Pontijenko 43.- az álarcos rókakölyköt? Zorróka 44.- az átvert indiánt? Szopacs 45.- az ördögi sofõrt? Démon Hill 46.- az öreg AIDS-est? Archív 47.-Hogy hívják a Japán tûzoltót? ??? Hát telefonon! 48.Hogy hívják a görög pincért? Abrosz Tisztakosz. 49. Hogy hívják Albert Einstein torz testvérét? - Frank Einstein. 50. Hogy hívják a vámpírok adminisztrátorát? - Vérelszámoló. 51. Hogy hívják azt a ragadozót, amelyik bûnözõket eszik? - Gonosztevõ. 52. Hogy hívják az okos kisfiú nagyszülõjét? - Agymama. 53. Hogy hívják a szexmániás medvét? - Cicimackó. 54. Hogy hívják az V. kerület orvosát? - Dr. Oetker. 55. Hogy hívják a csíkos tehenet? - Tigriska. 56. Hogy hívják a cigány börtönt? - Aromazáró 57. Hogy hívják a hortobágyi rendõr kutyáját? - Pulice. 58. Hogy hívják a sovány kutyát? - AnoRex. 59. Hogy hívják az elsõ osztályú birkát? - Juh ász. 60. Hogy hívják a tréfás kávéfõzõt? - Mokkamester. 61. Hogy hívják a cigány benzinkutast? - Agipsy. 62. Hogy hívják azt a nõt, aki nem vette be a tablettát? - Anyu! 63. Hogy hívják az elefántok társadalmi krízisét? - Ormányválság. 64. Hogy hívják a félelmet elûzõ sámánt? - Nefossámán! 65. Hogy nevezik az elsõ õsembert, aki süteményt sütött? - Almáspitekus. 66. Hogy hívják az õrült sportriportert? - Crazy Jenõ. 67. Hogy hívják a vallásos szuperhõst? - Á-Men. 68. Hogy hívják a cukrásztanulók vizsgadolgozatát? - Desszertáció. 69. Hogy hívják az erõs wc pucolót? - Budi Bilder. 70. Hogy hívják oroszul a Speedet? - Uzsgyi. 71. Hogy hívják a papok edzõjét? - Tréningatya. 72. Hogy hívják a tetovált bálnát? - Ábráscet 73. Hogy hívják Szent István szellemét? - Vajkrém. |
Billigpeter | 6694 | 2012. október 31. 21:11 |
Kutakodtam a számítványozó gépemen, ezt az olvasók kedvéért:-) Verselemzés Boci boci tarka, Se füle se farka, Oda megyünk lakni, Ahol tejet kapni. A vers szerkezetileg egyértelmûen két részre tagolható. Az elsõ egységet az elsõ és a második sor alkotja, a másodikat a harmadik és a negyedik sor. Ez már a rímképletbõl is világosan kiderül: A A B B. A verset az teszi igazán nagy mûvé, hogy egyszerre tartalmaz személyes és általanos igazságokat. Ezt már a felütésnél érzékelhetjük, a költõ kétszer szólítja meg a bocit, és ezzel tudatja velünk, hogy valójában nem egy, hanem két bociról van szó. Az egyik boci természetesen a költõ, akinek szerelmi bánata van. Feltûnõ, hogy az elsõ szerkezeti egységben egyáltalán nem találhatók meg az igék, már ez is a leülepedettség, elhagyatottság érzetét kelti bennünk. De ezt csak fokozzák a két sorban halmozottan elõforduló oppozíciók. A két sor már önmagában is oppozíciót alkot (van egy boci, aki tarka, de nincsen se füle se farka), a 'füle' szó magashangrendûsõge is éles ellentétben áll a 'farka' szó mély hangrendûségével, a 'tarka' szó pedig önmagában alkotja a legerõsebb oppozíciót, hiszen egyszerre fehér és fekete. Ennyi ellentét nem lehet véletlen, és nem is utalhat másra, mint a szerelem természetének kettõsségére, ami Catullus óta minden jelentõs szerelmes vers sajátja. Egy embert látunk magunk elõtt, aki bár 'tarka', vagyis a költõiség minden szépségével, rútságával, örömével, bánatával fel van ruházva, mégis hiányérzete van. Ez a hiányérzet minden beteljesületlen szerelem sajátja, a kedvese nélkül a költõ sem érzi teljes embernek magát, és ezt vetíti elénk nagyon találóan egy fületlen és farkatlan boci képében. A második szerkezeti egységben csak fokozódik a magányosság és az üresség érzete. Itt jelenik meg a versben szereplõ egyetlen ige, ez viszont annál kérlelhetetlenebbül, visszavonhatatlanabbul: 'megyünk'. Az egész verset átszövõ kettõsség itt is megtalálható. Hiszen szó van egyszer a költõ érzéseirõl, amik egytõl egyig elhagyják a költõt, aki már képtelen arra, hogy eltartsa õket, és elköltöznek valaki másba, aki még képes táplálni õket, vagy 'ahol tejet kapni', és szó van az egész társadalomról, akiket eddig verseinek tejével itatott a költõ, és akik szintén mind elpártoltak tõle, mivel szerelmi bánatában képtelen költeményeivel éltetni õket. A másik, az általános érvényû boci maga az élet. Itt az elsõ szerkezeti egység (Boci boci tarka / Se füle se farka) azt jelenti: az élet sokszínû, de nincs semmi értelme. Felmerülhet a kérdés, vajon miért maradt el a 'de' kötõszó. Persze tisztában vagyunk azzal, hogy a költõi nyelv állandóan tömörségre törekszik, de ebben az esetben másról is szó van. Nem teljesen egyértelmû ugyanis a 'de' szó használata. Felfoghatjuk úgy is, hogy itt éppen arról van szó: az élet sokszínû MERT nincsen semmi értelme. Hiszen ahogy valami értelmet, célt kapna, máris sokkal egysíkúbb lenne, sok mindennek lecsökkenne a szerepe, esetleg teljesen értelmét vesztené, megsemmisülne. Ez egy újabb kettõsség, amit a költõ nem old fel, mindenki kedve szerint értelmezheti, de mindenesetre feltár egy olyan lehetõséget, hogy az élet értelme esetleg éppen az élet értelmetlenségében rejlik. A második szerkezeti egység egyértelmûen a fentiekben már említett 'megyünk' ige köré csoportosul. Ez a rész (Oda megyünk lakni / ahol tejet kapni) természetesen a halálra vonatkozik. Rendkívüli jelentõsége van itt a többes szám elsõ személynek, vagyis mi mindannyian 'megyünk', mi mindannyian meghalunk. Pontosan ez az, ami örökérvényûvé teszi a verset, hiszen a halál kérdése mindig foglalkoztatta az embereket, és ameddig lesznek emberek, mindig is foglalkoztatni fogja õket. A vers tehát örök problémát feszeget, és végül is arra jut, a halál az életnél egy nyugodtabb világot biztosít majd, 'ahol tejet kapni', tehát ahol nem kell megfejni az élet tehenét ahhoz, hogy boldogok lehessünk. Itt tehát közvetve mégiscsak kiderül, mit tart a költõ az élet igazi céljának: hogy fáradozva, olykor áldozatokat hozva végül is boldogok legyünk. Ez a vers mondanivalója, örök tanulsága, ami ebbe a játékos formába öntve olyan meggyõzõen szakad ki a versbõl, hogy méltán sorolhatnank ezt a költeményt a legmaradandóbb mûvészi alkotások közé. Olvassuk el a verset még egyszer: Boci boci tarka, Se füle se farka, Oda megyünk lakni, Ahol tejet kapni. Ugye milyen másként szól most a vers, hogy a mélyére hatoltunk? |
Billigpeter | 6693 | 2012. október 31. 21:08 | Válasz erre: 6691 |
Ja, ez szembe jutott nekem is:-). Meg gondoltam is rád. Na nem negatív értelemben, hanem az ügyben, hogy hátha tudsz megoldást. az összes vezetéknek a védõburkolata, ami a tank felé fut, úgy el van keményedve, hogy törik, mint a száraztészta( a külsõ fekete védõburkolat.) . Nyilván ezt nem fogom így visszaszerelni a vázba, kérdésem, hogy ezeket a vezetékeket zsugorcsõbe kell húzni- e, vagy van valamilyen védelem, az elöregedett szigetelés pótlására?
|
Billigpeter | 6692 | 2012. október 31. 21:01 | Válasz erre: 6690 |
Köszi Dezsõ, jól esik az aggódás, a tudósítás természetesen folyamatos lesz:-)
|
cblaci | 6691 | 2012. október 30. 21:56 | Válasz erre: 6688 |
Tudod mi jutott az eszembe? végre jó lesz az üresjelzõd is ;-) |
desiderus | 6690 | 2012. október 30. 21:06 | Válasz erre: 6687 |
Nagyon drukkolok...és tudósítsál a munkálatokról. Sok sikert és kitartást. üdv : desy |
Billigpeter | 6687 | 2012. október 30. 21:00 |
A mûtét elkezdõdött, a beteg részek eltávolításra kerültek az ételhordóból:-)
![]() |
Kovacspeter | 6686 | 2012. október 28. 21:56 |
Akit érdekel, Zolibá szöveges fotói a zárógurulásról. Révi-szoros, Zichy-cseppkõbarlang, Királyerdõ. http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motoros_tura/?dr=79983 |
Kovacspeter | 6685 | 2012. október 28. 21:52 | Válasz erre: 6679 |
Ez a hûtõmaszk, valami ilyesmin gondolkodom már régen, hogy hideg idõben is meglegyen legalább egy 90 fokos olajhõmérséklet.
|
Kovacspeter | 6684 | 2012. október 28. 21:49 | Válasz erre: 6678 |
Ez az! Szerintem a többiek nevében is mondhatom hogy várjuk fejleményeket, szöveggel és képpel kísérve.
|
Kovacspeter | 6683 | 2012. október 28. 21:42 | Válasz erre: 6677 |
Jövõre Bokor, Traktormajális? Vagy/és Ikarus, Csepel, találkozó, ha jól emlékszem Polgár?
|
Kovacspeter | 6682 | 2012. október 28. 21:27 | Válasz erre: 6676 |
No igen, tajgára tervezték az orosz tezsvérek. Ezek szerint hasonló volt a Kraz-hoz, az is tudott ilyen kerékleengedõs-felfújós mûveletet.
|
cblaci | 6681 | 2012. október 28. 19:49 | Válasz erre: 6680 |
Olyan szerelõgárdával ami körülvesz csak sikeres lehet az operáció ;-)
|
Billigpeter | 6680 | 2012. október 28. 19:32 | Válasz erre: 6679 |
Hát, valami ilyesmibe reménykedek én is:-)
|
hacse | 6679 | 2012. október 28. 18:41 | Válasz erre: 6678 |
Szesz Peti! Örülök neki , hogy már itt tartasz, menõk az extrák, fõleg a hûtõmaszk hasznos hûvösebb idõben. 2 blokkból össze fog jönni egy világbajnok hajtómû az biztos. |
Billigpeter | 6678 | 2012. október 28. 17:55 |
hacse | 6677 | 2012. október 28. 09:30 |
Tisztelettel üdvözölöm az egész gátlástalan bandát! :D Befejezõdött a betakarításos, szántásos idõszak minálunk parasztossssan. Látom volt itt túrázás, hajtómû hazaérkeztetés, LKW, és buszbemutató, hogy pár fontosabbat említsek. Annak külön örülök, hogy személygépkocsikkal itt nemigen foglalkozunk, mer' azok annyira nem mozgatják a fantáziámat a buszokkal, tgk-kal meg a traktorokkal ellentétben. Nekem is örök idõkre az Ikarusok lesznek a legszebb buszok, és a Faros viszi el a fõdíjat állandóan. Majd még írok. ...mondjuk ennek nem sok jelentõsége van.. |
cblaci | 6676 | 2012. október 26. 10:41 | Válasz erre: 6675 |
Ez még a "titászos" idõk hagyatéka volt, nem sokáig viselte az E-on matricát... egyébként mindenütt elment annyira jó volt a terepjáró képessége. Könnyû volt a hátulja de mivel a teljes hegesztõ aparátot hurcoltam tökéletes volt a súlyelosztása. Ha a kerekeit félig leengedtem árkon-bokron mélyszántáson is átmentem vele, aztán menetközben felfújta a kerekeit :-)
|
Kovacspeter | 6675 | 2012. október 25. 23:59 | Válasz erre: 6666 |
Az Eon-nál volt honvédségi beszerzés is annak idején?
|
Kovacspeter | 6674 | 2012. október 25. 23:56 | Válasz erre: 6671 |
Nagyon jó cikk, köszi! A motorcsere leírásán behaltam, nagyon nagy! Viszont ez hihetetlen, hogy vevõk lettek volna az alkatrészekre, esetleges felújítható buszokra, és ennek ellenére bezúzták: "Veteránvonalon a BKV-nál sunyibb társaság nem is létezik, a volt Sallai garázsban felhalmozott, vidékrõl évtizedek alatt összegyûjtögetett, teljes régibusz-készletet tavaly tavasszal, a legnagyobb titokban felaprították . Több ajánlat is volt az ott heverõ roncsokra. Azóta új grémium foglalkozik a megmaradt néhány jármû sorsával, úgy tûnik, e sokk óta a BKV-n belül is végre új szelek fújnak." Az akkori vezetõség tekintélyes része szétlopta az állam által támogatásra szoruló (adófizetõk pénzébõl) céget, és eszerint még ezt is megjátszották! Ezeknek a mocskos férgeknek életük végéig börtönben kéne rohadni. De ez nemigen fog bekövetkezni. |