9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

Billigpeter 7575 2013. január 5. 15:08  
Örömmel szeretném bejelenteni, hogy ma 14 óra 10 perckor újra felhördült az ételhordó:-)
Ehun egy videjó, elég szar, mert telefonnal készült, de legalább nem jó:-)
Ezúton szeretném megköszönni mindenkinek, aki az ételhordó feltámasztásában tevékenyen, vagy csak lélekben részt vett.
KÖSZÖNÖM!!!!!! :-)

http://youtu.be/UcS4fGVVHJM
    

Kovacspeter 7574 2013. január 5. 14:36   Válasz erre: 7571
A 100 e. az nem semmi! 10500-nál 41 ló, 35 Nm 9500-nál, 110 kila...ezzel már el lehetne bohóckodni.
Menetpróba is van: http://www.motorrevu.hu/motor/Yamaha_WR_250_F

    

hacse 7573 2013. január 5. 14:09   Válasz erre: 7566
Hajrá Billigpeter !

Szerintem ez már a célegyenes elõtti kanyart megelõzõ girbe - gurba szakasz eleje, ahol tartasz. Szurkolok neked, hogy minél elõbb robbanjon a benya a hengerekben ! ;o )
    

cblaci 7572 2013. január 5. 07:38   Válasz erre: 7566
Egy nagy lépéssel megint elõrébb vagy, remélem hamarosan a hangját is megmutatod egy rövidke videó formájában.
    

hacse 7571 2013. január 5. 04:03   Válasz erre: 7569
Annyit tudnék elmondani a WR 250-esrõl ,hogy élõben még nem láttam, meg, hogy egy futármotorként használt példányt 100000 km-es (!) futás után szétszedtek - asszem motorrevü valamelyik régebbi használt motor tesztjében írták - aztán mivel nem találtak benne tûrésen felüli kopást , azzal a lendülettel össze is rakták. Állítólag se típushibája se más hibája nincs. Ez lenne a tökéletes szeretõ ? Amúgy ez még azér´ enduró. Hogy csúnyán fejezzem ki magamat; lájkolom .
    

Motogirl 7570 2013. január 5. 02:06   Válasz erre: 7566
Ezek a képek Nekem nagyon ismerõsek! Ilyet már én is láttam élõben az istállómban, mikor teljes generált kapott a paci anno!
Azért a puding próbáját várd meg még mielõtt elkezded a pezsgõt bontani! :) Nehogy egy fél ménes a garázsban maradjon és ne vedd észre! :)
    

Kovacspeter 7569 2013. január 4. 23:51  
Küzdelmes kapaszkodás a Bihar-hegységben a Varasó-tó közelében.
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/enduro/balnatura-3-nap-1-resz-2012-107534
A kis Wr úgy halad mint kés a vajban. Bár az inkább már talán krosszgép mint enduro? Csabi, te értesz ehhez.
    

Kovacspeter 7568 2013. január 4. 23:45   Válasz erre: 7566
És igen, újjászületett!
    

Kovacspeter 7567 2013. január 4. 23:44   Válasz erre: 7565
Ezek szerint befûtöttél a Vidámszínpadon?
    

Billigpeter 7566 2013. január 4. 23:25  
Na végre
    

Billigpeter 7565 2013. január 4. 23:19  
Remélem, mostmá sikerül:
    

cblaci 7563 2013. január 4. 21:07  
Mi ez a sok bácsizás? Nyugdíjas klub lett az Inazuma fórum?

Stilszerûen egy nyugdíjas vicc:

Két régi ismerõs összefut a tengerparton. Az egyik nemrég ment nyugdíjba, és meséli a másiknak, hogyan telnek a hétköznapjai:
- Reggel elég késõn kelek, kényelmesen megreggelizek, aztán kifekszem a verandára és pihengetek egész délelõtt. Aztán eszem egy könnyû ebédet, délután teniszezem, golfozom vagy hajózom egyet. Este elfogyasztok egy finom vacsorát, jó borral, elszívok egy kubai szivart, és utána kifekszem a verandára megint.
A másik férfi megállapítja, hogy ez aztán irigylésre méltó életmód. Késõbb elmeséli a feleségének, hogy hogyan él a nyugdíjas ismerõs. A felesége megkérdezi:
- Mit is mondtál, hogy hívják a feleségét?
- Azt hiszem, Verandának.
:-)
    

Kovacspeter 7562 2013. január 4. 15:56   Válasz erre: 7560
Horváth bácsi!
A japán Yuasát nem valószínû hogy meg tudom szerezni lényegesen olcsóbban mint a motoralkatrészes ár, a taiwanit viszont valószínûleg igen.
    

VVLaci 7561 2013. január 3. 22:01   Válasz erre: 7558
Peti bácsi!
Itt van egy moci a mûhelyben hasonló problémával. Ha a hengerfej még külön van, inkább vidd be 20 fokra!
Én tavaly szintén ilyenkor mértem a sajátomat, hidegen 10 fokon mindent cseréltem volna (2-3 század), a konyhában 20 fokon mérve tökéletes volt.
Csak egy napig hagyd melegedni!!!!!!!!!!!
Beállítás után ha könnyen fordulnak a szelepek akkor jó. De elõtte kend össze rendesen olajjal.
    

hacse 7560 2013. január 3. 21:41  
Kovacspeter bácsi!

Azt mondtad, hogy a japán Yuasa akku irgalmatlanul drága. Hát nem óccó az biztos, de a motoralkatresz.eu-n 16700 magyar pénz , ugyanakkor a tajvani toplite-os változat 14400. Ebben az esetben vagy veszek sokkal olcsóbban valami kínait, vagy akkor inkább a japánosssat. Nincs igazam? Vagy nincsen? Az is olyan undorító dolog, hogy a japcsi 3-8 évet bír elméletileg, a toplite-os meg 2-5 évet... Ez mint információ egy nagy semmi , fõleg annak fényében , hogy bármelyik lötyögõsavas kínai xar is kibírhat 4, vagy 5 évet ha egy picit odafigyel rá az ember. Romlott ez a világ....
    

hacse 7559 2013. január 3. 19:55   Válasz erre: 7553
Ezt megerõsíthetem én is. Az enyémek középértékre vannak belõve és félmeleg állapotban - meg már 15 perces állás után is - zörögnek benne a vasdarabok.
    

Billigpeter 7558 2013. január 3. 19:37   Válasz erre: 7557
Oké, beteszem a párnám alá:-)
    

cblaci 7557 2013. január 3. 19:33   Válasz erre: 7556
Vidd be a lakásba egy éjszakára (vagy egy fél napra) az összerakott blokkot és ha átmelegedett szobahõmérsékleten állítsd be a szelephézagot és majd csak aztán rakd be a vázba.
Ha Andi be tudta vinni az egész motort akkor nehogy már te a blokkal ne bírj... ;-)
    

Billigpeter 7556 2013. január 3. 19:27   Válasz erre: 7555
De legalább válaszoltál rá:-)
A 20 fokot én is vágom, csak nem akartam ennyire felfûteni a vidámszínpadot. De lehet, hogy hõlégfúvóval felmelegítem az egész blokkot 20 fokosra, oszt mire visszahûl, készen lesz a balhé.
    

cblaci 7555 2013. január 3. 19:20   Válasz erre: 7554
Amúgy igazd van, nem tõlem kérdezted a szelepbeállítást...
    

Billigpeter 7554 2013. január 3. 19:08   Válasz erre: 7551
Hát ez a kérdés szerintem a láncszakadásom okával együtt felkerül a tettes ismeretlen feliratú polcra:-)
    

cblaci 7553 2013. január 3. 19:06   Válasz erre: 7539
20°C az arany középút és ha javasolhatom ne hagyj rá az értékekre, legyél pontos és inkább "húzóra" passzoljon... én már emiatt bontottam vissza a szelepfedelet mert hallatszott felmelegedési ciklusban a szelephang.
    

cblaci 7552 2013. január 3. 19:01   Válasz erre: 7545
Azon is betojtam amit az egyik odavalósi motoros ismerõsöm mesélt. Elment a keresztesi fiatalokkal motorozni az öreg, azok meg húzták a gázt rendesen... az elõl motorozók észlelték a trafit és lassítottak, az öreg meg kihasználva az alkalmat odaadta a tüzet és végigelõzte a sort :-) nem is kellett sokat várnia és jött a 60ezres csekk... sérelmezte is az öreg, hogy miért csak õ kapott!
Az elsõ inazuma talira együtt mentünk, gondoltam félúton megállok hadd pihenjen... elõször azért emelt szót amiért megálltunk mert az õ lába még ennyitõl nem macskásodik meg, aztán meg a 100-110-es tempóval is baja volt... nem azért vett õ 750-est hogy pöcsöljön az úton...
Amúgy amikor a szolnoki elkerülõn eltünt a horizontról még utána a telefonban is megkérdezte, hogy biztos nem volt trafipax... mert õ nem sok mindent látott nyélgázon :-)
    

Kovacspeter 7551 2013. január 3. 18:44   Válasz erre: 7550
Ez érdekes, ekkora körülbelüli futásteljesítménynél vajon miért kellett azt széthúzni?
    

Billigpeter 7550 2013. január 3. 18:35   Válasz erre: 7549
Az is volt már széthúzva, ezt abból gondolom, hogy a forgattyúsház két fele fekete tömítõvel lett összerakva, ez gyárilag színtelen (az enyémbe is az volt). de ahogy méregettük a dógokat, a 45000 futásteljesítmény valós lehet, különösebb barmolásnyom nem látszott.
    

Kovacspeter 7549 2013. január 3. 18:26   Válasz erre: 7548
A dojcse blokkon nem voltak szerelési nyomok?
    

Billigpeter 7548 2013. január 3. 18:22   Válasz erre: 7546
Meg a hengerfej(kompletten), a kupplunglamellák (jobb állapotban voltak, mint az enyémben), az üres fokozat jeladója, olajhõfokmérõ, hûtõmaszk:-) Szóval ültünk a habostorta tetején, szedegettük a mazsolát:-) az alkatrészbõségbõl kiválogattuk a legjobbakat, és az került összeépítésre.
    

Kovacspeter 7547 2013. január 3. 18:21   Válasz erre: 7525
Inkább hp;-) Mondjuk körte.
    

Kovacspeter 7546 2013. január 3. 18:16   Válasz erre: 7544
Király. A donor blokkból csak a fõtengely meg a lánc került át a tiedbe?
    

Kovacspeter 7545 2013. január 3. 18:14   Válasz erre: 7522
Emlékszel, az is komoly volt amikor mentünk Szolnok környékén az elkerülõn, az Öreg ment középen, egyszer csak kiteszi az indexet balra, átsorolt a belsõ sávba, húzott egy kövéret aztán eltûnt a szemhatáron. Arra tippeltem hogy kipróbálja mennyit megy a gép. És igen, jól gondoltam, amikor megálltunk, akkor közölte hogy ez volt a cél;-)
    

Billigpeter 7544 2013. január 3. 18:11   Válasz erre: 7543
Hát, ha odafent is akarják, akkor szerintem szombaton visszakerül a motor a vázba, esetleg be is lesz indítva. Igaz, marad még némi kozmetikázás tavaszra, mer most nem annyira jó festeni:-)
    

Kovacspeter 7543 2013. január 3. 18:07   Válasz erre: 7541
Peti, géppel mi újság?
    

Kovacspeter 7542 2013. január 3. 18:06   Válasz erre: 7521
Szóval beszóót'!
Magával többet nem beszélek;-)
    

Billigpeter 7541 2013. január 3. 18:05   Válasz erre: 7533
Hát ez igazán ott van szakmailag:-) A szõnyeggel a gumireszelés nyomait takartátok le a padlón?
    

Kovacspeter 7540 2013. január 3. 18:03   Válasz erre: 7516
Írtam egy hozzászólást, de mielõtt elküldtem volna lerohadt a net. Na mégegyszer rövidebben.
Ez a Tdm volt? Az Inazumával egyszer próbáltam, mínuszokban képtelen elérni az üzemit. (teljesen fedett olajhûtõvel sem) A Yamakka sem tudta. Gondolom a léghûtéseseknél ez nehezebb ügy, de hasonló ´mínuszos´ körülmények között egy X11-essel sem sikerült elérni, a hûtõközeg sem. Nodehát ezek szerint van ollan gép ami tudja.
    

Billigpeter 7539 2013. január 3. 18:02   Válasz erre: 7534
Ne melegítsél egyelõre semmit, inkább aztat mondd má meg, hogy minimum hány foknak kell lenni a helységben ahhoz, hogy korrektül lehessen szelephézagot állítani?
    

hacse 7538 2013. január 3. 17:29   Válasz erre: 7528
Esett itt már szó telehányt blokkról régebben . Nem?
    

hacse 7537 2013. január 3. 17:26   Válasz erre: 7531
Még egy kicsikét gyakorolsz , úgy összerakod , tömítés se kell bele. ..ehe.
    

hacse 7536 2013. január 3. 17:22   Válasz erre: 7534
Én ezek után már nem vagyok benne biztos , hogy az olaj nem árt e többet a motornak , mint amennyit használ .... :-]
    

hacse 7535 2013. január 3. 16:55   Válasz erre: 7533
Ez...eez már azér' durva. .....és erkölcstelen.. ;o)))
    

VVLaci 7534 2013. január 3. 07:59   Válasz erre: 7532
Bármikor! Csak egy kis 220 (230) kell, meg egy merülõforraló és akár a mûanyag flakonjában is megmelegítem!!!:-))))))

Nehogymár hidegen töltsd be a blokkba!!! Még meghapcisodik! :-)))
    

Motogirl 7533 2013. január 2. 23:39  
Kicsit megkésve, de BUÉK fiúk! Megéltük a 2013 évet remélem gyorsan tavasz lesz és lehet menni gépészkedni egy kicsit!
Nálunk nagy becsben van az új vas, szava nem lehet a bánásmódra! :)
    

cblaci 7532 2013. január 2. 21:56   Válasz erre: 7531
Majd a VVLaci jól felmelegíti neked üzemmelegre -4fokban 10perc alatt! :-)))
    

Billigpeter 7531 2013. január 2. 21:54  
Ma felraktam a hengersort a blokkra kétszer is, elõször csak gyakorlásképpen (kimaradt az egyik tájolóhüvely), másodszorra viszont rutinból vérprofin sikerült:-). Most már csak a visszafolyó olajcsõ tömítésének kéne megjönnie, és jöhetne végre egy kis olajsavasító téli helybenjáratás:-)
    

cblaci 7530 2013. január 2. 21:50   Válasz erre: 7528
Már ne is haragudj de ez orbitális nagy hülyeség...

De nekem tetszik! :-)))
    

Billigpeter 7529 2013. január 2. 21:48   Válasz erre: 7523
Fogalmam sincs, hogy meddig fogok élni, abban viszont biztos vagyok, hogy ma van az életem hátralévõ részének elsõ napja:-)
    

Billigpeter 7528 2013. január 2. 21:45   Válasz erre: 7526
Egyszerûen tele kell szórni az olajteret orbit rágóval, mert nem csak visszaállítja az olaj természetes PH értékét, hanem megakadályozza a kávé és vörösbor okozta elszínezõdéseket is:-)
    

hacse 7527 2013. január 2. 21:22   Válasz erre: 7526
Én ,hácsé kijelentem , hogy a hátrelévõ életem során a téli tárolás témaköréhez csak ehhez a hozzászólásodhoz hasonló, humoros stílusban vagyok hajlandó hozzászólni, valamint az ezzel kapcsolatos témákat lehetõség szerint kerülni fogom. Mindenki úgy tárol, ahogy akar és minden módszer jó. Punktum.
    

cblaci 7526 2013. január 2. 21:04   Válasz erre: 7525
:-) Vazze! Mekkora ötlet! Nálad a pont, itt agyalunk ezzel a járatással kapcsolatban és írtózunk az olajban történõ savasodások kialakulásának még a gondolatától is...
Közben meg elfelejtkezünk arról, hogy tanultunk mi kémiát is.
A savasodás a lúgokkal közömbösíthetõ! Na kérem, mosmá´ lehet ám indítogatni eszetlenül a gépezeteket, reggel, délben, este, sõt hajnalban is mer´ mi rájöttünk a megoldásra.
Némi hypó vagy trisó az olajbetöltõ nyíláson keresztül beadagolva és már helyre is áll az egészséges PH érték a blokkban! :-D
    

hacse 7525 2013. január 2. 20:52   Válasz erre: 7524
Ha lúgosodna , jobb lenne ? ph 5.5 ....Az élet káros az egészségre meg a motorokra ..
    

cblaci 7524 2013. január 2. 20:34   Válasz erre: 7523
Igazad van Csabi, szerintem se jó helyben járatni mer' savasodik...
    

hacse 7523 2013. január 2. 20:13   Válasz erre: 7522
Tudom , hogy a Wikipédia meg a többi lehetetlen értelmezõ izé azt írja ,hogy a 25-ön kívül még sokféle hozzáállás van a kérdéshez, de az hülyeség kérem! Én annak idején úgy tanultam, hogy 25 , meg jobban szeretem az egyértelmû dolgokat. Egyébként az teljesen világos mindenki számára, hogy ha 112,34-et jelentene, akkor is kevés lenne. ;D Zoli bácsinak minimum még egy emberöltõt kívánok , meg mindenkinek annyit , amennyit szeretne!
    

cblaci 7522 2013. január 2. 19:10   Válasz erre: 7520
Nem feltétlen, többféle értelmezése van, mondják az ember teljes életére is, de ismert a 25év is, vagy a Keresztény vallás szerint 32év. Sõt még szerintem mást is találnál ha utánanéznél...
Na de ha Te már csak 25 évet adtál akkor (a 40-hez hozzáadva) az 65 év... azért remélem ennyi legalább lesz, bár Fehér Zoli bácsi most lesz tavasszal 70 és tavaly õ mondta, hogy 180-al ment az Inazumájával és még mindig volt egy marék gáz...
Legalább olyan egészséget kívánok mindõnknek 70évesen mint amilyennek az "Öreg" örvend! ;-)


    

hacse 7521 2013. január 2. 18:55   Válasz erre: 7519
Most mondjuk nem lett vóna, de azér' én beszótam...:o)))
    

hacse 7520 2013. január 2. 18:53   Válasz erre: 7518
.....egy emberöltõ az 25 év.....az tényleg kevés. ;o]
    

cblaci 7519 2013. január 2. 18:24   Válasz erre: 7517
Márpedig megmondóemberre szükség van!
:-)
    

cblaci 7518 2013. január 2. 18:21   Válasz erre: 7511
Nagyon sok helyen nem jártam még... de igyekszem az arányt a járt utak javára billenteni... persze tudom azt is, hogy ezekhez az élményekhez sajnos kevés egy emberöltõ, de ha jut belõle egy kevés én annak is örülni fogok.
    

hacse 7517 2013. január 2. 17:06   Válasz erre: 7516
Én megmondtam. Hozzáállás kérdése az egész. :-))
    

VVLaci 7516 2013. január 2. 07:29  
Jó reggelt!

Járatáshoz: tegnap gurultam egy karikát, -4 fok, vízhûtõ 2/3-a takarva, 10 perc után üzemi hõfokon a motor és a hûtõközeg.
    

Kovacspeter 7515 2013. január 1. 23:05   Válasz erre: 7513
Gyertek!
A Tdm univerzális, bírja a rosszabb útviszonyokat.
    

Kovacspeter 7514 2013. január 1. 23:03   Válasz erre: 7510
Mi köszönjük! Az kalauzolást meg mindent.
Az a leereszkedés hosszadalmas volt, de nekem arról is szép élményeim vannak, a havasi táj, a hangulat miatt nagyon megérte. Mondjuk a gyerekfej nagyságú kövek nem hiányoztak, de hát végül is ami a lényeg motort nem törtünk. Utólag néztem térképen, kb. 6-8 km lehetett a nehéz szakasz. Amikor a vége felé megálltunk pihenni, akkor azért volt egy kis megkönnyebbülés hogy távolról meghallottunk egy kakaskukorékolást. Civilizáció! Aztán tovább törtetve találkoztunk egy útszélen üldögélõ fejkendõs anyókával, elõször azt hittem boszorkány;-) De amikor megszólítottad, akkor kiderült hogy egy móc néni, és nagyon megörültünk annak amit mondott: Közel van már Reketó!
    

VVLaci 7513 2013. január 1. 22:40   Válasz erre: 7511
Hajlandó vagyok korán kelni egy szép túráért majd a tavasz vége felé! (csak a gyereket lehessen itthon hagyni egy napra) Szerintem B.Péter barátom is így gondolja! :-)))
    

VVLaci 7512 2013. január 1. 22:38   Válasz erre: 7509
A tdm topicon nincs fent?
    

Kovacspeter 7511 2013. január 1. 22:35   Válasz erre: 7508
Nem tûnt vészesnek a kis kopasz hegy, de mire felértünk...huhú, az is igaz hogy elõtte eléggé kifáradtunk, de a körpanoráma megérte. A Bihari csúcsokról-tetõkrõl sincs olyan kilátás.
Tavasszal egynaposakat bármikor lehet csinálni, csak meg kell várni hogy a hó visszahúzódjon, közel a Bihar, a Királyerdõ, na meg a Béli-hegység, ott még lehet hogy nem is jártál.
    

adorizoli 7510 2013. január 1. 12:39   Válasz erre: 7501
Laci, Peti!
Én is úgy remélem, hogy 2012 a kezdet volt. Köszönöm, hogy be- és elfogadtatok.
A tavaly én is többet motorozhattam, túrázhattam, mint a korábbi években, és sok szép helyen megfordulhattunk.
Peti! Gondolom erre még nagyon frissen emlékezel. Hû, de izzasztó volt az a beereszkedés!
    

Imre215 7509 2013. január 1. 12:25   Válasz erre: 7497
Szia! A TDM a barátomé, aki egyben a szomszédom is. Gyakran gurulunk együtt. Ha ráér, elhozom az idei találkozóra.
    

cblaci 7508 2013. január 1. 10:03   Válasz erre: 7507
Az tényleg nem volt semmi, már hazafelé vettük az irányt egy kis kitérõvel, villanypásztort is bontottunk és bazi nagy kaptatón indultunk el ami lentrõl nem is tûnt nagy kihívásnak. Viszont dög meleg volt és nem is gyalogos túrához voltunk öltözve. Milyen piros volt a fejed... de mint kiderült az enyém is... akkor már az agyunk bekapcsolta a tartalék vészjelzõt :-)
A Transalpina túra nyárra marad, megpróbáljuk jól összeszedni az útvonalat, reméljük egészség lesz a többit meg valahogy kigazdálkodjuk, végülis nagyon takarékos motorjaink vannak 5liter alatt is beérik és mint kiderült bírják is a küzdelmeket ;-)
Viszont jön elõbb a tavasz is és egynapos túrákat is lehetne szervezni, mint pl.a Jád-völgy vagy a Királyerdõ tavaly, azok is olyan jól sikerültek. De fura volt leírni hogy tavaly...

    

Kovacspeter 7507 2013. január 1. 01:41   Válasz erre: 7506
Örülök hogy így gondolod.
Egy dolog biztos: Erdélybe nem lehet elégszer menni.
A Transalpina túrához is sokmindent hozzá lehet kötni, szokásos látnivalóként szóba jöhet 'az magos Déva vára'.
Õsszel Zoli bácsi által megismertük Mojgrád-Porolissum-ot, most pl. meg lehetne nézni Erdély római fõvárosát Sarmizegetusa-t, (Már ami megmaradt belõle) Van lehetõség bõven, igazából majd azt kell eldönteni hogy mit hagyjunk ki;-)
Szálláskontaktok vannak, szóval csak benzin legyen, idõ, meg egészség.
Na még egy kép, kilátás a Pontoskõ tetejérõl a Belényesi-medencére meg a Bihar szélsõ nyúlványira. Asszem itt már tartalék energiáról 'üzemeltünk':

    

cblaci 7506 2012. december 31. 22:52   Válasz erre: 7502
A túrák szempontjából ettõl rosszabb évünk ne legyen Peti!
Nekem ez az év hozott nagy változásokat az eddigiekhez képest és terelte a figyelmem az új célok felé, ezt neked is köszönhetem.



    

Kovacspeter 7505 2012. december 31. 22:34  
Bihar-hegységi gurigászás Mozsonyi kollégával:
    

Kovacspeter 7504 2012. december 31. 22:29  
Õrségi gurigászás Horváth kollégával:
    

Kovacspeter 7503 2012. december 31. 22:27  
Inazuma találkozó 2012:
    

Kovacspeter 7502 2012. december 31. 22:19   Válasz erre: 7499
Úgy legyen.
Emlék, Kõközi-szoros:

    

Kovacspeter 7501 2012. december 31. 22:06   Válasz erre: 7496
Boldog Új Évet Zolibá!
Mi is köszönjük! (azt hiszem beszélhetek többes számban)
A kép címe: Cigarettaszünet a Királyerdõ tetején
    

Kovacspeter 7500 2012. december 31. 22:00   Válasz erre: 7493
Az idokep.hu szerint nálatok napközben 5-10 fok volt, teljesen jó túraidõ.
Szoboszlón -2 és köd, részemrõl kilõttem a szilveszteri gurulást.
    

cblaci 7499 2012. december 31. 21:54   Válasz erre: 7496
Tiszteletem Zoli bácsi!
Mi is köszönjük az idegenvezetésed, remélem a 2012-es esztendõ csak a kezdet volt és jövõre újult erõvel veled együtt folytathatjuk a kirándulásokat Erdély csodálatos tájain!

Új évet, új reményt,
Új hitet, új erényt
Adjanak az égiek,
Csak a barátok
Maradjanak a régiek!

BÚÉK!

    

hacse 7498 2012. december 31. 19:48   Válasz erre: 7488
Peti bá a karburálása, meg esetleg a hûtése nem mínuszokra van beállítva , de a mechanika meg az olajozás az nem különbözik azoktól, amik mínuszokra is be vannak "lõve". Az meg nem jellemzõ, hogy átlag felhasználó 20w-s oil-t használ.
    

VVLaci 7497 2012. december 31. 17:30   Válasz erre: 7493
BÚÉK!

És kié a TDM?
    

adorizoli 7496 2012. december 31. 17:10  
Laci, Peti!

Megköszönve a közös motorozások alkalmait is, kívánok nektek és természetesen mindenkinek szép új évet.
    

kawa70 7495 2012. december 31. 16:11   Válasz erre: 7494
Megnyugtatlak. Mindenfelé remek napsütéses idõ volt csak itt lehet vágni a ködöt.Ma Kisvárdán voltam, ott is hétágról sütött a nap. MEg az ország szinte minden pontján.............
    

KawaÉvi 7494 2012. december 31. 15:56   Válasz erre: 7493
De csodaszép idõ van/volt arrafelé. Itt a szomszéd házat nem lehet látni olyan köd van...
Már lassan zavarni fog minket a napfény :-)))

Boldog új esztendõt kívánok!
    

Imre215 7493 2012. december 31. 15:35   Válasz erre: 7491
Sziasztok! Íme a mai motorozásról készült képek.
    

hacse 7492 2012. december 31. 13:55   Válasz erre: 7489
Má' most sem az. ;-]
    

Kovacspeter 7491 2012. december 31. 11:49   Válasz erre: 7481
Helló Imre!
Ha készül videó vagy fotó, akkor ne tartsd magadban, töltsd fel légyszi ide ha lehetséges.
Jó gurulást!
    

Kovacspeter 7490 2012. december 31. 11:46  
Csatlakozom Petihez, emlékezzünk az elmúlt évre, vessünk számot, mit tettünk jól, mit nem.
Becsüljük meg és vigyázzunk szeretteinkre, családunkra, barátainkra. Emlékezzünk azokra akik már nincsenek velünk.
Adja az Isten, hogy egy kicsit szebb, jobb jövõje legyen ennek a szerencsétlen országnak.
Boldogabb Új Évet Kívánok!

    

Kovacspeter 7489 2012. december 31. 11:26   Válasz erre: 7478
Az akkuról jut eszembe, a 'Japán' Yuasa nem lesz olcsó még 'reklámáron' sem.
    

Kovacspeter 7488 2012. december 31. 11:23   Válasz erre: 7477
Az a baj, hogy egy utcai túramotor nem mínusz fokokra lett tervezve. (Egy belpiacos meg mondjuk plusz néhány foknál már be se indul, talán ha átfúvókázzák akkor igen)
0 fok alatt hiába van kitakarva a hûtõ, az üzemi hõmérsékletet egyszerûen nem lehet elérni, akár vizes, vagy léghûtéses a gép.
De van itt szakember, Billig Peti szerelõ bácsija, beszéljen ezekrõl inkább õ.
    

Kovacspeter 7487 2012. december 31. 11:15   Válasz erre: 7473
Hát lehet hogy túlreagáljuk, egy-két alkalom nem lehet vészes. Gondolom csak úgy 150 ezer km után derülne ki, hogy a gyakori téli használat, indítgatás, milyen mérhetõ dolgokat eredményez. Azt a futásteljesítményt meg nagyon kevés motor éri meg.
A futármoccok nem halnak bele, de nem is a futásteljesítményükrõl híresek, azt hiszem közülünk nem nagyon venne senki futármotort, hacsak nem nagyon olcsó.
Jó ötlet a Youtube-os feltöltés.
    

Billigpeter 7486 2012. december 31. 11:06  
Álljunk meg, és emlékezzünk a mögöttünk álló évre! Emlékezzünk a sikereinkre és a kudarcainkra, a megszegett és betartott ígéreteinkre. Arra, amikor a legjobb kalandokban volt részünk, és amikor bezárkóztunk, hogy elkerüljük a csalódásokat. Valójában errõl szól a Szilveszter. Kapunk még egy esélyt, hogy megbocsássunk, hogy jobbak legyünk, többet adjunk, többet szeressünk, éljünk. Ne töprengjünk azon, mi lett volna ha, örüljünk annak, ami jönni fog.
Boldog Új Évet Kívánok!
    

VVLaci 7485 2012. december 30. 22:21  
Kedves Urak!
Nektek is kívánok minden jót, boldogat, sokat röhögõset, még több motorozósat! :-)))
    

hacse 7484 2012. december 30. 21:27   Válasz erre: 7483
Totál egyszerûen ; BÚÉ! (Boldog Új Évet !)
    

cblaci 7483 2012. december 30. 20:58  
Na kérem!
Mégegyszer elmondom ezévben, hogy mi az igaz és mi nem az! A téli járatástól függetlenül, legyen az a motor sík úton járatva vagy rögösön, sárba, hóba vagy múrván, de az is mindegy ha a garázs elõtt sztenderen burrogtatják és tojásokat sütnek a hengerein (nahát még ilyet...) sõt nekem az is nyóc ha be sem indítják merhogy kopik... szóval ezektõl a dolgoktól függetlenül, korra, nemre vagy nemi indentitástól függetlenül (csak buzi ne legyen), éljen határon innen vagy határon túl, tartozzon bármelyik felekezethez stb... most kihasználva a lehetõséget mer´ holnap már ügyelet és ki tudja mi lesz... szóval minden idei vagy tavalyi vagy sokkal régebbi ismerõsömnek, inazumásnak, TDM-esnek, Hondásnak meg a többinek is kívánok én boldog farsangot! Ja nem... ez a februári beszédem... na mindegy szóval a farsangig az odáig jó, onnan jön akkor az, vagyis az helyet következik ez, vagyis hogy kívánok mindenkinek olyan új évet amilyet szeretne és amilyenrõl álmodik, ehhez társuljon még nagyon jó egészség, szeretet és bõség.
Egyszerûsítve:
BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK MINDENKINEK!










Aviszonlátás jövõre! (ha esetleg addig már nem)
    

hacse 7482 2012. december 30. 20:33   Válasz erre: 7481
Szeva Imre!

Tartalmas motorozást ,boldog és motoros élményekben gazdag Újesztendõt kívánok!

    

Imre215 7481 2012. december 30. 19:44  
Sziasztok Inazuma Társak! Mindenkinek nagyon boldog Újévet kívánok sok motorozással a viharban lesújtó villámcsapás jegyében :)) Errefelé ahol az én villámom gyakran lesújt, a mennydörgésre megfelelõ idõt jósolnak holnapra úgyhogy holnap beindítom a gépet és megyek egy kört a szokásossá minõsülõ szilveszternapi útvonalon (Gyõr-Pannonhalma szakasz). Üdv mindannyiótoknak!

Imre
    

hacse 7480 2012. december 30. 18:32   Válasz erre: 7476
Tiszta horror; az olaj belesavasodik, a benzin beletrutymákosodik , a párás levegõ még ad a belsõ korróziónak, satubbi... Az apósom meg röhög az egészen, van neki egy Pannónia motoros háztáji csettegõje , amit - szó szerint értve - évente egyetlen alkalommal szokott elindítani , kukorica betakarítás alkalmával a háza mögötti területrõl fuvarozza be vele a terményt, következésképpen soha a büdös életben nem melegszik fel a motorja mer' egy- egy forduló alkalmával megy vagy 3 percet. Hozzáteszem ehhez még azt , hogy kb 3-4 évesre sikerült talán felfrissíteni benne a benzint, de csak azért mert én szoktam neki mondani, hogy töltsön bele , mer' bele fog "zöldülni" az anyag , aztán mehet a karbipucc. Annyi biztos , hogy az én Briggs motoros fûnyíróm tavalyi benzinnel nem indul el tavasszal. Az élet nem egyszerû.
    

hacse 7479 2012. december 30. 17:49   Válasz erre: 7474
Chiptuning ! ÁÁÁÁÁÁÁ vazz! Rákapcsoljuk a gépre oszt állítunk rajta. Csak nehogy elõbb - utóbb mi is így járjunk....
    

hacse 7478 2012. december 30. 17:46   Válasz erre: 7476
Ja nekem jó , mer' mindig beszabályozza valami összetevõ az indítgatást , illetve nem indítgatást. Most példának okáért az akkumulátornak nevezett alkotóelem pusztulása határozta meg a téli tárolás módját. Mint ahogy neked sincs egyelõre sok választási lehetõséged Péter. :o)) ...ugyanakkor viszont : :o((
    

hacse 7477 2012. december 30. 17:35   Válasz erre: 7471
Igazából valóban nem tesz jót a téli hidegben való indítgatás , de ugyanúgy nem tesz jót mondjuk egy személyautó motorjának sem, mégis hány autót indítgatnak fagyos reggeleken naponta , vagy 2 naponta , vagy összevissza , aztán több százezer kilométereket elmennek azok az erõforrások. Vagy ahogy Mozsonyi László villamosrendszer-helyreállító is leírja mûvében; ott vannak a futármotorok ( és nem biztos, hogy mindegyik fûtött garázsból indul), amiket ugyancsak rendszeresen indítanak. Nem jó neki, az biztos,de van még sok , ami nem jó neki . Ezt még ráadásul egy kicsit lehet a szívatóval szabályozgatni, az én Toyotám viszont rögtön több, mint 2000-et forog , ha mínusz húszban röffentem , akkor is , aztán nem tudok vele mit csinálni, injektor van oszt hali, de tudnék még pár ilyen forgós típust mondani. Tudom, az autó az más ! Az autó az más?
    

Billigpeter 7476 2012. december 30. 16:56  
Egyelõre nem fenyeget a téli indítgatás, még mindig azt gondolom, hogy télen nem kell indítgatni, oszt nem okoz gondot az olajsavasodás. ha jól emlékszem, tavaly a Csabiéba nem savasodott az olaj, mer nem is volt benne. Ebbõl gondolom, hogy nem is nagyon indítgatta.:-) A hideg motorolaj sûrûbb, így annak mozgatása a szivattyú által ad valamennyi terhelést a hideg motornak. Egyetértek Lacival, szerintem is túl van reagálva a történet, és ha rám hallgattok, mindenki azt csinál, amit akar:-)
    

Billigpeter 7475 2012. december 30. 16:45   Válasz erre: 7449
Nem voltam tengerészgyalogos, mert nem tudtam a tengeren gyalogolni, állandóan belemerültem. Kipróbáltam édesvízen is, de az sem sikerült. Így nem lettem sem tavi gyalogos, sem pedig folyami gyalogos, de mint pataki gyalogos egész jó eredményeket értem el:-)

    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118