9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

Billigpeter 7675 2013. január 14. 21:34   Válasz erre: 7671
Beleszúrni. fáj, mint a dög, még szerence, hogy van itthon 100%-os alcohol spary, oszt azzal fújogatom. holnap visszarakom az etetõt, oszt a fõnix menetkész. bármikor.
UI: az erõs terepes szakaszokat kihagyom, inkább felmegyek gyalog. a múltrkor is ott múlt ki.
    

Kovacspeter 7674 2013. január 14. 21:33   Válasz erre: 7668
Jól látom, a felfekvõ felület sérült, repedt?
    

cblaci 7673 2013. január 14. 21:31   Válasz erre: 7668
Részvétem!
    

Kovacspeter 7672 2013. január 14. 21:29   Válasz erre: 7668
Isten nyugtassa az elhunytakat, és vigasztalódást kívánok.
    

Billigpeter 7671 2013. január 14. 21:28  
Szörnyû dolog, ha úgy szerelek motort, hogy nincs plezúr a kezemen, ezért sikerült beletolni a ph2 csavarhúzót a tenyerembe.
    

Kovacspeter 7670 2013. január 14. 21:25   Válasz erre: 7667
Ezt a Bányavirág panziót megjegyzem, jól jöhet még, megtaláltam az internetes oldalukat.
Az Aranyosi sípálya mellett nemrég megépült Zengõkõvel kapcsolatban van tapasztalatod? Hajdú-Biharhoz ez van a legközelebb. http://www.sielok.hu/siterep/piatra-graitoare/
    

Billigpeter 7669 2013. január 14. 21:22  
Még szerencse, hogy van módom az alkatrészekbe válogatni, így természetesen behelyettesítettem a megfelelõ alkatrészt.
    

Billigpeter 7668 2013. január 14. 21:19  
Jó estét Kívánok!
Nézzék el az Urak a néhány napos kihagyást, de nehéz hétvége volt ez két temetéssel, meg nem is nagyon akarok róla beszélni, úgyhogy haggyuk.
Visszakaptam a megtisztított karbisort, de visszarakás elõtt leszedtem a szívótorok gumijait. szerintem megtaláltam a tüsszögés okát:
    

adorizoli 7667 2013. január 14. 09:43   Válasz erre: 7665
Peti!
A képek nem Kisbányán készültek. Persze ez volna a legközelebbi sípálya. De az utóbbi években gyatrán gondozzák, s ha nem hull kellõ mennyiségû hó, hamar földig vakarják a pályát. Hóágyújuk nincsen. Ezért inkább Kapnikbányára szoktunk menni (150 km), ahol általában több a téli csapadék is, és a többféle nehézségû pályákat tökéletes állapotban tartják. Ha úgy van idõnk, olykor meg is szállunk ott a Bányavirág panzióban, ahol már otthonosak vagyunk.
    

adorizoli 7666 2013. január 14. 09:36   Válasz erre: 7660
Most kukkantottam be a ti fórumotokra, s látom, hogy itt is jelezted az ülés elkészültét. Itt is legyen hála néked, meg Andornak is.
Esetleg megírnád e-mail útján, hogy mi az Andor elektronikus címe, persze amennyiben ennek õ sincs ellene.
Szép napot!
    

Kovacspeter 7665 2013. január 13. 22:49   Válasz erre: 7656
Zoli Bácsi!
Ettõl rosszabb ´vigasztalásban´ soha ne legyen részed;-)
Szerencsések vagytok, közel van Kolozsvárhoz egypár síparadicsom.
Itt Pesten csak a latyakos utcát lehet nézegetni, ott lenne mondjuk Normafa, de a felvonót megszüntették, nem is csoda mert olyan hóviszonyok alig akadnak, amikor síelni lehetne.
Kisbányán készültek a képek?
    

Kovacspeter 7664 2013. január 13. 22:38   Válasz erre: 7654
Részemrõl vigyázok amennyire lehet, influenza elleni védõoltás, vitaminok, házipájinka;-)
Jó ötlet, megyek szívesen. De ha már ott vagyunk, akkor menjünk má' fel a Kopasz-hegyre, tiszta idõben szép a panoráma.
    

Kovacspeter 7663 2013. január 13. 22:32   Válasz erre: 7653
Neem, harsonás.
    

Kovacspeter 7662 2013. január 13. 22:32   Válasz erre: 7650
Az komoly lesz ha kijön. A cikkben elhangzik egy 260 Le-s érték, bár nem teljesen egyértelmû. Mondjuk ez utcára, hú... inkább gondolom kisebb csapatokhoz fognak ilyet beszerezni.
Írnak pár szót az egykori Nr 750-rõl, az se volt semmi! Azt vajon miért nem fejlesztették?
    

Kovacspeter 7661 2013. január 13. 22:24   Válasz erre: 7649
Erre én is gondoltam, de ha a korábbi tulajok sz..tak rá, akkor miért csak most okozott problémát? Peti gondolom mindig tele tette el télire.
    

cblaci 7660 2013. január 13. 17:57   Válasz erre: 7658
Jó hírem van Zolibá!
Kész az ülés! Most hozta el Andor, képek a típusazonos fórumon ;-)
    

cblaci 7659 2013. január 12. 23:48   Válasz erre: 7658
Rajtam nem múlik, de szinte biztos, hogy addigra kész lesz az ülés is, a többit én megoldom efelõl légy nyugodt ;-)
    

adorizoli 7658 2013. január 12. 22:39   Válasz erre: 7657
Laci!
A debreceni kolléga jan. 25-én jönne hozzánk. Ha elkészül az ülés, akkor majd elhozhatja a gumival együtt. Addig még váltunk szót.

    

cblaci 7657 2013. január 12. 20:18   Válasz erre: 7656
Jó szórakozást Zolibá!
Hétvégével kész lesz az ülésed, legalábbis Andor azt ígérte, ha nálam lesz jelentkezek.
    

adorizoli 7656 2013. január 12. 19:47   Válasz erre: 7654
Laci, Peti!
Én egyelõre így ''vigasztalom'' magam, és amíg hó van, síeléseket tervezek a síelõs haverekkel. A szerencsém az, hogy nyáron a telet várom, télen meg a nyarat. Illetve nyugodt vagyok, hogy sem nyáron, sem télen nem szûkölködöm. Ez az elõnye annak hogy két nagy hobbim van: a motorozás és síelés. (Hátrányuk: mindkettõ pénzigényes.)
    

cblaci 7655 2013. január 12. 13:05  
Persze jöhet más is akinek van ingerenciája az efféle kirándulásokhoz, pl. a Fõnix kezelõorvosa :-) (nem árt az orvosi felügyelet), de csatlakozhat bárki, vagy akárki is, sõt emezek is és amazok is... remélem nem hagytam ki senkit! :-)
Aviszon...
    

cblaci 7654 2013. január 12. 12:44   Válasz erre: 7648
Ilyenkor influenzás idõszakban vigyázni kell, fõleg nektek akik egy teremben összezárva különféle hangokra képes démoni szerkezetekkel fújkáljátok egymásra a rosszbajt, még ha az hangzatos is a füleknek :-)
Na de én már várom a tavaszt, sõt már terveim is vannak ;-) Billig már tudja mer´ az mindent tud olyan típus :-) szóval ez a hely az õ territóriumához is közel van és a Fõnix bejáratásához ideális lenne, meg még kitalálunk mellé mást is, ott van közel pl.Tokaj...
Mondtam Péternek, hogy majd neked is szólok, az most jön:
Peti, szeretnénk ha majd tavasszal jönnél velünk motorozni ide: http://www.geocaching.hu/caches.geo?id=2625
    

hacse 7653 2013. január 11. 23:21   Válasz erre: 7648
A pisztonos gyerek ? :o))
    

Billigpeter 7652 2013. január 11. 21:10   Válasz erre: 7649
tudom, hogy onnan jött, nem ez volt az elsõ alkalom. de mióta belemûtöttem a benzincsapba egy ETZ elõszûrõt, azóta nem volt ilyen porbléma. azelõtt volt egy szûrõ a karbi elõtt is, de mivel elég kis hely van ott (mint az közismert) meg elég meleg is, vagy a szûrõ kezdett szivárogni, vagy a benzincsõ fõtt meg. nyilván kiveszem a csapot, hogy mi a vihar lett a belsõ szûrõvel. a tank belsõ felújítót is nézegettem régebben, de mivel eléggé húzós ára van(kb 18E Ft.), egyelõre nem akarok vele foglalkozni. egyébként mielõtt felraktam a hengersort, szétszedtem az egyes henger karbiját, de abba nem volt semmi. úgy gondoltam, hogy akkor a többibe sincs, tévedtem.
holnap nemigen lesz rá idõm, de vasárnap megnézem a tank szûrõt is, meg fel is rakom a sort, remélem elmúlik a tüsszögés:-)
ha nem, akkor öntök a tankba c vitamint, meg forró teát:-)

    

cblaci 7651 2013. január 11. 19:06  
...mondjuk nem kéne! csak az ára, aztán már tudnám is mit vegyek, meg még egy csomó lecsóm is maradna amivel addig motoroznék amíg csak bírnék.
    

cblaci 7650 2013. január 11. 19:00   Válasz erre: 7648
Ma én is kerítettem egy Motorrevüt, feltámadt az RC30! Az micsoda gép mi? Potom 14000000 Ft...
    

cblaci 7649 2013. január 11. 18:49   Válasz erre: 7646
Szerintem ez nem más mint Fe2O3, vagy kicsit bonyolultabban kifejezve rozsda! :-) Szerintem nem ártana szétnézni a tankban, mert ez -ha igaz a gyanúm- akkor máskor is bekavarhat a rendszer mûködésébe... ezért kell télire teletankolni, mondjuk ha a korábbi tulajok sz@rtak erre akkor már mindegy. Van valami kegyszer amivel tartósan semlegesíthetõ és megszüntethetõ a tankon belüli rozsdásodás... de már nem tudom hol találtam arra a cikkre.
    

Kovacspeter 7648 2013. január 11. 18:19  
A zeneirodalmon kívül elõfordul hogy másféle irodalmat is tanulmányozunk, ha van egy kis idõ két darab között.
A mellettem ülõ kolléga is meg van "fertõzve";-)
    

Kovacspeter 7647 2013. január 11. 18:14   Válasz erre: 7645
Ja, itt van a válasz.
    

Kovacspeter 7646 2013. január 11. 18:12   Válasz erre: 7644
Ilyen szemcsés getra elõ szokott fordulni máshol is?
    

hacse 7645 2013. január 10. 15:28   Válasz erre: 7644
Én néha leengedem a benzint az úszóházakból, minimum 1évben 1x, de volt olyan , hogy 3-szor is. Miután hozzám került a mocc, 3-4 alkalommal voltak ehhez hasonló szemcsék a benzinben, de újabban nem láttam benne ilyesmiket, szép tiszta az anyag, amit leengedek. Nekem az a meglátásom, hogy érdemes ezt megtenni , nem nagy ügy az egész.
    

VVLaci 7644 2013. január 10. 15:03   Válasz erre: 7643
Én inkább zöldes lerakódásra számítottam, de ezt a szemcsés port találtam, ami meglepett.
    

hacse 7643 2013. január 10. 13:35   Válasz erre: 7639
Hála Istennek nem sok benne a szutyok, de ha már így szétszedted, akkor érdemes kipucolni.. ;o)))))
    

Billigpeter 7642 2013. január 9. 22:26   Válasz erre: 7641
Szerintem a gázolajjal se járok jobban:-)
    

cblaci 7641 2013. január 9. 22:21   Válasz erre: 7640
Fõleg nem benzint, mer' azt hülyeség kérem!
    

Billigpeter 7640 2013. január 9. 22:19   Válasz erre: 7639
Soha többet nem tankolok benzinkúton:-)
    

VVLaci 7639 2013. január 9. 22:00   Válasz erre: 7638
Hogy miket összevissza nem tankolnak a kedves kollégák!!!

Ezt a koszt találtam a karburátorban:


    

Billigpeter 7638 2013. január 9. 21:23   Válasz erre: 7637
Hát igen, ha már a nevet elcsaklizták, akkor lophattak volna valamit a druszák formatervébõl is, mer ez az "összegereblyézett" dizájn nem nagyon ragadta meg a fantáziámat. Na de hátha jön(nek) majd ide a fórumra valaki(k), aki(k)nek van ilyen gépe, oszt leírja a tapasztalatait.
    

Kovacspeter 7637 2013. január 9. 21:13   Válasz erre: 7635
Biztos jó kis gép, majd bizonyíthat az évek folyamán.
Ez a B-Kinges, Gsr-es forma távol áll tõlem, de még így bordóban tán´ néz is ki valahogy.
    

Billigpeter 7636 2013. január 9. 21:03   Válasz erre: 7634
A freemailest, a tonlányos má nincs meg, a citromossal meg a nagy fájlokat szoktam küldözgetni. Egyébként köszönöm.
    

hacse 7635 2013. január 9. 21:02   Válasz erre: 7632
Leszámítva azt a gigabrutál otromba elsõ lámpát /az én véleményem sz./, jó kis gép lehet ez én úgy gondolom. Annyi, hogy nem kell összehasonlítani az "öregekkel'.
Ez a kettõötvenes gép úgy aránylik a mi fajtánkhoz, mint mondjuk a focilabda a horgászbothoz.
    

Kovacspeter 7634 2013. január 9. 20:57   Válasz erre: 7633
Emilt is küldtem, három címet találtam, t-online, citromail, freemail, melyiket használod? Mindháromra átküldtem, a té-onlány visszadobta.
    

Billigpeter 7633 2013. január 9. 20:54   Válasz erre: 7632
Köszi, de ezt így nem lehet elolvasni. Át tudnád-e esetleg küldeni e-mailben?
(tudom, nekem nem lehet elég büdöset fingani:-)
    

Kovacspeter 7632 2013. január 9. 20:45   Válasz erre: 7631
Aszongya:
    

Billigpeter 7631 2013. január 9. 20:15   Válasz erre: 7624
Ha megvan neked ez a cikk, scanneld már be légyszíves, szívesen elolvasnám, mit írnak a vérszegény kistestvérrõl.
    

Kovacspeter 7630 2013. január 9. 20:03   Válasz erre: 7628
Na azé'!
    

Billigpeter 7629 2013. január 9. 20:03   Válasz erre: 7628
Szerintem is!
    

hacse 7628 2013. január 9. 19:47   Válasz erre: 7624
Amúgy meg DE!
    

hacse 7627 2013. január 9. 19:43   Válasz erre: 7624
Nem olyan unalmasan konszolidált, hanem sokkal jobban.
    

Kovacspeter 7626 2013. január 9. 19:42   Válasz erre: 7623
Hihetetlen tartósság, egy 10500-nál 41 lóerõt leadó 250-es egyhengerestõl nem semmi teljesítmény.
    

hacse 7625 2013. január 9. 19:39   Válasz erre: 7622
Röviden úgy is össze lehetne foglalni, hogy elállítódik, vagy megváltozik. ;-)
    

Kovacspeter 7624 2013. január 9. 19:38  
Csabi említette az új Inazuma cikket a Motorrevüben.
Azt írják: "Az Inazuma 250-et, azt leszámítva, hogy ez is csupasz gép, semmi nem köti druszáihoz. Négy helyett kéthengeres, levegõ-olaj helyett vízhûtéses, és külsejében korántsem olyan unalmasan konszolidált, mint amazok voltak."
Elmegy a francba! Há'nem? Há' de!;-)
    

hacse 7623 2013. január 9. 19:36   Válasz erre: 7620
Nagy valószínûséggel ez lehetett az , de legalábbis ilyesmiket írtak abban is.
    

Kovacspeter 7622 2013. január 9. 19:31   Válasz erre: 7621
Én csak a banditosok tapasztalataira tudok hagyatkozni. A hajtósabbak és/vagy a pályázósok szoktak csökkenésrõl beszámolni. De volt olyan is közöttük, akinek mégiscsak nõtt.

    

cblaci 7621 2013. január 9. 17:43   Válasz erre: 7619
Nekem kevés tapasztalatom van motorszerelés terén ahhoz, hogy ki merjem jelenteni -a szelephézag változásokra értve- mennyire befolyásoló tényezõ a kímélõ, vagy netán a forszírozott üzem. Szerintem a még egészséges fordulattartományt is csak 70%-ig szoktam kihasználni... 100km/h sebességnél 4200-4300-at fordul 6.ban a motor és kigyorsításokkor sem szokot 5-6ezres fordulat fölé lódulni a ford.számmérõ. Legutóbbi szelepbeállításnál megnyugtató volt látni a vezérbütykök és a himbák állapotát, a hajtós üzemben sokat használt motoroknál a legkisebb kenési hiányosságok is megteszik a hatásukat, aztán idõvel ennek nyoma lesz, nyilván a szelepmechanizmuson kívûl más alkatrészeken is.
    

Kovacspeter 7620 2013. január 8. 23:41   Válasz erre: 7571
Ez volt az a cikk?
http://www.runnerkft.hu/hirek/201007170800/yamaha_wr250r_teszt.html
    

Kovacspeter 7619 2013. január 8. 23:39   Válasz erre: 7607
Túrás használatnál átlagban igen, de hajtós banditosoknál megesik hogy csökken a hézag.
    

Billigpeter 7618 2013. január 7. 21:12   Válasz erre: 7617
ok. Levettem a karbisort vissza, mer ez így nem fasza. szerdán kereslek.
    

VVLaci 7617 2013. január 7. 18:01   Válasz erre: 7614
Holnap hozom haza, utána hozhatod a karbisort.
    

Billigpeter 7616 2013. január 7. 17:56   Válasz erre: 7615
Gondoltam én is, de azér még tettem hozzá. szeptembertõl állt a karbi szabadon, biztos nem tett jót neki. bár szavam se lehet, mert a számításaimhoz képest rohadt hamar beindult, elõször gyertya nélkül tekertettem, amíg elaludt az olajnyomás lámpa, beraktam a gyertyákat, és szívatóval kb. három forgatás után elkezdett dadogni, utána meg beindult. Szerintem egy jó tisztítás, és célba ért a történet:-)
    

cblaci 7615 2013. január 7. 16:44   Válasz erre: 7614
A spuri sem hat egybõl és igazából a prevenció lenne a lényege...
    

Billigpeter 7614 2013. január 7. 16:34   Válasz erre: 7612
Lacikám, mûködik-e mán ez a hájtek karburátor inzultáló készüléked?
azér kérdem, mer ez a szerencsétlen ló úgy prüszköl, hogy rossz hallgatni. a spurival az ajánlott 2-3 ezrelék helyett már majdnem 1 százalékon tartok, de nem múlik a tüsszögés. biztos, hogy nem volt ilyen azelõtt, lehet, hogy rá kéne menni a pucológéppel:-)
    

cblaci 7613 2013. január 7. 13:54   Válasz erre: 7612
Annyival, hogy a vezérmûtengelyeket is fel kell szabadítani, na meg nem árt elõtte pontosan mérni és felírogatni az értékeket. A kiszedett lapkákat mikrométerrel meg kell mérni és a régi hézagokhoz képest kiszámolni az új lapkák méretét, szerszámigényesebb de nem egy nagy kaland az sem :-)
    

VVLaci 7612 2013. január 7. 13:41   Válasz erre: 7611
És tedd hozzá, hogy a lapkázáshoz mennyivel többet kell szerelni! :-)
    

cblaci 7611 2013. január 7. 13:21   Válasz erre: 7610
Cimborám 60ezer km körül futott CB 500-asán csökkent a hézag, lapkás rendszerû és szinte az összes lapkát cserélni kellett kisebbre, viszont ez se minden lapkásra igaz mert az én CB 400-as 16 szelepes méregzsákomban nõttek a hézagok, fõleg kipuf oldalon... 1700 magyar forint volt a lapkák darabja és bár tartósabb mint a csavaros, de inkább állígatok olcsóbban :-) mondjuk 24ezrenként, mert 12ezrenként nem szokott elmászni az Inazumában sem, persze azért nem árt ellenõrizni.
    

hacse 7610 2013. január 7. 12:50   Válasz erre: 7607
Én is úgy tapasztaltam, hogy inkább nagyobb lesz a szelephézag , bár a gépészeti elméleti ismeretek szerint csökkennie kellene .

Úgy hallottam, hogy Ina Zu bácsi már dolgozik a bárium- nitrit bevonatú titán szelephimbák, meg egyéb zörgõ alkatrészek kifejlesztésén . A kísérletek szerint elég lesz 120000 km-enként hézagot állítani . Jó lenne mi? :-))
    

hacse 7609 2013. január 7. 12:27   Válasz erre: 7602
AZ is elõfordulhat, de nekem gázadáskor durran vissza .
    

VVLaci 7608 2013. január 7. 10:29   Válasz erre: 7607
OK, köszi az infót! :-)))
    

cblaci 7607 2013. január 7. 10:27   Válasz erre: 7605
Himbás szelepmechanizmusa van az Inának, nõni szokott a hézag, kétszer volt állítva az enyém, 19500-nál kellett hozzányúlni (nagy volt), 32500 nem kellett, 42000 körül kellett szintén szûkebbre kellett venni egy kicsit mert már hallatszott is a szelephang. Csabinál is megszólalt a szelep felsõ határértéken és én is ezért bontottam vissza már egyszer miután beállítottam, sõt a Banditosoktól is lehet hasonlót hallani Csabi szerint.
    

VVLaci 7606 2013. január 7. 09:08  
Ja, és autóolajjal csak nagyon rövid ideig járatni, kuplunghoz nem nyúlni, mert a gépkocsik motorolaja surlódáscsökkentõ adalékot tartalmaz, ami nem szükséges a nedves kuplungnak!!! Ezért van motorkerékpár-olaj külön.
    

VVLaci 7605 2013. január 7. 08:56   Válasz erre: 7600
A hézagokat inkább a felsõ érték környékére kellett volna állítani, általában nem nõ, hanem csökken a hézag, mert a szelep, ülék kopik jobban, illetve s szelepszár nyúlik.
    

Kovacspeter 7604 2013. január 6. 23:43   Válasz erre: 7599
750-es Bociknál is hallottam már ilyen tüsszögést hidegen.
    

Kovacspeter 7603 2013. január 6. 23:42   Válasz erre: 7584
Ez szó szerint így van;-)
Egy másik példa: http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motoros_tura/?dr=75974&cmd=pic&id=988612
    

Kovacspeter 7602 2013. január 6. 23:36   Válasz erre: 7598
Szegény keverék alapjáraton?
    

cblaci 7601 2013. január 6. 18:49   Válasz erre: 7600
Ezeket az értékeket lõttem be én is, nekem nem durrog egyik hõmérséklettartományban sem. Lehet kéne bele egy kis spuri, sokat állt a motor és a karbikban is kiválhatott a szütymõ.
Nem lesz azzal gond, csak járódnia kell ;-)

Bár lehet a szívó szelepeket egy kicsit bõvebbre hagytam, 0,13 szivó 0,18 kipufogó volt a törekvés, szerintem jól bevált!
    

Billigpeter 7600 2013. január 6. 18:31   Válasz erre: 7599
Hát, ha a 2T logikáját továbbvezetem, akkor neked van igazad.
Az alsó értékre állítottam, 0,1 szívón, 0,18 kipufogón. Szerintem jó lett.
durrogással kapcsolatban meg lehet, hogy csak paranoid lettem, oszt minden jelentéktelen zajt túlreagálok:-)
    

hacse 7599 2013. január 6. 18:18   Válasz erre: 7598
De csak a cikk alapján nem. A 4T nem négy ütemet jelent ?
És még aztat szeretném kérdezni, hogy az alsó szélsõ értékre állítottad õket? Ez a durrogás az 1200-asnál mindig megvolt , de ismerek banditosokat akiknél szintén ez van. Hidegen a motor karburálási sajátossága miatt ritka a robbanóelegy. 750 -esnél nem tom hogy van ez.
    

Billigpeter 7598 2013. január 6. 17:16   Válasz erre: 7594
http://www.olajinfo.hu/index.php/motorolajok/22-negyuetem-motorkerekparok-olajai
Ez alapján a cikk alapján mégsem 4T olajjal van feltöltve:-)
a szelepgézát szerintem sikerült beállítani, a hengerfejet a szobába melengettem egy háromnegyed napot, valamint az egész blokkot is inzultáltam vagy 4 órán keresztül egy 2kW-os hõsugárzóval. az infrás hõfokmérõ szerint még túl is lõttem a célon, mert 22,3 fokos volt a blokk az állítás kezdetén, meg a végén is:-)
Viszont van egy olyan probléma, hogy amikor már visszatolom a szivatót, de még nem üzemmeleg a blokk, visszadurrog a karbira. ahogy eléri a 60 fokot, abbahagyja. ez eddig nem volt, legalábbis nem emlékszem rá. ezt még ki kell nyomozni.
    

Billigpeter 7597 2013. január 6. 17:08   Válasz erre: 7595
Nekem semmi problémám nem volt a hozzászólásoddal, Kimentem, megnéztem, tényleg szar. Attól még nem örültem kevésbé annak, hogy végre beindult az iszonyat;-)
Szerintem senki nem mondaná meg, hogy nem vagyunk testvérek, hiszen úgy hasonlítunk egymásra, mint egyik tojás a másik féltéglára:-)

    

hacse 7596 2013. január 6. 17:08   Válasz erre: 7595
Na, azér' annyira nagyon nem aggódtam ám. ;o))
    

cblaci 7595 2013. január 6. 17:00   Válasz erre: 7593
Emiatt nehogy aggódj, volt igazság benne, hónapok óta darabokban a motorja és nekem pont ilyen hülyeségen kellett fennakadnom... Persze mi a Billig Petivel ezt természetesnek vesszük, mert adunk egymás szavára. Csináltunk már vészvillogót, blokkot festettünk és vettünk gixer dobot is ami elsõre egyikõnknek se passzolt...
sok a hasonlóság, Isten bizony mintha a testvérem lenne :-)))
    

hacse 7594 2013. január 6. 16:53   Válasz erre: 7588
Akko' mégiscsak 4T olajjal van feltöltve. ? Gyorsan cseréld le , mer' úgy belesavasodik , mint az állat, nem bírod majd kilúgozni belõle ..:D
Egyébként ha nem nedves kuplungos lenne a gép nyugodt szívvel lehetne autóba való oilt nyomatni bele. Ócsóbban megúszná az ember az oil change -t. Már itt elõbb is kérdeztem , hogy szelepgézabácsiékat jól be sikerült e állítanod ?
    

hacse 7593 2013. január 6. 16:44   Válasz erre: 7592
A humornak is van határa . Ezúton kérek bocsánatot cblaci-tól! Jobban oda kellene figyelnem ezekre a dolgokra. Attól hogy engem nem lehet megsérteni még másnak a lelkivilágát bánthatja az én barom módon elõadott mondandóm. Most mondom Laci, hogy valójában semmi kivetnivalóm nem volt a kipufogós megjegyzéseddel kapcsolatban, csak tréfáltam. ..csúnya tréfa volt bocs !
    

cblaci 7592 2013. január 6. 16:28   Válasz erre: 7591
Örülök, hogy egészséges és segítõ kritikaként értékelted a tegnapi észrevételemet a kipuffal kapcsolatban. Csabi monológja tudom hogy poénos akart lenni, de én úgy gondolom a humornak is van jelentése, így kicsit szarul éreztem magam amiért a várva várt ünnepi eseményt ilyen észrevétellel mérgeztem meg...
Viszont én ugyanígy jártam, csak nálam a kipu test vastagsága miatt kellett alakítani és nem is nyugodtam addig amíg olyan nem lett amilyennek lennie kell, mert bizony nekem is baszta a szemem. Annyi volt a szerencsém, hogy nekem olyan összekötõ csonkom van közvetlenül a dob elõtt ami ívvel hegeszthetõ, így némi faragással megoldottam a problémát. Szerintem egy kipufogós Neked is megoldja nagyon hamar. Szép motor, még vizsgalapot is készítettem hozzá ha még emlékszel ;-) ezért úgy éreztem kötelességem felhívni erre a kis malõrre a figyelmedet :-)
Bár ezt ma is megtehettem volna...
    

Billigpeter 7591 2013. január 6. 13:00   Válasz erre: 7576
Megnéztem a kipufogó témáját, az a baj, hogy ha beljebb akarom hozni a végét, akkor beleér a hátsó telóba. ha az elejét viszem kintebb, akkor a gyûjtõnél is, meg a csavaros platninál is szét kell vágni a csövet, akkor meg már rövid is lesz.
Hát ez volt a "hogyan nem lehet megcsinálni" rovat:-)
Még gondolkodom a megoldáson, mert eddig nem zavart, de mostmá rettenetesen b@ssza a szemem:-)
Pedig vasárnap van.....
    

Billigpeter 7590 2013. január 6. 12:51   Válasz erre: 7585
Köszönöm szépen.
    

Billigpeter 7589 2013. január 6. 12:49   Válasz erre: 7586
Valóban az. Látom elemedbe vótál tegnap:-)
    

Billigpeter 7588 2013. január 6. 12:49   Válasz erre: 7587
Buktad a fogadást, nem járatom meg, mer nem 4T olaj van benne:-) Autóba való 10w40 olajjal lett feltöltve, járatom vele még vagy egy órát, oszt a szûrõvel együtt lecserélem. remélem, hogy a szerelésbõl, meg az összerázódásból eredõ finomságokat kimossa belõle.
    

VVLaci 7587 2013. január 6. 10:24  
Fogadjunk, hogy BilligPeti ma meg is járatja az ételhordót! :-))) És milyen jól teszi!
    

hacse 7586 2013. január 5. 22:39   Válasz erre: 7584
Igen. .....az élet szép... :o)
    

KawaÉvi 7585 2013. január 5. 22:19   Válasz erre: 7575
Örülök Peti hogy sikerült! Gratulálok a motorodhoz!
    

KawaÉvi 7584 2013. január 5. 22:18   Válasz erre: 7581
Nem kell az embernek ellenség se, ha ilyen barátai vannak...:-)))
    

hacse 7583 2013. január 5. 19:41   Válasz erre: 7582
Ez igaz, de ezek után....szerinted? :-)))
Viccet félretéve, azt a pólót is a barátaimtól kaptam és hála Istennek vannak páran.
Annak ellenére , hogy cblaci azt írta a Mozsonyi gyerekrõl, hogy köcsög én azér´ barátkozok mind a kettõvel, õk meg majd lejátsszák egymás között , ha valami bibi van. :o)
    

VVLaci 7582 2013. január 5. 19:10   Válasz erre: 7581
Nem kell minden barátodat szeretni, elég, ha szükség esetén melletted állnak! :-)))))))
    

hacse 7581 2013. január 5. 19:04   Válasz erre: 7579
Bocsánatot kérek de ....... :-]
    

VVLaci 7580 2013. január 5. 18:38   Válasz erre: 7575
:-)))

Éljen!!! Meg is nézhettük volna, de nem fordultunk be Gesztelynél, pedig mocorgott a kisördög!
    

cblaci 7579 2013. január 5. 18:31   Válasz erre: 7578
Szerintem ne is barátkozz vele... ha már ilyen köcsög...
    

hacse 7578 2013. január 5. 17:16   Válasz erre: 7576
Na, Billig úr örül neki, hogy hangok jönnek ki abból a rendszerbõl ,erre Mozsonyi gyerek má' esztétikai kifogásokat emel! De má' ma! Legelõször HOLNAP szabadna ilyet megjegyezni, mer' ez a nap az öröm napja ! ...mondjuk holnap meg vasárnap... ;-]
    

hacse 7577 2013. január 5. 17:08   Válasz erre: 7575
Én úgy számítottam, hogy 13.50 környékén már pöfögni fog, de ez a 14.10-es indítás sem rossz. Mondjuk ilyen távolságból ennyi tévedés belefér.. ;D Örülök, hogy örülsz! Szelepgézák összejöttek ?
    

cblaci 7576 2013. január 5. 16:28   Válasz erre: 7575
Így legalább többet ér mint egy virágtartó :-)
A cím szerint mégis csak az ételhordó nevet használod?
A kipufogót igazítsd meg, nagyon eláll a vége a motor hossztengelyéhez képest, nekem se sikerült egybõl a gixi dobbal de nem adtam fel ;-)
Amúgy örülök, hogy megszólalt a Fõnix, de tényleg!
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22118