Billigpeter | 7675 | 2013. január 14. 21:34 | Válasz erre: 7671 |
Beleszúrni. fáj, mint a dög, még szerence, hogy van itthon 100%-os alcohol spary, oszt azzal fújogatom. holnap visszarakom az etetõt, oszt a fõnix menetkész. bármikor. UI: az erõs terepes szakaszokat kihagyom, inkább felmegyek gyalog. a múltrkor is ott múlt ki. |
Kovacspeter | 7674 | 2013. január 14. 21:33 | Válasz erre: 7668 |
Jól látom, a felfekvõ felület sérült, repedt?
|
Kovacspeter | 7672 | 2013. január 14. 21:29 | Válasz erre: 7668 |
Isten nyugtassa az elhunytakat, és vigasztalódást kívánok.
|
Billigpeter | 7671 | 2013. január 14. 21:28 |
Szörnyû dolog, ha úgy szerelek motort, hogy nincs plezúr a kezemen, ezért sikerült beletolni a ph2 csavarhúzót a tenyerembe.
|
Kovacspeter | 7670 | 2013. január 14. 21:25 | Válasz erre: 7667 |
Ezt a Bányavirág panziót megjegyzem, jól jöhet még, megtaláltam az internetes oldalukat. Az Aranyosi sípálya mellett nemrég megépült Zengõkõvel kapcsolatban van tapasztalatod? Hajdú-Biharhoz ez van a legközelebb. http://www.sielok.hu/siterep/piatra-graitoare/ |
Billigpeter | 7669 | 2013. január 14. 21:22 |
Még szerencse, hogy van módom az alkatrészekbe válogatni, így természetesen behelyettesítettem a megfelelõ alkatrészt.
|
Billigpeter | 7668 | 2013. január 14. 21:19 |
adorizoli | 7667 | 2013. január 14. 09:43 | Válasz erre: 7665 |
Peti! A képek nem Kisbányán készültek. Persze ez volna a legközelebbi sípálya. De az utóbbi években gyatrán gondozzák, s ha nem hull kellõ mennyiségû hó, hamar földig vakarják a pályát. Hóágyújuk nincsen. Ezért inkább Kapnikbányára szoktunk menni (150 km), ahol általában több a téli csapadék is, és a többféle nehézségû pályákat tökéletes állapotban tartják. Ha úgy van idõnk, olykor meg is szállunk ott a Bányavirág panzióban, ahol már otthonosak vagyunk. |
adorizoli | 7666 | 2013. január 14. 09:36 | Válasz erre: 7660 |
Most kukkantottam be a ti fórumotokra, s látom, hogy itt is jelezted az ülés elkészültét. Itt is legyen hála néked, meg Andornak is. Esetleg megírnád e-mail útján, hogy mi az Andor elektronikus címe, persze amennyiben ennek õ sincs ellene. Szép napot! |
Kovacspeter | 7665 | 2013. január 13. 22:49 | Válasz erre: 7656 |
Zoli Bácsi! Ettõl rosszabb ´vigasztalásban´ soha ne legyen részed;-) Szerencsések vagytok, közel van Kolozsvárhoz egypár síparadicsom. Itt Pesten csak a latyakos utcát lehet nézegetni, ott lenne mondjuk Normafa, de a felvonót megszüntették, nem is csoda mert olyan hóviszonyok alig akadnak, amikor síelni lehetne. Kisbányán készültek a képek? |
Kovacspeter | 7664 | 2013. január 13. 22:38 | Válasz erre: 7654 |
Részemrõl vigyázok amennyire lehet, influenza elleni védõoltás, vitaminok, házipájinka;-) Jó ötlet, megyek szívesen. De ha már ott vagyunk, akkor menjünk má' fel a Kopasz-hegyre, tiszta idõben szép a panoráma. |
Kovacspeter | 7662 | 2013. január 13. 22:32 | Válasz erre: 7650 |
Az komoly lesz ha kijön. A cikkben elhangzik egy 260 Le-s érték, bár nem teljesen egyértelmû. Mondjuk ez utcára, hú... inkább gondolom kisebb csapatokhoz fognak ilyet beszerezni. Írnak pár szót az egykori Nr 750-rõl, az se volt semmi! Azt vajon miért nem fejlesztették? |
Kovacspeter | 7661 | 2013. január 13. 22:24 | Válasz erre: 7649 |
Erre én is gondoltam, de ha a korábbi tulajok sz..tak rá, akkor miért csak most okozott problémát? Peti gondolom mindig tele tette el télire.
|
cblaci | 7660 | 2013. január 13. 17:57 | Válasz erre: 7658 |
Jó hírem van Zolibá! Kész az ülés! Most hozta el Andor, képek a típusazonos fórumon ;-) |
cblaci | 7659 | 2013. január 12. 23:48 | Válasz erre: 7658 |
Rajtam nem múlik, de szinte biztos, hogy addigra kész lesz az ülés is, a többit én megoldom efelõl légy nyugodt ;-)
|
adorizoli | 7658 | 2013. január 12. 22:39 | Válasz erre: 7657 |
Laci! A debreceni kolléga jan. 25-én jönne hozzánk. Ha elkészül az ülés, akkor majd elhozhatja a gumival együtt. Addig még váltunk szót. |
cblaci | 7657 | 2013. január 12. 20:18 | Válasz erre: 7656 |
Jó szórakozást Zolibá! Hétvégével kész lesz az ülésed, legalábbis Andor azt ígérte, ha nálam lesz jelentkezek. |
adorizoli | 7656 | 2013. január 12. 19:47 | Válasz erre: 7654 |
cblaci | 7655 | 2013. január 12. 13:05 |
Persze jöhet más is akinek van ingerenciája az efféle kirándulásokhoz, pl. a Fõnix kezelõorvosa :-) (nem árt az orvosi felügyelet), de csatlakozhat bárki, vagy akárki is, sõt emezek is és amazok is... remélem nem hagytam ki senkit! :-) Aviszon... |
cblaci | 7654 | 2013. január 12. 12:44 | Válasz erre: 7648 |
Ilyenkor influenzás idõszakban vigyázni kell, fõleg nektek akik egy teremben összezárva különféle hangokra képes démoni szerkezetekkel fújkáljátok egymásra a rosszbajt, még ha az hangzatos is a füleknek :-) Na de én már várom a tavaszt, sõt már terveim is vannak ;-) Billig már tudja mer´ az mindent tud olyan típus :-) szóval ez a hely az õ territóriumához is közel van és a Fõnix bejáratásához ideális lenne, meg még kitalálunk mellé mást is, ott van közel pl.Tokaj... Mondtam Péternek, hogy majd neked is szólok, az most jön: Peti, szeretnénk ha majd tavasszal jönnél velünk motorozni ide: http://www.geocaching.hu/caches.geo?id=2625 |
Billigpeter | 7652 | 2013. január 11. 21:10 | Válasz erre: 7649 |
tudom, hogy onnan jött, nem ez volt az elsõ alkalom. de mióta belemûtöttem a benzincsapba egy ETZ elõszûrõt, azóta nem volt ilyen porbléma. azelõtt volt egy szûrõ a karbi elõtt is, de mivel elég kis hely van ott (mint az közismert) meg elég meleg is, vagy a szûrõ kezdett szivárogni, vagy a benzincsõ fõtt meg. nyilván kiveszem a csapot, hogy mi a vihar lett a belsõ szûrõvel. a tank belsõ felújítót is nézegettem régebben, de mivel eléggé húzós ára van(kb 18E Ft.), egyelõre nem akarok vele foglalkozni. egyébként mielõtt felraktam a hengersort, szétszedtem az egyes henger karbiját, de abba nem volt semmi. úgy gondoltam, hogy akkor a többibe sincs, tévedtem. holnap nemigen lesz rá idõm, de vasárnap megnézem a tank szûrõt is, meg fel is rakom a sort, remélem elmúlik a tüsszögés:-) ha nem, akkor öntök a tankba c vitamint, meg forró teát:-) |
cblaci | 7651 | 2013. január 11. 19:06 |
...mondjuk nem kéne! csak az ára, aztán már tudnám is mit vegyek, meg még egy csomó lecsóm is maradna amivel addig motoroznék amíg csak bírnék.
|
cblaci | 7650 | 2013. január 11. 19:00 | Válasz erre: 7648 |
Ma én is kerítettem egy Motorrevüt, feltámadt az RC30! Az micsoda gép mi? Potom 14000000 Ft...
|
cblaci | 7649 | 2013. január 11. 18:49 | Válasz erre: 7646 |
Szerintem ez nem más mint Fe2O3, vagy kicsit bonyolultabban kifejezve rozsda! :-) Szerintem nem ártana szétnézni a tankban, mert ez -ha igaz a gyanúm- akkor máskor is bekavarhat a rendszer mûködésébe... ezért kell télire teletankolni, mondjuk ha a korábbi tulajok sz@rtak erre akkor már mindegy. Van valami kegyszer amivel tartósan semlegesíthetõ és megszüntethetõ a tankon belüli rozsdásodás... de már nem tudom hol találtam arra a cikkre.
|
Kovacspeter | 7648 | 2013. január 11. 18:19 |
A zeneirodalmon kívül elõfordul hogy másféle irodalmat is tanulmányozunk, ha van egy kis idõ két darab között. A mellettem ülõ kolléga is meg van "fertõzve";-) ![]() |
Kovacspeter | 7646 | 2013. január 11. 18:12 | Válasz erre: 7644 |
Ilyen szemcsés getra elõ szokott fordulni máshol is?
|
hacse | 7645 | 2013. január 10. 15:28 | Válasz erre: 7644 |
Én néha leengedem a benzint az úszóházakból, minimum 1évben 1x, de volt olyan , hogy 3-szor is. Miután hozzám került a mocc, 3-4 alkalommal voltak ehhez hasonló szemcsék a benzinben, de újabban nem láttam benne ilyesmiket, szép tiszta az anyag, amit leengedek. Nekem az a meglátásom, hogy érdemes ezt megtenni , nem nagy ügy az egész.
|
VVLaci | 7644 | 2013. január 10. 15:03 | Válasz erre: 7643 |
Én inkább zöldes lerakódásra számítottam, de ezt a szemcsés port találtam, ami meglepett.
|
hacse | 7643 | 2013. január 10. 13:35 | Válasz erre: 7639 |
Hála Istennek nem sok benne a szutyok, de ha már így szétszedted, akkor érdemes kipucolni.. ;o)))))
|
VVLaci | 7639 | 2013. január 9. 22:00 | Válasz erre: 7638 |
Hogy miket összevissza nem tankolnak a kedves kollégák!!! Ezt a koszt találtam a karburátorban: ![]() ![]() |
Billigpeter | 7638 | 2013. január 9. 21:23 | Válasz erre: 7637 |
Hát igen, ha már a nevet elcsaklizták, akkor lophattak volna valamit a druszák formatervébõl is, mer ez az "összegereblyézett" dizájn nem nagyon ragadta meg a fantáziámat. Na de hátha jön(nek) majd ide a fórumra valaki(k), aki(k)nek van ilyen gépe, oszt leírja a tapasztalatait.
|
Kovacspeter | 7637 | 2013. január 9. 21:13 | Válasz erre: 7635 |
Biztos jó kis gép, majd bizonyíthat az évek folyamán. Ez a B-Kinges, Gsr-es forma távol áll tõlem, de még így bordóban tán´ néz is ki valahogy. |
Billigpeter | 7636 | 2013. január 9. 21:03 | Válasz erre: 7634 |
A freemailest, a tonlányos má nincs meg, a citromossal meg a nagy fájlokat szoktam küldözgetni. Egyébként köszönöm.
|
hacse | 7635 | 2013. január 9. 21:02 | Válasz erre: 7632 |
Leszámítva azt a gigabrutál otromba elsõ lámpát /az én véleményem sz./, jó kis gép lehet ez én úgy gondolom. Annyi, hogy nem kell összehasonlítani az "öregekkel'. Ez a kettõötvenes gép úgy aránylik a mi fajtánkhoz, mint mondjuk a focilabda a horgászbothoz. |
Kovacspeter | 7634 | 2013. január 9. 20:57 | Válasz erre: 7633 |
Emilt is küldtem, három címet találtam, t-online, citromail, freemail, melyiket használod? Mindháromra átküldtem, a té-onlány visszadobta.
|
Billigpeter | 7633 | 2013. január 9. 20:54 | Válasz erre: 7632 |
Köszi, de ezt így nem lehet elolvasni. Át tudnád-e esetleg küldeni e-mailben? (tudom, nekem nem lehet elég büdöset fingani:-) |
Billigpeter | 7631 | 2013. január 9. 20:15 | Válasz erre: 7624 |
Ha megvan neked ez a cikk, scanneld már be légyszíves, szívesen elolvasnám, mit írnak a vérszegény kistestvérrõl.
|
hacse | 7627 | 2013. január 9. 19:43 | Válasz erre: 7624 |
Nem olyan unalmasan konszolidált, hanem sokkal jobban.
|
Kovacspeter | 7626 | 2013. január 9. 19:42 | Válasz erre: 7623 |
Hihetetlen tartósság, egy 10500-nál 41 lóerõt leadó 250-es egyhengerestõl nem semmi teljesítmény.
|
hacse | 7625 | 2013. január 9. 19:39 | Válasz erre: 7622 |
Röviden úgy is össze lehetne foglalni, hogy elállítódik, vagy megváltozik. ;-)
|
Kovacspeter | 7624 | 2013. január 9. 19:38 |
Csabi említette az új Inazuma cikket a Motorrevüben. Azt írják: "Az Inazuma 250-et, azt leszámítva, hogy ez is csupasz gép, semmi nem köti druszáihoz. Négy helyett kéthengeres, levegõ-olaj helyett vízhûtéses, és külsejében korántsem olyan unalmasan konszolidált, mint amazok voltak." Elmegy a francba! Há'nem? Há' de!;-) |
hacse | 7623 | 2013. január 9. 19:36 | Válasz erre: 7620 |
Nagy valószínûséggel ez lehetett az , de legalábbis ilyesmiket írtak abban is.
|
Kovacspeter | 7622 | 2013. január 9. 19:31 | Válasz erre: 7621 |
Én csak a banditosok tapasztalataira tudok hagyatkozni. A hajtósabbak és/vagy a pályázósok szoktak csökkenésrõl beszámolni. De volt olyan is közöttük, akinek mégiscsak nõtt. |
cblaci | 7621 | 2013. január 9. 17:43 | Válasz erre: 7619 |
Nekem kevés tapasztalatom van motorszerelés terén ahhoz, hogy ki merjem jelenteni -a szelephézag változásokra értve- mennyire befolyásoló tényezõ a kímélõ, vagy netán a forszírozott üzem. Szerintem a még egészséges fordulattartományt is csak 70%-ig szoktam kihasználni... 100km/h sebességnél 4200-4300-at fordul 6.ban a motor és kigyorsításokkor sem szokot 5-6ezres fordulat fölé lódulni a ford.számmérõ. Legutóbbi szelepbeállításnál megnyugtató volt látni a vezérbütykök és a himbák állapotát, a hajtós üzemben sokat használt motoroknál a legkisebb kenési hiányosságok is megteszik a hatásukat, aztán idõvel ennek nyoma lesz, nyilván a szelepmechanizmuson kívûl más alkatrészeken is.
|
Kovacspeter | 7620 | 2013. január 8. 23:41 | Válasz erre: 7571 |
Ez volt az a cikk? http://www.runnerkft.hu/hirek/201007170800/yamaha_wr250r_teszt.html |
Kovacspeter | 7619 | 2013. január 8. 23:39 | Válasz erre: 7607 |
Túrás használatnál átlagban igen, de hajtós banditosoknál megesik hogy csökken a hézag.
|
Billigpeter | 7618 | 2013. január 7. 21:12 | Válasz erre: 7617 |
ok. Levettem a karbisort vissza, mer ez így nem fasza. szerdán kereslek.
|
Billigpeter | 7616 | 2013. január 7. 17:56 | Válasz erre: 7615 |
Gondoltam én is, de azér még tettem hozzá. szeptembertõl állt a karbi szabadon, biztos nem tett jót neki. bár szavam se lehet, mert a számításaimhoz képest rohadt hamar beindult, elõször gyertya nélkül tekertettem, amíg elaludt az olajnyomás lámpa, beraktam a gyertyákat, és szívatóval kb. három forgatás után elkezdett dadogni, utána meg beindult. Szerintem egy jó tisztítás, és célba ért a történet:-)
|
cblaci | 7615 | 2013. január 7. 16:44 | Válasz erre: 7614 |
A spuri sem hat egybõl és igazából a prevenció lenne a lényege...
|
Billigpeter | 7614 | 2013. január 7. 16:34 | Válasz erre: 7612 |
Lacikám, mûködik-e mán ez a hájtek karburátor inzultáló készüléked? azér kérdem, mer ez a szerencsétlen ló úgy prüszköl, hogy rossz hallgatni. a spurival az ajánlott 2-3 ezrelék helyett már majdnem 1 százalékon tartok, de nem múlik a tüsszögés. biztos, hogy nem volt ilyen azelõtt, lehet, hogy rá kéne menni a pucológéppel:-) |
cblaci | 7613 | 2013. január 7. 13:54 | Válasz erre: 7612 |
Annyival, hogy a vezérmûtengelyeket is fel kell szabadítani, na meg nem árt elõtte pontosan mérni és felírogatni az értékeket. A kiszedett lapkákat mikrométerrel meg kell mérni és a régi hézagokhoz képest kiszámolni az új lapkák méretét, szerszámigényesebb de nem egy nagy kaland az sem :-)
|
VVLaci | 7612 | 2013. január 7. 13:41 | Válasz erre: 7611 |
És tedd hozzá, hogy a lapkázáshoz mennyivel többet kell szerelni! :-)
|
cblaci | 7611 | 2013. január 7. 13:21 | Válasz erre: 7610 |
Cimborám 60ezer km körül futott CB 500-asán csökkent a hézag, lapkás rendszerû és szinte az összes lapkát cserélni kellett kisebbre, viszont ez se minden lapkásra igaz mert az én CB 400-as 16 szelepes méregzsákomban nõttek a hézagok, fõleg kipuf oldalon... 1700 magyar forint volt a lapkák darabja és bár tartósabb mint a csavaros, de inkább állígatok olcsóbban :-) mondjuk 24ezrenként, mert 12ezrenként nem szokott elmászni az Inazumában sem, persze azért nem árt ellenõrizni.
|
hacse | 7610 | 2013. január 7. 12:50 | Válasz erre: 7607 |
Én is úgy tapasztaltam, hogy inkább nagyobb lesz a szelephézag , bár a gépészeti elméleti ismeretek szerint csökkennie kellene . Úgy hallottam, hogy Ina Zu bácsi már dolgozik a bárium- nitrit bevonatú titán szelephimbák, meg egyéb zörgõ alkatrészek kifejlesztésén . A kísérletek szerint elég lesz 120000 km-enként hézagot állítani . Jó lenne mi? :-)) |
hacse | 7609 | 2013. január 7. 12:27 | Válasz erre: 7602 |
AZ is elõfordulhat, de nekem gázadáskor durran vissza .
|
cblaci | 7607 | 2013. január 7. 10:27 | Válasz erre: 7605 |
Himbás szelepmechanizmusa van az Inának, nõni szokott a hézag, kétszer volt állítva az enyém, 19500-nál kellett hozzányúlni (nagy volt), 32500 nem kellett, 42000 körül kellett szintén szûkebbre kellett venni egy kicsit mert már hallatszott is a szelephang. Csabinál is megszólalt a szelep felsõ határértéken és én is ezért bontottam vissza már egyszer miután beállítottam, sõt a Banditosoktól is lehet hasonlót hallani Csabi szerint.
|
VVLaci | 7606 | 2013. január 7. 09:08 |
Ja, és autóolajjal csak nagyon rövid ideig járatni, kuplunghoz nem nyúlni, mert a gépkocsik motorolaja surlódáscsökkentõ adalékot tartalmaz, ami nem szükséges a nedves kuplungnak!!! Ezért van motorkerékpár-olaj külön.
|
VVLaci | 7605 | 2013. január 7. 08:56 | Válasz erre: 7600 |
A hézagokat inkább a felsõ érték környékére kellett volna állítani, általában nem nõ, hanem csökken a hézag, mert a szelep, ülék kopik jobban, illetve s szelepszár nyúlik.
|
Kovacspeter | 7604 | 2013. január 6. 23:43 | Válasz erre: 7599 |
750-es Bociknál is hallottam már ilyen tüsszögést hidegen.
|
Kovacspeter | 7603 | 2013. január 6. 23:42 | Válasz erre: 7584 |
Ez szó szerint így van;-) Egy másik példa: http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motoros_tura/?dr=75974&cmd=pic&id=988612 |
cblaci | 7601 | 2013. január 6. 18:49 | Válasz erre: 7600 |
Ezeket az értékeket lõttem be én is, nekem nem durrog egyik hõmérséklettartományban sem. Lehet kéne bele egy kis spuri, sokat állt a motor és a karbikban is kiválhatott a szütymõ. Nem lesz azzal gond, csak járódnia kell ;-) Bár lehet a szívó szelepeket egy kicsit bõvebbre hagytam, 0,13 szivó 0,18 kipufogó volt a törekvés, szerintem jól bevált! |
Billigpeter | 7600 | 2013. január 6. 18:31 | Válasz erre: 7599 |
Hát, ha a 2T logikáját továbbvezetem, akkor neked van igazad. Az alsó értékre állítottam, 0,1 szívón, 0,18 kipufogón. Szerintem jó lett. durrogással kapcsolatban meg lehet, hogy csak paranoid lettem, oszt minden jelentéktelen zajt túlreagálok:-) |
hacse | 7599 | 2013. január 6. 18:18 | Válasz erre: 7598 |
De csak a cikk alapján nem. A 4T nem négy ütemet jelent ? És még aztat szeretném kérdezni, hogy az alsó szélsõ értékre állítottad õket? Ez a durrogás az 1200-asnál mindig megvolt , de ismerek banditosokat akiknél szintén ez van. Hidegen a motor karburálási sajátossága miatt ritka a robbanóelegy. 750 -esnél nem tom hogy van ez. |
Billigpeter | 7598 | 2013. január 6. 17:16 | Válasz erre: 7594 |
http://www.olajinfo.hu/index.php/motorolajok/22-negyuetem-motorkerekparok-olajai Ez alapján a cikk alapján mégsem 4T olajjal van feltöltve:-) a szelepgézát szerintem sikerült beállítani, a hengerfejet a szobába melengettem egy háromnegyed napot, valamint az egész blokkot is inzultáltam vagy 4 órán keresztül egy 2kW-os hõsugárzóval. az infrás hõfokmérõ szerint még túl is lõttem a célon, mert 22,3 fokos volt a blokk az állítás kezdetén, meg a végén is:-) Viszont van egy olyan probléma, hogy amikor már visszatolom a szivatót, de még nem üzemmeleg a blokk, visszadurrog a karbira. ahogy eléri a 60 fokot, abbahagyja. ez eddig nem volt, legalábbis nem emlékszem rá. ezt még ki kell nyomozni. |
Billigpeter | 7597 | 2013. január 6. 17:08 | Válasz erre: 7595 |
Nekem semmi problémám nem volt a hozzászólásoddal, Kimentem, megnéztem, tényleg szar. Attól még nem örültem kevésbé annak, hogy végre beindult az iszonyat;-) Szerintem senki nem mondaná meg, hogy nem vagyunk testvérek, hiszen úgy hasonlítunk egymásra, mint egyik tojás a másik féltéglára:-) |
cblaci | 7595 | 2013. január 6. 17:00 | Válasz erre: 7593 |
Emiatt nehogy aggódj, volt igazság benne, hónapok óta darabokban a motorja és nekem pont ilyen hülyeségen kellett fennakadnom... Persze mi a Billig Petivel ezt természetesnek vesszük, mert adunk egymás szavára. Csináltunk már vészvillogót, blokkot festettünk és vettünk gixer dobot is ami elsõre egyikõnknek se passzolt... sok a hasonlóság, Isten bizony mintha a testvérem lenne :-))) |
hacse | 7594 | 2013. január 6. 16:53 | Válasz erre: 7588 |
Akko' mégiscsak 4T olajjal van feltöltve. ? Gyorsan cseréld le , mer' úgy belesavasodik , mint az állat, nem bírod majd kilúgozni belõle ..:D Egyébként ha nem nedves kuplungos lenne a gép nyugodt szívvel lehetne autóba való oilt nyomatni bele. Ócsóbban megúszná az ember az oil change -t. Már itt elõbb is kérdeztem , hogy szelepgézabácsiékat jól be sikerült e állítanod ? |
hacse | 7593 | 2013. január 6. 16:44 | Válasz erre: 7592 |
A humornak is van határa . Ezúton kérek bocsánatot cblaci-tól! Jobban oda kellene figyelnem ezekre a dolgokra. Attól hogy engem nem lehet megsérteni még másnak a lelkivilágát bánthatja az én barom módon elõadott mondandóm. Most mondom Laci, hogy valójában semmi kivetnivalóm nem volt a kipufogós megjegyzéseddel kapcsolatban, csak tréfáltam. ..csúnya tréfa volt bocs !
|
cblaci | 7592 | 2013. január 6. 16:28 | Válasz erre: 7591 |
Örülök, hogy egészséges és segítõ kritikaként értékelted a tegnapi észrevételemet a kipuffal kapcsolatban. Csabi monológja tudom hogy poénos akart lenni, de én úgy gondolom a humornak is van jelentése, így kicsit szarul éreztem magam amiért a várva várt ünnepi eseményt ilyen észrevétellel mérgeztem meg... Viszont én ugyanígy jártam, csak nálam a kipu test vastagsága miatt kellett alakítani és nem is nyugodtam addig amíg olyan nem lett amilyennek lennie kell, mert bizony nekem is baszta a szemem. Annyi volt a szerencsém, hogy nekem olyan összekötõ csonkom van közvetlenül a dob elõtt ami ívvel hegeszthetõ, így némi faragással megoldottam a problémát. Szerintem egy kipufogós Neked is megoldja nagyon hamar. Szép motor, még vizsgalapot is készítettem hozzá ha még emlékszel ;-) ezért úgy éreztem kötelességem felhívni erre a kis malõrre a figyelmedet :-) Bár ezt ma is megtehettem volna... |
Billigpeter | 7591 | 2013. január 6. 13:00 | Válasz erre: 7576 |
Megnéztem a kipufogó témáját, az a baj, hogy ha beljebb akarom hozni a végét, akkor beleér a hátsó telóba. ha az elejét viszem kintebb, akkor a gyûjtõnél is, meg a csavaros platninál is szét kell vágni a csövet, akkor meg már rövid is lesz. Hát ez volt a "hogyan nem lehet megcsinálni" rovat:-) Még gondolkodom a megoldáson, mert eddig nem zavart, de mostmá rettenetesen b@ssza a szemem:-) Pedig vasárnap van..... |
Billigpeter | 7588 | 2013. január 6. 12:49 | Válasz erre: 7587 |
Buktad a fogadást, nem járatom meg, mer nem 4T olaj van benne:-) Autóba való 10w40 olajjal lett feltöltve, járatom vele még vagy egy órát, oszt a szûrõvel együtt lecserélem. remélem, hogy a szerelésbõl, meg az összerázódásból eredõ finomságokat kimossa belõle.
|
VVLaci | 7587 | 2013. január 6. 10:24 |
Fogadjunk, hogy BilligPeti ma meg is járatja az ételhordót! :-))) És milyen jól teszi!
|
KawaÉvi | 7585 | 2013. január 5. 22:19 | Válasz erre: 7575 |
Örülök Peti hogy sikerült! Gratulálok a motorodhoz!
|
KawaÉvi | 7584 | 2013. január 5. 22:18 | Válasz erre: 7581 |
Nem kell az embernek ellenség se, ha ilyen barátai vannak...:-)))
|
hacse | 7583 | 2013. január 5. 19:41 | Válasz erre: 7582 |
Ez igaz, de ezek után....szerinted? :-))) Viccet félretéve, azt a pólót is a barátaimtól kaptam és hála Istennek vannak páran. Annak ellenére , hogy cblaci azt írta a Mozsonyi gyerekrõl, hogy köcsög én azér´ barátkozok mind a kettõvel, õk meg majd lejátsszák egymás között , ha valami bibi van. :o) |
VVLaci | 7582 | 2013. január 5. 19:10 | Válasz erre: 7581 |
Nem kell minden barátodat szeretni, elég, ha szükség esetén melletted állnak! :-)))))))
|
VVLaci | 7580 | 2013. január 5. 18:38 | Válasz erre: 7575 |
:-))) Éljen!!! Meg is nézhettük volna, de nem fordultunk be Gesztelynél, pedig mocorgott a kisördög! |
cblaci | 7579 | 2013. január 5. 18:31 | Válasz erre: 7578 |
Szerintem ne is barátkozz vele... ha már ilyen köcsög...
|
hacse | 7578 | 2013. január 5. 17:16 | Válasz erre: 7576 |
Na, Billig úr örül neki, hogy hangok jönnek ki abból a rendszerbõl ,erre Mozsonyi gyerek má' esztétikai kifogásokat emel! De má' ma! Legelõször HOLNAP szabadna ilyet megjegyezni, mer' ez a nap az öröm napja ! ...mondjuk holnap meg vasárnap... ;-]
|
hacse | 7577 | 2013. január 5. 17:08 | Válasz erre: 7575 |
Én úgy számítottam, hogy 13.50 környékén már pöfögni fog, de ez a 14.10-es indítás sem rossz. Mondjuk ilyen távolságból ennyi tévedés belefér.. ;D Örülök, hogy örülsz! Szelepgézák összejöttek ?
|
cblaci | 7576 | 2013. január 5. 16:28 | Válasz erre: 7575 |
Így legalább többet ér mint egy virágtartó :-) A cím szerint mégis csak az ételhordó nevet használod? A kipufogót igazítsd meg, nagyon eláll a vége a motor hossztengelyéhez képest, nekem se sikerült egybõl a gixi dobbal de nem adtam fel ;-) Amúgy örülök, hogy megszólalt a Fõnix, de tényleg! |