9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Suzuki Inazuma 400 750 1200
Következő oldal

Kovacspeter 7874 2013. január 28. 20:31   Válasz erre: 7864
Jól emlékszel, akkoriban igen sokat el akartak adni belõle. Aztán hamar elhalt a dolog.
    

cblaci 7873 2013. január 28. 19:37   Válasz erre: 7872
A lényeg végülis csak az, hogy én jövök ki szarul belõle... néha nagyon úgy érzem nem használ a fórumozás az emberi kapcsolataimnak, a közérzetemnek meg fõleg :-)

    

hacse 7872 2013. január 28. 19:28   Válasz erre: 7871
Én sem ilyennek ismertelek meg, csak most nem fogalmaztál szerencsésen, én meg nem szeretném, ha sokszor fogalmaznál így , mer' neked nem áll jól. De! Az, hogy én mit szeretnék az egy dolog , azért is írtam, hogy tartsuk tiszteletben egymás baromságait! Én tiszteletben tartom a tiédeket , csak a te érdekedben tettem , amit tettem. De ez megint nem fontos, ha úgy gondolod. A két rövid találkozás + a fórum adott esetben sokkal több, mint a rengeteg!! Bocsánatot meg ne kérjé', mer az nincs . ..nincs miért. Nekem nincs problémám veled, csak szerencsétlenül fogalmaztál. Velem ez többször megesik mer' én még olyanabb vagyok. Ja, hogy neked ez rosszul esett ? Laci nem vagyunk gyerekek már...
    

cblaci 7871 2013. január 28. 19:03   Válasz erre: 7870
Sajnálom és egyben bocsánatot is kérek ha sértõ és lenézõ voltam, nem így akartam. Ez egy nyilvános fórum amit sokan olvasnak, már csak abban bízok, hogy akik személyesen is ismernek (nem csak két rövid találkozás erejéig) azok nem ilyennek ismertek meg.
    

hacse 7870 2013. január 28. 17:06   Válasz erre: 7868
"... adalék témában nagy itt a kavarodás ...." Ez azér' elég sértõ kijelentés, azzal együtt , hogy INKÁBB passzív maradsz , még lenézõ viselkedés is. Én sok mindenbe belepofázok , de hidd el még több témába bele tudtam volna, csak passzív maradtam, Csak akkor nem írtam oda , hogy inkább passzív maradok. Csak egyszerûen nem írtam semmit.. De mivel én soha nem sértõdök meg , ezért csak azt javaslom , hogy tartsuk tiszteletben egymás baromságait, mer' itt mindegyikünk megérdemli! :o))
    

hacse 7869 2013. január 28. 16:27   Válasz erre: 7868
Tavaly azon az útvonalon robogtam át én is , amikor Balassagyarmatra tartottam, aztán megtetszett , bár már jártam elõtte is arra , de még szeretnék többször is.
Az adalékokról annyit, hogy nekem mindegy ... :-))
    

cblaci 7868 2013. január 28. 16:08   Válasz erre: 7867
Úgy látom adalék témában nagy itt a kavarodás és egy kalap alá van véve minden ami nem benzin, vagy olaj, hanem annak valamilyen tudatmódosítója... ezért én inkább passzív maradok ezügyben. Viszont a Dunakanyar -mint a III. Inazuma Konferencia helyszine- nekem is tetszene. Igaz tavaly voltam ott a családdal, de tettem egy olyan kijelentést, hogy ide visszajövök motorral is. A 12-es út Duna-menti szakasza nagyon tetszett, pontosabban Vác; Verõce; Kismaros; Nagymaros; Zebegény; Szob útvonal.
    

hacse 7867 2013. január 28. 13:22   Válasz erre: 7866
Hát szerintem akkoriban " minden háztartásban " foglalkoztak valamiféle felújítással , jobbnál jobb termékeket állítottak hadrendbe.

Mér'? Jó a zenéjük! ....eheeh..
    

VVLaci 7866 2013. január 28. 12:40   Válasz erre: 7857
Zalába nem hiszem, hogy jutott az általam árult, bár a szegedi, vagy ki tudja, honnan való felújítótól akár kerülhetett is! :-)))

A hideget-meleget pedig jól állom, de a Blue Oyster-t kerülöm nagy ívben! :-))))))
    

hacse 7865 2013. január 28. 12:36   Válasz erre: 7862
Kolozsvár, Szamos. Istenem de jó lenne még egyszer elmenni oda! ...mer' egyszer már elõbb is jó lett volna.. :-))
    

hacse 7864 2013. január 28. 12:31   Válasz erre: 7860
Ugye , nem én emlékszem rosszul, akkoriban sokat el akartak adni ebbõl a vegyi anyagból, ráharapott valaki a lehetõségre, hogy kivonták az ólmot a benyából. Aki hitt benne annál lehet, hogy mûködött. :-))
    

hacse 7863 2013. január 28. 12:16   Válasz erre: 7859
"Gyes"-en vagyok barátom! Gyermeket dédelgetek! Ritkásra vettem a szolgálatot. Na. A tali dolgait majd hirtelen ötlettõl vezérelve találjuk ki mint eddig. :-) Megmondom az õszintét, hogy én a Duna kanyarra, vagy abba a darabba gondoltam a helyszínt, de ez csak az én hülyeségem, ötleteljetek ti is valamit!
    

Kovacspeter 7862 2013. január 28. 12:13   Válasz erre: 7840
Viszont kívánom Zoli bácsi!
Nektek közel esik Kolozsvárhoz.
Pár hónapja linkeltem egy tetszetõs képgalériát a Transalpináról, nem rég készültek el az aszfaltozással.
    

hacse 7861 2013. január 28. 12:10   Válasz erre: 7853
Mondjuk be szokott csörögni , beállítástól függõen , ha egy kicsit takarékosra lett véve a figura és kevés volt neki az égetnivaló forszírozott üzemben. Vállalati Barkaszok( szleng: Barkács) 200000 km- eket elcsörgedeztek minden gond nélkül, mer' azokat általában a megtakarítás végett visszafogták. Érdeke volt a cégnek, de leginkább a gk. vezetõ bácsinak.:-)
    

Kovacspeter 7860 2013. január 28. 12:09   Válasz erre: 7839
Hát, akkoriban etették a népet, hogy nem csak a régi négyütemûekbe kell, hanem a keverékhez is érdemes tenni. Egy flakonnal elhasználtam, aztán mikor elfogyott, utána mentem nélküle, semmi változás nem volt, ilyen kis idõ alatt sztalagmitok sem alakultak ki;-)
    

Billigpeter 7859 2013. január 28. 12:03  
Úgy látom, mostanába gyakran vagy szolgálatba, ráérsz fórumozni:-)
Mondjuk ennek csak örülök, mert legalább van, aki tartja a frontot:-)
Ha már a találkozót említetted, majd írd már meg, hogy hol lesz, meg mikor, hogy nehogy lemaradjak:-)
    

hacse 7858 2013. január 28. 11:59   Válasz erre: 7856
Bocsánatot kérek! Sõt kívánok! :D
    

hacse 7857 2013. január 28. 11:58   Válasz erre: 7854
ÁÁÁÁÁÁÁÁ! Megvaaagy vazze! Szóval Te terjesztetted azt a sok szenny fõtengõt, ami miatt annyit szenvedtem én!?!? Na , gyere csak az Ina találkozóra , majd kapsz hideget -meleget!! ...hideg sört meg meleg kaját... Nem olyan meleget, legalábbis nem tõlem..... ;o)))
    

Billigpeter 7856 2013. január 28. 11:57   Válasz erre: 7852
Te itten ne értékeljél ki engemet, nem Te vagy a tanárbá:-)
    

hacse 7855 2013. január 28. 11:53   Válasz erre: 7853
Waresz az 5 szelepes vót, de az enyém az 6, mer én tartalékba tettem a szerszámos ladikba egyet, meg szelepsapkát is , mer' divat volt akkoriban lelopni, mer' pénzbe került amúgy. :-))
    

VVLaci 7854 2013. január 28. 11:52   Válasz erre: 7849
Hát abban az idõben én is nagyon sok felújított Trabi fõtengelyt adtam el, de sajna a felújítások is gyatrák voltak, mert nem volt megfelelõ az alapanyag. És egy 15-20x felújított fõtengelytõl nem kellett sokat várni! :-)))))
    

Billigpeter 7853 2013. január 28. 11:47   Válasz erre: 7843
Én wartival éltem át ezt a korszakot, és én sem használtam a varázsszerbõl. igaz, néha gyanakodtam rá, hogy az ólomhiány csörög be a szelep:-)
    

hacse 7852 2013. január 28. 11:46   Válasz erre: 7851
Túlmentél a margóóón Billig! Pedig a Margón át szoktak inkább. Vagy még inkább meg szokták húzni.. ;-))) Csüccs, 1-es!
    

Billigpeter 7851 2013. január 28. 11:42   Válasz erre: 7850
Ez is egy ilyen mindegy hozzászólás:-)
    

hacse 7849 2013. január 28. 11:35   Válasz erre: 7848
Ez tiszta sor, de nem tom emlékszel e rá, hogy a keverékbe kifejezetten ajánlották? Szerintem soha nem bizonyították érdemben , hogy a hiánya károkat okozott volna . Egy két fajtársunk, köztük autószerelõnek mondott egyedek egyértelmûen az antiszenny és környezetkímélõ ólom hiányának rótták fel a Trabant fõtengely rolnik szétkopását. Én nem tom, akkoriban sok kétütemû motort javítottam fel, de én inkább az mellett vagyok , hogy az utángyártott alkatrészek , amik akkor kaphatók voltak a piacon több kárt okoztak, fõleg a Trabi fõtengelyek esetében. Amúgy mindegy. :-)
    

VVLaci 7848 2013. január 28. 11:07   Válasz erre: 7843
Azok az autók kívánták az ólmot, amelyek szelepüléke nem minõségi anyagból készült. Jellemzõen régi Skodák, Daciák... Ezért valami kalciumos anyagot találtak ki, amitõl az égéstér telirakódott szürke kõszerû anyaggal. A 2T motorokban nincs szelep, a kenést a hozzáadott olaj végzi, nem az ólomadalék! :-))))))
    

hacse 7847 2013. január 28. 09:47   Válasz erre: 7837
Ennek a mindegy-nek a bûvöletében tengetem a napjaimat. Nem a 7837-eshez akartam ezt irni, de má´ mindegy.;o) Ez az ülés annyira jól néz ki, hogy még ha kényelmetlen is lenne, akkor sem hinném el.
    

hacse 7846 2013. január 28. 09:41   Válasz erre: 7840
Hát még számomra.;o)
    

hacse 7845 2013. január 28. 09:40   Válasz erre: 7833
Inkább fukar.
    

hacse 7844 2013. január 28. 09:39   Válasz erre: 7836
Valahol, egyszer olvastam, hogy grafitzsír ugyan a neve , de már nem az az összetétele, mint elõbb, Lehet, hogy VVLaci erre célozott itten valahol elõrébb. Igaz , vagy nem, nekem mindegy. Sõt; " ..énmá mindegy."
    

hacse 7843 2013. január 28. 09:33   Válasz erre: 7839
Azér´ mer´ amikor megszüntették az ólmozott benyát , akkor nyomatékosan, már már börtönnel fenyegetve , erõltették a használatát, asszem több embert számûztek is akkoriban, olyanokat, akik a Trabiból kifelejtették tankoláskor ezt a nemes szert. Én akkoriban az MZ-be , meg a Wartburgba , testi épségemet kockáztatva nem csepegtettem ilyesmit, és nem történt semmi. Az égvilágon semmi..
    

hacse 7842 2013. január 28. 09:28   Válasz erre: 7834
Most itthon butítja népet az a prolongos élõlény, megfordította a nevet, lett belõle Gnolorp, beleöntöd, oszt még markolatfûtés se kell.;D
    

hacse 7841 2013. január 28. 09:25   Válasz erre: 7832
Az egyik ismerõsöm , aki a Tibi , de ez most mindegy aztat állítja, me'' õ má' azóta használja az õskorban legyártott Seatjához, amikor még ki sem találták, hogy alapesetben 8, vegyszerrel kezelve meg nagyjából fél literrel kevesebb a hajtóanyagigény 100 -on. 200-on nemtom , arról nem esett szó..;-) A szelepjei tiszták. Spuriról beszéltem. :o]
Na, de ez is mindegy.
    

adorizoli 7840 2013. január 28. 07:08   Válasz erre: 7838
Peti!
Ez számomra is új útvonal lenne. Tehát: majd egyeztessünk.
Szép és eredményes hetet!
    

VVLaci 7839 2013. január 28. 07:07   Válasz erre: 7832
Az utolsó mondatodat nem értem! Kétütemûhöz ólompótló??? Aztán azt minek? Hogy cseppköves legyen az égéstér? :-)
    

Kovacspeter 7838 2013. január 27. 23:47  
Zoli bácsi, Lacival tervezünk egy Transalpina-Zsilvölgye karikát, öröm lenne ha tudnál csatlakozni. Majd egyeztetünk, van még idõ bõven.
    

Kovacspeter 7837 2013. január 27. 23:35   Válasz erre: 7826
Nagyon szép lett az ülés, szinte biztos hogy kényelmesebb lesz.
    

Kovacspeter 7836 2013. január 27. 23:31   Válasz erre: 7820
Aszongya: http://www.olajsziget.hu/kenozsir/grafitos/165-re-cord-p-2-grafit-kenozsir ;-)
    

Kovacspeter 7835 2013. január 27. 23:29   Válasz erre: 7820
Még van otthon egy dobozzal elfekvõben, szerintem még kapni is lehet.
    

Kovacspeter 7834 2013. január 27. 23:25   Válasz erre: 7819
Emlékszel a Prolong reklámra, azt a tipikus amerikai népvakítást...
A gyógyszeripart meg inkább ne is emlegessük, ott vannak aztán a vérlázító dolgok.
    

Kovacspeter 7833 2013. január 27. 23:23   Válasz erre: 7818
" Hogy félmelegen durrog azt meg kifejezettem szeretem . :o))"

Fakír vagy. :o)))
    

Kovacspeter 7832 2013. január 27. 23:22   Válasz erre: 7818
Ez a fogyasztáscsökkenés nem minden gépjármûnél érvényesül, és ha igen akkor is kismértékû csökkenésrõl számoltak be a tulajok. Megvallom õszintén nekem semmi tapasztalat nincs vele, ismeretségi körömbõl fõleg ´ótókkal´ kapcsolatban származnak az infók. Tavaly Torockóra menet megálltunk Laciékkal egy komoly kétségeket ébresztõ benzinkútnak látszó ´ojjektum´ elõtt, akkor Laci töltött az én tankomba is. Node így nem derült ki hogy mi lett volna tényállás ha nem kerül bele a szer, ki kellett vón´ próbálni.
Adalékok közül eddig csak ólompótlót használtam cvájtakt motrokhoz.
    

cblaci 7831 2013. január 27. 19:07   Válasz erre: 7830
Nekem az a szerencsém, hogy vastagabb a szivacs, így nagyobb szabadságot enged az átalakításnak, legalábbis a Mester szerint.
Daliás termetem miatt vetetek ki belõle, persze mondhatnám azt is, hogy a kanyarvadászat miatt kell a súlypontot lejjebb tenni... de ez nem igaz, persze biztos javít azon is. A villaszárakon is lejjebb tettem 1,5cm-el a kifliket és bizony jobban is kanyarodik ;-)
Ma lecseréltem az olajat, ha kész lesz az ülés már csak a jóidõ hiányzik!
    

adorizoli 7830 2013. január 26. 20:57   Válasz erre: 7827
Tényleg profi! És neked milyen jó szemed van az esztétikum meglátására!
Délután éppen csak arra volt idõm, hogy feldobjam az ülést és hirtelen egy pár fényképet készítsek kérésedre. Mivel sietnem kellett, nem volt módomban alaposabban szemügyre venni és felfedezni a találó vonalakat. Annyit még megtettem, hogy felpattantam az új nyeregbe, hogy tomporilag kerüljek érintkezésbe vele. Errõl egyelõre csak annyit tudom mondani, hogy kényelmes és más. Majd ha motorozom egyet, bizonyára többet jelenthetek róla.
    

Billigpeter 7829 2013. január 26. 20:01  
Jövõhét végére 7 fokot jósolnak, az meg má majdnem tíz. Remélem, így lesz, nagyon várom a fõnix elsõ szárnypróbálgatását.;-)
    

Billigpeter 7828 2013. január 26. 19:53   Válasz erre: 7826
Szép, egyedi ülés lett, kívánom, hogy a használattól legyen kopottas:-)
    

cblaci 7827 2013. január 26. 19:13   Válasz erre: 7826
Látod milyen profi a Mester, ott sem volt a motor és mégis harmonizál a végeredmény, szépen követi a kis mûanyag oldalidom vonalát!
Ma én is elvittem az ülésem, nemsoká nekem is hasonló lesz... ;-)
    

adorizoli 7826 2013. január 26. 16:14   Válasz erre: 7823
Laci!
Feltettem az ülést. Íme, egy pár kép.
    

hacse 7825 2013. január 25. 20:12   Válasz erre: 7821
Szépre sikeredett az az ülés, ez vitathatatlan. Gratula!
    

hacse 7824 2013. január 25. 20:10   Válasz erre: 7823
;o))))))))))
    

cblaci 7823 2013. január 25. 19:52   Válasz erre: 7821
Szia Zolibá!
Örülök, hogy épségben odaért a pakk, nem kis utat tett meg.
Majd készíts arról is fotót amikor a helyére kerül az ülés, úgy mutatja meg igazi arcát.
Egyébként én is viszem Andorhoz az ülésemet és szétszedetem, pedig makulátlan gyári állapotú, viszont nagyon megtetszett az egyszínû matt fekete a fényes paszpolokkal... szóval olyan lesz mint a tied, fenéktámasz, szivacs átalakítás stb...
A Lódarázsnak egészségére váljon a Spur.. akarom mondani petróleum... de inkább jobban hangzik a Béres-Csepp ;-)
Tisztelettel,
Laci
    

hacse 7822 2013. január 25. 18:41   Válasz erre: 7820
Ez sajnos így van Laci, de csak amennyit elengedhetetlenül szükséges. :o)
    

adorizoli 7821 2013. január 25. 16:10  
Laci!
Átvettem a küldeményt. Rendkívül szakszerûen csomagoltad be! Minden épségben maradt, amint azt a kép is mutatja. A Lódarázs köszöni a neki szánt Béres-cseppet. (Nem kelletett vóna. De azért jól esik.)
Egyelõre a pincébe mentettem le az ülést a gumival, a még mindig karácsonyfadíszes kaktuszaim alá, mert vissza kellett szaladnom az Intézetbe.
Ismételten köszönve közbenjárásodat a gumi és az ülés érdekében, és mindemellett is maradván neked lekötelezett, baráti üdvözletem küldöm az kincses Kolozsvárról,
Zoli
    

VVLaci 7820 2013. január 25. 10:27   Válasz erre: 7819
Pedig idõnként kénytelen vagy használni, mert grafitos zsír már nincsen! :-)))))))
    

hacse 7819 2013. január 25. 10:24   Válasz erre: 7815
Ott b..znak át ,ahol tudnak, semmivel sem becsületesebb üzletág , mint a gyógyszeripar. Meg amirõl senki nem beszél, mert olyan gyors a fejlõdés , hogy az élettani hatásait ezeknek a maszatoknak , meg a különbözõ nanotechnológiás olajoknak, gyakorlatilag mérgeknek senki nem tudja vizsgálni megfelelõen. Egy olajfejlesztõ szakember nyilatkozta egyszer, hogy jobb, ha ezekhez a szintetikus csodaszerekhez nem ér hozzá a bõrünk , meg jobb ha be se lélegezzük a gõzeit - pedig ugye milyen jól van illatosítva egyik másik, meg hát melegen engedjük le a blokkból - , úgyhogy én azt mondom, hogy csak azokat töltögetem a motoromba , amit feltétlenül muszáj. A legegyszerûbb Fimol is Molibdén tartalmú. Én nem szeretem a Molibdént , sz.r az íze , a motorom sem szereti, azt mondta....;o))))
    

hacse 7818 2013. január 25. 10:12   Válasz erre: 7816
Persze , hogy tuti dolog a Spuri, hiszen jórészt petróleum, amit már az õseink is használtak , mondjuk fõleg diesel motorokba télen, több ok miatt is , amiket hadd ne mondjak , józan paraszti ésszel tudja mindenki. Vannak pozitív hatásai az tuti, de én ha nem muszáj többet nem veszek, mer' a nélkül is kitûnõen mûködött eddig minden gépem, jó nagy futásteljesítményekkel. Én autóba is töltögettem anno, de fogyasztáscsökkenést nem tapasztaltam. Igaz, hogy 5-5.5 ös fogyasztásnál kevesebbet reálisan nem várhat az ember egy benzines autótól. A mostani kocsim a hófúvásos téli idõben 6.8-as átlagra jön ki , ebbe sem lesz Spuri töltögetve, a szelepek meg tök tiszták benne. A motoromban is nagyon tiszták a szelepek, meg nem is fogyaszt sokat. Hogy félmelegen durrog azt meg kifejezettem szeretem . :o))
    

Kovacspeter 7817 2013. január 24. 22:34   Válasz erre: 7800
Üdv a klubban Mészi!
Szép a géped.
Ritka váltás a tied, Fjr-rõl, Busáról, XX-rõl Inazumára.
Ha rendben van a gép akkor megbánni semmiképpen sem fogod.
Lesz Ina találkozó is meg ilyenek, (már a III.) szeretettel várunk.
    

Kovacspeter 7816 2013. január 24. 22:15   Válasz erre: 7798
Mondjuk a Spurival Lacinak abszolút pozitív tapasztalatai vannak, régen használja. Elmesélte hogy egy régebbi Erdély-túrán tankolás után mindenkinek elkezdett durrogni a motorja csak az õ Hondája nem. Gondolom csodát nem tesz, vízbõl biztos nem csinál benzint, de gyengébb üzemanyagoknál, meg állásnál hasznos lehet, némi fogyasztáscsökkenésrõl is beszámolnak akik használják.
    

Kovacspeter 7815 2013. január 24. 22:05   Válasz erre: 7798
Nyilván van felületkímélõ-kezelõ hatása az adalékoknak, de te gépész ember is vagy, ezekben a fantasztikus dolgokban szerintem te is kételkedsz, nem Csabi? Amikor az adalékgyártók ilyeneket mondanak hogy helyreállítja a karcokat, apró sérüléseket. És akkor mi lesz a henger hónolásával? Azt is 'helyreállítja';-) Vagy egy kopott dugattyúnál-hengernél helyreáll a gyári illesztés? Na nemá.
    

Kovacspeter 7814 2013. január 24. 21:57   Válasz erre: 7796
Azt egyetlen szóval sem mondtam hogy nem jó a Fimol. Nyilván vannak kedvezõ hatásai egy viseltesebb blokkra. Csak nekem nem férnek a fejembe bizonyos 'fantasztikus' dolgok amiket az adalékgyártók híresztelnek a termékeikrõl, mint pl. az alább leírt példa.
    

hacse 7813 2013. január 24. 20:42   Válasz erre: 7807
Igen, a külsõ vezérlésnek megvannak a hátrányai. ..heh..
    

hacse 7812 2013. január 24. 20:40   Válasz erre: 7810
Szívesen..;o)
    

hacse 7811 2013. január 24. 20:40   Válasz erre: 7809
Ilyen ,amikor jó a mûszer, egyformán állnak a mutatói. :-))
    

meszi1100xxx 7810 2013. január 24. 19:47  
Köszönöm az üdvözlõ szavakat.
Szép estét mindenkinek.
Üdv-Mészi
    

cblaci 7809 2013. január 24. 18:48   Válasz erre: 7803
Hú vazzeg! Milyen szép egyforma értékeket mutatnak a mûszerek....
fõleg mikor leállítod :-)
    

cblaci 7808 2013. január 24. 18:46   Válasz erre: 7797
Szia Mészi!
Üdv a klubban és balesetmentes kilómétereket a géphez!
    

Billigpeter 7807 2013. január 24. 18:06   Válasz erre: 7806
Össze se raktam rendesen, mert szóltak, hogy mást akarok csinálni:-(
    

hacse 7806 2013. január 24. 17:53   Válasz erre: 7805
Menté' vele mi ? Genya...
    

Billigpeter 7805 2013. január 24. 17:51   Válasz erre: 7804
Nem tudom, majd holnap megmondom, mert most még meleg:-)
    

hacse 7804 2013. január 24. 17:37   Válasz erre: 7803
Ezen nincs mit javítani .. Ezek után is durrogtok félhidegen?
    

Billigpeter 7803 2013. január 24. 17:34  
Szevasz VVlaci!

Ilyen lett a karburátor szinkronizáció témája, remélem jónak ítéled meg, mert ha nem, te fogod kijavítani tavasszal, amit én most összebarmoltam:-)

http://youtu.be/HpRqu1bIEHw
    

Billigpeter 7802 2013. január 24. 17:32   Válasz erre: 7800
Szevasz Meszi!
Isten hozott itt a fórumon, sok balesetmentest a géphez.

    

hacse 7801 2013. január 24. 13:03   Válasz erre: 7800
Ja, még az lett volna a következõ kérdésem, hogy honnan szerezted be , de azt most leírtad. Sok élménydús kilométert kívánok hozzá! Látom öreg motoros vagy te is, majd tapasztalatcserélünk meg ilyesmik. :D
    

meszi1100xxx 7800 2013. január 24. 12:46   Válasz erre: 7799
Köszönöm az üdvözlést Hacse.
Szerintem a piaci ár alatt egy kicsivel vettem. Gyári állapotban van a gép. 2001évjárat Olaszból való egy gazdás. Tettszik-e?? Igen talán azért mert már nem vagyok fiatal pasi. Igaz ez az elsõ csupasz mocim. Annó még kb 20éve volt egy Yamahaxs400, ami szintén csupasz volt. De utána mindig sport, túra sport. Az utolsó 5évben, cbr1100xx az új volt, hayabusa, Fjr1300, stb. Gazdasági helyzetem ezt engedi meg de nem bánom mert nagyon megtetszett. Mindent megcsináltam rajta és ilyen lett. Hát röviden ennyi.
Üdv-Mészi
    

hacse 7799 2013. január 24. 12:29   Válasz erre: 7797
Szevasz Mészi!

Nagy öröm számomra , hogy itt elsõként gratulálhatok a kitûnõ és gyönyörû motorodhoz! Nem , hogy ellenünkre nincsen a csatlakozás , hanem megtisztelsz ezzel, és én azt mondanám, hogy" kötelezõ"itt lógnod! Egy durva kérdés mindjárt az elején : mekkora pénzmennyiséget nyomtál a volt tulaj kezei közé vételár címén? Még egy kérdés : tetszik neked ez a géptípus , vagy csak ez volt jó áron?
3. kérdés : még mindig tetszik? ;o))
    

hacse 7798 2013. január 24. 12:19  
Gyerekek Spuris Fimol Prolonggal (újabban Gnolorp) nagyon ütõs motorvédelem! Viszont csak abban az esetben az igazi, ha minden tankoláshoz nyomtok egy adag STP porlasztó és szeleptisztító adalékot, mer' ezek a benzinek nincsenek ám telib..zva adalékokkal, ááá.. még több kell bele. És mindent elhiszünk, amit ráírnak, és vazze még kül. fórumokom vitatkozunk is a hasznosságukon. Csak benzint ne felejtsünk el tankolni ! Anno sok mindenben "hittem" én is , megpróbáltam a sok környezetszennyezõ mérget , nem nagyon gyõzött meg egyik sem . Spurit használtam legutoljára , de szerintem nincs annyi haszna , amennyi pénzanyagot bekérnek érte , ha lehet véleményem, akkor azt mondanám , hogy a sima petróleum ugyanannyit ér. De mindegy is ,általában az emberek szeretnek valamiben hinni, és ha eléggé hisznek benne , akkor eléri a kívánt hatást. :-) Jelszó: adalékoljunk!
    

meszi1100xxx 7797 2013. január 24. 12:03  
Sziasztok
Ha nincs ellenére a társaságnak akkor néha csatlakoznák a hozzászólásokhoz. Vásároltam egy 1200inazumát.
Mészi vagyok Pécsrõl.
Üdv mindenkinek-Mészi
    

cblaci 7796 2013. január 24. 06:08   Válasz erre: 7794
Arra amire kitalálták tökéletes a Fimol, nekem volt régen egy Renault motoros Daciám amibe raktam (az olajhoz) és tényleg csendesedett tõle, igaz a kasznija úgy szétrohadt, hogy egy reggelre össze kellett seperni az udvaron... viszont a motorja még bírta volna. Nedves kuplungos motorba viszont nem merném az olajhoz önteni!
Nem tudom amúgy mi a történet vége, nagyon régen nem jelentkezett, arra emlékszem, hogy a spurit nem ismerte de mikor említettem utánaolvasott és eldöntötte, hogy sz@r...
    

Kovacspeter 7795 2013. január 23. 23:06   Válasz erre: 7792
Megbízhatóként említik, és utána írták hogy unalmasan konszolidált, nekem fájt egy icipicit;-) Én is tudnék számtalan jobbat, de nekem nem kell jobb. Szebb viszont nem sok van, a retrós ízlésemnek mindössze két gép felene meg az új sornégyesek közül. Nomeg ilyen fogyasztású motrot nem is nagyon találni. Viszont kéne egy könnyû enduro, amivel nagyobb távokat is abszolválni lehet. Meg egy 125-ös visítógép pályára. Ilyen terveim vannak.
    

Kovacspeter 7794 2013. január 23. 22:49   Válasz erre: 7790
Pár dolog eléggé ellentmondásos amit leírt a hondás ember ezzel a Fimollal kapcsolatban.
"ami arra jó hogy a súrlódó felületek mikrobarázdáit és mélyebb karcait kitölti a molibdén-diszulfid"
Hát ez nagyszerû, viseltes motroknál kitölti az apró karcokat, meg a mikrobarázdákat. Na most akkor józan paraszti ésszel (nekem ennyi jutott) kérdeznék egyet: ugyanezt csinálja a hengerfal hónolásával???
Vagy gondolkodik is a kence, hogy ezt feltöltsem, amazt meg nem;-) Itt valami sántít...kíváncsi lennék hogy a Fimol gyártója mit válaszolna erre. Vagy egy teszt során mi derülne ki.
    

Kovacspeter 7793 2013. január 23. 22:35   Válasz erre: 7790
Hát, ha nincs meg a nedves kuplunghoz (is) szükséges Jaso Ma vagy Mb minõsítése, akkor ez az ember igencsak bevállalós...fõleg ha szerelõ...azóta nem jelentkezett, hogy miként muzsikál a gépe, nomeg a kupesz?
    

cblaci 7792 2013. január 23. 20:06   Válasz erre: 7789
A cikket én is olvastam és egyébként megbízható gépként is említik az õs Inát a 90-es évek végérõl.
Viszont ez is olyan dolog amit én pont lesz@rok... nekem tetszik és szeretem, tudnék tõle jobbat, de most ez van és én ennek is nagyon tudok örülni :-)
    

cblaci 7791 2013. január 23. 20:05   Válasz erre: 7783
Lassan már csak a színe tér el a motorunknak... én meg most ülést fogok varratni, hasonlót mint ami a Fõnixen van! ;-)
Használd egészséggel az ötletet! :-)
    

cblaci 7790 2013. január 23. 20:03   Válasz erre: 7788
Alig találtam meg mert 3-éve volt, de bemásolom a hozzászólását a hondásnak:

"Olajadaléknak én Fimol 4T használok. Nem amerikai csodaszar, csak molidén-diszulfidot és rengeteg grafitot tartalmaz, mikrószemcse méretben, vagyis a milliméter ezredrésze méretû, ami arra jó hogy a súrlódó felületek mikrobarázdáit és mélyebb karcait kitölti a molibdén-diszulfid és csökkenti a grafit a súrlódást. Más használatát nem javaslom, de a lényeg minél egyszerûbb az olajadalék annál kevésbé akarnak átb@szni. Illetve létezik még valami, ami a felületbe õrökre begyógyul, ha jól emlékszem valamilyen porcelán, de nem tudok ezen kívül semmit. Alapból a motorba való olaj tartalmaz adalékot a kuplunghoz, a válto fogaskerekekhez, és még fölsorolhatnék olyan 7-8-at de inkább nem."

Szóval 4T-s volt a Fimol adalék, de az akkor sem nedves kuplunghoz való és véleményem szerint a Fimolos (grafitos) olaj az életben nem kapná meg a JasoMa minõsítést... mint pl. a Xado ami viszont megkapta.
Na mindegy, csak érdekességképpen említettem meg, egyébként szerelõnek mondta magát az ember...
    

Kovacspeter 7789 2013. január 22. 23:54  
Laci a 7772/A hozzászólásra reagálva, (másképp nem megy, me' van három is ezen a számon);-), ezt állították a Motorrevüben az új Inazuma formájáról a régihez hasonlítva: "korántsem olyan unalmasan konszolidált, mint amazok voltak."
Elmennek a pi...ába!
Na megyek mert nagyon lelassult az oldal, elkelne itt egy jó informatikus.
    

Kovacspeter 7788 2013. január 22. 23:36   Válasz erre: 7776
Tudom hogy volt (vagyis ezek szerint még most is van) 4T-hez. Megvallom õszintén, lövésem sincs hogy jelenleg mit teljesít ez a termék. Ha rá van írva hogy JASO MA, akkor lehet használni nedves kuplunghoz is. Az meg hogy súrlódáscsökkentõ hatása van attól nem kell félni, gyakorlatilag az összes olajcég meg szokta említeni ezt a tulajdonságot a gyártmányainál.
Vagy nem értem, kéttét tett bele? Ahhoz csak gratulálni lehet.
    

Kovacspeter 7787 2013. január 22. 23:31   Válasz erre: 7768
Emlékszel Peti, pár hónapja azt mondtad hogy gazdasági totálkár. Most meg itt áll a gépezet, majdhogynem útra készen, emberi költségvetésbõl kihozva. Sok balesetmentes kilométert kívánok az ételhordóval!
    

Kovacspeter 7786 2013. január 22. 23:23   Válasz erre: 7772
Lerohadt az oldal nálam is. Két hozzászólás egy idõben, plusz ha megnézed három hozzászólás egy szám alatt;-) (7772)
    

VVLaci 7785 2013. január 22. 22:46   Válasz erre: 7784
Hívlak elõtte!
    

Billigpeter 7784 2013. január 22. 22:31   Válasz erre: 7782
OK, remélem itthon leszek!
    

Billigpeter 7783 2013. január 22. 22:27   Válasz erre: 7772
7772/B
Nem új, Perwollal van mosva:-)
Mondjuk ez nem igaz, még az ötletet is plagizáltam, utólagos engedelmeddel:-)
Kíváncsiságból kezdtem hozzá, nem akartam elhinni, hogy ez mekkora szopás. Mondjuk én kiszereltem a kereket, nem a helyén csináltam. Félúton már szívesen abbahagytam volna, de akkor már nem lehetett. Egy röpke három napig úgy fogtam a tollat, mint a lapátot, marokra. Nem bántam meg, mert jól néz ki, meg tetszik is:-)
    

VVLaci 7782 2013. január 22. 22:26   Válasz erre: 7781
Bõcsön! Iskolatársam az állatorvos! Persze, a protekcióóóóó! :-)))))
    

Billigpeter 7781 2013. január 22. 22:24   Válasz erre: 7779
Chiptuning Németiben? :-)
    

Billigpeter 7780 2013. január 22. 22:23   Válasz erre: 7772
Természetesen vicc vót, azért gratula a derekas helytállásért:-)
    

VVLaci 7779 2013. január 22. 22:20   Válasz erre: 7778
Nem, este! A kutyákat megyünk Szig.-gel eláttatni! :-)
    

Billigpeter 7778 2013. január 22. 22:15   Válasz erre: 7771
Reggel?:-)
Nem látom még a nap végét, ha tudok valami biztosat, felhívlak.
Elõre is kösz.
    

Kovacspeter 7777 2013. január 22. 22:05   Válasz erre: 7757
Az igen! Hozzászámolva áfát, bejárást, jegyzetek, stb, kb. 2 millából ki is jön...igaz külföldön biztos el lehet vele helyezkedni, itthon már necces a dolog.
    

cblaci 7776 2013. január 22. 22:04   Válasz erre: 7774
Merthogy az illetõ a motorolajhoz öntötte... létezik 4T-hez való olajadalék formában is.
    

cblaci 7775 2013. január 22. 22:02   Válasz erre: 7774
Az egy nagyon jó adalék személyautókba, fõleg az öregebbekbe... na de olajfürdõs kuplunghoz...? Nagy bátorság!
    

Kovacspeter 7774 2013. január 22. 22:00   Válasz erre: 7756
Fimol? Az még létezik? Mondjuk a hondás nem biztos hogy bajt csinált vele, meghát annak idején az volt csodaszernek kikiáltva;-)
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22118