Kovacspeter | 7874 | 2013. január 28. 20:31 | Válasz erre: 7864 |
Jól emlékszel, akkoriban igen sokat el akartak adni belõle. Aztán hamar elhalt a dolog.
|
cblaci | 7873 | 2013. január 28. 19:37 | Válasz erre: 7872 |
A lényeg végülis csak az, hogy én jövök ki szarul belõle... néha nagyon úgy érzem nem használ a fórumozás az emberi kapcsolataimnak, a közérzetemnek meg fõleg :-) |
hacse | 7872 | 2013. január 28. 19:28 | Válasz erre: 7871 |
Én sem ilyennek ismertelek meg, csak most nem fogalmaztál szerencsésen, én meg nem szeretném, ha sokszor fogalmaznál így , mer' neked nem áll jól. De! Az, hogy én mit szeretnék az egy dolog , azért is írtam, hogy tartsuk tiszteletben egymás baromságait! Én tiszteletben tartom a tiédeket , csak a te érdekedben tettem , amit tettem. De ez megint nem fontos, ha úgy gondolod. A két rövid találkozás + a fórum adott esetben sokkal több, mint a rengeteg!! Bocsánatot meg ne kérjé', mer az nincs . ..nincs miért. Nekem nincs problémám veled, csak szerencsétlenül fogalmaztál. Velem ez többször megesik mer' én még olyanabb vagyok. Ja, hogy neked ez rosszul esett ? Laci nem vagyunk gyerekek már...
|
cblaci | 7871 | 2013. január 28. 19:03 | Válasz erre: 7870 |
Sajnálom és egyben bocsánatot is kérek ha sértõ és lenézõ voltam, nem így akartam. Ez egy nyilvános fórum amit sokan olvasnak, már csak abban bízok, hogy akik személyesen is ismernek (nem csak két rövid találkozás erejéig) azok nem ilyennek ismertek meg.
|
hacse | 7870 | 2013. január 28. 17:06 | Válasz erre: 7868 |
"... adalék témában nagy itt a kavarodás ...." Ez azér' elég sértõ kijelentés, azzal együtt , hogy INKÁBB passzív maradsz , még lenézõ viselkedés is. Én sok mindenbe belepofázok , de hidd el még több témába bele tudtam volna, csak passzív maradtam, Csak akkor nem írtam oda , hogy inkább passzív maradok. Csak egyszerûen nem írtam semmit.. De mivel én soha nem sértõdök meg , ezért csak azt javaslom , hogy tartsuk tiszteletben egymás baromságait, mer' itt mindegyikünk megérdemli! :o))
|
hacse | 7869 | 2013. január 28. 16:27 | Válasz erre: 7868 |
Tavaly azon az útvonalon robogtam át én is , amikor Balassagyarmatra tartottam, aztán megtetszett , bár már jártam elõtte is arra , de még szeretnék többször is. Az adalékokról annyit, hogy nekem mindegy ... :-)) |
cblaci | 7868 | 2013. január 28. 16:08 | Válasz erre: 7867 |
Úgy látom adalék témában nagy itt a kavarodás és egy kalap alá van véve minden ami nem benzin, vagy olaj, hanem annak valamilyen tudatmódosítója... ezért én inkább passzív maradok ezügyben. Viszont a Dunakanyar -mint a III. Inazuma Konferencia helyszine- nekem is tetszene. Igaz tavaly voltam ott a családdal, de tettem egy olyan kijelentést, hogy ide visszajövök motorral is. A 12-es út Duna-menti szakasza nagyon tetszett, pontosabban Vác; Verõce; Kismaros; Nagymaros; Zebegény; Szob útvonal.
|
hacse | 7867 | 2013. január 28. 13:22 | Válasz erre: 7866 |
Hát szerintem akkoriban " minden háztartásban " foglalkoztak valamiféle felújítással , jobbnál jobb termékeket állítottak hadrendbe. Mér'? Jó a zenéjük! ....eheeh.. |
VVLaci | 7866 | 2013. január 28. 12:40 | Válasz erre: 7857 |
Zalába nem hiszem, hogy jutott az általam árult, bár a szegedi, vagy ki tudja, honnan való felújítótól akár kerülhetett is! :-))) A hideget-meleget pedig jól állom, de a Blue Oyster-t kerülöm nagy ívben! :-)))))) |
hacse | 7865 | 2013. január 28. 12:36 | Válasz erre: 7862 |
Kolozsvár, Szamos. Istenem de jó lenne még egyszer elmenni oda! ...mer' egyszer már elõbb is jó lett volna.. :-))
|
hacse | 7864 | 2013. január 28. 12:31 | Válasz erre: 7860 |
Ugye , nem én emlékszem rosszul, akkoriban sokat el akartak adni ebbõl a vegyi anyagból, ráharapott valaki a lehetõségre, hogy kivonták az ólmot a benyából. Aki hitt benne annál lehet, hogy mûködött. :-))
|
hacse | 7863 | 2013. január 28. 12:16 | Válasz erre: 7859 |
"Gyes"-en vagyok barátom! Gyermeket dédelgetek! Ritkásra vettem a szolgálatot. Na. A tali dolgait majd hirtelen ötlettõl vezérelve találjuk ki mint eddig. :-) Megmondom az õszintét, hogy én a Duna kanyarra, vagy abba a darabba gondoltam a helyszínt, de ez csak az én hülyeségem, ötleteljetek ti is valamit!
|
Kovacspeter | 7862 | 2013. január 28. 12:13 | Válasz erre: 7840 |
Viszont kívánom Zoli bácsi! Nektek közel esik Kolozsvárhoz. Pár hónapja linkeltem egy tetszetõs képgalériát a Transalpináról, nem rég készültek el az aszfaltozással. |
hacse | 7861 | 2013. január 28. 12:10 | Válasz erre: 7853 |
Mondjuk be szokott csörögni , beállítástól függõen , ha egy kicsit takarékosra lett véve a figura és kevés volt neki az égetnivaló forszírozott üzemben. Vállalati Barkaszok( szleng: Barkács) 200000 km- eket elcsörgedeztek minden gond nélkül, mer' azokat általában a megtakarítás végett visszafogták. Érdeke volt a cégnek, de leginkább a gk. vezetõ bácsinak.:-)
|
Kovacspeter | 7860 | 2013. január 28. 12:09 | Válasz erre: 7839 |
Hát, akkoriban etették a népet, hogy nem csak a régi négyütemûekbe kell, hanem a keverékhez is érdemes tenni. Egy flakonnal elhasználtam, aztán mikor elfogyott, utána mentem nélküle, semmi változás nem volt, ilyen kis idõ alatt sztalagmitok sem alakultak ki;-)
|
Billigpeter | 7859 | 2013. január 28. 12:03 |
Úgy látom, mostanába gyakran vagy szolgálatba, ráérsz fórumozni:-) Mondjuk ennek csak örülök, mert legalább van, aki tartja a frontot:-) Ha már a találkozót említetted, majd írd már meg, hogy hol lesz, meg mikor, hogy nehogy lemaradjak:-) |
hacse | 7857 | 2013. január 28. 11:58 | Válasz erre: 7854 |
ÁÁÁÁÁÁÁÁ! Megvaaagy vazze! Szóval Te terjesztetted azt a sok szenny fõtengõt, ami miatt annyit szenvedtem én!?!? Na , gyere csak az Ina találkozóra , majd kapsz hideget -meleget!! ...hideg sört meg meleg kaját... Nem olyan meleget, legalábbis nem tõlem..... ;o)))
|
Billigpeter | 7856 | 2013. január 28. 11:57 | Válasz erre: 7852 |
Te itten ne értékeljél ki engemet, nem Te vagy a tanárbá:-)
|
hacse | 7855 | 2013. január 28. 11:53 | Válasz erre: 7853 |
Waresz az 5 szelepes vót, de az enyém az 6, mer én tartalékba tettem a szerszámos ladikba egyet, meg szelepsapkát is , mer' divat volt akkoriban lelopni, mer' pénzbe került amúgy. :-))
|
VVLaci | 7854 | 2013. január 28. 11:52 | Válasz erre: 7849 |
Hát abban az idõben én is nagyon sok felújított Trabi fõtengelyt adtam el, de sajna a felújítások is gyatrák voltak, mert nem volt megfelelõ az alapanyag. És egy 15-20x felújított fõtengelytõl nem kellett sokat várni! :-)))))
|
Billigpeter | 7853 | 2013. január 28. 11:47 | Válasz erre: 7843 |
Én wartival éltem át ezt a korszakot, és én sem használtam a varázsszerbõl. igaz, néha gyanakodtam rá, hogy az ólomhiány csörög be a szelep:-)
|
hacse | 7852 | 2013. január 28. 11:46 | Válasz erre: 7851 |
Túlmentél a margóóón Billig! Pedig a Margón át szoktak inkább. Vagy még inkább meg szokták húzni.. ;-))) Csüccs, 1-es!
|
hacse | 7849 | 2013. január 28. 11:35 | Válasz erre: 7848 |
Ez tiszta sor, de nem tom emlékszel e rá, hogy a keverékbe kifejezetten ajánlották? Szerintem soha nem bizonyították érdemben , hogy a hiánya károkat okozott volna . Egy két fajtársunk, köztük autószerelõnek mondott egyedek egyértelmûen az antiszenny és környezetkímélõ ólom hiányának rótták fel a Trabant fõtengely rolnik szétkopását. Én nem tom, akkoriban sok kétütemû motort javítottam fel, de én inkább az mellett vagyok , hogy az utángyártott alkatrészek , amik akkor kaphatók voltak a piacon több kárt okoztak, fõleg a Trabi fõtengelyek esetében. Amúgy mindegy. :-)
|
VVLaci | 7848 | 2013. január 28. 11:07 | Válasz erre: 7843 |
Azok az autók kívánták az ólmot, amelyek szelepüléke nem minõségi anyagból készült. Jellemzõen régi Skodák, Daciák... Ezért valami kalciumos anyagot találtak ki, amitõl az égéstér telirakódott szürke kõszerû anyaggal. A 2T motorokban nincs szelep, a kenést a hozzáadott olaj végzi, nem az ólomadalék! :-))))))
|
hacse | 7847 | 2013. január 28. 09:47 | Válasz erre: 7837 |
Ennek a mindegy-nek a bûvöletében tengetem a napjaimat. Nem a 7837-eshez akartam ezt irni, de má´ mindegy.;o) Ez az ülés annyira jól néz ki, hogy még ha kényelmetlen is lenne, akkor sem hinném el.
|
hacse | 7844 | 2013. január 28. 09:39 | Válasz erre: 7836 |
Valahol, egyszer olvastam, hogy grafitzsír ugyan a neve , de már nem az az összetétele, mint elõbb, Lehet, hogy VVLaci erre célozott itten valahol elõrébb. Igaz , vagy nem, nekem mindegy. Sõt; " ..énmá mindegy."
|
hacse | 7843 | 2013. január 28. 09:33 | Válasz erre: 7839 |
Azér´ mer´ amikor megszüntették az ólmozott benyát , akkor nyomatékosan, már már börtönnel fenyegetve , erõltették a használatát, asszem több embert számûztek is akkoriban, olyanokat, akik a Trabiból kifelejtették tankoláskor ezt a nemes szert. Én akkoriban az MZ-be , meg a Wartburgba , testi épségemet kockáztatva nem csepegtettem ilyesmit, és nem történt semmi. Az égvilágon semmi..
|
hacse | 7842 | 2013. január 28. 09:28 | Válasz erre: 7834 |
Most itthon butítja népet az a prolongos élõlény, megfordította a nevet, lett belõle Gnolorp, beleöntöd, oszt még markolatfûtés se kell.;D
|
hacse | 7841 | 2013. január 28. 09:25 | Válasz erre: 7832 |
Az egyik ismerõsöm , aki a Tibi , de ez most mindegy aztat állítja, me'' õ má' azóta használja az õskorban legyártott Seatjához, amikor még ki sem találták, hogy alapesetben 8, vegyszerrel kezelve meg nagyjából fél literrel kevesebb a hajtóanyagigény 100 -on. 200-on nemtom , arról nem esett szó..;-) A szelepjei tiszták. Spuriról beszéltem. :o] Na, de ez is mindegy. |
adorizoli | 7840 | 2013. január 28. 07:08 | Válasz erre: 7838 |
Peti! Ez számomra is új útvonal lenne. Tehát: majd egyeztessünk. Szép és eredményes hetet! |
VVLaci | 7839 | 2013. január 28. 07:07 | Válasz erre: 7832 |
Az utolsó mondatodat nem értem! Kétütemûhöz ólompótló??? Aztán azt minek? Hogy cseppköves legyen az égéstér? :-)
|
Kovacspeter | 7838 | 2013. január 27. 23:47 |
Zoli bácsi, Lacival tervezünk egy Transalpina-Zsilvölgye karikát, öröm lenne ha tudnál csatlakozni. Majd egyeztetünk, van még idõ bõven.
|
Kovacspeter | 7837 | 2013. január 27. 23:35 | Válasz erre: 7826 |
Nagyon szép lett az ülés, szinte biztos hogy kényelmesebb lesz.
|
Kovacspeter | 7836 | 2013. január 27. 23:31 | Válasz erre: 7820 |
Aszongya: http://www.olajsziget.hu/kenozsir/grafitos/165-re-cord-p-2-grafit-kenozsir ;-)
|
Kovacspeter | 7835 | 2013. január 27. 23:29 | Válasz erre: 7820 |
Még van otthon egy dobozzal elfekvõben, szerintem még kapni is lehet.
|
Kovacspeter | 7834 | 2013. január 27. 23:25 | Válasz erre: 7819 |
Emlékszel a Prolong reklámra, azt a tipikus amerikai népvakítást... A gyógyszeripart meg inkább ne is emlegessük, ott vannak aztán a vérlázító dolgok. |
Kovacspeter | 7833 | 2013. január 27. 23:23 | Válasz erre: 7818 |
" Hogy félmelegen durrog azt meg kifejezettem szeretem . :o))" Fakír vagy. :o))) |
Kovacspeter | 7832 | 2013. január 27. 23:22 | Válasz erre: 7818 |
Ez a fogyasztáscsökkenés nem minden gépjármûnél érvényesül, és ha igen akkor is kismértékû csökkenésrõl számoltak be a tulajok. Megvallom õszintén nekem semmi tapasztalat nincs vele, ismeretségi körömbõl fõleg ´ótókkal´ kapcsolatban származnak az infók. Tavaly Torockóra menet megálltunk Laciékkal egy komoly kétségeket ébresztõ benzinkútnak látszó ´ojjektum´ elõtt, akkor Laci töltött az én tankomba is. Node így nem derült ki hogy mi lett volna tényállás ha nem kerül bele a szer, ki kellett vón´ próbálni. Adalékok közül eddig csak ólompótlót használtam cvájtakt motrokhoz. |
cblaci | 7831 | 2013. január 27. 19:07 | Válasz erre: 7830 |
Nekem az a szerencsém, hogy vastagabb a szivacs, így nagyobb szabadságot enged az átalakításnak, legalábbis a Mester szerint. Daliás termetem miatt vetetek ki belõle, persze mondhatnám azt is, hogy a kanyarvadászat miatt kell a súlypontot lejjebb tenni... de ez nem igaz, persze biztos javít azon is. A villaszárakon is lejjebb tettem 1,5cm-el a kifliket és bizony jobban is kanyarodik ;-) Ma lecseréltem az olajat, ha kész lesz az ülés már csak a jóidõ hiányzik! |
adorizoli | 7830 | 2013. január 26. 20:57 | Válasz erre: 7827 |
Billigpeter | 7829 | 2013. január 26. 20:01 |
Jövõhét végére 7 fokot jósolnak, az meg má majdnem tíz. Remélem, így lesz, nagyon várom a fõnix elsõ szárnypróbálgatását.;-)
|
Billigpeter | 7828 | 2013. január 26. 19:53 | Válasz erre: 7826 |
Szép, egyedi ülés lett, kívánom, hogy a használattól legyen kopottas:-)
|
cblaci | 7827 | 2013. január 26. 19:13 | Válasz erre: 7826 |
Látod milyen profi a Mester, ott sem volt a motor és mégis harmonizál a végeredmény, szépen követi a kis mûanyag oldalidom vonalát! Ma én is elvittem az ülésem, nemsoká nekem is hasonló lesz... ;-) |
hacse | 7825 | 2013. január 25. 20:12 | Válasz erre: 7821 |
Szépre sikeredett az az ülés, ez vitathatatlan. Gratula!
|
cblaci | 7823 | 2013. január 25. 19:52 | Válasz erre: 7821 |
Szia Zolibá! Örülök, hogy épségben odaért a pakk, nem kis utat tett meg. Majd készíts arról is fotót amikor a helyére kerül az ülés, úgy mutatja meg igazi arcát. Egyébként én is viszem Andorhoz az ülésemet és szétszedetem, pedig makulátlan gyári állapotú, viszont nagyon megtetszett az egyszínû matt fekete a fényes paszpolokkal... szóval olyan lesz mint a tied, fenéktámasz, szivacs átalakítás stb... A Lódarázsnak egészségére váljon a Spur.. akarom mondani petróleum... de inkább jobban hangzik a Béres-Csepp ;-) Tisztelettel, Laci |
hacse | 7822 | 2013. január 25. 18:41 | Válasz erre: 7820 |
Ez sajnos így van Laci, de csak amennyit elengedhetetlenül szükséges. :o)
|
adorizoli | 7821 | 2013. január 25. 16:10 |
VVLaci | 7820 | 2013. január 25. 10:27 | Válasz erre: 7819 |
Pedig idõnként kénytelen vagy használni, mert grafitos zsír már nincsen! :-)))))))
|
hacse | 7819 | 2013. január 25. 10:24 | Válasz erre: 7815 |
Ott b..znak át ,ahol tudnak, semmivel sem becsületesebb üzletág , mint a gyógyszeripar. Meg amirõl senki nem beszél, mert olyan gyors a fejlõdés , hogy az élettani hatásait ezeknek a maszatoknak , meg a különbözõ nanotechnológiás olajoknak, gyakorlatilag mérgeknek senki nem tudja vizsgálni megfelelõen. Egy olajfejlesztõ szakember nyilatkozta egyszer, hogy jobb, ha ezekhez a szintetikus csodaszerekhez nem ér hozzá a bõrünk , meg jobb ha be se lélegezzük a gõzeit - pedig ugye milyen jól van illatosítva egyik másik, meg hát melegen engedjük le a blokkból - , úgyhogy én azt mondom, hogy csak azokat töltögetem a motoromba , amit feltétlenül muszáj. A legegyszerûbb Fimol is Molibdén tartalmú. Én nem szeretem a Molibdént , sz.r az íze , a motorom sem szereti, azt mondta....;o))))
|
hacse | 7818 | 2013. január 25. 10:12 | Válasz erre: 7816 |
Persze , hogy tuti dolog a Spuri, hiszen jórészt petróleum, amit már az õseink is használtak , mondjuk fõleg diesel motorokba télen, több ok miatt is , amiket hadd ne mondjak , józan paraszti ésszel tudja mindenki. Vannak pozitív hatásai az tuti, de én ha nem muszáj többet nem veszek, mer' a nélkül is kitûnõen mûködött eddig minden gépem, jó nagy futásteljesítményekkel. Én autóba is töltögettem anno, de fogyasztáscsökkenést nem tapasztaltam. Igaz, hogy 5-5.5 ös fogyasztásnál kevesebbet reálisan nem várhat az ember egy benzines autótól. A mostani kocsim a hófúvásos téli idõben 6.8-as átlagra jön ki , ebbe sem lesz Spuri töltögetve, a szelepek meg tök tiszták benne. A motoromban is nagyon tiszták a szelepek, meg nem is fogyaszt sokat. Hogy félmelegen durrog azt meg kifejezettem szeretem . :o))
|
Kovacspeter | 7817 | 2013. január 24. 22:34 | Válasz erre: 7800 |
Üdv a klubban Mészi! Szép a géped. Ritka váltás a tied, Fjr-rõl, Busáról, XX-rõl Inazumára. Ha rendben van a gép akkor megbánni semmiképpen sem fogod. Lesz Ina találkozó is meg ilyenek, (már a III.) szeretettel várunk. |
Kovacspeter | 7816 | 2013. január 24. 22:15 | Válasz erre: 7798 |
Mondjuk a Spurival Lacinak abszolút pozitív tapasztalatai vannak, régen használja. Elmesélte hogy egy régebbi Erdély-túrán tankolás után mindenkinek elkezdett durrogni a motorja csak az õ Hondája nem. Gondolom csodát nem tesz, vízbõl biztos nem csinál benzint, de gyengébb üzemanyagoknál, meg állásnál hasznos lehet, némi fogyasztáscsökkenésrõl is beszámolnak akik használják.
|
Kovacspeter | 7815 | 2013. január 24. 22:05 | Válasz erre: 7798 |
Nyilván van felületkímélõ-kezelõ hatása az adalékoknak, de te gépész ember is vagy, ezekben a fantasztikus dolgokban szerintem te is kételkedsz, nem Csabi? Amikor az adalékgyártók ilyeneket mondanak hogy helyreállítja a karcokat, apró sérüléseket. És akkor mi lesz a henger hónolásával? Azt is 'helyreállítja';-) Vagy egy kopott dugattyúnál-hengernél helyreáll a gyári illesztés? Na nemá.
|
Kovacspeter | 7814 | 2013. január 24. 21:57 | Válasz erre: 7796 |
Azt egyetlen szóval sem mondtam hogy nem jó a Fimol. Nyilván vannak kedvezõ hatásai egy viseltesebb blokkra. Csak nekem nem férnek a fejembe bizonyos 'fantasztikus' dolgok amiket az adalékgyártók híresztelnek a termékeikrõl, mint pl. az alább leírt példa.
|
hacse | 7813 | 2013. január 24. 20:42 | Válasz erre: 7807 |
Igen, a külsõ vezérlésnek megvannak a hátrányai. ..heh..
|
hacse | 7811 | 2013. január 24. 20:40 | Válasz erre: 7809 |
Ilyen ,amikor jó a mûszer, egyformán állnak a mutatói. :-))
|
meszi1100xxx | 7810 | 2013. január 24. 19:47 |
Köszönöm az üdvözlõ szavakat. Szép estét mindenkinek. Üdv-Mészi |
cblaci | 7809 | 2013. január 24. 18:48 | Válasz erre: 7803 |
Hú vazzeg! Milyen szép egyforma értékeket mutatnak a mûszerek.... fõleg mikor leállítod :-) |
cblaci | 7808 | 2013. január 24. 18:46 | Válasz erre: 7797 |
Szia Mészi! Üdv a klubban és balesetmentes kilómétereket a géphez! |
Billigpeter | 7807 | 2013. január 24. 18:06 | Válasz erre: 7806 |
Össze se raktam rendesen, mert szóltak, hogy mást akarok csinálni:-(
|
Billigpeter | 7805 | 2013. január 24. 17:51 | Válasz erre: 7804 |
Nem tudom, majd holnap megmondom, mert most még meleg:-)
|
hacse | 7804 | 2013. január 24. 17:37 | Válasz erre: 7803 |
Ezen nincs mit javítani .. Ezek után is durrogtok félhidegen?
|
Billigpeter | 7803 | 2013. január 24. 17:34 |
Szevasz VVlaci! Ilyen lett a karburátor szinkronizáció témája, remélem jónak ítéled meg, mert ha nem, te fogod kijavítani tavasszal, amit én most összebarmoltam:-) http://youtu.be/HpRqu1bIEHw |
Billigpeter | 7802 | 2013. január 24. 17:32 | Válasz erre: 7800 |
Szevasz Meszi! Isten hozott itt a fórumon, sok balesetmentest a géphez. |
hacse | 7801 | 2013. január 24. 13:03 | Válasz erre: 7800 |
Ja, még az lett volna a következõ kérdésem, hogy honnan szerezted be , de azt most leírtad. Sok élménydús kilométert kívánok hozzá! Látom öreg motoros vagy te is, majd tapasztalatcserélünk meg ilyesmik. :D
|
meszi1100xxx | 7800 | 2013. január 24. 12:46 | Válasz erre: 7799 |
Köszönöm az üdvözlést Hacse. Szerintem a piaci ár alatt egy kicsivel vettem. Gyári állapotban van a gép. 2001évjárat Olaszból való egy gazdás. Tettszik-e?? Igen talán azért mert már nem vagyok fiatal pasi. Igaz ez az elsõ csupasz mocim. Annó még kb 20éve volt egy Yamahaxs400, ami szintén csupasz volt. De utána mindig sport, túra sport. Az utolsó 5évben, cbr1100xx az új volt, hayabusa, Fjr1300, stb. Gazdasági helyzetem ezt engedi meg de nem bánom mert nagyon megtetszett. Mindent megcsináltam rajta és ilyen lett. Hát röviden ennyi. Üdv-Mészi |
hacse | 7799 | 2013. január 24. 12:29 | Válasz erre: 7797 |
Szevasz Mészi! Nagy öröm számomra , hogy itt elsõként gratulálhatok a kitûnõ és gyönyörû motorodhoz! Nem , hogy ellenünkre nincsen a csatlakozás , hanem megtisztelsz ezzel, és én azt mondanám, hogy" kötelezõ"itt lógnod! Egy durva kérdés mindjárt az elején : mekkora pénzmennyiséget nyomtál a volt tulaj kezei közé vételár címén? Még egy kérdés : tetszik neked ez a géptípus , vagy csak ez volt jó áron? 3. kérdés : még mindig tetszik? ;o)) |
hacse | 7798 | 2013. január 24. 12:19 |
Gyerekek Spuris Fimol Prolonggal (újabban Gnolorp) nagyon ütõs motorvédelem! Viszont csak abban az esetben az igazi, ha minden tankoláshoz nyomtok egy adag STP porlasztó és szeleptisztító adalékot, mer' ezek a benzinek nincsenek ám telib..zva adalékokkal, ááá.. még több kell bele. És mindent elhiszünk, amit ráírnak, és vazze még kül. fórumokom vitatkozunk is a hasznosságukon. Csak benzint ne felejtsünk el tankolni ! Anno sok mindenben "hittem" én is , megpróbáltam a sok környezetszennyezõ mérget , nem nagyon gyõzött meg egyik sem . Spurit használtam legutoljára , de szerintem nincs annyi haszna , amennyi pénzanyagot bekérnek érte , ha lehet véleményem, akkor azt mondanám , hogy a sima petróleum ugyanannyit ér. De mindegy is ,általában az emberek szeretnek valamiben hinni, és ha eléggé hisznek benne , akkor eléri a kívánt hatást. :-) Jelszó: adalékoljunk!
|
meszi1100xxx | 7797 | 2013. január 24. 12:03 |
Sziasztok Ha nincs ellenére a társaságnak akkor néha csatlakoznák a hozzászólásokhoz. Vásároltam egy 1200inazumát. Mészi vagyok Pécsrõl. Üdv mindenkinek-Mészi ![]() |
cblaci | 7796 | 2013. január 24. 06:08 | Válasz erre: 7794 |
Arra amire kitalálták tökéletes a Fimol, nekem volt régen egy Renault motoros Daciám amibe raktam (az olajhoz) és tényleg csendesedett tõle, igaz a kasznija úgy szétrohadt, hogy egy reggelre össze kellett seperni az udvaron... viszont a motorja még bírta volna. Nedves kuplungos motorba viszont nem merném az olajhoz önteni! Nem tudom amúgy mi a történet vége, nagyon régen nem jelentkezett, arra emlékszem, hogy a spurit nem ismerte de mikor említettem utánaolvasott és eldöntötte, hogy sz@r... |
Kovacspeter | 7795 | 2013. január 23. 23:06 | Válasz erre: 7792 |
Megbízhatóként említik, és utána írták hogy unalmasan konszolidált, nekem fájt egy icipicit;-) Én is tudnék számtalan jobbat, de nekem nem kell jobb. Szebb viszont nem sok van, a retrós ízlésemnek mindössze két gép felene meg az új sornégyesek közül. Nomeg ilyen fogyasztású motrot nem is nagyon találni. Viszont kéne egy könnyû enduro, amivel nagyobb távokat is abszolválni lehet. Meg egy 125-ös visítógép pályára. Ilyen terveim vannak.
|
Kovacspeter | 7794 | 2013. január 23. 22:49 | Válasz erre: 7790 |
Pár dolog eléggé ellentmondásos amit leírt a hondás ember ezzel a Fimollal kapcsolatban. "ami arra jó hogy a súrlódó felületek mikrobarázdáit és mélyebb karcait kitölti a molibdén-diszulfid" Hát ez nagyszerû, viseltes motroknál kitölti az apró karcokat, meg a mikrobarázdákat. Na most akkor józan paraszti ésszel (nekem ennyi jutott) kérdeznék egyet: ugyanezt csinálja a hengerfal hónolásával??? Vagy gondolkodik is a kence, hogy ezt feltöltsem, amazt meg nem;-) Itt valami sántít...kíváncsi lennék hogy a Fimol gyártója mit válaszolna erre. Vagy egy teszt során mi derülne ki. |
Kovacspeter | 7793 | 2013. január 23. 22:35 | Válasz erre: 7790 |
Hát, ha nincs meg a nedves kuplunghoz (is) szükséges Jaso Ma vagy Mb minõsítése, akkor ez az ember igencsak bevállalós...fõleg ha szerelõ...azóta nem jelentkezett, hogy miként muzsikál a gépe, nomeg a kupesz?
|
cblaci | 7792 | 2013. január 23. 20:06 | Válasz erre: 7789 |
A cikket én is olvastam és egyébként megbízható gépként is említik az õs Inát a 90-es évek végérõl. Viszont ez is olyan dolog amit én pont lesz@rok... nekem tetszik és szeretem, tudnék tõle jobbat, de most ez van és én ennek is nagyon tudok örülni :-) |
cblaci | 7791 | 2013. január 23. 20:05 | Válasz erre: 7783 |
Lassan már csak a színe tér el a motorunknak... én meg most ülést fogok varratni, hasonlót mint ami a Fõnixen van! ;-) Használd egészséggel az ötletet! :-) |
cblaci | 7790 | 2013. január 23. 20:03 | Válasz erre: 7788 |
Alig találtam meg mert 3-éve volt, de bemásolom a hozzászólását a hondásnak: "Olajadaléknak én Fimol 4T használok. Nem amerikai csodaszar, csak molidén-diszulfidot és rengeteg grafitot tartalmaz, mikrószemcse méretben, vagyis a milliméter ezredrésze méretû, ami arra jó hogy a súrlódó felületek mikrobarázdáit és mélyebb karcait kitölti a molibdén-diszulfid és csökkenti a grafit a súrlódást. Más használatát nem javaslom, de a lényeg minél egyszerûbb az olajadalék annál kevésbé akarnak átb@szni. Illetve létezik még valami, ami a felületbe õrökre begyógyul, ha jól emlékszem valamilyen porcelán, de nem tudok ezen kívül semmit. Alapból a motorba való olaj tartalmaz adalékot a kuplunghoz, a válto fogaskerekekhez, és még fölsorolhatnék olyan 7-8-at de inkább nem." Szóval 4T-s volt a Fimol adalék, de az akkor sem nedves kuplunghoz való és véleményem szerint a Fimolos (grafitos) olaj az életben nem kapná meg a JasoMa minõsítést... mint pl. a Xado ami viszont megkapta. Na mindegy, csak érdekességképpen említettem meg, egyébként szerelõnek mondta magát az ember... |
Kovacspeter | 7789 | 2013. január 22. 23:54 |
Laci a 7772/A hozzászólásra reagálva, (másképp nem megy, me' van három is ezen a számon);-), ezt állították a Motorrevüben az új Inazuma formájáról a régihez hasonlítva: "korántsem olyan unalmasan konszolidált, mint amazok voltak." Elmennek a pi...ába! Na megyek mert nagyon lelassult az oldal, elkelne itt egy jó informatikus. |
Kovacspeter | 7788 | 2013. január 22. 23:36 | Válasz erre: 7776 |
Tudom hogy volt (vagyis ezek szerint még most is van) 4T-hez. Megvallom õszintén, lövésem sincs hogy jelenleg mit teljesít ez a termék. Ha rá van írva hogy JASO MA, akkor lehet használni nedves kuplunghoz is. Az meg hogy súrlódáscsökkentõ hatása van attól nem kell félni, gyakorlatilag az összes olajcég meg szokta említeni ezt a tulajdonságot a gyártmányainál. Vagy nem értem, kéttét tett bele? Ahhoz csak gratulálni lehet. |
Kovacspeter | 7787 | 2013. január 22. 23:31 | Válasz erre: 7768 |
Emlékszel Peti, pár hónapja azt mondtad hogy gazdasági totálkár. Most meg itt áll a gépezet, majdhogynem útra készen, emberi költségvetésbõl kihozva. Sok balesetmentes kilométert kívánok az ételhordóval!
|
Kovacspeter | 7786 | 2013. január 22. 23:23 | Válasz erre: 7772 |
Lerohadt az oldal nálam is. Két hozzászólás egy idõben, plusz ha megnézed három hozzászólás egy szám alatt;-) (7772)
|
Billigpeter | 7783 | 2013. január 22. 22:27 | Válasz erre: 7772 |
7772/B Nem új, Perwollal van mosva:-) Mondjuk ez nem igaz, még az ötletet is plagizáltam, utólagos engedelmeddel:-) Kíváncsiságból kezdtem hozzá, nem akartam elhinni, hogy ez mekkora szopás. Mondjuk én kiszereltem a kereket, nem a helyén csináltam. Félúton már szívesen abbahagytam volna, de akkor már nem lehetett. Egy röpke három napig úgy fogtam a tollat, mint a lapátot, marokra. Nem bántam meg, mert jól néz ki, meg tetszik is:-) |
VVLaci | 7782 | 2013. január 22. 22:26 | Válasz erre: 7781 |
Bõcsön! Iskolatársam az állatorvos! Persze, a protekcióóóóó! :-)))))
|
Billigpeter | 7780 | 2013. január 22. 22:23 | Válasz erre: 7772 |
Természetesen vicc vót, azért gratula a derekas helytállásért:-)
|
VVLaci | 7779 | 2013. január 22. 22:20 | Válasz erre: 7778 |
Nem, este! A kutyákat megyünk Szig.-gel eláttatni! :-)
|
Billigpeter | 7778 | 2013. január 22. 22:15 | Válasz erre: 7771 |
Reggel?:-) Nem látom még a nap végét, ha tudok valami biztosat, felhívlak. Elõre is kösz. |
Kovacspeter | 7777 | 2013. január 22. 22:05 | Válasz erre: 7757 |
Az igen! Hozzászámolva áfát, bejárást, jegyzetek, stb, kb. 2 millából ki is jön...igaz külföldön biztos el lehet vele helyezkedni, itthon már necces a dolog.
|
cblaci | 7776 | 2013. január 22. 22:04 | Válasz erre: 7774 |
Merthogy az illetõ a motorolajhoz öntötte... létezik 4T-hez való olajadalék formában is.
|
cblaci | 7775 | 2013. január 22. 22:02 | Válasz erre: 7774 |
Az egy nagyon jó adalék személyautókba, fõleg az öregebbekbe... na de olajfürdõs kuplunghoz...? Nagy bátorság!
|
Kovacspeter | 7774 | 2013. január 22. 22:00 | Válasz erre: 7756 |
Fimol? Az még létezik? Mondjuk a hondás nem biztos hogy bajt csinált vele, meghát annak idején az volt csodaszernek kikiáltva;-)
|