Kovacspeter | 7973 | 2013. február 6. 21:18 |
Helló Peti! A csigaevõs szerkesztett Inazuma logót át tudnád küldeni az e-mail címemre? Csak a logó kellene betûk, háttér, minden nélkül. Elõre is köszönöm. |
Billigpeter | 7972 | 2013. február 6. 20:28 | Válasz erre: 7971 |
Szasz Sinyus! Olajnyomásoddal mi lett? Rendbejött? Kiderült, mi volt az oka? |
sinyus | 7971 | 2013. február 6. 18:56 |
Hali! Nem jelentkeztem eddig, nem nagyon volt mit hozzátennem a fórumhoz. Végre kikerült a moci a garázsból a hétvégén. Eladó lett sajna, kell a pénz, a másik Suzim csere-érett lett, a mocit meg nem sikerült úgy kihasználni, ahogy megérdemelte volna. Auzó meg kell... Amig nincs vevõ, addig még remélem meghúzhatom párszor a szarvát, aztán agyõ - pár év mulva ha minden egyben lesz, akkor keritek valami rendes motort, talán egy 1200-et:) Ha tudtok vkit, akit érdekelné az Inám, akkor ajánlhatjátok;) Adok hozzá minden jóságot, ami csak kellhet |
hacse | 7970 | 2013. február 6. 16:59 | Válasz erre: 7967 |
Igen. Ezt a jó szokást még anno Budapestrõl vették át a párizsi népek, lassan ott is megtanulnak közlekedni. :o))
|
hacse | 7969 | 2013. február 6. 16:54 | Válasz erre: 7968 |
Hát ha nem jött be neki, akko' ez van. Sajnálatos. :-(
|
VVLaci | 7967 | 2013. február 6. 12:29 | Válasz erre: 7966 |
Egyébként ha megnézed a videót, látszik, hogy még dugóban is úgy állnak, hogy egy ekkora batár is elférjen a két sor között. A párizsi körgyûrûn láttam hasonlót, ott a motorok 60-70 körüli tempóval "csorogtak" elõre és ez senkit nem zavart. |
hacse | 7966 | 2013. február 6. 12:09 | Válasz erre: 7965 |
Ez teljesen igaz, de hát valami baromságot kellett, hogy írjak. ;o]
|
VVLaci | 7965 | 2013. február 6. 11:51 | Válasz erre: 7964 |
De ezzel meg is szünteted a dugó okát! :-))) A lopósautónak meg végig kell állnia a sort!
|
hacse | 7964 | 2013. február 6. 11:20 | Válasz erre: 7955 |
Tegyük fel , hogy ezzel a répareszelõvel bemegyek a dugóba , hogy kihozzak onnan egy szabálytalanul helyet foglaló gk-t. De hogyan jövök ki vele, amikor olyan széles lesz széthajtogatva , mint 2 Claas Mega egymás mellé állítva. Azér' úgy gondolom használják valamire , ha már legyártották. Mindenesetre érdekes.
|
cblaci | 7960 | 2013. február 6. 06:30 | Válasz erre: 7953 |
Amit írtam a kavarodásról (7868 hsz.) az nem egy embernek szólt és nem is embereket minõsített, mindössze csak az lett volna a lényege, hogy nem lehet egy kalap alá venni minden adalékot és ráhúzni hogy átb@szás, mert ezzel akár az én tapasztalataim is hasonló elbírálás alá eshetnek. Amit viszont ezért a "kavarodás" szóért kaptam a 7870-es és 7872-es hozzászólásokban az a személyemhez szólt és ráadásul nyilvánosan próbált moderálni. Ez a dolog ébresztõként hatott, ezért aztán rendesen átgondoltam a továbbiakat. Több cimborát nem akarok áldozni az Inazuma fórum oltárán a lenézõ és sértõ viselkedésemmel... amit ráadásul észre sem veszek. Nem engedhetem meg magamnak, hogy ez máskor is elõforduljon, annál nekem sokkal fontosabb az a néhány ember akikkel a való életben nagyon jól elvagyok és akik szemében (remélem) eddig ismeretlenek voltak azok a problémák amik itt felmerültek egy "szerencsétlen" megfogalmazás következtében. Amúgy sem állt ez nekem jól... jobb lesz így mindenkinek. Remélem ez egyenes beszédnek számít és nem lesz támadási felület, sõt igazából azt se szeretném ha ez a gondolatmenet folytatódna és rombolná a fórum hangulatát, mert nem vagyunk gyerekek már... Ez a fórum a márkatársakat volt hivatott összehozni, ez félig meddig sikerült is, sõt mondhatom barátságok is kialakultak és ezek a kontaktok fórumon kívül is kiválóan mûködnek, hála Istennek! |
Billigpeter | 7959 | 2013. február 5. 22:55 |
még egy ismerõs 750-es eladósorban. http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx_750_e_inazuma-6573309 Mondjuk ezen annyira nem lepõdtem meg. |
VVLaci | 7958 | 2013. február 5. 22:15 | Válasz erre: 7957 |
De ha vesz egy Goldwinget, annak az utánfutóján elfér az Ina és egy krosszmotor is! :-)
|
Billigpeter | 7957 | 2013. február 5. 22:06 |
Na, egy hasonló szerkezet a motorodra Peti, oszt el lehet vele húzni két DRZ-t:-)
|
hacse | 7956 | 2013. február 5. 22:04 | Válasz erre: 7948 |
Mondok egy érdekeset: Suzuki XF 650 Freewind. De sztem régebben jobb választék volt könnyebb , 600-as körüli gépekben , amikkel haladni is lehetett , valami cucc is fért rá, meg ilyesmik. Vagy talán most is van , csak nem vagyok aktualizálva a témára.
|
hacse | 7955 | 2013. február 5. 21:51 |
http://videa.hu/videok/tudomany-technika/honda-goldwing-retriver-autovontato-HAwn3dJ7TfD2jGFz Azt konkrétan nem találom , ahol a chinese cop-ok dolgoznak , de ugyanez a technika volt.
|
hacse | 7954 | 2013. február 5. 21:33 | Válasz erre: 7949 |
Egyelõre nem találom, de ha meglesz felpattintom.
|
hacse | 7953 | 2013. február 5. 21:32 | Válasz erre: 7950 |
7873-as hsz-al bezárólag megsértõdött rám. De mondjuk rátok nem, úgyhogy írhatna.
|
Billigpeter | 7951 | 2013. február 5. 20:41 | Válasz erre: 7945 |
Régebben láttam egy képet, ott a sárga színû bácsi egy R6-ost visz ugyanígy, csak azt nem találtam meg:-) Egyébként az említett népcsoport mind közlekedési morálban, mind logisztikai feladatok kreatív megoldásában említésre méltó:-)
|
Kovacspeter | 7948 | 2013. február 5. 20:30 | Válasz erre: 7946 |
Nem olcsóak a Drz-k, mármint azok amik nincsenek gallyra vágva. Asszem csak az E jelzésû változat üzemórás. A V-Strommal az a bajom hogy nehéz. Valahol a kettõ között kellene egy optimális kompromisszum. Kérdés hogy hol.
|
hacse | 7947 | 2013. február 5. 20:27 | Válasz erre: 7941 |
Azt nemtom láttátok e , hogy a kínai zsernyákok Honda Goldwingeket használnak " lopó autóként" a tilosban parkolók ellen. Egy ötletes kiegészítõ szerkentyûvel elvontatják a kiszemelt autót.
|
hacse | 7946 | 2013. február 5. 20:23 | Válasz erre: 7944 |
Na, pl. az egy nagyon jó mocc. Neked leginkább egy olyasmi gép felelne meg szerintem , amit V strom -nak neveznek, de az Ina mellé az nem kis falat fenntartásilag. Valami könnyedebb gép jó másodiknak, de akkor valóban nem sok marad az optimalizálásra.
|
Kovacspeter | 7945 | 2013. február 5. 20:20 | Válasz erre: 7941 |
Fel kellene találni az Ikeás endurót;-) Jó a kép, az lehetne a címe hogy: motorkímélés biciklivel. De inkább egy Gold Winget vinne így, az lenne igazán vagány.;-) |
Kovacspeter | 7944 | 2013. február 5. 20:15 | Válasz erre: 7943 |
Igaz hogy Drz-vel is megkerülték már Afrikát.
|
Kovacspeter | 7943 | 2013. február 5. 20:13 | Válasz erre: 7934 |
Igazad van, de vmi optimális kompromisszum kéne. Csak hát nem egyszerû.
|
Kovacspeter | 7942 | 2013. február 5. 20:11 | Válasz erre: 7932 |
Na, meg Bükkszenten voltak komoly állapotok régebben. Sokan közlekedtek rendszám, meg forgalmi nélkül, vagy kategória jogosultság nélkül, esetleg bármilyen jogsi nélkül. Motorosok bukó nélkül. (tisztelet a kivételnek) Körzeti 'megszívott' nem volt a faluban, de egyszer csak kiszálltak a miskolci kapitányságtól, pár jármûvet lekapcsoltak, de tekintélyes részük gyorsan eltûnt az erdõben. Fõleg a terepjárók meg a krosszmotrok. Erre a rendõrök is felvették a bokszkesztyût, következõ alkalommal krosszmotorral jöttek meg quaddal.
|
Billigpeter | 7941 | 2013. február 5. 17:02 | Válasz erre: 7939 |
Akkor neked egy olyan enduró kellene, ami összehajtogatva befér a tanktáskába:-) Amikor elfogy alólad az inazuma, elõveszed, szérhajtogatod oszt irány horány:-) esetleg valahogy így:-) ![]() |
Kovacspeter | 7940 | 2013. február 5. 14:46 | Válasz erre: 7932 |
https://www.youtube.com/watch?v=yW8d9tztqac
|
Kovacspeter | 7939 | 2013. február 5. 14:45 | Válasz erre: 7932 |
Legális körülmények közötti közlekedésre kellene. Pl. Erdélyben nagyon sok helyre egyszerûen nem lehet eljutni aszfaltmotorral, személyautóval. Ott még - dacára a nagyarányú útépítéseknek - a közút fogalma igencsak mást jelent mint ideát. Igaz, most volt a választás, valószínûleg alábbhagy majd az útépítési kedv.;-) Arrafelé az "alsórendû út" alatt is vannak kategóriák, úgymint a ´keskeny aszfaltos út´, a ´makadámút´, a ´kövezett földút´. Ezek a valóságban igen cudarak tudnak lenni. Be szoktam vállalni Inazumával amit még ép ésszel lehet, csakhát az aszfaltmotornak vannak határai. |
Billigpeter | 7936 | 2013. február 4. 17:13 | Válasz erre: 7935 |
Amikor legközelebb hallod, hívd fel telefonon, oszt akkor õ is hallhatja:-)
|
VVLaci | 7935 | 2013. február 4. 15:17 | Válasz erre: 7933 |
Az valóban szép lenne, ha Te is hallanád a tárkányiakat! :-)))))))))
|
hacse | 7934 | 2013. február 4. 14:42 | Válasz erre: 7931 |
Még mindig túl sok az igényed. :o) A kis súly elegendõ, a motorozás nem a kényelemrõl szól, hatótávolság meg csak növeli a súlyt. :-)) Amúgy, ha má' pénzt ad érte az ember lehet igénye. |
hacse | 7933 | 2013. február 4. 14:36 | Válasz erre: 7932 |
Én úgy a lelkem mélyén most is "endurós" vagyok , és jó lenne egy ilyen gép is , annak ellenére , hogy ma már nagyon sok helyrõl , fõleg erdõkbõl "kitiltották" a terepezõket , meg szép bírságokat határoztak meg számukra a honatyáink. Való igaz , hogy meg kell õrizni a természet háborítatlanságát, ebben egyetértünk szerintem, de még azon túl is nagyon sok élményt lehet szerezni enduróval. Amikor még megvolt nekem a KTM - a 90-es évek közepéig - akkor csak gondoltam egyet , lementem az aszfaltról , aztán por, sár , part meg ilyesmik. Azt bírtam , hogy aszfaltút minimális használatával sok helyre el lehetett jutni. Az MZ-vel is szoktam ilyeneket kalandozni, az megint más stílus. :D Ha Te Felsõtárkánytól hallod az még mindig nem akkora gond , mintha én hallanám Felsõtárkánytól. ;-)
|
VVLaci | 7932 | 2013. február 3. 22:04 | Válasz erre: 7931 |
Itt a Bükkben quados rendõrök és erdészek hallgatóznak az illegális endúrósok után. Ez szerintem teljesen rendben is van. Akinek halk motorja van, megúszhatja. Én sem szeretem, ha már Felsõtárkánytól hallom, hogy jön egy .....
|
Kovacspeter | 7931 | 2013. február 3. 21:18 | Válasz erre: 7930 |
Hogy jók az biztos;-)egy ideje rossz motort már nem nagyon gyártanak, csakhát súly, kényelem, hatótávolság, stb. kérdés hogy mihez kell.
|
hacse | 7930 | 2013. február 2. 21:24 | Válasz erre: 7928 |
Nem érdemes próbálgatni, csak belekeveredsz. Az endurók jók. :-))
|
Kovacspeter | 7928 | 2013. február 2. 21:15 | Válasz erre: 7926 |
Valahogy úgy. De ki kéne próbálni más típusokat is, endurókkal kapcsolatban totál kapufa vagyok.
|
Kovacspeter | 7927 | 2013. február 2. 21:09 | Válasz erre: 7922 |
Jó ez a zúzmarás kép. Úgy tûnik már barátságosabb a tekintete, lehet hogy kezd megkedvelni?;-) Úgy tûnik egy darabig nem nagyon lesz motorosidõ, lehet várnia kell a Fõnixednek. Szerencsém volt a tegnappal. |
Billigpeter | 7924 | 2013. február 2. 11:55 | Válasz erre: 7923 |
Ha a konzolok ráérnek hétfõig, akkor beviszem neked a melóhelyedre.
|
VVLaci | 7923 | 2013. február 2. 10:17 | Válasz erre: 7922 |
Növekszik ez a kutya! Biztosan azért, mert vízbe és a lába! :-)))))))))
|
Billigpeter | 7922 | 2013. február 1. 23:46 | Válasz erre: 7921 |
Kovacspeter | 7921 | 2013. február 1. 22:32 |
Elolvadt a hó, felszáradtak az utak, jó idõ volt, úgyhogy meggurítottam ma a gépezetet. Közel másfél hónap állás után pöcc-röff. De hát ez természetes. A következõ gurulás már majdhogynem szezonkezdetre esik.
|
Kovacspeter | 7920 | 2013. február 1. 22:28 |
Csabi, jut eszembe, minap láttam egy Wr 250-est utcán parkolni, és enduróhoz képest nem is volt vészes az ülésmagasság. Ki kéne egyet próbálni.
|
Kovacspeter | 7919 | 2013. február 1. 22:23 | Válasz erre: 7914 |
Hajjaj, egyre nagyobb ügy, egyre bonyolultabb ügy, az ilyenek szoktak igazán elhúzódni. De kívánom hogy ne így legyen.
|
Billigpeter | 7917 | 2013. február 1. 21:31 | Válasz erre: 7916 |
Egészségedre váljék, de majd ha a helyére teszed, akkor örvendezzünk. Merre jársz mikor, amikor nekem is jó, hogy odaadjam?:-)
|
VVLaci | 7916 | 2013. február 1. 21:24 | Válasz erre: 7915 |
Markolatvédõ majd késõbb, a többi talált! Még egy bukógomba fog felugrani. Péter barátom, leköteleztél! Nagyon jó lett a vas! |
Billigpeter | 7915 | 2013. február 1. 21:16 | Válasz erre: 7913 |
Tippelhetek? Jól jön egy markolatfûtés, esetleg egy szélterelõ a markolatra, fokozatkijelzõ(ezt a tádésok maguknak találták ki, maguk hozták létre), meg ilyenek:-) |
Billigpeter | 7914 | 2013. február 1. 21:13 | Válasz erre: 7911 |
Elõször a Borsod Megyei Kapitányságon volt, aztán feltették B.pest 5. kerületbe, õk most átadták a NAV-nak, mert közben a különösen nagy értékû csalás átalakult költségvetési csalássá. Az eredmény az, hogy valaki ülni fog, de hogy mi mikor látunk pénzt, azt a jóisten se tudja. |
Kovacspeter | 7913 | 2013. február 1. 21:10 | Válasz erre: 7908 |
Jah, közbe' megírtad az okokat. Milyen extrákat fog kapni a gép?
|
Kovacspeter | 7912 | 2013. február 1. 21:08 | Válasz erre: 7900 |
Ennek aztán lebontódott az eleje. Mi fog történni?
|
Kovacspeter | 7911 | 2013. február 1. 20:52 | Válasz erre: 7895 |
Jobbulást kívánok Peti! Remélhetõleg cégesen is kijöttök ebbõl az újabb hullámvölgybõl. De gondolom a hoteles fiaskót sem sikerült még teljesen kiheverni. Haladt a bíróságon az ügy vmit?
|
Kovacspeter | 7910 | 2013. február 1. 20:43 | Válasz erre: 7894 |
Egészségetekre váljék! A képekrõl úgy tûnik a hóviszonyok is jók voltak. És mindehhez háttérként a szép Gyalui-havasok.
|
VVLaci | 7908 | 2013. január 31. 20:27 | Válasz erre: 7904 |
A tavaly elmaradt karbantartást végzem rajta, + az extrák felszerelése. Ma kimostam a lekvárt az egyik telóból. |
hacse | 7907 | 2013. január 31. 18:39 | Válasz erre: 7906 |
Így van. Most kérdezném azokat az embereket, akik a többiek, hogy megfelelnek e ezek a paraméterek a harmadik Inazuma találkozóhoz? Kovacspeter zenepedagógus jelezte , hogy neki a június elsõ fele nem jó, azér' gondoltam a 23-24-et. Nyomjátok az ötleteket! |
Billigpeter | 7906 | 2013. január 31. 15:43 | Válasz erre: 7902 |
Igaz, volt már többször is nemjó, meg lesz is. meg olyan is volt, hogy aszittem, hogy nemjó, oszt akkor volt a fasza:-) Nem keseredtem azér neki olyan túlzottan, nem kell sokáig keresnem olyan embert, akinek nálam sokkal szarabb, mégis teszi a dolgát, megpróbál a felszínen maradni. Na, ennyit a kesergésrõl. Én benne vagyok ebbe a Dunakanyaros- konferenciába, az idõpont meg úgy tûnik, maradt a régi:-) majd meglássuk, hogy a többiek mit szólnak az idõponthoz, oszt annak fényében szervezkedjük tovább. |
Billigpeter | 7905 | 2013. január 31. 15:28 | Válasz erre: 7901 |
Hát igen, ilyenkor azér megfordul az ember fejébe, mit érezhettek a szülõk amikor a kicsi fiuk hazajött szakadt ruhába, vérzõ térddel- könyökkel. Mondjuk a mi idõnkben még kevesebb barom rohangált az utakon, így kisebb volt az esélye, hogy elütnek. Én is úgy gondolom, hogy sem az erõltetés, se a túlzott tiltás nem vezet jóra.
|
Billigpeter | 7903 | 2013. január 31. 15:18 | Válasz erre: 7899 |
A jó munkához idõ kell. A szarhoz mégtöbb....:-)
|
hacse | 7902 | 2013. január 31. 12:02 | Válasz erre: 7895 |
Peti neked most nem jó. De volt már pár ilyen nem jó igaz? Nem érdemes azzal az életlen kötéllel vagdosnod az ereidet, mer' az is csak kudarcot okoz ! Az élet nem babostorma , éppen ezért azt kérdezném, hogy szerinted a június 23-24 - i hétvége megfelel e a 3. Ina találkozó idõpontjának, meg a Dunakanyar a helyszínének, mer' ha ilyen ütemben kerülgetjük a Napot ezzel a Földdel , akkor nagyon hamar itt lesz a..aa..minden, a sz.r idõszak végét is beleértve ! :D Csak pozitív gondolatokat próbáljál összeszedni magadnak, légy szíves !!!
|
hacse | 7901 | 2013. január 31. 11:47 | Válasz erre: 7896 |
Remélem megpróbálja úgy is. :-) Na , ez viszont jó kérdés. ;o) A viccet félretéve , szívem szerint nem szeretném , ha motoroznának a gyerekeim, de a brutálisan lomha agyam szerint meg nem szeretném megfosztani õket az élménytõl. Visszagondolva arra , hogy én miket mûveltem motorozás címén fiatalon - meg még sokszor most is - meg , hogy mennyi idõnek kell eltelni mire az ember megérti ennek az egész motorosságnak a lényegét / nem biztos , hogy én jól látom / , biztos jó lenne minél korábban elkezdeniük. De , csak ha õk is akarják. A nagyobbik gyerek inkább quadozik, azt "állítja", hogy a motorozás veszélyes. Én ezt így nem mondtam neki...
|
VVLaci | 7899 | 2013. január 31. 11:26 | Válasz erre: 7898 |
A kapkodás soha nem vezet jóra! :-))) Köszönöm! :-)
|
Billigpeter | 7898 | 2013. január 31. 10:44 | Válasz erre: 7897 |
Megnéztem a fúrófelhozatalt, 18, 20, 22-es van. remélem, holnap ki bírom faragni azt a két konzolt, hogy ne sokáig álljanak a tádék féllábon:-)
|
VVLaci | 7897 | 2013. január 31. 10:05 | Válasz erre: 7895 |
Kupacosan kátrányos helyzetû vagy! :-))) Unalomûzõnek: http://youtu.be/jKSZP69L0gQ |
Billigpeter | 7896 | 2013. január 30. 19:47 | Válasz erre: 7881 |
Ha majd megpróbálja nyitott szemmel, biztos jobban fog menni neki:-) a takarón miért nem motoros figurák láthatóak? ;-) |
Billigpeter | 7895 | 2013. január 30. 19:43 | Válasz erre: 7889 |
Nekem speciel semmi bajom nincs veled, csak rámjött a passzivitás. Az idõ is szar, munkánk sincs, pénz is apad rendesen, nem jut eszembe semmi vicces, amit meg akarnék osztani. Jó lenne egy méter kötél, hogy felvágjam az ereimet:-( Ráadásul a térdemet is sikerült kificamítani, úgyhogy olyan könnyedén mozgok, mint egy vásári nyomorék. Próbáltam adalékolni veresborral, de nem használ neki, bár nagyobb mennyiséget nem mertem betölteni, mert akkor sokat kell menni a slóra:-) Meg kellene próbálni pálinkával adalékolni, de azzal meg az a baj, hogy holnap nemcsak a térdem fog fájni, de másnapos is leszek. megállapítom, hogy ez a kétfajta adalékszer a térdficam kezelésére alkalmatlan, hatása csak tüneti, rövid ideig tartó:-) Ne féjjé', nem maradsz egyedül a fórumon, mert itt nem azt számoljuk, hogy ki tûnt el, hanem azt, hogy ki van még meg. (az könnyebb) |
adorizoli | 7894 | 2013. január 30. 18:47 | Válasz erre: 7890 |
Jó. Egyeztessünk hármasban. Kellemes fáradság érzésével írok. Hatalmasat síeltünk. Laci ülése fenomenális lett! ![]() ![]() |
hacse | 7893 | 2013. január 30. 16:08 | Válasz erre: 7892 |
Akko´ jó. :-] Majd este felé megcsörgetlek "bót" ügyben, má' hívtalak ,de gondolom elfoglaltságod keletkezett zeneileg, vagy ilyesmi.
|
Kovacspeter | 7892 | 2013. január 30. 14:22 | Válasz erre: 7889 |
Privátba nyomom...a munkát.;-) Nincs itten semmi baj, dolgoznak, dolgoznak, elfoglaltak az emberek. |
Kovacspeter | 7890 | 2013. január 30. 14:14 | Válasz erre: 7887 |
Zoli bácsi! Egyeztessünk majd hármasban Lacival hogy mindannyiunknak jó legyen az idõpont. Szép idõt és jó hóviszonyokat kívánok mára Kisbányára. |
hacse | 7889 | 2013. január 30. 11:04 |
Mi van ? Annyira undorító módon viselkedtem, hogy csak privátba nyomjátok ? ;-) Az nem lehet, mer' akkor már nem csak a közelebbi , de még a távolabbi ismeretségi körömbõl sem állna szóba velem már senki. Kissé nyers vagyok néha az igaz, de én ezt becsületesebb megoldásnak vélem, mint a sunnyogást, ha valami nem tetszik. Ezt az 'inkább nem szólok' féle hozzáállást még az apámnak sem tûröm el, pedig tisztelem , becsülöm. Cblacit is tisztelem, de magyarázkodásból ennyi elég mer' az nem a kenyerem, ha csak nem humorról van szó.
|
hacse | 7888 | 2013. január 29. 11:39 | Válasz erre: 7883 |
Köszönjük! Intézkedjél Te is , hogy mi is gratulálhassunk ! :-))
|
adorizoli | 7887 | 2013. január 28. 23:30 | Válasz erre: 7885 |
Peti! Fantasztikusak a képek! Amennyiben nem akadályoz valami egyéb halaszthatatlan program vagy elfoglaltság, szívesen társulnék a túrához. Remélem összejön. Ezen az útvonalon még én sem jártam. Na, jójcakát, mert holnap is nap van, holnapután pedig síelni megyek Kisbányára, ha nem jön közbe valami. |
Kovacspeter | 7886 | 2013. január 28. 21:57 | Válasz erre: 7885 |
És természetesen mindenkinek aki jönni szeretne.
|
Kovacspeter | 7885 | 2013. január 28. 21:54 |
Zoli bácsinak képgaléria: http://csedoa.blogspot.hu/2011/08/transzalpin-utvonal-szaszsebes-novaci.html
|
Kovacspeter | 7884 | 2013. január 28. 21:51 | Válasz erre: 7882 |
Ok. a helyszín. Pesthez közel esik, de Szoboszlótól sem távolság. Június elsõ fele nekem nem jó, meg az augusztus második fele.
|
Kovacspeter | 7883 | 2013. január 28. 21:43 | Válasz erre: 7881 |
Nagyon szép baba, gratulálok még egyszer! Szemmel láthatólag meg van elégedve a világ folyásával;-) |
hacse | 7880 | 2013. január 28. 20:53 | Válasz erre: 7877 |
Igen, én egy piszok érzékeny lélek vagyok. ;o), Cblaci szerintem már szóba sem áll velem, nem hogy ser, meg ilyenek...:D
|
Kovacspeter | 7879 | 2013. január 28. 20:49 | Válasz erre: 7878 |
Te Csabi, tegyél már fel pár képet Ádám kisfiadról.
|
hacse | 7878 | 2013. január 28. 20:48 | Válasz erre: 7875 |
Többet ilyen nem lesz!! Vége a baromkodásnak!! Mindenrõl csak a legmagasabb szakmai és tapasztalati szinten beszélünk. :-)))
|
Kovacspeter | 7877 | 2013. január 28. 20:46 | Válasz erre: 7871 |
Részemrõl nem éreztem sértõnek, úgy látszik Csabi kicsit érzékenyebb lélek nálam, majd kiengeszteled a találkozón egy két serrel;-)
|
Kovacspeter | 7875 | 2013. január 28. 20:42 | Válasz erre: 7868 |
Nem volt itt kavarodás, igazából annyi történt hogy belekaptunk ebbe-abba, rendszer és a teljesség igénye nélkül, ez okozhatott félreértést. Persze lehetett volna külön rendszerezni, a két nagy csoport szerint a benzin és az olajadalékokat, hogy kinek mi a tapasztalata, ezeken belül tovább bontva alcsoportonként, az általános, a fogyasztáscsökkentõ, a karburátor, injektor, és égéstértisztító, a stabilizáló, stb. benzinadalékokat. Az olajadalékoknál ugyanígy, grafittartalmú, teflontartalmú, nem sorolom. |