20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
V-STROMOS ISMERKEDÕS
Következő oldal

kovee 691 2006. január 5. 15:59   Válasz erre: 686
Este csinálok pár képet aztán elküldöm mailben!
Üdv!

U.I.:
Hagyd békén Nanut, a világmegváltás neki szent kötelesség. Nekünk meg maradnak az egyszerû hétköznapi boldogságok! :-))
    

nanupapa 690 2006. január 5. 15:58  
Kovee a frizud is jó.
A motorod meg viseltes.
    


molnarattis 688 2006. január 5. 15:41   Válasz erre: 687
Ha már a BMW-nél tartunk,..... ha valaki tud fényképeket küldeni a BMW 650 GS Dakar oldaldoboz tartóról, illetve a bömösre hogyan lehet felcsatlakoztatni, annak küldök egy ajándék meglepetést.

Ati
    

nanupapa 687 2006. január 5. 15:34  
egy bömin a Touratech az jól néz ki , de hogy a mûanyag Kappa....meg a Givi......
    

molnarattis 686 2006. január 5. 15:32   Válasz erre: 685
Szia Kovee !!

Láttam a fényképeded, elég jól néz ki, de ha még tudsz küldeni képeket a dobozról úgy felszerelve, vagy a tartóról azt megköszönném.

Üdv Ati.
    

kovee 685 2006. január 5. 14:42   Válasz erre: 681
Attis!
Nekem kappa van(K40-es, 2x40l), tartóval együtt kb90 eft az eurmotornál(párban!). De kérdezd meg zsifit is, mert lehet hogy nála olcsóbb!
Üdv!
    

gstibb 684 2006. január 5. 14:35   Válasz erre: 682
:-))
    

molnarattis 683 2006. január 5. 14:20   Válasz erre: 682
Köszönöm a tippet Nanupapa!


    

nanupapa 682 2006. január 5. 13:57  
Hello molnarattis

Vegyél oldalkoffert a mocidra (DL-650).

Tipp: motorosboltokban

Üdv.

Daty
    

molnarattis 681 2006. január 5. 13:47  
Sziasztok !!

Fiúk segítség kellene! Venni akarok a mocimra (DL-650) oldalkoffert, tartóval. Tudnátok egy-két tippet mondani?
Elõre is köszi!
AtI.
    

nanupapa 680 2006. január 5. 10:18  
Na de azér a viccnek is van határa.
A V-Stromosok kb. úgy nyilatkoznak, mint a mai 'trendy' Ignisz tulaj apucikák kicsi homo beütéssel az Ignisz terepjáró képességeirõl......
Ne hasonlítsuk már össze ezt a múlt nélküli marketingesek által összerakott motornak nevezett valamit egy GS-sel.
    

nanupapa 679 2006. január 5. 09:51  
este újracsekkolom a topikot.

    

Galad 678 2006. január 5. 09:44   Válasz erre: 667
A szado-mazo kedvtelés nálam másban nyilvánul meg!! : -)))
    

nanupapa 677 2006. január 5. 09:37  
kíváncsiság kedvéért egy DL buzit felültetnék egy R850R-re...kíváncsi lennék, mit szóna..
    

Gumikacsa 676 2006. január 5. 09:08   Válasz erre: 673
Jólvan Taz, asszonyom makói, ha megyünk anyóshoz akkor útba ejtünk, s kapsz egy DL könyvet
    

Gumikacsa 675 2006. január 5. 09:03  
Bocsi én sem akartam leszólni motorokat, csak tréfálni próbáltam, ha nem sikerült bocsika!
    

nanupapa 674 2006. január 5. 08:58  
nincs 2 kiló a különbség, de a R850R nekem tökéletesen elég lenne.
Majd eladom valamelyik páros szervem egyikét....utána majd nézelõdöm.

    

Tazdevil 673 2006. január 5. 08:23   Válasz erre: 660
Csongrád megye közepe, Tisza parti kisváros, Szentes-Hódmezõvásárhely között.
    

pandamaci 672 2006. január 5. 08:09  
nanu
valamiben hasonlítunk! Az enyémet esetleg R1150R -re cserélném. / a850 se tud sokkal kevesebbet,de árban sem, mielõtt kérdezné valaki. Ja és hosszú áttétellel,dupla gyertyás változatban,és nem rockster. És ez se földútra való.
    

nanupapa 671 2006. január 5. 06:23  
R850R
    

Szabadsag-Vandora 670 2006. január 4. 20:52   Válasz erre: 666
Hát,ha elfogy a lendület vagy a talaj,ott az unimukk.Jól felszerelt bárszekrényben van minden!
Természetesen megemelem a kalpagomat a Strom elõtt,olvastam én is a tesztet.Bevallom,fiatalosabb,könnyebb géprõl van szó.A tesztben pedig csak hajszál híján maradt le a bömbi.
Természetesen én megmérkõznék terepen,ha valaki így kívánja.
Ezzel nem a márkát akartam leszólni,csupám pár poénos pillanatot akartam szerezni.Nyilván az eladási statik beszélnek és a tulajok bólogatnak.Sztem is olyan motor kinézete van,az én elképzeléseim szerint is.
Csak a szeme ne lenne olyan szúrós,mint a mostani dizájnerek tolla.Állítólag van úgy,hogy a formatervezés kárára változik a fényerõ.
    

Macko 669 2006. január 4. 18:53  
Jaj, és hadd dicsekedjek kicsit: mivel végre nem esett ma semmi, gurultam egy rövidet. Kicsit nyálkás volt a város, csak csordogáltam, de azért igen élveztem...
Az aksim legalább meg lett töltve - bár csak egy huszast mentem.
    

Macko 668 2006. január 4. 18:45  
Sziasztok!
Ha már elkezdtük taglalni, hogy a GS vagy a Strom a jobb motor, érdemes megnézni a Revü legfrissebb számában a nagy alpesi tesztet, ahol szegény bömbit pont a DL 650 verte ki a döntõbõl. Német újságban, ahol a másik két kategóriában szereplõ BMW-k szokásosan döntõbe jutottak! Annyit írtak a tesztben, hogy a DL egyik legjobb tulajdonsága, hogy ha egy kezdõ ül rá, az is könnyedén elterelgeti. Ugyanakkor nekem volt szerencsém a Hungaroringen látni Szabó Attilát, amint a Suzuki Motorosiskola oktatójaként egy DL650-nel gurult a Gixerezres tanulók elõtt. Félig hátrafordulva, hogy jól lássa a tanulókat, akik alig gyõzték követni... A motor kicsit sem erõlködött. Na jó, Attila kicsit tud motorozni, meg gyakorlatilag a Ringen él.
Összegezve szerintem a V-Strom az egyik legjobb általános felhasználású motor - túrától a pályáig a városon át mindenütt nagyon jól lehet használni.
Persze a fenti GS-es összehasonlítás biztos megborul, ha elfogy az aszfalt...
    

pandamaci 667 2006. január 4. 18:37  
vegyetek mind csoppert! 300 kiló fényes vas, lassú, nehéz mint a dög,csak 1 nap mire rendesen megmosod, de igy a jó.
    

Gumikacsa 666 2006. január 4. 18:34   Válasz erre: 665
Ugyan Barátom, bárszekrénnyel motorozni... :)))
    

Szabadsag-Vandora 665 2006. január 4. 18:00   Válasz erre: 662
Van,a kacsacsõrû és utána jöhet a nagy feszültség:)).
    

nanupapa 664 2006. január 4. 16:02  
lelkes amatõröknek tökéletes motor.

    

Tazdevil 663 2006. január 4. 15:15  
Hello Lovagok!
Köszönöm a nyomásinfókat. Még eddig tényleg nem mértem meg, mert szemre nem változott semmit, nem lapul, kormány nem szitál, szóval nem bántottam ami jól mûködik. A hátsó tengelyen levõ táblát felleltem, de valami okból kifolyólag megkopott rajta a felírat, meg kisbetûs is, úgyhogy nem erõltettem. A szervízkönyvet biztosan megszerezték volna a boltban azóta, mert tök rendesek és a szervíz is nagyon precíz, de nem ba..tattam Õket érte, mert mindent kezelõszerv egyértelmû, szerelni meg úgysem fogom - mert hülye vagyok hozzá. Lehet, hogy ezért is kiváló választás volt a V-Strom. Ez a guminyomás volt az egyetlen amit két év után úgy gondoltam, meg kellene nézni. (Röhögjetek ki nyugodtan, de szerintem, aki szerelni akar az olasz motort vegyen, ne japánt.)
Szóval DL650 a király örökkön örökké.

Üdv: Tazdevil

U.i: Azért lemegyek a teleltetõbe és módszeresen elkezdem szétszedni a vasat, hátha találok valami angol nyelvû könyvecskét, mert az ülés alatt nincs. Eddig már eljutottam.
    

Gumikacsa 662 2006. január 4. 15:02  
van a Stromon kivül motor!? :)))
    

nanupapa 661 2006. január 4. 13:42  
Komolyan srácok, olyan kellemes baráti a társaság, hogy minnyár szaladok és kicserélem a motoromat egy V-Stromra.

    

Gumikacsa 660 2006. január 4. 11:35   Válasz erre: 652
Merre lax Taz?
    

Daty 659 2006. január 3. 21:51  
Tazdevil!

Ha elküldöd a címedet a mailemre, és megvárod, míg fénymásoló közelbe kerülök, elküldöm neked a magyart, fénymásolva!

Daty
    

Macko 658 2006. január 3. 20:58   Válasz erre: 650
Sziasztok!
A legegyszerûbb: a hátsó villa bal oldalán leghátul egy kis táblán ott vannak az ajánlott nyomások. Ez a 2004-eseken is ott volt, csak meg kell nézni. E szerint egyedül elöl-hátul 2,25, utassal elöl 2,25, hátul 2,8.
Én egyébként csak akkor szoktam fújni még a hátsóba, ha a három dobozt is telepakoljuk, egyébként elég hátra is a 2,25. Mivel a motor tömege és a kerékméretek nem változtak a gyártás kezdete óta, szerintem az összes eddig gyártott DL-re ugyanezek a számok igazak.
Ja, és egyszer egy szöget kaptam, ami miatt lassan szivárgott a levegõm hátulról. Mentünk ekkor is ketten úgy, hogy a végén csak 1,1 volt hátul. Nem volt semmi baja a motornak, csak kicsit szitált a kormány.
    

pandamaci 657 2006. január 3. 20:10  
guminyomás
valahova a motoron egy matricán nincs felragasztva-?
Külonben a gyári könyve , meg gumigyártó /eltérõ márka/ adhat meg eltérõ adatot.
Azt nem mondod hogy soha nem mérted ?
    

Daty 656 2006. január 3. 18:13   Válasz erre: 651
Hali!

Az enyém zsír új leírás, és abban már csak 2,25 szerepel 1 személlyel elõl-hátul, 2 személlyel elõl 2,5 hátul 2,8!

Üdv!

Daty
    

pandamaci 655 2006. január 3. 18:10  
taz
elméletileg több éve rendelet szerint mindenhez jár magyar nyelvû kezelési könyv.Más kérdés,hogy ha nincs,vagy nem adnak,b... nakrá. Különben minden moci gyári csomagjában van, általában 1 angol ,1 német, attól függ milyen piacról hozták be,de nem japán, vagy semilyen ,az biztos. Amióta van magyar, mert fogyasztóvédõk ellenõrzik !!! azóta a gyári nejlonban lévõt a szervizben vagy kidobják, vagy azt is odaadják a vvõnek. Kb akkora mint a szervizkönyv,amibe bélyegeznek,/vastagságra is./ nem keverted el valahova, v. nincs a mociban valami burkolat, ülés stb alatt ?
A hondámé bezzeg kb 2cm vastag volt valami lovári-olasz-majdnemnémet? 3nyelven
A lényeg ha bemész oda ahol vetted, minimum egy ángolt kaphatsz.
    

csango 654 2006. január 3. 17:30   Válasz erre: 650
Szia Tazdevil!
Kissé elkeserítõ, hogy nem adtak magyar nyelvû mûszaki leírást a mocidhoz, még akkor is, ha az elsõ szériából való. Én hosszú évekig fordítottam mûszaki szövegeket angolról magyarra, mert az adott laboreszközöket csak magyar nyelvû használati útmutatóval lehetett értékesíteni. A laborcég minõségkövetelményei ezt elõírták, de talán vmilyen rendelet is van rá.
A Magyar Suzuki Rt-nél nincsenek ilyen követelmények? És a Hondánál? Én a gagyi karburátoros CBF-hez kaptam magyar és angol nyelvû mûszaki leírást, és a kettõ még meg is egyezett. Igaz, én a forgalmazás második évében vettem a vasat.
Egyébként el tudom képzelni, ahogy a szétszedett motor mellett a japán nyelvû leírást tanulmányozod :))

    

l11 653 2006. január 3. 13:59   Válasz erre: 652
Ha esetleg V nem tudja:
http://www.louis.de
A motobase menüpontban vannak ilyen adatok
L


    

Tazdevil 652 2006. január 3. 13:47   Válasz erre: 651
Köszönöm Varadero!
Még valamit elfelejtettem. Van egy 125-ös Honda robogóm, lovas nélkül kb. 140 kg. Annak is meg tudnád adni a nyomás értékeit? ( ui: több mocim nincs)
    

Zsifi 651 2006. január 3. 12:09   Válasz erre: 650
Egyszemély: elöl 2,5
hátul 2,5

Több személy:elöl 2,5
hátul 2,9
    

Tazdevil 650 2006. január 3. 11:14  
BUÉK Lovagok!
Valaki segítsen egy kis tanáccsal. Idén tavasszal 2 éves lesz a verdám és mivel "az elsõ szériából való, még nem készített hozzá a Magyar Suzuki Rt. magyar nyelvû használati utasítást, mûszaki leírást", - ez volt a szöveg átadáskor. Megjegyzem japán nyelvût sem kaptam azóta sem. Szóval nem vagyok egy mûszaki ember, tankolni, meg láncot kenni tudok és ennyi. "Azé van, hogy szóógájjon".
De gondolom két éves korában már le kellene ellenõriznem az abronycsnyomást. Szóval valaki írja már meg, hogy mennyi a DL650 elsõ és hátsó elõírt abronycsnyomása két személyes használatban?

Várom válaszotokat.
Üdv. Tazdevil
    

Daty 649 2006. január 3. 09:49  
Szia Macko!

Na ha ezt már észrevetted, akkor ajánlanék egy másikat is neked, ahol szintén DL a téma:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9131358
Szeretettel várunk!

Üdv!

Daty

ui: BUÉK minden motoros társamnnak, és családjának!
    

Macko 648 2006. január 1. 18:39  
Sziasztok és BUÉK!
Sajnos csak most vettem észre a fórumot, de jobb késõn, mint soha! Kicsit beleolvasgattam a korábbiakba, két tapasztalatomat írnám le gyorsan régi kérdésekkel kapcsolatban.
Nekem Garmin Questem van, hozzá való motoros tartóval van felszerelve és nagyon jól tudom használni - csak sajnos horvát, szlovák térkép nincs hozzá - illetve van, de nagyon drága, így nem vettem. Belföldön és nyugaton viszont hibátlan.
Sokat irogattatok a gumikról. Nemrég raktam fel Michelin Anakee-kat, sokkal jobbak a gyáriaknál! Nekem is szitált az eleje korábban, azóta teljesen megszûnt, pedig nem centíroztattam újra!
JA, KÖZÖS GURULÁSRA ÉN IS NAGYON JÖNNÉK, bár inkább az 1 naposakra vagyok vevõ (sok a munka + család).
    

Macko 647 2006. január 1. 18:38  
Sziasztok és BUÉK!
Sajnos csak most vettem észre a fórumot, de jobb késõn, mint soha! Kicsit beleolvasgattam a korábbiakba, két tapasztalatomat írnám le gyorsan régi kérdésekkel kapcsolatban.
Nekem Garmin Questem van, hozzá való motoros tartóval van felszerelve és nagyon jól tudom használni - csak sajnos horvát, szlovák térkép nincs hozzá - illetve van, de nagyon drága, így nem vettem. Belföldön és nyugaton viszont hibátlan.
Sokat irogattatok a gumikról. Nemrég raktam fel Michelin Anakee-kat, sokkal jobbak a gyáriaknál! Nekem is szitált az eleje korábban, azóta teljesen megszûnt, pedig nem centíroztattam újra!
JA, KÖZÖS GURULÁSRA ÉN IS NAGYON JÖNNÉK, bár inkább az 1 naposakra vagyok vevõ (sok a munka + család).
    

kovee 646 2006. január 1. 16:55  
Na most megyek vissza aludni! :-))
Üdv!
    

kovee 645 2006. január 1. 16:54  
BUÉÉÉÉÉK!!!
    

KIRO-650 644 2005. december 31. 16:38  
BOLDOG ÚJÉVET V-STROMOS ISMERKEDÕSÖK!
(Várom az ötleteket a találkozóval kapcsolatba! 1-2 hét és itt ajó idõ)
    

kovee 643 2005. december 29. 12:59   Válasz erre: 642
Ok!
Akkor te megleszel a pároddal, mi meg a csajokkal! :-))
    

KIRO-650 642 2005. december 29. 01:18  
Tutti jönni fog.Jobb, ha ti is hoztok magatokal.
    

kovee 641 2005. december 28. 14:37   Válasz erre: 639
Ki mondta hogy neki is tudnia kell róla? ;-))
Üdv!
    

apach 640 2005. december 28. 08:40   Válasz erre: 639
figyelj! nekem zippzár a számon. :-)
    

KIRO-650 639 2005. december 28. 00:07  
Benne vagyok csak a csajokkal problémák lehetnek, mármint a párom nem tudom mit szólna hozzá.
    

apach 638 2005. december 27. 22:39   Válasz erre: 637
azt a "harley csapat" dolgot nem vágom, de biztos lemaradtam vmirõl. az sv brigádról amit hallottam, és akiket ismerek, nekem szimpatikus tsaság, de nekem nem márkafüggõ a sörözés.
a Vértes ügyet meg moccozzuk le, amikor elolvadt ez a hó, keressünk egy kulcsos házat és dobjuk föl túraajánlóba. aztán ihaj.
(kiroval a lemoccozást megejtjük, én hozok sört te meg a csajokat :-)))
    

gss 637 2005. december 27. 11:17  
Ha a harley csapat helyett az az sv-s csapat is megteszi, az svclubban szerintem sokan nyitottak lennenk egy kozos gurulasos-sorozos hetvegeben.(saccra min 30 sv-re lehetne szamitani,de a duplaja is konnyen elofordulhat)
Ahogy en latom nem csak a motorjainkban sok a hasonlosag hanem a felfogasban is.


    

apach 636 2005. december 26. 17:38   Válasz erre: 635
kiheverem, köszi. csak az a holnapi foci, elmarad.
    

KIRO-650 635 2005. december 26. 17:36  
Remélem neked nem hiányzik alkatrészed?
    

apach 634 2005. december 26. 17:32   Válasz erre: 633
az úúgy kezdõdött, hogy ma egy jót motoroztam.....
de, nem akarok untatni senkit, a Budapest-Bamakó oldalon részletesebben leírtam.
a lényeg, hogy gallyra ment a jobbos markolatvédõm, és én csak párban tudok venni (gyári). meg kéne egy komplett irányjelzõ. ja! meg egy corduracucc javító, ha van ilyen. (de mintha ezt már valahol tárgyaltuk volna)
    

KIRO-650 633 2005. december 26. 17:09  
Bõvebben apach! Mitörtént a markolat védõvel?
    

apach 632 2005. december 26. 16:12  
vennék jobbos gyári markolatvédõt, ha van valakinek egy perecelõselfekvõs!
    

KIRO-650 631 2005. december 26. 00:10   Válasz erre: 629
Na tessék,há mondom nem de igen mé nem!?!?Megyek aludni.
    

KIRO-650 630 2005. december 26. 00:00  
Ha valaki tatabánya felé lóvagólna dél körül , mert vannak még rajtam kívül is valoszinüleg akinek a 4nél 2vel kevesebb kereke van, az csörögjön. Ha nem esik buli lessz, ha esik nem lessz. Tetccik érteni?
    

l11 629 2005. december 25. 23:57   Válasz erre: 628
Szerintem ott voltunk grillezni nyáron ha nem is 100, de 10-20 motorral :))) Tényleg jó volt!
    

KIRO-650 628 2005. december 25. 23:49  
A vértesben van egy Tardos nevezetü hely ami nem igazán különleges,de tardos és süttõ között van egy nagyon szép erdõn keresztûl vezetõ út. Az út mellet patak,de nem is fontos a patak, hanem az a kis terület ami ezentúl terülel. Ha jól tudom Anna völgynek hívják. Szóval magával ragadott a hely nyáron. Elképzeltem oda azt a pár száz motorost .Van egy kis büfé oda szólok,ha tudom létszámot hozzanak pár sörrel többet meg valami kaját. A szállást még megkell beszélni a tulajal. Állítassunk fel szállodát mire megyünk vagy ne vágjákle a füvet? Nem vagyok ivós,de ha ilyen össze jönne csak koccintanánk.
    

apach 627 2005. december 25. 22:54   Válasz erre: 626
szasz kiro!
ezt az oldalt télleg te indítottad el, és mükszik, tehát ez így volt jó! nekünk van közös multunk, legyen közös jövõnk, ez olyan "újévi" kívánság, üdv, és eriggyünk egyet tavasszal a vértesben és legyen folyt köv.
    

KIRO-650 626 2005. december 25. 22:47  
Kellemes ünnepeket stromos team. Büszke vagyokrá hogy ilyen szépszámba össze jöttünk ezen oldalon. Tudom, hogy jól választottam motort és most megint megerõsítést kaptam a motorrevübõl. Kiváncsian várom a cikk folytatását. Holnap meg is látogatom a kedvencet.
Remélem mindenki ábrándozott már a V.stromos ismerkedõs élõ találkozóján? Szerintem nem lehetettlen létre hozni. Képzeljétek ahogy alsóörsrõl jönnek harleysok és csatlakoznak hozzánk...Na jó szerényebb is meg felel.
Ötletek?
    

Daty 625 2005. december 24. 13:12  
Kellemes karácsonyi ünnnepeket, és boldog új évet kívánok minden motoros társamnak, és kedves családjának!

Daty
    

Gumikacsa 624 2005. december 22. 12:00  
Köszi mindenkinek a gratulákat!!! Enyém a legszebb DL650, ezt tudom jól, független szakértök (pl a hugom) állítják ezt, s nekik hiszek :))) Mindenesetre várom már a tavaszt, akkor majd jól gurulnk egyet
    

Tazdevil 623 2005. december 20. 11:23  
Hello Lovagok!
Mivel az otthoni netem csak jövöre kerül bevezetésre, a munkahelyemen meg holnaptól szabi, ez az utolsó idei lehetõségem, ezért mindannyiótoknak boldog karácsonyt, sok motoros ajándékot és balesetmentes új évet kívánok. Az olcsó benzint nem mondom, mert úgyis keveset fogyaszt a mocim.
Na félre a viccet, csáááá.

Tazdevil
    

kovee 622 2005. december 19. 22:11   Válasz erre: 619
Üdv a klubban! Meg egyébként is grat! Aztán vigyázz rá!!!!
Üdv!
    

Oldi 621 2005. december 19. 18:46   Válasz erre: 619
Gumikacsa: GRATULA!!!
Akkor Neked nem is nagyon kell most boldog Ünnepeket kívánni... Azért juszt is, kívánok!
(Oda szaladtam én is a Camponához, de akkor már régen elmentettek.) tsááá
    

Tazdevil 620 2005. december 19. 15:15   Válasz erre: 618
Én tuti lefotóznám egy karácsonyfa alatt. Ez a minimum. Módszer: fenyveserdõ megközelítése - elég nagy méretû fenyõfa kiválasztása és felgallyazása 180 cm magasságig - szalagozás - melléállás - mosoly - automata önkioldó - menekülés az erdészek elöl. Az élményért megéri. Szerintem!
    

Gumikacsa 619 2005. december 18. 09:57   Válasz erre: 615
Bizony-bizony labon jott haza!!!
    

apach 618 2005. december 17. 18:18  
jó volt látni, ahogy örült az új mocinak! jó kis karácsonyi ajándék.... de,... akkor mekkora lehet a karácsonyfájuk?? :-))))
    

papi 617 2005. december 17. 13:58  
kerekeken(gurulva)
    

papi 616 2005. december 17. 13:57  
Sziasztok
Hátha nem is gyalog,de lábon hazaért Gumikacsa.Meg van a szép új vas-a.
    

to-ga 615 2005. december 17. 10:45  
Gumikacsa!
Micsoda gyönyörû idõtök lett, nem csodálnám, ha mégis gyalog vinnéd haza!

Gratula!
toga
    

Daty 614 2005. december 17. 09:57   Válasz erre: 613
Szia Galád!

CSak Tazt húztam!!:-))
HAlvány gõzöm sincs mennyit fog enni, ugyanis levettük a trélerrõl, mentem vele 500 métert, betettüka garázsba, és azóta ott áll szegény!!:-((
Majd tavasszal megtudom!:-)


Üdv!

Daty

    

Galad 613 2005. december 16. 22:04   Válasz erre: 589
Óránként? Vagy 100km-ként olajból?
    

apach 612 2005. december 16. 19:45   Válasz erre: 601
ma megnéztem a motorodat, de nem vagyok szenyó, nem ültem rá! :-))) ma eladtak egy ugyanilyen kéket de az nem volt ilyen szép. :-)) kirakták a tavaji tesztmotort is eladni, (azzal szerettem bele) de ennyiért, . . ?? nem is értem! holnap lemegyek segíteni, elõtte csörgök.
üdv!
    

hornoti 611 2005. december 16. 16:18   Válasz erre: 609
javítok : 19-20 mm belsõ átmérõ
bocsi :)))
    

KOVI 610 2005. december 16. 13:06   Válasz erre: 609
KÖSZI!
    

hornoti 609 2005. december 16. 10:28   Válasz erre: 605
25 mm külsõ átmérõ
1 oldal kb. 148 cm hosszú
19-25 mm belsõ átmérõ kb.
rögzítés a vázhoz : 5 mm - es laposvas
    

hornoti 608 2005. december 15. 21:41   Válasz erre: 605
holnap lemérem
    

papi 607 2005. december 15. 20:25  
Köszi,de felrakjuk kézzel.
    

Hadvezér 606 2005. december 15. 18:38  
K.b. 3 méteres padlót tudok kölcsönözni!Ha kell,holnap oda tudom adni!
    

KOVI 605 2005. december 15. 16:58  
HORNOTI SZEVA! MÉGEGYSZER KÖSZ A KÉPEKET. NAGYJÁBÓL LEMÉRNÉD,H MILYEN HOSSZ? AZ ANYAGIGÉNYE! ÁTMÉRÕ? FALVASTAGSÁG ESETLEG? KÖSZ

    

Tazdevil 604 2005. december 15. 10:47   Válasz erre: 589
Szeretettel várlak benneteket. Meg a többieket is. Majd még jövõ májusban eszetekbe juttatom újra az idõpontot.

    

gss 603 2005. december 15. 09:57  
Ocsem megnezett egy Dl 650est egy kereskedesben,sajna nem lehet hozza kozponti emelot csinalni a kipufogo miatt.sorry

Azert emelo ugyben ajanlom magam,egyeb ugyben meg az Svclubbot
http://www.motoremelo.fw.hu/
http://svclub.hu/
    

kovee 602 2005. december 15. 08:25   Válasz erre: 598
na ja!
Tudod mi már csak ilyen "tömegmotorosok" vagyunk! :-))
Üdv!
    

Gumikacsa 601 2005. december 15. 08:14   Válasz erre: 599
10 óra után egy picivel, ha gondolod 06 20 968 4579
    

Gumikacsa 600 2005. december 15. 08:12   Válasz erre: 596
Ha gondolod az enyémet bármikor kipróbálhatod
    

apach 599 2005. december 14. 22:37   Válasz erre: 583
hány óra körül lesztek a Hollósnál? a közelben lekom lemegyek szívesen és segítek. (vagy csak gratulálok)
    

apach 598 2005. december 14. 22:22  
kicsit nem figyelek, oszt ni! mennyi, mennyi stromos gyûlik itten. :-)))))
    

wurci 597 2005. december 14. 21:36   Válasz erre: 592
Hello Lamprologus!

A full-gas-nak van egy DL-650-e amit ki lehet probalni, de most helyileg nem tudom hol a motor, vagy balatonbogláron, vagy budán. Hívd fel õket biztos megmondjak.

Én is azzal a motorral mentem, kilóméterenként kb 100 forintot kellett fizetnem, de nagyon rendesek voltak mert zárás elõtt 10 perccel mentem, és még elhozhattam.

Aztán fizettem egy kicsit többet hogy megszabaduljak a kilóméterkorlátozástól, és nekem is legyen egy saját DL 650-em.

wurci
    

Lamprologus 596 2005. december 14. 21:18   Válasz erre: 595
Panda:

Igen Soproni vagyok. De sem itt sem Gyõrben nincs tesztmotor. (Viszont hó van vagy 10cm.)
Jövõ héten megyek pestre és gondoltam ha véletlenül jó idõ lenne ...

ui: Panda ha lehet akkor használd a "Válasz erre" linket és ne a "Hozzászólás"-t mert nehéz rájönni kihez is írsz.
    

pandamaci 595 2005. december 14. 20:45  
te nem soproni vagy ?
gyõrben a reál motornál szerintem van tesztmotor, meg karácsony elõtt újat is kapsz olcsón.És most / még/ hó sincs az úton.

    

pandamaci 594 2005. december 14. 20:39  
nem érted a viccet mi ?
nézd meg a linket amit 560 beírásnál hornoti ajánl! A z komolyabb.
    

Lamprologus 593 2005. december 14. 20:37   Válasz erre: 591
Jóóóó! Én is úgy gondoltam hogy kint!
Szóval hol vagyon tesztmotor?
    

Lamprologus 592 2005. december 14. 20:36  
Egy kérdés a Fõvárosiakhoz:
Melyik szalonba lehet 650-es DL amit ki lehet próbálni?
    

ELőző oldal
Felhokep

Tagok száma: 22115