kovee | 691 | 2006. január 5. 15:59 | Válasz erre: 686 |
Este csinálok pár képet aztán elküldöm mailben! Üdv! U.I.: Hagyd békén Nanut, a világmegváltás neki szent kötelesség. Nekünk meg maradnak az egyszerû hétköznapi boldogságok! :-)) |
nanupapa | 689 | 2006. január 5. 15:54 |
f650.atw.hu http://www.twistedthrottle.com/ezimagecatalogue/catalogue/variations/4236-350x350.jpg |
molnarattis | 688 | 2006. január 5. 15:41 | Válasz erre: 687 |
Ha már a BMW-nél tartunk,..... ha valaki tud fényképeket küldeni a BMW 650 GS Dakar oldaldoboz tartóról, illetve a bömösre hogyan lehet felcsatlakoztatni, annak küldök egy ajándék meglepetést. Ati |
nanupapa | 687 | 2006. január 5. 15:34 |
egy bömin a Touratech az jól néz ki , de hogy a mûanyag Kappa....meg a Givi......
|
molnarattis | 686 | 2006. január 5. 15:32 | Válasz erre: 685 |
Szia Kovee !! Láttam a fényképeded, elég jól néz ki, de ha még tudsz küldeni képeket a dobozról úgy felszerelve, vagy a tartóról azt megköszönném. Üdv Ati. |
kovee | 685 | 2006. január 5. 14:42 | Válasz erre: 681 |
Attis! Nekem kappa van(K40-es, 2x40l), tartóval együtt kb90 eft az eurmotornál(párban!). De kérdezd meg zsifit is, mert lehet hogy nála olcsóbb! Üdv! |
nanupapa | 682 | 2006. január 5. 13:57 |
Hello molnarattis Vegyél oldalkoffert a mocidra (DL-650). Tipp: motorosboltokban Üdv. Daty |
molnarattis | 681 | 2006. január 5. 13:47 |
Sziasztok !! Fiúk segítség kellene! Venni akarok a mocimra (DL-650) oldalkoffert, tartóval. Tudnátok egy-két tippet mondani? Elõre is köszi! AtI. |
nanupapa | 680 | 2006. január 5. 10:18 |
Na de azér a viccnek is van határa. A V-Stromosok kb. úgy nyilatkoznak, mint a mai 'trendy' Ignisz tulaj apucikák kicsi homo beütéssel az Ignisz terepjáró képességeirõl...... Ne hasonlítsuk már össze ezt a múlt nélküli marketingesek által összerakott motornak nevezett valamit egy GS-sel. |
Galad | 678 | 2006. január 5. 09:44 | Válasz erre: 667 |
A szado-mazo kedvtelés nálam másban nyilvánul meg!! : -)))
|
nanupapa | 677 | 2006. január 5. 09:37 |
kíváncsiság kedvéért egy DL buzit felültetnék egy R850R-re...kíváncsi lennék, mit szóna..
|
Gumikacsa | 676 | 2006. január 5. 09:08 | Válasz erre: 673 |
Jólvan Taz, asszonyom makói, ha megyünk anyóshoz akkor útba ejtünk, s kapsz egy DL könyvet
|
Gumikacsa | 675 | 2006. január 5. 09:03 |
Bocsi én sem akartam leszólni motorokat, csak tréfálni próbáltam, ha nem sikerült bocsika!
|
nanupapa | 674 | 2006. január 5. 08:58 |
nincs 2 kiló a különbség, de a R850R nekem tökéletesen elég lenne. Majd eladom valamelyik páros szervem egyikét....utána majd nézelõdöm. |
Tazdevil | 673 | 2006. január 5. 08:23 | Válasz erre: 660 |
Csongrád megye közepe, Tisza parti kisváros, Szentes-Hódmezõvásárhely között.
|
pandamaci | 672 | 2006. január 5. 08:09 |
nanu valamiben hasonlítunk! Az enyémet esetleg R1150R -re cserélném. / a850 se tud sokkal kevesebbet,de árban sem, mielõtt kérdezné valaki. Ja és hosszú áttétellel,dupla gyertyás változatban,és nem rockster. És ez se földútra való. |
Szabadsag-Vandora | 670 | 2006. január 4. 20:52 | Válasz erre: 666 |
Hát,ha elfogy a lendület vagy a talaj,ott az unimukk.Jól felszerelt bárszekrényben van minden! Természetesen megemelem a kalpagomat a Strom elõtt,olvastam én is a tesztet.Bevallom,fiatalosabb,könnyebb géprõl van szó.A tesztben pedig csak hajszál híján maradt le a bömbi. Természetesen én megmérkõznék terepen,ha valaki így kívánja. Ezzel nem a márkát akartam leszólni,csupám pár poénos pillanatot akartam szerezni.Nyilván az eladási statik beszélnek és a tulajok bólogatnak.Sztem is olyan motor kinézete van,az én elképzeléseim szerint is. Csak a szeme ne lenne olyan szúrós,mint a mostani dizájnerek tolla.Állítólag van úgy,hogy a formatervezés kárára változik a fényerõ. |
Macko | 669 | 2006. január 4. 18:53 |
Jaj, és hadd dicsekedjek kicsit: mivel végre nem esett ma semmi, gurultam egy rövidet. Kicsit nyálkás volt a város, csak csordogáltam, de azért igen élveztem... Az aksim legalább meg lett töltve - bár csak egy huszast mentem. |
Macko | 668 | 2006. január 4. 18:45 |
Sziasztok! Ha már elkezdtük taglalni, hogy a GS vagy a Strom a jobb motor, érdemes megnézni a Revü legfrissebb számában a nagy alpesi tesztet, ahol szegény bömbit pont a DL 650 verte ki a döntõbõl. Német újságban, ahol a másik két kategóriában szereplõ BMW-k szokásosan döntõbe jutottak! Annyit írtak a tesztben, hogy a DL egyik legjobb tulajdonsága, hogy ha egy kezdõ ül rá, az is könnyedén elterelgeti. Ugyanakkor nekem volt szerencsém a Hungaroringen látni Szabó Attilát, amint a Suzuki Motorosiskola oktatójaként egy DL650-nel gurult a Gixerezres tanulók elõtt. Félig hátrafordulva, hogy jól lássa a tanulókat, akik alig gyõzték követni... A motor kicsit sem erõlködött. Na jó, Attila kicsit tud motorozni, meg gyakorlatilag a Ringen él. Összegezve szerintem a V-Strom az egyik legjobb általános felhasználású motor - túrától a pályáig a városon át mindenütt nagyon jól lehet használni. Persze a fenti GS-es összehasonlítás biztos megborul, ha elfogy az aszfalt... |
pandamaci | 667 | 2006. január 4. 18:37 |
vegyetek mind csoppert! 300 kiló fényes vas, lassú, nehéz mint a dög,csak 1 nap mire rendesen megmosod, de igy a jó.
|
Gumikacsa | 666 | 2006. január 4. 18:34 | Válasz erre: 665 |
Ugyan Barátom, bárszekrénnyel motorozni... :)))
|
Szabadsag-Vandora | 665 | 2006. január 4. 18:00 | Válasz erre: 662 |
Van,a kacsacsõrû és utána jöhet a nagy feszültség:)).
|
Tazdevil | 663 | 2006. január 4. 15:15 |
Hello Lovagok! Köszönöm a nyomásinfókat. Még eddig tényleg nem mértem meg, mert szemre nem változott semmit, nem lapul, kormány nem szitál, szóval nem bántottam ami jól mûködik. A hátsó tengelyen levõ táblát felleltem, de valami okból kifolyólag megkopott rajta a felírat, meg kisbetûs is, úgyhogy nem erõltettem. A szervízkönyvet biztosan megszerezték volna a boltban azóta, mert tök rendesek és a szervíz is nagyon precíz, de nem ba..tattam Õket érte, mert mindent kezelõszerv egyértelmû, szerelni meg úgysem fogom - mert hülye vagyok hozzá. Lehet, hogy ezért is kiváló választás volt a V-Strom. Ez a guminyomás volt az egyetlen amit két év után úgy gondoltam, meg kellene nézni. (Röhögjetek ki nyugodtan, de szerintem, aki szerelni akar az olasz motort vegyen, ne japánt.) Szóval DL650 a király örökkön örökké. Üdv: Tazdevil U.i: Azért lemegyek a teleltetõbe és módszeresen elkezdem szétszedni a vasat, hátha találok valami angol nyelvû könyvecskét, mert az ülés alatt nincs. Eddig már eljutottam. |
nanupapa | 661 | 2006. január 4. 13:42 |
Komolyan srácok, olyan kellemes baráti a társaság, hogy minnyár szaladok és kicserélem a motoromat egy V-Stromra. |
Daty | 659 | 2006. január 3. 21:51 |
Tazdevil! Ha elküldöd a címedet a mailemre, és megvárod, míg fénymásoló közelbe kerülök, elküldöm neked a magyart, fénymásolva! Daty |
Macko | 658 | 2006. január 3. 20:58 | Válasz erre: 650 |
Sziasztok! A legegyszerûbb: a hátsó villa bal oldalán leghátul egy kis táblán ott vannak az ajánlott nyomások. Ez a 2004-eseken is ott volt, csak meg kell nézni. E szerint egyedül elöl-hátul 2,25, utassal elöl 2,25, hátul 2,8. Én egyébként csak akkor szoktam fújni még a hátsóba, ha a három dobozt is telepakoljuk, egyébként elég hátra is a 2,25. Mivel a motor tömege és a kerékméretek nem változtak a gyártás kezdete óta, szerintem az összes eddig gyártott DL-re ugyanezek a számok igazak. Ja, és egyszer egy szöget kaptam, ami miatt lassan szivárgott a levegõm hátulról. Mentünk ekkor is ketten úgy, hogy a végén csak 1,1 volt hátul. Nem volt semmi baja a motornak, csak kicsit szitált a kormány. |
pandamaci | 657 | 2006. január 3. 20:10 |
guminyomás valahova a motoron egy matricán nincs felragasztva-? Külonben a gyári könyve , meg gumigyártó /eltérõ márka/ adhat meg eltérõ adatot. Azt nem mondod hogy soha nem mérted ? |
Daty | 656 | 2006. január 3. 18:13 | Válasz erre: 651 |
Hali! Az enyém zsír új leírás, és abban már csak 2,25 szerepel 1 személlyel elõl-hátul, 2 személlyel elõl 2,5 hátul 2,8! Üdv! Daty |
pandamaci | 655 | 2006. január 3. 18:10 |
taz elméletileg több éve rendelet szerint mindenhez jár magyar nyelvû kezelési könyv.Más kérdés,hogy ha nincs,vagy nem adnak,b... nakrá. Különben minden moci gyári csomagjában van, általában 1 angol ,1 német, attól függ milyen piacról hozták be,de nem japán, vagy semilyen ,az biztos. Amióta van magyar, mert fogyasztóvédõk ellenõrzik !!! azóta a gyári nejlonban lévõt a szervizben vagy kidobják, vagy azt is odaadják a vvõnek. Kb akkora mint a szervizkönyv,amibe bélyegeznek,/vastagságra is./ nem keverted el valahova, v. nincs a mociban valami burkolat, ülés stb alatt ? A hondámé bezzeg kb 2cm vastag volt valami lovári-olasz-majdnemnémet? 3nyelven A lényeg ha bemész oda ahol vetted, minimum egy ángolt kaphatsz. |
csango | 654 | 2006. január 3. 17:30 | Válasz erre: 650 |
Szia Tazdevil! Kissé elkeserítõ, hogy nem adtak magyar nyelvû mûszaki leírást a mocidhoz, még akkor is, ha az elsõ szériából való. Én hosszú évekig fordítottam mûszaki szövegeket angolról magyarra, mert az adott laboreszközöket csak magyar nyelvû használati útmutatóval lehetett értékesíteni. A laborcég minõségkövetelményei ezt elõírták, de talán vmilyen rendelet is van rá. A Magyar Suzuki Rt-nél nincsenek ilyen követelmények? És a Hondánál? Én a gagyi karburátoros CBF-hez kaptam magyar és angol nyelvû mûszaki leírást, és a kettõ még meg is egyezett. Igaz, én a forgalmazás második évében vettem a vasat. Egyébként el tudom képzelni, ahogy a szétszedett motor mellett a japán nyelvû leírást tanulmányozod :)) |
l11 | 653 | 2006. január 3. 13:59 | Válasz erre: 652 |
Ha esetleg V nem tudja: http://www.louis.de A motobase menüpontban vannak ilyen adatok L |
Tazdevil | 652 | 2006. január 3. 13:47 | Válasz erre: 651 |
Köszönöm Varadero! Még valamit elfelejtettem. Van egy 125-ös Honda robogóm, lovas nélkül kb. 140 kg. Annak is meg tudnád adni a nyomás értékeit? ( ui: több mocim nincs) |
Zsifi | 651 | 2006. január 3. 12:09 | Válasz erre: 650 |
Egyszemély: elöl 2,5 hátul 2,5 Több személy:elöl 2,5 hátul 2,9 |
Tazdevil | 650 | 2006. január 3. 11:14 |
BUÉK Lovagok! Valaki segítsen egy kis tanáccsal. Idén tavasszal 2 éves lesz a verdám és mivel "az elsõ szériából való, még nem készített hozzá a Magyar Suzuki Rt. magyar nyelvû használati utasítást, mûszaki leírást", - ez volt a szöveg átadáskor. Megjegyzem japán nyelvût sem kaptam azóta sem. Szóval nem vagyok egy mûszaki ember, tankolni, meg láncot kenni tudok és ennyi. "Azé van, hogy szóógájjon". De gondolom két éves korában már le kellene ellenõriznem az abronycsnyomást. Szóval valaki írja már meg, hogy mennyi a DL650 elsõ és hátsó elõírt abronycsnyomása két személyes használatban? Várom válaszotokat. Üdv. Tazdevil |
Daty | 649 | 2006. január 3. 09:49 |
Szia Macko! Na ha ezt már észrevetted, akkor ajánlanék egy másikat is neked, ahol szintén DL a téma: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9131358 Szeretettel várunk! Üdv! Daty ui: BUÉK minden motoros társamnnak, és családjának! |
Macko | 648 | 2006. január 1. 18:39 |
Sziasztok és BUÉK! Sajnos csak most vettem észre a fórumot, de jobb késõn, mint soha! Kicsit beleolvasgattam a korábbiakba, két tapasztalatomat írnám le gyorsan régi kérdésekkel kapcsolatban. Nekem Garmin Questem van, hozzá való motoros tartóval van felszerelve és nagyon jól tudom használni - csak sajnos horvát, szlovák térkép nincs hozzá - illetve van, de nagyon drága, így nem vettem. Belföldön és nyugaton viszont hibátlan. Sokat irogattatok a gumikról. Nemrég raktam fel Michelin Anakee-kat, sokkal jobbak a gyáriaknál! Nekem is szitált az eleje korábban, azóta teljesen megszûnt, pedig nem centíroztattam újra! JA, KÖZÖS GURULÁSRA ÉN IS NAGYON JÖNNÉK, bár inkább az 1 naposakra vagyok vevõ (sok a munka + család). |
Macko | 647 | 2006. január 1. 18:38 |
Sziasztok és BUÉK! Sajnos csak most vettem észre a fórumot, de jobb késõn, mint soha! Kicsit beleolvasgattam a korábbiakba, két tapasztalatomat írnám le gyorsan régi kérdésekkel kapcsolatban. Nekem Garmin Questem van, hozzá való motoros tartóval van felszerelve és nagyon jól tudom használni - csak sajnos horvát, szlovák térkép nincs hozzá - illetve van, de nagyon drága, így nem vettem. Belföldön és nyugaton viszont hibátlan. Sokat irogattatok a gumikról. Nemrég raktam fel Michelin Anakee-kat, sokkal jobbak a gyáriaknál! Nekem is szitált az eleje korábban, azóta teljesen megszûnt, pedig nem centíroztattam újra! JA, KÖZÖS GURULÁSRA ÉN IS NAGYON JÖNNÉK, bár inkább az 1 naposakra vagyok vevõ (sok a munka + család). |
KIRO-650 | 644 | 2005. december 31. 16:38 |
BOLDOG ÚJÉVET V-STROMOS ISMERKEDÕSÖK! (Várom az ötleteket a találkozóval kapcsolatba! 1-2 hét és itt ajó idõ) |
kovee | 643 | 2005. december 29. 12:59 | Válasz erre: 642 |
Ok! Akkor te megleszel a pároddal, mi meg a csajokkal! :-)) |
kovee | 641 | 2005. december 28. 14:37 | Válasz erre: 639 |
Ki mondta hogy neki is tudnia kell róla? ;-)) Üdv! |
KIRO-650 | 639 | 2005. december 28. 00:07 |
Benne vagyok csak a csajokkal problémák lehetnek, mármint a párom nem tudom mit szólna hozzá.
|
apach | 638 | 2005. december 27. 22:39 | Válasz erre: 637 |
azt a "harley csapat" dolgot nem vágom, de biztos lemaradtam vmirõl. az sv brigádról amit hallottam, és akiket ismerek, nekem szimpatikus tsaság, de nekem nem márkafüggõ a sörözés. a Vértes ügyet meg moccozzuk le, amikor elolvadt ez a hó, keressünk egy kulcsos házat és dobjuk föl túraajánlóba. aztán ihaj. (kiroval a lemoccozást megejtjük, én hozok sört te meg a csajokat :-))) |
gss | 637 | 2005. december 27. 11:17 |
Ha a harley csapat helyett az az sv-s csapat is megteszi, az svclubban szerintem sokan nyitottak lennenk egy kozos gurulasos-sorozos hetvegeben.(saccra min 30 sv-re lehetne szamitani,de a duplaja is konnyen elofordulhat) Ahogy en latom nem csak a motorjainkban sok a hasonlosag hanem a felfogasban is. |
apach | 636 | 2005. december 26. 17:38 | Válasz erre: 635 |
kiheverem, köszi. csak az a holnapi foci, elmarad.
|
apach | 634 | 2005. december 26. 17:32 | Válasz erre: 633 |
az úúgy kezdõdött, hogy ma egy jót motoroztam..... de, nem akarok untatni senkit, a Budapest-Bamakó oldalon részletesebben leírtam. a lényeg, hogy gallyra ment a jobbos markolatvédõm, és én csak párban tudok venni (gyári). meg kéne egy komplett irányjelzõ. ja! meg egy corduracucc javító, ha van ilyen. (de mintha ezt már valahol tárgyaltuk volna) |
apach | 632 | 2005. december 26. 16:12 |
vennék jobbos gyári markolatvédõt, ha van valakinek egy perecelõselfekvõs!
|
KIRO-650 | 631 | 2005. december 26. 00:10 | Válasz erre: 629 |
Na tessék,há mondom nem de igen mé nem!?!?Megyek aludni.
|
KIRO-650 | 630 | 2005. december 26. 00:00 |
Ha valaki tatabánya felé lóvagólna dél körül , mert vannak még rajtam kívül is valoszinüleg akinek a 4nél 2vel kevesebb kereke van, az csörögjön. Ha nem esik buli lessz, ha esik nem lessz. Tetccik érteni?
|
l11 | 629 | 2005. december 25. 23:57 | Válasz erre: 628 |
Szerintem ott voltunk grillezni nyáron ha nem is 100, de 10-20 motorral :))) Tényleg jó volt!
|
KIRO-650 | 628 | 2005. december 25. 23:49 |
A vértesben van egy Tardos nevezetü hely ami nem igazán különleges,de tardos és süttõ között van egy nagyon szép erdõn keresztûl vezetõ út. Az út mellet patak,de nem is fontos a patak, hanem az a kis terület ami ezentúl terülel. Ha jól tudom Anna völgynek hívják. Szóval magával ragadott a hely nyáron. Elképzeltem oda azt a pár száz motorost .Van egy kis büfé oda szólok,ha tudom létszámot hozzanak pár sörrel többet meg valami kaját. A szállást még megkell beszélni a tulajal. Állítassunk fel szállodát mire megyünk vagy ne vágjákle a füvet? Nem vagyok ivós,de ha ilyen össze jönne csak koccintanánk.
|
apach | 627 | 2005. december 25. 22:54 | Válasz erre: 626 |
szasz kiro! ezt az oldalt télleg te indítottad el, és mükszik, tehát ez így volt jó! nekünk van közös multunk, legyen közös jövõnk, ez olyan "újévi" kívánság, üdv, és eriggyünk egyet tavasszal a vértesben és legyen folyt köv. |
KIRO-650 | 626 | 2005. december 25. 22:47 |
Kellemes ünnepeket stromos team. Büszke vagyokrá hogy ilyen szépszámba össze jöttünk ezen oldalon. Tudom, hogy jól választottam motort és most megint megerõsítést kaptam a motorrevübõl. Kiváncsian várom a cikk folytatását. Holnap meg is látogatom a kedvencet. Remélem mindenki ábrándozott már a V.stromos ismerkedõs élõ találkozóján? Szerintem nem lehetettlen létre hozni. Képzeljétek ahogy alsóörsrõl jönnek harleysok és csatlakoznak hozzánk...Na jó szerényebb is meg felel. Ötletek? |
Daty | 625 | 2005. december 24. 13:12 |
Kellemes karácsonyi ünnnepeket, és boldog új évet kívánok minden motoros társamnak, és kedves családjának! Daty |
Gumikacsa | 624 | 2005. december 22. 12:00 |
Köszi mindenkinek a gratulákat!!! Enyém a legszebb DL650, ezt tudom jól, független szakértök (pl a hugom) állítják ezt, s nekik hiszek :))) Mindenesetre várom már a tavaszt, akkor majd jól gurulnk egyet
|
Tazdevil | 623 | 2005. december 20. 11:23 |
Hello Lovagok! Mivel az otthoni netem csak jövöre kerül bevezetésre, a munkahelyemen meg holnaptól szabi, ez az utolsó idei lehetõségem, ezért mindannyiótoknak boldog karácsonyt, sok motoros ajándékot és balesetmentes új évet kívánok. Az olcsó benzint nem mondom, mert úgyis keveset fogyaszt a mocim. Na félre a viccet, csáááá. Tazdevil |
kovee | 622 | 2005. december 19. 22:11 | Válasz erre: 619 |
Üdv a klubban! Meg egyébként is grat! Aztán vigyázz rá!!!! Üdv! |
Oldi | 621 | 2005. december 19. 18:46 | Válasz erre: 619 |
Gumikacsa: GRATULA!!! Akkor Neked nem is nagyon kell most boldog Ünnepeket kívánni... Azért juszt is, kívánok! (Oda szaladtam én is a Camponához, de akkor már régen elmentettek.) tsááá |
Tazdevil | 620 | 2005. december 19. 15:15 | Válasz erre: 618 |
Én tuti lefotóznám egy karácsonyfa alatt. Ez a minimum. Módszer: fenyveserdõ megközelítése - elég nagy méretû fenyõfa kiválasztása és felgallyazása 180 cm magasságig - szalagozás - melléállás - mosoly - automata önkioldó - menekülés az erdészek elöl. Az élményért megéri. Szerintem!
|
apach | 618 | 2005. december 17. 18:18 |
jó volt látni, ahogy örült az új mocinak! jó kis karácsonyi ajándék.... de,... akkor mekkora lehet a karácsonyfájuk?? :-))))
|
papi | 616 | 2005. december 17. 13:57 |
Sziasztok Hátha nem is gyalog,de lábon hazaért Gumikacsa.Meg van a szép új vas-a. |
to-ga | 615 | 2005. december 17. 10:45 |
Gumikacsa! Micsoda gyönyörû idõtök lett, nem csodálnám, ha mégis gyalog vinnéd haza! Gratula! toga |
Daty | 614 | 2005. december 17. 09:57 | Válasz erre: 613 |
Szia Galád! CSak Tazt húztam!!:-)) HAlvány gõzöm sincs mennyit fog enni, ugyanis levettük a trélerrõl, mentem vele 500 métert, betettüka garázsba, és azóta ott áll szegény!!:-(( Majd tavasszal megtudom!:-) Üdv! Daty |
apach | 612 | 2005. december 16. 19:45 | Válasz erre: 601 |
ma megnéztem a motorodat, de nem vagyok szenyó, nem ültem rá! :-))) ma eladtak egy ugyanilyen kéket de az nem volt ilyen szép. :-)) kirakták a tavaji tesztmotort is eladni, (azzal szerettem bele) de ennyiért, . . ?? nem is értem! holnap lemegyek segíteni, elõtte csörgök. üdv! |
hornoti | 609 | 2005. december 16. 10:28 | Válasz erre: 605 |
25 mm külsõ átmérõ 1 oldal kb. 148 cm hosszú 19-25 mm belsõ átmérõ kb. rögzítés a vázhoz : 5 mm - es laposvas |
Hadvezér | 606 | 2005. december 15. 18:38 |
K.b. 3 méteres padlót tudok kölcsönözni!Ha kell,holnap oda tudom adni!
|
KOVI | 605 | 2005. december 15. 16:58 |
HORNOTI SZEVA! MÉGEGYSZER KÖSZ A KÉPEKET. NAGYJÁBÓL LEMÉRNÉD,H MILYEN HOSSZ? AZ ANYAGIGÉNYE! ÁTMÉRÕ? FALVASTAGSÁG ESETLEG? KÖSZ |
Tazdevil | 604 | 2005. december 15. 10:47 | Válasz erre: 589 |
Szeretettel várlak benneteket. Meg a többieket is. Majd még jövõ májusban eszetekbe juttatom újra az idõpontot. |
gss | 603 | 2005. december 15. 09:57 |
Ocsem megnezett egy Dl 650est egy kereskedesben,sajna nem lehet hozza kozponti emelot csinalni a kipufogo miatt.sorry Azert emelo ugyben ajanlom magam,egyeb ugyben meg az Svclubbot http://www.motoremelo.fw.hu/ http://svclub.hu/ |
kovee | 602 | 2005. december 15. 08:25 | Válasz erre: 598 |
na ja! Tudod mi már csak ilyen "tömegmotorosok" vagyunk! :-)) Üdv! |
Gumikacsa | 601 | 2005. december 15. 08:14 | Válasz erre: 599 |
10 óra után egy picivel, ha gondolod 06 20 968 4579
|
Gumikacsa | 600 | 2005. december 15. 08:12 | Válasz erre: 596 |
Ha gondolod az enyémet bármikor kipróbálhatod
|
apach | 599 | 2005. december 14. 22:37 | Válasz erre: 583 |
hány óra körül lesztek a Hollósnál? a közelben lekom lemegyek szívesen és segítek. (vagy csak gratulálok)
|
apach | 598 | 2005. december 14. 22:22 |
kicsit nem figyelek, oszt ni! mennyi, mennyi stromos gyûlik itten. :-)))))
|
wurci | 597 | 2005. december 14. 21:36 | Válasz erre: 592 |
Hello Lamprologus! A full-gas-nak van egy DL-650-e amit ki lehet probalni, de most helyileg nem tudom hol a motor, vagy balatonbogláron, vagy budán. Hívd fel õket biztos megmondjak. Én is azzal a motorral mentem, kilóméterenként kb 100 forintot kellett fizetnem, de nagyon rendesek voltak mert zárás elõtt 10 perccel mentem, és még elhozhattam. Aztán fizettem egy kicsit többet hogy megszabaduljak a kilóméterkorlátozástól, és nekem is legyen egy saját DL 650-em. wurci |
Lamprologus | 596 | 2005. december 14. 21:18 | Válasz erre: 595 |
Panda: Igen Soproni vagyok. De sem itt sem Gyõrben nincs tesztmotor. (Viszont hó van vagy 10cm.) Jövõ héten megyek pestre és gondoltam ha véletlenül jó idõ lenne ... ui: Panda ha lehet akkor használd a "Válasz erre" linket és ne a "Hozzászólás"-t mert nehéz rájönni kihez is írsz. |
pandamaci | 595 | 2005. december 14. 20:45 |
te nem soproni vagy ? gyõrben a reál motornál szerintem van tesztmotor, meg karácsony elõtt újat is kapsz olcsón.És most / még/ hó sincs az úton. |
pandamaci | 594 | 2005. december 14. 20:39 |
nem érted a viccet mi ? nézd meg a linket amit 560 beírásnál hornoti ajánl! A z komolyabb. |
Lamprologus | 593 | 2005. december 14. 20:37 | Válasz erre: 591 |
Jóóóó! Én is úgy gondoltam hogy kint! Szóval hol vagyon tesztmotor? |
Lamprologus | 592 | 2005. december 14. 20:36 |
Egy kérdés a Fõvárosiakhoz: Melyik szalonba lehet 650-es DL amit ki lehet próbálni? |