20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18

Kérlek jelentkezz be

Regisztráció
Elfelejtett jelszó
V-STROMOS ISMERKEDÕS
Következő oldal

pandamaci 591 2005. december 14. 20:33  
ne a szalonban próbáld ki, hanem az utcán, ha nincs jég meg 10 cm hó ! :))))))))))
/ végülis a campona elég nagy belül is /
    

Lamprologus 590 2005. december 14. 20:27  
Egy kérdés a Fõvárosiakhoz:
Melyik szalonba lehet 650-es DL amit ki lehet próbálni?
    

Daty 589 2005. december 14. 19:49  
Szia Taz!

Ha nem gobsz ki a hozzászólásom miatt, én is beneveznék a feleségemmel egy kis bográcsos körömpörköltre!
És lehet, hogy közben elmondom, hogy bejáratás alatt az én vasan gyári kipuffal 3,3 litert fogyaszt!!:-))


Üdv!

Daty
    

CZW 588 2005. december 14. 18:07   Válasz erre: 584
mondom en, hogy taz rendes gyerek, meg akkor is, ha 3.9-et fogyaszt a motorja gyari kipuval :)
    

kovee 587 2005. december 14. 16:41   Válasz erre: 586
Tomi80!
Te most vagy rossz helyre írtad, vagy nem értem miért ide. Az egy yamaha fórum. Nem akarok klikkeskedni, de tényleg nem értem miért nem a fecsegjünk vagy más topicba?
Üdv!
    

Gumikacsa 585 2005. december 14. 15:31   Válasz erre: 584
Szerintem remek ötlet, ha tudok megyek...
    

Tazdevil 584 2005. december 14. 15:15  
V-Strom lovagok. 2006 július 14-16. között Mindszenten a Steel Riders Motoros Egyesület motoros találkozót szervez - hagyományosan a Tisza parton. Arra gondoltam, hogy egy jó kis V-Strommos gyülekezéssel deklarálhatnánk az összetartást. A beugró az egész hétvégére 2000 volt tavaly, és ebben volt egy vacsora is. A beugrót nem vállalom, de 50 fõig megszponzorálnálak benneteket egy borgácsos körömpörkölt vacsorával pénteken. Várom véleményeteket.

Üdv. Mindenkinek
    

Gumikacsa 583 2005. december 14. 14:59   Válasz erre: 582
Kedves az aggódásod, de mindösszesen 10 Km-rõl van szó! Papi kolléga kocsival jön, és itt leginkább arról van szó, hogy a s*ggem nagyon be van sózva- gurulni akarok, de nem minden áron
    

Tomota 582 2005. december 14. 14:00   Válasz erre: 581
Gyerekek!
Debreceni lévén nem tanácsolom, hogy lábon vigyétek haza a gépet. Néhányszor már jobb idöben is lemotoroztam a Debrecen -Bp. távolságot, lehet hogy nem gondoltátok át komolyan mire is vállalkoztok.
1/ Az ilyen sport teljesítményekhez már nagyon szigorú az idõ.
2/ Ráadásúl uj motorral meglehetõsen rizikós a dolog, gondoljatok a kellõen még be sem koptatott vadi új gumikra
( tovább, hatványozottan fokozódik a csúszásveszély ) én igen tisztelem a kiválló japán gyári minõséget és garanciát, de õk is hibázhatnak és Ti pedíg szívni fogtok ez esetben, de nagyot. Gondoljatok csak bele, ismerelen géppel ekkora távolságra elindulni, hát nem is tudom, nevezzülk kalandvágynak...
Ergó, jelen idõjárás már borfejtésre inkább alkalmas mint motorozásra.
Bocs, hogy beleavatkozom a dolgotokba, de kissé aggódom, ráadásúl meg nem kimondottan szeretek temetésekre járkálni.
Sok örömöt kivánok az új gépedhez és vigyázzatok Magatokra!
Szetném ,ha mindenkinek kellemes lenne az ünnepe. (((-:}>

    

Gumikacsa 581 2005. december 14. 09:14  
Koszike skacok, ha nincs ho akkor labon megyek, lehet beszalni
    

papi 580 2005. december 13. 20:12   Válasz erre: 579
Köszönjük a jó tanácsokat természetesen jó lenne ha motoros kísérettel mennénk az új járgányért.Köszönjük a jó idõt,de remélem a kocsiba csak nem romlik el a fûtés addig.Elméletileg motorfutóval megyünk érte.
    

pandamaci 579 2005. december 13. 19:55  
kb 2 méteres vastag deszka padlót szerezzetek /építkezés,kõmûves/ amin fel-le tolod , meg kötelet se felejsetek vinni a lekötéshez.+ a kötél alá ahol a mocin rátekered, rongyot, hogy az új festék ne karcolódjon.
különben intézek nektek 5 fok meleget, hó nélkül.
    

Oldi 578 2005. december 13. 18:47   Válasz erre: 574
Jóóóó, ha valami gáz van, elméletileg én is ráérek és horgos a négylábú... (Ha meg szárazság lesz elkisérlek Benneteket motorral... Ha máá majdnem szomszéd vagy... (Ott nõttem fel, ott tanultam motorozni meg egyebek...) tssá
    

Gumikacsa 577 2005. december 13. 16:44  
Mik az esélyek, ó te Isten küldötte
    

Gumikacsa 576 2005. december 13. 16:43   Válasz erre: 575
Van, most béreltem.
    

papi 575 2005. december 13. 16:31  
Elméletekben igen hívj telefonon futó van ???
    

Gumikacsa 574 2005. december 13. 16:10   Válasz erre: 572
Fasza, ráérnél szombaton?
    

hornoti 573 2005. december 13. 16:07   Válasz erre: 571
motorszállító: 203-249-050, Robi, zárt kisteherautó, kifejezetten motorszállításra
elötte egyeztess vele, megbízható,jógyerek
    

papi 572 2005. december 13. 15:36  
Vonohorog az van.
    

Gumikacsa 571 2005. december 13. 13:48  
Bocsika, van vkinek vonóhorgos/ dobozos kisteher autója? Nem tudom hazavinni lábon a csikót a havazás miatt! :(((
    

Gumikacsa 570 2005. december 13. 12:19   Válasz erre: 569
A francba, igazad van! Camponától indulok XII. Tarpatak u. a végállomás
    

to-ga 569 2005. december 12. 21:23  
Gumikacsa!
Szombatra mindenhol havazást jósolnak!
Nehogy lefektesd egybõl!!!
Én már csak szikrázó napsütésben veszem elõ az idén.
Merre mennél?

Üdv, toga
    

Gumikacsa 568 2005. december 12. 16:28  
Félre az agyarakkal, Szombaton Jön A SUZI!!! Esetleg vkinek van kedve gurulni egyet?
    

Tazdevil 567 2005. december 12. 14:14   Válasz erre: 566
Köszönöm az együttérzõ, baráti szavakat mindenkinek. Egyébként, mint azt elsõ hozzászólásomban írtam most már a Raptorcsõvel 4,7l fogyasztás. Ezzel meg már benne vagyok a klubban.
Üdv. minden V-Strom lovagnak.
    

CZW 566 2005. december 12. 11:26   Válasz erre: 561
ne piszkaljatok tazt, ha neki ennyit fogyaszt, ennyit fogyaszt. a 3.9-et elfogadnam en is :) felesleges ketelkedni abban, amit ir, mert erdeke sem fuzodik hozza, masreszt meg vstromja van, rossz ember nem lehet ;)
    

pandamaci 565 2005. december 12. 10:49  
az viszont kizárt hogy országúton egy dl650-nel valaki 11 litert megetet. / esetleg erdõ, 1-esben sárban :)))) /
    

Daty 564 2005. december 12. 10:42  
Szia Tazdevil!

Bocsi, de te félreértettél valószínûleg, mert én nem negatív, hanem pozitív értelemben akartalak "cikizni"!
Ugyanis láttam már olyan hozzászólást is, ahol valami 11 litert emlegettek!
Szóval gondolom tépték is neki rendesen, azért nyelt ennyit!
Ebbõl kifolyólag, be voltam kakálva, hogy na most mi lesz, minek is vettem a motort, mikor ettõl még az 1200-as autó is kevesebbet eszik!
Érted?
És végre találtam egy olyan hozzászólást, ahol épp az ellenkezõjét írják, így hát ne csodálkozz, ha kicsit hitetlenkedtem, de bízok benne, hogy az enyém is ennyit fog inni, ugyanis én sem vagyok az a száguldozós, pörgetõs fajta!
És ettõl még benézhetsz abba a fórumba amit írtam, mert oda is áttettem néhány rész az írásodból, és egyálltalán nem volt olyan nagy hitetlenkedés!!!:-))

Kis fogyasztást, olcsó benzint, széles utat!!

Daty
    

Tazdevil 563 2005. december 12. 10:11   Válasz erre: 562
Kösz Pandamaci!
Végre egy megértõ jóbarát.
    

pandamaci 562 2005. december 12. 08:39  
ez a fogyasztás / ugyanúgy mint a gumifogyasztás / dolog inkább vezetõ függõ-- ha 2 ugyanolyan motorral, ugyanolyan sebességgel,és gyorsítgatásokkal együtt mentek, kb ugyanannyit is fog enni.+- egykét dl eltérés.
Neked se a kipufogó tette rá a majdnem 1 litert, gondolom azóta jobban húzod neki. Finom kezelésnél, nem nagy országuti sebességnél igaz lehet amit irtál.

Különben a 2db DL650 amivel az 50 ezres túrát nyomatják, is 5 - 5,5 -t eszik az ottani mocsok benzinbõl,/ ahogy írják/, pedig ott a moci meg a pakk az ürge nélkül 340 kg !!! Nézzétek meg amit hornoti irt linket ! Ez már valami .
    

Tazdevil 561 2005. december 12. 07:55   Válasz erre: 552
Szia Daty! Ne haragudj, de már így is szétcikiztek miatta, úgyhogy részemrõl lezárnám ezt a dolgot. Innentõl mindenkié annyit eszik amennyit akar. Én csak a tuningcsõ ügyben akartam segíteni egy tapasztalattal, most meg már lassan mindenki hülyének néz és ha nem vigyázok rajongói honlapom lesz mint Szalacsi bácsinak. Szóval az enyém akkor is 3,9-et evett gyári dobbal és 4,7-et Raptordobbal ha száz másiké nem ennyi. Nem tehetek róla, ennyi. De mostmár titkolni fogom. Üdv. Nektek
    

hornoti 560 2005. december 10. 23:54  
idézet : "nehany szo a motorokrol: 20.015 km nel lecsereltuk a gumikat Bangkokba, igaz, hogy meg vagy 2.000-3.000 km meg birtak volna de allitolag a kornyeken nem kaptunk volna ilyen meretu gumit.Ez kesobbiek soran be is bizonyosodott.Kesobb rajottunk, hogy a motoroknak csak most lesznek az igazi megprobaltatasok napjai. Laoszba erve kiderult, hogy a terkepen szereplo utak tobbsege meg csak tervezett vagy epites alatti. Igy rakenyszerultunk az erdei-oserdo-csapasokra. Volt olyan nap hogy csak estunk keltunk, de a motorok futomuve birta a terepet, igaz hogy idonkent igen csak nyikorgott, mely vegul is a sarfelrakodas okozta. Az egyik motorrol letort a doboz de a motoroknak szerencsere semmi bajuk nem lett. Ezen a szakaszon 200 km ket teljes napi motorozassal tudtunk megtenni. A motorok akkor is mentek amikor a vizszint mar az ulles aljat is elertek, ezen nagyon csodalkoztunk mert arra szamoltunk, hogy az elektromos resz nem fogja birni a sok vizet illetve a sarat. A terep igazabol a motorok lancainak artott mert itt hirtelen megnyultak, igaz hogy addigra mar tobb mint 23.000 km volt bennuk. De sajnos nincs mit tenni mert itt nincs megfelelo meretu lanc. Ugyhogy akarmijen laza tovabb megyunk vele, igaz, hogy meg egy kicsit tudunk rajta allitani de normal szintre mar nem lehet. A gyergyak meg az eredetiek, addig hgyuk benne meg nem lesz vele gond. Ugyan ez van a legszurokkel es a fekbetetekkel is. Amit nagyon betartunk az a rendszeres olajcsere.Azt vettuk eszre hogy ezen a tajon a benzint-mely nem olommentes- olajal keverik, de hal istennek meg ez sem okozott gondott. A motorok teljes terhelesnel a tempotol fuggoen 5-5.5 l/100 km fogyastanak. Igaz ha aszfaltos uton haladunk akkor ugy max 120 -130 nal nem megyunk tobbet. Ugy vettuk eszre ha ennel tobbel mennenk akkor innentol kezdene a fogyasztasunk megnoni.Teljes felpakolassal a motor ugy max 180 km kornyekit tud sik uton. A komfortjarol annyit, hogy volt olyan nap -Iran, Malajzia- amikor 1 nap alatt tobb mint 900 km tetunk meg, azt nem mondom hogy frissek voltunk mikor leszalltunk de azertn lehet vele huzamossabb tavon akar 140-150 km /h tempot menni. Ilyenkor ugy 2-3 orankent azert ajanlott 20 perc piheno. Felemelt plexinel egesz kenyelmes vele allva utazni es kevesbe faraszto. Nepalba lemertek a motorokat es az egyik felpakolva nelkulunk 345 kg mig a masik 330 kg mertek. Es ezt ugy kell nezni hogy a gyari adata szerint 189 kg a gepek sulya. Felemelt plexinel egesz jo a szelvedelme. Ugy hogy megszeretuk nagyon a gepeket. Igaz hogy beszelgetunk rola azot sokat hogy melyik terepre milyen motor let volna az igazi, de ugy osszevetve szerintuk jo valasztas volt az egesz utra nezve a DL 650 gep."

Bõvebben itt: http://www.somosoft.hu/motoros/index.html
    

gss 559 2005. december 10. 11:43  
Thx
obuda egyenlore nagyon kiesik,ezresre meg egyenlore nincs megrendeles,azert koszi

    

gss 558 2005. december 10. 11:42  
Thx
obuda egyenlore nagyon kiesik,ezresre meg egyenlore nincs megrendeles,azert koszi

    

nanupapa 557 2005. december 10. 11:26  
beállítása, egyébként hol lehetne rajta állítani ???


    

nanupapa 556 2005. december 10. 11:25  
-1,5 literes fogyasztáskülönbség azért nincs 2 ugyanolyan motor között.
    

to-ga 555 2005. december 10. 09:10   Válasz erre: 551
gss!

Bár télen nincs kézközelben a motorom, extra jóidõben elõveszem, XIII.ker-bõl ki tudok gurulni. Bár ez egy DL1000, nem 650, vehetsz róla méreteket. Küldj telszámot, és az idõt egyeztetjük. ( csak nappal jó, mert még vissza is kell vinni a motort ), vagy februártól.

Üdv, toga
    

papi 554 2005. december 9. 22:33  
gss
Óbudán van 1 SV ha az jó akkor tudok segíteni.
Üdv papi
    

Daty 553 2005. december 9. 22:18  
Gumikacsa, és aTöbbiek!!

Titeket is várunk!
Egyébként szerdán hoztam el végre egy hónap elteltével a szürke 650-est a szalonból Debrecenbõl!:-)

Üdv!

Daty
    

Daty 552 2005. december 9. 22:15  
Szia Tazdevil!!
Errõl a fogyasztásról nem írnál egy cikket ide: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9131358 is?
Kíváncsi lennék a többiek reakcióira is!

Üdv!

Daty


    

gss 551 2005. december 9. 22:12  
Udv a V2-eseknek

En volnek a lentebb emlitett emelogyarto.
Sajna az istennek sem akar osszejonni a dl650 kozelebbrol megnezes,fenykepet esetleg tudna vki kuldeni a blokk aljarol?
Esetleg dunakeszi-fot-godollo-isaszeg utvonalrol van itt vki akit zargathatok egy proba erejeig a sajat sv kozpontiemelommel?

    

Gumikacsa 550 2005. december 9. 19:46  
Urak! Ha minden jol megy akkor szerdan mehetek az uj motorert. Kek szinu DL 650, fuuu mar nagyon viszket a seggem!!!!
    

Tazdevil 549 2005. december 9. 15:43  
Nem vagyok beépített Suzuki ügynök. Biztosan a bolygók szerencsés együttállása okozza, meg gondolom néhány lényeges momentum: 1. Vidéki gyerek lévén kisvárosban lakom, így javarészt városon kívül használom leginkább 110-120-as tempóban. Autópályán meg tempomatszerû 130-al 2. Egyébként nem szoktam 5500-6000 fölé húzni, csak ha elõzök+ha négysávos az út. Azt nem birom idegekkel. Amúgy finoman bánok vele. A szerpentineken sem szupermotónak használom. 3. Valószínûleg egy véletlenül jól beállított példány, mert a környéken 3-4 márkatárs van és egyik mocijának sem hasonlít a másikéra a hangja, nincs két egyforma köztük (gyári kipufogóval nyilván). Olyat sem sokat hallottam, amelyik kétszeméllyel 200 fölé megy. ( Ezt több 1200-as Bandittal megmérték már. Ha az én órám csal, akkor az Övék is.) Egyébként elég nyugodt stílusban motorozom 36 éves vén korom miatt. Ja, és meg tudom különböztetni a kicsit és tövig bedugott tankolópisztolyt is. Különben azonos autótipusok esetében is elõfodul 30-40 %-os fogyasztáskülönbség a sofõr lába és a kocsi beállítása miatt. Nem kell ezen ennyire fennakadni.


    

CZW 548 2005. december 9. 14:27   Válasz erre: 546
ja, nekem is furcsa, mert en altalaban 4.8 - 5.8 kozott szoktam hasznalni, bar monodm, sokat megyek varosban is. valojaban ott megyek tobbet :)

palyan altalaban 140-150, ket szemellyel ott sem volt 5.2-nel tobb.
    

nanupapa 547 2005. december 9. 13:34  
Én is dugtam má úgy be a pisztolyt, hogy nyakig csurgattam a tankot utána meg úgy tankoltam rá, hogy tövig benyomtam a pisztolyt. Na akkor evett 3,5 litert.
Tartós 180-190 körül meg 11 liter felett voltam.

Taz , az araboknak el ne mondd, mer kicsinálnak érte.

    

hornoti 546 2005. december 9. 13:19   Válasz erre: 530
Tazdevil
Te ezt mérted, vagy valaki mondta, esetlegkbtalán lehetne ennyi is alapon jött ki.
Mert ha nem akkor engem érdelkelne a moci beállítása, hátha nekem is...
    

nanupapa 545 2005. december 9. 11:26  
3,3 volt az szerintem..

enyém 4,5 - 11 literig eszik.
    

szasa 544 2005. december 9. 08:00  
Itt találtam weblapot a Raptorhoz: http://raptordob.fw.hu/

Sza.sa
    

Tazdevil 543 2005. december 9. 07:59  
A 3.9 l-es fogyasztás gyári kipufogóval volt, de egyáltalán nem találom különlegesnek, mert ez hajtós üzemmódban volt mérve két személlyel. Egyébként bejáratósan, szintén utassal, dobozzal , 130-as autópályatempóval és visegrádi szerpentinezéssel 3.75 l /100km volt, de ekkor nem pörgettem 6000 fölé. Szerintem ennyit kell egy DL 650-nek fogyasztani, ha nem csak városban használjuk.
    

nanupapa 542 2005. december 8. 16:13  
3,5 volt az a fogyasztás nem?

    

to-ga 541 2005. december 8. 15:56  
Sziasztok!
Van valakinek kipufogó csere miatt otthon kallódó eredeti dobja, amit már nem fog használni? DL-1000-re való.
Az enyémen egy nagyon hangos Finster van, és halkabbat szeretnék. Kölcsönös megelégedésre természetesen!

Üdv, toga
    

CZW 540 2005. december 8. 14:48  
bazeg tazdevil, te hogy csinalsz 3.9-es fogyasztast? :) nekem 5 ala nem nagyon megy (bar en kva sokat hajtom varosban is)... ja, eredeti kipuval.

a tiedet hol lehet meghallgatni?
    

kovee 539 2005. december 8. 13:50  
hali!
Van valakinek a motorján alsó védõpáncél? Ha esetleg még megvannak hozzá az eredeti felszerelési útmutató, anyagjegyzék, rajzok, néhány jó minõségû képpel kérem ajándékozzon meg vele! Nekiálltam tervezni egyet, és kellenek az infók. Esetleg ha valaki gyõri, akkor szívesen elmennék megnézni is!
Üdv!
    

enemy8 538 2005. december 8. 13:11  
Sziasztok!!!!
Van egy jó kis honlap.
www.advrider.com
Nézzétek meg!!! Vannak V-stromok is! :)))))
Egyébként nekem is az van!
A legjobb!!!!!!!!!!!!!!!!!!4
sziasztok
    

Tazdevil 537 2005. december 8. 12:57  
Még valami a Raptor csõhöz. A srácnak azt kell mondani, hogy a mindszenti fekete V-stromhoz való csõrõl van szó. Mert ugye lehet 3-4 féle alakú, anyagú és tömésû. És az enyém anyagában, hosszában, ovál formájában, sûrû tömésében bevált. Annyit kértem a sráctól, hogy ne csattogó, ordító legyen, hanem mély, brutális hatású, mint az álatalam februárban párizsban hallgatott Monster S4 ovál Leo Vice dobbal. Azt mondta: OK. Azért féltem, hogy kifinomult hallásomnak pont az jön e össze, amire gondoltam. Mit mondjak. Összejött. Amikor beindította, a hideg futkosott a hátamon, és mindhhez nem kell 100 DB feletti recsegés, hanem normál hangerõvel. Amikor elhoztam, az elsõ 50 km-en azt hittem, hogy nagyon hangos lesz, mert gázra elõjött belõle az állat. De úgy lett ahogy a gyártó mondta, és 50-100 km után "beégett" a belseje és tökéletes lett. na és amikor motorfékezek 5000 fordulatnál, az maga a hangmenyország. A hangját alapjáraton megpróbálom felvenni és feltölteni, de kis idõbe telik, mert le van téliesítve a kicsike.
    

Tazdevil 536 2005. december 8. 11:51   Válasz erre: 535
A készítõ Csongrádon lakik. Errefelé csak Raptor Csabinak hívják. Rendes nevén Papp Csaba. A címét nem tudom fejbõl, de telefonon odanavigál bárkit. A fõutcáról Félegyháza felöl bejövet jobbra kell lekanyarodni egy kis utcába és kb. a harmadik sarok balra. A mobilszámát tudom: 30/391-9830

Üdv. Tazdevil
    

kovee 535 2005. december 8. 11:23   Válasz erre: 532
Mármint ahol vetted és szerelték.
    

kovee 534 2005. december 8. 11:22   Válasz erre: 532
Esetleg a címet-telszámot magánba(pü).
üdv!
    

gstibb 533 2005. december 8. 10:50   Válasz erre: 532
Sziasztok,

Tazdevil, hangot tudnál föltölteni valahová?

Üdv:gstibb
    

Tazdevil 532 2005. december 8. 09:20  
Pici, nem szemtelen alku után 47.000,-, komplett, felszerelve, régicsõgyûrûzverugózvamotorlemosva full. Szerintem korrekt.

Üdv.
Tazdevil
    

Tomota 531 2005. december 8. 09:13   Válasz erre: 530
Ok.! De mennyi fájt ez Neked?
    

Tazdevil 530 2005. december 8. 09:09  
Bocsi a késõi hozzászólásért, de odavoltam a pokolban. Szóval a DL 650-tuningcsõ kérdéshez szeretnék hozzászólni. Nekem egy fekete DL-em van. Én is mélyebb hangot akartam. Hosszas vívódás után a Raptor mellett döntöttem. Jól!!! Aki már halgatta, mindenkinek nagyon cool. Nem sokkal hangosabb - na jó, azért a városrész tudja, hogy a fõnök merre jár,-viszont iszonyat dögösen mély. Talán egy Ducati Monster S4-hez hasonlítható. És maga a csõ kidolgozása is gyönyörû. Az enyém saválló, de kevlármintás. A moci úgy 1000 fordulattal lentebbrõl tol vele, és 4000 felett nem gyõzök kapcsolgatni. Érzésre kb.20-30%-al jobban megy. A végsebessége 182-rõl ( két személlyel) 204-re javult. Injektort nem bántottuk és nem durrog vissza. Szerintem utánállítja a szükséges levegõbeeresztést és benzinmennyiséget automatikusan. Ugyanúgy indul pöccre hidegben is és azonnal beáll ugyanannyi alapjáratra. Egyébként a srác gyönyörûen levette a gyárit és speciális rugós bilinccsel látta el, tehát ha vizsgáztatni kell 5 perc visszarakni. A fogyasztás 3.9 l-rõl 4.7 l-re ment, de sokkal jobban is hajtom a fuficsere óta. Egyszerûen kívánja a teste. Szóval Raptor. Mindenkinek csak ajánlani tudom.

Üdv. Tazdevil
    

kovee 529 2005. december 5. 11:57   Válasz erre: 528
Grat!!
Remélem tetszeni fog, véleményedet majd vésd ide a topicba!
Üdv!
    

Gumikacsa 528 2005. december 5. 11:07  
Sziasztok srácok!!! Szombaton átnyergeltem egy DL650-re.
    

papi 527 2005. december 2. 19:51  
Már rá jöttem Suzuki DL
    

papi 526 2005. december 2. 19:42  
Az SV nem Suzuki??
A DL 650 honda???
    

kovee 525 2005. december 2. 17:43  
Bocsi de muszáj dicsekednem!
Sikerült a e-bay-en vennem egy Topcom Twintalker 6000-rest 26 eur-ért, meg egy schuberth concept-et 75-ért! Ez lessz a karácsonyi ajándkom...... Magamnak!
Üdv!
    

l11 524 2005. december 2. 13:21   Válasz erre: 523
Az emelõ nem állítható magasságú? Akkor az nem emelõ, csak sámli :))))
    

kovee 523 2005. december 2. 13:05   Válasz erre: 522
De igen, azért rá kell próbálni, mert nem mindegy az emelési magasság. Ahogy néztem a DL-nek magasabban van a blokkja.
Üdv!
    

l11 522 2005. december 2. 13:00   Válasz erre: 517
A DL650-nek nem ugyanaz a blokkja, mint az SV-nek? Mert akkor az emelõ is jó lehet
    

CZW 521 2005. december 2. 12:46   Válasz erre: 515
hahh, akkor majd meghallgatom a tiedet ;) mennyi amugy egy ilyen dob?
    

szasa 520 2005. december 2. 11:43   Válasz erre: 516
Bocsi ha félreértettem....:) Én se gondoltam, hogy úgy gondolod.. :)

Sza.sa
    

hornoti 519 2005. december 2. 11:19   Válasz erre: 518
A túramelõengemisérdekelkösz
    

kovee 518 2005. december 2. 10:23   Válasz erre: 517
Hali!
Nekem a kis túraemelõbõl kellene 1 db. Csak 5k egy kicsit sok. Ha többen többet rendelünk akkor lehet hogy olcsóbb lenne.
    

Tomota 517 2005. december 2. 09:30  
Skacok!
L11 az akciós okosságok tipicban feltett egy linket ( motoremelõ témában) ,ha volna rá elég igény 4-5 db-os akkor a gyártó gyártana nekünk spéci DL 650 hez is központi emelõtm ert az sv 650-hez már van csak. Ki kellene valakinek próbálni nála, mert esetleg a magasságán kellene csak növelni. ( ui. a motorblok azonos )
Kinek kellene még rajtam kívül?
    

Daty 516 2005. december 1. 21:39  
Szia Szasa!

Bocsi, félreértetted, vagyis én nem fogalmaztam tisztán!!
Nem EZ a topic a világ árnyoldalas része!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ha nem önmaga az élet, a való világ!!!!!!!!!!!
Erre gondoltam!!

Üdv!

Daty
    

szasa 515 2005. december 1. 12:11   Válasz erre: 514
Sajna már elkellt... pedig meg akartam venii a Fintert, de elvitték motorostul.... :(
Viszont ha minden jól megy akkor vezek rá egy újat tavaszra... ;)

Sza.sa
    

CZW 514 2005. december 1. 10:08  
megkerestem, csodalatos... meg kellene hallgatni eloben is.
    

CZW 513 2005. december 1. 09:56   Válasz erre: 503
szasa meg nem halllottam, megkeresem.

igazabol en nem akarom, hogy hangosabb legyen, en csak annyit szeretnek, hogy kicsit melyebb :) olyan igazi v2-es hangot kapjon.
    

szasa 512 2005. november 30. 22:55   Válasz erre: 511
Sajna nem motorozni... :( Pedig itt voltam....

Sza.sa
    

kovee 511 2005. november 30. 21:02   Válasz erre: 510
Szasa! Arany barátom! merre voltál ezidáig???
Üdv! :-))
    

szasa 510 2005. november 30. 20:30   Válasz erre: 509
Én nem mondanám hogy ez itt az árnyoldal... motoron itt is és ott is ugyanúgy fényesen süt a nap.. ;)

Sza.sa
    

Daty 509 2005. november 30. 16:12  
Köszi Nanupapa!

De ha te is szereted az élet napos oldalát, akkort miért nem nézel be hozzánk gyakrabban?
Bevallom, nekem semmi bajom ezzel a topiccal, sõt szeretem is, mert elég sok ötletet kaptam itt, csak valahogy nem pörög úgy, ahogy szereteném!
Ezért elnézést kérek mindenkitõl, de sajna ez az igazság.:-(((
És szerintem ebben az árnyoldalas világban nem árt néha egy kis magunknak megalkotott napos oldal!:-)))

Üdv!

Daty
    

nanupapa 508 2005. november 30. 15:15  
Mindenképpen pozitív Kedves Daty!

Öröm egy jó társaságba tartozni. Az élet napos oldalát mutatjátok.

    

Daty 507 2005. november 30. 14:57  
Szia Nanupapa!

Ezt most negatív, vagy pozitív értemeben írtad?:-))


Üdv!

DAty
    

nanupapa 506 2005. november 30. 13:42  
De Daty , valami pézt is szeggyé az indexfórumos oldalra belépéskor.
Már több helyen van ez a link, mint Paris Hilton pornóvideojának a linkje...

    

Daty 505 2005. november 30. 13:40  
Szia Hadvezér!

Köszi az infókat!
Most így leírva már teljesen világos, hogy miként megy a dolog!
Lehet, hogy már írtam, de szívesn látunk a http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9131358
oldalon is!!:-))


Üdv!

Daty
    

Hadvezér 504 2005. november 30. 09:16  
Daty!
Bocs a késõi reagálásért,de ezt a topikot ritkán látogatom.
Szóval,a légkürt reléje adta meg magát,lehet,hogy az odajukerülõ víz miatt is.
A relé mûködését akkor a legegyszerûbb kideríteni,ha szétszeded,ez igaz.
Külön elvezettem egy vezetéket az akksitól,erre tettem egy lengõ biztosítékaljzatot (15 A-es biztivel),és a relére kötöttem.
A kompresszor polaritására figyelni kell,nekem 3 biztit küldött ki,amire rájöttem,hogy mi a baj!
A kürt hangereje nincs szabályozva,a LÉNYEG: EGYSZÓLAMÚ LEGYEN!!!!!!!!!!
Apró trükk:a gyári duda mellé tettem fel a relét (kábelkötegelõvel rögzítve),vezetékek adottak,két mozdulattal vissza lehet kötni a gyárira,ha szükséges!
Az én kompresszorom folyamatos olajozást igényel,erre érdemes odafigyelni!

    

szasa 503 2005. november 30. 07:56   Válasz erre: 497
CZW!
Hallottad már a Finstert a DL650-en? Valaki innen (sorry, de most nem találom az itteni nickjét... :( felvette, és elérhetõ a neten... Nagggyon jó!!!!

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9131358 az 538-as hozzászólás....

Sza.sa
    

nanupapa 502 2005. november 30. 06:49  
hát biza énse piszkánám az injektort, meg hol is piszkálnád???


    

Tomota 501 2005. november 29. 20:58  
Igaz, csak az a baj, hogy cserekor senki sem a halkabbat teszi fel és ez a félrértés oka.
ui. ha kiszûrik a forgalomból a hangja alapján akkor nem segít még a pápai áldás sem mert
a DB értéket fogják kifogásolni és tegyük hozzá joggal, mivel a motorokon már a mûszaki táblán
is fel van tüntetve a " környezet szennyezés" max értéke DB-ben pl a DL- 650 ha jól emléxem
87 DB a megengedett 4400 fordulatnál.
A többi teljesen úgy igaz ahogy írtátok.
    

Zsifi 500 2005. november 29. 20:48   Válasz erre: 499
Természetesen kipufcserekor a motoron is állítani kell!! (by kovee)

ne piszkáld feleslegesen! Az injektor tudja a dolgát és amennyit ezeknél a doboknál kell utánaállít...
    

kovee 499 2005. november 29. 20:37   Válasz erre: 497
Egy nagy frászt kell lemûszakiztatni kipufcsere miatt!!! Elvileg minden kipufnak van típusbizonyítványa. Szerepel rajta a gyártó meg néhány dolog. Ha gumiabroncsot cserélsz akkor is tolod a bringát vizsgára???
A lényeg hogy a rendeletben rögzített DB határt ne lépd át. Ezt 2 alaklommal tudják ellenõrizni. Mûszaki vizsgán, és a közúton KPM ellenörzéskor.
Na ennyi, nem kell semmit csinálni cserekor a vizsgát illetõen, csak õrizd meg az eredetit, és azzal menj el vizsgára. Természetesen kipufcserekor a motoron is állítani kell!!
Üdv!
    

pandamaci 498 2005. november 29. 20:08  
nem kell a kipufogó dolgot annyira bonyolítani:
ha csendes mint a másik, akkor azért nem kell vizsgára vinni, ha ordít mint állat, akkor meg azért nem.../úgyis kidobnak vele együtt :)) /

Csak tudd, létezik hozzá a végébe berakható szükítõ furulya, ha mégsem bírnád a hangját,vagy majd valamikor ha tényleg lejár a mûszakija,/vagy nemvárt esetben ilyenre berendelnek/,arra az esetre.
u.i.:
Ha felszerelésnél hegeszteni kell,akku saru ne maradjon rajta. Ha többet eszik valamivel ,meg motorféknél durrog ne csodálkozz.Elméletileg minél nyitottabb a dob, annál több benzint kéne neki adni- de befecsk.motornál ez nem olyan egyszerû. Nagyon nagy teljesítmény növekedést se várj.
    

CZW 497 2005. november 29. 18:06   Válasz erre: 490
finsteren en is gondolkodom, de tenyleg le kell muszakiztatni utana? igazabol nekem akkor ragadt meg a fulemben, amikor dr karter a sport2-n kicserelte egy aprilia 50ccm-es robogo kipujat egy ilyesre, es valami eszetlen allat jo hangja lett tole :)
    

Daty 496 2005. november 29. 17:06  
Szia Krisztián, megvettem!
907 Ft volt, de szemetek Miskolcon is, mert volt olyan hely ahol 2 000 Ft ért árulták, de sikerült olyat találnom, ahol, mint írtam, 907 Ft!
Király a hangja, magas, rezeg, irtó jó!
Ja és kicsi, fekete, és alig van áramfelvétele, valami 0, valamennyi amper!
Ha gondolod, és érdekel, lefotózhatom, meg hangot is vehetek fel tõle, és feltehetem.
A topic címe ahol elérsz:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9131358

Üdv!

Daty
    

kovee 495 2005. november 28. 10:33   Válasz erre: 493
Ja látom te BP-i vagy, akkor az ottani kereskedések (PL.:hollós) egyike.
Üdv
    

kovee 494 2005. november 28. 10:30   Válasz erre: 493
Hali!
Én a Reál Suzuki-Honda motorkereskedésbe mentem be, és ott próbáltam ki.Még mehetsz is vele egy kört!
Üdv!
    

Gumikacsa 493 2005. november 28. 08:48  
Sziasztok Skacok!!! Hm, én le szeretném cserélni a mocimat egy DL-re, csak még soha nem ültem rajta, Van arra mód hogy egyet felpróbáljak?
    

Daty 492 2005. november 27. 14:57  
Rendben Krisztián, megírom!

Üdv!

Daty
    

pandamaci 491 2005. november 27. 09:20  
xenon
egyszerû a válasz: nem erre szól a motorod típusbizonyítványa, azaz nem ilyennek gyártották. A 2-3 ezer Ft-os xenon gázzal töltött H engedélyes égõvel /ami kézbe fogva ugyanolyan mint a régi,csak kékes színû/ nem hiszem hogy valaki is problémázna. De a nagyfeszültségû trafós rendes xenonba / 60-70 ezerért! adják,-utólagosan kell beszerkeszteni,de dinamikus fényszóró magasság állító,meg engedély szerintem egyikhez sincs- kérdezd aki forgalmazza / minimum a vizsgán belekötnek.
Azaz utcán nem tudok róla hogy vadásznának rá, de vizsgára ne ilyennel vidd:
    

ELőző oldal
Hoterkep

Tagok száma: 22115