pandamaci | 591 | 2005. december 14. 20:33 |
ne a szalonban próbáld ki, hanem az utcán, ha nincs jég meg 10 cm hó ! :)))))))))) / végülis a campona elég nagy belül is / |
Lamprologus | 590 | 2005. december 14. 20:27 |
Egy kérdés a Fõvárosiakhoz: Melyik szalonba lehet 650-es DL amit ki lehet próbálni? |
Daty | 589 | 2005. december 14. 19:49 |
Szia Taz! Ha nem gobsz ki a hozzászólásom miatt, én is beneveznék a feleségemmel egy kis bográcsos körömpörköltre! És lehet, hogy közben elmondom, hogy bejáratás alatt az én vasan gyári kipuffal 3,3 litert fogyaszt!!:-)) Üdv! Daty |
CZW | 588 | 2005. december 14. 18:07 | Válasz erre: 584 |
mondom en, hogy taz rendes gyerek, meg akkor is, ha 3.9-et fogyaszt a motorja gyari kipuval :)
|
kovee | 587 | 2005. december 14. 16:41 | Válasz erre: 586 |
Tomi80! Te most vagy rossz helyre írtad, vagy nem értem miért ide. Az egy yamaha fórum. Nem akarok klikkeskedni, de tényleg nem értem miért nem a fecsegjünk vagy más topicba? Üdv! |
Tazdevil | 584 | 2005. december 14. 15:15 |
V-Strom lovagok. 2006 július 14-16. között Mindszenten a Steel Riders Motoros Egyesület motoros találkozót szervez - hagyományosan a Tisza parton. Arra gondoltam, hogy egy jó kis V-Strommos gyülekezéssel deklarálhatnánk az összetartást. A beugró az egész hétvégére 2000 volt tavaly, és ebben volt egy vacsora is. A beugrót nem vállalom, de 50 fõig megszponzorálnálak benneteket egy borgácsos körömpörkölt vacsorával pénteken. Várom véleményeteket. Üdv. Mindenkinek |
Gumikacsa | 583 | 2005. december 14. 14:59 | Válasz erre: 582 |
Kedves az aggódásod, de mindösszesen 10 Km-rõl van szó! Papi kolléga kocsival jön, és itt leginkább arról van szó, hogy a s*ggem nagyon be van sózva- gurulni akarok, de nem minden áron
|
Tomota | 582 | 2005. december 14. 14:00 | Válasz erre: 581 |
Gyerekek! Debreceni lévén nem tanácsolom, hogy lábon vigyétek haza a gépet. Néhányszor már jobb idöben is lemotoroztam a Debrecen -Bp. távolságot, lehet hogy nem gondoltátok át komolyan mire is vállalkoztok. 1/ Az ilyen sport teljesítményekhez már nagyon szigorú az idõ. 2/ Ráadásúl uj motorral meglehetõsen rizikós a dolog, gondoljatok a kellõen még be sem koptatott vadi új gumikra ( tovább, hatványozottan fokozódik a csúszásveszély ) én igen tisztelem a kiválló japán gyári minõséget és garanciát, de õk is hibázhatnak és Ti pedíg szívni fogtok ez esetben, de nagyot. Gondoljatok csak bele, ismerelen géppel ekkora távolságra elindulni, hát nem is tudom, nevezzülk kalandvágynak... Ergó, jelen idõjárás már borfejtésre inkább alkalmas mint motorozásra. Bocs, hogy beleavatkozom a dolgotokba, de kissé aggódom, ráadásúl meg nem kimondottan szeretek temetésekre járkálni. Sok örömöt kivánok az új gépedhez és vigyázzatok Magatokra! Szetném ,ha mindenkinek kellemes lenne az ünnepe. (((-:}> |
Gumikacsa | 581 | 2005. december 14. 09:14 |
Koszike skacok, ha nincs ho akkor labon megyek, lehet beszalni
|
papi | 580 | 2005. december 13. 20:12 | Válasz erre: 579 |
Köszönjük a jó tanácsokat természetesen jó lenne ha motoros kísérettel mennénk az új járgányért.Köszönjük a jó idõt,de remélem a kocsiba csak nem romlik el a fûtés addig.Elméletileg motorfutóval megyünk érte.
|
pandamaci | 579 | 2005. december 13. 19:55 |
kb 2 méteres vastag deszka padlót szerezzetek /építkezés,kõmûves/ amin fel-le tolod , meg kötelet se felejsetek vinni a lekötéshez.+ a kötél alá ahol a mocin rátekered, rongyot, hogy az új festék ne karcolódjon. különben intézek nektek 5 fok meleget, hó nélkül. |
Oldi | 578 | 2005. december 13. 18:47 | Válasz erre: 574 |
Jóóóó, ha valami gáz van, elméletileg én is ráérek és horgos a négylábú... (Ha meg szárazság lesz elkisérlek Benneteket motorral... Ha máá majdnem szomszéd vagy... (Ott nõttem fel, ott tanultam motorozni meg egyebek...) tssá
|
hornoti | 573 | 2005. december 13. 16:07 | Válasz erre: 571 |
motorszállító: 203-249-050, Robi, zárt kisteherautó, kifejezetten motorszállításra elötte egyeztess vele, megbízható,jógyerek |
Gumikacsa | 571 | 2005. december 13. 13:48 |
Bocsika, van vkinek vonóhorgos/ dobozos kisteher autója? Nem tudom hazavinni lábon a csikót a havazás miatt! :(((
|
Gumikacsa | 570 | 2005. december 13. 12:19 | Válasz erre: 569 |
A francba, igazad van! Camponától indulok XII. Tarpatak u. a végállomás
|
to-ga | 569 | 2005. december 12. 21:23 |
Gumikacsa! Szombatra mindenhol havazást jósolnak! Nehogy lefektesd egybõl!!! Én már csak szikrázó napsütésben veszem elõ az idén. Merre mennél? Üdv, toga |
Gumikacsa | 568 | 2005. december 12. 16:28 |
Félre az agyarakkal, Szombaton Jön A SUZI!!! Esetleg vkinek van kedve gurulni egyet?
|
Tazdevil | 567 | 2005. december 12. 14:14 | Válasz erre: 566 |
Köszönöm az együttérzõ, baráti szavakat mindenkinek. Egyébként, mint azt elsõ hozzászólásomban írtam most már a Raptorcsõvel 4,7l fogyasztás. Ezzel meg már benne vagyok a klubban. Üdv. minden V-Strom lovagnak. |
CZW | 566 | 2005. december 12. 11:26 | Válasz erre: 561 |
ne piszkaljatok tazt, ha neki ennyit fogyaszt, ennyit fogyaszt. a 3.9-et elfogadnam en is :) felesleges ketelkedni abban, amit ir, mert erdeke sem fuzodik hozza, masreszt meg vstromja van, rossz ember nem lehet ;)
|
pandamaci | 565 | 2005. december 12. 10:49 |
az viszont kizárt hogy országúton egy dl650-nel valaki 11 litert megetet. / esetleg erdõ, 1-esben sárban :)))) /
|
Daty | 564 | 2005. december 12. 10:42 |
Szia Tazdevil! Bocsi, de te félreértettél valószínûleg, mert én nem negatív, hanem pozitív értelemben akartalak "cikizni"! Ugyanis láttam már olyan hozzászólást is, ahol valami 11 litert emlegettek! Szóval gondolom tépték is neki rendesen, azért nyelt ennyit! Ebbõl kifolyólag, be voltam kakálva, hogy na most mi lesz, minek is vettem a motort, mikor ettõl még az 1200-as autó is kevesebbet eszik! Érted? És végre találtam egy olyan hozzászólást, ahol épp az ellenkezõjét írják, így hát ne csodálkozz, ha kicsit hitetlenkedtem, de bízok benne, hogy az enyém is ennyit fog inni, ugyanis én sem vagyok az a száguldozós, pörgetõs fajta! És ettõl még benézhetsz abba a fórumba amit írtam, mert oda is áttettem néhány rész az írásodból, és egyálltalán nem volt olyan nagy hitetlenkedés!!!:-)) Kis fogyasztást, olcsó benzint, széles utat!! Daty |
pandamaci | 562 | 2005. december 12. 08:39 |
ez a fogyasztás / ugyanúgy mint a gumifogyasztás / dolog inkább vezetõ függõ-- ha 2 ugyanolyan motorral, ugyanolyan sebességgel,és gyorsítgatásokkal együtt mentek, kb ugyanannyit is fog enni.+- egykét dl eltérés. Neked se a kipufogó tette rá a majdnem 1 litert, gondolom azóta jobban húzod neki. Finom kezelésnél, nem nagy országuti sebességnél igaz lehet amit irtál. Különben a 2db DL650 amivel az 50 ezres túrát nyomatják, is 5 - 5,5 -t eszik az ottani mocsok benzinbõl,/ ahogy írják/, pedig ott a moci meg a pakk az ürge nélkül 340 kg !!! Nézzétek meg amit hornoti irt linket ! Ez már valami . |
Tazdevil | 561 | 2005. december 12. 07:55 | Válasz erre: 552 |
Szia Daty! Ne haragudj, de már így is szétcikiztek miatta, úgyhogy részemrõl lezárnám ezt a dolgot. Innentõl mindenkié annyit eszik amennyit akar. Én csak a tuningcsõ ügyben akartam segíteni egy tapasztalattal, most meg már lassan mindenki hülyének néz és ha nem vigyázok rajongói honlapom lesz mint Szalacsi bácsinak. Szóval az enyém akkor is 3,9-et evett gyári dobbal és 4,7-et Raptordobbal ha száz másiké nem ennyi. Nem tehetek róla, ennyi. De mostmár titkolni fogom. Üdv. Nektek
|
hornoti | 560 | 2005. december 10. 23:54 |
idézet : "nehany szo a motorokrol: 20.015 km nel lecsereltuk a gumikat Bangkokba, igaz, hogy meg vagy 2.000-3.000 km meg birtak volna de allitolag a kornyeken nem kaptunk volna ilyen meretu gumit.Ez kesobbiek soran be is bizonyosodott.Kesobb rajottunk, hogy a motoroknak csak most lesznek az igazi megprobaltatasok napjai. Laoszba erve kiderult, hogy a terkepen szereplo utak tobbsege meg csak tervezett vagy epites alatti. Igy rakenyszerultunk az erdei-oserdo-csapasokra. Volt olyan nap hogy csak estunk keltunk, de a motorok futomuve birta a terepet, igaz hogy idonkent igen csak nyikorgott, mely vegul is a sarfelrakodas okozta. Az egyik motorrol letort a doboz de a motoroknak szerencsere semmi bajuk nem lett. Ezen a szakaszon 200 km ket teljes napi motorozassal tudtunk megtenni. A motorok akkor is mentek amikor a vizszint mar az ulles aljat is elertek, ezen nagyon csodalkoztunk mert arra szamoltunk, hogy az elektromos resz nem fogja birni a sok vizet illetve a sarat. A terep igazabol a motorok lancainak artott mert itt hirtelen megnyultak, igaz hogy addigra mar tobb mint 23.000 km volt bennuk. De sajnos nincs mit tenni mert itt nincs megfelelo meretu lanc. Ugyhogy akarmijen laza tovabb megyunk vele, igaz, hogy meg egy kicsit tudunk rajta allitani de normal szintre mar nem lehet. A gyergyak meg az eredetiek, addig hgyuk benne meg nem lesz vele gond. Ugyan ez van a legszurokkel es a fekbetetekkel is. Amit nagyon betartunk az a rendszeres olajcsere.Azt vettuk eszre hogy ezen a tajon a benzint-mely nem olommentes- olajal keverik, de hal istennek meg ez sem okozott gondott. A motorok teljes terhelesnel a tempotol fuggoen 5-5.5 l/100 km fogyastanak. Igaz ha aszfaltos uton haladunk akkor ugy max 120 -130 nal nem megyunk tobbet. Ugy vettuk eszre ha ennel tobbel mennenk akkor innentol kezdene a fogyasztasunk megnoni.Teljes felpakolassal a motor ugy max 180 km kornyekit tud sik uton. A komfortjarol annyit, hogy volt olyan nap -Iran, Malajzia- amikor 1 nap alatt tobb mint 900 km tetunk meg, azt nem mondom hogy frissek voltunk mikor leszalltunk de azertn lehet vele huzamossabb tavon akar 140-150 km /h tempot menni. Ilyenkor ugy 2-3 orankent azert ajanlott 20 perc piheno. Felemelt plexinel egesz kenyelmes vele allva utazni es kevesbe faraszto. Nepalba lemertek a motorokat es az egyik felpakolva nelkulunk 345 kg mig a masik 330 kg mertek. Es ezt ugy kell nezni hogy a gyari adata szerint 189 kg a gepek sulya. Felemelt plexinel egesz jo a szelvedelme. Ugy hogy megszeretuk nagyon a gepeket. Igaz hogy beszelgetunk rola azot sokat hogy melyik terepre milyen motor let volna az igazi, de ugy osszevetve szerintuk jo valasztas volt az egesz utra nezve a DL 650 gep." Bõvebben itt: http://www.somosoft.hu/motoros/index.html |
gss | 559 | 2005. december 10. 11:43 |
Thx obuda egyenlore nagyon kiesik,ezresre meg egyenlore nincs megrendeles,azert koszi |
gss | 558 | 2005. december 10. 11:42 |
Thx obuda egyenlore nagyon kiesik,ezresre meg egyenlore nincs megrendeles,azert koszi |
nanupapa | 556 | 2005. december 10. 11:25 |
-1,5 literes fogyasztáskülönbség azért nincs 2 ugyanolyan motor között.
|
to-ga | 555 | 2005. december 10. 09:10 | Válasz erre: 551 |
gss! Bár télen nincs kézközelben a motorom, extra jóidõben elõveszem, XIII.ker-bõl ki tudok gurulni. Bár ez egy DL1000, nem 650, vehetsz róla méreteket. Küldj telszámot, és az idõt egyeztetjük. ( csak nappal jó, mert még vissza is kell vinni a motort ), vagy februártól. Üdv, toga |
Daty | 553 | 2005. december 9. 22:18 |
Gumikacsa, és aTöbbiek!! Titeket is várunk! Egyébként szerdán hoztam el végre egy hónap elteltével a szürke 650-est a szalonból Debrecenbõl!:-) Üdv! Daty |
Daty | 552 | 2005. december 9. 22:15 |
Szia Tazdevil!! Errõl a fogyasztásról nem írnál egy cikket ide: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9131358 is? Kíváncsi lennék a többiek reakcióira is! Üdv! Daty |
gss | 551 | 2005. december 9. 22:12 |
Udv a V2-eseknek En volnek a lentebb emlitett emelogyarto. Sajna az istennek sem akar osszejonni a dl650 kozelebbrol megnezes,fenykepet esetleg tudna vki kuldeni a blokk aljarol? Esetleg dunakeszi-fot-godollo-isaszeg utvonalrol van itt vki akit zargathatok egy proba erejeig a sajat sv kozpontiemelommel? |
Gumikacsa | 550 | 2005. december 9. 19:46 |
Urak! Ha minden jol megy akkor szerdan mehetek az uj motorert. Kek szinu DL 650, fuuu mar nagyon viszket a seggem!!!!
|
Tazdevil | 549 | 2005. december 9. 15:43 |
Nem vagyok beépített Suzuki ügynök. Biztosan a bolygók szerencsés együttállása okozza, meg gondolom néhány lényeges momentum: 1. Vidéki gyerek lévén kisvárosban lakom, így javarészt városon kívül használom leginkább 110-120-as tempóban. Autópályán meg tempomatszerû 130-al 2. Egyébként nem szoktam 5500-6000 fölé húzni, csak ha elõzök+ha négysávos az út. Azt nem birom idegekkel. Amúgy finoman bánok vele. A szerpentineken sem szupermotónak használom. 3. Valószínûleg egy véletlenül jól beállított példány, mert a környéken 3-4 márkatárs van és egyik mocijának sem hasonlít a másikéra a hangja, nincs két egyforma köztük (gyári kipufogóval nyilván). Olyat sem sokat hallottam, amelyik kétszeméllyel 200 fölé megy. ( Ezt több 1200-as Bandittal megmérték már. Ha az én órám csal, akkor az Övék is.) Egyébként elég nyugodt stílusban motorozom 36 éves vén korom miatt. Ja, és meg tudom különböztetni a kicsit és tövig bedugott tankolópisztolyt is. Különben azonos autótipusok esetében is elõfodul 30-40 %-os fogyasztáskülönbség a sofõr lába és a kocsi beállítása miatt. Nem kell ezen ennyire fennakadni. |
CZW | 548 | 2005. december 9. 14:27 | Válasz erre: 546 |
ja, nekem is furcsa, mert en altalaban 4.8 - 5.8 kozott szoktam hasznalni, bar monodm, sokat megyek varosban is. valojaban ott megyek tobbet :) palyan altalaban 140-150, ket szemellyel ott sem volt 5.2-nel tobb. |
nanupapa | 547 | 2005. december 9. 13:34 |
Én is dugtam má úgy be a pisztolyt, hogy nyakig csurgattam a tankot utána meg úgy tankoltam rá, hogy tövig benyomtam a pisztolyt. Na akkor evett 3,5 litert. Tartós 180-190 körül meg 11 liter felett voltam. Taz , az araboknak el ne mondd, mer kicsinálnak érte. |
hornoti | 546 | 2005. december 9. 13:19 | Válasz erre: 530 |
Tazdevil Te ezt mérted, vagy valaki mondta, esetlegkbtalán lehetne ennyi is alapon jött ki. Mert ha nem akkor engem érdelkelne a moci beállítása, hátha nekem is... |
Tazdevil | 543 | 2005. december 9. 07:59 |
A 3.9 l-es fogyasztás gyári kipufogóval volt, de egyáltalán nem találom különlegesnek, mert ez hajtós üzemmódban volt mérve két személlyel. Egyébként bejáratósan, szintén utassal, dobozzal , 130-as autópályatempóval és visegrádi szerpentinezéssel 3.75 l /100km volt, de ekkor nem pörgettem 6000 fölé. Szerintem ennyit kell egy DL 650-nek fogyasztani, ha nem csak városban használjuk.
|
to-ga | 541 | 2005. december 8. 15:56 |
Sziasztok! Van valakinek kipufogó csere miatt otthon kallódó eredeti dobja, amit már nem fog használni? DL-1000-re való. Az enyémen egy nagyon hangos Finster van, és halkabbat szeretnék. Kölcsönös megelégedésre természetesen! Üdv, toga |
CZW | 540 | 2005. december 8. 14:48 |
bazeg tazdevil, te hogy csinalsz 3.9-es fogyasztast? :) nekem 5 ala nem nagyon megy (bar en kva sokat hajtom varosban is)... ja, eredeti kipuval. a tiedet hol lehet meghallgatni? |
kovee | 539 | 2005. december 8. 13:50 |
hali! Van valakinek a motorján alsó védõpáncél? Ha esetleg még megvannak hozzá az eredeti felszerelési útmutató, anyagjegyzék, rajzok, néhány jó minõségû képpel kérem ajándékozzon meg vele! Nekiálltam tervezni egyet, és kellenek az infók. Esetleg ha valaki gyõri, akkor szívesen elmennék megnézni is! Üdv! |
enemy8 | 538 | 2005. december 8. 13:11 |
Sziasztok!!!! Van egy jó kis honlap. www.advrider.com Nézzétek meg!!! Vannak V-stromok is! :))))) Egyébként nekem is az van! A legjobb!!!!!!!!!!!!!!!!!!4 sziasztok |
Tazdevil | 537 | 2005. december 8. 12:57 |
Még valami a Raptor csõhöz. A srácnak azt kell mondani, hogy a mindszenti fekete V-stromhoz való csõrõl van szó. Mert ugye lehet 3-4 féle alakú, anyagú és tömésû. És az enyém anyagában, hosszában, ovál formájában, sûrû tömésében bevált. Annyit kértem a sráctól, hogy ne csattogó, ordító legyen, hanem mély, brutális hatású, mint az álatalam februárban párizsban hallgatott Monster S4 ovál Leo Vice dobbal. Azt mondta: OK. Azért féltem, hogy kifinomult hallásomnak pont az jön e össze, amire gondoltam. Mit mondjak. Összejött. Amikor beindította, a hideg futkosott a hátamon, és mindhhez nem kell 100 DB feletti recsegés, hanem normál hangerõvel. Amikor elhoztam, az elsõ 50 km-en azt hittem, hogy nagyon hangos lesz, mert gázra elõjött belõle az állat. De úgy lett ahogy a gyártó mondta, és 50-100 km után "beégett" a belseje és tökéletes lett. na és amikor motorfékezek 5000 fordulatnál, az maga a hangmenyország. A hangját alapjáraton megpróbálom felvenni és feltölteni, de kis idõbe telik, mert le van téliesítve a kicsike.
|
Tazdevil | 536 | 2005. december 8. 11:51 | Válasz erre: 535 |
A készítõ Csongrádon lakik. Errefelé csak Raptor Csabinak hívják. Rendes nevén Papp Csaba. A címét nem tudom fejbõl, de telefonon odanavigál bárkit. A fõutcáról Félegyháza felöl bejövet jobbra kell lekanyarodni egy kis utcába és kb. a harmadik sarok balra. A mobilszámát tudom: 30/391-9830 Üdv. Tazdevil |
gstibb | 533 | 2005. december 8. 10:50 | Válasz erre: 532 |
Sziasztok, Tazdevil, hangot tudnál föltölteni valahová? Üdv:gstibb |
Tazdevil | 532 | 2005. december 8. 09:20 |
Pici, nem szemtelen alku után 47.000,-, komplett, felszerelve, régicsõgyûrûzverugózvamotorlemosva full. Szerintem korrekt. Üdv. Tazdevil |
Tazdevil | 530 | 2005. december 8. 09:09 |
Bocsi a késõi hozzászólásért, de odavoltam a pokolban. Szóval a DL 650-tuningcsõ kérdéshez szeretnék hozzászólni. Nekem egy fekete DL-em van. Én is mélyebb hangot akartam. Hosszas vívódás után a Raptor mellett döntöttem. Jól!!! Aki már halgatta, mindenkinek nagyon cool. Nem sokkal hangosabb - na jó, azért a városrész tudja, hogy a fõnök merre jár,-viszont iszonyat dögösen mély. Talán egy Ducati Monster S4-hez hasonlítható. És maga a csõ kidolgozása is gyönyörû. Az enyém saválló, de kevlármintás. A moci úgy 1000 fordulattal lentebbrõl tol vele, és 4000 felett nem gyõzök kapcsolgatni. Érzésre kb.20-30%-al jobban megy. A végsebessége 182-rõl ( két személlyel) 204-re javult. Injektort nem bántottuk és nem durrog vissza. Szerintem utánállítja a szükséges levegõbeeresztést és benzinmennyiséget automatikusan. Ugyanúgy indul pöccre hidegben is és azonnal beáll ugyanannyi alapjáratra. Egyébként a srác gyönyörûen levette a gyárit és speciális rugós bilinccsel látta el, tehát ha vizsgáztatni kell 5 perc visszarakni. A fogyasztás 3.9 l-rõl 4.7 l-re ment, de sokkal jobban is hajtom a fuficsere óta. Egyszerûen kívánja a teste. Szóval Raptor. Mindenkinek csak ajánlani tudom. Üdv. Tazdevil |
kovee | 529 | 2005. december 5. 11:57 | Válasz erre: 528 |
Grat!! Remélem tetszeni fog, véleményedet majd vésd ide a topicba! Üdv! |
kovee | 525 | 2005. december 2. 17:43 |
Bocsi de muszáj dicsekednem! Sikerült a e-bay-en vennem egy Topcom Twintalker 6000-rest 26 eur-ért, meg egy schuberth concept-et 75-ért! Ez lessz a karácsonyi ajándkom...... Magamnak! Üdv! |
l11 | 524 | 2005. december 2. 13:21 | Válasz erre: 523 |
Az emelõ nem állítható magasságú? Akkor az nem emelõ, csak sámli :))))
|
kovee | 523 | 2005. december 2. 13:05 | Válasz erre: 522 |
De igen, azért rá kell próbálni, mert nem mindegy az emelési magasság. Ahogy néztem a DL-nek magasabban van a blokkja. Üdv! |
l11 | 522 | 2005. december 2. 13:00 | Válasz erre: 517 |
A DL650-nek nem ugyanaz a blokkja, mint az SV-nek? Mert akkor az emelõ is jó lehet
|
CZW | 521 | 2005. december 2. 12:46 | Válasz erre: 515 |
hahh, akkor majd meghallgatom a tiedet ;) mennyi amugy egy ilyen dob?
|
szasa | 520 | 2005. december 2. 11:43 | Válasz erre: 516 |
Bocsi ha félreértettem....:) Én se gondoltam, hogy úgy gondolod.. :) Sza.sa |
kovee | 518 | 2005. december 2. 10:23 | Válasz erre: 517 |
Hali! Nekem a kis túraemelõbõl kellene 1 db. Csak 5k egy kicsit sok. Ha többen többet rendelünk akkor lehet hogy olcsóbb lenne. |
Tomota | 517 | 2005. december 2. 09:30 |
Skacok! L11 az akciós okosságok tipicban feltett egy linket ( motoremelõ témában) ,ha volna rá elég igény 4-5 db-os akkor a gyártó gyártana nekünk spéci DL 650 hez is központi emelõtm ert az sv 650-hez már van csak. Ki kellene valakinek próbálni nála, mert esetleg a magasságán kellene csak növelni. ( ui. a motorblok azonos ) Kinek kellene még rajtam kívül? |
Daty | 516 | 2005. december 1. 21:39 |
Szia Szasa! Bocsi, félreértetted, vagyis én nem fogalmaztam tisztán!! Nem EZ a topic a világ árnyoldalas része!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ha nem önmaga az élet, a való világ!!!!!!!!!!! Erre gondoltam!! Üdv! Daty |
szasa | 515 | 2005. december 1. 12:11 | Válasz erre: 514 |
Sajna már elkellt... pedig meg akartam venii a Fintert, de elvitték motorostul.... :( Viszont ha minden jól megy akkor vezek rá egy újat tavaszra... ;) Sza.sa |
CZW | 513 | 2005. december 1. 09:56 | Válasz erre: 503 |
szasa meg nem halllottam, megkeresem. igazabol en nem akarom, hogy hangosabb legyen, en csak annyit szeretnek, hogy kicsit melyebb :) olyan igazi v2-es hangot kapjon. |
szasa | 512 | 2005. november 30. 22:55 | Válasz erre: 511 |
Sajna nem motorozni... :( Pedig itt voltam.... Sza.sa |
kovee | 511 | 2005. november 30. 21:02 | Válasz erre: 510 |
Szasa! Arany barátom! merre voltál ezidáig??? Üdv! :-)) |
szasa | 510 | 2005. november 30. 20:30 | Válasz erre: 509 |
Én nem mondanám hogy ez itt az árnyoldal... motoron itt is és ott is ugyanúgy fényesen süt a nap.. ;) Sza.sa |
Daty | 509 | 2005. november 30. 16:12 |
Köszi Nanupapa! De ha te is szereted az élet napos oldalát, akkort miért nem nézel be hozzánk gyakrabban? Bevallom, nekem semmi bajom ezzel a topiccal, sõt szeretem is, mert elég sok ötletet kaptam itt, csak valahogy nem pörög úgy, ahogy szereteném! Ezért elnézést kérek mindenkitõl, de sajna ez az igazság.:-((( És szerintem ebben az árnyoldalas világban nem árt néha egy kis magunknak megalkotott napos oldal!:-))) Üdv! Daty |
nanupapa | 508 | 2005. november 30. 15:15 |
Mindenképpen pozitív Kedves Daty! Öröm egy jó társaságba tartozni. Az élet napos oldalát mutatjátok. |
Daty | 507 | 2005. november 30. 14:57 |
Szia Nanupapa! Ezt most negatív, vagy pozitív értemeben írtad?:-)) Üdv! DAty |
nanupapa | 506 | 2005. november 30. 13:42 |
De Daty , valami pézt is szeggyé az indexfórumos oldalra belépéskor. Már több helyen van ez a link, mint Paris Hilton pornóvideojának a linkje... |
Daty | 505 | 2005. november 30. 13:40 |
Szia Hadvezér! Köszi az infókat! Most így leírva már teljesen világos, hogy miként megy a dolog! Lehet, hogy már írtam, de szívesn látunk a http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9131358 oldalon is!!:-)) Üdv! Daty |
Hadvezér | 504 | 2005. november 30. 09:16 |
Daty! Bocs a késõi reagálásért,de ezt a topikot ritkán látogatom. Szóval,a légkürt reléje adta meg magát,lehet,hogy az odajukerülõ víz miatt is. A relé mûködését akkor a legegyszerûbb kideríteni,ha szétszeded,ez igaz. Külön elvezettem egy vezetéket az akksitól,erre tettem egy lengõ biztosítékaljzatot (15 A-es biztivel),és a relére kötöttem. A kompresszor polaritására figyelni kell,nekem 3 biztit küldött ki,amire rájöttem,hogy mi a baj! A kürt hangereje nincs szabályozva,a LÉNYEG: EGYSZÓLAMÚ LEGYEN!!!!!!!!!! Apró trükk:a gyári duda mellé tettem fel a relét (kábelkötegelõvel rögzítve),vezetékek adottak,két mozdulattal vissza lehet kötni a gyárira,ha szükséges! Az én kompresszorom folyamatos olajozást igényel,erre érdemes odafigyelni! |
szasa | 503 | 2005. november 30. 07:56 | Válasz erre: 497 |
CZW! Hallottad már a Finstert a DL650-en? Valaki innen (sorry, de most nem találom az itteni nickjét... :( felvette, és elérhetõ a neten... Nagggyon jó!!!! http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9131358 az 538-as hozzászólás.... Sza.sa |
nanupapa | 502 | 2005. november 30. 06:49 |
hát biza énse piszkánám az injektort, meg hol is piszkálnád??? |
Tomota | 501 | 2005. november 29. 20:58 |
Igaz, csak az a baj, hogy cserekor senki sem a halkabbat teszi fel és ez a félrértés oka. ui. ha kiszûrik a forgalomból a hangja alapján akkor nem segít még a pápai áldás sem mert a DB értéket fogják kifogásolni és tegyük hozzá joggal, mivel a motorokon már a mûszaki táblán is fel van tüntetve a " környezet szennyezés" max értéke DB-ben pl a DL- 650 ha jól emléxem 87 DB a megengedett 4400 fordulatnál. A többi teljesen úgy igaz ahogy írtátok. |
Zsifi | 500 | 2005. november 29. 20:48 | Válasz erre: 499 |
Természetesen kipufcserekor a motoron is állítani kell!! (by kovee) ne piszkáld feleslegesen! Az injektor tudja a dolgát és amennyit ezeknél a doboknál kell utánaállít... |
kovee | 499 | 2005. november 29. 20:37 | Válasz erre: 497 |
Egy nagy frászt kell lemûszakiztatni kipufcsere miatt!!! Elvileg minden kipufnak van típusbizonyítványa. Szerepel rajta a gyártó meg néhány dolog. Ha gumiabroncsot cserélsz akkor is tolod a bringát vizsgára??? A lényeg hogy a rendeletben rögzített DB határt ne lépd át. Ezt 2 alaklommal tudják ellenõrizni. Mûszaki vizsgán, és a közúton KPM ellenörzéskor. Na ennyi, nem kell semmit csinálni cserekor a vizsgát illetõen, csak õrizd meg az eredetit, és azzal menj el vizsgára. Természetesen kipufcserekor a motoron is állítani kell!! Üdv! |
pandamaci | 498 | 2005. november 29. 20:08 |
nem kell a kipufogó dolgot annyira bonyolítani: ha csendes mint a másik, akkor azért nem kell vizsgára vinni, ha ordít mint állat, akkor meg azért nem.../úgyis kidobnak vele együtt :)) / Csak tudd, létezik hozzá a végébe berakható szükítõ furulya, ha mégsem bírnád a hangját,vagy majd valamikor ha tényleg lejár a mûszakija,/vagy nemvárt esetben ilyenre berendelnek/,arra az esetre. u.i.: Ha felszerelésnél hegeszteni kell,akku saru ne maradjon rajta. Ha többet eszik valamivel ,meg motorféknél durrog ne csodálkozz.Elméletileg minél nyitottabb a dob, annál több benzint kéne neki adni- de befecsk.motornál ez nem olyan egyszerû. Nagyon nagy teljesítmény növekedést se várj. |
CZW | 497 | 2005. november 29. 18:06 | Válasz erre: 490 |
finsteren en is gondolkodom, de tenyleg le kell muszakiztatni utana? igazabol nekem akkor ragadt meg a fulemben, amikor dr karter a sport2-n kicserelte egy aprilia 50ccm-es robogo kipujat egy ilyesre, es valami eszetlen allat jo hangja lett tole :)
|
Daty | 496 | 2005. november 29. 17:06 |
Szia Krisztián, megvettem! 907 Ft volt, de szemetek Miskolcon is, mert volt olyan hely ahol 2 000 Ft ért árulták, de sikerült olyat találnom, ahol, mint írtam, 907 Ft! Király a hangja, magas, rezeg, irtó jó! Ja és kicsi, fekete, és alig van áramfelvétele, valami 0, valamennyi amper! Ha gondolod, és érdekel, lefotózhatom, meg hangot is vehetek fel tõle, és feltehetem. A topic címe ahol elérsz: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9131358 Üdv! Daty |
kovee | 495 | 2005. november 28. 10:33 | Válasz erre: 493 |
Ja látom te BP-i vagy, akkor az ottani kereskedések (PL.:hollós) egyike. Üdv |
kovee | 494 | 2005. november 28. 10:30 | Válasz erre: 493 |
Hali! Én a Reál Suzuki-Honda motorkereskedésbe mentem be, és ott próbáltam ki.Még mehetsz is vele egy kört! Üdv! |
Gumikacsa | 493 | 2005. november 28. 08:48 |
Sziasztok Skacok!!! Hm, én le szeretném cserélni a mocimat egy DL-re, csak még soha nem ültem rajta, Van arra mód hogy egyet felpróbáljak?
|
pandamaci | 491 | 2005. november 27. 09:20 |
xenon egyszerû a válasz: nem erre szól a motorod típusbizonyítványa, azaz nem ilyennek gyártották. A 2-3 ezer Ft-os xenon gázzal töltött H engedélyes égõvel /ami kézbe fogva ugyanolyan mint a régi,csak kékes színû/ nem hiszem hogy valaki is problémázna. De a nagyfeszültségû trafós rendes xenonba / 60-70 ezerért! adják,-utólagosan kell beszerkeszteni,de dinamikus fényszóró magasság állító,meg engedély szerintem egyikhez sincs- kérdezd aki forgalmazza / minimum a vizsgán belekötnek. Azaz utcán nem tudok róla hogy vadásznának rá, de vizsgára ne ilyennel vidd: |